Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 17.42 Kč
$1 CAD = 16.41 Kč
$1 AUD = 14.22 Kč
1 € = 24.85 Kč
1 £ = 30.77 Kč
1 CHF = 15.59 Kč
100 Sk = 82.09 Kč
100 rublů = 68.38 Kč
1 unce zlata = 14003 Kč
Poslední aktualizace 05.09. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 107
25.9. 22:25
Pokec s Američankou
vystizne, vyborne odzrkadlujuce realitu a davajuce odpoved na mnozstvo otazok ....
20052
26.9. 0:00
Pokec s Američankou
Co k tomu dodat jineho nez ze to je klidne mozne.
Byt tim koblizkem nebo muffinem tak si z ni asi udelam svandu taky ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
20054
26.9. 1:46
RE: Pokec s Američankou
mateji
brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Vazeny pane Rehak,
co kdyz je to trosku opacne ? Nenapadlo vas ani na chvilecku
jestli si ta americka divcina nedelala legraci s toho ceskeho
sohaje ?
Samozrejme tuto myslenku si nepripustite. Voni ti americani
jsou vsichni zli, hloupi proste takovi, jak vas to naucili
v Rudem Pravu.
20058
26.9. 11:26
RE: Pokec s Američankou
Ano opravdu ze se muj buh Rude Pravo milil to snad neni mozne ![jsem překvapen... [překvapení]](images/smiles/icon_eek.gif)
Co ja levicak komunista terorista fasista antisemita extremicak si ted pocnu ?????
Opravdu se nejspis neumim sam rozhodnout podle urcite situace a zrejme jiz automaticky rozskatulkuji lidi podle prislusnosti k rase narodu a nebo pohlavi.
Jsem rad ze patrite do NASI skupiny lidi a spravne jste me zaradil do skupiny lidi modlicich se k Rudemu Pravu ... mam zajiste dva nezpochybnitelne priznaky
1. Navstevuji zvedavce
2. Vetsinou necitim rozpor s nazory jeho trurce.
Bravo
20082
26.9. 19:03
RE: Pokec s Američankou
mateji
brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Pane Rehak,
rovnez ja necitim odpor k levicakum nebo pravicakum. Ale
delat si legraci s " Dedulu " co ztratily sveho syna 11/9
se me zda velice nechutne.
Ale nakonec, to je otazka vaseho vlastniho lidskeho svedomi.
20093
26.9. 21:30
RE: Pokec s Američankou
Pane matej pokud chcete vrtat do toho "deduli" tak Vam to rad objasnim.
Ja prece nepoukazoval na to ze prisel o syna, ale na zpusob jakym prezentoval holy nesmysl za pravdu. Je my jasne ze kterykoli lidsky promarneny zivot pri podobne udalosti je katastrofou (snad kromne toho busova ) Ale styl jakym media prezentuji "americke" ztraty mne nuti temer ke zvraceni ... je to podobne jako kdyz za 2.sv. brali nemci pocitali zivoty svych vojaku v kurzu 20:1 oproti jinym "nizsim" narodum. A kdyz k tomu navic nekdo zacne tvrdit hole nesmysly tak me to opravdu dohani az nekdy prenane satyre.
20100
22.6. 13:31
RE: Pokec s Američankou
Tak se zkuste zeptat nejakeho Americana,kde je CR!Polovina nevi, co to je a zbytek si bud mysli,ze je to CSR nebo nevi,kde to je!Americani sou masla a sou zazrani ve sve "DOKONALOSTI".>Vazeny pane Rehak,
>co kdyz je to trosku opacne ? Nenapadlo vas ani na
>chvilecku
>jestli si ta americka divcina nedelala legraci s toho
>ceskeho
>sohaje ?
>Samozrejme tuto myslenku si nepripustite. Voni ti americani
>jsou vsichni zli, hloupi proste takovi, jak vas to naucili
>v Rudem Pravu.
>
30067
4.2. 15:39
RE: Pokec s Američankou
Tak se zkuste zeptat nejakeho Cecha, kde je treba Vermont, ten nebude ani vedet co to je. Jenomze rozdil mezi Cechem a Amikem je v tom, ze ten Amik si to umi vyhledat, jenomze vetsina Cechacku nezvladne ani to.
30546
26.9. 0:20
Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
no, moc "pekne", asi bych to ani neradil do humoru, spise do garbage. mam tim na mysli ten duchaplny dialog se 17 letou prazdnou hlavou(rozumej skola nedodala!), jen jaksi nevim kolikalety byl ten cesky "spion". dle psani a pouzivani dvousmysleneho humoru, kteremu malo kdo z amiku rozumi, si myslim, ze jako ji chtel "ukazat" jak je na tom s vedomosti dobre.
na druhe strane ale take nevi co za stat je OK a kazdy hnup co o americe trochu vi, vi, ze je to oklahoma.
no a v zaveru, uz to je uplny "crap", kdy jako se "jmenuji Lenin" a podobne nesmyslne, radoby srandovni, poznamky ceskeho soudruha!!!
stefan
20055
26.9. 3:05
RE: Pokec s Americˇankou
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Stefane,
spolecne s tebou si ted lamu hlavu nad otazkou, kdo z tech dvou diskutujicich je vetsi blbec.
