Diskuze k článku

Bernie

Příspěvků 38

1.5.2006 10:27

K těm vašim psum:

Pan Johanes 217.?.?.?

Zpráva z tisku: osumnáctiměsíční chlapec, kterého v sobotu pokousal pitbul, bojuje o život v brněnské dětské nemocnici...

Ještě jsem nečetl rozumnou úvahu o tom, jak bránit lidi před psi, ale s články o chudácích psech a hlavně o tom, jak z lidí vytáhnout prachy na jejich přežit a přežití samotných ochránců se roztrhl pytel. I náš slavný parlament se zabývá zákonen o čipování psů. Zajímalo by mě, proč v tom zákoně není jednoduchá věta, že pes nesmí na ulici bez košíku, velkej i malej. Jinak pokuta deset tisíc. Od toho okamžiku už by nikdy žádný dítě nebylo potrhaný. Vsadím se, že to tam není. [naštvaný]

104815

1.5.2006 10:49

RE: K těm vašim psum:

Viliam Jaroš 87.?.?.?

Reakce na 104815

Neviem ako ste čítali tento článok, ale som presvedčený, že tam nie je ani jediná veta o tom ako vytiahnúť od vás peniaze na prežitie mňa, alebo mojich zverencov. Nikdy by som sa k tomu neznížil. Pochybujem, že ste v živote zarobili toľko peňazí koľko som ja investoval do záchrany zvierat. Každý máme svoje priority. Vy zachraňujete ľudí(možno ani to nie), ja naopak zvieratá pred ľuďmi.

104818

1.5.2006 11:58

RE: K těm vašim psum:

sioux 88.?.?.?

Reakce na 104815

Váš příspěvěk k tomuto tématu je, pane, neskutečně mimo mísu. Pitbuly a jim podobná spec.nakřížená plemena si někteří lidé pořizují z "různých a ne vždy ušlechtilých pohnutek". Nicméně za svého psa je bezesporu v prvé i poslední řadě odpovědný jeho majitel ! Nevím, kolik toho víte o psech, nicméně vás nyní obohatím o tuto informaci, stejně jako kdysi sebe. Při agresivitě i strachu (všimněte si opačných pólu téže přímky) vylučujeme nadměrné množství kys.máselné (mimo jiné), což pes vnímá vzhledem ke své první signál.soustavě naprosto nediferencovaně, tudíž mu jeho instinkt velí se rozhodnout dle reflexu, který mu jeho mozek vyhodnotí impulsem (mimochodem pouhou jednu její molekulu pes rozezná v m3). Samozřejmě mu ho leckdy může vyhodnotit i špatně, ale pro něj to vždy znamená (jednoduše řečeno) uplatnění pudu sebezáchovy. Není tedy pokaždé snadné rozpoznat, jaká a na čí straně byla pochybení, protože tiskové zevšeobecňující zprávy typu "pes pokousal dítě!" v nás vyvolají povrchní empatii s jednou stranou, bez ohledu na hlubší rozbor příčin. Zde s vámi souhlasím pouze v užití těch vodítek, a to ještě s ohledem na hustotu a koncentraci člověčenstva ve městech a obcích, kde je jakékoli zvíře vystaveno bezpočtu faktorů ovlivňujícím jeho psychiku a reflexi. (Ovšem, abych si neprotiřečil, musím přiznat, že mi není stejně tak úplně jasné samovolné pobíhání psů na příkladně technoparty, kde je podnětů k jeho zmatení také nemálo !) A můžeme směle tvrdit, že ho přece dobře známe, nicméně nemůžeme vždy předjímat nepředvídatelné podněty, neboť jsme jaksi "v jiné kůži", a to, co nám bylo dáno v kvantitě smyslového vjemu, bylo nám dáno už méně v jeho kvalitě oproti jiným živočichům !
Oprávněně se však domnívám, že mimo mísu jste byl proto, že ten článek BYL O NĚČEM DOCELA JINÉM !!!!! [pláč]

104824

1.5.2006 13:49

RE: K těm vašim psum:

krysa 84.?.?.?

Reakce na 104815

RE:

Především se říká "před psy"... "psi" je písmeno či zkratka pro psychotronické energie...


....malej velkej?
No protože je to kokotina: mám si snad na ratlíka či čivavu pořídit koš?
On totiž PRO ratlíka žádnej není a může vás pokousat asi jako já Krysa!!!

