Diskuze k článku
Nejsem a nikdy nebudu rasista
Příspěvků 77
Tohle už není ani vtipné. Že si pisatel Julda dělá kozy, mě neuklidňuje natolik, jak mě děsí, že stáda užitečných idiotů začínají papouškovat totéž(a myslí to vážně). Osobně bych si dovolil navrhnout polovinu peněz na granty pro "integraci cikánů(s označením rom na mě nechoďte) do majoritní společnosti" naházet do kanálu nebo veřejně spálit. Výsledek bude tentýž a ještě se pobavíme u pěkného videja.
Mazec je zejména existence plynových komor v táboře pro práce se štítící pakáž. To mě doráží. Odškodnění. Hm, já nevím za co a komu. A kvóty na zastoupení cikánů ve veřejných funkcích, na školách, na chodnících a ve vězení? No poslední zvládli sami a splnili pětiletku na 5600% .
24.5.2006 11:21
RE: Tohle není vtipné...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 106868
Opravdu je společnost v tomto ohledu ovlivnitelná a to bohužel mnohem víc než v minulé totalitě, kdy si většina myslela svoje. Nyní se většina Čechů (a nejen jich) dá zabavit bulvárem a na nějaké pátrání pod povrchem věcí jim pak "nezbývá čas". Jsou i lidé bez vady zraku, kteří se o tom co si přečtou rozhodují podle velikosti písmenek. I když články budou nejspíš provokace, nedávné ohlasy na označení Klause za "popírače" EU ukázaly, jak hluboce zakořenily "popíračské" stereotypy co se třeba Irvinga týče i mezi inteligentnější kyberprostorovou populací. Zbytek národa pak vyloženě schroustá, co se mu předloží, pokud má o věcech vůbec nějakou povědomost. Nedávno jsem např.slyšel relativně inteligentního jedince, jak vážně tvrdil, že bude potřeba, aby USA šly do Iránu "udělat pořádek".
To se samozřejmě netýká Romáků a Cikánů, neboť jejich naturel je znám všem nemajícím trvalé bydliště ve věži ze slonoviny. Vesměs jsou ovšem úředně národnosti české nebo slovenské, není jejich urputné označování za Romy v době, kdy jinak Bosňák (Turek,Arab) se švédským (německým,francouzským)pasem je pro média automaticky Švéd (Němec,Francouz) nějak politicky korektně nepatřičné ? Pokud jsem měl možnost vyslechnout vesměs mladé Romy hovořící o svých soukmenovcích, vždy se označovali automaticky za Cikány. Pokud ovšem splní Cikáni nároky na službu u policie, nebylo by to naškodu jich pár zaměstnat. Zatím se většinou ztroskotá na znečištěném trestním rejstříku. Situaci by zde mohli zachránit míšenci, kteří podobně jako Afroameričané (až 20 % je černých pouze ze čtvrtiny) v USA jsou automaticky protoafirmativními českými úředníky řazeni k Romům, přičemž při solidní výchově se jejich schopnosti vyrovnají světlejší majoritě. Inbreeding pomáhá, zdá se.
Proc ne, brzo tam budou i Vietnamci:
http://www.novinky.cz/domaci/85967
Ma to ale jednu chybu, cituji z clanku:
"V současnosti u nás pracuje dvanáct Romů," říká zástupce ředitele Městské policie Ústí nad Labem Jan Novotný. Dodává, že policie má s jejich začleněním do sboru jen dobré zkušenosti a nesetkala se s žádnými negativními reakcemi. "Je pravda, že jednou jsme se s negativní odezvou setkali, a to bylo na straně samotných Romů. Těm se nelíbilo, když jsme za nimi poslali policisty z jejich vlastních řad," popisuje Novotný. "Od té doby jsme již raději policisty Romy za Romy neposílali," dodává.
Ale co to? Ono cikani nemuzou cikanum nadavat do rasistickych bilych gadzu, takze si stezuji? A je jim vyhoveno? No to je uzasne... Asi take zacnu pachat nejakou tu kriminalitu a pak si budu stezovat, ze na me PCR posle policisty...
A co myslite, vyhovi mi? Cikanum vyhoveli... vyhovi i bilemu?
(vsichni vime, jak to dopadne... ale pro srovnani by to stalo za pokus...)
Pro nevhodné příspěvky byla diskuse zrušena. Omlouváme se všem slušným čtenářům.
>Omlouváme se
>všem slušným čtenářům.
jeste zapominate uvest,ze texty a IP adrey byly predany policii,to jsem tam vazne videl nez jsem je prestal navstevovati.
pro nezasvecene radeji uvadim,ze mluvim o tom co se deje na novinky.cz aby to nahodou nekdo nepochopil,ze myslim zvedavce
psat na novinkach jako zde tak mne davno ty svine udaji
>u nás pracuje dvanáct Romů," říká
>zástupce ředitele Městské policie
stale rikam,ze mestska policie je ustav prednostne urceny pro mentalne menecenne spoluobcany a to,ze tam maji mezi sebou dokonce dvanact cikanu ma slova jen krasne potvrzuje
Tak k čemu tedy ty cikány v řadách policie mají, když je neposílají k cikánským delikventům ?
