Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Zo Zapadu

Nalezeno 58 příspěveků, 24 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

15.04.2002 02:19

Proč vlastně ne Jordánsko?

Proč vlastně ne Jordánsko?

Zo Zapadu 64.?.?.?

Ja myslim ze Sharon sniva o velkej zidovskej rise a nato potrebuje dalsiu zem ktora je nateraz obydlena Palestinancami. Zato tam nechce nezavisle vojsko od Spojenych Narodov obsadit hranice medzi Israelom a Palestinou aby tam strazili mier a robili poriadok. Najlepsie pre neho je 'vyjednavat' az to bude bezpodstatne, lebo pocas dlheho jednania bude mat cas znicit celu intra strukturu a znizovat zivotne podmienky a prostredie pre tamojsich Palestincanov na taku mizeriu ze tito sami odidu. Potom uz nebude treba jednat, zem bude viac menej opustena pripravena na nove Izraelske osady. Je to smutna situacia, obe strany su vedene fanatikmi ktori nepocuvaju a nechcu radu ci od U.S.A. alebo inych svetovych statnikov. Ani jedna strana nechce ustupit, prijat medzi seba ako rovnych ludi inej narodnosti a nabozenstva. Ako sa po Slovensky hovori: "komu neni rady, tomu neni pomoci."Preco treba uvazovat ze komu patri tato zem ked po tisice rokov tam zily rozne narody ktorych potomci tam este mozu existovat a zit v pokoji medzi sebou? Ked sa budeme rozdelovat na zaklade narodnosti, nabozenstva a rasy tam medzi nami nikdy pokoj nebude. Ja v tomto rozbroji nevidim ziadny konec a bude to trvat desiatky rokov ak..ci vobec.. sa opozicne strany zbadaju a zistia ze tolerancia a respekt medzi narodmi a jednotlivcami je jedinou odpovedou na trvaly mier.

1424

22.04.2002 05:01

Viditelný a neviditelný US sponzorovaný státní terorismus

Viditelný a neviditelný US sponzorovaný státní te

Zo Zapadu 205.?.?.?

Po citani vsetkych hornych komentarov mozem iba konstatovat ze svet je na tom horsie dnes ako kedykolvek od druhej svetovej vojny.
Mame vela nazorov, hnevame sa ak nam niekto oporuje a jeho mienka sa nezrovnava s nasou. Aj si nadavame, sme schopni sa rozzurit, snad aj zabit jeden druheho. Preco?!
Ja vidim v kazdom cloveku hodnotu, kazdy z nas ma urcite Bohom dane talenty, lisiace sa od talentov druhych jednotlivcov. Kazdy narod ma vynikajucich jednotlivcov, takych co prinasaju svetu dalsy vyvoj vo vede, kulture a k zlepseniu zivota a materialnych vymozenosti. Treba hladat to co je v nas dobre a uzitocne, treba, aby sme sa jeden druheho podporovali v nasych snahach k zlepseniu zivotnej urovny a standardu.
Musime uznat ze zidovsky narod nam priniesol vela vedcov, umelcov, vynalezcov a intelektualov, procenticky na ich pocet ako narod snad najvacsi.
Tak isto musime ocenovat i ine narody, divat sa na ich uspechy nie na ich chyby. V kazdom cloveku a v kazdom narode sa da najst nieco dobre...ak to dobro
chceme najst.
Podla mna musime hladat co nas spaja, nie co nas rozdeluje. Tato zemegula kazdym dnom sa stava mensia a nas...ludi...kazdym dnom pribuda a je viacej. Musime sa naucit ako spolunazivat lebo nemame ineho vychodiska. Preto treba odstranit vsetkych fanatikov, ci su to zidovski, arabski alebo ini. Toto by mal byt nas ciel a ucel, nas vsetkych ktori este chceme vidiet nase deti a potomkov v bezpecnom, civilizacnom svete a nie v pralese nenavisti a vrazd. Rozmyslajme ako buducnost im chceme zanechat, ci bude lepsia ako ta co nasi otcovia zanechali nam!!

1489

28.04.2002 06:45

Le Pen postoupil bez ztráty květinky - Evropa je prý zděšená

Le Pen postoupil bez ztráty květinky - Evropa je p

Zo Zapadu 152.?.?.?

Na Slovensku sa hovori ze ked si v Rime tak sa mas chovat a zit ako Rimania.
Mnohi tito pristahovalci neprisli sa asimilovat k domacemu obyvatelstvu, ba naopak, tvrdohlave sa drzia k svojim zvykom, kulture, mravom, etnike, nabozenstvu a odporuju integraciu do tamojsiej verejnosti.
Preto neni divu ze sa zdaju odporni a ze Le Pen ziskal vela hlasov. Ja ho nechcem volat ani racistu alebo xenofobistu, v skutocnosti myslim, ze, ak tito ludia by sa chceli prisposobit a snazit sa zit tak ako domaci Francuzi, ten odpor k nim ako k cudzincom by prestal.
Ja si myslim ze niekdo robi umelu paniku z Le Pena. Rad by som chcel vidiet z akej priciny. Moj dohad je ze su to globalisti ktori smeruju odstranit vsetky narodne identity a totoznosti, spravit zo vsetkych statov len jeden, takym sposobom by im bolo ovela lahsie opanovat a vladnut celym svetom. Neviem ci su to socialisti alebo kapitalisti ale viem ze su to velmi bohati jednotlivci ktori presadzuju a kontroluju verejnu mienku nielen v U.S.A. ale i skoro celom zapadnom tak zvanom demokratickom svete. Le Pen neni take strasidlo ako zneho tito globalisti robia. Boja sa toho, ze si chce zachovat, ako Francuz, svoju narodnost. Zato im je v ceste.

1548

01.05.2002 19:58

Promiňte, páni Židé,...

Promiňte, páni Židé,...

Zo Zapadu 152.?.?.?

Nic sa nerobi bez priciny. Clovek ani prstom nepohne ked nechce, alebo ak k tomu nie je pricina.
Podobne i v politike ak niekdo predlzuje alebo odklada nejaku zalezitost musi mat k tomu pricinu. Vo Sharonovom pripade to vizera ze on nieco taji alebo nechce aby to vyslo na svetlo. Snad po urcitom case sa nato zabudne alebo to nebude sa zdat take vazne. A,s pomocou U.S.A., podplatenych Americkych politikarov a novinarov bude sa orchestrovat svetova mienka tak,ze sa nic v skutocnosti nestalo, alebo ak, tak bola to malickost, bagatel.

1574

03.05.2002 02:54

Promiňte, páni Židé,...

Promiňte, páni Židé,...

Zo Zapadu 64.?.?.?

V U.S.A. mame rozne "lobbies" ktore maju velky vplyv na tvorenie domacej a zahranicnej politike, tiez i na novinarov a to co sa da do "media" ako dolezite pre verejnu "consumption". Ja ich nebudem menovat ale bez ich suhlasu a financnej podpory ...su to stovky milionov pri hlavnych volbach...sa neda vyhrat. A tymto sposobom su nasi politikari zadlzeni representovat zaujmy svojich "donors". V Amerike panuju peniaze. Pane, zobudte sa!
Nabuduce udajte svoje meno. Na stastie este sa moze kritizovat a to je to najkrajsie co nam tu zostava a za to treba bojovat. I ked Vasa mienka je odlisna od mojej, ja s Vami nebudem opovrhovat alebo Vas ponizovat.
Pre Vasu informaciu moje korene su tu od roku 1895 a materialne mi tu nic nechyba, ja len verim v rovnopravnost a spravodlivost pre kazdeho i ked neni zid.

1587

10.05.2002 19:26

Jak poznat Žida?

