Diskuze k článku

Jak přizpůsobit nepřizpůsobivé spoluobčany?

Příspěvků 119

20.9.2006 6:42

Cikani...

Rejpal 24.?.?.?

S cikanama nikdo nic neudela. Oni nechteji svuj zivot zmenit a kdyz jim nekdo "vnucuje" aby se prispusobili, tak je to hned rasista.
Na "Foru" jsem vlozil nejake web stranky o cikanech, tak se na to muzete podivat.

117146

10.9.2013 17:44

RE: Cikani...

Jorge 193.?.?.?

Reakce na 117146

Cikani jsou nejvetsim problemem lidstva!

http://www.gam3s.cz/index.php?a=play&id=340&cont=1

295885

20.9.2006 7:36

Reforma rodiny

Jarmila 85.?.?.?

Není pravda, že situace je neřešitelná. Každá situace je řešitelná- jen ti nahoře na to kašlou. Co se týče vývoje rodiny, řešila bych to takto:

Zrušit všechny dávky na děti, to znamená porodné, přídavky na děti i rodičovský příspěvek. Místo toho na jedno narozené dítě ODPUSTIT oběma rodičům daně na 10 let. Pokud se žena rozhodne být v domácnosti a pečovat o děti třeba do patnácti let- započítat jí těch 15 let strávených v domácnosti do důchodu. Ale jinak u obou pohlaví dorovnat délku důchodu na stejnou délku. Sociálně slabí občané by tedy žádné sociální dávky nedostávali automaticky, ale museli by pravidelně o ně žádat a na úřadu dokazovat, že nemají z čeho žít. Na 3 děti by měli nárok pobírat životní minimum, ale na čtvrté dítě by již nedostali ani korunu. Odpověď by byla: Chceš mít hodně dětí? Tak musíš být schopný uživit je ze svého. To byste nevěřili tomu, jak umí lidé dobře počítat, zda se jim něco vyplatí, či nikoliv.

A co týče práce, řešila bych to takto: Nezaměstnanému by byl přidělen jeden konkrétní park či jedna jediná ulice, o jejíž denní čistotu by byl povinen pečovat. Jeden člověk by měl denně na starosti 20 nezaměstnaných, po kterých by každý den zkontroloval čistotu svěřeného, přiděleného parku či ulice. Pokud by byl park čistý, vyplatil by v kanceláři KAŽDÝ DEN, dejme tomu v 6 večer DENNÍ mzdu na ruku, dejme tomu 300 Kč.

117147

20.9.2006 8:48

RE: Reforma rodiny

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 117147

Naprosty souhlas pani Jarmilo. Bohuzel tohle rekne jen clovek myslici a kreativni. Bohuzel tech je ve skupine, ktera ma moc zmenit situaci, krajni nedostatek a novy prisun inteligence je v nedohlednu. Takze sen krasny, realita je na [bliji]

117149

20.9.2006 11:04

RE: Reforma rodiny

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 117147

V tomto případě (sice naprosto mimořádně) ale zato prakticky úplně s člověkyní souhlasím..... [chechtot] [chechtot]

117154

20.9.2006 11:49

To neni spatny model, Jarmilo...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 117147

Me osobne se zamlouval Cinsky model.

1 dite? Ok, pridavky.
2 deti? Tak to uz musite byt zabezpeceni = zadne pridavky ani na prvni dite.
3 dite cekate? Potrat a nucena sterilizace zeny pri nem.

V nasich podminkach muzeme krok cislo 3 vypustit, bohate postaci ekonomicke nasledky kroku 2, aby zustali jen Romove a Cikani odtahli ke vsem certum - eg. tam, kde si je budou nadale vydrzovat [smích]

Vas model je vice humanni, osobne bych nastavil latku na 2 deti a ne na 3, ale stejne je dobry. Problem je, ze vy tento model nemate sanci prosadit v tomhle state, i kdyz bychom vam jen zatleskali.

Jarmila na hrad! [velký smích] (a cikansti lobbyste na nucene prace makat!)

117158

20.9.2006 12:06

RE: To neni spatny model, Jarmilo...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 117158

Jo a ještě bych dodala trodasi ještě jednu motivující věc: že děti sociálně slabých lidí, které by úspěšně zakončily rok učení na základce, aniž by propadly by od státu na konci roku obdržely 5000 Kč tzv. sociálního stipendia. To by Romy motivovalo k tomu, aby dohlíželi, aby jejich děcka chodily poctivě do školy. Včera jsem viděla v tramvaji mladou Romku s matkou a dvěma dětmi- ona, její matka i ty děti byly vymydlený a čisťounký jako z cukru- nemohla jsem se na ně vynadívat.

Ono vážně za jakékoliv narůstající problémy ve společnosti jsou vždy zodpovědné "řídící hlavy", které mají tu moc to změnit, nikoliv to "tělo", které může jen nadávat na poměry, ale nemá žádnou výkonnou moc.

117161

20.9.2006 12:19

RE: To neni spatny model, Jarmilo...

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117161

Ono vážně za jakékoliv narůstající problémy ve společnosti jsou vždy zodpovědné "řídící hlavy", které mají tu moc to změnit, nikoliv to "tělo"
Jarmilo,
ne zcela dle meho nazoru mate pravdu. Stat, rodina - ty tvori podminky (a nebo netvori) pro vyvoj cloveka... Ale kolikrat jim byla dana sance? Vybydleli dm - dostali novy... Plot v Maticni ulici nebyla hnusna zed, nybrz hezky skladany plot. Pak prijel pan Kofi a plot musel jit pryc... Polozme si otazku: co lide v okoli, kteri rano jdou do prace a potrebuji se vyspat? Kde jsou jejich prava?
Samozrejme, ze jsou mezi Cikany slusni, pacovity jedinci a verte mi, ze se stydi za tu spinu(oni jim tak rikaji), ktera dela spatne jmeno temto Cikanum.
Ale kolik jich je?

117163

20.9.2006 13:24

RE: To neni spatny model, Jarmilo...

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 117163

> Ale kolik jich je?
Tech slusnejch je dost, ale nejsou holt tolik videt. Navic zde existuje urcita historicka zkusenost.
Ja se urcite nepocitam mezi rasisty, a vzdy jsem ochoten snazit se ke komukoliv pristupovat bez predsudku, ovsem musi sam sobe priznat, ze pri jakekoliv komunikaci se snedym obcanem mam obrany system nastartovnay na nejvyssi pohotovost.
Kdysi jsem mel kram s elektronikou, ve kterem jsem obcas i prodaval. Prestoze totalne vsechny kradeze (par jich i pri nejvyssi ostrazitosti stejne bylo) vzdy provedli "bili" spoluobcane, vzdy jsem si podvedomne vice daval pozor na cikany. Mozna proto mi ani nic nikdy neukradli[smích] Nevim....

Z uvedeneho usuzuji, ze souziti je v kazdem pripade problematicke a pokud jeste neni vsem mereno stejnym metrem (mam na mysli pozitivni diskriminaci) je na probnlem zadelano.
Ne nadarmo vetsina americkych cernochu dekuje Reganovi, ze je ve spolecnosi do jiste miry zrovnopravnil prave odstranenim pozitivni diskriminace....

117166

20.9.2006 23:46

RE: To neni spatny model, Jarmilo...

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117166

Ja samozrejme znam slusne a pacujici Cikany!!! A vazim si jich, jako kazdeho a nedelam rozdili kvuli barve...
Ale teda k te historii.
Cikani kocovali a kdyz prijeli do vesnice tak lide pocitali, ze jim nejaka ta slipka bude chybet. Ale na druhou stranu Cikani brousili noze... cili pracovali.
Problem byl v tom, ze se jim zakazalo kocovani. Maji to v krvi a dejme tomu, je to cast jejich kultury.
Ale davat jim vetsi pravomoce...? [zmaten] To neni dobre. Kdyz vam Cikan rekne gadzo(nevim jak se to pise spravne), tak ho neobvinite z rasismu, ale kdyz mu reknete, ze je Cikan, tak on vas muze obvinit a verte, ze pokud to udela, tak vyhraje. Byli to Cikani a jsou to Cikani.
A kolik jich bude se muzete podivat:
http://otooto.aspweb.cz/Populace/Populace.aspx

117217

21.9.2006 7:41

RE: To neni spatny model, Jarmilo...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 117163

Jde o to zařídit nejprve to základní: snížit porodnost a zvýšit vzdělání. Od toho se pak již odvíjí vše ostatní. Kdo má málo dětí, lépe se o ně postará, lépe je uživí. Kdo je vzdělaný, ten pracuje a nemá čas zlobit. Když příjde Rom vyučený jako zedník, nebo Romka vyučená jako číšnice nebo kadeřnice, mají rozhodně větší šanci získat práci, než když nemají dokončenou ani základku. U nás tady nedaleko pracují svalnatí mladí Romové jako kopáči a fakt poctivě makají- ale kdyby měli střední školu, měli by v životě víc šancí na uplatnění.

Ještě tak všeobecně dodám: politická rozhodnutí VŽDY modelují chování lidí. Planeta je přetížená, protože je přelidněná, takže to, že západní ženy nerodí je v naprostém pořádku. Kdyby se muslimkám dala osobní SVOBODA a vyšší vzdělání, tak by se taky ze dne na den začaly chovat úplně stejně jako západní ženy- to znamená, že by měly nejvýše jedno nebo dvě děti.

117239

20.9.2006 13:12

RE: To neni spatny model, Jarmilo...

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 117161

> Včera jsem viděla v
>tramvaji mladou Romku s matkou a dvěma dětmi- ona, její matka
>i ty děti byly vymydlený a čisťounký jako z cukru- nemohla
>jsem se na ně vynadívat.

Taky jsem tuhle viděl mladou romku s děckem jako z cukru. A hádejte co měla v ruce. Formulář na žádost o sociální dávky.
Nesmíte dát na pozlátko [vyplazený jazyk] Mně třebas vadí, když lidé v MHD páchnou, ale pokud je na někom vidět že se vrací z těžký roboty, tak to toleruji [pláč]

117165

20.9.2006 13:25

RE: Reforma rodiny

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 117147

V tomto pripade s Vam vazena clovekyne naprostro souhlasim[smích]

117167

20.9.2006 14:49

RE: Reforma rodiny

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 117147

K tem danim na deset let. To by se tykalo vsech? Treba i Billa Gatese? [mrknutí jedním okem] Jinak ta myslenka, s udrzovanim cistoty a jinych verjne prospesnych cinosti se mi libi. [mrknutí jedním okem] Dalsi rafinovany zpusob zrejme nepochopeni kulturni odlisnosti ci dokonce "nenavisti". [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

117170

20.9.2006 17:33

RE: Reforma rodiny

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 117147

Po přečtení Vašeho návrhu, se každý poctivý - levicový volič musí oklepat hnusem. Stát je přece od toho, aby o nás pečoval a za to pana Paroubka máme rádi.
Tahle Klausovina patří do středověku. [velký smích]

117179

20.9.2006 18:04

RE: Reforma rodiny

Ferdinand Estét 124.?.?.?

Reakce na 117147

Moc, moc dobré, ale příliš objektivní a transparentní, neslučitelné se všeobecně zavedeným mlžením. Ač s Vaším názorem veskrze souhlasím, obávám se, že není realizovatelný proto, že z něho nelze vytlouci tolik potřebný politický kapitál. Neuživí se na něm politicky ani tzv. "pravice" (tržní ruka), ani "levice" (dárkový balíček). Lidi a rozhodovani o nich by se podle Vašeho návrhu příliš vzdálili vlivu centra; kladete správně důraz na obščinu - local community.
...Pokud vstoupíte do politiky, máte můj hlas [cool]

117184

20.9.2006 18:18

RE: Reforma rodiny

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 117147

bohužel zdravým rozumem se dneska nikdo s výkonnou mocí neřídí, takže je velmi malá šance na nějaké rozumné řešení.

117187

20.9.2006 19:01

RE: Reforma rodiny

Dale Coopper 81.?.?.?

Reakce na 117147

>Pokud se žena rozhodne být v domácnosti a pečovat o děti třeba do patnácti let- započítat jí těch 15 let strávených v domácnosti do důchodu<

Proč jen žena. Co kdyby si to rozdělili na půl?

117189

20.9.2006 23:39

RE: Reforma rodiny

kileros 88.?.?.?

Reakce na 117147

Dekuji uz dlouho jsem se takhle nezasmal[smích]
Problem ocvem je ze urciti lide pracovat nechteji a nebo nemohou(napriklad narkomane pro ne to nema cenu). Vykaslou se Vam na nejake parcicky a ulicky. Dostanou hlad-no reseni tu je zacit pracovat ale proc kdyz muzu krast(je to dokonce lepsi a efektivnejsi zpusob jak se zaopatrit). Je docela realne ze by je toto opatreni nahnalo do parku ale rozhodne ne k tomu aby tam uklizeli. Co pak pozavirat je. No jo ale to se zase jenom bodou valet navic je to utvrdi v tom ze kriminal je pro lidi a prestanou se ho obavat. Co ted? Zavrit na dozivoti nahnat na nucene prace at si na sebe vydelaj a co pokud nebudou ochotni pracovat ani tam? Zavest fyzicke tresty a pokusit se je primet pracovat a pokud ani to nepomuze? POPRAVIT vzdyt jsme jim dali tolik sanci stati se plnohodnotnym clenem spolecnosti proc jenom chteji zustat clovekem???

