Diskuze k článku

Terorismus je nástroj politického nátlaku tam, kde chybí argumenty

Příspěvků 32

7.4.2017 8:12

Bravo!

omar 147.?.?.?

Veľmi pekne. Asi sedíme v peknej žumpe. Pre nás Slovanov je ešte (asi) možný návrat, ale musíme sa veľmi snažiť. Máme ale v sebe čosi, za čo nás už stáročia nenávidia a majú nás sa otrokov (Slaves).
Zdá sa, že nielen pre SŠA platí, že devil is running this country.

356989

7.4.2017 8:47

RE: Bravo!

F. 82.?.?.?

Reakce na 356989

Ano, pan auttor správně a podrobně rozebírá potácení se ve lžích západních činitelů a agresivní činy, které z toho vedou. Avšak, i když to snad je zajímavé čtení (lidová moudrost toto dlouhé povídání vyjadřuje jednou větou: kdo lže, ten i krade), neříká, proč tomu tak je. A tu si dovolím zopakovat a zpřesnit, co jsem tu už nedávno napsal. Je tomu tak ze dvou důvodů: 1. Nemožnost přetrhat svazky s minulostí. Ten, kdo se na politickou nebo mediální dráhu na Západě dá, nemůže žít v pravdě a mluvit pravdu. Musí vymýšlet stále nové lži, aby nemohly být odhaleny miriády lží dřívějších, což by způdobilo pád, zhroucení západního systému. Tento důvod je tedy užitečný. 2. A užitečné je zde spojeno s příjemným. Záapd vždy okrádal zbytek světa a západním činitelům je příjemné ve zlodějnách pokračovat. Je příjemné, když gatě šije Bangladéš a západní lidé se mohou věnovat internetu, nemusí fysicky makat, mají důchody z přebytků atd. atd. Čili lži západních činitelů slouží i k pokračování vykořisťování Západem. Ad 1. i ad 2. vytvářejí dokonalé soukolí. Avšak zase lidové úsloví říká: Lež má krátké nohy, daleko neujde. Lhát se musí stále víc. "Krátké" tu ovšem nutno nazírat historicky. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Do soukolí se absolutně nutně dostane zrnko písku, soukolí se začne zadrhávat až se zadře. Tím zrnkem písku může být třeba mravné Rusko. A tak má Západ jedinou upocenou perspektivu, lhát stále víc, krást stále víc, až ke 3. světové válce, jakož k finálle. Proto i chtějí válku. Písmo svaté praví: Zničme strom i s jeho mízou. Takže ze soukolí lží a zlodějen není úniku. Víme, že Asad vůbec nemohl použít chemické zbraně, víme to zcela jistě, a přece washingtonský dědek posílá na Asada bomby. Nemůže jinak. Stal se západním činitelem, musí pokračovat v západní politice, lžích a agresích. Pokud by odmítl, Západ ho odrovná. Takže ano, pan autor správně popisuje soukolí západních lží, ale vždy je třeba rekurovat k hákladní metafysické otázce: PROČ? A víme, že kvůli svým lžím a zlodějnám Západ vyhladil ze škol i z veřejného života i metafysiku.

356993

7.4.2017 10:47

RE: Bravo!

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 356993

Máte pravdu, kdo jednou začne lhát , musí v tom pokračovat až do svého konce. Tím pádem lež má sice krátké nohy ale teleskopické chůdy. Ne každý lhář má takové štěstí , jako kapitán Titanicu, že jeho lži měly velmi krátké nohy. Většina lhářů , aby se ze svých lží úplně nepomátla, musí se do nich patologicky vložit na 120% ( což už je duševní nemoc).
Situace graduje, když se lháři mezi sebou nedomluví ( z podstaty věci oni už ani nemůžou - veselý princip bumerangu ) , a každý z nich žvatlá svou verzi lži - to je ultimativní test IQ a přežití pro nucené posluchače ( z toho ovšem plyne želbohu
dost špatné vysvědčení pro většinu posluchačů).

356997

7.4.2017 13:11

RE: Bravo!

F. 82.?.?.?

Reakce na 356997

Děkuji za vlídné poučení. Já sám jsem tu napsal, že západní politici jsou svými narůstajícími lžemi až směšní, ale neuvědomil jsem si, že jde vlastně o patologii, psychiatrickou patologii.

