Diskuze k článku

Kalhotky zůstanou

Příspěvků 67

2.7.2005 7:36

Kalhotky zůstanou

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

No comment , protoze ja novely nectu ............ [oči v sloup]

59450

2.7.2005 8:28

Kalhotky zůstanou

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

A pritom ten text zacinal tak romanticky a najednou nevera...
No vynechme teenagerskou literaturu a skuste treba tohle http://eldar.cz/myf/txt/gibson_-_neuromancer.html Asi to znat budete, ale ja tuhle knihu proste miluju...

59455

2.7.2005 11:49

RE: Kalhotky zůstanou

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 59455

Cyberpunk rulezz!!! [cool]

59465

2.7.2005 19:18

Kalhotky zůstanou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Mno, ze kluci vzdy na neferovy holky - slibotechny doplati neni nic noveho pod sluncem, bohuzel... [oči v sloup] [zahanbení]

Holky vzdycky byly, alespon co ja pamatuji, divny.

Skodi si tak ovsem samy sobe, protoze pokud za lasku a oddanost clovek dostane jen cekani, logicky prejde na metody, ktere funguje lepe a nemaji s laskou ani oddanosti nic spolecneho. A pak jeste maji ty kravky drzost vsechno svadet na nas, eh... [naštvaný]

Jak visite z dnesni reality [pláč]

59492

2.7.2005 20:21

Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Kluci férový, holky neférový. Tak moje dcery mají jinou zkušenost. Dnes je móda (díky evolučním biologům, kteří všem západním mužům nasadili do hlav omluvenku, že na potkání svým dívkám zahýbat je normální, protože jsou rozsévači,jsou tak genově stavěni), že kluci vydrží s dívkami asi tak půl roku, pak jim zahnou, pošlou je k vodě. Moje dcera chodila s klukem, ale právě asi tak po půl ruce ho načapala v tramvaji se sedmnáctkou na klíně. Teď on chodí s tou sedmnáctkou, ale dceři poslal SMS, jestli by se s ním nechtěla vyspat. Jó, féroví kluci, to dneska už neexistuje. Dcery se s tímhle novodobým fenoménem, že kluci nejsou schopni se zamilovat a být své holce věrný potýkají už pěkně dlouho.
A pane Stwora, ne že mi to vymažete.

59496

2.7.2005 22:18

Kalhotky zůstanou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jestli to nebylo tak, ze byli do tehle role dotlaceni - jak jsem psal - chovanim a zkusenostmi s holkami [oči v sloup]
On clovek vydrzi byt slusny, kdyz se s nim takhle cvici a zameta, jen omezene dlouhou dobu, vite? [oči v sloup] [zahanbení]

59502

2.7.2005 22:35

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59502

No trodasi, já jsem pod vlivem soudobé morálky byla s klukem v posteli celou noc a nechala se líbat a osahávat, ale nic dalšího jsem mu nedovolila, protože jsem věděla, že musím být slušná,protože nesmím. A když jsem trpěla já, tak holt musel trpět i on. Ale dnes je to tak, že kluci mají do hlav nakukáno, že oni mohou kdykoliv, protože jsou tak genově založeni. Holky doufají, že když mu budou věrné, tak on recipročně se bude chovat stejně solidně - ale houby, kluci mají od těch šmejdů, rádoby evolučních vědců omluvenku. A je to úplně stejné, jako když se Hitler oháněl sociálním darwinismem.

59505

2.7.2005 22:41

RE: Kalhotky zůstanou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59505

>... ale nic dalšího jsem mu nedovolila, protože jsem
>věděla, že musím být slušná,protože nesmím.

Hm. Proč nesmíte? On vám to někdo zakázal? Nějak tomu nerozumím. Co by se bylo bývalo stalo, kdyby ano?

Jediný význam dívčína NE vidím v tom, že to zvýšuje její cenu. Chlapi také nejsou rádi, když kořist je moc snadná.

Ale to NE musí mít hranici. Permanentní NE je surovost vůči nám, vůči sobě a vůči přírodě.

59507

3.7.2005 9:14

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59507

No, soudobá morálka na konci šedesátých let byla taková, že slušná holka se může s klukem všelijak hladit, líbat a muchlovat- ale nikoliv se s ním vyspat. Že si musí chránit svou počestnost, jinak by se o ní na malém městě rozkřiklo, že je lehkých mravů, že dá každému. Tahle morálka se táhla z minulosti, byla to pruderní katolická morálka. Tehdejší mravy hippies k nám na maloměsto ještě nedorazily.

59539

3.7.2005 2:19

RE: Kalhotky zůstanou

Trkl 81.?.?.?

Reakce na 59505

>já jsem pod vlivem soudobé morálky byla s
>klukem v posteli celou noc a nechala se líbat a osahávat,
>ale nic dalšího jsem mu nedovolila, protože jsem
>věděla, že musím být slušná,protože nesmím. A když
>jsem trpěla já, tak holt musel trpět i on.

To jsem si sám několikrát prožil, "protrpěl". Vůbec se na ty holky nezlobím. Bylo to velmi dávno... byly jiné mravy.

Některé dívky milosrdně uspíšily, když už ne uspíčily, eventuální hochovu úlevu.
Vám poděkování a lásku vám.... [smích])

59516

3.7.2005 11:41

RE: Kalhotky zůstanou

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59505

>... já jsem pod vlivem soudobé morálky byla s
>klukem v posteli celou noc a nechala se líbat a osahávat,
>ale nic dalšího jsem mu nedovolila, protože jsem
>věděla, že musím být slušná,protože nesmím.
Jarmilo
Pojdte se na to podivat z jineho uhlu.
Pouze uvaha, nikoliv konstatovani pravdy:
Zena celonocnim libanim a osahavanim může prožít multiorgasmus, aniz by si toho partner vsimnul. Opacne to bez povsimnuti jaxi nejde[mrknutí jedním okem]
Je neslusne v partnerskem vztahu dospelaku nechat toho druheho tzv."honit se na lačno" a navic je to zdravi skodlive.
Pokud zena ma duvod k tomu, aby partnera nenechala dovrsit fyzickou potrebu klasickou formou a svou fyzickou ( a zaroven i dusevni ) potrebu si vzala formou masaze vsech citlivych mist na těle,pak je mnoho zpusobu, jak tato zena muze ukazat svou psychickou vyspelost.Fyzickou potrebu partnera muze podporit desitkami forem neklasickych, a pritom zustat se svym pohledem na moralni hodnoty navysi. Myslim, ze tuto formu partner velice oceni.
Pokud fyzicky dospela partnerka nebude ochotna aspon zcasti premyslet nad jinymi hodnotami nez jen svymi, sama se timto zaradi mezi ty, ktere budou v zivote trpet.
Zamerne vynechavam moralni hodnoty partnera-muže.[cool]

59547

3.7.2005 16:10

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59547

Idealisto, asi si vůbec nedovedete představit, jaká byla dříve doba- děsně pokrytecká a pruderní. Dneska bych se pochopitelně chovala už úplně jinak. Dneska bych toho náležitě využila, když už bych se ocitla s hezkým mužem v posteli. Vůbec by si na mě nemohl stěžovat- leda na to, že kvůli mně musel odejít po čtyřech.[velký smích] [velký smích] [velký smích]
Mně jde o to, aby evolucionisti přiznali svůj omyl a netahali za nos stamiliony lidí. Dokonce i věhlasný vědec Jared Diamond píše ve své knize Třetí šimpanz nesmysly. I on v ní tvrdí, že žena je monogamní a hledá živitele, kdežto muž je promiskuitní rozsévač, který hledá v sexu pestrost. V té knize neuvěřitelně zajímavým způsobem popisuje, jak se rozšířili Indiáni po Americe a jakým způsobem vyhubili všechny velké savce. Ale přitom by mi určitě nedokázal odpovědět na otázku, jakým způsobem vyhledávalo těch 50 původních Indiánů pestrost v tlupě, kde bylo 50 Indiánek. S kým byli promiskuitní? Snad ne s těmi monogamními Indiánkami? A ze 100 lidí se rozmnožilo 10 milionů Indiánů.

