Diskuze k článku

Proč chlapi netančí?

Příspěvků 51

13.10.2019 14:47

a především se nešuká !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 18.?.?.?

Pornostránky nahradily z větší části sexuální život mladých.
Jak říká známý co bydlí poblíž areálu VŠ kolejí, tak ještě v 90. letech se všude okolo válely použité kondomy, dnes naprosté čisto. A v 80. letech na kolejích propukaly masové epipemie pohlavních chorob. Bičenku tam měly i úplné ošklivky, snad jen ti největší nerdi ne.
Kámen šukal cihlu, chlupy i za obrazama [smích]

Jestli ono to nebude taky tím že slečnám nevoní nikdo bez drahého fára a luxusního bytu v centru a nebo když nevypadá jako kříženec Pita, DiCapria a Cruisa.
Slečny vzdychají a blábolí pořád něco o lásce, a za pár let je potkáte vdané za ty nejbohatší podnikatele v okolí.
A navíc chtějí aby chlap od rána do večera byl vtipnej a šaramantní.
Tiší introverti pak nemají žádnou šanci.

Mladí chlapi mají dnes zcela podtržené sebevědomí a bojí se že po těch nemotorných pohybech na parketu a výsměchu slečen, by si lízali rány další dva roky. A já to do jisté míry chápu.
Vzpomínám si jak mí vrstevníci chodili před tanečníma na panáka, aby to ustáli, někdy do hospody zdrhli i během tanečních.
A za další, ukažte mi chlapa co dnes není naprosté nemehlo (kulturisti to taky nevytrhnou).

374045

13.10.2019 15:18

Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

pozorovateľ 109.?.?.?

Príčiny tohto stavu sú rôznorodé a vo väčšine prípadov sa jedná o mix všetkých faktorov.

1) mikrovlnné žiarenie

Tak ako bolo naznačené v nedávnom článku https://www.zvedavec.org/komentare/2019/10/8046-te... , v kapitole o mikrovlnných vysielačoch. Všetky tieto mikrovlnné zariadenia negatívne pôsobia na mozog a schopnosť rozmýšľania. Ľudia, ktorí sú tzv. "elektrohypersenzitívni" sa v takomto prostredí cítia veľmi zle: bolí ich hlava, majú srdcové arytmie, nedokážu rozmýšľať alebo rozprávať, zlyháva im pamäť atď. Ale aj tí ostatní ľudia sú týmto žiarením ovplyvnení, len si to plne neuvedomujú. Obvyklý prejav je pocit ľahkej depresie, nesústredenosti a ľahostajnosti. Často sa pre to používa pojem "smartfónový zombie". Ale to nie je iba zo samotného pozerania do smartfónu. Z vlastnej skúsenosti viem, že to na mňa pôsobí zombifikačne aj keď sa nachádzam v blízkosti niekoho so smartfónom, napríklad vo vlaku/metre/autobuse.

A samozrejme sa nejedná iba o smartfóny. Rovnaký efekt na človeka majú až všetky "free", ne-free a hidden wifi hotspoty. Vo vagóne autobusu, vlaku, v obchodnom centre atď je človek v každom okamihu vystavený približne 20-30 wifi hotspotom a aspoň 20 bluetooth vysielačom. K tomu pridajme ešte mobilné vysielacie stožiare na strechách budov a pokrytie zombifikačným signálom je dokonalé.

Vysledoval som to pri cestách vo vlaku. Dievčatá pozerajú do smartfónu, poprípade majú bezdrátovú bluetooth slúchatká a iba počúvajú hudbu. Reakcie na zrakový kontakt nula bodov, možnosť nadviazať komunikáciu nula bodov. Vyzerajú ako námesačné. Podobné to bude aj v daných kluboch a diskotékach. S ugrilovanou hlavou skrátka nikto nemá na flirtovanie chuť.

K tomu ešte pridajme emocionálnu vyhoretosť z toho, ako dievčatá nonstop komunikujú cez smartfón so svojím okolím, obvykle vedúc 4-5 paralelných textových debát súčasne. Keď som im občas nahliadol cez plece, takmer vždy debatovali s kamarátkami, nie s chalanom, a o úplných banalitách.

2) sterilizujúce látky v prostredí, ktoré tlmia produkciu pohlavných hormónov

Ďalšia vec o ktorej sa vôbec nehovorí. Kedysi armády, aby utlmili libido svojich vojakov, tak im do vody pridávali bróm. Dnešná doba je sofistikovanejšia a tak sme otravovaní sterilizačnými látkami zo všetkých možných zdrojov. Od plastov, cez vakcíny až po termoúčtenky. Obľúbená stratégia je potláčanie produkcie pohlavných hormónov pomocou vyvolania autoimunity proti pohlavným hormónom, najčastejšie pomocou kontaminovaných očkovacích vakcín.

Výsledkom je, že muži aj ženy pôsobia sterilne. Ženy nemajú záujem o sex a muži im nepripadajú atraktívni. Muži zase majú v dôsledku nedostatku testosterónu nedostatočnú motiváciu k zoznamovacím pokusom, hlavne ak majú vopred vysokú šancu, že budú odmietnutí. V takom prípade je porno viac než dostačujúcou náh...Automaticky kráceno

374046

13.10.2019 15:20

pokračovanie

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 374046

náhradou a motivácia mladých mužov k zoznamovacím pokusom ešte viac klesá.

Za posledné roky som spoznal minimálne dve dievčiny, ktoré nemajú nikoho a ani nikoho nehľadajú. Celé roky žijú prakticky v celibáte (a nie sú lesby!) a nie sú schopné odôvodniť, prečo vlastne nechcú žiaden vzťah. Ďalšie dve dievčiny na tom boli podobne. Tiež celé roky bez partnera, jediný rozdiel bol v tom, že mali nerealistické požiadavky a neboli ochotné ísť "pod svoju cenu". O ďalších prípadoch viem sprostredkovane, kedy dievčina v najlepších rokoch (24 r) vyhlásila, že najbližší rok si nikoho neplánuje hľadať.

3) feminizmus a metoo kampane.

Tretia vec je devastujúci dopad feminizmu a nenávistných protimužských kampaní na celkové vzťahy medzi mužmi a ženami. Hoci sa v našom prostredí metoo príliš neuchytilo, aj to stačilo, aby správy o ňom prenikli kamsi hlboko do podvedomia žien. Ženy sa stali viac odťažité a nedôverčivé pri akomkoľvek pokuse muža o zoznámenie sa. V minulosti bola každá dievčina polichotená, keď s ňou niekto skúšal flirtovať, dokonca aj keď o neho nemala reálny záujem. Súčasné dievčiny dajú chalanovi okamžite najavo, že ich otravuje, že nemajú náladu, že má vypadnúť a nech ju neobťažuje. A už to ide. Po pár podobných zážitkoch sa skúsenosť vryje aj do podvedomia chalanov a začnú si veľmi dobre premýšľať, koho oslovia a či im tú námahu, stres a možné poníženie stojí.

Ďalšia vec je, že súčasný feminizmus rozvrátil tiež celkové evolučné role medzi mužmi a ženami. Kedysi boli ženy na mužoch ekonomicky závislé, takže každý muž o trochu lepší než ona, jej bol dobrý. Dnešné ženy majú za sebou vysokú školu, vysoký plat, absolútnu nezávislo, našminkované sú ako miss universe a zisťujú, že nikto z mužov nie je natoľko lepší, aby ich zaujal. Muž, ktorý by v minulosti bez problémov našiel partnerku je dnes pre súčasné hyper-emancipované ženy nedostatočne zaujímavý. A počet bohatých alfa samcov je limitovaný.

Skrátka, keď spočítame efekty všetkých týchto troch stratégií, tak ich efekt na zoznamovanie je zničujúci.

Potom tu máme davy mladých mužov, ktorí večery trávia pozeraním porna a frustrované mladé dievčatá, ktoré s kamarátkami chodia spoločne tancovať na prázdne parkety diskoték.

