Diskuze k článku

Jak se pod tíhou argumentů snižují počty mrtvých v Osvětimi

Příspěvků 74

27.7.2007 5:05

6 000 000

Julian 66.?.?.?

Ja neznam ve svem okoli nikoho kdo by se zajimal o to, kolik z tech 6 milionu zidu zahynulo v transportech, kolik v ghetech a kolik v tom nebo onom koncentraku.
Mozna to zajima par historiku, kteri se v tomhle oboru specializuji. Nejvetsi zajem ale vidim u neonacistu, kteri se snazi nejruznejsim mlzenim zlehcit svou vinu. [bliji]

140577

27.7.2007 5:30

RE: 6 000 000

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140577

A jake je to vase okoli, katedra novodobych dejin historie na universite? [překvapení] A pokud jde o vinu, tak odpovednost muzeme nest pouze za sve ciny. I kdyz jak ukazuje novy narok postizenych pribuznych obeti holocaustu a to psychickym traumatem, tak to stoprocentne nemusi byt pravda. V zajmu dnesniho Nemecka, pokud jde o statni kasu je, aby vlada udelala jasno v udalostech holocaustu.

Jinak bude muset zaplatit kolektivni castku za kolektivni zlocin. Coz je velmi nedemokraticke, pokud existuji zaznamy melo by se jich vyuzit pro individulani odskodneni. Je jiste rozdil platit odskodneni za 6 000 000 mrtvych a dalsi miliony psychicky postizenych a nebo za 500 000 mrtvych. K tomuto pochopeni netreba ani historiku ani neonacistu, to pochopi i sedlak v Bavorech, a nejenom v Bavorech.

140583

27.7.2007 9:23

RE: 6 000 000

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140583

S tou kolektivni vinou mate Bartosku castecne pravdu. Zide se nedopustili niceho, cim by si hruzy holocaustu zaslouzili, dnesni Nemci take uz zadnou vinu nenesou.
Ovsem nacek, ktery se holocaust snazi zlehcovat nebo dokonce uplne vyvracet, si podle me nejakou vinu na sebe bere. A je me uplne jedno, jestli to dela z vrozene tuposti nebo z hyenismu.
Ono totiz pane Bartosek tech zavrazdenych zidu bylo podle scitani lidi po valce skutecne 6 milionu. Cele obytne ctvrti v prakticky kazdem meste. Ty hromady kostlivcu potazenych kuzi ktere zahrnovaly buldozery do hromadnych hrobu nebyly zadny filmovy trik.
Takze znovu koncim posledni vetou sveho prvniho prispevku. Kto ji nechape, tomu nemohu a ani nechci pomoct.

140603

27.7.2007 14:16

RE: 6 000 000

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140603

Od lidi jako jste vy zadnou pomoc nezadam, od takovych nezadam vubec niceho. Oni totiz slovo solidarita chapou spatne a pomocnou ruku vam podavaji nastavenou dlani. A ja nehajim zlehcovani nebo vyvraceni holocaustu na zaklade lzi, ale zadam svobodnou diskusi v pluaratni spolecnosti, tak jak o ni mluvil po valce v analyze totalitnich systemu kupr. Karl Popper.

A to je naprosto legitimni a prirozene pravo obcana demokratickeho systemu, presneji receno je jeho moralni povinosti hajit svobodu sveho politickeho systemu, aby se nezvrhl v totalitu fasistickou, komunistickopu nebo treba i sionistickou. Nepozaduju represivni paragrafy za hlasani nazoru shodnych s oficialni versi holocaustu, jak tomu cini jeho zastanci vcetne vas, mluvim o utajenych informacich v Britanii, o nemeckych archivech a o historickem badani....

140617

27.7.2007 17:58

RE: 6 000 000

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140617

To je hezke Bartosku, ze jste takovy demokrat a obhajce svobody slova.
Ja na rozdil od vas ale v restrikcich proti nacistickym popiracum holocaustu nevidim zadne nebezpeci. Protoze jak v Nemecku, kde jsou z pochopitelnych duvodu ty zakony nejprisnejsi, tak v Americe kde prakticky neexistuji, funguje demokracie dobre.
Nejsem si take vedom toho, zeby nejakemu historikovi bylo jakymkoliv zpusobem braneno ve vyzkumu historie holocaustu nebo zverejnovani poznatku.
A nezlobte se, ale ja cloveka ktery nema v oboru historie zadne vzdelani, zdravi sve soudruhy zdvizenou pravici a najme si pravnika ktery podepisuje soudni materialy "Heil Hitler" za historika nepovazuji.

140637

28.7.2007 3:22

RE: 6 000 000

floriangeyer 89.?.?.?

Reakce na 140637

Pane Julian, tu vam prinasam jednu citaciu z http://www.radioislam.net/slovakien/graf/09.htm
Rudolfova správa

V roku 1993 nemecký chemik Germar Rudolf overil výsledky Leuchterovej správy v ovela detailnejšej štúdii, ktorá je do dnešného dna pravdepodobne najdôležitejším materiálom, aký kedy revizionisti vyprodukovali (Das Rudolf-Gutachten. Gutachten über die Bildung und Nachweisbarkeit von Cyanidverbindungen in den "Gaskammern" von Auschwitz, Cromwell Press, London 1993, updated version: Das Rudolf-Gutachten 2000, Castle Hill Publisher, Hastings 2000. Skrátená verzia tejto správy sa nachádza v Ernst Gauss, Grundlagen zur Zeitgeschichte, anglická verzia: Dissecting the Holocaust, Capshaw/Alabama 2000). Všetky pokusy vyvrátit túto správu boli neúspešné. Rudolf dokázal, že údajná hlavná plynová komora Tretej Ríše, komora v krematóriu II v Osviencime-Birkenau, kde podla ocitých svedkov bolo splynovaných niekolko sto tisíc Židov, neprišla nikdy do kontaktu s Zyklonom-B. Kyselina kyanovodíková formuje extrémne stabilný pigment (ferric-ferrocyanide) so železo obsahujúcimi kompotentami muriva. Tento pigment sa stráca rovnako pomaly ako murivo, co je dokázané dlhodobými, desatrocia trvajúcimi experimentami. Vysoké koncentrácie zvyškov kyanidu sa stále nachádzajú v dezinfekcných komorách v Birkenau, zatialco v údajnej plynovej komore v Kreme II (v Birkenau existovali štyri krematóriá, pomenované Krema II - V, ale všetky boli vyhodené do vzduchu koncom roku 1944, resp. zaciatkom roku 1945, Krema II je jediná, kde je "plynová komora" stále ciastocne dostupná) sa nenašli žiadna relevantná koncentrácia. To vedie k nevyhnutnému záveru, že na tomto mieste sa nemohlo uskutocnit žiadne plynovanie.

Další, nemenej kritický argument voci tvrdeniu o plynovaní je to, že otvory v povale "plynovej komory", skrz ktoré boli podla svedkov sypané granuly Zyklonu-B, v case údajného masového vraždenia neexistovali. Svedkovia rozprávajú o štyroch kruhových otvoroch, a dva otvory, ktoré teraz vidíme v povale majú nepravidelný tvar; ba co viac, spevnovacie tyce, vedúce skrz otvory ukazujú, že tieto otvory boli násilne vytvorené po vojne, aby vytvárali dojem otvorov pre vsypovanie Zyklonu-B. Jed teda nemohol byt do "plynovej komory" zavádzaný. To je taktiež nevyvrátitelne demonštrované v Rudolfovej správe.

Akokolvek spochybnovat vzdelanie, ci kompetentonost tohoto cloveka je, nehnevajte sa, neeticke, nedostojne, hanobujuce a je jedno co si o nom osobne myslite.
P.S. Tento clovek si za svoju analyzu vysluzil zalar. Tak chodte "do prdele" s nazorom, ze si vazite slobodu slova

140671

27.7.2007 22:15

RE: 6 000 000

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140603

Pane Julian, tim, ze rikate, ze zide niceho nedopustili, vlastne snizujete historickou zidovskou influenci.
Chcete rici, ze se niceho nedopustili tehda, nebo nikdy a jejich historicky intelektualni input byl nula?
Zapirate vlastne sest tisic let zidovske historie a pronasledovani.
Kdyz zide nikdy nic neudelali, proc tedy byli obetmi persekuci?
Co takhle ten problem pred dvema tisici lety se zidem "Jezisem".
Jeste ted se o tom mluvi.

140660

28.7.2007 1:53

RE: 6 000 000

Datel 206.?.?.?

Reakce na 140603

Zide se nedopustili niceho cim by si ty hruzy zaslouzili ? Co Velka Zidovska Revoluce v Rusku . Co dalsi pokusy o revoluce ? Ty pogromy proti Zidum prisly proc? Jo tech 6 milionu podle vas chybelo- - nikdo nezemrel smrti prirozenou?

140668

28.7.2007 5:58

RE: 6 000 000

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 140603

Tady je link na zidovsky holocaust v koncentraku Treblinka kde se nenasel modernima metodama a nejmodernejsimi pristroji ani popel nebo kosti tech zplynovanych zidu v udajnych masovych hrobech ! http://www.youtube.com/watch?=pCwpjsS-6h4 Fakt ten holocaust zas vypada jak 4 milionova varianta . [velký smích]

140679

28.7.2007 22:02

RE: 6 000 000

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 140679

"The url contained a malformed video id."
Tak jak je to spravne? [smích]

A 4 milionova varianta? Aby tech obeti nebylo do pul milionu nebo kolem 340 - 370 tisic, jak to tak vypada podle Cerveneho krize...

Zkratka - bublina splaskla. Zide opet lhali. Nic noveho pod sluncem.

140712

31.7.2007 13:28

RE: 6 000 000

Mark 62.?.?.?