356998

9.4.2017 15:53

evoluční lupič - nestvůra - musí mít zisk bez jakékoli přestávky

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 356993

> Záapd vždy okrádal zbytek světa…

Na loupení byli a jsou specializovaní svatošmejdi, jedni od Jordánu, druzí od Chazarského moře. Loupení a genocida gojimů je obsahem jejich víry.
Písmo svaté je zločinecká ideologie svatošmejdů.

357060

7.4.2017 8:23

Centrum svetového zla opäť priamo útočí na ďalšiu suverénnu krajinu

lubosmat 78.?.?.?

Znova na základe:
- vykonštruovaného použitia chemických zbraní ,
- bez mandátu OSN

Ako chce zatočiť USA s Asadom, keď si nevie poradiť s povstalcami v Mosule?

Vlastne áno organizovanú a štrukturovanú výkonný moc možno zničiť likvidáciu malej politickej špičky.

Boj proti chaosu je vec úplne iná, hlavne keď proti nemu vlastne ani bojovať nechce.

Ovce veselo bľačia v ohrade a čakajú na svoj súdny deň, nájomní vlci sa preháňajú po cudzích salašoch, pozrite na nový obraz NWO "S USA na večné časy a nikdy inak", lebo vlk je divý a krvilačný teror, občas sa môže pomýliť a navštíviť aj "spriatelený" salaš.

356991

7.4.2017 8:27

Autor je věštec.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Noční útok USA tomahavky na Sýrii je dokonalou ukázkou státněkorporátního terorismu - tzv. politického nátlaku tam, kde chybí argumenty. Vlastně ani nemusíte být věštcem, stačí být realistou.

356992

7.4.2017 9:11

Jen tak na okraj...

Lentilka 37.?.?.?

Radime,
ve skutečnosti není zase tak velký rozdíl mezi "my" a "oni". Při změně podmínek jednotlivce se často uděje přejití té tenké hraniční linky. A to je jednoznačně viditelné na obou stranách.

V podstatě neexistuje žádné řešení, které by bylo schopno fungovat při zachování tohoto dělění na "my" a "oni". Jediná možnost pro funkční řešení je dosáhnout stavu, kdy nebude existovat důvod pro takové dělení. Dejme tomu, že by toto mohla být i definice úrovně civilizovanosti - čím více uvažujeme v kategoriích "my" a "oni", tím více se civilizovanosti vzdalujeme a tím více nabývá naše zvířecká pudovost na síle.

Proto nemůže model NWO (podřízení vetšiny menšině) fungovat v delším časovém horizontu. A stejně tak nemůže fungovat jakákoli forma ublíženeckého "Slovanismu", protože to jen jinak pojmenovaný obdobný způsob dělění na "my" a "oni".

Existuje známá forma společnosti a jejich funkcí, která ke své existenci nepotřebuje ono dělění. Lidská přirozenost (a ve svém důsledku i lidstvo) k ní pomalu kráčí, celou svou historií, stále ale není dostatečně připravena na to, uvidět svou skutečnou podstatu, natož ji beze zbytku přijmout - což je základem pro pochopení, jak správně "dál".

Dokud toto nenastane, stále bude válečný stav a nebude síla toto změnit.

356994

7.4.2017 15:14

RE: Jen tak na okraj...

F. 82.?.?.?

Reakce na 356994

Vlastně náhodou jsem zavadil o tuto, s promnutím, hloupost. My a oni je vlstní lidskému druhu, ne zvířatům. Jsem tu já a oni, ti druzí. Je tu má rodina a oni, druhé rodiny. Je tu můj národ a oni, druhé národy. Ano, stát se zvířaty můžeme, např. ti, kdo přežijí 3. sv. válku. Nebo těžcí pacienti na psychiatrii. Je to škoda, že obtížné společenské problémy vedou – a dost často – k blouznění. Např. nedávno se tu vyskytlo blouznění, že NWO je budován už tisíce let. Jiným blouzněním je přesvědčení o evoluci druhů, jiným blouzněním je jisté pojetí klimatické změny, dalším blouzněním je volná hra tržních sil, dalším blouzněním je homeopatie apod. apod. Souvisí to s tím, že rozum mnoha lidí neunese obtížnost nějakých, často společenských, jevů a uklidní se v nějaké jednoduché, byť mylné ideji. Toto postižení si nevybírá chytré nebo hloupé, byl jím postižen např. Immanuel Kant, který na své mylné ideji zbudoval celou svou filosofii (která se obdivně studuje na filosofických fakultách – a která má mnoho následovníků). Takže nic ve zlém.

357001

7.4.2017 19:38

RE: Jen tak na okraj...