Nejspis se ti dva tak dlouho hledali, az se nasli. Doufejme, ze se nepoznaji osobne a nebudou mit deti..... ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
20068
26.9. 0:30
Pokec s Američankou
Dnes jsem svezl jednoho mladého američana z doprovodem české dívky.Jedna z otázek byla, zda se stydí za to že je američan.Řekl, že částečně ano a zeptal se mě jestli je být dobré být Čech.Po mé malé lekci historie a závěrem že žiju doma na svém nikomu neukradeném území a žiju z toho co vytvořím a ne co pro mě má vláda uloupí zůstal mlčet po celý zbytek cesty.
A protože byl mladý a zvědavý, mám z toho dobrý pocit.Myslím, že onen druh studu byl z jeho strany velmi výmluvný.....
20056
26.9. 1:54
RE: Pokec s Američankou
mateji
brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Po mé malé lekci historie a závěrem že žiju doma na svém nikomu neukradeném území a žiju z toho co vytvořím a ne co pro mě má vláda uloupí zůstal mlčet po celý zbytek cesty.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx
Me to pripada, jako kdybych napadl nejakeho Ivana za to co
udelal jeho batuska Breznev. Myslite, si ze ten kluk je zodpovedny za to co dela ci nedela jeho vlada ?
Jsou lide, kteri se k cizincum v Cesku chovaji jinak pane
Bily. Kdo vi, mozna, ze ten mlady american byl intelektual
ktery hned poznal s kym ma tu cest.
20059
26.9. 2:38
RE: Pokec s Američankou
>Dnes jsem svezl jednoho mladého američana z doprovodem české
>dívky.Jedna z otázek byla, zda se stydí za to že je
>američan.Řekl, že částečně ano a zeptal se mě jestli je být dobré
>být Čech.Po mé malé lekci historie a závěrem že žiju doma na svém
>nikomu neukradeném území a žiju z toho co vytvořím a ne co pro mě
>má vláda uloupí zůstal mlčet po celý zbytek cesty.
>A protože byl mladý a zvědavý, mám z toho dobrý pocit.Myslím, že
>onen druh studu byl z jeho strany velmi výmluvný.....
Nevim,pane Bily,ale zustal ve mne po precteni vaseho prispevku kus lepkave rozpacitosti.
Opravdu mate dobry pocit,ze jste mladeho kluka zahnal do rohu?Vy jste se ho zcela vazne zeptal,zda se stydi za to,ze je American?A jak hezky jste mu vysvetlil vasi moralnost a jeho imoralitu.![jsem překvapen... [překvapení]](images/smiles/icon_eek.gif)
..a ted se snazte presvedcit sam sebe,ze po zbytek cesty nemluvil proto,ze se zamyslel nad vasim moudrem.
20063
26.9. 2:46
RE: Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
>Opravdu mate dobry pocit,ze jste mladeho kluka zahnal do rohu?Vy
>jste se ho zcela vazne zeptal,zda se stydi za to,ze je American?A
>jak hezky jste mu vysvetlil vasi moralnost a jeho imoralitu.![jsem překvapen... [překvapení]](images/smiles/icon_eek.gif)
>..a ted se snazte presvedcit sam sebe,ze po zbytek cesty nemluvil
>proto,ze se zamyslel nad vasim moudrem.
ajo, ja se stydim za pana bileho!!!!!
stefan
20064
26.9. 13:34
RE: Pokec s Američankou
ajo, ja se stydim za pana bileho!!!!!
stefan
Ja take,Stefane.
20085
>Po mé malé lekci historie a závěrem že žiju doma na svém
>nikomu neukradeném území
Jste si jistý, že před příchodem praotce Čecha s jeho modlami na Říp nikdo jiný tu zemi oplývající mlékem a strdím neobýval?
My tu v západní Británii máme dodnes poněkud nasýřené, zatrpklé Kelty. Dál už ustoupit nemohli. Atlantik.
Zášť proti Čechům či Lechům dávno ztratili, přenesli ji na dominující Anglosasy. Ale doposud si zachovali svůj jazyk.
Kolik Čechů si uvědomí, že v Británii se dnes mluví (a zpívá) také v jiných domorodých řečích, než angličtina?
20072
28.9. 19:19
RE: Pokec s Američankou
V našom geografickom priestore existovali Kelstské osady spoločne so Slovanskými. Kelti, čo neodišli, sa pomišali so slovanmi. Žiadna genocída sa nekonala, niet sa za čo hanbiť.
20159
28.9. 20:27
RE: Pokec s Američankou
Nikdo nemluvil o genocide !
Kdyz ale v narode jsou vsichni studovani a chytri, tak dojde k situaci, ze se zacne nedostavat lidi pro vytvareni hodnot a podniky se musi zavirat,protze nikdo nechce se vzdelanim manuelne pracovat.Ceska Republika mela 236 vyzkumnych ustavu s desetititisicema vedeckych pracovniku, pul milionu lidi dnes pracuje ve statni sprave plus tisice v mestskych okresnich a krajskych uradech, jejich prace se ale neda nikomu prodat a proto se zacina tolik nedostavat penez na dalsich 10% nezamestnanych plus penzisty a deti ve skolach a na platy ucitelum a lekarum. Naopak je navrh ve vlade zacit shanet remeslniky a lidi na praci ze zahranici. Takze mit vsechny lidi ve state chytry se take moc nevyplaci. Hlavne, ze se vysklebujete te pitome holce.
20162
29.9. 15:26
RE: Pokec s Američankou
Skôr je problém v tom, že sa nejako ujalo, že manuálna práca smrdí.
