Diskuze k článku

Velká Matka

Příspěvků 54

8.7.2008 3:10

Je to docela mazec,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

ale lze empiricky (v tomto případě statisticky) doložit, že mezi zákonnou normou a počtem konfliktů psů s člověkem existuje zřetelná úměra!

Například České Budějovice, Pardubice, Přerov či Prostějov byla donedávna celorepublikově vyhlášenými městy s tvrdými předpisy na venčení psů. Pes musel být prakticky na celém území zmíněných katastrů na vodítku a zabezpečen musel být náhubkem.

Toto opatření zřejmě přinášelo velmi pozitivní ovoce - v číslech - zmíněné katastry se staly celorepublikově vyhlášenými útoky psů na lidi i sebe navzájem.

Pražská vyhláška (ač jest Praha hustotou psích druhů několikanásobně větší, co do počtů na plochu území) byla od dob primátora Koukala jaksi (dle našich současných vládců) zbytečně benevolentní, vlastně nejbenevolentnější v České republice: Psa bylo povinností zabezpečit vodítkem a náhubkem jen v případě, že byl pes nezvladatelný, což (kupodivu) i mmj. měštští strážníci obvykle testovali letmým plašením psa (docela se mi, jako majiteli fenky Německého Boxera takový přístup zamlouval a kvitovala jej i má Boxerka - měla strážníky v oblibě, protože s nimi byla legrace) tleskáním či dupáním.

Benevolentní pražská vyhláška však zřejmě měla jednu pronikavou chybičku - za desetiletí její platnosti nebyl (alespoň mediálně) zaznamenán na území Prahy žádný kontroverzní případ, v němž by pes figuroval, jako fatální útočník.

Tedy Městská policie Praha zřejmě přicházela o podstatný díl financí, protože v takto benevolentním prostředí nejen, že nemusela nikoho (či málokoho) pokutovat, ale nemusela proti psům a zejména jejich majitelům zasahovat.

A to se nyní naši vládci a vládní diktátoři rozhodli změnit!

Je nanejvýše třeba důkladně stresovat pražské psy omezováním jejich svobody a týráním těchto člověku nejbližších zvířat na takovou mez, aby konečně i Praha ve statistice útoků psů na lidi a jiná zvířata dohnala v této podivuhodné soutěži pronikavý náskok výše zmíněných favorizovaných měst...

164775

8.7.2008 3:44

Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze

Lev. 68.?.?.?

Toho bordelu v přehuštěném městě Praze, bylo až nad hlavu. Proč by neměla být Matka měst Praha, taktéž nejčistším městem EU ? Co je na tom špatného ? No a když má být čistota a pořádek ve stověžaté Praze, poslední dobou, NEJVÍCE navštěvovaným a nejvíce obdivovaným městem, zahraníčními turisty, tak to domácí obyvatelstvo pražské, to musí něco stát. Hlavně ta městská disciplína. Pejsi na vodítkách a nesrát do trávy a na chodníky - nebezpečí chodeckého smyku, uklouznuti na čerstvám, psím hovně.

Jó, to v Praze je ještě héééj. To na takové floridské pláži, si mi stěžovali dva mladí snoubenci ( on a ona, ne - on, on a ona, ona ), turisté ze sousední Georgie, že ve vší střizlívosti, popíjeli asi tři deci málo procentového piva v kelímcích, bez pivní reklamy na pláži, když k ním přistoupil policajt požádal o kelímek, který svým frňákem očmuchál a když zjistil v té "svobodné" zemi, že tito mladí, dospěli lidé popíjeji pívo, tak jim tvrdě nasadil pokutu $ 40,- ( slovy - čtyřicet !! ) US dollarů pokuty. Kdepak se hrabe matička Praha. A to ještě zkuste odhodit na floridskou pláž nějaký papírek. No a o nějakých plavkách "tangačích" a nebo ženy bez vršku od plavek, tak to už hrozí i žaláři.

Takže, morálka a disciplína především Mindy. Apropo, opravte si to písmenko u slova "lvi", po "v", má být "tvrdé", víte jaké, že ? [mrknutí jedním okem] hmm.

164779

8.7.2008 6:05

RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164779

Jenomze v USA nikdo nenasadi drakonicke pokuty napoprve za male prestupky, aby jste dostal flastr ve vysi mesicniho prijmu plebejce, tak to musi byt jo neco. Jiste nektere veci neni spatne omezit, ale treba tady je prispevek v diskusi, ze ve mestech s ostrejsimi predpisi kvuli bezpecnosti, stresovani psi casteji utoci? Docela by me zajimalo, zda se radni radili ohledne jednotlivych bodu se skutecnymi experty a ne temi experty treba z okruhu znamych, kteri zkasly prachy za expertizu? Dale tvrde omezeni alkoholu na ulicich povede ke korupci treba ohledne povoleni vyjimek, jak z toho budou treba osetreny zahradky restauraci na verejnem prostranstvi? Samozrejme to, ze si majitel vyjde na prochazku s igelitovym pytlikem a po svem psu uklidi, lide brzo oceni jako velmi pozitivni vec.

164789

8.7.2008 6:27

RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 164789

K oné původní benevolentní vyhlášce se vyjadřovali experti právě v tomto smyslu - pražský magistrát dal tedy zapravdu jim a desetiletí bez problémů se psy, správnost volby jenom potvrdilo...

164793

8.7.2008 7:30

RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 164779

Máto tam hezky zařízené. To zas ano! Burky budou kdy?

164795

8.7.2008 8:58

RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze

Lev. 68.?.?.?

Reakce na 164795

Burky prozatím zde není možno zříti, i když jsem zde viděl Američana, předělaného na moslíma, s dětma i nanželkou s burkou. Jinak je zde disciplína, jako na vojně. V něčem je to fajn, že se tak nějak člověk cítí být chráněn a hned se dovolá policie, která není nevrlá a která poslouchá co jim volaný člověk vypráví. Ale zase z druhé dlaně, mi to připadá, jako policejní stát. Těch policajtů je zde, "jako", jedna ku jedné. A vše je pod pečlivou, policejní kontrolou.

Některé zákony, pravidla a nařízení ( tak jako všude asi ve Světě ), jsou uvalené. [naštvaný]

164803

8.7.2008 15:01

RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze

panelák Obama 78.?.?.?

Reakce na 164779

tohle v životě my Čechové zásadně nehodláme dodržovat, nebot jsme MISTŘI SVĚTA v obcházení zákonu.A dosud,jakmile slušnák zahlédl otetovaného demokrata, jak přehazuje svého psa na pěstěné torzo trávníku /řádné oplocené/, koukal se po krajině,jako začínající poeta,nebot ZÁSADNĚ STEJNĚ PĚŠÍHO POLICISTU TAM NA TYLOVĚ NÁM PRAHA-- V ŽIVOTĚ NEVIDĚL--.Takže, to je POTĚMKIN pro EU, jací jsme to kabrnáci, co se pořádku týče. [chechtot] [chechtot]

164836

8.7.2008 5:00

Alergie

vvolis 84.?.?.?

