Diskuze k článku

Stručný návod jak kastrovat muže

Příspěvků 74

6.7.2008 5:04

A může za to kdo?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Můžem si za to samy? Nikoliv, paní Evo. Systém je takto nastaven úmyslně. V podstatě tímto bojujeme proti zákonům přírody. Kdysi dávno - podle vás to nazvěme trdičním pojetím rodiny - muž měl dostatečný příjem, aby uživil rodinu. A tehdy nebylo deset dětí až tak výjímečné. Žena se starala o rodinu. Nákupy, vaření, prádlo, žehlení, nádobí, úklid, domácí úkoly s dětmi a večeře (domácí jídlo) připravena na stole pro manžela, až se vrátí unaven z práce. A to měla ještě dostatek energie, aby to přivítání bylo s úsměvem. Nezdá se Vám, že ta domácnost zabere mnohem více času, než sedět v zaměstnání osm hodin u počítače a nebo stát ve fabrice u soustruhu? Vím už, co asi zde přítomné dámy namítnou. A co když to nevýjde, co potom? Bez zajištění, bez kariéry, bez případného vzdělání, deset dětí na krku!
Tomu se říká: "riziko podnikání". Jak současná situace vypadá, to už nám popsal pan Lhoták ve svém článku a to je ta smutná realita dnešní společnosti zase pro muže, když to - jak se říká - nevýjde. Souhlasím...pamatovat na zadní kolečka. I během známosti - dokončit si školu, udělat kariéru a potom se teprve rozhodnout pro rodinu. Jenže...jak jsem už napsal, systém je tak nastavený. Zničit tradiční hodnoty rodiny.

A co se týče té výměny pneumatiky? Daleko od domova a někde na dálnici. Doma to je jeho práce. My, muži, totiž potřebujeme ten pocit, že nás někdo potřebuje. Že nejsme jako ten lev v kleci a
ženy jsou stále to "něžné" stvoření. Tak jak to kdysi bývávalo. Dobývat srdce něhou, otevřít galantně dvéře a nechat ženu vejít jako první. Mám ale silný pocit, že to už dnes neplatí. Ženy snad po takových projevech galantnosti ani netouží?
Mohu se však mýlit? Přiznám se - doma mi to klape. Existuje více vyjímek?

164583

6.7.2008 8:16

RE: A může za to kdo?

Honzino 88.?.?.?

Reakce na 164583

S timto komentrarem plne souhlasim. U nas muzu jde s velke casti o pocit potreby a uzitecnosti pro nasi domacnost. Je pravdou ze neni muz jako muz, ale i ten menesikovny muz by mel byt treba pochvalen, ze dokazal slozit a povesit policku nebo vymalovat pokoj. Cim dal vic pozoruji, ze vy zeny ztracite potrebu nas muze chvalit a berete nas jako ....... tezko popsat, napadaji me slova jako sponzor, kuchar, uklizec, ridic, ukojitel sexualnich tuzeb aj., ale ne bohuzel jako muze s velkym M. Vsechny tyto elementy nam pridavaji na pocitu menedulezitosti a vse se pak bude odrazet na nasich synech a synech nasich synu ci dcer. Holky meli byste podle me nekdy udelat krok zpet a prehodnotit situaci, zda ta vase emancipace stoji tak hodne za to? Bohuzel v dnesni dobe zeny trpi prebytkem testosteronu a muzi naopak maji v sobe vetsi mnozstvi progesteronu. Ale uz se asi vytraci zlata stara pravda, ze u muzu jsou na rukou vzacnejsi mozoly nez-li vonny olej.

164586

6.7.2008 19:27

RE: A může za to kdo?

Linda79 217.?.?.?

Reakce na 164583

Prominte, ale kde jste vzal ty naivni predstavy?
Zena se starala o rodinu... Jiste. Netusim, kolik deti z deseti se v tech idylickych casech dozila dospelosti, moc jich ale nebylo. Mimo deti take musela chodit na robotu, kdyz byla zrusena, vydelavala si zena jinde... U bohateho sedlaka, v tovarne, jako posluhovacka, ale pokud mela tu smulu a nenarodila se do hornihc deseti tisich, pracovat mimo domov musela. Copak jste necetl Reisa, Nemcovou...? O deti se starali hlavne prarodice a nejstarsi sourozenci.
Snad jen komunismus umoznil zene, aby s podporou materske zustala doma a starala se o rodinu - ktera zahrnovala prumerne dve deti, byt ci dum (v lepsim pripade). Pochybuji, ze takova stereotypem udrena zena ma chut vitat muze kazdy den s usmevem.
Je-li to, co jste popsal, ideal pro vas, nemusi to byt nutne ideal pro vsechny. Me osobne by velmi vadilo videt otce jen vecer, az se vrati z prace. Muj otec na nas mel cas, hral si s nami a delal s nami ukoly. Otec ve vasich patriarchalnich predstavach by na to cas nemel, protoze pres den muzi pracovat, neb rodina je na nem financne zavisla, a doma pak unaven nejradeji drime pod novinami. [pláč]
A mala poznamka - je to pro vas asi nepredstavitelne, presto - jsou zeny, ktere do prace chodi r a d y. Predstavte si, bavi je i v y d e l a v a t. Novinka, co? [smích]

A priznam se - chodim do prace, vydelavam, o uklid se podelime, jednou varim ja, jindy pritel, pneumatiku vymenovat neumim a dvere mi otvira. A take nam to klape. [smích]

164646

7.7.2008 3:46

RE: A může za to kdo?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164646

>Prominte, ale kde jste vzal ty naivni predstavy?
------
Zdá se, že paní Linda asi nepochopila smysl mého příspěvku.
Ty naivní představy je tradiční pojetí rodiny. Muž/táta - živitel, žena/máma opatrovatelka domácnosti, vychavatelka dětí a společnice a partnerka manžela. Tato tradice, jako funkční a přirozený rodinný celek, se udržovala v době, kdy ještě slovo komunismus nebylo označením zdegradované společnosti. Byly to právě principy komunismu, které přivedly ženu do fabriky a postavily ji na úroveň muže, nikoliv však platově. Plat mužů byl nastaven níže a aby se rodina vůbec mohla uživit, žena šla do práce. Neměla navybranou. Potom tedy skutečně platí následující:

>Pochybuji, ze takova stereotypem udrena zena ma chut vitat muze kazdy den s usmevem.
------
Souhlasím.

>A mala poznamka - je to pro vas asi nepredstavitelne, presto - >jsou zeny, ktere do prace chodi r a d y. Predstavte si, bavi je >i v y d e l a v a t. Novinka, co
------
Ani ne. Já jsem v tom komunistickým bordelu také vyrůstal a moc dobře si pamatuji, jak oba rodiče pracovali a já, jako šestiletý jsem mašíroval do školy s klíčkem od bytu zavěšeným na krku.
Oběd v družině. Odpoledne jsem zase mašíroval domů, do prázdného bytu. Máma nakupovala, vařila, prala, žehlila a otec uklízel a umýval nádobí. Než se uvařila večeře, tak také podřimoval pod novinama. Nevařil, neboť neuměl. Nebylo by to pro ty děti výhodnější, když je přivítá doma máma a na stole leží kouřící talíř s voňavou polévkou? Taky asi silně naivní představa, že ano, paní Lindo?

>A priznam se - chodim do prace, vydelavam, o uklid se podelime, >jednou varim ja, jindy pritel, pneumatiku vymenovat neumim a >dvere mi otvira. A take nam to klape.
-------
Když vám to takhle vyhovuje - v pořádku. Hlavně že to klape, ale neusnout na vavřínech. Neustále vzájemné vztahy načechrávat, ať to nezetleje. Já vám něco prozradím. Ta moje do kuchyně nesmí. To je moje oddělení a nejsem povoláním kuchař. Ona by si tam totiž mohla i ublížit. A taky nám to klape. [smích]

164687

7.7.2008 7:23

RE: A může za to kdo?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 164687

Kdepak pane Mirdo, Linda má pravdu. Ženu do fabriky nepřivedl komunismus, ale kapitalismus. V raném kapitalismu stály ženy u strojů i 14 hodin denně a kolébky s dětmi stály hned vedle strojů. Pak ještě přišly domů a musely obstarat celou domácnost a navařit večeři, protože udřený manžel-dělník již doma nehnul prstem. Ženy odjakživa, již od starověku vždy těžce makaly i mimo domácnost. Nikdy to nebylo tak, že se jenom staraly o rodinu. Válení se doma se opravdu týkalo pouze a výhradně horních deset tisíc, nikoliv však většinového obyvatelstva. Hádejte, jak se seznámil herec Vlasta Burian se svou ženou. Omylem do ní vrazil na chodníku, když coby uhlířka nosila putny uhlí do sklepa. Moje máma se narodila roku 1922 do selského rodu a celý život jsem od ní musela poslouchat, že od pěti let výše musela dřít jako kůň. Tenkrát se ani děti nesměly válet a sotva v ručkách udržely nástroje, tak musely pracovat- obě pohlaví. Takže představa, že v dřívějších dobách si ženy hověly v domácnosti a vítaly své manžely s kouřící polévkou je opravdu, ale opravdu hodně naivní.[smích]

164697

8.7.2008 6:13

RE: A může za to kdo?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164697

Odpověď pro paní Jarmilu a současně pro paní Lindu.

>Takže představa, že v dřívějších dobách si ženy hověly v >domácnosti a vítaly své manžely s kouřící polévkou je opravdu, >ale opravdu hodně naivní.
-----
Ono nejde ani tak o tu polévku, jako o výchovu dětí. Nakonec...
i co se týče domácí stravy, tak ty různé rychlovky "tu domácí polévku" nikdy nenahradí. Proto se stává poslední dobou obezita pravidlem.