A ešte jeden problém ohľadne vzdelania: neviem presne, ako je to u vás, ale tu na Slovensku nie je zatiaľ žiadna doktrína preferencií v školstve (t.j., ktoré vedné odbory rozvýjať viac a ktoré len doplnkovo). Minimálne Slovensko nie je schopné mať všetky typy priemyslu, takže nepotrebuje všetky najlepších odborníkov vo všetkých odboroch (na rovnakej úrovni). (Zhrnuté: takže ani nie veľa, ako zle štrukturovaných).
20183
26.9. 8:28
RE: Pokec s Americˇankou
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
>Po mé malé lekci historie a záveˇrem zˇe zˇiju doma na >svém
>nikomu neukradeném území a zˇiju z toho co vytvorˇím a >ne co pro meˇ
>má vláda uloupí zu?stal mlcˇet po cely´ zbytek cesty.
---------------
Nejspis premyslel, kolikrat ze ho to spoluobcane pana Bileho ten den den oloupili... ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
20077
27.9. 7:24
RE: Pokec s Americˇankou
Mozna ten americky student byl slusny kluk a nerekl panu Bilemu , ze se plete, aby ho nevyhodil z auta, protoze nez vznikly USA, tak uz cely kontinent byl uz kolonizovany (politicky podano "ukradeny" Brity , Francouzema a Spanelama.Holandani koupili Manhattan a mesto nazvali Novy Amsterdoam. A podle teorie pana Bileho neni take na svem, ale nachazi se na uzemi ukradenem Rakousku-Uhersku. Kdyby Spojene Staty nevznikly, byl by cely kontinent zbidaceny a zpustoseny evropany stejne jako Afrika.
20126
27.9. 19:44
RE: Pokec s Americˇankou
>neni take na svem, ale nachazi se na uzemi ukradenem
>Rakousku-Uhersku.
co je to za volovina, ty mas taky americke skoly?
20139
27.9. 22:31
RE: Pokec s Americˇankou
Jasny , ze je to blbost to Rakousko-Uhersko. To jsem dal na prirovnani jaka je blbost rikat , ze Americani neco ukradli. Puvodnich trinact koloniji ziskali porazenim britske kolonialni armady,uzemi zapadne od reky Mississippi koupili od Francouzu v roce 1803 za 11.3 milionu.A Aljasku koupili v r.1867 od Ruska za 7.2 milionu $. Stejne ten americky student si myslel jak si s ceskou holkou skrtne a ceska holka zase myslela na to jak se vda do USA. Ale nejvice se mi libi na prispevku pana Bileho, jak dava lekce cizincum o tom, ze se nema krast.
20142
28.9. 4:57
RE: Pokec s Americˇankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Holandani koupili
>Manhattan a mesto nazvali Novy Amsterdoam.
udajne koupili za 24 americkych dolaru, od indianu!!!!
tak jsem slysel, stefan
20149
28.9. 16:38
RE: Pokec s Americˇankou
Stefane mas castecne pravdu! Platili ale formou koralku a alkoholu v celkove hodnote kolem 28 dollaru.(dolar v te dobe neexistoval , cislo je ciste pro srovnani), samozrejme, ze to koupili za facku.
20152
28.9. 16:43
RE: Pokec s Americˇankou
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Mozna se u pana Bileho jednou objevi nejaky Nemec nebo Skot a rekne mu, ze je potomek jednoho z germanskych nebo keltskych kmenu, ktery predkove pana Bileho vyhnali z uzemi Cech.
Pan Bily pak bude muset s hanbou odtahnout z ukradene zeme, a zacit si hledat kousek pudy ve stepich mezi Dneprem a Dnestrem......
20153
26.9. 20:42
RE: Pokec s Američankou
Pan Vladimir Bily mozna bydli na neukradenem pozemku, ale cenu za nejvetsi pitomost roku ukradl te mlade americance.
20097
26.9. 3:02
RE: Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
>Pro ty, kteri meli tu cest mit s radovymi americkymi Joe Six-Pack
>a Debbie Big-Mac mnoholety styk - samozrejme vyjimky
>existuji -, cteni bylo zabavne a moooc to neco pripominalo ...![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
jo, presne jsi to vyhmatl!!!!!!!!!!!
stefan
20067
26.9. 2:13
Nahodou
Dan
danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?
Nahodou nekdo narazil na prostoduchou holku z USA. Nektery cesky detatka to jsou taky vejlupci, co se jen tak nevidi.
20061
26.9. 2:15
Pokec s Američankou
Brda
fbudin (zavináč) centrum (tečka) cz 24.?.?.?
Tak zprvu jsem se doopravdy radne zasmal ale po kratkem case me doslo ze nejde pouze o najivitu ale o problem ktery zpusobuje dnesni celosvetovou situaci. Po te muj smich presel. Nechapu jak k tomu mohlo dojit.
20062
26.9. 2:54
Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
jo, a pan bily presne ukazuje a potvrzuje ceskou nadutost jako ten chatovnik s tou 17-ti letou, jak popisuji nize!
zlate ceske rucicky, broukpytlikovstvi, vsudybylstvi a vsechnoznalstvi, to je priznacne pro cizky.
jen nam pan bily nerekl, jestli nahodou nemlcel amik proto, ze
uz tusil, ze bude mit asi "cizinecky" tarif za jizdu. anebo, ze by se nam narod zacal moralizovat a kultivovat- nemyslim!!!!!
stefan
20065
26.9. 4:16
RE: Pokec s Američankou
Souhlasim!!!!!!!!!!!!!!!!