Jak poznat Žida?

Zo Zapadu 152.?.?.?

Ja vidim vo Vasich komentaroch cely Babylon. To nema cveka ponizovat jeden druheho ak s Vami nesuhlasi.
Hoci mam universitne vzdelanie este stale presne neviem definiciu "terorista".

Podla mna je to kazdy ktory terorizuje civilov, nezalezajuc ku ktorej narodnosti patria. Ci ich terorizuje stat alebo jednotlivec ja v tom nevidim ziadny rozdiel.

Ak ma niekto lepsiu definiciu dajte mi vediet.

1741

14.05.2002 05:47

Jak poznat Žida?

RE: RE: Jak poznat Žida?

Zo Zapadu 205.?.?.?




Hoci mam universitne vzdelanie este stale presne neviem definiciu
"terorista".

Chytre knizky rikaji, ze terorismus zavedl do potitickeho boje
anarchista a revolucionar BAKUNIN 1814-1876. Ten rika, ze se muze
k dosazeni politickeho cile pouzivat jakekoliv methody, to jest i
fysicke likvidovani absolutne nezucastnenych civilnich osob, zejme
na zen a deti. Tim se daji oblomit i ti politici co nemaji srdce.

Priklad je 9.zari v New Yorku, ci malem kazdodenni zabijeni lidi
v obchodech, na ulicich ci v restauracich v Israeli. Nekteri vysoci
politici ustoupi, druzi se nenechaji zastrasit a zautoci na zpet.
A to se vsak nelibi nekterym lidem jako je pan Stwora a lidem jemu
podobnym, proste tem vidi v TV jen pouziti vysoke vojenske tech-
niky Israelske armady.

a zase jenom anonym

1784

14.05.2002 06:06

Jak poznat Žida?

RE: RE: Jak poznat Žida?

Zo Zapadu 205.?.?.?




Hoci mam universitne vzdelanie este stale presne neviem definiciu
"terorista".Podla mna v 20tom storoci a az do dneska nasledujuci ludia terorizovali ludi a narody: Hitler, Stalin, Mao Tse Tung, Milosevic, Sharon, Arafat, Castro ako aj ini svetovi diktatori. Tak isto su teroristi jednotlivci co ohrozuju nevinnych, zabijaju muzov, zeny a deti aby mohli presadit svoju mienku alebo ideologiu. Dalo by sa este sirsie opisat definicia terorismu no ale to necham na Vas posudok a uvazenie. Vzdy su to nevinni ludia co trpia.

Chytre knizky rikaji, ze terorismus zavedl do potitickeho boje
anarchista a revolucionar BAKUNIN 1814-1876. Ten rika, ze se muze
k dosazeni politickeho cile pouzivat jakekoliv methody, to jest i
fysicke likvidovani absolutne nezucastnenych civilnich osob, zejme
na zen a deti. Tim se daji oblomit i ti politici co nemaji srdce.

Priklad je 9.zari v New Yorku, ci malem kazdodenni zabijeni lidi
v obchodech, na ulicich ci v restauracich v Israeli. Nekteri vysoci
politici ustoupi, druzi se nenechaji zastrasit a zautoci na zpet.
A to se vsak nelibi nekterym lidem jako je pan Stwora a lidem jemu
podobnym, proste tem vidi v TV jen pouziti vysoke vojenske tech-
niky Israelske armady.

a zase jenom anonym

1785

29.05.2002 18:45

Ostny nenávisti

Ostny nenávisti

Zo Zapadu 152.?.?.?

Mily Pan Stwora:

Hoci nie vzdy suhlasim s Vami a Vasim nazorom ale Vas 100% podporujem ze davate prilezitost vyjadrit ine nazory ako tie co su "politically correct".
Nedajte sa odradit, ti ludia co Vas najviac osocuju nevedia ako zit v pravej demokracii, podla mna ti su nevzdelanci co uzivaju spinave slova a bulvarske vyrazy...nevedia sa ako inac vyjadrit pretoze ich slovnik je velmi obmedzeny.

1986

04.06.2002 17:09

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Zo Zapadu 64.?.?.?

Ako som predosle pisal v USA dnes je Plutokracia...prostriedkom "lobbies" ktore davaju peniaze a sponsoruju volbu tych politikarov ktori im vyhovuju. A iba silne financne zaisteny kandidat moze vyhrat.
I ja som zato aby sme pomahali Izraelu. No ale co ma zaujima a tiez i trapi je ze aky vplyv (influence") maju tieto "lobbies" v Americkej domacej politike pretoze ci je to zahranicna alebo domaca politika ti isti ludia ich vykonavaju. Prosim Vas napiste mi Vase mienky. Najma chcem vediet preco nas tak nenavidia vo svete?!

2110

01.07.2002 02:49

Stydím se za Zvědavce

Stydím se za Zvědavce

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan Kodl: Ja som povodom Slovak a pysny na to. To ze osocujete Stefana za "Slovacisko" je mi velmi neprijemne lebo nepoznam ten vyraz a ani to co vo Vasom slovniku si o Slovakoch myslite. Neni divu ze sa republika rozdelila na dva staty. Ja poznam vela slusnych i neslusnych Slovakov i Cechov a vidim ze Vy patrite do tej druhej kategorie. Ja sa nehanbim za Zvedavca, ale rad by som bol keby vsetky vulgarne a ponizujuce slova boly odstranene a tiez ako i osobne utoky citatelov. Treba sa sustredit na tematiku clankov a i ked nesuhlasite s autorom neni treba byt vulgarnym a nadavat. To iba Vas sameho ponizuje, pretoze ludia si tvoria mienku o Vas podla Vasich vyrazov a vyjadrenia.

2626

01.07.2002 15:16

Stydím se za Zvědavce

Stydím se za Zvědavce

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan Kodl:

To co som napisal patri i pre pana Stefana, je treba byt viac civilizovany.

Kazdu polemiku mozeme rozriesit i slusne, treba len chciet. Su i ini ako
Stefan a Vy ktori by si to mali uvedomit.

2645

01.07.2002 15:18

Stydím se za Zvědavce

Stydím se za Zvědavce

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan Kodl:

To co som napisal patri i pre pana Stefana, je treba byt viac civilizovany.

Kazdu polemiku mozeme rozriesit i slusne, treba len chciet. Su i ini ako
Stefan a Vy ktori by si to mali uvedomit.

2646

24.07.2002 20:54

Dobře... A kam teď?

Dobře... A kam teď?

Zo Zapadu 205.?.?.?

Este stale sa pamatam ako som v 1969tom roku po navsteve v Ceskoslovensku
plakal na odchadzajucom lietadle premyslajuc nad pomermy a o tvarach ludi ktorych som tam videl. Vsetko tam vypadalo smutne, poserne. Vracal som sa nazad do U.S.A.
I dnes povazujem Ameriku za to najlepsie, kam som mohol utiect od komunizmu. Nehovorim, ze tu nieto chyb a problemov, ale tieto su pomerne mensie ako v ostatnom svete. A ako historia nam hovori, konec koncov sa vsetko tu da slusnym sposobom vyriesit.
Ano, mame chyby ale mi povedzte preco i dnes sa tu tlacia miliony ludi z celeho sveta a tu hladaju lepsiu buducnost.

2984

26.07.2002 05:30

Dobře... A kam teď?

RE: Dano

Zo Zapadu 205.?.?.?

