Diskuze k článku

Byli jsme v kanadské restauraci...

Příspěvků 115

10.10.2005 17:19

Jó pane Stwora..

LACO 81.?.?.?

..česká hospoda je holt česká hospoda.. [chechtot]

73782

10.10.2005 17:34

Restaurace ...

Ruda 24.?.?.?

Moje zena je kanadanka a do "kanadske" hospody by ani nepachla. Oba mame nejradeji bud recke nebo italske restaurace. Obsluha je rychla, jidlo vynikajici, hraje tam prijemna hudba a vubec, clovek si tam tak nejak odpocine.
Kdyz ale jedeme do Cech(oba), tak si moje zena ceske restaurace chvali. Hlavne ma rada pivo, ktere tady v Kanade vubec nepije. Jejim oblibenym jidlem je svickova a slepice na paprice. Samozrejme s knedlikama, protoze ty doma nemame (a jak rikal muj doktor, bud jenom rad).

73784

10.10.2005 17:40

hmm

pribinacek 84.?.?.?

no ja som pochodil dost kanadskych restauracii, a musim uznat ze mate pravdu, v toronte som mal rad polsku restiku IZBA na 648 The Queensway, celkom prijemna atmosfera, a rezne ako zachodove dosky[smích]

73785

13.10.2005 1:41

RE: hmm

zap 70.?.?.?

Reakce na 73785

Mam ten dojem, ze jsem tam byl taky. Asi pred 18 lety....
ale to byla mozna jina...kdovi, myslim, ze se jmenovala
neco jako Copper kettles. Meli tam skvely tatarsky biftek.
Jediny co jsem v Kanade jedl a od te doby uz ne. [pláč]

74056

10.10.2005 17:42

Šmarjá

brozkeff noname (tečka) tm (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

A to do těch kanadskejch hospod vůbec ještě někdo chodí, když to tam je tak příšerný?! Já měl za to, že si tam hostů cení jako v Ú-Es-Á, profesionální úsměv, servilní, ...

73787

10.10.2005 18:28

No aspon vim co fakt ne ;-)

Grovik 84.?.?.?

Ja muzu skoro cokoliv Cinskou, Italskou nebo treba Reckou, ale stejne tak Indickou kuchyni.
I kdyz Ceska hospoda je proste neco vyjimecneho (nevim proc mam ten pocit ze to tak je, ale ja to tak citim.

Uz jen pro to, ze v cechach i v te nejhnusnejsi ctirce najdete nekoho s kym se da pokecat, prsote jen tak o zivote. Lidi se tam smeji a tak nejak nalada se udrzuj levnou i kdyz ne nekvalitni vycepni lihovinou [mrknutí jedním okem]).

73790

10.10.2005 18:29

od pocitace do restaurace

Vcelicka 24.?.?.?

pane Stwora, mam pro vas napad, nejdriv si najdete prijemnou restauraci kterych je v Torontu vic nez v Ostrave http://www.where.ca/toronto/featured_listings.htm
pak pokud mate chut na

Cajuns are an ethnic group consisting essentially of the descendants of Acadians who came from Nova Scotia to Louisiana as a result of their refusal to swear allegiance to the British Crown. The word "Cajun" is a corruption of the French pronunciation of the word acadien, after Acadia, the name of their ancestral region in Nova Scotia; the name "Cajun" was applied to them by English-speaking colonists when they settled in Louisiana.

Nejdete si restauraci ve stylu New Orleans a ne tu, ve ktere vari prevazne "italske" jidlo. Najit dobrou restauraci je stejne zabavne jako do te restaurace jit. Rodina s vami bude priste spokojena [smích] Vy ovsem mate asi vetsi zazitek, sedet u pocitace a psat o tom, jak jsou kanadske restaurace hrozne [pláč] Nakonec si date hamburgra...fuj.. [oči v sloup]

73791

10.10.2005 19:22

RE: od pocitace do restaurace

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73791

Včeličko a co pražské hospůdky? Knedlo-zelo-vepřo s dvanáctkou na zapití? Nebo kachnička s červeným zelím či obyčejný guláš? To se člověku hned sbíhají sliny. No a co teprve při svíčkové? To je něco jiného, než karboš ze zbytků na přepáleném oleji s honosným označením hamburger. Jenže taková hospoda se za velkou louží těžko hledá, i když i takové tam jsou.

73795

10.10.2005 19:28

RE: od pocitace do restaurace

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 73795

Jo par ceskych restauraci tady kdysi bylo. Uz jich ale moc nezbylo. Po "sametovce" se hodne lidi(kteri tady hospody meli) vratilo zpet do Cech. Nevim jak se jim tam dari, ale zrejme nic moc.

73797

10.10.2005 19:43

RE: od pocitace do restaurace

kavol 85.?.?.?

Reakce na 73795

jéžiš lidi nechte toho nebo mi odejde notebook zkratem jak slintám na klávesnici [velký smích]

73802

10.10.2005 20:12

RE: od pocitace do restaurace

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 73802

Copak tam kde jste slusne nevari? Zadne blafy, ale poradne jidlo? [oči v sloup] [zmaten]

73808

10.10.2005 20:24

RE: od pocitace do restaurace

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73808

Pořádná bašta, to je naše. To nám bušistánci (v bušistánu i u severních sousedů) jistě závidí nejvíc. I jiné kuchyně jsou dobré, ale jen jako zpestření.

73812

11.10.2005 11:56

RE: od pocitace do restaurace

kavol 193.?.?.?

Reakce na 73808

včera jsem si byl línej nakoupit a už mi toho k vaření moc nezbylo ... a do hospody daleko a nebylo ani s kým ... [pláč]

měl bych to dnes napravit ... i když, zítra máme firemní akci, to bych spíš měl držet půst [mrknutí jedním okem]

73900

11.10.2005 0:09

RE: od pocitace do restaurace

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 73795

Vazeny Kajo, my v mem okoli mame tri ceske restaurace, pokud mi nestaci, zajedu si do New Yorku, ceske jidlo si varim sam doma, neni duvod chodit na gulas s knedlikem do restaurace, neco podobneho jako si nekupuji housku se salamamem ale rozriznu housku sam a salam sam vlozim, pripadne kus rajcete a salat [smích]
Plzenske zde maji v kazde pate hospode, jenze to jihoafricke pivo uz nesmakuje jako smakovalo. Pokud bych ovsem mluvil o Praze a ne jako pan Stwora nebo pan Lef o Ostrave, tezko mi nekdo nahradi hospodu U Hrocha na Male strane, nebo U Tygra blizko Staromaku. Tam ovsem nejdu na jidlo ale na to nejlepsi pivo v Praze. Mimo jine v Praze je ted mnoho novych exelentnich restauraci, pred mesicem jsem mnohe navstivil, jenze to chce zase znat Prahu [velký smích] Pokud ma nekdo zajem tak v Manesove c7 na Vinohradech je obsluha nahore bez [mrknutí jedním okem] Pozor ale ne kazdy den. Informace najdete na webu. (hospoda se jmenuje Pod Smetankou) toto neni inzerat nikoho z hospody ani okoli neznam[smích]

73854

11.10.2005 0:30

RE: od pocitace do restaurace

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 73854

Pane Vcelicka, az priste poletim do Cech, do te hospody "Pod Smetankou" se pujdu podivat. Koukal jsem na ty jejich web stranky a vypada to docela dobre.
Jinak je take dobra hospoda ve Vodickove ulici. Jmenuje se to "Novomestsky pivovar". Vareji si tam svoje kvasnicove pivo a maji tam i vyborna jidla. Treba takovy gulas s cernym pivem, to je dobrota.

73856

11.10.2005 3:29

RE: od pocitace do restaurace

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 73856

jojo pane Rudo ten pivovar uz bezi dlouho, opravdu dobre jidlo akorat se mi tam nelibila sklepni atmosfera. Snazim se vzpomenout na ulici ve ktere je ted nova hospoda velice dobre vypadajici a jidlo piti za normalni ceny. Myslim, ze je ve stejne ulici jako budova KSCM proste od Hlavniho nadrazi smerem na Masarycku.
Je to nove postavene zarizeni je delano ze starych vlakovych soucastek, mozna nekdo vi jak se jmenuje. Jatrove knedlicky v polivce byly jak dve delostrelecke koule[smích]

73863

10.10.2005 19:19

'..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

Peter Veliky 70.?.?.?

Me to tez vadi. Kuraci zde (v Kanade) jsou uz neco jako podlidi. Ja se pomalu stydim zapalit si (kde se to jeste muze). Je ale spravne zo to koureni potiraji, ne kvuli nam ale kvuli dalsim generacim. Kdyby alespon z deseti procent potirali fetaky a dealery, tak jak potiraji kuraky!
Ja jsem kurak a kurakem zustanu. V dobe kdy ta psychoza zakazovani koureni zacala, jednou tak jsem si dal cafe v Tim Hortons (kafe jointu) (tez se tam nesmelo kourit). Vsim jsem si ze tam maji knihu prani a stiznosti a tak jsem do ni napsal '..Your nonsmoking policy stinks and sucks. It is like prohibit one to pray in church. You should know that coffee and cigaret for some people goes hand in hand...'
Zajimave ale je, ze Kanadane, poslechnou vselijake ty vyhlasky, vcetne teenagers v universitach a na skolach.
Ja jsem snad jedinej v nasi budove, kterej si klidne zapali na zachode (jsou to zachody, asi 6 stalls vedle sebe). Profesori a studaci kteri se prijdou vyvencit citi cigaretovy kour a poznamenaji (nevedice ovsem kdo v tom stall kouri) '...I though that this was a nonsmoking zone..'? Oni totiz nemohou dokazat kdo ten kourici culprit je..
I kdyz jsem tam sam, kdyz vylezu ven, klidne se jim drze podivam do oci a reknu '..ja tez neco citil..'
Nevidel jsem ale ani jednoho studaka kterej by si vzpurne, natruc zapalil. Jsou jak poslusne ovce. Nejsou rebelove.

73794

10.10.2005 20:01

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73794

U nás se také již dlouhá léta vede boj proti kouření. Přijímají se zákony, kouření se zakazuje, hrozí se tresty. Jenže vždy po několika týdnech akce vyšumí do ztracena a tak po několika letech se přijme další zákon a vše se opakuje. Celkový výsledek = 0. Vlk se nažere a kuřáků se to netkne.

73805

10.10.2005 20:20

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 73805

To je dobře. Kdyby zakázali v putykách kouřit, byla bych asi nucena postavit si výčep doma. [chechtot]

73810

11.10.2005 18:49

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

zap 216.?.?.?

Reakce na 73794

"Jsou jak poslusne ovce. Nejsou rebelove.'
--------------------------------------------------------------------------

Vy se mi Petre zacinate libit - jste rebel!

Proc ale pochlebujete rezimu, ktery s nami jen pohrda, je mi zahadou! [zmaten]

73929

12.10.2005 7:39

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

Jitka 199.?.?.?

