Diskuze k článku

IDěs opět útočí na pana prezidenta

Příspěvků 142

16.1.2015 7:33

IDěs opět útočí...

P9 77.?.?.?

Ty sračqy jsou koordinované análně.cz nezůstává pozadu http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/slovaci-zeman-...

325239

16.1.2015 11:29

RE: IDěs opět útočí...

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325239

1.U bulváru Iděs ide o "české" dvojča "slovenského" bulváru SME.
(Na slovensku ich volajú smetiari)

2.Ako sa aj v samotnom článku i nižšie v diskusii píše, ide u Denníka N o najradikálnejšie jadro známeho prudkointelektuálneho fasciplátku SME.

2.Btw., žiadna zmena majiteľa denníka SME sa neodohrala.
Skutočný majitelia Penty sú rovnakí, ako boli tí v SME pred jej prebratím Pentou. To je dobre známy fakt pre každého, kto sa o to aspoň trochu zaujíma.

3.Rošambo okolo "snahy o prebratie denníka SME" oligarchami nastrčenými do oficiálneho vedenia Penty malo o.i. logicky slúžiť zvýšeniu padajúcej sledovanosti(účinku propagandy na absolventskú skupinu dezorientovaných 20- a 30tnikov = chovanej, obrábanej potenciálnej budúcej davokratickej jelity) tohoto plátku.

4.Snaha rozoštvávať a fašizovať(oligarchizovať) spoločnosť patrí aj k tradíciám ich materskej inštitúcie.

5.Samozrejme, ako si snáď každý Človek Rozumnejší domyslel, nejde o Slovákov, ale o vyznavačov známej fašistickej ideológie, stojacej na pseudorasových a LGBT princípoch.

Na to ultraradikálne krídlo nemal už asi ani Óbrfíra SSchutz s Morvayom a ehemalige Gauleiterom SSchimečkom a spol žalúdok..

Bežní Češi rýchlo pochopili vo co jako gou, avšak rovnaká nečeská úderka začala v diskusii pod Iděs po česky nadávať na Slovákov.

Podobne, ako Steven Mashroom (Štefan Hríb) a jeho relácia
"Tma pod lampou" pod heslom:
"Čím viac ľudí rozoštveš, tím viac provízii na grantoch a sponzorskom dostaneš"

Užitoční idioti, barani a baránkovia.
Keby aspoň vedeli, pre koho pracujú, na akom oltári poskakujú.
Nečesť výnimkám.

325270

16.1.2015 21:41

RE: IDěs opět útočí...

voloďa 85.?.?.?

Reakce na 325270

Užitoční idioti,barani a baránkovia...a Havrani!!!

325321

16.1.2015 22:36

RE: IDěs opět útočí...

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325321

Ta hej, a koľkože bolo v tej rozprávke zhavranelých "bratov"? [velký smích]

Keď ultrafašistické jadro plutokratickej 5.kolóny niekoho intenzívne ohovára, väčšinou dotyčný asi robí niečo zásadne správne.

Toť jednoDuchý kompas pre sedliaka,
čo tie panské hoňcuctva nesleduje..
iba z času na čas po zátylku sa poškrabuje,
keď pýta sa reku, ktorý baran že tu,
na vajciach pestuje si bodliaka?
(prepytujem..alebo ten grajciar)

po česku..moravsku, slezku:
Kde má kura vemeno?

..alebo, ako starý bača dole na dedine v kúte karčmy
pri čajíku nad čertovskými obrázkami pohybälími dumajú:

Čím že nás to zasa,
tá TV Narkóza,
ojebabrať chystá sa?
Ej bisťu, ba veru..
vraha svojho, Judáša
spredu poznať treba.
Len tak si i honelníci
vody čistej nalejú..

I tak v lesoch, na poliach,
tam, kde lúka naša,
nebude viac číhať,
sváru nenašeho bieda.

A šťastní boli vedzte,
ne veky večné,
to všetkým povedzte!

325326

16.1.2015 22:47

RE: IDěs opět útočí...

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 325239

Vypadá to, že Britské listy odhalily svojí pravou tvář. Nadpis článku "Prezident je vůl" by si měli přesměrovat v otázku k sobě sama.

Prezident si bude muset dávat stále větší pozor. Nedej bůh aby se "uprdnul". Na titulních stranách se bude měsíc psát, že se "posral". Promiňte mi ten slovník, ale lepší příměr mě nenapadá. Vždyť to vypadá jako by se těm autorům změnil mozek v bláto. Ztratili jakoukoliv zdravou úvahu.

325328

16.1.2015 22:59

RE: IDěs opět útočí...

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 325328

S BL to jde prudce z kopce z dob,kdy se hrdým Albionem prohnala epidemie Kreuzfeld-Jakobsovy choroby (lidově "nemoc šílených krav"[mrknutí jedním okem]...je zřejmé,že měli jistou dobu zálibu v pokrmech z tepelně nedostatečně,nebo vůbec upravovaného hovězího masa.
BL jsem kdysi čítával rád....dnes je mi jen jejich redakce líto skoro stejně,jako Charlieho.... [velký smích]

325330

16.1.2015 7:34

RE: Jsem asi staromódní...

Tralala911 37.?.?.?

