Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 22 příspěveků, 9 různých jmén: <nic>, extláča, HHBB, insider, jean.laroux, Op, pastinak, sekretariát NWO, White Justice.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

05.09.2008 11:50

Zajímavé pasáže Lisabonské smlouvy

Co naznačuje lisabonské smlouva ?

jean.laroux 217.?.?.?

Pokud uvažujeme reálně o bezpečnosti země musíme připustit, že naše malá zemička (i jiné evropské zemičky nejen bývalého východního bloku) nejsou se svou maličkou armádou schopny se bránit supervelmocem ani jiným útokům států využívajících metody gerilového stylu boje popř. státům, jejíchž technologie umožňuje provedení účinného útoku masového rozsahu. Vydávají se tak všanc různým potenciálním ohrožením a musí hledat spojence. Někteří by ho nejradějí hledali za velkou louží, další by rádi na východ a ostatní mentorují zda-li by nebylo lepší zůstat neutrální. Z tohoto pohledu se jeví lisabonská smlouva jako řešení. Nestat se poskoky supervelmocí a zajistit si suverenitu v rámci evropského uskupení států - EU, které by se vlastně stalo také takovou supervelmocí.

Poslední varianta však má několik slabin.

1. Vojenská (obranná)síla celé EU se ani zdaleka nevyrovná síle žádné ze současných supervelmocí a nemůže tak v žádném případě konkurovat síle supervelmocí. O státech východního bloku nemusíme hovořit. Všichni víme, že redukce armád po "revolucích" v 90 tých letech byla účelovým zneschopněním vojenské síly těchto zemí. Německo je permanentně pod kontrolou USA již od konce 2 SV. Anglie je v podstatě součástí americké politiky a Francie je momentálně pod kontrolou proamerických sil. O Francouzském přiklonění se k trendu reprezentovaného projektem PNAC svědčí aktivity nového francouzského prezidenta.
2. EU je mocensky ovládána stejným ekonomicko politickým aparátem jakým je ovládána supervelmoc USA, čímž se stává prodlouženou rukou téže politiky. V pozadí evropských i amerických bank, koncernů, médií atp. stojí titíž lidé.
3. Budoucí postoje EU jsou dle lisabonské smlouvy "lajnovány" ze strany OSN což je organizace, ve které má největší (rozhodující) moc USA. Alternativní síly v OSN jako např. Rusko se daří postupně eliminovat. V tomto kontextu můžeme uvažovat o účelové kauze "GRUZIE", která bere důvěru v Rusko jako "světotvorného" partnera. Není možno si nepovšimnout ani snah o přímé vyloučení Ruska z OSN. OSN se postupně stává SVĚTOVOU organizací jen PRO VYVOLENÉ.
4. I když je EU na první pohled protiváhou vůči ostatním velmocem, ve skutečnosti tomu tak není. Vojensky jsou státy EU členy NATO což je neodděliteľně váže k USA jak nejsilnější (technologicky nejvyspělejší) vojenské síle. EU nečinně přihlíží k bilaterálním dohodám svých členů v nichž se tito členové samostatně zavazují přímo USA. Bilaterální klíny vrážené do EU tak vlastně nejsou žádnými klíny ale naznačují co má být další strategií po přijetí lisabonské smlouvy - INTEGRACE DO EVROPSKO-AMERICKO-??-ké UNIE. Integrovat a integrovat = NWO [oči v sloup]

169918

05.09.2008 12:01

Zajímavé pasáže Lisabonské smlouvy

Trocha PESIMISMU na závěr

jean.laroux 217.?.?.?

Jak tedy zůstat opravdu nezávislí ?

1.Státy evropy by museli zpřetrhat ekonomicko politické vazby na USA a jejich neokonzervativní zaměření. Vyvázat se z programu PNAC. To je nemožné. Muselo by dojít buď k vyvlastnění majetku Biedelbergů atp. nebo znemožnění jejich vlivu. JAK ? Ve struktuře států by muselo dojít a dalším REVOLUČNÍM změnám, které si vlastně dnes nikdo neumí ani představit. Má to být přímá demokroacie ? Profesionální politická elita ? CO vlastně by mělo být alternativouk dnešnímustavu na který tak všichni nadáváme ? Zeptejte sebe i dalších reformistů jak dál. Nemáme žádný koncept a ve finále začne spousta z nás sympatizovat s modely, které tu již byly. Komunismus, Nacionalismus atp.