Reakce na 73794

Jsem kuřačka v Kanadě, navíc ve městě kde se nesmí kouřit prakticky nikdy. A víte, že je mi to úplně jedno? Když sedím v baru a na cigáro musím ven, tak mi to naopak prospívá (i ve čtyřiceti pod nulou). Zvednu se, trochu se zahýbu, v zimě se otužím, provětrám hlavu a venku potkám většinou zajímavé lidi, kteří taky jako vyhnanci bafou přede dveřmi. Už několikrát se mi stalo, že jsem venku zažila mnohem zajímavější debatu než tu, co by mě čekala uvnitř.

A vaše hrdinství a rebelství při kouření ukrytý na záchodku? Trochu úsměvné...Já osobně doufám, že lidi dokáží svou originalitu projevit trochu sofistikovaněji. [smích]

73999

12.10.2005 14:36

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73999

Dobrá káva bez cigarety není to pravé ořechové. Abych pil kávu v restauraci a na cigaretu musel ven, tak do takového zařízení bych ani nepáchl. Je to pod lidskou důstojnost. Pokud mě někde nechtějí takového, jaký jsem, tak já o ně také nestojím. Jsem příliš starý na to, abych se od kohokoliv nechal pro jeho potěšení drezůrovat.
Ovšem chápu i nekuřáky a souhlasím s tím, aby měli své nekuřácké restaurace nebo v restauraci vymezené nekuřácké prostory. Samozřejmě opatření vedení restaurace, aby se nekouřilo ve vyhrazené době při podávání oběda, schvaluji a respektuji. Při jídle se kouřit nemusí!
Stejně tak mi nevadí nekouření během jednání, pokud se dělají pravidelné přestávky na cigaretu.
Zajímavější debaty v užším kroužku než ve větší společnosti je věc myslím obvyklá a normální.

74023

13.10.2005 14:02

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

tora85 85.?.?.?

Reakce na 74023

Podívejte Karle. V restauraci vám nikdo neprdí u stolu. Není to zakázané, ale společensky nemorální a smrdí to. Proč nemůžete pochopit, že smrad z cigarety je totéž bez ohledu na zdravotní rizika a možnost si v restauraci zapálit? Slušný člověk je ohleduplný vůči ostatním lidem. To je tak nějak ta obecná morálka.Takže pokud jste ohleduplný vůči požikům svým, buďte ohleduplný i vůči požitku jiných lidí, i když se jejich nemusí shodovat s tím vaším.A čas oběda bez kouření....normální člověk jí i několik krát za den a treba by si v restauraci chtěl dát i příjemnou večeři bez dýmu.

74119

13.10.2005 17:31

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

kavol 193.?.?.?

Reakce na 74119

kolega nám chce dopřát nekuřácké podniky apod., takže mi celkem tolerantní přijde, narozdíl od Vás, Vy hyperkorektní zaražený prde!

(editor promine, ale názory o tom, jak každý vždy a za všech okolností musí s úsměvem jít proti přirozenosti lidského organismu, mě pokaždé vytáčejí ... nedávno jsme to tu měli o voňavkách, a teď se dozvím, že jsem nemorální, protože potvůrky v mých střevech produkují plyny ... [oči v sloup] )

74135

13.10.2005 23:22

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

tora85 85.?.?.?

Reakce na 74135

Kájo, prd jste pochopil...

74191

14.10.2005 10:37

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

krysa 81.?.?.?

Reakce na 74119

No asi tak: pokud je někdo nekuřák, tak CO ho nutí chodit do knajpy kde se kouří???
Když jdu na pivo a pokecat, logicky si chci zapálit válec a logicky vevnitř a né venku, to bysme si mohli sednout s flaškou na park na lavičku...
Pokud vím, tady už tuším v Bystřici n. Pernštejnem či kde zkoušeli zakázat kouřit v hospodě a ta málem zkrachovala, neb jim odešly 2/3 hostů.
Jak to vidím v naší hospodě o 40m vedle mne, dopadli by ještě hůř!
Přesněji, mohli by to klidně zavřít, neb mít nekuřáckou hospodu tam, kde je 80% hostů kuřáků je naprosto debilní nápad: oni kouřit nepřestnou, pouze pujdou jinam, a nebude-li kam, tak si koupí flašku a válce dom a bude.
Teda bude hlavně to, že se hospodskej může jít přihlásit na pracák, neb se neuživí.
Vegetariány taky nikdo nenutí chodit na vepřový hody, že...
(Ježíšmarjá a te´d nejspíš někdo vymyslí, že ani maso není zdravý a že se v hospodě musí vařit sojovej guláš či tak a místo zajíca na smetaně bude vařená mrkev!)
Pokud tedy nekuřákům něco vadí, nechť chodí do nekuřácké knajpy...

74237

14.10.2005 14:38

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 74237


>Pokud tedy nekuřákům něco vadí, nechť chodí do
>nekuřácké knajpy...

No to by sice mohli, ale neměli by pak důvod k buzerování kuřáků. Proto takové řešení našim "převychovatelům" nemůže jít pod nos.
Pokusy s nekuřáckými hospodami se opakují stále. Jenže když majitel nekuřárnu nedotuje ziskem z kuřárny, tak nekuřárna rychle krachne. Nedovedu si vysvětlit, čím to asi je. Že by bylo tak málo nekuřáků?

A pokud ano, tak z jakého důvodu buzerují kuřáckou většinu?

74260

14.10.2005 17:40

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74260

> Že by bylo tak málo nekuřáků?

>A pokud ano, tak z jakého důvodu buzerují kuřáckou
>většinu?

Eticka chyba, Karle [mrknutí jedním okem]
A navic,...mnoho kuraku taky "buzeruje" kuraky za arogantni chovani
vuci nekurakum. Takze,....heh

[cool]

74288

12.10.2005 8:46

RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 73794

Milí kuřáci, mohli byste se vyjádřit k jednomu mému dojmu? Nikdy dříve mi příliš nevadil kouř z cigaret. Koneckonců, sám jsem léta kouřil. Až potom, co pan Havel věnoval USA koncernům československý tabákový průmysl - který byl státním monopolem už za Rakouska - mi začalo připadat, že cigarety smrdí jak bolavá noha. Já vím, vysvětlíte to tak, že se začaly dělat ze silnějšího - a nepochybně podřadnějšího tabáku. Přes to se nemohu zbavit dojmu, že Američané ekologicky likvidují ojeté pneumatiky tím způsobem, že je melou do českých cigaret. Míň smrdí cigarety mojí sestry, která si je balí z tabáku, určeného k vykuřování skleníků a pařenišť.

74003

12.10.2005 13:01

jsem nekurak a kour mi silne vadi...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 74003

Nicmene kour treba z dymky, to je uplne neco jineho!
Kvalita tabaku hraje zrejmne velkou roli na vysledny dojem...

Zas tak bych nespekuloval, ze by nekdo umyslne delal ten kour horsim, ale mozne je samo vse. Kvalitni tabak se pozna cichem i hmatem. Ta cunacka sekanka, co devaji do cigaret, to neni tabak. Takovy Dunhill tabacek pro cigaretky, ty jemne dlouhe vlakna - oooh, to byla radost si z toho ubalit cigaretu a jak krasne volnel! [smajlik vyjadrujici lasku] [velký smích]

Jen skoda, ze jak se to zapalilo, tak to bylo horsi... Holt uz jsem odnauceny kurak [smích]

Ovsem to, co citim dnes od nahodych zlotrilich obtezovatelu me kourem, to je jak rana pesti do nosu [zahanbení]

74016

10.10.2005 20:57

Dobre jidlo venku

Alena 69.?.?.?

To Vas lituju p. Stwora. Ale dat si hamburgra neni dobry napad asi nikde krome par vyhlasenych mist - protoze i hamburgr muze byt dobry, kdyz se dobre udela.
My tady (CA, SF oblast) mame kupu vybornych restauraci, miluju cinske a indicke... Horsi je to s reckou stravou, ktera je tu jen takova stinova, vsechno jen "jakoby" recke, ale s tou pravou reckou kuchyni to ma spolecne jen nazev.
Me zkusenosti s ceskymi restauracemi (v Cechach) nejsou prave nejlepsi... Po spatnych zkusenostech jsme zkusili jenom takove ty male, trochu "pajzl style" hospudky - a to bylo nase reseni. Nasli jsme tam to, co chybelo "normalnim" restauracim. Knedliky a svickova a utopence s vybornym pivem....plus casto zajimava az prijemna spolecnost. [smích])
VAs opis hledani dobre cajun restaurace mi prisel trochu moc negativni. Nebyl jste asi v prave nalade na dobrodruzstvi, protoze najit dobre misto je dobrodruzstvi, ktere je casto bez dobreho vysledku. Ale paklize nejake fajn mistecko najdete pak to stoji za to.
My mame v SF misto, ktere je hlucne a ne moc dekorativni - ale zato jidlo panove, jidlo je bozske...
Tak mne napada - diky pane Stwora, my se jedem najist... [smích])
Alena
PS - Na me posledni navsteve CS jsme projeli republiku od zapadu na vychod - az na vychodni SK. Nejlepsi jidlo bylo v Presove, jmenuje se to tam Trattoria (jak originalni [smích]). Ale jidlo i prostredi bylo uplne pohadkove. Muzu doporucit s otevrenym srdcem, i zaludkem...

73819

10.10.2005 21:33

Czechoslowacja v Polsku

google 84.?.?.?

ja som asi pred pol rokom nahodou objavil v jednom polskom meste Torun, novo otvorenu "Czechoslowacku restauracju" stojim pred nou a myslim si: moze byt nieco perverznejsie ako Slovak, ktory sa napchava haluskami v Czechoslowackej restauracji v Polsku? odpovedal som si ze nie a vosiel som. velmi vkusne zariadena, osvetlenie v poriadku. za chvilocku priletel prijemny polsky casnik a pyta sa ma:"Co sobie pan zyczy?" tak sa ho pytam, ci maju bryndzove halusky a odkial pochadza kuchar. casnik ku mne: "koch jest z Pragi a pan ma na mysli napewno kluski se slowackim serem?" ja si v duchu vravim, ziadne klusky! halusky a uz vobec nie od kuchara z Prahy, ale pocujem sa nahlas odpovedat: tak! poprosze!
sedim, cakam a nadavam si aky som trpak, ze som nedokazal odmietnut, zdvihnut sa a odist niekde dalej na smaczny polski zurek.
po pätnastich minutach prichadza casnik s velkym tanierom dobre vyzerajucich halusiek a postavil to predo mna. nedovercivo som zobral vidlicku, ochutnam, fantasticke.
za tu cenu by som sice na Slovensku dostal pecenu kacku, ale stalo to zato.

