Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 396 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, a.a.p, z.a.p.

Stránka: 1 2 3 4

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

09.12.2006 22:48

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

74.?.?.?

Zasmradko!

Zvedavec existuje prave proto ze nase spolecnost NENI demokraticka. Je pouze money-kraticka. Kdyby to bylo jak ty tvrdis, nikdo by to necetl (vcetne tebe) a nediskutoval. Podivej ale kolik je ctenaru v kazdem danem okamziku na clancich - jde to do desitek tisicu! Lide jsou nespokojeni a hledaji odpovedi. Proto jsou zde! [vyplazený jazyk]

z.a.p

123184

09.12.2006 23:00

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

74.?.?.?

Zasmradko!

Charta byla velmi chtene 'trpena'. Sam to velmi dobre pamatuji. Kdo chtel byt vyhosten rikalo se, at jen podepise chartu. Zbytek mu strana a vlada zaridi. Tez dobre vime co poslo ze 'sametovych' udalosti - jiz se to tu diskutovalo mnohokrat. Tudiz, vidim ze ti schazi schopnost pozorovani a usudku.

A uz nikdy neporovnavej Hitlera s Bushem. A.H. z toho vychazi poskozen!

z.a.p

123185

09.12.2006 23:07

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

74.?.?.?

"Ve zmatcich po revoluci se dostal zazrakem na Hrad misto obvykleho politika umelec, cestny clovek ktery za sve presvedceni sedel za komunistu trikrat v kriminale." [překvapení]
---------------------------------------------------------------

Tak tohle uz prechazi vsechno!

Tehle clovek musel zrovna pristat z Marsu... Venca mel tak 'fesacke' vezeni, ze o takovem by se p. Zundelovi jen mohlo zdat. Ale vse je nakonec jen vec nazoru, ze? Zvlaste pro ty, co odmitaji znalost faktu!

z.a.p

123186

09.12.2006 23:27

Za demokracii a lidská práva…

Pratele mam potrebu....

74.?.?.?

[velký smích] , nechci vsak vytvaret mylne zdani!

Vcera jsem se dival omylem na televizi, namet: CNN's Dianne Sawyer v KLDR. No tedy to Vam povim, to jsem ziral. Myslel jsem ze ta 'komunisticka' Korea zije v nejakych drevenych baracich s vybehy a pod bicem. Velky omyl!! Zasnul jsem nad achitekturou a vseobecnou kulturou prostredi. Hledejte to v Americe... hodne zdaru!

Ale ta pani Dyjana, jak ji scenar velel, se jen ustepacne v a zlomyslne mirenych formulacich domahala stale toho zameho - usvedcit rezim Kereje z nejakych spatnosti a z 'ubohosti' zivota tam. Muj dojem? Vyznelo to prave na opak. Kim-ir-sen sem, Kir-il-sen tam (asi nemam to jmeno spravne ale kazdy vi koho mysli); ta vlada co tam maji MA smysl. Dava Korejcum hrdost na svoji zemi! A dava jim to hlavni: nezavislost na 'mezinarodnim' financnim kapitalu. Lide jsou vychovani, talentovani a tvrde pracujici. Odmitaji dekadenci coby nahrazku za zabavu. Byl to pro me skutecny otvirac oci. Jen vice takovych programu CNN! A ceska patolizalska televize by se mela pripojit, aby lide v Cesku videli, jak ta 'nestastna komunisticka' Korea vubec vypada. Navzdory blokade americkeho imperialismu. Take by ubylo zdejsich pomlouvacskych blafounu!

z.a.p [mrknutí jedním okem]

123188

10.12.2006 00:11

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

74.?.?.?

"Dokonala demokracie jeste nikde nikdy nebyla a asi nebude."
--------------------------------------------------------------

Clovece, jestli tohle myslite vazne, tak prosimvas pekne jak je mozne, ze se 'demogracie' vyvazi a zavadi v posledni dobe formou teroristickych valek proti jinym statum (Iraq, Afganistan, Lebanon v priprave je Korea, Syrie, Iran a kdovi jeste kdo). Nezda se Vam ze si protirecite?

Mluvite o demokracii, ktera neni videt; mluvite o svobode ktera neni videt. O cem to tedy muvite... o preludech? [zmaten]

z.a.p

123191

10.12.2006 00:42

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

74.?.?.?

"Slečna Alexa,Nápověda a z.a.p. nekoušou ruku co je krmí,to oni jsou jedni z mnoha,kteří se podílí na živení té ruky,která je následně fackuje."
----------------------------------------------------------------

Tihleti 'diskuteri' pani Alexo rozhodne nejsou pravi (uprimni a cestni). Nas 'sesty' smysl nam to dava. Proto si tu a tam pustim na ne v odpovedich "hubu na spacir". [velký smích]

Nikdo s usudkem nemuze uspesne nasemu pohledu oponovat. Vezmete si uz jen takovy nesmysl, jak rika ten clovek 'zasmazka', ze ta ruka nas "ZIVI". To je absurdni! Kdo nas zivi jsme jedine my sami. Ta ruka, nas nejpve sproste a na vsech stranach okrade a pak jeste (obrazne a nekdy doslova) jak rikate, zfackuje. Tim, ze je k nam cizi a arogantni. Rekla jste to dobre!

z.a.p [smích]

123192

10.12.2006 00:51

Za demokracii a lidská práva…

RE: I za socialismu ...

74.?.?.?

Mila Jirino,

nevim jestli pisete z Ceska ci z ciziny. Ja Vam dam priklad jak to vypada s politickymi stranami v Kanade. Jsou tu tri hlavni, celonarodni a jedna separatisticka. Vsechny vsak svorne slouzi svemu panovi - velkemu kapitalu. Tomu samemu co vlastni nase vydelky, uspory, penze, pojisteni a zdravotni peci. Tomu co vlastni zdelovaci prostredky a v konecnem dopadu i vladu samotnou se vsim vsudy vcetne armady a policie. Jak take v kapitalismu jinak, ze? Tak si o te svobode nechte i nadale sladce zdat, snilku!


z.a.p [smích]

123193

10.12.2006 03:32

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

74.?.?.?

Hoops,

trochu jsem Vam zkomolil jmeno. A dokonce 2x. I to se stava v zapalu boje... omlouvam se!

z.a.p

123196

10.12.2006 03:41

Za demokracii a lidská práva…

RE: Demokracie ve 21. stoleti...

74.?.?.?

Rajt-oon priteli, moje rec.
Pravda je svinstvo, ale lez je jeste vetsi! [cool]

z.a.p

123197

10.12.2006 22:53

Za demokracii a lidská práva…

RE: Pratele mam potrebu....

74.?.?.?

Ale Stane,

co r^adis, dyk vono je to vsechno stejne jinak; my mame ty nase mozecky uz take trochu posramocene manipulaci bankeru, at chceme ci nechceme vidime to trochu po jejich ... [velký smích]

Pravda a poznani, to jsou velke, prevelke c^alendze (v Cesku se preklada 'vyzvy' ale meli by rikat 'narocnosti'). Zijeme v dobe vseobecneho mameni smyslu. A nejsme zcela imunni at tomu ci onomu.

Ja mluvim o tom co jsem videl. A jak tomu rozumim, mel to byt kus propagandy a vyslo to uplne naopak. Je to tak, memohu si pomoci. Na vlastni objektivni nazor priteli, bys tam opravdu musel byt sam. [mrknutí jedním okem]

z.a.p

123244

10.12.2006 23:14

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

74.?.?.?

Jo pane, tihle 'vypecenci' maji volne pole,

letaji jak mury z jednoho portalu na druhy a roznaseji jejich jedovaty pyl a my na to jen zirame a divime se. [velký smích]

Ja verim, ze lide delaji a mluvi podle toho, co se jich kdy OSOBNE dotklo a na zaklade toho si vytvorili urcitou zeschematizovanou 'predpojatost' a tou se ubiraji zivotem. Kdysi jim nejaky komisar v CSSR odmitl v nouzi pridelit byt a oni za to nenavidi nejen jeho, nejen rezim, ale celou myslenku komunismu, socialismu ci jakekoli jine alternativy pokroku sakumpak. Vubec se jim nezda vhodne uvazit, ze jeden debil nerepresentoval system s jeho principy a nespornymi vyhodami. Vse jaksi zacalo a skoncilo na 'chybe jednotlivce'. A tak stale a vytrvale 'rajtuji' na tom svem zaseklem a omezeneckem 'predpojeti'.... byla by to uzasna studie pohledu do zivota "studaka (ne, ze my jimi nejsme) zivota." [velký smích]

Rekl bych, ac se to mozna jevi povrchne naopak, ze my oponenti jsme daleko vetsi optimiste nez proponenti. O tom, ze my jsme daleko vetsi 'demokrate' nez oni nemuze byt pochyb.

z.a.p

123245

11.12.2006 04:37

Nálada v Latinské Americe jako po studené válce

Vypada to ze demokracie

74.?.?.?

se skutecne dostava ke slovu v Latinske Americe. Nicaragua je jedna zeme, Costarica a Salvador mohou byt ty dalsi. V kazdem pripade volici a obcane te zeme nemeli uz prilis co ztratit. Zivotni uroven vetsiny je uboha. A pritom je to tak krasna zeme jak stvorena k turismu.