Mily Dano:
Citam ze hladas inu krajinu ako U.S.A. kde by si sa mohol vystahovat. Nemyslim ze si dobre informovany o tunajsich pomeroch, treba tu byt najmenej 3 roky aby si zvykol na tunajsie prostredie, ludi a zmyslanie. Ak mas ambiciu, dobry postoj k praci , si sikovny, neodmietnes pracovat dlhe hodiny a nieco vies, ak si vies odopret zo zaciatku veci ktore vlastne su neni nutne, ak vies ako planovat a sanovat pre buducnost...nezit len pre pritomnost a ak si neni hlupy tak Ti odporucam sem prist. Budes tu mat uspech. Hovorim zo skusenosti. Ver mi.

3015

02.08.2002 04:12

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Zo Zapadu 205.?.?.?

Ako vieme rozdiel medzi co je dobre a zle? Odkial mame zakony a stanovy podla ktorych sa mozeme alebo slusne chovat alebo zit ako zvery? Co by sa stalo keby sme si robili co chceme bez ohladu na inych? Ja si myslim ze by to bola uplna anarchia, chaos a zlodejstvo.
Nedivajme sa na chyby ludi ...ani jeden s nas nie je bez chyby...Ano, vela zla sa narobilo v mene nabozenstva...ale to boli len chyby urobene ludmi a nie Bohom...vy neverite zato ze posudzujete ludi. Posudzujte Krista a co on nas ucil.
Vy tvrdite ze mate pravdu, vsetcia sme potomkovua opic. Ja tomu neverim.
Keby sme nemali vieru (nie nabozenstvo) tak by sme tu na tomto svete ozaj boli zatrceni.

3100

03.08.2002 15:23

co mám proti církvi a dalším skupinám

co mám proti církvi a dalším skupinám

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan Stwora:
Vidim odkial prichadzate. Mna to ale nezaujima ci verite v Boha alebo nie, spory a disputy o Jeho existencie uz trvaju tisice rokov. Co chcem vediet je co je Vas 'alternative' ked verite ze Vas zivot je tu a Vasa konecna buducnost a osud sa sklada 2 metrami hliny po Vasej smrti.
Ak clovek nevery, tak vzdy ma urcity 'void' ktory musi vyplnit niecim inym. Obycajne sam sa stane 'center of universe' utvory si svoje 'values' a nazory na to co je dobre alebo zle, stane sa narcista a hedonist. Jeho svet sa toci len okolo seba, druhych ludi pozna len nato a podla toho ako by ich mohol vyuzit.
Ake mate vy nazory? Co chcete a mienite spravit aby svet sa stal lepsi? Viem, ze cenzurujete komentare ludi vo Zvedavci ak s nimi nesuhlasite, cize Vasa mienka vzdy musi prevladat. Ako chcete vy vyriesit svetove problemy?
Tieto problemy boly uz riesene ludmi ako Karol Marx, Adolf Hitler, atd. Vidime kde to doviedli ...ako sa svet 'zlepsil'.
Obycajne ludia co najmenej citaju Bibliu najviac kritizuju nabozenstvo. Ja som nie Katolik ale obdivujem papeza za jeho hlboku vieru a energiu. Nik mi nepovie ze on nechce dobre pre ludi. Ak vy mate nejaky lepsi navrh ...nie kritiku o tom co ini robia...tak prosim uverejnite to.

3139

10.08.2002 07:03

Kapitalismus

Kapitalismus

Zo Zapadu 64.?.?.?

SLOVENSKY KAPITALIZMUS

Dvaja susedia mali dve kravy, jednomu krava zdochla, ten sa potom modlil aby aj susedova krava zdochla.

3305

11.08.2002 19:24

co mám proti církvi a dalším skupinám

RE: co mám proti církvi a dalším skupinám

Zo Zapadu 205.?.?.?

Pan Stwora:
Este stale neviem ako'prospievate'svetu Vasim postojom. Ja som bol dlho atheista a vyplnoval som svoj dusevny 'void' s'workaholism'. Ked som presviecal inych s mojimy nazormy videl som ze len robim rozboj a pocit bezmocnosti, neistoty...vahania. Ukazoval som im zivot bez ciela, bez nadeje, bez priciny zit stastne s optimizmom divajucim sa do buducna. Moj nazor bol zit pre dnes a vytazit zo dna co sa da najlepsie pretoze zajtrasku nieto alebo nemusi byt. A tak na nestastie dnes ziju miliony druhych. Tie zlociny a vrazdy o ktorych pritomne citame v novinach nie su cinene ludmi ktori ozaj veria lebo tito ludia veria len a maju lasku len k sebe a svojim pudom. Ja som so svojim atheizmom iba zhorsoval situaciu v mojej spolocnosti. To je najvacsia pricina preco som zacal verit, pretoze viera dava nam nadej do buducna a lasku. Prava viera prinasa velke zmeny u ludi a v ich pomeroch voci svojmu okoliu a inym ludom. Je to prave nevera co prinasa tolko zloby a zmatku do tohoto sveta. Neverim, ze vy by ste chcel umyselne to iste svetu prinasat.
Pycha, sobecstvo, laska k peniazom(greed), zavist, nevrazivost su vsetko odsudzovane v Biblii. Ako som pisal: clovek co najmene cita tuto knihu najviac kritizuje krestanstvo. Zato ju odporucam citat...potom chcem pocut nazory vsetkych co s vierou tak opovrhuju. Verim, ze vy to myslite dobre, ale vela ludi v minulosti tiez to mysleli dobre ked chceli menit svet...vacsina s nich iba narobila zla ked pomutili ludske mozgy a verejnost.
Inac Vam dam klobuk dole zato ze venujete tolku energiu a pocet hodin na Vase presvecenie a pracu k tomu co verite. Len ja sam neverim ze by tento svet, ktory je daleko od poriadku a spravedlnosti, tak daleko 'from being perfect', ze by bol lepsi bez Boha a Jeho zakonov...bez Jeho rozhodnutia co je dobre a zle, co je spravodlive a co sa nema robit. Podla mna bolo by to tu na tomto svete ovela horsie. S pozdravom.








toho ako by ich mohol vyuzit.


Vyložený nesmysl.


Co chcete a mienite spravit aby svet sa stal lepsi?


Například věnovat zdarma tisíce hodin (to není přehnaný odhad, spíše
podhodnocený, počítejte 3-5 hodin denně včetně sobot a nedělí po tři
roky) bepzlatné práci na Zvědavci: upozorňovat na svinstva kolem,
bavit své čtenáře, shánět pro ně informace z různých nezávislých
zdrojů. Domníváte se, že bych více prospěl světu, kdybych se v tomto
čase modlil a navštěvoval kostely?



Viem, ze cenzurujete komentare ludi vo Zvedavci ak s nimi
nesuhlasite,


cize Vasa mienka vzdy musi prevladat.



To, že jsem si to právo vyhradil, neznamená, že to pravidelně dělám. Z
celkového počtu 3400 komentářů jsem vymazal zatím tři. To je 0,08823%.
Domníváte se, že jsem tak ovlivnil celkové znění vašich názorů? A jen
pro doplnění: tyto komentáře obsahovaly 50x větu "Stwora je čurák" a
50x větu "Stwora jebe vlastní matku" a ještě jednu podobnou nadávku,
kterou si už nepamatuji.

3310

22.08.2002 19:34

Do třetice o cenzuře

Do třetice o cenzuře

Zo Zapadu 64.?.?.?

Valka cize vojna nazorov cize zdrave argumenty ci za alebo proti sa daju jednat aj slusne, civilizovanym sposobom. Treba mat toleranciu voci druhym, i ked ich mienka je uplne odlisna od Vasej.
Nemyslim, ze ak niekto uziva vulgarne slova ze s takym sposobom vyhra alebo dokaze ze jeho nazor je ten najspravnejsy. Ba naopak, ten co uziva vulgarne slova iba odzrkadluje svoj ubohy charakter a podla mna iba ponizuje seba a znehodnocuje svoju diskusiu a nazory.
U mna taky clovek uz prehral...vela raz ani nedokoncim citat to co pise.
Snad by bolo najlepsie keby sme sa sami cenzurovali a ukazali urcity respekt k sebe a druhym....nemusi nas nazor vzdy vyhrat bez odhladu na to kolkych ludi sme urazili (how many corpses we walked over}. Na svete zije miliony ludi, kazdy je opravneny mat svoju (slusnu) mienku.