K čemu jsou tedy dobří ?
29.5.2006 9:11
RE: Cigosi v PCR?
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 107106
Obouvat auta a hlídat na přechodech pro chodce. Jako každý jiný měšťák. Nic složitějšího stejně nezvládnou. To nevíte, že tam slouží jenom ti, které nevzali k PČR ani k celníkům?
Tak to vidím zcela jasně. ,,Vy nechcete zasahovat proti cikánům, Vy odpornej rasisto, zítra již nemusíte chodit do práce!!!"
Pakže jsme si všichni rovni - ha ha ha !!!!
Nejhorší verse v tomto státě je být - bílý, zdravý, pracující občan mající jakýkoliv majetek a trvalé bydliště, to znamená lehce postižitelný a bez nároků na jakoukoli sociální dávku (dostanete se do potíží tak něco prodejte - cikáni si pro dávky na úřad jezdí, alespoň u nás Mercedesy a BMV s obsahy motorů kolem 3-4 litrů)
>Třeba některým z těch, kteří ještě nechytli hnědou barvu lejna, pootevřu oči a dají mi za pravdu.
Juldo Fuldo, neměj strach o ty, kteří hnědou barvu lejna ještě nechytli. Po přečtení tvého pasátu tu barvu chytne i dosud jako bílý sníh padlý anděl. Juldo, máš pravdu! Ne s pootevřenýma, ale s vytřeštěnýma očima se běžím přebalit ...
(Prispevek zrusen pro protizidovske vulgarni vylevy i napadani autora.)
Soudruhu Juldo Fuldo. Co se Ti nepodarilo za tvrdeho socializmu, to se snazis opozdene nam vnutit dnes. Je nepochopitelne, jak muzes hovorit za nas vsechny, ze: - "Podle těchto odhalení máme i my svůj podíl na odporné genocidě, která nabyla průmyslových rozměrů za hrůzovlády Adolfa Hitlera a jeho nohsledů". Mas Ty ale odvahu me, i nas zatahovat do takove spiny. Pokud se citis vinny, tak jen - dobre Ti tak !
No a snad uz Tvuj posledni gol Juldo: "Musíme přeci těm, kterým jsme tolik ublížili, pomoci vybudovat lepší uplatnění v zájmu společnosti. A jedinou stranou, která má šanci se dostat do parlamentu a která se k těmto myšlenkám hlásí, je Strana zelených. A i díky tomu může počítat s mým hlasem. Odčiňme hříchy našich předků a vyděláme na tom všichni". "Vydelame vsichni" ?? ( bez komentare ) Doufam, ze Ty sam nezjistne !! mas nastehovane aspon tri cikanske rodiny ve svem byte, ci dome a pujdes nam prikladem. A nebo, jsi sam cikansky baron ??
Prvni Julduv clanek stal za hovno a tohle je dalsi "schnilotina". To uz opravdu nema pan editor co by sem pridal?
Te kdo si rika "JULDA" je zrejme nejaky provokater. To uz je skoro na vrazdu...
Já nevím, jestli je ten článek myšlen vážně, nebo je to ironie.Jestli je myšlen vážně tak se ptám: Proč se cikáni za 800 let nezměnili? Proč si někdo myslí, že teď, když do nich budeme cpát víc peněz, se změní? Co budeme, resp. co budou oni dělat, z čeho budou žít, až jich bude víc než nás?
Nemam nejmensi tuseni, co se v Letech delo.
Neverim na zidovska spiknuti, na narodni urceni, necitim zadne pozitivni ani negativni dedictvi vyplyvajici z me abstraktni narodni prislusnosti a neprijde mi dulezite klasifikovat lidi podle narodni prislusnosti ci rasy.
V teto dobe pred vice nez 60.lety jsem nezil a tudiz se necitim udalostmi te doby spojen. Nikoliv mym jmenem.Jestlize existuji vinici at jsou nalezeni, odsouzeni radnym soudem a at nesou nasledky. Zadna kolektivni odpovednost nesouci se historii neexistuje.
24.5.2006 12:46
RE: Zadny dluh necitim...
Norikazu Okamoto norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 106878
Nemam nejmensi tuseni, co se v Letech delo.
No, to Vám moc nevěřím. Aspoň tušení byste mít měl. Zas takovým závojem tajemna to obestřeno není.
Neverim na zidovska spiknuti ...
Asi souhlasím, spiknutí to nebude, je to jen pozvolný a přirozený vývoj, kdy jistá skupina lidí citící sounáležitost v průběhu historie prostě i na úrovni jednotlivců používá metody, které se už pár set let osvědčují. "Al-Kajda" taky nekoná valné hromady kvůli každému útoku. Stačí vědět kdo jste, co chcete a pak už většinou víte, co z vašich činů je ve prospěch celku a které cizí aktivity naopak musíte potlačovat, protože jsou pro vaši skupinu a nakonec i pro vás jako jednotlivce nežádoucí.