Lentilka 37.?.?.?

Reakce na 357001

Ze svého pohledu jistě vidíte, že máte pravdu. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že tento pohled ale není v souladu s realitou - a nejde o nějaké filosofické tlachání.

Text byl směrován k Radimovi Lhotákovi, a pokud neopustil zcela to, co mu vytvářelo pohled na svět, tak to také bude pro něj i srozumitelné. Nekladu si totiž za cíl, aby mé myšlenky byly srozumitelné všem a vždy - stačí mi porozumění adresáta.

A děkuji za zamyšlení - a ... také nic ve zlém... [mrknutí jedním okem]

357007

7.4.2017 20:36

RE: Jen tak na okraj...

F. 82.?.?.?

Reakce na 357007

Rozumím Vám velmi dobře: "Každý má svou pravdu." Toť ideový základ Západu, Západu, k jehož mravnímu stavu jsem se nahoře podrobně vyjádřil.

357011

8.4.2017 14:07

RE: Jen tak na okraj...

Lentilka 37.?.?.?

Reakce na 357011

[mrknutí jedním okem] Je s vámi legrace...

Zmínil jste úpadek Západu - zkuste tedy i další:

http://www.zvedavec.org/nazory_6428.htm#ptr330251

[mrknutí jedním okem]

357028

7.4.2017 9:44

USA na rozkaz Trumpa zaútočily na Asadovu základnu v Sýrii.

r.m. 80.?.?.?

Podporu mu vyjádřil také Izrael.
-
Patrně domluvená fraška mezi Chazarem americkým a Chazarem izraelským. Velmi invazivní druhy, zástupci všežravců.

356995

7.4.2017 20:45

RE: USA na rozkaz Trumpa zaútočily na Asadovu základnu v Sýrii.

Clear 176.?.?.?

Reakce na 356995

Putin, nech ja nálepkovaný ako chce, je uvážlivý a trpezlivý. Ale!!!! Boh žehnaj našu Matku Zem ak by skúsili tí hlupáci napadnúť Rusko!!!!!!!

357012

8.4.2017 15:56

RE: USA na rozkaz Trumpa zaútočily na Asadovu základnu v Sýrii.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 357012

Potíž je v tom, že oni ho víceméně napadají, Sýrie je vojenský partner Ruska. Dnes (sobota) se bombardovalo, údajně neoznačené stíhačky, a samozřejmě zase shazování viny na Rusko hned obratem. Rusko už vycouvalo z dohod nebo je pozdrželo, a pochopitelně bude bránit svoje síly a své vojáky pokud na ně někdo zaútočí, což také již deklarovalo, takže k velkému neštěstí stačí opravdu už jen malý krůček (a vůbec nepochybuji o tom, že ho ti západní psychopatičtí šašci hodlají udělat).

https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/vychodni-trojs...

Další souvislosti: Amerika se politicky (nikoli však vojensky) stahuje z Evropy, Německo začíná mít volnou ruku a "cuká se na řetězu" - Nová Evropa atd. Trump otočil. Část naší armády spadá pod německé přímé velení. Již pár let předtím začali Američané z Evropy "uklízet" co mohli a co má nějakou hodnotu - mluvím o technologických firmách a konzorciích jako např. ARM a další. "Šije" se do Ukrajiny, "šije" se do Běloruska, v Pobaltí mají Američané mnoho vojenských sil, na Balkáně také. "Šilo" se do Turecka, tam to nezvládli, teď máme zemi v NATO s příklonem na Východ. Dále "šijí" do: Afghánistánu, Iráku, Íránu, nově do Severní Koreje - jinými slovy, "šijou" do toho kde můžou a reálně hrozí, že z Evropy i Dálného východu bude jedna velká válečná zóna (nebo "jenom" z Evropy + příliv invazních jednotek z východu). Putinova trpělivost je neskutečná, být tam kdokoliv jiný tak už tu ze všeho dávno jsou jen kouřící radioaktivní trosky, děkujeme Pánu Bohu za Putina, nicméně pořád je Putin jen člověk (píšu "jen", ale ono to není málo, on je skutečný Člověk) - ovšem jak to tak vypadá, brzo nám zůstane už "jen" ten Pán Bůh a motlitby, nikdo jiný už zřejmě nebude mít v moci s tím něco udělat - západ toho nejspíš sám od sebe nenechá.

