Všechny příspěvky podepsané jp
Nalezeno 92 příspěveků, 20 různých IP adres
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
13.04.2005 17:50
Premiérem opět komunista?
RE: Čím to vlastně je, že ve vládě jsou komousi?
jp 195.?.?.?
Ne ze bych chtel minulej rezim obhajovat, ale ta vecna argumentace typu "na banany byly fronty" uz je trochu unavna: neni to zas tak davno, abych zapomnel, ze ty vami uvadene komodity se daly sehnat, bez uplatku, mozna obcas s frontami, nekdy jsem si musel pockat, ale dostupne byly. Nemyslim, ze bych v tyhle zkusenosti byl zas tak vyjimecny: ve strane jsem nebyl, mel jsem sotva prumernej plat. Dnes sice muzu jit do hypersupermarketu jakoby plnyho zbozi, ale ve skutecnosti je to velmi podobny: to, co opravdu potrebuju, ne nekvalitni sunty k nicemu, obvykle shanim stejne obtizne, jako tehda. Uplatky dnes jen postoupily o nekolik nul vyse --- atakdal. Proste, zivotni uroven a nedostupnost hamburgeru McDonald je to posledni, co mi na realnem socialismu vadilo - o to vic mi vadi ten mankurtsky mytus, ze lide sli do ulic, aby si mohli vybirat z vic jogurtu. To je prave ten hlavni problem: do ulic se slo kvuli nadeji na zasadni zmenu, kvuli nadeji na lepsi svet a zivot, kvuli nadeji ve vetsi duchovni svobodu - misto toho vseho mame holt ty jogurty...
Tak to je opravdu "silny kafe"!
Netusil jsem, ze "politicky nekorektni" znamena hnedy! Proboha!
Mozna byste se mohli podivat treba na dnesni Britske listy: "Odhaduje se, že do konce války přišlo o život 27 milionů Rusů...
Tyto ztráty byly důsledkem brutality německé invaze do Ruska v roce 1941 a sovětské rozhodnosti německého agresora vyhnat. Ukazuje to, jak divoká byla válka na východní frontě. Právě na východní frontě zahynula většina německých vojáků. Kdyby se Rudé armádě nepodařilo invazi Němců zlikvidovat a kdyby Němci nezaznamenali první velkou porážku u Stalingradu a v Kursku v roce 1943, Británie a USA by těžko dokázaly vyhnat Němce z jejich nového impéria..."
A pak jsou lidi, kteri dneska napisou:
"uniformy Rudé armády pochodujícímu okolo Leninova mauzolea připomínaly doby nedávno minulé a vyvolávaly mráz po zádech"
nebo dokonce:
"Na Rudem namesti zapomeli,ze to bylo ne hrdinstvi ,ale sistematicke vybijeni krestanu pod bolsevickym-zidovskym vedenim"
Pane Stworo, tohle jste myslel tim "politicky nekorektni"?
Jestli by byvalo nebylo ucinnejsi ty prachy ve forme mensich bankovek rozsypat nad Bagdadem: to by byl rychly konec Saddama i islamu... To by jiste jeden mensi Boeing zvladl. --- Jenze ono nejde o nejakou AlKajdu ci islamske teroristy, ale spise o presypani tech surrealistickejch cisel do nekolika zcela realistickejch konkretnich kapsicek, ze. Kazdy holt doji kravu jak umi. Jen mi vrta hlavou, v cem je vlastne lepsi bejt multimiliardar nez miliardar, anebo i ubohej milionar - ta motivace tech panu, to je tajemstvi byti....
... ale nechce se mi popisovat kryptologii jako takovou.
To jsem si oddechl. Dokazete-li napsat takovou koninu, jako treba Vas bod 5, tak se kryptologii radeji vyhnete, prosim.
Obecne plati, ze bezne pouzivane kryptopostupy jsou v realnem svete neprolomitelne (a pravdepodobne i pro NSA), a to jak asynchronni, tak bezne sifry. Takze prosim mene kovbojek a neco si treba precist...
Milá Mindy,
Váš nápad mi připadá báječný a moc se mi líbí. A je pochopitelné, že s Vašimi pracovními nástroji to ani lépe dopadnout nemohlo. Ale byl by pro Vás velky problém ponechat si autorství nápadu a souhlasit s technickým provedením od nějakého profesionála? To "Z" se opravdu musí typograficky zcela předělat, jinak si zaděláte na asi oprávněný výsměch všech těch, co o písmu alespoň něco tuší...
Tak to máte recht, pane Kema, výjimečně s Vámi zcela souhlasím. To se ta paní bude divit, až se jednou vrátí...
Bravo,
pod toto se podepíšu taky. S připomenutím, že právě tyto věci jsou součástí fašizace společnosti, jak o ní někdo mluvil o kousek výše. Spolu s používáním polopravd či lží. Rath přece Macka slovně nenapadl jen tak z ničeho nic, ale kromě jednoho příspěvku výše o tom nikdo vůbec neuvažuje, Rath nenapadl jeho ženu ale jeho samého, atd. atd.
Ano, taky jsem to sledoval a měl jsem chuť kopat, kousat, střílet. Obhajoba - co to plácám, on se nehájil, on útočil - toho Langera byla prostě k nepřežití. On nic neudělal, to leda domovník tý místnosti, kde zprávu nechal, představte si, že člověk s naprosto nulovou morální úrovní a v podstatě zločinec - spáchal hned několik trestných činů najednou - nám bude dělat ministra vnitra. To snad je eště horší, než Stáníček Grossovic, ten páchal zlo hlavně z vlastní blbosti ...
Koukám, že jste se mnou byl hodně rychle hotov. Obávám se, že ne tak docela poprávu. Otázky o tom, co vlastně v té které zprávě je, si pokládám už nějaký ten pátek, asi tak 42let, poprvé už od zprávy Warrenovy. Zatím jsem s tím přemýšlením a objevováním nebyl příliš úspěšný (ať už u Warrena nebo u Pišty Lajosze, Pepy z Hong Kongu či reportů o vraždě Mrázka). Přesto si dovedu představit, jak budou vypadat další zprávy a vyšetřování, až si bez protestů dosadíme do nejvyšších křesel někoho, kdo otevřeně kašle na to, že se před celým světem ukazuje jako svi.ě.