3591

29.08.2002 04:19

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Zo Zapadu 205.?.?.?

Preco S Irakom? Ja myslim ze sme viacej ohrozovani Cinou,ktora moze dostrelit atomove na zapadne pobrezie a este viac Ruskom, ktore svojimi strelami celu U.S.A.
Pocas studenej valky sme boli 40 rokov exponovani neistotou ze vojna moze prist kedykolvek. Pamatam sa na Kubansku krizu ale predsa sa nic nestalo. Pamatam sa ked Chrustev s topankov buchal na stol v U.N. a vyhrozoval sa celemu zapadu ze nas pochova. Snad sme mali vtedy lepsich vodcov, statnikov, ako mame dnes.
Irak je nie schopny dostrelit sem k nam. A ak nieco, Hussein vie, ze by iba spachal sebavrazdu pretoze vie aku my mame vojensku prevahu...bol by ozaj blazon!
Bola by to skoda keby Bush nastojil k vojne. Skoda ludskych zivotov, skoda financii a fondov ktore by sa mohly lepsie vyuzit pre dobro ludstva.
Dalsia otazka? Ako dlho by sme museli zostat v Iraku ak vyhrame aby sme " zabezpecili " zmenu celeho systemu na" demokraticku "krajinu? Mame priklady z minulosti: Ako dlho sme na Korei?, V Bosne?, v Afganistane?, v Japonsku? Zapadnej Europe? a roztruseni po celom svete? V niektorych pripadoch hadam uz aj zabudame povodnu pricinu preco sme tam prisli. Lahko je zacat konflikt...tazko je ho zakoncit.

3664

02.09.2002 05:44

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Zo Zapadu 152.?.?.?

Bude to dobre pre " Business ". Ako vieme z minulosti tak zvana depresia sa konecne ukoncila zaciatkom druhej svetovej vojny. Az do tej doby bola velka svetova nezamestnanost a zavodne podniky a firmy boly vacsinou pozatvarane alebo pracovaly s obmedzenou kapacitou.
I dnes sme uz viac ako rok v " recession " ktora sa lahko moze zmenit na depresiu. Ludia maju nedoveru k burze a veducim korporacii. A cim viac cuju o klamstvach a falsovanych zarobnych vysledkov firiem tym su ostraziti a menej si dovolia nakupovat. A to sa deje po celom svete.
Bush chce byt dvoj terminovym prezidentom. Dobre vie ze jeho otec to prehral na zaklade slabej ekonomie a on tak nechce skoncit. Vojna s Irakom sa zda tou najlepsiou odpovedou k svojej vyhre.
Skoda je ze tisice mladych vojakov pojde na jatky a stratia tam svoje zivoty. A preco?! Je ambicia jednoho aby sa stal prezidentom hodna tolke obete?, tolke zivoty? Preco nepocuvame zdrave rozumy nasich spojencov v NATO alebo v UN?! Snad oni vedia nieco co nasa vlada nechce vediet...ze konflikt sa da vyhrat vo vacsinych pripadoch i bez vojny. Treba si dat cas a nebyt netrpezlivy.
Hussein je problem v strednom vychode, je to odporny, surovy clovek ktory si nezasluzi ziadnej sympatie ale preco U.S.A. musi byt policajtom po celom svete?

3725

02.09.2002 10:41

Naposledy o cenzuře ve Zvědavci

Naposledy o cenzuře ve Zvědavci

Zo Zapadu 205.?.?.?

Ja tiez si myslim ze pan Mikin by mal prist nazad.

3735

20.09.2002 03:20

Ekonomie internetové společnosti: Zvědavec má finanční problémy

Ekonomie internetové společnosti: Zvědavec má fina

Zo Zapadu 64.?.?.?

V mnohom nesuhlasim co prinasate na verejnost s Vasou redakciou. Najma urcite nechutne by som povedal pervertne fotografie. No ale pripustim ze sme vsetcia rozlicni na tomto svete a treba pocut i mienku od tych s ktorymi nemusime suhlasit.
Prave z tej priciny by som nechcel aby Zvedavez zanikol. Hoci som kdesi videl heslo ze " Praca Nam Dava Slobodu " no ale dufamm ze pan Stwora sa vela hodin zamestnava kontraverznymi prispevkami ktore konec koncu mozu i byt na prospech verejnosti. Cize verim, ze pan Stwora tiez pracuje ako najlepsie vie. Zato by bolo pekne keby nam dal svoju adresu kde by sme ho mohli penazne podporit.
A ja som si vzdy predstavoval ze on je snad z nejakej Ceskej slachtickej rodiny a ze on peniaze nepotrebuje. Vidim, ze som sa mylil.

4031

04.10.2002 14:59

Bush úspěšně pokračuje v ničení americké (a světové) ekonomiky

Bush úspěšně pokračuje v ničení americké (a světov

Zo Zapadu 205.?.?.?

Ja si myslim ze hlavna pricina nie je olej ale blizka vzdialenost Iraku od Izraela. Hussein je nebezpecny clovek.

4286

06.10.2002 22:05

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Zo Zapadu 152.?.?.?

Walker-Linn dostal 20 rokov; myslim ze to bolo malo. Mal vysoko platenych advokatov zasluhou jeho rodiny, inac by dostal viacej.
Reid sa uz sam priznal ze chcel bombou havarovat lietadlo tak preco treba o nom rozpravat ze je nevinny.
Obaja si boli plne vedomi co robili a bolo to z ich presvedcenia a viery ze to robia v mene Islamu. U.S.A. sa stal ich nepriatel.
Amerika sa musi branit proti terorizmu ci je to domaci alebo zahranicny. To, ze nasi vojaci sli do Afganistanu, ze tam nemali preco ist, s tym ja uplne nesuhlasim pretoze odtial to vsetko zacalo.

4321

22.10.2002 06:10

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Zo Zapadu 64.?.?.?

Mily Petr:
Zda sa mi ze vacsina ludi zucastnenych na tejto diskusii ozaj nenavidi U.S.A. Ja s Tebou uplne suhlasim ze tu je lepsia prilezitost k dobremu zivotu ako hocikde inde na svete. Ja myslim ze je to ta komunisticka vychova ktora je uz presiaknuta v ich krvy, zavist a nevrazivost.
Po Sept. 11 sme boli tu vyzvani vladou aby sme si viacej vsimali nasieho okolia najma veci ktore su neobycajne a ludi ktori si zvlastne pocinaju. Cela tato horna kritika sa venuje urcitym precinom ktore boly spachane priemernymi obcanmi tejto krajiny...nie nejakou " elitou " ktora vie rozoznat rozdiel medzi " real thing " alebo obycajnou nehodou. A na nas tu sa vzdy pozeraju vzdy s mikroskopom a miesto urcitej tolerancie vyzaduju od nas absolutnu perfekciu.
Ako sa tu hovori, my sme tu nie be bez chyb, ale najdite iny stat na svete v ktorom by vacsina ludi radsej zila ako tu v U. S. A.