30569
26.9. 3:00
Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
a jeste dodatek, ja se nekdy tady stydim, ze jsem cech, vidim-li ty zlodeje a chytre ceske hlavy, ktere se nam tady prisly "ukryt" anebo u americkych "tupcu" hledaji praci, aby si doma mohli koupit "oktavku".
nastesti se rady techto "vandraku" snizuji a novych moc nepribyva, diky opatreni stupidni americke vlady!!!
stefan
20066
26.9. 8:06
RE: Pokec s Američankou
1)Ono pane Stefan kdyby se mne nekdo zeptal ,jestli se stydim ze jsem Cech?'..a svuj vystup uzavrel vetou ze zije na svem neukradenem kousku zeme..tak tenhle clovek by me nestal ani za odpoved...a presne tahle se ten amik choval..
2)btw: Videl jsem asi pred tydnem reportaz na CT1 kdy se reportal ptal mladych lidi kdy byla 2.svetova valka....odpovidali studenti strednich skol, a studenti VS pedagogicke...a nevedeli to!...tipuji ze v USA existuje stejne vyšinutý web jako tenhle a prezentuji se tam vysledky teto mini ankety....
20075
26.9. 9:46
RE: Pokec s Američankou
to ze nekdo hleda praci jinde je dano spis tim ze u nas se prace hodnoti mizerne. A k tomu prispevku. Kamarad se vratil asi pred dvema mesici z USA a on odpovidal na otazku kde je Ceska republika ze je v Texasu. Protoze ani jeden american nebyl schopny pochopit ze Existuje neco jako ceska republika a ze to muze byt samostatny stat!!!!
20079
29.9. 3:36
v Texasu
Dan
danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?
He, tak to se asi dostal do spatny spolecnosti. Za sebe mohu rici, ze prinejmensim polovina lidi se kterymi prisla rec na to odkud jsem, vedela aspon priblizne, kde je ta malicka prdelka zvana Ceska Republika.
20175
26.9. 21:12
RE: Pokec s Američankou
co se to tu deje, nejen Taborsky, ale i Stefan uz zacina psat rozumne ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
20099
26.9. 22:29
RE: Pokec s Američankou
mateji
brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
co se to tu deje, nejen Taborsky, ale i Stefan uz zacina psat rozumne
xxxxxxxxxxxxxx
Zdenku, mas pravdu, nasemu Stepankovi uz to jde, ale na Taborskeho si jeste musime chvili pockat nez vyroste s tech
pubertackych let domyslivce, co vsechno zna a vi, co si
stale mysli, ze jen on a jedine on je ten, kdo vi vsechno
ale taky k tomu dojde ..............
vzdyt si pamatujes, kdyz kdysi davno jsme byli mladi a nako-
nec jsme to zase videli u nasich dorustajicich deti
on taky prijde k tom ze bude spolu s nami a Sokratem tvrdit
"Vim, ze nic nevim"
20103
26.9. 8:26
Pokec s Američankou
milo
admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?
Takhle nějak to vypadá, když se baví pitomec s husou. Nezáleží příliš na národnosti obou.
20076
26.9. 8:37
Pokec s Američankou
Be
mail3 (zavináč) phantomemail (tečka) com 194.?.?.?
Pokud zná 17 letá Američanka dílo Franka Zappy ( nějak se na něj v Čechách zapomnělo ), tak to s ní rozhodně nebude tak špatné !
Co by asi FZ říkal dnešní době ?
20078
26.9. 12:36
Pokec s Američankou
Pane stefane! Jestli se stydíte za to, že jste čech, pak to sdělte především svým rodičům. Požádejte o vystěhovalecký pas. Nejlépe do USA. Tam se za nic stydět nemusíte. ![heč... vyplazený jazyk [vyplazený jazyk]](images/smiles/icon_razz.gif)
20083
26.9. 14:36
RE: Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
>Pane stefane! Jestli se stydíte za to, že jste čech, pak to
>sdělte především svým rodičům. Požádejte o vystěhovalecký pas.
>Nejlépe do USA. Tam se za nic stydět nemusíte.
ja uz jsem davno vystehovan!
ne za to ze jsem cech, ale ja se stydim za ty, co nam tady delaji ostudu a kradou, ci delaji jinou nekalou cinnost. delam interpretera u soudni stolice, a tak o pripady neni nouze. pak tam stoji a cumi jako blbecci, neschopni niceho. a kdyz dostanou vyhosteni, tak to jsou pekne kurvy, ti amici!!!
stefan
20087
26.9. 13:02
Pokec s Američankou
No cetl sem originalni rozhovor z fora kdy byl k dispozici a tento preklad je obcas dost zavadejici, takze z nej nejde hodnotit (jen pro nektere vyse)
jinak ten cesky diskutujici byl tusim nejaky lektor anglictiny a z jeho strany byl rozhovor veden vyborne. (to byste poznali v originale)
ta holka to bude mit v zivote asi dost tezky jestli se nekdy dostane do nejakyho konkurencniho prostredi, nedej boze aby vycestovala nekam do sveta )
20084
26.9. 13:41
Pokec s Američankou
No, ja jsem se na rozdil od mnoha pobavil. Ale nepotesil. Proste se setkala na chatu holka a kluk a tohle jim vyslo. Co mne ale zarazilo, jsou zdejsi komentare(tedy nektere). Nedivim se, ze mlady amik zustal cucet. Ja bych asi pri takovy rozhovor dale neprotahoval. Myslim ze to nebyl stud, ale jednak ohromeni nad neomalenosti, druhak poznani, ze debata je zbytecna. Zrovna tak jako s nekterymi VZNZMCCMTPSZS (kazdy hnup, co vi neco o CR vi ze mam na mysli V Zahranici Nahle Zmoudreleho Maleho Ceskeho Cloveka Majiciho Touhu Poucit Sve Zaostale Soukmenovce, stefane ) Hned cizci, Rude Pravo a prejata nadutost, v te same vete kritizovana u cizku. Tak to sem nezatahujte, je to uz omleta pisnicka. Spis by bylo zajimave, kdo mate vice zkusenosti a zijete tam dele, zda je to mozne, jestli je to vyjimka a proc tomu tak je, je-li to pravda.