Teď někdo z Nato vznáší námitky proti nekvalitním prověrkám či předpisům, umožňujícím našim poslancům zacházet s důvěrnými dokumenty. Co myslíte, neviděl taky náhodou Langra?
Omlouvám se, madam, za špatně použitý rod, tím spíš, že jsem o pár řádků výše četl znovupřívítání p. Stwory.
Víte, přístup k utajovaným skutečnostem se řídí určitými pravidly. Nositel takové vymoženosti se s nimi musí seznámit, musí podepsat, že je zná a že je bude dodržovat a že si je vědom trestnosti jejich porušení, možná by se dala použít paralela se zbrojním pasem.
A potom "kvalitní politik" Langer (cha!) odejde na záchod a tajný dokument, jemu svěřený, nechá otevřený na stole... ano, tou sviní jsem myslel jeho. Ostatně, pokud jste onu debatu taky sledovala, jistě Vám neuniklo, jak svoji nejistotu zakrýval hysterií nebo ukřičeností, abych byl přesný. On totiž ví, že je stíhatelný minimálně za nedbalost, viz paralelal se zbrojním pasem.
Novináři možná nemohli stihnout ofotit celou zprávu, každopádně stihli vyfotit ty věty, jak Paroubek zneužívá nezletilou holčinu, čistě náhodou těsně před volbami, ano tou sviní jsem myslel pana Langera.
Význam Nato není v tomto případě relevantní, významné je to, co si o spolehlivosti (nebo spíš byzantismu) našich "kvalitních" politiků myslí zavedené západní instituce.
A říci, že Bublan tedy vlastně svou nečinností napomáhal (viděla jste záběry z oné místnosti?), no, asi si spolu rozumět nebudeme. Nevadí, přesto mě těšilo.
Dobře jste to napsal.
Kdysi velmi dávno jsem četl jakousi scifi, zabývající se budoucností lidstva, takový odvar Orwellova 1984. Homosexualita v té budoucnosti byla povinnou orientací, bez které nikdo nemohl dělat kariéru ani v tom nejméně významném povolání, případní heterové byli outcasti, pronásledovaní mocí. Důvodem bylo přemnožení lidstva.
Tenkrát mě ta kniha zhnusila svou blbostí. Dneska koukám, že se to pomalu stává realitou. To mě dost děsí. V další části té knihy se totiž pak ukáže, že vlády fingují války mezi dvěma zeměmi, aby mohly na tajném místě hromadně zabíjet své vojáky a pak je cpát do masových konzerv jako řešení potravinové krize...
26.06.2006 13:40
„Nemáme usvědčující důkaz, že bin Ládin stál za 11. zářím,“ říká FBI
RE: Hodně naivní článek
jp 89.?.?.?
"...dokázat něco v tomto případě Bin Ládinovi je opravdu dost těžké"
Ale dokud se to nedokáže, tak se nedá popravovat, leda vraždit, jestli račte rozumět.
In dubio pro reo - alespoň v civilizovaném světě od doby Římanů ...
Ježíši Kriste !
Hele, proč se teda nedomluvíte s majitelem té hospody? Pokud jste jako zákazník pro něj větším přínosem než ten gauner kuřák, tak jistě rád pro Vás něco udělá ...
Tak mě napadá, proč lidi jako jste Vy vlastě byli nebo jsou proti komunismu? No nic, za chvilku to máte zpátky, jenom s jiným názvem, pak se určitě najde cestička, jak takový ty smradlavce třeba popravit.
Připadáte mi jako velmi slušný demagog - takových jsem poznal nejvíc za komunistů:
Zkuste se zamyslet, kolik je třeba nekuřáků v hospodě, aby byla nekuřácká a kolik kuřáků, aby byla kuřácká
Aniž by se poslanci takto zamýšleli, nařídili zákonem zřízení nekuřáckého prostoru v každé restauraci, podávájící pokrmy. Jenže s nekuřáky (některými, jako jste např. Vy) je to jako s jezinkami, podáš prstíček, a oni hned hospodu celou...
...ve společnosti, kde by každý třetí nosil na zádech sirénu a čas od času si ji na pár minut pustil
To je argument! Až půjdete na Matějskou pouť (hospoda), budete se muset smířit s tím, že tam spousta lidí bude troubit na trumpety a pouštět co chvíli sirénu. Preferujete-li ticho, musíte zvolit jiný podnik. A pokud Vám snad vadí kuřák na ulici, pak už mluvíme o hranicích svobody jedince. Neboť, jak už napsal někdo výše, mně zase může vadit Vaše auto, Váš vydechovaný vzduch, hloupé, že?
Podívejte pane, kouření je dneska zakázáno všude tam, kde by to mohlo obtěžovat osoby, nemající jinou možnost, než se v prostoru pohybovat. Ale přesto se najdou lidé, kteří by tak strašně rádi kázali a zakazovali dál a dál - to snad bylo na celém bolševismu to nejprotivnější, muset se pořád podrobovat blbečkům, vydávajícím své postoje a životní názory za jediné správné.
PS: Jsem nekuřák.
Aha, teď už asi chápu co jsem dříve neviděl, Vy nežijete v Česku a stěžujete si jen podle vzpomínek, že? To Vám ale udělám radost, to co požadujete, tady už dávno máme! Já byl proto tak napružený, že jsem se domníval, že Vám to je málo a že snad chcete kuřáky plynovat, takže pardón.
"Nekuřácké koutky v restauracích se podobají těm mnou zmíněným drahám, kde se nemočí do vody. Skutečná separace jako řešení by mi vyhovovala, bohužel to absolutně nefunguje."
Ano, to se může stát (všude). Ale stížnost na hygienika nebo policii, pokud nebude fungovat stížnost k majiteli podniku, vyvolá automaticky mnohatisícovou pokutu, takže (případně opakovaná) bude zcela jistě účinná.
"V uzavřených (veřejných) prostorech nebo na zastávkách očekávám, že se s cigaretou vzdálí tak, aby neobtěžovali."