... na narodni urceni, necitim zadne pozitivni ani negativni dedictvi vyplyvajici z me abstraktni narodni prislusnosti a neprijde mi dulezite klasifikovat lidi podle narodni prislusnosti ci rasy.
Hmmm, tak to je smutné. Tohle je asi největší omyl mnoha Evropanů. To, že nedělíte svět Vy, nemá na myšlení ostatních příliš velký vliv. Čína je na vzestupu, budete se divit, jakou roli bude hrát brzy třeba i Vietnam. Povíme si za pár let něco na téma asijských sklonů k multikultůře
V teto dobe pred vice nez 60.lety jsem nezil a tudiz se necitim udalostmi te doby spojen. Nikoliv mym jmenem.Jestlize existuji vinici at jsou nalezeni, odsouzeni radnym soudem a at nesou nasledky.
Minulost nás ovlivňuje a bude ovlivňovat. Historie neskončila, nezapomínejte na to.
Zadna kolektivni odpovednost nesouci se historii neexistuje.
Tak tady se mýlíte úplně. Nezaměňujte prosím své přání za skutečnost.
*
Na závěr snad jen, že rozložit národy a rasy (zvláště když "poctivě" začínáte u sebe) do multikulturní kaše není něco zas až tak těžkého. Kdyby se to zbytku světa tak moc vyplácelo, není problém se k tomuto trendu přidat a vše "dohnat" během dvou generací. Tady ale jde o na první pohled velmi pravděpodobně slepou uličku vývoje, kdy užitek prakticky není (no, pro někoho tu je určitě, téměř nic se neděje jen tak - pokud je jistá menšina semknutá a její prostředí tvoří místo jednotného národa "kaše", pak vládne) a i viditelné škody jsou už enormní. A to je přitom jen špička ledovce. Proces je navíc do značné míry nevratný. Z dobrého ovoce uděláte koktejl vždy. Ze skysaného koktejlu už čarstvé ovoce nikdy nevylovíte. Produkt stovek či tisíců let systematického úsilí našich předků najednou sázíme do hry jako gambleři. A jaká že může být ta skvělá výhra, kvůli níž teď vsázíme svoji holou existenci - osudy svoje i osudy budoucích pokolení? Jsme prostě ve vleku cizích zájmů, stačí jen otevřít oči.
Podívej se sem: http://www.mvcr.cz/casopisy/s/1999/99_19/19slovo.html
(Archiv Ministerstva vnitra ČR)
Mno, madam Bovary jsem zvedavy, ktery film s vysokym ratingem pouzijete. Doufam, ze autor je pro vas v poradku, kdyz mel byt v te komisi pro vytvoreni pietniho mista objetem.
nevidím důvod proč pozitivně nediskriminovat cikány, kteří stojí o integraci do majoritní společnosti tzn.(neštítí se práce)
naopak ti co o integraci nestojí by měli být diskriminováni negativně to by mohlo některé "nerozhodnuté" motivovat
souhlasim
rom, který pracovat chce, je oproti bilejm znevyhodnenej
(mnohem mensi sance na prijeti do zaměstnání, pokud má stejny schopnosti jako čech)
a tudiz mu pozitivni diskriminace muze pomoct
24.5.2006 19:48
RE: pozitivní diskriminace
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 106921
No jo. A co budeme dělat s bílými, kteří mají stejné schopnosti jako cikáni?
To je jednoduché, nejdřív se starat o vlastní potom o ty cizí, To je jako s dětmi, nejdřív dám čokoládu vlastním dětem a až když zbyde, pak i sousedovic dětem. NIKDY opačně. To bych nebyl otec, ale svině. Moje děti by mi to později spočítali. Stejně tak se musí chovat otec - stát.
Cikáni jsou zde "cizí děti". Po válce jich tu nebylo ani 500. Všechno to sem přitáhlo z Rumunska, Maďarska a východního Slovenska.
28.5.2006 21:58
RE: pozitivní diskriminace
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 107108
Omlouvám se. Ale to byl trochu nepovedený pokus o ironii.
>nevidím důvod proč pozitivně nediskriminovat cikány, kteří
>stojí o integraci do majoritní společnosti tzn.(neštítí se
>práce)
>naopak ti co o integraci nestojí by měli být diskriminováni
>negativně to by mohlo některé "nerozhodnuté" motivovat
----
nepřipadá vubec v uvahu,aby se neco podobné dělo! pokud mám lepší znalosti a schopnosti, není duvod zaměstnat cigána s menšíma jen protože je cigán! dokonce není ani důvod zaměstnat ho kvuli tomu že je cigán, i kdyby měl znalosti stejne!
POKUD bych se s tím setkal budu JA zalovat zaměstnavatele z rasismu!!!
