Diskuze k článku

Americký útok na sídlo irácké strany. Toto je Plán B?

Příspěvků 60

10.1.2007 1:02

hruba sila

texaskycizek 70.?.?.?

Tak Fronta narodniho dialogu je jedina, ktera ma milici? A co ten Sadr? Ten ji ma. A dalsi zcela urcite.
No, vypada to, ze amici dosli k zaveru, ze jedine, cemu arabove rozumi, je hruba sila. Konecne jsou na to zvykli od Sadama.
Z tech zabitych, divim, se ze nebyly identifikovani jako sest ctyrletych holcicek. To by znelo lepe.Vas Texaskycizek

125265

10.1.2007 2:11

RE: hruba sila

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125265

Zautocit na siitskou milici je cesta do horoucich pekel? Co vsak zbyva, kdyz nejvyssi ajtolah odmitl podporit okupanty. Na takovou valku vsak bude potreba mnohem vice nez 20 000 "novych" vojaku. Bude potreba eliminovat Kongres, ktery sice nemuze omezit primo rozhodnuti presidenta Bushe vyslat tyto vojaky do Iraku, ale muze vyrazne priskrtit penezovod. A jak se da omezit Kongres? Uprimne vam reknu, ze cinnost te diverzini lobysticke pate kolony mi prijde, jako nejmin bolestiva varianta. Nikdy bych neveril, ze o AIPAC reknu neco pozitivniho, ale staci si vybavit veci jak Red Alert, stanne pravo a "slavnou" FEMA, ktera uz se zlehka projevila pri Katrine za mimoradne situace a AIPAC se mi jevi na maly okamzik v docela "rozumnem" svetle. [pláč]

125276

10.1.2007 2:20

RE: hruba sila

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 125265

Pane cize, mel by jste mit vice respektu k mrtvym. Ze zkusenosti s okupantskym bombardovanim vime, ze vetsina obeti byly vzdy zeny a deti.
Mimochodem, jak by jste si citil, kdyby jsme oznacovali zidovske obeti holocoustu jako uspesne zlikvidovane ketasy, pasaky a prodavace drog. Take by se vam to jiste nelibilo, i kdyz by to bylo urcitym zpusobem blize k pravde.

125277

10.1.2007 4:02

RE: hruba sila

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125277

Pane Karle IV, tim jsou preci US imperialiste znami po celem svete. Vyvijeji v laboratorich specialni zbrane, ktere zabijeji jedine zeny a pokud mozno ctyrlete holcicky. Vite, co to stoji penez, takove bomby vybudovat? Nejlepsi ochrana je mit knira.To se ti ty strepiny vyhnou. Takze nektere muzatky jsou ochraneny tez! Nebo, ze by to bylo tim, ze novinari nejradsi reportuji to nejhorsi, co stalo? Vydite, namet k debate. Ale spise se priklanim k tem krveziznivym US imperialistum. K tem ketasum a pasakum a prodavacum drog a ingenyrum a doktorum a bankerum. Na to vse musi byt mozek a odvaha.Hodne ovecky se chyti lopaty a jdou do dolu a jejich manzelky doji kravy v kravine. A doma chlascou a nadavaji na zle zidacke vykoristovatele. Tak to bylo od jakziva. Najednou prijde nejaky Adolf, nebo Karel a zacne vykrikovat: Lopataci a dojicky, spojte se!
Vas, Texaskycizek

125286

10.1.2007 5:19

RE: hruba sila

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 125286

Pane Cizek, to neni o imperialistech, to je o ubohe zemi ktera byla unesena bandou fanatickych a hysterickych lidi, kteri ve svem panickem strachu nevahaji kricet jako vyplasene opice, kazdemu vyhrozovat nuklearni silou a pritom si hrat na obeti.
Ano, dalo by se rici, ze USA byla unesena a jen pomalu se probouzi k obevu, ze jeji synove a dcery jsou pouzivani pro benefit male zeme ktera je bezcharakterne pouziva.
Vy stale melete o imperialismu, probudte se clovece. Nevidite, ze vice nez 80% Americanu je proti teto valce?
Co se tyce tech zbrani ktere zabijeji male deti a jejich matky.
Mohl by jste si pamatovat tu slavnou fotografii male Vietnamske holcicky popalene napalmem, ktera zmenila mineni na Vietnamskou valku?
Nemusime hledat daleko. Vzpomente si, na lonske leto. Israel indiscriminovane bombardoval civilisty a snazil se nas presvedcit, ze to byly povstalci. Kdyz se to provalilo tak to bylo jen "ups". Co se tyce tech "lopataku a dojicek", proc by se nemohli spojit a spolecne napravit neco co se jim nelibi? A co je spatneho na tom zamestnani. Mozna, ze to jsou lide kteri by se stydeli sidit lidi. Proti tomu zrejme vas charakter nic nenamita.
Mate pravdu, mozna, ze jste svym prispevkem motivoval nejakeho "Vencu nebo Tondu" k zavazku.
Mimochodem, vase rodina se jiste bombardovani bat nemusi. Slysel jsem, ze vase zena ma vetsi knir nez vy.
Nejsem Karel ctrvrty, ta ctyrka ma jinou funkci.

125295

11.1.2007 4:07

RE: hruba sila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 125295

Je sice pravdou, že židovské sdělovací prostředky ohledně války ve Vietnamu vytvořily "porážku" měli bychom se zamyslet nad tím, proč - třeba při pohledu na vzkvétající vietnamskou komunitu u nás). Ale zrovna tu zmiňovanou holčičku popálil omylem jihovietnamský pilot podporující jihovietnamskou pěchotu v bitvě s pěchotou severovietnamskou. Taky to vyfotil Vietnamec, Američané v oblasti vůbec nebyli.
K Iráku - Ulč doporučuje několik knih, které reflektují irácké reálie.