Mimochodem, slysel jsem, ze Daniel Ortega je ted velkym krestanem (doufam ne toho 'americkeho' druhu). To je ponekud v kontrastu s jeho minulosti, ale ne tak docela. Vsak vime, ze za poslednich nekolik desitek let byla cirkevni hierarchie v te casti sveta bastou pokroku. Take za to patricne trpela - atentaty, vrazdy, mizeni a teror zprava bylo na menu po mnoho let. Papez JPII se s ni kvuli te pokrokovosti (v jeho mysleni sympatiim k marxismu) temer rozesel.

z.a.p

123255

11.12.2006 04:44

Nálada v Latinské Americe jako po studené válce

RE: sliby

74.?.?.?

Takze reseni k pokroku

je se zase vratit k teroru a utlaku minulosti, ze. Kdo asi vyprodukoval ty masy uslaplych chudaku? 'Socialisticka' revoluce? Sotva, ta teprve prichazi.

Bananove republiky to ale uz dlouho nebudou, uz se zacinaji vzpamatovavat. Budou zit za sve, ne za americke milodary!

z.a.p

123257

11.12.2006 04:52

Nálada v Latinské Americe jako po studené válce

RE: Jde o svobodu latinskoamerických zemí

74.?.?.?

Staci se podivat do historie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nicaragua

Amerika si delala z teto oblasti tradicne 'praseci chlivek'. Mistni obyvatelstvo se udrzovalo v poslusnosti pritomnosti US Marines. Jakysi William Walker se tak dokonce nechal prohlasit v r. 1856 za presidenta. Nez ho chytli v sousednim Hondurasu a sejmuli ho nadobro...

Vsak kazda pohadka jednou skonci a i ta o americkem 'prasecim chlivku'.

z.a.p

123258

ze tlaky z pozadi (sousednich zemi), ne americke vojenske pritomnosti a politicke 'ordinace', budou cim dal tim vice urcovat chod veci v Iraqu. Nekde jsem nedavno cetl, ze i S.A. si dela zuby na vyslani vlatnich sil do Iraqu az se jednou (??) Ami stahnou. Stale vetsi utrpeni je v dohledu pro iracky lid. Jak to muze takhle dal snaset je mi nepochopitelne.

z.a.p

123259

12.12.2006 00:30

Zpravodajská služba: Irácká provincie Anbár je opěrným bodem povstalců

RE: toto je to co davno tvrdim,

74.?.?.?

Ale pane Styn (trochu jsem si Vase jmeno upravil, neb tak se zovou lide Vaseho druhu v Severni Americe)....

Podivejte, mudry muzi, ved je to tak priehledne. Jako studanka s cirou vodou. V dnesni dobe jakakoli neuveritalna a protismyslna propaganda ma zelenou. Jen uvazuji kdo to pise... musi byt preci placen. Kdo jej plati a z cich prostredku? Je to z dobrovolnych prispevku Spolku Evropsko-izraelskeho Pratelstvi (zkracene SEP)? Co si o tom myslite pane Styn?

A s prominutim, zvanit o absenci zakladni klausule "zidovsko-krestanske" tradice pane, to uz je uplny paskvil. Vsak vite ze takova vazba je ve sve podstate absurdni a nic takoveho neexistuje ani existovat z titulu definice nemuze. Bud' jedno, nebo druhe, pane Styn. Ponjatno?!

Zapomel jsem Vam pogratulovat k Hanukka? O pardon, tak dodatecne, ano?!

z.a.p [smích]

123312

12.12.2006 01:35

Zpravodajská služba: Irácká provincie Anbár je opěrným bodem povstalců

RE: toto je to co davno tvrdim,

74.?.?.?

Prepacte pan Styn,

nejako mi to nedalo a tak, hadajte co?
Na propagandu je nejlepsi lek - antipropaganda;
nech sa paci:

http://conantassociates.com/39458_107648.asp

Nadychnuli ste sa hluboko?

z.a.p [chechtot]

123314

12.12.2006 02:43

Zpravodajská služba: Irácká provincie Anbár je opěrným bodem povstalců

RE: toto je to co davno tvrdim,

74.?.?.?

Vsak Vy mate vlohy Karle!

Ano je to s podezrenim, jak se to nespojitelne stale jakoby spojuje. V cim zajmu? Nu, je to casti boje na vsech frontach.

Viz: http://www.savethemales.ca/index.html (Will the Christmas be crucified again? - Budou Vanoce znovu ukrizovany?) na strance pana H. Makowa.

Tak jak se rozsveci pro 1.5% populace Spojenych Statu Manora, tak se stale vice vytlacuje symbol krestanskych Vanoc. Spis budeme slavit Kwanzu nez Vanoce. A ti co Vanoce slavi pomalu na jejich ducha zapominaji pro prehnany konzumerismus. Hlavne at se kseft ma dobre, at uz valkou ci kupcenim! Neni divu, kdyz presidentem te zeme je Satansky zednar, clen spolku Lebka&Hnaty! [naštvaný]

z.a.p

123318

12.12.2006 23:56

Zpravodajská služba: Irácká provincie Anbár je opěrným bodem povstalců

RE: toto je to co davno tvrdim,

74.?.?.?

Neni presto, si to rici,
jak to je pane Stin.
Tentokrat mate pro zmenu moje uznani! [cool]

z.a.p

123379

13.12.2006 00:02

Zpravodajská služba: Irácká provincie Anbár je opěrným bodem povstalců

Tak tady mate, jak se dari

74.?.?.?

valecniku Bushovic doma s popularitou;

http://www.cbsnews.com/stories/2006/12/11/opinion/polls/main2247797.shtml
Plna 4% mu rikaji, jen tak dal Jirko!
A co rika zbytek?
Aaaa, na to se muzeme....!

z.a.p

123380

13.12.2006 00:13

Zpravodajská služba: Irácká provincie Anbár je opěrným bodem povstalců

A ted se podivejte na tohle:

74.?.?.?

sodomiste, teplousi a jina odporna havet' se hreje na nejvyssich mistech na vedeni Juesej;

http://www.conspiracyworld.com/index0147.htm

Samozrejme, ze v takove situaci jsou povstalci v Iraqu motivovani dvakrat tak silne. Bojuji tez za nas!

z.a.p

123381

13.12.2006 02:19

Zpravodajská služba: Irácká provincie Anbár je opěrným bodem povstalců

RE: A ted se podivejte na tohle:

74.?.?.?

A podival jste se na ten odkaz,

Vodniku? Pak by jste poznal, ze jsem jen prostrednikem. Ale po pravde, zaujatym prostrednikem. [velký smích]

z.a.p

123388

14.12.2006 00:16

Dva roky po americkém útoku se Fallúdža vrací do rukou povstalců

RE: By the Way, sonny

74.?.?.?

Snazite se tu davat lekce andelstiny YOU THING?
(takhle jmenoval take VW jednoho obojzivelnika)

Pokud vim, vstupni informace na diskuzich je stale ta sama: mluvte jen kdyz mate co rici. Ne se ukazovat a plkat sve poloznalosti nejjednodussi reci sveta. A zmizte, nebo zacnu SWAHILI, machre! [naštvaný]

z.a.p

123451

Nabral jste to dobre p. Gejdos.

Jenomze soucasne je vhodne si pripomenout ucel pritomnosti NARUSITELU. [velký smích]
Oni tu svoji pritomnost nemini za ucelem diskuze, to je zrejme!

Vsimnete si ,ze vzdy kdyz je clanek "na miru a k veci" a argumenty jsou nevyvratitelne, tito Zasmazkove si rovnou od zacatku berou slovo a hned zkraje OTOCI DISKUZI na neco jineho v doufani, ze ctenari ztrati orientaci. A tak se take stava. Ja navrhuji debilum neodpovidat (preci uz jsme prosli nekolika epizodami leharny, ze?) [velký smích]

Pokud se tasi stale a opakovane s nepodarenym socializmem, muzeme jim proste rici, ze i ten byl casti toho dnesniho planu NWO-NSP a byl ve svych pocatcich naordinovan svetovou bankerskou elitou. Temi samymi, kdo sejmuli vychytrale (a populisticky) berlinskou zed a ted si mysli, ze nas uz maji kompletne v hrsti. Coz je samozrejme omyl, jehoz mira roste kazdym dnem, tak jak vidime alegoricky na prikladu zpackane valky v Iraqu.

z.a.p [smích]

123452

15.12.2006 04:39

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl I.

RE: ocista prije

74.?.?.?

Hmm, tomu se necha verit,

prave jsem neco cetl o jadernem raketovem potencialu Izraele. Maji (podle Wikipedie) mit nekolik tisic (!!) raket Jericho III. Jejich dolet je 6000km. Myslite, ze kdyz jim pujde o kejhaky, ze to nechaji ladem?

