Diskuze k článku

Šest lží o Íránu, kterým byste neměli věřit

Příspěvků 91

12.2.2007 6:21

Svobodny Iran

texaskycizek 70.?.?.?

Osobne znam celou radu Irancu. Maji ksefty a ja servisuji jejich chladici zarizeni. Vsichni doufaji, ze se neco stane a jejich rodna zeme se zbavi stredovekeho theokratickeho rezimu. V Iranu se rozsirilo tzv. blogovani, jejich vlada jenom s obtizemi to muze omezovat. Zde je ukazka blogu mlade zeny:
Mám weblog, abych mohla dýchat v tomto dusném ovzduší… v této společnosti, kde člověka odvedou na jatka pouze za to, že přemýšlí… píši, abych nebyla ztracena ve své beznaději… abych cítila, že jsem…

…někde, kde má volání po spravedlnosti mohou být vyslovena… Píši weblog, abych mohla křičet, plakat, smát se a dělat věci, které mi dnes v Íránu odpírají…

Íránská bloggerka, www.lolivashaneh.blogspot.com

Dalsi priklad s cim se Iransky lid potyka:
Supreme Leader of the Islamic Revolution: "A man can marry a girl younger than nine years of age, even if the girl is still a baby being breastfed. A man, however is prohibited from having intercourse with a girl younger than 7, other sexual act such as forplay, rubbing, kissing and having pleasure is allowed..." (Ayatollah Khomeini)
Preklad: Supremni vudce Islamske Revoluce: "Muz si muze vzit za manzelku devce mladsi deviti let i v pripade, ze je stale kojena (mozna mistni zvyk). Muz ale nesmi soulozit s devcetem mladsim sedmi let. Ale sexualni hratky jako predehra, ohmatavani, libani a dalsi slasti jsou povoleny..." (Ayatollah Khomeini)
Vas, Texaskycizek

128522

12.2.2007 16:04

RE: Svobodny Iran

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 128522

>Mám weblog, abych mohla dýchat v tomto dusném ovzduší… v této společnosti, kde člověka odvedou na jatka pouze za to, že přemýšlí… píši, abych nebyla ztracena ve své beznaději… abych cítila, že jsem…

>…někde, kde má volání po spravedlnosti mohou být vyslovena… Píši weblog, abych mohla křičet, plakat, smát se a dělat věci, které mi dnes v Íránu odpírají…

Víte co je zvláštní,čížku?Já svůj blog nemám,ale tahle slova,která jste z toho blogu zkopíroval bych do něj možná napsala také.Jinými slovy,ale se stejným obsahem.A žiju v čechách...

128552

12.2.2007 16:05

RE: Svobodny Iran

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 128522

Nic z toho, co píšete, není důvod k válce s Iránem. Už proto, že by ta válka nic z toho nevyřešila. Nebo si snad myslíte, že ano?

Oblíbeným argumentem bojovníků proti Iránu je jeho středověkost. Ale nikdo z nich nepřipouští, že je to prostě vnitřní věc Iránu. Některé soudní rozsudky v USA také dovedou pohoršovat, mučení bez soudu už vůbec nekomentuji. Je to prostě Vaše věc, občané USA. Každý si svou pověst vytváří sám.

128553

12.2.2007 17:03

RE: Svobodny Iran

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128522

Prosil bych zdroj citace Khomeiniho, kterou uvadite.

128572

12.2.2007 18:02

RE: Svobodny Iran

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128572

Pane Bartosek, je to z webovych stranek od pani doktorky Homa Darabi, 66 ti leta rozena (pise,ze se narodila 2 mesice pred terminem jeji tehdy 13ti lete mamince) a vystudovana v Teheranu.(samozrejme za osviceneho Sacha) Je tam cela spousta dalsich sokujicich clanku.Jak jsem jiz psal, znam spoustu Irancu, vypadaji jako my, chovaji se jako my, velmi chytri lide, jenom to jejich silene nabozenstvi je drzi jako narod zpet. Opravdu je lituji. Jestlize ctete anglicky, to si poctete. Jsou tam fotky zbicovanych zen, ktere se zucastnily nejake rodine oslavy, kde byli tez "cizi" muzi.Podivejte se na ten modry zadek. Ta si chudak mesic nesedne.
http://www.homa.org/
Vas, Texaskycizek

128582

12.2.2007 18:45

RE: Svobodny Iran

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128582

Fak dobrá stránka, všetci Chomejnisti by ju mali dôkladne študovať skôr než začnú dačo trepať o ich milovanom Ahmadinejadovi a revolučných gardách.

128588

12.2.2007 19:59

RE: Svobodny Iran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 128582

JAK SE IMPLANTUJÍ PODOBNÉ MÝTY

http://www.brasschecktv.com/page/80.html

[bliji] [bliji] [mrknutí jedním okem]

128591

12.2.2007 20:07

RE: Svobodny Iran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 128582

Takže bombardovanie to napraví? (Asi tak ako Srbsko, či Vietnam)Veď Irán pre nás nepredstavuje žiadnu hrozbu, nikdy nenapadol nikoho, nikomu sa ani nevyhráža vojnou. Aj keď by som tam žiť nechcel, nechám na domácich, doma nech si to doma urobia po svojom. Vytýkam mu však napríklad obsadenie amerického veľvyslanectva po zmene režimu. Toto sa jednoducho nerobí. Bolo to aj kontraproduktívne a Irán si nesmierne uškodil na prestíži vo svete. Ostatné aspekty sú ako u zvyšku moslimských krajín zasadzujúcich sa o islam, ktoré však nikto bombardovať iba preto nebude.

128593

12.2.2007 23:09

RE: Svobodny Iran

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128582

Na tom odkazu, co jste mi dal postradam zdroj. Pokud to je oficialne verejne prohlaseni Khomeiniho chapu jako zdroj neco vice nez-li blog. Iranske noviny jsou pro me postacujici. Nabozensky edikt taktez apod. Pripadne jakekoliv jine noviny pokud uvedenou nejaky overitelny verohodny zdroj, jak jsem psal vyse. Pokud nekdo uverejni, ze kuprikladu papez souhlasi s pedofilii, budu pozadovat zatracene verohodny informacni zdroj, abych neco takoveho vzal v uvahu.

128609

14.2.2007 21:01

RE: Svobodny Iran

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 128582

Takže v pořádku podle vás je, když se prokurví každý s každým, neexistuje žádná vzájemná úcta, pojem věrnost je směšný přežitek a domácí výstupy a rvačky na denním pořádku. To vše schované za clonu smradlavého pokrytectví a nedělního kadidla. Více než 70% rozvodů, drogy, alkohol, bezprizorné děti rostoucí na ulici, nezletilé prostitutky...
Ó ta skvělá křesťanská společnost!

Na druhé straně je tu do modra spráskaná prdel Peršanky, která porušila pravidla. Vědomě. Nespráskal ji kvůli tomu manžel, to on NESMÍ!!! Tu prdel jí spráskal ji zcela nestranně někdo, kdo je za to placený stejně, jako u nás policista. V islámských zemích muž ženu zmlátit NESMÍ, a pokud ta se drží pravidel je hýčkaná způsobem, o kterém se našim zblblým rovnoprávničkám ani nesní! Muž, který zbije svou ženu je v opovržení a čeká na něj trest. Někdy, podle okolností i hodně přísný, potrestání ale nesmí poškodit rodinu. I v tom je islám lepší.

Víte, co se stane indiánce v Amazonii, když ji muž přistihne in flagranti? Provrtá jí hýždě šípem! Minimálně čtrnáct dní si pak na záda nelehne. Taky řešení...

Na druhou stranu - NEMÁME VŮBEC ŽÁDNÉ PRÁVO vměšovat se do způsobů a záležitostí jiných kultur žijících ve vlastních zemích, ani kdyby se nám bůh ví co nezdálo nebo nelíbilo. Je to jen jejich věc a kromě Boha není autority, která by měla to nejmenší právo se vměšovat.

128771

15.2.2007 16:41

RE: Svobodny Iran

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128771

No to já tedy pane Průchozí s Vámi vůbec nesouhlasím. Pokud DEMOKRACIE neplatí pro obě pohlaví stejně, pak je to TOTALITA a proti totalitě já budu vždy a všude vystupovat jako proti největšímu zlu světa.

128838

15.2.2007 18:02

RE: Svobodny Iran

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 128838

Čí demokracie? CO JE TO demokracie? Co je to demokracie v rodině? Jak ji aplikovat? Mohou Vás demokraticky přehlasovat Vaše tři děti, zabrat Vaši ložnici a poslat Vás bydlet ve sklepě? Ne? A proč ne? Jak jim chcete upřít toto právo? Mají tři hlasy, a Vy jen jeden, případně dva... Aha. Jsou nedospělé... hmm. Dobrá výmluva. Ale na jiné věci jsou dospělé dost, že? Můžete demokraticky rozhodovat coby dva dospělí? Hlasování může být jen 100 anebo 2x 50%... Kdo a jak si vynutí převahu? A čím? Rozumem, nebo slzami a rozkrokem?

Možná to vyzní tvrdě, ale nemít ženy plnou pusu demokracie mohly se dodnes mít jako v ráji. Dříve totiž nikdo ani na okamžik nepomyslel na to, že žena (natož vdaná s dětmi!!) půjde pracovat! Muže nesmělo ani napadnout ženění, jestliže nebyl schopen postarat se o ženu a později o děti. To všechno jste vítězně prohrály a staly se kolečky v ekonomice, která z vás pod pozlátkem emancipace sdírá kůži. A za míň, než vydělají muži. A nemylte se, vždy to tak zůstane - dokud nepochopíte, že být ženami je privilegium, které jste samy odvrhly!

Dobrý den.

128848

15.2.2007 18:13

RE: Svobodny Iran

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 128848

Tak tohle podepisuji také.

128849

16.2.2007 8:10

RE: Svobodny Iran

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128848

Ale pane Průchozí, co mi to tu vykládáte za pohádky? Ony ty bezprávné kamenované ženy si žijí jako v ráji? A že ženy v minulosti nemusely pracovat? To si ze mne děláte nebetyčnou srandu, viďte? Ženy odjakživa musely velice těžce pracovat, jejich manželé víc než jejich živitelé byli po celou dobu patriarchátu spíš jejich neomezení vládci, drábi a trýznitelé. Ženy měly vše zakázané, vzdělání i sex, zatímco muži si dělali co chtěli. Já chápu Vaše roztrpčení, že již tomu tak není, že panují demokratické zákony, jež platí pro obě pohlaví stejně.

128911

18.2.2007 0:15

RE: Svobodny Iran

Datel 206.?.?.?

Reakce na 128911

Co to porad placate- neomezeni vladci, drabi ,tryznitele. A muzi jednim slovem spatni. Ani se nedivim ze od vas vsichni odesli. Pokud zenska nestaci podelat domaci prace behem 8hodin , tak at maka cely den-jeji neschopnost.Manzelka musela jet na vypomoc nemocne matce na par mesicu . Vcelku bez problemu jsem zvladal vse. Uklizeni , vareni, nakupovani a starani se o decko. Navic 9hodin denne v praci. Kdysi manzelka zacla brblat , ze je na vse sama. Jednoduche reseni . Jedno-ja zustanu doma a budu se starat o rodinu-ty zajistis prijem . To se ji moc nelibilo. Druha moznost- budes pracovat se mnou na pul a ja budu pomahat tobe v domacnosti . Par dnu to vydrzela , no a ted je tak rada ze se muze starat o rodinu - i papirovani stihne. V rodine to klape.

129120

17.2.2007 5:05

RE: Svobodny Iran

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 128848

>Čí demokracie? CO JE TO demokracie? Co je to demokracie v rodině? Jak ji aplikovat?

Pane Pruchozi, s takovymi nazory se radsi ani nezente, anebo si vemte nejakou slepici. V rodine se neaplikuje demokracie a nehlasuje jako na domovni schuzi. V rodine ma platit rovnopravnost, vzajemna ohleduplnost a vstricnost. Ne nejaky politicky smer. A nazor, ze zena ma sedet doma, uklizet a starat se jen o deti to je opravdu hluboky stredovek. Dite ma dva rodice, ne jenom matku, a oba k nemu maji stejnou povinnost. To same je ten vas nazor, ze zeny vydelavaji min nez muzi. Ja bych vam mohl predstavit spoustu takovych, ktere vydelavaji tolik, ze vam se o tom mozna ani nezda v nejsmelejsich snech. A vase tvrzeni, ze drive nikdo ani nepomyslel na to, ze zena s detmi pujde pracovat, to je uz uplne demagogie. Historicky to neni jeste tak davno, co museli chodit pracovat i s temi detmi. To byl ten raj pro zeny, ktery mate na mysli? A co se deje s zenami muslimu pracujicich v Evrope? To jsou jen pro jejich manzely vyrobni prostredky, pane. Kdyz ma dite, musi ho hned poslat domu, aby ji nezdrzovalo od prace. Zkuste si nekdy precist neco od novodobych otrokyni muslimskych panu, ktere nezridka maji dve prace v Evrope. Zkuste si precist treba tuto knihu od Magdaleny Frouzove:

Vložený obrázek

129043

17.2.2007 23:40

RE: Svobodny Iran

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129043

Mno, vzhledem k tomu, že mi úspěšně (a jaksi sakra podezřele rychle) táhne na šedesátku, mám čtyři děti a nemám doma slepici, nýbrž ŽENU, a to Ženu s VŠ vzděláním, která si ovšem je plně vědoma toho, že je Ženou a nehodlá být mužkou ani mužatkou, a tím méně feministkou, musím se Vaší replice smát.