Nebojte se pane Stwora, slováci si to nemyslí, garantuji. Krom toho lidé mají aj jiné starosti, než aby brali vážně pisálky z IDěs.Co se týče obsahu je to další způsob, jak brzdit rozvoj přemýšlivých lidí, když budou s hendikepovanými dokola opakovat nějakou látku, než ti ji pochopí, pokud vůbec. Závisí to i od toho, jestli je míněn mentální hendikep. Ale nebojte se, jednou i té mlčící většině dojde trpělivost vůči těm absurditám.

325240

16.1.2015 8:47

RE: Jsem asi staromódní...

P9 77.?.?.?

Reakce na 325240

Dříve měli soudruzi v záhlaví Rudého Práva napsáno Proletáři všech zemí spojte se!. Dnešní mainstream by tam mohl mít napsáno třeba Počítáme s vaší hloupostí! [smích]

325249

16.1.2015 7:48

Leckdo na leccos UTOČÍ...

Sibolet 194.?.?.?

Třeba na cudně amaterský filmík,který se ILUMIHNÁTUM NEHODÍ..Takže včera do pulnuci zmizel.Takto vypadá originál...http://uloz.to/live/x2F2cvjJ/watching-a-ufo-from-m... [chechtot] [chechtot] [cool] [chechtot]

325241

16.1.2015 17:09

RE: Leckdo na leccos UTOČÍ...

dunn 77.?.?.?

Reakce na 325241

Je to film, anebo dokument?Pokud je to dokument, tak věřím, že nás hlídají.Pokud je to sranda, tak je to bezcenné.

325301

16.1.2015 17:54

RE: Leckdo na leccos UTOČÍ...

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 325241

Zajímavé video. Jenže s pravděpodobností hraničící s jistotou – falešné, jako tisíce dalších 'Oh My God!' videí. Viz rozbor např. ZDE.
Jsem příznivcem všemožných záhad, sám jsem pozoroval některé podivné jevy. I když tuším, že obvykle má vše racionální vysvětlení, a také jsem si vědom, že v dnešní době slouží mediálně prezentované „záhady“ spíše jen k matení obyvatelstva a vyvolání bohabojnosti v něm (ostatně jako tomu bylo i kdykoli dříve)...
Není-li to fikce, pak je to zajímavé.

325303

16.1.2015 8:14

Projekt N

mat4 212.?.?.?

Projekt N je skupina odpadlikov z denika SME, ktore nazyvaju diskutujuci srackometom [mrknutí jedním okem].

V podstate sa da povedat Charlie Hebdo = ProjektN.

325243

16.1.2015 8:21

Domnívám se,

Aja 82.?.?.?

že prezident Zeman je první a poslední, který byl zvolen v přímé volbě.
Hodlají ho uštvat, není týdne, aby na něj tisk neplival.

Myslím, že co se týká zařazování postižených dětí do běžných tříd, má pan prezident pravdu.

Jistě není problém, aby v běžné třídě bylo dítě na vozíčku, fyzický handicap ho vyřadí maximálně z tělocviku.

Jiné je to s mentálním postižením.

Nevím, jak je to dnes, ale za sociááálizmu existovala na pedagogické fakultě katedra speciální pedagogiky, kde byli budoucí učitelé připravování pro výuku, na dnes tolik opovrhovaných, zvláštních školách.
V třídách bylo málo dětí, aby se jim mohl pedagog věnovat individuálně a občas se i stalo, že po čase se mohl žák zvláštní školy zařadit do školy klasické, nebylo to běžné, ale stávalo se to. Zvláštní škola vedla děti i k tomu, kam se zařadit, orientovat po ukončení docházky.

325245

16.1.2015 9:56

RE: Domnívám se,

P.Lepenka 92.?.?.?

Reakce na 325245

Bohužel i na mě to dělá stejný dojem, aby občané nemohli volit svého prezidenta. Oni přeci dávají mandát v mnoha případech "podvodníkům". Nebojím se použít tento příměr, neboť je to skutečnost. Je málo politiků, kteří dodržují to co slibovali před volbami a kvůli čemu ten mandát dostali. Vezměme církevní restituce. Cožpak můžou být vůbec v souladu s tzv. "duchem ústavy", když zákon prosadili pomocí poslanců, které nikdo nevolil. Cožpak horda zaprodanců pod názvem "LIDEM" měla někde nějakou svoji kandidátku? Prostě se tam dostali podvodem a tudíž neměli ani žádný mandát hlasovat pro takový zákon. Kdyby totiž si ten mandát třeba i domýšleli, tak z průzkumu veřejného mínění, kdy více jak 80% občanů bylo proti církevním restitucím, by museli dojít k závěru, že žádný mandát k tomu neměli. Z mého pohledu až se někdy najde někdo, silný a nebojácný, jako je současný prezident a bude mít dostatečnou podporu v parlamentu, pustí se do revize této zlodějny.

A co se týče handicapovaných dětí, má prezident naprostou pravdu. Když vezmeme příklad mentálně handicapovaného dítěte musíme si položit otázku. Jak mu bude mezi normálními dětmi, které, ikdyž normální, dokáží být ke "slabším" hodně krutí, což pramení z jejich životní nezkušennosti a z tzv. "dětské hlouposti"? Proto by měl být prezident za své názory spíše vyzdvihován než kritizován. Ono ale asi platí ten známý výrok Alberta Einsteina: "Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist."