Jen chci dodat, ze extremni cistota je skodliva. Lide zijici v takovemto prostredi si nezvyknou na "bezne" necistoty a pak je z toho precitlively organismus, ruzne alergie a astma. [oči v sloup]

164781

8.7.2008 11:36

RE: Alergie

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 164781

No jo, Je pravda že nejlíp rozvinutou imunitu mají děti pokud se pohybujou ve špíně a mezi zvířatama a všemožnou havětí.
To se ale netýká syntetických svinstev, tam je to spíš naopak. Žvejkačky a vajgly, rozlitej olej například, asi nebudou nic moc.

164822

8.7.2008 8:36

Bonzáci se zaradují

Saša 74.?.?.?

Veřejní činitelé se rádi chlubí činností a budou se poplácávat po ramenech… Povahy co si přejí, aby „sousedovi prase chcíplo“ si budou myslet, že dnes se to týká především toho souseda a zapomenou, že na ně také jednou dojde… Zcela bez zákonů se sice neobejdeme, ale „politici“ se vždy a snad všude chválí za vymýšlení nových a „důležitějších“ zákonů, vždy na ochranu přeci před „nebezpečím“. Ti nejslušnější budou chyceni a zaplatí pokuty, politik si najme dobrého advokáta a co si vezmou třeba na bezdomovci?

Paní Mindy má dar napsat smutné vesele.

164798

8.7.2008 8:26

Fašisti:

sxgo 91.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=73WhOcsMqIg
[překvapení] ...toto je už aj u nás? Bo zatiaľ pľujem, grciam, chlastám, kŕmim kačičky kde chcem a s ostatným svinstvom /žuvačky, exkrementy, papiere/ som vždy radšej pakoval do koša, ak teda na blízku nejaký bol. Nižší počet odpadkových košov zvýši počet pokút [zmaten] . Ten výskum o priviazaných psíkoch a počte útokov je niekde k nahliadnutiu??

164800

8.7.2008 9:29

RE: Fašisti:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164800

Jasně, za vše může spiknutí, i za nižší počet odpadkových košů. A ne aby někoho napadlo, že ty koše chybí třeba právě proto, že do nich různí vágusové, proti kterým je vyhláška zaměřená, odhazují hořící nedopalky, pokud je rovnou neutrhnou a nezvandalizují.

Velká Matka je ovšem povinna dodat bez prodlení další koše a ještě děcka pochválit, že [oči v sloup]

164807

8.7.2008 9:11

Velká Matka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Velká Matka má tím větší moc, čím inffantilnější je její civilizace. A těžko říci, co je příčina, a co je důsledek. V případě mučení kočky by myslím ani paní Mindy nevadilo, kdyby zákony Velké Matky na ochranu zvířat byly přísnější. jakmile něco někde od Velké Marky chceme, vrátí nám to tam, kde se proti tomu naše dětinská povaha vzpouzí. Někomu vadí mučení kočky, jinému vstupní dveře do baráku pročůrané od pejsků až na dřeň a vydávající v horku odporný puch. Mně například vadí oboje, plus mi vadí nedopalky a bordel všude, kam mé oko v Praze dohlédne. Holešovické nábřeží okolo vody bylo nedávno krásně upraveno a lákalo by pejskaře i civily k procházkám. Momentálně si tam troufnou jen majitelé pitbulů, a naskytne se jim pohled na blití. Železné lavičky vytrhané, a utopené v moři nepopsatelného bordelu. Na blízké stanici metra Vltavská je horor vystoupit. Občané si na příslušných místech stěžují roky, zcela bez výsledku. Vím, že i na mně jednou dojde, ale do té doby prostě chci, aby ten bordel zmizel. Velká Matko, pomooooc !

164801

9.7.2008 15:43

RE: Velká Matka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 164801

jste si jist, ze se stav uvedenych mist zlepsi, kdyz si nebudete moct zahnat zizen na ulici pivem, ale budete se smet napit jen ciste vodou nebo vody chemicky ochucenou a obarvenou?

164961

8.7.2008 9:35

Já jim na to seru.

himlhergot 90.?.?.?

Jsem kuřák a dál budu odhazovat vajgly na chodník, oni totiž nejsou po Praze adekvátní na doby na to, kam s nimi. Flusat taky nepřestanu, docela mě to baví, občas obvzláště po zakoupení vydatné klobásy u stánku na Václaváku... Zajímalo by mě, jak se k tomu postaví třeba houmlesáci a potažmo jak se orgány postaví k nim, ha ha, už vidím, jak je pokutujou 30ti tisícovými pokutami za sraní v průjezdu, to bude prima švanda.

164802

8.7.2008 8:58

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164802

Tak přesně takovýto infantilní příspěvek vybudí ty nejtemnější síly Velké Matky. To není řeč dospělého rozumného člověka, ale vzdorovitého fracka. Pak se nemůžeme divit zákonité zpětné reakci.

Pane, nevím, proč bych vám kvůli vašemu škodlivému zlozvyku měl financovat nádoby na vajgly, abyste pak laskavě nesvinil společné město. Pokud už hulíte na veřejných prostorách, co takhle si s sebou nosit vlastní nádobu na vajgly?

Je mi jasné, že má laskavá slova se minou účinkem, ale tento příspvek je krásným příkladem toho, proč moc Velké Matky roste a poroste dál - dokud budeme frackové, má recht, když nás občas profackuje.

164804

8.7.2008 10:41

RE: Já jim na to seru.

detergent 67.?.?.?

Reakce na 164804

Jakou "nádobu na vajgly"? Bohatě stačí nádoba na odpadky. Bývaly časy, není to tak dávno, kdy na každém druhém kandelábru visel takový ten pruhovaný, dírkovaný plechový odpadkový koš. Kde jim je teď konec? Magistrátu se asi zachtělo ušetřit za vyvážení. Jenom už jsem si nějak nevšiml, že by nám o ušetřenou částku snížili daně.

Docela by mě zajímalo, co si ti magúři představuji, že budeme dělat s papírky od bonbonů a vyžvýkanými žvýkačkami, když odpadkové koše neexistují a popelnice jsou teď podle vyhlášky umístěny uvnitř domů. Někdo zlomyslný by určitě navrhl "budeme je házet do poštovních schránek," jenže to taky nejde, protože poštovní schránky zmizely taky. Najít dnes poštovní schránku na rohu ulice, to není nějaká lecjaká věc, to je hotový Quest for the Holy Grail (i procento úspěšnosti je podobné).