Ve všech těchto prostorách je kouření v České republice zakázáno zákonem. Každý přivolaný policajt věřte že rád udělí pokutu. Dokonce jsem byl i svědkem (na zastávce tramvaje) a dotyčného mi bylo dost líto, připadalo mi to příliš kruté.
"Zajímavé je, že tam, kde to zavedli, si to vesměs pochvalují. Kupodivu i hospodští."
Nekuřáčtí hosté ano, u kuřáků a hospodských tomu tak ,myslím, není. Alespoň když srovnávám obsazenost vyhražených prostor v těch několika málo podnicích, které občas navštívím.
Takže takhle. Vaší návštěvy v Česku se obávat nemusíte, budete se cítit jak ve Vašem současném domově, I s těmi zaměstnanci před vchody baráků.
Hezký den.
"Co se kolem te doby stalo, aby to mohlo mit tento vliv na moje zdravi? Ze by..."
Těžko. To by se v Hirošimě ukejchali a tak tam tomu prostě není...
Milý pane, jak už jsem psal v jiném příspěvku, buď nemluvíte pravdu, nebo prostě napište seznam těch Vašich hospod a pošlete ho na nejbližší hygienickou stanici. Ze zákona MUSÍ mít každé restaurační zařízení dostatečně oddělenou nekuřáckou část.
Ujišťuji Vás, že to ten hygienik buď druhý den zavře, nebo sám poletí.
"vzhledem k tomu, ze nekuraku je vic, zrejme i vic odvedou na danich..."
Vy jste, pane, srandista! Koukněte do trafiky, co stojí průměrně krabička cigaret, a pak si vygooglujte výšku spotřebních daní, na dph se klidně vykašlete, to je pro kuřáky jen takový malý tuzér státu.
Kdyby nebyl tabákový průmysl, tak to náměstí dneska nemáte ani vydlážděný...
Uvedomuji si, ze predchozi odstavec je jak od primitiva a navic vulgarni...
Ano, v tom jediném lze s Vámi stoprocentně souhlasit.
Víc se k tomu ani říci nedá; nechápete-li šílenost Vaší argumentace, tak si to prostě jednou zkuste. Howgh.
byl jistě proveden profesionálně, je velmi konzistentní, ale původní zelené byly příjemnější - naprosto souhlasím s paní Jarmilou - a originálnější. Webů s barevným laděním podobným tomu novému návrhu je mnoho.
Pokud se nemýlím, stále ještě je možné používat vedle nového tvaru slova diskuze i tvar původní, přirozenější a přímo nabádající k pečlivější výslovnosti - diskuSe. Nemohli byste se k tomu přiklonit - mne ta Z vždycky přímo bodnou do očí. Ok, jsem už postarší obnošený pán, ale jak jsem uvedl, oba tvary jsou (pevně doufám) správné, tak proč se přiklánět k tomu vulgárnějšímu, že?
a, promiňte prosím, úplně na nic. Bohužel paní Jarmilo jenom ukazujete, že nevíte, že nic nevíte.
Volební systémy vymýšlejí a zdokonalují odborníci už asi dva tisíce let. Podotýkám, odborníci.
Takže ty metry textů tady jsou docela trapné. Úplně by stačil ten počáteční od Bolka Lolka nebo jak si tam autor říkal, jsem i línej listovat nazpět.
A neurážejte se, prosím, určitě bude někdě něco, v čem jste i Vy dobrá.
Nešlo by nějak umístit tuto Vaši odpověď na začátek threadu? Příchozí by si ho tak přečetl zkraje a hned by věděl, že nemá vůbec cenu pokračovat ve čtení...
Tak Vy pět let bádáte nad volebním systémem a teď hledáte "link na odborníky..."
Paní Jarmilo, dejte si proboha říct, každá oblast lidského snažení vyžaduje nějakou přípravu, nějaké studium, znalosti, styk s kolegy z oboru; jako odraz této skutečnosti kdysi vznikl ten citát "vím, že nic nevím."
Samozřejmě se můžete i Vy vmísit mezi historiky, politology a já nevím, co ještě, ale pak se realizujte na příslušných odborných platformách, jinak jde jen o hru nepolíbených. A hra, aby byla hrou, nesmí být únavně dlouhá a nesmí se brát vážně. Což Vy, bohužel, činíte. Váš útočný až sprostý jazyk nic nezmění na tom, že trapas tady vyrábíte Vy, ne já.
Přesto mě těšilo. Končím.
Připojuji se k pokloně. Žiji a pracuji již více než osm let (dobrá, tak dvakrát čtyři roky s jednou dlouhou přestávkou) v jedné arabské zemi, takže možná o muslimech něco alespoň trošku tuším. Ze své zkušenosti mohu Sandwalkerova slova stoprocentně potvrdit. Vždycky je mi stydno, když porovnávám průměrnou morální úrověň svých soukmenovců s průměrem v islámské komunitě.
Cena článku samotného je ovšem jen v tom, že je to, slovy klasika, jen malá ukázka, jaká hovada se rodí na slunci...
Koukám, že hodláte dostat Gejdoslava na logiku, to Vás teda lituju! Copak nevidíte, že to nejde? Copak nemáte žádné zkušenosti s podobnými mysliteli z komunismu? To už byste mohl rovnou diskutovat s Kemou ...
Co dělali Hamas a Hisbolah? Stříleli rakety, přepadli a unesli vojáky v Israeli,..
Nestříleli, ale unesli, to je fakt. Stejně jako před dvěma lety. A hele, víte, co požadovali (před těmi dvěma lety) vyměnou za unesené? Propuštění svých soukmenovců, z nichž někteří byli v izraelských vězeních již 26 let (sic!) a mapy minových polí, která Izraelci položili (a utajili) v jižním Libanonu při své poslední okupaci.
Co Vám to říká, pane? Kdo myslíte, že je větší kurva? Držet někoho v krimu 26 let, tajit minová pole, položená v cizí zemi, to je ušlechtilost sama, jen když to píšu, dělá se mi z obájců podobných zrůd špatně!