117216

21.9.2006 0:04

RE: Reforma rodiny

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 117216

Aha, tak za 100 let bude žít třeba ve Francii 235 milionů lidí
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

117219

21.9.2006 0:35

RE: Reforma rodiny

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117219

To je ciste teoreticky... Kdyby se to ubiralo, tak jak se to ubira nyni. Vam to ocividne nedoslo.
No i mezi agenty nejsou jenom samy James Bondove [chechtot]

117221

21.9.2006 7:44

RE: Reforma rodiny

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 117216

Jde o to kilerosi, že když je pro někoho něco velmi VÝHODNÉ, tak se toho drží a je rád, že má jistý denní přísun peněz a váží si toho. To s těmi parky jsem se inspirovala v Londýně. Oni tam ty parky mají čisťounké jak ze škatulky díky tomu, že je přidělili na starost zcela konkrétním lidem, kteří za ně zodpovídají. Tak jsme s mužem viděli týpky nevábného, téměř bezdomoveckého zjevu, jak parčíkem procházejí a napichují na zašpičatělý klacek papírky, nebo smetávají vajgly z chodníku. Udržovat ten park v čistotě pro ně nebyla vůbec žádná námaha, prostě kvečeru obhlídli jen ten areál, posbírali pár papírů- no a když pak za to dostanete v našich podmínkách třeba těch 300 Kč na ruku, je spokojenost na všech stranách.

117241

21.9.2006 21:30

RE: Reforma rodiny

kileros 88.?.?.?

Reakce na 117241

Tak jsme s mužem viděli týpky nevábného, téměř bezdomoveckého zjevu, jak parčíkem procházejí a napichují na zašpičatělý klacek papírky, nebo smetávají vajgly z chodníku
nebyli to nahodou zamestnanci prazskych technickych sluzeb?

Jde o to Jarmilo, ze nekteri lide nejsou ochotni pracovat. Pobiraji soc. davky a jsou spokojeni jak si to umeli zaridit, a obcas neco maleho ukradnou aby si mohli udelat spicku. Vy jim vezmete jejich penize a praci. Takze se budou muset rozhodnout mezi pravidelnou praci osum hodin denne nebo se zamestnat kriminalni cinnosti. Co podle Vas vic nese? Co je jim blizsiho? kabat nebo kosile?

117295

21.9.2006 13:12

RE: Reforma rodiny

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 117147

>A co týče práce, řešila bych to takto: Nezaměstnanému by
>byl přidělen jeden konkrétní park či jedna jediná ulice, o
>jejíž denní čistotu by byl povinen pečovat. Jeden člověk
>by měl denně na starosti 20 nezaměstnaných, po kterých by
>každý den zkontroloval čistotu svěřeného, přiděleného
>parku či ulice. Pokud by byl park čistý, vyplatil by v
>kanceláři KAŽDÝ DEN, dejme tomu v 6 večer DENNÍ mzdu na
>ruku, dejme tomu 300 Kč.
Něco v principu podobného doporučují skuteční odborníci už spoustu let. Jde o to, že lidé, jejichž předkové si nikdy nemohli plánovat budoucnost ani na pár dní, se nedokáží smířit s tím, že mají čekat celý měsíc na výplatu.
Lepší varianta je dát jim každý den jen tolik, aby druhý den byli motivováni přijít do práce - protože všechno utratili a neožrali se úplně do němoty. Zbytek vyplácet v normálním termínu.
Ostatně něco podobného dělají romští zaměstnavatelé. Tam je to ovšem, jak jsem slyšel vylepšeno tím, že napřed svým ovečkám půjčí peníze a pak je honí, aby si dluh odpracovali. Je to patrně spojeno s lichvou, velice drsným vymáháním dluhu a skrytým otroctvím. Holt svět je takový, že se tu nemůže dít jenom to, co by se nám líbilo.
J. H.

117259

21.9.2006 16:57

RE: Reforma rodiny

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 117259

Ano J.H. správně, dobrá řešení existují a je záhada, proč je většinová společnost nevyužívá a jen skuhrá, že je problém neřešitelný. V tom případě se naskýtá úvaha, že jestliže si inteligentní lidi nedokáží poradit s neinteligetními, pak tedy ti neinteligentní jsou vlastně inteligentnější než ti inteligentní, ne? Když existují nástroje jak usměrňovat lidi, tak proč je ti „inteligenti“ nevyužívají?

Ono by se dokonce mohlo kdekoliv kolem romských domů hladce docílit, že by tam bylo vždy vzorně čisto. Stačilo by vylepit v domě zprávu, že se hledá síla, která by byla ochotná udržovat čistotu kolem domu za DENNÍ odměnu 300 Kč. Některý Rom či Romka by se přihlásil a tu čistotu by za ty prachy udržoval. Vždy v 6 večer by přijel kontrolor k domu, obhlédl výsledek, zaplatil a odjel k dalšímu problematickému domu.

Nu ale evolucionisti jsou jistě velmi nadšeni, protože právě Romky splňují jejich evoluční představy, že ženy pro svá budoucí mláďata hledají především schopného živitele, nikoliv třeba milujícího tátu, nebo pro sebe milujícího milence. Romové jsou z genetického hlediska velmi úspěšní- takže evolucionisti mají jistě z jejich dokonalé rozplozovací strategie velkou radost, neboť Romky svého nejlepšího živitele našly- je jím stát.

117272

28.11.2006 6:40

RE: Reforma rodiny

Medea 84.?.?.?

Reakce na 117272

Naprosto s Vámi souhlasím, dokud tato společnost nebude seriózně a dostatečně informována o tom v čem tkví podstata problému a bude ho nazývat rasismem nikdy jej nevyřeší.

Bohužel nejpodstatnějším faktem v problematice romů je to že t.zv. romové byli tisíce let selektováni v rámci indického kastovního systému jako nejnižší kasta tzv. "nedotknutelných" a poté část ve středověku či dříve migrovala do Evropy.
Co asi kasta nedotknutelných znamená není těžké se domyslet, když i lékaři přiznávají statisticky doložený fakt že v populaci romů je mnohonásobně vyšší počet dědičných vad (těch viditelných).
A že některé geny jsou bohužel dominantní t.j. dědičné z 90% jste doufám už také četli.

Zatímco politici a sociální pracovníci kteří tento problém "řeší" si mysleli a myslí, že stačí romy nastěhovat nejlépe do centra města kde se naučí řádně žít a asimilují se s ostatními. Že stačí vytvořit pracovní místa pro romy a dát jim vzdělání. A stále nechápou proč to nefunguje.

Tak naproti tomu skuteční inteligenti např, bosové Olašských romů si to evidentně nemyslí. Nařizují totiž svým mladým mužům brát si výhradně češky. Instinktivně a v praxi totiž pochopili, že jiná cesta jak se vymanit ze zajetí dominantních genů neexistuje.

Pochopili, že to není jejich vina, že se nikomu nechce pracovat a pokud nedostane velkorysé dávky bude raději krást. Pochopili, že to není jejich vina že jsou hádaví, agresivní, líní, těžce vzdělatelní, nedisciplinovaní a nepořádní. Je to vina předchozí tisícileté selekce v indickém kastovním systému.

Pokud toto nebude otevřeně diskutováno, pak se zde bavíte o ...

122409

20.9.2006 9:47

Reseni

Kevin 84.?.?.?

Napada mne hned nekolik reseni cikanske problematiky. Vsechny jsou ale natolik politicky nekorektni, ze neprojdou ani autocenzurou... [chechtot]

Vsechny by se dali shrnout do jedine vety: Maly dvur a velky bic. Nebo jeste jinak - kdyz maji mit cikani stejna PRAVA, musi mit taky stejne POVINNOSTI. Ale slovo Povinnost zni nelibe usim ruznych socialnich inzenyru a expertu tretiho sektoru, kteri si na cikanech zalozoli zivobyti. Je to prave ten "treti sektor" co v nas vzbuzuje pocity viny neustalym zduraznovanim naseho udajneho rasizmu a na margo toho taha z kapes danovych poplatniku i z kapsy EU stale dalsi penize (nenapada vas tady paralela s jednim vyvolenym narodem ?).

Zeptam se:
- Co myslite, kdyz jako Cech uplne zdevastujete byt prideleny mestem, co se stane? Dostane nahradni byt, nebo prokuratora?

- jak dopadne bezny Cech, pokud nebude platit poplatek za odpad a misto popelnice bude pouzivat okno? Myslite ze mesto jeho odpadky uklidi na sve naklady?

- Jak je mozne, ze nekdo udela na elektrice nebo vode dluh pres milion? Za kolik to je let? Skuste jako bily Cech nezaplatit za vodu nebo elektriku mesic, a jste odpojeni...

- Skuste jako prislusnik vetsinoveho naroda neplatit dane, poplatky, neposilat decko do skoly. Za jak dlouho si u vas bude podavat kliku policie, socialka a exekutor?

- proc kdyz chytim cikana s rukou na me penezence v me kapse a tu ruku mu treba zlomim, tak neni cikan stihan za pokus o kradez, ale ja za "rasove motivovane" ublizeni na zdravi ?

- Co myslite, jsou vyse uvedene otazky projevem rasizmu, nebo sprostym konstatovanim skutecnosti?

Dokud stat bude cikanum stedre platit za rozmnozovani, nic se nezmeni. Jenomze kazdy pokus o zmenu socialni politiky statu dnes konci s velice hlasitym krikem o rasizmu. A ja se marne ptam, Proc ???

117151

10.9.2013 20:09

RE: Reseni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 117151

Vše je dopředu promyšlené a naplánované proti majoritní většině- a to pomocí zákona. Pokud chce majoritní většina prosadit legalizaci rovnosti, musí být ve vládě strana s politickým programem rovnosti před zákonem obou komunit. Název článku:

Metoda strategické litigace a síla v pozadí
http://nautilus2.wordpress.com/2010/06/851496-metoda-strateg...

V článku se dozvídáme, že je to většinová populace, která je příčinou mentální zaostalosti značné části sociálně vyloučené populace a dále,jak zjednat nápravu.

V říjnu 2007 zahájila Z§vůle práva,o.s.za podpory organizace Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe (CEE Trust) realizaci přípravného projektu k zahájení prací a dlouhodobém, systematickém rozvoji metody strategické litigace v České republice. A od něj vede přímá cesta až do globálního nebe:

Antlantic Philanthropies
Charles Stewart Mott Foundation
Ford Foundation
German Marshall Fund and the United States
Open Society Institute
Rockefeller Brothers Fund

The CEE Trust expects to allocate up to §75 million this aim by the end of 2012.

V pozadí projektu jsou ty nejsilnější vlivové organizace globální elity, postavené na jejich neomezených globálních zdrojích. Za touto nenápadnou organizací stojí finanční, mediální a legislativní síla. Takže, příslušník majoritní většiny bude mít při soudním sporu, velice malou nebo žádnou šanci na spravedlivý proces.

295901

20.9.2006 10:48

Jen pár slov

ppetru 194.?.?.?

Plně souhlasím s Jarmilou........."normální" lidé stěhují romy na periferii z 99% prostě jen kvůli tomu, že neplatí nájem_čili si za to můžou defakto sami. Mají stejné podmínky pro vzdělávání jako my. Z vlastní zkušenosti vím o jednom nově zrekonstruovaném domě v centru města (na který koukám každý den z okna)kde žijí jenom romové. Rok po rekonstrukci je dům celý počmáraný, jeho "obyvatelé" do něj běžně lezou oknem a křik a rámus je slyšet na velkou dálku. Dvorek- jedna velká skládka. Jsou tam celé dny - do práce nechodí a jediné co umí je pokřikovat sprosté nadávky na kolemjdoucí.....není to také rasismus?? [zmaten]

117153

20.9.2006 11:29

schengen

Kubas 147.?.?.?

Sem zvedavy co nastane az se otevrou hranice a z preplnenych zapadnich mest k nam prijde muslimska/cernoska mensina... Cikani aspon rozumi cesky.

117156

20.9.2006 14:54

RE: schengen

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 117156

Mno ja mam pocit, ze to az budeme plnopravne v EU spise desi ty na Zapad od nasi hranice. Jinak by jsme uz temi plnymi cleny davno byli. Tekli bych, ze v Londyne nam jednu dobu pro "udajny" rasismus hrozily viza a Kanada je zavedla. [mrknutí jedním okem]

117172

20.9.2006 17:13

RE: schengen

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 117156

Nestalo se to jiz v dobe kdy se do Ceska odstehovali cikani z okolnich zemi? [zmaten]
Melo by se porovnat jak to chodi v kazde zemi EU a zaridit se podle toho.
V zapadnich zemich nejsou takove gheta a cikani vypadaji lepe.
Jake je spravne reseni nevim. Jen me tak napada, ze kdyz je nove zrekonstruovany cinzak behem roku znicen, meli by jej vyprazdnit z duvodu spatne hygyeny misto aby stale existoval a strasil. Kdyz budova upadne pod prumer, ovlivni to okolni domy a nakonec celou ctvrt. [oči v sloup]

117176

20.9.2006 17:52

RE: schengen

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 117156

Kubasi, pises:...cikani alespon rozumi cesky...