Mam zato, ze O'mrd navstivil Evropu jen za ucelem 'ohmatavani' svalu... vsude se po breznevsku objima. Asi si opravdu nejsou Amerikou tak jisti. Asi je to pravda co se o nich rika, ze neveri nikdy a nikomu. To je tedy jista cesta, jak si delat 'pratele'...

z.a.p

123505

16.12.2006 15:31

Expert: Bush nemůže zaútočit na Írán

RE: Může/nemůže... jen kecy !

74.?.?.?

Take pekne pisete pane...

a take jako pane Gejdos jste fatalista. Ja znam priciny toho jevu. Pocaly v utlem veku kdy se diteti neco odeprelo a ono reagovalo nasledne v trucu na vse odmitave. Je to zakorenene 'v chemii' cloveka po cely zivot. Jo ta (bio)chemie je potvora - ma dobrou pamet. Je tu lidska inteligence a jsou tu naklonnosti a ty pravidelne prebiraji roli. Nechci se o tom dal sirit... proste nejsem pro zkazu predem 'zarucenou'.

Jak jiz jsem naznacil drive: jsem a musim byt optimistou - tedy pokud jeste ziji. Vse tvorive, vynalezave a lnouci k zivotu musi byt optimisticke. Verim na zasobarnu dobreho zameru a cti ktera existuje prave v tech proklinanych Spojenych statech. Kdesi mimo stred zorneho pole, ale existuje. Bude ovsem treba silnych jednotlivcu kteri strhnou polularni sentiment. Jsou tu o tom jiste naznaky, o nekterych cteme na tomto webu.

z.a.p [smích]

123575

16.12.2006 17:19

Expert: Bush nemůže zaútočit na Írán

RE: Utok

74.?.?.?

Pane Petre,

tak vidim, ze jsem Vas pekne vyprovokoval! [mrknutí jedním okem]
A to neni na skodu neb nyni vim s kym mam tu cest. Nechci Vam uz davat zadna jina jmena a oznaceni. Vidim, ze jste nepopsatelne unikatni charakter. Vidite, rikam si, jak dobre ze tu jsme. Mame neuveritelnou moznost se obohatit. Tu zjevne nejsou zadne 'lekle ryby'. [velký smích]
Ale musim se priznat, ze muj druh optimismu neni az takovy ("zasrany" ), jak jej popisujete ke konci. Takovy ten 'strojni a naprogramovany'. Ten ne. Muj druh je 'vzdorny a zurivy' (pokuste se to najit ve slovniku!), pro ucel popisu z meho uhlu videni.
Takze Petre byla to pro me cest, z Vas vytahnout Vasi pravou postatu... podarilo se mi to! (Ja jsem dost uspesny v provokovani, az se sam sobe obdivuji.) A bylo by mi potesenim, kdyby jste mi priste rikal Zdenku.

z.a.p [smích]

123578

16.12.2006 17:26

Expert: Bush nemůže zaútočit na Írán

RE: Může/nemůže... jen kecy !

74.?.?.?

Jak uz jsem odepsal shora....

myslim, ze nase 'nedorozumeni' je velmi prospesne. Vykresava energii k hlubsimu a lepsimu vysvetleni sebe sama.

A v tom je umeni diskuze!
z.a.p

123580

17.12.2006 21:40

Expert: Bush nemůže zaútočit na Írán

RE: Podivejte se na ty analfabety

74.?.?.?

Ja si spis myslim Mirdo,

ze jsou to vsechno jen oportunisticke sw-ne. Pocinaje od posuka K.Rowe, pres alkoholika-zlocince Bushe az po toho bezpaterneho komedianta Kerryho.

Jak se ukazuje i 'starous' kapitalni valecny zlocinec Kissinger se take jiz priklonil na tu 'spravnou stanu' - kritizuje Neo-kone za spatnou taktiku. Od nej to 'sedi'.

Tak tady vidime, jak to s tou vladni garniturou v Juesej je - sezerou se mezi ssebou. Taky dobre!


z.a.p

123608

18.12.2006 19:41

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

Respektuji cely ten soupis,

74.?.?.?

usili k nemu vedouci a praci prekladatele. Je to nepochybne solidni prace. Nemohu se vsak zbavit dojmu (a budu to cist v urcitych pasazich jeste jednou), ze se nedava prilis durazu na vylozene spikleneckou charakteristiku planovani vsech udalosti na Strednim vychode pocinaje roztrzkou s Iranem (1979). Proste zni mi to prilis popisne - nezaujate. V historii se nic 'nezaujate' nedeje.

Ano, plan pro oslabeni a konecnou likvidaci Iraqu tu byl, ale verim, ze se datuje jiz davno pred koncem 20. stoleti. Myslim, ze ten plan byl stvoren jiz nejmene 10 let predtim. Proc by se jinak take provadelo soustavne a svedomite oklestovani schopnosti Iraqu se branit jiz od doby I.gulfske valky...?

Dalsi vec ktera mi nehraje, je ten takzvany zapal o demokratizaci oblasti pocinaji Iraqem. To nemuze byt mineno vazne. Jsem presvedcen, ze produktem a zamerem valky melo byt prave to, co vidime nyni - rozklad, rozstepeni a zniceni Iraqu invazi a obcanskou valkou. To neni zadne faux-pas, to je zamer. Ted je teprve 'neskodny'!

To co vidime jako 'politovanihodny nepredvidany vyvoj', 'ne zcela uspesnou kampan' a 'nezdareny vzneseny zamer' je nic nez dokonale Divadlo pro svetovou verejnost. Pokrytectvi a klamani ve sve nejvyssi forme.

z.a.p

123665

18.12.2006 23:25

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: pokracovani III

74.?.?.?

Tohleto vypada jako slusna stranka,

tedy jedna z lepsich. Zda se byt prosta jednostranne propagandy pro jednu ci druhou stranu sporu.

http://www.israelipalestinianprocon.org/

Pokud jde o tu posloupnost judeo-krestanskou mam v souladu s nekterymi jinymi zdejsimi pisateli ten nazor, ze je to asi tak spravne, jako nazyvat francouzskou revoluci 'akt milosrdenstvi'. Proste jsou to liturgicky uplne odlisne a nesourode pristupy k vire. Podivejte se na fakta v obou nabozenstvich a jaky maji prakticky dopad na denni zivot.

z.a.p

123667

19.12.2006 13:56

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: pokracovani III

74.?.?.?

"Izrael je opravdu vředem na mapě světa, ale nejsem pro
chirurgická řešení. Vřed se musí zahojit a rána zacelit.
Myslím, že je k tomu pomalu už čas."
---------------------------------------------------------------

I Vy jste optimistou..... jinak to neni mozne. Bud vseobecne zniceni, jak nekteri hlasaji, anebo nadeje na urovnani a smir. A k tomu je treba optimismus a znalost kterou Vy mate.

Asi by bylo nejvhodnejsi, kdyby Palestincum a Izraelcum (at uz jsou kdokoli vc. ruskych Chazaru) pomohl nekdo zvenci. Zjevne, venkovni intervence je nezbytna; ne vojenska ale diplomaticka. Ale rozhodne to nemuze byt jiz tolik kompromitovana mocnost jako Spojene Staty nebo Britanie. Proc treba Stredoevropane by nemohli byt napomocni? Sami jsme se kuprikladu mirove vyrovnali se Slovaky a Sudetskymi Nemci. To je podle me obrovsky kredit a svedci o nasi schopnosti souziti. Nakonec i doma zijeme s takovymi nesourodymi skupinami jako Romove a Vietnamci. Valky a nepratelstvi neni nase forte.

z.a.p

123681

19.12.2006 14:17

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Respektuji cely ten soupis,

74.?.?.?

Vite je to pro me deprimujici zjisteni,

opakujici se znovu a opet, jak ten lidsky primitivismus je tak snadno uplatnitelny. Ja jsem myslenkove dospel v dobe ruske invaze a tak jsem si uvedomil surovost a nevyhnutelnost principu uplatneni moci a manipulace lidi. Domnival jsem se, ze lidstvo se od te doby nejak zkultivuje, pozdvihne (a ze to co jsme zazili bylo jen pro 'rusky primitivismus'). No a podivejte...... 40 let po te a ty same principy jsou uplatnovany (a zcela jinymi surovymi primitivy) se stejnou ne-li vetsi krutosti nez predtim.

A vidim a souhlasim s tim, ze ignorace (a nevzdelanost) mas je jednou z hlavnich pricin. Kdyz se nebudu s vladci na jejich zamerech podilet nejsem jim uzitecny a jejich plany nenajdou uplatneni. Kdyz se rozhodnu neprijnout lzi propagandy, kdo me o nich chce presvedcovat a vnutit mi je? Predstavme si, ze by tak myslel kazdy!

z.a.p

123684

19.12.2006 14:24

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Řekněte někdo co si o tomhle myslíte, moc prosím...

74.?.?.?

Jedna z moznych alternativ;

financni management zalozeny na etice Sharia (neokradani), viz:
http://www.arcapita.com/

Jinak jsou zde znalci jako p. Stan. Ti by Vam mohli poradit lepe.

z.a.p

123685

19.12.2006 14:47

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Pražská výzva pro Irák

74.?.?.?

