Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Zorba

Nalezeno 2110 příspěveků, 60 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

18.09.2006 18:20

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Vlady zabiji sve obcany v cele historii lidstva. Rikaji tomu treba - valka.

Zorba 83.?.?.?

Samozřejmě že Americká vláda nemůže přiznat skutečné důvody svých agresí. Ovšem je třeba si uvědomit že USA vedli řadu agresivních válek i před 11.9.2001 a tehdy k přesvědčení veřejnosti žádné útoky na WTC nepotřebovali. Takže i Bush by si určitě pro agresivní války proti Afganistánu a Iráku našel dost záminek i kdyby k 11.9.2001 nedošlo.

117037

18.09.2006 18:31

Irák: 12 tisíc mrtvých a 25 tisíc zraněných?

RE: Dobře jim tak

Zorba 83.?.?.?

Nevím jaký obsah mají ty stránky a kdo že mají být ti přátele, nebot neovládám Angličtinu.

117038

18.09.2006 19:00

Pentagon: Válka v Iráku je ztracena

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Zorba 83.?.?.?

>Jak by mu to pomohlo? Zorbo, jsi moc mlady na to, abys chapal
>psychologii zvirete zahnaneho do rohu klece. Psychologiicloveka,
>ktery si povi "vy jste znicili mou zemi, jdete k certu vsichni".
>A navic, treba v Rusku mela byt Pandora odpalena pocitacem nekde
>na dne oceanu v pripade, ze by vypadnul proud kontrolnich kodu po zniceni velitelstvi...

Jenže i po té nejstrašnější porážce v konvenční válce existuje vždy naděje se všechno někdy v budoucnu spraví a že bude zase dobře. Ovšem pokud kdokoli použije zbraně hromadného ničení(ZHN) tak způsobí totální zánik jak svého tak i jiných národů. Po použití ZHN už není žádná budoucnost pro nikoho. V dějinách se už hodněkrát stalo že některé národy čelili totální porážce, ovšem ani jednou nepoužili na svojí obranu ZHN a to i přesto že jimi disponovali. Třeba takový Hitler byl přesvědčen že s porářkou jeho říše Německo zanikne, i přesto ale nedal rozkaz k použití ZHN.

>Biologicke zbrane v dnesnim ponimani v tom case neexistovali.
>Jejich vyzkum a vyroba zacla az v obdobi studene valky na konci
>padesatych let. Od bomby atomove byl Hitler jen par kroku, v
>jejim ziskani mu zabranili jen sabotaze a utek klicovych vedcu za ocean (a jejich ucast na projektu Manhattan).

Samozřejmě že tehdejší biologické zbraně nebyly na stejné úrovni jako ty dnešní, stejně tak atomová bomba z roku 1945 nebyla na stejné úrovni jako jsou ty dnešní. I přesto by ale tehdejší biologické zbraně měli strašlivé katastrofální účinky.

>Co se tyce zbrani chemickych, tam je to mozna trochu
>tragikomicke. Nemecko melo za 2. sv. valky vic chemickych zbrani
>jak jeho protivnici dohromady a bylo pripraveno je pouzit. Ale
>Hitler byl za 1.sv. valky zasazen chemickou zbrani (Yperitem) a
>kdyz prezil, mel z toho traumu, diky ktere svym generalumpouziti
>chemickych zbrani prisne zakazal pod hrozbou trestu smrti...
>Jinak by je zajiste nemci bez zavahani pouzili a obratili by tak
>vyvoj valky ve svuj prospech.

Rozhodně si nemyslím že by Hitlera k zákazu použití chemických zbraní vedla sentimentalita nebo lidskost, jeho zločiny jsou toho důkazem. Navíc plyn nechal používat ve vyhlazovacích táborech.

Skutečným důvodem proč žádná strana ani v té nejhorší situaci nepoužila zbraně hromadného ničení, at už chemické nebo biologické, je ten že by to znamenalo sebevraždu a totální zničení pro všechny zůčastněné národy. Všechny státy tehdy měli k dispozici víc než dost zbraní hromadného ničení, ale naštěstí nikdo nebyl takový blázen aby je použil a to ani v těch nejvypatějších situacích. Stejné to bylo i v následujících konfliktech a jistě tomu tak bude i v konfliktech budoucích.

117040

19.09.2006 19:04

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Vlady zabiji sve obcany v cele historii lidstva. Rikaji tomu treba - valka.

Zorba 83.?.?.?

Já vím že ztráty jsou pro americkou veřejnost asi tím nejcitlivějším problémem. Ovšem nevidím důvod kvůli ztrátám měla americká vláda spáchat něco takového jako atentáty na WTC.
Jinak s Afganistánem máte samozřejmě pravdu, sice se tam nebojuje tolik jako v Iráku, ovšem šance na porážku povstáni jsou tam menší než v Iráku.
Dunu jsem nečetl.

117108

19.09.2006 19:16

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Vlady zabiji sve obcany v cele historii lidstva. Rikaji tomu treba - valka.

Zorba 83.?.?.?

Nejprve je podle mne třeba uvést že většina Židů a sionistů za první světové podporovala Německo a Rakousko a že tyto státy byli v tejdejší Evropě nejméně antisemitské.

Jinak v žádném případě nebudu věřit tomu že by Srbský národní hrdina Gavrilo Princip nebyl Srb, ale Žid a ještě k tomu Zednář. Víte o tom že tehdy měl pouhých 16 let? To jako do zednáři přijmají do svých řad i nezletilé? Vždyt je to směšné. Gavrilo Princip byl hrdiný Srbský nacionalista jenž bojoval se svými kamarády za svobodu Srbského národa.

A co se Churchila týče, tak pokud já vím(nejsem si tím ovšem jistý) byl odpůrcem sionistů, stavěl se proti vzniku státu Izrael a odmítl např. nálet na Osvětim jenž měl zachránit tamní vězně. Každopádně ale vím že Churchil byl velký Britský hrdina a bojovník za svobodu jenž významně přispěl k porážce největšího zla-nacismu. A co se týká odkládání vylodění, mohlo to být tím že Churchil prosazoval vylodění na Balkáně a v Itálii, zatímco Amíci chtěli vylodění ve Francii.

117110

19.09.2006 20:47

Irák: 12 tisíc mrtvých a 25 tisíc zraněných?

RE: O Iráku a Afganistánu se už raději nemluví

Zorba 83.?.?.?

Kritika Izraele by podle mne měla být vedena z pozic nacionalismu. V žádném případě ne z pozic sekulárního humanismu. Ten je totiž součástí sionisticko-amerického NWO. Zkažený liberalismus a pseudodemokracie jsou to co USA a Izrael prosazují ve světě. jedinou opravdovou opozici vůči USA a Izraeli mohou vytvořit nacionalisté, ostatně tomu tak i je a největšími nepřáteli a odpůrci Amíků, sionistů a jejich NWO jsou všude ve světě nacionalisté. Samozřejmě ža nacismus a rasismus všech forem jsou špatné ideologie, ovšem nacionalismus a konzervativní křestanství jsou jedinou nadějí pro Evropské národy.

Špatní jsou Hitler, Bush i Sharon

Dobří jsou Kramář, Šešelj, Le Pen a řada dalších dobrých vlastenců.

117117

19.09.2006 20:51

Irák: 12 tisíc mrtvých a 25 tisíc zraněných?

RE: Dobře jim tak

Zorba 83.?.?.?

Zdaleka nejen muslimové. V prvé řadě antiamerického tažení by měli stát Rusko, Čína, Francie a další státy. Arabové taky jistě významně přispějí k porážce NWO, ovšem zásadní tíha tohoto velkého úkolu bude na Rusku, Číně a dalších zemích s národními režimy.

Ano, bylo by dobré znát Agličtinu, jazyk našich nepřátel.

117118

19.09.2006 22:48

Osvobození Ameriky od Izraele

Potřeba je osvobodit svět od Ameriky

Zorba 83.?.?.?

V článku je správně napsáno že si USA můžou za 11.9.2001 sami kvůli svojí blízkovýchodní politice(agrese proti Arabům) a podpoře zločiného Izraele. Jinak hlavním vyníkem zla jež se dnes ve světě děje jsou především USA. Izrael je hrozba jen pro blízký východ, ovšem USA jsou hrozbou pro nás pro všechny, pro celý svět. Za vším zlem jež USA páchají nestojí sionisté. USA sledují svojí politikou hlavně své vlastní imperiální a světovládné cíle. Izrael je jech spojenec a spolupachatel na blízkém východě, ovšem zločiny a agrese jež mají USA na svědomí v Evropě, Latinské Americe a dálném východě páchá Washington jen sobě a svým zájmům.

117122

20.09.2006 19:06

Osvobození Ameriky od Izraele

RE: Potřeba je osvobodit svět od Ameriky

Zorba 83.?.?.?

A kdo podle vás tahá za nitky? Podle mne je za ně tahají Američtí politici(samozřejmě spolu se sionisty). A co agrese USA v Latinské Americe, Evropě či na dálném východě. Tam se jednalo výlučně o prosazování amerických, nikoli Izraelských cílů. NWO je společným dílem USA a sionistů.

117190

20.09.2006 19:19

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Vlady zabiji sve obcany v cele historii lidstva. Rikaji tomu treba - valka.

Zorba 83.?.?.?

>Z kraje to tak bylo ale po Balfour declaration a vstupu USA do
>války se to otočilo.

Asi to tak bude, inu sionisti jako krysy opouštěli potápějící se lod a začali podporovat vítěze.

>Sice klasický zorbovský patos ale v podstatě pravda. Jinak si
>nejsem jist jestli rozpad staré monarchie byl takovým
>požehnáním možná že mnoho věcí které se ve XX století
>staly se vůbec odehrát nemusely.

Rozpad Rakouska-Uherska byl jednoznačně pozitivní události, nebot přinesl našemu i jiným národům svobodu po staletích Habsburského útlaku.

>Churchill sympatizoval se sionismem a považoval za lepší když
>budou Židé podporovat sionismus místo bolševismu.
>http://www.prop.sk/sionizmus_vs.htm
>Během WW2 prosadil zřízení židovské brigády. Ti co v ní
>bojovali pak své zkušenosti využili i v arabsko-israelské
>válce 1948. Churchill jako jediný z britských a amerických
>politiků naopak neúspěšně prosazoval bombardování
>Auschwitz. Nejblíže se US/UK bombardéry v roce 1944 dostali
>cca 8 km od tábora.

O Churchillovu postoji k sionismu toho zas tak moc nevím. Každopádně je ale známím faktem že Velká Británie během první války mazi Izraelem a Arabskými státy podporovala spravedlivý boj Arabů a že během druhé světové bojovala na Britské straně Arabská legie která se pak nejvíce vyznamenala během obrany Jeruzaléma před sionistickou agresí v letech 1948-1949.

117192

20.09.2006 20:09

Irák: 12 tisíc mrtvých a 25 tisíc zraněných?

RE: O Iráku a Afganistánu se už raději nemluví

Zorba 83.?.?.?

>1) Byl by obnoven trest smrti možná že by byl prováděn
>veřejně jako ve vámi tolik oblíbené Čínské lidové
>republice nebo v Islámské republice Írán

Trest smrti by samozřejmě obnoven byl, ovšem nemyslím si že je potřeba aby byl veřejný.

>2) Za homosexuální styk by byl trest smrti

Ano

>3) Potraty by byly zakázané a jejich provádění by bylo
>rovněž sankcionováno trestem smrti jak pro ženu tak pro
>lékaře popřípadě jinou osobu která by potrat provedla (btw:
>anděličkářky fungovali ještě v osmdesátých letech v
>reálně-socialistické ČSSR do té doby než zrušili
>interupční komise)

Trest smrti by měl být pro toho kdo nenarozené dítě zavraždí, pro ženu jež jej podstoupí nejspíš ne. Ovšem existují velmi výjmečné situace kdy by byl potrat povolen.

>4)Byla by obnovena povinná vojenská služba

Samozřejmě ano

>5) Ve školách by byla povinná vyúka křestanského
>náboženství a byla zakázana Darwinovy evoluční teor

Křestanská výuka by měla být ve školách povinná, ovšem vyučovat by se měli všechny teorie o vzniku člověka, nejen ta Darwinova.

>6) Ženy by byly různými nástroji nuceny k tomu aby
>nepracovali a starali se o domácnost a vychovávali děti
>popřípadě by jim to bylo přímo státem přikázáno a
>zakázano pracovat

Neřekl bych že by měly být nuceny. Ovšem samozřejmě by mělo dojít k obnovení patriarchátu a tradičních rolí ve společnosti a k potlačení feminismu.

>7) Byla by zakázana pornografie ( jejiž hard verzi má tak
>rád mullah Omar z Talibanu [smích]) přičemž pojem pornografie by
>zahrnoval i normální erotiku.

Ano, ovšem nevím co považujete za "normální erotiku".

>8) Demokratické volby a politické strany by byly zřejmě
>zrušeny vládl by zřejmě nějaký doživotní diktátor který
>by byl především "dobrý křestan a vlastenec"

Říkáte to hrubě. Je potřeba nastolit režim silné ruky který zachrání národ. Současný demoliberalismus je jedině škodlivý a slouží NWO.

>9) V umění by bylo jako "dekadentní" zakázano skoro všechno
>co vzniklo ve 20 století, určitá část toho co vzniklo v
>století 19 a i některé věci ze století předcházejících.

Těžko říct kolik by toho bylo. Každopádně je ale třeba potřít dekadentní konzumní pakulturu.

>10) Skoro všechny hudební směry by nesměla rádia hrát
>povolen by byl jedině folklor, klasická hudba a skupina Orlík

To je přehnané, ovšem naprostou převahu by v kultuře měla mít naše národní Česká hudba všech směrů a taky kulturní hudba jiných národů, ovšem Česká by měla být samozřejmě ve většině.