Asi jste měl smůlu a samici kura možná máte doma sám, jen si to odmítáte připustit.

Jistě. Znám také mnoho velmi chytrých a inteligentních Žen, které "vydělávají až se z nich kouří" (viz např. C. Rizzi), ale neznám ŽÁDNOU Ženu (všimněte si, záměrně píšu velké "Ž" ), která se pustila do kariéry, byla úspěšná a současně i šťastně vdaná a měla děti. Znám jen pár hybridů, kde muž "drží zobák", je ženou v domácnosti a děti v podstatě ani neznají matku ... To také není cíl, že ne? A to je ten lepší případ.

Jinak pláčete na špatném hrobě - já netvrdím, že v manželství může fungovat namisto vzájemného porozumění volební demokracie, jen jsem to zahnal ad absurdum, ale stejně tak je blbost mluvit o totalitě. Ale já s tím nezačal...

Svoboda jako právo každého jedince prostě končí tam, kde začíná právo na svobodu jiného jedince. Důležité je pochopit kde se tato práva prolínají a umět ustoupit v okamžíku, kdy je to potřebné. Pokud někdo stále jen ustupuje, skončí v "totalitě". Pokud neumí rozumně dočasně ustupovat, aniž by nakonec skončil u zdi, skončí u rozvodového stání. Tak je to.

129116

18.2.2007 1:36

RE: Svobodny Iran

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 129116

>Mno, vzhledem k tomu, že mi úspěšně (a jaksi sakra
>podezřele rychle) táhne na šedesátku, mám čtyři děti a
>nemám doma slepici, nýbrž ŽENU, a to Ženu s VŠ
>vzděláním, která si ovšem je plně vědoma toho, že je
>Ženou a nehodlá být mužkou ani mužatkou, a tím méně
>feministkou, musím se Vaší replice smát.

No ja se zase zasmal vasim stredovekym nazorum. A jestli se nekdo ozeni s muzatkou, tak to je jeho osobni libustka. Ja nikde netvrdim, ze zenska ma jezdit s buldozerem.

>Asi jste měl smůlu a samici kura možná máte doma sám, jen
>si to odmítáte připustit.

Obdivuji se vasim znalostem o tom koho jsem si vzal. Muzete klidne spat. Ani si neprejte slyset co by vam moje zena rekla na ty vase urazky ktere tu o ni pisete.

>Jistě. Znám také mnoho velmi chytrých a inteligentních Žen,
>které "vydělávají až se z nich kouří" (viz např. C.
>Rizzi), ale neznám ŽÁDNOU Ženu (všimněte si, záměrně
>píšu velké "Ž" ), která se pustila do kariéry, byla
>úspěšná a současně i šťastně vdaná a měla děti.

Tak to toho znate opravdu dost malo.

>Znám jen pár hybridů, kde muž "drží zobák", je ženou v
>domácnosti a děti v podstatě ani neznají matku ... To také
>není cíl, že ne? A to je ten lepší případ.

Podle toho jak to porad opakujete si zacinam myslet, jestli prece jenom to nejste vy, kdo je pod pantoflem. Oni vetsinou ti co ze sebe v jednom kuse delaji v hospode pred kamaradama tvrdaky a borce, doma ani nepipnou.

>Jinak pláčete na špatném hrobě - já netvrdím, že v
>manželství může fungovat namisto vzájemného porozumění
>volební demokracie, jen jsem to zahnal ad absurdum, ale stejně
>tak je blbost mluvit o totalitě. Ale já s tím nezačal...

Ja nikde neplacu. Ja jsem se jen pobavil tim, ze doma demokraticky hlasujete s nezletiletymi detmi.

>Svoboda jako právo každého jedince prostě končí tam, kde
>začíná právo na svobodu jiného jedince. Důležité je
>pochopit kde se tato práva prolínají a umět ustoupit v
>okamžíku, kdy je to potřebné. Pokud někdo stále jen
>ustupuje, skončí v "totalitě". Pokud neumí rozumně dočasně
>ustupovat, aniž by nakonec skončil u zdi, skončí u
>rozvodového stání. Tak je to.

Stoprocentni souhlas. Jsem rad, ze to take tak chapete.

129128

17.2.2007 20:07

RE: Svobodny Iran

Bush=nejhorší nadávka 89.?.?.?

Reakce na 128771

V některých věcech se mi zdá islám lepší než křestanství

129093

12.2.2007 19:54

RE: Svobodny Iran

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 128522

Protoze, jste texaskycisku tady privedl rec na prasarny, tak tady predlozim, ze zidi jsou vetsi prasata nez kdo jinej!

Talmud nedovoluje sex s triletou holkou, tri roky a jeden den a uz je to v poradku......

Rabbi Joseph said, "Come and take note: A girl three years and one day old is betrothed by intercourse. And if a Levir has had intercourse with her, he has acquired her. And one can be liable on her account because of the law prohibiting intercourse with a married woman. And she imparts uncleanness to him who has intercourse with her when she is menstruating, to convey uncleanness to the lower as to the upper layer [of what lies beneath]. If she was married to a priest, she may eat food in the status of priestly rations. If one of those who are unfit for marriage with her had intercourse with her, he has rendered her unfit to marry into the priesthood. If any of those who are forbidden in the Torah to have intercourse with her had intercourse with her, he is put to death on her account, but she is free of responsibility [M.Nid. 5:4].
Sanhedrin 7/55B
[131] Ibid., vol.XXI.A-D, Tractate Bava Mesia, Atlanta: Scholars Press 1990, p.ix-x.
[132] Ibid., vol.XXIII.B, Tractate Sanhedrin 1984, 150. See also vol.XIX.A, Tractate Qiddushin 10a-b, 1992, 33. "Menstruating" here of course refers to the ritual "flux uncleanness" described in Lev.15.

128589

12.2.2007 21:25

RE: tady privedl rec na prasarny

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 128589

"A girl three years and one day old is betrothed by intercourse."

Jen tak me napada otazka, jak maji ti talmudisti maleho pindoura, ze se jim libi soulozit s triletou divenkou. [chechtot]
Jinak ty ostatni prasarny se moc nelisi od arabskych [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

128601

13.2.2007 1:58

RE: tady privedl rec na prasarny

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128601

presne tak, ze se nelisi, oba jsou semite a kvuli nim jsou na svete problemy a ostatni narody tim trpi.

128618

12.2.2007 20:42

RE: Svobodny Iran

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 128522

Nu, čížku, naskýtá se jedna otázka. Mluvíte o Iráncích žijících ve státech; předpokládám, že tam žijí proto, že se jim doma nelíbí místní poměry - nebo je to z ekonomických důvodů? Neboli jsou to emigranti, tak jako emigrovali lidé z Československa, tak jako VY.
Vy byste byl pro to, aby k nám vletěla cizí vojska a řešila naši tehdejší situaci válečným konfliktem? Ona sem tedy posléze opravdu přišla, ale naopak aby utužila režim a určitě tu nedělala taková zvěrstva jako američané v Iráku.
Žádná země na světě, žádný stát nemá právo řešit interní záležitosti jiného státu vojenskou silou.
Jakkoli se může Irán zdát středověký, nemáme právo jej soudit a hlavně napadat. Je to jiný svět, jiná kultura, jiná civilizace. Oni na nás mohou koukat stejně divně, tak jako my na ně.
Navíc nikdo nemůže tvrdit, že zrovna ta naše tzv. demokratická civilizace je zrovna ten jediný správný vývojový směr. Je mnoho indicií, které tomu nenasvědčují.

128595

12.2.2007 21:14

RE: Svobodny Iran

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128595

Uvedomte si už konečne diametrálny rozdiel medzi obyvateľstvom Iránu a ich politickým systémom. Je to ako keby ste tvrdil Churchillovi, že nemôže oslobodiť Francúzko a že nemôže zastaviť deportácie Židov, lebo nacizmus je iná kultúra ktorá deportácie pripúšťa a my to nemáme právo súdiť. Takéhoto fanatického multikulturalizmu nie je schopný veru každý. V Bruseli by ste spravil veľkú kariéru. Alebo v Mekke?

128599

13.2.2007 9:30

RE: Svobodny Iran

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128595

Výhody demokracie naznačuje už len samotná existencia webu ZVEDAVEC. Môžete si tu písať tie svoje drísty, a nikto Vás za to nepostihuje. To keby som bol pri moci ja, všetci okrem Texasana by si už krútili 20 rokov nútených prác vo forme osadníctva na Západnom brehu Jordánu alebo v prvej líní IDF. Diabolské, nie?

128644

13.2.2007 11:58

RE: Svobodny Iran

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 128644

To je přesně vystihnutá podstata demokracie. Jediný rozdíl proti diktatůře je, že vás nechají kecat co chcete, není vám ti sice nic platný, ale smí se to. Nikoho tím nepřesvědčíte, protože proti svobodným názorům stojí celý systém a tisk. No kdyby i náhodou se někomu podařilo rozvířit příliš klidné vody, však se na něm něco najde, podle Iráku je vidět, že pravda to být nemusí, hlavně když se to najde. Jak píšete, patříme do pracovního tábora, když už ne rovnou na šibenici a ještě máme tu drzost nedostatečně oceňovat tu bezmeznou blahovůli, že nás nechají alespoň zbytečně kecat, i když by nás raději viděli studený nebo někde v Quantánamu. [smích] Není to sice demokracie, neb většina nevládne, ale pouze se to za ní vydává. Staří řekové se musejí v hrobech obracet.

128653

14.2.2007 21:03

Zvědavec

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 128644

>Výhody demokracie naznačuje už len samotná existencia webu
>ZVEDAVEC. Môžete si tu písať tie svoje drísty, a nikto Vás
>za to nepostihuje.

Zvědavec je pro NĚ naprostá nula a naprosto JE neohrožuje.
Navíc, přesně tak jak to prezentujete Vy - Zvědavec je důkazem svobody slova a projevu.

128772

13.2.2007 0:24

RE: Svobodny Iran

lesan 75.?.?.?

Reakce na 128522

Nevim jak nejaky zastance demokracie a svobody ,za ktereho Te povazuju ,muze schvalovat vmnesovani se do vnitrnich zalezitosti suvereniho statu jako je iran a jakim byl irak.Specialne nekdo kdo asi dobre vi jakym zpusobem prisla amerika ke svemu bohatstvi.
jenom pro pripomenuti kompletni holokaustovacka temner kompletni populace na kontinentalni casti USA,kompletni potlaceni autonomie Havaje........
Bydlis v USA tak ze jsi asi byl v nektere indianske rezervaci a vis jak tyhlety kousky zemne vypadaji.
Kdyz si vezmu ze tahle cela zem je pravoplatne jejich a jak ted vlastne ziji tak je mi blbe.
A ty chces aby takovou demokracii prinesli tito oslici i na blizky vychod? Ja z toho mam spis trochu strach.Aco ty?

128612

13.2.2007 3:01

RE: Svobodny Iran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 128522

Kdo, je horsi pro krestansky svet?
Jsou to muslimove,kteri tvrde trestaji homosexualitu a nebo zide,kteri je spise propaguji,tak,jak v Americe, a jinde ve svete, vubec nebylo by lepsi pro krestanske zeme zbavit se obou a vladnout si po svem. Vyhodit cizi vliv, nepratelsky nasi kulture, historii a tradicim s tim, ze budem obvineni z antisemitismu,coz je naprosta lez ,nebot dnesni semiti,nejsou semity ale Chazary,ale to je opravnuje ridit krestany ,co maji a nemaji delat,tak,jak pouzivaji holocaustu.
Nechceme byt narceni z antisemitismu,nechme mluvit "pomatene zidy",pokud napisi neco ,co by se krestan v ramci politicke spravnosti neodvazil napsat;
Academic revives blood libel debate

An Israeli-Italian academic was accused of reviving European blood libels against Jews.
Ariel Toaff, a professor at Bar Ilan University, argues in his book “Bloody Passovers: The Jews of Europe and Ritual Murders” that medieval theories that Jews used Christian blood for religious rites may have been borne out of a rabbinical edict allowing the use of dried blood for medicinal purposes.

