Diskuze k článku

Jak Hizballáh porazil Izrael

Příspěvků 35

18.10.2006 5:46

Spickovy clanek pane Stwora

Rene Bartosek 69.?.?.?

Palec nahoru, velmi poucne. Neni k tomu, co dodat. Neprekvapuje me zajem analytiku pentagonu, BD a zcela jiste tajnych sluzeb. [cool] [cool]

119462

18.10.2006 9:46

Dobrá analýza

Kyklop 217.?.?.?

Dobrá analýza toho, čo sa stalo

119470

18.10.2006 12:29

Nikoliv úplně MM

Gdosy 195.?.?.?

Stojí za povšimnutí a hluboké zamyšlení.
http://www.blisty.cz/2006/10/18/art30806.html
Tohle může být počátek moc smutného divadla. [pláč]

119478

18.10.2006 13:50

RE: Nikoliv úplně MM

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 119478

Anebo právě obratu k lepšímu. Takový porod nového světa. Toto je pro agresora příliš velké a nestravitelné sousto. Špatně se polykají i menší, viz Libanon. A pak bude agresor poražen zevnitř, rozloží se sám od sebe. Vždy tomu tak bylo, stačí zabrousit do historie. Možná dojde uplatnění rčení:
"Raději hrůzný konec, než hrůzy bez konce."

gewo

119480

18.10.2006 15:46

RE: Nikoliv úplně MM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 119480

Bušík překročí Rubikon a zničí velkou říši.

Tu svojí, říši zla - USA.

Komu není rady, tomu není pomoci. Tak když to musí být, tak ať si kalich hořkosti bušistánci vypijí až do dna.
Bohužel ani Evropa není připravená. Cena 200 USD za barel ropy se citelně dotkne všech vyspělých státu, které nemají ropu vlastní. Už abychom si opakovali ruštinu.

119485

18.10.2006 17:05

Zdání klame

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 119485

"Bohužel ani Evropa není připravená. Cena 200 USD za barel ropy se citelně dotkne všech vyspělých státu, které nemají ropu vlastní. Už abychom si opakovali ruštinu."

Evropa se intenzivně připravuje. Není tajemstvím, že Rusové odmítli jakoukoliv větší zahraniční účast na otevření pole Štokman, odkud nebudou, jako podle původního záměru, zásobovány USA kapalným plynem - naopak, veškerý plyn půjde dvěma paralelními plynovody do Německa, odkud bude zásobována celá Evropa. To zajistil ještě Schroeder a Pipina Merkel na tom moudře nic nemění. Naopak...
Měli bychom se tedy začít spíš učit německy. Ale asi nic nepoznáme, protože Němci už tak či tak vlastní všechny naše plynárny a páteřní rozvody...

Šéfkuchař může být chlap jako hora, ale je mu to prd platné, když klíč od spižírny má někdo jiný [smích] A v energii platí nade vše, že košile je bližší než kabát. Pokud si naši politici nedají pozor na ústa a podpoří základnu pro potenciální útok na Rusko, může se stát, že se Družba ocitne "mimo provoz z tech. důvodů". A to by znamenalo ještě větší závislost na Němcích.

U nás by se vysoké ceny za ropu projevily hlavně v kamionové dopravě, možná by pak nastoupil rozum a nevozily by se zbytečně věci z místa na místo. Takto přepravované výrobky by pak byly cenově nezajímavé.

119492

19.10.2006 9:30

RE: Zdání klame

seda 82.?.?.?