2. I kdyby se nějaká ta revoluce zdařila. Nastalo by dlouhé období chaosu a bídy, které nastane vždy když se buduje něco nového. Ustáli by to lidé nebo by chtěli zpět do lůna současného "blahobytu" ?

3. I kdyby se nakonec podařilo dostat přes tyto překážky. Tzv. očištěné státy by museli založit uskupení nezávislých zemí a pro ochranu nezávislosti by museli vytvořit obranný pakt. Kde by na to vzali ? Kdo by je vyzbrojil ? Vyvlastnění majitelé koncernů ? Počítám, že mnohem dříve než by se podařilo vybudovat sebemenší obranu by nás někdo převálcoval a připojil násilně.

Myslím že to stačí. Je vidět že NEEXISTUJE žádná možnost pro změnu. Ať se nám to líbí nebo ne, nejspíš budeme i se svou kritikou vtaženi do víru dění a vynoříme se někde v NWO. Pokud se vůbec vynoříme .. Je otázkou jestli pak bude možné kriticky ovlivňovat vládce NWO, když jejich moc bude univerzalizovaná. Bude v NWO hlas lidu ještě vůbec slyšitelný, nebo se hlas lidu zredukuje v opakované fráze NEWSPEAKU ? Mám takový pocit že již teď platí Borgovské .. YOU WILL BE ASSIMILATED - RESISTANE IS FUTILE

169920

11.09.2008 09:36

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Ne, ja nechapu uz vubec

217.?.?.?

Komunisté v 80 tých letech přirovnávali leadry USA k Hitlerovi ? Komunisté v 80 tých letech se opírali a náboženství ? Tak nevím pane .. buď jste sám mladý nebo postarší pán s Alzheimrovou chorobou. Je velmi potřeba aby existovali lidé, kteří se nebudou bát hledat alternativní zdroje informací. I minulostí lze velmi snadno manipulovat za účelem propagandy a proto je nutné její výklad podrobovat kritice. Je to mnohem důležitější než se z historie tzv. učit. Pokud se dostaneme do fáze porovnávání historie a současnosti (abychom se poučili) měli bychom být otevření jakémukoliv srovnávání a ne věřit propagandě dvojího metru kde je násilí ze strany jedněch s historickým násilím srovnatelné a jiný druh násilí je k porovnání s historií nevhodný. Pokud nebudeme dost kritičtí vůči každé informaci,pokud nebudeme aktivní aby náš názor byl SLYŠITELNÝ, pokud nebudeme hledat alternativní zdroje a budeme se vyhýbat kritice jistých témat tak pak přijde ta Vaše doba velkého utrpení a strádání celého národa.

170296

25.09.2008 10:42

Kolik by bylo rybářů, kdyby kapři křičeli?

Kapříci

217.?.?.?

Myslím si, že ulovit si rybu k jídlu je v pořádku. Od toho se ty ryby pěstují. Lovit lidi je ale zvrácené. Uvádět je klamem a lží do světa plného válek, propagandou jim měnit hodnoty od dětství a potom dát ruce pryč. To je politika

No myslím, že ulovit si člověka je pro některé jiné lidi (kteří za člověka považují jen sebe) také v pořádku. Od toho nás lidi-podlidi přece pěstují. Byť je to pro nás podlidi zvrácené, pro ně je naprosto přirozené uvádět nás klamem a lží do světa plného válek. Pro ně je účelem světícím prostředky působení na naše slabé vlastnosti a cílené pozměňování našich hodnot. To je jejich (vlastně i naše) politika .. vše je v pořádku když si to necháme líbit. Jsme jako ti kapři .. nekřičíme .. tedy možná, že křičíme ale jen v nějaké své němé rybí řeči. Křičíme tak, že nás není slyšet

171569

25.09.2008 10:46

Kolik by bylo rybářů, kdyby kapři křičeli?