164810

8.7.2008 12:09

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164810

Jasně. Není krásnější představa, než ožralý zfetovaný kuřák odhazující hořící cigaretu do koše na odpadky plného papíru a plastu. A ujišťuju vás, že ožralými zfetovanými kuřáky se místa, o něž se jedná, hemží. Magistrát je léta zavalen stížnostmi na tento stav, a kašlal na to. Nyní se konečně vzchopil k činu, a zase nám to není recht. Ale možná, že zdejší kritikové vyhlášky dají do kupy nějaké jiné, lepší a funkčnější řešení? Aby se vyhovělo i pejskům čůrajícím na rohy baráků, i plivačům žvejkaček, odhazovačům hořících vajglů a vágusům demolujícm koše a lavičky, a přitom také těm fašistickým trapákům, kterým to zlotřile vadí?

164826

8.7.2008 17:41

RE: Já jim na to seru.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 164826

>Není krásnější představa, než ožralý zfetovaný
>kuřák odhazující hořící cigaretu

Na něm si stejně nic nevezmete, chcete ho nechat odstřelit? Pkutu za píčovinu zaplatíte Vy pane "90" a navrch ještě policajty, kteří se budou raději zabývat bezpečnou buzerací než hledáním zločinců. Na každém se něco najde... Ostatně zákon ani není proti podpalování odpadkových košů.

164843

8.7.2008 18:07

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164843

Pane Sašo, například protikuřácké zákony v západních zemích, kde byly zavedeny, prokazatelně fungují. Nedávno byly uveřejněny studie, jak např. ve Skotsku klesl počet infarktů pasivních kuřáků v souvislosti s čistým vzduchem v putykách. Ani kuřáci hromadně nezkolabovali, a holt se museli přizpůsobit. I ožralové a feťáci se přizpůsobí, až na pár výjimek. Je mi jasné, že zákon nebude fungovat na sto procent, ale fungovat bude - určitě lépe, než stávající stav. Řekneme si to za pár měsíců, ano?

164846

9.7.2008 0:36

RE: Já jim na to seru.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 164846

>Pane Sašo, například protikuřácké zákony v západních
>zemích, kde byly zavedeny, prokazatelně fungují.

Protikuřácké kampaně fungují, ale vzalo to dlouhá léta přesvědčovací kampaně, do dnes reklam v televizi atp. Pokutováni byli téměř pouze provozovatelé podniků, kde se dříve kouřilo. Vy neznáte USA v sedmdesátých letech, to se kouřilo do slova a do písmene všude, v nemocnici, v kině, v potravinových obchodech. Nádoba přetekla a bojovníci za práva nekouřit to vzali do svých rukou. Je to podobné jako s feminismem, ženy opravdu mají mít stejná práva (ne nutně větší). Společnost se také pohybuje (nebo historicky pohybovala) v jistých spasmech mezi tolerancí a netolerancí. Šlo to jako s módou délky sukní.
S těmi zákazy a netolerancí je to všelijaké. Prudérní země jako Amerika produkuje a spotřebovává nejvíce pornografie. Přes jedny z nejtěžších trestů drogová závislost kvete atp. Nesmíte být viděn pít alkohol a stále je spousta alkoholiků. Zákony již jsou, je otázkou kolik a jak tvrdé je chcete mít. Vše je otázkou názoru, ale myslím si, že postiženi budou relativně nevinní.

164891

8.7.2008 15:17

RE: Já jim na to seru.

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 164810

Je to tak. Driv byly pod jizdnimi rady odpadkove kose i s tim nadstavcem na vajgly. Tyto byly odstraneny aniz by mel clovek kourici mimo nekurackou zonu kam vajgl uklidit. Jsou mista, kde se vali stovky vajglu, napr. na Karlaku prakticky u vsech prechodu mezi chodnikem a nastupnim ostruvkem. Kuraci, kteri stoji na chodniku nebo dobihaji tramvaj, nemaji jinou moznost nez hodit vajgl na zem, jinak by jim tramvaj ujela nebo by se dopustili prestupku tipanim vajglu do kose na zastavce. Povazuju to za naprostou zhovadilost nebot je naprosto zjevne, kde by odpadkove kose s popelnikem pomohly, staci se podivat pod nohy...

Co se tyce zvikacek, tak tam je to vylozene o lidske lenosti. Zvikat o par minut dyl k nejblizsimu kosi nebo ji uklidit zpet do obalu(papiroveho kapesniku atd.) je mnohem jednodussi nez behat s doutnajicim vajglem. Zde je to ale spis o bezohledne mladezi, ktera je lepi, kde je napadne, dokonce i tam, kde neni problem zvikacku vyhodit do kose...

Jinak jak uz nekdo psal, je to dalsi buzerace obycejnych lidi. Bezdomovci stejne nic nezaplati a obycejnyho cloveka tisicova pokuta leda nasere, protoze je naprosto neadekvatni, cimz neplni vychovny ucel...

164835

8.7.2008 18:31

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164835

Nojo, ono je fakt snadnější nadávat na všechny a na všechno, a na to, jak nás špatně vychovávájí, než se vychovat sám a přestat například kouřit. Kouření znečišťuje vše - kuřákovy plíce, náš společný vzduch, plus jakýkoliv hezčí kout země, kde zrovna kuřák pocítí potřebu vychutnat si ho s cígem v ruce a Velká Matka mu tam předem nepřipravila koš s nástavcem.
Už se opakuju, ale právě tento naprosto nedospělý postoj (já mám práva, a stát má povinnosti) dává tomu, čemu tu paní Mindy říká Velká Matka, do ruky zbraně i proti těm, co se snaží jednat zodpovědně a případně se kvůli tomu i omezit a ukáznit.

164845

9.7.2008 9:49

RE: Já jim na to seru.

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 164845

>Nojo, ono je fakt snadnější nadávat na všechny a na
>všechno, a na to, jak nás špatně vychovávájí, než se
>vychovat sám a přestat například kouřit.

Pane anonyme, nevsiml sem si, ze bych nekde psal, ze stojim o Vase vychovne lekce, takze priste si je prosim nechte od cesty, predem dekuji...

>Už se opakuju, ale právě tento naprosto nedospělý postoj
>(já mám práva, a stát má povinnosti) dává tomu, čemu tu
>paní Mindy říká Velká Matka, do ruky zbraně i proti těm,
>co se snaží jednat zodpovědně a případně se kvůli tomu i
>omezit a ukáznit.