117196

20.09.2006 20:25

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Vlady zabiji sve obcany v cele historii lidstva. Rikaji tomu treba - valka.

Zorba 83.?.?.?

>...tak tuto mudrost si okamzite zapisem kriedou do komina
>
>stein55
>
>p.s.: skoda slov!

Co se vám zdá na pravdě tak nepochopitelného?

117197

20.09.2006 21:39

Irák: 12 tisíc mrtvých a 25 tisíc zraněných?

RE: O Iráku a Afganistánu se už raději nemluví

Zorba 83.?.?.?

>11) Snatky a sexuální vztahy mezi osobami různé víry nebo
>rasy by byly zakázany i když s tím prvním si jist nejsem to
>by snad neměli být v rozporu i s konzervativním
>křestanstvím.

Tak to děláte dobře že si nejste u tohoto bodu jist, protože nevím o tom že by nějaký takový bod prosazovala jakákoli nacionalistická strana a ani já s tím nesouhlasím. Ovšem splývání ras je třeba odsoudit.

>Klidně s timhle programem založte politickou stranu a už
>vidím tu masovou podporu co se vám pohrne [smích]))

Není třeba. Prakticky všechny nacionalistické strany mají takovýto program a přitom jsou stále na vzestupu a je jen otázkou času kdy se dostanou k moci.

>Jestli tohle má být alternativa americko-sionistického NWO tak

Proti zdegenerovanému a kultikulturnímu NWO je nejlepší variantou národní vláda.

>P.S Jsem si zcela jist že s tímhle by vás do prdele poslala i
>naprosta většina příznivců toho vašeho Le Pena.

Tak to je vydět že nacionalismu vůbec nerozumíte. Takovýto program mají snad všichni nacionalisté(i když ne vše lze říct nahlas) a přitom jsou stále populárnější a dříve či později se snad dostanou k moci.

PS: Pouze triumf nacionalistů může zachránit náš i ostatní národy před zánikem.

A jinak i mně se zdá že jste Emma Bovary. Váš styl i názory tomu naprosto přesně odpovídají, nechápu proč máte něco takového jako změna nicku za potřebu, snižujete tak svoji důvěryhodnost.

117204

20.09.2006 21:54

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Jakákoliv legalizace drog je vždy špatná, nebot drogy vedou k rozkladu a ničení lidské společnosti. Proto je třeba drogy vymýtit. Jinak šíření drog ve společnosti, hlavně těch měkkých, výrazně pomáhá NWO, nebot vede k rozkladu tradiční společnosti a kultury.

117205

21.09.2006 20:41

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Nezkusil. Měkké jsou nejvíc nebezpečné právě proto že jsou často tolerované a kvůli snahám o jejich legalizaci. Na tom že tvrdé drogy jsou špatné se ještě naštěstí pořád většina lidí shodne.

117286

21.09.2006 20:50

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

>Zorbo
>Ty zajiste chces, aby vsechny lekarny sly do kopru.

Já mluvím o nelegálních drogách, ne o lécích.

>Uz te vidim s petikilovym kladivem mlatit do vsech nadob, ktere
>utrobach svych ukryvaji pravé šampáňo, či nejlepší
>skotskou.A kdybys sahl Cechum na pivko, tak to te ochranuj tvuj
>Vsemohouci

Když mluvím o zákazu drog tak tím myslí např. heroin, kokain, marihuanu, pervitin atd. Nemýslím tím Alkohol. Podle mne ten rozdíl musí chápat snad každý.


Podle tebe je snad prospěšné když mladí fetují a jsou závislí na heroinu, marihuaně, pervitinu a podobných svinstvech?

117288

21.09.2006 20:54

Osvobození Ameriky od Izraele

RE: Potřeba je osvobodit svět od Ameriky

Zorba 83.?.?.?

Podle tebe jsou komunisti stejná banda jako ti co dnes stojí za NWO? No možná, já bych to spíš řekl tak že vzešli ze stejných kořenů ale stejní nejsou, i když se v ledasčem podobají. Jinak zničení USA by NWO nijak nepomohlo, nebot to jsou právě USA které NWO uskutečnují a zavádějí jej ve světě.

117289

23.09.2006 18:02

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

>Přesně, Zorbo! Nechme je chlastat! Je to legální! Jsou z toho
>daně!

Pití alkoholu bych určitě nezakazoval, ovšem nic se nemá přehánět a rozmáhání alkoholismu by se mělo předejít. Ve slušné společnosti by ovšem samozřejmě mladiství a ženy neměli pít alkohol.

>Asi nechápeš, že drogy jsou často léky...a léky zase
>drogami.

Proti používání oněch látek v lékařství nic nemám, ovšem jsem proti fetování. Ten rozdíl snad chápeš.

117461

23.09.2006 18:08

Osvobození Ameriky od Izraele

RE: Potřeba je osvobodit svět od Ameriky

Zorba 83.?.?.?

To je pravda, ovšem jsou zase jiné věci ve kterých byli "hodnější" komunisti. Takže podle mne jsou Amíci i bolševici zcela stejní zločinci.

117462

23.09.2006 18:11

Osvobození Ameriky od Izraele

RE: Potřeba je osvobodit svět od Ameriky

Zorba 83.?.?.?

To že si nepamatuju na komunistycký režim ještě neznamená že ho nemůžu odsuzovat. Stejně tak jsem nezažil ani protektorát ani Rakousko-Uhersko a taky to neznamená že bych tyto zločinné režimy nemohl odsuzovat. To že jsem nebyl v USA taky neznamená že je nemohu kritizovat a odsuzovat, ostatně drtivá většina antiami v USA nebyla a i přesto mají plné právo na své názory.

117463

23.09.2006 18:13

Osvobození Ameriky od Izraele

RE: Zorba

Zorba 83.?.?.?

Přesně tak, dokonale jste popsal zločiny USraele. Ovšem je třeba si uvědomit že i bolševici byli svého času téměř stejnými zločinci.

117464

25.09.2006 20:36

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Já ale nechci zavádět prohibici. Jen by bylo dobré kdyby se pití alkhoholu omezilo na normální úroven. A to by šlo nejen sktze represi, ale hlavně skrze výchovu a propagaci.

117652

25.09.2006 20:41

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

A co je špatného na tom co píšu? Ještě jsem se nesetkal s nikým kdo by kladl na stejnou úroven pití alkoholu a braní kokainu nebo heroinu.

117653

25.09.2006 20:43

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Alkohol nelze srovnávat s heroinem, marihuanou, kokainem atd. Nebo podle vás je na tom stejně člověk který si dá každý den jedno pivo a člověk který si dá každý den dávku heroinu?

117654

25.09.2006 23:02

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

>(co to je,
>slusna spolecnost?)

Slušná společnost je ta jež se řídí křestanskou morálkou a národními tradicemi.

>Vidite nejake reseni v zakazu drog (od marihuany po opium)?

Ano, povede to totiž k vymýcení drog.

>Jde o tak zavratne penezni sumy, ze, jak vidno v nekterych
>zemich, ani trest smrti neni disvazivni.

Tak to není. Tvrdá opatření proti drogám v Singapuru, Thajsku nebo Talibanském Afgánistánu vedla k potlačení drog v daných zemích.

117668

26.09.2006 18:24

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

>Ani kretanska moralka, ani narodni tradice neupira zenam sklenku
>"liquere" ve "slusne spolecnosti",

V tradiční křestanské společnosti ženy bud alkohol nepili nebo ho pili zcela okrajově a minimálně či jen příležitostně. Ostatně v některých státech Evropy to ještě donedávna platilo.

>Nepovede, Zorbo, zakazy jsou neucinne. Zakazane vzbuzuje
>zvedavost, touhu zkusit to.

Naprosté vymýcení, nebo minimalizování drog je možné. Alespon pochytat překupníky a výrobce a pozavírat fetáky atd. je víc než reálné. Každopádně se proti drogám musí bojovat.

>K potlaceni mozna, k likvidaci nikoliv.
>Kdyz hovori penize, jde potlacit i prirozeny strach z nasledku.
>Ve vetsine zemi jsou drogy ilegalni, presto vyroba i konzumace
>rostou.

I potlačení drog je lepší než nic. Navíc to co se povedlo v Singapuru nebo v Afganistánu za Talibanu bych já osobně označil za téměř úplné vymýcení drog, nejen za potlačení.

117721

26.09.2006 21:55

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Takže podle tebe je na tom člověk který si čas od času dá tvrdý alkohol stejně jako člověk který si čas od času dá dávku heroinu. V tom případě by ale všichni pedagogové, zákonodárci a další odborníci podle nichž je konzumace drog(heroin atd.) horší než konzumace alkoholu byli nekompetentní a ty jediný byjsi byl chytrý. Takže když by ti jedno z tvých dětí řeklo že na nějaké akci pilo s kamarády tvrdý alkohol a druhé by ti řeklo že si píchalo heroin, tak bys k oběma přistupoval stejně? Neříkám že alkohol je v poho, jen říkám že drogy jako heroin atd. jsou mnohem horší.

117728

26.09.2006 22:07

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Dovedete si představit jak by vypadala společnost v níž by se šířili drogy volně a bez omezení? Taková společnost by na tom byla katastrofálně. Na každém rohu feták, volně dostupné drogy...byla by to tragedie. Drogy ničí lidi a společnost a je proto potřeba proti nim bojovat.
Ten film o Larrym Flyntovi jsem viděl. Podle mne to co dělal je odsouzenihodné a nemá to v normální křestanské společnosti co dělat. Jen se podílel na degeneraci lidí.

117729

05.10.2006 19:35

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Je velký rozdíl mezi tvrdým alkoholem a tvrdými drogami. Tvrdý alkohol konzumuje mládež běžně a všichni to berou jako normální věc, přičemž to nemá žádné hrozné účinky. Ovšem konzumaci tvrdých drog každý odsuzu, není nijak běžná a nelze srovnávat následky jaké na mladém člověku zanechá slivovice nebo herin. Vím že je velký rozdíl mezi marihuanou a heroinem, je ovšem dokázáno že ke konzumaci herinu či jiných tvrdých drog vede většinou konzumace marihuany. pouze liberální propaganda se to snaží popírat. Jinak užitečnost některých drog v lékařství samozřejmě uznávám a schvaluji.

118439

05.10.2006 19:41

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

>Mýlíš se, jako obvykle. Je spousta odborníků, kteří
>bojují proti nesmyslné drogové politice. Jenže to by ses
>musel trochu zajímat!

Nemýlím se. O těch odbornících vím, většinou to jsou fanatičtí demoliberálové kteří nenávidí tradiční společnost.

>Nechápu, že ty, kterému se nelíbí vše z USA, schvaluješ
>jejich postupy. Válka s drogami, kterou především USA
>vnucují světu (a zde skutečně připouštím, že ji
>vnucují), se vede desítky let...jaký je výsledek? Více
>narkomanů, více zločinu...a k tomu ono lákadlo zakázaného
>ovoce.

Válku proti drogám vede každá země bez ohledu na USA. I antiamerické režimi vedli a vedou válku proti drogám. Potírání drog je normální v každém režimu. Je jasné že ve zdegenerovaných USA se potřít drogy nepodaří, ovšem jsou státy kde se to povedlo but téměř nebo úplně(Thajsko, Singapur).

>Alkohol, pro evropany vcelku normální rekreační droga, byl
>pro indiány zabiják. Pro číňany bylo zase normální opium.
>Jinde hašiš....atd. atd.

Ano, mně jsou tyto věci známi. V našich zeměpisných šířkách je alkohol přijatelný, ovšem drogy jako marihuana či heroin nikoli. A opium v Číně je názornou ukázkou toho jaký negativní vliv může mít konzumace drog pro společnost.

>Nauč se už konečně rozlišovat, přestaň generalizovat a
>zjednodušovat. Sakra, tenhle svět není dvoubarevný, chápeš
>to?

Já jsem nikde netvrdil že je svět dvoubarevný.

118442

05.10.2006 19:44

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

S touhle filozofií nesouhlasím. Podle mne je normální že jsou věci špatné(závist, násilí, vzpouzení se vůči tradičním hodnotám, bezbožnost, drogy, úchylky...) a věci dobré(láska, vlastenectví, zbožnost, úcta k tradicím, mravnost...).

118444

05.10.2006 19:46

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Ten článek si přečtu o víkendu, ted nemám čas. Jinak já nebojuji za prohibici.

118446

05.10.2006 19:52

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

>Ano, ty jsi jasným důkazem, že degenerace není jen problémem
>šlechty...jen extrémy, černá a bílá.

Mně se degenerace dotkla jen okrajově. A jinak je degenerace problémem celé naší společnosti.

>Prohibice se zcela jasně ukázala být nesmyslnou...vedla k
>posílení zločinnosti, nikoli k omezení alkoholismu! Stejně
>tak to je s drogami, s prostitucí, s pornem, s ledasčíms, co
>různí fanatici chtějí vymýtit zákazy a tresty. Tyto
>sociální experimenty končí pravidelně velkými problémy.

Tak to se mýlíš. Drogy, prostituci nebo porno vymýtit lze(alkohol je v našich kulturních podmínkách přijatelný). Třeba v bývalém východním bloku svého času neexistovali drogy, prostituce ani porno. A to je jen jeden příklad za všechny. Režimů ve kterých se to povedlo bych mohl vyjmenovat mnohem víc.

>Když chceš prosazovat něco, co je proti lidské přirozenosti,
>tak dříve nebo později narazíš.

Já nic takového prosazovat nechci. Já chci prosazovat to co je v souladu s lidskou morálkou a kultou.

118447

05.10.2006 20:01

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Zorba 83.?.?.?