RE: Noviny

217.?.?.?

A je čím dál hůř. Např. takové METRO, které je díky své extrakorektrnosti dobré tak leda k použití na WC, se nám nyní snaží vnutit "DO DALŠÍHO KOLA". No představte si, že na toaletě použijete papír, který již za stejným účelem někdo použil před vámi [bliji] [chechtot]

171571

25.09.2008 11:42

Kolik by bylo rybářů, kdyby kapři křičeli?

RE: Dnešní ranní lahůdka

217.?.?.?

Tak, že bychom tu my ruští špióni už konečně přestlali předstírat ? Vladimírovi doporučuji nahradit šedé pozadí rudým a přispěvatelům psát azbukou [chechtot]

171579

03.07.2009 17:44

Piráti středomoří

Vzkaz pro pana Stworu

pastinak 217.?.?.?

Nevim kam to napsat a tohle je nejnovejsi tema a je nejvetsi sance ze si toho vzkazu vsimnete...
koukal sem na vase obvineni, ze sireni nesnasenlivosti nebo jak se ta hovadina jmenuje a je to hodne ujety i kdyz taky nesouhlasim s tema pleskama ktery momentalne podporujete,ale vrchol je kdyz dneska ctu na Novinkach komentare k clanku:Američtí vojáci se v Afghánistánu ocitli v pekle bojů, padl britský velitel z dnesniho dne a tam jsou od registrovanych navstevniku prispevky jako :
Franz Pliske, Hořice

Pátek, 3.července 2009, 15:59:17 | Souhlasím | Nesouhlasím | 0

Jakýpak odminovávací robot. Řada zajatých vesničanů-talibů a jdeme. Oni by rychle našli co zakopali.
Jakub Kryšpín, Trutnov

Pátek, 3.července 2009, 16:04:26 | Souhlasím | Nesouhlasím | 0

Spalte tu sebranku! Ať zmizí ze světa ten jejich prokletej herák!
Jan Mercl, Heřmanův Městec

Pátek, 3.července 2009, 16:06:45 | Souhlasím | Nesouhlasím | +1

Guys, vytrvejte a pobijte těch islámských cvoků co nejvíc.

a jak muzou tohle Novinky poustet??
jak je to mozne?? kdo obvini je???
udelal sem screen te stranky a mohu vam ji poskytnot, kdybyste chtel,protoze abych byl uprimny,ja na ne zalobu podat nepujdu (a prosim neptejte se na duvody),ale vy byste mohl ,protoze na vas uz zaloba podana byla ....
budu delat screeny po hodinach aby bylo dokumentovane jak dlouho to cenzor nechal bezet a vy byste mohl Novinkam oplatit stejnou minci...uz by bylo nacase...
je to na vas a pokud nechcete ,ja vas urcite soudit nebudu a budu to chapet...a nebo kdyby to udelal nekdo ze ctenaru kdo nema problemy s tim vstoupit na policejni stanici,bylo by to dost dobry...[smích]
s pozdravem,Pastinak

194851

05.11.2009 09:30

Přemýšlejte o svém tweetování: Systém CIA pro šmírování sociální sítě

RE: Kdepat Twitter

White Justice 217.?.?.?

Opravdu nevíte nic o izraelském původu ICQ? Nic vám neříká jméno už sejmutého mediálního magnáta Maxwella? Spěte dál

204200

24.11.2009 01:07

Pro děti jen to nejlepší

rodinny lekar a imunita

insider 217.?.?.?

jeste tak do poloviny padesatych dozivaly vazby na rodinne lekare,kteri meli stalou klietelu,ktere venovali sdostatek casu na zjisteni predevsim priciny ochoreni.Clovek je nositel v podstate vsech spicich chorob,jakmile nastane psychicka disharmonie,choroba je zde a zadna vakcina to nezachrani.

205579

18.12.2009 07:54

Nejde jen o klimatické změny. Tohle je boj o předefinování humanity

Tesla auto

insider 217.?.?.?

obcas prorazi embargo odvazna zprava o tom,ze nekdo uvedl 80let stary vynalez do provozu.A to je vrchol ledovce.Kodanske divadylko je pro zvireci dav,ktery svymi gumovymi zuby neohrozi elitni kejkle s fosilni omezenou suverenitou.