Reakce na 140603

Rusov zomrel podla mojich vedomosti cez 20 milionov - 20.000.000 - co tvorilo asi 30% celkovych strat na zivotoch pocas 2. svetovej vojny.Rusom neboli vyvrazdene stvrte, ale mesta...Skuste si zodpovedat otazku, ktory narod trpel viac, a ktoremu narodu sa od roku 1945 venuje viac pozornosti.

140858

27.7.2007 14:33

RE: 6 000 000

Ghw 86.?.?.?

Reakce na 140583

Na prvním místě by mě zajímalo, co vlastně autor článku hledal. Nejnižší odhad počtu mrtvých v Osvětimi? To ale o ničem nevypovídá.

Platit odškodnění za 6M nebo 500k lidí je samozřejmě rozdíl. Ovšem pokud by se podařilo prokázat, že počet mrtvých přímo v Osvětimi je nižší, nemusí to nic vypovídat o celkovém počtu obětí. A nakonec to zda bylo obětí půl milionu nebo pět miilonů nemění nic na faktu, že šlo o úděsný zločin proti lidskosti.

140618

28.7.2007 1:56

RE: 6 000 000

Datel 206.?.?.?

Reakce na 140618

Ale muze to vypovidat o umyslnem manipulovani lidi.

140669

28.7.2007 5:39

RE: 6 000 000

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 140583

Podle vedeckych vyzkumu Australanu s modernimi pristroji v koncentraku Treblinka a jejim blizkym okoli se nenasli po holocaust zadny stopy . Ani popel v udajnych hromadnych hrobech a je to na You tube video - The Holocaust and the four million variant ....... tak uz s tema lzema z kterejch by se jeden [bliji] tahnete na konec zad ......

140678

27.7.2007 5:34

RE: 6 000 000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 140577

aj jaj jaj,
podla mna najvatsi zaujem je u samotnych zidov, pretoze na zaklade toho vymahaju celkom slusne peniazteky, (vid posledny pokus deti nasich deti....)
cim nizsie cislo, tym vascia pravdepodobnost ze zomreli tak ako ostatni pocas vojny, a nie ziadnym, konecnym riesenim, a tym by im vyschol privod penazi, aj z toho dovodu vidim snahu uzakonit nespochybnitelnost holokaustu v legislative jednotlivych zemi, co je skutocne obycajny ideozakon, poznany v nedavnej minulosti aj u nas za vlady jednej strany.... [bliji]

140584

27.7.2007 8:49

RE: 6 000 000

Osvetár 38.?.?.?

Reakce na 140584

>cim nizsie cislo, tym vascia pravdepodobnost ze zomreli tak ako ostatni pocas vojny, a nie ziadnym, konecnym riesenim...

Sevas anonymny,

tu mas dva priklady jednej evropskej mince z dvoma stranami:

~ 1942 - The Shame of Slovakia

~ 1943 - The Pride of Denmark

140599

27.7.2007 10:54

RE: 6 000 000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 140599

cav osvetar,

zakaz akeho kolvek badania o tejto dejinnej epoche (pod hrozbou veznenia, v pripade, ze vysledky sa nebudu zhodovat s oficialnou propagandou, ktora v skutocnosti naozaj sama nevie, kolko tam zahynulo), najma po tejto radikalnej zmene poctov, je len nahratim na smec pre vsetkych tych, co maju vyhrady k doteraz publikovanym veciam. U mna to nozaj navodzuje situaciu, ze nie vsetko je s tym v poriadku, a rad by som sa dozvedel pravdu. Samozrejme, ak ma pri tom nezavru...
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

140608

27.7.2007 6:21

RE: 6 000 000

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140577

To, ze nikoho neznate jeste neznamena, ze neexistuji.
Kolika lidi jste se zeptal, vypada to, ze kdyz se diskuse tyka neceho co by pro vas nevyznelo positivne, vase investigativni pile jaksi neni.
Zatimco presne vite, jaka je priroda v Americe a jste presne obeznamen se stupnem touhy Cechu po navsteve te zeme, zpusob ucetnictvi tak nedbaly, ze stalo-li by se to v privatnim sektoru, se zamestnancem by byl jiste prerusen uvazek.
Mimochodem, pri pohledu na ta nova cisla, nepoleva vas tak trochu nadseni, vedouce, ze nekde ve svete je zid ktery prezil?
Ja bych hadal, ze by to mel byt moment spise oslavny, nez duvod pro horke vycitky.

140587

27.7.2007 11:20

RE: 6 000 000

Sid 91.?.?.?

Reakce na 140577

Presne tak! Jediní, kto to rieši sú neonacisti, ktorí chcú rehabilitovať svoje ideály a politický systém. A že oni sú vlastne skutočné obete konšpirácie.

A samozrejme ešte moslimovia ako súčasť svojej všeobecnej protizápadnej demagógie.

Pri diskusii o holokauste treba predovšetkým vyjadriť úctu obetiam a odmietať ideológie, ktoré chcú niečo podobné zopakovať (napr. fanatický islam).

140610

27.7.2007 16:06

RE: 6 000 000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 140610

Zatím jsem Vás nikde pane Sid - neviděl vyjádřit úctu zholokaustovaným 67-miliónům ruských lidí,které zholokaustovali židé v Rusku,když se tam chopili moci se zbraní v ruce !!!!Dále jsem Vás neviděl nikde vyjádřit úctu k mrtvým Goyim,kterých v KT- zařvalo mnohem více než Vás židů !!!!! [mrknutí jedním okem]

140626

28.7.2007 5:21

RE: 6 000 000

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 140577

To ze nekdo rekne pravdu o zidech , holocaust a poctu zidovskych obeti v nazi koncentrakach kterejch rozhodne nebylo 6 000 000 neznamena ze je nazi , fasista nebo neonacista . Existuji pravdive podlozeny dokumenty a vedecky vyzkumy ktery jsou zidum trnem v oku ! A proc to se uz kazdy dokaze domyslet pokud nema v hlave misto maleho mozku velky h.... ! A taky si muzu na ten zidovsky brainwash a lzi grknout ! [bliji]

140677

29.7.2007 16:04

RE: 6 000 000

Aja 74.?.?.?

Reakce na 140577

>Ja neznam ve svem okoli nikoho kdo by se zajimal o to, kolik z
>tech 6 milionu zidu zahynulo v transportech, kolik v ghetech a
>kolik v tom nebo onom koncentraku.

>Mozna to zajima par historiku, kteri se v tomhle oboru
>specializuji. Nejvetsi zajem ale vidim u neonacistu, kteri se
>snazi nejruznejsim mlzenim zlehcit svou vinu. [bliji]

Vite, Juliane, je opravdu jedno, zda ti lide za valky zahynuli v koncentracich v plynovych komorach, zda byli popraveni, zemreli na podvyzivu, nemoci. Je to zrudnost, kterou neomluvi nic.
Jenze kolik je historickych obdobi, ktera jsou uz "jaksi uzavrena" a dal se nehleda, nebada? Proc?
To prekvapuje i me a to o vyse zminenem nepochybuji, nepopiram.

140752

27.7.2007 5:10

Statisticka data.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Zadny osobni soud, pouze udaje, ktere se s odstupem od teto udalsoti kloni ke stale nizsimu poctu obeti. Obehlo 60 let. Podle historickych ucebnic novodobych dejin je casovy odstup pro objektivni hodnoceni historie nejakych 100-150 let. Tomuto casove udaji plne odpovida napr. prodlouzeni nepristupnosti britskych archivu o dalsich 50 let, nebo snaha represemi a hrozbami zamezit svbobodne diskusi o oficialni verzi holocaustu.

140579

27.7.2007 7:01

Oficialni pocet mrtvych v Oswietimi

Stare Usporadani Sveta 24.?.?.?

Po padu CCCP, manzelka americkeho senatora Dole z Kansasu, Elizabeth Dole, obdrzela od Gorbaceva Soviety tajne drzene originaly nemeckych dokumentu, velice "genau", tak jak Nemci jsou znami (alles in ordnung, ordnung in alles) ktere dokazaly ze v Oswietimi zemrelo 70000 lidi, vsech druhu (zidu 30000), z nejruznejsich duvodu.
Pocinaje 12 miliony, pak 6 milionu, 4 miliony, 1.1 milionu, - vsichni zplyneni samosebou. Nakonec pak 30000, starim, nemocemi, popravou za sabotaz ...
Ale sekly se sypou - tes se svata synagogo, a kdyz se nekdo pozastavi, tak je automaticky kriminalnim pochybovacem !!
Nenavistny Talmud doklada, ze Rimane zholokaustovali v krali vsech holokaustu na 40 miliard zidu, a z krve zavrazdenych bylo more - nejvetsi holokaust vsech dob ... A "nabozenstvi" taky ktere $$$slouzi$$$ az dodnes ...
http://www.libreopinion.com/members/standarteslc/holohoax01.html

140590

27.7.2007 10:13

500.000

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

Pokud by toto číslo bylo uznáno za pravděpodobné, napadá mě otázka.
Vznikl by z argumentací tohoto čísla stát Izrael ? Mám pocit, že jejich hlavní argument(nevíce obětí) by neexistoval.A srovnáme-li počet zemřelých např.cikánů....Možná by větší právo na vznik vlastního Cikánova měli oni. Pokud by se dalo argumentovat z výše uvedeným číslem a tím pádem prokázat podvod, jehož důsledkem je vznik Izraele, nezbývá než podvodníky potrestat, Přimět je k navrácení neoprávněně získaných výhod a tím pádem zrušit izrael.
Zastánci vaporizace určitého místa v Palestině by museli přehodnotit své záměry, neboť ono uzemí by již nebylo jednoznačným cílem.Leda že by se obhájili starým tvrzením : Bůh si po té oddělí dobré od zlých....