59575

6.7.2005 9:58

RE: Kalhotky zůstanou

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59575

Dneska bych toho náležitě využila, když už bych se ocitla s hezkým mužem v posteli. Vůbec by si na mě nemohl stěžovat- leda na to, že kvůli mně musel odejít po čtyřech.

Překvapujete, Jarmilo. [mrknutí jedním okem] Nicméně jsem přesvědčen, že občasná jednorázová nevěra vztahu prospívá. Pokud je to pouze několikrát do roka a s ochranou, nevidím v tom problém. [smích]

59955

3.7.2005 1:03

Kalhotky zůstanou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

"když jsem trpěla já, tak holt musel trpět i on"

Trp si sama [mrknutí jedním okem] Nas do sveho masochismu laskave nezatahuj [zahanbení]¨


Ja se obavam, ze slecny to NE zneuzivaji na zvasovani ceny a profitovani na svem "ne". Musi se uznat, ze to zvladate (az na ty drobne psychicke problemy) docela dobre a lip nez muzi. Asi jste na to stavene.

Ad. vernost holek - to zname. To znamena flirtovat ze vsim, co ma dve nohy a provokovat nas, abychom si vas "vic vazili", ze? To myslis? [oči v sloup]
Nevim, nevim, asi mi neco unika, ale stale si myslim ze pokud jsou kluci neverni tak je to primarne kvuli vasemu prehnanemu NE a ne proto, ze by meli potreby tak moc "rozesivat" sve seme, i kdyz urcite sklony tu bezpochyby jsou.
Ale za poukazovani na rozdili mezi pohlavimi neni fer nekoho nezyvat smejdem [mrknutí jedním okem]

59510

3.7.2005 9:29

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59510



Teď již dávno netrpím trodasi. [mrknutí jedním okem] A dnes již dívky neříkají přehnané NE- a stejně jsou jim kluci pořád nevěrní. Je to tím, že se po celém západním světě rozšířila lživá hypotéza, která se vydává za nezvratnou vědeckou teorii. Tato lež velmi poškodila vztahy mezi stamilióny mladých lidí, takže je přímo zločinná a jako dělaná na objednávku sexbyznysu a globálního konzumu. Moje dcera se teď přátelí s jedním rozvedeným mužem- a první co jí vysvětloval bylo, že muži jsou lovci a rozsévači, že za své chování nemohou, protože to mají v genech. Jenže jeho žena se s ním kvůli nevěře rozvedla, na jeho geny nebrala ohledy. Takových lživých, rádoby vědeckých ideologií již bylo rozšířeno v minulosti více a vždycky nadělali obrovskou škodu. Broca se svými malými ženskými mozky, Freud se svou ženskou závistí penisu, sociální darwinisti se svým bojem o život, kraniometrie se svým přeměřováním hlav- no a teď jsou to pro změnu evoluční biologové se svými geny. Lidská přirozenost závislá na genech ovšem neexistuje, ale lidé se ve velkém řídí ideologiemi, které jim nakukají do hlav sociální inženýři a manipulátoři davu-a proto je nazývám šmejdem.

59540

3.7.2005 14:38

RE: Kalhotky zůstanou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59540

Vidím, že vás myšlenka muže-rozsévače, který to má v genech, hluboce rozčílila. [mrknutí jedním okem] Jenomže zapomínáte, že ženy činí totéž - pouze nejsou tak otevřené jako muž, který to hned vybalí (a tím si pod sebou sám podtrhne koberec).

V ženském zahýbání je více pokrytectví a neupřímnosti, namlouvají samy sobě i okolí, že to bylo z velké lásky.

59565

3.7.2005 16:20

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59565

Mně vadí Vladimíre to, že evolucionisti rozšířili po světě lež, která omlouvá mužskou nevěru "vědecky". Tím zbavili muže pocitu viny z nevěry, necítí se za vztah odpovědni, a tak se kvůli potrhlým evolučním biologům vztahy mezi mladými lidmi rozpadají dnes ve velkém-společnost se příliš atomizuje na osamělé singls. Ve všem ostatním s Vámi souhlasím, ano ženy jsou velmi pokrytecké, neupřímné, atakdále, ale to je rovněž otázka výchovy a soudobé morálky, která ženy k takovému jednání tlačí, není to otázka genů.

59578

3.7.2005 17:04

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59578

No toto ? Pani Jarmilo, píšete: ano ženy jsou velmi pokrytecké, neupřímné, atakdále, ale to je rovněž otázka výchovy a soudobé morálky, která ženy k takovému jednání tlačí, není to otázka genů.

Když pominu fakt, že celá ta naše tzv. "euro-atlantická společnost", založená na veskrze prolhaném křesťanství, je pokřivená, pokrytecká a vylhaná, i potom musím ještě ženy vyčlenit zvláště a "pokritizovat" je extra !! Skutečně si nemyslím, že výchova v tak demoralizované společnosti nemá negativní vliv, jenže to jak na ženy, tak i samozřejmě na muže - tvoříme tu společnost přeci společně.

Ale skutečně rozum stojí v údivu nad obecnou strategií žen vůči mužům a je to dáno zejména a hlavně geneticky !!

Ženy jsou totiž do morku kosti sobecké a necitlivé a je to jen a pouze podivná uzance, že toto nenazýváme pravým jménem. A je to dáno přírodou, jenže smysl této sobeckosti, který zachovával rod kdysi v pralese, tak nyní je ve společnosti blahobytu neúčelně ženami zcela sprostě zneužíván pouze k jejich prospěchu.

Když to zhrnu do skratky - muži dobyvatelé jsou zesměšňováni a nakonec kriminalizováni, kdežto ženy provokatérky jsou vyvyšovány a málem slaveny.