207351

Ten článek je dobrý, ale nevím, jaký je rozdíl mezi vlastněním energie a jejím ovládáním. Myslím , že je to totéž. Pokud držím ruku na kohoutu s tokem energie, tak ji jako vlastním. Té energii je to vlastně jedno, podstata tkví v jejím ovládání. Jestli někdo zadržuje energii nebo někam jen směruje, považuji za zbytečné rozlišování.
Směrování toků energie je dnes velice dobře vidět. Peníze tečou stále rychleji od chudých k bohatým za aktivní účasti všech. Jestli je bohatí nakonec nevlastní, ale jen s nimi nakládají, je asi úplně jedno.

Naproti tomu mi v článku chybí rozlišení mezi skutečnými a umělými potřebami. Pokud někdo rozjede kampaň na vytvoření umělých potřeb, tak nezačne to náhodou blokovat uspokojování těch skutečných potřeb? Na jídle, sexu, oblečení lze krásně demonstrovat vytvoření umělé potřeby, která dávno nemá s uspokojením opravdové potřeby nic společného. V primitivních společnostech existujících ještě dnes nepotřebují žádné peníze na uspokojení těchto potřeb. V moderní společnosti mohutní výroba nesmyslů, které nemají nic společného s uspokojením skutečných potřeb.
Výroba nemůže mohutnět donekonečna, takže ikdyby současná ekonomická krize byla umělá, tak by nutně musela jednou přijít nějaká krize neumělá a zcela reálná. [smích]

219849

28.06.2010 13:47

Kapitalisté katastrof: Halliburton profituje na úniku ropy

RE: Jeno pro pripomenuti

217.?.?.?

>Obecne by tu svet bol aj bez mňa
vůbec ne, nebyl, přemýšlejte, vše tu je jen tehdy, pokud si to uvědomujeme...čas je iluze, nebyl a nebude, všehomíra je jedna obrovská všudypřítomná a věčná hromada nějakého stupně uvědomění...i komouš ví, že bez uvědomělosti systém není...
[velký smích]
hhbb

222943

30.06.2010 16:05

Centrální bankovnictví v krizi: Zhruba dvacet zemí na pokraji platební neschopnosti

RE: Dlhy, dlhy, dlhy.....

sekretariát NWO 217.?.?.?

Pardon, máme to vylepšeno! V kolečku běží křečků více vedle sebe, aby si ten, který chce zastavit, natloukl čumáček. Je to taková soutěž…
Proto máme soutěživé křečíky rádi, chováme si je, protože si stále chtějí plnit tlamičky nějakým sajrajtem, a pak se ani nedomluví. Proto také ví jen to, že musí běžet, to si vzali jako svůj závazek, když lezli do kolečka.
Nás nějaké peníze nebaví, nás baví křečkové pohánějící kolečko.

[velký smích]

223072

13.07.2010 10:14

Svědectví

RE: Jednoduchý recept - vegetariánství!

217.?.?.?

>nezmysel...
tak to je spíš ta vaše opověď, neboť dokonale minula podstatu předchozího sdělení...(mimochodem, kráva si to neuvaří a ani nerozemele a ani nepřebere, proto ty žaludky, ale i tak jiným býložravcům stačí jeden)

Dravci jsou na konci řetězu, a to je jejich problém i v otázce přežití.
Snaha živit se masem má i jiná úskalí, je neefektivní i z hlediska produkce, zatímco vás zahrádka uživí, tak kráva jí sežere za chvilku a vy tu krávu taky... (když už maso, tak přemýšlejte o rybách)

Nejde o to "nejíst maso", ale zušlechtit své chování, a proto mít i vyvážený vztach ke svému okolí, kde je vždy něco za něco. Příroda určila mnoho věcí k jídlu a mnoho věcí ne, když to budu pomíjet, dostanu se do potíží... krávu lidé chovali proto, že ji potřebovali k zůrodńování, maso bylo naprosto druhotné...
I lovci daleko častěji konzumovali co posbírali, přičemž k tomu co ulovili měli posvátnou úctu (a to mělo své opodstatnění).