140605

27.7.2007 15:29

RE: 500.000

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140605

Vzdy po katastrofe, kdyz se pocitaji obeti, system je vzdy takovy, ze se optimisticky zacne s cislem mensim.
Je to z duvodu, ze je doufani pozustalych jaksi nechce prijmout tvrdou realitu.
Potom se cislo upravi smerem nahoru. Napriklad v pripade "tsunami", ktere se ne vzdy ukazaly byti ukazem negativnim.
Napriklad pro Ceskou modelku "Petru Nemcovou." Ac malem ztratila zivot na strome, tato udalost ji umoznila po kratke rehabilitaci zacit novy zivot s novym pritelem a v zaklade nove moznosti.
Ucetnictvi Holocoustovych obeti zacalo opacne. Na pravdu se nehledelo, hledal se zpusob jak znicit Nemecko a moralni duvod pro ziskani psychologicke kontroly nad timto "Tetuonskym" narodem.
To se podarilo prehanenim poctu obeti, tim, ze byli ze stejneho "etnika" jako vetsina advokatu v Norimberskem procesu take neublizilo. Jejich schopnost "vyjednavani" ziskana stoletimi obchodovani z toho cisla udelala hotovou vec.
Nyni, kdyz se pravda uz nemuze drzet pod poklickou tito se ovsem bouri.
Napada me otazka: zatimco vsichni odsuzuji napriklad cikany a jejich zpusob ziskavani socialni pomoci,
vzdyt po tom co vime, toto byl take zpusob nepoctiveho vyzirani sousedu falesnym duvodem.
Mozna proto se citi tak nepohodlne kdyz se o tom hovori.

140622

27.7.2007 16:45

RE: 500.000

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 140605

"Vznikl by z argumentací tohoto čísla stát Izrael ?"
Ono to cislo dela takovy efekt sloganu. Kdyz se stale omyla stejne cislo, lepe se to pamatuje. Kdyby slo o hruzu druhe valky, tak by se melo pripominat daleko vetsi cislo vsech obeti, na ktere se dnes jiz zapomina.
Israel by vznikl i kdyby to cislo bylo, jak mensi tak vetsi. Hlavne slo o to aby se naslo velke mnozstvi lidi, kteri hledali domov.

140629

29.7.2007 19:34

RE: 500.000

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 140605

Israel by nemohl vzniknout, kdyby nebyl dostatek lidi, kteri ztratili domov. Malo se pise o tom, ze se polsti zide nemohli vracet zpet do Polska. Byla to nahoda, ze Hitler i Satlin napadli nejprve Polsko?
Takze ono ani nejde o to, proc je to cislo 6 milionu tak hezky zaokrouhlene. Jde o cely proces vzniku valky a jeji nasledek, coz se muze take nazvat vysledek.
Proto je smutne, ze se jiz netruchli po obetech ostatnich lidi, kteri se nejak do toho vseho pripletli. Nebo kolik zidu zahynulo v SSSR v ruskych koncentracich?
Take by se melo rozebrat to, jak se v tehdejsi dobe mrtvoly palili a jak dlouho takova kremace trva.

140760

27.7.2007 11:34

A není to jedno?

ChjoZaseNejakaRegistrace 82.?.?.?

Milióny, statisíce, desetitisíce...
Pro mě to zůstává stejná hrůza [pláč]

Co hledáme? Někteří pravdu? Proč? Bude se nám
líp spát? Někteří snad mají strach, kolik $
by židé mohli dostat? Další by na základě čísel
zpochybnili existenci Izraele?
Nedůležité pro mě. Mrhání.

A co je v této otázce pro mě důležité?...že
jsem srab [zahanbení] Dívám se na pochody nacistů evropskými
městy, třesu se vzteky a nenávistí, ale zbraň zvednout
neumim [pláč] A zatímco mí dědové byli hrdiny ve válce,
zatímco má babička pláče při vzpomínce na své židovské
kamarádky, které se jí už nevrátili, tak já se DÍVÁM
jak si ti ne-lidi vykračují městem.

Říkám si. Nejdřív bychom si měli uklidit doma. Až pak
se rozlížet a mudrovat o sousedech.

140611

27.7.2007 16:10

RE: A není to jedno?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140611

Vite, v te krasne basnicce, ba i v cele diskusi se jaksi elegantne ztraci jeden matematicky fakt.
Prima relace mezi tim, co zidi dostanou, nebo v jejich hlave na co maji narok, a mezi tim, co ja davam.
Tedy: obsah me kapsy se zmeni v primem pomeru, negativne. Zatimco jejich positivne.
Tedy: cim oni budou mit penez vice, ja jich budu mit mene,
tedy, cim oni budou bohatsi, ja budu chudsi.
A nezlobte se, kdyz to vidim takhle, tak je to uplne neco jineho.

140627

27.7.2007 16:53

RE: A není to jedno?

ChjoZaseNejakaRegistrace 82.?.?.?

Reakce na 140627

Nezlobim se.

Taky by mi to vadilo. Jenze mi vic vadi, ze nase penize
mizi v kapsach uredniku,
"firem", ktere hltave, do krve, chlemtaji nase $ z penez
rozpoctu.

Situaci, kterou popisujete, bych dokazal velkoryse prejit.
Stejne jako prechazim stedre statni dotace flakacum.

Jsou jini. Daleko horsi lumpove, kteri si dle meho zaslouzi
poradne seknout pres prsty.

Zkratim to. Chapu vase rozhorceni, ale nejdriv si udelejme poradek doma.

140631

27.7.2007 18:29

RE: A není to jedno?

Krajan 87.?.?.?

Reakce na 140631

>Zkratim to. Chapu vase rozhorceni, ale nejdriv si udelejme poradek doma.

Genaaaaaaau!

140639

28.7.2007 9:46

RE: A není to jedno?

stein55 87.?.?.?

Reakce na 140639

>>Zkratim to. Chapu vase rozhorceni, ale nejdriv si udelejme
>poradek doma.

priatelka s naseho fora, alena, uverejnila sociologicku studiu v knihe Ve stínu holocaustu a komunismu - Čeští a slovenští židé po roce 1945.

snad pomoze tato lektura par ludom, ktori maju zaujem si sami urobit obraz k teme. v cechach sa to da objednat tu -> G plus G, Plavecká 14, 128 00 Praha 2 - G plus G

Brož., 276 stran, 299 Kč / ISBN 978-80-86103-97-6

anglicky citajuci to mozu objednat napr. tu. klikni na obrazok!

Vložený obrázek

stein55

140684

28.7.2007 10:38

RE: A není to jedno?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 140684

pri citani knih z vydavatelstva fedora gala, by som bol velmi opatrny, najma ak by mi islo o objektivne informacie (okolo sionizmu), pokym by som chcel propagandu, tak bez problemov odporucam aj toto vydavatelstvo

140687

28.7.2007 19:25

RE: A není to jedno?

IVAn 88.?.?.?

Reakce na 140687

Fedor Gál - není to ten "slovenský" intelektuál ze skupinky kolem Vovky Železného, co získali za hubičku celou televizní síť F1 (transformovanou obratem na TV NOVA), aby manipulací s pomocí institutu "ochrany investic" (kdo to podepsal za ČR není známo) okradli mou vlast o více než 10 mld. Kč? Tedy důvěryhodnost sama! [bliji]

140704

28.7.2007 21:37

RE: A není to jedno?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 140684

>snad pomoze tato lektura par ludom, ktori maju zaujem si sami >urobit obraz k teme.
To by se spíše měla dávat lektura např. o "baronu" Rotschildovi a jiných chazarských hrdlořezů s baronskými a jinými tituly... jenže to je příliš překvapivé, nechutné a nehodí se to do "oficiálního" tónu.

140710

27.7.2007 21:37

RE: A není to jedno?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140631

Takze, vam nevadi kdyz se vyhazuji penize smerek k vam, ale vadi vam vse ostatni.
Me zase vadi ty vydaje ke kterym ja nemam zadny positivni postoj.
Reknete me, neni to od vas tak trochu hypokriticke drzet tu zlatou husu za ocas a mlatit ji bicem jen aby snesla jeste jedno vejce?

140656

28.7.2007 3:32

RE: A není to jedno?

ChjoZaseNejakaRegistrace 88.?.?.?

Reakce na 140656

Co myslite tim "smerem k nam" a co myslite tim "vsim"?
Vase rozhorceni chapu, ale nesdilim
* Je to pokrytecke, nebot si to myslite. Je to pokrytecke pro Vas. Ale s tim nemohu nic delat.

140672

30.7.2007 6:01

RE: A není to jedno?

za slobodu slova a nazoru 84.?.?.?

Reakce na 140631

Clovece ty by si sa mal najprv zobudit a prebrat do reality.Jedini neludia su ti,ktorych nepriamo ospevujes.Tvoja babicka place za svojimi zidovskymi kamaratkami?to ti zase ja poviem,ze moji stari rodicia pre nich dobreho slova nemali a to neboli gardisti ani nic podobne,podrobne som sa vypytoval,ako sa zilo v tom obdobi a moc dobre viem,ako zidia okradali obycajnych ludi.
Vsetko je to obycajna manipulacia,zidia zneuzivaju pojem holocaust,rovnako ako cigani rasizmus(ktory funguje presne opacne ako je prezentovane,to my,sme ti utlacani ich hlupostou, netolerantnostou a spravanim,za ktore by sa nemusela hambit tlupa ludoopov,ked s kyjakmi tiahnu mestom),USA ma zase 11.september,ludia su ohlupovani a udrziavani v mytuse,ze chudacikovia zidia boli vzdy len prenasledovani,tlacia nam do hlav tie nechutnosti pritom je nad slnko jasne,ze im to zozerie tak americky pozierac hamburgerov,ktory ani netusi,kde je sever. Ja chcem vediet pravdu,akonahle je zakaz o nieco diskutovat,pripadne patrat,je viac ako zrejme,ze to nebude v poriadku.zidia ukazu prstom a ty sa trasies vzteky,ach aky si uboho naivny a slepy...

140774

31.7.2007 20:48

RE: A není to jedno?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 140774

Zdar slovansky bratre.