59586

3.7.2005 17:20

RE: Kalhotky zůstanou

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 59586

Trosku tvrda slova [velký smích].
Zeny jsou nenapadnym(proto to snadno prehlizime) zpusobem odlisny od muzu, a proto prirozene voli jinou taktiku a strategii pro efektivni preziti.
Je to jiste zenska "nevyzpytatelnost", ktera nas muze vede k bitvam a obcas prohram. Diky Bohu za ni!Cini hru mnohem vice zabavnou a nepredvidatelnou!Zkoumani zenske taktiky i strategie je pro me zdrojem nekonecne zabavy a poteseni [cool].
Jsou mezi nimi nelitostne Lillith(jak vzrusujici je jejich krute odmitani a o co vetsi uspokojeni potom prinese jejich naproste podrobeni8)) a strazkyne domaciho krbu, ochotne shoret v plamenech a obetovat pro muze vse(jak prijemne pro dobyvatele vracet se do poklidne Oazy a naslouchat cinkotu nadobi pripravovane vecere 8)).
Ze jsou dnes "krute" zeny vyzdvihovany a dobyvatele "kriminalizovani"? Kolo historie se otaci ... jednou nahore, jednou dole. Jake krasne to dobrodruzstvi [cool]!

59590

3.7.2005 17:48

RE: Kalhotky zůstanou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59586

>Když to zhrnu do skratky - muži dobyvatelé jsou
>zesměšňováni a nakonec kriminalizováni, kdežto ženy
>provokatérky jsou vyvyšovány a málem slaveny.

Ano! Vidím to také tak.

59598

3.7.2005 17:51

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59586

Já nevím Petře, ale Vy ty své nářky nad sobectvím žen píšete příliš obecně, nic konkrétního jako příklad jste neuvedl. V čem jsou tak strašně sobecké? A jak Vás dokonce mohlo napadnout, že jejich sobectví je dáno geneticky? Vždyť ženské tělo i psychika jsou právě evolucí uzpůsobené k tomu, aby byly altruistické a nesobecké, nikoliv sobecké. Mají prsa, z kterých nemohoucí nemluvně pije ZADARMO mléko a mají psychiku uzpůsobenou k sebeobětování se. Pokud se Vám zdá, že jsou dnešní ženy příliš sobecké, pak je to vina současné společnosti a zejména vládnoucích mužů, kteří takovou společnost vytváří- neb ryba smrdí vždy od hlavy a nikdy jinak. A od té hlavy pak chytne zápach celé tělo. Prostě jestli je západní společnost poněkud jaksi zdegenerovaná a v rozkladu, pak je to vina těch vládců nahoře.
Taky nerozumím tomu- muž dobyvatel a žena provokatérka.[překvapení]

59600

3.7.2005 18:50

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59600

Každý žijeme a koukáme kolem, žejo. Mám známou, která má trochu náběh být umírněná feministka. Naše diskuse bývají k popukání, ačkoliv ...

Jednou jsem jí "zahnal do kouta" - strašně se rozčilovala, že jsou muži takoví arogantní samci. Zeptal jsem se jí s jistou provokací, jestli se jí to líbí? Samozřejmě nelíbilo - prý "myslíme jen na to ..". Řekl jsem jí (kdo chce kam, pomozme mu tam), že škoda, že nejsme manželé, že ani mi se to nelíbí a že bychom se hladce shodli. Akorát že škoda, neměli bychom děti.

Podivila se proč. Já ji na to, že mi to taky připadá strašná otrava, ten tělesný styk, ostatně stejně jako i ona určitě takto smýšlí. Že já jsem výhradně pro "tiché unylé zbožňování a uctívání ženy coby anděla", nanejvýš bych připustil takové sestersko-bratrské políbení - na Vánoce.

Ještě jsem to chvíli horlivě rozváděl, že je to hrozné, jak se ženy "šminkují a vonijou, kroutí zadky, provokativně oblékají atd. .." - no, sice jsem si dával bacha, abych se nesmál, ale nakonec mě stejně prokoukla, že si z ní dělám řiťť (otvor lásky na čtyři) a seřvala mě na dvě doby.

Paní Jarmilo, v tomto jsem výmluvný jako 100 Jehovistů - co Vám mám konkretizovat ?

59615

3.7.2005 19:07

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59615

Proč si myslím, že ženy jsou sobecké ? No a co Vy ? Myslíte si tedy, že nejsou ? Vy ženské si fakt myslíte, že když turecké přísloví říká, že "Do melounů a do žen není vidět", že fakticky do vás není vidět ?

Chápu, že když je muž zamilovaný, hormóny z něj udělají svého druhu blba a všichni takto "hormonálně odbavení blbové" se pak před dívkami svých snů předvádějí - asi jako tetřev hlušec - ten zblbne tak, že jakoby ohluchne.

No a dívky naších snů si pak vybírají z toho stádečka, maminky a tetičky radí ... ten vydělává, ten má firmu a toto a tamto, ten má doktorát ... A poradí taky - holka, pozor !! Dělej drahoty, nedej a nedej, ať dolízá .. A upusť slzičku a ať je zkrušený !!

A pak je ruka v rukávě, noha v nohávě, po slovensky pak "dačo vo volačom !!" [smích] - ale nedej bože ukázat se, že výběr nedopadl na 110% !! Což je pouze v 99 případech ze sta. To je potom keců - to Franta, Karel, Lojza (prostě nakonec úplně všichni !!) ti se starají o rodinu, to je úplně jiné .. bla bla bla . Proč jen já jsem neposlechla maminku ...

Neznáte ??

Ale pozor - toto vše jsem nezažil na své kůži .... nýbrž jenom zčásti - ostatní odpozoroval .. [cool]

59619

3.7.2005 19:50

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59619

No to o tom sobectví žen Petře zase neznám. Já jsem si svého muže vzala z lásky a to že byl doslova chudý jak kostelní myš mi vůbec nevadilo. Přiženil se ke mně do mého bytu a dodnes spolu žijeme a budeme žít dál- jak se říká v pohádkách, šťastně až do smrti. V tomtéž nesobeckém duchu jsme vychovaly i dvě naše dcery- ony mají ale smůlu, nevědí, co si mají v tak cynickém a sobeckém světě mužů počít. Prostě u lidí je všechno v kultuře, nikoliv v genech a jak je kdo v raném dětství vychován, takový holt je.

59625

3.7.2005 19:42

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59615

No, pane Petře, jestli je pro Vás otvor lásky na čtyři to, co jste uvedl, tak už se spolu my dva nemáme o čem moc bavit. Platí ten otvor lásky pro Vás i u mužů? [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Mně se naopak strašně líbí, když muži myslí jen na to...Ale pochopitelně jen v souvsilosti se mnou, nikoliv s konkurentkami.Tiché, unylé zbožňování není nic pro mě, no asi to bude tím, že nejsem žádná umírněná feministka. [velký smích]

59624

5.7.2005 12:17

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59624

[chechtot] [chechtot]

Měla jste se objevit i vedle na "hovorech o teplých", myslím, že by byla sranda !! Neberete doufám všechny ty moje výkřiky v rámci "zanícené diskuse" na stopro vážně ?!? [smích]

59802

3.7.2005 19:19

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59600

A zcela vážně - žena je absolutní sobec a je to dáno geneticky pro zachování rodu. Je to pravda zabaleno do určitých typicky ženských postojů, což to sobectví pro dobu "míru" milosrdně halí.

Je to dáno proto, že žena = matka v okamžiku, kdy má děti, okamžitě přenese veškerý zájem na ně a v případě nutnosti by svého muže klidně obětovala. Jako včely trubce - je již k ničemu. Pokud makají a snášejí k nám - rozuměj "ke mě a dětem" - pak v pořádku. Ale již v žebříčku hodnot skoro nejsou vidět.

