Diskuze k článku

Americká armáda přichází do střední Asie na dlouho

Příspěvků 48

13.8.2010 0:53

Pořád jim polezeme do zadků?

Řehoř 92.?.?.?

Zdá se, že je nejvyšší čas, aby Rusko rozmístilo své základny na Kubě, a v Latinské Americe. Drzost židovských podržtašků ohrožuje takto celý svět, za pomoci dosazených loutek ve vládách zmíněných států. Americké fašisty nelze jinak zastavit.

226139

13.8.2010 9:36

RE: Pořád jim polezeme do zadků?

SAMRA 76.?.?.?

Reakce na 226139

Spravna pripominka. Zda se, ze by Rusko a v podstate Svet, potrebovaly noveho inteligentniho Stalina a to spis vcera nez brzy. "Podrztaskove" (prilehajici oznaceni) ani jejich sefove z Vyvolene zeme by si nedovolili prepadnout Iraq, Afganistan atd.nedovolili by si obklicit Rusko a castecne Cinu, v podstate ani ne 9/11, kterazto akce by takymi novymi Stalinovci byla okamzite spravne popsana, tedy by ztratila zamysleny cil vytvoreni muslimskych nepratel a "golemizovani" ameriky by se neuskutecnilo. Skoda, ze "obavany" putinka nedorostl do stalinovych bot. Mazleni s agresorama se nevyplatilo Chamberleinovi a nevyplati se bohuzel ani "medvidkovi."

226169

13.8.2010 1:13

Velmoci si rozdávají karty.

63 88.?.?.?

OSN je celkem vzato "žvanírna", takže si Obama s Medvěděvem v Praze rozdělili sféry vlivu. Rusko bude mít Irán za pomoc Ruska v Afganistánu, ale i Turecko inklinuje ke svému východnímu sousedu.
A USA dostalo jako kost kvůli "hladkému" ústupu z Afganistánu a Iráku do předem připravených pozic,možnost vybudovat středoasijské základny. On musí někdo ten kšeft s drogama hlídat...

226142

13.8.2010 3:18

RE: Velmoci si rozdávají karty.

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 226142

POchybuju, ze by se Rusko domluvilo s USA nad svojim obklicenim.

226153

13.8.2010 3:59

RE: Velmoci si rozdávají karty.

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 226153

Také si myslím, že Amikanci míní a Rusové mění.
Putin již v praxi ukázal, že si s mocichtivými sionisty umí poradit. Proto dnes ruská ropa patří už zase Rusku.

226154

13.8.2010 18:26

RE: Velmoci si rozdávají karty.

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 226153

Tiež silne pochybujem, že obkolesujú Rusko, aby im ponechali nejakú sféru vplyvu.
Chcú všetko. Globálnu svetovládu, akú nám predpovedá Apokalypsa podľa Jána.
Rusko má byť tiež len jednou z obetí tejto vražednej vízie globalistov.

226210

13.8.2010 20:11

RE: Velmoci si rozdávají karty.

MedaBeda 77.?.?.?

Reakce na 226210

Tak tak, je to nesmysl, např. ve světle těchto informací:

Ruskem projel první americký konvoj se zásobami pro Afghánistán

USA kupují Afgháncům ruské vrtulníky

Další argumenty jsem uvedl v předchozích příspěvcích.

226223

13.8.2010 22:33

RE: Velmoci si rozdávají karty.

dub 78.?.?.?

Reakce na 226223

toto to vaše tvrzení jednoznačně nepotvrzuje. může totiž jít také o heslo "proč bychom jim nepomohli, když si chtějí rozbít hubu a vyčerpat se"...

226230

13.8.2010 23:33

RE: Velmoci si rozdávají karty.

MedaBeda 77.?.?.?

Reakce na 226230

přečtěte si prosím můj příspěvek

to na umožnění rozbít si hubu nevypadá, i když jsem si ještě před časem myslel to samé co Vy

A za časů "studené války" toto: Sojuz-Apollo

asi víte, že kosmický program je primárně vojenský...

226233

14.8.2010 18:41

RE: Velmoci si rozdávají karty.

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 226223

Březen 2009 a červen 2010, to jsou hezká data, ale je srpen 2010. USA bankrotují a to čeho mají dost, jsou vojáci a zbraně. Ostatně si je pořídili za vypůjčené peníze. No a teď je šance, je případně použít, tak, jak je jejich zvykem, tzn. suroviny a jejich veškerá kontrola. Divím se nevýrazné reakci Ruska, i když se situace začíná lepšit.

226300

13.8.2010 20:06

RE: Velmoci si rozdávají karty.

MedaBeda 77.?.?.?

Reakce na 226153

Jsou to spojenci už od druhé světové války. To že si myslíme, že se věc má jinak, nic neovlivňuje. Mohu pro to uvést další argumenty, od autora zmíněného níže.

Doporučuji si přečíst "Utajená zákulisí" od M. Polreicha. Právě to čtu, a jeho poznatky věc dosvědčují.

Sice papouškuje tezi "válka proti terorismu" a "911", takže vyznívá dost proamericky (resp. prorusky), ale na našich "pravdoláskovcích" a Chátře 77 nenechává nit suchou, včetně celkem zajímavého rozboru soudobé situace. Doporučuji.

226220

13.8.2010 7:07

Bohuzel ja to vidim spatne

IVANFOJT 64.?.?.?