4744

22.10.2002 17:07

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan " Nuke ":
Budte rad ze nas zaujem je viac ako len po nase hranice. Keby sme vzdy nevstupili a nepodporili tu pravu stranu ci za prvej alebo druhej svetovej valky tak dnes by sa v Cechach uz rozpravalo iba nemecky (aj vy). Po studenej valke by ste mal rozpravat ruscinou a, mozne je, ze keby dnes sme " nestrkali " do zahranicnych veci, tak v buducnosti by ste rozpraval arabsky alebo po cinsky. Pritom je dobre pre europanov mat ' priatela ' ktory ich vzdy ide zachranovat ked sa dostanu do neprijemnosti.
Je pravda, Europa by si mala riesit svoje problemy a nespoliehat sa vzdy na nas aby sme za nich bojovali a vytahovali ich z " kasi ". Ako vidite, nie su toho schopni.

4771

23.10.2002 15:09

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Zo Zapadu 205.?.?.?

" Patafista ":
Viem ze U.S.A. vstupilo do prvej vojny okolo 1917 ho roku a vacsina boja na zapade sa odohravalo na Francuzskej zemi,a v Taliansku. Viem, ze sa fronta otocila az po vstupe nasich vojakov.
Tak si myslis ze narodne hnutie Cechov, Slovakov, Poliakov, Juhoslovanov, atd., z coho vznikly nove staty je hlavnou pricinou vojny druhej? V tom sme sa " strkali " ze mnohe narody sa konecne osamotnely nasou pomocou. Podla Teba bola chyba tieto staty utvorit, cize Ceskoslovensko, a ostatne nove staty nemaly byt. To je jedine " konkretne " co citam v Tvojom odstavci.
A U.S.A. z tych dovodov zapricinila konflikty v Europe, ktore sposobily druhu svetovu vojnu? Pekne!! Mal by to citat prez.Tomas Masaryk.
Ako vies, tiez prez. Wilson bol spoluzakladatel " Svetovej Ligy Narodov ", ale nas kongres nam nedovolil do nej vstupit, nechceli sma sa ' strkat " v tedy do zalezitosti inych. My sme sa chceli izolovat od sveta, ludia tu mali dost sveta a jeho konfliktov. Mozna, ze by si mal tvrdit, ze druha svetova vojna sa stala nasou pricinou zato, ze sme sa " nestrkali " do Vasich zalezitosti.
Ako sa hovori po Slovensky: ked chcu psa bit vzdy sa najde palica. Nazdar.

4811

06.01.2003 06:29

Dopis Havlovi

Dopis Havlovi

Zo Zapadu 205.?.?.?

Je to smutne ze napriek tomu ake svinstva a vrazdy porobili komunisti pod ruzkom triedneho prenasledovania "nespolahlivych ".
Teraz vidime ze Havel nas sklamal v tom ze sa nevyrovnal aspon tak ze aspon par hlavnych dal zavret...myslim ze si zasluzili mnohi byt odsudeni dozivotne.
Na druhej strane nebol nik iny ako Havel v tom case kto by bol lepsie kvalifikovany. Tamojsi vzdelanci boli vychovani pod komunizmom a vacsinou do vysokych skol mohli ist len ti, ktori dobrovolne kolaborovali v tomto extremnom socialistom systeme. A druhych nebolo ktori by hned mohli prebrat vedenie statu. Cize ti isti len obratili kabati a tam vladnu doteraz.
Co sa ale bude musiet v buducnosti robit je vyrovnat sa s minulostou a to tak ze vsetko co sa stalo musi byt zverejnene a dane na javo. Ak nie tak sa dejiny a historia bude zase opakovat.
Skoda tych co v tomto hnusnom " experimente " stratili zivoty. Skoda znicenej buducnosti inym ktori neboli pripusteni studovat na vysokych skolach. A skoda i tych druhych talentovanych ktori museli utekat do zahranicia a dnes ani neplanuju sa vratit pretoze si urobili lepsi zivot v cudzine. Cely narod je o to chudobnejsi.
Na nestastie dnes sa uz na toto vsetko zabuda, starsi ludia odumieraju a mlada generacia o tom co bolo nevie alebo nechce vediet.

7518

07.01.2003 14:08

Dopis Havlovi

Dopis Havlovi

Zo Zapadu 205.?.?.?

Havel ako vodca "Sametovej revolucie " mal najdolezitejsi vplyv nielen na utvorenie novej pokomunistickej vlady ale i presadenie svojej mienky o tom aka bude nova ustava, zakony a zmenenie starej nomenklatury praktizovanou pod komunizmom. Tak isto aj vplyv na to, kto bude sediet a mat celkovu kontrolu v statnych uradoch a v sudnictve. To je ten parameter v ktorom nas sklamal pretoze nevyuzil tej situacii toho vyuzit najma na zaciatku ked sa to dalo robit a bolo to najviac kriticke.
Dnes ale uz je neskoro to robit co sa neurobilo vtedy, muselo by prist k novemu prevratu. Uz su komasi nanovo zapeceni na hlavnych miestach a ziju si ako by sa nikdy nec zleho nestalo. Morphizacia je v Cechach ( i na Slovensku ) prekrasne vedena...nikomu kto tie svinstva tam viedol sa dohromady nic nestalo. Nech zije novy rezim!!!
Ako sa hovori: Ryba smrdi od hlavy.

7563

28.01.2003 21:16

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Zo Zapadu 64.?.?.?

Zo skusenosti poznam 3 druhy Cechov: Prvi su co povazuju Slovakov za svojich pribuznych ako skor bratrancov ak nie bratov a povazuju ich za rovnocennych k sebe.
Druhi su ti co nemaju ziadnu mienku a skor porovnavaju Slovakov tak ako ine narody v strednej Europe.
Su to vsat ti treti ktori, akonahle zistia ze si Slovak, hned si myslia ze maju pred sebou cloveka menej cenneho ako su oni.
A to sa stava i dnes. Verim ze tento posledny druh bol jednou z hlavnej priciny preco sa Ceskoslovensko rozbilo.
Ja si este stale myslim ze na Slovensku maly byt pred desiatymi rokmi volby ci chcu ludia zostat vo federalnej republike. No ale dnes uz je neskoro.

8304

22.09.2003 05:57

Korene antiamerikanizmu

Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Obycajne najvacsi zlocin vo svete sa stane ked dobri ludia nerobia nic aby ho zastavili. Ja som nebol za vtrhnutie do Iraku, no ale i ked mnohi boli oproti, v skutocnosti dnes musime sa pytat ci je svet na tom lepsie bez Sadama. Ja by som povedal ze hej.
Spojene Narody ( U.N. ) maju tendenciu rokovat kazdy predmet do "smrti" a na malom sa spolocne zhodnu. Na spravny vysledok rozhodnutia sa nemoze cakat desiatky rokov ked kriza je dnesna a cakanim sa iba zhorsuje....napr. Severna Korea.
Ano, je rozdiel medzi U.S.A. a Europou. Podla mna Europa chce len uzivat a mat sa dobre bez ohladu na ostatny svet. A ked pride ku nejakemu konfliktu tak vzdy sa obraca k Amerike o podporu alebo zachranu. Dnes si ale Europa domysla ze uz nikoho nepotrebuje, stava sa narcistickou a to co U.S.A. sa snazi robit vo svete je Europe len neprijemne a na tarchu.
Jedno si musime uvedomit: ten kto spi a za svoje prava a slobodu nechce bojovat ten tie prava a tu slobodu rychle strati.

19909

22.09.2003 21:01

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 152.?.?.?