73826

10.10.2005 23:09

CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73826

Halusky - klasicke, mouka s brambory, ( prave !! a ne z prasku ), s velkymi skvarky do bronzova vypecene a k tomu brynzu a k zapiti žinčicu, tak to neni jidlo, to je pro me to nejlepsi papu a doma na Morave, zase veprovy rizek z panenky svickove [velký smích] k tomu brambor se skvarkama na cibulce. Tak to uz je poradne "žrádlo". No a posledni super jidlo - bramborak, Made in Ostrava !! No a uz dost, tecou mi sliny a k tomu jsem ted momentalne na opatrne diete, jelikoz, vetsinou priletim z Moravy ( CR ) vyzrany, jako male prase [velký smích]

73848

10.10.2005 23:39

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 73848

K tomu neni co dodat. Taky me uz tecou sliny. Mimochodem muj doktor me doporucil par let do Cech neletat. Pry vzdy kdyz se vratim me hrozne stoupne cukr. [smích]

73851

11.10.2005 4:10

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73851

>K tomu neni co dodat. Taky me uz tecou sliny. Mimochodem muj
>doktor me doporucil par let do Cech neletat. Pry vzdy kdyz se
>vratim me hrozne stoupne cukr. [smích]
___________________________________________

Kašleme chlapi na doktory - hlavně zdravi ! no ne ? [velký smích] že ano .... No a co tak si začít zde vyměňovat nějaké jídlové recepty, ať to má ten správný gurmáský šmrnc, lidičci [mrknutí jedním okem] Zrovna mě jeden napadá: jak uvařít vodu - to se vám vezme hrnec, napustí se vodou ........

73867

11.10.2005 9:39

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 73867

>No a co tak si začít zde vyměňovat nějaké jídlové
>recepty, ať to má ten správný gurmáský šmrnc, lidičci [mrknutí jedním okem]

No ja sem si kdysi na koleji na chleba mezi sadlo a cibuli nakladal jeste vrstvu tatarky a bez kecu zradlo jak sfina! Ale je fakt, ze ja sem na tatarku uchylnej (k ryzi,klobasce, na chleba, do kazde omacky atd...) [smích]

73892

11.10.2005 15:39

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 73867

>... jak uvařít vodu - to se vám vezme hrnec, napustí se vodou ........

Až se vám ta horká voda přejí, pane Lve ...

Zdá se, že si opravdu potrpíte na jednoduché recepty. Mám tady jeden recept, jehož autorem byl sám šéfkuchař Hlad.

Ondyho jsem absolvoval vysilující maraton s jednou supermagnetickou dámou ve srubu u jezera, až do vyčerpání veškerých zásob. Došlo topení, došlo nadšení, došli psi, venku -40C a uvnitř i dáma začala tuhnout. Snad tomu i rohatej chtěl, že jsem ve spíži vyštrachal krabičku olejovek. Dodneška nevím, zda životodárnou vzpruhou byla energie teplého jídla - na pánvi a zbytku plynu osmažené olejovky - nebo ten příšernej smrad, který nás katapultoval do den vzdálené hospody za pár hodin.

Doporučení: Smažte zásadně venku, v ose silného větru vanoucího od domu. Zaujměte pozici kolmo k ose větru. Nikdy ne zády k domu - zpětný tah větrného proudu, (na vodě se tomu říká zabalák), vás naparfemuje rybinou jako zaolejovanou Julii. Mana je to božská, prostě vyklepnete olejovky na pánev a za pár minut ...

BTW právě jsem zjistil, že je úterý a webkamera na Václaváku nefunguje. Tonu proto v nejistotách, v jakém stavu je zde inzerované randezvous - kdo koho dostal pod vocas, zda pan Táborský Alexu, či Alexa pana Táborského. Na přímý dotaz hodila ČTK na web pouze jakési symbiotické sousoší a já si teď marně lámu hlavu - který z těch dvou je pan Táborský?

http://www.multiweb.cz/dajdou3469/vaclav.jpg

73916

11.10.2005 23:02

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73916

Pane Tome, kdyz tak ctu, co jste zde vsechno napsal ( diky za ten smrduty recepi ) a divam se na ten obrazek na tom Vaclavaku a jsme u tech jidel, tak me napadla takova divna myslenka a sice, ze jeste nikdo nesezral toho kone z pod toho Vaclava.

Jo a toho pana Taborskeho je tam z pod ocasu celkem dobre videt - ten belohlavy. Uz tam nepretrzite ceka ctvrty den a treti noc na slecnu Alexu. Proto ho nemuzeme videt na Zvedavci. Zacina mi ho byt uz i lito [pláč] [mrknutí jedním okem]

73962

12.10.2005 3:11

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 73962

>kdyz tak ctu, co jste zde vsechno napsal ( diky za ten smrduty recepi )

Smrdutý, smrdutý ... No, řekněme asi tak voňavý, jako olomoucké tvarůžky. A ty vám šmakujou, co? Tak až koštnete ty olejovky, tak dejte vědět. [mrknutí jedním okem]

73986

13.10.2005 3:39

Recepis

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 73986

Znám chlápka, co si šproty v oleji dává v octu a s cibulí podobně jako se servíruje tlačenka. Není to špatné.
Z nových fintiček na úpravu masa, co jsem se naučila - tedy nových pro mě, je hodit do základu cukr, tedy přesněji rozpálit olej, přihodit malinkou hrstičku cukru, cibuli, cukr nechat zkaramelizovat a pak přidat maso, nejlépe plátky hovězího, samozřejmě osolené a okořeněné jak je kdo zvyklý - dále pokračovat běžným způsobem.

74062

13.10.2005 8:00

RE: Recepis

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74062

>Znám chlápka, co si šproty v oleji dává v octu a s cibulí
>podobně jako se servíruje tlačenka. Není to špatné.

Tak toho chlápka neznám, ale tuto úpravu občas používám. [mrknutí jedním okem]

>Z nových fintiček na úpravu masa, co jsem se naučila - tedy
>nových pro mě, je hodit do základu cukr, tedy přesněji
>rozpálit olej, přihodit malinkou hrstičku cukru, cibuli, cukr
>nechat zkaramelizovat a pak přidat maso, nejlépe plátky
>hovězího, samozřejmě osolené a okořeněné jak je kdo
>zvyklý - dále pokračovat běžným způsobem.

To nezní špatně! Hnedka zejtra vyzkouším. Cukr by měl dalším přepalováním zhořknout ...?! No, nechám se překvapit. Mám po ruce Velkopopovického kozla a ten dokázal i Grizzlyho postavit v troubě do latě tak, že změknul. Pokud to nemá chybu, tak přihodím můj recept na špagety. I když možná špagety nerada, máte šanci na prvenství - za 20 let, co tímto šmakem obšťastňuji přátele, známé, kolemjdoucí a úhlavní nepřátele nevyjímaje, mě ještě nikdo neposlal do ...... - ano, přesdně tam!

74073

13.10.2005 8:06

RE: Recepis

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 74073

Jj, měl by zhořknout. A teď utíkám do obchodu, musím nakoupit na oběd, sakra, zase nevím, co vařit.

74075

13.10.2005 18:40

RE: Recepis

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74075

>Jj, měl by zhořknout.
Ale jen jemne, karamel nesmi zhořknout [mrknutí jedním okem]


A teď utíkám do obchodu, musím
>nakoupit na oběd, sakra, zase nevím, co vařit.
mexickou, prazenou ryzi
...ta se da jist bez jakekoliv prilohy, kdykoliv ...treba i ve tri v noci, kdyz mooozujeme po kuchyni a nevime, co by.
Teda ja jo,.....ale muzu si dovolit temer vse a kdykoliv. [cool]

74144

11.10.2005 23:12

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Jiří Táborský 213.?.?.?

Reakce na 73916

>BTW právě jsem zjistil, že je úterý a webkamera na
>Václaváku nefunguje. Tonu proto v nejistotách, v jakém stavu
>je zde inzerované randezvous - kdo koho dostal pod vocas, zda
>pan Táborský Alexu, či Alexa pana Táborského. Na přímý
>dotaz hodila ČTK na web pouze jakési symbiotické sousoší a
>já si teď marně lámu hlavu - který z těch dvou je pan
>Táborský?
Tome,
přijdu domů a koukám, že tu šíříte dezinformace, zřejmě kvůli tomu, abyste mně a slečně Alexe to randezvous ze závisti zhatil. Jak známo, navrhl jsem přesunutí na čtvrtek, s čímž slečna Alexa souhlasila (kdo mlčí, ten souhlasí), protože si předtím nebyla zcela jista, kdy je dvanáctého a kdy je třináctého. Mně mezitím došlo, že bych neměl sázet tak vzrušující událost na třináctého (i když ne pátek) a budu tam tedy zítra v šest, tedy ve středu dvanáctého. Došlo jen ke změně místa - nikoliv pod ocasem, ale pod oběma ocasy, protože jsem díky sundání koně se sv. Václavem se soklu mohl zblízka ohledat Jiráskův (a tím i můj) omyl o brůně: není to kobyla, ale vojenský hřebec Ardo a Myslbek ho v ničem o nic neošidil, jako to udělal Michelangelo Davidovi. A abych předešel Vašim případným výtkám co do počtu ocasů, tak se svatováclavským jsou pravděpodobně tři. Mno, jinak jsem asi před třiceti minutami šel kolem a už jsou zase všichni na místě, takže by slečna Alexa neměla být Vašimi komentáři nijak dezoirentována.

Pokud jde o Vaši poťouchlou otázku, kdo z těch dvou sundanejch jsem já, tak se zde se zarděním musím přiznat, že nejsem ten svatej v brnění.

>
>http://www.multiweb.cz/dajdou3469/vaclav.jpg

73963

12.10.2005 3:03

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 73963

>Tome, přijdu domů a koukám, že tu šíříte dezinformace, zřejmě kvůli tomu, abyste mně a slečně Alexe to randezvous ze závisti zhatil.

Měl jsem o vás strach, drahý příteli a za ta leta mám vyzkoušeno, že na rejpnutí zareagujete skoro okamžitě. [mrknutí jedním okem]

Země to divoká, lákadly svůdnými jakož i kaly zrádnými oplývající. Taktéž s ženami inteligentními nutno se bíti vždy se vzájemně otevřeným hledím a klamat tělem jen v případě menším než malém. Jen tak lze dosáhnout obapolné nirvány božského labůdža.

Doufám, vzhledem k očekávanému a nevšednímu zážitku dvou čtenářů Zvědavce, že pan editor umožní na foru zveřejnit zprávičku, která by mohla nésti název "Reportáž psaná na o....." no, tak nějak, že?

Mnoho štěstí. [mrknutí jedním okem]

73985

14.10.2005 11:46

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Jiří Táborský 213.?.?.?

Reakce na 73916

Tome,

nějak nemohu najít Váš komentář, ve kterém si ždáte "reportáže psané na o.....", tak moje vysvětlení, proč ji nemohu napsat, pastuju sem:

>Doufám, vzhledem k očekávanému a nevšednímu zážitku dvou
>čtenářů Zvědavce, že pan editor umožní na foru zveřejnit
>zprávičku, která by mohla nésti název "Reportáž psaná na
>o....." no, tak nějak, že?

>Mnoho štěstí. [mrknutí jedním okem]

Mno, Tome,

tak "reportáž psaná na o...." (myslím, že jsem správně vytušil, co jste měl na mysli, i když jste pro ty, kteří Vás neznají dost dobře, přidal tečku navíc, aby na to nepřišli) to nebude.

Zkrátka, od zapětminutšest do šesti dvaceti jsem osloval všechny pod ocasem se hromadící ženy, které se blížily mé představě o slečně Alexe: "Dobrý večer, já jsem Jirka a protože vy jste tady ze všech ta nejkrásnější, tak Vy jste jistě Alexa..." Kromě dvou facek a jednoho kopnutí do holeně byly všechny reakce povzbuzující. Jedna i otevřeně vstřícná: "Mohu být i Alexa, když si budete přát, skáj iz dz limit, na hotelu je to dva a půl, v mém privátu tři."