357034

7.4.2017 13:21

Něco je myšlené "dobře s kchárlem na hrad čírovci s adoracemi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

No ale zase by byl prágl plný střední třídy, vždyt to nóblas říkal
že nejdřív sem chtěl milión s izraele že tu není střední třída. Teď by byli s dotacemi určení z podneziskovky ziskovek na blízkém východě a africe islamistů kafíři. Privilegovaní bruselony by měli kde bydlet po vyexekuovaných za slouženky kchárlovi na hradě kdyby si to měšťáci vydupali proti ostatním v zemi. [překvapení] To neřekl ne

356999

8.4.2017 11:37

Stovky let neokupované změkčilé Švédsko dostává vakcínu NWO

r.m. 80.?.?.?

https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2017/0...
Migrantský spratek se raduje v přímém přenosu švédské TV 4 z místa útoku.
Zdroj: https://www.nordfront.se/just-nu-stulen-lastbilbil... [bliji]

357024

8.4.2017 14:35

editore tohle musíš vidět

r.m. 80.?.?.?

https://video.aktualne.cz/dvtv/asad-nepodnikne-nic...
Bývalý velvyslanec v Izraeli, teď prorektor CERGE Tomáš Pojar přišel s unikátní teorií proč Assad použil chemické zbraně, kterými prý trefil ulici s civilisty.
Trump prý totiž oznámil, že Assad už nemusí jít a je přijatelný a tak mu tím narostla ramena, že se hned do vlastních občanů pustil bojovými chemickými látkami.
Sledujte mimiku toho vyžraného chazarského chasníka při těch slovech. Kam se kouká a co mu z těch vočí kouká.
Samozřejmě, že lže kdykoliv pohybuje ústy. Ale v místech, kde jeho informace skáčou po hlavě a odpichují se ušima, má zvlášť tupý a cynický výraz ala soudruh Štěpán v bolševické TV.
V té době byl Pojar ještě ustrašené Svazácké ucho [bliji][bliji][bliji]

357030

8.4.2017 17:11

Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

Fra 91.?.?.?

Autor docela působivě a přesvědčivě popisuje tu vrstvu terorismu, která se zdá být i nejnebezpečnější. A sice terorismus státní (a nadstátní). Který je programově a cílevědomě řízen, aby se stal jedním z nástrojů národní a globální politiky.
Výklad je ale hodně neukončený! Protože by skutečně stálo i za to, aby byl objasněn mechanismus utváření teroristických uskupení, implantace jejich cílů, verbování jejich členů, jejich financování, vyzbrojování a výcviku. A též pak (po)odhalení těch, kteří za tím vším stojí.
Vedle něj však (podle mého názoru) existuje i několik dalších (nižších) vrstev terorismu. Jejichž zdrojem je mj. i dlouhodobá frustrace z toho, že větší či menší část společnosti nemůže dosáhnout svých (politických, náboženských aj.) cílů. Kvůli neměnné nevůli těch, kteří drží moc. Příkladem může být teror Palestinců, které stát Izrael (se souhlasem mezinár. společenství!! a dnes USA/UK) připravil o převážnou část jejich bývalé vlasti a tím o životní příležitosti, aby je uvrhl do národnostního útlaku či podřízeného postavení ve své býv. vlasti nebo do enkláv či utečeneckých táborů. Je to projev vzdoru v asymetrickém boji o právo na vlast a území, ve kterém Palestinci tahají za podstatně kratší část hole. Jde o asymetrickou válku, ve které si ti nesouměřitelně slabší Palestinci ale zvolili lidsky nepatřičné metody odboje (tj. způsobu lidsky nepřijatelného a neodůvodnitelného). Podobným příkladem (náboženského) terorismu, byl katolicko-protestantský boj v severním Irsku. Také i zde mohlo být jeho zdrojem nepřijatelné potlačování jedněch proti protěžování těch druhých, a to rukou (nepřekonatelné) síly státní moci.
Je zajímavé, že většina teroristických akcí se soustřeďuje na náhodné lidské cíle, které v drtivé většině nenesou zhola žádnou odpovědnost za stav, proti kterému požadavky teroristů směřují. V tom je ona lidská a kulturní nepřijatelnost teroru.
Ano, je to snadnější, ale po letech je snad i poslednímu zabedněnci zřejmé, že tímto nic nedosahuje ...
A jsou zde i guerillová hnutí, také označovaná za teroristická, která již svými operacemi směřují proti moci, kterou chtějí svrhnout ...

357036

8.4.2017 19:55

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 357036

Skutečně terorismus může být mnohovrstevnatý , a to jak příčinami, samotným konáním a tak i následky. Této vaší tézi rozumím.