125366

12.1.2007 1:56

RE: hruba sila

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 125366

Ne, ja nehovorim o holcicce z vasi fotografie, ja myslim tu, ktera byla zmrzacena Americkym bombardovanim. Je potvrzeni, ze Americane pri svych zbabelych naletech, takzvanou "defoliaci", zabili a zmrzacili dva miliony lidi. To neprekroutite.
Co se tyce pana Ulce, jsem velmi skepticky k jeho charakteru a tim padem ho nemohu brat vazne.
Jak je mozne, napriklad, ze stejne situace, ktere ho vedly v Cesku k clenstvi ke strane ho v USA nechavaji chladnym?
Zda se mi, ze stejne jako mnoho ostatnich "emigrantu" se citi prilis zadluzen nez aby mohl svet videt realisticky.
Pusobeni techto "taky-intelektualu" na Americkych vysokych skolach bylo na ze stejneho duvodu z jakeho maji v cirkusech cvicene medvedy. Jako kuriositu.
Jen Solzenicin byl schopen se prenesti pres hradbu vdecnosti a vdechnout Americkou realitu zpusobem velkych spisovatelu.
Jiste si vzpominate na jeden z jeho prvnich projevu v USA, kdy zpusobil tak trochu rozcarovani svou kritikou.
Jen jedna ze soucasnych Ceskych osobnosti je schopna "ocarovat i poradit" Zapadu, ano, Vaclav Klaus. Jeho nadseni s kterym mesmerisovanemu publiku na jakekoliv universite ktera je mu ochotna dat cestny doktorat a jeho ochota poradit, prestoze zatim prvni rezim v kterem pracoval zanikl, ten soucasny preziva jen diky tomu, ze si lide mohou volne pujcovat.

125414

10.1.2007 5:44

RE: hruba sila

Misu 193.?.?.?

Reakce na 125286

Halo, to je Gestapo? Ty hnusny teroristi, co je hledate, jsou v kostele v Reslovce. Tak Heil, ja musim letet
Vas Protektorvogel

Takhle nejak by asi vypadalo ucinkovani dotycneho v dobe okupace...

125296

10.1.2007 8:43

RE: hruba sila

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 125286

No, uchylujete se, pane Čížku z Texasu, k docela unfér argumentaci. A Váš humor v tomto kontextu také není vtipný. Ale proto to jistě nepíšete, že? Nevím, kdo vás platí, nebo zdali tu špínu děláte z vlastního přesvědčení, ale přístupy k životu jsou v zásadě dva - ten, který jste si emigrací dobrovolně vybral, totiž neustálý krutý boj cizince o přežití v navždy cizí zemi, nutící k používání hesla !účel světí prostředky" jako svého životního kréda, nebo snaha mít ve své vlasti ten krátce vyměřený dějinný úsek k pokud možno klidnému a láskyplnému prožití. Bohužel je nám neustále vašimi chlebodárci ten první typ žití vnucován. A strašně se diví(te), že se nám to příliš nelíbí.

P.s.: K těm keťasů, pasákům, prodavačům drog, ingenyrum, doktorům, bankléřům laskavě přidejte také tuneláře všeho druhu (Alon, Železný, Lauder, Rath - pardon, ten už ve výčtu figuruje, ....) a souhlasím. Holt, mozek a odvaha lze použít různě - domovní zloděj je také svým způsobem odvážný a vynalézavý, přesto ho nemiluji. [smích]

125304

10.1.2007 21:14

RE: hruba sila

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125304

A ještě bych přidala k těm pasákům to hovado Saudka. On tu vyvalenou holou prdel, kterou vlastní dívka, jež vypadá tak na 12 let prostě z těch pražských ulic snad již nikdy nemíní stáhnout. Já to vůbec nechápu, kde ten chlap na to bere tolik peněz, aby mohl takovéhle neřádstvo libovolně dlouho v pražských ulicích vystavovat. Pane Saudku nestydíte ani trochu? Fakt se domníváte, že my normální lidi jsme jen stádečko, kterému nic nevadí, a které vám žerou tu vaši hnusnou povahu?

125335

10.1.2007 23:19

RE: hruba sila

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 125335

Jarmilko, pokud tu normu pro normální lidi budete určovat vy, má pan Saudek smůlu. Naštěstí ve fotografii jde ještě o nadstavby, pro které nemáte receptory. Přesto si vašeho názoru vážím, je zcela vypovídající.

125345

11.1.2007 10:55

RE: hruba sila

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125345

Připadá Vám normální pane Honzo, že ten Saudek vystavuje tenhle pornosnímek již přes rok po celé Praze? A že to je sprostý pornosnímek a nikoliv nějaké umění o tom není pochyb, neboť Vám to potvrdí každý chlap, že ho ta velká holá prdel vzrušuje a že tam nikde žádné umění nevidí. To samé by Vám asi řekli i pedofilové, protože ta dívka má vysloveně dětský nevinný obličejíček. Čili Saudek veřejně propaguje pedofilii, a tak není divu, že všude tak bují.

Nehledě na to, že je od něj velká bezohlednost, že ignoruje cítění i mnoha konzervativních lidí, kterým se ta veřejně vystavená nahota taky příčí. Taky nechápu, proč ho MFD tak neustále a pořád všude propaguje- to nemají na skladě kvalitnější lidi než nějakého zhýralého, nemravného, přestárlého floutka?

Jsem se chtěla zeptat- přijedete v březnu na to setkání příznivců přímé demokracie? Třeba bychom se mohli konečně slušně dohodnout na nějaké té spolupráci kolem té mé internetové účetní reformy voleb,ne? Nebo když mi dáte 4 melouny, tak jsou celá autorská práva Vaše a dělejte si s tím co chcete. [mrknutí jedním okem]

125374

11.1.2007 19:03

RE: hruba sila

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 125374

Neviděl bych v tom ani tak pornografii, ale primitivní, cukerinový kýč, pravděpodobně výplod autorovy senility. No ale patrně to některé lidi přece jen vzrušuje, jinak by se toho nezastávali. Dovolím si dodat, že tohle je jen nevkus, jsou ale věci, ze kterých stříká zlo a nikdo se nad nimi nepozastaví.
J. H.

125392

15.1.2007 20:14

RE: hruba sila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 125335

Mila Jarmilko,
vy mi pripadate jako lodicka zmitajici se v rozbourenych vlnach oceanu. Jan s tou holou prdeli ma spolecne jenom to, ze je to jeho umelecka prace. Vystavuje to reklamni agentura "Novotisk".
Dnes jiz skoncila vystava The Best of Jan Saudek na Staromaku, ale srdecne Vas zvu na prodejni galerii v Celetne ulici, ktera se otvira 17. ledna.
Jarmilko, jsme v diskuzi ve spatnem clanku. Vy polykate take?
Sarinka S.