20086
26.9. 17:18
RE: Pokec s Američankou
Prave z vypraveni toho kamose vim ze to je celkem bezna vec... takovyhle stav. On tam byl dvy roky (kvuli praci a popravde nacerno) ale vychodil si tam i skolu. A prosel ji mezi 10 procenty nejlepsich. A to musim rict ze ve skole byl spis prumnerny student. Ale to ze z Anglictiny mnel 86 procent a to nijak v anglictine nevinikal (aspon u nas a treba z matematiky mnel 96 procent. Myslim ze to ukazuje celkem jasne jak to tam muze vypadat!
Nekdy ho fakt musim ukecat at k tomu napise nejake vzpominky... protoze to co obcas vypravi mne privadi do uzasu. (Prikladem treba to ze nejvetsi starsot cloveka z ochranky v obchodaku ve kterem delal bylo jestli nahodou nejsou rusove protoze s tema se nesmi bavit!!)
20088
26.9. 18:44
RE: Pokec s Američankou
Pane Groviku,
I když riskuji, že jsem se dal strhnout dalším provokatérem (první byl pan Bílý), to co píšete jsou opravdu nesmysly. Situaci lidí, kteří sem přijedou za prací na černo do jisté (značné) míry znám a i když generalizovat se jistě dá pouze do určité míry, Vaše americké historky založené na jejich vyprávění jsou zcela absurdní. Tito lidé ("černoši" z ČR) žijí ve svém vlastním mikrokosmu umývačů nádobí nebo uklízečů v obchodních domech a o americké realitě nemají většínou ani ponětí - stejně tak, jako většina Američanů neví o té jejich. Nikdo netvrdí, že je zde všechno v pořádku (stejně jako všude jinde), ale neinfomovanost Vašich výroků je skutečně do očí bijící...
K "rozhovoru" Američanky a českého lektora angličtiny. Totéž jsem četl již dávno v hodně jiné verzi, kde se Zappou oháněl lektor a ne dívčina, což mi připadá logičtější, neboť nevím o žádné 17leté Američance, která by věděla, kdo Zappa byl. Zappa byl kdysi naopak bůh českého hudebního intelektuála. Celý rozhovor mohl být zcela vycucán z prstu a i kdyby nebyl, jeho výpovědní hodnota je podle mě nulová a lze z něj neomylně rozpoznat snad jen nevyléčitelnou zlomyslnost a nezaslouženou povýšenost českého prostředí...
Zveřejnění něčeho takového mi připadá jako snaha překlenout se přes konec okurkové sezóny nebo ubohý pokus o vzpružení vlastního sebevědomí (u lidí, kteří z rozhovoru dělají dalekosáhlé závěry o americké mládeži)... ![pláču, je mi smutno... [pláč]](images/smiles/icon_cry.gif)
20091
26.9. 18:57
RE: Pokec s Američankou
mateji
brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Zveřejnění něčeho takového mi připadá jako snaha překlenout se přes konec okurkové sezóny nebo ubohý pokus o vzpružení vlastního sebevědomí (u lidí, kteří z rozhovoru dělají dalekosáhlé závěry o americké mládeži)...
Alex Juchelka --
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Pane Juchelka,
velice ted s vami souhlasim. Proc se ti chronicti negativiste
nepodivaji trebas tento tyden na Jeopardy. Prave ted je tam
soutez desetiletych skolaku. Proc o tom tady nikdo nepise ?
Proc musi vitezit jenom a jenom negativni pristup ke vsemu
a ke vsem ? Proc ti lide co napisi ten nejvice negativni
clanek ci prispevek si mysli, ze jsou geniove ? Zachranci
lidskeho pokoleni.
20092
26.9. 20:52
RE: Pokec s Američankou
Rad bych upozornil ze se nejak neohanim tim ez ten clanek je pravada. Muez byt a nemusi.
Muj kamarad (mimochodem hodne dobry kamarad) do ameriky odjel prave kvuli tomu ze nemohl najit praci v CR (povsimnete si ze narozdil od tisicu jinych nesel na pracak ale sel za praci!!) Myslim ze on nezil jen v nejakem mikrosvete. Neni clvoek ktery zustane zavreny u umivani nadoby. Nakonec to ze vychodil tu skolu o tom svedci. (Jestli neverite muzu naskenovat diplom at verite ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Takovychhle historek si privezl na celou knihu. Napriklad to ze v Americe se prakticky nechodi pesky. Mnohdy ani nemaji chodniky. Nebo treba to ze vetsina jejich obyvatel se nepodiva ani do halvniho mesta. Ano je to tak kdekoliv prijel se vsichni divili ze byl v New Yorku a ve Woshingtonu... proc? Protoze on se snazil nejake informace ziskavat... prijde mi neuveritelene ze bych nikdy nevidel Prahu nebo treba Brno. Ale ti lide jsou skutecne zakopani celi zivot v jednom meste. Nejvetsi uspech je kdyz se protlaci nekam dal rekneme na uroven okresu (u nas receneo).