Ale větě : "Ano, je to snadnější, ale po letech je snad i poslednímu zabedněnci zřejmé, že tímto nic nedosahuje ..." už nějak nerozumím.
A to ze žádného úhlu pohledu.

Terorismus států a nadstátních struktur vůči obyvatelstvu má přece dokonale jasný účinek a proto je takřka denně prováděn. ( Divide et impera .)
Terorismus nestátních organizací sleduje své vlastní zájmy pomsty i politického zisku a je pro tyto skupiny jejich vlastním způsobem ziskový.
A terorismus jednotlivců minimálně sleduje pomstu za nějaké vykonané příkoří vesměs od státu či nadstátní struktury.
To, že žijete v zemi pod Řípem, kde si domorodí otroci nechávají štípat dříví na hřbetě a ještě jsou za to vděčni vůbec neznamená, že v jiných zemích stále nezbyli nesehnutí lidé, kteří vracejí agresorovi jeho agresi i s úroky a to bez ohledu na možné vlastní riziko.
Proto považuji váš příspěvek ve vašem mylném závěru za úmyslně zavádějící.
Argumentujete údajnou nevinností náhodných lidských cílů , ovšem toto jest
z hlediska teroristů II. a III. skupiny irelevantní, protože jejich pohled na věc je znám každému zabedněnci : nikdo není bez viny a tedy kolaboranta nešetřme.
To, že pod Řípem žijete v informačním vakuu, neznamená , že jinde ve světě je
diskuze na toto téma ( vina veřejnosti ) veřejnosti uzavřená. V podstatě odmítáte atentát na Heydricha jako nezákonný a nehumánní , a to je pane skutečně pozoruhodné , i na dnešní cirkumreichsanální dobu.

357037

9.4.2017 20:36

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

Fra 91.?.?.?

Reakce na 357037

Děkuji vám za komentář!
Nesmyslnost teroristických útoků proti civilnímu obyvatelstvu dokazuje mj. i to, že základní směřování politiky (západních) států se nezměnilo ani o píď. To je té politiky, která si "koleduje" o odpověď – byť i asymetrickou. Spíš ji (podle mého názoru) jen upevnily!, a spíš jen takovéto akce nahrávají utužování tzv. bezpečnostních opatření ve státech ohrožených (odvetným) terorem. Které samosebou žádné zvýšení oné bezpečnosti nepřinesou. To znamená, že vedou jen k novým formám policejního státu. Čímž ovšem zase jen napomáhají dnešní moci. Skoro by se chtělo konstatovat, že tato je za terorismus i vděčná, protože to, co chce, prosazuje daleko snadněji, aniž by ji ten fenomén vážně bytostně ohrožoval. A to vše bez odporu veřejnosti! Má toto pro vás jaký smysl? Se kterým byste se mohl ztotožnit? Ona "bezpečnostní" opatření ani nic přinést nemohou, protože to byl, je a vždy bude terorista, kdo si nakonec zvolí místo, způsob, čas, aby "potrestal" náhodné(!) přítomné...
Ale teroristům (v úsilí o prosazení jejich cílů, jejich pojetí či vidění světa) to také nic nepřináší, spíš jen odpor až nenávist těch, kteří jsouce napadáni jakožto domnělí "kolaboranti", to musejí snášet. Těžko je však odsuzovat za to, že jsou ve velké většině natolik zmanipulováni denním mediálním vymýváním mozků, propagandu, výchovou …, že z toho všeho nedokážou vyvodit závěry o tom, že je nutno leccos změnit i na naší straně.
Ale i mezi námi je mnoho lidí, kteří odsuzují dnešní agresivní a zločinnou politiku Západu, jeho kořistnickou či predátorskou povahu. A podle toho také volí ve volbách, vyjadřují se ve veřejném prostoru. Ovšem i oni jsou potenciálním cílem teroru. Který je slepý, a proto nesmyslný. Nevím, jak to vyjádřit jinak.
A docela mě pohněvalo to, že mi podsouváte i to, že by z mého příspěvku mělo vyplývat mé odmítání atentátu na Heydricha. No toto!! Atentát byl přece veden proti vrcholnému(!) představiteli moci, nikoliv proti nějakému freiterovi Wehrmachtu!!, a v tom je ten (vele)jemný rozdíl!! Ten jistě zatřásl sebevědomím nacistické moci (a nejen v Protektorátu), jak o tom svědčí i následná krutost Frankovy odvety. A ani nebyl primárně veden proti obyč. lidem v Protektorátu, o nichž by si tupec mohl myslet, že jsou kolaboranty. ....
Opravdu nechápu vaše myšlenkové pochody. No, to jste mi to ale nandal ....
I tak se těším na vaši případnou odpověď.
Přeji vám vše dobré!