Tak se zbytecne neopakujte a hlavne nic nepodsouvejte. Ja sem nepsal o pravech a povinnostech. Ano, mam pravo kourit, tam kde to neni zakazane(coz s ohledem na ostatni casto nedelam) a ANO, stat nema povinnost dat na kazdy roh popelnik. Rec je o tom, ze i uplny idiot pochopi, ze nelze na kazdy roh postavit policistu, nelze lidem proste rict at prestanou hazet vajgly na zem, ale lze na frekventovane misto, kde se kupi hromady vajglu dat alespon blbej odpadak. Nevim co jste na tom nepochopil... [oči v sloup]

164933

9.7.2008 10:35

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164933

Pane Pavle, mám právo tu vyjádřit svůj názor stejně tak jako vy, a na tom nic nezmění vaše arogantní představy o tom, na co vše máte právo bez povinností.

Nicméně vaše příspěvky jsou velmi užitečnou názornou pomůckou, lze na nich dobře demonstrovat, proč roste moc Velké Matky. Dokud si takoví, jako vy, dětinsky myslí, že je jejich právem špinit kde se jim zamane, pokud jim tam Velká Matka předem nedá kyblíček, no tak pak ať se nediví, že se k nim Velká Matka jako k nesvéprávným dětem chová. Velká Matka naopak takovýto přístup vítá a podporuje, protože jí dává právo na existenci, která se nakonec zvrhne v existenci velmi maceší. Ale tak už to prostě na světě chodí, a dokud nedospějete, a nebudete udržovat pořádek dobrovolně, bez státních košů a policajtů, do té doby to tak i chodit bude. Nevim, co jste na tom nepochopil [oči v sloup]

164942

9.7.2008 11:26

PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164942

Možná jsem v ajfru trochu přestřelil, vy píšete, že osobně s ohledem na ostatní nekouříte. No, říká to sice každý kuřák, a přesto je všude plno kouře a vajglů, ale budiž. Pak se Vám omlouvám, a vše, co jsem dále napsal, platí o té většině kuřáků, která ohledy nemá (logicky, závislost nás prokazatelně ohledů zbavuje).

Kdybych tu mluvil o nebezpečnosti hořícího vajglu v koši na odpadky a o svých pochybnostech, že každý "ohleduplný" kuřák típne před odjezdem tramvaje cígo do nástavce na koši, už bych se zase opakoval. Vsadil bych ovšem cokoliv proti vašemu názoru, že nádoba na vajgly na stanici tramvaje by podstatně omezila počet vajglů okolo zastávek.

164944

9.7.2008 12:33

RE: Já jim na to seru.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 164942

Pane NIKDO, váš názor, že město by nemělo nikam dávat odpadkové koše, popelníky a potažmo uklízet bordel, je naprosto zcestný. Je mi líto, ale pokud si opravdu myslíte, že by měl člověk na ulici své odpadky strkat do kapes a doma je vysypat do koše, obávám se, že žijete v nebi a ne na zemi. Pokud vím, tak úklid, odpadkové koše, popelníky stejně jako tisíce dalších věcí jsou placeny z našich daní. Pokud po mně někdo bude chtít pokuty za to, že nikde není odpadkový koš, je to na hlavu postavené. Vaše názory jsou sice hezké, ale naprosto zcestné. Vy máte doma také odpadkový koš, že? Staráte se o svůj prostor a když máte návštěvu, asi po ní nechcete, aby si své odpadky vzala s sebou. I když jeden můj kamarád, který je tak trochu čisté rasy, mě pokaždé, když u něj jsem na návštěvě, kam přinesu i pár lahví piva, které mi ochotně pomůže vypít, požádá, abych je i odnesl. Což někdo může považovat za slušné vychování, já ne. A co vy? Také chcete po své návštěvě, aby si své odpadky odnesla sama? Tak tedy budeme chtít po zahraničních turistech, aby své odpadky nosili v kapsách zpět na hotel? Nebo co? Možná mám arogantní představy, že za své peníze, které státu odevzdávám, chci také pár odpadkových košů na ulici, ale přijde mi to přirozené. Opravdu nechápu vaši logiku... [zmaten]

164945

9.7.2008 16:51

RE: Já jim na to seru.

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 164942

Pane anonym, vyjadrujte si nazory jake chcete, nicmene pocitejte s tim, ze ostatni maji pravo se vuci Vasim, nicim nepodlozenym, osobnim hodnocenim ohradit. Jak uz sem jednou psal, nestojim o Vase kazani a pochybuju, ze nekdo jiny ano...

164965

8.7.2008 10:29

RE: Já jim na to seru.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 164804

>Tak přesně takovýto infantilní příspěvek vybudí ty
>nejtemnější síly Velké Matky. To není řeč dospělého
>rozumného člověka, ale vzdorovitého fracka. Pak se nemůžeme
>divit zákonité zpětné reakci.

Matka s výjimkou zde té „velké“ bývá dobrotivá a do jisté míry nemá ani na vybranou. Pokutováni a postiženi budou relativně slušní a zákona bdělí občané a zvířata v „útulcích“. Je vrstva lidí, kteří nemají co ztratit a pak jiná, kteří mohou jezdit 160Km/hod v obci a to i opilí. Nobody is perfect/ Nikdo není bez chyby. Dále zákon je smysluplný pouze tehdy, když je ho možno stoprocentně dodržet a prosadit jinak vychováváte nerespektování zákona! Již současná nařízení pokrývají bezpečné a více méně i slušné chování. Vím, někteří idealisté by si bláhově přáli, aby všichni byli ideální jako oni; problém je, že každý si stejně bláhově myslí, že je bez chyby a nikdy nebudeme zcela stejní.

>Je mi jasné, že má laskavá slova se minou účinkem, ale
>tento příspvek je krásným příkladem toho, proč moc Velké
>Matky roste a poroste dál - dokud budeme frackové, má recht,
>když nás občas profackuje.

Výchova trestáním není nejúčinnější, ve skutečnosti fracka nesmíte beztrestně profackovat (rozhoddně ne v žádném tom "příkladném" státě jako USA, kde jsou zákony tvrdší a kriminalita větší). Malicherné zákony profackují jen právě Vás.

164816

8.7.2008 11:23

RE: Já jim na to seru.

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 164816

>Matka s výjimkou zde té „velké“ bývá
>dobrotivá a do jisté míry nemá ani na vybranou. Pokutováni
>a postiženi budou relativně slušní a zákona bdělí
>občané a zvířata v „útulcích“.

Tak.

Včera cestou do práce jsem byl svědkem toho, jak policajti prudili paní (tak kolem 50, na první pohled slušná) za to, že kouří na zastávce. (Ono to nebylo tak úplně na zastávce, ale kus dál u odpadkáčů, ale to je vedlejší). Jestli nakonec tu pokutu zaplatila nevím, nechtěl jsem tam okounět.
No a dneska na tom samém místě kouřila cca 13-14 letá slečna, a taky dva chlapi v montérkách. Těm to prošlo.