To skutecne o necem vypovida. At chcete nebo nechcete. Nakonec jestli vy tam jste za rpaci nebo jste se tam pristehoval uz drive asi sam vite ze cech ktery dostane obcanstvi vetsinou neskonci na ulici a jeho osud byva vetsinou presne opacny?? Proc? Je to celkem jednoduche nase zaostale skolstvi nas uci znat veci kteer nepotrebujeme. Uci nas poucit se z chyb ostatnich. Uci nas vynalezavosti. Uci nas samostatnosti (do nedavna)! Zatimco Americky vzor zalozeny na tom ze se parta pubertaku dohaduje s ucitelem jestli tohle nebo tamto bylo dobre vetsinou vede k tomu ze nemaji nejmensi nutkani se snazit!!! Oni vyrostou ve stejne televizni baliky jako jejcih rodice... a pokdu se setkavate s vijimkami. tak to nejspis bude tim ze obcas existuji proto aby potvrdili pravidlo ..a taky proto ze mezi slepimi je jednooky kralem!
20098
26.9. 23:20
RE: Pokec s Americˇankou
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Groviku,
povez nam toho jeste vic o Americe.... Please !!! ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
20106
26.9. 23:38
RE: Pokec s Američankou
Pane Groviku,
nehodnotím nijak (negativně) situaci Vašeho kamaráda - znám osobně několik Čechů, kteří sem přišli za prací a netroufám si posuzovat jejich důvody - vím ale, že jejich schopnost vnímat USA realisticky je v drtivé většině značně omezená. Váš známý je možná do jisté míry výjimkou, zřejmě se naučil anglicky, apd., (zajímal by mě ale jeho diplom, pokud můžete, opravdu naskenujte, nebo zašlete na osobní poštu, zajímalo by mě, co zde za dva roky Váš přítel "vystudoval" , na druhé straně typicky české srovávání situace v obou zemích ve stylu "návštěva v hlavním městě" je pro mě neklamným důkazem, že zřejmě, jako většina, nepochopil vůbec nic. Navíc, na rozdíl od Vašeho přesvědčení to nevypovídá vůbec o ničem a lidí, kteří nebyli v hlavním městě a přesto jsou vzdělanými a informovanými občany je zde nepřeberné množství. Ne všichni Češi, kteří se sem odstěhovali jsou úspěšní, mnozí žijí v různých verzích českých ghet, kde podvody, rozvody, přebírání manželek, apd. jsou běžnou normou. Zde bych rozhodně kladně negeneralizoval... A Amerika Vás připraví na život mnohem lépe, než nejlepší škola, nebo zkušenost v Čechách, to by bylo ale na delší povídání...
20108
27.9. 1:31
RE: Pokec s Američankou
Pane Groviku,nechci vas poucovat,ani si hrat na brouka Pytlika,ale i vy i vas kamarad,se divate na tenhle kontinent evropskyma(ceskyma)ocickama.Samo o sobe by to nebylo nic zavadneho,ale....
Pravda,leckde tu nejsou chodniky(ani v Kanade,predstavte si...),predevsim tam,kde nejsou residencni ctvrte,ale pouze obchody.Severni Amerika je proste velika a vsude,opravdu vsude je dalekoooo.
Jet na vylet z Ase do Prahy je docela neco jineho,nez cestovat ze zapadniho pobrezi USA do NY nebo Washingtonu.Ne kazdy je nadseny cestovatel,ale to jeste neznamena,ze je blbec,blbci se poznaji podle neceho docela jineho.
Posuzovat z tohohle uhlu Americany je prinejmensim detinske(neurazte se).
Otazka skolstvi a urovne vzdelani -to je o necem jinem,ale ani tady nelze delat zavery z uspesneho dokonceni skoly vaseho kamarada.
20110
27.9. 2:29
RE: Pokec s Americˇankou
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Snaha cloveka, ktery v Americe podle vseho nikdy nebyl, poucovat lidi kteri v Americe ziji nebo ji ze sousedstvi casto navstevuji, je vskutku dojemna.... ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
20112
27.9. 3:54
RE: Pokec s Američankou
Groviku, a to ceske skolstvi uz prestalo vyucovat gramatiku?
20118
27.9. 2:26
Pokec s Američankou
Vazeni,USA je velmi barvita a rozmanita zeme.Bylo by opravdu velmi hloupe jen tak generalisovat jen proto abychom se citili lepe. Jako vsade ,jsou tam lide hloupi a lide chytri. Pro pristehovalce je tak trochu tezke se dostat do spolecnosti tech chytrych,protoze je tam urcita klikysnes ktera automaticky zavira dvere novym lidem. Ale je tu velke intelektualni bohatstvi ,schopnost sebekritiky a seebekorekce.Tem kdo maji pochyby bych doporucil casopis "Nation". Je to plodna sebekritika se kterou se jen zridka setkame v domovine.