Ukazuje to na nekolik zajimavych veci:

a. ceska media jsou do znacne miry 'zjochovana',
b. proti-imperialisticka fronta ma sirokou platnost a souvislosti,
c. i v Cesku (a prave tam!) je mozno se zapojit v tomto epickem zapasu.

Zdar a silu ucastnikum konference a obdiv p. Zaoralkovi!

z.a.p

123686

19.12.2006 14:58

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

Tak tohle je klasika:

74.?.?.?

zatimco jeji manzel je plne zamestnam v dalsich valkach s terorem (pravdepodobne vice sireni nez haseni), pani Laura Bush 'vydatne pracuje' proti RAKOVINE POKOZKY:

http://news.yahoo.com/s/ap/20061219/ap_on_go_pr_wh/laura_bush_skin_cancer

Verili by jste tomu?! Jak roztomile a prospesne! Co takhle vytvaret priznivejsi klima pro vyvoj lepsiho ptaciho zobu? [velký smích]

z.a.p

123688

19.12.2006 16:35

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Řekněte někdo co si o tomhle myslíte, moc prosím...

74.?.?.?

"Ona stačí jiskra a je zaděláno.'
-----------------------------------------------------------

Na tohle hodne z nas 'touzebne' ceka, viz ty ruzne 'fatalisty', jak jim rikam. [velký smích]

Ale ono je tezko si to bez nasili predstavit, to je pravda. S venkovnim se drive ci pozdeji dostavi i to mistni, domaci...
S cim bych ale nesouhlasil je, ze lide z ulice budou davat systemu "do drzky". To se nestane; privezou 'mikrovlnku' a bude po srande. Ja spis vidim jako moznost pro zmenu prerod struktury ve statnim aparatu. Neverim, ze vsichni 'nahore' jsou jen jelita. Neco podobneho jsme videli nedavno v Thajsku: pan ministersky predseda si delal z vlady a zeme svoji trafiku tak mu to armada zatrhla. A kral jen prikyvnul.

Rovnez tak se stalo nedavno Rumcikovi; generalove mu napsali dopis, ze do valky s Iranem nejdou a hotovo!

z.a.p

123692

19.12.2006 18:11

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Nejenom izraelská lobby, ale i vlastní lidé pouštějí Americe žilou

74.?.?.?

Ale to je prece podstata kapitalismu, ne?

v jeho posledni fazi..... [velký smích]

z.a.p

123698

19.12.2006 19:22

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Kresťanskí sionisti - smädní po Armagedone ?

74.?.?.?

To je zname (zde za morem) pane Sty'n.

No a co Vy na to jako svazak..... jsou to blazni nebo rovnou idioti? Lobistum se hodi coby 'uzitecni blbci', ale jsou tim padem Izraeli nejak k uzitku? [smích]

z.a.p

123702

19.12.2006 22:14

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Kresťanskí sionisti - smädní po Armagedone ?

74.?.?.?

Shtyn, nebo Shtajn

Vy jen mluvite dokola, proc mi nechcetete odpovedet pane? Vzdyt Vy mate vsechnu tu 'tajnou znalost' k ruce. A jste chranen anonymitou. Tak nam reknete, co si myslite.... zijete na svobode pane. Nu tak, mluvte!

Jsou ti krestankove samodelany kanonfutr, nebo co?

z.a.p [smích]

123712

20.12.2006 13:54

Tibeťané – zdá se, že něco na tom je

To co rikate ma smysl...

74.?.?.?

totiz, jak znamo vsecny organy jsou napojeny na michu, tudiz na pater. Mit v dobrem stavu pater znamena cele telo a tim i ducha.

Sam jsem jednu sezonu provadel Thai-chi, je to opravdu to 'velke osvojeni energie' jak preklad rika. Ale samozrejme i jine asijske rutiny jsou prave tak prospesne. Kdysi se me jeden Cech snazil presvedcit, ze do toho spada i kamasutra. Pry to delal se svou pani pravidelne. [velký smích]

z.a.p

123737

20.12.2006 14:43

Tibeťané – zdá se, že něco na tom je

RE: To co rikate ma smysl...

74.?.?.?

Jeste bych chtel pridat.....

prosim Vas v Cesku zadne takove opicarny co o nich mluvim (jako Thai-chi) nedelejte. Meli by Vas za blazna. Radeji se opatrete 5-ti pivy a delejte 'hasicska' cviceni. To rozhodne zapada do prostredi lepe. [velký smích]

Moje osobni povera je, ze hlavni vec je si delat ze vseho srandu a nic nebrat vazne, vcetne sebe sama. Polevka neni nikdy tak horka jak se uvari. V zdravem tele, zdravy vzduch!
Bud' fit! [velký smích]

z.a.p

123740

21.12.2006 01:35

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

Pozor - mimoradna zprava!

74.?.?.?

http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=5717

David Irving, historik vezneny v Rakousku pro zlocin svedomi je propusten!

z.a.p [smích]

123772

21.12.2006 14:22

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Kresťanskí sionisti - smädní po Armagedone ?

74.?.?.?

Aaa, Vy jste diskuter na baterky...

jen neco nakousnete a nechate pak lidi hadat. To neni od Vas hezke!
(To co jste uvedl o pomatenych americkych krestancich je dobre zname. Soucasny Papez nad nimi vyjadril politovani. Predchozi oznacil americkou kulturu, na ktere se oni tolik podili, za kulturu smrti. Tak co cekat?)

z.a.p

123796

21.12.2006 14:30

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Prečo popierajú Holocaust?

74.?.?.?

Pane Stajn

ja mam jeden zasadni problem (chapejte, byl jsem odchovan za socialismu): kdokoli mi nekde rekne ze je to "pravda" okamzite tusim pravy opak. Je mi lito, ale takovy zdroj se ani nebudu namahat cist. Vsak vime odkud vitr vane; od hory Sion. Nebo nemam pravdu? [zmaten]

z.a.p

123797

21.12.2006 17:37

Tibeťané – zdá se, že něco na tom je

RE: cvicenia a mladost

74.?.?.?

Co to jeeee.... 'dofrasa'?! [velký smích]

z.a.p

123801

21.12.2006 19:32

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Kde je pravda?

74.?.?.?

Jaroslave,

uvazte nasledujici; myslim ze to je dobra odpoved Vasi kuriozite: (napsal general Ivasov)

"The September 11 operation modified the course of events in the world in the direction chosen by transnational mafias and international oligarchs; that is, those who hope to control the planet’s natural resources, the world information network and the financial flows. This operation also favored the US economic and political elite that also seeks world dominance."

(Operace 11.zari zmenily smer chodu udalosti ve svete tak jak je zvolily mezinarodni mafie a mezinarodni oligarchove; tj. ti kteri se snazi ziskat rozhodujici vliv nad svetovymi prirodnimi zdroji, svetovymi informacnimi systemy a tokem penez. Tato operace byla rovnez ku prospechu americke ekonomicke a politicke elite, ktera rovnez vyhledava svetovou nadvladu.)

Tudiz, muzete si vsimnout, ze Ivasov ROZLISUJE mezi svetovou mafii a americkym systmem moci. Neni to dle jeho nazoru jedno a to same. Muzete si sam domyslet dusledky tohoto tvrzeni.... uvodni clanek o tom mluvi jasnou reci.

Putin ma hodne s cim se potykat. Jde po nem ne jeden, ale dva velci psy!

z.a.p [smích]

123809

22.12.2006 05:05

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

Vzpominam si na posledni interview

74.?.?.?

s Tariq Aziz-em, ministrem zahranici. Mluvil presne v tom smyslu ceho jsme dnes svedky. Dnes vypada jako jasnovidec.

z.a.p

123829

22.12.2006 05:13

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

74.?.?.?

"Tyto slozky se nebudou muset ohlizet na lidska prava jako koalicni vojaci ...."
-----------------------------------------------------------

Aha, a jsme u toho. Pan Abu-neznam-tu-Babu by rad 'demogracii' v Iraku a protom nema zdani o jeji teoreticke podstate. Slysel nekdy Abu-babu, ze zakladnim predpokladem demogracie jsou prave ta LIDSKA PRAVA? Kdyz je nechcete respektovat, muzete cely ten podnik prave tak zrusit a vratit se do monarchie. [oči v sloup]

z.a.p

123830

22.12.2006 14:55

David Irving podmínečně propuštěn

RE: soucit

74.?.?.?

Vite co?

Vy se opakujete. Poprve to byl zert, v poradku. Opakovany zert je vsak hlouposti. Ne tou moji.

z.a.p

123847

22.12.2006 15:29

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

Moment prosim....

74.?.?.?

v jedne z predchozich diskuzi byla uvedena p. Peleskou tato spojka:
http://www.blisty.cz/2006/12/18/art31838.html

Bylo to o nedavne konferenci na tema valky v Iraku organizovane dr. L. Zaoralkem kde bylo mj. pritomno asi 20 rodilych Iracanu zijicich v Cesku a jinych evropskych zemich. Akce skoncila podepsanim prohlaseni zucastnenych s podobnym pozadavkem.