Navíc mám dojem, že o tom článek vubec není: záchrana chudáka psa nemá co dělat s tim, že někoho jinýho JINEJ pes sežral! Byl to snad TENTO PES???

Zajímavý je, že nejde používat paušální vinu na komunisty a všechny zavřít: zdá se, že zavřít všechny psy kvůli jednomu jde...

A to jsou lidi, co mají i krysy!!! Nechcete je zabít i s krysama? Ty přece nosí mor a hantavirus a tak! (Což je obecně známá kravina, nicméně neustále šířená: hantavirus nosí jiný hlodavec a jinde a mor nosí blecha, která shodou okolností žije na kryse. Ovšem nejen na ní! No a krysa též nežije v kanále, neb má ráda teplo a sucho a všechny vaše "krysy" jsou potkani... ožralo-li vás cosi doma, co vylezlo kanálem, nebyla to krysa ale potkan...(čili né rattus rattus ale rattus norvegicus).

Podobně je to s žraloky a včelami: žralok je svině co v Jugoslávii žere český učitelky a má se vyhubit. Včely kupodivu ročně zabijí mnohem víc lidí ale o vyhubení nikdo nemluví!!!

Jistě, hovada nemají co mít doma pitbula či tak, ale hovada nemají mít ZADNEHO psa či zvířátko a košíky na ratlíky a jezevčíky tím nic nevyřeší!!!
Řvete u blbýho stromu v blbým lese!

(Mimochodem, nepatříte náhodou k lidem rozbíjejícím ptačí hnízda z důvodu existence ptačí chřipky???)

Problém je totiž i ve velikosti psa (už vás porazil jezevčík?) a to bez ohledu na to má-li koš - u nás se ovšem vše paušalizuje: kdyby byl pes velkej jak myš, tak podle vás by musel mít vodítko a koš... další věc je výcvik psa, "co mu kdo dělá" (vy byste taky ukousl někomu pracku až u prdele kdyby vám šahal na plat...)

104830

1.5.2006 16:15

RE: K těm vašim psum:

Pan Johanes 217.?.?.?

Reakce na 104830

Toto je vrchol přiblblé humanity.

104841

1.5.2006 18:00

RE: K těm vašim psum:

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 104841

>Toto je vrchol přiblblé humanity.<

Pane Johanesi humanismus je antropocentrický tzn že dává přednost člověku vypadá to že nemáte jasno v základních pojmech

104854

2.5.2006 3:10

RE: K těm vašim psum:

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 104841

Za psa ma odpovednost jednoznacene majitel. Pokud vim tak v nekterych zemich si muze nektera plemena poridit pouze zkuseny chovatel. Jak uz bylo uvedeno drive clanek je onecem jinem, pokud nemate rad psi tak si ho neporizujte. Na druhou stranu jsou lidi, co by si odlozeneho psa z utulku poridili, urcite lepsi nez ho utratit. Tedka jsem cetl clanek v novinkach, ze zenska srazila matku s kocarkem na chodniku. Co by jste kolektivne navrhoval na zaklade tohoto pripadu? [oči v sloup]

104895

1.5.2006 14:16

RE: K těm vašim psum:

Richard Babinský 88.?.?.?

Reakce na 104815

Važený pan Johanes, ak budete čítať tlač pozornejšie, zistíte kto je pre človeka viac nebezpečný, či sú to práve psy alebo ľudia. Mňa samého v detstve pohrýzol pes a napriek tomu som neskôr jedného choval 13 rokov. Zo psami preto nemám problém, ale ešte som nenašiel odpoveď ako sa spoľahlivo brániť pred ľuďmi. Súhlasím, že sú potrebné prísne pravidlá, ale problém tým úplne nevyriešite, tak ako nevyriešite tragédie z dopravných nehôd a pod.

Ináč ľutujem, že neviete čo môže pes skutočne znamenať pre človeka. To sa totiž z tlače nedozviete.

K autorovi: Je to na Vás, dúfam že sa rozhodnete správne.

104832

1.5.2006 14:17

RE: K těm vašim psum:

krysa 84.?.?.?

Reakce na 104815

ad: Zajímalo by mě, proč v tom zákoně není jednoduchá věta, že pes nesmí na ulici bez košíku, velkej i malej. Jinak pokuta deset tisíc.


Ostatně zajimalo by mne, proč na ulici smí naopak malej i velkej cigán s břitvou....na řezání uší od tašek a pod, malej i velkej!!!
A dokonce bez košíku a nemá za to pokutu 10 tisíc!