Moc dobre se tenkrat nezilo. To verim. A tvoji prarodice
souhlasili s vstupem vasi zeme do "Paktu tri"?
Pokud ano, pak tvoji reakci chapu a nemame si
vic co rict.
Pokud nesouhlasili s Paktem ci snad proti nemu aktivne
bojovali, pak tvou reakci nechapu (proboha, to nejde
hazet vsechny zidy, krestany, muslimy do jednoho pytle)

Ale abych ti odpovedel. Vsimni si, ze diskutuju [smích] Netresu se
vzteky, kdyz nekdo zacne kricet "hoho znam pravdu! Mrtvych
bylo mene." To me nechava chladnym. Jak sem psal vyse. Je
mi to naprosto jedno. Zurit zacnu az v momente, kdy se to
mensi cislo zacne pouzivat k rozmelnovani zla. K bagatelizovani
zrudnosti nacismu. Ale z toho, co jsi psal fakt placu na spatnym
hrobe [oči v sloup]

Uvaha stranou: V mem state Cesi kradou jen se jim prasi od
rucicek. Korupci jsme proslaveni, prohravame arbitraz za
arbitrazi a Vy tu fnukate, ze se snad najde par zidu, kteri
tezi ze sve minulosti. I kdyby se taci nasli, tak muj pohled
na zidy (jako jedno velke spolecensti) to nezmeni, ani me to
nedojme, vlastne je to takova prkotina, ze se zacinam divit,
proc tady o tom mluvim [oči v sloup] Pokud se podivam na historii
sve zeme, tak bych radeji udelal pakt s Izraelem nez s
Nemeckem.

140883

27.7.2007 13:22

Nikoli pod "tíhou argumentů",

rickover 86.?.?.?

Osvětim je velice snadno doložitelná i prokazatelná jako např. genocida Arménů muslimy, genocida křesťanů Římany a spousta dalších historických událostí. Popírači holocaustu ale používají celkem jednoduchý trik: V roce 1945 se číslům tolik nebránili, v Evropě bylo tehdy milióny lidí, kteří mohli říci - počkejte, co to kecáte, já v koncentráku také byl a vím, co se tam dělo. Dnes samozřejmě křičí, že žádný holocaust skoro nebyl, protože očití svědci téměř vymřeli. A lhát se může, až když zemře poslední svědek, pak je možné prohlásit všechny dokumenty za "zfalšované". Tohle věděli i staří Římané, proto, ač křesťany obviňovali ze všeho možného, nikdy je nenapadlo tvrdit, že Ježíš Kristus neexistoval.

Takže za takových deset let se na zvedavci- future objeví článek, v němž se dozvíme, že v Osvětimi nikdo nezemřel ani sešlostí věkem. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

140615

27.7.2007 17:08

RE: Nikoli pod

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 140615

Ale Hure...za 450$ týdně bys nemusel blábolit takové nesmysly. Především je třeba důsledně demaskovat židovské lži o holohoaxu a poté je uvést na pravou míru. [smích]

140633

27.7.2007 22:32

RE: Nikoli pod

mark 86.?.?.?

Reakce na 140615

Samozřejmě,Osvětim nepopiratelně byla koncentrační tábor,dnes už je to ale opravdu jen zábavný lunapark pro turisty,vždy mi bylo nanic z fotek z učebnic dějepisu,například z té plynové komory,pak jsem se ale dozvěděl,že byla vybudována po válce,mrtvá těla nikdo nepopírá,skutečně tam zemřelo tisíce lidí(nejen židů),bohužel se také stalo,že v dokumentárním filmu o židovském holokaustu probíhaly snímky z vypálených Dráždan,s tím,že se jedná o snímky s Osvětimi.Očití svědci,jako jsou Ellie Wiesel,Vrba,Wiesenthal a další usvědčení lháři(je opravdu neuvěřitelné,co Ellie vše prožil)mi pomohli začít přemýšlet o pravdě,takže až zase někdy pojedu na výlet do Osvětimi,tak mi bude vzdáleně připomínat Hollywood [mrknutí jedním okem]

140662

28.7.2007 0:50

RE: Nikoli pod

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140662

Kdyby mi mohl nekdo vysvetlit toto: na jedne strane se hovori a mame obrazky a filmove reportaze z konce valky tech buldozeru pohrbivajici hubena tela, na strane druhe plynove komory.
Jestlize ten prumysl smrti byl tak vykonny, jak se tam dostala ta hubena tela?
Nebo je museli nechat zhubnout aby dobre plynovali?
To prece neni logicke. Take spousta jich prezila. To se jich v selekci ptali: plyn nebo dietu? Jako "perliva nebo neperliva?"
Spise se me zda, ze ty obeti ktere jsme videli byly obeti nemoznosti zasobovani a tyfusu, ktery se ke konci valky nepodarilo kontrolovat.
Panu Julianovi toto ale nevadi. Stejne jako dite kteremu se snazite vzit dudlik protoze ve ctyrech letech je nebezpeci, ze mu zuby porostou krive, tento pan nechape, ze nekriticky pohled na tuto, ted vidime ne prilis nezvyklou historickou kapitolu muze mit nasledky spise negativni.
Ze staroreckych her vime, ze tragedie se muze zmenit v komedii i jen posici oboci hercu.

140666

28.7.2007 4:40

RE: Nikoli pod

ChjoZaseNejakaRegistrace 88.?.?.?

Reakce na 140666

A kolik tech tel jste na filmu videl? A fakt si myslite, ze
to neco dokazuje? A byli to Zide?
Opravdu to bylo z konce valky? Vy jste tam byl?
Nebo jde o dalsi spekulaci? [mrknutí jedním okem] Podvrh?

Obeti spatneho zasobovani rikate? Ze by prace Kurta Gersteina?

Ale reknu Vam. Proti Vasemu financnimu rozhorceni jsem nic
nemel. Ale ve Vasem predchozim prispevku jste dle meho
nazoru a pocitu prekrocil onu pomyslnou hranici slusnosti
a ucty k tem, kteri tam zemreli (bez ohledu jestli jich
bylo bambilion nebo 10)

[oči v sloup] Je to nutne?

140673

28.7.2007 15:57

RE: Nikoli pod

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140673

Mily pane, vezmete si to z pohledu zamestnance pojistovny a uvidite, ze co jste rekl vyzniva nejmene naivne.
Jiste vite, ze existuje meritko tragedie. Nebo nehody.
Nemuzete chtit od pojistovny aby vam zaplatila stejne za ztratu prstu a ztratu nohy.
I kdyz vy tomu prstu treba poukazujete zvlastni vyznam.
Treba ukazovacku, ktery se muze pouzit k ukazani "vyssiho principu".
Kdyz treba vyinkasujete penize za ztratu nohy a pak se zjisti, ze to byl jen prst, je to podvod. Pojistovna vas bude soudit za navrat penez.
Vy se nam snazite namluvit, ze je jedno kolik bylo obeti.
Nezapomente, ze spolecnost musela platit dvakrat. Za ty kteri nezemreli a potom tem kteri se vratili.
Jen v Cesku, kolik podvodu bylo spachano temi potomky navrativsich se.
A co ten NWO, ten take byl vymysleny vami.

140693

29.7.2007 0:48

RE: Nikoli pod

cheguevara 88.?.?.?

Reakce na 140693

Pane, (zaregistroval jsem se)

To uz jsme probrali. Napsal jste mi, ze od poctu
obeti se odviji vyse $ odskodneni, a ze Vas tizi
skutecnost, ze pravdepodobne budeme platit vic,
ze bychom podle Vas meli. A ja Vam znovu zopakuji,
ze Vas chapu. Vas to trapi, me to netrapi.

Spolecnost, ktera dovoli beztrestne pochody nacistu
mestem si mozna zaslouzi platit ne
dvakrat, ale trikrat a mozna i ctyrikrat.
Ale s tim rozhodne souhlasit nebudete.

V Cechach bylo spachano mnoho podvodu mnohymi. To
nechme stranou.

NWO je zde mimo misu.

Pouzil jste "vami". Povazoval jste me za Zida? Nejsem.

140721

28.7.2007 16:44

RE: Nikoli pod

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140666

Odpoved Karle4u na vase otazky je prakticky v kazde knize od lidi kteri tu hruzu prezili, ale ja specialne pro vas udelam vejcuc.
Zide byli nacisty perzekvovani, oznaceni zlutou hvezdou a nakonec i s rodinami umisteni na transporty do koncentracnich taboru. Tam byly rodiny rozdeleny a bylo provedeno dalsi trideni. Ti kteri se nedali pouzit k tezke praci byli vetsinou vyhlazeni hned. Budto postrilenim nebo zplynovanim. Ti ostatni byli prinuceni pracovat za nelidskych podminek a nedostatecneho mnozstvi potravy. Prave to byli ti kostlivci, ktere na filmovych zaberech z osvobozenych koncentraku zahrnuji buldozery do zeme.
Nekteri se stali obeti epidemii nakazlivych nemoci, nekteri byli ubiti, postrileni, obeseni nebo dani k dispozici nacistickym lekarum pro jejich pokusy.
Tak, ted to vite. Pokud potkate nejakeho nacistu tak mu to prosim vas vysvetlete. A pokud to nebude chtit pochopit, tak mu ode me vzkazte, ze mu preji aby ho potkal stejny osud jako ty nestastne lidi.

140696

28.7.2007 20:16

RE: Nikoli pod

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140696

A pane Julian, zapomel jste na jeste jednu odrudu z tel literatury
Zla zidovska kapa, kteri udrzovali tvrdou disciplinu na svych cimrach.
Casto byli pratele s nacisty a dostavali zvlastni pridavky, jak na provisi, tak na zvlastnich taborovych poukazkach.
A jeste jedna vec, kterou o ktere jste si vlastne zapomel zminit.
Zide vlastne vyhlasili Nemecku valku. Tedy Nemecko tehda, stejne jako USA nyni a i tehdy, kdyz internovala Japonske obyvatelstvo mela plne pravo na internaci "Enemy combatants".
Jeste neco, jak se zachovali spojenci k Nemeckym valecnym zajatcum? Oni je take nijak zvlast nevykrmovali.