125720

15.1.2007 20:44

RE: hruba sila

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125720

Zaplaťpánbůh, že již bude konec těch holých prdelí. Že to ale trvalo takhle dlouho štvát pražské občany. A co jako bych měla polykat?

125724

16.1.2007 0:24

RE: hruba sila

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125724

Jak vám dámy mohla uniknout ženská krása?
Saudkův plakát, který zve na jeho výstavu fotografií je náhodou
hezký.
Máte milé dámy také tak hezké a sošné pozadí, anebo jde o slepou
závist. A nahota není zlá.Nevím, co vás může na Saudkově plakátu
tak pobuřovat?
Tedy musím s vámi souhlasně zachrochtat, že sám mistr je silně ujetý element a asi by měl nejraději nějakou "sedmiletou vdovu",
ale jeho dílo je v pořádku!
To ,co zde předvádíte je prudérismum a je již ve 21. století
překonán. Někteří starší muži trpí jistou formou zátěže na "mlaďoučká kuřátka" a v uměleckých kruzích jde celkem o běžnou
a častou věc.Nakonec děvčata také nepřijdou zkrátka a když
se staříci vydovádí, najdou si někoho mladšího.

125742

16.1.2007 15:57

RE: hruba sila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 125742

Ne, pane Napoveda, neni to zavist. Ja jsem nikde neuvedla, ze se mi ten zadecek nelibi. Ale mohu Vam rict, ze Jan s tim mel a mozna jeste bude mit velke problemy. Ta divenka v te dobe
nebyla jeste plnoleta. Nerada bych, aby v 72 letech sel do vezeni. Tam totiz bylo neco vic, nez fotografovani. Ale tohle
si nechte pro sebe.
Sara S.

125783

16.1.2007 15:28

RE: hruba sila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 125724

Mila Jarmilko,
zapomnela jsem dodat, ze jsme se mely sejit pod clankem "polykani semene". Ja polykam. Citim v tom to silne muzstvi a vuni zdatneho samce. Jan Saudek je senilni a stary
devkar. Zdalipak vite, ze ceka osme dite? Pavla naletela na jeho penize, ale on jiz temer zadne nema. Vsechno to prochlastal.
Triska s nim puberta, jako s tim vasim Cizkem z Texasu. Takovi jiz chlapi jsou, jak zahloda zub casu. Samuel je stale jeste zdatny hrebec a tak to polykam velkymi dousky. On je sladky.
A jak Vy, Jarmilko?
Sara S.

125779

14.1.2007 21:14

RE: hruba sila

XXL 208.?.?.?

Reakce na 125286

Cizku, az by do Iraku a predevsim do Iranu poslali bushevicti demokratizatori Vas nebo Vase syny, tak byste do nejblizsiho USraelskeho Army Boxu sel s nejakou veselou pisni na rtech.Treba i s tou o Hercegovine, lautr rovine.Ale nebojte, s nejvetsi pravdepodobnosti se tak nestane a natahne za vas brka nekdo jiny, od lopaty nebo od kravy, ale predevsim to bude goj.

125632

10.1.2007 3:20

RE: hruba sila

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125265

Pojede vrahounská US soldateska z Iráku , stejně jako z Vietnamu!!!
Všichni si všimněte,jak se vlastně postup událostí v Iráku,nápadně
podobá posloupnosti vojenských procesů ve Vietnamu.
Pak ke konci, až se na ně začne valit jedna prohra za druhou,
začnou chaoticky prchat, jenom, aby si zachránili holý život!!!
Ani opevněné enklávy jim nepomohou. Budou utíkat jako krysy!!!
A nasírací texaský fták si asi stříkne do trička!

125284

10.1.2007 5:07

RE: hruba sila

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125284

Predstavte si pane Napoveda, ze s Vami souhlasim. Bohuzel, ale musim. Ja tomu nasemu Jirkovi nepripisuji moc inteligence. Ale urcite si necha poradit. A nemel dobre poradce. Ja na jeho miste bych tam vubec nelezl. Saddam nebyl moc na ty jejich ajatoly. On chtel vladnout sam. A nebal se nikoho. To jenom rozzarene americke oci, chteji osvobodit kazdeho. Nekde to proste nejde. To si vezme nejmene 50 let prevychovat narod. Demokracie nebude pracovat pro Neandrtalce. Nejvetsi kyj bude. A Saddam ho mel. Amici ho meli vyuzit. Obsadit vsechny okolo, obsadit Saudi Arabii, ukrast jim ty jejich biliony a pak se vrhnout na Iran. Mohl toho Allaha ze vsech vymlatit. A tim by je vlastne osvobodil. To je to nejhorsi zlo, co tam maji. Osobne, co znam araby, tak jsou od prirody inteligentni. Cela ta oblast by si mela vest daleko lepe. To jejich priblble nabozenstvi je drzi zpet. A to se samo nevzda. Je treba nejakeho hrubeho Saddama. Skoda ho. Vas, Texaskycizek

125292

10.1.2007 15:28

RE: hruba sila

Jan Skocdopole 83.?.?.?

Reakce na 125292

"to jejich priblble nabozenstvi" je zrovna tak priblble jako nase krestanstvi, teda - spis krestastvi je spis citelne priblblejsi. Jste ubozak co posuzuje a odsuzuje neco o cem vi - s prominutim - lautr hovno. (nemam vhodnejsi vyraz)

Nemame zadne pravo jakkoliv odsuzovat tradice a kulturu o ktere nic nevime (maximalne zmanimulovanou propagandu co do nas cpou "politicky korektni" masmedia). Nemame pravo nutit komukoliv nas zpusob zivota, nas zpusob vedeni spolecnosti, vladnuti atd. - byt si blahove myslime ze je ten nejlepsi. Ne - neni, a urcite neni univerzalni pro vsechny, pro jakoukoliv spolecnost, kteroukoliv krajinu.