Tak mi to připadá, že není o čem psát, že se nic neděje, když se zveřejní tento článek. Má jen za úkol aktivizovat diskuzy o "xy". O článku netřeba diskutovat, je to blbost.
... stejně asi tak jako 76 procent toho co uveřejnuje Zvědavec
(Emmo, vy jste vážně Veselá kopa. Tedy na to, jaký jste zvolila nick. V lenivosti vlastní argumentace ovšem lenivost té neurotické madam poznávám. Nicméně se dobře bavte a občas přispějte myšlenkou. Editor )
No po precitani tohto clanku si pripadam strasne vinny... Ale myslim si ze situaciu ciganov to vobec nezmeni.A to s tymi peniazmi z eurofondov by to nebol az taky zly napad, len by sa toho musela chopit inteligentna, vzdelana a neskorumpovana mlada ciganska inteligencia, ktora je zatial iba puhou fikciou, a preto by nalievanie penazi do vreciek ciganov bolo len nalievanie penazi do vreciek hospodskym a uzernikom, co by malo v konecnom dosledku iba negativne dosledky. Preto navrhujem tento problem riesit vychovou vychovatelnych ciganou, ktori potom budu vychovavat tych menej vychovatelnych atd. Tomu sa hovori inak aj asimilacia ciganov, a nie nejake nezmyselne multi kulti ... Ale diskriminovat majoritu to v ziadnom pripade. Apropo, dakujeme pri rieseni romskej problematiky stedremu soc. systemu v Cesku. Vasi vdacni Slovaci
24.5.2006 12:57
RE: zaujimave
Norikazu Okamoto norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 106891
Dřív jsem taky navrhoval rozptyl Romů (likvidace komunit) a asimilaci, ale teď už ne. Tolik českých (a jiných evropských) genů nejsem ochoten obětovat na "neutralizaci" těch jejich. Jde o to zavést nenásilná opatření, díky nimž se sníží nebo aspoň stabilizuje jejich populace. A děti vést k přirozené segregaci. I přes to, co do nás dnes hustí, by ještě před pár desetiletími žádná normální bílá holka z normální rodiny v USA s černochem nic neměla. Jde o rodinu, školství, média, tam je základ změny v myšlení.
Mno, v knizce Tabu v socialnich vedach autor pise, ze pro americkou vladu by byl daleko levnejsi jednorazovy prispevek 100 000 $ na hlavu, nezli system, ktery momentalne funguje. Vzhledem na financni situaci CR by aplikace podle "velkeho bratra" privedla republiku na buben. Takze budeme nuset najit nejake jine, ale hlavne levnejsi reseni.
Jaka vina, proboha za co? Za to, ze chodim kazdy den do prace, platim dane a chovam se slusne jak v soukromi, tak na verejnosti?
Zitra se rozvedu, vezmu si nejakou mensinovou nemakacenku a doufam, ze se s ni svezu na vlne pozitivni diskriminace
ten clanek opravdu nestoji za hlubsi komentar
pane Vydavatelskej jo, je to dobre na klidny spanek!
Bylo tady veselo jako na pohrbu..... ted je zase sranda.
Trochu jsem o tom premyslel......
a nemohu se ubranit podezreni.....
ze ten 'dzulda' bude pravdepodobne....
nekdo, koho velmi dobre zname.....
mam to: Kema!
(vsak si vzpomente na jeho minule a nedavne 'analyzy'
No nevim jestli je tohle 'urazka', nebo kredit....
je to nakonec, uctihodne dilo.
Spise urazka pane Zapo. Clanek jsem nenapsal.
Existence toho tabora v Letech je ostuda sama o sobe. Nevim, proc bych to jeste "vylepsoval" nesmysly o plynovych komorach.
A nakonec se podepsal jmenem prumerneho komunistickeho novinare, ktery podle vseho na konci zivota kolaboroval s nacisty.
jakto ze by jsme meli nest vinu za cokoliv co jsme za
1. nespachali
2. nezavinili (treba nahodou)
3. nepodporovali
4. neuznavali
5. a vubec kdyz se to stalo drive nez jsem byl na svete tak jakou zodpovednost muzu nest za svoje mentalne labilni predky (neprimo) s kterymi bych nikdy nesouhlasil byt na tom miste v tu dobu...
a pozitivni diskriminace ? stupidnejsi reseni je uz snad jenom nacionalisticke(ideove mysleno) vyhostovani
p.s. a ne na english Windows mi z nejakeho duvodu nefunguje prepinani mezi jazyky na cesky ...
Juldo, jestli vis jakej je rozdil mezi komunistou a fasistou?
Komunista je jako prirodni steak, navrch a zevnitr cervenej. Fasista je na rychlo pripraven steak na ohni, navrch hnedej a zevnitr cervenej.