Reakce na 119492

>Pokud si naši politici nedají pozor na ústa a podpoří základnu pro potenciální útok na Rusko, může se stát, že se Družba ocitne "mimo provoz z tech. důvodů".
Bylo by to pochopitelné! Nevím kdo (ale určitě se ozvete...?) by si mohl myslet, že bude "kydat hnůj na Rusko" a současně očekávat V.I.P. ceny (co platily např. pro ČSSR za "totáče"[mrknutí jedním okem]!? To si mysleli ti blbové z Ukrajiny! Nejvíce mne překvapila reakce EU! Naše "objektivní"-kapitalistické sdělovací prostředky nikdy nešly "do hloubky" tzn. omezily se jen na kritiku Ruska, že "vydírá", když požaduje po "nepřátelských" odběratelích světové ceny?!?! ABSURDNÍ!
Lehce se může stát, že díky našim ODS-áckým kreténům se přesměruje naftovod ze Slovenska mimo ČR! Taky z-ukrajinštíme? Pomůže nám Havel(?), nebo dalajláma(?) V tomto případě si můžeme stěžovat "na lampáru"......
[cool]

119545

19.10.2006 9:01

RE: Nikoliv úplně MM

seda 82.?.?.?

Reakce na 119485

Už aby.... [smích]

119544

18.10.2006 16:17

RE: Nikoliv úplně MM

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119480

Zdravím pane GEWO !

Anebo právě obratu k lepšímu.
Raději hrůzný konec, než hrůzy bez konce..
Vždy tomu tak bylo, stačí zabrousit do historie...

Tak ! Souhlas. Já jsem taky vcelku optimista, že hrůzy jednou skončí. Tak jak tady sem tam "otravuju" s Proroky a jejich místy značně nevábnými perspektívami naší současnosti čí blízké budoucnosti, tak taky nesmím nevzpomenout, že dávají i kladná východiska. [smích]

Nicméně - tak trošku mi přeběhl mráz po zádech.... opravdu přituhuje...[velký smích]

119487

18.10.2006 16:48

RE: Nikoliv úplně MM

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 119487

Já taky k zubaři hrozně nerad, ale když mě bolí zub tak se holt nedá nic dělat.

119489

18.10.2006 17:13

RE: Nikoliv úplně MM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 119487

Ahoj Petře! [velký smích]
Mindy mne posledně trochu zahanbila, tak si myslím, že je načase vylézt z "ilegality" ...

Nedávno jsem překládal sáhodlouhý článek, který to shrnuje docela dobře a poslal ho (?) Vláďovi, ale nezveřejnil to. No nevadí, vyjde v magazínu.

Zdá se, že někdy opravdu není jiné řešení. Chovají se jako proslulý pistolník a mohou se chlubit mnoha zářezy na "Coltech", které už spíš připomínají pilníky... [smích] Ale i tato historie ukazuje, že každý takový pistolník nakonec našel někoho, kdo ho poslal pod drn. A většinou to byl totální outsider. Zatím chodí zeširoka ulicí a pokřikuje. Uvidíme jak to bude dál.

119494

18.10.2006 17:40

RE: Nikoliv úplně MM

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 119494

>Nedávno jsem překládal sáhodlouhý článek, který to
>shrnuje docela dobře a poslal ho (?) Vláďovi, ale nezveřejnil
>to. No nevadí, vyjde v magazínu.

Který? Vůbec nevím, s kým mám tu čest. [zmaten]

119496

18.10.2006 18:52

RE: Nikoliv úplně MM

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119496

MWM - The home of nonfiction

Jinak skutečně přituhuje a já tak cca posledních 14 dní docela "mívám zimomriavky", když si tak čtu "na netu" tu i onde. Jiří, máš v diskusi opravdu místy "děsivé" odkazy.

Jak jsem jinde připodotknul - z těch cca dvou posledních jakž takž poklidných "neděl" je již jedna skoro pryč. Můj "rodný" listopad nebude nudný... [velký smích]

119500

18.10.2006 19:51

RE: Nikoliv úplně MM

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 119500

Petře,

já jsem vám odmítl jenom jeden článek, pokud si vzpomínám. Byl to dobrý článek, ale bohužel jste v něm citoval jakási proroctví, jako kdyby to byl seriózní zdroj. Tím jste si sám snížil cenu toho článku. Jinak si nepamatuji, že byste něco posílal (ale nevylučuji, že mi něco ušlo, protože mi chodí velké množství pošty a tu a tam něco přehlédnu).