374047

14.10.2019 7:24

RE: pokračovanie

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 374047

No s tím nesouhlas. Hele když chlap narazí na babu, která dělá ze sebe Lorenovou tak takovou krávu ať nechá někomu bohatšímu nebo třeba většímu sportsmanovi - není co závidět. V tomto případě myslím, když chce babu na vážnější vztah. Je spousta holek a žen, které stojí nohama na zemi a lze s nimi normáně žít. Chce to mít trochu v hlavě srovnané, dívat se kolem sebe a dělat věci tak jak se věci maj dělat. Chápu, že mamámci, přerostlí puberťáci to maj těžký - no ti musej za maminkou a ta jim slečnu vybere. Normální dvacetiletý chlap, který se umí umýt, upravit, slušněji oblíct, nemá 130kg a mluví smysluplně, musí denně, když chce, dostat od pěti ženských telefonní číslo, tím nemyslím, že by s nimi lezl do postele. Samozřejmě, že od dalších dvaceti bab telefon nedostatne s tím musí počítat. Jenomže mamánci, šampónci a velcí puboši jsou zvyklí dostat hned všechno. Za tímto hledejte lenost, kterou si přinesli z domu, kde nic dělat nemusej jenom čekaj až jim vše máma přinese pod nos aniž by se hnuli od dvéno PlayStation, PC nebo mobilu a je s nimi nuda. No a ta stejná skupina je i mezi děvčaty no a co s takovou babou? Chtěl by ji normální chlap.

374067

14.10.2019 10:14

RE: pokračovanie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 374067

Je vidět že neznáte současné dívky ani trochu. Ten zlom v adolescenci je tam jasně patrný.
Půvabná milá puberťačka se kterou se dá v pohodě mluvit, a najednku rup! a je z ní ze dne na den fiflenka kterou zajíma jen to aby se se svým klukem vychloubala před kamarádkami, takže dotyčný musí vypadat nejmíň jako Brad Pitt, mít sportovní káru, a především být neustále vtipný a duchaplný.

A tohle všechno má splňovat kluk co teprv odrůstá z puberty, neví pořádně co sám se sebou, zakoktává se a nerozumí holkám.
Dřív ty holky aspoň zachovávaly slušnost a normálně si povídaly. Dnes už po druhé větě dělají opovržlivé pohledy, a odchází po minutě, když jste ji svým projevem neohromili.

374071

13.10.2019 21:02

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 374046

>Príčiny tohto stavu sú rôznorodé a vo väčšine prípadov sa jedná o mix
>všetkých faktorov.

>1) mikrovlnné žiarenie
>2) sterilizujúce látky v prostredí, ktoré tlmia produkciu pohlavných
>hormónov

Nesmysl. My, starší, žijeme ve stejném prostředí a na nás to nepůsobí?

Problém je v něčem jiném. A sice v nízkém sebevědomí současných mužů. Oni odmítají dospět. Byli vychováni v bavlnce bez tělesných trestů, nikdo je nenutil trpět, ze života se odstraňuje soutěživost, protože "všichni jsme stejně dobří", jak hlásá mantra politické korektnosti. Ti lidé neumí prohrávat, bojí se života a bojí se odmítnutí (=proher). Utíkají do virtuálního světa před tím skutečným, protože tam lze uspět bez prohry a bez fyzické bolesti. Nechápou, že odmítnutí nic neznamená.

374055

13.10.2019 21:41

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 374055

ad: "Nesmysl. My, starší, žijeme ve stejném prostředí a na nás to nepůsobí?"

To vôbec nie je také jednoduché:

1) mikrovlnné žiarenie nepôsobí na každého rovnako, podobne ako rádioaktivita. Niektorí ľudia sú voči nemu výrazne odolní, iných naopak zložia aj relatívne nízke dávky. Z nejakého zvláštneho dôvodu sú na mikrovlnné žiarenie mimoriadne citliví mladí ľudia a naopak dôchodcovská generácia s ním nemá skoro žiadne problémy. Prečo to tak je, neviem vysvetliť, ale to je dojem, ktorý som vypozoroval v mojom okolí. Mladí ľudia sú "na šrot", zatiaľ čo dôchodcovia sú na tom s vitalitou a aktívnosťou pomaly lepšie než tínedžerská mládež.

2) ďalšia vec je, že mladé ľudské telo ešte rastie, vyvíja sa a tak do seba vo väčšom množstve zabudováva toxické látky, ktoré tu v minulosti neboli, keď dorastala predošlá generácia. Stará generácia už iba obnovuje svoje telesné bunky v nutnom minimálnom množstve, takže toxíny sa v ich tele ukladajú pomalšie.

ad: "Problém je v něčem jiném. A sice v nízkém sebevědomí současných mužů. Oni odmítají dospět. Byli vychováni v bavlnce (atď...)"

Môže to byť úplne inak. Sebavedomie mužov závisí v prvom rade od testosterónu a v druhom rade od nejakého neurotrasmitteru, ktorého meno si teraz neviem spomenúť.

Existujú výskumy očkovacích vakcín, ktoré majú vyvolať u cieľovej obete autoimunitu proti testosterónu. Info napr. tu: https://diskuter.wordpress.com/2018/05/03/rizika-o... . Sú to relatívne nedávne záležitosti, výskum prebiehal v 1990tych rokoch a do praxe mohol byť nasadený iba nedávno, takže postihol hlavne najmladšiu generáciu. Ale je tam aj kopa ďalších faktorov, či už zbytky ženskej estrogénovej antikoncepcie v pitnej vode, ftaláty uvoľňované do vody a potravín z plastových obalov, termoúčtenky https://diskuter.wordpress.com/2018/07/25/epidemia... atď...

Podobne je možné vyvolať autoimunitu alebo blokáciu aj príslušným neurotransmitterom sebavedomia (existuje extrémny príklad tohto problému, diagnóza sa nazýva "sociálna fóbia", podľa môjho osobného názoru dôsledok očkovania).

V stručnosti, keď to zhrniem, tak pokiaľ niekto úmyselne u mladých mužov utlmí produkciu testosterónu, tak výsledkom budú neduživí hambliví zženštilci (ale nie homosexuáli!), ktorí by aj radi chceli nejakú ženskú partnerku, ale nemajú v sebe potrebnú testosterónovú energiu, aby ju naozaj získali.

ad: "...nikdo je nenutil trpět, ze života se odstraňuje soutěživost, protože "všichni jsme stejně dobří", jak hlásá mantra politické korektnosti."

Toto je už len druhoradý faktor. Ano, je pravdou, že testosterón je produkovaný počas fyzickej námahy a v podmienkach určitého životného stresu. Ale nie je to jediný faktor, ktorý súčasným mladým mužom zničil život.

374059

13.10.2019 22:24

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 374055

p.s.

Vysvetlenia občas môžu byť na prvý pohľad veľmi kuriózne.

Vyjdime z predpokladu, že svetové elity v rámci svojej depopulačnej agendy distribuujú medzi populáciu látky potláčajúce tvorbu testosterónu. Neriešme teraz spôsob, či je to vakcínami, plastmi, antikoncepciou, gmo potravinami alebo wifi žiarením.

U mužov je testosterón hlavný pohlavný hormón, ktorý riadi väčšinu telesných aktivít - tvorbu svalov, fyzickú silu, produkciu spermií, hĺbku hlasu, komunikatívnosť, odvahu a agresivitu. Nedostatok testosterónu = nedostatočný muž.

U žien je práca sexuálnych hormónov zložitejšia. Estrogény sú zodpovedné za "ženskosť" žien, zatiaľ čo (paradoxne) testosterón je u žien zodpovedný za ich sexuálnu túžbu. Čím viac má žena testosterónu, tým má väčšiu túžbu po sexe (extrémne zjednodušene povedané...)

Takže. Dajme tomu, že niekto rozšíri po svete látku, ktorá u mužov aj žien utlmí produkciu testosterónu.

Muži budú vyzerať menej mužne, budú menej odvážni a budú mať menšiu motiváciu k dobývaniu žien a sexu. Budú mať menej spermií a budú menej plodní.