17.07.2006 20:19
Nebezpečné přehrávání Izraele
RE: Sousedův spratek házi kameny přes plot na mé děti.
jp 89.?.?.?
Možná ne agresor, ale zločinec ano. Pokud zločincem rozumíme toho, kdo páchá trestný čin.
Nikdo nesmí použít násilí proti druhému, s výjimkou odvrácení trvajícího útoku...
Na zjednání nápravy má civilovaný svět jiné prostředky, ve zmiňovaném případě policii a soudy. A Vy za takové jednání právem půjdete do lochu! V civilizovaném světě. Zkuste si tu paralelu domyslet.
Ale později. A v tom je hooodně velkej rozdíl, víme?
Hehe, tady někdo o kousek výš uváděl, že snad studujete nějakou vejšku, řekněte, že to není pravda, uklidněte mě, že ten svět ještě není tak úplně v pr...i ...
Stejně, jako se dnes lidé dívají na bývalé STB, se za nějaký čas budou dívat na Vás, provokatéry ze současných tajných služeb - jako na lidské zrůdy, za prachy schopné všeho. Protože Vy - Kema - jste samozřejmě placený provokatér, žádná lidská bytost by nemohla být tak tupá a odporná. Nevím, co je dneska za skvrny na slunci, že jste mne vůbec vyprovokoval k reakci, slibuji všem tady, že je to naposledy.
Tím myslím nynější situaci, kdy nikdo nevládne a hlavně, kdy sněmovna nezasedá a tudíž nepáchá nové zákony.
Dneska mě dostalo zjištění novinářů, že podle nového silničního zákona cyklista, který si nabil ústa po té co najel na obrubník a spadl, zaplatí pokutu min. 25 000, neboť došlo k nehodě se zraněním člověka, viník nezaplatil pokutu na místě (dle zákona nerozhoduje, že mu ji nikdo neuložil) a tak se to musí projednat ve správním řízení, kde je rozsah pokuty 25000 - 50000 a nelze ji odpustit, leda porušením zákona (sic!).
Opravdu by někdo chtěl, aby sněmovna opět pracovala?
A to, že stojí snad pár milionů denně není vůbec tak špatné, přinejmenším odpadají náklady na zahraniční cesty, externí expertízy, interní semináře, provoz poslaneckých klubů a příplatky k funkcím v těchto, prostě zatím je to vlastně zadarmo a ještě nikdo neškodí...
Tak tento příspěvek je dokonalá ukázka toho, proč je svět v pr.eli án gró.
Madam (jako ukázkový vzorek velké části populace) se pohoršuje nad nechutností fotografií, zachycujících výsledek zvěrstev. Pravděpodobně jí to kazí chuť k jídlu nebo alespoň představu o čackých izraelských ochráncích. Jak hnusné! Fotograf by se měl stydět, nebo raději pověsit. Madam by pak mohla zůstat v klidu.
Ach jó.
Za druhé, usazena v evropské kultuře, odmítám konzumovat, mě cizí ( v tomto případě arabskou ) "schopnost" přímo pohotovost, využívat svoje děti ke všemu. Když jsou nažívu tak k házení šutrů a když jsou zabity, tak k vystavování. A tohle dělá mnoho arabů s oblibou. Patří to, mimo jiné, k jejich kulturní tradici. Tak jako zlovolnost, pomstychtivost, chamtivost a nově i sionistická predátorská agrese k židovství. Mimo jiné.
Tak koukám, že tu máme nového Kemu, tentokráte v sukních a nechápu, proč reaguji. Možná proto, že mezi tím "ksindlem" žiji už osmý rok, a jaksi jsem si nestačil všimnout těch vlastností, co mu přisuzujete. Jo kdysi doma, v Česku, tam jsem se s podobnými jevy a zjevy potkával.
No nic. Slibuji, že už vám dám, stejně jako Kemovi, pokoj. Pro mne neexistujete.
26.07.2006 15:49
Několik obrázků z Libanonu těchto dnů
RE: mas pravdu, jeden obrazok povie urcite viac, ako 1000 slov !
jp 89.?.?.?
Kua, tak to mi nějak nesedí. Jaké že to jsou děti na těch obrázcích, o nichž tady diskutujeme? Izraelské? To asi ne, že?
Takže Stein, kdeže sou teďkonc se svými obrázky?
...Hizbolah by tim ziskal jim potrebnej cas na znovuvyzbrojeni a olizani si ran ktere zaslouzene dostava od IDF. Jeho nazor se priblizuje svou blbosti kecum Annana.
A až by byl vyzbrojenej, tak už by Židi nemohli jen tak beztrestně vraždit civilisty a asi by museli přestat posílát své vojáky na libanonské teritórium a taky vrátit ukradená území - a je lautr jedno, jestli ten kus patří Libanonu nebo Syrii, páč nepatří Izraeli - a možná i propustit ty chudáky, co u nich sedí v kriminále už skoro 30 let, tak to opravdu NE! To by byl konec kšeftů se zbraněma a konec snů o velkém Izraeli!
Jo, hele, to hodnocení Annana mě pobavilo. Vy ale musíte bejt hlava...
Tak to vidíte. Chtěl jste se dámy zastat, a dostal jste přes prsty. Upřímně Vás lituju, přestože jste se namísto do Mindy navážel do mne.
Ale víte, když se někdo s rozčilením vrhá na formu, abych tak skoro parafrázoval Haška, a přitom jen beze zmínky přejde obsah, to jest odpornou vraždu mimina, tak pro mne opravdu pozbývá smyslu se s ním nadále zabývat, tomu já totiž neříkám "tak trochu vystupovat z řady", to je pro mne nelidskost a tupost nad míru mé tolerance. Tak zas někdy nashle.
A tohle má znamenat co? Nespletl jste si náhodou lokál? S tím běžte tak na diskusi Mladé fronty, pane.
Jako už obvykle, u zastánců zločinců a zločinů, nejsprostší a nejneuvěřitelnější lež! Hizballah je, pane, v Libanonu doma, víte? Ona je to politická strana, víte? Ona byla demokraticky zvolena víte? Zato Izrael zabral část jiholibanonského území, víte? Izraelci občas tvrdí, že to neukradli Libanonu, ale Syrii a to že je prý velký rozdíl, ale na tom sporném kusu lidi platili daně do Libanonu a nikdo a tak, víte?