Opet se neudrzim a musim reagovat i kdyz tenhle clanek vypada spis jako aprilovy vtip .. opravdu me donutil podivat se do kalendare
Ja bych sel jeste dal .. pozitivne bych diskriminoval duchodce at maji pravo chodit do materske skolky.
stejne bych zavedl kvoty na pocet zakonodarcu s vekem nizsim 18 let a IQ<50
Dale bych zamestnal mentalne postizene jako chirurgy.
No proste POZITIVNI DISKRIMINACE .. tento genialni lek na vsechno je opravdu univerzalni nastroj jak resit problemy bezneho zivota ale i problemy celosvetovych rozmeru .. gratuluji ke skvelemu postrehu
vtipne to od nej sice neni ale nepochybuji o tom,ze si z nas reinkarnovany fucik dela kozy. a k tem liduzradnym zhovadilostem co nam zde julda predklada jen dodam,ze v pripade cikanu je rasismu treba nejvice a v jakemkoliv mnozstvi!
http://www.sprcha.com/story/2005/12/28/02434/151
Fuciku, fnuciku, kdyz jsem byl jeste dite skolou povine, tak nas soustruzka ucitelka jeste na zacatku 60-tych let ucila jak Nemci odvazeli Cechy do koncentraku, bez nejakych soudu. Pak jsme se ucili, ze Fucik byl 25 srpna 1943 odsouzen nemeckym soudem v Berline k trestu smrti. V me male hlave tyto dva vyroky nesli dohromady i vznesel jsem otazku „Jak je to mozny kdyz jine Cechy za daleko mensi prestupky Nemci posilali rovnou do koncentraku, a pak najednou se tady s nejakym Cizkem Fucikem soudili, jak je to mozny?“
Nacez jsem dostal par facek a uz se o Fucikovi v nasi tride vic neucilo a ani nemluvilo. Kdyz jsem o tom pozdeji premyslel, tak jsem dosel k nazoru, ktery se pozdeji potvrdil, ze Fucik byl jako jini komunisti konfidanti Gestapa, zradce Cechu a podrazak a zradce pro Nemce. A Vy jste jsi vybral tento pseudonym, pro me to znamena, ze kompletne souhlasite se starym Fucikem, z toho muzu jenom dojit k zaveru, ze jste povahou stejna postava jak ten starej. Starej Fucik souzil fasistum a Vy slouzite zido-bolsevismu!
Pokracovi:
A ted jsi tady drbu hlavu a davam si otazku „Jak je to mozny, ze takovy paskvil jako Fucik nam tady dava moralni lekce, kdyz sam zadny moralni zaklady nema?“
24.5.2006 20:53
Fuciku prijed se podivat do USA a pravdepodobne zmenis nazor pokud se tady rovnou nestanes rasistou
To co pises o dobrem vlivu pozitivni diskriminace je uplna blblost. Vsichni lide jsou si rovni a tudiz neni mozne v zadne spravedlive spolecnosti akceptovat pozitivni ani negativni diskriminaci. Vzdycky je tam slovo diskriminace. To ze jsou nektere narodnosti zdechlejsi a jine zase obetavejsi ci snazivejsi je prirozene a bude tomu tak porad. Pozitivni diskriminace v USA dosahuje uz temer teroru firem, statnich uradu a slusnych lidi a vysledkem je to, co u nas vidime napriklad v Brne na Cejlu ci Bratislavske. Clovek jede v patek rano v 9.00 utahany Tramvaji do prace a vsude vidi postavajici cikany s pivem v hlouccich planujici vyber dalsich socialnich davek. Podobne to vypada tady v USA. New Orleans, Miami, Orlando, San Diego, cely jih USA je prospikovan cernymi a ti jen profitujou z toho ze maji prednost v zamestnani a i kdyz nic nedelaji nemuze proti nim nikdo rict ani slovo. Chranme nasi CR pred takovymi zhovadilostmi jako pozitivni diskriminace !!!
Sice vazeny pane censore nevim co bylo tak hrozne na mem prispevku v kazdem pripade mne ovsem pripada ze jste blazen a nebo provokater. Oznamuji vam timto ze si tento platek muzete zastrcit nekam hluboko.Odpovedel jsem jen na idiotsky prispevek ktery je zrejme provokacni a vy mne chcete vycitat neco o zidech kdyz zatim jste jako antizidi vyhlaseni dokonce i Google vas vytridi jako antisemitsky platek. Na straz.
Asi by jste byl vyborny skolnik ci milicionar ta iniciativa by byla ocenena.
( Antisemitským plátkem bychom byli, kdybychom publikovali příspěvky jako byl ten váš. Editor )
leta jsem v letech nebyl. o ničem takovým nevím.(ani jsem o tom co jste napsal jsem neslyšel). r se integrují už dlouho že? a jde jim to že?? máte pravdu. my ČEŠI jsme strašní rasisti. jako že se menuju miroslav facek za to co PÍŠETE by chom zasloužili všichni pár ... .....
http://www.jta.org/page_view_story.asp?intarticleid=16465&intcategoryid=3
Pro: Pratele v placi a to Stvora Vladimir, Schling ,Slansky,(Salcman)Kleberstein,Stein,Fucik,(Stenstain). B.... vzkaz, ze v Letech zadny komin nebyl spatne cte dokumenty zde obcas uvadene p.Kralem a ostatnimi odborniky a ne trotly,jako tento Fuci.Je to dulezita adresa neb zde se dozvite plnou pravdu a to z prvni ruky.Muzete i zasilat dary pro holocaust prezivsi, potrebuji vasi pomoc pratele v kibucech dochazi mouka a placky se delaji z buh vi ceho.Musime ted dodelat tu delsi raketu na ty fousate nepratele a pak to vratime i s uroky.