The author, whose father, Elio Toaff, was chief rabbi of Rome, further writes that the hostility evinced by “extremist” Jews toward Christians at the time may have fueled the blood libels.

The book has drawn widespread condemnation, though the controversy has helped sales.

Toaff told Ma’ariv on Monday that his research had been quoted out of context.

“I would not be surprised if, when I return to Israel, I lose my job at Bar Ilan University,” he said.

“What is certain is that I prefer to be attacked in Israel rather than in Italy. At least in Israel I can explain myself.”
Tak,tady je original,toho ,co pan profesor napsal,samozrejme ,ze jeho rec se casem "ztrati" z linek tisku a internetu,tak ,jak se ztratila episoda popularniho "SHAW" poradu pani Oprah ,kde jedna zena doslova rekla ,ze se zucastnila,krvaveho obradu- obetovani ditete a po case veskere zpravy ,jaksi vybledly,ztratili se z internetovych linek.
Takze, zbavme se vsech,kdoz nejsou krestane,nebot vzdycky ,takova pata kolona nesvedci krestanske zemi,dnes v Anglii lide protestuji proti skolnimu zpusobu "Halal-Only",to je muslimsky obed pro deti,proste tam ,kde uz prevladaji pocetne muslimove,uz neni Anglie,kde vladnou zide ve vlade ,tak uz to neni Amerika a tak dale.Obe strany jsou nepratelske krestanum,tak se krestane dostavaji do konfliktu,jak s zidovstvem,tak muslimskou verejnosti,nebot jeden nenavidi druheho a kazdemu z nich jde o ovladnuti krestanskych ZEMI,TAK ,JAK " LOBBY V AMERICE".
BBC News -Rabbi call for annihilation of Arabs.
http://news.bbc.uk/1/hi/world/middle_east/1270038
Jen tak pro osvezeni pameti, mohl by krestan zit,jak v Israelu,tak v muslimskych zemich,aby jim urcoval ,co maji a co nemaji?
1930 V Nemecku 1% nutilo Nmece, tedy 99%, co maji a co nemaji a stalo to krestansky svet na 60 milionu zivotu,dnes umiraji Americane zase pro zidy v Afganistanu a Iraku a chteji napadnout Iran.

http://judicial-inc.biz/Mossad21.gif

A Shape Charge Fire...Kráceno (Editor)

128623

13.2.2007 4:30

RE: Svobodny Iran

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 128623

"zbavit se obou a vladnout si po svem" ???
Zbavit se cele skupiny se pokouseli mnozi v nedaleke i davne minulosti a nikdy to nevyslo. Nemluve o tom, ze je to nesmysl. V dnesnim svete jsou v kazdem state nejaci z tech opacnych a v nekterych je dokonce kazda rasa a narodnost v nemalem mnozstvi a dokonce jsou smiseni. Takze i kdyz jste zde napsal blaf z Utopie, stale je zde neco, co vlastne svet kazi. Prave ta vysnena demokracie, ktera dava lidem svobodu byt jakehokoliv vyznani a zit si po svem.
Kde je vlastne ten problem? Nebylo by lepsi deklarovat kazdy stat podle prani vetsiny a ostatni by bylo zakazane. Ti kteri veri jinak, by se museli presunout tam kde je prave jejich vira. Jiste je to take Utopie ale dnes je videt, ze se lide nedokazou dohodnout. Myslim, ze postaru to slo lepe, kdyz lide meli staty, kde se tahlo za stejny provaz. Takze jsou dve reseni. Rozdelit svet a zapomenout na multikulturismus a nebo zahodit viry a sjednotit vsechny staty. Bylo by zajimave zakazat nejen krestanske, mohamedanske ale i zidovske tradice a nastolit viru v neurciteho boha, ktery nam stejne dluzi navstevu a vysvetleni co vlastne chce. [překvapení] [velký smích]

128627

13.2.2007 10:44

Svobodny Irák

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 128522

Zdravím, pane texaskyczizek.
Osobně znám jen jedno Íránce, ale zato znám řadu Iráčanů. Pamatuji si na devadesátá léta, na začátek tohoto desetiletí. Všichni nadávali na Sadáma Husajna, snili o jeho odstranění, snili o demokracii v Iráku.
Přišla invaze do Iráku, 99 % procent Iráčanů, co znám, ji uvítalo. Přišel pád Husajna, oni to uvítali...
A dnešní Irák? Chaos, zmatek, vraždy, řádění teroristických band atd.
Ti samí lidé, co dlouho snili o odstranění Sadáma Husajna, dneska mluví o tom, že dříve tam bylo bezpečno, že tam byl alespoň pořádek.
Mám kolegu, co kdysi v osmdesátých letech, za války s Íránem sloužil jako důstojník. Byl nakonec degradován, vězněn, přišel o polovinu zubů... Přes patnáct let už žije v ČR. A tento člověk sám dneska říká, že přeci jen za Sadáma bylo lépe.
Kdybyste jen viděl, kolik lidí z Iráku za poslední měsíce emigrovalo.
Já se jen bojím, aby to v Íránu nebylo stejné po případném svržení současného režimu.

128649

13.2.2007 16:43

RE: Svobodny Iran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 128522

Proč stále obhajujete USA ?S jejich zločiny proti lidskosti, jejich etnické čistky a vraždění civilistů?
Proč hájíte porušování mezinárodního práva ze strany USA - ilegální války, legalizaci mučení, nelegální soudy bez možnosti se hájit, koncentráky? Takové věci jsou již v civilizovaníém světe nemyslitelné. Máte snad k tomu nějaké osobní či zištné důvody? Vysvětlete nám ostatním, co Vás vlastně na fašismu tak uchvacuje? Dokonce i v USA již od své vlastní vlády dávají lidé "ruce pryč". Jste vážně tak hloupy fanatik? Jste si schopen vůbec připustit realitu, nebo žijete stále v minulosti? Ale i z minulosti se dá poučit!
[bliji]

128678

15.2.2007 1:33

RE: Svobodny Iran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 128522

At si ctenar Zvedavce vybere sam,cemu by dal prednost.

Iranska zena dostala padesat ran ,ze prekrocila muslimsky zakon-hijab, tak si pani Fr. Homa Dafari stezuje na prisnost nabozenskych zakonu a pouziva "Universal Right of Women",celosvetoveho prava zen.
Jestlipak pani Homa vidi,jak ve ctyri rano napul ozraly a zdragovany dvanactilete-patnactilete " holcicky" po prozide sexualni noci s nekym koho ani nezna se toulaji mestem domu ,protoze musi do skoly, do mista,kde je obchod s dragama mezi maladezi s "universalnim zakonem prava ditete "zakladnou obchodu s dragama, od narodni skoly az po mestanku, tedy dvanactiletku, pod nosem bezmocnych ucitelu,jez na druhe strane ,je skoli,dle predlohy politiku,jaka maji "prava".
Kolik, ran by mela dostat trinactileta ,zapadne-kulturne vyskolena "holcicka" ,ktera na zakaz odce ,ze nesmi v noci ven,mu pohrozi,ze pristi den nahlasi ve skole ,ze ji osahaval a tim padem zkonci u soudu.
Kolik, ran by doporucila Dr.Homa a mozna uz i nekteri ctenari Zvedavce k pripadu devcete jez vzalo ochranu skoly proti rodicum,se nevratit domu a tim padem zakonem dostala od vlady financni podporu ,umisteni v dome na ochranu "ublizovane mladezi." Musim dodat,ze pozdeji ,se divanka vratila rodicum,kteri ji nemohli mezi dvermi poznat, neni divu s vladni pomoci a expertu na vychovu mladeze se vratila za dva roky, tehotna, nemocna s AIDS,se slovy "tak jsem zase zpatky.!"
Jaka, je kultura a mravy zapdni demokraticke spolecnosti?
Anna Nicole ,26 si vzala za muze Howard Marshall,89 billionare a dnes je na pouziti drag je mrtva a o jeji nekolika mesicni dceru ,co hladovela ,aby byla "sexi",se ted hadaji tri tatinkove,dalsi se mozna jeste prihlasi, ovsem ti tri jsou zenati take. Anna Nicole syn,20 roku, zemrel na dragy rovnez,na pokraji jejiho luzka v nemocnici.
V clanku "Girls gone wild"http:/bulletin.ninemsn.com.au/article.aspx?id-225480 se poukazuje ,hned v uvodu, "Paris, Britney, Lindsaya zminena Nicole, vsechny chodi kamkoliv bez spodniho pradla" a samozrejme tisk a verejnost s mladezi pozoruji jejich chovani, co by priklad pro dorustajici mladez.
Komentar je "My vlastne pestujeme novou generaci"prosti-tots" prostitutek. To je moralni rozklad "krestanskeho sveta", ktery ma tu drzost a odvahu kritisovat moslimske zakony, v dobe,kdy mame na svych obrazovkach TV,pres veskerou propagandu, malou moznost posoudit, pohled do muslimske skoly a pohled do te ,"prikladne "a pro nektere ctenare,tak zvane,normalni skoly,nepisi krestanske ,nebot krestanstvi je na ceste k likvidaci. Kdyz, cteme o pohlavnim zneuzitim mladeze rabbiny,krestanskymi knezimi,tak nikdy necteme to same o muslimskych knezich,zadne dragy a nebo zneuzivani deti, proc asi?
Jestlize, si nekdo mysli,ze padesat ran dane muslimske zene za prekroceni nabozenskeho zakona je krute,tak at si precte, kolik biti dostala zidovska zena v autobuse,kdyz si sedla do muzske casti autobusu.
http://rense.com/general74/jewishwomen.htm
Myslim,ze je na pani DR.Homa Dafari,kde bude chtit zit,rozhodne az se ji vrati "dite"ze skoly v tak...Kráceno (Editor)

128799

15.2.2007 2:16

RE: Svobodny Iran

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 128799

Kdyz vidim, jak se nasi cikansti spoluobcane suverenne prohrabavaji v kapsach turistu, jak farmari musi zavadet hlidky a hlidat pole, jak zlodeji a nasilnici odchazeji od soudu se sirokym usmevem na tvari a jak vetsina Cechu uz snad takove prkotiny jako vykradene auto nebo byt uz ani nehlasi na policii, zacinam tise touzit po zavedeni prava sarija. Kdyz vidim jak se u nas pravnimi obstrukcemi da dosahnout odkladani soudu ad absurdum, zacinam chapat moudrost Ajatollahu, kteri rozhoduji jeste pred zapadem slunce. A kdyz vidim absolventa deseti pobytu v kriminale jak dale krade a smeje se policajtum do oci, vazne uvazuji zda nezavest utinani ruky nebo dalsi podobne pravni postupy i u nas. Ale jasne, to by nebylo humanni. Vzdyt to delaji ti fuj fuj Iranci...

128802

15.2.2007 16:58

RE: Svobodny Iran

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128802

Ono je to asi takhle Kevine: cokoliv je ve společnosti špatného, tak úplně za všechno jsou zodpovědní vládci, nikoliv ovládaná většinová společnost. Protože právě ti vládci dělají buď špatné nebo dobré zákony. Jenže ti západní vládci si rozklad společnosti přejí, a proto západní společnost vypadá, tak jak vypadá.

Na druhé straně ale, kdyby většinová společnost nebyla zas až tak příliš pasivní a manipulovatelná profesionálními vymývači mozků a manipulátory davů, tak by toho zmohla nesmírně hodně. Stačilo by, aby spontánně vždy lidi vyběhli kdekoliv ve velkém množství na náměstí a řvali a řvali a protestovali a protestovali. Jenže pohodlí je pohodlí, že. Taky někdy pomůže, když někdo nějakého hajzla na nejvyšším místě oddělá, jako to udělal pan Slíva v Ostravě- toho se ti všiváci také dost bojí.