Jistěže záleží na ekonomických podmínkách v rodině, což rozhoduje o tom, zdali - "máma doma" nebo "máma v práci".
Další faktor jsou vysněné požadavky na životní standard a mnohdy právě tohle rozhoduje, že se rodina z jednoho platu neuživí.
Co je však důležitější pro výchovu dětí? Vlastní máma a nebo holka od souseda, školka, jesle, atd? Jenom se rozhlédněte kolem sebe, vážené dámy, jak dnešní společnost vypadá. Je to zanedbání výchovy dětí. Oba v zaměstnání a na děcka není čas. A je to právě vlastní máma, která bude mít (měla by mít) největší zájem, ať z toho caparta něco kloudného vyroste. To je však jenom můj vlastní názor a zajistě rovněž silně naivní. [smích]

164791

8.7.2008 11:02

RE: A může za to kdo?

Linda79 80.?.?.?

Reakce na 164791

Ce je dulezitejsi pro vychovu deti? Vlastni r o d i c e. Nikoliv jen mama. Nikoliv jen tata. Oba. Ve vasich prispevcich se o dulezitosti otcu pri vychove vubec nezminujete, coz mi prijde smutne. A pokud si oba dva dovedou praci a domacnost rovnomerne usporadat, budou mit oba cas i na vychovu deti.
Nic vam nechci vnucovat, presto mi prijde zvlastni, ze existuji jedinci schopni pracovat od rana do vecera, rodina tre bidu s nouzi (neb jak spravne pisete, z jednoho platu rodina zkratka nevyzije), ale presto jsou stastni, ze manzelka sedi doma a pecuje.
Chapu, ze se to da vydrzet par let, nez deti zacnou chodit do skolky, ale cely zivot takhle zivorit a ubijet se domacim stereotypem... Ale budiz, kazdy mame moznost volby a to je dobre [smích]

164820

9.7.2008 5:53

RE: A může za to kdo?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164820

Paní Lindo, my se asi nikdy nesejdeme v jednom bodě? Já jsem jenom uvedl jaký je funkční (tradiční) pojem rodiny, jako základ společnosti, pomineme-li ekonomické podmínky. A Vy mi tady neustále opakujete, co vyhovuje Vám. Jistě...otec má stejně důležitou roli ve výchově dětí, jako matka, ale nechtěl jsem zacházet až tak moc do detailů. To už jenom Vy hlédáte v mém kožichu blechy. Jenom dodám. Přísný otcův pohled a zvednutý prst je lepší než rákoska. U mámy je pocit bezpečí. Přísloví: "Schovává se za máminy sukně". Hovoří ze mne vlastní zkušenost a mnohaleté pozorování rodinných vztahů jiných lidí v mém okolí. Ale jak už jste napsala: Každý máme možnost volby a s tím mohu jedině souhlasit. [smích]

164913

9.7.2008 8:22

RE: A může za to kdo?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 164791

Já jsem Vám jen chtěla připomenout pane Mirdo, že zkreslování nebo dokonce úmyslné falšování historie není nikdy dobré, neb oba víme, jak nás všechny oficiální historici tahají za nos a jaké nesmysly se děti učí na školách. Když prostě historická pravda je taková, že nanejvýš 20 procent žen si válelo doma šunky, ale nejméně 80 procent žen vedle domácnosti těžce odjakživa pracovalo i v zemědělství a později v továrnách, tak by bylo zlé tohle všechno zamlčovat a falšovat a tvrdit, že v minulosti se ženy staraly výhradně jen o domácnost a nic jiného.

Máte pane Mirdo recept na to, co má dělat padesátiletá žena, když ji manžel opustí a jde si za mladší a krásnější? Ta žena byla v domácnosti a starala se výhradně jen o rodinu a manžela. Teď nemá nárok na důchod a přijmula podřadnou práci, aby se vůbec uživila a zaplatila byt. Já vím, Vy mi asi řeknete, že ji mohou živit její dobře vychované děti.

Co se týče výchovy, vůbec nejhorší je ten model, když chlap je celé dny pryč, jenom vydělává a své děti vidí pouze z rychlíku, kdežto žena je celé dny zavřená doma a je z toho otrávená jako šváb. Takzvané zelené vdovy se nejčastěji rozvádí, protože se vzájemně s manželem odcizí a celá rodina je v rozkladu. Ano, v současnosti je nejlepší model dvoukariérová rodina, kdy oba vydělávají a oba se starají o děti.

164919

12.7.2008 5:29

RE: A může za to kdo?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164919

Byl jse dva dny mimo, proto ta pozdní odpověď. Omlouvám se, paní Jarmilo a jdeme na to.

>Já jsem Vám jen chtěla připomenout pane Mirdo, že zkreslování >nebo dokonce úmyslné falšování historie není nikdy dobré...

Pokud jsem použil v mém příspěvku historické přirovnání a bylo to zavádějící, tak pardon, nebylo to úmyslné. Chtěl jsem jenom upozornit na to, že komunistická ideologie záměrně vyčlenila ženu z role matky a zařadila ji do pracovního procesu. Tohle je neoddiskutovatelný fakt a nemusíte ani studovat VUML. Jen se podívejte na tendejší stokorunu. Dva úderníci v pracovním oděvu - žena a muž. Mohu však nabídnout historické přirovnání, a to léta 50,60 a polovina 70-tých, kdy byla ve Spojených státech po válce konjunktura. Nedostatek prácovních sil vyhnal výdělky nahoru. Lidé měnili práci jenom proto, že si mohli vydělat v jiné firmě za rohem podstatně víc a rodina typu "máma doma s dětmi" byla v rodinách častým jevem a nejen zobrazením na stříbrném plátně. Tohle vím z osobních rozhovorů. Jinak k ekonomické situaci v závislosti na prosperitu obyvatel (podmínky v rodinách) za první republiky se nemohu vyjádřit. Nemám se koho zaptat. Osobně se nesnažím vytlačit ženy ze zaměstnání, zakázat jim vzdělání, postavit je v domácnosti k plotnám, k pračce a k žehlícímu prknu, ale myslím si, že jejich mnohem důležitější role pro výchovu dětí je právě v domácnosti. Když pracují oba, tak už se nemohou dělit o výchovu dětí. Jak? Kdo zůstává s dětmi, když jsou oba v práci? Pozor...nechytat za slova. Samozřejmě, záleží na tom, jak jsou na tom oba manželé finančně. A k tomu bych si dovolil malou připomínku. Hovořím o střední pracující třídě. Nižší vrstva má bohužel nedostatek pro sebe sama, natož uživit děti, proto právě tito lidé si drží současně dvě i tři zaměstnání. Lidi na sociální podpoře si naopak mohou dovolit nespočet dětí - stát to zaplatí.

Společnost se postupně řítí do propasti a je to způsobeno převážně zanedbanou výchovou dětí. Proti tomu se postavily různé náboženské organizace a zahájily "návrat do starých tradic". Prosazují stejnokroj pro žáky základní školy, učí respekt k učiteli a autoritám atd. Objevilo se několik TV a rádiových pořadů renomovaných psychologů a na dotazy volajících radí (pomáhají řešit) rodinné problémy a problémy na pracovišti. Osobně tohle sleduji. Jedna zastánkyně rodiny typu "máma doma s dětmi" je Dr.Laura Schlessinger a právě ona by vám nejlépe odpověděla na následující názor:

>Ano, v současnosti je nejlepší model dvoukariérová rodina, kdy oba vydělávají a oba se starají o děti.
-----
Až s podivem poslouchám tyto rozhovory a rady. Lidé volající do studia nabízejí svá osvědčená řešení. Rozhodnutí manželských párů, že se společně dohodli, který z nich zůstane doma s dětmi a kt...Automaticky kráceno

165227

12.7.2008 5:16

RE: A může za to kdo?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 165227

-pokračování -

Až s podivem poslouchám tyto rozhovory a rady. Lidé volající do studia nabízejí svá osvědčená řešení. Rozhodnutí manželských párů, že se společně dohodli, který z nich zůstane doma s dětmi a který se postará o obživu rodiny. Jistě...znamená to v mnoha případech velikou ekonomickou oběť, ale ve zdejší společnosti je pracující ve střední třídě stále ještě schopen z jednoho platu rodinu se dvěma/třemi dětmi uživit. Další páry se například dohodli, kdo zůstane s dětmi doma a dokončí si dálkově vzdělání a potom si to zase přehodí. Zajímavá strategie, neníliž pravda?
Mám na vás dotaz, paní Jarmilo. Jaký asi mají tito lidé k tomuto rozhodnutí důvod? A nebo jsou to všichni naivní pitomci?

165228

7.7.2008 12:08

RE: A může za to kdo?

Linda79 217.?.?.?

Reakce na 164687

Dekuji Jarmile za dovysvetleni, vlastne uz nemam, co bych dodala [smích]
Snad jen - moje babicka, narozena jeste za cisare pana, prozila cast sveho manzelstvi v zrejme posledni fazi "stastneho" patriarchatu - 30. leta. Deda rano odesel do fabriky, vracel se az vecer. Babicka odnesla deti ke sve matce (nez zacaly chodit do skoly), Rychle obstarala nakupy a odesla pracovat do verejne pradelny. Odp. se vratila domu, uvarila obed, prisel na chvili deda, prababicka s detmi, vsichni se najedli, deda odesel do prace, babicka umyla, uklidila... A upalovala zase do pradelny...
Tak to slo par pvnich let, jakmile sly deti do skoly, nasla si praci v tovarne.