Drogy nejsou v naší společnosti postaletí. Začali se u nás masově šířit teprve před 17 lety a samozřejmě to byl problém proti němuž je potřeba bojovat. Potírání drog pouze umenšilo jejich negativní vliv. Jakákoli legalizace má katastrofální důsledky, viz Holandsko, od lidí co tam byli vím že se situace tamní společnosti zhoršila po legalizaci marihuany. Stejně tak melze srovnávat jaký má na člověka vliv pravidelná konzumace např. slivovice a např. heroinu. Lidmi kteří konzumují drogy každý pohrdá a straní se jich, zatímco konzumace alkoholu je normální.

Co se týče Larry Flynta, uvědomte si že je rozdíl mezi svobodou a právy na straně jedné a mezi anarchií a dekadencí na druhé straně. Larry Flynt samozřejmě představoval to druhé.

118448

05.10.2006 20:27

Dilema kanadských médií

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Zorba 83.?.?.?

> Můj muž
>teď vždycky nad situací v Afghánistánu už jen říká:
>Plošně popráškovat, vyčistit ten prostor, tam už nic
>jiného nepomůže. Co se středověkým obyvatelstvem, které se
>nechce naučit žít civilizovaně?

To jako myslíte vážně? Jak můžete něco tak ohavného říct a vyzívat k nějakému "čištění" Afgánistánu od Afgánců. To jste humání? Opravdu se divím že něco takového píšete vy která jste dosud kritizovala vždy kritizovala postupy USA atd. Afgánistán je zem Afgánců a oni mají plné právo zavést si tam své pořádky po svém. Afganistán patří Afgáncům a je jen dobře že brání svoji zemi a váží si kultury a tradic zděděných po předcích. Já spravedlivý boj Afgánského lidu plně podporuju. Proč by je Američtí okupanti nebo kdokoli jiný měli učit žít "civilizovaně"? Afgánci jsou civilizovaní at se vám to líbí nebo ne a budou zde ještě po tisíciletí. Zatímco zdegenerované národy západu zaniknou během 100 let, pokud se nevrátí ke svým tradicím. My bychom si měli vážit našich tradičních hodnot stejně jako Afgánci, pak bychom i my budeme měli budoucnost.

118450

05.10.2006 20:52

Dilema kanadských médií

Výborný článek

Zorba 83.?.?.?

Žoldáků kteří okupují Afganistán a vraždí Afgánce mi není líto, rozhodně ne těch Amerických. Nemají v té zemi co dělat. Jednoznačně podporuju hrdinský a spravedlivý boj Afgánského lidu za svobodu. Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu. Je jen dobře že Afgánci za svoji svobodu stále víc bojují. A tkz. "sebevražední" atentátníci jsou ve skutečnosti hrdiny kteří chrabře položili své životy za lepší budoucnost svého lidu. Tito hrdinové budou žít navždy v srdcích Afgánců. Není nic obdivuhodnějšího než když je někdo ochoten položit život za dobrou a spravedlivou věc. a boj proti okupaci touto věcí zcela jistě je. Netřeba snad dodávat že Afgánský odboj proti Americké nadvládě je stejně hrdiný jako náš odboj proti Německé nadvládě za obou světových válek.

118453

05.10.2006 21:11

Dilema kanadských médií

RE: pro Jarmilu.

Zorba 83.?.?.?

Naprosto s vámi souhlasím. Napsal jste to dokonale. Feminismus je jedním z nejhorších morů jež zachvátil západní společnost a jenž ji pomalu ale jistě zabíjí. Feminismus je součástí NWO, proto jej také Amíci všude za každou cenu šíří a prosazují. Je třeba obnovit tradiční hodnoty, kulturu a morálku našich předků, jinak zanikneme. Takový údajně "primitivní" Afgánci tady budou se svojí kulturou ještě celá tisíciletí, ale my zanineme během několika generací pokud nedojde k nějaké radikální změně. Lidé jako např. ti z Talibanu budují a chrání civilizaci, zatímco takové feministky mohou přivést civilizaci jedině k zániku. Jinak paní Jarmila je samozřejmě silně pod vlivem americko-sionistické propagandy a jejich lžích a pomluvách o národech blízkého východu.

118454

06.10.2006 17:03

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Zajímavý názor

Zorba 83.?.?.?

Jste zcela vedle. Každý dobrý křestan je dnes proti USA a Izraeli, nebot nejhoršími nepřáteli(nejen) křestanů jsou v dnešní době USA a sionismus. USA dnes spolu s Izraelem dělají stejně zločinou politiku jako v minulosti nacisti a komunisti a proto jsou lidé proti nim.

118532

06.10.2006 17:13

Prekazí Rusko túto vojnu?

Nepřesný článek

Zorba 83.?.?.?

Rusko je samozřejmě na straně Iránu a podporuje jej proti USA. Ovšem hlavní důvod je ten že Rusko si prostě nemůže dovolit pád Iránu. Pokud Amíci ovládnou Irán, získají tak přístup nejen k Iránské ropě, ale také k ohromným zásobám ropy v Kaspickém moři. Navíc padne jeden z mála antiamerických a proruských režimů ve světě, což by znamenalo ránu pro vznikající antiamerickou koalici. Navíc by se tak ještě více upevnilo Americké obklíčení Ruska a USA by získali nesmírně výhodnou strategickou pozici na blízkém východě jež by jim výrazně usnadnila budoucí pritiruské akce. je tedy jasné že Rusko si nemůže dovolit aby Teherán padl, zatímco pro USA je dobytí Iránu zásadním krokem na cestě ke světovládě.
Je jasné že Rusko, Čína i další státy se stále intenzivněji připravují na ozbrojený střet s USA, jenž dříve či později asi přijde. Rozbuškou k vypuknutí celosvětové války by mohl být právě Americký útok na Irán. Myslím si že čím později Amíci na Irán zaútočí tím více je pravděpodobné že se na stranu Iránu postaví Rusové a Čínané se zbraní v ruce, nebot dnes ještě nejsou dostatečně připraveni na střet s USA.

118533

06.10.2006 18:11

Dilema kanadských médií

RE: at zije cisar pan

Zorba 83.?.?.?

Doufám že to nemyslíte vážně a že je to jen nějaká nepovedená legrace.
Pokud to myslíte vážně tak vám musím říct že takzvaný demokratický svět není nic jiného než svět pod nadvládou USA a EU. Jedinými skutečnými teroristy jsou Amíci a sionisti. Použití atomových zbraní je nejhorší zrůdnost a nesmysl zároven. Ano, dojde k velké válce. Bude to střetnutí demoliberálních sil v čele s USA a sionisty jež budou bojovat proti nacionalstům z celého světa jež povedou Rusko a Čína. USA usilují o nastolení NWO a zničení všech národů a kultur a jejich nahrazení multikulturní zdegenerovanou masou. Oprotitomu antiamerické síli usilují o záchranu národů a kultur celého světa. Já se jakožto dobrý křestan a nacionalista postavím samozřejmě na stranu antiamerické koalice a budu bojovat za svobodu naší České vlasti. Pokud vy podpoříte USA, stane se z vás kolaborant, poturčenec a zrádce Českého národa. To ostatně dokazujete tím svým heslem okopírovaným od Švejka. Švejk byl rovněž nucen bojovat na straně vrahů vlastního národa, vy se patrně na stranu vrahů vlastního národa stavíte dobrovolně.

118542

06.10.2006 18:14

Dilema kanadských médií

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Zorba 83.?.?.?

No je fakt že jsem si tu diskusi přečetl celou až ted. Je sice dobře že to tak nemyslela, ovšem ten výrok o práškování je nechutný i když není myšlen vážně. Jinak jsem ale zdaleka nereagoval jen na ten výrok, ale i na další věci jež psala paní Jarmila ve svém příspěvku.

118543

06.10.2006 18:20

Dilema kanadských médií

RE:Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu

Zorba 83.?.?.?

Samozřejmě že Taliban hodnotím kladně, nebot je to hnutí jež bojuje za svobodu svojí země, za osvobození od cizí okupace a za záchranu Afgánského lidu a kultury. To jsou fakta. Talibanský režim byl možná drsný, ale za jeho vlády byl v Afganistánu pořádek a mír a Talibanci se pouze drželi odvěkých tradic svého lidu, svých hodnot a kultury. já nevidím nic špatného na tom že si nějaký národ váži tradic a kultury zděděných po předcích, to bychom měli dělat i my. Jinak jsem ten svůj příspěvek nepsal proto abych vyprovokoval ostré reakce, jak jistě vidíte, většina lidí simpatizuje s Afgánským odbojem.

118546

08.10.2006 01:49

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Zajímavý názor

Zorba 83.?.?.?

To vy se pletete. Nejspíš věříte propagandě. Jediným opravdovým nepřítelem nás křestanů(a nejen nás) jsou USA a sionismus. Právě USA a sionisti šíří ve světě globalizaci a ničí tak křestanské tradice, morálku i hodnoty. USA a sionisti se snaží nastolit NWO, což by znamenalo zničení křestanských národů a všeho toho co křestanství znamenalo. Uvědomělí Křestané(a to i ti v Americe) jsou vždy odpůrci Washingtonu a Tel Avivu. USA a sionismus představují a šíří ve světě materialismus, úpadkový liberalismus, konzum, dekadenci a další věci jež jsou v přímém rozporu s křestanstvím. Navíc třeba takový Izrael na okupovaných územích pronásleduje naše bratry ve víře, pálí naše kostely a vraždí naše kněze a věřící. Mezi vůdci Arabského a Palestinského odboje jsou i křestané. A našeko spasitele Ježíše Krista ukřižovali Židé, Římské úřady chtěli Krista propustit, ovšem Židé je dotlačili k hrůznému činu. Každý komu záleží na záchraně křestanských hodnot , kultury a národů je proti USA a sionismu. Muslimům jde o totéž co nám, i oni jen brání své hodnoty, svoji kulturu a víru před americko-sionistickou agresí. My bychom měli dělat totéž a postavit se proti USA a Izraeli.

118652

08.10.2006 02:13

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Nepřesný článek

Zorba 83.?.?.?

USA a Izrael lze porazit vojensky. Stačí když si srovnáte síli. Dnes sice nejsou antiamerické země dostatečně připraveny na válku, ale za pár let určitě budou. Na rozebrání problematiky takového konfliktu bych toho musel napsat kvanta, ale zkusím to ve zkratce. Síli a možnosti hlavních aktéru(velmocí) jsou zhruba takovéto: USA mohou mobilizovat zhruba 30 milionů vojáků, jejich hlavní spojenec Velká Británie asi 6 milionů. Proti nim by stáli Rusko jež může mobilizovat asi 14 milionů mužů a dále Čína, ta může mobilizovat i 120 milionů vojáků, to je ale asi zbytečně moc, podle mne by Čínané mobilizovali asi jen polovinu toho počtu. Co se týká techniky ta je na všech stranách srovnatelná. Jinak by každý blok měl spojence(a tedy další miliony vojáků) i mezi menšími státy. Rozdíl je ale v tom že spojenci USraele by za jeho zájmy většinou bojovali neochotně a tedy neefektivně, zatímco vojáci antiamerické koalice at už by byli z jakékoli země, by bojovali odhodlaně a dobře. Strategické možnosti jsou horší pro USrael, nebot jeho síli by se museli soustředit mimo jiné na okupaci a potlačování odporu ve většině zemí světa. Až by se Rusům a Čínanům podařilo odrazit americké útoky a přejít do protiofenzívy, začali by osvobozovat Američany okupované země s pomocí tamních partyzánů a tak by Antiamerická koalice byla silnější s každou osvobozenou zemí. Nakonec by Amíky vykopali ze všech okupovaných kontinentů a zahnali je za oceán. Pak by logicky nastalo vylodění v USA a definitivní rozdrcení nepřítele na jeho vlastním území. Samozřejmě že antiamerická koalice není dnes definitivní a že se může rozrůst ještě o další významné státy, např. o další antiamerickou velmoc Francii atd. To by mohlo ještě nějak změnit situaci.

Na zbytek vašeho příspěvku(zamyšlení nad současnou geopolitickou situací) vám odpovím zítra ve svém dalším příspěvku.

118653

08.10.2006 10:59

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Nepřesný článek

Zorba 83.?.?.?

Nejprve se ještě vrátím k vašemu názoru že je třeba USA vmanévrovat do nějaké beznadějné lokální války, která by znamenala prohru USraele. I kdyby byl nějaký partyzánský odpor byl natolik silný a Američani natolik neschopní že by se nakonec síli USA z dané okupované země stáhli, tak by to k žádné definitivní porážce NWO a USraele nevedlo. USrael by pouze možná trochu zbrzdil svoji agresivní politiku, pár let by si lízal rány a pak by znovu udeřil v plné síle a pokračoval by ve své dosavadní politice. Takže USrael a jeho NWO budou poraženi teprve až budou Ruští, Čínští a já nevím jací ještě vojáci pochodovat po troskách Washingtonu a Arabští vojáci po troskách Tel Avivu. Je to hodně drsná vize, ale je to tak.

Ted k onomu zamyšlení. Jinak máte pravdu, to zamyšlení mi bude opravdu milé [smích]

1) Samozřejmě je fakt že dochází k určitým změnám které nás ovlivní. Jsou to změny související se znečištováním přírody, globálním oteplováním atd. Vy to podle mne vidíte příliš katastroficky. Jistě to představuje problém, ale lidstvo jej může alespon nějak řešit.