325256

16.1.2015 12:15

RE: Domnívám se,

Aja 82.?.?.?

Reakce na 325256

Na IDnes už píší, že pan prezident mluvil o segregaci, nemohli by mu přidat i "zastánce eugeniky"?

Fakt, svět se zbláznil, už nás neberou ani jako ovce, ale jako naprosté idioty.
[pláč]

325271

16.1.2015 12:33

RE: Domnívám se,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 325271

[chechtot] Jako sobě rovné. [mrknutí jedním okem]

325274

16.1.2015 14:01

RE: Domnívám se,

Sibolet 194.?.?.?

Reakce na 325271

jak říkával Monte Python,osobně jsem idiot od přírody,nikoliv idiot CHEMICKÝ https://www.youtube.com/watch?v=mlss_LiNeJk

325284

16.1.2015 11:07

RE: Domnívám se,

Ahura Mazda 91.?.?.?

Reakce na 325245

V tom dítěti na vozíku se velice mýlíte. Jako dítko školou povinné jsem měl tu čest a moji spolužáci taktéž, spolužačka byla nechodící a k tomu se jí pojily ještě ostatní zdravotní problémy, této cti se nám dostalo pouze díky tomu, že byla dcerou našeho třídního učitele. A teď ten váš omyl - bylo nás 34 + ona, no a musela se přizpůsobit celá třída, páč když se jí chtělo v průběhu hodiny na záchod, tak se holt přerušila výuka hnedle ve dvou třídách, z naší třídy vystartoval rychlý posel do ředitelny, tam zjistil, v které třídě učí taťka, ten přerušil výuku ve své třídě, přesunul se k nám, opět zdržení u nás ve třídě (což nám nevadilo, ale princip), no aby toho nebylo málo, tak nám do třídy ještě píchli kluka epileptika, a to bylo, když chytl záchvat docela výživné, kdy holky z toho byly ještě několik dnů perplex, kdo nezažil, neuvěří.

325266

16.1.2015 19:37

RE: Domnívám se,

Ann 84.?.?.?

Reakce na 325245

Souhlasím s Vámi. Kdyby šlo o fyzický handicap, tak bych se možná bála "jen" neporozumění ostatních fyzicky zdravých dětí.

Kdyby šlo o mentální handicap, už by to bylo horší. Pravděpodobně by nebyli schopni ani probíranou látku stíhat tak jako jejich zdravý spolužáci.

Navíc sama mám takovou zkušenost ze základní školy, kde v každém ročníku byla speciální třída, kde byli většinou právě byť ne nějak moc, ale mentálně handicapované děti. Většinou byli bezproblémový, ale našli se mezi nimi i agresoři a tohle začlenění mezi ostatní zdravé děti by podle mého názoru nefungovalo. A jen dodám, že v látce byli hodně pozadu za námi.

325311

17.1.2015 2:31

nemelo by se..

favela 113.?.?.?

Reakce na 325311

..nezapomenout , ze pro handikapovane deti je nutne mit specialne kvalifikovane ucitele...Kazde dite potrebuje jiny , individualni zpusob vyuky i pristupu ,je zde problem vetsiho rozdilu ve vyvoji a zvladnuti ucebnich predmetu. V nizsich tridach obecnych skol jsou deti casto dost bezohledne v mnoha smerech ke svym spoluzakum ./Zkusenost z mnoha skol/.

Kdyz se prasata se musi valet za kazdou cenu ve spine a hazet ji na Pana prezidenta spini cely nas narod./Coz slovaci v minulosti radi, ne vsichni/. Kde jsou zakony a proc neni zakon na ochranu presidenta v tomto smeru? Nebo na ne neplati ? Kdyz jsou ve sluzbach vrchnich svini ?

325338

17.1.2015 6:31

RE: Domnívám se,

Venny 93.?.?.?

Reakce na 325311

Ann, a jen to dořekněme. Největší můrou zvláště začínajícího pedagoga je, aby se mu do třídy nedostali dva a více dárečků z kategorie "zanedbaný fracek" - nezkrotitelný, nevzdělatelný, neposlušný, agresivní atd. vejlupek, dosazený ubohé ani ne 30-leté učitelce s minimální praxí do (jinak fungující) třídy za účelem jakéhosi sbližování kultur, pozitivní diskriminace a překonávání předsudků majoritní společnosti. A to teprv začne tanec, protože kolem těchto zanedbaných se vytvoří jádro "rebelů" a úča si to může jít hodit... Nebo nasadit výchovné prostředky z dob počátků povinného školství v našich zemích. Jenže to taky nejde, protože to by byla diskriminace a přijel by Kocáb. [oči v sloup]
Nejsem pedagog, ovšem mám dost informací o tom, jak může takový klan nepřizpůsobivých, strategicky rozlezlý po malé škole (zde někde na Chebsku, Sokolovsku) její činnost téměř paralyzovat... Zapojí-li se do procesu "nevzdělávání se" matky a starší klanu. může to zabalit i jinak velmi zkušený ředidel se slušnými výsledky. [bliji]

325345

17.1.2015 12:16

RE: Domnívám se,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325311

>Souhlasím s Vámi. Kdyby šlo o fyzický handicap, tak bych se možná bála "jen" neporozumění ostatních fyzicky zdravých dětí.
Po tomto vasem prispevku jsem obesel skoly ve svem meste. Pocet se blizi padesatce. Vetsina z nich jsou stare budovy, nektere historicke. Do vsech se vchazi po schodech, uvnitř jsou schodiste a az na ctyri nemaji vytahy. Jak by se resil konkretne tento problem u fyzicky handicapovanych deti? To by se zacalo do tech historickych budov nejak rypat? Kdo by, proboha, dal tomu svoleni? To bychom si kurvili pamatky jenom proto, abychom akceptovali nejake politiky, kteri na sebe upoutavaji pozornost falesnou humanitou?