Kde jsi na to prisel, ze rozumi cesky. Oni rozumi cesky jenom kdyz si jdou na socialku pro pridavky a nebo kdyz si jdou stezovat na policii, ze je nekdo "diskriminuje" [naštvaný]
Kdyz jim ale nekdo "nabidne" praci nebo jim radi jak by meli zit, tak nerozumi ani slovo. [pláč]

A k tem otevrenym hranicim. Skoro kazdy, kdo prijde do jineho statu(jako emigrant), se musi naucit rec(a nebo se o to alespon snazi) tohoto statu, aby se dorozumel a mohl sehnat praci.

Co ja vim, tak cikani kteri prisli do Kanady jen kradli a zebrali. Ze by se nekdo z nich naucil alespon trochu anglicky to pochybuju. Mozna tak proto, aby si mohl zajit sam na socialku pro pridavky. [naštvaný]

117182

20.9.2006 11:57

:-)

Soudce Lynch 80.?.?.?

Ono by take pomohlo udelat takovy test, kolik z nich mluvi cesky. Hodne jich pritahlo ze Slovenska-to jsou vetsinou ti nejukricenejsi, domahajici se vyhod na ukor pracujicich. Jestlize si v Cechach muzou najit praci lide z Ukrajiny, Slovenska, Polska, ak by si ji mohli, samozrejme kdeby chteli najit i Cikani. To je ale az na nekolik vyjimek sci-fi.
Ty fotky tech bytu... Ty byty vypadali urcite uplne jinak pred tim, nez tam prisli Cikani. Bily pracujici clovek s rodinou nedostane byt a rozervany Cikan samozrejme jo.
Nevim, proc by se neustale melo ustupovat mensine...? Bud se prispusobi a nebo hybaj pryc. Zadny program nepomuze, budou se do nej sypat jenom penize-samozrejme danovych poplatniku a nakapsujou se na tom organzace... Jake? Hadejte.

117159

20.9.2006 14:24

RE: :-)

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117159

>Zadny program nepomuze, budou se do nej sypat jenom
>penize-samozrejme danovych poplatniku a
>nakapsujou se na tom organzace... Jake? Hadejte.

nooo, tipoval by som Tibetanov...? [zmaten]

ale len aby ma miestni kemovci nenapadli za "antisemitizmus" [velký smích]

PS:
mimochodom, myslim si, ze ani "cesky" ciganisko nevie poriadne po cesky.
len zriedka som stretol cigana, ktory by ovladal aspon hovorenu slovencinu.

madarcina im ide lepsie, asi to bude geneticke, spolocnym azijskym povodom.
madar sa tiez za boha po slovensky naucit nedokaze.

"azapad"!
dlja nevladajuscich vengerskym jazykom:

"otca ti (nahanam)!" [chechtot]

117168

20.9.2006 23:34

RE: :-)

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117168

Nevim proc se tu zminujete o Madarech...
Maji super kuchyni, vino... TOKAJ a takhle bych mohl pokracovat
To mi od Vas prislo velice ubohe...

117215

21.9.2006 8:39

RE: :-)

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117215

>Nevim proc se tu zminujete o Madarech...
>Maji super kuchyni, vino... TOKAJ a takhle bych mohl
>pokracovat

>To mi od Vas prislo velice ubohe...

noo, to je velmi jednoduche,

maju slovensky pas, slovenske obcianstvo, narodili sa na Slovensku a po slovensky nevedia, presne tak, ako cigani.
co s tym ja uz narobim?

slovensky Tokaj vyhral na medzinarodnych sutaziach presne tolko oceneni, ako madarsky, ale to vasa osvietena hlava, pan sudca, nevie, hoci sme spolu zili v jednom state, ale o madarskom Tokaji sa tu budete rozplyvat.
Tokaj je uzemie, ktore lezi na Slovensku. to tiez neviete, ale budete tu strielat od pasu privlastkami "ubohe".

spamätajte sa,
doplnte si realie
a potom tu zacnite frajerovat.
ok?

PS.

>Nevim proc se tu zminujete o Madarech...

a ja zase
Nevim proc se tu zminujete o "Slovakoch"

to je tema o ciganoch a my sme ich nevymysleli, aj k nam len dotiahli s Indie.
tak isto ako Madari a chazari, ktori k nam dotiahli z Azie.

mimochodom, kazdy cigan na Slovensku fachci "pekne" po cesky, vystaci mu, ze sa dozvedel v skole, ze Cesko existuje.
vysvetlite mi, odkial ta afinita? [mrknutí jedním okem]

117245

21.9.2006 12:46

RE: :-)

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117245

slovensky Tokaj vyhral na medzinarodnych sutaziach presne tolko oceneni, ako madarsky, ale to vasa osvietena hlava, pan sudca, nevie...
Vsiml ste si, ze jsem napsal TOKAJ takto? To abych si rypnul [smích] No problem je ten, ze sice Slovensky stat vyhral soud o tom, odkud vlastne Tokajske vino jest, ale druhy problem je ten, ze to uzemi bylo po staleti Madaru....

Tokaj je uzemie, ktore lezi na Slovensku. to tiez neviete, ale budete tu strielat od pasu privlastkami "ubohe".
V teto souvislosti jsem slovo ubohe nepouzil!!!

A to, ze se nase staty v roce 1918 spojili, povazuji za nestesti!!!
P.S.-teta se provdala na Slovensko nekdy ke konci '60 let, jezdil jsem tam velice casto-Zemplinska sirava atd. To jenom aby ste vedel, ze vim o cem pisi.

117257

21.9.2006 14:55

RE: :-)

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117257

>Vsiml ste si, ze jsem napsal TOKAJ takto? To abych si
>rypnul [smích] No problem je ten, ze sice Slovensky stat vyhral soud
>o tom, odkud vlastne Tokajske vino jest, ale druhy problem je
>ten, ze to uzemi bylo po staleti Madaru....

vravel som vam, nastudujte si realie.
to tokajske uzemie bolo madarske asi tak, ako je Palestina israelska.

magyari dotiahli na svojich malych ponikoch, s ktorymi aj spavali z Azie a typickou azijskou krutostou, si podrobili tamojsie slovanske narody (nielen Slovakov) a zabrali im uzemie.
ale uzemia okolo Tokaja, tak ci onak madarske nikdy neboli, ale boli to uzemia Rakusko-Uhorskej Monarchie, kde od nepamäti zili Slovaci, ktori zostali (ciastocne)nasilne pomadarceni.

>A to, ze se nase staty v roce 1918 spojili, povazuji za
>nestesti!!!

ja nie, napriek takym vtackom, ako ste vy!

ale bol som rad, ze sa rozpojili.
myslim si, ze sa teraz mame radsej, ale tych 74 rokov pospolu, nikomu na skodu nebolo.

>P.S.-teta se provdala na Slovensko nekdy ke konci '60 let, jezdil
>jsem tam velice casto-Zemplinska sirava atd. To jenom aby ste
>vedel, ze vim o cem pisi.

tak potom pardon, pan odbornik. [chechtot]
mam bohovo rad, ked niekto namiesto argumentov, vyklada, ze bol Zemplinskej Sirave s tetou.

pripomona mi to ten vtip:

cigan, co mas najradsej?
halusky!
a jedol si ich uz?
nie, ale brat videl!

117263

22.9.2006 1:11

RE: :-)

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117263

Tak na Zemplinske sirave jsem nebyl s tetou... To jen tak na okraj!!!
Ale na vasich zcestnych reakcich tady nebudu stavet. To by ode mne nebylo vuci Vam fer. Mozna jsem ze Slovenska videl, projel a prosel vice nez Vy.
Chapu, ze Vam nevadilo, ze se Cesko spojilo se Slovaky.
Hodne ste z toho vytezili a Cesi ztratili. Ale to bylo!

117308

21.9.2006 18:17

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 117257

Republika Československá byl krásný stát. Slováci jsou naši bratři a to myslím vážně. Konec konců, vždyť i my Češi jsme Slováci, akorát, že jsme se narodili v Čechách. Můj děda za Republiku bojoval na Sibiři. Můj strýc bojoval za Republiku v Druhé Válce. Za Československou republiku, pane soudče. Sám jsem v Prešově sloužil a dnes, kdy bydlím na Moravě je spousta našich sousedů Slováci. Hanba Vám, pane soudče.
Zrada vlastizrádného tria "Vašek - Vlado- Vašek" by měla být potrestána podle zákona této republiky!

117277

21.9.2006 18:24

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Lev. 65.?.?.?

Reakce na 117277

Ano !!! Slovaci jsou nasi ! bratri. Jinak si to nedovedu ani predstavit [cool]

117278

26.12.2010 17:12

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

laxa 217.?.?.?

Reakce na 117278

Tak by se k nam podle toho ale mohli chovat,Ta jejich hrda arogance je k smichu.Kazdej preci vi,ze jim kouka slama z bot a ze nas nikdy nemeli radi.Me tam nenatocili pivo,protoze jsem slusne pozdravil a poprosil o jedno tocene bohuzel cesky.A to se stalo.

234924

22.9.2006 1:17

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117277

Slováci jsou naši bratři a to myslím vážně.
Tak to pane muzete myslet vazne, ale mylite se. Podle cca. 2 roky starych vysledku(genetickych a dalsich) jsou Cesi potomky keltskych kmenu... viz. Bojove(Kelti). Na upresneni obyvatele Bavorska jsou taktez Kelty.
Hanba Vám, pane soudče
No spis hanba Vam pane Cechu, ze neznate dejiny a snazite se...

117311

22.9.2006 2:26

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117311

viac hluposti, ako ste napisal tu, sa snad do tak kratkeho prispevku ani nevojde.


-predchodcom haplotypu HG 16 (niektori tvrdia, ze je ugrofinsky, ini su za severovychodoeuropskym oznacenim) je typ HG12. A tento (HG12) sa okrem uralskych narodov vyskytuje, sice len v malom mnozstve, ale predsa len – u Cechov.
HG12 nenajdete ani u Finov, ani u Slovakov, ani u Slovincoch a ani u Madarov.
Okrem Cechov ho v sebe nosia este Rusi a väcsina narodov zijucich na Urale.

-keltsku stopu je geneticky velmi tazko potvrdit, pretoze len panboh vie, co presne je keltsky haplotyp,
a ci to, z coho vychadzaju hlavne zapadni vedci, je skutocne keltsky, alebo jednoducho britsky haplotyp?

-nikdy sa nejak podrobna/vedecka geneticka mapa Europy nerobila na vystacujucej vzorke obyvatelstva, takze si tie vase pohadky o keltskom/nekeltskom povode Cechov a studiach, ktore to potvrdzuju, mozete vykladat nanajvys vasej "keltskej" starej materi.

tu sa mozete docitat nieco na tuto temu
http://evolutsioon.ut.ee/publications/Rosser2000.pdf

do jedinej znamejsiej genetickej studie bolo zobranych 36 Madarov, 70 Slovakov a len 53 Čechov, co by nestacilo ani na poriadnu doktorsku pracu, nieto na to, aby ste si mohol vyvesit keltsku vlajku na panelaku. [chechtot]

dalsim nezanedbatelnym faktorom je halotyp R1a (tzv. slovansky indikator), ktoreho vyskyt je na Slovensku, v Polsku, Madarsku, Bielorusku a Rusku okolo 50% a ktory ma absolutnu prevahu.
takze budete musiet prehltnut tu horku piluku a budete musiet zit dalej s tym vedomim, ze ste hlavne Slovan.

ja mam stareho otca z Bavorska a staru mamu karpatsku Nemku, ineho stareho otca Rusina a nemam osobne zaujmy si vymyslat nejakych keltskych alebo uralskych genetickych predkov a pravdupovediac, nevidim v tom ani velky zmysel a ani by to nezmenilo moj postoj a nazor k Cechom a o Cechoch, ktory som si vytvoril na zaklade vlastnych skusenosti.
a tie boli prevazne velmi dobre.

a co by vam to osobne malo dat, keby ste sa dozvedel, ze Cesi maju o 3% viac keltskych genov, ako Slovaci?

bol by ste hned stastnejsi, alebo mudrejsi? (hoci vam by to nezaskodilo)

Keltum zdar! [vyplazený jazyk]

117316

22.9.2006 3:06

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117316

alebo jednoducho britsky haplotyp?
Doporucuji Vam si precist v casopisu VTM Science na strane 68 cisla 09/2006 zajimavy clanek...