Ona zena si nikdy nemohla dovolit ten luxus, byt jen mama, opatrovnice, vychovatelka a partnerka. Take kucharka, uklizecka a k tomu vsemu i normalni pracovnice, dricka za minimalni mzdu. Trochu moc funkci na jednoho cloveka, nemyslite?
Ja vam preji, at vam vas model rodiny vyjde, koneckoncu, pokud s tim souhlasi i vase manzelka, nemuzu vam nic vytknout. Jen se ohrazuji proti myslence, ze "jediny funkcni model rodiny je otec=zivitel, matka=pecovatelka." Neni, ani zdaleka ne. Jen nekterym lidem to tak muze vyhovovat, to pripoustim.
Ja osobne vidim tento system jako velice nevyhodny a nebezpecny pro me samotnou. Co se stane, pokud necham sve vedomosti, svou praci zakrnet, a muj muz me opusti kvuli mladsi zene? Co se stane s mou rodinou, pokud muz zemre, nebo bude dlouhodobe nemocny? Jako zena, ktera vetsinu sveho zivota stravila v domacnosti peci o deti a manzela, nebudu schopna svou rodinu sama uzivit.
A naopak - pokud se neco stane se mnou - bude muj muz schopny postarat se o nase deti?
Nerada tedy vsazim jen na jednu kartu.

164722

7.7.2008 12:28

RE: A může za to kdo?

lesov 89.?.?.?

Reakce na 164646

Promiňte ale Vaše reakce na předcházející příspěvek je poněkud naivní, ještě si to v klidu doma proberte a hlavní body protiargumentů si vypište na papír, abyste nakonec zjistila, že žádné nemáte.
Například argument, že otec pracuje někde daleko od rodiny a vrací se až večer bla,bla,bla... to je snad pravda a většinou nutnost, která je daná systémem, který někdo úmyslně vytváří. Nebo si myslíte, že všichni jsou blbci a chovají se pudově, zvlášť, když jde o peníze...?! A že táta by raději nepracoval někde "za rohem" kam by za ním manželka mohla kdykoliv zajít etc.
Jen si vzpomeňte, jak nám média vtloukají do hlavy, že jsme zaostalí, imobilní, nechcem se stěhovat za prací...
PS. Při Vašich matriarchálních představách otec má čas na výše jmenované činnosti?! To jako, že by žena chodila na 4 hodiny do zaměstnání, otec na 4 hodiny do práce a měli by tak čas na úkoly s dětmi atd...?! Proč to tedy už dávno nefunguje?!
"Je-li to, co jste popsala, ideal pro vas, nemusi to byt nutne ideal pro vsechny". [mrknutí jedním okem]

164723

7.7.2008 12:43

RE: A může za to kdo?

Linda79 217.?.?.?

Reakce na 164723

Nevim, proc to nefunguje tady, v Cechach. Ja ziji v Belgii, a protoze zena si vetsinou nemuze dovolit byt na materske vic jak tri mesice (pouze tri mesice dostava davky od statu), hodne paru se prave rozhodlo pro to "ctyri na ctyri."
To nejsou zadne moje "matriarchalni predstavy", prominte, ale mam pocit, ze prave vy moc protiargumenty neoplyvate, natoz abyste mel minimalni znalosti, co to matriarchat vlastne byl (rozhodne ne opak patriarchatu, tedy nadvlady zen nad muzi [smích].

Nevim, jaky rodinny model jste si vybral vy a vase pani. Pokud se vsak par rozhodne, ze muz bude fungovat jako jediny zdroj financi - vetsinou selze, je mi lito. Jen opravdu vyjmecne nadany, chytry a pracovit muz je schopny rodinu sam uzivit. Takovou vyjimku je treba muj skorotchan - jako Ing. dokazal vydelat penize, ale za cenu, ktera je pro meho pritele neprijatelna. Otec se detem nikdy nemohl venovat naplno, stres z nej udelal predcasne zestarleho cloveka. Ma skorotchyne stravila velkou cast peci o deti a manzela - pokud by jeji manzel vazne onemocnel nebo zemrel, nebyla by schopna se o sebe postarat. A naopak.
Muj pritel si z toho vzal ponauceni - nikdy klasicky patriarchalni model - otec=zivitel, matka=pecovatelka. Oba neradi vsazime na jednu kartu.

164728

6.7.2008 10:17

Za čo môžu ženy:

sxg 84.?.?.?

Väčšina dnešných mužov už nebude strážiť premeň vlasov tej jedinej ženy, ktorú miluje /výnimky samozrejme sú/, proste rezignoval a v živote musí ženy chtiac-nechtiac meniť ako ponožky, sa nenaviaže /i keď by to dokázal/, pretože vidí čo sú to za čúzy...
[smích]

164589

7.7.2008 16:35

RE: Za čo môžu ženy:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 164589

Pravda svata. [pláč]

164745

6.7.2008 11:21

Neřešit, nepřepínat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Můžeme si skutečně za vše sami/y, protože jakmile máme pocit, že něco není OK, vykasáme si rukávy a začneme řešit - samozřejmě ovšem ne sebe, ale všechny a všechno okolo nás. Zakládáme (tajné) spolky, lobbistické kroužky, strany, vlády, nové světové řády, církve, sekty, globalizujeme, feminizujeme, šovinizujeme až se nám od huby práší. A to s tím větší vehemencí, s čím menší ochotou si skutečně - nejen slovy - uvědomujeme svůj vlastní podíl na tom, kam se ubírá civilizace. Takže paní autorko, nejdřív pořešte sama sebe, to ostatní se pořeší samo.

164596

6.7.2008 12:26

8.7.2008

Panelák Obama 78.?.?.?

přijde jedna emancipovaná chlapácká ženská nám vnutit to, co bytostně nechceme-podpis radaru.Jakpak se slučuje uloha Tatcherové, atd s jejich touhou po harmonni,soužití v míru??? Totiž,ženy, jakmile se dostanou do sféry mužských vibrací, stanou se z nich bestie, které s ženskostí nemají nic společného.Místo, aby uplatnily svou diplomacii ke krocení mužského agresivního atavismu, ještě se mu HBITĚ přizpusobí /PARKANOVÁ/.Ze zkušenosti mého 60tiletého života jsem přesvědčen o tom, že HARMONIE EXISTUJE, když se nalezne životní partner,jako pokračovatel reinkarnačniho cyklu,NIKOLIV tedy jako objekt hmotného zabezpečení, sexuálních kratochvíli. Což je mylná představa, viz rozklad manželství v současné společnosti. [chechtot] [chechtot]

164606

6.7.2008 17:34

RE: 8.7.2008

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 164606

Jednou jsem jedné feministce dvakrát rozvedené právničce řekl, že dozorkyně v koncentrácích byly asi ještě horší než muži, tak mi řekla: ano, protože žena je silnější.
Feminismus mi nikdy nevadil, stejně žijí nakonec samy, až jim to dojde... Všechno jde jakoby do kříže. Žena jakoby prožívá "muže", chlap rozvíjí ženu v sobě. Myslím, že je to vývoj i nezávislý na NWO, ten to jen podstatně zesiluje. Dnes vás sbalí holka, což myslím ještě před 30 lety nebylo. Je to v éteru. Stejně tak zánik silného otce. Nedá se to asi změnit tím, že se rozhodneme. Snad se to zase nějak ustálí. Mužská civilizace je povrchně kritizovaná jako "agresivní" atd. Velmi často židovskými intelektuály a filozofy. Nějak to tak je, ale až se rozvine tahle ženská civilizace tak se ukáže že je to jinak, žena je možná mnohem agresivnější, akorát rafinovanější. Koneckonců právě na tom etniku, které tak rádo kritizuje druhé, ale sebe nikdy to vidíme. Ženy po diskuzním pořadu v televizi si prý neřeknou ani "na schledanou". Se sousedkou se žena baví hezky a přijde domů a hned ji pomlouvá... A muž rozvíjející ženskou stránku v sobě, tak vzniká náboženství... Koneckonců nejmenované etnikum je "lunární" tedy ženské, proto má i ty vlastnosti žen, které jsou negativní: mstivost, skrytá manipulace, velmi rozšířená homosexualita u toho etnika... samoúčelné mluvení, umění pro umění...nejsou moc tvůrčí vlastně atd. Je to i jeden z klíčů k pochopení toho etnika. Jestli mají i ty pozitivní ženské vlastnosti nevím, spíš mají ty negativní v nějaké dost divné kombinaci s mužskými vlastnostmi. Proti ženám jsem nikdy nic neměl, pro jistotu to ale doplním. Pravda je ale bohužel pravda. Všechno má 2 strany, pozitivní a negativní. Já jsem se od žen naučil hodně a vždycky mě měly rády.

164620

6.7.2008 17:57

RE: 8.7.2008

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 164620

Židé mají i jakoby jistou "mateřskost", spíš ale mateřskost bohyně Kálí, jakési negativní pseudo černé "madony", proto snad ten "filantropismus", a proto mají vrozenou tendenci jakoby pohlížet na ostatní lidstvo s despektem jako na děti, které potřebují jejich vedení, maminku, oni jsou ale jednoznačně macecha, odehrává se to jen v jejich hlavě. Podobně jako žena vždycky jako "ví" jak to je a určité věci ji nevysvětlíte a i na vztah s mužem pohlíží jakoby z určité vyšší roviny, jste pro ni jako dítě, a to bude možná tajemství té "židovské vyvolenosti" a "sebejistoty". Asi tahle negativní ženská vlastnost.
Koneckonců de facto židovská věda to je sám chaos, černá díra...psychoanalýza o mamince atd. ale skutečná "žena" a senzitivita tam vlastně chybí.

164625

6.7.2008 12:43

nie je východisko?

vlado 91.?.?.?

1. 1985-1991 - manželka bola ing. ekonómie, vo vedení podniku, chodila na dlhe SC / kontrakty, školenia.../. Ja som strážil doma dcéru a staral sa popri zamestnaní o domácnosť, nemohol som budovať svoju kariéru, ked bola stále z domu /neumožnila mi ani postgraduál, lebo bolo potrebne viackrát na týždeň z domu do Čiech/, nakoniec ma odkopla a odišla s namestníkom podniku.