140707

28.7.2007 23:33

RE: Nikoli pod

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140707

Karle4u,
ja na nic nezapomnel. Odpovedel jsem pouze na vase dotazy ktere byly podle meho nazoru budto silne naivni, anebo mely nacisticky kontext. V zadnem pripade jsem se nesnazil o podrobnou historii holocaustu.
O existenci nejakych zidovskych kapu nepochybuji, stejne tak jako nepochybuji o existenci takovych slabochu mezi Cechy, Romy nebo Moldavci.
O tom, ze zidi vyhlasili Nemecku valku silne pochybuji. Stat Izrael tehdy jeste neexistoval a pokud tak ucinila nejaka zidovska organizace, ucinila tak pouze za sebe.
Oduvodnovat tim systematicke vyhlazeni 6 milionu nevinnych lidi vcetne zen a deti muze opravdu jen odporne (autocenzurovano). Ostatne Romove (Cikani) Nemecku valku nevyhlasili a postihl je podobny osud.
Vase posledni otazka nema z celym tematem uz vubec co delat. V chovani jednotlivych zemi k valecnym zajatcum za 2. svetove valky byla spousta nepravosti. Nejhorsich se podle me dopoustel SSSR vuci Nemcum, Nemecko vuci Rusum a pak pochopitelne Japonsko vuci spojeneckym zajatcum.

140715

29.7.2007 2:22

RE: Nikoli pod

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140715

Pane Julian, vy me vzdycky odpovite na otazky na ktere jsem se neptal.
Ale, reknete me toto.
Vsiml jsem si, ze zatimco na jedne strane zidovstvo ze sebe dela chudinky ktere potrebuji pomoc a stavi se do svetla malych kotatek.
Na druhe strane od doby co se dostavaji k moci s jejich doktrinou, NWO nemilosrdne utahuji smycku kolem tech mene stastnych na ekonomickem poli. Zatimco oni ve financnim prumyslu jen kvetou, nemilosrdne odpiraji a snizuji sicialni vydobytky lidi kteri jsou vetsinou velmi slabi.
Stale vyhrozovani starym pensistum snizovanim pensi, nemilosrdne prohlasovani o snizeni lekarske pomoci lidem kteri ji nejvice potrebuji, stala snaha o vydani statu Zionistickemu USA.
Snaha o zniceni zakoniku prace aby delnici nemeli zadna prava.
A nakonec, nechut placeni dani. Prave ti, kteri by meli byt stastni, ze zbohatli jsou ti nejlakomejsi a nesobecctejsi. Tendence financniho okradani statu.
A to bych mohl psat az by me prsticky upadli.
Reknete mi pane Julian, proc jste takovi, nejen nyni, ale od zacatku historie.

140728

29.7.2007 6:06

RE: Nikoli pod

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140728

Ja si Karle4u naopak myslim, ze jsem odpovedel prave na ty otazky, na ktere jste se ptal. Napriklad na to, jak fungovaly tabory smrti jsem odpovedel jak nejlepe to slo. To ale at posoudi jini.
Vy se me ted na oplatku snazite davat jakousi lekci na tema: "zidovstvo" snizuje socialni davky, lekarskou peci, bere prava delnikum, vydava stat "Zionistickemu USA" a nakonec naznacujete, ze ja sam jsem zid (nejsem).
Vite co ? Takovou zaplavu nacistickeho hnusu si schovejte pro debaty s lidmi sveho razeni. Ja o neco takoveho naprosto nemam zajem a je mi to odporne. Sbohem.

140732

29.7.2007 15:00

RE: Nikoli pod

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140732

Vite pane Julian, me ty vase odpovedi pripadaly tak trochu nepravdive, po tom co jsem si precetl jinde a bylo to napsano lidmi kteri jsou velmi kvalifikovani.
Vase odpovedi se spise podobaji kazani, kde dogma nejvyssiho kneze nesmi byt analysovano.
Odpvedel jste jak nejlepe to slo, vy jste neodpovedel, vy jste zablokoval diskusi na stejnem miste ze stejneho duvodu proc komuniste nikdy nechteli diskutovat o svem systemu.
To bylo dane, proto je lide nenavideli.
A nadavani kazdemu do nacistu. Chcete videt nacismus v akci?
Podivejte se na "Eretz.cz" jak tam Israelsti vojaci biji Israelske obcany kteri se snazi mirumilovne shromazdit.
A mimochodem, proc jsou me otazky "hnusne?"
Je to proto, protoze se bojite, ze by pravda mohla vyjit na povrch?

140749

29.7.2007 3:34

RE: Nikoli pod

Kant 88.?.?.?

Reakce na 140715

Jenom by mě zajímalo pane Juliáne, jak se židovská komunita po válce vypořádala se členy Judenrathu, kteří sestavovali seznamy Židů do transportů smrti.Když Čech někoho udal a dotyčný skončil v koncentráku, tak se s ním po válce soudy nemazlily a dotyčný po právu dostal svoje.Kolik proběhlo soudů s takovými, kteří posílali hromadně svoje spoluobčany na smrt?

140731

29.7.2007 9:33

RE: Nikoli pod

mark 86.?.?.?

Reakce na 140696

Mám na vás otázku,v jakých táborech a jakým spůsobem byli tito lidé splynováni,jak jsem pochopil,máte velké skušenosti,co se historie týče,prosím ,na mou otázku odpovězte konkrétně,kde a jak,děkuji.

140738

6.8.2007 14:20

RE: Nikoli pod

rickover 86.?.?.?

Reakce na 140738

Vyhlazovací tábory: Osvětim, Majdanek, Treblinka, Belzec, Sobibor, Chelmno.
V Osvětimi se vraždilo Cyklonem B, jinde se vháněly výfukové plyny z dieselagregátů. Samozřejmě mimo to se střílelo a to zdaleka ne pouze v táborech, popravčí místa jsou v půlce Evropy, nejvíce samozřejmě v místech největšího soustředění židovského obyvatelstva, tj. Polsko + Ukrajina + Bělorusko.

Doklady:
Primární prameny: foto + filmy + výpovědi přeživších, spoluvězňů, zajatých německých i neněmeckých dozorců + ostatních úředníků a vojáků Třetí říše, vč. Eichmanna a obžalovaných v Norimberském procesu, evidenční karty vězňů + ostatní úřední spisy Třetí Říše, areály lágrů, šatstvo, vylámané zlaté zuby aj. pozůstatky po zavražděných, exhumované masové hroby s pozůstatky + popel z krematorií. Seznamy obyvatelstva Německa i okupovaných zemí z dat sčítání lidu. Atd.atd. Celkem cca 6 miliónů povražděných Židů, cca 55% veškerého tehdejšího židovského obyvatelstva Evropy.

Další prameny: historická díla z uvedených podkladů vycházející.
Je jich něurekom, viz knihovny, prodejny knih, internet...

Pokud byste chtěl vědět i o genocidě ostatních národů, prameny jsou obdobné, pouze se netýkají Židů (takže Eichmanna si škrtněte), ale Poláků, Ukrajinců a Bělorusů, Litvanů a Jihoslovanů, Francouzů, Čechoslováků i ruských válečných zajatců, zkrátka všech, co si na vlastní kůži vyzkoušeli praktiky do 22.6.1941 nejlepšího Stalinova SSSR kamaráda Adolfa Hitlera a jeho Třetí Říše.

A netvařte se, že o tom nevíte.

141158

6.8.2007 15:32

RE: Nikoli pod

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 141158

Vážený pane Rickover,
žádný soudný člověk nemůže pochybovat o tom, že se vyvražďování
židů nestalo.Pouze se dnes bavíme o tom, proč je pochybování
o 6 milionech trestným činem a zda na nezpochybnitelných obětech
z řad židovského obyvatelstva netyjí sionistické organizace,
které se ani o skutečné oběti v Izraeli řádně nestarají.
A svědectví jsou někdy hodně pochybná! Po roce 1945 se přiznali
při Norimberském procesu SSmani také k vraždám polských důstojníků
v Katyni a po roce 1990, když se otevřeli ruské archívy, jasně se
ukázalo, že Katyň mají na svědomí Rusové!!!
Není nutné se rozčilovat, ale když si přečtete některou a předesílám,jenom některou tzv. revizionistickou literaturu, musíte jasně nabýt dojmu, že vše nehraje a že skutečnost bude ještě trochu jiná. Něco jiného je pane Rickover propaganda
a něco jiného jsou historická fakta.
Dnes už jde pomalu spíše o námět pro vědce historiky, aby oni
řekli potřebný doložitelný soud, jenomže problém je v tom ,
že se sama matérie nesmí zkoumat!!!, protože jde o antisemitismus. Nezlobte se na mne, ale nepřipadá Vám to trochu
blbé? Máme v ústavě zaručenou svobodu informací a ejhle!, náhle
je zde nějaká vyjímka - téma o němž se nesmí mluvit!!!
Takže námět pro blbce, prostě čistý Kocourkov.
A židy bych nechal v klidu spát, z jedné i druhé strany, aby se
na podobná zvěrstva zapomnělo. Nebylo jenom židovské utrpení
a když se pořád bude člověk šťourat jenom v samých hrůzách, dochází zde k indukci zloby a násilí!!!
Každý psychiatr Vám přesně řekne o čem píši.
Jenomže právě zde nejde o pietu a úctu pro mrtvé , ale o úděsný
kšeft.Nevím,zdali jsem se vyjádřil přesně, ale stálá propagace
holokaustu je pro samotné židy hodně medvědí služba.
Mrtví jsou tam a živí jsou zde kvůli životu. A život by měl být
vskutku radostnější a pořád se hrabat v milionech mrtvol, mně
přijde jako hodně morbidní. I ta muzea holokaustu jsou podle mého
na nic. Komu poslouží? Židům určitě nikoliv.
Němci by měli mít tuhle svojí epochu dějin ve škole, aby přesně věděli, co jejich dědkové dělali i když ona největší síla
dozorců v lágrech byli Rakušáci, ale ti zase namítnou, že
byli Hitlerem do takových věcí nahnáni. A vidíte, zase jsou
věci ještě historicky jinak. Tak asi tak jsem málo přispěl.