>,Slansky,(Salcman)Kleberstein,Stein,Fucik,(Stenstain)
z toho jak to pisete mi pripada,ze byl fucik zidem a taxe tazi jak je to doopravdy,nic o tom nevim???
Bravo, a je to tu znovu. A vskutku, k smíchu to není. Pisatel JF si zřejmě neuvědomil, že Romové, stejně jako jinde jiné (zřejmě shodou okolností rovněž barvami hrající) menšiny, považují slušnost za slabost a okrádení příslušníka majority za ctnost. V tomto ohledu doporučuji četbu mediálního výkřiku jakési české spisovatelky, která v touze dokázat to samé co pisazel předmětného článku, adoptovala před lety dva malé Romy a poskytla jim co mohla. Zbytek si dítka nyní berou sama bez ohledu na zoufale pištící intelektuálku.
>JF si zřejmě neuvědomil, že Romové, stejně jako jinde jiné
>(zřejmě shodou okolností rovněž barvami hrající) menšiny,
>považují slušnost za slabost a okrádení příslušníka
>majority za ctnost.
Vaše tvrzení je neúplné. Chybí Vám tam menšiny, které se vydělily z majorit, přestože nehrají všemi barvami (I když - modrá je také barva.). Všimněte si třeba výrazného představitele takové menšiny Macka.
J. H.
>>JF si zřejmě neuvědomil, že Romové, stejně jako jinde
>jiné
>>(zřejmě shodou okolností rovněž barvami hrající)
>menšiny,
>>považují slušnost za slabost a okrádení příslušníka
>>majority za ctnost.
>Vaše tvrzení je neúplné. Chybí Vám tam menšiny, které se
>vydělily z majorit, přestože nehrají všemi barvami (I když
>- modrá je také barva.).
Žlutá je barva naše!
Velký Vont
25.5.2006 12:19
RE: pozitivní diskriminace Romů
Norikazu Okamoto norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 106933
Jo, jestli myslíte ten stejný případ co já (měla nakonec i jedno své dítě, které prošlo stejnou výchovou ba dokonce na něj neměla díky malým cikánkům tolik času, kolik by chtěla, a toto dítko je slušné a bez problémů), kdy se z adoptovaných minoritňátek vyklubali lháři, zloději, kriminálníci ... no prostě rostou pro šibenici už od útlého věku, tak to nakonec vyznělo ve stylu, jako když terminátor viděl děti hrající si na vojáky: "mají to v sobě".
A je to tak. Jestli si někdo myslí, že dítě je po narození nepopsaný list papíru se stejnými vlastnostmi, jen je ten papír prostě bílý, snědý, žlutý či černý, tak se hodně mýlí
Přesně tak. 80% je v genech a 20% dělá výchova. A kdo tvrdí opak, je buď nevzdělaný pitomec, nebo vědomě lže.
Okrást gádža je hrdinství, okrást Roma je zločin. Blízkým a známým se podrazy nedělají. Mají „jánošíkovský pocit“, že berou bohatým a dávají chudým. „Cigánom sám Pán Boh dovolil kradnúť.“
http://www.christnet.cz/magazin/clanek.asp?clanek=1196
Buď tak dobrý a hoď sem link na ten "mediální výkřik"
>Blízkým
>a známým se podrazy nedělají.
predesilam,ze bytostne nesnasim cikany,natoz abych se jich zastaval ale takto to funguje ve vsech zdravych socialnich strukturach,napriklad zejmena u zidu a ja se s tim nesmirne ztotoznuji a jen lituji,ze mezi cechy toto pravidlem,zel rozhodne neni
Takže ona byla plynová komora i v Letech?
>Takže ona byla plynová komora i v Letech?
Jistě. Když měli k večeři hrách....
J. H.
Kedze mame dobu politicky korektnu, demokraticku navrhujem jednoduchy plan v duchu demokratickych principov, moznosti samourcenia naroda, atd ...
- na vychode slovenska (ponuka aj pre cesko) popri hranici s ukrajinou vyvlastnit cca 50 KM siroky pas ktory by sa tiahol popri celej hranici
- spravit celonarodnu zbierku, zapojit Eurofondy a vybudovat cele sidliska, dake obchody, nemocnicu atd.