128839

16.2.2007 2:43

RE: Svobodny Iran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 128799

V teto dobe mame na Zemi odhadnuto, ze 35 millionu lidi ma plne propuknuty AIDS.Co myslite ,kdo je na tom lepsi,ta "kulturni" Amerika a nebo "zaostaly" Iran?

http://www.nationalvanguard.org/images/teaser/anna_shane.jpg

Proc vlivem zapadni kultury ve svem boji za obranu demokracie a jak Bush rika,ze jine staty zavidi Americanum svobodu, tak on v rozsirovani "demokracie" pouziva DU munice ,ktera znecistuje radiaktivitou cely svet a tak "vedci" rikaji, ze neustale narusta rakovina a ze dusledky pouzivani DU munice se projevujiaz v Briatanii.Jen pro Vasi informaci polovicni rozpad tak zvaneho ochuzeneho uranu je jenom 3.5 billionu roku ,co lide musi umirat na vlastni blbost a blbost svych politiku.Vsichni koukame den ze dne na akce Americanu v Iraku a Bush obvinuje Iran,ze pouziva min a zdese clovece podrz,ktere maji opet napln DU,kdopak bez atomove elektrarny muze ziskat tento material,ktery je ukazatelem snah Britanie a USA vyhrat nespravedlnou valku ,vedenou propagaci plnou lzi.
Ze sveta se vytratila myslenka spravedlnosti, pod natlakem materialismu,velkych koncernu ,ktere bohatnou na valce a jejiz clenove jsou cleny vlady USA.
Mnozi vedi,ze tato valka je pro, tak zvany demokraticky stat Israel.
Jak demokraticky?
Israel:Gentiles Banned,tak muzeme cist,ze ctyri studenti prava z Netanye prumyslovky byli zastaveni a odmitl se jim vstup do Sheronova obchodniho centra na zaklade,ze vypadaji nezidovsky.Jejich dokumenty overeny,auto prohledano.
Velmi poucny je clanek na rense
http://.com/general75/spared.htm
vrele doporucuji vsem knezim, jez hlasaji lasku a paratelstvi ke vsem lidem, necht si krestane uvedomi ,jak jsou ohlupovani politiky a mediema.

128895

12.2.2007 9:09

Šáh v Iráne chýba

Sid 91.?.?.?

Volby? Ale veď každého kandidáta musí schváliť Rada dementov v turbanoch. Inak by už predsa dávno vyhral niekto, kto by reálne, anie len kôli zahraničiu zakázal kameňovanie a popravy nezletilých. Tak isto je potrebné zrušiť revolučným gardistom štatút polobohov. Šáh bol možno až príliš naklonený USA, ale bol to jeden s najinteligentnejších a najpokrokovejších vládcov v histórí celej Ázie. Zasadzoval sa za modernizáciu a práva žien. Niečo ako Ataturk. Keby nebolo toho senilného fanatika Chomejního, Irán by už dávno Turecko predbehol, a niekto by možno spomínal aj členstvo v EÚ.
PS: to čo stváral Chomejní som napísal do posledného príspevku v poslednom článku o Iráne.

128535

12.2.2007 17:05

RE: Šáh v Iráne chýba

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128535

A co volby treba v USA, myslite si, ze lobbyste jako AIPAC maji mensi vliv na obsazeni Kongresu ci uradu americkeho presidenta? [překvapení] [oči v sloup] [mrknutí jedním okem] Lze to aplikovat v celem demokratickem svete. Provazanost medii, penez, korupce a politiky.

128574

12.2.2007 17:23

RE: Šáh v Iráne chýba

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128574

Kandidáti v Amerike sa naozaj od seba zásadne nelíšia a lobby tam určite je. Ale človek tam môže žiť s tým, že bude politiku ignorovať. v Iráne sa to nedá. Kebyže sa žena jedného dňa rozhodne, že už nebude nosiť na sebe to vrece, nabehne náboženský policajt, vytiahne bičík a potom aj svoj. V Iráne viacej vplýva na život človeka, aké je tam vedenie.

128577

12.2.2007 23:01

RE: Šáh v Iráne chýba

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128577

Chcete tim naznacit, ze v demokracii muze clovek ignorovat zakon a prekracovat ho bez rizika postihu? [překvapení] Samozrejme o tom jake ty zakony jsou to je druha vec, ale o tom uz jsme diskutovali a dat si druhe kolecko nedava smysl. Ja zastavam pozici, ze vynutit si zmenu silou zvenci je v pripade islamu nemozne. Vychazim pritom z realne situace v Afganistanu (25 let obcanske valky) a Iraku.

Neresim filosoficko-etickou stranku veci, zda si to mistni obyvatelstvo zaslouzi ci ne. Mne se taky nikdo neptal zda si zaslouzim zit ve vychodnim bloku. Muj nesmiritelny konflikt s rezimem se nekonal pouze z duvodu padu zelezne opony. Samozrejme bych si musel nest dusledky sveho konani a nejenom ja, jak jsem poznal realny socialismus. Neprosel jsem do te doby procesem "vystrizliveni do reality", mel jsem 19 let. Bylo by to vsak pouze otazkou casu. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

128608

13.2.2007 18:32

RE: Šáh v Iráne chýba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 128577

SIDe, jak mi tedy vysvětlíte, když se v tom "zlém, ale hlavně silně protižidovském Iránu", židé zabydleli tak, že se nechtějí vrátit zpět do Izraele ani na výzvu izraelské vlády? Eretz.cz jistě nebudete podezírat, že jde o nějaké výmysly. Mj. ta zpráva je stará asi měsíc.

USA nás ujišťuje, že se nechystají na Irán, ale výzva, aby se židé vrátili do "vlasti" vypovídá o opaku.

Iránským židům se nechce zpět do Izraele-informuje eretz.cz
Íránští Židé odmítají naléhavé výzvy k odchodu ze země

Autor: Hana Levi Julian, Gil Zohar
čtvrtek, 11. 01. 2007
Íránští Židé ignorují naléhavé výzvy představitelů amerických židovských komunit a Židovské společnosti pro pomoc přistěhovalcům (Hebrew Immigrant Aid Society - HIAS), že musí opustit Islámskou republiku.

Kampaň, jejímž cílem bylo přesvědčit 25.000 íránských Židů, aby zachránili své životy a odešli z Íránu, byla ukončena. Podle statistik HIAS opustilo Írán v období od října 2005 do září 2006 jen 152 Židů, což je o 40 % méně než počet Židů, kteří z Islámské republiky uprchli za to samé období v letech 2004 – 2005. Rok předtím opustilo Írán jen 183 Židů.

Zdroje uvádějí, že Židé, kteří Írán v posledních letech opustili uváděli ekonomické a rodinné důvody jako primární důvod svého kroku – nikoliv důvody politické.

Ukázalo se, že opakované hrozby íránského prezidenta Mahmúda Ahmadinežáda (Mahmoud Ahmadinejad), že „vymaže Izrael z mapy“ nevyvolaly v 25.000 židovské komunitě, která v Íránu stále žije, poplach.

Ani nedávná konference o popírání holocaustu, kterou íránský prezident hostil v Teheránu, se zdá neměla větší vliv na neochotu íránských Židů odejít.

Vliv neměla ani loňská soutěž předního íránského deníku o nejlepší karikaturu holocaustu, která byla vyhlášena v reakci na otištění karikatur zakladatele islámu Mohameda v dánském deníku.

Jiné íránské menšiny nicméně časem neplýtvají.

Pracovníci HIAS ve Vídni hlásí značný nárůst počtu uprchlíků z Iránu, kteří jsou jiného než židovského náboženství, a to včetně stoupenců Bahai.

mbs

Článek vychází z informací zpravodajského webu Arutz Sheva – Israel National News, zejména článku Iranian Jews Reject Urgent Warnings to Leave

128688

12.2.2007 20:32

N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Tak jsou to duvody na bombardovani? V zidovskem nabozenstvi se podporuje klamani, podvody a v jejich bibli se dovoluje sex s detma po sedmi letech.
Take bych zbomardovala Texas, kde Bushovsky ranch ma specialni jmeno. A co tak ty pedofilske party v Bilem Dome, kde Regan, stary Bush a jejich pratele tam tryznili deti?
Ale jenom organizator L. King si sedi v zalari. A co G.Bush, co je neverny a mel stale navstevy v Bilem Dome od homosexualniho prostituta? Proste zmena vlady by byla take dobra a Cizkovy by ty bomby jiste nevadily.

128594

12.2.2007 21:13

Dotyčná dáma je "dlouholetá mírová aktivistka"

A.S. Pergill 89.?.?.?

"Po 11. září začala pracovat na tom, aby zabránila dalšímu vraždění a zkáze v jiných zemích z rukou americké vlády."
Jistý britský šlechtic, známý pod přezdívkou "lord Hau-Hau", v tomto duchu pracoval v německém rozhlase za WW2. A polehčující okolností bylo, že byl ze smíšeného manželství a měl jak britské tak říšskoněmecké občanství. Takže dost dobže nemohl říct Němcům ne, když ho začátek války zastihl v Německu. Přesto mu to bylo houby platné a podíval se na svět z oprátky.
Tihle "míroví aktivisté" dělají naprosto to samé a nemají ani ani jeho polehčující okolnosti.
"Míroví aktivisté", kteří výrazně přispěli k porážce USA ve Vietnamu (protože z vojenského hlediska byla válka před začátkem mírových rozhovorů prakticky vyhraná) a vytvořili politický tlak na to, aby USA nereagovaly na excesívní porušování mírových dohod prakticky od okamžiku jejich podpisu, mají na rukou krev statisíců lidí (komunistický režim bezprostředně po válce povraždil víc lidí, než kolik v ní padlo) a nesou pravděpodobně větší míru viny než ten lord Hau-Hau, který byl spíše politováníhodnou postavičkou a jeho propaganda měla minimální odezvu. A rozhodně by si tu šibenici (nebo jiné podobné zařízení) zasloužili víc než on, minimálně od doby, kdy se jednoznačně prokázalo jejich napojení na sovětskou tajnou službu.
Obávám se, že tahle dáma hodlá aspirovat na podobné postavení v budoucí válce.
Tato civilizace by měla velice rychle obnovit představu, že zrada je zločin z nejohavnějších a náleží za něj úměrný trest.

128598

12.2.2007 22:06

lidska prava

texaskycizek 70.?.?.?

Damy a panove, obcasni souzi a sousky,ty nase debaty se vlastne toci okolo lidskych prav. Vsichni jiste uznate, ze je zadouci, aby vsichni na svete zili v aspon castecne svobode. Zit si jak chci, dle mych moznosti a schopnosti. Bohuzel je v lidske nature si chtit zit daleko lepe a nejak se k tomu dostat pokud mozno bez prace. Vsak to vsichni znate. Nacelnik, vladyka,knize,kral,cisar,predseda ulicniho vyboru, vedouci stranicke bunky,stranicke organizace, takovych titulu jsou tisice. Podstatne je, ze nikdo z nich nechce moc robit a chce hrabat. Vubec jsem se nezminil o tech nejhorsich - o kouzelnicich, samanech, knezich, papezich a ajatolech. To jsou ti nejhorsi. At se vezme jakekoliv nabozenstvi. Ten saman ma autoritu primo od Boha, ktery mu zrejme poradil, jak se vyhnout poctive praci. No a pak takovi lide napisi navody k zivotu, jako Bible,Koran, nebo Talmud. Primo od Boha - jak se udrzet u moci. Jak nemuset makat. Jak mit absolutni kontrolu nad zenami. Nejaky stary pedofil psal ta povoleni k soulozi s 3 a 7mi letymi holcickami. Ale, nezapomente, je to primo od Boha. Tak to plati, ne? Vy zeny vite, ze mate ostry jazyk. Jak to zkontrolovat? Bic zcela urcite pracuje. Da se rici, ze vetsina sveta se jiz techto bludu zbavila, ale jeste dosti velke casti v tom jsou. A samozrejme jejich "vudci"(spise kontrolori)se vzdy budou citit ohrozeni, jenom prostou existenci svobodneho sveta. A chteji atomovky, aby se nemuseli vzdat sve kontroly a nenavideji USA, ktera jedina neco ve svete dela, aby se to zmenilo a samozrejme se ohaneji narodni suverenitou, nabozenskymi zvyklostmi, kulturou, atd.atp. To by snad pro dnesek melo stacit.
Texaskycizek

128604

12.2.2007 23:53

RE: lidska prava

Misu 193.?.?.?

Reakce na 128604

Hele texasane, cim dal vic mi pripominas Leha. To neni zadna pocta, spise naopak. Nejak mam pocit, ze budes jeho dalsi reinkarnace.
Tvoje "argumenty" jsou tam slaboucke, tvoje 'oslneni" USA je tak neuveritelne nekriticke, ze na ne nema cenu nijak reagovat. Pouze se utvrzuji v tom, ze ma cenu hledat inteligenci ve vesmiru, nebot zde na Zemi evidentne chybi...

Pro ostatni - srovnejte argumentaci cipizaka s lehem: Radoby inteligentni povidani, neustale oznacovani nesouhlasicich komunisty, podpora atomovemu bombardovani a "osvobozovani", trochu jiny, ale zase pekne napsany "zivotni pribeh"...

128610

12.2.2007 23:54

RE: lidska prava

Misu 193.?.?.?

Reakce na 128610

Jo, taky by jsi mohl byt Kema - Mikin, taky se mu dost podobas...

128611

13.2.2007 2:05

RE: lidska prava

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128611

Tak Vy rikate, ze existuje cela rada lidi, kteri smysli jako ja? Z toho mam radost!
Texaskycizek

(Poslyšte, žádám vás abyste omezil počet příspěvku. Normálně máte nárok na 10 příspěvků měsíčně. Jen za dnešek jste jich tady postoval 11. Upozorňuji vás, že další vaše nasírací, bezobsažné příspěvky budu mazat, ledaže byste v nich něco skutečně sděloval. Tlachat si jděte jinam. Editor)

128620

13.2.2007 0:26

RE: lidska prava

Pavel -Čert- Němec 213.?.?.?