125315

10.1.2007 21:27

RE: hruba sila

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125315

píšete podobně jako Sandwalker, neznáte se spolu náhodou? [smích] No, já myslím že jejich náboženství je přece jen přiblblejší než křesťanství, protože je povinné. A co je povinné, to je jednoduše TOTALITA. My jsme taky za komoušů museli povinně vzývat jejich ideologii, ale nikdo nepochyboval o tom, že je to totalita. Muslimové zaostávají proto, protože tam mají náboženskou totalitu. Ale na druhou stranu je pravda, že západ je díky vládnoucím finančním mafiím v morálním rozkladu. Sice prosperuje v konzumu- ale jak dlouho?

125336

10.1.2007 22:29

RE: hruba sila

Alexander S. Puškin 85.?.?.?

Reakce na 125336

>No, já myslím že jejich náboženství je přece jen
>přiblblejší než křesťanství, protože je povinné...

http://www.divshare.com/uploads/files/2007/01/10/38522/boh.jpg

125343

11.1.2007 8:03

RE: hruba sila

Jan Skocdopole 83.?.?.?

Reakce na 125336

Neni to tak davno co bylo krestanstvi taky povinne, a i kdyz jsme se dopracovali k cemusi sekularnejsimu, PORAD jsme ovlivnovani - at verime nebo ne. A jak to dopada v statech kde jsou cernoprdelnici brani vic v potaz - viz napr. Polsko. [bliji]

Je dost "muslimskych" statu kde si spokojene ziji i "jinoverci", jsou "muslimske" staty kde je taky nabozenstvi v podstate oddeleno od moci - pouze se dodrzuji nektere zvyky, svatky, podobne jako u nas ty krestanske. Naopak myslim ze je mensina tech kde je skutecne "tvrdy rezim" bez tolerance k necemu jinemu. Aspon u mne je nejvetsim zlem Saudska arabie, tam vas - ano - muzou klidne zatknout a zavrit napr. za vlastneni bible, nebo za krizek poveseny na krku, pripadne za to ze jste zenou a nejste na verejnosti zahalena...adt.. Saudi jsou ale tak nejak velmi dobrymi kamaradi s mocnymi v USA, takze se na to radej moc nepoukazuje, ze ano... [oči v sloup]

125371

16.1.2007 17:34

RE: hruba sila

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 125336

Ma draha, Vy se uz asi nepolepsite.... [chechtot]

Presto me vzdy potesi, kdyz si vzpomenete na "sveho broucka"

Je mi cti a preji pekny den.

[cool]

125786

16.1.2007 17:42

RE: hruba sila

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125786

Och, tak to jste nebyl Vy? Fakt jsem si říkala, že tu nějak dlouho chybíte.[smích] Omlouvám se, ale to víte, to jsou ty asociace- Jan Skočdopole a Procházející se v písku. Jsem si prostě říkala, že jste si z písku na chvíli odskočil do pole, broučku.( Netroufám si říkat můj). [mrknutí jedním okem]

125788

16.1.2007 17:50

RE: hruba sila

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 125788

...opravdu jsem zde chvili nebyl ale snazim se to dohnat - je toho spousta ke cteni.

Vidim, ze bojujete za svoji pravdu stale jako lvice od nabozenske totality k polykani spermatu - jste takova zvedavcova jistota a to je dobre.

Jsem s Vami i kdyz nase nazory se v mnohem ruzni.





[cool]

125789

16.1.2007 19:56

RE: hruba sila

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125789

No, já vím, že se tady pěkně ztrapňuji, ale je mi to tak nějak úplně jedno.[smích] Jsem svobodná duše a tak nějak si říkám, že mi všichni mohou políbit... Ano, bojuji za svoji pravdu, protože mě to pořád ještě baví. To je dobře že jste se mnou, já jsem s Vámi.[smích] Ano, naše názory se skutečně v mnohem různí, protože Vy si SandWalkere taky myslíte, že jste svobodná duše, kdežto žena, to je jenom žena a ta musí to svobodnou duši poslouchat. [mrknutí jedním okem]

125794

11.1.2007 18:28

RE: hruba sila

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 125284

>A nasírací texaský fták si asi stříkne do trička!
Pokud vím, odborníci používají pro to, co ho žene název bájivá lhavost. Ve skutečnosti patrně píše ty své rozumy z některého útulku pro bezdomovce.
Podobní baviči mají důležitý úkol udržovat rozhovor.

125388

10.1.2007 15:46

RE: hruba sila

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 125265

V tom článku jest napsáno - toto je z článku kopie:... Útokem na Frontu národního dialogu, jedinou stranu, která nemá vlastní milici, se země opět přiblížila dalšímu násilí a militarizaci. Iráčanům, kteří ještě stále věří v politické řešení bylo naznačeno: Zničíme vás, pokud nebudete dost silní, abyste zničili nás.

Pan fták z Texasu na to reaguje: ...Tak Fronta narodniho dialogu je jedina, ktera ma milici? A co ten Sadr? Ten ji ma. A dalsi zcela urcite. ...

A já bych ftákovi z Texasu doporučil, aby si odpočinul, protože mu již jaksi šplouchá na maják. A navíc pane ftáku z Texasu - všiml jsem si na Nezvědavci, že tam obecně jsou poněkud přepracovaní agenti - měl by jste pane fták omezit činnost - pište buď zde nebo na Nezvědavci, neboť takto Vám ftáku z Texasu nejenže bude šplouchat na maják, ale i začně kapat na karbid. [chechtot]

125316

10.1.2007 21:55

RE: hruba sila

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 125316

Proc ho v tom proste nenechate? Kdyz tomu chce verit... [mrknutí jedním okem]
At tomu veri [velký smích]

125341

13.1.2007 12:37

RE: hruba sila

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 125265

>Tak Fronta narodniho dialogu je jedina, ktera ma milici? A co ten
>Sadr? Ten ji ma. A dalsi zcela urcite.

Čížku, než se zase jednou tady vyblejete, tak si opět zajdete na oční, zdá se, že vám operace očí příliš nepomohla. V článku je napsáno jasně, že strana Fronta národního dialogu jako jediná NEMÁ milici...

125516

10.1.2007 13:53

aspon...

morča 84.?.?.?