164821

8.7.2008 12:10

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164816

Pane sašo, na takovéto chytré, ale zbytečné řeči bych se zmohl také. Navrhněte funkční řešení.

164823

8.7.2008 20:54

RE: Já jim na to seru.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 164823

>Pane sašo, na takovéto chytré, ale zbytečné řeči bych se
>zmohl také. Navrhněte funkční řešení.

V USA ve městech zřizují rozsáhlé parky, kde může majitel se psem bez vodítka chodit hodiny. Ukázalo se to velice úspěšné a stálý růst „psích“ parků“ je značný. Největší výhodou je, že nátlak pejskařů vytváří sebe-regulující prostředí a majitelé po svých psech hovínka uklízí do strategicky rozmístěných odpadkových košů. Na druhou stranu, opět v US, chudé čtvrtě nebo části města s bezdomovci přes tvrdé zákony vypadají hůř než ta Praha. Je mně jasné, že v Praze pro hustotu obyvatel je to víc komplikované, malé parčíky již jsou, pro zdraví majitelů by jich mělo být více a větší. Výchova není jen trestat, především je nutná alternativa. Možná to byl subjektivní dojem, ale viděl jsem Němce v jejich lese, kde nebyl nikdo sbírat vajgly. Tlak společnosti a jistý kompromis je řešením. Zákon nic nevyřeší. Stoprocentní řešení neexistuje neb všichni nejsou stejní jako Vy a jistě jim něco vadí i na Vás. Adekvátní zákony již existují a po dobrém nebo jinými cestami dosáhnete lepšího výsledku než vysokou pokutou (kterou největší viníci stejně nezaplatí). Matně si vzpomínám, že snad v padesátých letech v Číně hubili nebo vyhubili mouchy plácačkami na příkaz tehdejšího vůdce, dnes před olympiádou bojují s pliváním na ulici – nevím jak úspěšně, ale Čína je jiná a homogenní společnost. Ať chcete nebo nechcete musíme spolu všichni co "nejšťastněji" žít. Nejsem politik, abych Vám to záživněji podal - výchova není jen bití a svým způsobem je to až to poslední, výraz naší neschopnosti.

164857

8.7.2008 20:38

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164857

Pane Sašo, znovu opakuju, já bych taky uměl popsat, jak by to mělo vypadat. Mně jde o to, abyste navrhl něco, co by bylo průchodné v našich podmínkách. Mně nemusíte vykládat, že výchova není jen bití. Zákony ale nejsou "bití", tato civilizace se bez zákonů, i represivních, bohužel neobejde. Přičemž ty zákony mají působit (a působí) spíše jako prevence, postih je až druhotný. Opakuju tu do omrzení, že je třeba, aby každý začal od sebe, a v zájmu toho, abychom tu spolu šťastně žili, přestal mlít jen o svých právech a zamyslel se nad svými povinnostmi. Jsem zcela připraven, že pokud se něčeho nezákonného dopustím já, pokud se ostatním něco nezákonného nelíbí na mně, zaplatím za to. To je myslím spravedlivá daň za to, že mě zákon ochrání před tím, co se mi nelíbí na druhých. A i když se slušně chovám především sám kvůli sobě, je přeci jen demotivující, když se ostatní chovají neohleduplně bez postihu. Slabší charaktery a mladí lidé to pak považují za dobrý důvod pro to, aby se na ohleduplnost taky vykašlali.

Když se tu rozvine diskuze o cikánech, většina z těch, co nyní plédují pro postup "po dobrém", pro výchovu atd., najednou radikálně změní rétoriku. Bohužel je to tak, že nejen někteří cikáni jsou "nevychovatelní" a nic jiného než restrikce a postih na ně neplatí. Kuřák, který bude chránit své právo škodit ostatním svým smradlavým kouřením do roztrhání těla, má plná ústa odporu ke škodlivým smradlavým cikánům. I ten, kdo mluví o kompromisu, není ke kompromisu ochoten tam, kde má svá slabá místa, své závislosti. Kuřák, který odhazuje vajgly, bude vidět chybu jen u pejskaře, který neuklízí po psovi atd. A oba se nakonec shodnou, že to má po nich uklidit stát. Uznávám, že výchova restrikcí je výraz naší neschopnosti řešit věci "po dobrém", ale ta neschopnost tu prostě reálně je, některé věci skutečně po dobrém řešit neumíme. To snad ale proboha neznamená, že se na řešení vykašleme.

Zákony samozřejmě byly, jsou a budou i zneužívány, ale to bohužel také po dobrém řešit neumíme, a i tady je jedinou cestou, aby každý, kdo pracuje se zákony, pracoval nejprve na své vlastní zodpovědnosti. Ideální stav nenastane nikdy, protože lidé nebudou nikdy ideální.

164866

9.7.2008 9:28

RE: Já jim na to seru.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 164866

>Mně jde o to, abyste navrhl něco, co by bylo
>průchodné v našich podmínkách.

Pane „90“, jsem sice rodilý Pražák, ale od dětství žiji mimo republiku a tak vám do toho nemohu zasvěceně kecat, neměl bych vůbec. Při návštěvě Prahy na pár týdnů se mně Praha líbí taková, jaká je; neshledávám ji špinavější nebo nebezpečnější oproti jiným velkoměstům. Zákony proti znečišťování města byly již za mého šťastného dětství a nevidím důvodu k jejich zostření. Práva a povinnosti jsou naneštěstí subjektivním výrazem. Chovej se k druhému, tak jak chceš, aby se on choval Tobě. Nedávno jsem dostal email z Prahy (z Ořechovky), historku jak přišla návštěva a sotva se usadili, pán domu již ze zvyku se podívá z okna a před jeho domem na chodníku hrůzo hrůzoucí stojí cizí auto, hned vytáhne mobil a volá policii, když už je měl na drátě tak mu došlo, že jeho vlastní návštěvníci přijeli autem… [mrknutí jedním okem] Samozřejmě, že nemá žádná práva na silnici před domem.

Cikány jsem z toho úmyslně vynechal, myslíte to vážně, že je budete trestat? Společnost by přece měla s nimi jednat přesně stejně jako s každým jiným, ne lépe a ne hůře – oboje je poškozuje. Zamyslete se nad tím, že policie (kterou platíme) by se především měla starat o naši fysickou bezpečnost, abychom nebyli zabiti, okradeni atp. Myslím, že to příjde draho, aby hlídala vajgly. Ostatně to tu již snad krátkou dobu bylo za komunistů, nebyla to opravdová policie, nosili šedé uniformy a lidově se jim říkalo šedý mor.

>Ideální stav nenastane nikdy,
>protože lidé nebudou nikdy ideální.

Plný souhlas.