Kdyz jsem poprve videl nadpis tohoto clanku domnival jsem se, ze se jedna o to same, ale zrejme tomu tak neni. Jen se divim - proc? Proc by nebylo vhodnejsi a spravnejsi informovat o akcich ktere se deji U NAS doma.

Na tuto akci (konferenci v Praze) muzeme jako Cesi byt jen hrdi!

z.a.p [zmaten]

123851

22.12.2006 16:09

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Sunni a Shiia

74.?.?.?

"Amici tomu nerozumi, jak nedavno dokazala US publikace ..."
-------------------------------------------------------------

Samozrejme, ze tomu Amci NEROZUMI.

Oni totiz NEROZUMI NICEMU na svete a presto (anebo proto) se do VSEHO SEROU!
Myslim ,ze jste vystihl podstatu problemu hned v prvnim odstavci. Jste dobrej! [cool]

z.a.p

123857

22.12.2006 16:25

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Sunni a Shiia - nesmysly!

74.?.?.?

Zkazky a blafy, nesmysly a zlomyslne konstrukce!

Nic racionalniho v 'poznani' nabozenstvi (vsech co jsou) neexistuje. Nabozenstvi jsou IRRACIONALNI, podvedoma, temer pudova zalezitost. Pochopit je rozumem je nemozne, srdcem ANO. Vsechna, bez vyjimky se rozvinula az davno po odchodu jejich proroku, hlasatelu a zakladatelu. Byla sepsana a ustavena na zaklade tradic 'dobre myslenych' zkazek, do te doby ustne podanych.

Ve svetle takoveho pohledu vypadaji utoky na Islam a kazde jine nabozenstvi jako odkvetla pampeliska. Ale to samozrejme nebude branit propagandistum v tom, aby prali do svych bubnu a vyvolavali nenavist i nadale! [naštvaný]

z.a.p

123859

22.12.2006 16:30

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

74.?.?.?

Vy bud nemuzete nebo se proste nechcete pohybovat na stejne urovni mysleni jako ja. Takze toho moc nepodiskutujeme. Vy milujete a vyvolavate pocit nutnosti tyranie (vyvazene do jinych casti sveta) pod nalepkou DEMOGRACIE. Nevim, zda je Vam to jasne (???), ale tim celou jeji ideu degradujete.

z.a.p [zmaten]

123861

22.12.2006 16:47

David Irving podmínečně propuštěn

RE: soucit

74.?.?.?

Pri veskete ucte pane Arkan-e;

"starecka demence" neni nezbytne pravidlo. Casto se jevi opak a to neuveritelna bystrost a chapavost, schopnost hromadit informace, konstruovat a predavat je i v podstatne vyssim veku. Ja sam jsem takove lidi s udivem pozoroval/ pozoruji. Jinak pravda, jejich telesna schranka typicky v tom veku strada... [pláč]

z.a.p

123862

22.12.2006 16:57

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají - zabava

74.?.?.?

"Americani chytnou lumpa a on jim nic nerekne..."
-------------------------------------------------------

Ted neco pro zabavu:

1. "Pry chytili lumpa!"
2. "Ale.... co s nim, povesit?!"
1. "Jo, dobre....ale jeho jmeno je ... JANOSIK!" [chechtot]

z.a.p

123863

22.12.2006 17:41

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

74.?.?.?

"To zaprisahly a fanaticky zastance zapadni demokracie jako vy nemuze pochopit."
---------------------------------------------------------------

Chtel bych ji opravdu videt, abych vedel co vlastne, dle Vasich slov "nenavidim".
Lzete jak kdyz tiskne!

z.a.p

123867

22.12.2006 17:46

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Sunni a Shiia

74.?.?.?

Prosim Vas reknete mi, kde ze ta zeme lezi.... jiz si obouvam boty! [chechtot]

Jo to je jenom ta "normalni, fungujici demogracie, pratele!" [chechtot]

z.a.p

123868

22.12.2006 18:03

David Irving podmínečně propuštěn

RE: Texaskycizku

74.?.?.?

O 'spiknuti' neni treba mluvit, to je noseni drivi do lesa.
Sama skutecnost JE spiknuti!

Predhazuje se to jen pro dosazeni psychologickeho ucinku 'nevideni dreva pro les'.

z.a.p

123870

22.12.2006 22:55

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Moment prosim....

74.?.?.?

Jo, mrkvava, to by jeste schazelo, tu at si strci do bot.
Cesti vojaci maji vlastni mrkve z konzerv dost...
a o ty rakve jim nikdo nestoji! [velký smích]

z.a.p

123887

22.12.2006 23:19

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Jsou Amici hloupi?

74.?.?.?

1. Sadam Husein nemohl jinak vladnout, jak vladl, nebot by se Irak vzdy setkaval s ruznymi nazory a vlivy ...
---------------------------------------------------------------

To je pravda. Pred Saddamem tam byli jini vudci a delo se tam jeste vice utlaku a nasili nez za nej. S.H. zemi znacne zmodernizoval. Pokud jde o Kurdy, ti maji zrejme 'skvelou' reputaci mezi vsemi sousednimi zememi. Vsude po nich jdou jak slepice po flusu - viz Turecko. Musi pro to byt duvod! (Slysel jsem, ze si o sobe mysli, ze jsou absolutni jednicky, kterym vsichni ublizuji...)

2. "Proc zapad vytvoril jiz predem vzajemne nepratelstvi v Evrope?"
---------------------------------------------------------------

Zamerne, ale neni to jen tzv. Zapad. Vse je casti dlouhodobeho planu jehoz konecnym dopadem ma byt vlada NWO (noveho svetoveho poradku - konecne vitezstvi Dabla na Zemi). Jeden cas o tom hodne kecal Bush starsi, pak to nejak podezrele zmlklo. V zakulisi stoji a vse ridi mezinarodni mafie financnich oligarchu. Pan H.Makow jim rika "centralni bankeri" (nechce znit antisemitsky). Jejich predposlednim aktem bylo rozpusteni soc. tabora, poslednim je 'valka na teror'. Vsak vy vite o kom mluvim... jsou o nich tri predchozi clanky. [mrknutí jedním okem]

z.a.p

123889

22.12.2006 23:41

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Diletanský požadavek lidí, kteří vůbec neví, o co žádají.

74.?.?.?

Nikdo tady z tech "supersonickych" cizku

jeste nevysvetlil co to je to zaklinadlo DEMOGRACIE. A dost se tomu divim, byla by to pro ne urcita vyhoda, mozna i castecne vitezstvi. Jedna vec je, ze oni trpi pod-vzdelanosti a nejaky Voltaire jim zni jako jmeno rapoveho zpevaka a proto o nem a jeho filozofii lidske rovnosti nic nevi. Jejich chyba.

Jsem toho nazoru, ze je treba uz konecne jit k veci a riznout do toho, rovnou doprostred a rici si na rovinu:

1. co je krucistelunk ta potvora DEMOGRACIE, proc ji mame obdivovat a chvalit a k cemu je to vlastne dobra,
2. mame-li ji, kdyz se s ni nasi samozvoleni vladci tak vostopero ohani jak Konias s katechismem,
3. proc maji kvuli ni jine zeme trpet a z nas delat jejich uhlavni nepratele,
4. vysvetlit vysledny logicky rozpor; jak se srovnava teorie s praxi. Absolutne neberu kecy o tom, ze neni jeste 'dokonala' - to je uboha vymluva; casu na jeji zdokonaleni od r. 1798 uz uplynulo vic nez dost.

Tak co "cizkove", mate na to? A nebo budete i nadale mlatit prazdnou slamu?? [zmaten]

(Ja si osobne myslim, ze je to jen mazani medu kolem huby a velky podvod; ale to je jen muj nazor.)

z.a.p

123892

23.12.2006 00:46

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

Pratele, pane Vydavaleli

74.?.?.?

v obdivu k Vasi trpelivosti se mnou pridavam svuj posledni prispevek. Je to navrh na sebevzdelani, kazdemu kdo ma zajem, predevsim vsak nasim "cizkum", "jurgenum", "lehum' a dalsim agresivne a propagandisticky zamerenym jednotlivcum. Po zpusobu zdvorileho pana Steina, nech sa paci:

http://www.constitution.org/jjr/socon.htm

Najdete zde teoreticke zaklady Demokracie tak jak maji byt srozumeny a interpretovany, perem jednoho z jejich pionyru. Jedna se o puvodni myslenky idealisty a snilka (a musim priznat meho hrdiny) Jeana J. Rousseau z r. 1762. Bylo tech myslitelu vice, ale mam za to, ze to byl on a dosti nezavisle na nem i Voltaire, kteri si dovolili prednest sve revolucni myslenky na verejnosti.

Vecny obdiv a chvala jim!

Preji vsem ctenarum a Vydavateli prijemne svatky Vanoc a hodne zdaru v Novem roce!

z.a.p

123903

23.12.2006 17:27

Naivní Američané! Celý svět se vám směje!