Pravda, civilizace to trochu ohladila, tyto vzorce chování. Ale je to na dlouhou řeč, to se tady nedá vysvětlit. Plyne z toho i absolutní bezcitnost žen, což asi ženy vytočí !! Chápu - pravda se nikomu nelíbí. Je ale nutno to vidět v komplexu - muž má jedinou šanci zaobírat se dětmi a tak se zachránit. Ale nežehrám - já to studoval, vím o co jde - tedy nebrání mi to nijak v životě. Vlastně to na mě není vidět. [smích]

59623

3.7.2005 19:57

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59623

Prostě plácáte Petře nesmysly. Jakmile na mě jde někdo u lidí s geny- že mají vrozeno to a hento, naskočí mi kopřivka. problémem evolucionistů je, že posuzují člověka pořád jako zvíře, ovládané geny. Jenže je to jinak. Člověk je jako motýl, který se proměnil z housenky- zvířete. Housenka- zvíře byla ovládána geny, ale člověk- motýl se může volně a libovolně pohybovat všemi směry, neboť se řídí svým rozumem a kulturou. Člověka víc ovlivní to, co bylo do něho vtištěno, naprogramováno v raném dětství, nikoliv zvířecí geny.

59626

4.7.2005 18:50

RE: Kalhotky zůstanou

Misu 193.?.?.?

Reakce na 59626

Nemohu s vami souhlasit. Podle me nas geny ovlivnuji mnohem vice, nez si jsme ochotni predstavit. A jenom nase inteligence a vychova je drzi plus minus na uzde. A nejde jenom o sex, treba takove tema muzi a valka... Vzpominate na Fanfana Tulipana? '...zeny nebyly upejpave a muzi se venovali sve nejvetsi zabave, totiz valce...'
A ze jsou zeny potvory, to lze lehce vypozorovat v jakemkoliv zenskem kolektivu. Tech naschvalu, postranniho pomlouvani - neuprimnych usmevu a pochval... V muzskem kolektivu, nebo tam, kde je prevaha muzu, toto neni, nebo alespon ne v takove mire. Toto mam od nekolika znamych zen i od sve manzelky, takze to je pohled "zenskym okem", nikoliv muzskym...

59723

5.7.2005 9:08

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59723

V tom je právě ten vtip Misu, že lidský rozum a výchova drží "zvířecí" geny na uzdě- a to tak, že velmi. Kdyby tomu tak nebylo, vrátili bychom se zpět k nevázané bonobí sexualitě, kde kdekdo šuká s kdekým.( i když současná výchova v poslední době k takovému stavu spěje)
Vzhled muže prozrazuje, čím byl v minulosti- mírumilovný tvor. Není o mnoho větší než žena (např. gorilí samec je dvojnásobný, proto má harémové sklony a bojuje s jinými samci) a nemá na sobě vůbec žádné zbraně, dokonce i chrup má stejný jako žena! Nemá ani větší špičáky, jako je má samec šimpanzů bonobo, který je přitom rovněž velmi mírumilovný. Představte si tu situaci: z Afriky vyjde skupinka 100 moderních lidí a má před sebou celý, širý prázdný svět. Proč by měli hubit neandertálce? Kvůli majetku? Nikdo žádný majetek neměl. V těch obvrovských neobydlených končinách se stačilo posunout jen o kus dál, nikdo s nikým neměl důvod válčit, příroda k tomu člověka ani fyzicky neuzpůsobila.

59788

4.7.2005 20:10

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59626

Mi říkáte, že plácám nesmysly a přitom z téhož právě Vás usvědčují fakta !! Nechci se hádat, natož o zrovna takové pro mě ne zcela nejzajímavější tématice.

Nicméně - patrně by jste se divila, kdyby jste skutečně odborně "nakoukla" do této problematiky. Řadu svých vyjádření by jste dobrovolně vzala potom zpět. Ale znovu - nechci se hádat, není to pro mě zajímavé téma.

Ovšem jedno ještě musím zdůraznit - nejsem evolucionista ani omylem ! Čímž není ovšem řečeno nic o tom, zda je něco dáno geneticky či nikoliv, s tím problematika evoluce/kreace nesouvisí. Každý jedinec je od samotného početí předurčen podstatně více, než by se zdálo a Vy, jelikož patrně patříte k "velmi lehce elegantně poletujícím motýlkům", si to zřejmě vůbec nepřipouštíte !

59731

4.7.2005 20:33

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59626

Nezlobte se, musím zareagovat ještě jednou. Rozležela se mi totiž v hlavě tato vaše myšlenka : ...neboť se řídí svým rozumem a kulturou. Člověka víc ovlivní to, co bylo do něho vtištěno, naprogramováno v raném dětství, nikoliv zvířecí geny.


To by jste patrně měla patřičně tvrdě uplatnit v diskusi o homosexualitě - je možno totiž z toho vyvodit, že si ti gaylesbi prostě vymýšlejí a jsou to prostě a jednoduše neomluvitelní zvrhlíci a zhýralci.

No a potom - musím se skutečně vážně zeptat - Vy máte v tomto nějaké odborné znalosti, nebo si to jen tak prostě myslíte ? Já jen pro pořádek.

59737

5.7.2005 9:12

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59737


Na rozdíl od Vás Petře mě téma vznik člověka nesmírně zajímá- nejméně 10 let. Abych Vás uklidnila, nepatřím k lehce elegantně poletujícím motýlkům, jsem 28 let vdaná za jednoho muže. Pochopitelně, že vrozená predispozice jako je homosexualita, nebo třeba leváctví se vytvoří již při vývoji plodu v břiše, takže tohle se nedá ovlivnit, jako se nedá ovlivnit vzhled narozeného člověka. Mé odborné znalosti jsou samostudiem na takové úrovni, že jsem zahnala do kouta v internetové diskusi i jednoho nejmenovaného biologa-profesora. Dokázala jsem mu, že tam, kde ve zvířecí tlupě existuje dvojitá hierarchie (samčí a samičí), tam nemůže vzniknout monogamní párování jako třeba u ptáků, nebo u gibbonů, kteří nežijí v tlupách, ale osaměle a teritoriálně. Abych to shrnula:Zvířecí minulost člověka je vysoce promiskuitní, dokonce i jako moderní člověk byl též stále velmi promiskuitní. Párování do pevnějších svazků je evolučně velmi mladé, trvá jen asi tak 10 tisíc let. Vzniklo v době, kdy se sběračsko-lovecké kmeny usazovaly a zakládaly zemědělství. Tehdy se poprvé vyplatilo mužům a ženám žít v dočasně monogamních párových svazcích, nikoliv tedy celoživotních, jak se domnívají potrhlí evolucionisti.

59789

6.7.2005 4:32

RE: Kalhotky zůstanou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 59789

takze tim, ze jste 28 let vdana jste vlastne podle vasich znalosti potrhla, jestli dobre rozumim, neverite, ze clovek je zvire, ze tedy jeho geny stejne jako zvirteti urcuji cestu zivotem. No snad snesete jiny nazor nez vas, i kdyz ten vas 10 let studujete a davate na zadek doktorum. [oči v sloup]

59933

3.7.2005 18:57

RE: Kalhotky zůstanou

Had 81.?.?.?