- ponuknut/nariadit vsetkym obcanom romskej narodnosti moznost prestahovania sa na statne naklady do uvedenych sidlisk, uhradit im prepravu, splnit ich poziadavky, umoznit im slusne byvat, pomoct im v ich neutesnej situacii, ktoru sme roky neriesili ..
- ked tam pride posledny, nechat vystupit v nasom parlamente recnika s plamennou recou o sebaurceni romskeho naroda, burlivy potlesk, deklaracia o podpore samostatneho romskeho statu
- na druhy den natiahnut ostnaty drot popri celej hranici toho pasu, samonavadzacie gulomety na "obranu krehkej demokracie v novom state" aby nik od nas tam nepresiel, buldozermi zrusit vsetky asfaltky veduce k novemu statu
- vyhlasit ze sa vzdavame casti uzemia pre blaho noveho statu, plne ho podporujeme a nebudeme zasahovat do jeho vnutornych veci
- a hermeticky uzavriet hranice z nasej strany, nech si robia co len chcu
a verim ze nikto nebude pindat na tie vydavky zo statnej pokladne, bude to v sulade s demokraciou ala Bushistan
prida sa niekto ?
To není tak blbej nápad - ale má to jeden malý problém.
Na tretí děň by vám rozkradli ten plot, zbrane a čo by něbolo pribité a prodali to v Košicích do sběru....
Musel byste použít ostrov - cigáni obyčejně neumí plavat...
...minimálně nevydrží 1000km...
ad: Měly by být uzákoněny kvóty na počty nejen romských policistů, ale také učitelů, lékařů, novinářů, politiků, atd
---------
A to je co? To NENI rasismus? To dopadnem jak v USA! Jinakřečeno místní blb bude šerifem protože je černej buzerant.... bezvadnej důvod!!!
Za chvíli budu jako bílej chlap v prdeli, neb předemnou budu mít PREDNOST bez ohledu NA VZDELANI A KVALIFIKACE lesby, buzeranti, cigáni, bisexuáli, nekrofilici a kdejakej pablb, co si založí "menšinu"!
TO považujete za NORMALNI???
To je podle mne zasraný rasismus naruby včetně nesmyslu jako "pozitivní diskriminace" a podobné sračky!
Hele, když ten cigán na to má (nebo pro mě za mě lesba), ať to dělá, ale kurva žádný kvoty a žádný výhody!!!
Nestojím o to, abych přišel na úřad a tam seděla dle kvoty pro cigány poloblbá cigánka co se tam dostala ne na základě znalostí ale na základě toho, že "dle kvoty" ji úřad musí zaměstnat!!!
Od podobně kvalifikovanýho doktora bych se nenechal ani pitvat!!!
(Pokud vy jo, nehodlám vám v tom bránit i kdyby to dělal zaživa...)
Ostatně i představa jak hlásím krádež cigánama cigánskýmu inspektorovi co bydlí vedle nich ve mě vzbuzuje dost zajímavé pocity... ve vás ne? To mužu jit rovnou na lampárnu na nádraží...
Děte s těma kvotama už jednou pro vždy doprdele!
Podmínky pro každýho musí byt STEJNY!!!!
V Letech byla plynová komora ? To snad ne ?!?
Nebyla nahodou v kazdem okresnim meste ?
Za druhé světové války trpěli všichni, celý svět. Vypichování jednotlivostí je nesmysl. Přiživování se na hodnotách, které někdo budoval celou svoji historii, je hyenismus. Pokud se tomu nebrání je to zločin. Každý, kdo chce užívat vybudovaných darů moderní civilizace, by měl být také schopen do ní nějaké reálné hodnoty vložit. Kdo je nespokojen se svým životním stavem má možnost ho vlastními silami změnit.
zlatá slova, do skály je tesat a pak tím šutrem blbé politiky po palici mlátit!
(proroctví kněžny Libuše)
Kdyby jste mel desetiletou dcerku ktera by nevyhnutelne potrebovala operaci. Nechal by jste ji radeji operovat romskym doktorem nebo ceskym?
No, ja bych ji nechal operovat dobrym doktorem.
Jestli ji chcete nechat operovat dobrym ceskym doktorem, tak to ji musite poslat do Svicarska.
Jestli toto cte Vladka a Zdenek, tak jim preju pekne leto.
>No, ja bych ji nechal operovat dobrym doktorem.
Pokud budete mit stesti a ujme se ji nejaky zidovsky doktor, bude mit napul vyhrano. Rozhodne nedoporucuji lekare palestinske.
No vidite a ja blbec jsem si myslel, ze kvalita lekare ( ucitele, fyzika...) zalezi na talentu, kvalite vzdelani ( do urcite miry), pracovitosti a charakteru kazdeho cloveka... Mno, a hluboce jsem se mylil, jak vidim urcujici je etnicky charakter.
Mno, jeste ze jste me poradil, kdybych nahodou byl na Blizskem vychode, tak se muzu vyvarovat skolacke chyby.
Pokud mne to tedy penezenka dovoli.