Ac jsem se vcera 'rozloucil'

74.?.?.?

tedy po dobu Vanoc, chci pridat jen toto.
Jadro cele veci je jak ja verim ne ani tolik fakticke, jako psychologicke. Totiz, munice jako 'terorismus' a 'spiknuti' jsou tak stale a do nemoty opakovana, ze clovek instinktivne uhne - nechce to slyset jelikoz mu to uz RVE usi!

A prave tohoto efektu system uziva; psychologickych asociaci, vytvareni nechuti a odporu k urcitym pojmum a vyrazum (jako spiknuti). Ale i k osvojeni nemennosti a nediskutovatelnosti jinych (jako demogracie). Co vsichni Cesi znaji je slavna cast historie zvana husitstvi ve kterem se narod pozvedl ke vzpoure proti norme a proti systemu. Tehda bylo spinavym slovem "kacir". Nova doba, nova technika, ty same mozky, stejne manipulovatelne.

Jak jsem zjistil, system jde jeste o maly stupen dale. Verte nebo neverte, studneti jedenactiletky v Kanade ctou a analyzuji "1984" (!!!). Proc? K diskreditaci jakych koliv 'spikleneckych' uvah. Proste a jednoduse MY system rozhodneme co je spiklenecke a to bude proste OUT, pro posmech. Kdo by prece chtel, aby ho meli jini za blazna,ze? Tim se vyklesti schopnost kritickeho mysleni a manipulace nove generace bude dovrsena!


z.a.p

123932

23.12.2006 17:32

Naivní Američané! Celý svět se vám směje!

RE: Neuveritelne !!!

74.?.?.?

Jsem rad, ze se nikdo nenachytal na Cizka,
tomu rikam pokrok! Tentokrate je to skutecna 'ritina'. [velký smích]

z.a.p

123934

23.12.2006 20:48

Naivní Američané! Celý svět se vám směje!

RE: Ac jsem se vcera 'rozloucil'

74.?.?.?

Pane Bartosek,

nekolik z mych znamych se jiz stalo 'byvalych'. I oni si mysli, ze maji to spravne mysleni, na rozdil ode me. Nechteji muj druh pravdy slyset, boji se ji jak cert krize. Vy a jen vy jste vlastnikem toho co mate v hlave a cemu verite. Ovsem, kdyz to nemuzete uspesne komunikovat, muze Vam to byt prave tak zatezi.

Ty deti jsou skutecne brainwashovane - je to zazita severoamericka tradice 'uvedomeleho' (nekritickeho) obcanstvi. Ceka se, ze vlada jim bude 'seslana' shury, oni pak jen masiruji podle zname muziky. V Evrope by to bylo pro posmech. Tady to projde s vlajicimi prapory. Uvazte proc.... zadni opravdovi sousede, neni komu koukat pres plot; na severu jsou mrozi a dole yankees. Jsou zasekli, ....jsme v blbakove. Robinson by mel pro nas sympatie.

z.a.p

123948

24.12.2006 03:16

Naivní Američané! Celý svět se vám směje!

RE: Ac jsem se vcera 'rozloucil'

74.?.?.?

Dik, podivam se na to.
Napodobne... vsem diskutujicim dobre vule!

Pax Vobiscum - Gloria in Excelsis Deo!

z.a.p [smích]

123966

26.12.2006 17:43

Naivní Američané! Celý svět se vám směje!

RE: Neuveritelne !!!

74.?.?.?

No vidite a to vse se necha dokazat i v zemi s podvodem na Demogracii...
Uctyhodne! [překvapení]

z.a.p

124076

27.12.2006 06:12

Havel tlačí Schwarzenberga

RE: hmmm...

74.?.?.?

To jsou vsechno jen ty 'spravne konekce' Mariane.
Mate-li je, muzete si dovolit ledacco. Nemate - a jste ztracen. Tak to bylo vzdy a je to i dnes.

z.a.p

124104

27.12.2006 06:42

Naivní Američané! Celý svět se vám směje!

RE: Neuveritelne !!!

74.?.?.?

Malokdo z na tu sedi

na 'teplych prdelkach'. Jsme tu nejmene z poloviny emigranti kdo dobre vime, zac je toho loket. Z tech emigrantu kazdy dobre vi, ze to byl OBROVSKY rozdil, kdyz se sem nekdo dostal pod dojmem 'rozhorcene svetove verejnosti' jako uzitecna munice proti socialistickemu systemu, anebo za 20 let pozdeji za podminek utuzujiciho se komuno-kapitalismu.

Vase uspechy, at si o nich myslite cokoli ( a muzete si je pro me a za me strcit do bot), byly podminene moznostmi a konekcemi kolem vas v dane dobe. Mel jste je - budiz, ted je doba jina a daleko tvrdsi. Jste duchodce a tak k pocitu zadostiucineni vam nezustava nez potreba se vytahovat co jste zastih a zbytek uz ne. Nic jineho uz k sdileni nemate, jen ty machrovske reci. Jste plny odkoukane americke, prvogeneracni arogance. Videl jsem takovych dost, neuvedomuji si jak jsou smesni.

Ve vecech mocenske svetove politiky jste diletant. Omilate placate kecy uplacane primitivni propagandou. Rozumite tomu jak koza petreli; k pochopeni skutecnych problemu vas selsky rozum nestaci. A tu vasi 10x vymlacenou a uz davno prazdnou 'amerogracii' si strcte za klobouk. Svet neni jen ta vase Amerika.

Rikal jste si o to, tak tady to mate. Sbohem!

z.a.p

124106

29.12.2006 15:54

Média

Skepticky ekolog?

74.?.?.?

To musi byt prece p. Gejdos. I tato citace me zaujala:

" .....proroci, kteří přicházeli s optimistickými předpověďmi, byli automaticky považováni za proroky falešné." (zasrani optimiste)

Takze, ted to uz dava smysl; co Vy na to pane Gejdos?
Neberte to ode me zle, je to jen silvestrovsky zert! [velký smích]

z.a.p

124232

29.12.2006 23:13

Média

RE: Skepticky ekolog?

74.?.?.?

On se nemrk' na puvod citatu.

Pochazi to z zidovske historie... o tech se 'neuspech' zrovna smahem tvrdit neda. Aach jo. [smích]

z.a.p

124260

30.12.2006 01:51

Média

RE: Lomborg je podvodník

74.?.?.?

Tak se to cele jevi jako pekny "silvestrovsky zert".
Nejprve Lomborg, pak 'liberal'.... kdovi ceho se jeste dockame.

Navrhuji "kanadskou noc". Zadnou censuru a velkej bugr! [velký smích]

z.a.p

124269

30.12.2006 18:25

Saddam musí zemřít. Rychle.

Hussein byl pro Araby symbol

74.?.?.?

nezavisle arabske statnosti. Tak jako byl kdysi Saddat, Assad starsi a pred tim Nassir. Z toho prosteho duvodu byl tercem. V tomto smeru jiste vedeni mnoha jinych arabsky statu prijima pouceni, vcetne presidenta Syrie Assada mladsiho.

Ovsem, timto aktem (zlomenim Iraqu a popravou jeho presidenta) se srazila jen spicka arabskeho sebevedomi. Hodne podhoubi zustava a stava se zrejme stale pevnejsim. Jsou zeme, ktere jsou zatim 'nedotcene', jako kupr. Jemen. (Ten se mimochodem svedomite pripravuje k obrane.) Vedeni jinych zemi jako kupr. Egypta a Lybie se dmniva, ze zivot v tichosti a spolupraci jim zachrani existenci.

Zioniste a illuminati vi, ze to je jen prvni krok dlouhe cesty. Nyni je na rade Syrie, pak Iran. Poprava Husseina je vsak neobvykly a dulezity meznik. NWO vede 1:0.

z.a.p

124323

30.12.2006 19:09

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: At si Kral overi fakta

74.?.?.?

Zasmazko,

pali se Ti jizka na panvi. Ty sam by sis mel overit fakta.... Saddam nebyl komunista (byl nad-arabsky socialista) ani nebyl komunismu naklonen; prave naopak krute komunisty ve sve zemi potiral. To co Ty nazyvas 'komunisty' je standartne a dnes jiz neplatne pozivana termminologie propagandy. Pachne naftalinem.

Uvedom si: pred nim byla rovnez krutovlada (Kasim) a ta nikdy neustupuje dobrovolne. V takove situaci dobre slovo nepomaha. Radikalni zmena se vzdy deje revoluci proti vuli existujiciho systemu branicimu se pokroku (tak pocal i samotny kapitalismus). A jisteze stary, branici se rezim bude udelovat nejruznejsi tresty svym odpurcum. Jednal by jsi jinak? [oči v sloup]

z.a.p

124326

30.12.2006 20:08

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: O cem mohl Sadam mluvit?

74.?.?.?

Je dluzno se zeptat otazku,

zda byla mozna jina alternativa soucasneho stavu. Predpokldejme, ze obvineny jak byl ukazan, opravdu byl Saddam Hussein al Tikriti a ne dvojnik. Mel byt znovuustaven, poslan do vyhnanstvi... ? Na tomto konci se jiz pracovalo dlouhou dobu.