Ženy bez testosterónu budú mať prakticky nulový záujem o sex a veľmi vlažný záujem o mužských partnerov. Vo výsledku tak priemerný muž, ktorý by žene v minulosti rozbúšil srdce, ju v súčasnosti nechá chladnou. Jediné, čo ju ešte ako-tak vzruší, je super-atraktívny a bohatý muž, tzv. alfa samec.

Takže čo máme vo výsledku. Menej odvážnych mužov, ktorí sú si neistí pri zoznamovacích pokusoch a fakticky frigidné ženy, ktoré odmietnu skoro každého a celé roky žijú bez sexu a partnera (bohužiaľ, poznám také osoby z môjho okolia a nie jednu...). A už to ide po zostupnej špirále. Šanca mužov na úspech u takýchto ľahostajných žien je nízka, každý ďalší neúspech im znižuje sebavedomie (špeciálne ak sa stretnú s veľmi nepriateľskou odozvou). A ženy, frustrované nedostatkom "zaujímavých" mužov si postupne natoľko zvykajú na svoj celibát, že im sex úplne presane chýbať.

A sme na ceste k vymretiu národa...

374061

13.10.2019 23:13

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

Libertarian 46.?.?.?

Reakce na 374055

Pán Stwora, plne súhlasím, mãm rovnaké skúsenosti aj názory, a tiež som rãd, že vďaka veku sa nedožije šialeného konca civilizácie.
Tie prázdne parkety, ženy tancujúce bez chlapov, ulice bez zamilovaných párov, všetci 'muži ' na ksichtoknihe, je to šialené.

374062

14.10.2019 0:07

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

simonx 89.?.?.?

Reakce na 374055

Ano, tento sterilní život bez vnějších rizik, ale nesnesitelný uvnitř, to je Huxleyův teorém v praxi. Všeobecné blaho ruku v ruce s lacinými chtíči pro každého v jakémkoliv množství umoří nakonec všechny jednotlivce, do posledního. Nebudou mít již pro co žít. Hrůzná vize [pláč]

Přidal bych ještě jeden pohled. Nevím kdo z vás má tu čest s lidmi narozenými v 90. letech setkávat, ale řeknu vám: neznám bezcitnější, sobečtější a narcističtější stvůry, než tuto generaci. Čest výjimkám. Oni se v sociálních sítích našli, stvořili tyto sítě k obrazu svému a ty sítě stvořily je.

374063

14.10.2019 9:58

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 374055

Nesouhlasím Vladimíre. Nešlo o žádnou výchovu v bavlnce, ale v matriarchálním feministickém pekle. To samy matky takto vykastrovaly své syny, když předtím odkoply své muže a výchova synů byla výhradně v jejich rukou.
Řada matek si už v dětství ze svých synů vychovala poddajné osobní slouhy s nulovým sebevědomím. Tito jsou pak židomédii označováni za mamánky co si nechcou vzít hypotéku na 30 let a uvázat kolem krku náročnou manželku které budou dělat slouhu jako předtím mamince, od které se jim podařilo s vypětím sil utéct. To že si nechcou pořídit kopii své matky ve formě stejně náročné a bezohledné manželky, je už jen čirý pud sebezáchovy.

374070

14.10.2019 14:11

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 374070

Pod tento příspěvek se plně podepisuji a souhlasím...
To jste napsal krásně... Matriarchální feministické peklo...

374084

14.10.2019 14:25

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 374070

Určitě máte také částečně pravdu. Dílo feminacistek a jejich nelidské ideologie. Jsem zvědav, jestli ženy někdy přijdou na to, jak strašně jim feminacistické hnutí ublížilo.

374086

15.10.2019 20:49

RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 374086

To je vžitý omyl. Ve skutečnosti feminacistky jen aktivovaly destruktivní sklony co ženy mají v sobě. Uvědomte si že Kálí byla bohyně, nikoliv bůh.
Považovat ženy za nějaké nevinné květinky je stejně fatální omyl jako když zhrzení a zahořklí muži považují ženy za ztělesněné zlo.

374109

13.10.2019 16:27

ad pozorovatel

Martinik 31.?.?.?

...dobre shrnuto, vystizeno...

374048

13.10.2019 16:36

A samozrejme nerealistické požiadavky žien na mužov

pozorovateľ 109.?.?.?

citácia z článku:

Před měsícem jsem U kocoura vedl rozhovor s osmadvacetiletou slečnou. Žije sama, je docela pohledná, i když má piercing a tetování na ruce. Svěřovala se mi, jak je pro ni těžké najít chlapa. Ti, co trošku za něco stojí, jsou buď ženatí nebo ve vztahu nebo teplí. Ti ostatní příliš nezajímaví, nesmělí, uzavření, nejistí.

Tu by totiž dosť bolo zaujímavé vedieť, čo ona osobne hodnotí ako "nezaujímaví, nesmelí, uzavrení, neistí". Pretože to sa dá interpretovať aj tak, že kto nie je bohatý sebavedomý svalovec, tak je z pohľadu žien "nezaujímavý"...

Rovnako je otázne, čo vnímajú ženy pod pojmom "nesmelý". Pokiaľ je muž "smelý", tak je otravný, sexuálne obťažuje a ideálne na neho zavolať políciu (alebo po 30 rokoch podať trestné oznámenie). Pokiaľ je muž "nesmelý", tak zase sú ženy rozmrzelé, že po nich len pozerá a ani sa nepokúsi ich osloviť. A keď ich osloví, tak sú ženy zase rozmrzelé, že práve dnes na zoznamovanie nemajú náladu a predsa po meste chodí ďalších 20 000 mladých mužov v jej veku a tak sa proste s nejakým zoznámia zajtra, pozajtra alebo keď náhodou na to bude nálada...

A máme tu zostupnú špirálu. Muži, ktorí sú pri každom serióznom pokuse odmietaní (občas dosť bezohľadne), až napokon to sebavedomie a sebaistotu stratia.

Ešte v časoch, keď som chodil na výšku, tak nebol problém sa zoznámiť. Trebárs aj v rade čakania na obed. Alebo v kupé vlaku. Alebo natlačení v dave o dvere autobusu. Nebol to problém. Dievčatá mali dobrú náladu, žiaden smartfón a tešilo ich, keď si mohli nudnú polhodinu cesty skrátiť nezáväzným rozhovorom.

Dnes vidím u dievčat unavené, deprimované a sklenené pohľady, ktoré hľadia skrz mňa kamsi do prázdnoty. Na zrakový kontakt nereagujú, v ušiach slúchatká, plus vo väčšine prípadov niečo hrozne dôležité rozpracované na smartfóne. Pokiaľ predsa niečo skúsim, obvykle dostanem zdvorilú alebo aj menej zdvorilú odpoveď, že nie je záujem o debatu. Skúsil som pred časom pozvať kamarátku na rande, v reakcii na to sa so mnou nasledujúce 3 mesiace nerozprávala.

Skrátka, všetko je rozvrátené.

Dievčatá majú zdeformovaný ideál krásy z hollywoodskych romantických filmov. Muži pre zmenu z pornofilmov. Ani jedna strana nechce pochopiť, že krásavci a krásavice z daných filmov v bežnom svete pre nich nie sú. Dievčatá tvrdohlavo čakajú na krásnych alfa-samcov a keď ich prebudia tikajúce biologické hodiny, tak zistia, že už o ne nestoja ani tí beta samci. Navyše v poslednej dobe dievčatám nejak ani biologické hodiny netikajú a ani dievčatá po 30tke sa do vzťahov nehrnú.