325364

16.1.2015 8:30

článek

lucifuge 95.?.?.?

No pěkně to píšou tady: http://aeronet.cz/news/bezprecedentni-utok-proti-p...

325247

16.1.2015 9:44

RE: článek

timur 89.?.?.?

Reakce na 325247

samozrejme že si to nemyslíme - a tento "plátok" aj s ich redaktormi sa snaží len zviditeľniť, popravde, vykopli ich zo SME-tiska a tak sa snažia presadiť inak, nerobte im prosím reklamu - zmažte tento príspevok, je to hlúposť ....

325254

16.1.2015 9:09

Hulvátství je level idiotů a není o sprostých slovech

.lak 77.?.?.?

Jak znám školství a možná mám smůlu že jsem potkal jenom takové výlupky nejhorších vlastností, lidských napsat nejde to spíš jak kdyby se učili zrůdovat od mengeleho v rámci jejich vzdělanosti třeba toho můžete mlátit tomu se modřiny nedělají, bezpočtu úchylností jak kdyby jim idiotský psychiatr nacpal historii hrúzdných zdrůdností do vrtošivých palic a tak by se mohli leda učit od mentálů k sociopatii naprostou živelnost i když moc zlepšovat se nemohli. Buďto kamery do škol všude, ve sborovně do každého rohu nebo školství zrušit. Potom až odborné do zaměstnání na výsledcích IQ. A už proběhlo mnoho studií že u normálních rodin jsou děti bez nakoncentrákované školy s retardy mnohem schopnější po všech stránkách a hlavně nejsou zdebilizované na bezpočty rasizmů jež školství v institucionálních formách chrlí. [mrknutí jedním okem] To co vyvádí v médiích je slabý odvar akcí pedagogů s horory den co den musí logicky s následnými generacemí poslat zemi do psích prdelí a i tak se již děje. [chechtot]

325251

16.1.2015 9:51

projekt N

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Projekt N jestvuje len od začiatku tohto roka, sú to redaktori SME, ktorí oficiálne dali výpoveď, pretože cirka 50% akcií vydavatelstva (jednoducho povedané) kúpila finančná skupina Penta (tá zlá zlá zlá, spojena s aférou Gorila).
Toľko ficiálna story. Skutočnou príčinou vytvorenia novej platformy (webový portál aj papierový denník, vraj, ešte som ho nevidel) boli zrejme nejaké nové sionistické peniaze spojené s novou propagandou proti Rusku a s novou už vojnovou situáciou a propagndou. Staré Sme už bolo totálne sprofanované ako žumpa, ako stoka neschopných idiotov. Tak na nové prachy a úlohy zúžili kolektív vyolených.
Potitívne je na tom to, že sa banda rozdelila.

Samozrejme, na Slovensku každý vie, že projektN je skupina extrémistických fanatikov a nik ich neberie vážne.
Samozrejme, o česku napíšu len to, čo im z Prahy prikážu - štvanica po Zemanovi ide z jedného zdroja.

Slováci si síce bohužial zvolili za prezidenta kreténa Kisku - ale ináč sú na tom v politickom prehľade dúfam čoraz lepšie. To ma skôr prekvapuje, že hajzlíci z iDnes sa neštítia ani pred takouto štvavou v podstate protislovenskou fintou.

325255

16.1.2015 10:29

RE: projekt N

modus 188.?.?.?

Reakce na 325255

Neviem kde a ako si prišiel na to, že Kiska je kretén ??? Zatial najlepší prezident...

325260

16.1.2015 11:06

RE: projekt N

Eston 109.?.?.?

Reakce na 325260

Kiska je kontrolovany sionistickou mafiou. Je to babka Izraela a USA. Aj ked inteligentnejsia, ako bol ten saso Gasparovic. Kym netreba robit ziadne dolezite rozhodnutia, tak je to jedno, ale ked pride na lamanie chleba (a to bude coskoro), tak ten clovek moze Slovensku pekne uskodit.

Okrem toho, ten hajzlik Kiska zneuzil Dobreho anjela pre politicke ciele, jeho obchodny partner Brossman sa od zaciatku kandidatury kriticky vyjadroval na jeho adresu a tvrdil, ze nech to nerobi.

Este kratky komentar na tento clanok:
DennikN je projekt financovany Izraelom a USA. Obsahovo je podobny denniku SME, kde propaganda ide na plne obratky uz par rokov.

Uz od zaciatku sa poistili a vyhlasili, ze diskusie k clankom budu len niekedy, ked to uznaju za vhodne [smích] Okrem toho si vyhradzuju pravo cenzurovat a mazat prispevky, s ktorymi nebudu suhlasit (to robia uz teraz, to robi aj dennik SME).