Pripada mi ,ze svetova Elita , chce zaplest svet do 3 ti svetove valky, a zaseva seminka valky a dela ohnicky po svete. Oni nemaji asi jine reseni, prilis mnoho lidi by chtelo mit, co maji oni a toto je posledni obrana. Kdyz se divam na Obamovu psychologii, nevidim prilis v ni moc emoci, pouze cteni projevu, ktere na mne nedelaji dojem, neb se neschosduji, s jeho skutky. Mimochdem, kdyby nekdo videl Obamuv psychologicky profil od odborniku, prosim napiste nekam odkaz, Vrele doporucuji si procist One Dimensional Man od Herbert Marcusi.

226157

13.8.2010 8:17

max

valda 212.?.?.?

Myslim ze je to nesmysl.Vubec se mi uz zda "Zvedavec" nejak jednostranne zamereny,uz jeho clanky jen prebiham ocima a neverim jim. Alma-Ata,tak se menovalo hlavni mesto Kazachstanu driv,ted nejak jinak,Je divny ze rusky autor zije v minulosti...

(V ruském originále je správně Алматы, což pro většinu z nás představuje bývalou Alma Atu a pod tímto výrazem je město stále známé. Máte pravdu v tom, že dnes se jmenuje v přepisu Almaty. Dnes však již není hlavním městem Kazachstánu, ale je to Астана / Astana. – Díky Moderátor)

226163

13.8.2010 11:51

RE: max

abc 89.?.?.?

Reakce na 226163

Astana sa horúčkovito buduje a stavá za "petrodoláre" do podoby jedného z centier NWO. Podľa vzoru Šalamúnovho chrámu a jeho výkladu podľa iluminátov a slobodomurárov... Tak si to spočítajte, na ako dlho "se podržtaškové" chystajú do strednej Ázie.http://www.youtube.com/watch?v=Yc441C-jKd4

226184

13.8.2010 18:19

Žime, kým sa dá

Erika 52 91.?.?.?

Amerika ma desí a rozčuľuje zároveň.
Existuje vôbec niekde na Zemi kút, kam sa nedohrabe ich armáda?
Už teraz môžu úspešne konkurovať cestovným kanceláriám a raziť heslo :" S americkou armádou do celého sveta!"
Bojím sa, že to bude najstrašnejšia vojna, akú ľudstvo kedy zažilo.
Holubice mieru sú pripravené vzlietnuť každým dňom.
A ak je niečo skutočne strašné, tak tá bezmocnosť, lebo nie sme schopní čokoľvek urobiť. Akoby sme sledovali zhora nejaké príšerné divadlo a až uprostred deja zistíme, že sme priamo v centre diania.
Žiadna vojna nie je nikdy dosť vzdialená, aby sme mohli pokojne usínať.
A Amerika, zdá sa, chystá svetu kolosálny projekt.Preto žime, kým sa dá.

226209

18.8.2010 0:07

RE: Žime, kým sa dá

abc 89.?.?.?

Reakce na 226209

A vy si myslíte Erika, že život v takomto systéme, je skutočným životom? Keď bývalý americký vojak hovorí - "skutočný terorista som bol ja" ?
http://tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&h...
Alebo, Ron Paul, Lew Rockwell - tvrdia, že pokial ide o zahranicnu politiku, v USA majú diktatúru http://tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&h...
Myslíte si, že v takom absurdnou svete, sa dá žiť skutočným životom?
Ja si predstavujem skutočný život, život bez vojen, v zdraví, šťastí a dôstojnom živote každého človeka na tejto zemi. Čo poviete na to, že takýto život onedlho na zemi bude? Prečo tomu verím?

Pretože dnešný život je predovšetkým urážkou Boha, ktorý nás stvoril pre iný život aký dnes žijeme. Onedlho keď skolabuje svetový systém politiky, náboženstva a obchodu, bude vyriešná sporná otázka , či má Boh právo vládnuť, ktorá sa rieši celé ľudské dejiny. Vláda nad zemou, sa vráti opäť tam, kde pôvodne bola, do neba, lebo tí ktorí voči nej vystúpili a vzbúrili sa proti nej, satan a démoni priniesli svetu najhoršiu tyraniu všetkých čias. Preto nie je v moci ľudí, niečo na tejto zemi zmeniť. A tiež preto, že zbrane sú obyčajnými hračkami v porovnaní s ideami, politikou,náboženstvami a obchododným systémom, ktorými sú ľudia ovládaní okultnými médiami. V skutočnosti bola špiritistickými zvykmi zvedená celá zem, ktorá je celá v moci zlých duchov. Zmena je v moci jedine Stvoriteľa, ktorý to aj urobí, lebo daný stav pripusil z jedného dvôvodu, pre večné poučenie ľudstva.

226469

14.8.2010 8:27

Independence Day-Den Nezavislosti

MoUdrostrak 90.?.?.?