141161

28.7.2007 5:10

Tohle je zajimavy video

Cadence crazy 154.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?pCwpjsS-6h4

140675

29.7.2007 12:59

RE: Tohle je zajimavy video

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 140675

Hmm, a copak je na něm? Já se tam dozvěděl tohle: "The url contained a malformed video id." Že by zmizelo? Nebo špatný link?

140745

28.7.2007 22:37

V cich rukach je vacsina mienkotvornych medii?

Igor 82.?.?.?

Podla SEC vypisov v zidovskych. Podobne je to i v Europe.
Ak by mali Zidia zaujem, tak to sami vyriesia v "ich" masovokumunikacnych mediach. Ak nemaju zaujem o skutocne pocty a skutocnu situaciu, tak budu zahmlievat. Loz ma kratke nohy; tie rozporuplne udaje ospravedlnovat niecim inym je uplna hlupost a kontraproduktivne. My, nezidia, si na zaklade tohto automaticky a nutne musime utvorit nasu mienku o Zidoch, i na zaklade mlhavych nejasnych, hoci navonok doveryhodnych cisiel. Potom sa budu Zidia tomu cudovat a obvinovat nas, 6.000.000.000 Nezidov na tejto planete, (Snad jste to tak nemyslel jak to zní, 4 slova vypuštěna – moderátor)
No co im na to mame odpovedat? Ved tu, na fore je to uplna katastrofa, ako Zidia obhajuju raz to a raz onocislo, pricom kazde je z ineho zdoja a kazde je zalozene na uplne inych sposoboch matematiky. Ono kazdy mrtvy je dolezity: v tom zmysle slova, ze to bol clovek a teraz i v tom zmysle slova, se sa s nim politizuje.

140713

29.7.2007 11:07

Holocausty je nezbytné číslovat

Guru 84.?.?.?

Vážení přispivatelé,
velmi oceňuji upřímnou snahu všech zúčastněných objasnit
historickou pravdu.
Za tímto účelem považuji za vhodné jednotlivé holocousty číslovat např. takto:

- nechť holocaust popsaný v Talmudu (4 miliardy zabitých židů) je pro badatelské účely označen jako Holocaust I.
http://www.revisionisthistory.org/talmudtruth.html

- nechť holocaust popsaný v r. 1919 v The American Hebrew (6 miliónů zabitých židů) je pro seriózní badatelské účely označen jakožto Holocaust II.
http://www.jewwatch.com/jew-references-gentile-hol...

- nechť holocaust v SSSR (50-65 mil. zavražděných a umučených křesťanů, z nichž někteří mohli být utajenými židy) je pro vědecké účely označen jako Holocaust III.

- a nejznámější holocaust (po vyhlášení války Německu Světovým židovským kongresem v r. 1933) by mohl být pro upřesnění označován jakožto Holocaust IV.
http://www.historiography-project.org/documents/19...

Nejde o pouhý názor. Jde o vědeckou pravdu a o tu je nutné se bít.

140743

29.7.2007 22:53

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

cheguevara 88.?.?.?

Reakce na 140743

Dobry den,
Zareaguji na par Vasich poslednich vet.

Pisete ze nejde...
"Nejde o pouhy nazor. Jde o vedeckou pravdu a o tu je nutne se bit"

Vedecke pravdy byvaji casto pouhymi nazory a bit se za ne?
To sem jeste nezkousel...Chlap se ma bit za zenu, pudu,
deti, rodinu a zemi.

Nepovazuji za vhodny Vas navrh cislovani. Prosel jsem par
slovniku, co mi reknou o slove "Holocaust" a vyslo mi, ze
jste pouzil to slovo nespravne. (http://cs.wikipedia.org/wiki/Holocaust).

Mala uvaha stranou. Kez jsme tenkrat nepochcipali na hradbach
(my Cesi)
pri obrane zeme proti nacistum, kdyz vyhrozovali, ze si nasima
lebkama budou dlazdit ulice. Treba bych tu cetl hrdejsi
a mene nemecko-ponozko-lizajici vety.

140763

31.7.2007 5:03

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 140763

>"Nejde o pouhy nazor. Jde o vedeckou pravdu a o tu je nutne se
>bit"
>Vedecke pravdy byvaji casto pouhymi nazory a bit se za ne?
------------------------------
Tak to bohužel musí být, protože media nejsou v našich rukou!
Za pravdu se člověk musí bít. Nic jiného nám nezbývá.
Pravda (vědecky dokázaná) se musí rozkřiknout, jinak se bude historie opakovat. Tohle přece nechceme, že ano?

>Nepovazuji za vhodny Vas navrh cislovani. Prosel jsem par
>slovniku, co mi reknou o slove "Holocaust" a vyslo mi, ze
>jste pouzil to slovo nespravne.
>(http://cs.wikipedia.org/wiki/Holocaust).
-------------------------------
Spíše naopak. Číslovat to musíme, jinak v tom budou zmatky.
Ještě bych přidal arménský Holocaust a údajně se také něco semlelo v Osvětimi. Tyfus si holt nevybírá podle rasy a národnosti. Tímto v žádném případě neomlouvám nacisty za jejich hrubé porušení hygienických opatření v pracovním táboře Osvětim. Tu dvoutýdení karanténu pro nově příchozí vězně neměli pro nedostatek času a místa rušit! Tohle je neodpustitelné!...
a Hitler se neměl nechal zbytečně vyprovokovat k rozpoutání války. Holt ztratil trpělivost.
O Wikipedii se vůbec nezmiňujte. To je další jejich chucpa na gojima. Už byly vzneseny soudní žaloby za úmyslné překrucování faktů.
Doplňte si vědomosti z historie!

140840

31.7.2007 18:02

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

cheguevara 193.?.?.?

Reakce na 140840

<i>Tak to bohužel musí být, protože media nejsou v našich rukou!
Za pravdu se člověk musí bít. Nic jiného nám nezbývá.
Pravda (vědecky dokázaná) se musí rozkřiknout, jinak se bude historie opakovat. Tohle přece nechceme, že ano?</i>

Kdyz to rikate takto, nemohu oponovat [smích] Ale ZA JAKOU PRAVDU
se ma clovek bit? Jde Vam snad o ty kupecke pocty, ktere
nemaji nic spolecneho s vice dulezitejsi pravdou, ktera zni:
"Nacisti odpornym zpusobem vyvrazdili 2/3 zidu v Evrope. Nacisti nam <b>Cechum zabrali zemi</b>, a delali si z nas otroky.
Nacisti vrazdili Cechy. Byt zaroven Cech
a zaroven hajlovat, to by mel byt hrdelni zlocin. A ne je jeste
proboha chranit policejnimi kordony [pláč]
Zizko, bratre, kde jsi???? Ke spanilym jizdam ja pridal bych
se rad [chechtot]

Pouzivate pro me tezko stravitelne skladby slov....[pláč](
<i>pracovni tabor Osvetim. Hitler se neměl nechal zbytečně vyprovokovat k rozpoutání války. Holt ztratil trpělivost.</i>

Osvetim nebyl pracovni tabor. Byla to JATKA. A dobytkem byli
lide! Hitler byl nemocny zly clovek a nemecky narod jasal, kdyz
nam po Mnichovske zrade zabrali pudu a dnes maji tu drzost zadat
nazpet pudu v nasem pohranici. Jako Cech mam docela jasno v tom,
kdo je spojenec a kdo nepritel i bez znalosti KOLIK PRESNE ZIDU
ZEMRELO V OSVETIMI.

140874

1.8.2007 7:02

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 140874

O počty mi nejde. Už stejně nezjistíme, kolik jich zahynulo v koncentrácích, kolik jich odcestovalo do Palestiny
(proč si myslíte, že proběhly obě světové války?) a kolik jich
odejelo do USA? Tady jde především o nejnehoráznější a nejhrůznější sionistický podvod dvacátého století, kdy v podstatě obětování chudobných židů byla plánována strategie k založení ilegálního státu Izrael. V jaké míře se na tom podílel sám Hitler, se mi doposud nepodařilo zjistit. Nezastávám se ho, ale rád bych zjistil pravdu. Vše, co jsem doposud četl, svědčí o opaku. Sionisté tvrdě odmítali chudobné a starší lidi při
-Rabíny organizované- emigraci do Palestiny. Kdyby je Hitler skutečně chtěl vyvraždit, proč by potom plánoval deportaci židů po železnici do jižní (neokupované části) Francie s následnou emigrací na Madagaskar. Zachovaly se dokumenty vlastnoručně podepsané Hitlerem. Židé nakonec vymáhali po francouzských státních dráhách odškodnění za spolupráci s Hitlerem a deportaci židů. Stejně tak holandské aerolinky, švýcarské banky a nyní se domáhají odškodnění od americké vlády. O Terezíně zatím ani zmínka, ale i to nakonec může přijít. Takže ta jejich chucpa se již přehoupla do tohoto století. A aby to pokračovalo, tak staví za naše peníze stále nová musea holocaustu a vymývají mozky dalším generacím, aby ostatní lidé cítili pocit viny a finanční podpora se nezastavila.
Po exkurzi do pracovního tábora Osvětim, si dělá nároky na odškodnění druhá a třetí generace holocóstníků a přitom samotný šéf holocaustového muzea v Jeruzalemu, Vad Yashem, oznámil, že mají v evidenci až na dvacet tisíc různých příběhů, ale že většina z nich, se nezákládá na pravdě. Dále tvrdí, že tito lidé své vymyšlené příběhy šíří proto, že chtějí být součástí historie. Já osobně bych to nazval kriminální čin - vydírání.