Nakonec to ale nebyla marnost nad marnost a všechno je marnost, ba naopak; navázal jsem nadějný byznys kontakt (skoro tak, jak se občas uvádí účel cesty při pasové kontrole; for business and pleasure) s dvěmi pohlednými a příjemnými reprezentantkyněmi z Pítěru. A bohužel, Tome, o byznysu musí být jeden diskrétní, to Vy jistě chápete.

74244

14.10.2005 17:59

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74244

[pláč] [pláč] [pláč] [velký smích] [pláč] [pláč] [pláč]

>tak "reportáž psaná na o...." (myslím, že jsem správně vytušil, co jste měl na mysli, i když jste pro ty, kteří Vás neznají dost dobře, přidal tečku navíc, aby na to nepřišli) to nebude.

Věděl jsem, že Vy se jednou tečkou navíc zmást nenecháte.

>Kromě dvou facek a jednoho kopnutí do holeně byly všechny reakce povzbuzující.

Mno, pokud jste tam byl převlečenej za nepojízdné auto, které potřebuje odtáhnou do servisu a vybavíte si osobu, která Vás kopla do holeně, tak byste odpověď mohl najít zde.

Alexa, v diskuzi "Svoloč tohoto světa"

"Pan Táborský mě propásl,měl příležitost včera,ale v Práglu pěkně foukalo a tak jsem tam moc nepobyla.Ani pod ocasem."

"Dlouhonohá jsem,ale přebarvená štíhlá blondýna,bez brýlí a při práci si beru šátek,aby mi vlasy nepadaly do očí [velký smích] ,jinak jsem chtěla říct hlavně to,že nejsem blbka,která by tlačila auto do servisu hned jakmile nejede."

Měla ta osoba na hlavě šátek?

Život je někdy sakra tvrdej byznys.

74289

14.10.2005 18:12

Tome,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 74289

vy tady mlzite, tech tecek je tak akorat.
Jeziiiis a proc by mela mit na hlave satek ? Prece nebude opravovat nepojizdnej vrak pod vocasem.
Ted me napada, pac neni slecna Alexa blbka, auto nevodtlacila a vono tam snad furt este stoji.
Nemel by maskovanej pan Taborskej sjet alespon dolu Na mustek?

74293

14.10.2005 18:48

RE: Tome,

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74293

no ono pani Ajo, je to jeste trosicku jinak, v prostredku Vaclavaku, jsou betonove kvadry, ze kterych cumi boty a tak asi pan Tabosky stoji u tech betonovejch kvadru a ceka az pani Alexa z nejakeho vyskoci[smích], na Mustku ted konecne stavi prehradu aby kun Sv Vaclava mohl odpustit svou moc nashromazdenou sto lety. Pry se ocekava stoleta povoden [smích]

74298

14.10.2005 18:59

RE: Tome,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 74298

>no ono pani Ajo, je to jeste trosicku jinak, v prostredku
>Vaclavaku, jsou betonove kvadry, ze kterych cumi boty a tak asi
>pan Tabosky stoji u tech betonovejch kvadru a ceka az pani Alexa
>z nejakeho vyskoci[smích], na Mustku ted konecne stavi prehradu aby
>kun Sv Vaclava mohl odpustit svou moc nashromazdenou sto lety.
>Pry se ocekava stoleta povoden [smích]

No, snad je to tak i lepsi (jen aby se ten mocotok nestocil na Prikopy, pripadne nepokracoval na Staromak).
Kdyby zustali pod konem, mohlo by dojit na hod koblihama a to uz bychom se ocitli v Saturninovi.

74302

15.10.2005 7:33

RE: Tome,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74293

>vy tady mlzite, tech tecek je tak akorat.

Paní Ajo, když dovolíte, já bych tady tu množinu teček radši dál nerozmazával. Jeden by si tam dosadil to, druhej zase ono, mohly by se tady objevit i ňáký sprosťárny, znáte lidi.

>Jeziiiis a proc by mela mit na hlave satek ? Prece nebude opravovat nepojizdnej vrak pod vocasem.

Aby jí při tom kopnutí pana Táborského do pneumatiky nepadly vlasy do očí? Psala, že si bere šátek při práci. Tady je to také zvykem. Vocaszdejší přijde k autu, kopne do gumy a auto už ví, jak má jet.

>Ted me napada, pac neni slecna Alexa blbka, auto nevodtlacila a vono tam snad furt este stoji.

¨Jo, to se zkuste se zeptat pana Táborského - jestli vono tam furt ještě stojí.

>Nemel by maskovanej pan Taborskej sjet alespon dolu Na mustek?

To by musel přehodit gumy a parodovat policejní autobus, aby si ho nikdo nevšimnul.

74355

16.10.2005 0:58

RE: Tome,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 74355

OK, nechme tecky teckama, uz mlcim.
Ale nerada. [zmaten]

74454

16.10.2005 7:03

RE: Tome,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74454

>OK, nechme tecky teckama, uz mlcim.
>Ale nerada. [zmaten]

Tak já vám to prozradím, paní Ajo. (Dřív, než nás pan editor s těma tečkama odsud vymete.) Mělo tam být "Reportáž psaná na otáčce". [mrknutí jedním okem]

Berete?

74474

16.10.2005 9:29

RE: Tome,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 7

>
>Tak já vám to prozradím, paní Ajo. (Dřív, než nás pan
>editor s těma tečkama odsud vymete.) Mělo tam být "Reportáž
>psaná na otáčce". [mrknutí jedním okem]

>
>Berete?

Beru.
Tecka sem, tecka tam
uz je radsi zanecham.
Otacka ? O, to zni skvele,
snad nas pan editor neposle do .....

Ale ne, je tam o tecku min.

74480

17.10.2005 17:46

RE: Tome,

Jiří Táborský 213.?.?.?

Reakce na 74355

když už jde o přirovnávání ke starému autu, tak bych od Vás spíš očekával, že mě přirovnáte k Aerovce 25, prd, prd, cililink, která poprdlávala pod ocasem od jednoho patníku k druhému. Mno, nechal jste mi asi milosrdně prostor k podotknutí, že, na druhou stranu, by se lecjaká lepá děva nechala nějakým zachovalým a udržovaným antique car, jako třeba dvanáctiválcovým Bugatti kabrioletem z roku 1936, nechala i přejet.

74644

17.10.2005 18:38

RE: Tome,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74644

>Mno, nechal jste mi asi milosrdně prostor k
>podotknutí, že, na druhou stranu, by se lecjaká lepá děva
>nechala nějakým zachovalým a udržovaným antique car, jako
>třeba dvanáctiválcovým Bugatti kabrioletem z roku 1936,
>nechala i přejet.

http://www.cellinifinegifts.com/fmimages4/2002AAF.jpg

hmmmm .... tak to já bych se nechal přejet také [zahanbení]

74648

18.10.2005 20:17

RE: Tome,

Jiří Táborský 213.?.?.?

Reakce na 7

>hmmmm .... tak to já bych se nechal přejet také [zahanbení]
Mno, tentokrát jste, doufám, nezamýšlel dát Vašemu komentáři dvojsmyslný šmrnc. [překvapení]

74730

19.10.2005 3:51

RE: Tome,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 0

>Mno, tentokrát jste, doufám, nezamýšlel dát Vašemu
>komentáři dvojsmyslný šmrnc. [překvapení]

[překvapení]
Ne. V tomo případě by jednosmyslný šmrnc, bohatě postačil.

74748

11.10.2005 0:37

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

google 84.?.?.?

Reakce na 73848

>jelikoz, vetsinou priletim z Moravy ( CR ) vyzrany, jako
>male prase [velký smích]

mame v Mnichove obrovsky vyber skutocne dobrych restauracii, ale vzdy ked clovek prekroci tu hranicu, tak sa mu pri voni z prvej kuchyne zrejme znova a znova pripomenie detstvo, puberta, prvy sex, prve hriechy, ktore su s tymi vonami nerozlucne späte a hypofyzy, hypotalamy a pankreasy v tele, zacinaju saliet a produkovat vsetky tie hormony, endorfiny, adrenaliny akymi to ubohe telo vobec disponuje a ten koktejl ta tak omami, ze stratis kontrolu a zodpovednost za svoje ciny.
ked sa potom o tyzden neskor, na rakuskej dialnici do Viedne z toho osialu preberies, a rozopinas si gombik na nohaviciach aby si vobec mohol za volantom dychat, to uz je neskoro a vazis najmenej tri-styri kila naviac. [mrknutí jedním okem]

73857

11.10.2005 4:25

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73857

Google, mas pravdu. Je lepsi sexovat ( vyborne se spaluji kalorie [mrknutí jedním okem] ), nez se prezirat. Jednou jsem se v Cesku tak prepapal, ze mi u kapsacu pri nadechnuti knoflik v pase odpad, jako prezrala tresen [velký smích]

73869

11.10.2005 5:51

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 73869

To ja som zase raz mal TAKU chut na sexovanie, ze mi u kapsacov takisto knoflik uletel, ako raketovy projektil !!!

73880

11.10.2005 10:44

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

google 84.?.?.?

Reakce na 73880

to ja chlapi, ja som mal raz taky GOMBIK, ze ani zradlo ani sex nemali ziadnu sancu [chechtot]

73894

11.10.2005 11:37

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73848

Tedy Lve, vy jste také žrout gurmán. Domácí halušky s měkkým sýrem rozmíchaném ve smetaně (náhrada za brynzu - té jsem na chuť nepřišel) nebo s vajíčkama či se zelím, čerstvé či opečené - to nejím z talíře, to žeru z mísy. A bramboráky, ty jsou mana nebeská. V hospodě, zvlášť v neznámé, kde jsem prvně, tam si dám šnycl s obyčejnými brambory. Na tom se nedá moc zkazit.
A co takhle kerkonošské kyselo s bramborem a míchanými vajíčky s cibulí? To vám nikde v hospodě nedají. Natrefil jsem na něj jen jednou v centru Liberce.
Jo dobrých jídel je nepřeberně. Taková klasická bramboračka nebo polévka s játrovými knedlíčky. Moje babička vařívala bílou polévku s liškami. To také bylo pošušňání. Pak lišky léta nebyly a dnes se již zase pomalu objevují, jenže tu polévku už nikdo neumí.

73898

11.10.2005 13:15

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73848

>doma na Morave, zase veprovy rizek z panenky svickove
Lve
Tak to pak nejsou rizky, ale rizecky.
Ale neni nad rizek z krkovice, z toho kusu bez slach. Panenku ja radej jen tak na 2cm kolecka, zmacknout mezi dlanemi ( bez naklepani) a na prudko s cibulkou.

73904

11.10.2005 13:23

RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73904

Tak to pak nejsou rizky, ale rizecky. Panenku ja radej jen tak na 2cm kolecka, zmacknout mezi dlanemi ( bez naklepani).
_______________________________________________

No to je ono !!!! Ale pouze usmazene, jako rizek - obaleny v brezlich. Taktez se tomu muze rikat "medailonky", jsou to skutecne mensi, ale zato hrubsi kousky panenky.