Americane (a v Kanade Anglicane i Francouzi) vyvrazdili, az na velice male drobty, cele obyvatelstvo Severni Ameriky. Jen proto, aby mohli "prosperovat" a nikdo z domorodcu jim se svymi vlastnickymi pravy neprekazel v drancovani a zabydlovani se. V priblizne te same dobe Rusove obydleli dnesni Rusko od EUropy az po Tichy Ocean. A SVETE DIV SE: puvodni obyvatele tam ziji temer nedotknuti a jejich zivotni uroven "pod ruskym jarmem" se od obyvatel EUropske casti Ruska (nebo majorit v okolnich asijskych zemi) prilis nelisi!
Proto jakmile vstoupi vojak slavnych bankotujicich JuYsEj (nebo cesky ci EUropsky mirove-miSSijni zoldak) na pudu Ruska, bude tamnim doposud Rusy ujarmenym narodum zahy jasne, co je ceka. Resp. jaka euro-atlanticka demokraticka genozida bude nasledovat. Zidy na Palestincich provozovana (g)AZA nebo Guantannamo je jen slabouckym odvarem, co by je cekalo. Vzhledem k tomu, ze si s emerickymi hrdiny i EUropskymi mirove-miSSijnimi zoldaky vedi rady i vlastenci a partyzani v Afghanistanu, tak pevne doufam, ze i Evenkove a dalsi narody, pod jejichz nohani jsou poklady, po kterych touzi na Wall Street, v Tel Avivu a ve Schwarzenbergskem palaci by se dokazaly o sebe (s podporou svych zlych katanu Rusu) take postarat.
Treba nam jiz brzy i Iranci predvedou, jak hnat aggreSSivni svoloc svinskym krokem nebo zapakovanou v bednach s hvezdy a pruhami.
Jeste prijemnejsi by ale bylo zjisteni, ze Stredni Vychod a Stredni Asie je past na opice. Cernosi do podobnych pasti chytavali zlodejske opice. Vydlabali kokosovy orech, vyvrtali v nem diru velikosti ruky opice. Dovnitr dali navnadu. Jakmile opice vstrcila zlodejskou ruku dovnitr a uchopila navnadu, uz nedokazala sevrenou ruku dostat zpatky. Navnadu se ji pustit nechtelo, takze bud cekala, az ji cernosi dorazi. Nebo nektere "chytrejsi" opice si i ukousli ruku a utekly, jen aby nemuseli sevrenou dlan s lupem rozevrit. Pokud Cina, Rusko, Pakistan, Iran a dalsi dokazi vyuzit teto pasti k vydojeni JuYsEj a Zapadu a odhozeni nejagresivnejsiho zidy vedeneho zloradu v dejinach lidstva, nebude to s lidstvem a jeho prirozenym pudem sebezachovy zase tak spatne!

226255

14.8.2010 11:39

promiňte, že se vám do toho pletu

Ondra 85.?.?.?

promiňťe že se vám do toho pletu, ale nemám rád lidi, co si stěžujou na demokracii když díky ní můžou říkat co chtějí. Pokud jde o Střední Asii, mě osobně by vůbec nevadilo, kdyby místní nedemokratické (v případě Uzbekistánu a Turkmenistánu přímo totalitní) režimy smetla nějaká ta revoluce (a je mi úplně jedno, jestli by ji organizovaly USA nebo Rusko, hlavně, kdyby tam potom zavládl svobodnější systém). Objevují se tu příspěvky lidí, kteří nenávidí USA a spol., ale předpokládám, že tito lidé určitě milují středoasijské diktátory typu I. Karimova, G. Berdymuhamedova, N. Nazarbajeva, atd. a moc a moc by si přáli žít třeba v takovém ráji na zemi, jako byl Irák za Saddáma.

226267

14.8.2010 16:08

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 226267

Saddám dosť dlho bol priateľom USA a väčšina "demokraticky a slobodne" zvolený vodcovia po farebných revolúciách v "mladých demokraciách" sú bábky USA.
Skratka predávajú sa a predávajú svoju vlasť Američanom (mysleno americkým mocipánom, lebo obyčajný Američania z toho úžitok nemajú) za "fiat money" ktorá nemá ani tú reálnu cenu toho papiera načo ju vytlačili.

Aby nedošlo k nedorozumeniam ani my nemáme radi diktátorov.
Hlavne toho "amerického demokrata" z Kazachstanu alebo toho jeho priateľa degustátora kravát z Grúzie.

226291

15.8.2010 21:38

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226291

Aby nedošlo k nedorozumění i z mé strany, já nepovažuji USA za Matku Terezu a netvrdím, že nikdy neudělaly nic špatného. Je to velmoc a chová se jako velmoc (podporovala a podporuje různé tyrany v rozvojových zemích, rozšiřuje svůj vliv, válčí, atd.). Jenže totéž dělaly (a dělají) všechny velmoci. Ať už ty koloniální z 19. století, nebo třeba SSSR ve století dvacátém. Pro mě osobně je důležité, která velmoc s sebou přináší něco pozitivního. A demokracie (která prostě podle mě pozitivní je, protože v ní žiju a nemohu si na ni stěžovat) se zrodila v západní Evropě a v Americe. Pokud jde o barevné revoluce, tak na Ukrajině podle mě zajistily fungování demokracie (důkazem může být i to, že letos vyhrál svobodné volby Janukovič, který se USA nelíbí, to je snad dostatečný důkaz, že Ukrajina není "loutkovým režimem" USA). V Moldávii nedávno díky podobné revoluci padli komunisté, což taky považuji za pozitivum. Kravatožrouta Saakašviliho nemusím, ale všichni víme, že velká část Gruzínců Rusy moc nemiluje a bývalý prezident Ševardnadze přesto udržoval v Gruzii proruský režim (to mi tedy nepřipadá zrovna jako vyslyšení přání lidu), takže minimálně se Saakašvili pokusil vymanit svou zemi z vlivu Ruska (jeho chování k opozici a k Osetincům během války je ovšem ostudné). Jediný skutečný diktátor dosazený USA do Střední Asie barevnými revolucemi byl K. Bakijev v Kyrgystánu a ten pokud vím moc dlouho nevydržel (letos si ho Kyrgyzové svrhli), takže mě ty barevné revoluce zase tak úplně špatné nepřipadají. Doufám, že vás tím nijak nepobuřuji.