2.1994-2008 - druhá manželka je sestrička v nemocnici /stále služby, poobedné do 22,00, celodenky aj cez vikend do 18,00, nočné /, ja sa starám o dve deti / 9,12/ a domácnosť, zase som nemohol budovať kariéru, to som už pracoval v armáde a za väčšou hodnosťou a postupom bolo treba ísť daleko od domova, ale samé deti cez noc sme nemohli nechať. Manželka odmieta zmeniť pracovisko, lebo je zvyknutá a systém služieb jej vyhovuje. Mám sa zase rozviesť, alebo ostať ako muž v domácnosti? Až kým ma nevykopne a neodýde s nejakým lekárom?

164607

6.7.2008 18:03

RE: nie je východisko?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164607

Možná jste se spíše měl alespoň podruhé oženit až poté, co byste si vybudoval vlastní kariéru, a mohl si vzít ženu, která by ochotně zůstala doma u dětí? Proč jste opakoval tu stejnou chybu dvakrát?

164627

6.7.2008 20:21

RE: nie je východisko?

JirkaF 89.?.?.?

Reakce na 164607

Točíte se v kruhu. Možná, jste měl před naskočením do dalšího cyklu trochu pouvažovat o tom, co Vás tato zkušenost měla naučit. Uvědomit si to, pochopit a až potom jít dál.

Přeji Vám aby se Vám to povedlo a nenastoupil jste do stejného cyklu po třetí.

164656

6.7.2008 14:05

Je to ještě horší

P.P. 85.?.?.?

Patřím mezi 2% české populace s nejvyššími výdělky. Jednou mi vyšel hezký kšeft a dal jsem manželce do pacek rovný milion. Dva měsíce nato mi sdělila, že už jsem jí delší dobu nedal hotové peníze a že by mi určitě bylo úplně jedno, kdyby se synem umírala hlady v pankejtu. Jsem u ní neschopnej, blbej, nešikovnej trouba který akorát NÁHODOU vydělává slušný prachy a ufinancoval jí vilku a koupil luxusní auto. Ale to by určitě udělalo i spousta jiných a ti by navíc byli určitě i strašně šikovní a ti by určitě byli schopni přijít z kanceláře ne pozdě večer ale už odpoledne a potom by určitě sundali kravatu, oblékli se do montérek a jsa šikovní spoustu věcí by si udělali na baráku sami a nemuseli by platit řemeslníky. Neb pouštět do domácnosti řemeslníky je vlastně narušení soukromí a ona je tam nechce, takže bych měl vlastně všechno opravovat vlastnoručně a to, že to nedělám je totální neschopnost. A že by jí vlastně bylo lépe, kdyby byla rozvedená.
Takže oblíbené klišé, že pánové mají s tradiční rodinou problémy kvůli tomu, že málo vydělávají není pravda. Samozřejmě, že pokud chlap vydělává nějakých 20 nebo 30 tisíc a manželka mu neustále mluví o penězích tak má pocit, že je to o tom. Ve skutečnosti to tak není. Ženy jsou nasrané protože chtějí být nasrané, to je vnitřní psychický problém a pouze se hledá záminka ke zdůvodnění proč. Většinou je dobrá záminka ty peníze, ale i pokud je peněz dost tak si důvod, proč dělat manželovi ze života peklo najdou. AŤ je záminka jakkoli absurdní. Nakonec pokud se s tím bohatým blbcem rozvede, tak jí stejně soud přiřkne výživné odpovídající jeho příjmům, takže peníze bude mít furt a ona si může legálně pořídit hezkého samečka do postele, který nebude chodit pozdě z práce a ještě bude šikovnj a na baráku ledacos udělá sám. Prostě pro ženy pouze výhody.

164608

6.7.2008 16:51

RE: Je to ještě horší

Aja 74.?.?.?

Reakce na 164608

..a co takle nas, baby, rovnou preventivne kopnout ze schodu?
Bude klid, no nee e?

164614

6.7.2008 18:20

RE: Je to ještě horší

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164614

>..a co takle nas, baby, rovnou preventivne kopnout ze schodu?
--------
Když se tak nad tím zamyslím.... [chechtot] [chechtot] [chechtot]
a preventivně... [velký smích] Hmm, Hmm
Víte paní Ajo, to je všechno tak strašně individuální a nepředvídatelné, že vlastně neexistuje nějaká zázračná formulace, jak vytvořit a udržet funkční a kouzelný svazek.
Oba musí chtít. Oba musí neustále hledat kompromis a vymýšlet
způsoby, jak upevňovat vzájemné vztahy. Je to hra a mnohdy i předstírání. Ale bez toho se to neobejde. Rozdávám radost a štěstí kolem sebe a radost a štěstí se mi vrací. Ale i tohle je silně individuální. Ten pán - na kterého oba reagujeme - taky rozdával štěstí a to celý milionek...a nevyšlo to. Tolik štěstí najednou je už štěstí na přítěž. Takže v tomto případě asi ano...preventivně kopnout se schodů. [chechtot]

164629

6.7.2008 18:55

RE: Je to ještě horší

Aja 74.?.?.?

Reakce na 164629

..ano, mate recht, naprosty souhlas.

Ti dva bud chtej a nebo ne, jsou a nebo ne, schopni kompromisu, vcitit se do toho druheho, do dusicek vlastnich deti, nepotrebujou zadne smlouvy a pokud ano, je to vztah na nic a na h.... (a nebo mohou udelat deal, jak navrhuje google, s uklizeckou a prostitutkou).
Do haje, jde o lidske vztahy a ne o smlouvu na rentovani masiny na brouseni parket. [zmaten]

..a zadny milionovy kapesny na tom nic nezmeni.

164643

7.7.2008 2:27

RE: Je to ještě horší

DancanVlk 68.?.?.?

Reakce na 164643

bane,pani Ajo..smlouvy jsou to,co dnes byt musi,jinak jeden dostane nejen pres drzku,ale jeste zkonci s holym zadkem.Smlouvy jsou jedina pojistka,aby po ty pred drzce clovek mel aspon neco do novyho zacatku.

164686

7.7.2008 18:15

RE: Je to ještě horší

Aja 74.?.?.?

Reakce na 164686

>bane,pani Ajo..smlouvy jsou to,co dnes byt musi,jinak jeden
>dostane nejen pres drzku,ale jeste zkonci s holym zadkem.Smlouvy
>jsou jedina pojistka,aby po ty pred drzce clovek mel aspon neco
>do novyho zacatku.

OK....ale ja bez smlouvy, joo o?
Smlouva na lidsky vztah v supliku mezi pojistkou na dum, na auto...ufff.
A co prevence...vyber zivotniho partnera, treba?

Jiste, muzete mit pravdu, uz se tu pred casem psalo o tom, jak jde muz od rozvodu s prazdou kapsou, pripadne jeste s dluhy. A kdyz si jeden precte o manzelskych zkusenostech Baby Blazkove, beha mu mraz po zadech (i kdyz to je, myslim, klasicky priklad toho, kde by smlouva nefungovala, s grazlem se tezko dodrzuji jakekoliv dohody, pisemne na tom jen malo zmeni).

164755

6.7.2008 17:23

RE: Je to ještě horší

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164608

A kdo udelal chybu pouze manzelka, ktera rozfrovala za mesic milion? Jenom ona? Mimochodem, co nutne potrebovala poridit za takovou sumu, doufam, ze to casto pouziva zrejme denne. Ted neni podstatne jestli utrati milion za mesic chlap nebo zenska, ale zda skutecne to co koupi potrebuji a casto pouzivaji. Jaky je tlak na treba ekonomickou odpovednost partnera druhe polovicky ( na pohlavi nezalezi ) s nadstandartnim prijmem?

Neberte to prosim osobne, nesnazim se o nejake lacine moralizovani. Jsem pevne presvedcen, ze clovek z vasi prijmove kategorie je kompetentni rychle vyvodit dusledky ze zkusenosti, jinak by velmi brzo mel uplne jiny prijem. Malokdy se uvidi, tak hezky nazorny pripad, dobry pro zamysleni do budoucna. [smích] [mrknutí jedním okem]

164617

6.7.2008 19:55

RE: Je to ještě horší

Aja 74.?.?.?

Reakce na 164617

Jen klidne moralizujte, Rene, ten, kdo umi vydelat miliony, mel by s nimi take umet zachazet, pokud je dava zene, jako kapesne a pak je udiven jeji reakci, ma se jeste co ucit.... milionar, nemilionar. [smích]

P.S. Poucime ho a nebo si moudro nechame pro sebe?

164647

6.7.2008 22:52

RE: Je to ještě horší

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 164647

Krátký je život(jeden lidský) a dlouhé je Umění.Zvlášť mezi mužem a ženou,spousta je nucena platit daň za Lásku a vskutku se není co divit,tady radit a mudrovat se vůbec neodvažuji. [velký smích] ... no,skoro. [smích]

164673

7.7.2008 18:28

RE: Je to ještě horší

Aja 74.?.?.?

Reakce na 164673

>Krátký je život(jeden lidský) a dlouhé je Umění.Zvlášť
>mezi mužem a ženou,spousta je nucena platit daň za Lásku a
>vskutku se není co divit,tady radit a mudrovat se vůbec
>neodvažuji. [velký smích] ... no,skoro. [smích]

Mate pravdu, tady si musi kazdy pomoci sam.
Ja chtela radit s temi miliony.
[smích]

164756

6.7.2008 17:09

RE: Je to ještě horší

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 164608

To je síla, co píšete. Když jsem žil a studoval několik let v Rakousku a žil jsem tam z podpory, tak jsem poznal, že o penězích to opravdu není. Jednu dobu asi měsíc jsem tam bydlel i v azyláči a neměl jsem nouzi o ženy, které by se mnou chtěly žít. Rakušanky jsou v tomto dost jiné. Třeba Španělky už jsou skoro jako Češky. To je samé "ty nemáš deset euro? no dobře tak já ti to zaplatím". A ty bydlíš jenom v podnájmu, ty nemáš svůj flat? Rakušanka to neřeší. Ta je tomu snad i ráda, že nemáte nic, že ji budete mít aspoň rád a to ona chce.