2) Jistě že USrael má značné ekonomické problémy. Ovšem neřekl bych že by jeho vedení bylo natolik hloupé aby svoji zem nechalo dojít k totální ekonomické krizi. I kdyby nakonec k takové krizi došlo, tak jistě víte co by USrael udělal pro svoji záchranu. Samozřejmě by rozpoutal velkou válku. Takže jsme v podstatě zase na začátku. Velká krize může vypuknutí války jedině urychlit. Smutná fakta. [pláč]

3) Ano je to tak. USrael má skutečně blízko ke světovládě a je nejmocnější říší v dějinách. Ovšem jejich hegemonie nebude absolutní dokud budou ve světě síli schopné tuto hegemonii zničit. A ty síli tu stále naštěstí jsou. Samozřejmě to není Bin Ladin a jeho parta, tím nebezpečím pro USrael jsou velmoci jako Rusko, Čína atd. schopné účinně bojovat proti silám USraele. Proto musí USA dříve či později Rusko i Čínu porazit aby mohli realizovat svůj NWO.

4) Souhlas. Já bych jen nepoužil to slovo "teroristické". Skuteční teroristé jsou podle mne USA a Izrael. Lidé v okupovaných zemích samozřejmě chtějí vést partyzánský boj za svobodu. A antiamerikanismus je dnes ve světě natolik rozšířen že většina lidí ve světě pravděpodobně je ochotna proti USraeli bojovat. A i v Evropě je ještě stále dost dobrých vlastenců připravených bojovat proti USraeli.

5) Ano je to tak. Samozřejmě státy jako Rusko, Čína, Venezuela, Irán(a já bych dodal i KLDR, Bělorusko atd.) jsou jasnou páteří antiamerické koalice. Snad tam patří i Brazílie o které mluvíte, já osobně bych si tím ale jistý nebyl. U Indie taky nevím, u ní bych řekl že spíš zůstane neutrální, ale kdo ví. Jinak pochybuju že by se ke koalici připojilo i Turecko nebo Pakistán, tam mají jasné proamerické vlády, spíš bych řekl že tam dojde k nějakému partyzánskému odporu. Celkově si...

Kráceno (Editor)

118667

08.10.2006 16:58

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Nepřesný článek

Zorba 83.?.?.?

Dokončení:

5)...Celkově si myslím že úlohu muslimských států jste velmi přecenil. USrael má totiž tyto země pod palcem jako žádné jiné. Určitě tam dojde k partyzánskému odporu proti USraeli, ale to je asi tak vše. Významnou úlohu v antiamerických silách sehrají Evropští nacionalisté. Je velmi pravděopodobné že se dostanou k moci ve Francii, Srbsku a snad i v dalších zemích Evropy. Poté by se Francie spolu s dalšími Evropskými státy stala pevnou součástí antiamerické koalice a významně by ji posílila. Podobný proces už nastal v Latinské Americe kde je rovněž stále víc antiamerických režimů. Takže Rusko a Čína budou mít v boji proti USA stejné zhruba stejné množství spojenců jak na blízkém východě, tak i v Latinské Americe a Evropě.

6) Irán se asi určitě stane brzy obětí americké agrese. USA se prostě snaží dostat Irán za každou cenu pod svoji nadvládu. Irán nemá na to vojensky porazit USA, věřím že se budou statečně bránit, ale nakonec jim nezbyde nic jiného než se stáhnout do hor a vést partyzánskou válku. Jedinou nadějí pro Irán je že se na jeho stranu postaví státy antiamerické koalice se zbraní v ruce. To je podle mne v současnosti nepravděpodobné, za pár let se to ale může stát vysoce pravděpodobným scénářem.

K vašemu poslednímu odstavci, USrael jistě rozpoutá světovou válku, to ano. Je a bude ve stejné pozici jako Německo za obou světových válek a já věřím že stejně i dopadne. USrael je sice vojensky nejsilnější, ale to bylo Německo svého času taky a jak to dopadlo. Je samozřejmě rovněž pravda že státy antiamerické koalice jsou čím dál tím silnější. Podle mne na to chce jít USrael asi spíš salámovou taktikou, tedy dobývat jednu zem po druhé. Aby byl USrael jednou pro vždy poražen, musí se proti němu ostatné státy spojit a bojovat proti USraeli všichni společně bok po boku. Naštěstí k tomuto sjednocování již dochází.

118682

08.10.2006 18:05

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Nepřesný článek

Zorba 83.?.?.?

Co se týká výpočtu sil v mužích. Je mi jasné že zdaleka nerozhoduje potenciální převaha, stejně tak ale musí snad každý uznat že i početnost jednotlivých armád má vždy velkou váhu. Jinými slovy každý generál je rád když má pod svým velením velké množství vojáků. Faktorů rozhodujících o vítězství ve válce je řada a početnost armády je patří k těm nejdůležitějším i když samozřejmě ne rozhodujícím.

Já nevidím jediný důvod proč by měla třetí světová probíhat tak jak vy popisujete. Samozřejmě že nebude stejná jako ty dvě předchozí, ale princip moderní války je stále stejný. Prostě proti sobě budou stát dva bloky a jejich armády, divize, pluky a roty. Jejich tanky, letadla, děla a vrtulníky. Bude vypadat zhruba stejně jako kterákoli jiná moderní válka, na základě obdobných doktrín, i když samozřejmě rozsah bojů a operací bude nesrovnatelně větší. Nakonec to skončí bud vítězstvím USraele nebo Antiamerické koalice. Já věřím že zvítězí antiamerická koalice.

Samozřejmě že bude Izrael zničen, stejně tak budou ovšem zákonitě zničeny i USA. Ty totiž nedovolí pád Izraele a budou za něj bojovat. USA je možné vojensky porazit, nevidím jediný důvod proč by tomu tak nebylo. I Německo bylo poraženo v obou světových válkách i přes svou ohromnou sílu. Stejně tak budou poraženy i USA. Dnes jsou síli velmi vyrovnané, ovšem antiamerická koalice jejimž základem jsou Rusko a Čína sílí každým dnem a za pár let bude připravena se s USA utkat. Já jsem přesvědčen že ve třetí světové budou nakonec USA poraženy. Nebo vy si snad myslíte že USA zvítězí? Vždyt přece nemají dost sil aby porazili Rusko i Čínu a to nemluvím o ostatních protiamerických státech. Nevím jak to myslíte s tím že by se USA měli sami porazit. Pokud si myslíte že je srazí na kolena nějaké velké ekonomické problémy tak na to zapomente, nebot něco takového by USA naopak vyprovokovalo k ještě větší agresivitě vedoucí právě k velké válce. A co se týče plánu stratégů tak ty už mají generální štáby určitě dávno vypracovány. Rusko i Čína už se připravují na velkou válku proti USA, stejně jako se na válku připravuje USrael.

Já USrael určitě za blbce nemám. Jsou to mazaní zločinci, kteří mají všechno určitě dobře spočítané, i když ani jim naštěstí vše nevyjde. Je jasné že aby uskutečnili NWO, musí eliminovat Rusko a Čínu. Patrně se pokusí zorganizovat nějaké demoliberální revoluce, věřím ale že to se jim nepodaří a nakonec dříve či později bude muset dojít k vojenskému řešení. Je mi jasné že v boji nerozhoduje jen hrubá síla, ale svůj vliv mají i kvality vojevůdců, hospodářství, morálka atd.

118689

08.10.2006 19:18

Dilema kanadských médií

RE: Taliban srovname se zemi

Zorba 83.?.?.?

To co píšete jsou slova absolutníko kolaboranta. Taliban bojuje za svobodu svojí země a za spásu svého národa a kultury. My bychom měli bojovat za totéž. USA a sionismus jsou naši úhlavní nepřátelé, nejen že nás zotročují, ale ještě ke všemu chtějí zničit a ničí naši kulturu, tradice a vůbec náš národ jako takový. Talibanci jsou naši spojenci a každý dobrý Čech by měl spravedlivý boj Talibanu podporovat.

118696

10.10.2006 17:21

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Nepřesný článek

Zorba 83.?.?.?

Pane Gajdoš, myslím že si neuvědomujete celou řadu zásadních věcí. Amričané mají skutečně nejlepší armádu na světě a jsou schopni porazit i podstatně početnějšího protivníka. Tím protivníkem ovšem nemyslím armádu nějaké konkurenčnmí velmoci, nýbrž armády menších zemí. Vždy když Američané vytáhli proti Irácké armádě(1991 a 2003) tak stáli proti značné přesile a vždy drtivě zvítězili díky, především zaostalosti Irácké techniky. Stejně drtivě dokáže US army porazit Irán nebo Severní Koreu. Ovšem uvědomte si že Čína a Rusko je něčím zcela jiným.
Nemají totiž vesměs zastaralé zbraně, ale naopak produkují vojenské technologie jež jsou s těmi Americkými nejen srovnatelné, ale v mnoha případech je i překonávají. Kvality velitelského sboru budou dle mne zhruba stejné, ani ekonomická převaha USA není nijak zásadní(naopak se zmenšuje) a morálka vojáků je horší právě v USA. Takže celkově jsou síli velmocí(především USA, Ruska a Číny) vyrovnané.
Pár příkladů z oblasti zásadní-tedy vojenské technologie. Ruské tanky T-95 a T-2000 patří ke světové špičce a jsou ještě lepší než Americké tanky. Ruské stíhačky Mig-29 patří rovněž k nejlepším na světě. V oblasti raketové technologie již Rusové Američany předčili. V oblasti námořních sil přišli Rusové s technologiemi protilodní obrany s nimiž dokáží spolehlivě ničit nejmodernější letadlové lodě-základ Americké námořní moci. Známím faktem je rovněž to že Ruské pěchotní zbraně(např. slavný AK-47) jsou lepší než Americké. A tak by se dalo pokračovat. I Čína je na tom s výzbrojí stále lépe, možná ne tak dobře jako Rusko ale určitě dost dobře aby dokázala čelit USA. Čínský průmyslový a tím i vojenský potenciál je navíc stále na vzestupu.
Takže vydíte že Ruská i Čínská armáda by byly pro US army rovnoceným protivníkem.
Vy tvrdíte že USA by v dnešní situaci nejvíce prospělo vypuknutí světové války. Já si to nemyslím. Pro USA je přece logicky mnohem výhodnější aby všechny své protivníky porazily postupně a aby tak veškěrou svou sílu mohli soustředit vždy v jednom lokálním konfliktu na jednu frontu proti jednomu nepříteli. Kdyby došlo ke světové válce tak by USA museli své síly rozdělit na více front proti řadě nepřátel. Rusové a Čínané(a s nimi ještě např. Francouzi) by dokázali silám USA s úspěchem čelit. Jak jsem vysvětlil, US army díky technologické převaze snadno převálcuje Iráčany atd. ale Rusko, Čínu a možná pár dalších silných zemí Amíci nepřeválcují nebot tam budou technika i ostatní síly vyrovnané. Takže podle mne je pro antiamerické státy nejvýhodnější se spojit a společně čelit agresi USA. Pokud by se např. Rusové a Čínané postavili za Irán nebo jiný stát se zbraní v ruce, bylo by to pro vedení USA jedině velmi špatnou zprávou.
Až USA přivedou svojí agresivní politikou sv...

Kráceno (Editor)

118803

10.10.2006 17:29

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Nepřesný článek

Zorba 83.?.?.?

Dokončení:

Jakmile USA přivedou svojí agresivní politikou svět k nové globální válce, budou samozřejmě vymýšlet nějakou záminku, kterou by ospravedlnili válku před vlastními lidmi i před světem. Ostatně totéž dělali během svojí agrese i Japonci(proti Číně), Němci(obě světové války), Sověti(proti Finsku) a řada dalších.

Takže ted jsem vám to snad zcela vysvětlil Až pohár trpělivost přeteče a Rusům, Čínanům a dalším nezbude nic jiného než jít do války proti Washingtonu, tak to bude znamenat konec USA a NWO. Jinak snad ani touha Americko-sionistických mocipánů po světovládě nemůže dopadnout.

118804

10.10.2006 17:35

Společnost potřebuje tabu

Ano, společnost potřebuje tabu.

Zorba 83.?.?.?

Je to přesně tak společnost potřebuje tabu. Existují totiž věci jež jsou velmi škodlivé a proto by měli být postaveny mimo zákon aby nemohli společnost ničit. Bohužel dnes jsme svědky toho že demoliberální režimi tyto věci legalizují a ospravedlnují to tak že když už existují tak by měly být legální. Je to součást plánované likvidace tradičních národů a hodnot. Těmi věcmi jež by měli představovat tabu a jež jsou pro společnost zcela škodlivé jsou např. drogy, kriminalita všeho druhu, prostituce, homosexualita, amorálnost, bezbožnost, konzum, feminismus, neúcta k tradicím atd. Takovéto škodlivé věci každá zdravá společnost potlačuje, v dnešní pokleslé době je ale současné režimi nejen legalizují, ale i podporují.

118805

10.10.2006 18:37

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

Ano, je třeba povstat proti americké říši

Zorba 83.?.?.?

Venezuelský prezident Hugo Chávez má naprostou pravdu. Je třeba aby se národi světa spojili a společně svrhly nadvládu USA. Bush je skutečně dábel a antikrist. Je dobře že na světě jsou vynikající vlastenečtí státníci, jako např. Hugo Chavez, kteří jsou připraveni bojovat za svobodu a přežití svého národa i celého lidstva. Antiamerická koalice tvořená Ruskem, Čínou, Venezuelou, Iránem, S. Koreou, Syrií, Běloruskem a dalšími státy je stále silnější. Doufejme že stejně jako došlo k serii antiamerických revolucí v Latinské Americe(Venezuela, Bolívie) tak že dojde i k serii antiamerických revolucí v Evropě jež přivedou k moci další vynikající vlastence jako např. Le Pena atd. To by znamenalo další velké posílení antiamerické koalice. Nakonec bude Americká říše jistě rozdrcena stejně jako před ní dvakrát Německá říše. Antiamerické státy jsou dost silné na to aby to dokázali a aby jednoho dne na Americké agrese odpověděli bojem jenž jednou pro vždy zničí Americkou hrozbu. USA a NWO budou zničeny a národy světa budou zachráněny před zkázou a otroctvím.