PES mě ještě nesežral, ale s cigánama jsou problémy furt!!!

CO tak 10 tisíc každýmu, kdo nosí u sebe břitvu? Nebo VY se snad na ulici či v tramvaji HOLITE BRITVOU??? A v 11 ti letech???
Abyste měli důvod mít ji u sebe????

104833

1.5.2006 14:30

RE: K těm vašim psum:

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 104815

>Zajímalo by mě, proč
>v tom zákoně není jednoduchá věta, že pes nesmí na ulici
>bez košíku, velkej i malej. Jinak pokuta deset tisíc.

Zajímalo by mě, proč není v zákoně věta, že někteří lidi nesmí mezi lidi bez košíku. Vám bych ho nasazoval i ve spaní. [naštvaný]

104834

1.5.2006 16:32

K tomu vasemu nazoru

Aja 24.?.?.?

Reakce na 104815

V Quebecu existuji municipality, kde jsou pitbulove "zakazani" a nekde vyzaduji, aby kocky byly drzene na voditku. [zmaten]
Na druhou stranu jsou zakazane "kosiky". Muzete posoudit, do jake miry je to "rozumne".
Kdyz si koupite auto, vyzaduji se po vas jiste znalosti a ridicsky prukaz. Kdyz si poridite psa, pokud sam neprojevite zajem, nemusite vedet nic. No a kdyz vas prestane bavit, uvazete ho nekde v lese, v lepsim pripade nekde pobliz utulku pana Viliama.
Vztah lidi ke spolulidem, prirode, zviratum je znacne komplexni a vy jste to hodne zjednodusil.

104843

9.5.2006 14:44

RE: K těm vašim psum:

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 104815

A nemyslite si, ze je to tak trochu na lidich. Jak si svyho psa "vychovaj", takovy bude. Je to stejny jako s lidma.
Kdyz nekdo byje psa, pes nebude nikdy normalni. Jak muze tak skoci pres plot a nekoho pokouse. Ploty by se meli stavet vyssi a nebo lidi kteri jsou nesvedomity, by psi mit nemeli. [pláč]

105369

1.5.2006 16:33

Čím víc poznávám lidi .......

Lev. 82.?.?.?

Za útoky psů na člověka mohou nezodpovědní majitelé zvířat!

Psa si dnes může pořídit kdokoliv. Ať se ale jedná o plemeno s mohutnou stavbou těla, nebo drobnou, měli by majitelé prodělat alespoň základní výcvik ovladatelnosti psa. Nedávný útok psa na člověka v obci Dolínek u Odoleny Vody opět rozpoutal vášnivé debaty na téma výchova psů a nezodpovědnost majitelů. Americký buldok, který v sobotu zaútočil na manželský pár chovatelů, přivodil třiapadesátiletému muži smrtelné srdeční selhání. Podle sousedů se majitelé o své psy nestarali tak, jak by měli. "Ti psi neměli žádný výcvik," řekli Mělnickému deníku den po neštěstí sousedé. Podle odborníků za útoky psů mohou nezodpovědní majitelé, kteří nemají dostatek znalostí a zkušenostní s chovem.

Ale POZOR !! Vyjímka potvrzuje pravidlo. Ne vždy je vinen člověk [cool]

104844

1.5.2006 21:28

RE: Čím víc poznávám lidi .......

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 104844

>Ať se ale jedná o plemeno s mohutnou stavbou těla, nebo drobnou, měli by majitelé prodělat alespoň základní výcvik ovladatelnosti psa.

A psychotesty. Seš pako? Nemůžeš mít psa. Jednoduché.

104881

1.5.2006 21:34

RE: Čím víc poznávám lidi .......

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 104881

Seš pako?
__________

Ne, jsem Lev !

104883

1.5.2006 21:56

RE: Čím víc poznávám lidi .......

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 104883

To nebylo myšleno na vás, milý Lve, nebuďte tak vztahovačný [chechtot]

104885

1.5.2006 18:06

Bohuzel nemam podminky ani pro minipsa

Jasmina II 87.?.?.?

a tohodle bych brala hned,libi se mi.
Ale optam se pratel,zda by ho nechteli,to slibuju.

104855

1.5.2006 21:09

Proč tolik lásky k psum.

Pan Johanes 217.?.?.?