226350

16.8.2010 0:56

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

hc 90.?.?.?

Reakce na 226350

>A demokracie se zrodila v západní Evropě a v Americe.

No to snad ne. Demokracii provozovalo už starověké Řecko. [smích] Pokud se nemýlím, tak Velká Británie zavedla například všeobecné volební právo až ve 20. letech 20. století. Ony ty "demokracie" byly vždycky tak nějak limitovány, že to vlastně demokracie nebyly. A limitovány jsou i dnes.

226359

16.8.2010 17:50

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226359

takže se znovu ptám: Co je lepší??? Limitovaná demokracie, nebo nelimitovaná diktatura?? Podle mě demokracie. [smích]

226386

16.8.2010 22:33

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

hc 90.?.?.?

Reakce na 226386

Asi se moc neseknu když řeknu, že diktatura je limitovaná demokracie. A která diktatura je lepší a která horší? To záleží na tom, kdo a z jakého úhlu se na to dívá. Americká plutokratická diktatura je určitě i smrtelně nebezpečnější pro mnohem víc lidí po celém světě, než nějaká individuální diktatura v nějakém středoasijském státu.

226405

17.8.2010 19:24

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226405

No, já bych řekl, že diktatura a limitovaná demokracie nejsou úplně to samé. Jistě, každá demokracie je nějak limitována (v různých státech do různé míry, kdyby nebyla, vládla by zřejmě "absolutní demokracie" - z toho kouká anarchie), ale pořád bych řekl, že ta naše limitovaná demokracie v ČR je limitována mnohem méně než ta středoasijská (nebo třeba i ta tzv. "putinovská demokracie" co vládne v současném Rusku). Jinak co se týče toho, koho ohrožuje USA, já nevím. Vím o tom, že USA v historii (i dnes) podporovaly a podporují různé diktátory a teroristy. Nevím ale o tom, že by někdy v druhé polovině 20. století NAPADLY nějakou zemi, kde by vládl "normální" (=liberální, demokratický) režim (aspoň do té míry demokratický jako je současná ČR). Za posledních cca 15 let napadly USA pokud vím jen samé dost pofidérní režimy (Miloševičovu Jugoslávii, Saddámův Irák, Afghánistán za Talibanu). Těch mi tedy opravdu líto není. A v současné době USA ohrožují hlavně Írán, což je taky dost zvláštní stát, který navíc pokud vím nedává moc najevo, že by byl ochoten se domluvit na ukončení svého "mírového" jaderného programu. Jinak KLDR už nějaké ty jaderné rakety otestovala (a USA proti tomu nehnuly brvou) a nevšiml jsem si, že by díky tomu byl na korejském poloostrově větší klid. A nebyly to USA, kdo začal torpédovat cizí lodě a vyhrožovat válkou.

226445

18.8.2010 0:54

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

hc 90.?.?.?

Reakce na 226445

USA jsou expanzionistický stát. Za účelem expanze vznikly, ne kvůli nějakým pitomým britským kolkům. Expandovaly, expandují a expandovat budou, dokud budou mít kam nebo dokud nezaniknou.

P.S. USA samozřejmě neohrožuje vůbec nikdo. Kdo by na to asi tak měl sílu? Pokud jde o KLDR podívejte se na mapu, kde leží. A kde leží Američany ovládaná Jižní Korea a kde leží Peking. Severokorejci jsou obětí velmocenských strategických zájmů. Sám o sobě by tam ten vyšinutý režim už dávno neexistoval.

226471

18.8.2010 12:28

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226471

Pokud vím, USA po první světové válce zavedly znovu izolacionismus, i když mohly docela dobře expandovat. Máte pravdu v tom, že KLDR vznikla (stejně jako Jižní Korea) jako výsledek velmocenských hrátek po druhé světové válce. Ano, je pochopitelné, že KLDR má strach ze svého zániku a proto vyvíjí jaderné bomby. Navrhoval bych tedy Kimovi jednu strategii, která by mu na mezinárodním poli vynesla vyšší kredit a zabránila by případnému útoku na KLDR - co kdyby jenom TROŠIČKU upustil od svého šíleného stalinismu a udělal z KLDR jenom trochu méně totalitní stát (asi takový, jakých je v rozvojových zemích většina a ne takový, jehož absurdita je vítaným pohonem do motoru západních médií)? Čína by byla spokojenější (viz. čínská reakce na jaderné testy v roce 2006) a dala by mu víc peněz. Západ by neměl na své straně "morální" oprávnění k útoku. Věc by se vyřešila bez použití síly. Na KLDR by si pak už nikdo nevzpoměl (jako si nikdo nepamatuje polovinu diktátorů v Africe, nebo v té zmíněné střední Asii). Ale to toho chci po šíleném diktátorovi asi moc. [oči v sloup]

226504

19.8.2010 2:29

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

hc 90.?.?.?

Reakce na 226504

Po první světové válce USA expandovaly do východní Asie, ale i do Evropy. Do Evropy jenom skrytě, ale třeba do Číny poslaly i vojáky. Důležité je si uvědomit, že USA vyšly jako globální velmoc a nejsilnější stát světa už z první světové války, ne až z té druhé. Protože článek a diskuse jsou už zapadané novějšími tématy, tak další k tomu až někdy příště.

226542

19.8.2010 18:10

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226542

OK, souhlasím. Těším se zase na příště.