Reakce na 59586

>Ženy jsou totiž do morku kosti sobecké a necitlivé a je to jen a >pouze podivná uzance, že toto nenazýváme pravým jménem.
Hmm, nezdá se mi, že by lidé-muži byli tak nesobečtí a citliví v protikladu k lidem-ženám.
Jestli to náhodou nebude 1:1 s nějakými převažujícími specifiky, které zase vyvěrají z individuálnosti člověků.
Prostě - tato generalizace není z mého pohledu vůbec přesná. A pravým jménem toho nenazýváme mnohem více, jak Jste sám několikráte správně napsal. Proč tedy najednou ten svižný a jednolitý nátěr na jednu skupinu lidí? [překvapení]

59617

5.7.2005 12:25

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59617

Hm, já jsem popsal charakteristiky tak, jak jsou, nehodnotil jsem, že to je špatné. Ale jedna věc špatná je - jestliže mužům je vyčítána jejich "mužská agresivita" coby v dnešní společnosti již nefunkční aspekt mužských funkcí a je prakticky i kriminalizována (harašení), měla by stejně být jako nyní již nefunkční stejně tak pojmenována ženská necitelnost a sobectví, což ale rovněž je dědictví z dob pradávných.

Jenže nikoliv, z tohoto ženského pokrytectví se naopak dělá přednost - tedy tomuto nerozumím. Ale jinak - jsem již lehce postarší člověk a vůbec mě to jinak nevzrušuje tyto problémy. Mladí ať si to vyřídí sami jak chcou. [cool]

59803

5.7.2005 12:55

RE: Kalhotky zůstanou

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 59803

No jo pane Gajdos, Vy jste treba za vodou, ale ja mam stale jeste pocit, ze se svet toci kolem zenskeho prirozeni, a kdyz tak vylezu ven do te zmeti minisukenek tak mi z toho jde hlava kolem...

59806

5.7.2005 19:27

RE: Kalhotky zůstanou

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59806

>kdyz tak vylezu ven do te zmeti minisukenek tak mi z toho
>jde hlava kolem...
Pavle
Bud rad za ty dary a at ti to zustane takto pekne az do senility.[cool]

59857

5.7.2005 21:15

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59806

Toho pana Gajdoše Vám velkomyslně odpouštím. [smích]

Jo jo, točí se to kolem něj, to máte pravdu, přitom je to jen kousek počůraného masa.

Zase tak úplně za vodou nejsem, totiž nikde není záruka, že člověk nezpitomí v jákemkoliv věku.

Pánbiček si to vymyslel móóc rafinovaně. Dobře si nás pojistil, aby jsme mu nevymřeli dříve, než se dostaví na Poslední soud.

59874

3.7.2005 19:13

RE: Kalhotky zůstanou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 59586

Gratulace, nenapsal bych to lepe [mrknutí jedním okem] [vyplazený jazyk]

59622

3.7.2005 17:21

RE: Kalhotky zůstanou

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59578

Zdravim pani Jarmilo. Ja osobne stavim zeny i muze na stejnou uroven, co se tyce spolecneho souziti. Vsichni mame "za usima", nejakou tu nezbedovinu [smích]. Taktez se v manzelstvi rikavalo, ze to, co NEMA !! muz a nebo zena ( manzel, nebo manzelka ) doma, hleda venku. Je to jednoduzsi i pohodlnejsi a utuzuje to pry i manzelstvi, ale nemusi to byt i podminkou. Musi ale u toho byt, ze "co oci nevidi, to srdce neboli". Doufam pani Jarmilo, ze jste vse patricne pochopila [velký smích]

59591

3.7.2005 18:02

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59591


Já myslím pane Lev, že jsem vše patřičně pochopila, prostě své manželce zahýbáte.[oči v sloup] Ale já to neodsuzuju, nevěra byla, je a bude. V dnešní společnosti jde ale o něco jiného. Já nevím, jaké je to v Americe nebo Kanadě, ale v Evropě je to tak, že se muži nechtějí ženit a ženy vdávat. Mladí muži si mohou sex koupit na každém rohu, takže se kvůli tomu nemusí ženit jako kdysi a také nemíní někomu dělat hloupého živitele, kterému manželka zahýbá, aby získala lepší geny (to je ta evoluční teorie). A mladé ženy se zas nechtějí vdávat proto, protože netouží po tom, dělat někomu domácí služku, zatímco on si souloží všude jinde, jenom ne doma. Doma je pak otrávený a povinný sex s manželkou ho nebaví.

59603

3.7.2005 18:30

RE: Kalhotky zůstanou

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59603

Ne ne ne, pani Jarmilo, tak to doslova neni. Kdyz je doma, v manzelskem souziti dostatecna harmonie, neni nutne byt neverny. Toto plati pro obe pohlavi.

Musim se smutkem v ocich priznat, ze byla skutecne hodne dano vice prav dnesnim zenam a ty "vychytrale", toho setsakramentsky vyuzivaji, hlavne financne. Priklad: sexualni harasment, i nevera a taktez vyprovokuji sveho partnera, nekdy "jedovatym" jazyckem, no a takto vyprovokovany partner, se sve partnerky jen fysicky jemne dotkne a uz a nebo vetsinou, je odvaden policii v poutech. A jeste jine a jine nevyhody, s kteryma se dnes MUSI !! vyrovnavat dnesni, diskriminovany bily muz v teto "vyvinute" civilizovane spolecnosti. Hlavne si ale nesmime stezovat. [cool]

59611

3.7.2005 20:06

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59611

pane Lev, já nevím v které zemi žijete. Pokud v Americe, tak asi Vaše nářky mají své oprávnění. Amerika je tím pověstná, prý je to země právníků. Ale tady v Česku je vše při starém. Tady je muž odváděn v poutech, až když svou manželku utýrá a zabije. A sexuální harašení u nás? To platí, až když muž evidentně ženu znásilní. [zmaten] Však jsme tu měli aféru s katarským princem, který si objednával od kuplířek 14 leté holčičky do bytu a platil jim za sex. A reakce na Psu? Chudák princ, za všechno mohou ty čtrnáctileté kurvičky odchycené na ulici. (co na tom, že jsou nezletilé a zákonem chráněné)

59628

3.7.2005 17:55

RE: Kalhotky zůstanou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59578

>Mně vadí Vladimíre to, že evolucionisti rozšířili po
>světě lež, která omlouvá mužskou nevěru "vědecky".

Jaká lež? A jaká "vědecká" omluva. To jste nějak špatně pochopila. Vytáhla jste si z toho to nejhorší a teď nám to mlátíte o hlavu. To vysvětlení mužského chování není myšleno jako omluva nevěry. To vy jste to tak pojala.

Podívejte se na zbytek přírody. Každý organismus má v sobě zakódován příkaz přírody šířit své geny. Od bakterie počínaje přes housenky, rostliny, opice až k lidem. To, že to řekli, není žádná omluva nevěry.