73906

11.10.2005 5:59

Fantasticka kuchyn Costa Ricy

albert 70.?.?.?

To by jste si mel p. Stwora jednou okusit:
Typicka snidane: gallo pinto (hneda ryze s cernymi boby), maduro frito (osmazeny plantain), s kyselou smetanou, syr, kaficko ..
Hlavni jidla : kurata, ci morske pochoutky, zelenina, ovoce. Vse cerstve.
K Cinanum ("Chinos" - vse co ma sikme oci) normalni Tico (tj. potomek spanelskych dobyvatelu) ani nepachne; a neni ani treba. Costa Ricke jidlo je zdrave, obsluha usluzna, uctiva, prijemna. A navic vzhledna ! Gracias a Dios !
A pivo ? Imperial : cerno-zluto-cervena barva, i s risskou orlici. To nema chybu ... [cool]

73882

11.10.2005 10:47

RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73882

Verim, verim,...pane Alberte
Az na to pivo [cool]
Čepovaný řezák, nepasterizovaný,bez chemickych uprav konzervarenskych,
tak 8-9 Celsia....hmmm
A to nésu pivař ! [mrknutí jedním okem]

73895

12.10.2005 1:44

RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 73882

pane Albert a mate tam take nekdy sjezd skinhedu? Docela by mi zajimalo co tomu ti indiacky krizenci rikaj... [smích]

73977

14.10.2005 5:33

RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy

albert 70.?.?.?

Reakce na 73977

>pane Albert a mate tam take nekdy sjezd skinhedu? Docela by mi
>zajimalo co tomu ti indiacky krizenci rikaj... [smích]

Indiacky krizenci ... O cem to pan mluvi ? Nejake halucinace ? Bzuceni vcel v ulu ? Ci spise nasledky nadmerneho tlaku z holyfoodskeho TelAvitzu na obycejny gojimsky (tj. proplachnuty) mozek ??? [zmaten]

74212

14.10.2005 8:16

RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74212

>>Docela by mi zajimalo co tomu ti indiacky krizenci rikaj... [smích]

>Indiacky krizenci ... O cem to pan mluvi ? Nejake halucinace ?
>Bzuceni vcel v ulu ? Ci spise nasledky nadmerneho tlaku z
>holyfoodskeho TelAvitzu na obycejny gojimsky (tj. proplachnuty)
>mozek ??? [zmaten]

Pane Alberte

Pan Vcelicka myslel mistni meztisos, potomky domorodych Talamancasa a vsech tech, kteri nasledne za poslednich 483 let pripluli, prijeli, prileteli....vsak vite.
Nebo je taky mozne, ze nevydrzeli ten napor a schovali se tak dobre, ze uz je intrusos( [mrknutí jedním okem] )vubec nemaji sanci videt?


[cool]

74222

14.10.2005 18:56

RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74222

dekuji vam pane Sodek, je videt, ze ma otazka byla zcela srozumitelna, priznam se, ze mi pan Albert vzal vitr z plachet, kdyz misto odpovedi na simpl otazku zacal zvanit neco o hooolywoodu a vyplachnutejch gojimech...je mozne, ze jeho mlada zena dedecka nepousti ven aby si na namesti neublizil a tak pan Albert louska doma bibli Kralickou a zameruje se na vycisteni sveho dvorku[smích]

74300

14.10.2005 22:05

RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74300

>dekuji vam pane Sodek, je videt, ze ma otazka byla zcela
>srozumitelna

Pane Vcelicko
Nedekujte.
Pan Albert zcela urcite da vedet, ze vidi lidi kolem sebe a uzna, ze i ti ostatni jsou lide,
ikdyz meli tu smůlovýhodu, ze maji vic pigmentu.To aby je slunicko nespalilo, vite....pane Vcelicko?! A ze je ma Jezisek stejne rad, jako ty rasove "ciste", vite?
Totiz oni tam k nim jednou pripluli takovi ti misionari s krizem a Slovem bozim a vymyli tem
lidem mozky, stejne jako dnes se snazi "samovyvoleni" o to vymyti nasich.
Pak jim nejakey ten plavec namornik vpalil nejakooo tu placacku s alkoholem do ruky a nejaky ten plavec jim vpalil nejakeee to olovo do hlavy a pak jim nakecali, ze jsou menecenni.
A ze do skoly teda ne,..hopsa hejsa na pole s temi chudaky import West Coast Africa. Aby bílí "vyvoleni" pseudokrestane si mohli nacpat v America Central sve pupky.
Aspon ze z toho vzniklo par srdcervoucich tahlych pisni,..bolero,si myslim....heh a nejake ty rytmy, ktere zvladnou jen cerni. A kdyz se to pak da dohromady,...covece, to vam je muzika jak sfinja.
Ale ja nejradej merengue a salsa tropical. Anebo Colombia export-Carlos Vives.
Si tak liiitaaam po tom raaaji na zemi a na stole mam pravey Burčák z Jižní Moravy [mrknutí jedním okem]
Ale už je řízléé,... tak akoráť.
Pozor,...teprváá si naliju prvéé hořčičák.
Vite, že nepiju ten alkec.
Němožu, ...ten alkec, bo jak ten spravny chachar ze Zabřeha, kery to ma take popjantane a dušu
teho "stillsmajlinglatino", ....tož jako borec ze štatlu na to hážu bobek.
Dvě decka =2dcl a končím [cool]

74314

11.10.2005 17:49

Imigrant nebo turista?

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Kanadsky obcan ma mnoho tvari.
A tak i "Kanadske restaurace". Typicka Kanadska restaurace neexistuje. A tak jako lide, restaurace jsou rozdelene do ruznorodosti a "cenovych skupin" A pak "kazdy jen tu svou ma za jedinou".
Logicke mysleni typu, "vzal jsem si spatnou zenskou. Vsechny zensky jsou spatny, neni moc efektivni......"
Ale jako spravny emigrant, musis si, Vladimire, skoro porad stezovat. Kdyby tomu tak nebylo tak by jsi byl jenom turista.

73926

11.10.2005 19:09

Ale no tak

kema 207.?.?.?

ja znam v Kanade (aspon zde na zapade) spoustu dobrych restauraci. At uz etnickych, nebo jen etnicky "smrncnutych" nebo ciste kanadskych.
Kde se clovek citi jako doma, jidlo je dobre a obsluha prijemna.
To uz zalezi na majiteli, kuchari a tech dalsich. [smích]

73931

11.10.2005 22:11

Teď mě to před spaním napadlo

Jarmila 85.?.?.?

všimněte si, že se tady o jídle vybavují hlavně muži. Ale my ženy, které to jídlo denně musíme vařit nemáme zájem se o tom ještě vybavovat. Tady vidíte, že i když v českých seriálech pořád ukazují ženské v zástěrách, jak stojí u plotny a něco tam klohní- že to není náš koníček, přírodou nám vrozený, ale nepříjemná povinnost, abychom ty hladové krky něčím nakrmily. Protože kdyby to byl náš koníček, tak by se tu dneska vyskytovaly jen samé ženské, které by nadšeně psaly o tom, jak vaří to a hento. A vzhledem k tomu, že tomu tak není, tak to o něčem vypovídá. Jen samí mlsní chlapi a jen dvě ženské. Dobrý psychologický obrázek.[chechtot]
Dobrou noc.

73956

12.10.2005 1:05

RE: Teď mě to před spaním napadlo

google 84.?.?.?

Reakce na 73956

>všimněte si, že se tady o jídle vybavují hlavně muži. Ale
>my ženy, které to jídlo denně musíme vařit nemáme zájem
>se o tom ještě vybavovat.

v tom je prave cely vas problem. vy vychadzate z toho, ze musite. ak by ste varili s nadsenim(trocha lasky by tiez nezaskodila), bolo by po probleme. vy by ste sa citili omnoho lepsie, pretoze vsetko, co clovek robi s radostou, povznasa.
a ono to jedlo skutocne vie, ako s nim zaobchadzate a preto, ta vasa vynutena "zranica", vasemu vyvolenemu sadne na zaludok(lepsie povedane nesadne). potom je nasraty a vy ste z toho mrzuta a pisete hlupe prispevky do Zvedavca. (nerozumejte ma zle, väcsinu vasich prispevkov[51%] citam rad).

neviem preco by ste museli varit? nedokazem si predstavit, ze ma moze niekto donutit k vareniu. teda aspon v manzelstve nie. ako vas vydiera? ked nenavarite, tak vam ujde? tak ho nechajte odist! v tom pripade nestoji zato! nechcel by som od svojej manzelky(ale ani od nikoho ineho) jest jedlo, ktore by varila z povinnosti alebo dokonca z odporom. a ani by som nikomu(no, je tu snad jedna vynimka, ale ten clanok nie je o nich a zostalo by to stejne scenzurovane[mrknutí jedním okem]) take jedlo, ktore by som prihotoval s odporom neponukol. ja inac varim velmi rad.
ja si osobne myslim, ze take jedlo posobi na organizmus ako jed. o tomto je pravdepodobne aj ten clanok od p.Stwory.
ked vojdem do restauracie, kde je mrzuta casnicka, nedobra atmosfera, blbe osvetlenie, tak odchadzam. ak na druhej strane vsetko sedi, tak ostanem, aj ked mi moj rozum vravi, ze Prazak v Polsku ziadne dobre halusky nevycaruje. rozumiete? [mrknutí jedním okem]

>Tady vidíte, že i když v českých
>seriálech pořád ukazují ženské v zástěrách, jak stojí u
>plotny a něco tam klohní- že to není náš koníček,
>přírodou nám vrozený, ale nepříjemná povinnost, abychom ty
>hladové krky něčím nakrmily. Protože kdyby to byl náš
>koníček, tak by se tu dneska vyskytovaly jen samé ženské,
>které by nadšeně psaly o tom, jak vaří to a hento. A
>vzhledem k tomu, že tomu tak není, tak to o něčem vypovídá.
>Jen samí mlsní chlapi a jen dvě ženské. Dobrý
>psychologický obrázek.[chechtot]

suhlasim s vami. je to vystizny psychologicky obrazok, reminiscencia na temu muz/zradlo/sex.
mali by ste sa z toho poucit, potom prestanete pod vplyvom cerveneho vina pisat nocami zatrpknute prispevky.

mimochodom, je vas prispevok tiez vystizny psychologicky obrazok vas samej, precitajte si ho niekolko krat a pridete na to kto ste, kde ste a co vas trapi. vy tie prispevky v skutocnosti nepisete nam, ale sebe samej.
to vam vravim ako profesional.
normalne za to beriem peniaze, ale pod vplyvom bavorskeho piva rad urobim vynimku. [velký smích]

73970

12.10.2005 2:03

RE: Teď mě to před spaním napadlo

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73970

>... aj ked mi moj rozum vravi, ze Prazak v Polsku ziadne dobre halusky nevycaruje. rozumiete?
Google
Prazak v Polsku,...to si taky nejsem jisty.
Ale garantuji Vam, ze brnak v LA urcite ano.
A pekně z drevene lopatky, nad varici vodou, trhane nozem a az vyplavou napovrch, tak sesbirane,....zadne noky, tlacene pres sitko.
Jj,..radost z vareni [cool]

73980

12.10.2005 13:09

RE: Teď mě to před spaním napadlo

google 84.?.?.?