164624

6.7.2008 17:38

RE: Je to ještě horší

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164624

Ne, to neni mozne. To bude asi feministka mezi Rakusankami hodne ostra nadavka. Sakra ja se nebudu ucit zpatky rusky, ale asi mnohem radeji nemecky. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

164632

7.7.2008 21:08

RE: Je to ještě horší

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 164632

Je to tak. Tam jsem se i naučil tu "hermetiku" jak je důležité co si člověk předem myslí, jakou vysílá "energii". Nejpěknější holku sbalíte nejsnadněji, protože se jí asi chlapi bojí, myslí si kdo ví jak ta je náročná...Naopak. A právě ta (třeba hraná)sebejistota je něco co tu ženu fascinuje, neumí tomu vzdorovat. A vůbec na to nepotřebujete auta a nic. Třeba se ji zeptáte na úplnou prkotinu s kterou si jako nevíte rady, s úplným nesmyslem, budete se tvářit jako že bez ní jste ztracen, a přitom se jí jako náhodou zůstanete zírat na její pusu, jí okamžitě dojde co ji ve skutečnosti říkáte. Ženy jsou v tomto mnohem inteligentnější. A příště si ji třeba schválně vůbec nevšimnete. Musíte to vydržet. A třeba dva týdny se neukážete. A pak zase přijdete, třeba k té pokladně v obchodě kde pracuje a máte ji, bude mít super vlasy, jen kvůli vám, okamžitě vám vše dá najevo pohledem atd. a kdyby náhodou ne tak ji dáte pohledem najevo, že opravdu o ni stojíte,a natvrdo odcházíte, a příště ji máte. Cynicky ale tak to je. Já mluvit neumím, takže jsem to musel dělat takhle, ale funguje to. To, že po ní chcete úplně vše a v opačném případě vám nestojí ani za pohled ta žena velmi dobře pochopí a už v té chvíli ji máte, i když to ještě ani nevíte a říkáte si „nepřehnal jsem to?“ Ona to totiž vyhodnotí jinak: "On mě potřebuje" a vzbudíte v ní zvědavost co máte asi za problém a předem už máte vše splněno.
Jinak podnikání třeba na Sibiři, je hodně výnosná věc, lepší než Amerika, ale musíte mít dobré kontakty mimo jiné na policii, všude to rozhlásit a platit jim "vzjatky". Jinak je to o život, když nemáte nijakou ochranu. Pokud tam pojedete, docela vám i závidím. [pláč]

164759

6.7.2008 18:18

RE: Je to ještě horší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164624

A není to naopak tím, že ty Rakušanky jsou naopak tak zfeminizované, že si zaplatí společnost muže tak, jako si dříve muži platili společnost ženskou? A ta Češka či Španělka chce v muži ještě vidět chlapa se vším všudy, včetně toho, že když jí třeba pozve na oběd, tak to pochopitelně zaplatí, nebo se alespň podílí na nájmu, když už u ní bydlí?

164635

7.7.2008 18:56

RE: Je to ještě horší

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 164635

No oni jsou tam taková v jistém smyslu dost "mužská" kultura. Žena tam uvažuje mnohdy jako muž. Ale není to asi zásadně emancipací. Spíš jejich mentalitou. Docela to i imponuje, ale má to i svá negativa. Samozřejmě dlouho si vás vydržovat nebude, žena nesnese, když muž nepracuje, ale pro začátek ji to absolutně nevadí a umí opravdu hodně pomoct. Když jsem potkal nějakého třeba Slováka, tak jsem mu to know how řekl, on mě měl za blázna, já jsem jim vždycky říkal vyžeň si to z hlavy ty nesmysly, že tady nesbalíš ženskou naopak tady ji sbalíš mnohem snadněji než někde v Polsku nebo na Slovensku. A pak jsem jednou jednoho toho Slováka potkal (uměl německy) a on mi řekl: ty vole ty jsi měl pravdu. Je to taky tím, že tam není až tak moc hezkých holek, takže když chce pěkného kluka z "východu" tak prostě musí něco slevit.

164757

7.7.2008 21:39

RE: Je to ještě horší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164757

Myslím, že je to dobrý postřeh, že čím více na západ, tím více uvažují ženy jako muži, a není to emancipací. Západ je prostě racionálnější. Nejspíš to platí i opačně, a směrem na východ jsou zase i muži emocionálnější. Kromě toho, se zvyšujícím se životním standardem, vzděláním a přístupem k informacím se přirozeně i u žen zvyšuje "mužská" samostatnost a sebevědomí. Spousta toho, co se děje v oblasti vztahů a rodiny je toho prostě přirozený důsledek, a cesta zpět není možná, i přesto, že se některým stýská po zřejmě nikdy reálně neexistující patriarchální idylce...

164763

6.7.2008 17:53

RE: Je to ještě horší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164608

Teda, jak jste si jen mohl vybrat takovou káču? Proč jste si jí bral, co se vám na ní líbilo? [překvapení] [oči v sloup]

164637

7.7.2008 9:11

RE: Je to ještě horší

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 164608

>Jednou mi vyšel hezký kšeft a dal jsem manželce do pacek rovný milion. Dva měsíce nato mi sdělila, že už jsem jí delší dobu nedal hotové peníze a že by mi určitě bylo úplně jedno, kdyby se synem umírala hlady v pankejtu.

To vite, zasadni chyba. Zenska nikdy nesmi vedet, kolik skutecne vydelavate, jinak zacne moc vymyslet. Ten milionek ji mel prijit do pacek hezky pomalu, postupne v prubehu tak roku v podobe malych obnosu a ruznych darecku a to by jste videl jak stastna by byla... [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] Moje taky dokazala rozfofrovat 35 tisicovek za odpoledne v nakupnim centru aniz by ji pribyl treba nejaky hodnotnejsi kousek garderoby nebo by neco smysluplneho koupila. Proste zenska a pes nesmi dostat do pacek vase kreditky nebo penize... [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

>Ženy jsou nasrané protože chtějí být nasrané, to je vnitřní psychický problém a pouze se hledá záminka ke zdůvodnění proč. Většinou je dobrá záminka ty peníze, ale i pokud je peněz dost tak si důvod, proč dělat manželovi ze života peklo najdou.

Vystizne...

>Nakonec pokud se s tím bohatým blbcem rozvede, tak jí stejně soud přiřkne výživné odpovídající jeho příjmům, takže peníze bude mít furt a ona si může legálně pořídit hezkého samečka do postele, který nebude chodit pozdě z práce a ještě bude šikovnj a na baráku ledacos udělá sám.

Tohle povazuju za nejvetsi systemovou chybu. Vyzivne na deti - samozrejme. Ale vyzivne na milostivou jen proto ze clovek vydelava nadstandart ?? Proboha, proc vlastne?

To aby se pak clovek uchyloval k ruznym zpusobum danove optimalizace, papirove vydelaval minimalni mzdu a oficialne nevlastnil ani tu postel na ktere spi...

164709

7.7.2008 12:59

RE: Je to ještě horší (to se Vám teda povedlo)

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 164608

>Dva měsíce nato mi sdělila, že už jsem jí delší dobu nedal hotové peníze a že by mi určitě bylo úplně jedno, kdyby se synem umírala hlady v pankejtu.
Evidentně není zatížena pocitem, že svou rodinu bezmezně milujete.
>Jsem u ní neschopnej, blbej, nešikovnej trouba který akorát NÁHODOU vydělává slušný prachy a ufinancoval jí vilku a koupil luxusní auto.
To stojí za zamyšlení, co kdyby na tom něco bylo…
>Neb pouštět do domácnosti řemeslníky je vlastně narušení soukromí a ona je tam nechce, takže bych měl vlastně všechno opravovat vlastnoručně a to, že to nedělám je totální neschopnost.
On takový schopný opravář praček dokáže někdy ledasjaké divy [mrknutí jedním okem] , ale musí se Vám tedy takhle naznačovat?
>A že by jí vlastně bylo lépe, kdyby byla rozvedená.
Pokud to tedy říká, mělo by Vás trknout, že Vám poskytuje vlastně laskavost.
>Takže oblíbené klišé, že pánové mají s tradiční rodinou problémy kvůli tomu, že málo vydělávají není pravda.
No to je právě to nepochopení, kdy se necháváme nachytat systémem, a to většinou spíše chlapi. Nicméně to tento systém neomlouvá, že nás nutí otročit (věnovat mu příliš času a vlastní vůle)
>Ženy jsou nasrané protože chtějí být nasrané, to je vnitřní psychický problém a pouze se hledá záminka ke zdůvodnění proč.
To dělají i chlapi. Jsme (stejně jako ženy) takoví vždy, když nám něco schází (nejen peníze).
>Nakonec pokud se s tím bohatým blbcem rozvede, tak jí stejně soud přiřkne výživné odpovídající jeho příjmům, takže peníze bude mít furt a ona si může legálně pořídit hezkého samečka do postele, který nebude chodit pozdě z práce a ještě bude šikovnj a na baráku ledacos udělá sám. Prostě pro ženy pouze výhody.
Ano, přesně takto dopadnou otroci systému, neudrží si ani ženskou. Za to jsou systémem velebeni a uznáváni.
Povětšinou končí frustrováni pocitem, že věrnost, oddanost a vděčnost si nelze koupit. Jaký to objev.
Někteří borci západního střihu si myslí, že je snad někde na východě nějaký obchod s milujícími manželkami [smích] . No a víte jak vždycky dopadnou...

164731

8.7.2008 19:51

RE: Je to ještě horší

lesov 89.?.?.?