Víte, jak to dopadne? Další, ale už celosvětový pogrom. Toho se obává mnoho židů, kteří se asimilovali a stali se součástí národů, kde se narodili, kde žijí a pracují. Ano, mají oprávněné obavy! Lidé, jak se dozví pravdu, nebudou rozlišovat. Mám dosti přísná kritéria ve vybírání svých přátel a až po delší době jsem zjistil, že někteří z nich jsou také židé. To však vůbec nemělo vliv na naše vztahy. Jsme stále kamarádi.

140905

1.8.2007 17:29

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

cheguevara 166.?.?.?

Reakce na 140905

Dobry den,
Proc probehly obe svetove valky? Kdyz odectu jakekoli
zaminky a provokace tak proto, ze Germani jsou proste
udesne roztahovacni a mysleli si, ze jim to projde...
Rozumejte, ze to vyhrajou [smích] Coz se nastesti nestalo.

Naznacil jste mi, ze by Hitler mohl byt "napomocen"
sionistickemu hnuti. Ze za rozpoutanim valky by mohli
stat zide (pardon, nejaka skupinka zidu) a tak dale.

Uvedomujete si, ze kdybyste mel pravdu, tak to vubec,
VUBEC nic nemeni na situaci jako celku?
1) mala skupinka neni cele zidovske spolecenstvi
2) Hitler nasilim zabral Cechy a vrazdil nas, okupoval
3) Nacismus je zlo nutne potlacovat (coz se snazi mnozi zlehcovat)
4) Ale to uz se opakuji, ze? [chechtot]

Zminujete dokumenty podepsane Hitlerem...rikam namitka...
spekulace a mozny podvrh anti-zidovskeho, nacistickeho
hnuti, ktere nabira novy dech a zacina se usidlovat v
nemeckem parlamentu. Co ja vim, treba jste jejich agitator [smích]
Vidite, je to vlastne otazka viry a nikoli pravda.
Pravda je v tomto pripade nedokazatelna [smích]

Vy se tocite v kruhu spekulaci, revizionismu...mate SVOU
viru...a ja mam VIRU svou...rikam, vsechno to, co jsme tu
napsali jsou zbytecne keci...dulezite je...vzit klacek
a bac Nacka do hlavy, vyhnat tu verbez, a nacistum v Nemecku
vzkazat "Vidime vas. Nezapomneli jsme. Jen prijdte, tentokrat
se nestahnem. Bude boj." [smích]

140936

2.8.2007 9:53

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

google 84.?.?.?

Reakce na 140936

>a ja mam VIRU svou...rikam, vsechno to, co jsme tu
>napsali jsou zbytecne keci...dulezite je...vzit klacek
>a bac Nacka do hlavy, vyhnat tu verbez, a nacistum v Nemecku
>vzkazat "Vidime vas. Nezapomneli jsme. Jen prijdte, tentokrat
>se nestahnem. Bude boj."


vy ste fakt riadne vymydlena pohybova jednotka.
ale ked si myslite, ze by to mohlo pomoct,
tak ten klacek vezmite a natlcte sa nim do hlavy.
ja osobne ale dost pochybujem,
ze by to u vas mohlo fungovat.

140970

2.8.2007 12:26

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

cheguevara 85.?.?.?

Reakce na 140970

Dobry den,

a kdyz sem budu psat "miluji nemecky narodni socialismus",
"nemam rad zidy, protoze jejich cast se nechova slusne",
"Hitler byl hodny clovek a holocaust nebyla genocida, ale
utulne pracovni tabory"
Budete spokojenejsi? [vyplazený jazyk]

Podivejte pane. Jestli muj vnitrni antinacistiky radikalismus
pro vas znamena "magor, vymydlenec". Jestli jsem pro Vas
magor, protoze me vytaci, ze nemame dost hrdosti, abychom
se s Nemci o Benesovych dekretech vubec nebavili, ze mi vadi,
ze v ceskem pohranici jsou nemecke napisy nad ceskymi, ze
jsem vzteklej kdyz vidim ceske deti oslavovat nacisticke vudce.

Hmmm. Pak ano. Jsem magor. A doufam, ze takovy zustanu.
Tak se me prosim nesnazte urazit necim, co o sobe vim, a co
je vice nez zjevne.

140979

6.8.2007 16:47

kolik mesicne platite na Zvedavce, pane google?

Emmak 77.?.?.?

Reakce na 140970

at hledam, jak hledam, nevidim v tomhle komentari veskrze nic, krome osobnich nadavek bez jakychkoli argumentu. Jakto, ze vam to prochazi?

141165

3.8.2007 7:10

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 140936

>...Proc probehly obe svetove valky?
------------------------------------
Už jsem vám napsal: Doplňte si vědomosti z historie!
Války byly rozpoutány kvůli lidem vašeho kalibru.
Nezoufejte, pomohu vám v odpovědi na vaše následující
projevy fantazie.

>Kdyz odectu jakekoli zaminky a provokace tak proto,
>ze Germani jsou proste udesne roztahovacni
>a mysleli si, ze jim to projde...
----------------------------------
Podívejte se na mapu Československa před první světovou válkou.
Aha? Že neexistuje? Tohle byste měl vědět, že Rakousko-Uherská monarchie (Češi, Slováci, Maďaři, Rakušané, část Polska a Ukrajiny) byli spojenci Německa. Němci v Sudetách žili již za vlády Karla IV, čili v době Římského impéria. Národnostní skupiny byly různě promíchány a žili ve shodě a vzájemné harmonii. Němčina byla úřední řeč a Sudety byl jejich domov! Jedině snad rasistická svině by byla schopna vyhnat pokojné sousedy z jejich domovů. Kdo se tedy roztahuje?

Pokud chcete někoho mlátit po hlavě klackem, tak jedině českou vládu. Ta prodala republiku (Škodovka-Wolkswagen), informační prostředky v cizích rukou a nyní to pokračuje dál (radar-USA).
Začíná nám na planetě NWO-Nový světový řád, dominace nefachčenků a vrahů (chazarská žido-bolševická mafie). Evropská Unie není nic jiného, než dalši forma žido-bolševismu ve velkém. Počátek představeni v r.2009 a na Severoamerickém kontinentě to chtějí rozjet v r.2010.
Studuji historii druhé světové válku jenom proto, abych věděl, kde Hitler odbočil ze sionistických plánů a řídil se vlastním svědomím. Proto si mohu dovolit napsat, že se nechal vyprovokovat a ztratil trpělivost.
Zkuste si na chvíli zavřít oči a představit si, jak by bylo na světě krásně, kdyby neexistovala ta jejich chamtivost spojená s vydíráním, vraždami a nenávistí, kterou právě projevujete tady vy osobně. Jinými slovy - Svět bez válek!

P.S. Google, pokud tohle budete číst, tak díky za podporu.
Tady skutečně asi pomůže jen ta osvěta klackem po hlavě?

141021

4.8.2007 23:17

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

cheguevara 195.?.?.?

Reakce na 141021

Zdravim Vas,
dekuji. Historii jsme meli. Kapitoli Mnichovske zrady
a okupace Hitlerem za srabackeho prihlizeni
Francie a Anglie me uz jako maleho naplnovalo zlobou.

Hrde se zde bijete v hrud, ze studujete historii, ale
rikate polopravdy. Mlzite schvalne? Ceskoslovensko
neexistovalo pred 1. svetovou valkou! Ceske kralovstvi
ano, ac v te dobe se Habsburkove nechteli korunovat za
ceske krale (uz si nejsem jisty, ale matne si vybavuji,
ze i to bylo jedno z jablek svaru).

Ceska zem a spojenec Nemecka za Rakouska-Uherska? Tak
to jste me pobavil jako uz dlouho ne. A to fakt studujete
historii? Vetsina Cechu normalne dezertovala
z armady (jako muj pradeda, ktery zdrhl do francouzske legie),
protoze se nechteli bit za cisare pana...ANI OMYLEM. A budte
tak hodny a jdete se podivat do knizek PROC ti chlapi dezerovali
do cizich armad a prestante mi tu povidat pohadky.

A k Sudetum. Dalsi Vase polopravda. Nevim, co rikaji Vase
knihy, ale cast me rodiny tam zila. Mame to tak v rodine
z prvni ruky. Ano NE VSICHNI byli na strane Hitlera, ale bohuzel
jich byla vetsina a chovali se dost hnusne! Jejich odsunuti
po valce bylo zaslouzene. Boze! Pry pokojni sousede...
Je mi Vas lito.

Chtel bych svet bez valek. Jak nekdy rikam, nebudu klidny
dokud v mem meste nebude stat mesita, synagoga a kostel vedle
sebe bez tisicilete nenavisti. Uz by bylo skoro nacase.

Vite. Kdyz Vas ctu, tak mam pocit, ze vy jste taky plny zloby
a nenavisti. Ale mate jineho nepritele nez ja. Az vyrostou
barikady, pochybuji, ze budem na stejne strane.

141091

5.8.2007 17:43

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 141091

>Chtel bych svet bez valek. Jak nekdy rikam,
>nebudu klidny dokud v mem meste nebude
>stat mesita, synagoga a kostel vedle sebe
>bez tisicilete nenavisti. Uz by bylo skoro nacase.
------------------------------------
Vidím, že jste plný humoru. Tady jste mne zase rozesmál vy!
Dobře víte, že se tohle nikdy nestane. Mám naprosto stejné
přání, ale na rozdíl od vás, vidím realitu jinak. Víte, co se stane, když vhodíte do akvária plného rybiček jednu jedinou piranu? Vezměme si příklad z historie. Proč asi po vzniku Velké Říjnové žido-Bolševické Revoluce v Rusku (1917) většina křesťanských kostelů byla zbourána a synagogy zůstaly nedotčeny?