226569

18.8.2010 2:21

Ten modrosvazák pěkně zavedl diskuzi kajsi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 226445

- pokud to ovšem není jeden z četných provokatérů, co jsou tu jaksi služebně - a za pomoci prostoduché "demokratické" rádoby argumentace. Děje se to tu poměrně často, někdy dokonce za účelem zaplevelení diskuze a zamlžení tématu diskutují i mezi sebou.
Nicméně odhalil ledví sobě podobných "osvícenců", kterým nevadí napadání "nenormálních" (jak pro koho) režimů typu Jugoslávie.
Tito úchylové totiž skutečně provozují jakési kvazináboženské uctívání demokracie po americkém vzoru, kde jím nejnověji i prozřelí trockisté ve vzdělávacím procesu nahrazují protestantské křesťanství, které se tamtéž ocitlo prakticky na indexu.
Proto se také např. Černá smrt Riceová onehdá téměř ztotožnila s Maovým výrokem, že demokracie vychází z hlavně pušky ...

226472

18.8.2010 12:08

RE: Ten modrosvazák pěkně zavedl diskuzi kajsi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226472

Dobrý den. Odpovídám na váš příspěvek proto, že si myslím, že lidé by se měli bránit falešným obviněním. Vy jste mě označil za "modrosvazáka." Snad tím máte na mysli, že bych asi měl být volič ODS nebo Kalouska. Lituji, ale tyhle pány jsem nevolil ani je neobdivuji. Ze složení naší současné vlády nejsem nadšen a "honu na Paroubka" (vaječných demonstrací, atd.) jsem se taky neúčastnil, mimo jiné proto, že mi to nepřipadá civilizované. Jinak jste mě taky označil za úchyla co provozuje kvazináboženství uctívání demokracie. Demokracii mám rád a zastávám se jí tak, jako vy se zastáváte svých postojů, to nepopírám. PLACEN OVŠEM NIKÝM NEJSEM !!!! (mimochodem, takhle obviňujete každého kdo má jiný názor než vy?? Že je podplacený ??! To myslím před vámi dělali komunisté!!). Ale když už o tom mluvíte, byl bych rád, kdyby mi někdo platil za to, že říkám vlastní názor. To bych totiž přišel k penězům naprosto bez práce a ani by to pro mě nemusel být morální problém, vzhledem k tomu, že by mě nikdo nenutil říkat to, co si nemyslím. A ještě si rýpnu - vaše urážlivá reakce svědčí o tom, že některé názory jsou pro vás nenormální, musí být tudíž někým "zaplacené", atd. Ani ve snu by vás asi nenapadlo, že někdo může věci vidět prostě JINAK než vy, že??[smích] Na rozdíl od vás, já když slyším někoho říkat nějakou hovadinu, tak první co mě napadne je: dalo by se s ním o jeho názorech rozumně bavit? Kdoví, třeba to co říká není taková hovadina. Druhé co mě napadne, když i potom zjistím, že mi ten člověk připadá svými názory jako idiot je: to je ale idiot! Takové myšlení je v souladu s mým "kvazináboženstvím" (mimochodem USA neuctívám, jen je považuji za menší zlo) Ale vás jako první napadne že jsem "podplacený modrosvazák." To je právě ten rozdíl. [smích]

226502

18.8.2010 12:13

RE: Ten modrosvazák pěkně zavedl diskuzi kajsi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226472

Jo a ještě jedna věc. O tom, zda Miloševičova Jugoslávie byla či nebyla normálním režimem se s vámi hádat nebudu. Jistě bychom se nedohodli na tom, zda Miloševič podporoval či nepodporoval válku v Bosně a Chorvatsku, a taky na tom, zda diskriminoval či nediskriminoval Albánce v Kosovu. Celá věc by nakonec skončila tím, že byste mě obvinil, že jsem placen albánskou drogovou mafií nebo třeba CIA. [velký smích]

226503

14.8.2010 22:52

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 226267

Jaká, že demokracie ti dala právo mluvit? To právo jsi získal narozením a ne nějakou demokracií. Ostatně demokracie je jen slovo. Slovo, za které se schovávají, ta největší svinstva, která jsou ve světě páchána. Takže pokud pozřebuješ k tomu, aby ses vyjádřil, nějakou demokracii a ne svou vůli, je mi te Ondro85, velice líto. Ty ostatní invektivy, přičítám na konto hlouposti.

226317

15.8.2010 21:05

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226317

Ano, máte pravdu. Právo mluvit dostane člověk přirozeně při narození. Problém jaksi je, že v některých zemích různí vůdcové nemají rádi, když je tohoto práva aktivně využíváno. Uvedu příklad: vy a já můžeme donekonečna opakovat, že B. Obama, G. Bush, J. Paroubek nebo třeba Kalousek jsou debilové. Moc by mě zajímalo, zda totéž může říct řadový Uzbek na veřejnosti v Uzbekistánu o svém prezidentovi Karimovovi. [smích]

226346

15.8.2010 23:54

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Libor 95.?.?.?

Reakce na 226346

Pane pokiaľ idete porovnávať tú našu demokraciu tak skúste niekde verejne poprieť genocídu jednoho nemenovaného etnika a potom uvidíte ako sa Vám bude páčiť tá Vaša slávna demokracia.