164923

9.7.2008 9:54

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164923

Pane Sašo, nechci se s vámi zbytečně přít a ctím váš názor. Nicméně je znát, že už v republice nežijete. Nic už není, jaké to bývalo, a i když jsem proti komunistům poměrně aktivně bojoval, jedno musím uznat - za tzv. komunismu (který s ideou komunismu měl společné jen jméno, ve skutečnosti byl jen slabší variantou toho, co se děje dnes - bezohledného chování těch, co jsou u moci) nebyl s dodržováním pořádku zdaleka takový problém, jako dnes. Lidé byli jaksi většinově ohleduplnější k přírodě i k sobě navzájem. Daleko víc respektovali stávající zákony - i proto, že je reklama tenkrát nekrmila slogany ve stylu "Nevaž se, odvaž se" se smyslem "kašli na ohleduplnost, hlavně že chlastáš naši sladkou břečku nebo si ničíš plíce našimi cigáry - a v tom je tvoje svoboda". Na ulicích se nepotulovalo zdaleka tolik opilců, zfetovanců a bezdomovců jako dnes. Mám takovou teorii, že stupňující se bordel a špína okolo nás je jen nutným obrazem toho, jak se stupňuje bordel a špína v nás samotných. Bezohledost a parazitismus kapitalismu jako takového se prostě projevuje na všech rovinách, i na této.

Nevím, z čeho jste usoudil, že chci trestat jen cikány. Vnesl jsem je do diskuze jen jako příklad toho, že ti, co na diskuzích volají po jejich trestání, donucování k pořádku atd. jsou najednou mnohem blahovolnější tam, kde se jedná o jejich zájmy, které jsou ovšem obdobně parazitní. Nevidím příliš rozdílu v nedopalcích odhozených bílými majetnými kuřáky či v hovínkách prominentních psíčků a v bordelu okolo některých cikánů. Ovšem všechny skupiny si najdou vždy dost dobrých důvodů, proč zrovna oni mají na svůj bordel právo. Přesně jak říkáte, chtěl bych se chovat ke všem stejně a za nezákonné přestupky trestat všechny stejně.

Pokud ten pán, co volal policii na auto parkující před jeho domem, bydlí v zóně placeného stání, tak měl pravdu v tom smyslu, že tam auta bez povolení parkovat nesmí. Jiná věc je nesmyslně sprostá cena toho parkování, za kterou vděčíme dr. Bémovi. Obávám se, že ty vydřidušské peníze zase skončí někde jinde než v péči o metropoli.

Na závěr opakuju, že nevidím stávající řešení jako ideální, ale věřím, že částečně zafunguje, a je mi milejší než ten bordel, co v Praze bohužel panuje.

164927

9.7.2008 9:25

RE: Já jim na to seru.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 164866

Bezpečnostní kamera z místa, které dobře znám, ten pán co se objeví asi uprostřed videa je dle vzhledu Inuit (Eskymák) nebo indián. Jen řečnická otázka: můžete ho potrestat? [zmaten] [chechtot]

164925

9.7.2008 9:33

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164925

Pane Sašo, i ty zákony, které fungují odedávna, a které byste snad ani vy nezrušil, mají svá slabá místa a nikdy je nebudeme moci aplikovat na každého a bezchybně. (Mimochodem, autorka úvodního článku paní Mindy je pokud vím právnička, takže o tom asi něco musí vědět). Přesto civilizace za posledních pár tisíciletí k ochraně bezpečnosti a pořádku svých členů nic lepšího než zákony nevynalezla. Sám jste nějaké jiné, funkční řešení také nepředestřel. Takže se klidně bavte nepostižitelnými Eskymáky, a já se budu těšit, jak bude postihnut ten zbytek. Pokud se situace za pár měsíců nezlepší, ochotně se vám tu omluvím.

PS - Uznávám, že např. postihy vůči řidičům situaci nezlepšily. Ale to jsem ani nečekal. Naopak protikuřácké zákony tam, kde jsou zavedeny, fungují.

164930

8.7.2008 11:59

RE: Já jim na to seru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164816

PS
A zdá se, že vám unikl smysl mých příspěvků. Já neříkám, že to, co se děje, je "dobré", já říkám, že je to zákonité. Zlé děti a zlá matka patří k sobě, jakož i naopak. Dokud budou děti převážně frackovité (i když si to většina z nich o sobě neráčí uvědomovat) bude matka zlá a bude je fackovat - ať už si o tom myslíte cokoliv. A samozřejmě, že to odnese ta menšina hodných - ale tak už to prostě na světě funguje, a nejen v oblasti bordelu ve městě.

164825

8.7.2008 10:30

RE: Já jim na to seru.

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 164802

Moc inteligentni a prociteny prispevek. Tohle je zajiste presne to co tato (a vlastne jakakoliv diskuze) potrebuje.

164808

8.7.2008 9:24

proc zatezovat policii takovou blbosti?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

aby si policajti privydelali, vetsina pripadu skonci tak, ze se policajtovi s uklonou a omluvou soupne nakej drobak

164805

8.7.2008 10:02

RE: proc zatezovat policii takovou blbosti?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 164805

Jojo, urcite jste takovych pripadu zazil spoustu... nebo si proste jenom vymyslite, protoze je to tak jednoduche napsat a dobre to vypada?

164812

8.7.2008 11:07

vyhlaska je proti slusnym obcanum

RSDr. 195.?.?.?

Pamatujete si, jak tehdejsi zastupce prazskeho primatora Jiri Paroubek (CSSD) kriminalizoval katoliky na Staromestskem namesti, kdyz meli shromazdeni pro obnovu Marianskeho sloupu?
Radni Rudolf Blazek (ODS) jen pokracuje v trendu. Nevyhnalo by z ulic (nektere) bezdomovce, kdyby je magistrat Hl. m. Prahy ubytoval?


prikladam clanek z novin:

BEZDOMOVCI VYZRÁLI NA MAGISTRÁT
Nejnovější vyhláška magistrátu Hl. m. Prahy, která zakazuje pití alkoholu ve vytypovaných lokalitách hlavního města, je pěkně "děravá", píší Lidové noviny. Kvůli nedomyšleným detailům na ni popíjející bezdomovci vyzráli už první den její platnosti. Kde má vyhláška slabá místa?