Jo a jinka bych Vas zde poprosil, kdeby ste si mohl ponechat toto osloveni pro sebe:
mozete vykladat nanajvys vasej "keltskej" starej materi

Jen pro Vas gugliku: jsem potomkem pana Boniface Wohlmutha
Tim se nechlubim! Jen hajim moji babicku, kterou ste zde tak hezky oslovil(viz. vyse)

117321

22.9.2006 9:44

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117321

>alebo jednoducho britsky haplotyp?
>Doporucuji Vam si precist v casopisu VTM Science na strane 68
>cisla 09/2006 zajimavy clanek...

hej, aj v Blesku pisali nieco na tuto temu

v cisle 36/2006, velmi zaujimave

>Jo a jinka bych Vas zde poprosil, kdeby ste si mohl ponechat toto
>osloveni pro sebe:

>mozete vykladat nanajvys vasej "keltskej" starej materi

uz ste zabudol,
ze ste bol vy, kto na mna vytiahol vasu keltsku staru mater

>Jen pro Vas gugliku: jsem potomkem pana Boniface
>Wohlmutha

ja som synom cloveka! [chechtot]

>Tim se nechlubim! Jen hajim moji babicku, kterou ste zde
>tak hezky oslovil(viz. vyse)

vid vyssie!

117337

22.9.2006 3:28

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117316

A jeste neco pro Vas gugliku:
Podle archeologických nálezů u nás a v blízkém okolí lze doložit, že počátek kočovného osídlení, zejména na severních svazích nad Svépravickým potokem je blízké 4.500 let před naším letopočtem. Památku po sobě zde zanechávaly i lidé dalších kultur. Nálezy z počátku doby bronzové svědčí o prvních formách trvalého způsobu osídlení na našem území. Z této doby patří památky lidem Únětické a mohylové kultury. Jako památka na osídlení keltským kmenem Bójů zůstaly zbytky keltské chaty nalezené v oblasti „Na vinici“ z období přelomu starého a nového letopočtu. Období Římské (asi do r .550 našeho letopočtu) je připomenuto nálezy římských mincí a odhalením letního tábořiště římských vojsk u Dolních Počernic.

Z osídlení v mladohradištním období t.j. okolo roku 900 našeho letopočtu byly u nás nalezeny čtyři kostrové hroby, které spolu s dalšími nálezy umožňují předpokládat osídlení našeho území již v podobě asi šesti osad při obchodních stezkách procházejících hlubokými hvozdy, pokrývajícími tehdy i naše území.

Najdete to na: www.pocernice.cz
a pak v levo dole: Historie a soucastnost

117324

22.9.2006 10:11

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117324

co to ma s genetikou cokolvek spolocneho, mi nejak unika.
uz som vam napisal, ze ziadna geneticka mapa sucasnej Europy, nikdy zostavena nebola ani neboli prevedene ziadne seriozne geneticke studie, ktore by si zasluzili nazov "vedecky", podla sucasnych kriterii, alebo ktore by co len trochu podporovali vasu tezu o keltskej babicke.

egal, co napisu v 100+1 zaujimavosti, na Blesku alebo vytlachaju v popularno-vedeckych "poradech"na TV NOVA.
dokazete taku jednoduchu pravdu pochopit?

genetika bola oblast, z ktorej som robil zaverecnu skusku na LMU Mnichov.
nehovorim, ze sa v tom nejak velmi vyznam, ale asi viac ako obycajny laik.
ani na jeden z mojich argumentov, ohladne halotypov, ste ani v najmensiom neodpovedal.

na Slovensku pri Trencine mame z casov Rimskej Rise napr. tuto
najvyznamnejšiiu rimsku epigraficku pamiatku v strednej Europe na sever od Dunaja, zachovanu "in situ"
viac na http//:www.trencin.sk

http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/full_screen.4/0000016572.jpg

napriek tomu sa za Rimana nepovazujem a nie je to ziadnym dovodom na domyslanie sa, zeby Rimania "vylepsovali" slovensky geneticky kod [chechtot]

117338

22.9.2006 20:54

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 117338

neboli prevedene ziadne seriozne geneticke studie, ktore by si zasluzili nazov "vedecky", podla sucasnych kriterii, alebo ktore by co len trochu podporovali vasu tezu o keltskej babicke.
-----------------------------------------------------------------
Tak trochu nemáte pravdu.Byly udělány na LF UK a v Motole a fakt dobře.
On totiž každý 30tý člověk je nositelem nějaké mutace genu CFTR- Cystic Fibrisis Tranmembrane Conductance Regulator.
Třebas mutace, kterou nejčastěji mají lidé v Bělorusku,Slovinsku,Rusku,Slovensku, Polsku,Čechách, Ukrajině, ukazuje jejich společný původ -slovanský.Tuhle mutaci má asi 2 až 5 % postižených.
Další nejrozšířenější mutace v Čechách je Keltská-G551D.Její četnost je stejná jako v Rakousku, VB,Irsku,Bratani.V jiných státech je její výskyt zanedbatelný.A zase, jedná se o společný původ.
Je tu ještě jedna zajímavost.Mutace která se vyskytuje u rumunských a moravských Valachů a Velšanů.
Ta keltská babička je docela pravděpodobná.
JO a vlastně ta nejrozšířenější mutace F 508, tak ta je u všech národů v Evropě.Dokazuje, že jsme Evropani [mrknutí jedním okem]

117380

22.9.2006 20:59

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 117380

vynechal jsem v té rychlosti písmena.
"Cystic Fibrosis Transmembrane Conductance Regulator"

117382

22.9.2006 23:00

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117380

Dekuji Vam pane Vratislave!!!
Opravdu ocenuji Vas prispevek!
Ale myslim, ze to pan guglik stejne nebude brat na vedomi.

117392

24.9.2006 17:50

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 117392

Raději ty, co si tím zaobírají [mrknutí jedním okem]

117548

23.9.2006 2:12

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117380

>Tak trochu nemáte pravdu.
>Byly udělány na LF UK a v Motole a fakt dobře

pan Vratislav, skutocne ma to unavuje,
hlavne ma fascinuje ten vas argument "fakt dobře".

napiste mi prosim vas, nejaky link, kde si mozem precitat, kolko napriklad Cechov z okolia Decina bolo v badanej vzorke, kolko povodnych Prazakov, kolko Slovakov z oblasti Tatier, ci bol brany do uvahy ich karpatsko - nemecky povod, germanska migracia do oblasti a fakt, kolko generacii uz v danom regione ziju.
alebo kolko Slovincov zilo na hranici s Chorvatskom, kolko na hranici s Rakuskom, po kolko generaci a ci bol preskumany ich geneologicky strom, atd., atd...

neviem ci vobec viete, ze Keltovia su povodny, indoeuropsky narod polnohospodarov z uzemia dnesnej Anatolie (Turecko), ktori sa sirili do Europy cez Balkan.
nerozumiem preco by prave keltsky povod mal znamenat nieco vynimocne, na co sa je treba povolavat?

napriklad, sa ten vas "keltsky supergen" G551D, takmer vobec nenachadza u Danov alebo u Svedov.

nezabudajte, ze v oblasti genetiky sa dnes jedna vzdy len o hypotezy, ktory gen sa kam da priradit.
je to prilis komplexny, historicko - geneologicky akt (spekulacia) a mozno sa bavit len o priradzovacich pravdepodobnostiach, ktore su velmi male.
ciste matematicky sa tieto pravdepodobnosti pohybuju v oblast 0,02 promile, co ako sam uznate, im dava mensiu doveryhodnost ako poviedkam starej matere.

okrem toho, mutacia G551D je len jedna z okolo 1400 roznych mutacii a bola skumana hlavne v suvislosti s chorobou "cystic fibrosis".
to znamena, ze boli skumane len osoby, ktore na tuto chorobu trpeli, alebo bolo podozrenie, ze na nu trpia.

inac je tato tematika prilis obsazna na to, aby sa dala pojednavat na tomto fore.
ale mozete mi verit jedno, ziadne geneticke mapy Europy, z ktorych by sa dalo aspon s 10% pravdepodobnostou vycitat, ktory narod ma aky geneticky povod neexistuju a este dlho (relaivne) nebudu.
a nepomozu vam v tom ani pochvalne pokriky sudca lyncha.

117404

24.9.2006 17:44

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 117404

hlavne ma fascinuje ten vas argument "fakt dobře".
---------------------------------------------------
Pane Gugliku, znám jednoho chlapa.Ten v životě všechno podělal, ale to mu nebrání tvrdit, že všichni jsou volové.A že prý ten největší je Václav Klaus. [mrknutí jedním okem]
Link nemám.Práci dělal Milan Macek jr.,Milan Macek, Alice Krepsová,Věr Vávrová.
Píšete asi pod vlivem emocí a to je na ho...
Přitom to je normální věc, že některé mutace se v nějaké četnosti někde vyskytujou a někde ne.
CF je prostě nejrozšířenější dědičná choroba a tak i vhodná pro tyhle věci.
To se vemou data o četnosti výskytu mutací,vemou se barevné pastelky a mapa Evropy se barevně vymaluje.Pochopitelně, že co mutace, to jiná pastelka.Nyní Vám nahrávám, co? [smích]
Pak příjde paní učitelka dějepisu a pěkně potvrdí, že tu byli/jsou Slované, tu Germáni, tu Keltové
Germánské mutace R347P v Čechách pochopitelně je.I "židovská" W1282X.Jenže tu mají jen evropští Židé.Jakou mají mutaci ostatní, tak do toho se nešťourá.Odkud ta aškenázy mutace pochází....

117546

24.9.2006 21:59

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117546

>hlavne ma fascinuje ten vas argument "fakt dobře".

no nehnevajte sa, ale ked mi niekto povie, ze Skoda 105 je podla jednej studie, ktoru previedol Zizka s Piskom, fantasticke auto, a vas argument bude, ze ti dvaja udelali "tou studii fakt dobře", tak mi nezostava nic ineho, len vam verit ako na Jeziska, alebo vas poslat niekam...

>Píšete asi pod vlivem emocí a to je na ho..

znova zachadzate do krajiny dohadov.
----
ako vam to vysvetlit, ze ani Macek s Krepsovou a Vavrovou, nie su ani financne ani fyzicky v stave, takuto celoeuropsku studiu previest.
nezabudajuc o tom, ze dnes nie sme este ani politicky, ani technicky a ani historicky tak daleko, aby sme vobec mohli signifikantne studie na tuto temu previest.
vo vasich prikladoch, sa jedna o quasi-popularne studie s dohadmi a pravdepodobnostami, na urovni casopisu Veda a technika mladeze, od redaktorov, ktori sa rozpravali s ludmi, ktori sa akurat tak dokazu sami nakopat do riti.
jeden priklad za vsetky, je ta vasa europska - zidovska mutacia W1282X.
tak alebo je zidovska alebo je europska, rozumiete tomu alebo nie?
zidia predsa nie su z Europy, alebo sa mylim?

to ze nejaky doktorand Vavra z Lomonosvej univerzity v Olomouci to nazve zidovskou mutaciou, to este neznamena, ze to zidovska mutacia je.
nanajvys by sa mohol vyjadrit, ze sa s 3%-ou pravdepodobnostou vyskytuje u ludi, ktori sa radia k zidovskemu plemenu a oni aj ich predkovia zili/nezili v Europe.
a to je prilis malo na akekolvek vyvody.
porozmyslajte nad komplexnostou takeho to zadania!

117576

22.9.2006 23:05

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117338

Dekuji Vam za osvetu.
Na ten napis na skale v Trencine jsem koukal, kdyz mi bylo 7 let.
Vite pane gugliku, ma matka vystudovala matematicko-fyzikalni fakultu na Karlove Univerzite... Otec mluvi 5 jazyky(opravdu mluvi a pise).
Abych Vas potesil, tak muj otec je Madar zijici jiz 25 let v Norimberku.
Ja spise nasleduji kelty... Ziji ve Skotsku.

117393

23.9.2006 1:46

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117393

Tim jsem chtel jen rici, ze jaksi vzdelavani mi nebylo cizi... od utleho veku.

117403

23.9.2006 2:21

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117393

>Vite pane gugliku, ma matka vystudovala matematicko-fyzikalni
>fakultu na Karlove Univerzite... Otec mluvi 5 jazyky(opravdu
>mluvi a pise).

ja som vystudoval dve fakulty v Mnichove a rozpravam aj pisem plynule viac nez piatimi jazykmi.

>Abych Vas potesil, tak muj otec je Madar zijici jiz 25 let v
>Norimberku.

to hovori za vsetko, odtial ta vasa nadudrenost, zatatost a nepristupnost k argumentom.

>Ja spise nasleduji kelty... Ziji ve Skotsku.

neviem co s tymi Keltami cely cas mate a uz vobec nie, preco ich priradzujete k Skotom?
ako som uz napisal v odpovedi panu Vratislavovi, Kelti su povodny, polnohospodarstvom sa zaoberajuci narod, pochadzajuci z oblasti dnesnej Anatolie v Turecku.
spamätajte sa konecne z toho keltskeho pobluznenia.
a madari, ti pochadzaju urcite z Azie.

siastok!