Ďalšia tragédia sú veľkomestá. V takej Bratislave/Prahe má každá dievčina okolo seba najmenej 20 000 potenciálnych nápadníkov. Prečo by mala nejak spolupracovať pri zoznamovaní? Však nech to chalan oddrie a keď nebude dostatočne zaujímavý, tak je tu ďalších 20 000 náhradník...Automaticky kráceno

374049

13.10.2019 16:37

pokračovanie

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 374049

náhradníkov, ktorých možno stretne zajtra. Dievčatá tak pri zoznamovaní vykazujú až ľadovú pasivitu a ľahostajnosť. Samozrejme, potom v istom okamihu niektoré začnú panikáriť, stačí k tomu pár mesiacov stresov v práci, nejaká prechodená choroba a ich krása je náhle preč a zrazu už ich vo vlakoch nikto "neobťažuje". Ale to už je neskoro.

Dievčatá žijú v ilúzii, že ich atraktivita bude odchádzať plynule a postupne a že včas odhadnú, kedy už nemá zmysel ďalej taktizovať a radšej vziať toho najlepšieho z aktuálnych záujemcov. Ale v praxi je to iné, obvykle k tomu zlomu v atraktivite dôjde veľmi rýchlo a pre dievčatá je to šok, prečo zrazu jej už nikto nedvorí, keď ešte pred pár mesiacmi musela záujemcov odháňať...

374050

14.10.2019 10:51

RE: pokračovanie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 104.?.?.?

Reakce na 374050

Rovnako je otázne, čo vnímajú ženy pod pojmom "nesmelý". Pokiaľ je muž "smelý", tak je otravný, sexuálne obťažuje a ideálne na neho zavolať políciu (alebo po 30 rokoch podať trestné oznámenie).

Pokiaľ je muž "nesmelý", tak zase sú ženy rozmrzelé, že po nich len pozerá a ani sa nepokúsi ich osloviť.
A keď ich osloví, tak sú ženy zase rozmrzelé, že práve dnes na zoznamovanie nemajú náladu a predsa po meste chodí ďalších 20 000 mladých mužov v jej veku a tak sa proste s nejakým zoznámia zajtra, pozajtra alebo keď náhodou na to bude nálada...

A máme tu zostupnú špirálu. Muži, ktorí sú pri každom serióznom pokuse odmietaní (občas dosť bezohľadne), až napokon to sebavedomie a sebaistotu stratia.


Geniálně řečené, do kamene tesat. Už jsem myslel že jsem jediný kdo to tak vnímá.
Když se ženě nikdo neozývá tak fňuká že ji chlapi ignorují. Ale když jí sám iniciativně zavoláte tak jste najednou za vtěrku a opruzáka o kterého nemá zájem. Na ženy totiž nejlépe funguje předstíraný nezájem a když ona naopak musí usilovat o vás. Jak ale máte předstírat nezájem do telefonu nebo mailu?

A s tou náladou je to ještě lepší. Když nemá náladu tak vás bude ignorovat i kdybyste jí snesl modré z nebe. A když jeden den náladu má, tak klidně zatáhne na záchod prvního opilce na baru a vykouří mu ho tam.
Žena je tvor náladový, impulzivní, žije přítomným okamžikem a svými emocemi.
Když dokážete správně zabrnkat na její emoce, tak je vaše.

374075

13.10.2019 17:34

RE: A samozrejme nerealistické požiadavky žien na mužov

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 374049

Já si myslím, že mnoho současných mužů ve věku cca. mezi 20-33 lety vzhled tváře degraduje svými vousy.
Můžou mít sebesvůdnější obličej, ale je jim k ničemu, když ho mají zakrytý dlouhým strništěm či dokonce plnovousem. Jejich potenciální partnerky pak vlastně ani neví, jak ten chlap pod tím lesem chlupů vypadá.
Dokonce to neví ani oni. Jeden můj známý si po několika letech oholil svůj plnovous a nestačil se divit, jak se za tu dobu jeho tvář změnila.

374051

13.10.2019 20:29

RE: A samozrejme nerealistické požiadavky žien na mužov

Malý a zvedavý 185.?.?.?

Reakce na 374051

Boli by ste prekvapený, koľko mladých báb chce bradatého chlapa. A ešte aby bol potetovaný. Prípadne s vyholenou hlavou.

374053

13.10.2019 21:09

Důvodů je více

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

1. Ženy se emancipovaly až příliš,často mají v dnešní době větší koule než tzv. chlapi. Mnoho chlapů se feministek prostě bojí.
2. Internet nabízí nejrůznější rozkoše, a to bez rizika nechtěného otěhotnění partnerky či získání nějaké pohlavně přenosné choroby.
3. Ženy tancují raději než muži. A proto většinou i lépe. Když chlap umí tancovat, ženy mu přímo nadbíhají, a to i když jeho visáž je nic moc.
4. Pozvat ženu do nějakého podniku, kde se tančí, vyjde dnes dost draho.
5. Chlapi jsou z práce tak urvaní, že touží jen se nadlábnout a jít spát. Na nějaké romantické balení holek už jim prostě nezbývá energie.
6. Diskotéky dnes navštěvuje především nudící se "zlatá mládež", která nemá vkus, ale často má něco naváto pod kulichem. Má na to prachy od papínků.
7. Nároky na muže výrazně stouply. Ideálem je bohatý krasavec, plodný, věrný, milující svou dívku až za hrob,prudce inteligentní a dobře materiálně zajištěný. A nesmí s ním být nuda. Něco jako ideální plyn.
8. Děti dnes vyjdou do doby, než se postaví na vlastní nohy, dráž než nový meďák.
9. Vlastní bydlení je pro mnoho mamánků jen vlhký sen. Máma hotel je jistota a téměř gratis.
10.Tancovat na dnešní hity pop music se dá jen v těžkém rauši nebo úplně namol.
Určitě těch důvodů je ještě více, ale můj příspěvek se nečiní nároky na úplnost.

374056

14.10.2019 10:35

RE: Důvodů je více

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 374056

9) Bydlení u rodičů je jediná možnost. Když jak hypotéky tak realitní trh v ČR ovládá mezinárodní žid.
Už v roce 2008 by mladému člověku po zaplacení nájmu a jídla nezbyly prachy ani na hospodu, nebo diskotéku. I v krajských městech byl problém dostat se jako mladý středoškolák přes12 000 čistého a pitomá garsonka stála 7 000. Vysokoškoláci měli často jen o pár tisíc víc. "Podnikatelé" škrtili mzdy co to šlo.

Dnes stojí paneláková garsonka (alias svobodárna, ve které za toho hrozného bolševíka byli mladí 2-3 roky než dostali státní či podnikový byt) 10 000 a burešové a bakalové sem stěhují statisíce ukrajinských stávkokazů co bydlí v bytě po deseti až dvaceti. Takový majitel bytu si pak přijde klidně na 100 000 měsíčně když tam má palandy na 3 patra a ukrajinci tam spí na 3 směny.

374072

13.10.2019 21:13

proč? asi se jim nechce

ping789 2a00:x:x:x:x:x

autor spojuje mnoho témat do jednoho marginálního, 30 roků formátování populace skrze jewdiální zvratky má mnohem vážnější důsledky než prázdné diskotéky, platí: když se zkazí ženy národ zaniká
p.s. být mladý hledám si ženu pro život a rodinu ve východní Asii

374057

14.10.2019 11:44

přísná výchova = hodná žena

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 374057

Ty asijské ženy se tu velmi rychle zkazí, když vidí že chlap tady plní jen roli onuce a slouhy ženy. Žena je tvor velmi přizpůsobivý.

Ony nejsou hodné jen tak samy od sebe. Za takové chování jaké je tady běžné, by totiž nedostaly do držky jen od manžela, ale i od otce a od tchýně.
Úplně stejně to funguje v islámu.

Znám dost lidí co se s asijskou "něžnou kráskou" dost drsně spálily.
Jako základ totiž je, že časem budete živit celou její rozvĕtvenou rodinu v asii.
A už si i osvojily systém vydírání přes děti a alimenty.

Nechá si udělat dítě, zdrhne do vietnamu a z alimentů uživí půl příbuzenstva.

374080

13.10.2019 21:33

Podle mého názoru si příroda najde cestu vždycky...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Ženy, dívky, holky... podvědomě (a někdy vědomě) hledají partnera, který je a jejich budoucí děti zajistí, neuteče při prvních problémech. Jako všechny samičky skoro každého druhu.