...na neco budú američany dobrý.hlavne nech rozbijú mehdiho armádu.teda bolo by super,keby to spravily.ale obávam sa,že sa to nestane.lebo sa zdá,že sa chystajú spravit pravý opak-pomožu šiítskym vrahom vyhladit bagdadských sunnitov.škoda

125311

10.1.2007 16:14

texasky cizek

Ilja Muromec 84.?.?.?

Netreba mat mimoriadny intelekt, aby clovek prisiel na to, ze za texaskym vtacikom sa skryva jiri bylina, alias jirina, alias kulovy kemo, alias korespondent nezvedavca z Yukonu, mikin, buldozerista, tlchuba a velko-odbornik na:

-medzinarodnu politiku
-komunizmus
-bankovnictvo
-klimatizacnu techniku
-lezenie do riti sionistom
-nenavidenie kazdeho, kto do tej rite nechce
-takmer vsetko

Vzdy a nanovo ho prezradia jeho sabes boy-geny a literarny styl chrobaka truhlika.
Kulovy kemo, bol takmer vzdy prvy prispievatel na kazdy clanok na Zvedavcovi, texasky cizek ditto.
Viem si ho zivo predstavit, ako slinta v tej svojej tmavej komorke nad klavesnicou a netrpezlivo caka, ako na spasenie, kym sa neobjavi na Zvedavcovi nieco nove.

Takze vcelku o nic nejde, nech len dalej doplna pestry kolorit Zvedavca, bozechran ho vyhodit, len treba mat na pamäti, pri reakcii na jeho mudrosti, ze sa jedna o narusene individuum a reagovat citlivo, aby sa mu nahodou nezhorsil stav. [mrknutí jedním okem]

125318

10.1.2007 16:41

RE: texasky cizek

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125318

Vazeny pane Ilijici, dekuji za vsechny ty pochvaly. Ne, opravdu nejsem ti vsichni vyse jmenovani. Dalsi ne, nici pomoc ani financni odmenu nepotrebuji. Tak jsem zblbnul uplne sam. 60 let to udela. Ale vsimete si panove a souzi, jak casto se uchylujete k vulgaritam. To opravdu nemate lepsi slovni zasobu? Ze by jste byli opravdovi proletari? Jestlize ano, dobre Vam tak!
Prispivam zde pomerne kratkou dobu. Ale to mne tesi, ze pisete, ze jsou dalsi osoby, ktere maji obdobne nazory jako mam ja.
Nejaky naivka se tam vyse vyjadruje, ze asi cekam na nove prispevky, abych mohl byt prvni. To chce trochu predstavivosti. Jak se ta nase zemekoulicka toci, tak mame jine casy. Pan Stwora je v podobne casove zone jako ja. Kdyz on publikuje, tak zde je kolem 22-23 hodin a u Vas o 7 vice, takze pekne chrupate, nebo vstavate. Ja se teprve chystam ke spanku. Doufam, ze Vam souzi nepretezuji mozkove zavity. Vas oddany Texaskycizek

125319

10.1.2007 18:46

RE: texasky cizek

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125319

( Zrušeno. Dnes již potřetí. Důrazně vám doporučuji diskutovat k tématům a zdržet se osobních výpadů a urážlivé kritiky ostatních diskutujících. Další porušování zdější etikety nebude tolerováno. )

125326

10.1.2007 20:04

RE: texasky cizek

Ilja Muromec 84.?.?.?

Reakce na 125319

>Ale vsimete si panove a souzi, jak casto se uchylujete
>k vulgaritam. To opravdu nemate lepsi slovni zasobu?

Ake vulgarity?

>Ze by jste byli opravdovi proletari?
>Jestlize ano, dobre Vam tak! ....Souzi!

Znova typicky kulovy kemo, kazdy kto s vami nesuhlasi, je komunista.

>Prispivam zde pomerne kratkou dobu.

Ano, odkedy tu neprispieva Bylina pod nickom mikin, kulovy kemo alebo jeho posledny trapny pokus jirina, ste tu vy.

>Nejaky naivka se tam vyse vyjadruje, ze asi cekam na nove
>prispevky, abych mohl byt prvni. To chce trochu predstavivosti.
>Jak se ta nase zemekoulicka toci, tak mame jine casy. Pan Stwora
>je v podobne casove zone jako ja. Kdyz on publikuje, tak zde je
>kolem 22-23 hodin a u Vas o 7 vice, takze pekne chrupate, nebo
>vstavate.

Vase ego, kanadsky vtacku, vam zrejme nedovoli si predstavit, ze v tom vasom super-emerikanskom casovom pasme,
nie ste medzi prispievatelmi do Zvedavca sam, napriek tomu ste to prave vy,
kto je vzdy prvy.
Presne tak, ako ste to zvykli robit este pod nickom kulovy kemo.

>Ja se teprve chystam ke spanku. Doufam, ze Vam souzi
>nepretezuji mozkove zavity. Vas oddany Texaskycizek

Ja na rozdiel od vas, nemam v hlave mozgove zavity, ale skutocny mozog.

PS: Nebol ste to vy kulovy vtacku, kto sa prednedavnom na -nezvedavcovi- chvalil, ze sa vratil z Texasu?

125331

10.1.2007 21:34

RE: texasky cizek

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125319

No já tedy nevím pane ptáku, ale mně připadáte taky značně podezřelý.Moc sympatický mi nejste.

125339

10.1.2007 20:01

Plan C

Aja 24.?.?.?

Bude nas vic, nebudeme se bat vlka nic, aneb, co ma dnes vecer vyhlasit Reditel zemekoule a okoli:
http://www.edmontonsun.com/News/World/2007/01/10/3...

125330

10.1.2007 23:57

RE: Plan C

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125330

No podle toho co říkali odpoledne na CBC tak plán C je vlastně stejnej jako plán A, jenom o 21,500 vojclů bohatší. Sice přiznal, že to vlastně nefunguje ale pak řekl že to fungovat musí a basta. Asi se pomátl už docela. Auto nejede, benzin tam je, tak přídám ještě kapku benzínu, snad to pak pojede. Čas na psychiatra a svěrací kazajku. [smích]

125346

11.1.2007 0:18

RE: Plan C

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125346

Ten scénář je stejný jako ve Vietnamu.Tam také kvůli konečnému
vítězství byl stále navyšován počet vojáků.
Jenomže s partyzány, kteří mají podporu místního obyvatelstva
se prostě válka vyhrát nedá.
Jde o "unavovací" válku a to se USA nedoplatí!!!!
I když bude k dispozici dvakrát více vojáků, efekt nebude žádný.
Klid nenastane a nakonec bude muset okupant odtáhnout.