20111
27.9. 5:14
Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
ja, po zkusenostech tvrdim jedno, at uz jsem oznacovan za toho ci onoho, vzdy si chci zachovat zdravy nazor na vec. uz je i to pitomost mi rikat, ze jsem se "probudil". ja jsem probuzen hodne davno, jen tam kde je treba, je treba, fucking, reptat, nadavat ci lat, tam kde jsou fakta, tam je treba je podporit!!!
neni pravdou, ale FAKTEM, ze cizci, pribyvsi do "americkych nizin" by chteli reorganizovat, zmenit vse, tak, jak broukpytlikovska nadutost kaze, s tim, ze se to ma delat jinak,
ze oni tu jsou vsichni blbi, bez kultury, atd, atd, atd.!!!
jen se, vy hnupi, podivejte co amerika dokazala od r.1776, tedy krapitko pres 200 let existence. my, cesi, vzdelani, podlozeni historickymi udalostmi a kulturni tradici atd, atd, atd,!!!, cumime nad produktivitou prace, strukturou bussinesu a celkovou prosperitou.
donedavna jste kradli hajzl papir (88/89) na zachodech v reichu i oestereichu, kdyz jsem privezl v r.1985/86, krizovy sroubovak a sroubek, zvany phillips, tak jste se divali na me jak zullukafri na aeroplan!!!
v r. 89 mi nejak baba vycetla, ze ona to v cr za mne musela
"vybojovat", zatimco, ja si uzival vyplodu kapitalismu, schovan
v lune svobody a demokracie. jiste, poslal jsem ji do pice!!!
bohuzel, musim konstatovat, ze i pres 13 letou svobodnou vladu
"jedne" strany, lidem nedosly zasady slusneho chovani, vzajemneho respektu a akceptovani. co jim doslo, ze penize jsou "main subject" vseho, co existuje a proto je jich treba kumulovat co nejvice za JAKOUKOLIV CENU!!! nejlepe pres zname ci rodinu, kteri pomohou.
zacnes-li se ptat, ze je treba platit najem, vodu a ten ostatni bullshit, potrebny k zivotu, zacnes byt na indexu, ty jim nechces pomoci, ty jim nechces doprat, aby se meli "taky" dobre. ty jsi dobry jim jen zajistit praci, zadarmo(nejlepe!!!)
bydleni, najit levny obchod na zradlo, protoze se s tebou delit nebudou, zkratka, aby co nejvice "zlataku" vydelali na tu oktavku ci kdo vi co?
a me to ma zajimat????? jejich oktavky, druzstevni byty a nebo bussinesy s tureckem, na ktere si sem prisli vydelat?????
panove bili i cerni, prosim vas, "give me a break" s vasima picovinami. (verim, ze anglictinou vladnete, jako i dalsimi aspekty zapadni civilizace, tudiz nebudu dale rozebirat).
zaverem bych chtel jen podotknout, ze z dlouholete amero-praxe je mi znamo, ze amici maji v prdeli nejakou evropu, a uz vubec ne nejake CESKO!!!!!, kde uz zbylo jen plzenske pivo a to zna jen par lidi!!! a jen tehdy kdyz ho prineses na party. nejake sklo, ceske granaty, zbrane, vysivane ubrousky, jsou jen tak dobre na vytreni "oblicejove casti tela", cili riti obecne
(my zverolekari hlasime anusu).
nevim, zda-li jsem vyslal dostatecne silnou "message" na misto urceni, ale verim, ze se urcite namitnici(novy vyraz!), najdou.
preji (i nepratelum)pekny weekend,
stefan
20122
27.9. 14:53
RE: Pokec s Američankou
Tedy,vy jste se rozjel,Stefane. Tak dlouhy projev jsem tu od vas nezazila.
20135
27.9. 15:04
RE: Pokec s Američankou
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 172.?.?.?
>Tedy,vy jste se rozjel,Stefane. Tak dlouhy projev jsem tu od
>vas nezazila.
ajo, domnivam se, ze bylo jiz na case, ne?
stefan
20136
29.9. 1:38
RE: Pokec s Američankou
Stefane, napsal jste to drsne ale otevrene. Mate muj souhlas ... JE TO TAK !!! Budme ale alespon, trochu k nasim prichazejicim krajanum do USA i Kanady tolerantnejsi. Vzdyt oni za to ani kolikrat nemohou, i kdyz je to neomlouva. I ja jsem zazil takovy extrem, ze nove prichozi posily na cerno pracujicich Cechu do USA, ohrnovali sve nosiky nad Americkou pohostinnosti. A dokonce a to jsem byl v soku, ze jedna pani z Ceska hovorila na amiky Cesky, i kdyz musela tusit, ze ji to bude houby platne a pripadalo mi to od ni i trochu povysene. Hlavne a predevsim, zalezi na individualite cloveka. Nemuzeme skutecne VSECHNY Americany a Cechy, hazet do jednoho pytle.
20171
27.9. 5:19
Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
a dnes me "nastval" nejvice albert s nohejlem, ze se nezminili o zidovskem vyroci noveho roku, udajne se pise rok 5764. takze tu slavim s yarmulou na palici sam!!!
what a shame on you guy's!!!!
ale snad to dozenete a zidolovers vam prominou!!!!!!!
cau stefan
20123
30.9. 7:03
RE: Pokec s Američankou
> a dnes me "nastval" nejvice albert s nohejlem, ze se nezminili o
> zidovskem vyroci noveho roku, udajne se pise rok 5764. takze tu
>slavim s yarmulou na palici sam!!!
>what a shame on you guy's!!!!
>ale snad to dozenete a zidolovers vam prominou!!!!!!!
>cau stefan
Stefane,
to "vyroci" je akorat k oblbovani gojimu, aby verili, ze chazari-zidi (neboli Ashke-nazi zid) pocitali leta pane od toho rok! Ve skutecnosti co oslavuji je, - pytel plny penez!
Ostatne, premysli-li jeden, to oslavovani modernimi zidy "noveho roku" je asi neco takoveho, jako kdyby Jesse Jackson a Al Sharpton by oslavovali i s celym slavnym ACLU a Black Caucus narozeniny George Washington, Benjamina Franklina, ci narozeniny of the rest of good ol' boys, founding fathers! Ci mestizos by slavili dobyti Noveho Sveta Columbusem a spanelskymi conquistadores ...