Minulý týden se stalo, že se D-FENSův článek o lifestyle časopisu Spy se ocitl webovém občasníku Neviditelný pes...

Nemyslím si o psech nic dobrého. Jak známo, slovo pes platí v arabském světě za nadávku. Arabové jsou poněkud přímočařejší než deformované západní civilizace a oddanost psího plemene plemeni lidskému hodnotí jako podlost. Nadávka „ty pse!“ je pak určena osobám bezpáteřným, kteří jsou ochotni zaprodat coby produktový balíček sebe i své svědomí. Celkem chápu, že se v arabském světě těší tak velké oblibě kočka, zatímco pes byl zavržen. Zkuste po kočce chtít, aby vám nosila klacík. Kočka je dokonalá šelma, která myslí pouze na sebe a své zájmy, zatímco pes je ohebná mátoha, která dělá vše proto, aby se zavděčila páníčkovi. Mezi psem a páníčkem vznikl určitý vztah, který je založen na tom, že pes páníčka na slovo poslouchá a posiluje tak jeho ego, případně je i ochoten ho bránit.
Podobně na tom byli staří Řekové a dokonce i němčině najdeme nadávku „Du schweiner Hund“ – ty svinský pse. Nevím o tom, že by někdo nadával druhému do koček, morčat, králíků, ježků a podobně. Snad jen prase, kráva a had je na tom hůře. V češtině máme psí počasí a když je něco špatně, říká se o tom, že je to psí. Pes je zvíře, které internacionálně ztratilo veškerou důstojnost a je otrokem, poskokem a milostným zvířátkem člověka.

104880

1.5.2006 21:30

RE: Proč tolik lásky k psum.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 104880

>...a milostným zvířátkem člověka.

Pán bude zřejmě gurmán.

104882

2.5.2006 3:24

RE: Proč tolik lásky k psum.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 104880

No vidite a v Cine psi zerou a umlatej je casto pritom klackem, aby jim lip smakovali a pes sem jim dostal do zviretniku. Selma jedna neodhadnutelna a neuzitecna. Takovy labrador nebo golden retriver ( a jina plemena) a slepci, tazni psi, lavinovy psi... Pes neni urcite podly, ale my jsme zapomeli jako celek jak mame se psi jednat. Strelim od voka tak 90% kousnuti od psa bude neznalost psich reakci. Proste dokud vas pes neprijme do okruhu znamych nesmite delat prilis rychle a nahle pohyby, musite byt opatrny nez vam dovoli podrbat za usima, protoze v tu chvili nevidi vasi ruku a na takovy manevr vam musi verit apod a hlavne by jste nel byt dobre naladen. Pes pozna neomylne vasi naladu, kdyz je vam smutno, kdyz jste v napeti, kdyz se radujete. Za cely zivot jsem videl pouze jednoho totalne zkazeneho psa a samozrejme je to chyba majitele, ktery ho mel od stenete.

104897

2.5.2006 8:50

RE: Proč tolik lásky k psum.

Michal Bartek mbartek (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 104880

Veľký PRD viete o psoch, ináč by ste nenapísali "...zatímco pes je ohebná mátoha, která dělá vše proto, aby se zavděčila páníčkovi.".

104916

2.5.2006 9:31

RE: Proč tolik lásky k psum.

Pan Johanes 217.?.?.?

Reakce na 104916

Proč má ČR ve znaku kocoura a ne ňákýho vořecha? [mrknutí jedním okem]

104922

2.5.2006 9:52

RE: Proč tolik lásky k psum.

Michal Bartek mbartek (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 104922

Pán Johanes, tento článok je o vzájomnej, nefalšovanej láske ľudí a psov a nie o dejinách vzniku ČR.
Pan Werich napísal: "Pánové, s blbejma nikdy nediskutujte! Jednak je to ztráta času, jednak jim tím zbytečne dávate najevo, že je vůbec berete na vědomí."(dúfam, že som to napísal správne po česky). Preto sa čudujem sám sebe, že na Váš príspevok vôbec reagujem.

104924

2.5.2006 10:22

RE: Proč tolik lásky k psum.

Pan Johanes 217.?.?.?

Reakce na 104924

Z toho si nic nedělejte, já se taky divim.

104929

2.5.2006 16:48

RE: Proč tolik lásky k psum.

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 104922

Import ze zahranici,ale nebyl to jeste pred tim ptak? [vyplazený jazyk]

104954

2.5.2006 12:14

Nápad

Jarmila 85.?.?.?