119505

18.10.2006 20:14

RE: Nikoliv úplně MM

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119505

Ne ne, není řeč o tomto a o mě. Ten pán GEWO se Vám případně sám ozve... asi vím, který článek on má na mysli.

119508

18.10.2006 23:29

RE: Nikoliv úplně MM

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 119480

Jistě, pokud připustíme obrat. Otázka tedy zní: budeme "budou" moudřejší? V americkém strategickém dokumentu, o kterém ve středu informovaly světové agentury, se říká, že Spojené státy si vyhrazují právo zakázat vesmír svým nepřátelům, poškozujícím americké zájmy. Podivuhodný je použitý obrat "zakázat vesmír". Ano, toto je zjevná příprava na válku. Valku v celosvětovém rozsahu.
http://ihned.cz//c6-10084510-19553440-003000_d-usa-schvalily-novy-program-vesmirne-politiky
Je škoda že dokument neuvádí konkrétní státy kterých se to týká. Třeba takové Rusko bude jistě radostí bez sebe, až mu lumíci začnou sestřelovat družice. Ostatně jedno proroctví říká cosi o padajícím bydlišti na nebesích.
Tak tedy odpočet započal?

119525

19.10.2006 21:03

Mozno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 119525

uz davno zacal.
Podla Vladimíra Krasilnikova to zacalo Juhoslaviou.
http://www.mwm.cz/CD/c1173.htm
A pokial ma pravdu tak Iran bude poslednou skuskou pred premierou.

S pozdravom LenTak

119575

18.10.2006 19:39

RE: Nikoliv úplně MM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 119478

Mozno by stalo za prelozenie "Plukovník amerického letectva ve výslužbě Sam Gardiner právě publikoval obsáhlou studii,"
na ktory odkazuje uvedeny clanok
http://www.tcf.org/publications/internationalaffai...

Spozdravom LenTak

119504

18.10.2006 20:34

RE: Nikoliv úplně MM

Průchozí gewo (zavináč) pin (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 119504

Pěkné čtení, LenTak. Spíš diagnóza chcípajícího obra...
Ale nic pro nás. Tohle nevyřešíme a ani neřešíme. Místo pivních řečí je třeba uvažovat dopředu. Například o tom, co si připravit pro případ, že to šílenci opravdu spustí. Mít doma pár užitečných věcí a zásobu trvanlivých potravin, aby se o ně člověk později nemusel s někým prát v obchodě, to nikoho nezabije. Tím bychom se měli zabývat. Protože letošní zima asi bude zase tuhá, i když jinde může být pekelně horko.

119509

18.10.2006 21:07

RE: Nikoliv úplně MM

Vlastimil Čech 85.?.?.?

Reakce na 119509

Proboha, co máte na mysli? Řekněte přece něco... teda konkrétnějšího... na co si máme dát pozor? O čem mluvíte? Budete o tom někde psát?
třeba do WM -magazínu? nebo kam?
Hlavně něco řekněte...

119512

18.10.2006 21:45

RE: Nikoliv úplně MM

Průchozí gewo (zavináč) pin (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 119512