Reakce na 73980

>Google
>Prazak v Polsku,...to si taky nejsem jisty.
>Ale garantuji Vam, ze brnak v LA urcite ano.
>A pekně z drevene lopatky, nad varici vodou, trhane nozem a az
>vyplavou napovrch, tak sesbirane,....zadne noky, tlacene pres
>sitko.

tak to sa rozumi samosebou. Brnaci su kabrnaci!
byval som jeden rok na Vinarkach (nad vystaviskom).
jazdili sme elinou na prigl na skopka. mnam! [oči v sloup]
Brno je zlata lod, za devcaty z Brna chod!
aj ked ta, za ktorou som tam chodil nebola Brnacka, to mesto som mal asi najradsej v CeskoSlovensku! [smích]

74017

12.10.2005 7:37

Máte pravdu google

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 73970

právě jsem si to teď ráno uvědomila, že problém je ve mně samotné, že to já sama jsem prostě zlá jedovka. Tak to je ale hrozné zjištění.Jsem zlá a zatrpklá jedovka, mám zlý střípek v oku. Nejhorší na tom ale je, že lepší už to asi se mnou nebude, i když se budu snažit být milejší. Jen v jediném jste se zmýlil: piju bílé víno.

73998

13.10.2005 7:40

RE: Teď mě to před spaním napadlo

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 73970

v tom je prave cely vas problem. vy vychadzate z toho, ze musite. ak by ste varili s nadsenim(trocha lasky by tiez nezaskodila), bolo by po probleme. vy by ste sa citili omnoho lepsie, pretoze vsetko, co clovek robi s radostou, povznasa.

- chtěla bych vás vidět 365 dní v roce vařit s radostí, přemýšlet, co komu chutná, stejně vám vynadají, že to bylo přece nedávno, a vrchol všeho je, když drahouškovi před podáním na jeho pečínku s láskou položíte snítku bazalky a to prase si to pak polije hektolitrem kečupu.
A děti to dělají také, dodnes, protože po čem houby, to jim jde vždycky první.

74068

13.10.2005 15:18

RE: Teď mě to před spaním napadlo

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 74068

A jak by se vam libil chlap, ktery hned po obede otevre lahvace a rika: "Tak mamo, co budes varit k veceri?" (a to jeho zena jest ani neumila nadobi po polednim vareni).
[pláč]

74128

13.10.2005 17:57

RE: Teď mě to před spaním napadlo

kavol 193.?.?.?

Reakce na 74068

>vrchol všeho je, když drahouškovi
>před podáním na jeho pečínku s láskou položíte snítku
>bazalky a to prase si to pak polije hektolitrem kečupu.

nojo, ženská ... moc dobře ví, že žádnej (ehm) chlap snítku bazalky neocení, ale přesto má naprosto iracionální potřebu ji tam s láskou položit a ještě navíc se rozčilovat, že to chlap neocenil, ač mu ni sebemenším náznakem nenapověděla, že by tak měl k její radosti učinit (a samotného ho to nenapadne z výše uvedeného důvodu, že je mu nějaká bazalka ukradená, spíše jej obtěžuje, neb sušené lupení nedosahuje výživných kvalit masa)

ach jo ... a vrchol nastává teprv tehdy, když se chlap pokusí něžným polibkem za večeři poděkovat (neb je přesvědčen, že žena ve své neskonalé empatii dokáže vycítit, že takováto vlídnost jest projevem vděku, není-li vázána na somrování dalších intimností), načež ho ženská odstrčí a zpéruje za to, že si nevšim tý podělaný bazalky!!! [naštvaný]

[chechtot]

74137

12.10.2005 1:36

RE: Teď mě to před spaním napadlo

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 73956

vite pani Jarmilo, kdyby byl vas konicek sukani urcite by se nekdo nasel kdo by rad uvaril nebo naplnil hladove krky. Jenze vono to tak obycejne dopada v rodinach, kde zenska vari [smích] holt to nejde pres zalud tak to de pres zaludek.

73975

12.10.2005 3:14

RE: Teď mě to před spaním napadlo

Tom 24.?.?.?

Reakce na 73975

>vite pani Jarmilo, kdyby byl vas konicek sukani urcite by se
>nekdo nasel kdo by rad uvaril nebo naplnil hladove krky. Jenze
>vono to tak obycejne dopada v rodinach, kde zenska vari [smích] holt
>to nejde pres zalud tak to de pres zaludek.

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

To nemá chybu!

73987

12.10.2005 12:34

RE: Teď mě to před spaním napadlo

google 84.?.?.?

Reakce na 73975

>vite pani Jarmilo, kdyby byl vas konicek sukani urcite by se
>nekdo nasel kdo by rad uvaril nebo naplnil hladove krky. Jenze
>vono to tak obycejne dopada v rodinach, kde zenska vari [smích] holt
>to nejde pres zalud tak to de pres zaludek.

nie je nad majstra citliveho, empatickeho pristupu k bliznemu svojmu, ktory ovplyva bohatou paletou vyjadrovacich prostriedkov reci, vratane jej jemnych podtienov a vie to aj cele subtilne poskladat do psychologicky harmonickeho celku, vyjadreneho dvoma vetami, ktore doletiac k adresatovi, vyvolaju u neho pocit jednoty s vesmirom!

alebo ako sa vravi v jednom prislovi:

ked to nie je elegantne, tak je to o hovne...majster Bzum-Bzum. [velký smích] [velký smích]

74014

12.10.2005 15:09

jen se mi všichni chechtejte

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 74014

tak dobrá, ještě jednou si sypu popel na hlavu- jsem hrozná! Zasloužím si posměch. Ale ty halušky taky ráda vařím a umím je dělat- aby ne, když jsem poloviční Slovenka.

74029

11.10.2005 22:28

Je mi to jasný, též znám

JaJa 212.?.?.?

Jsou prostě dny, kdy člověk cítí, že na to nemá chuť, ale protože okolí ho přesvědčí o nutnosti tam jít, uvnitř se zapře, vše je hrozně negativní (ať už oprávněně, či nikoliv) a dopadne to většinou špatně. Nic si z toho, pane Stwora, nedělejte, to jsou jen lokální anomality matrixu. V příští dokonalejší verzi se programátoři vynasnaží, aby byli všichni "šťastnější". [mrknutí jedním okem]
Ad restaurace. Čínská většinou nezklame [cool]

73959

12.10.2005 2:31

Do Kanady se mrknu tak jednou za rok,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 128.?.?.?

ale se spatnou restauraci jsem se tam jeste nesetkala. Nevyhledavam zadne specializovane podniky, ale normalni hospody, kde se clovek slusne a za primerenou cenu naji. I kdyz ty restaurace jsou vetsinou na mistech, kde jsem jeste nikdy predtim nebyla a tudiz je neznam, zatim jsem se nezklamala. A rozhodne si nikde nedavam hamburgera, nebot nejlepsi hamburgery (a spagety) delam doma, to tvrdi i moje deti.

73983

12.10.2005 4:36

Do "kanadske'"restaurace nechodte!

zap 65.?.?.?

Jdete do kterekoli jine, ale ne do 'kanadske'. Tim myslim Kelsy's a toho druhu a ty ruzne pobocky americkych retezcu, je jich tu jak nadelano. Snad nejhorsi je East End Mario's. Ztrata casu, iluzi, o penezich nemluve. A k tomu ta zoufala, umele opryskana omitka na obrazek sochy svobody. A vsude to melou ode dna, zamestnavaji studaky za pakatelove mzdy. Vzdy kdyz jdete do podobneho zarizeni uvoznujete vice vykoristovani studentu. Za par svestek tam neproduktivne marni cas. Moje dcera byla par mesicu v Quiznos, rikal jsem tomu 'kvyzma'. Smrdela s tema prisadama (umelotinou), at se myla jak chtela. Fuj!

Jedine co za neco stoji jsou restaurace 'etnicke' ale i ty se snazi byt naklonene nevkusu vetsiny. Vsimnete si jak lide jedi; nepoznate na nich, zda jim to chutna, ci nechutna. Cast se standartnim vyrazem v tvari zkonzumuji, cast nechaji na taliri, zaplati a jdou. Reknou, bylo to 'great'. I to slovo 'great' ztraci vyznam. Podobne jako 'cool'. Nekdy nevim jak tomu mam rozumet a co je vice 'cool' ci 'hot'. Pravdou ale je, ze i jidlo, ktere neni prilis 'cool', je lepsi jist 'hot'. Ta 'nechladnost' se v tom lepe ztrati.

Take jsme kdysi chodivali 'jist ven', tak jednou za mesic. Zpravidla do orientalnich jidelen. Tu a tam jsou uchazejici, nekde jsou jeste i celkem levne, zvlaste pres obed. V Kitchener-Waterloo (Ontario) je Two Goblets (vsecko cesko-nemecko-madarske) a Metro (rizky a dalsi veci nasi chuti). Takze jsou mista k jidlu 'venku', ale ne ty 'kanadske'.

Jinak, nejlepsi jedeni a vareni je doma. V sobotu jsme meli drztkovou polevku a kure na paprice. V nedeli rizek s bramborovym salatem.... zkuste to dostat nekde v 'kanadske' restauraci! Bylo to Grejt! [vyplazený jazyk]

73994

12.10.2005 9:12

RE: Do

kema 207.?.?.?

Reakce na 73994

Ale no tak, pane Zap. Dobrych kanadskych restauraci je taky dost. Zalezi hlavne na majiteli.
Co se tyce jidla doma nebo u znamych, meli jsme v nedeli kanadsky Thanksgiving. Seslo se nas u nasich pratel asi 20 dospelych + deti, krocan, brusinky a spousta dobrot co kdo donesl - mnam, mnam !! [smích]

74005

12.10.2005 18:03

RE: Do

zap 216.?.?.?

Reakce na 74005

Ja mam krocana taky rad, p. Kema, ale zpravidla toho hodne zbyde a pak to jde do mrazaku. Delame z toho vetsinou plnene omelety. Takze ho mame jenom na Novy Rok.

Nechtel jsem malovat kanadske jidelny zamerne negativne. Je jich par dobrych, ale to v tom zpravidla jsou namoceni etnici. [smích]

74041

12.10.2005 12:35

'..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'

Peter Veliky 70.?.?.?

Nejhorsi maso je z krocana. Je to suche jako slama (hlavne to bile maso). Tuhle nedeli jsem zakrocil (stara si neda rici, aby koupila nejake jine maso, na priklad hovezi) a rek ze ho budu delat sam. Dal jsem ho na barberque (ovsem do pekace), zalil trochu vodou, houbove koreni, papriku, naspekoval cesnekem.. Stejne to maso stalo za hovno. Je to suche, bez chuti a par dni po Thanksgiving vzdy vidite kolegy jak se v praci cpou zbytky toho krocana, ktere jejich 'hospodynky' nacpou do sandviche. Hnus.
To same salmon. S par cechama jsme jezdili chytat salmony (kdyz tahnou) na trojhaky - ilegalne ovsem. Vzdy jsme jich nachytali spoustu, jeden podzim dokonce 28 kusu. Na normalni navnady (jikry) moc neberou. Pak jsme je udili v udirne. Jinak se to neda zrat. Je to suche tak jako krocan. Neleze to krkem.
V sedmdesatych letech se dal v Kanade koupit uzeny krocan. Jo to byla jina pochoutka.. Uz ho v obchodech nevidim - uzenej ovsem.