226356

16.8.2010 17:55

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226356

Pane, tady bude asi ten problém, že já jsem nikdy žádnou genocidu "nejmenovaného národa" popírat nechtěl (btw. koho tím přesně máte na mysli? Někdy se už ztrácím v tom, které všechny genocidy se někteří lidé snaží popírat [smích] , jinak jestli myslíte židy za druhé světové války, tak já po návštěvě Osvětimi a Terezína jsem už "bohužel" natolik "zmanipulován", že v tu genocidu věřím). [smích]

226387

16.8.2010 7:23

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 226346

Mne by spis zajimalo jestli to placani neco zmeni.Ne kolik muzu placat, hlavni je kolik to me placani zmeni.

226365

16.8.2010 18:00

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226365

Vidíte, a to mě právě víc zajímá, jestli můžu i třeba jenom úplně neškodně plácat. Nejsem tak naivní, abych věřil, že můžu pouze svým plácáním měnit svět, ale zajímá mě, jestli mi stát ve kterém žiju dovolí říct veřejně co si myslím, i kdyby to nic nezměnilo. Takže opět to srovnání: v diktatuře plácám a mám problémy s úřady. V demkracii plácám a nemám žádné vážnější problémy (pokud tedy nejsem fašista, plácající o tom, že holokaust nebyl).

226388

15.8.2010 21:11

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226317

A mimochodem ještě k vašemu výroku o tom, že ve jménu demokracie se páchají největší zvěrstva na zemi - opravdu by mě zajímalo, zda se napáchalo víc zvěrstev ve jménu demokracie nebo spíš ve jménu náboženského radikalismu, nacionalismu, fašismu a komunismu. Promiňťe, ale pochybuji o tom, že by se tento váš výrok zakládal na pravdě.

226348

15.8.2010 22:57

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 226348

Pokud zůstaneme u faktu, že komunismus i nacismus vzešel z tzv. kolébky tzv. demokracie, tak bezesporu.

226354

16.8.2010 18:14

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226354

To nicméně není přestě totéž. To, že se dejme tomu v ČR narodí někdo, kdo vymyslí nějaký ďábelský -ismus-, který pak bude realizován úplně v jiné zemi a s jinými lidmi, než byl ten dotyčný, to podle mě není vraždění ve jménu demokracie. To, že ty směry vznikly v západní Evropě přece neznamená, že za jejich činnost je odpovědný západ (pomineme-li to, že by jim pomohl vyzbrojit se, nebo je jinak podporoval, potom samozřejmě ano). Za vraždu snad v první řadě nese vinu ten, kdo ji spáchal a ne majitel domu, ve kterém vraha napadlo vraždu spáchat.

226390

15.8.2010 9:38

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 226267

Demokracie nastolila pomery, kdy je naprosto jedno, kdo co rika. A kazdy, kdo ma vliv, si muze s ostatnimi delat, co se mu zachce. A nikdo to nema sanci ovlivnit.
¨
Za zleho Bolsevika se naopak lide, kdyz sli nekam na urad, prevlekali do monterek a pak to davali po hospodach k dobru, jak rychle uspeli se stiznosti a napravou. A jak byli byrokrate zdeseni, ze si jde k nim stezovat "obycejny clovek". A jak zacali hned fungovat a vec, ktera neprosla jinymi postovnimi nebo obdobnymi kanaly, byla za par okamziku vyrizena. A zadatel se hned mohl jit zase prevliknout do civilu[smích]
'
Obcas vidavam v Letenske ulici pred Ministerstvem financi nejlepsiho ministra a nejlepsiho dodavatele padaku v Galaxii, jak se nejaky ten samy naivni zoufalec snazi s nejakymi transparenty na sebe a na svuj problem upoutat pozornost. Kazdemu ze zkorupovanych "demokratu" a byrokratu je uplne u zadku.
'
Kdyz v roce 2000 zasedala v Praze superdemokraticka Svetova Banka a IMF, tak byli obkliceni kordony vojska a policie v nedobytnem Pakulu. Teprve,kdyz zacala po ulicich tect krev demonstrantu z celeho sveta, zmasakrovanych represivnimi jednotkami proudem, mluvci Summitu vydal prohlaseni, ze "...se delegatum podarilo dohodnout za dobu o jeden den kratsi a ze tedy jen a jen proto, se predcasne summit ukonci a delegati (jejichz panickam se patrne delalo mdlo pri pohledu z Pakulu na potoky lidske krve po ulicich) se evakuuji predcasne ihned letecky do svych koncin". Cesti pravicujici oVcane nevericne kroutili hlavami, protoze pri pripravach Summitu jim bylo PravdouLaskou vtloukano do hlavy, ze Summit bude mit v Praze "success" a ze si demokraticti delegati jiste kazdodenne vyrazi do ulic utratit miliony svych dollaru a jejich choti je donuti si pobyt v Praze prodlouzit.
'
Od te doby se podobne "demokraticke" summity panstev odehravaji na odlehlych vojenskych zakladnach, nejlepe na velice opustenych mistech sveta. V "dýmů.krásy" jsou vsichni vyslyseni a "dýmů.krásy" skvěle funguje! Nejvetsi krize moralky, hodnot a sveta v soucasne dobe o tom naprosto, naprosto, ale naprosto naprosto vypovida [vyplazený jazyk]

226327

15.8.2010 21:59

RE: promiňte, že se vám do toho pletu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 226327

Za bolševika se všem ve všem vyhovělo?? A v Praze před deseti lety tekla krev demonstrantů z celého světa???? Prosím za prominutí, ale to jsou pro mě dvě opravdové novinky. Jinak já osobně jsem se třeba v městě, kde žije část mé rodiny podepsal pod petici, aby nebyla zrušena základní škola a vyšlo to (netvrdím, že k tomu nepřispěl předvolební boj). Takže bych zas neřekl, že si ti "mocipáni" můžou dovolit obyvatelstvo ignorovat. Z mých zkušeností demokracie celkem funguje (jistá míra "bordelu" je nicméně v každém režimu a v každé době).