Jenže jak to má ta holka poznat, když muž je nejistý sám sebou. Bohužel je téměř nemožné, aby si byl mladý muž byl jistý sám sebou a přitom nebyl idiot, nebo vnitřní jistotu jen nepředstíral. Někteří "chytřejší" kluci předstírají, holky naletí, ale už bývá většinou pozdě. Zdánlivý "macho" se ukáže jako slaboch, někdy pije, ženu týrá psychicky nebo fyzicky. A samozřejmě i ona jej. Poctivější kluk svou sebejistotu nepředstírá, ale holky o něj jeví jen malý zájem a to jeho sebevědomí ještě snižuje. Pokud zahořkne, je to v hájí téměř úplně, protože už mu zbývá jen nadávat na ženy až do konce svého života.

Řešení může být jen to, které je pravdivé. Sebevědomí pochází z poznání sebe sama a z kultivace vnitřní energie. To první přichází s věkem, ale to druhé je možné dělat kdykoli. Pokud máte pocit, že nemáte v lásce štěstí a že lidé opačného pohlaví mají o vás malý zájem, najděte si nějaké energetické cvičení, jako třeba qigong, tai-chi nebo jógu. Třeba i trochu říznuté bojovým uměním, ale zase to s tím bojovým zaměřením nepřežeňte. Důležitá je v tomto případě vnitřní energie. Po čase se začnete cítit jinak, líp. Možná přidáte ještě nějaké jiné cvičení. Vaše postava a vzhled se zlepší. Přestanete být tak vyprahlí a závislí na tom, jestli někoho máte, nebo ne. Budete přirozenější, klidnější, sebevědomější a nebude to hrané. Ženy jsou mnohem intuitivnější než muži a ten klid a sílu z vás vycítí. Budete si teď muset naopak dávat pozor vy, abyste nenaletěli...

Kromě toho, pokud vám něco v životě nevyjde, tak moc snadno a na dlouho vás to už nerozhodí. Vlastně s vámi natrvalo pohne jen málo co, ale přesto nebudete "tvrďák", jdoucí přes mrtvoly. Naopak, příjemný chlapík, s kterým bude život ve dvou zábavnější, veselejší a v těžkých chvílích aspoň snesitelný.

374058

13.10.2019 22:21

Rorumím Vám Vladimíre, taky se tím trápím ale co když je to jinak?

PeKa 37.?.?.?

Přeji pěkný večer pane Stworo,
vnímám to úplně stejně jako vy. Ale co když JEN MY jsme měli to štěstí prožít svůj život ve výjimečné době, která se vymyká historii? Měl jsem to štěstí prožít půlku svého života v době socialistického Československa (bez válek, hladu, násilí, strachu o základní jistoty apod.) a druhou půlku svého života v době posametové která též nebyla špatná pro našince, ale která nyní končí a začíná opět doba temna.
Někdy si říkám že vlastně jsme dostali šanci, tu jsme si uvědomili, vyčerpali do mrtě a snažíme se nastupující generaci předat info že mohou pokračovat ale musí za to bojovat. Drtivá část věků byla o srabu, nemocech, válkách, hlouposti apod.
Zkrátím to, naše doba je taková doba Renesance II. a pámbů měl rád naše rodiče že jim umožnil nás porodit zrovna do této výjimečné doby... Pozdravujte svoji přítelkyni, musí to být výjimečně talentovaná tanečnice [mrknutí jedním okem]

374060

14.10.2019 4:26

V Plnym Proudu je akce

favela 103.?.?.?

Reakce na 374060

zvana The Great Replacement. Zacalo to Affirmative Action, proti populaci USA a EU. Tedy tsunami afroarabu maji ve vsem prednost pred bilymi lidmi. Mladi lide nemaji budoucnost v kapitelistickem-demofasistickem rezimu. Nemohou zakladat rodiny , studovat, kdyz se uvolni misto pribehnou dalsi uprchlici /a s nimi pribudou stada jejich rodin/ a s totalni prednosti. Stoupajici najmy a ceny vseho ,zarucuji pro mlade /,zivot na chodniku mest..Jsou tedy zaziva pohrbivani !!! Vylouceni z prirozeneho rustu a vyvoje, ze spolecnosti, odkopavani odevsad, a nesmi se ani podilet na jejim budovani. Navic jsou vyhrozovani mocnymi tresty , jako bili Supremacisti, rasisti a nasilni zlocinci. Jeste predtim nez cokoliv udelali..A, ze nechteji pracovat zneuzivaji proti nim, denne krici mnozstvi TV kanalu a medii..Denne jsme my vsichni bombardovani tezkymi obvinenimi ze zlocinu a nevadi vytahovat ty 100 let stare a zaroven s polonahymi osobami jsou propagovany jako andele..,davani za vzor Atd. ..Korporace zamestnavaji 3-5x vice personalu nez je treba po dohode s vladami. V Sydnejskem casinu /monopolu aby /bez konkurence/,vice zbylo na podplaceni vlad/, je videt treba u baru 4-6 osob a hlida je davy 10-15 hlidacu, ani jeden australan, velmi neefektivnich,proto jich musi byt obrovska a zbytecna vetsina..Umela zamestnanost.My to platime.
Casino hosti velke davy afroarabu s nacpanymi kapsami penez a pod vlivem alkoholu, coz maji prisne zakazane nabozenstvim. Druhej den se proberou z vopice a jedou demonstrovat s patricnymi projevy nenavisti za zavederni Saria zakonu.A kazdej z nich, by temi zakony skoncil velmi spatne.
Kdo neveri at si vezme flasku koralky a jede na dovolenou do SA. Objevi se rychle ve frontach na popravu. Jejich vlastni...Utek od Islamu a Koranu a co nejdal je primo zbesilej. Ale v EU vedi, ze cesta k odstraneni Evropanu je prave pres fanaticky a vrazedny Islam , nic jneho , vlady a urady od nich nepozaduji..Spachaji zlociny, soudci krici unisono, neni normalni, nemuze byt souzen a nesmi byt z EU vyhosten ,/jeste se hodi/. Az mrazi z ty neschopnosti vetsiny z nich a totalni , nekonecny zavislosti na nas. Pseudosex. Feministi a afroarabove nejsou schopni vyrobit a vytvorit vubec Nic. A to je privadi do jeste vetsiho fanatismu a silenstvi..
A jsou tak ochotne nastroje utoku Proti nam ...Ale v dusledku i proti sobe...

374064

14.10.2019 11:30

RE: Rorumím Vám Vladimíre, taky se tím trápím ale co když je to jinak?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 374060

Děkuji za pozdrav. Tancuji ráda, ale ne na všechno. Máša[smích]

374078

14.10.2019 7:19

Nepodceňujme sociálnych inžinierov

jan26 195.?.?.?

Globálna "elita" potrebuje znížiť počet obyvateľov Zeme aby im "luza" nespotrebovávala zdroje. Z viacerých dôvodov im leží v žalúdku najmä biela rasa, takže boj proti nej sa vedie so zvýšenou intenzitou. Spoločenské procesy sú vedené mnoho úrovňovou kampaňou. Propagácia homosexuality a príbuzných sodomitských úchyliek, virtuálny svet, výchova žien ku kultu Lilith (ženský démon), rozklad legislatívneho základu rodiny, doslovná poprava mužov v prípade rozvodu (popretie rodičovských práv, ekonomická likvidácia), to všetko je balík nástrojov na ukončenie bielej populácie. Čerešničkou na torte je dovoz cudzincov z Afriky a Ázie na osídlenie umierajúcej Európy.

374066

14.10.2019 9:12

Debilizátory - noví společníci v kapse každého

Miroslava 5.?.?.?