Jestli ten pejsek je rád na světě a v útulku si zvykl a je mu tam v podstatě dobře, tak navrhuji toto: Aby se stal zvířetem Zvědavce. To znamená, že kdyby se domluvilo pouhých 100 čtenářů Zvědavce, že ročně pošlou na účet útulku pro pejska 1000 Kč, tak by to za rok činilo sto tisíc korun- a to je dostatečná suma na to, aby si dál hezky a pohodně žil. Hlásím se jako první, takže teď ještě sehnat dalších 99 zájemců.

No a pan Jaroš by za to jednou měsíčně napsal veselé příhody ze života chráněnce Zvědavce.

104935

2.5.2006 13:24

RE: Nápad

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 104935

Pani Jarmilo, Vy me neprestanete prekvapovat – s Vami se clovek nenudi. Ano sel bych do toho tentokrat hned s Vami, ale je to asi o neco smutnejsi – o penezich to nebude – ten pes Bernie ma ted jiste nesrovnatelne lepsi zivot nez se svym minulym panem, ale o toho pana a vlastniho spolecnika prave jde. Pri sebelepsi vuli je jasne, ze pan Viliam nemuze pri tvrde praci kterou dela jsem presvedcen dobre a naplno nahradit skutecneho majitele. Ale mozna by se dala jeste nejakym prispevkem prodlouzit Bernieho sance a v tom s Vami souhlasim.
K textum pana Johanese – ne kazdy musi mit rad psy, ale jen proto neni nutne pouzivat naprosto netaktni spojeni

“o tom, jak z lidí vytáhnout prachy na jejich přežit a přežití samotných ochránců”

s panem Viliamem z Utulku v udoli. Nez se Vase prstiky rozbehly takto po klavesach, mozna bylo pred tim dobre si precist neco z historie clanku na tema ktere je mozno sledovat od pana Viliama jiz sestym rokem zde na Zvedavci.

Tak bych to videl na gentlemanskou zde virtualni omluvu panu Viliamovi co rikate. Jinak mate pravdu Arabove radi ve sve predstave psa na stranu rekneme zastupce “nedobrych andelu” a treba kocku na stranu zastupce “dobrych andelu” – ale ani tady to nebude tak jednoduche – podivejte se na kluby oblibenych arabskych “greyhounds” pouzivali je tradicne k lovu stejne jako sokola. Na zaver pane Johanesi – neco z vlastni zkusenosti – nemam zatim to stesti moci si dovolit starat se o psa (tesim se, ze to ale prijde) – zato mam to stesti byt doslova “vlastnen” jiz ctyri roky perskym kocourem. Ten termin o tom kdo koho vlastne vlastni pouzil kdysi naprosto presne Mirek Macek na svem “viditelnemmackovi” Tak ano pro klacik Vam kocour tedy urcite nepujde to mate pravdu.

104940

2.5.2006 13:52

RE: Nápad

Viliam Jaroš 87.?.?.?

Reakce na 104935

Je to veľmi zaujímavý nápad, ale v tomto prípade o peniaze nejde. Nie že by som nebol rád, keby sa rady mojich prispievateľov zvýšili. 100 000 korún je pre mňa momentálne od darcov závratná suma a týmto článkom som naozaj nechcel od vás mámiť prachy. Nežijeme si zle i keď skromne a za dobu 9 rokov sme sa naučili nespoliehať na nikoho. Hľadám pre Bernieho nový domov a nie peniaze pre jeho prežitie. Za tú sumu by som mohol zachrániť minimálne 60 zvierat.
Musím sa vám k niečomu priznať a dúfam, že budem pochopený. Môj úmysel napísať niečo o Berniem bol čisto vypočítavý. Neviem či by som ho dokázal utratiť, pretože ten pes ma naučil niečo čo som sa v žiadnej škole nenaučil. Naučil ma pochopiť život, ktorý je okradnutý o jeden zmysel (oči) a konečne som pochopil tú silu ľudí, ktorí žijú s hendikepom. Od kedy mám Bernieho šport takmer nesledujem. S úžasom sledujem paraolympiady a všetky programy, ktoré sú venované tejto opomínajúcej skupine ľudí. Zaslúžili by si väčšiu pozornosť i keď o ňu nebojujú. Vždy sa od zvierat veľmi veľa učím a Bernie je môj učiteľ. Vďaka vašim príspevkom, ktoré boli viac menej až na dva, alebo tri prípady od veci som sa rozhodol, že ho nikdy neutratím a budem hľadať pre neho vhodný domov. Vo Zvědavci ho však pravdepodobne nenájdem.