325265

18.1.2015 20:08

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325265

... a potom si sa zobudil. Co si dokazal v zivote, ze si dovolis na niekoho ako Pan Kiska, ze je to hajzlik? Je to dokaz o patricnej vyske tvojho charakteru ci iq...

325458

18.1.2015 23:22

RE: projekt N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325458

Keď s prepáčením "ojebem" napr.100 ľudí(úžera, exekúcie)
a 2-3 pomôžem, čo náležite spropagujem,
o čo tu ide?

Isto, na "dobrý projekt" ..keď chcem z davu "vyjebabrať" o trochu väčšie sumy, musím mať VENTIL, bo by ma mohol niekto zlinčovať..i zakŕmiť treba..
Americké "neziskovky" a "nadácie" sú v tom profi..
Každá banka má svoju..i "štát", čo ich pri expanzii("soft akvizíciách"=vojne) zastrešuje..

Podobne, ako keď chce Adino "spraviť" v Tesku sklad,
dá feťošovi Jožinovi desku, aby zebral pár rožkov tak, aby to esbeeskar videl. Tak má Ferino pokoj a kľudne pristavi od zadu kamion. Keď je dobrá šou (ferino nazbiera na lajničku a zabaví detičky a mamičky), hoc aj denne..prípadne sa aj chlapcom dačo ujde..

Dobrý anjel je super vec,
no neviem, či to stačí na zotretie
tej krvi z jeho lóvov,
tých zničených životov
Adiho menej šťastných "klientov"..

Hoc aj život za život
je ale huga-čaka zpátky do lesú,
zpátky na stromy..
Alebo ste tiež zástancom Starého zákona Anonym?

..a 100, či 1000 životov za jeden už vôbec,
ak chápete, kam mierim.

Snáď toto cviko nebude pre lovákov pridlhé,
bo každý národ takého fírera má, akého zaslúži..

V skratke:
Obávam sa, že sa snaźíte obhájiť morálne neobhájiteľné..

325468

20.1.2015 17:41

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325468

o co tu ide? ide u o to, ze nerozumies tomu, o com pises. Pises z vlastnych skusenosti? Si jednym z tych, co sa citia oklamani splatkovou spolocnostou Pana Kisku? Lebo ak nie a len tliachas nezmysly, ktore hadzal sudruh fico v kampani, tak tieto Tvoje "argumenty" nemaju ziadnu vahu [smích]

325567

22.1.2015 19:27

RE: projekt N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325567

Zaujímavý postoj [velký smích]

Akékoľvek "podnikanie" formou paušálneho úveru je aj podľa dnes platných zákonov trestný čin. O to viac, keď je sadzba nad hranicou rastu HDP(podľa foriem jej štandardnejśích výpočtov).

Tu išlo, ide o organizovanú trestnú činnosť a je skôr otázka na štátnych zástupcov, prokuratúru, prečo stále nekoná. Nie len vo veci občana Kisku.. ktorý niečo podobné ORGANIZOVAL, organizuje(?!) aj v Čechách.

Či si chlapec uvedomuje, pre koho vlastne pracuje,
alebo za ním prosto len jednej peknej noci, keď sa odváži "príliš zamyslieť", príde ni(e)kto s "ponukou, ktorá sa neodmieta".
Tak, ako aj za Mikim a Robkom, či Vladkom(ten to snáď doteraz nepochopil, no možno mu krivdím..).

Mne je jedno, aké meno dáva tej funkcii tvár,
ak si doStatočne plní to, čo je jeho objektívnou úlohou.

Samozrejme podľa toho, ako sa ty konkrétne na vec subjektívne pozeráś. Jou..inak podľa viacerých sledovaných príznakov vyzerá, žiaľ, že Andi kolaboruje s finančnými teroristami čiastoćne aj vedome. Asi vieš, na čo narážam, keď si taký psychológ [smích]

325668

22.1.2015 20:30

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325668

Este raz a pomalinky: pises z vlastnych zlych skusenosti s niektorou z firiem Pana Kisku?
Lebo ja som svojho casu s radostou vyuzil moznosti, ktore mi splatkova spolocnost ponukala... V ziadnom pripade som sa necitil oklamany a tovar som mal aj so splatkami lacnejsie ako v maloobchode.
Chces povedat, ze forma podnikania firiem Pana Kisku bolo/je trestnym cinom? Tak mi vysvetli, preco ho jednoducho nezavreli, ked je to take jednoznacne... Ver mi, ze keby to bolo tak ako pises, tak nas birmovany komunista by mu to patricne "zratal" pocas kampane... nic take sa nekonalo - zmohol sa len na prazdne brechanie a nic mu to nebolo platne... [velký smích]

325671

23.1.2015 14:45

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 325671

protože pravidla nastavuje stát takže je možné aby se kradlo a přesto nebyl nikdo potrestán
a taky protože obecně řečeno vládnoucí idee jsou idee vládnoucí třídy
jak kdysi pravil starý dobrý Marx [mrknutí jedním okem]

325703

23.1.2015 17:33

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325703

[smích] pravidla nastavuje stat... ale tu padli silne slova, ze sa jednalo o trestny cin... teda, ze aj podla tychto pravidiel by mal byt vinnik za mrezami...