Reakce na 128604

Zatim to vypada tak, ze ve jmenu svobody a boje proti terorismu se svoboda orezava kde to jen jde, umiraji nevinni a "terorismus" se vraci jako bumerang coby odplata za krivdy. Ve jmenu boha, ktery promluvil k Bushovi a na zaklade lzi se napada sekularni stat, ktery o svych zbranich nelhal a dava se prostor vzniku sektarskeho nasili tam kde driv nebylo. A nyni opet stat plny jadernych zbrani nabada k utoku na zemi, ktere uziti jadra na nemirove ucely nedokazali. Stat, ktery se s puvodnim obyvatelstvem vubec nesere, a ktery prekrucuje a lze jak se mu to hodi. K tomu nam tu sbor uzitecnych idiotu vypravi pohadky o asi nejspatnejsim state na svete, ze si zasluhuje promptni zasah, at pri tom zarve lidi kolik chce... [bliji]

128613

13.2.2007 1:56

Nemyslim, ze je treba opakovat starou znamou pravdu

z.a.p 74.?.?.?

ze prvni ztratou kazde valky je pravda. To se jiz stalo.

Dalo by se ocekavat, ze temto usoplenym lzim bude verit jen primitiv, rozhodne ne znaly a sectely clovek... nez vsak ejhle, je tu prave mezi nami Cechy, kteri se mame za vseobecne vzdelane, nekolik primitivu kteri veri tomuto skvaru a dokonce jej tu siri! Divit se ci nedivit pada hamletovska otazka, je to vne moji zazite skusenosti. Nejsem si jist... snad to pisou cizinci kteri se naucili cesky?? Snad totalni blazni...provokateri? Necestni valecni stvaci? Nemohu to pochopit... rozhodne to nemohou byt lide dobre vule.

Vezmete si prumernou ceskou sofistikovanost tech, kteri prosli obdobim normalizace po roce 1969 - vzdyt to byla takova prekrasna lekce v propagande! Kdo tim prosel, kdo to zazil ma na cely zivot zakorenenou rezervaci vuci cemukoli oficielnimu. Je uplne lhostejne, zda ten rezim byl tzv. komunisticky ci tzv. demokraticky. Nevidim v prostredcich a cilech zadny rozdil!

Co by mel mit na mysli kazdy, pred ktereho jsou postaveny "dukazy" typu bicovani nevinnyvh zen v Iranu je v prvni rade otevrit oci. Oci sveho rozumu a podvolit se pritom strizlive uvaze. Jak absurdni takova 'zvest' musi byt... uvazte, zena-matka je pateri kazde spolecnosti. Jak by vubec mohla existovat (jakakoli) spolecnost dopoustejici se takovych neuveritelnych krutosti. Jedna se mozna o par uchylek, to se deje vsude. Vse se necha zvelicit a prekroutit.

Uvazte, co by se pri trose 'dobre vule' nechalo vytriskat z toho druhu masove vrazdy zen prasecim farmarem v Britske Columbii, Kanade. Priznal se pry, ze jich oddelal 49 a mel 'chut' to dotahnout na rovnou padesatku!! Ptam se: je proto Kanada zemi, kde se rutinne vrazdi zeny? 'Dukazy' tu jsou. Vzdyt kazdy v jine casti sveta, kdo by si na tom chtel zalozit propagandisticky blog s tim musi mit zaruceny uspech! A takovych blogu si mohu zaridit deset, budu-li mit zajem. A vsude oslnovat mym druhem zarucene 'pravdy'. Technicke moznosti k velmi 'popisnym' fotografiim jsou nekonecne... tak proc ne?

Ciste nahodou, vzpominate na ty historie o "vyhazovani nemluvnat z inkubatoru" irackymi vojaky v Kuwaitu? Pravda-nepravda, ale poslouzilo to v dane dobe svemu ucelu na vybornou!
z.a.p

128617

13.2.2007 5:56

RE: Nemyslim, ze je treba opakovat starou znamou pravdu

Outofjacket 155.?.?.?

Reakce na 128617

Ano, pane z.a.p., napsal jste to dobre a hlavne Vase prvni veta to vyjadrila souhrnne. Co k tomu dodat? Snad jen tohle:

Next the statesmen will invent cheap lies, putting the blame upon the nation that is attacked, and every man will be glad of those conscience-soothing falsities, and will diligently study them, and refuse to examine any refutations of them; and thus he will by and by convince himself that the war is just, and will thank God for the better sleep he enjoys after this process of grotesque self-deception. [The Mysterious Stranger, 1916]
-Mark Twain

Statnici si pak vymysli levne lzi, svali vinu na narod na ktery se utoci a kazdy clovek bude vdecny za ty nepravdivosti ulehcujici svedomi, a bude je usilovne studovat, odmitaje prezkoumat moznost zavrzeni kterekoli z tech lzi; a tak postupne presvedci sam sebe, ze ta valka je spravedliva a bude dekovat Bohu za lepsi spanek jemuz se tesi po tomto procesu smesneho sebe-obelhani.
[volny preklad - pozn.]

Co se zmenilo od roku 1916? ...jen datum!

Ovsem zkuste to nekdo vysvetlit tomu panovi, ktery:
- ma ve svem znaku heslo "dolary nikdy nesmrdi";
- za jedinou cetbu hodnou jeho pozoruhodneho intelektu povazuje vypis ze sveho bankovniho konta a Sulchan Aruch;
- vychytralost vedouci k osobnimu prospechu za kazdou cenu povysuje na lidskou ctnost (vrozenou vyhradne vyznavacum Talmudu)....
...a s nezmernou ironii se pokazde louci s diskutujicimi jako se stadem servilnich a nemyslicich Gojimu!

Outofjacket [bliji] [pláč] [pláč]

128632

13.2.2007 2:05

jakepak copak

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

co to tady melete, vmesovani se do suverenity statu?????
tam se pujde pokud se bude chtit, at uz se to lidu libi nebo ne?? podivejme se na irak ci kam jinam chcete, pokud je statni zajem, tak nijake zabrany, ci demokraticky postup neexistuje, resp. ano, ten, ktery vam ONI reknou, ze je ten spravny!!!takze tam vleti a pak vas tak oblbnou, ze tomu zacnete verit, ze to je spravne!!!

128619

13.2.2007 17:25

Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Někteří zde pomlouvali Irán a tvrdili že je tam nějakým způsobem schvalována pedofilie. To je naprostý nesmysl. Irán je totiž čistý a zdravý národní stát kde jsou všechny úchylky tvrdě potírány, kde si lidé váží tradic a kultury svého národa a kde se řídí svým náboženstvím. Jsou tedy na tom mnohem líp než multikulturní a zdegenerovaný západ, který řadu úchylek toleruje a dokonce prosazuje. Iránský režim je vynikající. Evropské národy by si měli vzít z Iránu příklad a řídit se svým křestanským náboženstvím a ctít svoji kulturu a tradice. Jedině tak přežijeme a zachráníme se před NWO.
Já doufám že Iránci budou nadále stát za svým režim a bránit svoji svobodu, víru a kulturu tak jako dosud. Rozhodně je mnohem lepší národní režim který je v Iránu než protinárodní demoliberální režim v USA.

128683

13.2.2007 17:54

RE: Obdivuhodný Irán

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128683

A- Prial by som Vám dostať aspoň jeden výprask od náboženskej polície, napríklad za to, že ste mali doma ženu, ktorá nie je vaša príbuzná.
B- Veď vďaka multikulturalizmu sem plnými dúškami prúdi váš milovaný islam, možno tu za pár rokov tiež bude islamská republika.
C- Mladí Iránci ten režim nenávidia, predstavte si že si ani nemôžete obliecť tričko so svojou oblúbenou kapelou.
D- Ak by v Európe vládli kresťanské režimi, držala by viacej s USA.
E- Sobáše sú v Iráne povolené ženám od 9 rokov, nezletilé prostitútky sú vyhladávané hlavne fízlami.
F- Patríte medzi zvláštnu skupinu ludí, ktorá už nie je ani na Slovensku. To by ste vážne lozil každému páru do postele a skúmal, či sú manželia?
PS: Odporúčam vypočuť si punkovú kapelu NOFX. Pesničky Vanilla Sex a There is no fun in fundamentalism sú presne o vás.

128686

14.2.2007 21:41

RE: Obdivuhodný Irán

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 128686

>A- Prial by som Vám dostať aspoň jeden výprask od
>náboženskej polície, napríklad za to, že ste mali doma
>ženu, ktorá nie je vaša príbuzná.

Správně. Jediný zaručeně funkční způsob jak uchránit ženy před tím aby se staly lacinými děvkami. Chcete pak jednu takovou mít doma jako matku vašich dětí?

>B- Veď vďaka multikulturalizmu sem plnými dúškami prúdi
>váš milovaný islam, možno tu za pár rokov tiež bude
>islamská republika.

Některé prvky by bylo záhodno převzít dříve, než bude pozdě.

>C- Mladí Iránci ten režim nenávidia, predstavte si že si ani
>nemôžete obliecť tričko so svojou oblúbenou kapelou.

Naprosto zdrcující a katastrofální! Ta frustrace! Nesnesitelné. Hned nato se jdou ze zoufalství oběsit nebo postřílet pár spolužáků, že?

>D- Ak by v Európe vládli kresťanské režimi, držala by
>viacej s USA. (Režimy sa pise - aj v slovencine - s "y".

Proč by křesťanske režimy měly držet basu s barbary první třídy, maskovanými jako "takykřesťané"? A vůbec, "křesťanský režim", co je to za zvrácená blbost?!

>E- Sobáše sú v Iráne povolené ženám od 9 rokov, nezletilé
>prostitútky sú vyhladávané hlavne fízlami.

Mrzi tě, že u nás ne? A myslíš si, že u křesťanů tomu bylo jinak? Donedávna ne! To je ale jejich věc. Žádný rozumný člověk to neudělá, i když to náboženský zákon umožňuje. Kdo vůbec stanovil tu hranici? Příroda, nějaký zákon, nebo Bůh? Jak to posoudit?

>F- Patríte medzi zvláštnu skupinu ludí, ktorá už nie je ani
>na Slovensku. To by ste vážne lozil každému páru do postele
>a skúmal, či sú manželia?

Nic takového se neděje! Ale líbilo by se ti to, co? [velký smích]

>PS: Odporúčam vypočuť si punkovú kapelu NOFX. Pesničky
>Vanilla Sex a There is no fun in fundamentalism sú presne o
>vás.

Aha, tak teď už je definitivně jasné odkud vane vítr... jedním uchem dovnitř a druhým ven... v cestě nic nestojí.
A co tak Tokyo Hotel? Nic, že. Bezmozci zpívající (německy) pro bezmozky... stejný humus.

128779

15.2.2007 17:12

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128686

A-V Iránu jsou rozhodně mnohem lepší zákony než na západě. netvrdím že souhlasím konkrétně s tím příkladem jenž uvádíte, ale každopádně je faktem že Irán je zdravý stát s vynikající morálkou, zatímco u nás v Evropě tolerujeme kdejaké úchyláky, fetáky, kriminálníky atd.
B-Takže je vidět že jste mimo. Multikulturalismus zde zavádějí sionisté a spolu s USA a EU, aby zprznili a zničili národy západu a nahradili je amerikanizovanou zdegenerovanou masou barevných. Něco takového by Iránský režim ve své zemi nikdy nedopustil.
C-Většina Iránců svůj režim podporuje. Podle mne je rozhodně lepší když mládež vzhlíží k mučedníků, hrdinům a velikánům svého národa, než aby vzhlížela k nějakým úchylným fetáckým kapelám z USA a pod.
D-Naprosto se mýlíte. Sionistické USA nemají s opravdovým křestanstvím nic společného. Právě NWO je nejhorším nepřítelem křestanství i všech ostatních náboženství. Opravdoví křestané v Evropě jsou vždy antiami a křestanské režimy by se staly součástí antiamerické koalice.
E-O tom nic nevím, pochybuju že by to byla pravda. Každopádně vím že v Iránu nejsou povoleny úchylky jako např. homosexualita, jsou tam tvrdé tresty pro zločince, hodnoty jako Bůh, vlast či rodina tam mají lidé v posvátné úctě. Irán je tudíž na tom morálně mnohem lépe než západ a my bychom se měli dostat na jeho úroven.
F-Omyl, lidí s konzervativními a vlasteneckými názory jaké mám já je v Evropě stále dost, ve volbách jsou úspěšní(naposled vyhráli parlamentní volby v Srbsku atd.).

128841

15.2.2007 18:00

RE: Obdivuhodný Irán

Sid 84.?.?.?