118809

10.10.2006 18:42

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Mně se naopak líbí to že neustále mluví o Bohu. Je to zcela správné. Je vidět že Hugo Chavez je dobrý vlastenec a křestan. USA budou poraženy. S pomocí Boží zvítězíme. Boj proti USraeli a jejich NWO je mimo jiné i bojem za křestanství a křestanské hodnoty. Lidé s pevnou vírou v Boha(at už křestané, hinduisté, budhisté, muslimové nebo konfucianisté atd.) jsou ti kteří rozdrtí USrael a jejich bezbožné materialistické NWO.

118810

11.10.2006 16:46

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Nepřesný článek

Zorba 83.?.?.?

Pardon za to nechtěné zkomolení jména. Jinak se nedivím že nemáte slov. To co jsem uváděl byla bud fakta, více méně všeobecně známá a nebo věci které se dají logicky odvodit.

118878

11.10.2006 17:17

Společnost potřebuje tabu

RE: Ano, společnost potřebuje tabu.

Zorba 83.?.?.?

Věci které jsem vyjmenoval jako tabu považuji za zcela jednoznačné. A minulost i současné zdravé společnosti mi dávají plně za pravdu. V každé mravné fungující společnosti patří věci jež jsem nahoře vyjmenoval ke zcela jasným tabu. Společnost která tato tabu odbourá je odsouzena k zániku. Každý zdegenerovaný národ se bud se vrátí k tradičním hodnotám, nebo zanikne. Upalování čarodejnic nebylo tradicí, jednalo se vesměs o organizovaný státní teror. Za tradiční hodnoty lze považovat víru v Boha, vlastenectví, odpovědnost k rodině, morálku, slušnost atd. To jsou hodnoty ke kterým by se dnešní společnost měla vrátit.

118883

11.10.2006 18:17

Zabíjejte Araby a křičte o antisemitismu

RE: V Iráku zahynulo od invaze z roku 2003 přes 650 000 iráckých civilistů

Zorba 83.?.?.?

Ty převraty zorganizované SSSR se nedají srovnávat s vojenskými agresemi jež spáchaly USA(at už bombardováním nebo pozemními invazemi). Amíci ve svých zločinech bolševiky už dávno překonali. SSSR od roku 1945 až do svého zániku spáchal jen tří agrese(proti Madarsku-1956, Československu-1968 a Afganistánu-1979-1989). Oproti tomu USA pouze od konce studené války spáchali hned 11 agresí(Panama-1989, Irák-1991, Haity-1993, Somálsko-1993, Republika Srbská a Republika Srbská Krajina 1994-1995, Sůdán-1998, Irák-1999, Jugoslávie-1999, Afganistán-2001-dosud, Irák-2003-dosud, Haity-2004). To znamená že USA v současnosti rozpoutají téměř každý rok nějakou válku. Navíc USA dnes představují aktuální hrozbu pro celý svět, zatímco SSSR už dávno neexistuje. Americká říše ke všemu ovládá mnohem více zemí a národů než svého času Sovětská říše. Nechci nijak zlehčovat zločiny spáchané SSSR, je ovšem jasné že USA jsou mnohem zločinější.

118889

11.10.2006 19:34

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Ve svém hodnocení křestanství jste na omylu. V prvé řadě Ježíš byl jednou z hlavních obětí Židovského teroru, to Židé jej zavraždili. To co píšete o násilnostech páchaných ve jménu křestanství se dá napsat o každém náboženství, zdaleka nejen o křestanství. Dále to že Bush a spol občas zneužívají víru v Boha nic neznamená, totéž dělal i Hitler. Ve skutečnost jsou cíle americko-sionistického NWO protikladem křestanství a křestanských hodnot. Ostatně už v protokolech sionských mudrců stálo že jedním z hlavních cílů sionistů je zničit víru v Boha a křestanství. Sice na pravost protokolů nevěřím, ovšem faktem je že sionisté skutečně usilují o zničení křestanství, to je totiž jednou z hlavních překážek při nastolování NWO. Celé NWO je ostře zaměřené proti křestanským hodhotám. Hluboce věřící křestané a vlastenci jsou hlavní hrozbou pro americko-sionistické světovládné plány. Stačí se podívat na příslušníky Evropských a LatinskoAmerických národů jež bojovali a bojují proti silám NWO. Čím se tito bojovníci zaštitovali? Samozřejmě křestanskou vírou. Pár příkladů: Hlavním bojový pokřik současných Ruských vojáků je: "Kristus". Srbští vojáci jež bojovali proti USA a jejich poskokům měli takováto hlavní hesla: např. "S vírou v Boha" nebo "S pomocí Boží" atd. Do boje je vždy doprovázeli kněží a Srbové vždy říkali že bojují v prvé řadě za pravoslavnou víru(stejně jako Rusové). Obdobně i LatinskoAmeričtí partyzání jsou hluboce věřící katolíci a sám Hugo Chavez je dokonalým příkladem antiamerického státníka který ví za co v prvé řadě bojuje-za svoji křestanskou víru kterou chce NWO zničit. Obdobně i všichni ostatní antiameričtí bojovníci ve světě jsou hluboce věřící, i když ne křestané, to vám snad dokazovat nemusím. USrael je velký satan a úhlavní nepřítel všech doopravdy věřících. Je jasné že zednáři a sionisti(Bush je s nimi jedna ruka) byli vždy úhlavními nepřáteli křestanství. Snad již tedy chápete že křestanství je v přímém rozporu s NWO.

118898

11.10.2006 19:37

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Zorba 83.?.?.?

Jak již vám psali jiní diskuse je o názorech a argumentech a reakcích na ně, ty patrně žádné argumenty nemáš, když tady reaguješ jen na překlepy.

118899

11.10.2006 19:40

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Zorba 83.?.?.?

Jaký komplex? Jak jste na to přišel?
[překvapení] Samozřejmě s ženami žádný problém nemám. [mrknutí jedním okem]

118900

11.10.2006 20:18

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

To že někdo o Bohu jen mluví skutečně příliš mnoho neznamená. Činy ovšem již svůj význam mají. Bush může mluvit o Bohu jak chce, to ale nic nezmění na tom že vede spolu se sionisty a zednáři antikřestanskou politiku jejímž cílem je nastolení světovlády a mimo jiné zničení křestanských hodnot a víry. Hugo Chavez vede správnou politiku křestanského státníka, chrání svoji vlast a stojí v opozici vůči USA.

Vím co měli na sponách opasků(Bůh je s námi), ovšem sloužili zlu a Bůh byl tehdy samozřejmě na straně dobra-tedy na straně antihitlerovské koalice.

118901

11.10.2006 20:24

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Mluvení o Bohu skutečně nestačí. Ovšem agresivní a rozpínavá politika at už Bushe nebo Hitlera byla v rozporu s křestanstvím. Oproti tomu Chavez chrání svůj národ, jeho svobodu a kulturu a to je v souladu s křestanstvím. Jinak si přečtěte kdyžtak moji reakci na pana agenta Smitha na této diskusi, jemu už jsem odpověděl zhruba na totéž co zde píšete vy.

118903

11.10.2006 21:52

Korejský rotvajler na čínském vodítku

Severní Korea

Zorba 83.?.?.?

Podle mne pan Král nezhodnotil Severní Koreu ani situaci na dálném východě zvlášt dobře. Severní Korea je v prvé řadě národní režim(i když levicový) a se skutečným komunismem nemá už prakticky nic společného. Cíle Kim Čong Ila A jeho KLDR jsou čistě obrané. Chtějí si jen udržet svoji svobodu a nezávislost, na tom přece nemůže být nic špatného. Proto taky zařadili do svého arzenálu jaderné zbraně, aby odstrašili USA od případného útoku, i když je samozřejmě jasné že v reálné válce by je asi nepoužili. USA nejsou zdaleka tak slabé jak pan Král píše, mají ještě víc než dost sil a jsou připraveny k dalším agresivním válkám. Mimo jiné je jedním z budoucích cílů americké agrese i KLDR, samotný Bush a spol to opakovaně potvrdili. Není pravda že by v KLDR neměli žádné zájmy. Pro USA je ovládnutí Severní Koree velmi důležitým krokem ke světovládě. Nejen že tak zlikvidují jeden z hlavních antiamerických režimů, ale rovněž získají výhodnou strategickou pozici pro případnou válku s Čínou nebo Ruskem. Od hranic KLDR je coby kamenem dohodil Vladivostok-hlavní Ruský přístav na dálném Východě. Navíc z území KLDR budou mít Amíci otevřenou cestu do Mandžuska a rovněž se značně přiblíží k Pekingu. Ovládnutí KLDR bude tedy pro USA nesmírným strategickým vítězstvím a naopak další ranou pro národní zájmy Číny a Ruska. Dále není pravda že KLDR nemá spojence, naopak má řadu spojenců mezi dalšími antiamerickými režimi a silami ve světě, v prvé ředě ji podporují Rusko a Čína. Dále je KLDR jednoznačně suverénní nezávislou zemí jež si vládne sama a neohlíží se na nikoho.

118906

12.10.2006 17:49

Muhammadův meč

Dobrý článek

Zorba 83.?.?.?

Je pravda že po celé dějiny byli muslimští vládci mnohem tolerantnější než křestanští. Ve většině muslimských zemí žili bez problémů křestanské menšiny po celý středověk a žijí v nich dodnes. Ovšem v křestanských zemích byli ve středověku všichni jinověrci pronásledováni. Rozhodně to nepíšu proto abych kritizoval křestanství, jsou to ale fakta at se nám to líbí nebo ne. Stejně tak Židé mohli po celá staletí bez problémů žít v muslimských zemích, zatímco my křestané jsme Židy vždy tvrdě pronásledovali.

V článku byla zmíněna také problematika Osmanských Turků a to ve vztahu k současnosti. V současnosti je to právě Bush který se dá nejlépe přirovnat k tehdejším Tureckým sultánům, jeho politika je ovšem mnohem víc agresivní a zločiná než politika Osmanských Turků před staletími.

Jinak střet civilizací je nesmyslný výmysl Americko-sionistické propagandy. Ve skutečnosti dojde ke střetu USraele se zbytkem světa.

118952

12.10.2006 19:55

Společnost potřebuje tabu

RE: Ano, společnost potřebuje tabu.

Zorba 83.?.?.?

Morálka se zas až tak moc nemění. Existují nadčasové hodnoty jež jsou vlastní snad všem fungujícím zdravým společnostem. Společnost která tyto hodnoty opustí je odsouzena k zániku, my jsme je opustili a měli bychom se k nim vrátit abychom přežili. Těmito hodnotami jsou především zbožnost, vlastenectví, mravnost, rodiný život atd.

Národní stát by měl podporovat a propagovat víru v Boha, ovšem ateisté by neměli být nijak omezováni nebo snad potlačováni.

V době kdy se upalovaly čarodějnice nebyl mezi státem a církví nijak zásadní rozdíl.

118960

12.10.2006 19:59

Společnost potřebuje tabu

RE: Ano, společnost potřebuje tabu.

Zorba 83.?.?.?

Já jsem přesvědčen že nepřejde. Nacionalisty nejsou jen mladí lidé, nacionalismus je přesvědčení které vyznávají lidé všech věkových kategorií a navíc je stále na vzestupu.

118961

12.10.2006 20:38

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Zorba 83.?.?.?

Já pravopis ovládám jako každý jiný. Občas udělám nějaký překlep, ale to asi každý. Jinak diskuse není o gramatice, ale o tématu. Asi už nemáte argumenty když tady pořád mluvíte jen o gramatice a ne o tématu diskuse.

118965

12.10.2006 20:45

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Bůh je podle mne vždy na straně dobra, spravedlnosti a pravdy. To znamená že v dnešní době je na straně protiamerické koalice, nebot právě země čelící USA hájí tyto hodnoty.

118970

12.10.2006 20:59

Zabíjejte Araby a křičte o antisemitismu

RE: V Iráku zahynulo od invaze z roku 2003 přes 650 000 iráckých civilistů

Zorba 83.?.?.?

Americká intervence v Somálsku byla agresivní válkou. To že jim to schválila OSN na věci nic nemění. Ostatně na reakci samotných Somálců je jasně vidět jak se na Americkou agresi dívali, jak jistě víte Somálci tehdy před Američany svoji zem statečně bránili.

118972

Jací vrahouni? To jsou jen keci americké propagandy která se snaží pošpinit odboj. Je fakt že čas od času se navzájem střílejí Sunité a Šiité, ale Irácký odboj(At už Sunité nebo Šiité) samozřejmě útočí jen na okupanty a kolaboranty. Zato Američani už v Iráku od začátku agrese povraždili na 600 000 lidí, v naprosté většině neviných civilistů.

118975

12.10.2006 21:22

Rakety povstalců způsobily peklo na americké základně v Bagdádu

RE: Gratulace

Zorba 83.?.?.?

Člověče vy jste zcela pod vlivem Americko-sionistické propagandy. Irácký odboj bojuje za svobodu a přežití svého národa, na tom není nic špatného. Evropské národy by měli dělat totéž. I my bychom měli bojovat za naši svobodu a přežití proti Americko-sionistickému NWO. Naštěstí jsou v Evropě na vzestupu nacionalisté kteří budou své národy před Amíky a sionisty bránit. Já věřím že USA a sionismus budou poraženi a národy Evropy i zbytku světa budou zachráněny. Iráčtí partyzáni jsou našimi spojenci v boji proti společnému nepříteli ktyrý chce zotočit a zničit národy a kultury celého světa-tím nepřítelem je USrael. Jak nás USrael ničí? Stačí se podívat na to že jsme pod úplnou politickou, ekonomickou a kulturní nadvládou USA. Navíc zde Amíci a sionisti spolu s EU zaváději multikulti a morální úpadek jež nás ničí. Iráčané se před podobnými věcmi brání a my bychom se měli bránit rovněž.