104942

2.5.2006 16:27

RE: Nápad

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 104942

pane Viliame, sice máme zahradu, ale ta je propojena dohromady se zahradami sousedů, takže jsem hned od počátku věděla, že bych si toho Berniho vzít nemohla. Ani nevím o žádných lidech, komu bych ho mohla nabídnout. Jsem ráda, že jste se rozhodl ho nikdy neutratit- a já bych zase ráda splnila svůj slib a vždy jednou ročně Vám zašlu 1000 Kč. Proto jestli byste tady mohl napsat Váš nějaký aktuální účet.

Já budu mít dobrý pocit, že má malá pomoc je adresná, nikdy bych totiž nedávala peníze do chřtánu všelijakým těm nadacím, které si nakoupí počítače a já nevím co, a pohodlně si žijí.

104950

2.5.2006 17:11

RE: Nápad

Viliam Jaroš 87.?.?.?

Reakce na 104950

Ďakujem, tešíme sa každej podpore. Číslo účtu aj bankový prevod zo zahraničia nájdete na stránke www.utulokdca.sk/dary.php Nebol to však účel toho článku. Pôvodne ani nebol pre Zvedavca, len Vladimír ma ukecal a usúdil, že by to mohlo byť zaujímavé aj pre jeho čitateľov. Tak som si povedal prečo nie, každý pokus sa počíta. [smích] Trochu som ho upravil a zverejnil aj tu. Nebyť pána Johanesa, mohla to byť plodná diskusia. S tým však nič nenarobím. Svoj protest voči takým pánom môžem prejaviť len mlčaním. Ľutujem, že som sa vôbec na jeho príspevok ozval. Dosť ma urazil, ale čo už... Aj takí ľudia sú na svete.

104957

3.5.2006 14:07

RE: Nápad

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 104957

Díky za ten účet pane Viliame a v nejbližších dnech splním svůj slib.

Taky to ty zvířátka kolikrát nemají lehké. Včera jsme viděli ve zprávách šokující záběry ze Slovenska. Medvídě, které chodilo mlsat do odpadků si nedopatřením uvěznilo hlavu do umělohmotného kanystru. Prý se takto trápilo 10 dní, až se jeden muž naštval a na vlastní riziko k medvíděti přiběhl a rval mu ten kanystr z hlavy. Medvídě sebou házelo a ječelo hrůzou- ale tomu chlapovi se podařilo ten kanystr servat s jeho hlavy. Chudák dezorientované medvídě upalovalo nazdařbůh- ale bylo zachráněno.

104998

2.5.2006 16:31

RE: Nápad

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 104942

Vas clanek se me dost dotknul,protoze podivnou shodou okolnosti,prave dnes jsme zjistili,ze nas pes oslepl.Poslednich par dni se choval dost divne.Az dnes tomu vlastne rozumim.Musel to pro nej byt hrozny sok.Chudak je uz stary, a tak se s tim hur vyrovnava.Pro me to znamenalo podobne uvahy,jake vy mate o Berniem.Taky doufam,ze jeste nejak bude,ale vzhledem k jeho zdravotnimu stavu uz ne moc dlouho.Zaslouzi si to.

104951

5.5.2006 3:23

Psi srdecko v tragedii techto dnu na dole v Tasmanii,ceka na sveho pana,ktery je v podzemi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Priklad psi vernosti.
V techto dnech na Tasmanii se bojuje o zivot dvou horniku ,uveznenych 1.kilometr v podzem,zatimco zachranne cety se snazi bez otresu prorazit tunel k jejich osvobozeni ,tak mimo jejich rodin,ceka na sveho pana Labrador pes,ktery za vraty mistniho zlateho dolu v Beaconfiled,kazdy den sleduje ,zda jeho pan nakonec prece jen z dolu nevyjde k nemu.Zachranari zpozorovali ,ze pes musi patrit jednomu ze zasypanych horniku ,jez se zazrakem zachranili v lavine balvanu zpusobenem zemetresenim a jsou uvezneni jen v malem prostoru klece,uz od 25 dubna a v tento cas uz k nim provrtali uzkou rouru,kterou dodavaji potraviny a jine,po peti dnech hladu,zatim jsou v dobre kondici i kdyz uz jsou 216 hodin ve tne a vlhku podzemi,coz se znacne zmenilo.Takze ,Labrador ceka kazdym dnem ,ze jeho pan nakonec k nemu prijde ,coz se muze stat az v sobotu a to jeste budou muset zkontrolovat jeho celkovy zdravotni stav v nemocnici,takze Labrador az po par dnech potom,privita sveho pana,ale ,jak muz epes vedet ,kde zustal jeho pan,a nebo vedel ,kam kazdy den dochazi do prace?
Kazdopadne vernost psiho srdecka dohani lidi k slzam ,ze ano?