Kdyby jen netančili, to je to nejmenší! Oni nechtějí NIC, ani rodinu, vlastní děti, o někoho se starat, být zodpovědnými, nesobeckými, no prostě chlapi, jak se patří! Jenže, kde se to naučit, když jsou duchovně-mravní hodnoty společnosti rozvrácené, nestmelujicí, odmítající mravní ideály?
Navíc teď má každý z nich debilizátor v kapse - nového společníka. S ním mu často společnost stačí a nepotřebuje už zcela nikoho.

374068

14.10.2019 11:22

RE: Debilizátory - noví společníci v kapse každého

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Reakce na 374068

Nikoliv, vážená. Jen si nechtějí pověsit na krk naprosto neschopnou babu, přičemž oni budou dřít od rána do večera v práci a když přijdou unavení domů, tak budou poslouchat blbé kecy jak jsou neschopní, protože Máňa odvedle jezdí na dovolenou 2x ročně a její muž (podnikatel) jí koupil o třídu dražší auto a různé fantasmagorie jak jí ten její určitě pomáhá s domácíma pracema a s dětma.

374076

14.10.2019 14:17

RE: Debilizátory - noví společníci v kapse každého

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 374076

Lidé se od přírody nerodí zlí,
jen kultura ve které žijí je deformuje,
na nelidské stroje psychiky typu zombies,
pro cíle těch, jenž kulturu historicky formují...

374085

14.10.2019 10:35

Na festivalech narváno a přibývají

External Observer 185.?.?.?

To je ovšem jenom jedna strana mince...
Na druhou stranu se rozrostlo nebývale množství i různorodost hudebních festivalů do množství i kvality jaká tu nikdy dřív nebyla... A na nich je mladými narváno...

A stejně tak přibylo neuvěřitelným způsobem obřích megakoncertů a show pro tisíce lidí v halách a na stadionech. A mrkněte se jaké dělajéí prodeje. (Poslední show Rogera Waterse má na wikipedii výdělky z jednotlivých měst) Teď jsem mluvil s jednou dvacetiletou slečnou a říkala že na tom byla...

Nic z toho během vašich časů ani po revoluci nebylo v takovém rozsahu. Vyjmenujte mi festivaly - na kterých jste byli v sedmdesátých, osmdesátých, devadesátých letech a na něž vám zůstala nehynoucí vzpomínka... Politická píseň Sokolov? A Porta. To je všechno... Konečná. Jo ještě bratislavská lyra - pro znalce... A dál? Už nic...

A teď si vyjeďte někde u prodejců na Ticketneco dot com. seznam akcí a vstupnek letošní léto, Nebo dokonce jaro až podzim...

A na kolika koncertech jsme byli na zimním stadionech, nebo v O2 arenách? Roling stones na Strahově a Michal jackson na Letný hned po převratu - a předtím?

Spíš je to podobné tomu, že zavřela lokální prodejna potravin a lidi odešli do Kauflandu, Globus a do Tesca.

Změnil se celý ten obor a (show)byznys, trošku jsem se v tom pohyboval a ještě pohybuju a orientuju.

Dřív (u nás) umělec vydal desku, ta se prodávala za nekřesťanské peníze a byl za vodou... (ynám osobně umlěce co měli 100 tiíc prodaných CD, byl jsem ještě u toho). Ale ani hvězda tohle dnes už něudělá. Nikdo.
Pokud se tedy chce umělěc dnes uživit, musí koncertovat, hrát a hrát a hrát.

Chronologicky: S nástupem vypalovaček, internetu, mp3 přehrávačů, ipodu, digitalizace TV, Youtube, dat v mobilu, a streamovacích služeb se tohle odvětví celé změnilo.

Vy, já, my a ty předchozí generace nechodily do klubu - jenom někoho sbalit a potkat, to jste zrovna tak mohl jet se Sport Turistem, nebo do hospody. Vy jste tam šli za kulturou a za muzikou - abz jste s ktomu úzkoprofilovému zboží dostali!

Kde jste jinak slyšel ty hity osmdesátých let? Snad ne z rozhlasové stanice Hvězda? Nebo snad v hudebním programu Československé televize? Šlo i to dostat se k té - jinak nedostuponé hudbě.

Ale tento celý aspekt zmizel do propasti a do nenávratna. Hudba je inflační a je v éteru kdykoliv dostupná, jednak běží 24 hodin denně na jednom až čtyřech televizních kanálech. Je všudypřítomná. Moji známí kamarádi obojího pohlaví narození 94/95 už vyrůstali se stanicí MTV a Ócko neustále k dispozici 24/7 a s nablýskanými virtuálními hvěydami ze západu v pop kulturních obrazech luxusu a blahobytu. (Merceds, Pláž, Jachta, New York).

K tomu si přidejte že pro ně přišel Youtube, kde si ten song - co se dřív nahrávaly z rádi, televize z koncertu, nebo okopírovaly z originálu, vyhledají a pustí běhěm minuty.

Po You...Automaticky kráceno

374073

14.10.2019 21:30

RE: Na festivalech narváno a přibývají

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 374073

A kolikrát do měsíce si může student dovolit vydat 400 kč za vstupenku na českého interpreta nebo 1000 na zahraničního?
I na ty nejlevnější koncerty je vstup z 250.
Pražský výběr měl nejlevnější vstupné za 600. Tak jsem se na to vykašlal a raději přihodil pár stovek na legendární britskou kapelu (ne na vyfetla typu Rolling stones kteří za to chcou přes 2 litry)

To není ja za socíku kdy bylo kino za pětikorunu a študáci týden co týden vymetali jazzové kluby ve městě.

A velké festivaly? Tak je taky vstup za 2-3 tisíce. Na ty malé tak za 1500.

374098

14.10.2019 10:37

Na festivalech narváno a přibývají... pokračování...

External Observer 185.?.?.?

2/2

Po Youtube dorazily smartfony a do nich data streamovací služby za 200 kč měsíčne. (pro srovnání - jedno Cdčko stálo 450 Kč).

Ale zpátky y vrtuálu ke koncertům a festivalům. CD čka nikdo nekupuje (U nás). Pokud se tedy chce umělěc dnes uživit, musí koncertovat, hrát a hrát a hrát. A na ty koncerty a festivaly někdo chodí...

Mladí jedou v muzice. úplně steně jako předchozí generace, ale jinak. Je otázkou jestli jim díky záplavě pop-kulturního vizuálního luxusu, nepřijde ten náš cool rockový klub z devadesátých let, už jenom jako zaplivaná špeluňka, ve srovnání s dokonalým světem videoklipů a obřích show.

Jestli to spíš není tak, že mladí paří -tak jako všechny generace před nimi, ale prostě už paří jinak... A vz jset na špatným místě. Tam co měl prodejnu Pramen stál McDonlad a dneska je tam Číňan. Kdy jste naposledy rozjížděl Tanec na Bennyho Goodmana?A kdz jste naposledy royjel v klubu pořádný Rock&Roll na Chucka Berryho nebo Elvise Preslyho? Možná dokonce nikdy - ani jednou... Swingový kluby zavřely v padesátých letech a kdo tancoval jak Evis Rock and Roll byl v sedmdesátých out.
A co trance,techno, extáze, a taneční drogy? Nikoho to neosloví z dnešních mladých a tak to bylo cool v roce 1995... Deset dvacet let je děsně dlouhá doba v oboru....

Ale zajděte na koncert hudby co poslouchají mí známí dvacetiletí třeba : Lanna del Ray až bude v Praze, nebo Taylor Swift, nebo Maroon 5, Ke$ha, (a to už jsem uvádím umělce těžce pět let za vodou a v očích mládeže nejsem Cool a jsem starej tím co uvádím), z českých třeba na Marpa a sledujet to tam.
A v létě si zajeďte třeba na Colours of Ostrava a sledujte tam ty děcka jak se vlní do rytmu a vodí se za ruce...

Zajedou na fesťák a pak si to rozdají ve stanu jako dřív po Portě. Nebo jdou do O2 areny a teprve po koncertě jdou najedno do hospody, a v Air BnB na jednu noc si udělaí soukromou párty - kam ovšem lidi z Rockového Klubu s u Starého psa už nemají přístup aby si udělali sociologickou analýzu. Nebo zapaří na Eurovíkendu v Barceloně s ubytováním v Hotelu za 5000 za víkend, a dvěm,i večery na pláži. To v osmdesátých nebylo.