Je-li neco co Saddam rekl a inkriminuje americke vedeni vice nez uz se stalo, vyjde to casem najevo. Jeho status se zrejme, alespon mezi jeho nasledovniky zvysi na status hrdiny. Je to asi tak lepsi i pro nej a pro jeho 'pamatku'. Tezko ocekavat neco jineho krome verejneho lynche. Proste byl v ceste a proto byl odstranen. 'Zlociny' se vzdy nejake najdou. Tudiz, vse je podle ocekavani. Mame za sebou dalsi kapitolu.

z.a.p

124332

30.12.2006 20:41

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Co na to Írán?

74.?.?.?

Ted vazne Petre...
domnivate se, ze dojde na Proroky? [smích]

z.a.p

124340

31.12.2006 02:01

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Co na to Írán?

74.?.?.?

Dekuji za odpoved;

i kdyz s urcitou reservou, beru vazne vse co rikate. Intuice muze znamenat vic nez analyza i kdyz Vy mistrovsky kombinujete obe. I kdyz to neprinese nic dobreho, tak Vam preji uspesny Novy rok - tedy ve smyslu vyplnenych predpovedi! Ovsem nejsem si jist, zda o to stojite...

z.a.p

124361

31.12.2006 02:05

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Saddam pri poprave mel mit take kuklu...

74.?.?.?

S takovou "demokracii" nechci mit nic spolecneho ani ja.
-----------------------------------------------------------

Ani ja ne Trodasi.

Mam ten dojem, ze ta 'demograticka' bublina uz brzo praskne.... tolik lzi proti ni uz asi ani takova kobyla nevydrzi.

z.a.p

124362

31.12.2006 02:15

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Hussein byl pro Araby symbol

74.?.?.?

...dalsi vyvoj upresni skore, ale zatim musite priznat, ze vedou. Nejprv ho vyzdvihli a pak jej ...skolili. Uz jenom to musi vest k uzasu.

z.a.p

124363

31.12.2006 02:18

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Hussein byl pro Araby symbol

74.?.?.?

Diky Vladuno,

i Vam, napodobne. Opatrujte se v te Brutanii!

z.a.p [smích]

124364

31.12.2006 02:28

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Aspoň to má za sebou

74.?.?.?

V tom pripae by se zdala spravna otazka:

kdyz jim ten "bordel" nevyhovuje, proc od nej tedy neodejdou, proste proc ho nezastavi... a kdyz ne oni, kdo ho tedy dela. A nerikejte mi propagandisticka klize (Iran a Syrie), o ty nemam zajem!

z.a.p

124366

31.12.2006 03:05

Saddam musí zemřít. Rychle.

Osoba o ktere se nemluvi

74.?.?.?

a je drzena podezrele 'v chladku' je Tariq Aziz. Azizovi se nikdy nevycetly zadne zlociny a pritom je zrejme drzen bez obvineni a procesu ve vazbe za stisnenych okolnosti. Neni treba pripominat, ze Aziz byl krome ministra zahranici tez zastupcem ministerskeho predsedy. Co je s nim ted a co bude pozdeji je Velka Neznama. Ptam se: kde je ted Amnesty International, statecna obrankyne nespravedlive pronasledovanych?

http://en.wikipedia.org/wiki/Tariq_Aziz

z.a.p

124370

31.12.2006 15:18

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Pane Králi, nechte udělat krátký psychiatrický anebo psychologický rozbor příspěvků pod vaším článkem.

74.?.?.?

"Ve skutečnosti to byl právě komunistický blok, který do poslední chvíle Husajnovi dodával zbraně."
-------------------------------------------------------------

Pravdapravdouci...

pisatel velmi spravne pochopil 'time-shift' (casovy posuv) v nedavne, stale se zintenzivnujici histori a nazyva veci 'pravymi jmeny'. Jsou to, jak rika: "neo-komunisticke" staty pod vedenim USA ktere vydatne pomohli irackemu diktatorovi k jeho zlocinum. Byli to oni, kteri ho vyrobili a nakonec se jim vymkl z ruky a proto ho konecne sejmuly! Gratuluji pane!

Jaky predstih v chapani a porozumeni chodu sveta. Navrhuji pisatele na Bramborovou medajli! [chechtot]

z.a.p

124393

31.12.2006 16:11

Jakou cenu za Saddama?

Pokud se pamatuji spravne,

74.?.?.?

a nechci prehanet v nejakych 'nadsazenych kombinacich', byl kdysi ve Svedsku ministerskym predseda Olaf Palme, znamy coby "Rudy Olaf". Svedove (tedy hlavne ti moviti) mu spilali nejruznejsimi jmeny a hrozili mu sibenici...doslova. Dalo by se rici, pri 'trose dobre vule', byl to - diktator! A tady jak vime, 'spravedlivost ho neminula'. A tak by nakonec zastrelen jak pes. Samozrejme, eh ... nejakym 'pomatencem'.

Podobny osud stihl po zasluze tez 'vraha Balkanu' Milosevice a posleze zmineneho 'vraha z Baghdadu'. Nezda se nahodnemu pozorovateli, ze je zde urcita podobnost - jeden by rekl 'spolecny denominator'?
[zmaten]

Ne ze bych tu vyvolaval nejake 'konspiracni teorie'. To neni moje kafe... jak rikam, rozhodne to nechci prekombinovat. Jsou to asi nesouvisejici 'nahody'...

z.a.p

124398

31.12.2006 17:21

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Osoba o ktere se nemluvi

74.?.?.?

To nevim... proc si to myslite?
Rekl bych ze meli stovku jinych zdroju,
Chalabi hral silnou roli.

z.a.p

124405

31.12.2006 20:59

Jakou cenu za Saddama?

RE: Beránka si představuji jinak

74.?.?.?

Clovece, zavidim Vam.

Vy jste stastny... ve sve neznalosti.
Dobra zprava je, ze vse se necha poznanim dohnat! [mrknutí jedním okem]

z.a.p

124421

31.12.2006 21:04

Saddam musí zemřít. Rychle.

A je to tady...

74.?.?.?

pekne kulate cislo.... rovne 3 tisicovky studenych:

http://www.thestate.com/mld/mercurynews/news/special_packages/iraq/16358321.htm

A verte nebo neverte, pujde to dal...daleko dal! [cool]

z.a.p

124422

31.12.2006 22:27

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Co na to Írán? - Zdroj

74.?.?.?

Chtel bych zde dat k mani zdroj, ktery jsem objevil:

http://www.taroscopes.com/astro-theology/astrotheology.html
------------------------------------------------------------

Po prvnim zbeznem cteni to dava smysl - vse ma puvod od boha Slunce - Aton z doby stareho Egypta, vcetne Vyvolenych & iluminatu! Pripravte se na 'prijemna' prekvapeni!

z.a.p

124424

01.01.2007 04:06

Jakou cenu za Saddama?

RE: Beránka si představuji jinak

74.?.?.?

Tam kde jsou pohnutky a ciny nad slunce jasne a neoddiskutovatelne, neni treba necemu 'verit', jen znat a nebo ignorovat. Vyber je zcela na Vas.

z.a.p

124427

01.01.2007 17:42

Jakou cenu za Saddama?

RE: Beránka si představuji jinak

74.?.?.?

Vy mate zrejme vysoky osobni smysl

pro etiku a to je chvalitebne. Ale zda se, ze i (castecne) rozumite mocenske hre rikate-li "američané postupují podle imperiálního klíče". Ano, je to velni silny "imperialni klic"; je to klic k ovladani celeho sveta a usurpaci vsech bez vyhrady. Nerikam, ze ti ostatni byli nevinni, jiste ne. Bylo imperialni obdobi Ruska, Anglie, Francie, Nemecka ald. To soucasne, americke je vsak zdaleka nejvice prevazujici a viditelne, dovedene ke sve zvrhle dokonalosti.

Ja Vam navrhuji premyslet pouze podle tohoto "klice" (vypustit vliv propagandy neboli smysloveho pusobeni na Vase 'sebeupravovani') a jste blize pravde, nez by jste tusil. Etika v mocenskych zamerech (dnes kdy jsou oponenti USA v koute) proste neexistuje. Na druhou stranu, prave hranim na nas cit pro etiku, nas cilena propaganda usmernuje k pacifisticke podrizenosti a tim dosazeni sveho cile. Po zbeznem shrnuti nedavne historie, jasne vidite, ze jejich zamer je konzistentni a jde prave nyni do finise. Je to tak pruhledne!!

Pokud mluvite o "riziku ruznych diktatorskych rezimu" mate to primo pred sebou jak na mise - americka, sionisty nabuzovana a podporovana mocenska klika. Jiste jste jiz slysel o volani zlodeje: "chytte zlodeje". Je to tak stare, jako svet sam. Nehledejte jeden strom, kdyz mate pred sebou cely les! Najdete odvahu videt prostou realitu! Jen me osobne udivuje jedna vec: PROC se propaganda o tento otrely trik jeste snazi? Vzdyt je jeji lez tak jasne viditelna! Mohou si tu namahu prave tak nechat od cesty.
[zmaten]

z.a.p

124446

01.01.2007 17:52

Jakou cenu za Saddama?