125348

11.1.2007 2:24

RE: Plan C

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125348

Mno, ja bych rekl, ze vyssi koncentrace vojsk, ponekud navysi ztraty. Nemusi to byt primo umerne, ale bude to mit souvislost.

125362

11.1.2007 0:23

Mnoho z nas vicemene instinktivne tusi,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

ze toto je jen mala ukazka toho co je 'na sklade' a co prijde a to brzo. Siite a specielne jejich milice jsou na musce bushova posileni vojenske pritomnosti v Iraqu. Bush 'goes for kill' a vsem je to jasne. Bush je u Tel Avivu v pruseru. Termin jeho mandatu dohoriva a nadeje na zachranu reputace je mala; musi neco za kazdou cenu 'vykresat'. Soucasny stav 'prestavby' Iraqu je zrejme tak beznadejny ze uz i na radiu o tom mluvi jako o dane veci.

Je to tez jiste velmi jasne Iranu, podporovateli Siitu a je to jiste jasne siitskym politikum, duchovnim (imamum) a velitelum. Nebude to vubec lehka zalezitost az to verejne propukne; pujde o vsechno. Iraq je uz vicemene jako stat ztracen a ted pujde o prosazeni dustojneho zivota (vice umirani nez zivota) a hrdosti tech co zbyvaji. Iran je jiz nyni vinen za 'vmesovani' a bude o to vice, az se US Army srazi v poli s Mahdi Armadou. Je docela mozne, ze toto je cast startu na daleko vetsi akci.

Hyn se hukaze! [cool]

z.a.p

125349

12.1.2007 1:28

Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

V clanku se pise, ze se Americe nepodarilo vytvorit v iracke vlade proamerickou koalici. Vetsina kritiku Spojenych Statu pritom oznacuje tamni vladu a armadu jako loutkove a Americany za okupanty. Pokud ta vlada ale neni proamericka, nemuze byt ani loutkova a teroristi kteri proti ni bojuji asi trpi meknutim mozku. Nebo jak je to? Vysvetli to nekdo?

125411

12.1.2007 2:03

RE: Kdo to vysvetli?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125411

Vlada je loutkova a tak proamericka, aby byla schopna existence, jak to jde. Generelove okupacnich sil hovori o utoku na siitske milice duchovniho Sardra, toho Sardra jehoz ministri opustili na zaver roku vladu. Vudcove techto uskupeni se neobtezovali zaujmout posty v Malikiho vlade a kompromitovat se u verejnosti. Pritom rozhoduji o tam, zda jejich ministri budou ve vlade ci ne. A kdyz reknou, ze nebudou, tak ti velmi disciplinovene uposlechnou. Logicky je utok proti nabozenskym milicim odmitajicim nadvladu USA velmi racionalni myslenku. Jeji chybou je, ze spravna je tato uvaha jako fragment. V celkovem pohledu se pri utoku na jakokoliv nabozenskou milici dostavaji okupacni sily do pozice nabozenskeho nepritele, ktery usiluji o zniceni Islamu. Vzhledem na hloupe a demagogicke vyroky presidenta Bushe o islamofasistech nebude tezke presvedcit Iracany o teto pravde. A to bude definitivni konec moznosti kontroly Iraku okupacni armadou. Lide, kteri se neboji naladovat vybusninami a zemrit pri utoku proti okupacni moci nemuzou byt porazeni. O "suverenite" Malikihiho vlady svedci fakt, ze US armada vstoupila na ambasadu Iranu v Bagdadu a odvedla odtud 5 lidi. At tito lide stoji za cimkokoliv v suverennim state takto postupovat nelze. Jiste lze vyvinout diplomaticky tlak u suverenni spratelene zeme, hrozit sankcemi a embargem u suverenni zeme nespratelene. Pouze v pripade nesuverenni zeme lze postupovat takto. Navic je to evidentni provokace vuci Iranu. De jure je to prunik na iranske uzemi a unos iranskych obcanu cizi armadou. To ma byt ten novy plan presidenta Bushe pro urovnani situace na Blizskem vychodu, eskalace konfliktu? [překvapení] [pláč]

125415

12.1.2007 8:06

RE: Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125415

Takze se ta vlada loutkovou vladou zrovna nazvat neda, ze ?

125436

12.1.2007 22:16

RE: Kdo to vysvetli?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125436

Muzeme ji rikat treba, ze je to vlada manaskova. [velký smích] [mrknutí jedním okem] A neberte to osobne vy jste si ze me zacal delat srandu jako prvni. [smích]

125480

12.1.2007 23:31

RE: Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125480

Protoze ta vlada byla zvolena v pomerne normalnich volbach a rad a povelu \"okupantu\" posloucha jen kdyz se ji zachce, tak to neni ani vlada loutkova, ani manaskova a uz vubec ne babikova ci pupettova. Jsem rad, ze to ten clanek aspon naznacil.

125489

13.1.2007 4:33

RE: Kdo to vysvetli?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125489

Vlada, ktera neni schopna udrzet moc, bez pritomnosti okupacnich vojsk, neni vlada suverenniho statu. Nazveta si ji pro za me jak libo. Jestli se vubec stav, kdy tydne na okupacni jednotky je okolo 1 000 utoku a zahyne vice jak 100 lidi denne dat nazvat udrzenim moci v takovem state. President Bush tomu rika nevyhravame ani neprohravame, a to je nejvetsim a stale vice osamocenym optimistou na Capitol Hill.

125497

13.1.2007 15:25

RE: Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125497

Vlada zeme, kde velka cast teroristu a jejich financi pochazi ze zahranici ma pochopitelne pravo na pomoc zahranicni armady. To nema se suverenitou zeme nic spolecneho.