118978

12.10.2006 21:28

Zabíjejte Araby a křičte o antisemitismu

RE: Už bych ty židy nechal plavat a věnoval se jiným tématům.

Zorba 83.?.?.?

Souhlasím samozřejmě s tím co píšete o Izraeli, ovšem nevím jak to myslíte s tou účastí USA? Je přece jasné že USA jsou největším spojencem Izraele a že kdokoli by ohrozil Izrael bude mít co dočinění s USA. Izrael bude třeba vojensky porazit a stejně tak bude třeba vojensky porazit USA(které mají na svědomí ještě o dost víc zla než Izrael). USA a Izrael jsou dvě hlavy téže saně. Teprve až budou poraženy USA bude poražen i Izrael.

118979

12.10.2006 21:47

Rakety povstalců způsobily peklo na americké základně v Bagdádu

Sláva hrdinému Iráckému odboji

Zorba 83.?.?.?

Rovněž se připojuji ke gratulaci. Jen tak dál Iráčané, váš hrdiný boj se jednou vstoupí dodějin a bude obdivován národy celého světa. Iráčané dnes na svá bedra vzali boj proti USA za celý svět, Iráčané totiž nebojují jen sami za sebe, ale za nás za všechny. Dříve či později se k Iráčanům připojí i ostatní národy z celého světa a USA budou definitivně poraženy. Tento úspěch je jen dalším v řadě, vyjmečný je ovšem tím že nepříteli byli způsobeny netradičně velké ztráty. Iráčané už 3 roky hrdinsky bojují proti okupaci. Všechny jejich útoky proti okupantům a kolaborantům jsou zcela správné a chválihodné. I my jsme bojovali za svoji svobodu proti Němcům za světových válek, stejně jako tehdy my dnes bojují za svoji svobodu Iráčané.
Nesmíme věřit propagandě že nějací partyzáni útočí na své vlastní civilisty, každý kdo se nad tím logicky zamyslí musí vědět že je to naprostý nesmysl. Odboj útočí jen na okupanty a kolaboranty. Max. dochází ke střetům mezi Sunitskými a Šiitskými radikáli jež sebou nesou i civilní oběti. Ovšem s Amíky se to nedá srovnávat, ti totiž už v Iráku povraždili na 600 000 lidí, většinou civilistů. O Amerických masakrech Iráčanů nas ale televize neinformuje, to ale ještě neznamená že k nim nedochází. Američtí okupanti jsou stejní jako nacističtí okupanti.

118983

14.10.2006 16:59

Společnost potřebuje tabu

RE: Ano, společnost potřebuje tabu.

Zorba 83.?.?.?

A jak se podle vás mravnost a morálka mění? Podívejte se na historii lidstva a zjistíte že lidé po tisíciletí uznávají ve svých kulturách zhruba stejnou morálku a obdobné zásady mravnosti. Zásadní věci jsou stejné a neměnné v každé fungující společnosti. Pouze společnost jež zdegeneruje se jich zříká. Na vlastenectví nevidím nic sporného, pouze tento cit umožnuje pžežití národů. Je dobře že uznáváte alespon to že hodnoty jako rodina a zbožnost jsou pozitivní, řada liberálů je totiž i proti těmto hodnotám.

Pokud má některý stát více církví či náboženství pak by je měl podporovat všechny, tedy stát má podporovat každé náboženství jež je vlastní jeho národu. U nás to jsou Římskokatolická církev, Českobratrská církev,Československá církev husitská a Československá pravoslavná církev. Ostatní náboženství by měla být tolerována(s výjimkou nezdravých sekt).

119128

14.10.2006 17:04

Společnost potřebuje tabu

RE: Ano, společnost potřebuje tabu.

Zorba 83.?.?.?

>Přetransformuji to pro ilustraci na jiné hodnoty:
>
>"Národní stát by měl podporovat a propagovat abstinenci
>řidičů, ovšem alkoholici a narkomani by neměli při
>řízení motorových vozidel být nijak omezováni nebo snad
>potlačováni."
>hmmm... interesantní

Nemyslím si že to je vhodné přirovnání. Jaký přístup by jste k ateismu zavedl vy?

>Vskutku - existují, ale kde jsou ? Morálka, bráno tak nějak
>globálně ve vztahu k lidstvu, je dnes již jen takřta
>vyprázdněné slovo. To, co bylo tím slovem kdysi dávno
>míněno, to již je v lidských hlavách "zasuto troskami"
>bývalé kultury myšlení. Je mi smutno, když tady vystupují
>lidé - racionalisti, kteří mluví o nějakém pokroku a mají
>na mysli třeba vědu.


Ano, je to děs jak v dnešní společnosti zanikají pomalu ale jistě tradiční hodnoty a morálka, inu NWO chce své oběto za každou cenu zbaveny tradic, hodnot a morálky.

119129

14.10.2006 17:08

Společnost potřebuje tabu

RE: Ano, společnost potřebuje tabu.

Zorba 83.?.?.?

Drtivá většina nacionalistů a jejich příznivců chodí do práce a jedná se o lidi všech věkových kategorií. A i přesto jsou svému "radikalismu" stále věrní. Já jsem přesvědčen že na tom budu stejně jako oni.

Jinak do práce nechodím, jsem totiž ještě stále student.

A nebojte se, až zahájíme revolucí tak vám dám určitě vědět. [smích]

119131

14.10.2006 17:18

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

O čem to mluvíte? Co máte na mysli tím vojenským imperiem? Kdo je podle vás tím luciferem? Porážka USA by byla jedině dobrou věcí, nebot by vedla k osvobození bezpočtu národů a k likvidaci NWO. A Americká politika dnes bohužel pravděpodobně vede ke třetí světové. Doufejme však že v ní budou USA poraženy.

119133

14.10.2006 17:25

Korejský rotvajler na čínském vodítku

RE: Čína je blízký spojenec USA

Zorba 83.?.?.?

Tak to v žádném případě není. Čína je ve skutečnosti jednou z klíčových zemí formující se antiamerické koalice a budou to právě Rusko a Čína spole s řadou dalších zemí, kdo rozdrtí USA a jejich NWO. Mezi Čínou a USA panuje nepřátelství a Čína stojí jasně v opozici vůči NWO. Čína rovněž podporuje řadu antiamerických sil ve světě(např. v Srbsku nebo Afganistánu či Iránu atd.) a všichi odpůrci NWO spoléhají na Čínu jako na jednoho ze svých hlavních spojenců.

119135

14.10.2006 20:07

Presumpce neviny

Jsou i horší věci

Zorba 83.?.?.?

Uznávám samozřejmě že ten chlap co ho obvinili udělal blbost a odsouzenihodnou věc, ovšem připadá mi pokrytecké jak ho noviny atd. "trestají" mediální kampaní a pod. Na internetu i ve společnosti se totiž dějí v této oblasti mnohem horší věci a mravnost mládeže a dětí je ohrožována prakticky na každém kroku. Mnozí zde uváděli řadu internetových stránek nebo chatů s odporným úchylným obsahem který může rovněž ohrožovat mravní výchovu mládeže. A to nemluvím o oficiálních mediích které morálku a mravnost našich mladých a dětí rovněž ničí. Za takové situace je jasné že ta kampan v novinách je naprosto pokrytecké a že jejím cílem v žádném případě není chránit děti, ale jen najít zajímavou kauzu pro lidi a zaměřit jejich pozornost na pseudoproblémy. Aby kampan MF Dnes proti tomu "Casanovovi" byla oprávněná museli by novináři vést stejnou kampan proti xchatu a bezpočtu dalších chatů a stránek na internetu a stejně tak by se musela vést kampan proti řadě medií počinaje např. Bravem a Cosmopolitanem až po TV NOVA nebo TV Prima. Tam všude najdeme věci které více či méně ohrožují morálku a mravní výchovu dětí a mládeže. Samozřejmě souhlasím s potíráním úchylek a nemravnosti, musí to být ale čestné a poctivé. To co předvádí MF dnes je obyčejné vymýšlení pseudoaféry a o důležitých věcech přitom mlčí nebo mlží. Takových úchylů jsou na netu přinejmenším stovky a nikomu to nevadí a oficiální místa se o to nijak nestarají.

119152

15.10.2006 11:12

Rakety povstalců způsobily peklo na americké základně v Bagdádu

RE: ''.my bychom se měli bránit rovněž..' tvrdi Zorba..

Zorba 83.?.?.?

Český národ se mnohokrát hrdinsky bránil. Např. Husité nebo ČS. legionáři. Proti komunistům sice vedli ozbrojený boj jen bratři Mašínové, ale taková byla situace.
Nevím co vidíte na mém názoru že by se Český národ měl bránit před USraelem zvláštního nebo špatného.
A s těmi Iráckými partyzány to myslíte jak?

119197

15.10.2006 11:27

Presumpce neviny

RE: Jsou i horší věci

Zorba 83.?.?.?

Přesně tak, přístup MF Dnes je jednoznačně pokrytecký a nespravedlivý. Ale co jiného se dá od hlásné trouby současného režimu čekat. To že nikdo nezakročí proti ničení mravnosti naší mládeže a dětí na internetu i v jiných mediích je jasné. Je to totiž součást systému. V NWO totiž nemůžou existovat zdraví, normální, slušní a mravní lidé. Takový lidé jsou základem zdravého národa a takový národ se dá jen těžce ovládat. Proto NWO usiluje o zničení morálky a mravnosti, nebot zdegenerované lidi (jež neuznávají žádné skutečné hodnoty a jejichž jediným cílem jsou konzum a dekdentní "užívání si") mohou snadno ovládat. To je jasně vidět na tom že největší odpor NWO kladou mravné a zdravé národy, zatímco zdegenerované národy kladou Americko-sionistickým mocipánům jen malí nebo téměř žádný odpor.

119199

15.10.2006 13:58

Tak tady už končí sranda

Kolaboranti z Nezvědavce aneb poturčenec horší Turka

Zorba 83.?.?.?

Nezvědavec je obyčejný kolaborantský protičeský "web", který navíc nemá žádnou úroven a je vulgární, přízemní a trapný. Alespon díky němu můžeme vidět pravou tvář kolaborantů kteří se tam scházejí aby si vylili svoji zlost. Přiznám se že jsem na něm párkrát byl a dobře jsem se pobavil. Při čtení těch nesmyslů, nadávání atd. jsem se nasmál jako bych četl ty nejlepší vtipy. Nezvědavcům je málo dokonce i propaganda v oficiálních mediích, oni jsou papežtější než papež(Leho tam někde tvrdil žeprý i Fox News vysílá antiamerické zprávy [chechtot] [chechtot] [chechtot] ). Propaganda na Nezvědavci je opravdu vyloženě trapná a směšná, je vydět že ji dělají amatéři a ještě k tomu zoufalí. K smích je mi i jejich fanatická nenávist ke všem vlastencům a rozumným lidem kteří nesouhlasí se zločinou politikou USA a sionistů. Alespon si díky zrádcům národa a odrodilcům z Nězvědavce můžeme udělat obrázek jak vypadali jejich předchůdci kteří kolaborovali v minulosti s Habsburky, pak s nacisty a s komunisty a dnes jsou zde Nezvědavci a jim podobní co kolaborují s USraelem. Myslím si ale že starat se o Nezvědavce nemá smysl, uděláme jim tak jedině radost. Lepší by asi bylo tu směšnou bezvýznamnou bandu zrádců ignorovat. Nezvědavci jsou dokonalým potvrzením lidového pořekadla "Poturčenec horší Turka".

119211

16.10.2006 20:01

Společnost potřebuje tabu

RE: Ano, společnost potřebuje tabu.

Zorba 83.?.?.?

Já věřím že dojde k obnovení tradiční morálky mezi zdegenerovanými národy, nebot je to jejich jediná naděje na přežití. Ovšem nevěřím že se blíží nějaký konec světa nebo že snad dojde k nějaké drastické redukci lidstva.

119371

16.10.2006 21:47

Presumpce neviny

RE: Jsou i horší věci

Zorba 83.?.?.?

>Ne, zakazy a postihy to nepujde [mrknutí jedním okem]
>Vychovou. Prijmutim role rodice jako nekoho,kdo ma dite vychovat

Souhlasím samozřejmě s tím že napravení morálky a obnovení mravnosti mládeže i národa má být vedeno především výchovou a osvětou. A to především v rodinách, ovšem také ve školách, mladežnických organizacích a taky v mediích(ty by se ovšem musely podstatně změnit). Ovšem někdy se hodí i ty zákazy a postihy, ty je třeba použít vůči úchylákům, jinach se jich nezbavíme.

>SPOLU s vychovou k mravnosti je na bedrech rodicu a je to samo
>diky zidakum, amikum a podobnym stale horsi, nebot se tezko
>nabada k mravnosti, kdyz "ikony" hollycrapu jsou snad vsechny
>nejak ujete [oči v sloup]

Přesně tak. Media a všechny ty "ikony" šoubiznisu jsou ve službách Amíků a sionistů. S jejich pomocí uskutečnují NWO. Právě tím že dávají mladým lidem za vzor samé úchyláky ničí jejich morálku a vytvářejí ve společnosti pocit že úchylky jsou normální zatímco mravnost je nějakým přežitkem. Je to opravdu hnus co Americko-sionistický gang dělá s dnešním světem.