Ale co, gojimi jim to basti a zid-chazar se chechta, ma to dneska na haku!
20200
27.9. 19:04
Pokec s Američankou
no, tak jsem se pokusil reagovat na urcite nazorove cisty prispevek stefana. Bohuzel neprosel, takze si tuhle adresu vyradim z tech, kam bych chtel jeste nekdy vkrocit. Necht se vam dari, zejmena podobnym stefanum. Je to opravdu dobra cesta, jen miva spatny konec.
20138
28.9. 0:23
RE: Pokec s Američankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
>no, tak jsem se pokusil reagovat na urcite nazorove cisty
>prispevek stefana. Bohuzel neprosel, takze si tuhle adresu
>vyradim z tech, kam bych chtel jeste nekdy vkrocit. Necht se vam
>dari, zejmena podobnym stefanum. Je to opravdu dobra cesta, jen
>miva spatny konec.
koljiku, mas tam muj emajl, tak u mne projdes!
stefan
20145
28.9. 23:59
Pokec s Američankou
Ale, ale.To sem si zas naběhl.Budu muset po sobě začít vše číst a představovat si reakce neúčastněného.Skutečně mě reakce málem přesvědčili o tom, jaký jsem nabubřelý hlupák a padouch a mladý amigo napadená intelektuální elita.
Ale dobře mi tak, ten článeček jsem fakt napsal tak, že se to tak dá chápat, takže tímto na jakékoli vysvětlování ohledně všedního zážitku rezignuji.![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Snad jen na věcnou otázku od jednorožce:
Jste si jistý, že před příchodem praotce Čecha s jeho modlami na Říp nikdo jiný tu zemi oplývající mlékem a strdím neobýval?
/zkráceno/
jednorozec> -- kupredu@vsemi.smery --
Ještě před příchodem Keltů /keltský kmen Bójů/žilo na území dnešních Čech původnější obyvatelstvo, které je historicky nazýváno - místním živlem - .
A kelti se s ním, pravděpodobně bez větších problémů asimilovali...
A já věřím tomu,že v mé DNA jsou všechna tyto data nakumulovana, tak jako v každém, kdo žije(resp.jeho rody) na tomto území nějaké ty stovky let.
Takže si připadám být i se slovanským jménem a řečí domorodcem...
20167
29.9. 6:23
RE: Pokec s Americˇankou
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Jo pane Bily,
jenze ten mlady American se pravdepodobne v Americe narodil. A rovnez kdovikoliv generaci jeho predku. Amerika je jeho vlast, zadnou jinou nema.
Ty vase reci o ukradene zemi byly nebetycna,arogantni pitomost.....
20178
30.9. 0:10
RE: Pokec s Americˇankou
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
>Jo pane Bily,
>jenze ten mlady American se pravdepodobne v Americe narodil. A
>rovnez kdovikoliv generaci jeho predku. Amerika je jeho vlast,
>zadnou jinou nema.
>Ty vase reci o ukradene zemi byly nebetycna,arogantni
>pitomost.....
velmi spravne, souhlasim.
stefan
20194
Jsem rád Mikine za Vaše slova. Znamená to tedy, že moji prarodiče, kteří se narodili na dnešním území ČR a po válce byli vyhnáni do Německa byli vyhnáni neprávem. Děkuji. Prosím opakujte to co možná nejvíce a hodně nahlas. A předem promiňte, že jsem Vašich vět použil v jiném kontextu. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
20223
30.9. 18:06
Hruba neslusnost prinejmensim => ostuda
Dan
danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?
To je jako kdyby Vas nekdo cizi (tedy nikoliv kamarad) svezl v "Americe" a hned se Vas vyptaval a snazil se Vas presvedcit, ze byste se mel stydet za to ze jste Cech, protoze hrdinni Cesi se tak urputne branili v historii proti vsem krivdam na nich pachanych, naposled vytrvale bojovali proti budovani socialismu, neni-li pravda?
Libi se mi (trebaze je to mozna jenom zdani), ze jsem se ve svem okoli zde v U.S. zatim nesetkal s clovekem, ktery by se z nekoho snazil delat blbce jen proto, ze ten ci onen dotycny neco nezna, nevi. Kdyz nevi, druhy mu to vysvetli. Nestoura. Zacinam nabyvat dojmu, ze to je ceska specialita.
20205
30.9. 18:48
RE: Hruba neslusnost prinejmensim => ostuda
mateji
brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Libi se mi (trebaze je to mozna jenom zdani), ze jsem se ve svem okoli zde v U.S. zatim nesetkal s clovekem, ktery by se z nekoho snazil delat blbce jen proto, ze ten ci onen dotycny neco nezna, nevi.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
A ja zase s clovekem zde v Kanade, ktery se snazi delat nekoho
blbcem, ze se narodil trebas v Praze ci v Jeruzaleme, nebo
ze jeho rodicove jsou z Recka ci Japonska. To je zase specialita ignorantu.
Dosazovat sem jmena ? Ne. To by neproslo.
20206
29.9. 23:41
Generace americkych idiotu
Ale stale jsou o sobe vychovou a propagandou presvedceni, ze jsou "nejlepsi na Svete"! Nr. 1 ... ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
http://www.rense.com/general42/ddsu.htm
20193
30.9. 0:46
Pokec s Američankou
Ty vase reci o ukradene zemi byly nebetycna,arogantni pitomost.....
M |