125523

13.1.2007 16:44

RE: Kdo to vysvetli?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125523

Suverenni vlada ma jako kazda vlada jista privilegia a z toho vyplyvajici zavazky. Bezpecnost obyvatel, zajisteni instituci pro vzdelani, zdravotni peci, castecne treba dopravu, zahranicni politika, obrana zeme, zajisteni prava.... K tomuto ma opravneni vybirat dane od sveho obyvatelstva, aby mohla tyto aktivity nezavisle financovat. Malikiho nedokaze plnit prakticky zadnou z funkci statu, at uz doma nebo v zahranici. Jeji pouha existence stoji na pritomnosti okupacnich sil. Tato vlada si toho je vedoma a jiste pozada o dalsi setrvani zahranicnich vojsk. Jak trefne poznamenal britsky Indipendent ..."president Bush si neuvedomuje, ze Maliki je soucasti problemu"... Vedomi jsou si toho toho i mocenske frakce v Iraku, jejich vudci jako napr. klerik Sardr se ani neobtezovali ucasti v teto vlade a dokonce ji opustili ministri jeho hnuti. Uvedomuje si to i Kongres. Navic je to natolik proti zajmum USA a vuli obyvatel, ze i Nancy Peloisiova s ostatnimi demokraty ignoruji mocny AIPAC. Opozice je i mezi republikany. James Baker byl velmi schopnym sefem diplomacie administrativy presidenta Bushe starsiho. Malikiho vlada neni schopna dostat take elementarnim mezinarodnim zavazkum jako je bezpecnost zahranicnich ambasad v zemi, to ukazuje, ze tato vlada neni schopna garantovat jakoukoliv dohodu, kterou by uzavrela. Pokud jsem neco neprehledl, zadnou vyznamnou mezinarodni dohodu s ni nikdo neuzavrel. Nepocitam zeme, ktere se podileji na okupaci, ty jsou v jine pozici.

125535

14.1.2007 17:55

RE: Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125535

Takze pane Bartosek - ta vlada byla demokraticky zvolena, neni loutkova ale nemuze vykonavat v plne mire svou cinnost diky nasili, ktere v te zemi panuje. To je ovsem spise vina teroristu, nebo neni?

125613

14.1.2007 18:27

RE: Kdo to vysvetli?

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125613

Tato vláda v Iráku se může "demokraticky"
rozhodovat, asi jako naše vláda po roce 1968!!!
Také se rozhodovala, ale bez posvěcení ruských
poraděnků se ani neuprdla.
Stejnou rozhodovací pravomoc má dnešní loutková
irácká vláda, která stojí na "bajonetech" okupační
armády USA.Jinak by okamžitě padla a musela by
předat vládu islámistům,kteří jsou fakticky
nejsilnější i odbojově.
Měli špatného Saddáma a teď budou šlapat podle
islámu.

125618

14.1.2007 18:31

RE: Kdo to vysvetli?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125613

To násilí panuje v zemi pouze díky té okupaci. Nepamatuju se že by tam byla občanská válka než tam USA vtrhlo, to by potom bylo jináč, ale je to tak jak to je. V okupované zemi se nedá demokraticky zvolit nic jiného než zda se proti okupaci postavím či nikoliv. Vše ostatní je hra se slovíčky, a je vidět podle množství násilí jak iráčani většinou volili.

125620

14.1.2007 23:00

RE: Kdo to vysvetli?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125613

Vlada, ktera neni schopna udrzet svou moc neni suverenni. Opravdu nevim jak uz to mam jednoduseji podat, takze to berte jako mou posledni reakci k tomuto tematu.

125641

13.1.2007 16:54

RE: Kdo to vysvetli?

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125523

Irák byl přepaden jako suverénní stát na podkladě vylhaných
příčin.Okupanti se uchylují k teroru, mučí obyvatele Iráku
a proto se obyvatelstvo brání a tvoří odbojové skupiny.
A okupanti již svoji válku prohráli. Eskalací konfliktu
a přísunem dalších jednotek se jenom situace zhorší.
90% obyvatel Iráku si přeje aby američtí okupanti
z Iráku odtáhli domů!!!
Pojedou s ještě většími ztrátami a odtáhnou jako zpráskaní psi!
Stejně jako z Vietnamu!

125539

13.1.2007 23:47

RE: Kdo to vysvetli?

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 125523

>Vlada zeme, kde velka cast teroristu a jejich financi pochazi ze
>zahranici ma pochopitelne pravo na pomoc zahranicni armady.
Clovek neznaly veci by mohl mit pocit, ze nejaka armada prisla pomoct nejake vlade v boji proti "terorismu" financovanemu ze zahranici. Ale ono to bylo ve skutecnosti trochu jinak. Nez ta armada prisla, tak v zemi zadni teroristi nepusobili a vlada zadnou armadu na pomoc nepotrebovala...

> To nema se suverenitou zeme nic spolecneho.
Aspon na necem se shodneme.

125569

12.1.2007 2:23

Iránským židům se nechce zpět do Izraele-informuje eretz.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Íránští Židé odmítají naléhavé výzvy k odchodu ze země

Autor: Hana Levi Julian, Gil Zohar
čtvrtek, 11. 01. 2007
Íránští Židé ignorují naléhavé výzvy představitelů amerických židovských komunit a Židovské společnosti pro pomoc přistěhovalcům (Hebrew Immigrant Aid Society - HIAS), že musí opustit Islámskou republiku.

Kampaň, jejímž cílem bylo přesvědčit 25.000 íránských Židů, aby zachránili své životy a odešli z Íránu, byla ukončena. Podle statistik HIAS opustilo Írán v období od října 2005 do září 2006 jen 152 Židů, což je o 40 % méně než počet Židů, kteří z Islámské republiky uprchli za to samé období v letech 2004 – 2005. Rok předtím opustilo Írán jen 183 Židů.

Zdroje uvádějí, že Židé, kteří Írán v posledních letech opustili uváděli ekonomické a rodinné důvody jako primární důvod svého kroku – nikoliv důvody politické.

Ukázalo se, že opakované hrozby íránského prezidenta Mahmúda Ahmadinežáda (Mahmoud Ahmadinejad), že „vymaže Izrael z mapy“ nevyvolaly v 25.000 židovské komunitě, která v Íránu stále žije, poplach.