357069

9.4.2017 21:54

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

Balt 37.?.?.?

Reakce na 357069

Frankovi jsou Lidice přičteny neprávem. Frank se dokonce ohledně takto kruté odplaty za atentát s Hitlerem pohádal resp. vyjádřil rozhodný nesouhlas s akcí. Po válce byl za Lidice osouzen, nicméně ve svéch výpovědích trval na tom, že o akci nerozhodl on, ale Böhme. Z Berlína vrátil a akce se účastnil v době, kdy už bylo v podstatě po všem. Potvrdila to ve svých vzpomínkách i Lina Heydrichová a nezávisle na ní její syn Haider. Tolik jen pro upřesnění.

357072

10.4.2017 8:42

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

Fra 91.?.?.?

Reakce na 357072

Re (21:54):
To už ale hodně odcházíme od tématu.
Nebyl jsem u rozhodovacího procesu těch nácků, a tak nevím, kdo z nich byl pro a kdo proti. Takže vám děkuji za poučení! [smích]
Výsledkem však bylo stanné právo vyhlášené na celý Protektorát, Lidice, zatýkání, persekuce a hromadné popravy.
A také ohromný mezinárodní ohlas, jehož dopady mj. napomohly Československu při poválečném obnovení hranic ...
Tak jako tak, atentát na Heydricha byl cílevědomým odbojem vedeným proti pohlavárovi barbarského režimu, nikoliv slepým terorem proti náhodným přítomným ...

357083

10.4.2017 9:32

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

Balt 37.?.?.?

Reakce na 357083

V tom s Vámi souhlasím. Kdyby se býval Gabčík s Kubišem odpálili v tramvaji a povraždili tak desítky nevinných Pražanů, psychologický efekt by byl zcela jiný, než když zútočili přímo na jednu z hlav nenáviděného režimu. Narozdíl od dnešních teroristů, kteří bojují s lidmi, oni bojovali s režimem.

357084

10.4.2017 10:03

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 357083

Co se týče toho atentátu a jeho okolností stojí za přečtení tohle a i oba předchozí články:

http://www.nwoo.org/2016/08/20/skryte-dejiny-eu-3-cast-tajomstvo-heydrichiady/

357087

10.4.2017 11:07

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 357069

Považuji "debatu " s vámi nadále za neúčelnou, neboť jste nečetl můj text či mu nechcete rozumět anebo nemůžete.
Státní nebo nadstátní terorismus je 99,5 % veškerého terorismu na světě, a tento dominantní terorismus plní svojí funkci naprosto dokonale , takže ve svém komentáři ve 20:36 vesměs jen papouškujete politology z mainstreamových propagandistických médií.
Co se Heydricha týče, trvám na svém textu, protože se mi hnusí relativizování typu
oprávněná/neoprávněná vražda.
Napsal jsem : V podstatě odmítáte atentát na Heydricha jako nezákonný a nehumánní , a to je pane skutečně pozoruhodné , i na dnešní cirkumreichsanální dobu.
Slovní spojení "v podstatě" má význam implikace tedy následků či důsledků vašeho relativizování. Můžete si o tom povídat s Junckerem a jeho kamarády dlouhou dobu, možná by neškodila konference na téma : kdy je zabíjení lidí a kterých neškodné a kdy je opovrženíhodné , grant by se hodil.
S metodikou Protokolů u mne nepochodíte - mně je jedno , jestli někoho zabijete sarinem, bodákem, waterboardingem nebo ho ulechtáte k smrti. Je to úplně ekvivalentní a to, že tupí gojim si nechali do svých kebulí natlouct taxonomii vraždění a přijali to , je jejich problém. Pro vás bude vražda svatebčanů dronem zákonná protože je demokratická. Podle vás, když Palestinec , kterému byla vyvražděna jeho rodina, zaútočí ze msty na Izraelce, je to terorismus. Klidně si tomu věřte a kázejte to tu, já jsem napsal, že účelově manipulujete, a za tím s i stojím. Nikdo není bez viny a nikdo se do stáda už neschová. To je "výhoda" globalizace. Už chybí jen velebníček, aby těm bombám požehnal.

357089

11.4.2017 10:10

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

Fra 91.?.?.?