Ale ne, Vlastíku, neděste se!! [smích] Jde jen o to, že podobné situace mohou mít lavinový efekt, no a pak je snadno možné, že některé věci na chvíli (nebo trvale, záleží na eskalaci a výsledku...) mohou vykolejit z normálu. Asi jako při povodni, a tak. Toto je jediné, co by nás mělo zajímat, ostatní je jen ničím nevypnutelný, obtížný šum. A myslet si o něm můžeme, co chceme, dokonce se o ty naše myšlenkové hromádky i pohádat, než je čas odnese do popelnic...
Je to cyklus, jehož stádia, zbavíme-li je dobového klišé, mají stále stejné charakteristické rysy. Podle vnějších podmínek (především klomatických) se jeho jednotlivá období mohou prodloužit nebo zkrátit. Podstatné přitom je, že jakmile se člověk ocitne na nějaké určité "výši", popadne ho touha po sebezničení a lidstvo začně s podivnostmi. Existují staré "školy", na jejichž půdě se dědí a kooptují jisté důležité poznatky. K členům takové "školy", myšlenkového směru, patřil i Michel Nostradamus. To, co zanechal jsou prognózy, v nichž běží současně tři roviny, tři možné, poněkud odlišné cesty, jimiž se může ubírat vývoj za jistých okolností. To, co napsal, v podstatě nebylo určeno veřejnosti, ale tomu, kdo kooptoval na jeho místo. Jen jako vodítko. Kdo pochopí, že v jeho verších jsou skryty tři varianty, a dokáže je odlišit a zařadit, nemá v ruce klíč k budoucnosti, ale data z velmi dlouho prováděné prognózy.
(Uff. jsem se zakecal [zahanbení] doufám, že to není až tak OT)

119514

18.10.2006 22:43

RE: Nikoliv úplně MM

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 119514

(Uff. jsem se zakecal [zahanbení] doufám, že to není až tak OT)

hihihi ! Ale když ty okolnosti začnou být nějaké, leč již určité, pak již to je jen jedna určitá cesta ! Takže to přece jen je klíč k budoucnosti. Všechna ta proroctví jako by byly z jednoho kadlubu - čili proč se rozpakovat ? Přeci Mariánská proroctví již dost dlouho naznačují, kterou cestou se to vydáváme, ne ?

Fakt ale je ten, že stále jsou to - alespoň pro mě - jen možné prognozy, jistota se dostavuje až těsně před proměnou ve skutečnost. hm...

119520

19.10.2006 0:11

RE: Nikoliv úplně MM

Průchozí gewo (zavináč) pin (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 119520

Jistěže. Informace ale vždy umožňují FORMOVAT budoucnost. Jinými slovy:
Kdyby lidstvo dalo na nositele informací z této prastaré databanky, mohlo by samo stanovit, ve které fázi svého x-tého pokusu se nachází a výsledek cyklu změnit. To je hlavní důvod, proč se ta data sbírala a předávala. Ne pro senzaci na knižním trhu té či dnešní doby. Jenže homo sapiens sapiens tu zřejmě ještě ani po spoustě pokusů není... takže i tento cyklus bude mít docela fádní (a jako obvykle fatální) zakončení. Prostě - přirozený výběr. Příroda. Úkolem myslící bytosti je expanze do okolního prostoru poté, když podmínky na vlastní planetě nedostačují dalšímu vývoji jak po stránce zdrojů, tak i prostoru. Pak je nutné i za cenu ztrát, které by byly jistě menší než v nesmyslných válkách, osídlit jiné světy. Na Zemi vůbec nemůže existovat žádný trvalý mír. Bez válek bychom tu rychle vymřeli, protože nás naše inteligence předurčuje jako individuality. Stádové jednání je možné a ovladatelné jen do jisté míry. Pak musí přijít expanze ven, nebo redukce uvnitř systému. Je smutné, že ačkoli předstíráme první, chystáme se na to druhé...
Tak. A pokud to s tím závěrem v lumícké moudrosti moc nepřeženeme, za nějakých 5 000 - 20 000 let, nebo tak nějak, to naši vnukové budou moci zkusit znovu. Doufejme, že se do té doby dokáží zbavit mnoha dědičných chyb. Prostoru k tomu budou mít dost a dost.