Reakce na 164608

To jste to pěkně trefil. Zrovna v posledních dnech jsem si říkal, jsa rozvedený a sám delší dobu, proč si najít nějakou slečnu, paní, občanku, či dokonce obnovit vztah s "bejvalkou" (vycházíme spolu dobře) a uvědomil jsem si to, co píšete. Nechtěl bych žít s někým, kdo pořád něco "potřebuje", má málo peněz a je věčně nasranej jak nočník.
PS. O platu se raději zmiňovat nebudu, neb by byl některým spoluobčanům k smíchu. [mrknutí jedním okem]

164855

6.7.2008 16:53

6idia = Ženy???:

sxg 91.?.?.?

Niektorými z charakteristických znakov ženských hnutí sú tieto:
Pokusy zmeniť západnú spoločnosť takým smerom, aby sa ukončila existencia výlučne mužskej spoločnosti a poskytla feminizmu ako kolektívnej stratégii možnosť pokračovať (v skrytej či otvorenej podobe).
Ženy majú často tendenciu vyberať si radikálne politické hnutia, ktoré kritizujú západnú civilizáciu (napr.kritika tradičných hodnôt, podpora prisťahovalectva).
Snahy vykresliť patriarchát ako poruchu, patologizovať existenciu mužských kolektivnych organizácií, pričom ženská skupinová súdržnosť ostáva mimo kritiky.
Ženské intelektuálky vypracovali a propagujú myšlienku, že feminizmus má na svete mravné poslanie.
http://sk.metapedia.org/wiki/%C5%BDidovsk%C3%A1_s...
[chechtot] [vyplazený jazyk] [chechtot]

164613

6.7.2008 16:43

RE: 6idia = Ženy???:

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164613

K tomu pristehovalctvi, to je predevsim vnitrni stagnaci domaci kultury. Tady to je lehce naznaceno od muze, aspon prijmeni Wagner zni docela muzsky. [mrknutí jedním okem] Samozrejme ve svete etnik a to je nas svet to nese rizika. Kultura je ochotna asimilivat s domaci pouze do urcite kvantity. Pokud je priliv prilis vysoky, pak nekde existuje koexistnece da to velkou praci treba v Britanii, ve Francii koexistence balancuje na hrane soupereni. U nas se tomu je tendence se skryte branit emigraci, to jest zamerujeme se na dusledek a ne na pricinu. Upadek vzdelani, starnuti populace, rust socialni nestability... to jsou primarni body, pokud se na ne nezamerime, pak nam nepomuze ani ostnaty drat na okolo cele republiky.
http://www.blisty.cz/2008/7/4/art41529.html
http://www.blisty.cz/2008/7/4/art41526.html
http://www.blisty.cz/2008/7/4/art41517.html

164615

6.7.2008 18:21

RE: Klikaci odkazy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164621

Díky Vladuno. Snad se René už konečně naučí to ukládat tímto způsobem? Začínám ty jeho odkazy v "Bartoškově formě" ignorovat. [mrknutí jedním okem]

164638

6.7.2008 18:46

RE: Klikaci odkazy

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 164638

Na rozdil ode mne treba umi telefonovat Skypem do Kanady [chechtot]

164640

6.7.2008 20:50

RE: Klikaci odkazy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164638

[url=http://www.blisty.cz/2008/7/4/art41529.html]

164655

6.7.2008 20:00

RE: Klikaci odkazy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164657

Od tedka jsou "baroskovi odkazy" vyhynulym reliktem. Moje nechut k formalitam je opravdu obludna, v pripade ignorovani praktickych formalit je clovek nekdy cervenej i na zadku. [zahanbení] [smích]

164658

7.7.2008 4:38

RE: Klikaci odkazy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164658

>Moje nechut k formalitam je opravdu obludna...
----
To je skoro stejné, jako když ti přinese číšník v restauraci jídlo a má prst v talíři a ještě si upije trochu tvojeho piva, než to položi na stůl. [mrknutí jedním okem]
Jistě, vezme to trochu času navíc, ale když si uvědomíš, že to čte spousta jiných lidí, tak klikání je pro ostatní jednodušší než neustálé přenášení do vyhledávače. Kdosi kdysi prohlásil, že počítače nám mají usnadnit práci. Tak jo, René. Už se zase budu těšit na tvoje odkazy. [smích]
A ještě jednou - díky Vladuno....podařilo se to!

164688

7.7.2008 12:09

RE: Klikaci odkazy

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 164688

doporučuji používat prohlížeč maxthon pak stačí jen myší adresu zvýraznit kliknout na ní a popotáhnout a odkaz se otevře v nové záložce [mrknutí jedním okem]

164721

7.7.2008 12:30

RE: Klikaci odkazy

leo69 89.?.?.?

Reakce na 164721

Nejde jenom o kliknutí pomocí nějaké utilitky, ale také např. o to, že někdy jsou nezformátované odkazy dlouhé jako "týden před výplatou" a roztáhnou automaticky stránku do takových rozměrů, že pro přečtení řádku s textem je tuto potřeba tahat od "zdi ke zdi" monitoru...

Jen ať se to někteří nebojí naučit formátovat pomocí kódu [/url]... [velký smích] [velký smích] [chechtot]


m,[smích]

164730

6.7.2008 17:45

RE: 6idia = Ženy???:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164613

No víte, patriarchát a mužské kolektivní organizace jsou tu už pár tisíc let, během kterých mužská inkvizice upalovala čarodějnice, a žena neměla právo naprosto na nic, včetně vlastních dětí, o vzdělání a volebním právu nemluvě. Srovnejte si to trochu časově a nezaměňujte příčinu s důsledkem, prosím. Po pár tisíciletích takto opresivního matriarchátu by vaše připomínky možná byly logičtější a méně legrační... Tím neříkám, že neexistují šílené feministky, ale obecně bylo ze strany žen na patriarchátu co kritizovat, nemyslíte?

164633

6.7.2008 17:07

Pouze výhody pro ženy

john bombardon 82.?.?.?

já bych to jako výhodné pro ženy moc neviděl.Znán spoustu vypráskaných a líných samiček, které byly tak nesnesitelné, že je muži vykopli. ( tady souhlasím s autorem článku v tom , že stát přímo iniciuje rozvody tím , že ženám slíbí, že se o ně postará, přihraje jim děti a z manžílka vymačká slušné alimenty a ony se cítí tak silné v kramflekách , že s nimi nikdo nevyjde). Druhá věc je , že je to na ně past a většina těch telat na to skočí.(neříkám všechny, říkám většina) Jenže si při té seberealizaci nespočítají, že ta jistota co jim otloukají o nos je jenom jistota živoření v bídě,(pokud manžílek nebyl tenista nebo režisér) bez opory chlapa a vůbec bez životního směru a cílů.Znám několik takových existencí co mají na všecko odpověď, ale tahají děti z podnájmu do podnájmu, a mění jednu práci za druhou a jsou tak psychicky v háji , že jsou na psychiatra.Chlap se otřepe vyvodí z průšvihu důsledky a jede dál, ale ty osamnělé ženy co znám se všecky tak nějak divně motají a ovšem za nic na světě by nepřiznaly, že jim chybí chlap(jinými slovy opora a vedení, ať se feministky zalknou)Tím chci říct že jejich je většinou ta prohra. Chlapova prohra je potom většinou v tom sledovat, jak mu z dětí vyrůstají vypráskaní a líní haranti, neboť moudro praví že MATKY DÁVAJÍ DĚTEM TEPLO A OTCOVÉ SVĚTLO (čti řád). A protože důsledky téhle hry může každý vidět, je dobré položit si otázku KDO? A PROČ TOHLE SVIŇSTVO TLAČÍ?

164618

7.7.2008 0:10

RE: Pouze výhody pro ženy

sdf 212.?.?.?

Reakce na 164618

wow, dlouho se mi nestalo ze bych s prispevkem v diskuzi souhlasil tak jako s tim vasim.

164677

7.7.2008 0:27

RE: Pouze výhody pro ženy

Linda79 217.?.?.?

Reakce na 164618

[velký smích] Mam uplne opacnou zkusenost. Co se muzu po rozvodu tyce, vidim prevazne kolem sebe zoufale jedince, zarostle a neupravene, motajici se ve svych problemech, ktere nedokazi vyresit.
Vetsinou jsou to muzi stredniho veku 50+. Je to spis smutne, ale mam pocit, ze jsou to spis muzi, kteri propadaji alkoholu, depresim, problemy resi nasilim, apod.

164681

7.7.2008 4:36

RE: Pouze výhody pro ženy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164681

Paní Lindo, vy se pohybujete ve špatné společnosti. Najděte si jiné kamarády. Potom změníte názor na lidi.

164689

7.7.2008 9:19

RE: Pouze výhody pro ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164689

Doporučujete paní Lindě, aby si našla kamarády podobné jako pan Lhoták a část zdejších mužských přispěvatelů? Já být jí, tak si radši ponechám ty kamarády, a ten názor na lidi, který mám. Nevím, na co by normální ženě byl podobný názor na lidi jako ten páně Lhotákův, leda že by si chtěla vypěstovat masochistickou úchylku.

164702

6.7.2008 20:40

nevim

tora85 81.?.?.?

nevim,necetl jsem vsechny prispevky, ale dekuji pani eve za velmi rozumny pristup.onehda mi kdosi vypravel skutecnost,ze v pomerne silne feministickem svedsku,poradaji kurzy prozeny,jak se opet stat pro muze pritazlivou a neznou polovickou.protoze muzi si tam radeji najdou cizinku,nez pritroublou zenu co mu tvrdi,ze je stejna jako on.trapne.kazdopadne zkusenost z meho okoli a z me domacnosti.presto ze svoji reckou pritelkyni miluji,kosili si vyzehlim lepe,uvarim rovnez chutne a hlavne zdrave,poradek jsem mel sam v domacnosti 100x vetsi nez ted.vyperu si,podelam prace kolem baraku a auto si opravim sam.miluji ji,ale myslim,ze se zenama to dnes neni nijak zvlast lepsi nez kdysi a mozna se jejich obcasne nadprumerne schopnosti mirne glorifikuji.to co chlapi berou normalne,je u zeny vyjimecna schopnost.v mem okoli je to bohuzel velmi podobne.chlapi v domacnosti makaji ne proto,ze by meli emancipovane polovicky,ale proto, ze schopnych zen je asi tak hodne, jako schopnych muzu.Az na to,ze feminizmus je jaksi v mode.Proto volam: zachrante bileho heterosexualniho muze,je ohrozenym druhem. (bohuzel vsichni ostatni maji daleko vic prav, nez on!)