325705

23.1.2015 18:06

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 325705

o tom co je a není trestný čin rozhoduje úředník státu a nikdo jiný
něco jiného je zločin (zlý čin) z hlediska nějaké mravnosti nebo morálky

325707

23.1.2015 19:32

RE: projekt N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325671

Nehraj sa so slovíčkami.
Dostatočne som hore vysvetlil, s čím máme osobné skúsenosti a o akú kategóriu "podnikania", nezlúčiteľného so zákonnými princípmi demokratického štátu išlo.

Úprimne: Kiska ma ako osoba naozaj nezaujíma a tak ani Fico, Mico, Vlado, Miki, či ktokoľvek. Konkrétne praktické politické činy a ich dôsledky. ovocie.
Neznalosť neospravedlňuje a už duplom nie v tej pozícii.

Príde na vec, a nebude sa môcť vyhovárať, že nevedel.

re: Fico
Tu naozaj nechápem.
Ty chceš tvrdiť, že ešte stále chodíš do divadla a platíš správcom za to, že dvom treťotriednym klaunom tlieskaš k výkonu v manéži? Ty si debil.. Nie ja, ale ty si debil, bum-bum..
Toto považuješ za politiku, za realitu?

Myslíš, že Robko, alebo jeho polooficiáni ni(e)kým licencovaní kmotri tu môžu o niećom podstatnom rozhodovať?
I keby chceli, asi sám priznáš že nemôźe ísť o reálnych politikov. Herci presvedčení o realite divadla. Stotožnení s rolou sú najlepśí. Znak dobrého PR mannažera..

Áno, Robko možno čo-to prekukol, no vždy, keď vykukne, idú po ňom strážni psi davokratúry-Méédeá(4.forma moci spolu s tzv. "nábozenstvami", rôznymi -izmami a pod..).
Ako zlodej v dave kričí pri svojej obrane po prezradení: Chyťte zloDeja.. platia si ich ich "sponzori". Tak sa pomerne ľahko môžeš aj ty orientovať, že asi i ten tvoj Robko, či Andy a jak sa všetci "superhrdinovia" volajú, vykonal niečo správne. Keď začne kvikot. Proporcionálne.


Predpokladám, že máš ZŠ a vieš zrátať 1 + 1, vieš percentuálne počty apod. Vieš teda matematicky dostatočne presne vyrátať, čo sa stane, keď niekto dáva úrok vyšší, ako miera rastu HDP. Navyše, keď to niekto robí organizovane a dlhodobo..
Včítane tzv. bánk s ich "frakčnými rezervami" a riadením inflačných mechanizmov podľa potreby. Tí ale majú trochu lepśie krytie, ako Andy. Zatiaľ je možno celkovo hodný svojich Panov, zatiaľ..

Áno, pravdu máš v tom, že súdy, jurisprudencia, ako 5.forma moci(nie 3.), vždy chráni režim, jeho koncepciu a na jej základe formované ideológie, zákony a ich výkon..Formy moci sú a boli vždy nevyhnutne prepojené. To ti povie každý vzdelanejší človek. Tá blbosť o rozdelení bola vymyslená pre plebs.

Našou výhodou je, že v polícii, v silových zložkách zvyškov našich štátov je stále ešte drvivá väčšina dobrých a pomerne gramotných ľudí. Okrem tzv. osobitne (ne)dôveryhodných osôb. Navyše zločin nie je legalizovaný do tej miery, ako napr. západe(napr. tzv. lobbizmus=systémová korupcia), ktorý na nás, južnej amerike, Ázii, Afrike práve hlavne cez onen úrok a naviazanú cenotvorbu energonosičov, platov, dotácii..parazituje. Viď princípy neokolonializmu. USA 5% svetovej populácie spotrebováva 43% zdrojov, energie, surovín..
To je azda tvoj príklad pre Mieru?

325713

23.1.2015 20:55

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325713

O tom, kto z nas dvoch je debil, mam ja uz davno jasno [smích]
Pytal si sa, ci "toto" povazujem za politiku, realitu. Neviem na com "ficis" ale holt veruze to je realita, ze tu mame, aj ked sa ti to nepaci, politikov... a ano aj Pana prezidenta. Pises, ze je tu nejaka "vyssia moc", ktora vsetko riadi... tak tato moc mohla sudruhovi birmovanemu lepsie poradit, ake "svinstva" Pan Kiska "napachal", ked si si taky isty jeho trestuhodnou cinnostou. Mali by to aj tyto "vsemohuci organizatori vsetkeho" ovela lahsie.

tie tvoje prapodivne matematicke prepocty ma skutocne pobavili...

Uber z tej vztahovavnosti... naozaj sme pre "akehokolvek pana sveta" uplne nezaujimavy a ver mi, ze nikto nam nepotrebuje v nicom "riadit nas svet"... na to sme prilis maly, nezaujimavy...

kolko percent populacie co spotrbovava je predsa prirodzene...
O tom sme sa tu uz bavili.... je jasne, ze bohaty, uspesny, majetnejsi prirodzene spotrbovavaju, uzivaju, ci vlastnia vacsie percento zdrojov, surovin, prostriedkov. Tak je to spravne, ci sa ti to paci, alebo nie... niektore veci jednoducho siahaju vyssie ako dokazes pochopit...