Reakce na 357089

Re (10.04. 11:07):
Souhlasím s vámi jen v tom, že další "debata" nemá smysl.
Jste mistrem podsouvavé argumentace. A je mi jedno, na čem si trváte či ne, když je to zcela mimo psané slovo.

357105

8.4.2017 22:02

Toto sa objavilo v jednej diskusii pod článkom:

omar 95.?.?.?

http://leva-net.webnode.cz/products/uder-tomahawky-po-syrske-zakladne-byl-spickovym-koordinovanym-manevrem-globalni-politiky/

357038

9.4.2017 15:17

Otrokářský zlořád

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

>Nepolitická politika Západu vyjadřuje ideový deficit a intelektuální prázdnotu

Evoluční strategie se koná. Tisíce let. Debilizace & strach, bandismus, rabování a svoboda otrokářského zlořádu (skrývaného za různé falešné vlajky, podvodné ideologie – ismy až demokracie). Až do „konečného“ řešení - genocidy gojimů (vyhubíš pronárody jako klaté). Současně nemohou vrchní deprivanti zanedbat týrání až likvidaci nedostatečně poslušných takévyvolenců.

357057

9.4.2017 20:29

Pohár trpělivosti přetekl!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Brzy bude západním intrikánům a jejich šéfům ukrytým v dosud bezpečném pozadí tak horko, že se do písmene vypaří z povrchu zemského! Pohár trpělivosti s intrikánskou a věčně nenažranou sionistickou chamradí z bývalé chazarské říše aspirující v 21.století na všemohoucí světovládce, již dávno přetekl. Měli by se rychle připravit na cestu tam, kam bez skrupulí a výčitek svědomí chystají cestu miliardám naivních a nevinných otroků ve válkách za výlučně své zisky a zájmy.

357067

9.4.2017 22:13

RE: Pohár trpělivosti přetekl!

Balt 37.?.?.?

Reakce na 357067

Buďte v klidu, jako jsou oni. Nic se jim nestane, nic se nezmění. Na demostracích se dokáže sejít dohromady pár lidí a nedělejte si iluze, že se to změní. Dokud budou mít lidé plné pupky a TV program na celý den, nic je nedonutí vyjít. TV program není problém (všichni, kteří TV sledují se shodnou na tom, že v ní nic kloudného není a přesto na ni čumí) a plné pupky nám zajistí automatizace v nadcházejícím Průmyslu 4.0. Lidé si ani nevšimnou, že jich ubývá a až dojde na ně, bude pozdě [chechtot]

357073

11.4.2017 20:39

RE: Pohár trpělivosti přetekl!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 357073

Teprve čas ukáže, zda miliardy naivních ovcí si nechají vnutit jedinou globální říši pod krutým chazarským diktátem či zda těm dědičným intrikánům a satanistům konečně zazvoní hrana. Lidé už mají plné zuby notorických lhářů,psychopatických intrikánů, podvodníků a bezcitných lupičů, kteří všechno to zlo činí jen pro své zisky a moc a jdou za tímto šíleným cílem přes milióny nevinných mrtvol a stamiliony zničených lidských osudů s pomocí lživých médií, všehoschopných tajných služeb a zkorumpovaných politiků. Já naivní a zatím poslušné ovce tak nepodceňuji jako Vy. Současný svět silně připomíná přehřátý papiňák před výbuchem a ten výbuch zcela jistě smete kromě nevinných i intrikánské původce zla. A oni, na rozdíl od Vás, si to velmi dobře uvědomují. A navíc se mají moc rádi. Ale zatím si věří, že svého cíle tak či onak dosáhnou. Zatím.