Možná vás urazím a nazvete mne rasistou, protože říkám právě to, co se vám nehodí do krámu. Proč asi v Iráku a v Lebanonu vybuchují bomby v mešitách a zabíjejí stovky sunitů a šiítů?
Přemýšlejte o tom! Kdo asi potřebuje iráckou ropu, Lebanonské území a jejich pitnou vodu, Golanské výšiny (území Sýrie - zdroj pitné vody: řeky, jezera)? Proto potřebují udržet tu občanskou válku v Iráku do nekonečna! Odvádět pozornost! Mám pro vás další příhodu z historie.
Říká vám něco název "Kříšťálová noc"? Reichstadt v období před druhou světovou válkou v Německu. Několik vypálených synagog, rozflákané výkladní skříně židovských obchodů po celém městě. Sklo všude po ulicích. Proto ten název - křišťálová noc.
Vyšetřováním se zjistilo, že to udělali židé-sionisté jenom proto, aby vyprovokovali nenávist židů proti Němcům. Pravda se ututlala a sionistický kongres musel škodu uhradit. Mohl bych pokračovat...příběhů z historie je tisíce, ale nechci vyvolat
zdání, že jsem rasista. Mám dojem, že si to o mne stejně myslíte?

>Vite. Kdyz Vas ctu, tak mam pocit,
>ze vy jste taky plny zloby a nenavisti.
>Ale mate jineho nepritele nez ja.
>Az vyrostou barikady, pochybuji,
>ze budem na stejne strane.
-----------------------------------------
Škoda! Je nejvyšší čas se sjednotit, ale je vidět, že s vámi nelze počítat! Už na mne prosím nereagujte, je to plýtvání času!
Pro oba.

141115

7.8.2007 21:41

RE: Holocausty je nezbytné číslovat

cheguevara 81.?.?.?

Reakce na 141115

Dobry den Mirdo,
omlouvam se, ale reagovat musim [cool] Dle Vasich otazniku...

1) Velka Rijnova zido-Bolsevicka Revoluce v Rusku
- je nesmysl
- ze bych mel radeji rikat Ceska ateisticko-demokraticka sametova revoluce? Koho tam mate za politruka? [oči v sloup]
- zrovna tahle revoluce pry byla vcelku "poklidna" narozdil od unorovy
- RIKATE krestansky kostely? Neni krestan jako krestan. Podivejte se na zastoupeni krestanu v Rusku. Vubec by me neprekvapilo, kdyby rozvasneni pravoslavni vysklili po ceste katolicke kostely a synagogy nechali na pokoji.
- tak jako tak TIM NIC NEDOKAZUJETE

2) Zatim Vas nepovazuji za rasistu (nanapadl jste zatim zadnou rasu) Nemate rad sionisty asi tak jako ja Opus Dei. Jste ale zmateny, kdyz hazite zidy do jednoho pytle. To je jako kdyz se nekdo zlobi na krestany za Krizove vypravy. Vubec se snazite lidem vnucovat "cerny" pohled na zidy a to se mi fakt nelibi.

3)Sunite a Siite maji mraky nevyrizenych uctu mezi sebou. Racte se podivat na nedavne boje mezi katoliky a protestanty v Irsku. Ach jo. Urcite mi ted budete rikat, ze za to taky muzou zidi, ze jo? [chechtot]

4) S valkou v Iraku nesouhlasim. Tam nemame co delat.

5) Podivejte se kdy a jak doslo k zabrani Golanskych vysin, pak se o tom muzem bavit dal.

6) Kristalova noc mi neco rika...ale mam radeji tu oficialni anti-nacistickou verzi. Vase verze je opet proti-zidovska, nacisticke zlo skryvajici. To neberu.
---------------------------------------
Dobre. Dobre. Dejte mi dukaz! Nasmerujte me na libovolnou
knihu o historii (pokud mozno uznavanou vice nez jednim
nemeckym historikem :lol[smích], ktera by "Kristalovou noc"
licila tak, jak vy rikate. A pokud ted mate pravdu Vy
a ja se mylim, slibuji Vam, ze tu Vasi sionistickou konspiraci
zacnu brat vazneji.

141308

21.8.2007 14:47

Ano. Mengele byl hodný strýček....

Sch.glosátor 194.?.?.?

A onen zbytek Židů dílem vůbec neexistoval a dílem vysublimoval, že. Na druhou stranu, kdyby jen v Osvětimi bylo zavražděno šest milionů Židů, pak v jiných lágrech by se jich naprosto nedostávalo. Oněch na počátku zmíněných šest milionů je přibližně celková bilance včetně tzv. Generálního gouvernementu.

142210

Příspěvků: 74

27.07. 05:05 Julian  6 000 000
27.07. 05:30 Rene Bartosek  RE: 6 000 000
27.07. 09:23 Julian  RE: 6 000 000
27.07. 14:16 Rene Bartosek  RE: 6 000 000
27.07. 17:58 Julian  RE: 6 000 000
28.07. 03:22 floriangeyer  RE: 6 000 000
27.07. 22:15 karel4u  RE: 6 000 000
28.07. 01:53 Datel  RE: 6 000 000
28.07. 05:58 Kadence crazy  RE: 6 000 000
28.07. 22:02 trodas  RE: 6 000 000
31.07. 13:28 Mark  RE: 6 000 000
27.07. 14:33 Ghw  RE: 6 000 000
28.07. 01:56 Datel  RE: 6 000 000
28.07. 05:39 Kadence crazy  RE: 6 000 000
27.07. 05:34  RE: 6 000 000
27.07. 08:49 Osvetár  RE: 6 000 000
27.07. 10:54  RE: 6 000 000
27.07. 06:21 karel4u  RE: 6 000 000
27.07. 11:20 Sid  RE: 6 000 000
27.07. 16:06  RE: 6 000 000
28.07. 05:21 Kadence crazy  RE: 6 000 000
29.07. 16:04 Aja  RE: 6 000 000
27.07. 05:10 Rene Bartosek  Statisticka data.
27.07. 07:01 Stare Usporadani Sveta  Oficialni pocet mrtvych v Oswietimi
27.07. 10:13 Vladimír Bílý  500.000
27.07. 15:29 karel4u  RE: 500.000
27.07. 16:45 Hastrman  RE: 500.000
29.07. 19:34 Hastrman  RE: 500.000
27.07. 11:34 ChjoZaseNejakaRegistrace  A není to jedno?
27.07. 16:10 karel4u  RE: A není to jedno?
27.07. 16:53 ChjoZaseNejakaRegistrace  RE: A není to jedno?
27.07. 18:29 Krajan  RE: A není to jedno?
28.07. 09:46 stein55  RE: A není to jedno?
28.07. 10:38  RE: A není to jedno?
28.07. 19:25 IVAn  RE: A není to jedno?
28.07. 21:37  RE: A není to jedno?
27.07. 21:37 karel4u  RE: A není to jedno?
28.07. 03:32 ChjoZaseNejakaRegistrace  RE: A není to jedno?
30.07. 06:01 za slobodu slova a nazoru  RE: A není to jedno?
31.07. 20:48  RE: A není to jedno?
27.07. 13:22 rickover  Nikoli pod "tíhou argumentů",
27.07. 17:08 Pavel Bočan  RE: Nikoli pod
27.07. 22:32 mark  RE: Nikoli pod
28.07. 00:50 karel4u  RE: Nikoli pod
28.07. 04:40 ChjoZaseNejakaRegistrace  RE: Nikoli pod
28.07. 15:57 karel4u  RE: Nikoli pod
29.07. 00:48 cheguevara  RE: Nikoli pod
28.07. 16:44 Julian  RE: Nikoli pod
28.07. 20:16 karel4u  RE: Nikoli pod
28.07. 23:33 Julian  RE: Nikoli pod
29.07. 02:22 karel4u  RE: Nikoli pod
29.07. 06:06 Julian  RE: Nikoli pod
29.07. 15:00 karel4u  RE: Nikoli pod
29.07. 03:34 Kant  RE: Nikoli pod
29.07. 09:33 mark  RE: Nikoli pod
06.08. 14:20 rickover  RE: Nikoli pod
06.08. 15:32 Pramen  RE: Nikoli pod
28.07. 05:10 Cadence crazy  Tohle je zajimavy video
29.07. 12:59 DavidZ  RE: Tohle je zajimavy video
28.07. 22:37 Igor  V cich rukach je vacsina mienkotvornych medii?
29.07. 11:07 Guru  Holocausty je nezbytné číslovat
29.07. 22:53 cheguevara  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
31.07. 05:03 Mirda  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
31.07. 18:02 cheguevara  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
01.08. 07:02 Mirda  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
01.08. 17:29 cheguevara  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
02.08. 09:53 google  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
02.08. 12:26 cheguevara  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
06.08. 16:47 Emmak  kolik mesicne platite na Zvedavce, pane google?
03.08. 07:10 Mirda  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
04.08. 23:17 cheguevara  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
05.08. 17:43 Mirda  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
07.08. 21:41 cheguevara  RE: Holocausty je nezbytné číslovat
21.08. 14:47 Sch.glosátor  Ano. Mengele byl hodný strýček....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Připomeňme si chřipku před 25 lety na kterou zemřelo 12000 lidí30.09.20 21:35 Česká republika 3

Prymula zakázal zpívat. Dobrá zpráva: dýchat zatím ještě můžeme30.09.20 10:58 Česká republika 7

Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-1929.09.20 07:27 Neurčeno 13

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 4

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Měnové kurzy

USD
23,04 Kč
Euro
27,06 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
16,54 Kč
Švýcarský frank
25,06 Kč
100 japonských jenů
21,85 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,64 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 613,32 Kč
1 unce stříbra
542,55 Kč
Bitcoin
248 855,46 Kč

Poslední aktualizace: 1.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 767