164661

7.7.2008 1:44

RE: nevim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164661

Bily muz se musi zachranit sam, nikdo to za nej neudela. Bud at zustane chlapem, ktery je potrebnym pro zenu i deti nebo at vyhyne. Utechou nam muze byt, ze feministky budou s tim vyhynutim hned nasledovat. [mrknutí jedním okem]

164685

7.7.2008 9:03

RE: nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164685

Pane Bartošku, jestli jsou ty feministky tak démonické, jak je vidíte, tak už mají někde v podzemních mrazících trezorech dostatek všech potřebných zásob, aby nevyhynuly... To je myslím právě ten fakt, který skalní šovinisty štve nejvíc [mrknutí jedním okem]

164703

8.7.2008 1:06

RE: nevim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164703

Tomu rikam fakt vyhra z mrazaku, aby ti spermonici bez ujmy vydrzeli, to vite nic ani v mrazaku nevydrzi vecne. Takze misto chlapa lednicka, mam zly pocit ze vetsina zenskejch vezme radeji velmi nedokonaleho chlapa, ba mozna i nejakeho sovinistu. Demonicke zajimave slovicko, ale ja jsem ho nepouzil. A mohla by jste mi vlastne definovat slovicko sovinista? To vite muzu si to najit ve slovniku, ale mam pocit, ze by to plne nevystihlo, co jste presne myslela.

To, ze muj narod, moje kultura starne, ztraci vitalitu a vymira to me opravdu stve. Feministky jsou mi vicemene ukradene, protoze jako lidovy praktik na ne nejak nemuzu narazit. Mozna je mi plebejci nazyvama jinak? Treba krava,nebo ze je na palici v nejhorsim pripade podle piktogramu ve tvaru kosoctverce. Na druhou stranu to plati pro mizivou cast zen v te praxi, ale jak uz jsem rekl, ja se pohybuju ve svem prostredi, tedy mezi obycejnyma lidma.

Ti starsi obycejny lidicky jsou spolu vetsinou i po padesatce potom, co deti odejdou z domu, desitky let ve svazku. Samozrejme se vyskytuji i problemy to je jasne, ale dulezite je, ze rodina se nerozpadne aspon ne tak casto jako dneska. Uz to, ze meli vice deti nez jedno a dokazali je vychovat, znamena, ze to fungovalo i se skripenim "ozubenych kol".

Pokud jde o provazani placeni alimentu s ridicakem jako v Polsku jsem pro, uprava pracovni doby pro matky jsem pro, materska dovolena, porodne ano. Podpora prace na polovicni uvazek a doma jiste.... Na nejake kvoty a podobne hovadiny nekyvnu ani nahodou.Kdyby vas lednicka nebrala zkuste chlapa nemusi to byt hned ten sovinista. [mrknutí jedním okem]

P.S. K zenam, ktere chteji byt povazovany za zeny se chovam jako k zenam, kdyz chce byt nekdo rovnoceny s chlapem po vsech strankach mam pochopeni, ale potom at aspon u me zapomene na zenska privilegia.

164771

8.7.2008 11:00

RE: nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164771

To záleží výhradně na chlapech samotných, jestli jim ženské nakonec dají přednost před mrazákem. Ovšem fňukání a svádění vše na feministky či na systém je právě krok opačným směrem. A neberte si to hned osobně, je to obecná diskuze... [smích]

164814

9.7.2008 1:36

RE: nevim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164814

[velký smích] [velký smích] Potkavam zatim zenske povetsinou s chlapama, s lednickou jsem nepotkal zadnou. Takze proc bych si neco mel brat osobne?A to ziju v zemi emancipaci zen zaslibene, tedy USA. [mrknutí jedním okem] A fnukani neni muj styl, jakpa jste k tomu prisla, snad jsem si nekde v diskusi pofnukal?Vite ja se o empaticke vciteni do zeny ani nepokousim, ponevadz to povazuju za marne. Musim vam sdelit, ze pokud ctete zbytek chlapu jako me, tak tu knihu drzite obracene a pouze se si myslite, ze jste schopna neco podtstatneho precist. [mrknutí jedním okem]

164899

8.7.2008 3:42

RE: nevim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164703

http://www.blisty.cz/2008/7/8/art41552.html
Pan Culik tvrdi, ze ceske zeny jsou chytrejsi, vnimavejsi, inteligentnejsi... nez jejich kolegove. A ze brzo udelaji revoluci, aby zmenili sve postaveni. Udelejte tedy tu revoluci, co nejdrive. K tomu nepotrebujete kvoty nebo pozitivni diskriminaci. A ja zatleskam a s hlubokou poklonou smeknu nebot i to je jedna z moznosti pro ozdraveni nemocne ceske spolecnosti. Chlapum nezbyde nez se chytit za nos a zacit makat na tom, aby byli aspon stejne dobri jako jejich drahe polovicky. Ani sovinista a cynik meho kalibru na tom nemuze nic zmenit. [mrknutí jedním okem]

164778

8.7.2008 10:36

RE: nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164778

Zajímavá formulace od pana Čulíka, a myslím, že někteří zdejší přispěvatelé by se nad ní měli alespoň zamyslet. Je to celkem nestranný pohled, a mohl by jim pomoci z toho kruhu vzájemného poplácávání se po zádech a vytěsňování vlastních problémů...

164813

9.7.2008 2:14

RE: nevim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164813

No, jo jenze tam neni nic o kvotach, blbostech ohledne mluvnice, ze kdyz nejake "dulezite slovo" neni v zenskem rode, tak holt musi byt zavedeno, pozitivni diskriminaci... Kdyz to udelama budeme prevalcovani temi, co pujdou cestou tvrdeho vyberu na "funkce".

Za druhe pan Culik se pohybuje v kulture a akademicke sfere humanitniho zamereni. Schvalne si udelejte exkurzi do tvrdych prirodovednych ved nebo na techniky. Z tehle lidi se rekrutuje hodne spickovych manazeru, maji totiz casto vynikajici matematickou prupravu a to pro analyzu problemu, planovani, predvidani.... je neobycejne vhodna dovednost. Souklasim s panem Culikem naprosto, ze schopnejsi zeny se musi prosadit.

Na rozdil od jinych, tusim i pan Culik je konzervativniho razeni, odmitam viru ve vsudypritomnou neviditelnou ruku trhu. S ni by prosazeni schopnejsich bez ohledu na pohlavi muselo probehnout velmi rychle. Tato neviditelna ruka vsak vykazuje statisticko-chaoticke zakladni vlastnosti, a proto muze regulovat a vyvazovat nepretrzite pouze prostredi stasticko-chaotickeho charakteru. Samozrejme cim vyse mezi papalasi, tim mensi ruka trhu. Schopne zenske to budou mit tezke, rozhodne obtiznejsi nez casto mene schopne, ale zato o to hlasiteji se projevujici feministky. Neberte to osobne, chapu ze existuji i vyjimky. [smích] [mrknutí jedním okem]

164900

7.7.2008 11:28

RE: nevim

Bronci=Lenka 165.?.?.?

Reakce na 164661

Záchrana bílého muže již běží...

http://zelenkova.blog.respekt.cz/c/12731/Agresivni...

a Web Ligy otevřených mužů
http://ilom.webnode.cz/o-nas/.

Tak, a zpet vydelavat ty hodnoty. [smích]

164719

7.7.2008 11:00

Kde se ta past bere

Spytihněv 83.?.?.?

Hlavní příčinou potíží je vlastní bezmocnost…

Bude-li mě chtít někdo ovládat, znamená to, že mi chce kecat do všeho. Stejně to dělají mocichtiví těm ostatním.
A chytře.
Vytváření sytému moci na straně jedné = bezmoc na straně druhé. Rozvrtání rodiny k tomu slouží. A k tomu jsou ideologie.
Rozvrátit tradiční vztahy nebo vlastně vztahy vůbec znamená i rozvrat vztahů mezi mužem a ženou.
Vztah M/Ž když je pevný, činí je silnějšími a mocichtivce slabší. Naopak rozvrat mezi M/Ž je činí daleko závislejšími na systému. Jistě se najdou i silní jedinci schopní participovat na systému, ale ti vždy končí jako jedinci ve ztracenu…(tedy nadvládě neškodní a naopak prospěšní).

Žena má svou absolutní roli a jako muži ji musíme respektovat. A to Ona chce a musí dostat. Ona chce vládnout věcmi v pozadí a má k tomu lepší předpoklady než On. Tedy nechme Jí tuto roli.
Naše role je ctít Její roli a být v tom silní. Zbytek je vláda nad věcmi v popředí, tedy tím hmatatelným a viditelným. Máme k tomu asi lepší dispozice. To Ona ví a nechá nás.
Na nás je, abychom byli mocnější než moc. Tedy musíme být schopní tento vztah pěstovat. To je jen na každém jedinci. Schéma není. To se snaží právě vytvářet systém, a tím narušuje vnitřní sílu normálně vznikajícího vztahu. Ekonomika je vlastně až na nějakém dalším místě.
Systém moci se snaží vytvářet vzorce (zákony) jak mají vztahy vypadat. Pokud to chceme a necháme ho to dělat, tak se systémem moci začneme prohrávat, a to poznáme i rozpadem vztahů mezi M a Ž.