119529

19.10.2006 11:28

RE: Nikoliv úplně MM

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 119529

Ano, může tak být, i když naše chápání reality se děje na velmi nízké úrovni. To je příčina, že vnímáme jen omezenou rovinu existence za níž je ono cosi, proč to všechno. Člověk neustále žije na úrovni zvířecích instinktů. Stejně jako oni, si do čela uskupení volí nejsilnějšího zástupce, který garantuje uchování všeobecně přijímaných cílů. U zvířat je to zdravá a silná populace. U lidí je to hromadění majetku a uspokojení základní pocitové škály. Proto nemohl socialismus obstát, popíral individualismus, ovšem (bohužel) nikoliv z pozice prospěšnosti, ale úspěšnosti. Člověk v souladu s instinkty chce vystavit na odiv svoje kvality. Nové auto, velký dům.... Naši volení a představitelé jsou pouze nejůspěšnější jedinci v oblasti, kterou všichni považujeme za zásadní. Jaký tedy div, že neřídí stát, ale usměrňují tok financí. Toto je přeci podstata jejich úspěšnosti. Tedy nikoliv užitek dávat, ale získávat. Jenže jejich schopnost chápat rozsah a dostupnost zdrojů je nulová. Když něco je, a lze z toho zbohatnout.....?
Zaplatíme tvrdou lekcí za svoji hloupost a patrně ani tak nic nepochopíme.

119549

19.10.2006 13:05

RE: Nikoliv úplně MM

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 119549

Když se na věci podíváme blíže, není myšlenky NWO a světové vlády sama o sobě tak scestná. Čím je nás více, tím provázanější musí být organizace základních funkcí a potřeb. Individualita ano, ale ne uspokojování ega za každou cenu.
Kdysi jsem se v jedné knize pokusil načtrnout jak by taková celosvětová vláda mohla fungovat. Je to proveditelné, ale napřed by se musel kompletně změnit status politiků. Museli by v první řadě sloužit, ne být VIP. Museli by to být ti nejlepší z nejlepších. A především naprosto nezávislí na nějakých "platech" apod. Prostě by měli k dispozici cokoli, samozřejmě pod veřejnou kontrolou.
Nebylo by tedy možné je žádným způsobem koupit. Tím by byl eliminován vliv "velkých peněz v pozadí", které by tím ztratily schopnost hybné páky, co se týče politiky a zásadních rozhodnutí.
To, co vidíme dnes jsou projevy sil z pozadí, pozorujeme, posuzujeme a kritizujeme loutky a nevidíme loutkaře. U nich je třeba začít, chceme-li pochopit, co se děje.

119550

19.10.2006 1:15

patrně to je naplánováno takto

Průchozí gewo (zavináč) pin (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 119520

It´s The dawn of a new dark age of global technocratic feudalism.
Most human beings are targeted for extermination and the remainder will be indentured on the global plantation. The 'sort of character' that the authorities consider desirable is the diseased, impoverished, infertile, sexless, dumbed down automaton, whose function in life is merely to enact the Masters' business plan.
Some of the character-altering weaponry already at their disposal includes: Media brainwashing; water fluoridation; vaccination; gender altering foods and chemicals; neurotoxic food additives; and psychotropic drugs. Life expectancy is being gradually reduced by the modern day concentration camp which masquerades as the public healthcare system. On the horizon are: Implantable microchips; vaccines to alter brain chemistry; genetically modified pharmacological food; human cloning; and nanotechnology.

Překlad:

Tohle je počátek nového temného období technokratického feudalismu.

Většina lidských bytostí bude cílem eliminace a zbytek internován na globální plantáži. To, po čem autoři touží, jsou choré, bezbranné, neplodné, asexuální a přiblblé automaty jejichž životním posláním bude uskutečňovat plány Pánů.

Něco z výzbroje umožňující tuto přeměnu už mají k dispozici: vymývání mozků médii; fluoridaci vody; vakcinaci; potraviny a drogy měnící pohlaví; neurotoxické přídavky do potravin (aspartam...p.p.) a psychodrogy. Životní očekávání se v dnešních moderních koncentrácích maskovaných jako systémy veřejného zdravotnictví rapidně snižuje. Na obzoru jsou: implantovatelné mikročipy; vakcíny měnící chemii mozku; geneticky modifikované farmakologické potraviny; klonování lidí a nanotechnologie.