Mila Malvarika:

Neviem odkial prichadzas ale tento Tvoj clanok smrdi antisemitizmom. Podobnych clankov uz davno citavam.
Otazka? Preco procenticky je vela zidov vo vlade? Ja si myslim ze su v mnohom viac qualifikovani ako ini z druhych narodnosti.
Otazka? Kolko Nobelovych cien procenticky dostali Cesi alebo Slovaci? Kolko ich dostali Zidia?
Zda sa mi ze je to len zavist zato ze je niekto podnikavy a sikovny. Ako by som bol rad keby Cesi alebo Slovaci boli tak pricinlivi vo svete!!
Kritizovat druhych je to najlahsie...najtazsie je vyhrnut rukavy a dat sa do poctivej prace.

19933

23.09.2003 15:02

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 152.?.?.?

Mily Robert Nohejl:
Tvoje vyroky a osocovanie je velmi vazne a preto keby som bol Tebou by som najskor dobre preskumal svoje pramene informacii. Ak to nema dobry podklad tak by som taky "odpad" nepisal. Vzdy je treba najprv si premyslet nasledky co take reci mozu priniest...najma u malomyselnych ludi co si hned vselico domyslaju a predpokladaju.
Ano, U.S.A. vlada sa sklada a je ovlivnena ludmi co su v obchodoch...korporaciach atd. pretoze vacsinou tito ludia su vacsinou najviac informovani a qualifikovani tam byt. Ti uz
nieco v zivote dokazali a maju ambiciu dokazat viac.
Podivajme sa na to inac: V byvalom Ceskoslovensku v 48-mom roku komunisti prebrali vladu. Zobralo im to 41 rokov tu zem uplne vydrancovat. Takych "qualifikovanych" ludi my tu nepotrebujeme ale som si isty ze tam v Cesku este stale za tou biedou tuzia, najma niektori byvali Vysocania. A tak sa mi vidi ze tie "socialisticke bunky" tam este stale existuju, najma ta zavist ak je niekto iny viac uspesny ako oni. A to sa potom lahko zmeni na racizmus a antiseminitizmus ako to teraz citam.
V Iraku sa pomaly pomery menia. O par mesiacov budeme to lepsie vidiet no ale ti kratkozraki uz su prilis netrpezlivi a vidia v Amerike vsetko zle.
Na dodatok: kapitalisticky system nie je dobry pre kazdeho. Ale najdi mi iny, lepsi system ak o nejakom inom vies!!


19958

23.09.2003 17:01

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Mily Peter:
Nie som zid, som velmi dobry krestan. A ty si moslem? Mas podobnu nenavist v sebe ako ich extremisti.

19960

23.09.2003 19:46

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 64.?.?.?

Mila Malvarika:
S prepacenim ale este stale Ti budem tykat preto ze ja vykam iba ludom co su o jednu generaciu starsi ako som ja a tych uz dnes vela nezije. Myslim si ze mozes byt mladsia ako je moja dcera. Som zvyknuty ludom tykat a ak chces i ty mi tykaj.
Vidim ze sa snazis svedomite riesit svetove problemy, no ale, podla mna si na zlej ceste. Miesto toho aby sme odsudzovali a kritizovali ludi verim ze by bolo lepsie rozmyslat ako stavat a budovat lepsi svet a novu buducnost. To je moj navrh, treba byt optimistom a pozitivne sa starat k veci. A treba mat nadej ze zajtra bude lepsie. Budes vidiet ze s takym sposobom a postojom zajdes dalej a ze budes viac uspesna.

Nazdar

Priatel Zo Zapadu

19972

25.09.2003 02:42

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Mily Robert Nohejl:
To co pises je pre mna neuveritelne. Snad si si aj nieco vybral z " Mein Kamf " no ale, ak mas pravdu tam sme na tom veru velmi zle.
V Marci tohoto roku som pisal vo Zvedavci ze nam ( U.S.A.) bude lahsie vyhrat vojnu ako mier v Iraku. Teraz to uz kazdy moze vidiet. Ako vidime dostali sme sa do velkej kase z ktorej sa bude tazko vytahovat. Ja som vzdy bol proti zacatiu tejto vojny, no ale uz sme tam a ako American aj ked nepodporujem Busha i tak mam spolu s milionami druhych Americanov zaujem aby sa tato afera co najlepsim sposobom ukoncila.
Tato zem nam vsetkym dava to najlepsie: Demokraciu a novy domov a novu buducnost. V Ceskoslovensku by som este v 50 tych rokoch bol zahynul v Jachymove.
Neverim Ti ze mas pravdu v tom co pises ale konec koncov cas vsetko vyriesi a kazda pravda prije na javo. Zato sa spytaj sam seba preco si tak predpojaty voci ludom o ktorych tolko pises?! Je vela dobrych ludi medzi vsetkymi narodnostami. Tak isto i vela zlych. A Hoj.

20013

27.09.2003 05:07

Jak si kanadský multikulturalismus vychovává dorost

RE: Jak si kanadský multikulturalismus vychovává dorost

Zo Zapadu 152.?.?.?

Najprv sa treba zamyslet a opytat sa co je pravda.

Snad Darwinova theoria nam da nejaku odpoved: " Survival of the fittest ". Ale ja nemyslim ze je tomu tak pretoze i ten najmocnejsi a najprefikanejsi nemusi mat narok na pravdu.

Hovorite ze v Biblii nie je zaklad i ked ludia po tisice rokov v Biblii o pravde polemizovali. Otazka: Na com su zalozene dnesne ludske zakony o prave a spravodlivosti? V com sa robi definicia co je spravne a nespravne, co je rozdiel medzi dobrom a zlom?!
Ja pochybujem ze niekto samotny moze rozhodovat o tom co je pravda, to by bolo zalozene na existencializme a to by sa lisilo medzi kazdym individualom a donasalo rozpor. Cize, musime uznat, dnesna pravda je tradicna a ma zaklad v Biblii.
Inac by sme si kazdy na svete robili svoje vlastne zakony tak ako by nam osobne najlepsie vyhovovaly. Ak ma niekto lepsiu definiciu co je pravda tak prosim chcem vypocut.

20121

27.09.2003 13:17

Jak si kanadský multikulturalismus vychovává dorost

RE: Jak si kanadský multikulturalismus vychovává d

Zo Zapadu 205.?.?.?

Vazeny Pan Jansky:

Co som chcel naznacit je ze su vlastne dve pravdy: jedna je absolutna, ktora existuje od pociatku sveta a druha je relativna zalezajuca na na pomeroch a myslienkach ludoch zijucich dnes a ktora sa casove meni.

20133

27.09.2003 13:37

Korene antiamerikanizmu

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Cize zle gazdujeme. Napriek tomu cely svet chcet chce aby sme my boli ta lokomotiva ktora ich vytiahne z ich hospodarskych problemov. A ak nie tak je zle na nas.
Takych my mame priatelov.

20134

13.10.2003 02:21

Odpověď na některé zajímavé příspěvky za článkem "Vymírejme vědecky"

Odpověď na některé zajímavé příspěvky za článkem "Vymírejme vědecky"

Zo Zapadu 205.?.?.?


The meek shall inherit the earth!
Tak to bolo povedane pred dvoma tisicami rokov.

20669

13.10.2003 03:31

Odpověď na některé zajímavé příspěvky za článkem "Vymírejme vědecky"

RE: Jde to uzivit rodinu!

Zo Zapadu 152.?.?.?

Velmi pekne napisane, som tomu rad ze si este niektori vieme cenit nasu novu vlast ktor nas prijala za svojich.

20672

24.10.2003 05:34

Čtrnáct charakteristik fašismu

RE: Čtrnáct charakteristik fašismu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Autor smeruje kritizovat U.S.A. ako fasisticky stat. Ale ja by som rad keby nam dal definiciu co je " cerveny fasizmus ".
O tomto sa rozpravalo od 48-meho roku. Viem ze ten bol horsi, no ale dnes sa na to uz davno zabudlo.
Viem ze vela zleho sa da najst aj u nas v Amerike....chcel by som ale vediet ktory stat na svete je ozaj model pravej demokracie. Ja si este stale myslim ze U.S.A. je posial najviac demokraticka.