No, já Vás podezírám, že to všechno snad ani nemůžete nevědět, ale odvolávka na Vaše svědomí by asi byla hloupost, že?
Ten chlap drzici to nebohe decko mozna chtel svetu ukazat a sdelit: Podivejte se jak nas tady vrazdi jak dobytek na jatkach... Proto mozna to dite drzel jak myslivec uloveného zajíce... Lide v podstate stoji v rade za sebou(jako dobytek na jatkach) a nemaji uniku...
Být na fóru tak tleskám! Toto je podle mne to nejpřesnější vyjádření smyslu oné fotografie!!!!!!
28.07.2006 11:00
Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli
RE: nedojít k cíli je nemravné....
jp 89.?.?.?
Smrt NEVINNÝCH civilistů nemůže ospravedlnit ŽÁDNÝ cíl, to je základní zákon civilizace, to Vás měli naučit, ať už jste chodil do školy tam či onde.
28.07.2006 11:27
Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli
RE: nedojít k cíli je nemravné....
jp 89.?.?.?
Ale nemůže. Teď už se o tom hádat nemusíme, to za nás dělaly generace našich předchůdců a nakonec, aby zabránily věčné argumentaci mravně méně vyspělých, vydali své nálezy v podobě různých dohod, jedny z příhodných pro tento stav se nazývají ženevské.
Dobře, že zmiňujete porážku Německa (či Japonska). Ani v těchto případech nebylo úmyslné zabíjení civilistů (Drážďany, Hirošima) ospravedlnitelné. Taky, kdyby nebylo provedeno vítězi, bylo by bývalo po zásluze potrestáno, tak jako vítězové za zločiny (třeba i Coventry) trestali v Norimberku.
Lidstvo se bohužel nikdy neřídilo nějakými mravními principy. Málokdy v historii se však našlo tolik přemýšlivých lidí, kteří se za zločiny proti lidskosti či mravnosti nestyděli a měli pro ně omluvu (bohužel i Váš případ).
A ta poznámka o izraelských civilních cílech je nepřípadná. Tvrdil jsem snad (někdy někde), že pravidlo nezabiješ neplatí pro obě strany?
Hodně dobré shrnutí. Skoro bych to doporučoval jako povinnou četbu před tvorbou jakéhokoliv příspěvku do diskuse!
28.07.2006 18:10
Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli
RE: nedojít k cíli je nemravné....
jp 89.?.?.?
PS2. a uz chapu, proc nikdo nechce predcasne volby. Protoze se vsechny strany financne i moralne vycerpaly nedavnymi volbami ...
Všechno jste vystihl přesně až na tuto poslední pasáž. Strany, hlavně ty velké na volbách moc a moc vydělávají, dostávají příspěvek za každý hlas... Ale poslanci, tedy Ti, kteří by mohli předčasné volby vyvolat, Ti se děsí. Teď konečně se dostali k lizu a dřív, než si stačí rozdělit další extra placené parlamentní funkce by měli znovu riskovat, že je tentokrát třeba nezvolí? Tak to ne! To budeme vyjednávat až do roztrhání těla. Vždyť si to vemte, president má dva pokusy na jmenování premiéra a ještě dva měsíce po volbách nevyčerpal ani jeden! Topolánek pořád ještě nebyl jmenován premiérem, pověřeným sestavit vládu! A dva platy už jsou doma...
Jestliže je to tak, jak říká ZAJDANus: "CZECHTEKKáři.....ti už nemají filozofii jen to jsou cyberpunkový anarchisti", tak potom je současné řešení - legalizace jejich akce - vlastně geniální. Ty co si tam přišli zaanarchovat to nutně otráví a dřív nebo později tak třeba postupně přejdou na nám ostatním přijatelnější, konzumnější, způsob života a ti, co tu muziku prostě musí poslouchat, takhle napáchají minimum škod ve srovnání s možností, že by se tak vyžívali potajmu, protiprávně, a roztroušeni na spoustě mnohem zranitelnějších míst. A oficiální moc tak bez průšvihů, zranění a generace nenávisti zvládne tábor lidu o 40000+ hlavách - taky dobrý a užitečný trénink.
A jen tak na okraj: těch 40k člověků taky už zaplatilo dost - na daních třeba, byť u cizincu možná jen spotřebních, - aby jim stát nějakou tu službu jako je dohled policajtů či hasičů poskytl. Nemyslíte?
29.07.2006 13:11
Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli
RE: nedojít k cíli je nemravné....
jp 89.?.?.?
Já si myslím, že jste to trefil s tou základnou. Do voleb to bylo tajné téma, aby to prý neovlivnilo jejich výsledky. Teď se to provalilo, bodejť by ne, když jezděj po českých krajích američtí experti, tak to by si nevšiml jen slepej, v Česku se rozkecávaj daleko menší prkotiny. A Topolánek už se neopatrně nechal slyšet, že je pro základny. A jednotka servility, jeden R.Joch, pro ně horoval v dresu pravice. Takže nejbližší volby - to jest v době než si Češi zvyknou, že už tu ty základny mají - to má pravice o pár hlasů prohraný. Jedině je může zachránit Paroubek, páč on vnitřně taky není proti základnám (zřejmě je to pro všechny u moci nutná, byť nepostačující podmínka), akorát se ještě nemusel vyjádřit naostro.
Mýlím se, nebo je pravdou, že teknaři zatím po sobě vždycky dostatečně uklízeli? Kdysi jsem četl něco jako že je při dodatečném uklidu vybírala policie...
No vidíte, internacionální přínos (prosím, neposmívám se), to mne vůbec nenapadlo.
Ale píšete:
... (a ještě v posledních LoveParade...dnes už ne)...celou tuto ideu zničili nenávistivci techna s politickoustrategickou nmyslí.
Jak zničili? Proč? Co se změnilo?
Možná nejsem jediný, kdo tady ve Vašich příspěvcích poprvé dostává trošku podrobnější informace o techno/tekno, o kterém i bez znalostí diskutujeme. Nemohl byste to trošku rozvést?