[smích]

325720

23.1.2015 19:33

RE: projekt N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325671

A áno, obracať sa výlučne na Rusko, Čínu,..bez vlastných funkčných riešení je samozrejme blbosť. Musíme kooperovať tu v EÚ a tak pomôźeme aj rozumnejším Američanom, Rusom, či Číňanom, muslimom, či judaistom, atď. Vieme, že EÚ silno hnedne a treba ju demokratizovať. Bez nedočkavého humanitárneho bombardovania.

Inak bývajú hlásne trúby medzi prvými obeťami false flagu..
V kluboch sa vraví "Posúžil ako živý a ešte viac poslúźi ako mŕtvy".
Dobrá rada: Nelez do mlynčeka, keď nevieš kedy a preČo mele.

Veľa šťastia a keď chceš, Andiho obraz nad stolom si nechaj ako memento pre svoje deti, vnukov.
Veľa šťastia a všetko dobré.

na záver cyklu:
Krása je síce v jednoduchosti,
no už menej v naivite.

325714

16.1.2015 11:27

RE: projekt N

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 325260

No, ako vždy, na každú persónu môžu byť rozdeilne názory.

Čo ti však neverím, priateľu, je tvoje hranie sa na prekvapeného. Naozaj nevieš, že najmenej polovica Slovákov považuje Kisku za kreténa? To mi nehovor, že to nevieš - si proste klamár.

325268

18.1.2015 22:08

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325268

...mozno je nejaka "mnozina" ludi, ktori povazuju Pana Kisku za "kretena"... na to sa da povedat len jedno - mylit sa moze aj "najmenej polovica Slovakov" ... MYLIT SA JE LUDSKE.

325465

19.1.2015 11:05

RE: projekt N

U 85.?.?.?

Reakce na 325465

Nie, on nie je kretén. Ale zmrd určite.

325497

19.1.2015 17:40

RE: projekt N

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 325497

Uzavrime to tak,
že asi polovica Slovákov považuje Kisku za kreténa, a druhá ho považuje za zmrda [smích]

Pravda, musel ho niekto aj voliť, ale to bol len trucpodnik - lebo Fico.

Ale nik proti nemu nevedie kampaň, ako v Čechách proti Zemanovi či na Slovensku proti predošlému prezidentovi Gašparovičovi - kampane vedú len zmrdi a toľko nechutností, koľko sa sypalo na Gašparoviča toľko sa bude liať aj na Zemana. Títo proameričania sú jednoducho zákerní zlomyselní psychopati.

325511

19.1.2015 18:27

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325511

... k tvojim nazorom na Pana Kisku sa sudny clovek radsej nevyjadruje... su to trapne vykriky do tmy.
... na gasparovica a zemana sa to sype jednoducho preto, lebo si to vysluzili svojimi vyrokmi, ci chovanim. Ked niekto na verejnosti kokce nezmysly, alebo sa opity mota zo strany na stranu, tak k tomu nepotrbuje diskreditacnu kampan financovanu USA ci Izraelom..... ono si ho to uz najde samo...

325513

19.1.2015 21:06

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 325513

tohle je o rozdílu mezi čechy a slováky
zatímco vy slováci máte větší tendenci uznávat své vůdce pokud se s ními můžete z nějakého důvodu identifikovat
naopak my češi jsme zmrdi kteří si vše chtějí dělat po svém a neustále remcáme a nadáváme na vrchnost
těžko říct co je lepší když vidím podobné výplody jako je ten tvůj tak si vždy představuji prostého člověka s debilním úsměvem jak kouká na svatý obrázek svého prezidenta mačkaje přitom čepici kterou s úctou sejmul ze svého čela
s takových představ je mně osobně "na grcanie" [mrknutí jedním okem]

325528

19.1.2015 22:02

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325528

[chechtot]
je to samozrejme celkom inak. Nie je rozdiel, ci je niekto cech, ci slovak... Rozdiel je v tom, ze niekto je slusny a charakterny clovek a niekto si nevazi nikoho a nic a len neustale "remca" a nadava na vrchnost, system, ci akehokolvek ineho nepriatela. [smích]

325533

21.1.2015 21:51

RE: projekt N

tatko 85.?.?.?

Reakce na 325533

..no neviem či som slušný a charakterný človek,ale ak už nie inokedy,tak v momente,keď pán Kiska podal ruku pánovi Porošenkovi sa pre mňa,protokol-neprotokol,diplomacia-nediplomacia,tým ZMRDOM stal nezmazateľne..

325631

22.1.2015 17:42

RE: projekt N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325631

A takto sa spytam: co Vam spravil pan Porosenko, ze kazdy, kto mu poda ruku je "zmrd"...?

325666

16.1.2015 12:31

RE: projekt N

tartus 213.?.?.?

Reakce na 325260

ano tiez povazujem Kisku za prach obycajneho zlodejicka a poloamaterkseho herca/podvodníka.

325273

16.1.2015 13:53

RE: projekt N

Sugar 82.?.?.?

Reakce na 325260

Kiska je fajn čéče, máš recht. Protože, když budeš potřebovat koupit novou telku, rád ti ten kámoš slovenskýho lidu půjčí. Myslí to dobře, kluk jeden vědátorskej, úžernickej... [velký smích]

325283

16.1.2015 10:38

RE: projekt N

Dušan 217.?.?.?

Reakce na 325255

Poznáš rozdeľuj a panuj?