>(a vsicni vime, komu media patri, zeano - na prvni stranku prijde
>Angelina a ne 9 zabitych Palestincu v dalsim utoku vrahu z IDF v
>Gaze...)
>Podle Jolieové je sex se ženami příjemnější
>http://www.novinky.cz/koktejl/podle-jolieove-je-se...
>http://www.novinky.cz/koktejl/angelina-jolieova-pr...
>http://www.novinky.cz/koktejl/u-lesbickych-zen-ved...

Vystihl jste to zcela správně. To je přesně ta propaganda v mediích o níž jsem mluvil. Oni šíří homosexualitu a další úchylky právě tímto způsobem. Totiž že neustále všude propagují všechny možné úchyláky a dělají z nich příkladné a normální lidi. Řadu lidí to ovlivní a pak vzniká celospolečenská tolerance ke všem úchylákům jež umožnuje šíření úchylek a tím vede k rozkládání národa. Inu NWO v praxi.

119382

16.10.2006 22:00

Tak tady už končí sranda

RE: Kolaboranti z Nezvědavce aneb poturčenec horší Turka

Zorba 83.?.?.?

>Ano, nekteri stali prispevovatele maji dosti omezene vyjadrujici
>schopnosti, vyznacujici se vulgaritou.

To je proně příznačné. Kdo nemá argumenty tak jen nadává. A to je přesně případ Nezvědavců. Oni Zvědavce tolik nenávidí asi hlavně proto že jim vadí lidé kteří se nebojí mluvit a psát pravdu, čímž narušují různým Nezvědavcům jejich obrázek světa stvořený Americko-sionistickou propagandou.

119386

17.10.2006 19:02

Presumpce neviny

RE: bude hur

Zorba 83.?.?.?

System je špatně, to jistě ano. Souhlasím s vámi že obnova morálky a mravnosti by měla být uskutečněna především za pomoci výchovy a osvěty uskutečnované všemi vlivnými.

Ovšem stejně tak si myslím že se náprava společnosti bez zákazů a příkazů neobejde. Nejen že zákazy špatnýchvých značně pomůžou při záchraně národa, ale rovněž záchranu a nápravu velmi urychlí. To že zakázané ovoce nejvíce chutná a že lidi láká právě to co je zakázané je zavádějící argument. Platí to totiž především jen ve zdegenerovoných společnostech, v mravných nikoli. Podívejte se např. na takovou homosexualitu. Ta je v Iránu tvrdě potírána a naopak v USA je naprosto legální, běžná a podporovaná. Kde je homosexuálů a dalších úchylů víc a kde jsou tyto zvrhlosti rozšířenější? V Iránu nebo v USA? Odpověd jistě znáte.

Píšete že neznáte žádný případ kdy zákazy a příkazy nějak pomohli společnosti a byli úspěšné. Já jich ovšem znám bezpočet. Namátkou:
Thajsko, Singapur a Afganistán za Talibanu-tyto země byli svého času zahlceny drogamy, ovšem tvrdá protidrogová politika znamenala téměř úplné vymýcení drog.
Irák za Sadáma-Po první válce v zálivu nastala v Iráku téměř anarchie a velmi se zvýšila kriminalita, Sadám proto zavedl velmi přísné tresty po vzoru Šarií a ihned byl obnoven pořádek a kriminalita minimalizována.
Rusko-Jelcin byl k oligarchům benevolentní a oni si tak mohli dělat cokoli a libovolně okrádat národ, Putin naopak zvolil tvrdý přístup a oligarchové byli potřeni.
Irán-Před rokem 1979 byla v Iránu těžká krize tamní tradiční kultury a morálky, ovšem Chomejný mimo jiné s pomocí tvrdých zákonů opět obnovil řád a pořádek v Iránu.
Východní Evropa-dnes jsou státy bývalého východního bloku plné prostituce, pornografie a drog, před změnami z roku 1989 byla ovšem v těchto zemích tradiční morálka udržována(tím nechci obhajovat zločiný komunistický systém, ovšem v tomhle směru jim to šlo).
A podobných příkladů bych mohl uvést ještě spousty.

Jinak ještě jednu poznámku k vašemu tvrzení že zákazy ničemu nepomůžou. Srovnejte si kriminalitu ve velkoměstech blízkého východu kde mají přísné a spravedlivé zákonodárství a kriminalitu ve velkoměstech USA kde mají liberální a pseudohumanitní zákonodárství. V USA je ta kriminalita samozřejmě nesrovnatelně větší, jistě víte proč...

Takže vydíte že zákazy můžou být také účinné a přínosné pro společnost. Při potírání následků NWO je budeme určitě potřebovat.

119440

17.10.2006 20:15

Co se stalo v roce 1969?

NWO v praxi

Zorba 83.?.?.?

Tento vynikající článek dokonale popisuje jak funguje NWO. Nejprve s tím začali v 60tých letech v USA, nebot právě Amerika je semeništěm dekadence, multikulti a vůbec hnacím motorem celého NWO. Poté začali šířit dekadenci a kultikulti do západní Evropy a od 90tých led i do Evropy východní a dalších koutů světa jež se ocitly pod nadvládou zdegenerovaných USA. Článek přesně popisuje jak se uskutečnuje NWO. Aby bylo dosaženo jeho cílů(zničení národů a kultur) musí se zničit dosud fungující tradice a zažité normy a hodnoty. Nejlepší cesta jak to udělat je skrze mediální propagandu a liberální školství. Tento proces jak jsem naznačil byl v 90tých letech započat i u nás v ČR a to bohužel velmi úspěšně. Inu sionistům(to jsou ti co ovládají ta media) a Amíkům se jejich zločinné cíle zatím daří. Pokud se jim nepostavíme na odpor tak budeme nejen zotročeni(což už jsme) ale během 50-100 let zanikne náš národ i kultura. Naštěstí antiamerické nacionalistické síly ve světě jsou na vzestupu, doufejme tedy že se nám podaří zničit NWO.

PS: Zajímalo by mne proč by se měl slušný člověk vyhýbat stránce nationalvanguard.org ? Díval jsem se nani, ovšem neovládám Angličtinu, takže jsem nepřišel na nic závadného. Připadala mi celkem simpatická, i když tam byl možná jistý nádech rasismu, který samozřejmě odsuzuju.

119447

18.10.2006 18:05

Presumpce neviny

RE: Jsou i horší věci

Zorba 83.?.?.?

Myslím si že je zcela jasné proč je homosexualita špatná a odsouzenhidná. Homosexualita(a s ní i bisexualita a další podobné úchylky) je zvrhlost a nemoc která zcela zásadně negativně ovlivnuje společnost. Je totiž jednou z hlavních součástí morálního úpadku který ničí každý národ. Ve zdravém národě nemůžou podobní úchyláci existovat. Není náhodou že současný režim propaguje a podporuje úchyláky. Šíření zvrhlostí jako je homosexualita je totiž součástí NWO, jejich cílem je zničit všechno kulturní, národní a tradiční a v tom jim homosexualita značně pomáhá.

119497

18.10.2006 19:16

Co se stalo v roce 1969?

RE: NWO v praxi

Zorba 83.?.?.?

Jistě že NWO(Nový světový pořádek) existuje. Pokud nevěříte nebo snad nevíte o co jde tak si přečtěte řadu článků na Zvědavci které se tomuto tématu věnují. Je jich tu víc neý dost, stejně tak i na jiných stránkách na netu toho najdete víc než dost. Jinak NWO je úsilí USA o nastolení světovlády. Myslím že tento proces je ve světě zcela jasně vyditelný. Stačí se podívat na agresivní rozpínavou politiku USA a jejich sionisistických nohsledů.

Jinak ty překlepy jste snad mohl rozluštit. Samozřejmě "kultikulti" má být multikulti a "led" má být let.

119502

18.10.2006 20:08

Presumpce neviny

RE: Jsou i horší věci

Zorba 83.?.?.?

Jakou stejnou a zároven zcela jinou věc máte na mysli?
Jinak souvislost mezi NWO a homosexualitou je myslím jasná. Samozřejmě netvrdím že homosexualitu jako takovou má nasvědomí NWO, to ne. Ovšem faktem je že propagace a šíření homosexuality k níž v současnosti dochází v zemích je součástí NWO. Amíci, sionisti a jejich poskoci totiž chtějí zničit tradiční národy a kultury(to je právě základ NWO) a nejlepší cesta jak toho dosáhnout je propagace všeho co ničí tradiční společnost, tedy mimo jiné i propagace homosexuality. To že dnešní režim a jemu poplatná media propagují úchylky jako např. homosexualitu na každém rohu vám snad dokazovat nemusím, to je myslím očividné(viz. zde uváděný případ herečky Jolie a dalších "celebrit").

119506

19.10.2006 16:55

Co se stalo v roce 1969?

RE: NWO v praxi

Zorba 83.?.?.?

To jako proč? Nevím co shledáváte špatného na tom co jsem napsal. Nevidím nic zvláštního na tom že neovládám Angličtinu a tak jsem se prostě zeptal co je na těch stránkách prý nevhodného pro slušné lidi.

119566

20.10.2006 18:36

Co se stalo v roce 1969?

RE: NWO v praxi

Zorba 83.?.?.?

Dík za vysvětlení o čem ty stránky vlastně jsou. Jinak bych opravdu musel umět Anglicky abych mohl ty stránky nezávisle posoudit. A protože to nemohu tak se zdržím jakéhokoli komentáře k oněm stránkám.

119628

21.10.2006 19:28

Probouzející se ruský obr rozehrál strategickou kartu

USA budou poraženy

Zorba 83.?.?.?

Je to skutečně vynikající článek který dokonale popisuje situaci v dnešním světě. Je nade vší pochybnost že USA usilují o světovládu a nastolení NWO. Hlavní překážkou USA v nastolování tohoto plánu je Rusko, nebot právě Rusové(spolu s Čínany) jsou jako jediní schopni USA vojensky porazit. Proto USA usiluje o zničení Ruska cestou postupného obkličování, podporou všech možných protiruských sil a taky úsilím o uskutečnění demoliberálního puče v Rusku. Naštěstí stojí v čele Ruska vynikající státník Putin a v Rusku jsou na vzestupu dobří nacionalisté, takže věřím tomu že se Rusové před Americkým tlakem ubrání. Současná tažení USA na blízkém východě jsou jen kroky na cestě ke světovládě.
Existuje bohužel jen jeden způsob jak USA zastavit a porazit, tento způsob byl jasně nastíněn v článku. Rusko i Čína jsou Americkou politikou neustále zaháněny do kouta. Amíci tyto země postupně obkličují a Rusové ani Čínané nemohou ustupovat donekonečna. Dříve či později nastane okamžik kdy Americká agresivita překročí únosnou mez a Rusko se svými spojenci se s USA vojensky střetnou a následném konfliktu USA porazí. To bude zanemnat záchranu světa před Americkou světovládou. Ostatně se na to už dnes řada zemí připravuje a ve světě vzniká antiamerická koalice.

119688

21.10.2006 20:01

Schwarzenberg ministrem?

Souhlas s článkem až na Sudetáky

Zorba 83.?.?.?

Je to dobrý článek s nímž souhlasím, až na jednu věc ovšem. A tou je postoj Havla, Schwarzenberga a spol. k Sudetákům. Pan Král se zde jasně mýlí, nebot tyto Havlovské kreatury vždy kolaborovali se Sudetáky a více či méně skrytě je podporovali a zastávali se jich. Havel a spol jsou prostě ukázkový zrádci národa, kterým je osud České země ukradeny a kteří neváhají podporovat smrtelné nepřátele a vrahy vlastného národa-Sudetáky. Odsun Sudetáků byl naprosto v pořádku a nic na tom nezmění žvásty různých pseudohumanistů. Havel a spol by měli být potrestáni za svoji zradu, mimo jiné za to že podepisovali různé Česko-Německé deklerace a pod.

119689

22.10.2006 00:31

Probouzející se ruský obr rozehrál strategickou kartu

RE: USA budou poraženy

Zorba 83.?.?.?

Podle mne je porážka USA spojenými silami Ruska a Číny a dalších zemí více než reálná. Rusko i Čína sice musí ještě hodně zbrojit, ale i tak jsem přesvědčen že dokáží USA porazit. Technologicky jsou na tom zhruba stejně. USA budou mít tu nevýhodu že nebudou mít žádné opravdové spojence(armády satelitních států nebudou za zájmy USA dobře bojovat), zatímco antiamerické koalice bude mít simpatie celého světa a všude najde opravdové spojence. Dále USA budou muset své síli rodělit a bojovat na řadě front po celé planetě, zatímco Rusko a Čína budou moct své síli soustředit na nápor na jednu, maximálně dvě až tři fronty. USA budou navíc po celém světě čelit partyzánskému odporu podmaněných zemí. USA jsou na tom stejně jako Německo před rokem 1914 a 1939. Víme jak tehdy ostatní národy zastavili Německou hrozbu, stejně budeme muset i v blízké budoucnosti zastavit Americkou hrozbu. Agresivní říši, bažící po světovládě, jakou je ta Americká lze porazit bohužel jedině válkou.

119704

22.10.2006 15:59

Probouzející se ruský obr rozehrál strategickou kartu

RE: USA budou poraženy

Zorba 83.?.?.?