------
Citováno z "The Police State Road Map", Michael Nield; Edition March 2005 (psrm.pdf) na http://www.policestateplanning.com

119534

18.10.2006 21:55

RE: Nikoliv úplně MM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 119509

Skor treba podakovat nicku Gdosy
Ja som len upozornil na odkaz ktory je tam uvedeni a lahko prehliadnutelni.
Moja ang. mi neumoznuje pochopit cele znenie.

LenTak

119516

18.10.2006 23:49

RE: Nikoliv úplně MM

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 119509

Obávám se že tento problém nedokážeme nijak rozumně domyslet. Nestačí se jen zásobit potravinami. Problém může být energie a hlavně lidé, kteří dnes stále věří v budoucnost kapitalismu. Takže to chce takovou menší lehkou armádu. Pár lehkých kulometů, nějaké to dělo a dva tři tanky mohou pro začátek stačit. [smích]

119528

19.10.2006 0:36

RE: Nikoliv úplně MM

Průchozí gewo (zavináč) pin (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 119528

Souhlas. Ale v dnešní době to jediné rozumné, co můžeme konkrétně udělat, je připravit se na možné výpadky a zmatky. Je to jen na nás, jestli někdy někomu pomohl stát, tak vždy "až potom".
V paneláku nebo domě s centrálním dálkovým vytápěním vůbec neškodí přemýšlet nad pomocným topidlem na PB... Totéž platí dvojnásobnou měrou pro elektrodomácnosti. Výpadky mohou mít jakýkoliv důvod a vůbec neškodí mít doma rezervní možnost vaření.
Něco základních potravin a konzerv taky není na škodu, nezkazí se a jsou tam, kde mají být - ve špajzu, ne ve formě papírků v portmonce. Plný kanystr v autě a pořád doplňovaná nádrž v zimním období není na závadu, v poloprázdných nádržích kondenzuje voda... a zase - papírkama auto nenakrmíte.
V dnešní době už asi každý má kvalitní zimní oblečení, ale když mrzne a netopí se, chodí se po bytě v kožichu dost blbě. A pod tenkou dekou se člověk neohřeje.

Tak asi jen tolik, vybavovat se "jak na třetí světovou" nemá smysl. Člověk pak buď má, nebo holt nemá štěstí.

Armáda? Tanky a flintičky? To je pro smích. Žijeme sice v banánové republice, ale nejsme na ostrově. A i kdybychom byli, tohle je systémová záležitost, před níž lze uniknout jen kolektivně - chtěnou racionální změnou systému, konsensem, a to CELOSVĚTOVÝM - ne jakýmisi žabomyšími převraty a revolucemi. Záměrně říkám "změnou", ne pádem, k němuž se tak zdatně propracováváme. Na světě jsou miliardy lidí na obrovském území. Současný systém se vyvíjel tisíce let a je využitelný. Nemůžete vyhodit systém z počítače, protože brzdí váš nový program... bez systému vůbec nepůjde. Nejde ani tak o zažité procedury, ale o konektivitu. Je to propojené, ale v uzlových bodech sedí rušičky zahlcující informační síť dezinformacemi. TOTO je kámen úrazu. PROTO je neslučitelné, aby STÁTNÍ vysílače braly a vysílaly reklamu s tím, že bez ní nemohou existovat. Pak je ovšem jasné kdo píše direktivy a nasazuje filtry na zprávy a náhubky reportérům.
Článek, pod kterým je tahle diskuse, shrnuje jeden pohled na věc. A přesto, ať už se to bude zdát cynické nebo ne, v rámci celkového dění je toto i případný útok na Iran nepodstatný. Epizody. Co přijde potom bude mnohem významnější.

119531

19.10.2006 1:52

Hizbalah se ma naco tesit v pristim konfliktu..

Peter Velkej 72.?.?.?