74015

12.10.2005 14:50

RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 74015

>Nejhorsi maso je z krocana. Je to suche jako slama (hlavne to
>bile maso).

Obvykle s vámi nesouhlasím, ale v tomhle ano. [velký smích]

74026

12.10.2005 15:37

RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 74026

Také jsme to zkusili. Krocan má snad 8 či 9 druhů masa. Ovšem těch 10 kg (nebo 20? už nevím) je na jednu rodinu docela dost. Dlouho se to peče a nedá se to v krátké době sníst. Ještě tak nějaká ta malá krůta. Raději jsme se vrátili ke kachnám a husám. Je to nejen tradice, ale hlavně je to chutné maso a množství přiměřené poměrům.

74033

13.10.2005 7:52

RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 74033

Jo, kachna je super, ale jestli to letos budu muset zase škubat, tak tu kachnu někomu prisámbačku omlátím o hlavu.

Pochopitelně žertuju. Vemu tradičně kachnu, kombinačky (to na ty ×ß@$!Ł<&! brka z křídel) a vlezu si s ní do vany. Kvůli krvi a spoustě peří, co z toho lítá, samozřejmě. Koupat se s ní nebudu. Ale uvažuju o tom, že z výchovných důvodů postavím vedle sebe klec se svým obdrzlým andulákem. Aby jako věděl, co taky umím. [chechtot]

74070

13.10.2005 9:54

RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 74070

>Jo, kachna je super, ale jestli to letos budu muset zase škubat,
Ta ko naštěstí znám jen "z doslechu". Tedy viděl jsem to jako malý kluk při návštěvě na vesnici. Neoškubaného ptáka dávaného zadarmo bych odmítnul a raději si ho koupil chlazeného s drůbky. Dost práce bylo s bažanty, když ještě za kumunistů byli na podzim běžně v prodeji. Jo tenkrát byli v prodeji i zajíci - zastřelení. Živí se vyváželi do Francie výměnou za pomeranče - tedy aspoň se to říkalo. A jak je francouzi zblblé přepravou vypouštěli z klecí, tak je hned tamní myslivci stříleli.

>Koupat se s ní nebudu. Ale uvažuju o tom, že z výchovných
>důvodů postavím vedle sebe klec se svým obdrzlým andulákem.
>Aby jako věděl, co taky umím. [chechtot]
No schválně, co tomu bude říkat? Anduláci jsou dost paličatí a pouhá domluva na ně neplatí.
[velký smích]

74086

12.10.2005 15:51

RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'

JaJa 80.?.?.?

Reakce na 74015

Zkusil jste do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu (dá se v Kanadě sehnat slanina[smích])? Jednou jsme dělali králíka (ti jsou též jinak sušší) a tak jsme do něj (přes starou zaclonovou tyčku - konec je ostré "céčko" a dá se tam po chvíli manipulování připevnit kus slaniny) narvali přímo do masa hodně slaniny a výsledek byl takový, že jinak králika už ani nerožníme [mrknutí jedním okem] Dá to sice nějakou práci navíc, ale výsledek rozhodně stojí zato! Zajímalo by mě, zda-li by šel takto vylepšit i krocan.
Ad losos. Chce to umět udělat (já to ale moc neumím). I když maso bylo šťavnaté (dal jsem dost oleje i trochu vody a celý pekáč pečlivě zabalil do alobalu a pak na 3/4 hodinky do trouby), chybělo mi to správné koření (výraznější chuti - možná že nějaký pokus s massala by v budoucnu též stál zato). [vyplazený jazyk]

74036

12.10.2005 19:26

RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'

kema 207.?.?.?

Reakce na 74015

>Nejhorsi maso je z krocana. Je to suche jako slama (hlavne to
>bile maso).

Ja to bile maso taky nerad. Beru si vzdycky to tmave, trochu nadivky, brusinky a to je pak dobrota. Treba kacenu mam taky rad, ale je to pro me moc tezke v zaludku.

74043

12.10.2005 20:21

Nenavidim jist krocana !'

Lev 70.?.?.?

Reakce na 74015

Nejhorsi maso je z krocana.
________________________

Souhlas Petre. Krocana akorat rad vidim v ZOO a ne na pekaci - pfuj. Kdyz se to pece, tak se mi z toho smradu zveda zaludek. Prominte mi me vyjadrovani, vsichni kdo to ctete, ale jinak se to u me neda ! vyjadrit. Dalsi pruser, aspon v USA, je ten, ze oni to krocani maso mixuji do vseho i do pomerne dobrych Polskych klobas. I kdyz nektere food firmy deleji i vyjimky, ze mixuji do Polskych klobas beef & pork a to se uz da i jist.

74045

12.10.2005 17:19

do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu

peter veliky 205.?.?.?

Krocan to byl malej a tak zvanej 'Butterball' (Uz z 'fabriky' nalozenej maslem). Mel tedy byt stavnatej ale nebyl. Paprika a Cesnek tomu sice dali trochu chut, ale ta neprosakla skrz naskrz.
Doufam ze zena neprinese tu bezchutovou, suchou priseru na vanoce. To by zase doma byly hadky!
Slaninu zde v Kanade maji (ne uzenou). Jsou to platky natenko narezane. Kanadani to pouzivaji k smazeni s vajci k snidanim. Myslim ze po nekoncne kampani v tisku (potirajici mastna jidla - cholestorol) si to zacinaji odrikavat a misto toho jedi jakesi otruby (rikaji tomu cereal) polite mlekem (dalsi Northamericky hnus).

74039

12.10.2005 23:47

RE: do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 74039

>Krocan to byl malej a tak zvanej 'Butterball' (Uz z 'fabriky'
>nalozenej maslem). Mel tedy byt stavnatej ale nebyl. Paprika a
>Cesnek tomu sice dali trochu chut, ale ta neprosakla skrz naskrz.

Panenkomarjá Petře, co to prosímvás říkáte ? "Butterball" je pouze název pro mladšího krocana (nesmí mu být víc jak 27 týdnů) a žádné máslo v něm není, pouze jen nějaká šťáva s kořením (Broth and spices).

"Butterball has become a Thanksgiving staple and is known for its' tender and juicy turkeys. In fact, the Butterball name was chosen to characterize a new, special breed of broad-breasted white feather turkeys, not because the turkeys contain butter, as many mistakenly believe".

>Doufam ze zena neprinese tu bezchutovou, suchou priseru na
>vanoce. To by zase doma byly hadky!

Já doufám, že rozumíte dost anglicky, abyste si to přečetl.

>Slaninu zde v Kanade maji (ne uzenou). Jsou to platky natenko
>narezane. Kanadani to pouzivaji k smazeni s vajci k snidanim.
>Myslim ze po nekoncne kampani v tisku (potirajici mastna jidla -
>cholestorol) si to zacinaji odrikavat a misto toho jedi jakesi
>otruby (rikaji tomu cereal) polite mlekem (dalsi Northamericky
>hnus).

Mám za to, že žijete v Torontu a tam je spousta evropských prodejen, kde dostanete i tu slaninu, např. Pichlík. Jinak je velmi důležité na co tu, kterou slaninu budete používat. A krocan i losos se dají připravit tak, že jejich maso je pochoutka, což se Vás a bohužel i Vaší paní, jak vidno netýká, protože je to v tom, jak to dovedete připravit. Takže prosím zanechte těch nářků, zrovna tak Vy Vladimíre, vždyť přece když chcete mluvit o "kanadské" restauraci, tak to jsou ty stejné, jako americké - McDonald, KFC, Burger-King a tak dál, a o těch je známo skoro všem, co jsou zač. Jenže většina ostatních je "šmrcnutá" vždy nějakým etnikem, tedy kuchařem, který tam vaří. A za ty roky, co jste v Kanadě, už by Vás snad nemělo něco takového překvapit. Kromě toho, někdy je docela dobré se zeptat známých a nechat si něco doporučit, když si chcete někam povyrazit, jenže Vy jste uvedl, že se Vám nikam na žádnou večeři nechtělo, takže v tom to asi bude. Další věc je, že třeba některé, kanadské hospodyňky opravdu nedovedou dobře připravit toho turkeyho, a i další jídla, ale takových je všude po světě, že se nad tím nemá cenu rozčilovat. Pokud by se opravdu mělo mluvit o "kanadské" kuchyni, tak by to potom mohla být "Indiánská", nebo "Eskymácká", ale tam bych byl velice opatrný. Tak teda "Dobrou chuť" !

74053

13.10.2005 3:17

RE: do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu

68 68.?.?.?

Reakce na 74053

Ano Zdenku. Krocan muze byt vyborna labuznicka pochoutka, jenze se musi vedet, jak to pripravit. Hodit ptaka do trouby a za 3 hodiny to vyndat, tak je to samozrejme kus vysuseneho a nechutneho masa. [smích] [smích]

74061

13.10.2005 6:48

RE: do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74061

no pane 68, ono hodit ptaka do trouby neni jednoduche, no a vubec se nedivim, kdyz ho za tri hodiny vyndate, ze je to kus vysuseneho a nechutneho masa [smích] V kazdem pripade mate vydrz a mel by ste to zaznamenat v knize rekordu [chechtot]

74065

13.10.2005 8:07

RE: do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 74065

>no pane 68, ono hodit ptaka do trouby neni jednoduche, no a vubec
>se nedivim, kdyz ho za tri hodiny vyndate, ze je to kus
>vysuseneho a nechutneho masa [smích] V kazdem pripade mate vydrz a mel
>by ste to zaznamenat v knize rekordu [chechtot]

Včelička, Vy jste ňákej dvojsmyslnej, co ? Ale vona není trouba jako trouba. Vědí ? [chechtot]

74076

13.10.2005 20:28

Když už je řeč o hospodách

qwe 83.?.?.?

pamatujete někdo na hospodu "Restaurace na Mělníce" v Praze 7, kterou vedla rodina Snopů? v 70 a 80 letech výborné (já říkám nejlepší) pivo, Kozel 10.

74156

14.10.2005 4:25

RE: Když už je řeč o hospodách

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74156

>já říkám nejlepší pivo, Kozel 10.
Dáááávno neplatííí ...
Aspon ne to balene do skla s vickem.
Z tanku to maj malokde a stejne je mrtve.
Nepasterizovane maji snad uz jen male pivovary.


[cool]

74210

14.10.2005 9:38

RE: Když už je řeč o hospodách

kavol 193.?.?.?