Reakce na 128841

A- Je morálne, keď fízli znásilnia pomali každú ženu, ktorú zatknú z nejaký prečin? Je morálne testať obete znásilnení?
B- Tou masou farebných myslíte aj moslimov alebo len afričanov?
C- Obdivovať niekoho kto posielal na smrť 15 ročné dievčatá je humus. Hrdinom Iránu bol Šáh, nie pedofil Chomejní.
Divil by ste sa koľko spoločných názorov napríklad na Busha alebo neocons máte s tými úchylnými feťáckymi kapelami, i keď oni to samozrejme kritizujú z iného uhla.
D- Potom si ale mýlite konzervatívcov a náckov. Konzervatívci sú vždy za jednotu s USA, lebom sú za jednotu západu.
E- Vpodstate tam nie je povolená ani heterosexualita (pred svatbou),i keď fízli smú všetko.
F- Človek môže byť akokoľvek konzervatívny a vlastenecký, Irán obdivovať nemusí. Myslíte si že taký pápež alebo spomínaný Buchanan obdivujú teokraciu s kameňovaním a verejnými popravami?

128847

15.2.2007 19:21

RE: Obdivuhodný Irán

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 128847

Začněte zametat před vlastním prahem. Rozhlédněte se kolem sebe... po dětské práci v křesťanských společnostech, pedofilii, prostituci mladistvch obojího pohlaví - a nemontujte se do věcí, po nichž Vám za prvé vůbec nic není, a kterým za druhé vůbec nerozumíte!

Našetřete si pět peněz a jeďte do Íránu. Pozorujte a porovnávejte. Až se vrátíte, pak mluvte. Zatím k tomu nemáte ani to nejmenší oprávnění. Pište jen máte-li co říct - to není volný glejt na papuškování.

Dobrý den.

128854

15.2.2007 20:04

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128847

A- A odkud to máte? Nic z toho se v Iránu neděje, alespon ne tak jak to popisujete. V Iránu si naopak své ženy střeží jako oko v hlavě.
B-Já proti žádné rase nic nemám. Ale nelíbí se mi multikulti kterou nám zde sionisté po vzoru USA zavádějí. Tou barevnou masou myslím to co vzejde smícháním příslušníků všech možných ras a národů. A přesně takovou budoucnost nám Washington a Tel Aviv připravují.
C-Šáh byl kolaborant který zradil svoji zem a posluhoval Amíkům. Jeho kolegové(taky kolaboranti) politici v západních zemích nám zde zavádějí multikulti a dekadenci. Oproti tomo Chomejní(který nemá s pedofilií nic společného) osvobodil svoji zem a bojoval za spásu kultury a tradic svého lidu. To je podle mne obdivuhodné.
A ty úchylné fetácké kapely jsou jedním z produktů globalizace a amerikanizace které Bush a neokoni šíří ve světě.
D-"Konzervativci" kteří kolaborují s USA a EU, kteří tolerují homosexualitu a další úchylky, kteří souhlasí s multikulti a s dekadencí, jsou u mne pseudokonzervativci. Já podporuju nacionalisty jako jsou Le Pen, Sadám, Miloševič, Putin, Ahmadenižád, Lukašenko, Žirinovskij, Karadžič a další jež bojují za přežití a svobodu svých národů proti NWO.
E-Jejich přísný pohled na sex před a po svatbou je jen jejich věc. Rozhodně to neznamená nějaké ohrožení heterosexuality.
F-Irán je země jež dokonalým zpsobem chrání svoji víru, tradice a kulturu. A to obdivují všichni opravdoví vlastenci. Papež musí být umírněný aby nerozlítil mocipány z USA a EU. Pokud vím tak Buchanan je skutečný konzervativec jenž odsuzuje agresivní politiku Bushe a neokonů.

128858

15.2.2007 20:44

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128858

>A- A odkud to máte? Nic z toho se v Iránu neděje, alespon ne
>tak jak to popisujete. V Iránu si naopak své ženy střeží
>jako oko v hlavě.

Tak Zorbo neštvete mě! Tak oni si v Iránu střeží SVÉ ženy jako oko v hlavě, jo? A co když si žena SVÉHO muže chce také střežit jako oko ve své hlavě? Ona nárok nemá, jo? On může vše a ona nic, viď? Tak to tedy ne! Takovéhle týpky jako jsi tedy nesnáším! Jak by se ti líbilo, kdyby si spolčené ženy řekly, že děti mužského pohlaví je třeba zardousit, protože by je mohly tyto jejich vlastní zvrhlé děti v dospělosti za jejich sexualitu kamenovat?

Chápeš vůbec ten fakt, že muži a ženy si jsou jako lidské bytosti rovny? Nechápeš viď. Tak jdi do hajzlu.

128859

16.2.2007 21:55

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128859

Vy jste se nějak rozohnila [velký smích]
Souhlasím v zásadě s "rovnoprávností" mužů a žen. Ovšem vnímám ji jinak než vy a s feministickými názory rozhodně nesouhlasím. Muži i ženy mají ve zdravé společnosti své předem určené ulohy. Muž je prostě živitel rodiny a žena se má v prvé řadě starat o domácnost a o děti. Tak to fungovalo po všechny věky bez problémů a tak to ve velké části světa funguje dodnes(např. ve zminovaném Iránu). Takováto zdravá národní společnost v níž se dodržují tradiční role mužů i žen je podle mne správná. Nelíbí se mi amerikanizované a zdegenerované západní společnosti v nichž běžně ženy zastávají pozice jež náleží mužům a naopak muži zastávají často roli žen. Takováto zdegenerovaná společnost nemá naději na budoucnost. Proto jsem pro obnovení tradiční společnosti a pro patriarchát tak jak to tu u nás bylo před nástupem globalizace a amerikanizace. A je dobře že země jako Irán(a další) se drží svých tradic a nepodléhají tlakům globalizace.
Já si prostě vážím ženy jež je oddanou manželkou svému muži a milující matkou svým dětem. Naopak si nevážím kdejaké "úspěšné" manažerky, právničky nebo nějaké vojákyně či policistky.

PS: Na jeden váš příspěvek jsem reagoval o něco níže na této diskuzi, ovšem v tom příspěvku jsem reagoval i na jiné diskutující, ale vy tu část určenou vám jistě najdete [mrknutí jedním okem]

129011

16.2.2007 22:23

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 129011

Hele, Ty ucho jedno bláznivý, uvědomuješ si všechny souvislosti? Promiň Zorbo, mám tendenci Ti tykat, ale vrátím se slušně k vykání. Jaké úlohy jsou předem dané ve zdravé společnosti, když přijmete představu, že ještě před 10 tisíci lety žili lidé v tlupách a malovali po zdech jeskyní své představy o životě? Muž v žádném případě nebyl v minulosti živitel rodiny, protože „rodinou“ byla celá tlupa. Náš chrup vypovídá o tom, že jsme všežravci, nikoliv masožravci, takže sběračky rostlinné stravy byly vlastně důležitější než sváteční lovci. Vždyť i dnes se lidé živí z 80 procent rostlinnou potravou a jen 20 procent masem.

Prostě žádný živitel rodiny nikdy neexistoval, to je chiméra a pomluva nejvyšších tvorů světa- samic, které stejně jako všechny ostatní samice světa pochopitelně dokázaly uživit svá mláďata samy. Tak to příroda zamýšlela a tak to taky realizovala. Pokud chcete udržet tradiční rodinu, pak toto nemůže být založeno na násilím vůči ženám, ale na nové morálce kladoucí důraz na odpovědnosti k rodině obou pohlaví.

129013

17.2.2007 0:27

RE: Obdivuhodný Irán

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129013

Nic si z toho nedělejte. Příště se třeba narodíte s pindíkem. A pak mudrujte. [mrknutí jedním okem]

129021

17.2.2007 8:34

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 129021

Mně vyhovuje mudrovat i bez pindíka. Ale někdy mudruju i když mám pindíka. [vyplazený jazyk]

129045

17.2.2007 13:56

RE: Obdivuhodný Irán

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 129045

Paní Jarmilo,
mudrování s pindíkem to nevyřeší... [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Lahvinku vína a správný prstoklad a jede to i bez mudrování. [velký smích]
A když ani tohle nepomůže, potom zkusit Viagru! [mrknutí jedním okem]

129063

17.2.2007 11:46

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129013

Jenže mi snad neřešíme problémy prvobytně pospolné pravěké společnosti(což je ta kterou jste popsala ve svém prvním odstavci). Řešíme zde přece problémy civilizované společnosti, tedy problémy kulturních lidí(čímž ovšem nechci urážet ony pravěké tlupy). A faktem je že civilizovaná lidská společnost funguje již více než 5 000 let(tedy od doby kdy vznikly první civilizace) na více méně stejném či obdobném společensko-rodinném uspořádání, tedy na patriarchátu. Samozřejmě že jednotlivé kultury v jednotlivých dobách byly nesmírně rozdílné, ovšem základní věci měli společné. A jednou z těch základních věcí byla i tradiční rodina, jejíž hlavou byl muž, ten zastával úlohu onoho živitele a ochránce(vykonával hlavní povolání, sloužil v armádě atd.), oproti tomu jeho žena měla v prvé řadě vždy na starost domácnost a děti a popřípadě některé práce jež se většinou týkaly povolání jejího muže(např. manžela sedláka s ním pracovala na poli atd.). No a na tomhle patriarchálním principu fungovala každá civilizovaná společnost a velká část jich tak funguje dodnes.

Takže podle vás dokážou ženy existovat bez mužů(respektive bez nich úspěšně vychovávat děti)? Nic takového není možné, obě pohlaví se navzájem potřebují a jsou nerozlučná, tvoří nedělitelné lidské pokolení. Lidé nejsou zvířata a proto je nelze ke zvířatům přirovnávat.
Nevím co máte na mysli násilím vůči ženám a tou novou morálkou. Podle mne je jasné že vždy v tradiční rodině a morálce měli vůči rodině odpovědnost vždy jak muž tak i žena, to je podle mne samozřejmé a funguje to všude tam kde byla či ještě je tradiční společnost. Každý, muž i žena, by měl mít svoji odpovědnost i své povinnosti vůči rodině.

129057

16.2.2007 23:30

RE: Obdivuhodný Irán

Mea sharim 84.?.?.?

Reakce na 129011

>Muž je prostě živitel rodiny a žena se má v prvé řadě starat o domácnost a o děti. Tak to fungovalo po všechny věky bez problémů tak to ve velké části světa funguje dodnes(např. ve zminovaném Iránu). Takováto zdravá národní společnost v níž se dodržují tradiční role mužů i žen je podle mne správná.

Presne TAK to funguje v tradicnych zidovskych rodinach. Len dufam, ze Vam tato informacia teraz "nezamútila" Vas kontext [smích]

129018

18.2.2007 22:41

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129018

Přesně tak to funguje ve všech tradičních rodinách. A tradiční rodina je instituce kterou chtějí sionisti a spol. zničit aby mohli nastolit svoji světovládu. Samozřejmě chtějí zničit tradiční rodinu u všech národů.

129187

17.2.2007 9:05

RE: Obdivuhodný Irán

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 128841

>A-V Iránu jsou rozhodně mnohem lepší zákony než na západě.

Zorbo a myslis si, ze v Iranu jsou lepsi zakony nez v CR?

129047

18.2.2007 19:55

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129047

Ano myslím. V Iránu potírají kriminálníky a úchyláky. Oproti tomu u nás víc chrání kdejaké zločince a úchyláky než normální zdravé lidi. Podle mne by i zákony u nás v ČR měly vycházet z tradic našich předků a z naší křestanské víry, takové zákony by byly mnohem lepší než ty demoliberální.

129176

13.2.2007 19:17

RE: Obdivuhodný Irán

Islam 66.?.?.?

Reakce na 128683

>Irán je totiž čistý a zdravý národní stát kde jsou všechny
>úchylky tvrdě potírány, kde si lidé váží tradic a kultury
>svého národa a kde se řídí svým náboženstvím.

:: klikame a divime sa!

128690

13.2.2007 19:44

RE: Obdivuhodný Irán

Sid 91.?.?.?

Reakce na 128690

Krutý pohľad je hlavne na tú úbohú ženu, čo ju idú kameňovať, ale tunajším ahmadinejadistom to asi oči neotvorí. Asi niekto napíše, že sú za tým sionisti.

128691

15.2.2007 17:15

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128691

Máte pravdu, tohle je děsný středověk a tohle by si zdejší diskutéři měli taky trochu uvědomit, že muslimské země mají středověké móresy, kterých nejsou dodnes ochotni se zbavit.