117405

23.9.2006 2:39

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117405

Tak to klobouk dolu. Pokud umite opravdu vice jak 5 jazyku a to slovem i pismem... a prectete si jakoukoliv knihu....
Muj kamarad, ktery se narodil v Nemecku a zivi se tlumocenim do nemeckeho jazyka nejednou vola svemu otci do Nemecka pro radu... A to je pro nej nemcina matersky jazyk.
Ze vy tak trochu gugliku prehanite... [chechtot]

117407

23.9.2006 10:04

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117407

na vase trapne, osobne, madarske invektivy nemam naladu ani cas.
ozvite sa ked sa naucite, co to je argument a ako sa s nim zaobchadza.

117426

23.9.2006 22:10

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 117407

Soudce, divim se kdyz pan Guglik ovlada 5 svetovych jazyku, ze "nesedi" v Evropske Unii". [smích]
Tam by "chytre" lidi potrebovali. Rika se, ze samochvala smrdi. [pláč]

117490

24.9.2006 1:16

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

google 84.?.?.?

Reakce na 117490

>Soudce, divim se kdyz pan Guglik ovlada 5 svetovych jazyku, ze
>"nesedi" v Evropske Unii". [smích]

>Tam by "chytre" lidi potrebovali. Rika se, ze samochvala smrdi.
>[pláč]

ty lepiej zamknij swoją niewyparzoną mordę, dupku!

117500

23.9.2006 2:56

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 117405

S tím keltským poblouzněním by se opravdu mělo přestat (ostatně článek je o Indočeších), ale jejich původ je v oblasti vých.Francie-Čechy, do Anatolie přibyl jejich kmen nazývaný Římany Galořekové, skotští Piktové byli též Kelti.

117410

23.9.2006 2:33

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117393

>Abych Vas potesil, tak muj otec je Madar zijici jiz 25 let v
>Norimberku.

to by tiez postacujuco vysvetlovalo vasu nelubost k Cesko-Slovenskemu statu.
zidia a madari boli vzdy proti tomuto projektu.

vdaka za uprimnost!

117406

23.9.2006 2:43

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117406

Ja se na to divam z dnesni doby. To jak je vetsina Slovaku stale naivnich a tvrdicich, jak je Cesi pri rozdeleni obrali o zlato...
Jeste v 60 letech minuleho stoleti se kolem Dolneho Kubina a nejen tam zilo v drevenickach... Ja pouzivam fakta!!! A na rozdil od Vas tady nikoho nenapadam.
Neco Vam prozradim: diplom z vysoke skoly zavazuje i moralne... jestli Vam slovo moralka vubec neco rika. [pláč]

(Prosim, vyvarujte se osobniho i cesko-slovenskeho napadani. To plati i pro "guglika". Tema clanku je o necem jinem. E.)

117409

23.9.2006 2:42

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 117393

Tak proč zmiňujete v příspěvku údajné římské(!?)ležení v Dolních Počernicích, jako by to bylo u Vás doma? Ta genetická mutace zřejmě má co dělat s prostředím (prostě se vyskytuje obdobný počet takto postižených u nás a v kdysi "keltských" krajích), v Rakousku moc Keltů nežilo a od nás odešli na přelomu letopočtu do Rumunska (i předtím byly jižní Čechy řídce osídleny germánskými Hermundury). Archeologicky nejsou u nás nadále doloženi, kdyby se ve větším počtu smísili s Markomany a Kvády, tito by od nich jistě převzali např.znalost hrnčířského kruhu, k čemuž ale nedošlo. Germány následně zdecimoval Attila Hun a do uprázdněného prostoru přišli Slované v pol.6.st., kdy byla po Keltech už pradávno veta, tak nevím, kde byste chtěl nějaké vzít, aby nám vytvořili 50 % genofondu, kdežto Slované by zřejmě během staletí kvapně vysublimovali. Nehledě na to, že by si kronikáři asi nějakých Keltů všimli, už v r.6 se na Germána Marobuda a jeho 70 000 válečníků chystal do dnešních Čech od Vindobony Tiberius www.boiohaemum.cz/view.php?cisloclanku=2006041301

117408

23.9.2006 10:50

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117408

Tak proč zmiňujete v příspěvku údajné římské(!?)ležení v Dolních Počernicích
Vy jste asi v tom co jsem pridal prehledl toto: Jako památka na osídlení keltským kmenem Bójů zůstaly zbytky keltské chaty nalezené v oblasti „Na vinici“ z období přelomu starého a nového letopočtu.

Ja bych to uzavrel asi takto:
po staleti a tisicileti se kmeny mezi sebou mixovali a samozrejme migrovali. Kdo kde zil se da urcit z archeologickych nalezu.
Myslim, ze v Praze existuje moznost si nechat vzit krev a oni vam pak na zaklade rozboru vystavi certifikat, ke komu to mate vlastne krevne nejblizeji.
Stoji to cca. 2000,-

117430

22.9.2006 2:53

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 117311

Opravdu a jak vlastne daleko ma smysl v te genetice zajit do minulosti? 2000 let, 5 000 let nebo treba 35 000 let? Docela bych se na ten pomer genu podival, takze pokud by byl link... Prilis se mi nezda, ze by slovanske kmeny dorazily do puste ceske kotliny, kde je s otevrenou naruci prijalo domaci obyvatelstvo.

117319

22.9.2006 3:19

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117319

Ted si presne pane Bartosek nepamatuji a nechci se zde dopoustet mistifikace, ale mimo jine se na to prislo tim, ze my, Bavoraci a Skoti mame ty same zdravotni problemy. Nemyslim tim samozrejme obcasne bolesti hlavy [smích] Urcite najdete literaturu, kde se to doctete a nebo v nejakem casopise...
Zkuste stranky http://www.stoplus.cz/
Cca pred 2 lety se o tom hodne psalo... Nebo mozna napsat dotaz do redakce 21.stoleti....

117322

22.9.2006 3:31

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 117322

Pamatuju clanek z Koktejlu, ale tam ten pomer spise vypovidal, ze nasi slovansti predci nezmasakrovali a neobratili na utek vsechny Kelty. Zrejme Keltky z nejakych duvodu usetrili. [mrknutí jedním okem]

117326

22.9.2006 3:34

RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 117322

Jeste jedna vec, kterou jsem mel na srdci. Geneticky jsme se Slovaky a jinym Evropany natolik "blizsko", ze za vaznejsi bych povazoval faktory jako jazyk, kultura... A v tomto punkte bychom tezko hledali blizsi narod Cechum nez Slovaky a naopak. [mrknutí jedním okem]

117327

22.9.2006 8:59

Přesně tak jsem to myslel

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 117327

Tak, tak jsem to myslel. A společně prolitá krev. Na popravě vrahouna českého lidu se podílel i Slovák Gabčík. Na obou frontách v obou válkách bojovali společně proti našim odvěkým nepřátelům společně Češi i Slováci. V historii se jistě najde DALEKO víc příkladu společných nepřátel, (Jiří Poděbradský proti Maďarům) než období, kdy jsme vlastně v zájmu našich nepřátel stáli dočasně proti sobě. Slováci jsou naši bratři.

117335

21.9.2006 13:00

RE: :-)

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 117245

Vy se tady rozčilujete, že na Slovač Maďaři, Cikáni a Chazaři (?) dotáhli z Asie. No ale vy tam taky nejste od stvoření světa, víme?

Beztak jsme se všichni rozlezli odněkud z Afriky.

117258

21.9.2006 15:07

RE: :-)

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117258

>Vy se tady rozčilujete, že na Slovač Maďaři, Cikáni a Chazaři (?)
>dotáhli z Asie.

miesate sa do veci o ktorych nemate ani paru, presne ako vas priatel a brat v zbrani, general Yamato. ak to vobec vas priatel je a nie vy jeho alter ego. [zmaten]

vam snad cigani v Cechach pripadaju asimilovani?
vam sa nezda, ze sa ich azijsky povod este aj po tisicoch rokov prejavuje v ich spravani?
vam by to bolo jedno, ze sa nejaki kocovnicki pristahovalci kruto vyzivali cez 300 rokov na narode, ako to robili madari so Slovakmi, Srbmi, Chorvatmi, Rumunmi?

>No ale vy tam taky nejste od stvoření světa, víme?

malicky, ale dolezity rozdiel tam je. Slovaci nikoho v dejinach a nikdy neprepadli, nikoho neprzekvovali, neozbijali, nezabrali nicie uzemia.
presny opak toho, co robili madari v Europe po starocia.

precitajte si toto:
http://www.blisty.cz/2006/9/20/art30372.html

>Beztak jsme se všichni rozlezli odněkud z Afriky.

no ak tomu verite, mozte pre mna, za mna pochadzat aj z opice.
mne to je jedno odkial ste prisiel.

117265

21.9.2006 15:33

RE: :-)

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 117265

- Hele, vy jste nějak nervák, ne? A neuvěřitelně lehce vytočitelnej. Proč hned ta arogance? Trošku odlehčit by to chtělo, ne se furt brát tak vážně.

- Asijský původ projevující se v chování: trochu příliš velká oblast, trochu příliš mnoho národů, než abych bral vážně takové řeči. Většina asiatů by se asi moc nepotěšila z hození do pytle s Cikány.

- Ježiš, nejdřív jsem kema, teď zas Yamato (toho aspoň znám), to je nějaký koníček tady, pořád hledat nějaké "lsti"?

- Podle mě Slováci nikoho nepřepadli jen proto, že je to malý národ. Ale s Adolfem si troufli na Polsko a dokonce i na Sojuz, že jo? A jasně, já vím, že to nebylo dílo národa, ale vedení. Jak už to tak bývá.

- A taky pochybuju, že když přišli do střední Evropy (Slováky myslím), že tady nikdo nebyl. Akorát už je to příliš dlouho. Prostě dělat zrovna z Maďarónů nějaké arcipříšery mi zavání směšností. Jediný rozdíl vidím v jejich síle.

- Jo a Blisty mě doporučovat netřeba, čtu je už dost dlouho. Co mě tam chybí je diskuse. Ačkoliv když to tak sleduju třeba tady, tak už si nejsem tak jistý.

117267

21.9.2006 16:58

RE: :-)

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117267

>- Hele, vy jste nějak nervák, ne? A neuvěřitelně lehce
>vytočitelnej. Proč hned ta arogance? Trošku odlehčit by to
>chtělo, ne se furt brát tak vážně.

ani som sa nevytocil, ani som nenervacil, takze mi prosim nepodsuvajte vase emocionalne stavy
a aroganciou nazyvam lahkomyselne zbleptat kokotiny bez poznania suvislosti, ako ste to urobil vy.

>- Asijský původ projevující se v chování: trochu příliš
>velká oblast, trochu příliš mnoho národů, než abych bral
>vážně takové řeči. Většina asiatů by se asi moc
>nepotěšila z hození do pytle s Cikány.

co vy beriete vazne alebo nie, vobec nie je relevantne.
ci by sa väcsina narodov potesila alebo nie este menej.
co plati su argumenty.
chazary, cigani, madari, vsetko dokazatelne pristahovalci z Azie.
spolocne rysy:
grupova strategie pri zaobchadzani s inymi etnikami,
chyby vidia vzdy len v druhych,
piskot ako krysy, pri najmensiej prilezitosti po celom svete (UNO, Brussel,, Helsinky, Soros, americky kongres)
zidia-antisemitizmus
cigani-rasizmus, nutene sterilizacie ceskymi doktormi pred OSN
dva roky predtym skusili presne tymi istymi argumentmi vytrieskat peniaze na Slovensku, nepreslo to, dnes skusaju stastie s ceskymi doktormi a ceskymi platcami dani
madari- konflikt s kazdym a jednym susedom, ale vzdy su na vine ti druhi.

>- Ježiš, nejdřív jsem kema, teď zas Yamato (toho aspoň
>znám), to je nějaký koníček tady, pořád hledat nějaké
>"lsti"?

no, ked sa na nich podobate stylom aj diletanstvom, potom sa nemozte divit, ze ano?

>- Podle mě Slováci nikoho nepřepadli jen proto, že je to
>malý národ. Ale s Adolfem si troufli na Polsko a dokonce i na
>Sojuz, že jo? A jasně, já vím, že to nebylo dílo národa,
>ale vedení. Jak už to tak bývá.

znova to nemate ani trochu nastudovane a ste od pravdy daleko, ako sionista od dobreho skutku. takze znova arogancia z vasej strany.
ja vam to tu vysvetlovat nebudem, nastudujte si to v internete alebo v kniznici, ako to s tymi prepadmi bolo skutocne.

>- A taky pochybuju, že když přišli do střední Evropy
>(Slováky myslím), že tady nikdo nebyl. Akorát už je to
>příliš dlouho. Prostě dělat zrovna z Maďarónů nějaké
>arcipříšery mi zavání směšností.

ked sa robia prisery z Nemcov, to vam tiez vadi, ze sa hned ozvete?
a to toho maju na rovasi omnoho menej nez madari.
madari sa vybijali na slovanskych susedoch dlhe storocia.