Za prvé povoluje pití u stánků s občerstvením, kolem kterých bývají bezdomovců celé hordy. Nikde ale není psáno, v jaké vzdálenosti od stánku je pití ještě povoleno, a v jaké už ne. Bezdomovci také oblíbené krabicové víno nebo pivo rovnou přelijí do PET lahve od džusu. My jim z toho upíjet nebudeme, abychom zjistili zda lžou, když říkají, že to alkohol není, tvrdí policisté.

více
http://www.lidovky.cz/bezdomovci-vyzrali-na-magistrat-do3-/ln_praha.asp?c=A080707_195902_ln_praha_svo

164819

8.7.2008 15:33

RE: vyhlaska je proti slusnym obcanum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164819

To je pravda, altruismus a čistotomilovnost magistrátu končí u stánků s občerstvením. Na stanici metra Vltavská jim neustále prodlužují nájemní smlouvy, pod naprosto trapnými záminkami, a přes odpor občanů i radních z Prahy 7. Nikdo nepochybujeme o tom, že radnice pod vedením doktora Béma myslí hlavně na svou kasu, ze které se prostředky propadají do kapes kamarádů. Je také jisté, že počet bezdomovců a ostatních "živlů" roste úměrně s "blahobytem" naší konzumní společnosti, a ani to restrikce nevyřeší.

Přesto, s tím bordelem, který vládne v pražských ulicích, se něco udělat musí, a bohužel pokuty a zákazy jsou v našich podmínkách to jediné průchodné. Dejme tomu šanci pár měsíců, a uvidíme jak to bude fungovat. Pak můžeme dále marně kritizovat. [pláč]

164834

8.7.2008 12:06

Když bude za vyflusnutou žvejkačku 30 tisíc,

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

kolik by teda bylo za hovnocuc, kterej by projel magistrálou a rozstřikoval hovna [zmaten]
Teď mě napadl protest proti radaru: S plným hovnocucem přijet ke Strakovce, hadici vrazit do okna a obsah hovnocucu ( nejlépe řídkou prasečí kejdu ) přečerpat.
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

164824

8.7.2008 18:24

RE: Když bude za vyflusnutou žvejkačku 30 tisíc,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 164824

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

164849

8.7.2008 12:45

No zrovna s těmi odpadky souhlasím,

herbage herbage (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

ale s formou trestu ne. Ono je to něco "překrásného", když chodník vypadá jak inverzní dalmatin v důsledku pokrytí zašlapaných žvýkaček. Naše hlavní turistická třída v našem malém příhraničním městečku se "pyšnila" totou pokrývkou s průměrnou hustotou 200 žvýkaček na metr čtvereční. Trest bych ale dal vyčištění onoho jednoho metru čtverečního vlastními silami, ještě by někteří rádi platili. Naštěstí máme nový dlažkový povrch díky dotacím EU. To samé vajgly, které svojí hustotou na některých frekventoaných místech předčí i ty žvýkačky, taky je to krásný pohled. Nebo když jedu autobusem a koukám z okna na tuny odpadků podél cesty, to jsou tepr ta správná panoramata. Takové lidi bych hnal na povinnou brigádu vyklizení alespoň jednoho km úseku podél silnice. Jedna PET flaška a pěkné zamoření na příštích 100let nebo takový igelitový pytlík, který vítr odnese hluboko do pole či do lesa, taky pěkné zamoření. A když vidím v lese pytle s odpadky, to se mi teprv otevírá v kapse pomyslná kudla, takové lidi bych i s tím pytlem hnal bičem na nejbližší skládku. Tady žádné pokuty nepomůží, ale jen takovéto tvrdé tresty a hlavně výchova. 90% vyhodí nevychovaná mládež bez špetky respektu ke svému okolí a neříkejte mi, že jsem nějaký moralizující stařík, je mi 20. Není problém nějaký odpadek strčit do kapsy a hodit k nejbližšímu koši, i když je třeba kilometr vzdálený. Mně osobně je z pohledu na zaneřáděnou přírodu smutno, jestli vám ne, tak je mi vás líto.

164827

8.7.2008 14:25

He? To snad né....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

ad: Není problém nějaký odpadek strčit do kapsy a hodit k nejbližšímu koši, i když je třeba kilometr vzdálený.

---------

Tedy soráč, ale kvůli tomu, že jsou všichni posraní z toho, že by do nějakýho koše na smetí mohl někdo (arabskej terorista vycvičenej CIA) dát bombu a proto nikde nejsou nebudu s každým papírkem chodit kilometr ke koši!
No a pokud jde o "hodit", tak kilometr teda nedohodím, vy jo?
Aji se trefíte???
A ostatně s těma poštovníma schránkama je to to samý: často je nejbližší schránka na nejbližší (kilometr vzdálené)poště!

Když chcete mít někde pořádek, musí tam být kam dávat odpadky!
Doprdele na náměstí či na ulici nejsu v lese, abych si je vozil domů!

A ostatně sem zvědav, jak se bude rozlišovat to, esli pobliju strom v parku protože mám 3 promile nebo proto, že mám chřipku a je mi blbě. A nebo proto, že sem si holt na svačinu dal salám od Lídla. Mám si snad nablít do čepice???
Jako by nestačilo, že když sebou seknu kvůli třeba epileptickýmu záchvatu nebo omdlím z horka, skončím nejspíš na záchytce, že?
Pokud mě preventivně předtím ještě nedomlátí "měšťáci", že.

Ostatně za uklízení veřejných prostranství si platíme: a uklízi se co? hovno! Tedy ani to se neuklízí, když na to přijde! I tu blbou trávu když ji posekají nechají ležet tak dlouho dokud asi sama nezmizí. Pořezaný větve od stromů leží pod stromem tak dlouho, dokud to neseberou na podzim cigáni na topení... listí se nesmetá, ale ROZFOUKAVA fukarem ve stylu "když se bordel rozptýlí, je uklizený"! No a silnice se kropí dle rozpisu: nevadí že prší, ale dnes bylo napsaný, že TADY SE BUDE KROPIT!!! tak se kropí...
Já musím zametat sníh i kdybych si měl vzít dovolenou, ale cesta v parku se "v zimním období neudržuje" - dle cedule, že!

Takže mi ještě chvíli povídejte o tom kde smím nebo nesmím plivnout nebo zahodit lístek od šaliny...

Můžete mi říct, co městští a místní zastupitelé dělají kromě vymýšlení pičovin jak z někoho vyrazit peníze a jak nic nedělat???

Krysa

164832

8.7.2008 18:51

RE: He? To snad né....

mtk 80.?.?.?

Reakce na 164832

Jasně, ať si pražský magistrát nejdřív udělá ordnung mezi zlodějama ve svých řadách (ksindlkamárádkšefty), třeba mu pak zbude dost peněz na úklidové čety z Pankrácké věznice a nemusí vymýšlet žádné buzervyhlášky - to chci ale moc, co? .... [chechtot] [chechtot]

164850

8.7.2008 19:13

Správně

G3 85.?.?.?

S naprostou většinou zákazů souhlasím. Opravdu si nemyslím, že ulice mají být plné odhozených odpadků, psích výkalů, blijících opilců, zaběhnutých psů a podobně.