Jestli vařím a ona opravuje, přebaluji a ona kouká na sport, nebo já blábolím u piva a ona žvatlá s kamarádkami před obchodem je naprosto podružné, pokud si uchovám svou sílu vztah pěstovat. Tedy nebýt tygrem v pasti.

164711

7.7.2008 20:23

Výborný článek!

JAX redakce (zavináč) chlapisobe (tečka) org 217.?.?.?

Výborný článek, chválím! Sám na tuto problematiku upozorňuji už čtyři roky na svém magazínu www.chlapisobe.org. Ano - muži jsou utlačováni, diskriminováni, byla jim odejmuta tradiční role vůdců rodiny. Ztrácí svůj vliv na děti, jejich výchovu a dokonce i na to, zda nějaké děti vůbec budou mít! Více než polovina manželských svazků se rozpadá především zásluhou věčně nespokojených a neuspokojených žen! Hanba moderním ženám a pryč s feministkami!

164758

14.6.2013 23:29

Ta je jista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Nedivim se, ze to je bez chlapských komentářů. Tenhle babochlap, co ani nezna svou identitu ani sexualitu, tohle schizofrenni stvoreni, který ještě ceka na odhaleni a zapsani do knihy novych druhu je opravdu na vymreni. Ze by tohle ještě prirodovedci neobjevili? Dejte jim typ, tohle opravdu je unikat.

291457

10.8.2013 21:36

samuel 2617

samuel 2617 195.?.?.?

Nie, nepíše sem ďalší hlúpy trtko čo celé dni nič iné nerobí len sedí niekde v krčme pri pive, potom príde opitý domov a zmláti ženu nehovoriac o tom ako sa pred svojimi rovnako hlúpymi kamarátmi chváli koľko zarába a keď aj povie o svojej žene niečo dobré týka sa to výhradne jej postavy a jeho sexuálneho uspokojenia. Na tomto svete našťastie ešte feminizmus a s ním spojená spravodlivosť nevymizli. Nech to pre ostatných sprostých chlapov znie akokoľvek zle, áno aj medzi mužmi sa nájde feminista, ktorý na rád dievčatá ako priateľky a svojich spojencov, lebo to bola ich zásluha, že sa svet dostal tak ďaleko. Ženy privádzajú na svet. deti a starajú sa o domácnosť, teda ak majú leniveho hlúpeho muža a robia to s radosťou. Muži vsak disponujú veľkou fyzickou silou a preto začali ženy, namiesto aby ich ňou chránili, ako ja a tých desať normálnych na tejto planéte, ale oni si ich ako takí chrápúni podriadili. Namiesto aby im pomáhali a ďakovali im za všetko čo ženy svojou vrodenou inteligenciou pre tento svet spravili a aby sa im sami podriadili, uvedomujúc si že len ženy dokážu vládnuť a rozhodovať o tých najdôležitejších veciach, oni si chcú dokázať že vyhrajú, ale pokiaľ viem o nič tu nehráme... Pýtam sa prečo nie je v parlamente rovnako veľa žien ako mužov a prečo všetci králi a prezidenti boli muži? Prečo ženy nemohli ani voliť ani mať vlastne prava iba počúvať mužov a robiť im otrokyne? Áno súhlasím pozrime sa histórii do oči. Keby vládli ženy, intuitívne by vedeli čo a ako robiť. Ja to viem z vlastných skúsenosti, chodím na 1 ročník strednej školy a nikdy pred tým som nemal lepšie kamarátky. Vždy som totiž narazil na to, že oni si chcú vyraziť poobede sami a chlapca nepotrebujú, už to tak ale nie je a moje kamarátky si ma vážia a vedeli by si ma predstaviť ako zakladateľa novej teórie o vládnutí žien. Hoci na chalani aj šikanuju ale ja sa nikdy nepodriadim hlupákom čo hrajú len mozog vymyvajuce strieľacky a porno hry, moje kamarátky ohovárajú, bavia ich len súťaže v motorkách, čo aj tak znečisťujú ovzdušie a zabíjajú, namiesto aby súťažili, ked už musia, v známkach. Pridám ďalší dôkaz. Som jediný v triede z chlapcov čo mal vždy samé jednotky a ostatné sú dievčatá. Prečo asi? Lebo chlapi sú hlúpi a prvé čo prídu domov pozerajú porno alebo nejaký šport. Keď už sme pri športe, hokej si celkom rád pozriem, ale nechápem, prečo vysielajú len ten mužský a ja sa vždy teším na ženský, lebo tam padá viac gólov. Ďalšiae antifeministická nespravodlivosť. A mohol by som pokračovať do nekonečná. Prečo vám vy sprosti muži tak vadí keď vaše krásne inteligentné ženy zarábajú viac. Keby ste nemali v sebe tu odponu závisť, možno to tie ženy myslia dobre, aby sa aj vaše hlúpe pivné gule vždy mali dobre... Dosť bolo, teraz mi už všetci českí k....... Muži povedzte, prečo som podľa váš idiot len za to že mám ženy rá...Automaticky kráceno

294233

Příspěvků: 74

06.07. 05:04 Mirda  A může za to kdo?
06.07. 08:16 Honzino  RE: A může za to kdo?
06.07. 19:27 Linda79  RE: A může za to kdo?
07.07. 03:46 Mirda  RE: A může za to kdo?
07.07. 07:23 Jarmila  RE: A může za to kdo?
08.07. 06:13 Mirda  RE: A může za to kdo?
08.07. 11:02 Linda79  RE: A může za to kdo?
09.07. 05:53 Mirda  RE: A může za to kdo?
09.07. 08:22 Jarmila  RE: A může za to kdo?
12.07. 05:29 Mirda  RE: A může za to kdo?
12.07. 05:16 Mirda  RE: A může za to kdo?
07.07. 12:08 Linda79  RE: A může za to kdo?
07.07. 12:28 lesov  RE: A může za to kdo?
07.07. 12:43 Linda79  RE: A může za to kdo?
06.07. 10:17 sxg  Za čo môžu ženy:
07.07. 16:35  RE: Za čo môžu ženy:
06.07. 11:21  Neřešit, nepřepínat
06.07. 12:26 Panelák Obama  8.7.2008
06.07. 17:34 pietroo  RE: 8.7.2008
06.07. 17:57 pietroo  RE: 8.7.2008
06.07. 12:43 vlado  nie je východisko?
06.07. 18:03  RE: nie je východisko?
06.07. 20:21 JirkaF  RE: nie je východisko?
06.07. 14:05 P.P.  Je to ještě horší
06.07. 16:51 Aja  RE: Je to ještě horší
06.07. 18:20 Mirda  RE: Je to ještě horší
06.07. 18:55 Aja  RE: Je to ještě horší
07.07. 02:27 DancanVlk  RE: Je to ještě horší
07.07. 18:15 Aja  RE: Je to ještě horší
06.07. 17:23 Rene Bartosek  RE: Je to ještě horší
06.07. 19:55 Aja  RE: Je to ještě horší
06.07. 22:52 micha  RE: Je to ještě horší
07.07. 18:28 Aja  RE: Je to ještě horší
06.07. 17:09 pietroo  RE: Je to ještě horší
06.07. 17:38 Rene Bartosek  RE: Je to ještě horší
07.07. 21:08 pietroo  RE: Je to ještě horší
06.07. 18:18  RE: Je to ještě horší
07.07. 18:56 pietroo  RE: Je to ještě horší
07.07. 21:39  RE: Je to ještě horší
06.07. 17:53  RE: Je to ještě horší
07.07. 09:11 Kevin  RE: Je to ještě horší
07.07. 12:59 Spytihněv  RE: Je to ještě horší (to se Vám teda povedlo)
08.07. 19:51 lesov  RE: Je to ještě horší
06.07. 16:53 sxg  6idia = Ženy???:
06.07. 16:43 Rene Bartosek  RE: 6idia = Ženy???:
06.07. 17:42 vladuna  RE: Klikaci odkazy
06.07. 18:21 Mirda  RE: Klikaci odkazy
06.07. 18:46 vladuna  RE: Klikaci odkazy
06.07. 20:50 Rene Bartosek  RE: Klikaci odkazy
06.07. 20:49 Rene Bartosek  RE: Klikaci odkazy
06.07. 20:00 Rene Bartosek  RE: Klikaci odkazy
07.07. 04:38 Mirda  RE: Klikaci odkazy
07.07. 12:09 aristokrat  RE: Klikaci odkazy
07.07. 12:30 leo69  RE: Klikaci odkazy
06.07. 17:45  RE: 6idia = Ženy???:
06.07. 17:07 john bombardon  Pouze výhody pro ženy
07.07. 00:10 sdf  RE: Pouze výhody pro ženy
07.07. 00:27 Linda79  RE: Pouze výhody pro ženy
07.07. 04:36 Mirda  RE: Pouze výhody pro ženy
07.07. 09:19  RE: Pouze výhody pro ženy
06.07. 20:40 tora85  nevim
07.07. 01:44 Rene Bartosek  RE: nevim
07.07. 09:03  RE: nevim
08.07. 01:06 Rene Bartosek  RE: nevim
08.07. 11:00  RE: nevim
09.07. 01:36 Rene Bartosek  RE: nevim
08.07. 03:42 Rene Bartosek  RE: nevim
08.07. 10:36  RE: nevim
09.07. 02:14 Rene Bartosek  RE: nevim
07.07. 11:28 Bronci=Lenka  RE: nevim
07.07. 11:00 Spytihněv  Kde se ta past bere
07.07. 20:23 JAX  Výborný článek!
14.06. 23:29  Ta je jista
10.08. 21:36 samuel 2617  samuel 2617

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 3

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,20 Kč
Kanadský dolar
16,81 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
24,20 Kč
100 japonských jenů
20,85 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,68 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 381,06 Kč
1 unce stříbra
515,46 Kč
Bitcoin
403 089,46 Kč

Poslední aktualizace: 2.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 747