374074

14.10.2019 11:50

RE: Na festivalech narváno a přibývají... pokračování...

Miroslava 5.?.?.?

Reakce na 374074

Dobrá analýza degradace masové kultury. Už si jen počkat, až odchovanci této kultury začnou iritovat každého a bavit se násilím!

374081

15.10.2019 12:10

RE: Na festivalech narváno a přibývají... pokračování...

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 374074

Máte naprostou "pravdu"... Jeden nebo dva koncerty ročně zcela postačí k seznámení na celý život. Na koncertě je totiž ideální čas si s holkou pokecat, dát si s ní drink atd. A co se nestihne při poslouchání kapely, stihne se při hromadném odchodu. Na fesťák zase jede parta kluků nebo holek, nebo párů, kteří se již znají. Ti se pak celou dobu baví spolu viz:

>děcka jak se vlní do rytmu a vodí se za ruce...
>Zajedou na fesťák a pak si to rozdají ve stanu jako dřív po Portě.
>Nebo jdou do O2 areny a teprve po koncertě jdou najedno do hospody
>v Air BnB na jednu noc si udělaí soukromou párty

Zkrátka, napsal jste toho opravdu hodně, ale bohužel jste jen potvrdil autorův dojem...

374103

14.10.2019 11:27

Kde tančili mladí a jak ...

External Observer 185.?.?.?

Kde tančili mladí, když v klubu Ambrozie a u Kocoura bylo prázdno...

Aby bylo jasno, že se to netká jen nás a abych to ještě doplnil... Zrovna jsem si dělal soukromý průzkum co se hraje a poslouchá jinde než u nás a po čem tam je poptávka. Podělím se tedy o to a nenechám si to pro sebe. Můžete se podívat, kde byli mladí zatímco v lokálním klubu jely osmdesátky...

Padesát až sto tisíc mladých lidí tancuje do rytmu, dojímá se a sní - a dva miliony si to pak ještě pustily na internetu:

https://www.youtube.com/watch?v=skS9XLYfZtw

Jistě se najdou podobná videa od nás z Česka a Slovenska.

374077

14.10.2019 15:21

RE: Kde tančili mladí a jak ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 374077

Díky za dobrou analýzu (doufal jsem, že se někdo takový ozve) a zajímavý odkaz.

Ten koncert - dobrá atmosféra, docela zajímavá hudba. A všiml jste těch lidí v publiku? To je kolektivní psychóza. Tam je každý sám za sebe, tam se nepovídá, nedotýká, nemazlí, tak se konzumují decibely a rytmy v bezejmenném davu, kde každý jeden napodobuje lidi kolem podobně jako opice, bez sebemenší kreativity. Ta atmosféra se světly a rytmy navodí stav blízký drogovému opojení (samozřejmě drogy tam budou dost časté). Až to skončí, každý jde domů v partě nebo sám. Ukecat tam holku, něčím ji zaujmout, třeba nedej bože vtipem - no, myslím, že by to šlo těžko.

Sorry, ale ty megakoncerty nejsou ani plnohodnotnou, ani poloviční náhražkou diskoték. Podle mě jsou typicky sebevražednou větví vývoje podobně jako FB a mobily.

374089

15.10.2019 11:18

RE: Kde tančili mladí a jak ...

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 374089

Pane Stworo :

"ale ty megakoncerty nejsou ani plnohodnotnou, ani poloviční náhražkou diskoték. "

- PRESNE TAK.
Autor, na ktorého ste reagoval, evidentne NEPOCHOPIL ani hlavnú pointu vašeho článku. Človek, ktorý nie je schopný pochopiť rozdiel medzi dnešnými megakoncertami - a voľakedajšou tanečnou zábavou , je už stratený.

Muž, ktorý nevidí rozdiel medzi psychopatickým moderným koncertom, a medzi klasickou tancovačkou so sexi babou - je chudák, emočne mŕtvy.

374102

14.10.2019 11:30

jen víc takových článků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Tyhle články z běžného života se mi moc líbí.
Lepší než ty z vysoké politiky o tom, jak banda elitních psychopatů a sociopatů jednala na nějakém mezinárodním fóru kde se přežrali kaviáru tak až se z toho dogrcali a musela je odvézt sanitka.
A nakonec vymysleli další krok ve své protilidové genocidní agendě.

Tohle my neovlivníme. Ale ovlivňovat lidi a mládež kolem sebe v běžném životě, to můžeme. I regionální lokální politiku můžeme ovlivnit. Mezinárodní ne.

374079

14.10.2019 12:58

Vidim to ponekud jinak

Kzach 46.?.?.?

Pane Stwora
Celkem casto v podstate temer kazdy vikend chodim tancovat do klubu a vidim to takhle:
Pred lety bylo velmi jednoduche ziskat divku k tanci. Slecny zpravidla sedely u stolu a stacilo prijit a pozadat o tanec. Ve vetsine pripadu holky sly tancovat.

Dnes je vsak situace naprosto odlisna. Zasadne nesouhlasim s tim, ze by mladi nechodili tancovat. Je spousta klubu plnych lidi, kteri tanci. Tancuje se dnes mnohem lepe nez drive. Tancujici tancuji mnohem temperamentneji a mnohem vice se do tance vkladaji. Ale holky uz nesedi u stolu a necekaji, az je kluk oslovi. Proste tanci samy spolu. Potom na kluky nezbyva, nez aby tancili taky sami spolu. Jako moznost seznameni je u baru nebo pri tanci. Ale seznamit se pri tanci znamena divku tancem zaujmout. Vystrihnout si nejaky smysluplny zaimprovizovany tanecek ke kteremu se holka prida a kteremu se podda, to neni jen tak pro kazdeho. To se musi umet. Takze kluci a holky tanci oddelene, pokud uz neprijdou v paru, a spousta muzu sedi nebo kouka , protoze nevi jak na to. A sem tam se nejakemu hodne sikovnemu klukovi podari ziskat holku k tanci.

374082

14.10.2019 15:37

RE: Vidim to ponekud jinak

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 374082

>Ale holky uz nesedi u stolu a necekaji, az je kluk oslovi.
>Proste tanci samy spolu. Potom na kluky nezbyva, nez aby tancili taky sami
>spolu.

Ale ne. Prostě se k těm holkám přidáte až na parketu. Neptáte se, jestli můžete. Jde to docela automaticky.

>Ale seznamit se pri tanci znamena divku tancem zaujmout. Vystrihnout si nejaky smysluplny zaimprovizovany tanecek

Je dobré, když to umíte, ale málokdo z nás tancuje jako Patric Swayze nebo John Travolta. Holky to chápou. Já třeba tancovat neumím, ale vždycky zobnu nějaké to deci vína předem a pak už je mi to jedno, jestli se zesměšním nebo ne. Být sebevědomý a nebát se udělat si sám ze sebe srandu, to se počítá.

374091

14.10.2019 13:17

Doplneni

Kzach 46.?.?.?

A jeste bych to doplnil: asi ma pan Stwora pravdu v zaveru clanku s temi Africany. Africani podstatne ovlivnili dnesni tanecni hudbu k mnohem vyssimu temperamentu. Zenam se to libi, prestaly sedet a cekat u stolu, az je bily muz vyzve k tanci. Zacaly tancovat samy a maloktery muz vi jak na to. Vedet a umet to mozna budou az prave ti Africani.