226351

16.8.2010 7:43

Ale, ale nooo taaak - kam se hrabalo na "obuskove demokraty" i STB - z doboveho PravdoLaskoveho tisku

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 226351

PRAHA 25. října 2000 (PROTEXT)

V souvislosti s účastí příslušníků policie, hasičského sboru a vězeňské služby(!!!) na zajišťování zasedání Mezinárodního měnového fondu a Světové banky, konaného v Praze ve dnech 25.-28.9.2000, rozhodla(!) dne 10.10.2000 Správní rada ZP MV ČR poskytnout příslušníkům těchto složek, pojištěncům ZP MV ČR, za účelem rychlého uzdravení a regenerace fyzických a psychických sil následující zdravotní péči:

1. Každému příslušníkovi policie, hasičského sboru a vězeňské služby, který se účastnil(!!!) výše uvedené akce a který je pojištěncem ZP MV ČR, poskytnout jedno balení vitaminu SUPRADYN drg.

2. Celkem jednomu stu ze zasahujících příslušníků, (z toho 70 příslušníkům policie a 30 příslušníkům hasičského sboru a vězeňské služby), kteří jsou pojištěni u ZP MV ČR a kteří byli zraněni v průběhu zajišťování zasedání Mezinárodního měnového fondu a Světové banky, uhradit do konce roku 2000 jednotýdenní ozdravný pobyt v lázeňském zařízení v hotelu Jupiter v Bechyni. Cena za pobyt činí 5.300,- Kč. (STO ZRANĚNÝCH PENDREKÁŘů!!!)

3. Pokud zranění příslušníci nebudou moci využít nabídky rekondičního a ozdravného pobytu, mohou v případě odpovídajících zranění alternativně čerpat příspěvek na stomatologické výkony v hodnotě 5.000,- Kč. Ajta krajta!

Kontakt: paní Skalníková, ZP MV ČR, Tel.: 7273 4492

226367

16.8.2010 7:47

RE: Ale, ale nooo taaak - kam se hrabalo na

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 226367

Concluding Remarks by Horst Köhler,Chairman of the Executive Board and Managing Director of the International Monetary Fund
at the Closing Joint Session
Prague, September 27, 2000

Mr. Chairman, Governors, ladies and gentlemen, I would like to express again my thanks on behalf of the IMF to [vyplazený jazyk] President Havel[vyplazený jazyk] , the government of the Czech Republic, to Mr. Hrubý, Mr. Vodička and whole Planning Team, [vyplazený jazyk] the Police President Mr. Kolár[vyplazený jazyk] , and to the Mayor, and citizens of Prague. Thank you for the extraordinary efficiency and hospitality you have demonstrated, in spite of the sad events outside, as hosts for these Millennium Annual Meetings. [vyplazený jazyk] I deplore the injuries[vyplazený jazyk] , particularly of policemen, and plan with Jim Wolfensohn to visit a number of them this evening....

226368

16.8.2010 7:53

RE: Ale, ale nooo taaak - kam se hrabalo na

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 226368

Staci Google:

http://www.indymedia.org.uk/en/actions/2000/prague/

olice were probably involved in looting in the center of Prague on Tuesday, where the destruction of Mc Donalds took place. The organization of Citizens' Legal Observers (OPH) filed a charge against alleged agents yesterday. Using men in disguise during demonstrations is a common police practice. Policemen masked as anarchists walk in front of almost every mass action. However, it is illegal to use agents-provocateurs. But according to photographers and eyewitnesses OPH has at their disposal, this is exactly what happened on Tuesday. For example, observers have filmed a man smashing a McDonald's window and then walking away through a police cordon without any hassle.

226369

16.8.2010 23:21

world war III

daemon0232 85.?.?.?

Ak sa chystá tretia svetová, tak by sa nejako malo zariadiť. aby sa konečne nejaká "cool" vojna konala na území USA. My sme tu mali WWI a WWII a USA na tom zarábali. Všetci sme onedlho multikulti a "Musíme si pomáhat"

226410

20.12.2010 23:48

RE: world war III

WWW III strateg 77.?.?.?

Reakce na 226410

Je potřeba podpořit takové " režimy " jako je např.Hugo Chávez ve Venezuele ,který ,když by získal trochu vliv v latinské Americe.
Tito by měli území USA reltivně nejlíp " na dostřel " . Osobně to vidím na rostoucí vliv tzv. zemí BRIC
(Brazílie,Rusko,Iran,Cina),kterí,kdyz by to dali trochu dohromady ( a prizvali k tomu treba Indii) uz je to slusna sila,která dokáze zahýbat svete [mrknutí jedním okem]

234605

17.8.2010 11:35

hrubka

niki.L. 80.?.?.?