21062

24.10.2003 15:36

Čtrnáct charakteristik fašismu

RE: Čtrnáct charakteristik fašismu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Musim s Vasim clankom skoro 100% suhlasit. Plutokracia dnes vladne a vacsinou ludia pri moci su nasilnici a egomaniaci.

21078

26.10.2003 18:20

Rozvod

Rozvod

Zo Zapadu 152.?.?.?

Nase manzelstvo uz trva 49 rokov. Mali sme vela problemov ale tie vacsinou boly vonkajsie ktore sme prekonavali obaja pospolu.
Snad uz je neskoro dat radu mnohym co su rozvedeni, no ale jedno co je dolezite v manzelstve je mat spolocne pozadie ako narodnost, nabozenstvo, rodicovsku vychovu, vyhlad na svet, a najma spolocny zivotny ciel. Peniaze mozu byt najvacsim podnetom rozporov a to sa musi vyriesit hned zo zaciatku. Ja som videl hned ze mam prave dievca ked sa ona hned starala aby som na nu neminul vela na nasom prvom "rande". Bol som student a ona sama vedela ze si vela nemozem dovolit. Ona bola prva co tak rozmyslala.
Kazdy z nas si musi uvedomit ze v manzelstve sa nachadzame v tom istom clne. Alebo budeme veslovat jednym smerom k lepsiej buducnosti....ak nie tak mozeme lahko skoncit s rozvodom.
Sam sa pocitam za velmi stastliveho mat nielen dobru manzelku ale i v nej najlepsieho priatela v zivote! Skoda ze vsetky manzelstva nie su tak dobre ako je nase.

21109

03.11.2003 15:30

O jednom pořadu televizní stanice CNN

O jednom pořadu televizní stanice CNN

Zo Zapadu 205.?.?.?

I ja som si to vsimol ze ta moderatolka manipulovala ten rozhovor natolko ze som rozumel len co pan Zuckerman povedal. Bo;o to na oci vidno!

21260

20.11.2003 02:41

Dopis z Ameriky

Dopis z Ameriky

Zo Zapadu 64.?.?.?

Tie pomery o ktorych tu pisatel pise prevladaju hlavne medzi emigrantmi krori sem prisli nelegalne a z toho dovodu musia konkurovat a hladat pracu s druhymi co podobne sem dosli za pracou.
Obycajne tito ludia nevedia anglicky, cize mozu pracovat len na tych podradnych pracach kde sa mali plati a komunikacia nie je potrebna. $ 7.00 na hodinu je primerany plat na zaciatok, najma ked clovek nic nevie o prace a musi sa zaucat. I to je zname ze mnohi zamestnavatelia napocne zamestnavaju tychto "illegals" len aby mali lacne pracovne sily, cize tto je snad jedina pricina preco su vlastne zamestnani...zato ze ich mozu vyuzivat...ved nemaju ani tu "zelenu" kartu.
Pisatel tiez pise ze Americania su "blbci", nevzdelani, atd. Ja si myslim ze on sa nasiel medzi ludmi osudove primeranych ku praci ktoru on s nimi robil. Vzdelani ludia tu pracuju na lepsich miestach a zarabaju ovela viac, ale ti su tu i legalne a obycajne tu rodeni alebo tu byvajuci dlhe roky. Je pravda ze sa tu ludia zenu za dolarom ale si myslim ze je to tak isto vsade inde na svete.
Prve dva roky pobytu tu su tie najhorsie. Ale neskorsie zbadate ze vlastne tu sa Vam skor poskytuje lepsia buducnost ako nikde inde na svete pretoze tato zem, ak ste slusni a pracoviti, Vas rada prijme za svojho. A vysledky Vasej prace...majetok... Vam tu nikto nezoberie ako sa to stalo v minulosti mnohym v Ceskoslovensku pod komunizmom alebo fasizmom.

21798

21.11.2003 18:27

Řehořek bojující

Řehořek bojující

Zo Zapadu 152.?.?.?

Asi pred pol rokom A O L zmenila svoj format a mal som tazkost nanovo najst Zvedavca na internete. Ked som konecne dostal k cielu niekto na "nete" oaznacil Zvedavec za "kontroversny" casopis.
Kedze ja rad chcem citat mienky a nazory od roznych stran a casto sa cudujem kto je ten co si bere za pravo nas ucit co je "politicky korektne" a z akych pricin, vo Zvedavci som skutocne nasiel veci nad ktorymi sa treba pozastavit a polemizovat.
Nehovorim ze suhlasim so vsetkym co Zvedavec pise a co pan Stwora sam si mysli ze je podla neho "korektne" ale verim ze kazdy z nas ma pravo vyslovit svoju mienku a nik nema pravo jeho alebo nasu mienku cenzurovat alebo inymi sposobmi gumovat. To sa vola ta prava demokracia...kazdy mame narok povedat svoje i ked sa to druhym nemusi pacit.

21870

16.08.2004 19:15

Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

RE: Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

Zo Zapadu 152.?.?.?

Planujem hlasovat za Ralph Nadera pretoze nevidim ziadny rozdiel medzi Bushom a Kerrym co sa tyka ich politiky. Obaja dostali od Lobbyistov na ich kampan okolo $ 200 milionov a neverim ze tieto peniaze im boli dane z nejakych platonickych dovodov. Kazdy kto daruje im peniaze nieco ocakava od nich nazad! Cize Americka vlada je a bude ta najlepsia vlada ktoru peniaze mozu kupit.... a viete ze bude reprezentovat nie moje zaujmy ale zaujmy lobyistov.
Neviem preco treba vzdy spominat Izrael lebo Zidia su nie jedini ktori tu maju Lobby. Kazda predpojatost voci nabozenstvu alebo narodnosti v mojich ociach iba ponizuje toho kto tak predpojate pise! Clovek musi mat otvorenu mysel a nedavat vinu svojho neuspech niekomu druhemu. Cau !

32141

17.08.2004 02:32

Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

RE: Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

Zo Zapadu 205.?.?.?

Mily Anonym:
Snad vies ze zidovska lobby je len jedna z mnohych. Pred desiatymi rokmi vo Washingtone bolo zaregistrovanych 10 tisic ludi a dnes ich uz je 25 tisic ktory sazamestnavaju "full time" ako lobyisti.
Nemam vela casu ist do polemiky len by som rad sa Ta opytal kolko Slovakov alebo Cechov boli v historii odmeneni Nobelovou cenou?? A daj mi pricinu preco nie. A porovnaj kolko zidov tuto cenu dosiahli. Povedzme si ze snad oni su viacej sikovni ako mnohe ine narodnosti. Verim ze si pomahaju jeden druhemu no ale nebolo by lepsie keby aj Cesi alebo Slovaci si pomahali miesto toho co sa jeden druheho zeru a si zavidia a nedopraju nikomu ziadny uspech....prosim su i vynimky no ale su to vynimky a nie vacsina.
Ak chces mozem Ti vymenovat mnohe lobbys ale ani ja nepoznam ich vsetky. Snad druhi citatelia tu nam mozu obom pomoct.
Dalsia vec: ako anonym Ti je lahko kritizovat a hadzat spinu na druhych......viac nemam co dodat.

32156

18.08.2004 05:53

Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

RE: Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

Zo Zapadu 205.?.?.?