I když - jak tak nad tím přemýšlím - začínám čuchat další kulišárnu feministického pojetí světa. Je totiž fakt sprosté tvrdit, že to je jen u chlapů. Ženy mají tutéž potřebu šířit své geny, jako chlapi.

59601

3.7.2005 18:23

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59601


Vladimíre, četl jste od těch evolucionistů něco? Kdybyste si přečetl, jaké nesmysly tvrdí, jsem si jista, že byste mi dal za pravdu. Tady v Česku je jejich učení tak zažrané pod kůži všem mužům, že všichni do jednoho se hned vytasí s tím, že jsou rozsévači, takže nemohou za to, když střídají ženské jak ponožky, přestože mají zrovna vážnou známost. Psali to přece tolikrát v novinách a tvrdí to i sexuolog Weiss- tak to musí být pravda.
To se mi stalo na Psu, že jsem na tohle téma diskutovala s nějakým chlapem a on mi pořád říkal, že lidé sice žijí v monogamii jako ptáci, ale muži mají tu svou promiskuitní rozsévací mánii za kterou nemohou, páč je to geneticky. Já jsem mu tvrdila, že kdyby mě společnost za mé promiskuitní sklony-rovněž nadělené přírodou- nemlátila od samého narození po hlavě, ale naopak mě za to chválila stejně jako muže, tak bych byla tak promiskuitní, že by se sakra divil. A když jsem mu řekla- na ptáky se vykašlete, člověk pochází z promiskuitních savců jako třeba šimpanz bonobo, tak už se odmítl se mnou dál bavit. A víte kdo to byl? Biolog profesor Zrzavý, co píše o evoluci knihy.[zmaten]


59607

4.7.2005 6:44

RE: Kalhotky zůstanou

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 59607

>To se mi stalo na Psu, že jsem na tohle téma diskutovala
>s nějakým chlapem a on mi pořád říkal, že lidé sice
>žijí v monogamii jako ptáci,...
>A víte kdo to byl? Biolog
>profesor Zrzavý, co píše o evoluci knihy.[zmaten]

Mno, já jsem se do toho nechtěl míchat, paní Jarmilo, i když jsem měl párkrát cukání si s Vámi zasouhlasit a ocenit Vaši argumentaci. Ovšem to prohlášení o monogamii ptáků biologa Zrzavého nejde přejít. To si u nás jednou jeden farmář koupil nového chovného kohouta a druhý den ráno se jde podívat, jak si vede v kurníku. Všech sto slepic se usmívá. Druhý den vyjde na dvůr a vidí, že se usmívá sto slepic a padesát kachen. Třetí den se usmívá sto slepic, padesát kachen a třicet hus, ale po kohoutovi ani vidu ani slechu. (Mno a teď v tom nejnapínavějším to musím rozdělit na pokračování.)

59669

4.7.2005 7:25

RE: Kalhotky zůstanou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 59669

(pokračování 1)
jo, tak všecko samičí pohlaví na dvoře se usmívá, kohout nikde a za stodolou krouží hejno supů (mno, pro ty, kteří to snad ještě nikdy neslyšeli a nedomysleli si konec, to dopovídám). Farmář, jat zlou předtuchou běží za stodolu a tam vidí ležet na zádech, křídla nehybně rozhozena, kohouta. "No, tak to vidíš, ušoustal ses k smrti, ty jeden nadrženej rozsévači," smutně si posteskl farmář. "Psst," zasyčel na něj kohout, "a běž do hajzlu, ať mi je nevodplašíš," a mrknul směrem k hejnu kroužících supů.

Mno, tak v přírodě je monogamie hrozně vzácná věc, existuje-li mimo mysliveckou latinu vůbec. Jediný věruhodný případ, který znám je jedna mořská ryba, která má mrňavého samečka přirostlého u urogenitálního otvoru, takže jí nemůže zahybat. Značně perverzní je monogamie u samců některých pabouků, kde samička po sexuálním aktu samečka zbaští. Jepicím zase na mimomanželský sex nestačí čas (a mně zase nestačí místo, abych se dostal k pointě, tak tedy pokračování).

59673

7.7.2005 3:28

RE: Kalhotky zůstanou

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59673

Jo jo , takova Black Widow (cerna vdova)je svinstvo a kdyz kousne tak to pekne boli a muze vas dostat i do marnice .

60116

4.7.2005 7:58

RE: Kalhotky zůstanou

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 59669

(pokračování 2).

Tak ta pointa je, jak to tady už jinými slovy shrnula paní Jarmila: jednání moderního člověka je řízeno především rozumem a indoktrinací - na rozdíl od ostatních živočichů, jejichž aktivita je řízena převážně pudy a jinými chemickými reakcemi. Stručně, lidé šoustají nejčastěji pro potěšení, někteří z povinnosti nebo pro peníze nebo pro kariéru; zvířata jenom v době ovulace (až na velmi vzácné vyjimky) a rozhoduje tedy organismus samičky, zda bude dneska na naší ulici svátek anebo půst - i kdyby byl samec geneticky sexuálni stachanovec. A tak tomu bylo i u primitivního člověka a šoustání kdykoliv a s kýmkoliv je až výdobytek lidského pokroku - i když se vývoj ubíral a ubírá všelijakými cestami a stezkami.

59676

4.7.2005 21:55

RE: Kalhotky zůstanou

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 59601

>Podívejte se na zbytek přírody. Každý organismus má v
>sobě zakódován příkaz přírody šířit své geny...
>Je totiž fakt sprosté tvrdit, že to je jen u chlapů.
>Ženy mají tutéž potřebu šířit své geny, jako
>chlapi.
Mno, na tom nen nic sprostého, zvlášť když se na to díváme jako na přírodu. Biologicky vzato, ženy mají tu potřebu jen asi tak dva dny v měsíci a po přechodu už vůbec ne. Člověčí samci, zase jen z biologického hlediska, mají tu potřebu jenom když je kolem žena, navoněná feromóny. Mno, ale protože moderní člověk má zdegenerovaný čich, tak jsou ty feromóny nahražovány jinými, umělými rajcovadly a dochází tak k nejrůznějším omylům.

59754

4.7.2005 22:16

RE: Kalhotky zůstanou

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59754

Mno, ale protože moderní člověk má zdegenerovaný čich, tak jsou ty feromóny nahražovány jinými, umělými rajcovadly a dochází tak k nejrůznějším omylům.
_________________________________________________

[chechtot] [chechtot] To se proste neda cist !! smichy [pláč] Ja nevim pane Taborsky, ale asi vytvorim z Vasich prispevku ( s Vasim svolenim pochopitelne [chechtot] ) vypisy a utvorim z toho knihu "dobrych anekdot a napadu". To nema proste chybu [chechtot]


59755

5.7.2005 7:37

RE: Kalhotky zůstanou

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 59755

>Mno, ale protože moderní člověk má zdegenerovaný
>čich, tak jsou ty feromóny nahražovány jinými,
>umělými rajcovadly a dochází tak k nejrůznějším
>omylům.

>_________________________________________________
>
>[chechtot] [chechtot] To se proste neda cist !!