http://www.puppydogweb.com/gallery/photogallery/photo12344/lab_latiff.JPG

105073

5.5.2006 8:40

RE: Psi srdecko v tragedii techto dnu na dole v Tasmanii,ceka na sveho pana,ktery je v podzemi.

Tatiana 194.?.?.?

Reakce na 105073

Odporúčam, aby si tento článok dobre prečítal p. Johanes, ktorý reagoval ako prvý veľmi dehonestujúco na článok o psíkovi Berniem a aby si uvedomil, čo znamenajú štvornohí miláčikovia pre svojich majiteľov a aké majú nesmierne schopnosti. Urazil mnohých chovateľov a majiteľov psíkov. Dotkla sa ma hlavne veta o tom, "ako z ľudí vytiahnuť prachy na prežitie zvierat a prežitie samotných ochrancov". Pretože p. riaditeľa útulku p. Viliama Jaroša poznám osobne a viem ako to u nich funguje, i napriek zložitej situácii by sa NIKDY neznížil prosiť peniaze, lebo je hrdý a je OSOBNOSŤ. Mali by si všetky útulky z neho brať príklad. Ináč nápad pani Jarmily beriem lebo som si naprosto istá, že peniaze pôjdu len zvieratkám a nebudú NIKDY zneužité. Hanbím sa za všetkých podobne zmýšľajúcich ľudí ako p. Johanes. Bolo by na mieste omluviť sa. Čo Vy na to?

105086

5.5.2006 12:43

RE: Psi srdecko v tragedii techto dnu na dole v Tasmanii,ceka na sveho pana,ktery je v podzemi.

krysa 84.?.?.?

Reakce na 105086

Rád bych připomněl, že nejde jen o psy ale zvířátka obecně, (kočky teda moc rád nemám, hi) a vztahy majitelů k nim se neliší tím, je-li to "velký haf" nebo třeba "malej myš"! Sám mám např. džungarskýho křečka a osmáka degu!
(Jinak je to ovšem v Asii, tam sežerou všechno co neuteče...)

Takovej osmák je často chytřejší jak pes! (ostatně není to myš, a žije asi 6-8let, nejdýl potvrzený je prý doma 11 a venku 17let! /první datum chovatelem, druhý je z literatury/)

PS.: před chvílí jsem se překlepl na napsal původně "osamák", hi! Jestli si pořídím samečka, asi mu budu říkat Ladin, hi!!! připomíná mi todobu za komančů, kdy jsme měli králíky, a v klícce nám seděl Štrougal, Husák, Kapek... měli jsme tam celou vládu, hi!!!

105100

7.5.2006 23:48

RE: Psi srdecko v tragedii techto dnu na dole v Tasmanii,ceka na sveho pana,ktery je v podzemi.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105100

Vidíte, a to já kočky raději - ta jejich nevypočitatelnost se mi líbí.

Vzhledem však k tomu, že se mi po bytě 2+1 pohybují ještě dva mrňaví lidé, kteří mají neutuchající touhu demolovat, zvířena v mé domácnosti má pouze jednoho jediného zástupce v podobě obdrzlého a ukecaného anduláka jménem Frankenstein. Jeho demoliční aktivity jsou naštěstí omezeny jeho rozměry, tedy se zmůže nejvýše na odepínání záclon z kroužků. Ale tato podvratná činnost mu jde vskutku dokonale.

105251

6.5.2006 0:17

Fšem panům Jo ha Ne sům....

siioux 88.?.?.?

čekáme-li na omluvu páně Joahanese(a), musíme nejprve počkat až dojde u těchto hum´ano´idů k upravení poměru vrozeného a získaného kretenismu. Wasteo !!!!

105126

9.5.2006 11:10

Pomoc pre Bernieho

Moni patusova (zavináč) carion (tečka) sk 195.?.?.?