Pan Anonym: Vidim ze mas zlu predstavu o mne ako" Slovak, zidovskeho povodu" co som nie, v skutocnosti som nekatolik krestan.
No ale to nie je tak dolezite ako ten rozdiel ktory odlisuje nase myslenie a nazory na osudy a zivot. Ja citim v Tebe predsudok a paranoidny strach voci zidom vseobecne a to ma vlastne trapi preto ze ty v nich vidis vsetko zlo. Ver mi, su na svete i ine a vacsie problemy ako sa obavat ludi ktori populaciou reprezentuju menej ako 1/2 % ludstva. Ja v nich vidim ludi ktori su ambiciozni, podnikavi, vytrvajuci a vzajomne sa podporujucich. A ani jednu z tychto vlastnosti nezavrhujem, ani jednu nepovazujem za "zlu".
Ja zijem v U S A a sa povazujem za uspesneho cloveka napriek tomu ze som ako maly chlapec tu musel emigrovat k voli komunizmu, kde, keby som zostal, by som zahynul v Jachymove. Mam tu hodne priatelov a medzi nimi i par zidov. Ja v nich nevidim ziadny rozdiel....su taki isti ludia ako nezidia a tiez maju take iste zivotne problemy ako mame my.
Nanovo musim pridat ze zla vlastnost Cechov a Slovakov je zavist a ak su neuspesni v zivote tak davaju vinu inym. Tazko je nam mat sebakritiku kde pripustime ze vlastne my mozeme byt hlavnou pricinou nasich neuspechov a nesnadzi.
Zivot nie je len alebo biely alebo cierny, ba sklada sa z mnohych farieb a tak sa musime na to vsetko pozerat. Tak isto nik nam neslubil ze budeme mat len lahky zivot......

32221

18.08.2004 17:02

Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

RE: Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

Zo Zapadu 205.?.?.?

Pan Anonym:
To ze pisem ze som krestan pisem len preto ze si ma osocil "ze som zidovskeho povodu" a nemusis ma dalej osocovat ze sa "bojim" priznat co som. Viac som napisal o sebe ako ty a myslim ze pre tento cas to staci.
Dalej ma osocujes ze co ja viem co bol Jachymov, atd. Vidim ze ty si aspon o jednu generaciu mladsi odo mna a ze nevies co sa tam v C S R odohravalo po prevrate v 48-mom roku. Moj byvaly bratranec bol v Jachymove, moj otej sedel v Ilave 8 rokov a ja som nevolne emigroval. Dnes vidim ze som robil spravne a ze buducnost mojej rodiny je ovela lepsia tu v U S A. Neviem ci mena Vlado Klementis, Oto Stransky a Milada Horakova nieco u Teba znamenaju....
Lahko sa da hadzat spinu na Ameriku tam od Vas. Co si neuvedomujete ze ktosi musi robit na svete policajta a, na nestastie, dnes sme to my. Ak mate slobodu a demokraciu tam zato vacsinou mozete nam dakovat, inak by ste snad este zili v stredoveku ako mnohe moslemske staty.
I hoci sa nam to nepaci vzdy sa musi bojovat : " oko za oko a zub za zub." [cool] Ahoj!

32236

19.08.2004 04:14

Tak už je to jisté: jsem dědkem

Tak už je to jisté: jsem dědkem

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan Stwora:
I ja Vam gratulujem a prajem vela zdravia vnukovi i Vam. Dufam ze on nebude jediny!
Ale urcita ironia osudu je ze on sa vola Samuel. Tu v USA meno Samuel je podobne ako keby ste v Cechach alebo na Slovensku niekoho pomenovali " David ". Neviem preco sa tak stalo, snad to bolo ozaj urcene vo hviezdach.
Este raz Vam prajem vela stastia, zdravia a dalsich vnukov a vnuciek. Ja ich mas dosial sest a tiez sa ich snazim rozmaznat.

32248

19.08.2004 04:35

Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

RE: Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan Lev:
Ano, Slovensko je pekny kraj, bol som tam na navsteve par razov. No ale vacsina mojich studii a vzdelania sa uskutocnilo tu v USA a tiez moje vyjadrovanie a slovnik je ovela lepsi v anglictine (prepacte, nemienim sa chvalit) ako i to, ze som si tu vybudoval peknu buducnost.....Slovensko vo mne je len spomienka na moje detstvo a ta spomienka, verte mi, nie je najlepsia. Prajem Vam pekny den!

32249

20.08.2004 06:11

Tak už je to jisté: jsem dědkem

RE: irónia osudu...

Zo Zapadu 152.?.?.?

Suhlasim ze obe mena su pekne a tiez su "politicky korektne". Dakujem za upozornenie.

32292

21.02.2005 02:20

Profil idiota aneb Průměrný Američan II

Profil idiota aneb Průměrný Američan II

Zo Zapadu 152.?.?.?

Vzdy som si myslel ze som normalny American,no ale po citani mnohych clankov tu zacinam mat pochybu o tom.
Zda sa mi ze ked tieto clanky citam tak mam pocit ze alebo ja som idiotom ale su idioti mnohi ti co tak o Americanoch pisu. Je to tu uplny Babylon....nie som si isty kto tym idiotom vlastne je.

Jedno viem ze za poslednych 100 rokov sa v "starej vlasti" zmenil rezim (moj odhad) najmene 6 krat. A vela ludi odislo odtial len z tych pricin. Moja pricina: Ja a moja rodina bola v 48-smom roku povazovana za "bourjeois" a ja som na vyber alebo Jachymov alebo exil.
Co by ste si vy vybrali v mojej situacii?! Moja vlast je uz USA a hoci za poslednych 20 rokov som bol tam na navsteve 5 krat i tak by som tam nikdy natrvalo nesiel byvat.

43904

23.02.2005 05:00

Kdo ovládá Ameriku? II.

Kdo ovládá Ameriku? II.

Zo Zapadu 205.?.?.?

Jednoducha odpoved: peniaze...zlate tela... a ti ludia ktori ich maju cize majetni, na tom nezalezi akej su to narodnosti, rasy alebo nabozenstva. A to ze si niektore narodnosti vzajomne pomahaju sa neda popret a to prave dodava u druhych tu zavist a nenavist voci nim.
Ja by som rad videl aby i ine narodnosti si sly viac v ustreti voci sebe miesto vzajomneho osocovania a degradovania...Preco nie?!

44077

Káva pro Zvědavce

70

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 107 čtenářů částkou 20 918 korun, což je 70 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

BAYER AG/Monsanto: "zpravodajské služby" pro zájmy korporací...23.08.19 09:49 USA 1

Hongkong - Google zablokoval 210(?) kanálů YouTube23.08.19 09:02 Čína 0

Jak reportér iDnes šukal s plástovým panákem22.08.19 17:47 Česká republika 4

Time: Zkouška nové americké rakety potvrdila obavy Moskvy!21.08.19 20:27 USA 1

Středočeský kraj zahltíme elektrosmogem za 1,4 milionu a budeme hledat, jak to využít21.08.19 20:14 Česká republika 1

Frontex natočil dronem, jak probíhá pašování okupantů do Evropy21.08.19 19:55 Evropská unie 2

Chorvatská diplomatka spáchala ideozločin a byla následně vaporizována20.08.19 16:42 Chorvatsko 3

To snad není možné! Prosím vás, řekněte, že se mi to zdá!19.08.19 09:09 Česká republika 25

Do Španělska kobylky nepovezeme, vzkázali pašeráci z lodi Open Arms19.08.19 08:37 Neurčeno 2

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 5

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,20 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
28,44 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
15,65 Kč
Švýcarský frank
23,80 Kč
100 japonských jenů
22,03 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,85 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
35,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 441,37 Kč
1 unce stříbra
404,10 Kč
Bitcoin
241 308,08 Kč

Poslední aktualizace: 23.8.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 47 883 825