...kotce pro služební psi se píše s tvrdým y (kotce pro služební psy). To už mohou býti hrubky i v článcích a za chvíli i v novinách....? [zmaten] [zahanbení] [chechtot] [překvapení]

226420

Příspěvků: 48

13.08. 00:53 Řehoř  Pořád jim polezeme do zadků?
13.08. 09:36 SAMRA  RE: Pořád jim polezeme do zadků?
13.08. 01:13 63  Velmoci si rozdávají karty.
13.08. 03:18 Slayko  RE: Velmoci si rozdávají karty.
13.08. 03:59 Karel z Čech  RE: Velmoci si rozdávají karty.
13.08. 18:26 Erika 52  RE: Velmoci si rozdávají karty.
13.08. 20:11 MedaBeda  RE: Velmoci si rozdávají karty.
13.08. 22:33 dub  RE: Velmoci si rozdávají karty.
13.08. 23:33 MedaBeda  RE: Velmoci si rozdávají karty.
14.08. 18:41 Řehoř  RE: Velmoci si rozdávají karty.
13.08. 20:06 MedaBeda  RE: Velmoci si rozdávají karty.
13.08. 07:07 IVANFOJT  Bohuzel ja to vidim spatne
13.08. 08:17 valda  max
13.08. 11:51 abc  RE: max
13.08. 18:19 Erika 52  Žime, kým sa dá
18.08. 00:07 abc  RE: Žime, kým sa dá
14.08. 08:27 MoUdrostrak  Independence Day-Den Nezavislosti
14.08. 11:39 Ondra  promiňte, že se vám do toho pletu
14.08. 16:08 Oracle  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
15.08. 21:38  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
16.08. 00:56 hc  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
16.08. 17:50  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
16.08. 22:33 hc  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
17.08. 19:24  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
18.08. 00:54 hc  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
18.08. 12:28  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
19.08. 02:29 hc  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
19.08. 18:10  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
18.08. 02:21  Ten modrosvazák pěkně zavedl diskuzi kajsi
18.08. 12:08  RE: Ten modrosvazák pěkně zavedl diskuzi kajsi
18.08. 12:13  RE: Ten modrosvazák pěkně zavedl diskuzi kajsi
14.08. 22:52 Řehoř  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
15.08. 21:05  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
15.08. 23:54 Libor  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
16.08. 17:55  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
16.08. 07:23  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
16.08. 18:00  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
15.08. 21:11  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
15.08. 22:57 Mirko D.  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
16.08. 18:14  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
15.08. 09:38 MoUdrostrak  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
15.08. 21:59  RE: promiňte, že se vám do toho pletu
16.08. 07:43 MoUdrostrak  Ale, ale nooo taaak - kam se hrabalo na "obuskove demokraty" i STB - z doboveho PravdoLaskoveho tisku
16.08. 07:47 MoUdrostrak  RE: Ale, ale nooo taaak - kam se hrabalo na
16.08. 07:53 MoUdrostrak  RE: Ale, ale nooo taaak - kam se hrabalo na
16.08. 23:21 daemon0232  world war III
20.12. 23:48 WWW III strateg  RE: world war III
17.08. 11:35 niki.L.  hrubka

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

30

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 9 109 korun, což je 30 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pět let nezákonného stíhání soud ohodnotil snížením odškodného18.09.18 01:33 Česká republika 0

Orbán za nás, my za Orbána18.09.18 00:13 Česká republika 1

Pátá kolona v ČR jede na plné obrátky17.09.18 17:43 Česká republika 5

Merkelová vyhodila šéfa kontrarozvědky Maassena17.09.18 17:35 Německo 2

Úroveň škol se snížila tak, že je horší než ve zvláštních školách14.09.18 23:11 Rakousko 8

Projev Viktora Orbána v Evropském parlamentu13.09.18 12:03 Evropská unie 15

V Čechách a na Moravě žijí nejkrásnější ženy světa13.09.18 09:55 Česká republika 1

Karikaturista nakreslil zuřící Serenu. Nařkli ho z rasismu a sexismu12.09.18 11:01 Austrálie 6

Šéf německé kontrarozvědky dostal "nabídku", kterou nelze odmítnout 11.09.18 11:48 Německo 2

Na fotkách z umělecké školy ve Francii digitálně přidali černochy11.09.18 00:25 Francie 1

Miss America proběhla bez promenády v plavkách10.09.18 10:58 USA 6

Afghánský okupant v Paříži zranil nožem kulturně obohatil sedm náhodně kolemjdoucích10.09.18 10:51 Francie 1

Španěle zešíleli. Vrátili okupantům přístup k plné lékařské péči10.09.18 10:47 Španělsko 2

Volby ve Švédku - posílila protiimigrační strana, ale ne dosti, aby mohla ovlivnit chod země09.09.18 23:59 Švédsko 1

Pašeráci našli novou trasu, z Tuniska vozí okupanty na malých bárkách do Itálie09.09.18 23:42 Neurčeno 1

Babiš prý v Německu odmítl africké okupanty06.09.18 09:57 Česká republika 3

Deep state v USA už otevřeně komunikuje s novinami06.09.18 09:49 USA 3

Britové se Skripalem nedají a nedají pokoj06.09.18 09:41 Británie 6

Němci se snaží přesvědčit sebe i svět, že demonstrace v Chemnitzu jsou jen akcí několika zbloudilců03.09.18 22:39 Německo 9

Smrt McCaina nic nezmění, deep state jej nahradí01.09.18 11:23 USA 1

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
25,45 Kč
Libra
28,63 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,65 Kč
Švýcarský frank
22,62 Kč
100 japonských jenů
19,44 Kč
Čínský juan
3,17 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,83 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
31,95 Kč
1 unce (31,1g) zlata
26 088,97 Kč
1 unce stříbra
307,65 Kč
Bitcoin
135 870,64 Kč

Poslední aktualizace: 18.9.2018 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 328