Ahojte - nedá mi, aby som sa aj ja nepripojila k tejto diskusii. Nejde mi tu o to, aby som súdila nejakého pána XY. Ten pán v samej podstate trpí a určitým spôsobom sa mu to vráti. Chcem sa vyjadriť k Berniemu a jeho pomoci. Sama mu už nejaký ten týždeň hľadám domov a musím povedať, je to ťažké. S pánom Jarošom komunikujeme a snažíme sa nájsť východisko. Niekedy sa to javí, že sa na Bernieho šťastie usmialo a nakoniec sa zistí, že to ľudia vnímajú - že nám robia láskavosť. Je to OMYL !!! Každý, kto o takéhoto psíka prejaví záujem - musí si v prvom rade uvedomiť, že nerobí láskavosť ani útulku, ani ľuďom okolo, ktorí pomáhajú. Robí láskavosť sebe, lebo takýto psík vie lásku, pohladenie, pekné slovo - 100 násobne vrátiť svojou oddanosťou ! A to stojí za to, verte mi ... Ak by sa našiel dobrý človek, ktorý by mu vedel dať domov, ozvite sa - možno by som vedela pomôcť 00421 0903 686 029

105346

Příspěvků: 38

01.05. 10:27 Pan Johanes  K těm vašim psum:
01.05. 10:49 Viliam Jaroš  RE: K těm vašim psum:
01.05. 11:58 sioux  RE: K těm vašim psum:
01.05. 13:49 krysa  RE: K těm vašim psum:
01.05. 16:15 Pan Johanes  RE: K těm vašim psum:
01.05. 18:00 Emma Bovary  RE: K těm vašim psum:
02.05. 03:10 Rene Bartosek  RE: K těm vašim psum:
01.05. 14:16 Richard Babinský  RE: K těm vašim psum:
01.05. 14:17 krysa  RE: K těm vašim psum:
01.05. 14:30 Vladimír Stwora  RE: K těm vašim psum:
01.05. 16:32 Aja  K tomu vasemu nazoru
09.05. 14:44 Rejpal  RE: K těm vašim psum:
01.05. 16:33 Lev.  Čím víc poznávám lidi .......
01.05. 21:28 baba_Blažková  RE: Čím víc poznávám lidi .......
01.05. 21:34 Lev.  RE: Čím víc poznávám lidi .......
01.05. 21:56 baba_Blažková  RE: Čím víc poznávám lidi .......
01.05. 18:06 Jasmina II  Bohuzel nemam podminky ani pro minipsa
01.05. 21:09 Pan Johanes  Proč tolik lásky k psum.
01.05. 21:30 baba_Blažková  RE: Proč tolik lásky k psum.
02.05. 03:24 Rene Bartosek  RE: Proč tolik lásky k psum.
02.05. 08:50 Michal Bartek  RE: Proč tolik lásky k psum.
02.05. 09:31 Pan Johanes  RE: Proč tolik lásky k psum.
02.05. 09:52 Michal Bartek  RE: Proč tolik lásky k psum.
02.05. 10:22 Pan Johanes  RE: Proč tolik lásky k psum.
02.05. 16:48 Klokan  RE: Proč tolik lásky k psum.
02.05. 12:14 Jarmila  Nápad
02.05. 13:24 SandWalker  RE: Nápad
02.05. 13:52 Viliam Jaroš  RE: Nápad
02.05. 16:27 Jarmila  RE: Nápad
02.05. 17:11 Viliam Jaroš  RE: Nápad
03.05. 14:07 Jarmila  RE: Nápad
02.05. 16:31 Klokan  RE: Nápad
05.05. 03:23 Robert Nohejl  Psi srdecko v tragedii techto dnu na dole v Tasmanii,ceka na sveho pana,ktery je v podzemi.
05.05. 08:40 Tatiana  RE: Psi srdecko v tragedii techto dnu na dole v Tasmanii,ceka na sveho pana,ktery je v podzemi.
05.05. 12:43 krysa  RE: Psi srdecko v tragedii techto dnu na dole v Tasmanii,ceka na sveho pana,ktery je v podzemi.
07.05. 23:48 baba_Blažková  RE: Psi srdecko v tragedii techto dnu na dole v Tasmanii,ceka na sveho pana,ktery je v podzemi.
06.05. 00:17 siioux  Fšem panům Jo ha Ne sům....
09.05. 11:10 Moni  Pomoc pre Bernieho

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 268