Ani nedávná konference o popírání holocaustu, kterou íránský prezident hostil v Teheránu, se zdá neměla větší vliv na neochotu íránských Židů odejít.

Vliv neměla ani loňská soutěž předního íránského deníku o nejlepší karikaturu holocaustu, která byla vyhlášena v reakci na otištění karikatur zakladatele islámu Mohameda v dánském deníku.

Jiné íránské menšiny nicméně časem neplýtvají.

Pracovníci HIAS ve Vídni hlásí značný nárůst počtu uprchlíků z Iránu, kteří jsou jiného než židovského náboženství, a to včetně stoupenců Bahai.

mbs

Článek vychází z informací zpravodajského webu Arutz Sheva – Israel National News, zejména článku Iranian Jews Reject Urgent Warnings to Leave

Nechci být paranoidní, ale to nevěstí nic dobrého. Dnes amíci vnikli na Iránskou ambasádu v Iráku a zatkli bez udání důvodu pět jejich zaměstnanců. [naštvaný]

125418

13.1.2007 10:52

otazka.

Erik 217.?.?.?

Myslite si ze vyslanie dalsich 21tisic amer. vojakov je predzvestou
k buducim utokom na Iran? Podla mna je to prilis malo, aj ked v pripade ze by islo hlavne o leteky a raketovy utok, tak by tie pocty boli irelevantne.

125509

Příspěvků: 60

10.01. 01:02 texaskycizek  hruba sila
10.01. 02:11 Rene Bartosek  RE: hruba sila
10.01. 02:20 karel4u  RE: hruba sila
10.01. 04:02 texaskycizek  RE: hruba sila
10.01. 05:19 karel4u  RE: hruba sila
11.01. 04:07  RE: hruba sila
12.01. 01:56 karel4u  RE: hruba sila
10.01. 05:44 Misu  RE: hruba sila
10.01. 08:43 IVAn  RE: hruba sila
10.01. 21:14 Jarmila  RE: hruba sila
10.01. 23:19 janko  RE: hruba sila
11.01. 10:55 Jarmila  RE: hruba sila
11.01. 19:03 J. H.  RE: hruba sila
15.01. 20:14  RE: hruba sila
15.01. 20:44 Jarmila  RE: hruba sila
16.01. 00:24 Nápověda  RE: hruba sila
16.01. 15:57  RE: hruba sila
16.01. 15:28  RE: hruba sila
14.01. 21:14 XXL  RE: hruba sila
10.01. 03:20 Nápověda  RE: hruba sila
10.01. 05:07 texaskycizek  RE: hruba sila
10.01. 15:28 Jan Skocdopole  RE: hruba sila
10.01. 21:27 Jarmila  RE: hruba sila
10.01. 22:29 Alexander S. Puškin  RE: hruba sila
11.01. 08:03 Jan Skocdopole  RE: hruba sila
16.01. 17:34 SandWalker  RE: hruba sila
16.01. 17:42 Jarmila  RE: hruba sila
16.01. 17:50 SandWalker  RE: hruba sila
16.01. 19:56 Jarmila  RE: hruba sila
11.01. 18:28 J. H.  RE: hruba sila
10.01. 15:46 Petr Gejdoš  RE: hruba sila
10.01. 21:55 trodas  RE: hruba sila
13.01. 12:37 Blue  RE: hruba sila
10.01. 13:53 morča  aspon...
10.01. 16:14 Ilja Muromec  texasky cizek
10.01. 16:41 texaskycizek  RE: texasky cizek
10.01. 18:46 Nápověda  RE: texasky cizek
10.01. 20:04 Ilja Muromec  RE: texasky cizek
10.01. 21:34 Jarmila  RE: texasky cizek
10.01. 20:01 Aja  Plan C
10.01. 23:57 Antiseptik  RE: Plan C
11.01. 00:18 Nápověda  RE: Plan C
11.01. 02:24 Rene Bartosek  RE: Plan C
11.01. 00:23  Mnoho z nas vicemene instinktivne tusi,
12.01. 01:28 Petr Zasmazka  Kdo to vysvetli?
12.01. 02:03 Rene Bartosek  RE: Kdo to vysvetli?
12.01. 08:06 Petr Zasmazka  RE: Kdo to vysvetli?
12.01. 22:16 Rene Bartosek  RE: Kdo to vysvetli?
12.01. 23:31 Petr Zasmazka  RE: Kdo to vysvetli?
13.01. 04:33 Rene Bartosek  RE: Kdo to vysvetli?
13.01. 15:25 Petr Zasmazka  RE: Kdo to vysvetli?
13.01. 16:44 Rene Bartosek  RE: Kdo to vysvetli?
14.01. 17:55 Petr Zasmazka  RE: Kdo to vysvetli?
14.01. 18:27 Nápověda  RE: Kdo to vysvetli?
14.01. 18:31 Antiseptik  RE: Kdo to vysvetli?
14.01. 23:00 Rene Bartosek  RE: Kdo to vysvetli?
13.01. 16:54 Nápověda  RE: Kdo to vysvetli?
13.01. 23:47 Pavel -Čert- Němec  RE: Kdo to vysvetli?
12.01. 02:23  Iránským židům se nechce zpět do Izraele-informuje eretz.cz
13.01. 10:52 Erik  otazka.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

13

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 26 čtenářů částkou 4 695 korun, což je 13 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 0

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 0

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Černoch, který znásilnil a oloupil nezletilou Češku, dostal dva roky30.06.20 15:43 Česká republika 5

Na životech bělochů nezáleží?28.06.20 09:59 Británie 12

Země, kde zítra znamená včera: Teror lůzy27.06.20 17:52 USA 4

Babiš zradil, média cenzurují a EU právě teď domlouvá revoluční Lisabonskou smlouvu 2.025.06.20 09:48 Evropská unie 0

Měnové kurzy

USD
23,69 Kč
Euro
26,72 Kč
Libra
29,75 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
33,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 508,79 Kč
1 unce stříbra
433,35 Kč
Bitcoin
220 399,87 Kč

Poslední aktualizace: 8.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 168