374083

14.10.2019 17:10

Mária

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Chlapi, chlapi. Menej analyzovať, viac odvahy, prirodzenosti, čo to humoru a môže to ísť ako po masle. Netreba to extra dramatizovať. Mám milú skúsenosť, že ma v meste oslovil neznámy muž. Nebol ani fešák, dokonca pôsobil utiahnuto. Oslovil ma pod nevinnou zámienkou, dal mi najavo, že sa mu páčim. Prešli sme sa, posedeli, porozprávali a aj keď sa z toho nič ďalšie nevyvinulo, dodnes mám veľmi príjemnú spomienku na toto stretnutie, aj na neho. Ten zážitok mi pripadal takmer ako malý zázrak.
Ženám/dievčatám dneška by sa toho dalo iste mnoho vyčítať a začať menovať, aké by nemali byť a pod., nechcem sa do témy príliš zamotávať, aj tak píšem "z rýchliku": NORMÁLNA žena ( verím, že takých je v skutočnosti väčšina, len sú "schované pod povrchom" ) len ťažko odolá mužovi prirodzene sebavedomému (- o to viac mužovi, ktorý musí pri stretnutí s ňou o to sebavedomie ešte aj viditeľne zabojovať ), ktorý nič nepredstiera.
No a idem sa pre istotu a úplnosť ešte zamyslieť aj nad sebou.

374093

15.10.2019 14:54

RE: Mária

Kolem jdoucí 178.?.?.?

Reakce na 374093

Souhlas se slečnou. Taky bych to neviděl tak černě. Normálních žen je stále plno. Jsou vděčné za chlapa, který se jich nebojí, není zamindrákovaný misogyn, má nadhled, umí si udělat ze sebe legraci, dokáže používat mozek, zvládne holce říct že je vopice a umí ji plácnout přes pr_el. Mám pocit, že část zdejších diskutérů až nezdravě často sleduje moderní přiteplené americké serály a moderní sci-fi americké filmy s ženskými vyšetřovatelkami, pilotkami atd. Nebo žijí ještě ve falešně-přeromantizované viktoriánské době 19. století. Normální ženská se na feminismus, "sexuální harašení", ale i na přeslazené chování tváří se stejným úšklebkem jako normální chlap. Stačí odkázat na obrovský úspěch knihy 50-ti odstínů šedi, který ze dne na den utnul tipec všem vyčůraným manipulátorům z neziskovek a masmédií, živících se misandrií. A že se svět mění? Ano, přirozeně. Kdysi jste si ženskou přitáhly za vlasy do jeskyně, později jste s ní museli korzovat a skládat jí básně, potom tancovat charleston na "čajích", ještě později pogovat v klubech. A dnes se na to jde zase trochu jinak. Kdo chce, svou správnou holku si ale dokáže bez kňourání vždycky najít [cool]

374105

15.10.2019 16:48

RE: Mária

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 374105

Ano.

374106

16.10.2019 6:49

RE: Mária

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 374105

Kolik je vám roků ? Máte obřízku ? Víte , co je statistika ?

374112

16.10.2019 11:31

RE: Mária

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 374105

Jsou případy, kdy stresovaný člověk znenadání zabije svou "mudrující" manželku v afektu kladivem. Ani bych takové případy netrestal...

[velký smích]

374115

15.10.2019 21:07

RE: Mária

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 374093

Ženy jsou převážně sběračky takovýchto zážitků. A chlapa to po nějaké době fakt začne štvát, dělat obdobu známky pro filatelisty a nic z toho nemít. Pak po čase prostě zahořkne.

Ono totiž tzv. bavit ženu je pro průměrného chlapa (který nemá ego až na půdu a není narcis co se rád poslouchá a naparuje) jen o něco málo příjemnější než návštěva zubaře. Chlapi se chtějí seznámit a ženu sbalit. Ne vykecávat se jako parta holek u kafe.

Dost zajímavé by bylo vědět, jak to viděl ten dotyčný.

"Potkal jsem docela ucházející babu, podařilo ze mi ji překecat na kafe. Jak idiot jsem se ji tam hodiny snažil bavit a zaujmout, až jsem potil krev, a nakonec z toho bylo akorát velký kulový. Fakt zabitej večer, měl jsem radši jít s kamarády do knajpy na kulečník"
[velký smích]

374110

15.10.2019 19:31

provozujeme s kolegou malou diskotéku na vesnici

karloss1970 karel (tečka) rybak (zavináč) gmail (tečka) com 176.?.?.?

a naštěstí je u nás svět ještě v pořádku. chodí a tancujou i kluci, protože to venku ještě není tolik zasažený městským kreténizmem a metrosexuálama. nedávno tam dokonce šukal kluk holku na záchodě, takže jsem se otočil, abych je nerušil. ale města sou ztracený. když se na ty kluky podívám, tak je mi jich bud líto,nebo bych rovnou blil. polobuzny, buny, nebo nedomrdlý kriplové.... na druhou stranu-i my starší máme řeziva dost [smích]

374108

Příspěvků: 51

13.10. 14:47  a především se nešuká !
13.10. 15:18 pozorovateľ  Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
13.10. 15:20 pozorovateľ  pokračovanie
14.10. 07:24 Jacob  RE: pokračovanie
14.10. 10:14  RE: pokračovanie
13.10. 21:02 Vladimír Stwora  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
13.10. 21:41 pozorovateľ  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
13.10. 22:24 pozorovateľ  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
13.10. 23:13 Libertarian  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
14.10. 00:07 simonx  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
14.10. 09:58  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
14.10. 14:11  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
14.10. 14:25 Vladimír Stwora  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
15.10. 20:49  RE: Skúsim napísať vlastné skúsenosti a vlastné pozorovania.
13.10. 16:27 Martinik  ad pozorovatel
13.10. 16:36 pozorovateľ  A samozrejme nerealistické požiadavky žien na mužov
13.10. 16:37 pozorovateľ  pokračovanie
14.10. 10:51  RE: pokračovanie
13.10. 17:34  RE: A samozrejme nerealistické požiadavky žien na mužov
13.10. 20:29 Malý a zvedavý  RE: A samozrejme nerealistické požiadavky žien na mužov
13.10. 21:09  Důvodů je více
14.10. 10:35  RE: Důvodů je více
13.10. 21:13 ping789  proč? asi se jim nechce
14.10. 11:44  přísná výchova = hodná žena
13.10. 21:33  Podle mého názoru si příroda najde cestu vždycky...
13.10. 22:21 PeKa  Rorumím Vám Vladimíre, taky se tím trápím ale co když je to jinak?
14.10. 04:26 favela  V Plnym Proudu je akce
14.10. 11:30 Vladimír Stwora  RE: Rorumím Vám Vladimíre, taky se tím trápím ale co když je to jinak?
14.10. 07:19 jan26  Nepodceňujme sociálnych inžinierov
14.10. 09:12 Miroslava  Debilizátory - noví společníci v kapse každého
14.10. 11:22  RE: Debilizátory - noví společníci v kapse každého
14.10. 14:17 vousy13  RE: Debilizátory - noví společníci v kapse každého
14.10. 10:35 External Observer  Na festivalech narváno a přibývají
14.10. 21:30  RE: Na festivalech narváno a přibývají
14.10. 10:37 External Observer  Na festivalech narváno a přibývají... pokračování...
14.10. 11:50 Miroslava  RE: Na festivalech narváno a přibývají... pokračování...
15.10. 12:10 Lovec idiotů  RE: Na festivalech narváno a přibývají... pokračování...
14.10. 11:27 External Observer  Kde tančili mladí a jak ...
14.10. 15:21 Vladimír Stwora  RE: Kde tančili mladí a jak ...
15.10. 11:18 libertarian  RE: Kde tančili mladí a jak ...
14.10. 11:30  jen víc takových článků
14.10. 12:58 Kzach  Vidim to ponekud jinak
14.10. 15:37 Vladimír Stwora  RE: Vidim to ponekud jinak
14.10. 13:17 Kzach  Doplneni
14.10. 17:10  Mária
15.10. 14:54 Kolem jdoucí  RE: Mária
15.10. 16:48 Vladimír Stwora  RE: Mária
16.10. 06:49 ping789  RE: Mária
16.10. 11:31  RE: Mária
15.10. 21:07  RE: Mária
15.10. 19:31 karloss1970  provozujeme s kolegou malou diskotéku na vesnici

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 5

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 2

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
389 478,80 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 386