29.07.2006 19:29
Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli
RE: nedojít k cíli je nemravné....
jp 89.?.?.?
Tak teď jsem četl na netu, že USA tlačí na Polsko, aby přijalo fakt US suverenity nad základnou v Polsku, která by byla jedinou v Evropě...
To by mohlo Topolánka zachránit, to téma asi není, jak myslíte, tak úplně šuma fuk alespoň ne těm, kteří chodí k volbám.
No jo, Stein,
je to krutý, a i když to tak nemysleli, přesto trefili hřebík na hlavičku.
Neříkám, že to bude zejtra. Tak sorry.
Zajímalo by mne, co člověka vede k tomu, aby se tak shodil, aby psal lži a nesmysly, jako Vy ve Vašem příspěvku.
Ani největší příznivec Izraele přece nemůže popřít, že v tomto případě šlo jen o záminku, o Gliwice našeho věku. Kdyby nedošlo k zajetí těch vojáků, bylo by to cokoliv jiného v ten týden, třeba seznam Hizballahčanů nalezený v Gaze.
Každý, kdo jen občas čte nebo poslouchá rádio či kouká na televizi to ví. A přece se najde lidský odpad, který lže a lže a lže - a možná se ani nestydí. Jak je to možné? Proč to ti lidé dělají? Jakou odměnu očekávají za svoji zaprodanost?
Pan Stwora Vám jistě odpoví sám, proč ty obrázky zveřejnil. Já chci jen říci, že mu za ně děkuji. Při poslouchání veřejných informačních kanálů by se občas mohlo stát, že by člověk otupěl, nebo snad dokonce začal věřit tomu, že Izrael útočí na teroristy! Proto jsou ty obrázky tak důležité!
Já jsem Vás chtěl oslovit kvůli jiné části Vašeho příspěvku:
... antisemitizmus v akejkolvek forme je pre zidov tak dolezity, ako vlanajsi sneh - zidov antisemitizmus nezaujima
Víte, pane Steine, že právě tento Váš postoj je příčinou pádu Izraele? Já vím, ono to tak ještě nevypadá. Zatím. Ale Židé zapomněli na osud ubermenschů Arijců, Židé si začali myslet, že rostou do nebe a tím se sami odsoudili. On totiž ten "hnůj" pod jejich nohama taky trochu myslí a teď už toho má opravdu dost.
Izrael mohl žít se svými sousedy v míru. Mohl skromněji a opatrněji založit svůj stát na dohodě a respektování, chtělo to samozřejmě na počátku více diplomacie; místo toho zvolil aroganci, násilí, krádež a vraždy. Hned v tom počátku si zadělal na neslavný konec. A poslední akcí zahájil rychlý pochod k němu. A život v Izraeli až do doby jeho rozpadu, to Vám opravdu nezávidím.
Znám Araby celkem dobře. Jediný mrtvý nedovolí zapomenout velmi rozsáhlé rodině na jeho vraha. Příbuzní a známí zavražděných, ale ani jen pokořených, Vám neodpustí, dokud svoji vinu nezaplatíte. Je mi Vás líto, ale jak jsem uvedl na začátku, způsobili jste si to sami. Pýcha VŽDY předchází pád, škoda že to v Talmudu nemáte.
Lidi s jinými názory uznávám, nejsem tolerantní k lidem, kteří pustě lžou již v obecně ověřených premisách.
Pane editor,
tohoto byste nás nemohl ušetřit? To přece jenom patří do úplně jiných diskusních pater!
31.07.2006 22:40
Ano, tohle je holocaust
RE: Židi budou stejně dělat, co so zamanou. - Kadibudka
jp 89.?.?.?
Tak ještě jednou a naposled (i když vím, že to ani teď vlastně nemá cenu):
1. Hizballah není armáda, ale politická strana s vlastní povolenou milicí.
2. Hizballah NENÍ evropskou unií považován za teroristickou organizaci.
Vsadím krk, že stejně budete lhát dále.
04.08.2006 17:11
Ortodoxní židé žádají ukončení sionistických zvěrstev na Blízkém východě
RE:Ortodoxní židé
jp 80.?.?.?
Kdyz neco nevim, je dobre pozadat o doplnujici informaci. Ale ne jako hulvat, ze?
Neco z toho, co napsal, se jeste dodrzuje v te Saudske Arabii, vetsina vsak jsou zvasty. Asi jako kdyby muslim pomlouval krestany, ze upaluji heretiky...
A ze ziju v jedne arabske zemi, temer v ose zla, uz devaty rok, tak mohu s plnou odpovednosti prohlasit: Texasky cizek je prolhane ho.ado !!!
03.09.2007 12:00
Ministerstvo obrany: černá díra státního rozpočtu
RE: Abys mohl ochráněný po práci vlezt do vany, musíš věřit bezvýhradně ministerstvu obrany.
jp 89.?.?.?
Jako vždy, díky za zábavné odlehčení. Je to třeba, ne že ne!
Tak to taky je a já například za zveřejnění děkuju...
Pologramotný RRocky hodlá, zdá se, přepisovat diplomatický protokol. Ach jo...
"Ochrana před potopou" a na Letné, Trodasi, Vy ale nejste z Prahy, že ne?
Jo, tak to mě taky nadzvedlo. Nejhorší je ten pocit bezmoci: víte, jak šíleně autor lže a nemůžete s tím nic víc udělat, než nečíst...
Ale houby, kašlu teď na komiks, šílím když čtu, že na vojenskou jednotku okupanta útočí teroristé...
A nikdo se nezastydí.
Pamatujete, jak nás na komunistech štvala ta ubohá argumentační úroveň? Nezaměstnaní pod mostem, placený zdravotnictví, imperialismus...
Nějak se nemůžu smířit s tím, že voni ani nelhali a že proti současné argumentaci dnešní pravice jsou komouši Jani Zlatoústí.
Ono toto lidské prase je i vystudovaným lékařem. MUDr.!
A komora mlčí...
A nemohl byste tu ten paragraf uvést?
Usnadnil byste nám práci...