357111

Příspěvků: 32

07.04. 08:12 omar  Bravo!
07.04. 08:47 F.  RE: Bravo!
07.04. 10:47 výjimečné porušení omerty  RE: Bravo!
07.04. 13:11 F.  RE: Bravo!
09.04. 15:53 Pátá Mojžíšova 7:24  evoluční lupič - nestvůra - musí mít zisk bez jakékoli přestávky
07.04. 08:23 lubosmat  Centrum svetového zla opäť priamo útočí na ďalšiu suverénnu krajinu
07.04. 08:27 výjimečné porušení omerty  Autor je věštec.
07.04. 09:11 Lentilka  Jen tak na okraj...
07.04. 15:14 F.  RE: Jen tak na okraj...
07.04. 19:38 Lentilka  RE: Jen tak na okraj...
07.04. 20:36 F.  RE: Jen tak na okraj...
08.04. 14:07 Lentilka  RE: Jen tak na okraj...
07.04. 09:44 r.m.  USA na rozkaz Trumpa zaútočily na Asadovu základnu v Sýrii.
07.04. 20:45 Clear  RE: USA na rozkaz Trumpa zaútočily na Asadovu základnu v Sýrii.
08.04. 15:56  RE: USA na rozkaz Trumpa zaútočily na Asadovu základnu v Sýrii.
07.04. 13:21  Něco je myšlené "dobře s kchárlem na hrad čírovci s adoracemi
08.04. 11:37 r.m.  Stovky let neokupované změkčilé Švédsko dostává vakcínu NWO
08.04. 14:35 r.m.  editore tohle musíš vidět
08.04. 17:11 Fra  Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
08.04. 19:55 výjimečné porušení omerty  RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
09.04. 20:36 Fra  RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
09.04. 21:54 Balt  RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
10.04. 08:42 Fra  RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
10.04. 09:32 Balt  RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
10.04. 10:03 E.R.  RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
10.04. 11:07 výjimečné porušení omerty  RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
11.04. 10:10 Fra  RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..
08.04. 22:02 omar  Toto sa objavilo v jednej diskusii pod článkom:
09.04. 15:17 Pátá Mojžíšova 7:24  Otrokářský zlořád
09.04. 20:29  Pohár trpělivosti přetekl!
09.04. 22:13 Balt  RE: Pohár trpělivosti přetekl!
11.04. 20:39  RE: Pohár trpělivosti přetekl!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

90

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 178 čtenářů částkou 27 060 korun, což je 90 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když se sejdou nedotknutelní, tak se o tom nediskutuje28.05.17 03:39 Česká republika 6

Video z roku 2007 - ještě před invazí kobylek do Evropy27.05.17 19:18 Neurčeno 0

Úchylnost slaví ve všech podobách27.05.17 18:10 Neurčeno 2

Lakonická zpráva z tisku: Muž zemřel po noční střelbě v Chomutově27.05.17 15:37 Česká republika 3

Zemřel Zbygniew Brzezinski27.05.17 14:04 USA 5

Když to nejde jinak, tak stranu rozpustit a zakázat. Jak prosté, milý Watsone25.05.17 15:35 Slovensko 16

Musíme vyčistit Evropu od islámu25.05.17 12:08 Evropská unie 0

Proč by Schwarzenbergův výrok, že je potřeba více lidí jako Soros, v Asii mnoho přívrženců nenašel 24.05.17 23:43 Česká republika 8

Podívejte se, kteří čeští poslanci hlasovali pro to, aby EU uvalila na Českou republiku sankce za nepřijímání migrantů24.05.17 23:31 Česká republika 2

Důchodci, do práce. Ministr Pilný (ANO) nalil čistého vína ohledně penzí24.05.17 23:04 Česká republika 4

Skandální předání 4. brigády českých vojáků pod velením Bundeswheru.24.05.17 19:56 Česká republika 3

Bělobrádek pojede na sudetoněmecký sjezd24.05.17 18:23 Česká republika 2

Ministři EU schválili plán k potlačení nenávisti na internetu24.05.17 16:17 Evropská unie 0

Ženy z pařížské čtvrti se kvůli obtěžování migranty bojí vycházet23.05.17 23:18 Francie 1

Senát v Hamburgu začal vyvlastňovat prázdné byty a nastěhují do nich "potřebné".23.05.17 23:09 Německo 5

Kalousek (TOP 09) žádal o minutu ticha pro oběti v Manchesteru23.05.17 22:54 Česká republika 0

Ruffin: Černoch vystřílel bílou rodinu21.05.17 19:39 USA 4

Alžírský milionář: Na mé akci v Cannes musí mít všechny ženy burkini21.05.17 19:03 Francie 3

V noci z pátku na sobotu bylo do Itálie navezeno 5.000 ilegálních migrantů21.05.17 18:53 Itálie 1

Wismar: Turci znásilnili 13 letou dívku21.05.17 18:40 Německo 0

Měnové kurzy

USD
23,64 Kč
Euro
26,44 Kč
Libra
30,35 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
17,59 Kč
Švýcarský frank
24,28 Kč
100 japonských jenů
21,23 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
6,33 Kč
100 maď. forintů
8,59 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
41,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
29 963,79 Kč
1 unce stříbra
410,82 Kč
Bitcoin
52 831,84 Kč

Poslední aktualizace: 29.5.2017 12:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 986