No to tedy opravdu ne.

smichy [pláč] Ja nevim
>pane Taborsky, ale asi vytvorim z Vasich prispevku ( s Vasim
>svolenim pochopitelne [chechtot] ) vypisy a utvorim z toho
>knihu "dobrych anekdot a napadu". To nema proste chybu [chechtot]

No jo no, to se neda nic delat.

59785

3.7.2005 17:07

RE: Kalhotky zůstanou

Had 81.?.?.?

Reakce na 59565

>že to bylo z velké lásky.
Ano - konečně to někdo nazval výrazivem, jež všichni používáme a šikovně [zmaten] maskujeme... LÁSKA ... che.. [velký smích] o kopulaci se jedná hlavně!

Jó, láska ... to si vzpomínám na jednoho mladíka, věřícího protestanta, jenž pod tlakem svého ptáčka na jedné straně a církevnických rozkazů (jež chápal ve svém zápalu velmi radikálně neústupně) na straně druhé byl vehnán do rozhodnutí v čerstvých 19 letech se oženit.
Jelikož si měl brát moji sestru a finanční a bytová situace naší rodiny a jeho nebyla tou dobou nikterak valná, zajímalo mě, jak bude řešit praktické kroky obživy, bydlení a vůbec všelijaké ty nepříjemné ,nedůležité pitomosti související s "láskou". Odpovědi typu "Pán se o nás postará" mě kupodivu neuklidnily, zvláště když bylo pravděpodobné, že tou dobou by situace spěla k tomu, abych v zachování psychického zdraví matky našeho rodu nějak přispíval právě na ty praktické malichernosti.
Tak jsem se otravně s neméně radikální neústupností ptal dále:" A proč se vlastně chceš ženit?"
Na odpověď:"Pán mi to ukázal a řekl", jsem začal cholericky řvát, že nikoliv Pán, ale jeho pinďour mu diktuje takové kraviny a bylo by lepší, kdyby si někde v klídku a pohodě zašpásovali a Pán by mu jistě dal pokoj, aby se hnal do průseru a strhával tam i druhé atd.
No, psychickou rovnáváhu jsem tímto výstupem rozhoupal nejen u matky rodu našeho, ale samozřejmě všech zúčastněných a ze svatby nějak i díky této estrádě sešlo.
Přispělo toto vše určitou měrou k tomu, že má sestra přece jen nějak prokoukla "lásku" a "diktát Pána" a začala se pohybovat po nějaké době životem mnohem samostatněji, praktičtěji apod.

Takže jsou dva extrémy: na jedné straně prudérie, která je často podložena blekotáním církevnických představitelů a pramení z pokřiveného chápání sexu a na druhé straně sexování každého s každým, jež je často právě vzdornou reakcí na prudérii a blbá tabu.


Pokud někdo najde rozumný kompromis, je na tom docela dobře.
Pokud se najdou dva, jež si v životě vystačí jak v sexu, tak i celém soužití bez přetvářky a podvádění - to je vzácná pohádka.

59587

3.7.2005 12:45

Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Ach jo, už se tu zase neobjevilo mé povídání. V tom případě nemohu odpovědět ani idealistovi, protože by pan Stwora jistě usoudil, že zase kecám nesmysly. [naštvaný]
Tak to je konec, už sem opravdu, ale opravdu nikdy nepřispěju. A ten černoch se mi taky nelíbí! [naštvaný] [naštvaný]

59550

3.7.2005 14:32

RE: Kalhotky zůstanou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59550

Jarmilo, my tady nesedíme 24 hodin denně. Já také někdy spím. [smích]

59564

3.7.2005 14:02

Kalhotky zůstanou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Idealista - ha! [velký smích] Nate uplnou pravdu, ja si tedka zrovna vzpomnel, ze podobne femdom (female domination) tyrani muzu - cize rozdrazdit na maximum a pak nic [pláč] - se dokonce praktikuje v SM (spravne spis by se melo rikat BDSM, ale tuhle zkratku jenz pridava i Bondage a Domintion malo-kdo z normalnich zna) praxi a dokonce ma vlastni nazev:

tease and denial
(pro neanglofily a nezvrhliky - vydrazdit a zamezit vyvrcholeni)

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Gratulujeme tedy, Jarmilo, k vasi prvni BDSM praxi [velký smích] Dominky jsou pry zadane, takze hrrr do toho [mrknutí jedním okem] Muzete na tom hodne vydelat a docela pohodlne - vklady pro to mate [smích] Rovnez Dominy s klienty nesoulozi, pokud nechteji, coz vam bude zcela jiste i v dlouhodobe perspektive vyhovovat [chechtot] [mrknutí jedním okem] [chechtot]


PS. no ano, prispevek je popichujici, ale prosim - opravdu jsem nemohl oddolat a fakta jsou uvedena pravdive [smích] [velký smích] Googlem si to muzete potvrdit [mrknutí jedním okem]

59560

3.7.2005 16:28

RE: Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 59560

No, trodasi, Váš příspěvek jsem skutečně pojmula jako popichující. Ale mýlíte se, pokud mě považujete za dominantní týpek. Ráda bych, ale není tomu tak. Jsem od narození, čili od přírody plachá a nesmělá. Snad až do 40 let jsem se při každé příležitosti červenala, což mě hrozně štvalo. Ale teď už jsem konečně otrlá, už se nečervenám. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

59581

3.7.2005 18:37

RE: Kalhotky zůstanou

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59581

> Snad až
>do 40 let jsem se při každé příležitosti červenala,
>což mě hrozně štvalo. Ale teď už jsem konečně
>otrlá, už se nečervenám. [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Jarmilo
Je mi jasne, ze uz mate jasno. Tak to ma byt a tento vek by Vam mel prinest to nejsladsi zakousnuti se do stavnateho sexovoce. [mrknutí jedním okem]
Takze radej zapomente na krivdy a soustredte se na to nejhlavnejsi a to je ukazat dceram, jak se to vse ma tocit. Zenske to maj trochu tezsi, protoze staci, aby zapasily s nejakou mensi telesnou "nedokonalosti" a jejich koncentrace na tyto kravinky jim veme tolik energie, ze pak zacnou delat zbytecne chyby, kterych supersamci radi vyuzivaji.A maji recht. I ten supersamec hleda jen tu hvezdu nejzarivejsi, proc by teda mel ztracet cas s pitomou nanou, ktera si ani neni vedoma, ze jedine byt ta prvni znamena mit toho prvniho, nejlepsiho, nejuzasnejsiho...
A zacal bych kontrolou jejich chuze a drzeni tela. Kdyz tam to bude na jednicku, ostatni pujde mnohem jednodusejc. Ale naopak?...Muze to byt kralovna krasy s cervenym diplomem, ale kdyz vedle supersamce pujde ta, ktera se poradne ani chodit nenaucila ( a ono to jde ), tak at hleda borca z druhe, nebo treti ligy. Tam jsou prave ti, kteri mysli pouze ocasem, ale to srdce a dusi ji nikdy nedaji. Supersamec umi vse.