Pokud bude uvažovat o zvířatech jako dobytku a holé zásobě energie, toto uvažování překoná veškeré roviny a stanete se také vy dobytkem ("lidským zdrojem" )... už chápete?

223953

13.07.2010 12:10

Americká ekonomika padá - 1. část

RE: Analýzy, analýzy, analýzy ..

217.?.?.?

>Ale pujcovani na urok je uplne normalni
stejně jako je normální si pochvalovat ten bordel, ke kterému se tím zákonitě dospělo... a stejně jako čekat, že to napraví populace v kole šlapajících ignorantů, kteří v důsledku té mizérie jsou ještě schopni škemrat o práci...
vždyť je to vlastně normální...

223965

13.07.2010 15:23

Svědectví

RE: Jednoduchý recept - vegetariánství!

217.?.?.?

ale mnoho z nás často potřebuje trochu nakopnout... [mrknutí jedním okem]
Nejsem striktně vegetarián, ani nekuřák či abstinent, myslím, že i to vymezení - "jsem vegetarián" může u mnoha lidí způsobit něco jako úlek [velký smích]

Myslím, že je dobré se s tím naučit zacházet už z principu, naučit se to ovládat (vařená potrava včetně masa je droga, stejně jako třeba cigareta) a pak se dostaví i přirozenost, prostě na to přestane být ta nezvladatelná chuť.

Hnát se do toho přes morální stránku věci může být i potíž, ostatně i tady lze použít pouhou logiku rovnováhy jako přirozenost... vždyť i dravci jsou v podstatě mrchožrouti, jen my ze sebe vytváříme umělého mrchožrouta a tím porušujeme prostá pravidla, což je v důsledku ono "nemorální", a proto to má škodlivý dopad nakonec na nás samotné.

[smích]

223982

20.10.2010 09:42

Malá úvaha o pyramidách

RE: Totéž už jsem tu psala

HHBB 217.?.?.?

Podívejte, dal jsem vám názorný příklad, jak prosadit svetřík v podnikovém minireferendu. Jak chcete prosadit cokoliv jiného, když trpíte pocitem bezmoci a strachu? Takhle si neprosadíte ani suchý z nosu. Nebo myslíte, že si někdo odhlasuje více moci a někdo mu ji dá? Opravdu si myslíte, že jde něco takového takto dát?
(Jistě, když tam brigádníka nepotřebují, tak se tam můžu přisr… pouze v trenkách a za almužnu. To je skutečně lepší se jít pást. Nebo jim chcete odhlasovat, že ho potřebují?)
Padat si z jendou do náruče, to by vám ale šlo. Jenda sice nechápe, že nelze komentovat všechno, co kdo na internetu plácne, za to dobře chápe, že košer je právě jeho kapsa. Tak si ty peníze do jendovi kapsy odhlasujte, odhlasujte si v referendu zavření deviantů do polepšovny a konec konců i teplé svetříky v bille. To možná zvládnete spolu, ale určitě se nedivte, když se vám to nebude dařit mezi lidmi, lidi potřebují přesně to co jenda, i ta brigádnice, peníze do své košer kapsy, a to je dělá agresivní vůči sobě, a krotké vůči systému.
I kdybychom zázrakem prosadili referendum o finančním systému, nikam by nevedlo, patrně bychom projeli i odmítnutí, natož prosadili řešení, tady je hlasování k hov.. úplně, neboť hlasovat se dá pouze o hotovém řešení. Lidé v drtivé většině končí u nadávání, ale přes své zvyky se nemají šanci dostat a systém je zvyk. Lichva a její podržtažky musí být mocensky (pořádným klackem) chráněné, jinak by to nefungovalo, a moc sice mohou mít devianti, ale jenom proto, že se mohou opřít o deviantní armádu těch ochotných deviantům sloužit. A zase je můžete dál zkoušet přesvědčit o užitečnosti referenda, možná vám to i někteří odkývou, ale věřte deviantní podržtažce. [mrknutí jedním okem]

230290

24.10.2010 15:04

Existují materiály o úpravách počasí? Úřady mlčí

RE: Chemtrails

extláča 217.?.?.?