Izraelci nejsou hloupi a sami si udelali a jeste delaji poradnej rozbor vsech chyb.
Myslim, ze jedna velka zasadni chyba byla ze brali moc velkej ohled na verejna mineni.
Hizbalah 'bojovnici' placaji nyni jeden druheho po zadech a veri ze je velmi snadne porazit zidy. Narostl jim hrebinek a nim chut to s Izraelem vyridit ku vseobecne arabske spokojenosti co nejdrive. Tak jak to chtel udelat Eichman, Himler, Heydrich a dalsi.
Hizbalachu Vyrostla nova generace nezamestnanych poulicnich rvacu. Ti se nemohou dockat az vyrazi rabovat zidovske usedlosti.
I kdyz se jim podari zatlacit Izrael do kouta, myslite vy naivkove, ze Izrael se necha temi Hizbalasi a jinymi 'bojovniky za svobodu' utlouci cepicemi? Sahne po drastickych responses a nemuzeme se mu divit.

119535

19.10.2006 4:26

RE: Hizbalah se ma naco tesit v pristim konfliktu..

virila 88.?.?.?

Reakce na 119535

Rozdíl mezi pesimistou a optimistou lze charakterizovat komentářem ke sklenici, naplněné přesně napůl vodou : pro pesimistu je sklenice poloprázdná a pro optimistu poloplná.
Je to proces uvažování, který nás svede ze správné cesty k dosažení základních cílů. Uvažujeme-li militantně, nesmíme se divit, že se octneme na bojovém poli. To je důsledek role osobnosti takových Bushů, Sharonů, Olmertů a Cheyneyů. Dosažený efekt podle zákonitosti, že násilí plodí jenom násilí v jakémkoliv časovém horizontu - směřuje obvykle k rozsáhlé destrukci obou stran.

Není bez zajimavosti, že podobné cíle lze dosahovat mnohem rychleji a efektivněji pozitivním uvažováním. Ve Vašem případě rozvíjením konceptů a ideí spravedlivého spolunažívání při vzájemném respektu především k duchovním hodnotám obou národů. To vyžaduje osobnosti s pozitivním myšlením v řídících pozicích. Takové osobnosti jsou mnohem větším přínosem pro národ i rozvoj území. Generály a jestřáby, hartusící zbraňovými systémy udržet za zády a postavit se k řešení problémů čelem a čestně. Je to přístup mnohem náročnější na kreativnost, odpovědnost a lidský charakter, ale nekončící čestnými salvami na hřbitovech.

119538

20.10.2006 6:53

RE: Hizbalah se ma naco tesit v pristim konfliktu..

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 119535

"I kdyz se jim podari zatlacit Izrael do kouta, myslite vy naivkove, ze Izrael se necha temi Hizbalasi a jinymi 'bojovniky za svobodu' utlouci cepicemi? Sahne po drastickych responses a nemuzeme se mu divit."

ano, sahne,s tim se pocita. Zvlaste po vyrocich nekterych generalu. Tim ovsem likvidaci sve existence podtrhne nadobro. Je to nevyhnutelne.

119602

19.10.2006 2:02

Bylo to vic taktikou nez technikou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

jak byl Izrael porazen. Podobne tomu bude i s Usaky. Jiz maji za rijen 70 padlych. To je neobvykle vysoka nakladacka! Vypada to, ze kadry odboje se denne zkvalitnuji.
Uz i bushak priznava ze je to druhy Vietnam! [velký smích]

http://apnews.myway.com//article/20061018/D8KR9IN00.html

z.a.p

119536

19.10.2006 2:20

vesmirna vojna

svetlo 58.?.?.?