> Jediný rozdíl vidím v jejich síle.

v akej sile?
moralnej alebo vojenskej?
ani o jednej, nemoze byt u nich ani reci.

>- Jo a Blisty mě doporučovat netřeba, čtu je už dost dlouho.

ja som vam nedoporucoval Blisty, ale len jeden clanok

>Co mě tam chybí je diskuse. Ačkoliv když to tak sleduju
>třeba tady, tak už si nejsem tak jistý.

samozrejme, ze si nie ste isty, ked ste tak krehky ako kvetinka, ze vas po jednom prispevku chyta zufalstvo a hned mate zajacie umysly.

tak potom vam mozem len povedat
bezte agent Smith, bezte o dusu! [chechtot]

117273

21.9.2006 17:58

RE: :-)

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 117273

Co vy jste zač? Tolik hnusu se jen tak nevidí.[překvapení] [bliji]

117274

21.9.2006 21:24

RE: :-)

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117274

>Co vy jste zač? Tolik hnusu se jen tak nevidí.[překvapení] [bliji]

nieco konkretneho, namiesto pohladu do hlbin vasej duse, by ste nam neponukol?
napriklad nejaky argument.

117294

22.9.2006 1:35

RE: :-)

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117274

Agente musim s Vami pane souhlasit. A to co zde napisi jsem nechtel napsat, protoze znam samozejme hodne inteligentnich Slovaku...Viz svagr me tety. Je dekanem na vysoke skole v Bratislave.
Ale pan guglik je presne typ primitivniho ignoranta!!! Bude zcestne urazet... na to ma vybavu bohatou, ale zmoci se na neagresivni a jasne citelnou(doufam,ze to guglik pochopi) debatu, to ne.
To je presne jako, kdyz jsem se bavil s jednim Slovakem, jak vytezili ze spojeni Ceska a Slovenska... On povida, ze tam vschno vystavili komunisti a ne Cesi. Ja na to, ze kde na to ty komunisti vzali jestli mi muze prozradit...?Mlceni. Tak mu zdeluji, ze je to lehke vysvetlit. Komunisti zabrali podniky v Cechach a pokracovalo se ve vyrobe, produkty se prodavali a pak logicky bylo na vystavbu podniku na Slovensku.(je to hodne zlehcene...)
A on, zacal mluvit o zbrojovce, kterou postavili komunisti na Slovensku. Tak mu rikam, ze ta zbrojovka(cast) byla presunuta na Slovensko, protoze se Rus obaval, ze pokud by zabrali imperialisti tento kus zapadnich Cech, tak by jim zbrojovka spadla do klina... A tak bychom mohli pokracovat pres gumarne Puchov, Slovakofarmu Hlohovec, ze pane guglik [chechtot] [chechtot]

117313

22.9.2006 2:55

RE: :-)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 117313

Mno ona se ohledne zbrojovek obavala uz prvni republika.

117320

22.9.2006 10:19

RE: :-)

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117313

>To je presne jako, kdyz jsem se bavil s jednim Slovakem, jak vytezili
>ze spojeni Ceska a Slovenska... On povida, ze tam vschno vystavili
>komunisti a ne Cesi. Ja na to, ze kde na to ty komunisti vzali jestli mi muze >prozradit...?Mlceni. Tak mu zdeluji, ze je to lehke vysvetlit.
>Komunisti zabrali podniky v Cechach a pokracovalo se ve vyrobe, produkty se >prodavali a pak logicky bylo na vystavbu podniku na Slovensku.
>(je to hodne zlehcene...)

"hodne zlehcene" nepopisuje vasu hatlaninu ani z desatiny!

>A on, zacal mluvit o zbrojovce, kterou postavili komunisti na Slovensku.
>Tak mu rikam, ze ta zbrojovka(cast) byla presunuta na Slovensko,
>protoze se Rus obaval, ze pokud by zabrali imperialisti tento kus
>zapadnich Cech, tak by jim zbrojovka spadla do klina... A tak bychom mohli >pokracovat pres gumarne Puchov, Slovakofarmu Hlohovec, ze pane guglik

inac, len krcmove tlachanie.
aby ste nemal mat problemy s pochopenim,
"hospodske zblepty"

ja som sa bavil s jednym Albancom a ten mi tvrdil, ze postavil cele Nemecko sam [chechtot]

117340

21.9.2006 19:41

RE: :-)

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 117267

Petře, co tě to napadlo se pouštět do "řeči" zrovna s guglem? Přece vidíš, jak reagujev diskusích...a stejně do toho jdeš. Na netu to nefunguje jako v reálu, tady je kdejaký kašpar king.

Přitom tady je docela lidí, s kterými se dá zajímavě diskutovat...já teď nevím, třeba Bartošek, Aja, Antiseptik (ne že bych s nimi často souhlasil, spíš ani ne, ovšem v tom to není...diskuse s nimi jsou kultivované a zajímavé).

S guglikem je to zbytečná ztráta času...no je fakt, že jsem to taky zkoušel...ale neuděláš nic...on má nick od Google. Prostě všeznalý, všude byl, všechno zná, na vše má odpověď...něco jako Paroubek [chechtot]

117281

21.9.2006 21:43

RE: :-(

google 84.?.?.?

Reakce na 117281

yamatko,
nerozumiem, preco vediete diskusii o mojej osobe, s vasim alter ego, na tomto fore?
snad nevychadzate z toho, ze to niekoho zaujima?
pracujte preboha trochu na vasom zmysle pre realitu.
realita je to, co zostane, ked sa zbavite vasho ega.
len to nepoplette s vasim alter egom, agenton Smithom.
musite sa zbavit vasho skutocneho ega. [mrknutí jedním okem]

117296

21.9.2006 21:52

RE: :-(

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 117296

Aha, dobrý. Ale blbce už jste ze mě udělal, ne? Teď ještě schizofrenika? Neblbněte, nemáte nic lepšího na práci?

Vzájemná ignorace by byla ku prostěchu...ostatních diskutujících [mrknutí jedním okem]

117297

21.9.2006 22:53

RE: :-)

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 117281

Yamato, proc se "nervovat" s GUGLIKEM. On je "vysazenej" skoro na kazdeho. Me ani nezna a porad se do me "navazi".


Gugliku, mas vubec nemecke obcanstvi? A nebo tam zijes jen na "prozatimni povoleni" k pobytu?
Mozna ze jsi ani zadat o azil nemusel, protoze tvy rodice byli sudetcti nemci. Znal jsem par takovych. Dokonce jeden prijel s papirama s razitkem a cernou orlici. Ten urcite obcanstvi dostal hned. [pláč]

117301

22.9.2006 1:04

RE: :-)

google 84.?.?.?

Reakce na 117301

>Yamato, proc se "nervovat" s GUGLIKEM. On je "vysazenej" skoro
>na kazdeho. Me ani nezna a porad se do me "navazi".

neviem Rejpale, kedy to s Yamatkom pochopite, ja sa do vas nenavazam a ani nikdy nebudem, nepoznam vas ani nechcem poznat, vy mi mozete byt obaja (dokonca vsetci traja aj s jeho alter egom) ukradnuti.
ja len obcas, ked mam naladu, reagujem na vase pozoruhodnosti, ktore tu niekedy dokazete vykreovat.

>Gugliku, mas vubec nemecke obcanstvi? A nebo tam zijes jen na
>"prozatimni povoleni" k pobytu?

tykame si?
ak ano, tak potom, co ta do toho, ci mam obcianstvo a ake?
a ak by som nemal nemecke obcianstvo, nesmel by som tu viac prispievat?
alebo ako si to predstavujes?

>Mozna ze jsi ani zadat o azil nemusel, protoze tvy rodice byli
>sudetcti nemci. Znal jsem par takovych. Dokonce jeden prijel s
>papirama s razitkem a cernou orlici. Ten urcite obcanstvi dostal
>hned. [pláč]

nejak mi unika, co mi tym chces zdelit?

a nie, nie som v Nemecku na "azil", ani na azyl. [vyplazený jazyk]

117307

22.9.2006 2:14

RE: :-)

Soudce Lynch 80.?.?.?

Reakce na 117301

Rejpale,
googlik narazi na to, ze ste napsal azil... Nic si z toho nedelejte [smích] Ja mel ve skole z diktatu 1 a po x letech v zahranici napisi klidne: vydle
Jo, jak clovek necte denne knihy a casopisy v cestine, tak zapomina...

117314

22.9.2006 3:31

RE: :-)

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 117314

Soudce, ja si z toho myho "azilu" nic nedelam. Kdyz jsem to psal, tak jsem si to pak spatne po sobe precetl.
Ja denne mluvim jak doma, tak v praci jen a jen anglicky a tak se nejake to ceske slovo i zapomene. A slovo "azyl" neni ani cesky, je to internacionalni slovo.
Goglik nema co by dodal, tak uz jen do lidi "picha" jak do vosiha hnizda.
Je to jako v tom kreslenem vtipu od Rencina (mimochodem je to muj nejoblibenejsi karikaturista). Dva chlapi pichaji klackem do vosiho hnizda. Treti chlapek se jich pta, procpak to chlapi delate. Oni odpovi: No lekar nam doporucil pohyb, tak se koukame, jestli jsou srsni doma. [chechtot]

117325

21.9.2006 22:57

Ale s Adolfem si troufli na Polsko

LenTak 213.?.?.?

Reakce na 117267

Polsko navíc mělo s Německem podepsánu smlouvu o neútočení a koketovalo s možností využít této vratké aliance k územním nárokům na Těšínsko

Okamžitě po podpisu Mnichovské dohody v roce 1938 využila Polská republika situace a zaslala československé vládě ultimátum žádající odstoupení území, kde žili Poláci. Oslabeným Čechům nezbylo nic jiného než Těšínsko opustit

V septembri 1939 po porážke Poľska bolo Slovenskej Republike vrátené územie okupované Poľskom na Kysuciach, Orave a Spiši od októbra 1938

[chechtot]

117302

22.9.2006 0:08

RE: Ale s Adolfem si troufli na Polsko

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 117302

Nemám vôbec rád "krčmové" a "fórové" debaty o chovaní čechov a slovákov v období medzi Mníchovom a Postupimom. Na obidvoch stranách sa dá nájsť hodne príkladov odvahy a statočnosti, ale i kolaborantstva a zbabelosti. A v takýchto "debatách" sa vyťahujú hlavne špinavosti, veci vytrhnuté z kontextu a nepresnosti (často úmyselné) - nechajme preto radšej kostlivcov vysieť pekne v skrini....

117304

27.9.2006 8:15

RE: :-)milé nevzdělané koťátko,

Alena alena (tečka) tomkova (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 117245

vzhledem k tomu, že i ty jsi Slovan, tak tvou pravlastí jé též Indie a i tví předkové přitáhli z Asie, takže není důvod opovrhovat někým, kdo také přišel ze stejné části zeměkoule.A když už jsme u těch Maďrů...před několika lety jsem jela na dovolenou do Maďarska.Rozdíl mezi maďarskou s slovenskou celnicí byl neporovnatelný.Zatímco maďarský celník se usmíval, zkontroloval co měl a pustil nás dál, Slovenská celnice (žena), byla nepříjemná, komisní a odmítla nás pustit dál, pokud nedáme basu piva (a to jak při odjezdu i při příjezdu).Jinak se mi v Maďarsku mnohokrát stalo, že když jsem v obchodě , nebo v restaurace ze sebe soukala a komolila maďarská slovíčka (slovníček jsem měla v ruce), řekl obsluhující číšník, nebo prodavač:"Paní, klidně mluvte česky, já umím slovensky, tak se domluvíme" a domluvili jsme se - vždycky.Takže problém není v jazyce, ale v přístupu, pokud bratři Slováci budete na všechny národy kolem vás (včetně nás), koukat jako na potencionální nepřátele, kteří vás chtějí pouze okrást, situace se těžko změní.Vždycky budete obklopeni nepřáteli, které jste si sami vytvořili.A pokud jedinej váš Kámoš byl Adolf Hitler za Slovenského štátu -není o čem diskutovat.

117753

20.9.2006 15:22

A co na to necikán?

thunderhorse 193.?.?.?

Já mám k tomuto tématu jen dvě možná řešení. Buď jim nedat vůbec nic, když nehrají podle pravidel. A ať se snaží. Anebo až se konečně staneme součástí schengenského prostoru, nakoupí stát každé romské rodině jeden obytný vůz, který mu proti prohlášení, že nebude uplatňovat doživotně nárok na podporu v nouzi předá. Tato investice náš stát přijde na pár miliard, ale budeme li chytří a uzavřeme li s dodavatelskou firmou offsetové programy, každopádně se nám vyplatí. Romové půjdou tam kam je srdce táhne a evropští humanisté zakusí jak jsou tito lidé přátelští, milí, muzikální a svérázní. Možná je tato teorie přitažená za vlasy, ale třeba to vyjde. A vzhledem k malému počtu parkovacích míst u nás nemusíme mít strach, že se zastaví na našem území [cool]

117173

20.9.2006 17:17

Inner Citys

KaoS 62.?.?.?