Já si totiž dosud myslel, že i pravidla českého pravopisu by měla platit i pro matriky a matrikáře. A že tedy i získané jméno do české matriky zapíšou česky - tedy s přechýlením.
Takže jsem evidentně taky hlupák. Přinejmenším podle Vás.
Ano,
zdá se, že opravdu máte naladěnou jinou BBC než pan Král - a já.
Sedím už čtvrtý týden na hotelu, kde kromě arabských stanic je k dispozici právě jen BBC a CNN. Dříve jsem to nesledoval a podobně jako mnoho ostatních považoval zkratku bbc za synonymum serióznosti.
Po prvním večeru, stráveném v její společnosti, jsem však nechtěl věřit, že je taková úroveň zpravodajského pořadu vůbec možná. Právě příklad Zimbabwe, zmíněný Vámi oběma, je krásnou ilustrací. Zprávy odtamtud zaujímaly v ony dny ne 50%, ale snad 70% vysílacího času, a třeba podle způsobu komentování reakcí jednotlivých afrických lídrů byly zjevně tendenční.
Doporučuji každému odzkoušet na vlastní oči a uši. Budete překvapeni, protože se Vám pravděpodobně začne stýskat i po vysílání ČT1.
"Dokážeme si vůbec ještě představit, kdyby BBC pouštěla pravdivé informace? Prostě je nepouští (911, Irák, etc. etc."
Ač jsem úrovní BBC po pár týdnech sledování znechucen, v tomto konkrétním bodě s Vámi musím nesouhlasit. Zhruba před týdnem vysílala BBC (jak je zvykem opakovaně po celý den) pořad o pádu World Trade Center No.7, který uváděl pravdivé skutečnosti. V televizi jsem takové informace slyšel úplně poprvé a říkal si, že teď už se konečně snad něco začne dít a ten Silberstein nebo jak se vlastník jmenuje už asi touhle dobou sedí v báni. Nojo, jsem naivka...
Viďte?
Ty mrchy komunistický zase zvítězily. My bláhovci si mysleli, že se jich Evropa zbavila jednou provždy, a oni mezitím obsadili Ameriku. Sem zvědavej, jestli Americe bude trvat taky tak dlouho, než jim to docvakne.
Tak to byste si pěkně naběhl. Zašifrovaná data by určitě vyvolala potřebu si noťas ponechat navždy a - pokud se nemýlím - existuje už zákon nebo směrnice, kdy na požadání musíte odevzdat klíč k šifře. Předpokládám, že předání se děje formou waterboardingu, nejlépe na Guantanámu, aby byla zaručena autenticita předaných klíčů...
12.08.2008 11:29
Washington svou chybou riskuje atomový konflikt
RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
jp 62.?.?.?
Ježíši Kriste!
Tohle je diskuse k článku nahoře. Četl jste ho vůbec? Tak proč tady uvádíte Vaše okrajové teorie o tom, jak Rusové nechtějí přijít o Abcházii...
Mezi námi, Rusům čerta záleží na nějakých Abcházcích či Osetijcích, jim jde o jejich bezpečnost, kterou se jim ten Váš posvátný západ snaží nabourat kde může.
Krucinál, kdo je už přes asi 50 let agresorem a kdo obětí? Rusové, Muslimové, nebo Amerika?
151 hodnoceni a průměrná známka 1.00, to tu myslím ještě nebylo. Pěkné pohlazení pro autora...
Já myslím, že to vůbec není střela vedla, ale výstižná ilustrace toho, že se pan editor mýlí stejně kolosálně jako jím kritizovaný autor.
"Zdanění firmy za každé pracovní místo, které firma outsourcovala do zámoří" je prostě stejná hloupost, jako vytváření pracovních míst vládou. Asi to netřeba rozebírat, důvody jsou v obou případech stejné a Vy jste už část té nesmyslnosti ilustroval svým příspěvkem.
13.03.2009 12:52
Hon
RE: V článku je zásadní věcná chyba - Polednová byla pomocná prokurátorka a ne soudkyně!!!!
jp 84.?.?.?
Správně uvádíte tu nejvíce přitěžující okolnost pro DNEŠNÍ justici !!!
Byla to prokurátorka a navíc (to jsem dosud nevěděl) uvádíte, že ne hlavní!
Úkolem prokurátora bylo vždy navrhovat trest na základě předložených materiálů a platných zákonů. O vině rozhodovali soudci a to ona nebyla !!!
Je to zvěrstvo!
Proboha!
Na světě zmizely bilióny dolarů, Amerika právě tiskne další totálně inflační a nepokrytý bilión (pokladniční poukázky "odkoupí" FED, který ty prachy vytiskne), o možná až 100 miliard připravil světovou ekonomiku Madoff svým "double bluffem" (četl autor vůbec onen článek, přeložený i na Zvědavci), prakticky každá významná banka žádá o bail-out, automobilový průmysl je víceméně v troskách (s doslova statisíci mizejícími pracovními místy) - a článek viní z krize novináře. Promiňte pane Stworo, ale to už můžete zveřejnit úplně každou volovinu!
Hmm, nedostal. Madoff Wiesela. Zapomněl jste nebo nečetl?
Zas až tak dobrou paměť autor zřejmě nemá. Dvakrát uvádí rok 1987, Amíci bombardovali Tripoli (a tzv. "Gadáfího kasárna" ) v dubnu 1986. Trošku pochybuji, že mu vůdce osobně ukazoval poškozený stan, protože od oné doby se v těch místech z bezpečnostních důvodů už nikdy neobjevil. Ostatně, nebyl tam ani v tom dubnu.
V českém překladu je nesprávná transkripce jména, píše i vyslovuje se Al Megráhí.
A že to ten pán neudělal, to je myslím téměř jisté.
Navíc argument "nic špatného jsem neudělal" může dnes použít jen opravdový prosťáček.
Co je špatného a co ještě ne se dneska totiž mění podle toho, jak se to vrchnosti hodí. Už neplatí křesťanská morálka či kulturní zvyklosti. Pravidla se stanovují pružně a s ohledem na zcela jiné priority...
13.09.2010 07:41
A má vůbec smysl šifrovat?