nuz Bushova pripravocvana vesmirna vojna moze znamenat aj nieco ine. Moze to byt propaganda na vysvetlenie preco v nasledujucich rokoch miliony miliard $$$ nepojdu zo statneho rozpoctu (nakradnute peniaze od jednotlivcov cez danovy system)
do skolstva zdravotnicta... ale pojdu na objednavky pre rozne sukromne zbrojarske koncerny. Kto je vlastnikom tychto koncernov vsetci vieme. Takze sa jedna o tunelovanie ameriky zidmi. Koncerny budu uspesne predstierat ze nieco aj vyvyjaju a uskutocnia nejake modelovane pokusy a testy, a hlavne ponuknu pocitacovo simulovanu show pre media a politikov (mozno aj ceskych).
Nedavno prebehla zprava o tom ze Cina pomocou pozemneho laseru oslepuje spionazny americky satelit. Nic sa nehovori o EM zbraniach (Tesla) a vseobecne sa popiera ich existencia.
Ruske komunikacne a spionazne satelity (pravdepodobne aj Cinske) maju ochranny obal voci EM ziareniu - EM pulzom a do urcitej miery teda maju sancu prezit v prevadzkovatelnom stave EM utok. Americke satelity nemaju z tohto hladiska ziadnu ochranu a su lahko zranitelne. V pripade vazneho konfliktu teda americania lahko pridu o vsetky spionazne a komyunikacne satelity a zostanu slepi a neinformovani a nekoordinovani. Ich zavislost nna satelitoch aj pri vedeni pozemnej a leteckej vojny sa ukazala naplno v Aganistane, Iraku a pri vsetkych Izraelskych agresiach. Zda sa ze Rusko je ovela lepsie pripravene na akykolvek vazny konflikt nez amerika, kde peniaze idu hlavne na platy CEO a vyplacanie podielov zo ziskov, a len mala cast do skutocneho vyskumu a vyvoja. Dalo by sa povedat,
ze okolo zeme lietaju americke Potemkinove dediny.

119537

19.10.2006 7:48

RE: vesmirna vojna

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 119537

K vedeni valek. Americky zpusob vedeni valky, kde hlavni motivaci je vlastne zisk, nema za ucel valku vyhrat co nejrychleji, naopak na ni pokud mozno dlouho vydelavat. Zeme ktere vidi valku jako neco ceho se musime zbavit ji vidi opacne. Cim driv bude konec tim lepe. Hlavne jelikoz na ni nevydelavaji, tak ji taky nerozpoutavaji.

119541

Příspěvků: 35

18.10. 05:46 Rene Bartosek  Spickovy clanek pane Stwora
18.10. 09:46 Kyklop  Dobrá analýza
18.10. 12:29 Gdosy  Nikoliv úplně MM
18.10. 13:50 Průchozí  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 15:46  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 17:05  Zdání klame
19.10. 09:30 seda  RE: Zdání klame
19.10. 09:01 seda  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 16:17 Petr Gejdoš  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 16:48 Antiseptik  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 17:13  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 17:40 Vladimír Stwora  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 18:52 Petr Gejdoš  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 19:51 Vladimír Stwora  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 20:14 Petr Gejdoš  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 23:29 Gdosy  RE: Nikoliv úplně MM
19.10. 21:03  Mozno
18.10. 19:39  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 20:34 Průchozí  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 21:07 Vlastimil Čech  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 21:45 Průchozí  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 22:43 Petr Gejdoš  RE: Nikoliv úplně MM
19.10. 00:11 Průchozí  RE: Nikoliv úplně MM
19.10. 11:28 Gdosy  RE: Nikoliv úplně MM
19.10. 13:05 Průchozí  RE: Nikoliv úplně MM
19.10. 01:15 Průchozí  patrně to je naplánováno takto
18.10. 21:55  RE: Nikoliv úplně MM
18.10. 23:49 Gdosy  RE: Nikoliv úplně MM
19.10. 00:36 Průchozí  RE: Nikoliv úplně MM
19.10. 01:52 Peter Velkej  Hizbalah se ma naco tesit v pristim konfliktu..
19.10. 04:26 virila  RE: Hizbalah se ma naco tesit v pristim konfliktu..
20.10. 06:53 MedaBeda  RE: Hizbalah se ma naco tesit v pristim konfliktu..
19.10. 02:02  Bylo to vic taktikou nez technikou
19.10. 02:20 svetlo  vesmirna vojna
19.10. 07:48 Antiseptik  RE: vesmirna vojna

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 821