Noóó ... jste blízko, chemtrails a podobné koko*iny mají odvézt pozornost od důležitých věcí. (911) Princip je jednoduchý, ve de se informanční válka o to, co nemá vyjít na světlo boží. Jak to udělat ? Namíchat k utajovaným skutečnostem, které onálepkovali jako kospirační teorii co nejvíce toho skutečného čurbesu, a potom to spláchnout slovy "no přece vidíte, to jsou jasné konspirační teorie". A mimochodem, sama přiznáváte, že se na oblohu díváte pouze poslední dobou, takže to není problém faktický, ale pouze problém toho, že jste si dřív ničeho nevšímala. Od dětství jsem bydlel u vojenského letiště a dobrých 30 let pozoroval, jak tyhle kondenzační čáry píšou postupně MIG 19, MIG 21, .... prostě každý tryskáč.
Takže, když teď někdo chce, aby jste se dívala na oblohu, kam se tím pádem nedíváte ?

230779

24.10.2010 16:21

Existují materiály o úpravách počasí? Úřady mlčí

RE: Chemtrails

extláča 217.?.?.?

No, myslím, že jste to pochopila úplně dopuntíku. Přesně to Vám tvrdím. Podobaly.

230785

24.10.2010 19:56

Existují materiály o úpravách počasí? Úřady mlčí

RE: Chemtrails

extláča 217.?.?.?

Ano, vědomě lžu jako když tiskne. Potřebuju to proto, že jsem patologická osobnost a nejspíš taky ta svině . Přímo strašná. Bude to tak lepší,hlavně pro Vás, protože usínat s poznáním, že jste se mýlila, to musí být velmi bolestné. Hezké sny a pozdravujte v PLB doktora Nešpora, až se zase potkáte.

230809

16.11.2010 16:43

Ukrajina používá mobilní krematoria pro likvidaci toulavých psů

RE: Účinky toho jedu ...

Op 217.?.?.?

Souhlas. Mysím, že je to zveličené.

232457

29.11.2010 14:03

Alternativních zdrojů v češtině a slovenštině ubývá – všiml si někdo?

RE: Informací je víc než dost všude kolem

HHBB 217.?.?.?

Vaše otázka mi nedává příliš smysl. Nemám pocit, že by porno někoho ohrožovalo a už vůbec ne nějaký „zdravý vývoj“ mládeže. Máte to nějak vytržené z kontextu a cpete to tam, kam se vám to momentálně hodí. (Porno přece není samo o sobě špatné / dobré). Přítomnost sexu zvyšuje atraktivitu (přitažlivost), a tak i zájem, když dáte někam nahej zadek, tak na to kdekdo klikne.
Peníze na pokrytí provozu webu nejsou starostí jeho čtenářů a ani návštěvníků. Pokud by měly být, musel by provozovatel zpřístupnit hospodaření a zpřehlednit podmínky návštěvníkům a udělat z toho podnik. Ale z toho stýskání si to na mě dělá dojem, že „prodej informací“ moc nefrčí. Něco tu nehraje. Co je tu na prodej – ten překlad, nebo ta přeložená informace, nebo snad diskusní prostor, nebo co…
>Peníze jsou potřeba ke koupi…
Dobrá, tak co si tady kupujete?
Nebo se snad jedná o zvěstovatelskou činnost? Chcete si, quido2, platit mesiáše? Nebo dokonce mučedníka? Tak to potom jo… to potom vyplavou na povrch jasné „pravdy“ a ty budou mít své platící zastánce. Jakési zvědavecké náboženství a zvědavecká církev platící členské příspěvky. Proč ne. Takhle funguje ledacos. A kdo nazaplatí, tak se hold pravdu nedoví... [mrknutí jedním okem]

(ten mistr mi jen tak ujel, možná to bylo tím kázáním o Bohu)

233383

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 92 čtenářů částkou 15 626 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 1

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 12

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 8

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
30,09 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,35 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 699,66 Kč
1 unce stříbra
564,12 Kč
Bitcoin
297 669,00 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?