Jinak me nepiste o zastoupeni zidovskeho etnika na evropskych a severoamerickych universitach ja ta cisle plus minus znam. A mam i svou soukromou teorii proc existuje nepomer mezi populacnim zastoupeni tohoto etnika v hostitelskych zemi a jeho uspesnym zastoupenim vsude mozne. Vicemene je to uspesna skupinava strategie na etnickem zaklade.
>No vidite a ja blbec jsem si myslel, ze kvalita lekare ( ucitele,
>fyzika...) zalezi na talentu, kvalite vzdelani ( do urcite miry),
>pracovitosti a charakteru kazdeho cloveka...
No to myslite spravne. Snad asi proto take, kdyz si tady nekdo vybira rodinneho lekare, tak se shani dost casto po lekari zidovskeho puvodu, a to uz ani nemluvim o specialistovi, napr. neurochirurgovi. O tom, ze by nekdo shanel lekare palestinskeho jsem dosud neslysel.
>zidovsky doktor, bude
>mit napul vyhrano. Rozhodne nedoporucuji lekare palestinske.
ani ja bych v danem pripade vubec nezavahal !!!
Tohle je reakce ne na článek samotný, ale na těch 49 příspěvků pod ním.
Pan redaktor se snaží být objektivní a dává šanci k vyjádření i pacientům z Bohnic. Jak na něco takového reagovat? NEREAGOVAT ! Nechat článek pomalu sklouznout do archívu s počtem příspěvků - 0 a Fulda přestane vířit stojaté vody. Většinou to takhle funguje, tak proč ztrácet energii?
http://nacerno.blesk.cz/Clanek52759.htm
jelikoz mne nenapada zadne vhodnejisi misto tak sem davam ukazku toho co si v danem pripade zide dovoluji v nasi krestanske zemi a co mne znacne pobourilo.
ja jim dam vyvoleny narod ,to mozna u nich ale ne zde !!!
>tak sem davam ukazku
ale to jsou mi veci! ONI ten clanek o tom jak cesky zid hrima,ze jsme si dovolili sahnouti na vyvoleny narod a on za to nevim jiz na koho vsechno sesila svou kletbu a kdo vi co jeste,nejak schovali,ze odkaz jiz nefunguje.
zrovna jsem si to chtel jeste jednou precisti a ono to JIZ nejde.
29.5.2006 11:28
RE: samozrejme,ze je mnoho duvodu k rasismu !
Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?
Reakce na 107099
me to jde a docela me ten clanek pobavil...
28.5.2006 21:17
Tak to je tedy síla!
Petr Sleder petr (tečka) sleder (zavináč) tiscali (tečka) cz 85.?.?.?
Když jsem to začal číst, myslel jsem si na malou chvíli, že jsem usnul a tohle se mi jenom zdá. Jenom se obávám aby to někdo nevzal vážně.
Já to třeba beru vážně. Tedy, mělo by jít spíše o kompromis mezi oběma krajními pozicemi.
30.5.2006 7:48
RE: Tak to je tedy síla!
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 107146
>Já to třeba beru vážně. Tedy, mělo by jít spíše o
>kompromis mezi oběma krajními pozicemi.
O jaký kompromis by se mělo jednat?
"To je vaše rozhodnutí, ale je to špatné rozhodnutí". ONI zkrátka zkouší různé a trapné způsoby kde koho vzít na hůl. Vlastní neúspěch svádí na
útok proti jejich náboženství. ONI nemají žádnou hrdost! Jenom více takových výstupů a lidé si konečně uvědomí s kým mají tu čest.
>Když jsem to začal číst,
panove ja nemam zcela jistotu kdo reaguje na muj odkaz a kdo na fucika a to tim spise,ze jde o podobne hruzy,no nic.....
ano odkaz opravdu pozdeji opet zacal fungovati a ja doufam,ze co nejvice hlavne ceskych ctenaru si muj material prostuduje
30.5.2006 18:00
RE: Tak to je tedy síla!
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 107297
>ano odkaz opravdu pozdeji opet zacal fungovati a ja doufam,ze co
>nejvice hlavne ceskych ctenaru si muj material prostuduje
Eugene, díky za odkaz. Skutečně to nějakou dobu nefungovalo. To byla asi ta kletba. Jenom ať si vyskakují naši spoluobčané s jarmulkou. Ono se jim to jednou vrátí.
Na to bych nikdy nepřišel na tak jednoduché a efektivní řešení ! Positivní diskriminace ! To je ono ! Dáme jim doktorské diplomy, hned jak vystudují zvláštní školu, a pustíme je do terénu !
Máme volnou volbu lékaře, proto k nim Češi chodit nebudou, jen nějaký soudruh anarchista Uhl a pár jiných pokrokových blbů, a pak cikáni.
A je po cikánském problému! Do pár let budou všichni na prkně, rychleji by to ani Mengele nedokázal ! A máte čistou zem ! I toho Uhla s jeho soudruhy anarchisty se zbavíme !
Pane Fučík, voni sou geniální !