Reakce na 74210

>>já říkám nejlepší pivo, Kozel 10.
>Dáááávno neplatííí ...

nepřehánějte to - Prazdroj (SABMiller) ho skoupil [pláč] teprve nedávno (v tomto tisíciletí [mrknutí jedním okem])

včera jsem měl jejich jedenáctku a nebylo to nejhorší ... teda žádný zázrak, ale stejně o řád lepší, než ty břečky, co se nyní vaří v Plzni - tuším, že tam asi dva roky vaří i desítku Kozla; zákazník má pocit, že má výběr, a přitom pije furt ten samej humus, co vyrábí jedna fabrika (tomu už se nedá říct pivovar) a hrabe za to penízky jedna firma, která to všude procpe agresivní reklamou a nepříliš čistým marketingem [pláč]

74231

14.10.2005 13:50

RE: Když už je řeč o hospodách

google 84.?.?.?

Reakce na 74231

je to ale skutocne uzas, co dokazal ten "volny trh" z toho skvostneho ceskeho piva urobit.
minule mi priniesol jeden znamy Madar Kozla desiatku v plechu. made in Hungary. nehovorim, ze bolo zle, ale v ziadnom pripade to nebol Kozel, aky som pijavaval davnejsie.[naštvaný]
co nedokazali ani komunisti, dokazal peniaztek.

74255

14.10.2005 18:04

RE: Když už je řeč o hospodách

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 74210

Sedí tři managoři pivovarů v hospodě. Jeden z Plzně, druhý z Českých Budějovic, třetí z Nošovic. Přijde číšník a ptá se, co si dají. Manažer Pilsneru si dá samozřejmě Pilsner, manažer Budvaru si dá Budvar a manažer Radegastu si dá kofolu. Ti dva na něj koukají, že prý proč kofolu, a on jim povídá "No, když vy dva si nedáte pivo..."

74291

15.10.2005 1:02

RE: Když už je řeč o hospodách

kavol 193.?.?.?

Reakce na 74291

no to je ale pitomost ... [oči v sloup]

já vím, že v těch vašich končinách považujete (zcela neprávem) Radegast za božský nektar, jenže on už dávno taky patří Prazdroji, a i když nošovskou produkci lze ještě chuťově od plzeňské odlišit, k dobrému pivu to má stejně daleko, jako ta kofola ... to když už je řeč o Budějicích, Samson se trošku zvednul a dá se pít ...

74331

15.10.2005 2:38

RE: Když už je řeč o hospodách

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 74331

Kristovanoho, vždyť to byl jenom vtip...

74345

16.10.2005 16:33

RE: Když už je řeč o hospodách

JaJa 80.?.?.?

Reakce na 74345

Ne, nebyl to vtip, je to čistá pravda. [velký smích] Jen ty manažery bych tam dal čtyři (G-čko též není pivo, nýbrž pivní sodovka).

Jinak Samson nemá s Budweiserem snad nic do činění (tím myslím, že jim do vaření piva nekecají, jako to dělají přímo v Budweiseru), nepletu-li se. Tedy Budějice (Budweiser) není Samson!

74506

18.10.2005 9:44

RE: Když už je řeč o hospodách

kavol 193.?.?.?

Reakce na 74345

a to se mám jako povinně smát?

74696

5.11.2005 13:05

RE: Když už je řeč o hospodách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 74210

Jedno z poslednich slusnych se toci v Kutne Hore: Dacickeho lezak - byvala tam krasna kastanova zahradni restaurace IV, ta uz je asi pryc, nahrazena nejakou sterilni trzni nudou... A nachodsky Primator, 24% --- divne je, ze se v Cechach nechyta nachodsky weizen, sice skopcackej puvod, ale velezajimavy.

77002

14.10.2005 10:49

Recepty

krysa 81.?.?.?

taky jeden přidám!

Pomazánka z olomouckých tvarůžků

6 uleželých tvarůžků,150g měkkého tvarohu,30g tuku,cibule,mletá paprika,sůl,kmín,pažitka,3 lžice piva

Tvarůžky rozkrájíme na kostičky a rozetřeme s tvarohem a tukem,vmícháme nadrobno nakrájenou cibulku a pažitku,kmín,mletou papriku a sůl.Vše zředíme tak 3 lžicemi piva.Mažeme na krajíce chleba, jíme s černou ředkví a zapíjíme zbytkem piva (jakkoliv velikým zbytkem...)

Prakticky obdobný recept se liší jen větším množstvím piva a nutností nechat vše uležet v teple v zakryté lahvi za oknem. Správný stav k požití je tehdy, až se zdá, že za váma tvarůžky samy přijdou na zavolání. Chuť je ještě lepší, ale je nutné tohle jíst na volném prostranství pokud možno za větrného počasí... (Jde o recept známý v naších krajích pod názvem "kunda"
....)

74242

Příspěvků: 115

10.10. 17:19 LACO  Jó pane Stwora..
10.10. 17:34 Ruda  Restaurace ...
10.10. 17:40 pribinacek  hmm
13.10. 01:41 zap  RE: hmm
10.10. 17:42 brozkeff  Šmarjá
10.10. 18:28 Grovik  No aspon vim co fakt ne ;-)
10.10. 18:29 Vcelicka  od pocitace do restaurace
10.10. 19:22 Karel z Čech  RE: od pocitace do restaurace
10.10. 19:28 Ruda  RE: od pocitace do restaurace
10.10. 19:43 kavol  RE: od pocitace do restaurace
10.10. 20:12 trodas  RE: od pocitace do restaurace
10.10. 20:24 Karel z Čech  RE: od pocitace do restaurace
11.10. 11:56 kavol  RE: od pocitace do restaurace
11.10. 00:09 Vcelicka  RE: od pocitace do restaurace
11.10. 00:30 Ruda  RE: od pocitace do restaurace
11.10. 03:29 Vcelicka  RE: od pocitace do restaurace
10.10. 19:19 Peter Veliky  '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
10.10. 20:01 Karel z Čech  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
10.10. 20:20 baba_Blažková  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
11.10. 18:49 zap  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
12.10. 07:39 Jitka  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
12.10. 14:36 Karel z Čech  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
13.10. 14:02 tora85  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
13.10. 17:31 kavol  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
13.10. 23:22 tora85  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
14.10. 10:37 krysa  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
14.10. 14:38 Karel z Čech  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
14.10. 17:40 Vladimir Sodek  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
12.10. 08:46 J. H.  RE: '..hlavně mi ale vadí to, že se nikde nesmí kouřit...'
12.10. 13:01 trodas  jsem nekurak a kour mi silne vadi...
10.10. 20:57 Alena  Dobre jidlo venku
10.10. 21:33 google  Czechoslowacja v Polsku
10.10. 23:09 Lev  CeskoSlovenske jidlo the Best !!
10.10. 23:39 Ruda  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 04:10 Lev  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 09:39 Pavel -Čert- Němec  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 15:39 Tom  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 23:02 Lev  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
12.10. 03:11 Tom  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
13.10. 03:39 baba_Blažková  Recepis
13.10. 08:00 Tom  RE: Recepis
13.10. 08:06 baba_Blažková  RE: Recepis
13.10. 18:40 Vladimir Sodek  RE: Recepis
11.10. 23:12 Jiří Táborský  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
12.10. 03:03 Tom  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
14.10. 11:46 Jiří Táborský  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
14.10. 17:59 Tom  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
14.10. 18:12 Aja  Tome,
14.10. 18:48 Vcelicka  RE: Tome,
14.10. 18:59 Aja  RE: Tome,
15.10. 07:33 Tom  RE: Tome,
16.10. 00:58 Aja  RE: Tome,
16.10. 07:03 Tom  RE: Tome,
16.10. 09:29 Aja  RE: Tome,
17.10. 17:46 Jiří Táborský  RE: Tome,
17.10. 18:38 Tom  RE: Tome,
18.10. 20:17 Jiří Táborský  RE: Tome,
19.10. 03:51 Tom  RE: Tome,
11.10. 00:37 google  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 04:25 Lev  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 05:51 Stojan Jakotyč  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 10:44 google  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 11:37 Karel z Čech  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 13:15 Vladimir Sodek  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 13:23 Lev  RE: CeskoSlovenske jidlo the Best !!
11.10. 05:59 albert  Fantasticka kuchyn Costa Ricy
11.10. 10:47 Vladimir Sodek  RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy
12.10. 01:44 Vcelicka  RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy
14.10. 05:33 albert  RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy
14.10. 08:16 Vladimir Sodek  RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy
14.10. 18:56 Vcelicka  RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy
14.10. 22:05 Vladimir Sodek  RE: Fantasticka kuchyn Costa Ricy
11.10. 17:49 Jindrich Hrdlicka  Imigrant nebo turista?
11.10. 19:09 kema  Ale no tak
11.10. 22:11 Jarmila  Teď mě to před spaním napadlo
12.10. 01:05 google  RE: Teď mě to před spaním napadlo
12.10. 02:03 Vladimir Sodek  RE: Teď mě to před spaním napadlo
12.10. 13:09 google  RE: Teď mě to před spaním napadlo
12.10. 07:37 Jarmila  Máte pravdu google
13.10. 07:40 baba_Blažková  RE: Teď mě to před spaním napadlo
13.10. 15:18 Ruda  RE: Teď mě to před spaním napadlo
13.10. 17:57 kavol  RE: Teď mě to před spaním napadlo
12.10. 01:36 Vcelicka  RE: Teď mě to před spaním napadlo
12.10. 03:14 Tom  RE: Teď mě to před spaním napadlo
12.10. 12:34 google  RE: Teď mě to před spaním napadlo
12.10. 15:09 Jarmila  jen se mi všichni chechtejte
11.10. 22:28 JaJa  Je mi to jasný, též znám
12.10. 02:31  Do Kanady se mrknu tak jednou za rok,
12.10. 04:36 zap  Do "kanadske'"restaurace nechodte!
12.10. 09:12 kema  RE: Do
12.10. 18:03 zap  RE: Do
12.10. 12:35 Peter Veliky  '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'
12.10. 14:50 Vladimír Stwora  RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'
12.10. 15:37 Karel z Čech  RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'
13.10. 07:52 baba_Blažková  RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'
13.10. 09:54 Karel z Čech  RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'
12.10. 15:51 JaJa  RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'
12.10. 19:26 kema  RE: '..krocan, brusinky - mnam, mnam ...'
12.10. 20:21 Lev  Nenavidim jist krocana !'
12.10. 17:19 peter veliky  do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu
12.10. 23:47 Sidonius Zdenek M  RE: do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu
13.10. 03:17 68  RE: do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu
13.10. 06:48 Vcelicka  RE: do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu
13.10. 08:07 Sidonius Zdenek M  RE: do krocana někdy kromě toho česneku narvat i slaninu
13.10. 20:28 qwe  Když už je řeč o hospodách
14.10. 04:25 Vladimir Sodek  RE: Když už je řeč o hospodách
14.10. 09:38 kavol  RE: Když už je řeč o hospodách
14.10. 13:50 google  RE: Když už je řeč o hospodách
14.10. 18:04 baba_Blažková  RE: Když už je řeč o hospodách
15.10. 01:02 kavol  RE: Když už je řeč o hospodách
15.10. 02:38 baba_Blažková  RE: Když už je řeč o hospodách
16.10. 16:33 JaJa  RE: Když už je řeč o hospodách
18.10. 09:44 kavol  RE: Když už je řeč o hospodách
05.11. 13:05  RE: Když už je řeč o hospodách
14.10. 10:49 krysa  Recepty

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 2

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 146