RE: Myslím, že obecně užívat šifrování smysl nemá!
jp 94.?.?.?
Ale to je přece příšerná logika, nepoužívat zabezpečení, protože nikdo nemá právo něco páchat. Naprosto sedící analogie je: nezamykat dveře. Děláte to?
Ale i tak by mě zajímalo jméno toho Vašeho tchána...
Jsem ten, kdo nepamatuje - a přesto je zvědavej. Ale asi je to příliš osobní, takže se moc omlouvám. Přeju hezký den...
19.10.2010 16:54
Plné znění projevu íránského prezidenta Ahmadínežáda před VS OSN 13. října 2010
RE: Jak o projevu referovala média
jp 94.?.?.?
Chování k ženám je dáno společností a jejím naboženstvím, nikoliv režimem. Vliv islámu bude působit i po změně režimu, tomu věřte. A mimochodem: není to tak černé, jak to vypadá z hotelového okna. Žil jsem v Arábii dost dlouho, abych to mohl tvrdit...
a blahopřeji!
Také si myslím, že reakce pana Stwory je silně přehnaná. V autobuse dostane i noviny či časopisy, pokud už si nepřinese vlastní, většinou je k dispozici wifi a filmové "představení" je se zvukem pouze do sluchátek. Velmi často se SA jezdím, velmi zřídka se na filmy dívám a nikdy, když jsem zvolil jiný způsob zabavení se, mě obrazovky poměrně vysoko nad hlavou nerušily.
18.11.2010 21:46
Proč nebudu používat Student Agency
RE: ještě horší jsou jen české filmy
jp 94.?.?.?
Vidíte pane Stworo, a už jste s logikou na lopatkách. Vám vadí americké filmy, ne však české, jinému zase vadí ty české (třeba už jen proto, že je vzhledem k jejich četnosti pravděpodobně každý viděl asi stokrát).
Francouzský film Amélie z Montmartru jsem viděl práve v SA, takže ani Francouzi nejsou embargováni.
Myslím, že poměr amerických vs. ostatních filmů promítaných v busech SA odpovídá četnosti jednotlivých produkcí.
A jak už napsali ostatní. Zvuk jde do sluchátek (stejně jako např. kanál klasické hudby), takže těžko může rušit někoho čtoucího či pozorujícího krajinu.
Tento kritický článek se podle mne nepovedl. Do SA se tentokrát trefujete nezaslouženě.
že jsem tak smělej, na co ty špunty do uší?
23.08.2011 17:11
Katarský Hollywood a invaze žoldáků do Tripolisu
RE: Prolhaná Česká televize už se neštítí ničeho!
jp 94.?.?.?
Ano, právě jste krásně předvedl, jak se taková propaganda vyrábí. Pololži, výmysly a zesměšňování, to jsou ty základní stavební kameny.
Jen tak pro zajímavost: většinu těch údajů, kterým se vysmíváte, najdete třeba na stránce CIA factbook, zrovna tu dobu přežívání, například. On je to takový bolševický zdroj, víte?
23.08.2011 17:25
Katarský Hollywood a invaze žoldáků do Tripolisu
RE: Zavist muze byt svine
jp 94.?.?.?
Ano, zbraně mezi obyvatelstvem, to bude pro budoucnost ten největší libyjský problém. Plukovníkovi se podařilo udržovat jednu z nejbezpečnějších zemí na světě, kde násilné trestné činy páchali tak maximálně přistěhovalci z ostatních afrických zemí. Jsem přesvědčen, že to už definitívně skončilo. A při klasické arabské potřebě vypořádat si všechny nespravedlnosti vůči své rodině je nabíledni, že se západu podařilo vytvořit nový Irák.
25.08.2011 18:47
Při obléhání Tripolisu velí teroristům MI6
RE: Část z emailu od českého vrtaře v Libyi
jp 94.?.?.?
vše, co uvádí, samozřejmě pravda není. Zbytečně, to hlavní, že Jamahírie je nerozvinutější africký stát s velmi slušnou životní úrovní, není třeba dokazovat vymyšlenými údaji. Například:
daně se platí, elektřina a voda se platí, plyn (pouze v lahvích, rozvod neexistuje) se kupuje. Ceny jsou velmi mírné, dotované, tak jako ještě několik základních potravin. Ne však všechny, jako ještě před zhruba 4 lety.
Plukovník se pokoušel přimět Libyjce, aby začali pracovat a starat se o své živobytí. Povolil jim drobné podnikání, ale zároveň odbourával dotace. Benzín například v posledních pěti letech zdražil o 100% - a vůbec není podstatné, že pořád ještě stojí pod 3 Kč. Některé rodiny začínaly mít existenční potíže, mnoho lidí pak závidělo úspěšnějším, nespokojenost mezi obyvatelstvem byla v poslední době dost cítit.
25.08.2011 18:48
Při obléhání Tripolisu velí teroristům MI6
RE: Část z emailu od českého vrtaře v Libyi
jp 94.?.?.?
a btw, ti žebráci už tam jsou také. Hlavně tedy ženy s dětmi na rukou...
Ale že jste s námi zametl!
No nic, teď už jste dávno na ostatních serverech, mezi svými - a jistě se jako ubožák necítíte. Taky říkám: sbohem!
01.02.2012 12:59
Americká vojska vtančila do Libye v době, kdy probíhají přípravy na Írán
RE: Nad USA a Izraelem se stahují mraky--- Ja to tak nevidim
jp 94.?.?.?
Ano, to je myslím velmi přesné. A bohužel, velmi neradostné, v podstatě se dá říci, že ta "elita" (jak je nazýváte Vy) už nezvratně vyhrála.
23.07.2014 13:20
Lékaři v Gaze: zalátáváme oběti před dalším mučením
RE: Aerolinky z celého světa zrušily lety do Izraele, ČSA budou létat dál
jp 78.?.?.?
Pokud to snad měl být pokus o vtip, pak vězte, že nebyl vhodný ani vkusný.
Jestli to ale míníte vážně, tak je to k pozvracení. V tom případě jste jen další zmetek, který příčinu klidně označí za následek, jen aby mohl obhajovat neobhajitelné.