128843

16.2.2007 8:51

RE: Obdivuhodný Irán

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 128843

Ten středověk je pouze z našeho západního úhlu pohledu. Oni zase vnímají jako krajně nemravné některé naše móresy. Třeba výkvět civilizace na E55. Pro méně informované, E55 je míněna část této silnice u Teplic, která vede k hraničnímu přechodu do Německa a je plná prostitutek. Nedávno pozavírali v Rakousku gang, který vyráběl a distribuoval pedofilní porno. Nejsme o nic lepší, než ten Iránský středověk. Jsme pouze JINÍ. Nemáme právo vnucovat komukoli svá měřítka a hodnoty. Nikdo nemá právo si myslet, že jeho hodnoty jsou lepší, než hodnoty jiného člověka. Každé hodnoty vznikly v jiném lokálním a historickém kontextu. Pod praporem křesťanských hodnot a demokracie zemřelo v dějinách lidstva asi nejvíce lidí. Jsou to tedy správné hodnoty, pokud tvoří takovéto vůdce? A za těmi vůdci stojí takové množství přisluhovačů?

Píšete, že nejsou ochotni se svých móresů zbavit. Ano, mě se jejich hodnoty také nelíbí. Stejně jako se mi nelíbí dětské prostitutky a prostituti tady u nás v Trmicích. A tak se Vás ptám. Co je Vám do jejich móresů? Proč by se jich měli zbavovat? Jsou to jejich móresy. Oni se o ty Vaše také nestarají. A to už pomíjím, že ty tolik odsuzované příklady středověkého myšlení jsou zpravidla plodem lokálních bigotních vládců.

No a další věc je, že s bombami a bajonety tam ten středověk stejně nikdo nevymýtí i kdyby mu o to nakrásně šlo.

P.S. Nedávno jsem někde četl, že ten nejvulgárnější japonský samuraj by byl v evropském prostředí považován za vzor gentlemana. Prostě jiná kultura. Je to důvod nám ji vnucovat, když je evidentně lepší? A ještě za pomoci tanků a kanónů?

128914

16.2.2007 10:17

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128914

Mýlíte se Davide (obvykle tohle píšu Alexe, ale dnes musím i Vám[smích]), oni nejsou pouze JINÍ, oni jsou totalitní. Zatímco v minulosti všichni dobře chápali, že komunismus je totalita, dnešní muži jaksi nechápou, že v muslimských zemích také vládne totalita. Protože jestliže tam mají takové zákony, že jedno pohlaví má dovoleno neomezeně vládnout nad druhým pohlavím, tak tam má celá půlka národa totalitu jako prase.

Co se týče prostituce, v tomhle máme smůlu, že u nás je jen zdánlivá demokracie, ve skutečnosti zde vládnou mafiáni. Ale vlastně to se netýká jen nás, ale vyjma Švédska celé Evropy. Kdyby se zavedlo to nejsprávnější řešení jaké existuje ve Švédsku, bylo by rázem po problému. A co se týče pseudedemokracie, na to existuje taky jediné správné řešení: účetní internetová přímá demokracie, kterou jsem vynalezla.[smích]

128922

16.2.2007 10:56

RE: Obdivuhodný Irán

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 128922

Nemýlím se. Jenom Vy, jako obvykle, jste si do mého příspěvku dosadila něco, co tam není. Teokracie je jenom JINÝ druh totality, stejně jako demokratura. A nevěřte, že přímá demokracie je řešení našich problémů. I když připouštím, že lepší neznám. V dnešní době vymývačů mozků a tvůrců veřejného mínění by se možná přímá demokracie dirigovala ještě lépe, než ta stávající parlamentní.

Ale zpět k meritu věci. Psala jste o potřebě, aby se muslimové zbavili středověku. A já tvrdím, že ta potřeba objektivně neexistuje. Existuje pouze ve Vaší hlavě. Ale pozor na to! Stejně tak existuje podobná potřeba v hlavě toho nejteokratičtějšího mulláha. Možná i nějaký šaman hluboko v džungli si myslí, že by jeho hodnoty měly být uznány za nejvyšší, přinejmenším v "ten daleká svět s kamenná chalupa, mnoho dní cesta po proudu řeka". A kdo Vám dal právo určovat své hodnoty za hodnoty univerzální? Nemohou být univerzální, když je takové množství lidí za univerzální nepovažuje. Myslím, že i v přímém účetním a celosvětovém referendu by ty naše západní hodnoty prohrály. Pokud bychom zajistili všem potenciálním voličům možnost volby.

A pořád za nejdůležitější považuji fakt, že i kdybychom se dohodli, že naše hodnoty jsou ty nejlepší a je potřeba je exportovat do celého světa, tak s kanóny a bombami se nám to prostě NEPOVEDE. To totiž jen vyvolá odpor a posílí protizápadní tendence. A tedy i moc teokratických vládců. A tedy se i zhorší přístup místních obyvatel k těm našim právům, pokud si je vyberou. Podstatné je, že si je musí vybrat a vybojovat sami. Export hodnot je věc velmi citlivá a pokud už ji chceme provozovat, musí se to dělat úplně jinak. Doporučuji k přečtení články p. Josepha S. Nye na http://www.project-syndicate.org a jeho teorii o soft power. Netvrdím, že je dobré hodnoty exportovat ale pokud bych je někdy exportovat chtěl, nechám si od něj poradit.

P.S. Jinak project-syndicate je můj oblíbený a opravdu kvalitní server. Doporučuji zejména autory Rogoffa a Stiglitze. Opravdoví ekonomové. T.j. ne takoví, kteří vidí ekonomii pouze jako hru s čísly ale spíše jako vědu na pomezí matematiky a filosofie.

128929

16.2.2007 13:38

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128929

Souhlasím s Vámi, že teokracie je jenom JINÝ druh totality, než demokratura. Ovšem s tím rozdílem, že v teokracii jsou muži jen pod jednou totalitou- pod totalitou teokracie. Kdežto ženy jsou pod dvojí totalitou- pod totalitou teokracie a v rodinách pod totalitou mužů. Měla jsem bratra (již umřel), který byl od porodu postižený, takže chodil pak do pomocné školy. A tomuto bratrovi se děti celé dětství posmívali, že je Miromec-pitomec. Tento bratr si pak v dospělosti hojil své komplexy z dětství tím, že mě a sestru ponižoval a utiskoval, ale my jsme mu to nemohly oplácet, protože byl fyzicky silnější. Nedovedu si vůbec představit, že by tento primitiv měl vloženou moc nad námi oficiálně i od státu.

Nevěřte tomu, že by přímá demokracie nevyřešila všechny naše problémy. Vyřešila, a to tak že dokonale. Proto taky nebude nikdy připuštěna, to radši vládci zničí život na Zemi.

Viděl jste ty fotky, co tu kdosi zveřejnil, jak jsou na ulicích veřejně zabíjeni bez soudu lidé? Nebo jak je ta žena do půli těla zahrabaná v zemi, aby ji mohli pohodlně ukamenovat? Pokud tohle není pro Vás středověk, je to rovněž jen Váš osobní názor. Můj osobní názor ovšem je, že je to středověk jak vyšitý.

128954

16.2.2007 15:03

RE: Obdivuhodný Irán

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 128954

Pokud si ještě jednou přečtete mé předchozí dva příspěvky, najdete tam odpovědi. Nemusím se tedy namáhat s psaním.

Ale třeba se nenamůžu. Já neřeším, je, či není-li v Iránu středověk. Já řeším, že mně ani Vám to nepřísluší měnit a pokud se i někdo o své vůli rozhodne měnit kulturu jiného národa, tak se mu to nepovede s pomocí kanónů a bomb.

A k přímé demokracii už jsem se také vyjádřil. Je k ničemu ale nic lepšího neznám.

128971

16.2.2007 15:47

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128971

To je mi tak jasné, že nám nepřísluší měnit kulturu jiného národa s pomocí vraždění, bomb a kanónů, že se k tomu ani vůbec nevyjadřuji. Mě jenom zarazilo, že tu jinou kulturu omlouváte, dokonce ji snad chválíte. Kdežto já ji otevřeně kritizuji, protože ji považuji za kulturu středověkou.

Nevím z jakého důvodu se domníváte Davide, že je přímá (lépe řečeno polopřímá) demokracie k ničemu. Ve Švýcarsku již celá desetiletí bez problémů funguje a systém, který jsem vymyslela umožňuje navíc všemi směry eliminovat jakékoliv negativní jevy ve společnosti.

128974

16.2.2007 16:42

RE: Obdivuhodný Irán

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 128974

ad. Irán. Melíbí se mi jak tam žijí ale ještě méně se mi líbí, když je kvůli tomu chce někdo bombardovat. Toť vše.

ad. přímá demokracie. Opakuji potřetí, je k ničemu ale nic lepšího neznám. Ve Švýcarsku funguje oficiálně už od roku 1848. A proto asi funguje. Vymysleli demokracii dřív, než výplach mozků. Zase jiná kultura, kterou, bohužel, nelze ex/importovat. Já vážně nevím, jak by to dopadlo u nás. Když čtu blisty, zvedavce...hmm a to je asi všechno, říkám si, že by to mohlo jít. A ráno v trolleybusu [smích] když vidím ty Blesky , Šípy, Chvilky pro Tebe a mnoho dalších, zase ty iluze ztrácím.

Vidím to asi takhle. V parlamentu soupeří politické strany. Jistě, politická úroveň soutěže je veskrze formální. Ale přesto soutěží. Evidentně o prebendy ale přesto soutěží. Nějak si přece jen konkurují. Pokud by dnes byla zavedena přímá demokracie, asi by to bylo lepší, než parlament. Bohužel, si dovedu představit vývoj dalších několika let. Ovládnutí médií a jejich prostředictvím ovládání obyvatel.

Podívejte. Tady nás kloudně diskutuje asi deset. No, to do toho počítám i pár slušných oponentů. A vzpomeňte si na "Volejte řediteli". Ten člověk své ovečky dirigoval tak mistrně, že měl okamžitě zajištěno zvolení do senátu. Kdyby dnes, s vážnou tváří a obavou o budoucnost národa a TV Nova, pohovořil o potřebě US základny, preference by se razantně zhouply v její prospěch. Věřte, že by to tak bylo. Nebo jeden obzvlášť poučný díl "Ordinace v růžové zahradě". To by se to řídilo, joj! Historická tradice, nezkorumpovaná média, moudří novináři (no, to už bych chtěl asi moc) [smích] jsou, bohužel, významnější, než způsob účasti občanů na vládě.

A, prosím, nevkládejte do mých příspěvků něco, co tam není. Zkuste si je nejprve pozorně přečíst. Vy diskutujete se svými pocity, ne se mnou. Nejsem Váš bratr a má sestra, mě má ráda. Nebojujte se mnou, jako s jedním z utlačovatelů. Zkuste se nad problém trochu povznést. Změnit optiku. Zkuste se na to kouknout třeba jako ten šaman z džungle.

128983

16.2.2007 18:30

RE: Obdivuhodný Irán

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 128983

Ve Švýcarsku je cosi na způsob přímé kantonální demokracie už od r.1219, kdy Schwyz, Uri a Unterwalden přísahali na louce Rütli společný odboj proti Habsburkům (víc jak 300 let předtím, než si je podmazaní čeští páni zvolili za dědičné vládce a naši zem jim dali v léno - předodobraz to četných dnešních parlamentních rozhodnutí osekávajících naši suverenitu). V roce 1848 po poslední náboženské válce katolických horalů proti protestanstským městům byla naopak konfederace de facto změněna ve federaci po vzoru USA. Ústřední vláda pak v klíčových případech brutálně omezuje práva samosprávných kantonů, jako se stalo v případě nuceného zavedení volebního práva žen v jednom z nich, který ho referendem odmítl (1971). Také si myslím, že je Švýcarsko dost ve vleku multi-kulti (počet cizinců je okolo 20 % a jedná se často o extremisty všeho druhu z celého světa). Rovněž zde byly zmíněny "protipopíračské" zákony apod. Ale přímá demokracie něco do sebe má, miliční systém také, tam nemůže žádný p.Buchert (MF Heute) brečet, že máme jen 2 tisíce vojáků pro boj a tak potřebujeme cizí radar na obranu...

128991

16.2.2007 19:19

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128983

Jistě, výplachová masmédia jsou mocná, ale zdravý selský rozum a internet jsou ještě mocnější.[smích] Média jsou ovládnutá dokonale a beze zbytku, ale dokud bude internet a nezruší ho, tak holt mají vymývači mozků velkou smůlu. A oni to moc dobře vědí, i když mají už i na internetu tak rafinované metody ovládaní jako je Neff a jeho dnes již totálně brainwashingový Neviditelný pes včetně diskusí.

V době, kdy byl pořad Volejte řediteli přece jen internet nebyl tak rozšířen. Proto mohl Železný svými ovečkami s úspěchem manipulovat. Manipuloval samozřejmě velmi známou metodou, že všechny oponenty tvrdě ignoroval, kdežto pochlebníky s láskou zveřejňoval. Když se ale více rozšířil internet propadl se svou nově založenou stranou na celé čáře.