RE: Beránka si představuji jinak

74.?.?.?

I me se citovana veta zamlouva....

zni to drsne, ale je to bliz k pravde nez cokoli jineho. Ano, realita je drsna, drsnejsi nez jsme si ochotni si priznat (poprava SH je jen 'mensi' upominka). Myslim, ze prichazi doba vseobecneho mateni predstav zalozenych na 'stare' etice. Ta je dnes jiz neuplatnitelna (nerikam, ze je neplatna!) a snad prave proto z ni propaganda tak zurive pumpuje co se jeste da. Maska pada zlu pomalu ale jiste z tvare. Ukazuje se jeho podstata.

z.a.p

124447

01.01.2007 18:14

Jakou cenu za Saddama?

RE: Doporucuji mapu

74.?.?.?

Podivejte se prosim jen na JEDNU vec

a tou je stare zname pravidlo PRICINA - NASLEDEK.

Budete-li takto postupovat, bude Vas pohled na svet a jeho krizi podstatne jasnejsi!
(A muzete se prave tak osvobodit od 'hnevu' proti nekomu, o jehoz motivaci nevite vubec nic.
Nebudte 'papousek', stojte na vlastnich nohou!)

Preji Vam vse nejlepsi v Novem Roce! [smích]

z.a.p

124448

01.01.2007 18:40

Jakou cenu za Saddama?

RE: Beránka si představuji jinak

74.?.?.?

Nuveritelne, lec pravdive, ze?

Preji hodne uspechu a 'dobrych' predpovedi v Novem roce!

z.a.p [velký smích]

124452

01.01.2007 19:21

Jakou cenu za Saddama?

RE: Doporucuji mapu

74.?.?.?

"Universalismus lidských práv přeci není chiméra ...'
-----------------------------------------------------------

Toto je silny kalibr

a dokazuje to Vase nadseni pro skvele idealy. Nevim zda jsem o tom psal na 'Z' nebo nekde jinde... chci rici, ze v tomto ohledu, z hlediska zapadniho porozumeni hodnot, neexistuje vetsiho idealu. Rekl jsem 'zapadniho' a proto nemuzete ocekavat, ze bude automaticky platny i pro jine kulturni tradice. (Nechci poucovat, ale vime, ze zapadni mysleni je zalozeno na 'bezboznem' lidskem racionalizmu, v protikladu rekneme orientalniho chapani.) Proto bych mel mensi reservu vuci slovu "universalismus".

Je to vyjadreni idealu, ale bohuzel a dosti zoufale, jen idealu. Zkuste si praktikovat sve idealy v denni praxi!

z.a.p

124455

01.01.2007 22:35

Jakou cenu za Saddama?

RE: Svetova demokracie

74.?.?.?

Stale to same 'axiomaticke' placani...

"...ze tu demokracii a hlavne tu US demokracii nechapete.'
---------------------------------------------------------------

Prosimvas Cizku muj mily, mate vy vubec tuseni, co to ta DEMOGRACIE je? Precetl jste si literaturu, kterou jsem nabidnul? A nebo Vy takove veci necte protoze je to moc 'ucene'... Asi ne,ze. Ze je to ve slovniku? Tomu verim. Ale neni to v realite mily Cizku.... Vy si jen cancate vestu.

Vite, kdyz se na presidentskou volebni kampan utrati desitky milionu dolaru a pritom cast obyvatelstva nema zdravotni pojisteni a jina cast zije na urovni dobytka, kdyz lide nemaji k dispozici vzdelani, ktere by odpovidalo prumerne svetove urovni (o prebehlych svetovych spickach na nekolika universitach nemluvim)... pane Cizek, ruku na srajtofli, to NENI demokracie. To je spis PASKVIL!

Vy si myslite, ze si dobirate nas. Kdepak pane, sam sebe! [chechtot]

z.a.p

124481

02.01.2007 03:48

Jakou cenu za Saddama?

RE: Beránka si představuji jinak

74.?.?.?

Nu ano,

nemam vaznych namitek proti tomu co rikate.

Soucasne verim (i v souhlasu s Chartou OSN), ze kazdy jednotlivy stat/narod ma nezadatelne pravo si usporadat sve vnitrni zalezitosti na zaklade sve specificke jurisprudence. Nemyslim, ze tim privadim mnoho noveho kdyz zduraznim prave to posledni, ze totiz, lidove receno my 'nemame co kecat' do jejich vnitrnich veci, notabene bez jejich pozvani vojensky intervenovat.

A tady je ten problem; mame tu jeden svetove mocensky celek (jak vidite naznacuji daleko vice nez 'zemi') a ten si usmyslel, zmenit, preorat a preonacit jejich zpusob zivota at to stoji co to stoji. Pri Vasem kultivovanem nahledu bych ocekaval, ze s takovyn jednanim budete v nesouhlasu podobne jako jsem ja.

A o to v kostce jde. Jde o to, ze se utvari neprijatelny precedens. Neni mozne (a to plne v souladu se zminenymi "lidskymi pravy" ) urcovat nekomu jejich zpusoby zivota podle nasi (z)vule. A je zcela lhostejno, jak "spatny" rezim one zeme muze byt. Prave tak 'nevyhovujici' muze byt totiz nas, pro nekoho jineho.

z.a.p

124511

02.01.2007 03:59

Jakou cenu za Saddama?

RE: Beránka si představuji jinak

74.?.?.?

Dekuji za podporu v diskuzi s p.Isramem.

Nejprve jsem odpovedel sam a pak cetl Vas prispevek. Mate silne body kdyz uvadite priklady oklestovani "lidskych prav" tak jak jmenujete, prave v pripade one zeme 'zlateho etalonu' demokracie.

Pisatel Isram zrejme neprosel onemi souteskami, kterymi jsme prosli my dva k dosazeni nasi znalosti. Ja se vsak divam na kazdeho slusneho diskutera (cimz Isram nepochybne je) jako moznosti jak si overit silu vlastnich argumentu plus mozna ovlivnit pozitivne jejich mysleni.

z.a.p [smích]

124512

02.01.2007 04:25

Jakou cenu za Saddama?

RE: Svetova demokracie

74.?.?.?

"Mel byste se misto nesmyslneho cteni, trochu rozhlednout kolem sebe..."
---------------------------------------------------------
To je prave kamen urazu mily Kubyku. Bez cteni nic neni. Podivejte, Vy se mi muzete rozhodnout zaplacnou usta kachnim stehnem, ale ja si myslim, ze to bylo kureci. Jak mi prosim Vas dokazete to prvni? Opravdu bych Vas rad pri takovem pokusu videl. Nedokazane tvrzeni neni faktem.

Takze me nemut'te k vybuchu smichu nad Vasi ignoraci teoretickych zakladu Demogracie. Nikdy jste nemohl uspesne posoudit ani komunismus jestlize jste neznal teoreticky 'marxak'. Chcete-li hrat sah, musite nejprve vedet jak se tahnou figury, nemam pravdu?

" Vite pane Zap, zdravotni pojisteni ma v USA kazdy, kdo si ho zaplati...."
-------------------------------------------------------------
Vim mily Kubyku a to prekvapive dobre; zil jsem tam dole a dokonce parkrat jsem lekare navstivil. Muj zamestnavatel mel pojisteni a proto jsem platil jen tzv, "odecetne"(deductible). Nicmene pane, timto statistiky a fakta nepobijete, at milujete svoji novou zemi sebevic.

A je-li tomu tak jak rikam a chcete-li byt napomocen vylepseni (coz i ta nej-nej-nej zeme obcas potrebuje) doporucuji Vam podporit SEP (Social Equality Party of USA).

"Ja osobne si myslim pane Zap, ze vy si dobirate nas,..."
--------------------------------------------------------------
Nesmysl pane. Ja to vidim tak, jak jsem napsal prvne. Hodte si minci at vidite, ze mam pravdu ja.
[mrknutí jedním okem]

z.a.p

124514

02.01.2007 04:36

Jakou cenu za Saddama?

RE: Svetova demokracie

74.?.?.?

Pane (slysim dobre?) Kubyk

chci k Vam byt slusny. Nicmene Vas chci obdarit blahodejstvim pravdy. Vy na tyhle 'tezkotonazni' diskuze nemate. Proste to berete moc pozednicku - plac sem, plac tam.

Strilite od boku a vesmes se minete. Ja vim, mate rad eleganci typu raz-dva-tri. To by mozna slo s nejakymi usaky. S nami co s Vami nesouhlasime to bude o krapet horsi.

Podivejte, ja jsem oprimista. Dam Vam jeste jednu moznost. Bud mi vysvetlite rozdil mezi DEMOKRACII a MONEYKRACII a nebo nehraji. Plati? [smích]

z.a.p

124515

Stránka: 1 2 3 4

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 1

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
27,38 Kč
Libra
30,27 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
16,51 Kč
Švýcarský frank
25,63 Kč
100 japonských jenů
22,46 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 923,83 Kč
1 unce stříbra
549,93 Kč
Bitcoin
314 926,65 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?