Nevím co pořád máš s těmi modrokošiláky a proč o nich pořád mluvíš, připadá mi to scestné. Jinak já jsem si plně vědom toho jak zločinný byl bolševický režim, nevím proč by to mělo nějak měnit můj způsob vyjadřování. Myslím že z mích názorů a z toho co zde píšu je jasné že jsem Čech, hrdý vlastenec pyšný na svůj národ.
Nevím co chceš říct tím že mám údajnou závislost na výrobcích z USA. Dnešní svět je velmi provázaný a všude jsou výrobky odevšad.
Jistě že bolševické zlo bylo hrozné, stejně tak je ovšem hrozné dnes jho americké které je potřeba svrhnout. Něco bylo horší za minulého režimu, něco je horší dnes.
Proč mluvíš o vymytém mozku? Můj antiamerikanizmus je vlastní prakticky celému světu. Lidé všech zemí a všech národů jsou proti USA, jedinou výjimkou kde mají Amíky rádi je Izrael(a taky samozřejmě samotné USA). Podle mne lidé s antiamerickými postoji jsou právě ti co vidí skutečnou pravdu, zatímco vymyté mozky jsou proami.
Samozřejmě uznávám že i v USA jsou slušní a normální lidé, ovšem naprostá většina Američanů podporuje zločinou politiku svého režimu. Amíci si myslí že jsou nejlepší na světě a že mají právo vládnout celému světu. Stejně tak jako ty zde hájíš Amíky, tak bylo možné za světových válek hájit i Němce, myslíš si snad že to znamenalo že Němci nebyli odpovědní za válku a že si nezasloužili to co je postihlo? Naprostá většina antiami ve světě Amíky nesnáší a to plným právem. USA usilují o světovládu a nastolení NWO a je tedy potřeba je zastavit.

119722

22.10.2006 16:04

Schwarzenberg ministrem?

RE: Souhlas s článkem až na Sudetáky

Zorba 83.?.?.?

>Já jsem to říkal [smích]) ad 119649

Jistě. Nechápu proč pan Král dal do svého jinak perfektního článku tu vsuvku o Sudetácích.

>Česko-německou deklaraci podepsal Klaus s Kohlem a pak byla
>odhlasována Bundestagem a českou Poslaneckou sněmovnou.
>Co konkrétně vám na tomto textu vadí? Znáte ho vůbec?

Myslím že ta deklarace je až příliš vstřícná vůči Němcům.

119723

22.10.2006 16:25

Schwarzenberg ministrem?

RE: Souhlas s článkem až na Sudetáky

Zorba 83.?.?.?

Princip kolektivní viny není podle mne špatný. Pokud nějaký národ ze své vlastní vůle páchá zločiny na jiných národech, pak je za ty zločiny odpovědný. Pokud vím tak ti Němci kteří byli aktivní v odporu proti nacismu(naprostá hrstka) mohli zůstat. Jinak odsun byl jediným možným a správným řešením Sudetáckého problému u nás. Němci nás celá staletí před rokem 1918 utlačovali a málem se jim podařilo zcela zničit náš národ. Když jsme se pak osvobodili a v řijnu 1918 jsme vyhlásili svůj vlastní stát tak jsme Němcům více méně odpustili a to i přesto že se bouřili a roku 1919 se dokonce pokusili odtrhnout. Sudetští Němci měli své vlastní školy i své plné kulturní vyžití. Nikdo je neutlačoval, měli i svůj podíl na rozhodování ve státě(funkce v parlamentu i ve vládě). Jediné co jsme po nich chtěli byla loajalita k našemu státu. A jak se nám Sudetáci za naši dobrotu a laskavost odvděčili? Spojili se s Hitlerem a způsobili díky němu zánik našeho státu a zotročení nás samotnýcch. Následovalo 6 let německé okupace a genocidy páchané na našem národu, konečným cílem byla likvidace Českého národa. Sudetáci byli po celou tu dobu našimi nejhorlivějšími katy(K.H.Frank atd.). Jak jsme tedy podle vás měli jednat se Sudetáky roku 1945 kdy jsme opět obnovili naši svobodu a státnost? Sudetáci si za svoji věrolomnost nic jiného nezasloužili než odsun a co nejtvrdší potrestání a zacházení. Po roce 1918 jsme se k nim chovali maximálně ohleduplně a vstřícně. Oni si naši dobrotu vysvětlili jako slabost. Bylo proto jedině dobře že jsme se k nim po roce 1945 chovali maximálně tvrdě. Jinak to ani nešlo, Němci museli dostat lekci aby je přešla chut na naše území. Říkáte že odsun byl prý nelidský. A jak jsme se podle vás měli asi tak chovat k národu který měl na svědomí nejhorší utrpení Českého lidu v dějinách? Vše co naši Čeští a Slovenští hrdinové udělali sudetákům bylo zasloužené a spravedlivé, jednalo se jen o spravedlivou pomstu. Nemohli jsme přece nechat naše mrtvé z Lidic, Ležáků či Ploštiny nepomstěné. naši lidé byli rozhořčeni a toužili po odplatě za Německá zvěrstva. Musíte naše předky pochopit a vžít se do jejich pocitů. Jedině tvrdé zacházení ukázalo Němcům že se dokážeme bránit a že se jen tak nedáme. Odsun navíc velmi pomohl budoucím generacím Čechů. Představte si že by jsme dnes v pohraničí měli 4 miliony Němců. Víte jaká by to byla hrůza a problém pro nás pro Čechy? Byl by to tu druhý Balkán. Kdyby nebylo odsunu tak jsme dnes možná my dva spolu s dalšími Čechy někde v zákopu u Nového Jičína, Liberce nebo Karlových Varů a bojujeme tam s Německými separatisty. Budte proto vděčný našim předkům že provedli odsun těch nevděčníků co zradili náš stát a připravovali nám osud mnohem horší než ten který nakonec postihl je samotné.

119725

23.10.2006 17:47

Volební divadlo

Dobrý článek

Zorba 83.?.?.?

Naprosto souhlasím s autorem v jeho kritice a odsuzování současného demoliberálního režimu. Ocenuji také to že jako bývalí člen Pravé Alternativy pomáhal v noji za svobodu našeho národa. Pravá Alternativa byla vynikající vlastenecká strana, jejíž předseda pan Jan Kopal se projevil jako skutečný hrdinný nacionalista, nebot otevřeně schvaloval atentáty z 11.9.2001 krátce po jejich uskutečnění, za tento hrdinský postoj mu patří věčná sláva a dík celého národa. Autor článku ovšem dostatečně neřekl jak by si představoval možné řešení. Podle mne je nejlepším řešením odstranění současného demoliberálního režimu a nastolení národního režimu kde bude silné vedení jež zachrání celý národ před zkázou. Ovšem k tomuto cíli můžou lidé přispět i při volbách tak že budou volit nacionalisty. V řadě zemí to jde a vlastenci jsou na vzestupu.
Výhrady mám pouze k poslednímu odstavci kde autor píše že by vrátný nebo uklizečna neměli mít stejný hlas jako profesor nebo chirurg. Nevím jak to myslel, ovšem je třeba si uvědomit že všichni lidé ve společnosti jsou si rovni a mají stejnou hodnotu. Každý má sice své místo kterého by se měl držet, ovšem na druhou stranu má mít ve volbách a pod. stejnou váhu hlas každého občana. Kvalita lidí se neposuzuje podle jejich bohatství nebo dosaženého formálního vzdělání, nýbrž podle jejich charakterových a morálních vlastností.

119798

23.10.2006 18:48

Probouzející se ruský obr rozehrál strategickou kartu

RE: USA budou poraženy

Zorba 83.?.?.?

>Zorba ma jasne vyhraneny styl psani a kdo z toho neciti
>modrokosilace, tak ten v CSSR nikdy nezil. Pokud citi a zastava
>se jich,...holt, vrana k vrane, ...pane neznamy.

Vy můžete z mého stylu psaní cítit co chcete, třeba i modrokošiláče. Ovšem to nic nemění na tom že jsem zásadním odpůrcem minulého zločinného komunistického režimu a vaše neustále podsouvání nějakých modrokošiláčů na tom nic nezmění. Stejný styl psaní jako já mají snad všichni pravicoví nacionalisté a konzervativní křestané.

>Zorba muze byt oběť, protoze si tu dobu pamatovat nemuze.

Jaká obět? A čeho nebo koho obět? Já se pouze snažím hájit zájmy svého Českého národa jak nejlépe dovedu.

>Je nadevse jasne, ze jak v CR, tak v USA vladne klika, ktera
>zeme zaprodala, at uz vice, ci mene, a to ve prospech tretiho
>statu, navic umele vytvoreneho a postaveneho na utrpeni mistnich
>obyvatel. Tuto verzi nikomu nevnucuji, ta je mi zcela jasna,
>vidim-li kopace tunelu smer jihovychodni, nebo miliardy utracene
>z vybranych penez od US taxpayers a pouzity k okupaci
>statu, kde nejvetsi zajem ma ten stat, ktery rozhazuje cluster
>bombs mezi civilni obyvatelstvo dalsiho suverenniho statu.

Já samozřejmě odsuzuji zločinný Izrael a sionismus stejně jako vy. Ovšem uvědomte si že stejně jako se vy snažíte hájit USA by šlo hájit i Izrael. Mohl by tu být někdo kdo by psal že Izraelci jsou vlastně jen chudáci které zneužívá jejich režim, že to jsou obyčejní lidé se všedními problémy kteří nechtějí nikomu ubližovat(což může být částečně i pravda) a že jakékoli úsilí o rozdrcení Izraele je špatné.
Izrael je špatný, ovšem páchá své zločiny jen na blízkém východě, zatímco USA je páchají po celém světě.

>Na Zorbovy prispevky by to byla opravdu ztrata casu. Az ucitim,
>ze za svym prispevkem stoji on, jako osoba,......treba k tomu
>dojde.

Antiamerické názory které zde hlásám jsou at se vám to líbí nebo ne vlastní většině lidí po celém světě. Celý svět je dnes proti USA a jasně si uvědomuje americko-sionistickou hrozbu a miliony lidí po celém světě jsou připraveny proti této hrozbě bojovat.

>Vase utoky na mou moralku me opravdu presvedcuji o tom, ze
>prichazite z lehovy zumpy. Tak se nestydte za sve jmeno a slova,
>kterymi byste tak rad urazil,.......a podepiste se,...no ... [mrknutí jedním okem]

Tak to jste jistě zcela na omylu. Názory jaké já zastávám jsou pravým protipolem a opakem názorů Leha a jeho bandy. Nezvědavci za každou cenu hájí zločiny Washingtonu a Tel Avivu a Leho za USA dokonce bojuje.
Oproti tomu já jsem přesvědčený a hrdý Antiami a jsem připraven bránit svůj národ před Amíky.

119805

23.10.2006 19:27

Probouzející se ruský obr rozehrál strategickou kartu

RE: USA budou poraženy

Zorba 83.?.?.?

>Tobe zcela urcite, protoze nepamatujes styl psani toho
>bolsevickeho dorostu.
I kdybych měl nakrásně stejný styl psaní jako oni tak co? Jde o to jaký názor hájím a mé názory nemají s bolševismem nic společného. Můj styl psaní je vlastní především nacionalistům.
>ze zivota nemuzes, jen snad napapouskovano od nekoho z nich.
Tím chceš říct že "papouškuju" od nějakých bývalých bolševiků? Tak to jsi na omylu. Samozřejmě jako každý i já se nechávám inspirovat a poučovat názory a postoji jiných lidí, především lidí-především vlastenců.
>ale zornych uhlu to vypada tazejsi pod vlivem manipulatora.
Jakého manipulátora? Jestli tím máš na mysli můj antiamerikanizmus tak to by pak znamenalo že pod vlivem nějakých manipulátorů je většina lidstva.
>Ctes nepozorne. Psal jsem:....sis vypestoval zavislost na
>vyrobcich, ktere maji co do cineneni s aktivitou US
>citizens......
Jenže tato provázanost platí po celém světě, všichni ovlivnují všechny. Dá se říct že i Amíci mají závislost na výrobcích jež mají co dočinění s aktivitou lidí z jiných zemí.
> Ale taky nemusel.Dnes maji supermarkety tricet i ctyricet
No dobrá. Ovšem nechápu jak chceš na základě těchto věcí obhajovat USA. Nebo si snad myslíš že bychom to bez USA neměli? A co se týká supermarketů tak myslím že není o co stát.
>US citizens jsou dnes pod tim jhem, a myslim si, ze podstatne
>vice, nez obcane CR. Ti jsou jen tunelovani, ale do valky je
>nikdo nenahnal tak, jako se to podarilo sionlobby v USA.
Jsou to právě USA jež uvrhávají svět i jiné národy pod ono jho. Vždyt to je Americká armáda která okupuje bezopočet zemí a Americká vláda kterou musí ostatní poslouchat. A Amíci sami mají z tohoto drancování jiných zemí prospěch, jak ekonomický tak i mocenský. Dnes jsou totiž Amíci díky tomu pány světa. A Amíci za své zájmy bojují ve válkách ochotně a vesměs dobrovolně. Kdyby byli pod něčím jhem tak by přece nebojovali tak ochotně a oddaně za svoji věc. Jak bojují vojáci kteří jsou ujařmeni a k boji přinuceni se můžeš podívat do Iráku-to je totiž případ Irácké kolaborantské armády, která by bez Americké pomoci neměla šanci na žádný úspěch.
>Zkus pozadat nekoho o fotografie tak ze 70.let. Ucitis z nich
>docela smutek a šeď.
Jak říkám něco bylo horší tehdy něco dnes. Dnes je lepší ekonomika, tehdy zase byla lepší morálka.
>Kdyby tomu tak bylo, tak nejsou zadne fronty na ambasadach temer
>celeho sveta se zadostmi o vstup.Zase jen papouskujes.
Omyl. To že někdo chce jít pracovat nebo žít do USA ještě neznamená že má USA rád a že souhlasí s jejich zločinou politikou. To co přivádí lidi do USA je touha po lepší ekonomické situaci. Myslím si že pochybovat o všeobecném celosvětovém antiamerikanizmu snad nemůžete. Stačí se podívat na masové protiamerické demonstrace ve světě, např. ty z roku 2003 kdy po celém světě demonstrovali miliony lidí. To ...

Kráceno (Editor)

119810

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 5

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 2

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 56 876 675