Nechci se s Vámi hádat, je možné že vkládám do Vašich příspěvků i to co tam není. Čtu vše totiž jen tak velmi narychlo, mezi pauzami, kdy si pracuji na svých věcech. Ale k těm stranám jsem chtěla říct ještě tohle: soutěž mezi nimi existuje asi taková, jaká existovala za komunistů mezi různými znesvářenými skupinkami bolševiků, které bojovaly o moc. Tohle je úplně stejné, ty špičky ve stranách se rvou o koryta podobně, ale v zásadních věcech jsou spolu dohodnuti na výsledku a vzájemně si v tom vyhoví, protože mají své předem dohodnuté scénáře. A je to logické, vždyť bolševik-nyní velkokapitalista se své moci v postkomunistických zemích nikdy nevzdal.

128996

16.2.2007 19:27

RE: Obdivuhodný Irán

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 128996

Inu, je vidět, že jste optimistka. Jen si myslím, že Železný propadl proto, že ztratil televizi, nikoli proto, že se rozmohl internet. Ona ta (slušně řečeno) cílová skupina obyvatel planety NOVA do světa internetu ještě ani nenahlédla a nikdy nenahlédne. Vystačí s Bleskem, zprávami v TV a debatou u píva.

128999

16.2.2007 21:49

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128999

Ano Davide, samozřejmě,v tomhle jsem velká optimistka stejně jako pan politolog Čechošvéd Jiří Polák. Zde není jiné možnosti, buďto zavedení internetové polopřímé demokracie (ale ne nějaké podvody, založené na tom, že si to občané nemohou žádným způsobem ověřit), nebo zničení lidstva. Tož já nevím, ale ať si i ti mravenci-vládci světa vyberou.[smích]

129010

15.2.2007 17:51

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128690

Nešlo mi to přehrát takže nevím co na tom vašem odkazu je.

Side,
podle mne je na tom pořád líp země kde ukamenovávají cizoložnice(na čemž nevidím nic špatného) než země v níž dochází k totálnímu rozkladu všech tradičních hodnot jako jsou rodina, morálka, manželství atd.

Jarmilo,
někdy vám nerozumím na jednu stranu jste zde v některých svých příspěvcích odsuzovala morální úpadek v západních zemích a západní režimy jež ten úpadek podporují(a v tom s vámi plně souhlasím). Na druhou stranu tady říkáte že země blízkého východu(jako např. Irán) žijí jako ve středověku. Věci se mají tak že na blízkém východě(např. v Iránu) i v jiných částech světa se většina lidí stále ještě řídí tradičními hodnotami a kulturou svého lidu. jedná se o zdravé společnosti s vysokou morálkou a my bychom si z nich měli vzít příklad a vrátit se o osvědčeným hodnotám a morálce našich předků.

128845

16.2.2007 8:46

RE: Obdivuhodný Irán

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 128845

> Věci se mají tak že na blízkém
>východě(např. v Iránu) i v jiných částech světa se
>většina lidí stále ještě řídí tradičními hodnotami a
>kulturou svého lidu. jedná se o zdravé společnosti s vysokou
>morálkou a my bychom si z nich měli vzít příklad a vrátit
>se o osvědčeným hodnotám a morálce našich předků.

Zorbo, tohle se čte hezky ale uvědomte si už konečně že to není možné, nejde to vracet se k hodnotám našich předků! I kdybyste tu moc měl, nezkoušejte to. Byla by to dosud nepoznaná jatka. Hitler se ve své době pokoušel oživit (jistě ne špatné) tradice. Rytíři, hrdinové apod. Jak to dopadlo.
Humanita je úzce závislá na technologii a technologie je nekompatibilní se společenskými zvyklostmi.

128913

16.2.2007 21:33

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128913

Myslíte si že tradiční hodnoty a morálka se vytrácejí kvůli zvýšující se technologické úrovni? Uvědomte si ale že existuje řada průmyslových a téměř vyspělých zemí(např. na blízkém východě i jinde) jež se i přes vysokou technologickou úroven stále drží tradic svých předků.
A taky si uvědomte že pokud bude prznění naší společnosti pokračovat(to znamená prohlubování multikulti a morálního úpadku) pak to povede k nastolení NWO a k zániku našeho národa. To si snad nepřejete. Existovat může pouze národ mravný a zdravý, naopak národ zkažený a zdegenerovaný je odsouzen k zániku. Proto je potřeba obnovit u nás tradiční hodnoty a morálku, aby náš národ přežil. A nevidím důvod proč by to mělo vést k nějakému ohromnému krveprolití.

129007

16.2.2007 22:01

RE: Obdivuhodný Irán

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 129007

No, pokud chcete drahý Zorbo obnovit u nás tradiční hodnoty a morálku aby náš národ přežil, tak Vás snažně prosím, přemluvte mladé české muže k tomu, aby nevěřili evolucionistům, že jsou jen pouzí přiblblí promiskuitní rozsévači bez rozumu a vlastní vůle a nechodili za děvkami, ale zakládali zodpovědně rodiny a byli svým manželkám věrni. Moc Vás o to prosím a ujišťuji Vás, že mé dcery netouží po ničem jiném než nalézt slušného muže, na kterého by se mohly spolehnout, kterému by mohly důvěřovat a tím pádem mu přivést na svět jeho děti. Děkuji předem za Vaši aktivitu v tomto směru a kladné vyřízení.

129012

17.2.2007 11:58

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129012

Já si samozřejmě uvědomuju že morální úpadek se týká jak mužů tak i žen. Tudíž máte pravdu že i řada mužů by měla změnit své chování a hodnoty a měli by se orientovat na zakládání spořádaných rodin a na plnění svých povinností vůči rodině. Stejně tak i ženy by měly plnit své povinnosti v rodině tak jak jim náleží. V dnešní dekadentní společnosti ovšem bohužel selhává jak řada mužů tak i žen a tradiční rodinný život se momalu stává minulostí. V tradiční společnosti která zde kdysy byla a která v mnoha částech světa(blízký východ, latinská Amerika, většina Asie, Afrika, východní a jihovýchodní Evropa) funguje ještě dnes to tak bylo a muži i ženy zastávali role jež jim náleží a plnili své povinnosti a rodiny tudíž fungovaly bez vážných problémů(i když samozřejmě ne vždy ideálně).

129059

14.2.2007 21:22

RE: Obdivuhodný Irán

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 128683

SOUHLAS & DODATEK

Říká se "špatný pták, který si sere do vlastního hnízda". Většina Íránců (fársí / Peršané; jsou zde i mnohá jiná etnika) jsou Indo-evropané a etnicky nám bližší než třeba v samotné Evropě žijící Albánci, Baskové, Maďaři, Finové či Turci.
Tam jsou někde naše pra-kořeny. Tam byla civilizace, kdy u nás na Moravě nebo v Čechách jsme ještě lovili medvědy holýma rukama a spávali v korunách stromů ...

128777

15.2.2007 19:50

RE: Obdivuhodný Irán

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 128777

Přesně tak. Iránci jsou stejně jako my Češi bílí indoevropané a jsou nám bližší než kdejaký barevný Američan(těch je tam už skoro 30%, ovšem musím říct že jejich bílí soukmenovci asi nebudou o moc lepší).
S tou civilizací jste to napsal přesně. Ostatně totéž se dá říct i o válce v Iráku. Tam taky Američané se svojí 200 letou historií vedou válku proti Iráckému národu jenž má za sebou více než 5 000 let historie a státnosti a jehož země je kolébkou lidské civilizace.

128857

13.2.2007 22:23

?

masar. 91.?.?.?

Slecna alebo pani to ma pomylene obhajuje rezim ktory brani pristupu k informaciam,teokraciu,stredovek.Idealisticka bojovnicka za prava vsetkych,egalitarska naivka.

128705

Příspěvků: 91

12.02. 06:21 texaskycizek  Svobodny Iran
12.02. 16:04 Alexa  RE: Svobodny Iran
12.02. 16:05 DavidZ  RE: Svobodny Iran
12.02. 17:03 Rene Bartosek  RE: Svobodny Iran
12.02. 18:02 texaskycizek  RE: Svobodny Iran
12.02. 18:45 Sid  RE: Svobodny Iran
12.02. 19:59  RE: Svobodny Iran
12.02. 20:07  RE: Svobodny Iran
12.02. 23:09 Rene Bartosek  RE: Svobodny Iran
14.02. 21:01 Průchozí  RE: Svobodny Iran
15.02. 16:41 Jarmila  RE: Svobodny Iran
15.02. 18:02 Průchozí  RE: Svobodny Iran
15.02. 18:13 Vladimír Stwora  RE: Svobodny Iran
16.02. 08:10 Jarmila  RE: Svobodny Iran
18.02. 00:15 Datel  RE: Svobodny Iran
17.02. 05:05 Kubyk  RE: Svobodny Iran
17.02. 23:40 Průchozí  RE: Svobodny Iran
18.02. 01:36 Kubyk  RE: Svobodny Iran
17.02. 20:07 Bush=nejhorší nadávka  RE: Svobodny Iran
12.02. 19:54 cz_dragon  RE: Svobodny Iran
12.02. 21:25 Hastrman  RE: tady privedl rec na prasarny
13.02. 01:58 stefan  RE: tady privedl rec na prasarny
12.02. 20:42 Blue  RE: Svobodny Iran
12.02. 21:14 Sid  RE: Svobodny Iran
13.02. 09:30 Sid  RE: Svobodny Iran
13.02. 11:58 Antiseptik  RE: Svobodny Iran
14.02. 21:03 vladuna  Zvědavec
13.02. 00:24 lesan  RE: Svobodny Iran
13.02. 03:01  RE: Svobodny Iran
13.02. 04:30 Hastrman  RE: Svobodny Iran
13.02. 10:44 Adapa  Svobodny Irák
13.02. 16:43  RE: Svobodny Iran
15.02. 01:33  RE: Svobodny Iran
15.02. 02:16 Kevin  RE: Svobodny Iran
15.02. 16:58 Jarmila  RE: Svobodny Iran
16.02. 02:43  RE: Svobodny Iran
12.02. 09:09 Sid  Šáh v Iráne chýba
12.02. 17:05 Rene Bartosek  RE: Šáh v Iráne chýba
12.02. 17:23 Sid  RE: Šáh v Iráne chýba
12.02. 23:01 Rene Bartosek  RE: Šáh v Iráne chýba
13.02. 18:32  RE: Šáh v Iráne chýba
12.02. 20:32  N
12.02. 21:13 A.S. Pergill  Dotyčná dáma je "dlouholetá mírová aktivistka"
12.02. 22:06 texaskycizek  lidska prava
12.02. 23:53 Misu  RE: lidska prava
12.02. 23:54 Misu  RE: lidska prava
13.02. 02:05 texaskycizek  RE: lidska prava
13.02. 00:26 Pavel -Čert- Němec  RE: lidska prava
13.02. 01:56 z.a.p  Nemyslim, ze je treba opakovat starou znamou pravdu
13.02. 05:56 Outofjacket  RE: Nemyslim, ze je treba opakovat starou znamou pravdu
13.02. 02:05 stefan  jakepak copak
13.02. 17:25 Zorba  Obdivuhodný Irán
13.02. 17:54 Sid  RE: Obdivuhodný Irán
14.02. 21:41 Průchozí  RE: Obdivuhodný Irán
15.02. 17:12 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
15.02. 18:00 Sid  RE: Obdivuhodný Irán
15.02. 19:21 Průchozí  RE: Obdivuhodný Irán
15.02. 20:04 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
15.02. 20:44 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 21:55 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 22:23 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
17.02. 00:27 Průchozí  RE: Obdivuhodný Irán
17.02. 08:34 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
17.02. 13:56 Mirda  RE: Obdivuhodný Irán
17.02. 11:46 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 23:30 Mea sharim  RE: Obdivuhodný Irán
18.02. 22:41 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
17.02. 09:05 Kubyk  RE: Obdivuhodný Irán
18.02. 19:55 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
13.02. 19:17 Islam  RE: Obdivuhodný Irán
13.02. 19:44 Sid  RE: Obdivuhodný Irán
15.02. 17:15 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 08:51 DavidZ  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 10:17 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 10:56 DavidZ  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 13:38 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 15:03 DavidZ  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 15:47 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 16:42 DavidZ  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 18:30  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 19:19 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 19:27 DavidZ  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 21:49 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
15.02. 17:51 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 08:46 Robocrep  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 21:33 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
16.02. 22:01 Jarmila  RE: Obdivuhodný Irán
17.02. 11:58 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
14.02. 21:22 vladuna  RE: Obdivuhodný Irán
15.02. 19:50 Zorba  RE: Obdivuhodný Irán
13.02. 22:23 masar.  ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 720