Tenhle problém mi připomíná fenomém který vznikl v USA, kde se ve velkých městech vytvořily také podobné lokality, nyní nazývané Inner Citys. V nich žili sociálně slabší obyvatelé a rozdíl mezi bohatými a chudými čtvrtmi se začal velice prohlubovat a postupem času se přijala taková opatření, jako že do těchto částí byly omezené výjezdy sanitek a hasičů, na ty lidi stát absolutně zapoměl, úroveň života je v nich mizerná a do okolních bohatých čtvrtí se z nich šíří choroby a zločinnost.

USA si tím způsobili pořádnou a neřešitelnou šlamastiku, protože výzkum prokázal, že drtivá většina dětí, které se v této oblasti narodí skončí jako jejich rodiče a nemají šanci na vzdělání, nebo uchycení v životě. V USA si s tím nikdo neví rady v Evropě se tomuto vývoji zatím zabránilo, alespoň v tom rozsahu jako v USA.

Souhlasím s tím, že by se neměly slibovat tučné sociální dávky a podporovat porodnost, ale to není řešení tohoto problému, o tyto oblasti je opravdu třeba se postarat a dát šanci alespoň dětem, jinak nám to přeroste přes hlavu.

117177

20.9.2006 18:16

RE: Inner Citys

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 117177

>.... v Evropě se tomuto vývoji zatím zabránilo,
>alespoň v tom rozsahu jako v USA.

NO nevím, nedávné incidenty ve Francii tomu příliš nenasvědčují....

Jinak samozřejmně je to obrovský problém a události v New Orleans při nedávném hurikánu to jenom potvrdily.... rabování, problémy s evakuací, problémy s odchodem přes most.....

Ovšem největší rozvoj těchto slumů byl IMHO v době obrovské pozitivní diskriminace černochů ve státech v předreganovské době.

Proto můj lék je - rovnost, rovnost a rovnost. Jakmile jim dáme prostor žít pohodlně bez práce je to pravé podhoubí pro vytvoření takovýhle slumů.

Trochu bych parafrázoval jedno přísloví - KDO PRACUJE - NEZLOBÍ [smích][smích][smích][smích][smích][smích]

117186

20.9.2006 17:19

Dávky

Kingskid 62.?.?.?

No, mě děsí plošné zvýšení porodného. Tak nějak předpokládám, že naši menšinoví spoluobčané budou mít o důvod méně, proč se hrnout do práce...
Potkávám je každý měsíc na poště, když jdou nafasovat penízky a říkám si, proč na ně musím platit? Všemi deseti jsem pro, ať dostanou svoje karavany a žijou zase kočovně - stačí, když nebudou krást, ubližovat a nenechávat po sobě bordel.
Jak již bylo řečeno "přizpůsobivý" Čech má tu smůlu, že na něj si každý došlápne - to je u mě diskriminace!

117178

20.9.2006 17:34

RE: Dávky

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 117178

A kdo vám napovídal, že stojí o nějaké kočování?

117180

21.9.2006 8:47

RE: Dávky

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 117180

>A kdo vám napovídal, že stojí o nějaké kočování?
Konečně rozumná otázka. Cikánské kočování mělo význam v době, kdy každá taková skupina měla nějaké řemeslo, kterým byla užitečná. Když potom o jejich "služby" přestal být zájem a lidi přestalo bavit počítat slepice, odjeli a místo nich po čase přijeli jiní, kteří uměli zas něco jiného. Dneska by se podobným způsobem prostě neuživili. Nikdo dnes nepotřebuje handlovat koně, drátovat hrnce, kastrovat zvířata a skoro nikdo nepěstuje slepice. Ostatně - co myslíte, že zůstalo za cikánským vozem, když popojel?
J. H.

117246

20.9.2006 17:38

To bude něco.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Jak zaměstnavatel bude prověřovat, že žadatel o práci je Cikán?
Budou se měřit frňáky,porovnávat podle stupnice hnědosti....
Navrhovatelé to asi mají zmáknuté a brzo budou informovat.Již se těším.

117181

20.9.2006 18:06

RE: To bude něco.

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 117181

> Jak zaměstnavatel bude prověřovat, že žadatel o práci je Cikán?

jasně, pamatujete si na cca 2 roky starou kausu, kde některé úřady práce měly u lidí v nějaké kolonce hvězdičku ,či co, že se jedná o "nepřizpůsobivého" občana. Ty pracovnice se bránily, že to je proto, aby do slušných firem, které opravdu vytvářejí pracovní příležitosti neposílaly lidi. kteří ve skutečnosti o práci zájem nemají.
No a jak se ukázalo, při namátkové kontrole všichi ohvězdičkovaní vypadali nějak sněději než většina obyvatelstva a tak se toho hned chytli "ochranci" a dámy z úřadu měly průser jako hrom... [velký smích] [velký smích]

Jak by tedy bylo znát, že firma zaměstnává roma ? [velký smích]
Nebyl by už samotný seznam "romů" pro ně nedůstojný ? [velký smích]

117185

20.9.2006 19:10

řešení

john bombardon 82.?.?.?

Většina lidí tady s despektem mluví o cikánech, ale problém je samozřejmě někde úplně jinde. Každý politik ví, že se s tímhle etnikem nedá nic vyhrát, že to bude stát prachy a zase prachy a že etnické napětí bude vzrůstat. Tak proč to dělají. Proč např. zvedají porodné když i debil ví, že bejbyboxy budou praskat ve švech, ale bílé bejby z nich nevypadne. Kdo četl Bakaláře, dočetl se tam to, co všude možno zříti a sice to že cikáni používají(stejně jako jiná etnika podobné inteligence) t.z.v.
r-strategii. To znamená, že když jsou zdroje, tak se namnoží, když nejsou , mají utrum . Nemyslí příliš na budoucnost svých dětí, ostatně ty jsou jen jejich byznys(čím víc dětí, tím větší sociálka)znám jich hodně, ale týden dopředu myslí jeden z deseti.Tak a teď, když jsme si to shrnuli, položme si tu otázku
PROČ to ti politici dělají.Proč nás zadlužují předrahou sociální politikou vedoucí ke katastrofě? Pro koho dělají, když to evidentně není pro nás? Kdo je platí, nebo lépe kdo nám je zabalí v televizi a novinách a pošle ke zvolení. Pro koho je příznačné, že žije z rozvratu a taky nám rád půjčí.Kdo vymyslel tenhle multikulti ksindl a MNOHO DALŠÍCH DESTRUKTIVNÍCH "ISMŮ"?
Závěr je jednoduchý. Aby došlo k řešení tohoto problému je třeba vyházet tu bandu zaprodanců, zrádců a zkorumpovaných zlodějů ve vládě. Maďaři koukám už toho mají taky dost a vzali to za jiný konec než my Čeští knedlíci u nás v kotlince.

117191

20.9.2006 21:01

Proc?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 117191

Oh, proc? To je preci snadne. Cim vic bordelu v republice, tim vic problemu pro politiky k "reseni" [mrknutí jedním okem] [chechtot]

Klasicke - rozdel a panuj, neznate?

117199

20.9.2006 21:31

skoda ze sem nepise

sweet 84.?.?.?

ziadny cigan -pardon, rom; bez urazky. Ze by "o nas bez nas"? Ale to sa zvykne hovorit v inych suvislostiach.
Osobne ma velmi prekvapilo, ked som sa pred par rokmi v jednej studii dozvedela, ze romsky jazyk nema buduci cas: ze by to malo nieco do cinenia s chovanim ludi, pre ktorych je tento jazyk materskym?
Na Slovensku vraj prebieha niekolko pilotnych projetov (na podnet uciteliek zakladnych skol v problematickych oblastiach), kde romske deti vykonavaju ucebnu latku prveho rocnika v obdobi rokov dvoch: uspech bol vraj 97%, ak si spravne pamatam. Uspech znamena ze sa naucili citat a pisat, a teda mali na com stavat dalej.
Samozrejme problem je obrovsky, komplexny a netyka sa len gramotnosti, alebo len jednej zo stranok: nemyslim ze 1 jediny recept bude stacit.
Niekde vsak zacat treba. Navrhy pani Jarmily zneju nepokrytecky, rozumne a ludsky. Vrelo dufam, ze tieto stranky cita aj nejaky politik [mrknutí jedním okem]

117203

24.9.2006 14:53

RE: skoda ze sem nepise

G3 85.?.?.?

Reakce na 117203

Budoucí čas nemají i některé "civilizované" jazyky, např. finština. To nic neznamená.

117534

25.9.2006 17:38

RE: skoda ze sem nepise

A. 85.?.?.?

Reakce na 117534

Pokud vím, tak je romština chudá na abstraktní pojmenování, proto je jejich abstraktní a logické myšlení zpravidla slabé. Zřejmě souvisí s jejich nižším průměrným iq, je-li Bakalářova teorie správná.

117638

20.9.2006 22:24

Ještě lepší úvaha k povinnosti zaměstnávat cikány

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Stačí, aby se některý ze zaměstnanců přihlásil k romské národnosti.

117208

21.9.2006 0:40

Detské prídavky a spol.

Kyklop 217.?.?.?

Akýkoľvek systém "detských prídavkov", ktorý poskytuje hotové peniaze, dokážu naši neželaný spoluobčania zneužiť na bezpracný príjem. Takže riešenie vidím len v systéme, ktorý hotové peniaze neposkytuje. Napríklad v takom, ktorý znižuje rodičom dane z príjmu. Na každé dieťa povedzme 10% (alebo iné percentá) a aby sa to nedalo zneužiť na veľké odpisy, tak maximálne 2000 korún na jedno dieťa a najviac povedzme na štyri deti.
(nemám prehľad, koľko sú teraz detské prídavky) [oči v sloup]

117222

21.9.2006 2:39

RE: Detské prídavky a spol.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 117222

Tahle myslenka s danemi a zaroven omezujicimi limity je velmi zajimava!!! [cool] [mrknutí jedním okem]

117232

21.9.2006 18:53

RE: Detské prídavky a spol.

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 117222

Jo, toto zní VELMI rozumně... Kdyby se vtipně nastavily ty meze, tak by to mělo positivní účinek i na opravdu dobře zabezpečené lidi... motivovalo by je to mít více dětí, tedy dětí dobře zabezpečených... navíc se mi nezdá dobré, aby se majetek koncentroval v jedněch rukách... v případě mnohadětných boháčů by se dědictvím rozmělnil... jo, ten system berních výhod zní opravdu velmi rozumně.

117280

21.9.2006 5:31

Já bych věděl :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Nejmírnějším řešením by bylo po vzoru císaře Zikmunda poslat je třeba do toho Španělska. Jinak nucené práce a kdyby ani to nepomohlo? No pak už teda nevím [smích]

117236

21.9.2006 19:57

nabidnout prestehovani do Indie

proste nekdo 88.?.?.?

Romum by se melo nabidnout financne velmi vyhodne trvale prestehovani zpatky do Indie. Tam by se na ne nekoukali skrze prsty kvuli tomu jak vypadaji, nemeli by vetsi jazykove problemy a s dost vysokou castkou by dostali sanci zalozit lepsi zivot. Dalsi moznosti by bylo vytvoreni romskeho statu kde by si mohli zit po svem. "Souziti" s Cechy nefungovalo po stoleti a tezko ocekavat ze se zlepsi nyni.

117283

21.9.2006 21:18

RE: nabidnout prestehovani do Indie

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 117283

- No jo, ale chtěli by se stěhovat? Oni nejsou blbí, jsou vychcaní (pardón). Vy byste se na jejich místě stěhoval z téhle jejich jistoty do nějaké Indie? Jim je jedno, jak na ně koukáme, vždyť to ještě umějí využít. Slyšíte to přece každou chvíli, v různých versích: "ne co maš, ty rasysto, ja na urad zavolam a ty ti ukažou!" A ukážou, to je ten průser!

- No a chtěli by je vůbec v Indii? Už tak tam je lidí až moc.

- A cikánský stát, hm. No zní to pěkně, že jo, ale zas je tu ta otázka kdo by ho chtěl? Ti slušní nemají důvod se dřít na své horší příbuzné a vlastně ani důvod se stěhovat a ti šmejdi přeci nebudou chtít živit sami sebe prací!

No a ještě kde by byl ten stát? Nestačí problémy s jedním Izraeelem? A ten ty židi aspoň chtěli, vynutili si ho a jsou dost silní, aby si ho udrželi. Nechci teď hodnotit Izrael jaký je a tak, OK? Ale vemte si cikánský stát!

- Ba ne, tady řešení není.

- Donutit je pracovat. Neživit je. Není jídlo zadarmo. K čertu s politickým korektismem! Nestaráš se o děti? Sebrat! Nechceš dělat? Tak žádný prachy! Děláš bordel? Tu máš!

- Sakra, jsem se nějak rozvášnil. Jenže jak by se člověk nenaštval, že?

117293

23.9.2006 17:36

RE: nabidnout prestehovani do Indie

zkratka nekdo 85.?.?.?