164851

8.7.2008 19:18

RE: Správně

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 164851

Teda bydlím v Praze přes 30 let a zaběhnutýho psa jsem ještě neviděl. Můžete mi prosím sdělit, kde ty plné ulice psů jsou? Jinak zákaz blití opilců mi přijde jako nesmysl, až první takový případ skončí u soudu a vyhláška bude s průměrným advokátem zrušena - když se chce blejt, jak tomu asi zabráníte? - no věděl bych jak - aby to nebylo na tu dlažbu - musíte poblejt toho policajta - od hlavy až k patě, pardon pane příslušníku, když se nesmí, tak se nesmí. Odpadky patří do košů až nějaké budou a psí výkaly by se měly sbírat a nejlepší na to využít veřejně prospěšné tresty, třeba takového páníčka, co nedá do pytlíku, poslat pěkně na tejden s vysavačem. Pokuty nic nevyřeší, jen lidi, když nebude okolo policajt a kamera najust vyhlášce nechají hovno, tam kde je.

164852

8.7.2008 19:38

RE: Správně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164852

Nejde přeci o to, zabránit blití, ale následně ho pokutovat. Ale pardon, vožrat se jak prase je opilcovo nezadatelné právo, že. S těmi koši se musím opakovat - jděte se podívat všude tam, kde byly spolu s lavičkami nedávno instalovány. Ale vás zřejmě těší, že se vaše daně cpou do nesmyslného instalování stále nových košů tam, kde je nepostižitelní vandalové budou trhat jak perníček z chaloupky. A ne že bych neuvítal pohled na to, jak páníček sbírá hovínka a hadicí omývá moč svého miláčka z chodníků, ale už jsem si dávno zvykl, že sny jsou sny a realita je mnohem šedivější. Není boha, který by donutil páníčka v centru metropole netrápit svého pitbulka nebo dogu nutností dělat své hromady na chodníku nebo v parku, a pořídit si kočku, která nikoho neobtěžuje. Je to jeho svaté právo, a mé právo je se v těch hovnech brodit...

164853

8.7.2008 22:41

A bude hůř...

A-O adam (tečka) odyss (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Nejde o to, že by někdo chtěl žít ve špinavém městě, v ulicích plných odpadků, to jistě ne. Jen se trochu bojím, že naše slavná policie městská, stejně jako jindy bude upřednostňovat to, co je pro ně jednoduché, před tím, co by bylo potřebné. Místo, aby nové vyhlášky využili k efektivnímu řešení městské nečistoty a řešili téměř až urážku dobrých mravů nehygienickým chováním některých bezdomovců v centru, budou honit nebožáky, kteří odplivnou žvýkačku, či důchodce, kteří krmí holuby. Ach jo. Ale vzhledem k tomu, že jsem již dávno ztratil víru v správný směr správy Prahy a víru v ty, kteří město vedou, poněkud leninsky si přeji, aby bylo ještě hůř. Aby vyplodili ještě hodně podobných blbostí a aby šikanovali obyvatele města ještě nesnesitelněji. Jen tak se snad v hlavách pražanů rozsvítí a bašta ODS přestane být baštou ODS a Praha se stane obyvatelnějším městem...

164876

15.7.2008 8:29

nejsou schopni to vyřešit jinak

ix 193.?.?.?

Nejsou schopní to vyřešit jinak než že zakážou plivat [smích]
ani to totiž není v lidských silách. to by museli měnit společnost a ta už se změnit nenechá.

165424

Příspěvků: 54

08.07. 03:10  Je to docela mazec,
08.07. 03:44 Lev.  Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze
08.07. 06:05 Rene Bartosek  RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze
08.07. 06:27  RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze
08.07. 07:30  RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze
08.07. 08:58 Lev.  RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze
08.07. 15:01 panelák Obama  RE: Absolutně souhlasím s pravidly/zákony, o čistotě a pořádku v matičce Praze
08.07. 05:00 vvolis  Alergie
08.07. 11:36 Robocrep  RE: Alergie
08.07. 08:36 Saša  Bonzáci se zaradují
08.07. 08:26 sxgo  Fašisti:
08.07. 09:29  RE: Fašisti:
08.07. 09:11  Velká Matka
09.07. 15:43  RE: Velká Matka
08.07. 09:35 himlhergot  Já jim na to seru.
08.07. 08:58  RE: Já jim na to seru.
08.07. 10:41 detergent  RE: Já jim na to seru.
08.07. 12:09  RE: Já jim na to seru.
08.07. 17:41 Saša  RE: Já jim na to seru.
08.07. 18:07  RE: Já jim na to seru.
09.07. 00:36 Saša  RE: Já jim na to seru.
08.07. 15:17 Pavel -Čert- Němec  RE: Já jim na to seru.
08.07. 18:31  RE: Já jim na to seru.
09.07. 09:49 Pavel -Čert- Němec  RE: Já jim na to seru.
09.07. 10:35  RE: Já jim na to seru.
09.07. 11:26  PS
09.07. 12:33 hestroy  RE: Já jim na to seru.
09.07. 16:51 Pavel -Čert- Němec  RE: Já jim na to seru.
08.07. 10:29 Saša  RE: Já jim na to seru.
08.07. 11:23 Robocrep  RE: Já jim na to seru.
08.07. 12:10  RE: Já jim na to seru.
08.07. 20:54 Saša  RE: Já jim na to seru.
08.07. 20:38  RE: Já jim na to seru.
09.07. 09:28 Saša  RE: Já jim na to seru.
09.07. 09:54  RE: Já jim na to seru.
09.07. 09:25 Saša  RE: Já jim na to seru.
09.07. 09:33  RE: Já jim na to seru.
08.07. 11:59  RE: Já jim na to seru.
08.07. 10:30 Petr Řehák  RE: Já jim na to seru.
08.07. 09:24  proc zatezovat policii takovou blbosti?
08.07. 10:02  RE: proc zatezovat policii takovou blbosti?
08.07. 11:07 RSDr.  vyhlaska je proti slusnym obcanum
08.07. 15:33  RE: vyhlaska je proti slusnym obcanum
08.07. 12:06 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Když bude za vyflusnutou žvejkačku 30 tisíc,
08.07. 18:24 mtk  RE: Když bude za vyflusnutou žvejkačku 30 tisíc,
08.07. 12:45 herbage  No zrovna s těmi odpadky souhlasím,
08.07. 14:25  He? To snad né....
08.07. 18:51 mtk  RE: He? To snad né....
08.07. 19:13 G3  Správně
08.07. 19:18 Jan X.  RE: Správně
08.07. 19:38  RE: Správně
08.07. 19:08 sxg  Tak sa pripravujme:
08.07. 22:41 A-O  A bude hůř...
15.07. 08:29 ix  nejsou schopni to vyřešit jinak

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 582