A co holky? Makaj na sobe?...Po vsech strankach, pokud mozno? - Na to neodpovidejte.Po tom nikomu nic neni [cool]

59613

3.7.2005 18:46

RE: Kalhotky zůstanou

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59613

Ideale, mate u me palec me dlane nahore. To co jste zde uvedl, mi hodne imponuje a je pravdou, ze takove veci se maji brat striktne od Maticky prirody a "votom to prave je" ! Slava samcum - Lev [velký smích]

59614

3.7.2005 18:59

RE: Kalhotky zůstanou

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59614

>! Slava samcum
AT KALHOTKY NEZUSTANOU ! [smích] [překvapení] [vyplazený jazyk] [cool]

59618

3.7.2005 19:10

Kalhotky zůstanou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jarmila: "Mají prsa, z kterých nemohoucí nemluvně pije ZADARMO mléko a mají psychiku uzpůsobenou k sebeobětování se."

Ehm?! [překvapení] Kam se podela laska materska a laska k potomkovi? Pry - ZADARMO mleko pije [překvapení]
Tak to je teda uz i na me moc [zahanbení]

Nejvyssi cas si ochocit nejake jine zviratko, tyhle "tzv. zeny" se moc neosvedcily... Vsechno prekladaji na penize, to je des [zahanbení]

59621

5.7.2005 15:53

Kalhotky zůstanou

Zajic 216.?.?.?

Pribehl pomocnik ke Stvoriteli (ne Stworovi) a rika: God, muzi nemaji zajem, ti Tvoji lide vymiraji! God rika, posledni moznost - vezmi tento svazek nervu a namontuj to muzum na ocas. Pomocnik rika - to je ale sila, vzdyt je to skoro na infarkt a o nicem jinem nebudou nikdy myslet. Neda se svitit, odpovedel God.
Zenam misto silne davky nervu dal God rozumne matersky instinct.
Proto, na nestesti, svobodne zeny logicky pouziji sexu odlakat zenateho muze. Muz se zene jako das, jo to bude jiny zivot. Backoru, jednou chycen, sex se vypari, zustanou jenom deti z rozbitych rodin. Skoda ze si to muzi neuvedomuji. Jo, neda se svitit.

59825

5.7.2005 23:43

Kalhotky zůstanou

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Sem se nakonec rozhodnul taky pripsat , musel to bejt nakej blbec kdyz si myslel ze kalhotky zustanou ..... , ja kdyz slo vo hezkou devu ktera byla rozrajcovana jak rozpaleny kamna a moc chtela sem vzdycky ty kalhotky pri stahovani jako spravnej samec abych to uz kvuli ni moc nenatahoval velkym fofrem rozsapal ....... [chechtot]

59907

6.7.2005 22:27

Kalhotky zůstanou

Jarmila 85.?.?.?

No tak ještě přidám na závěr ještě jednu historku o mučení chlapů. To jsem šla z tanečních s Vaškem a on mi říkal, že mě miluje. Ale já mu říkala, že mu nevěřím. A on že je to pravda, že mi to dokáže- že by třeba kvůli mě přespal sám v lese, kterým jsme právě šli. No tak já, že jo. Ale on se začal vymlouvat, že se nemá čím přikrýt. No tak já jsem mu řekla, že mu pujčim svůj kabát. Tak jsem svlékla kabát, on ulehl v lese a já jsem běžela domů v lednu přes celé město v silonových šatičkách. Přiběhla jsem domů, oblékla si teplou bundu a běžela zpátky do lesa za Vaškem. Skutečně tam ležel, drkotal zubama a byl zmrzlý- no já nevím jako co. Tak jsem ho vysvobodila, ale stejně z toho nic nebylo, neb nebyl můj typ. [oči v sloup]

60054

18.7.2006 21:39

Kto si vie veci zariadit,

Erik 217.?.?.?

ten si ich aj zariadi podla svojho. Pre ostatnych zostanu iba odrobinky, ale to je uz ich problem. Nikto ich za ich "dobrotu" neodmeni, lebo nikoho ineho ani nieto. Ani tu, ani tam.

110833

22.3.2007 20:14

tanecni

Nilien 62.?.?.?

tak to jsi ho holt nemela provokovat... [mrknutí jedním okem] a kdyz uz, tak je to spravnej chlap a zaslouzil by si aspon hooooodne velkou pusu [vyplazený jazyk]

131466

Příspěvků: 67

02.07. 07:36 Krakonos CDN  Kalhotky zůstanou
02.07. 08:28 Pavel -Čert- Němec  Kalhotky zůstanou
02.07. 11:49 Jiří Šatánek  RE: Kalhotky zůstanou
02.07. 19:18 trodas  Kalhotky zůstanou
02.07. 20:21 Jarmila  Kalhotky zůstanou
02.07. 22:18 trodas  Kalhotky zůstanou
02.07. 22:35 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
02.07. 22:41 Vladimír Stwora  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 09:14 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 02:19 Trkl  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 11:41 Idealista  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 16:10 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
06.07. 09:58 Modráček  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 01:03 trodas  Kalhotky zůstanou
03.07. 09:29 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 14:38 Vladimír Stwora  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 16:20 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 17:04 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 17:20 Jiří Šatánek  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 17:48 Vladimír Stwora  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 17:51 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 18:50 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 19:07 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 19:50 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 19:42 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
05.07. 12:17 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 19:19 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 19:57 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
04.07. 18:50 Misu  RE: Kalhotky zůstanou
05.07. 09:08 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
04.07. 20:10 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
04.07. 20:33 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
05.07. 09:12 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
06.07. 04:32 Vcelicka  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 18:57 Had  RE: Kalhotky zůstanou
05.07. 12:25 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
05.07. 12:55 Pavel -Čert- Němec  RE: Kalhotky zůstanou
05.07. 19:27 Idealista  RE: Kalhotky zůstanou
05.07. 21:15 Petr Gejdoš  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 19:13 trodas  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 17:21 Lev  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 18:02 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 18:30 Lev  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 20:06 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 17:55 Vladimír Stwora  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 18:23 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
04.07. 06:44 Jiří Táborský  RE: Kalhotky zůstanou
04.07. 07:25  RE: Kalhotky zůstanou
07.07. 03:28 Krakonos CDN  RE: Kalhotky zůstanou
04.07. 07:58 Jiří Táborský  RE: Kalhotky zůstanou
04.07. 21:55 Jiří Táborský  RE: Kalhotky zůstanou
04.07. 22:16 Lev  RE: Kalhotky zůstanou
05.07. 07:37 Ben Hur  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 17:07 Had  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 12:45 Jarmila  Kalhotky zůstanou
03.07. 14:32 Vladimír Stwora  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 14:02 trodas  Kalhotky zůstanou
03.07. 16:28 Jarmila  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 18:37 Idealista  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 18:46 Lev  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 18:59 Idealista  RE: Kalhotky zůstanou
03.07. 19:10 trodas  Kalhotky zůstanou
05.07. 15:53 Zajic  Kalhotky zůstanou
05.07. 23:43 Krakonos CDN  Kalhotky zůstanou
06.07. 22:27 Jarmila  Kalhotky zůstanou
18.07. 21:39 Erik  Kto si vie veci zariadit,
22.03. 20:14 Nilien  tanecni

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 12

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
247 835,33 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 244