Reakce na 117293

Podle mne je na pristup ala Recko (viz posledni prispevek v diskusi http://www.pardubice.eu/diskuse.html?diskuse=256) tady pozde. Situace je takova jaka je a technicky nejde zavrit desitky a desitky tisic zlodeju, poslat sto tisic zanedbavanych deti do detskych domovu a nechat tisice darmoslapu chcipnout hladem.

Pokud by za dobrovolne vystehovani do Indie byl nabidnut rekneme milion korun byla by to ve vysledku vyhra pro vsechny. V Indii to je male bohatstvi a CR by to prislo levne. Aspon zkusit by se to mohlo.

Kde by mohl byt samostatny stat nevim. Prinejhorsim by sla vyhradit cast CR nebo je mozne se dohodnout se Slovenskem - bylo by to porad lepsi nez ztratit zemi celou.

117456

22.9.2006 8:33

Modelů jak někoho nepřizpůsobivého opravdu stisknout je jistě hodně, ale

Dušan Polanský 160.?.?.?

opravdový problém je jak jej prosadit a opravdu podle toho modelu důsledně fungovat 20-30 let. Do toho mluví tolik lidí, že vlastně žádný model nelze uvést do praktického života, kromě toho nejmíň problémového: cpaní peněz horem dolem. A tento model dodnes používají levičáci i pravičáci. Ovšem můžeme být všichni klidní, čas to nějak vyřeší. Jak? po svém. Jenom kapánek je u toho vždy hodně krve.

117334

24.9.2006 18:16

Abychom věděli o čem je řeč.

Čochtan 84.?.?.?

cca 3% populace v ČR tvoří Romové, žije jich zde cca 250-300.000
25% z celkového počtu Romů žije v Severních Čechách
21% z celkového počtu Romů žije na Severní Moravě

47% bytů obývaných Romy není vybaveno ani splachovacím WC
40 m2 bytové plochy obývá v průměru 6,9 Romů

až 30% manželství v některých romských skupinách uzavírají příbuzní
6% romských žen poprvé rodí mezi 14 a 16 lety
19% romských žen poprvé rodí v 16 letech
až 4 interupce v průměru připadají na jednu romskou ženu

60% z dětí umístěných v dětských domovech je romské národnosti
přes 50% romských dětí se učí ve zvláštních školách
22% romských dětí propadá v 1. třídě
25% romských dětí ve věku 6-7 let je v pásmu verbální debility
56% Romů nemá ani základní vzdělání
32,7% Romů má základní vzdělání
8% Romů se vyučí v oboru
2,5% Romů má středoškolské vzdělání
0,8% Romů má vysokoškolské vzdělání

75-85% Romů je nezaměstnaných
60% Romů je nezaměstnaných déle než 3 roky
30% dospělých Romů se živí nelegálním způsobem
60% dospělých vězňů ve věznicích jsou osoby romské národnosti
75% se Romové podílí na kriminalitě (přičemž v některých lokalitách např. co se kapesních krádeží týká dosahuje až 95%)
30% pouličních prostitutek má romskou národnost
25% pouličních romských prostitutek má za pasáka svého příbuzného

117554

24.9.2006 18:17

Oni jsou přizpůsobiví, až moc!

Čochtan 84.?.?.?

V květnu 1991 jsem šel po Václaváku z Můstku nahoru a před Vodičkovou ulicí mě zastavily dvě cikánky, tedy spíš cikáňata, snad 12 nebo 13 let. Nejdřív jsem nevěděl co vlastně chtějí, pak mi ale došlo. Jestli si nechci s nimi zamrdat, za dvacet marek. Přesně tak to řekly. Jak přišli na marky…, no právě jsem přijel z Mnichova, byl jsem jinak oblečen než “domácí” , ale zase mně oslovily česky….

Byl jsem z toho tak paf, že jsem nevěděl co říct, dvě mrňavý holky tak akorát do pasu, (snad trochu víc), plochý jak prkno, trochu jsem se poptal co na to rodiče, .. že prý se zlobí když málo přinesou…, nakonec jsem je poslal domů, ať přijdou za 5 let až jim narostou kozy. To bylo poprvé, co jsem si uvědomil, že tu ne “roste” , ale přímo exploduje obrovský problém.

Rád bych věděl, co z těch holek dnes je. Nejspíš starý zhuntovaný kurvy, s několika parchanty na krku, aniž by věděly s kým to mají. Cikánské kurvy nejsou zase tak velký problém. Tvoří pouze 30% pouličních prostitutek . ( když tak projíždím pohraničím, odhadoval bych to na mnohem víc.) Nakonec se živí poctivým nejstarším řemeslem. Kdo nechce, nemusí jim dát vydělat.

117555

25.9.2006 19:00

RE: Oni jsou přizpůsobiví, až moc!

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 117555

Jestli si nechci s nimi zamrdat, za dvacet marek.
------------------------------------------------
Měl jste říct, že to je málo a jestli nedaj víc. [smích]

117647

16.10.2008 22:21

RE: Oni jsou přizpůsobiví, až moc!

stas 89.?.?.?

Reakce na 117555

já jsem se s tímto dámským etnikem potkal v našem severozápadním pohraničí asi také začátkem 90.let. byla to celkem slušná obživa za velký peníz při malé námaze - dle jejich slov cca.1000 DM/měsíčně. lovily hlavně naše sousedy, kteří s nimi chodili většinou do lesa, protože se za to veřejně styděli. tyto byly už starší ročník. je nasnadě, že je to tam tak zřetelné, když naši předci po 2. SV řešili osídlení Sudet bohémským způsobem a po vyhnaných původních obyvatelích, tam nastěhovali nebo spíše se to tam nastěhovalo samo při jejich mentalitě. ovšem nevím, jaký je v tom rozdíl, když to porovná člověk s naší, svého času nejoblíbenější političkou, která se tímto řemeslem také živila a lidi jí za to obdivují - tedy spíše za politiku(kromě mě). nevím, co si mám myslet o tomto národě, když uznává vládnoucí prostitutky a druhými silně opovrhuje? dle mě je to zvrhlost na stejné úrovni a posouvá to naši společnost někam hodně na východ .

173193

12.8.2013 18:17

onlajny

petrpetrpetr 85.?.?.?

pojdte si s nami zahrat[smích]

http://www.hernimesto.cz/logicke-hry/puzzle-jednorozec

294292

Příspěvků: 119

20.09. 06:42 Rejpal  Cikani...
10.09. 17:44 Jorge  RE: Cikani...
20.09. 07:36 Jarmila  Reforma rodiny
20.09. 08:48 elerik  RE: Reforma rodiny
20.09. 11:04 pk202.2  RE: Reforma rodiny
20.09. 11:49 trodas  To neni spatny model, Jarmilo...
20.09. 12:06 Jarmila  RE: To neni spatny model, Jarmilo...
20.09. 12:19 Soudce Lynch  RE: To neni spatny model, Jarmilo...
20.09. 13:24 pk202.2  RE: To neni spatny model, Jarmilo...
20.09. 23:46 Soudce Lynch  RE: To neni spatny model, Jarmilo...
21.09. 07:41 Jarmila  RE: To neni spatny model, Jarmilo...
20.09. 13:12 Robocrep  RE: To neni spatny model, Jarmilo...
20.09. 13:25 pk202.2  RE: Reforma rodiny
20.09. 14:49 Rene Bartosek  RE: Reforma rodiny
20.09. 17:33 Vratislav  RE: Reforma rodiny
20.09. 18:04 Ferdinand Estét  RE: Reforma rodiny
20.09. 18:18 Baldwin  RE: Reforma rodiny
20.09. 19:01 Dale Coopper  RE: Reforma rodiny
20.09. 23:39 kileros  RE: Reforma rodiny
21.09. 00:04 Agent Smith  RE: Reforma rodiny
21.09. 00:35 Soudce Lynch  RE: Reforma rodiny
21.09. 07:44 Jarmila  RE: Reforma rodiny
21.09. 21:30 kileros  RE: Reforma rodiny
21.09. 13:12 J. H.  RE: Reforma rodiny
21.09. 16:57 Jarmila  RE: Reforma rodiny
28.11. 06:40 Medea  RE: Reforma rodiny
20.09. 09:47 Kevin  Reseni
10.09. 20:09  RE: Reseni
20.09. 10:48 ppetru  Jen pár slov
20.09. 11:29 Kubas  schengen
20.09. 14:54 Rene Bartosek  RE: schengen
20.09. 17:13 Hastrman  RE: schengen
20.09. 17:52 Rejpal  RE: schengen
20.09. 11:57 Soudce Lynch  :-)
20.09. 14:24 guglik  RE: :-)
20.09. 23:34 Soudce Lynch  RE: :-)
21.09. 08:39 guglik  RE: :-)
21.09. 12:46 Soudce Lynch  RE: :-)
21.09. 14:55 guglik  RE: :-)
22.09. 01:11 Soudce Lynch  RE: :-)
21.09. 18:17 Vlastimil Čech  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
21.09. 18:24 Lev.  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
26.12. 17:12 laxa  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 01:17 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 02:26 guglik  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 03:06 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 09:44 guglik  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 03:28 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 10:11 guglik  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 20:54 Vratislav  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 20:59 Vratislav  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 23:00 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
24.09. 17:50 Vratislav  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 02:12 guglik  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
24.09. 17:44 Vratislav  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
24.09. 21:59 guglik  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 23:05 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 01:46 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 02:21 guglik  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 02:39 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 10:04 guglik  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 22:10 Rejpal  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
24.09. 01:16 google  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 02:56  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 02:33 guglik  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 02:43 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 02:42  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
23.09. 10:50 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 02:53 Rene Bartosek  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 03:19 Soudce Lynch  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 03:31 Rene Bartosek  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 03:34 Rene Bartosek  RE: :-) To nebylo hezké, pane soudče
22.09. 08:59 Vlastimil Čech  Přesně tak jsem to myslel
21.09. 13:00 Agent Smith  RE: :-)
21.09. 15:07 guglik  RE: :-)
21.09. 15:33 Agent Smith  RE: :-)
21.09. 16:58 guglik  RE: :-)
21.09. 17:58 Agent Smith  RE: :-)
21.09. 21:24 guglik  RE: :-)
22.09. 01:35 Soudce Lynch  RE: :-)
22.09. 02:55 Rene Bartosek  RE: :-)
22.09. 10:19 guglik  RE: :-)
21.09. 19:41 Miroslav Yamato  RE: :-)
21.09. 21:43 google  RE: :-(
21.09. 21:52 Miroslav Yamato  RE: :-(
21.09. 22:53 Rejpal  RE: :-)
22.09. 01:04 google  RE: :-)
22.09. 02:14 Soudce Lynch  RE: :-)
22.09. 03:31 Rejpal  RE: :-)
21.09. 22:57 LenTak  Ale s Adolfem si troufli na Polsko
22.09. 00:08 Kyklop  RE: Ale s Adolfem si troufli na Polsko
27.09. 08:15 Alena  RE: :-)milé nevzdělané koťátko,
20.09. 15:22 thunderhorse  A co na to necikán?
20.09. 17:17 KaoS  Inner Citys
20.09. 18:16 pk202.2  RE: Inner Citys
20.09. 17:19 Kingskid  Dávky
20.09. 17:34 Miroslav Yamato  RE: Dávky
21.09. 08:47 J. H.  RE: Dávky
20.09. 17:38 Vratislav  To bude něco.
20.09. 18:06 pk202.2  RE: To bude něco.
20.09. 19:10 john bombardon  řešení
20.09. 21:01 trodas  Proc?
20.09. 21:31 sweet  skoda ze sem nepise
24.09. 14:53 G3  RE: skoda ze sem nepise
25.09. 17:38 A.  RE: skoda ze sem nepise
20.09. 22:24  Ještě lepší úvaha k povinnosti zaměstnávat cikány
21.09. 00:40 Kyklop  Detské prídavky a spol.
21.09. 02:39 Rene Bartosek  RE: Detské prídavky a spol.
21.09. 18:53 Vlastimil Čech  RE: Detské prídavky a spol.
21.09. 05:31  Já bych věděl :-)
21.09. 19:57 proste nekdo  nabidnout prestehovani do Indie
21.09. 21:18 Agent Smith  RE: nabidnout prestehovani do Indie
23.09. 17:36 zkratka nekdo  RE: nabidnout prestehovani do Indie
22.09. 08:33 Dušan Polanský  Modelů jak někoho nepřizpůsobivého opravdu stisknout je jistě hodně, ale
24.09. 18:16 Čochtan  Abychom věděli o čem je řeč.
24.09. 18:17 Čochtan  Oni jsou přizpůsobiví, až moc!
25.09. 19:00 Vratislav  RE: Oni jsou přizpůsobiví, až moc!
16.10. 22:21 stas  RE: Oni jsou přizpůsobiví, až moc!
12.08. 18:17 petrpetrpetr  onlajny

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,14 Kč
Euro
26,97 Kč
Libra
29,42 Kč
Kanadský dolar
17,27 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,07 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 947,88 Kč
1 unce stříbra
511,30 Kč
Bitcoin
238 386,89 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 12 229