To vieš treba nás proti sebe poštvať. Síce z toho nebude vojna, ale nemohli by sme spoločne postupovať proti sionistickému kádru.

A potom GP sa to bude ešte hodiť, keď bude spojovať EU s Brics. Za "našu" svetlú budúcnosť.

325262

17.1.2015 19:57

RE: projekt N

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 325255

K tvojmu príspevku, norman, iba dodám, že Sme viac-menej krachovalo už pred rozdelením a mne chodilo zadarmo s televíznym programom raz do týždňa. Ak som sa chcela zbaviť toho novinárskeho moru, musela som ten týždenník odhlásiť.
Projekt N je projekt novinárov zo "slušných" rodín, ktorí sa dali dokopy.
Tá tabuľka o financovaní médií hovorí za všetko.
Ubezpečujem našich českých bratov, že Slováci také plátky vo väčšej časti odmietajú a tí súdnejší s takou novinárčinou nechcú mať nič spoločné. Preto ich, rozumej projekt N, bude mať ten americký podporovateľ a možno aj stvoriteľ na krku, kým aj oni neskrachujú.
Prezidenta Zemana si na Slovensku vážime, samozrejme nehovorím za Sorosovu havloidnú bandu, ktorú tvoria dolárové prostitútky, rovnako ako v ČR.
Oveľa viac si zaslúži našu úctu, než ten slovenský úžerník a scientoóg, dieťa a vnuk komunistických kádrov z minulej doby, ktorí vyhadzovali z práce veriacich učiteľov...

325394

16.1.2015 10:14

Pokud někdo přejde příliš rychle od pasení ovcí k internetu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

působí to na něj jako sladké projímadlo, které zprvu velmi chutná, ale následky jsou strašlivé. Počítače, to je magnet na idioty, zvláště idioty ambiciozního typu, a internet, to je něco jako tvrzení:

Pokud chce Bůh potrestat hříšníka , zbaví dotyčného svéprávnosti.

Dehonestující handicap "našich bývalých ambiciozních přátel" je pak ještě dnes velmi moderní pokročilé žvatlání v pig-engliš na internetu, takže se pak absurditám, které šíří, mohou smát na celém světě...

Jak kdysi správně prohlásil pan Kinkel na finančním sumitu v Davosu, kde tehdy ještě inženýr Klaus na otázku"

Jak se česká delegace poučila z jednání,

odvětil svou charakteristickou angličtinou do mikrofonů:

My jsme se sem nepřišli učit, my jsme sem přišli přednášet...:

=================================================
Každý národ má nárok na určité procento idiotů...
=================================================

325258

16.1.2015 10:48

Ohľadom denníka N

pozorovateľ 82.?.?.?

Ohľadom denníka N

Denník N (predtým krátku dobu nazývaný ProjektN a ešte predtým "nedáme sa opentať"[mrknutí jedním okem], je projekt založený najradikálnejším krídlom redaktorov denníka SME, ktorí z denníka pred 2 mesiacmi demonštratívne odišli, po tom, čo doň ako spolumajiteľ vstúpila Penta.

Títo redaktori boli ešte počas práce v SME známi svojimimi mimoriadne agresívnymi prohomosexuálnymi, protirodinnými, proamerickými a protiruskými článkami. Boli zodpovední za cenzúru príspevkov v diskusiách, zamykanie diskusií o rusku a blokovanie diskutérov a bloggerov.

Keď v októbri 2014 do denníka SME vstupovala Penta, títo redaktori urobili veľký teatrálny cirkus o ohrození svojej slobody práce a za veľkej mediálnej pozornosti zo SME odišli a založili si konkurenčný projekt.

Povráva sa, že denník N je priamo financovaný Washingtonom. Financovanie totiž prebieha pomocou tzv. dobrovoľného predplatného a príspevkov sympatizantov. A keďže ich čítanosť je veľmi nízka, nikdy by sa z príspevkov bežných sympatizantov neuživili. Okrem toho im veľkou finančnou čiastkou nedávno prispela firma ESET.

Čo sa týka čítanosti, medzi ich okruh čitateľov patrí pravdepodobne iba radikálna LGBT-komunita a členovia zahraničných mimovládok. Pre normálneho človeka tam niet čo čítať. Porovnával som čítanosť článkov a dosahuje čítanosti 1/10 čitateľskej základne SME, pričom reálny počet čitateľov som odhadol na 5000, maximálne 10 000.

Pokiaľ by mal redaktor záujem, môže tento komentár pripojiť k článku.

Čo sa týka Zemana, tak po jeho posledných výrokoch (na tému Ruska či Pussy Riot) si získal na Slovensku značnú popularitu a mnohí mu fandia.

325264

18.1.2015 20:15

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325264

[velký smích] trepes ako vacsinou... na to sme si uz zvykli.... nic take ako priame financovanie ProjektuN Washingtonom nie je pravda. Rovnako nie je pravda, ze normalni ludia Projekt N necitaju. No a najvacsi nezmysel je, ze firma ESET prispela na tento novinarsky projekt.
Jedina pravda v tvojom prispevku je snad len to, ze zeman ziskava na slovensku vela fanusikov... to je urcite pravda, lebo na youtube jeho "vyroky" figuruju na top prieckach zabavnych videi... ludia sa na nom jednoducho zabavaju a dospelo to uz tak daleko, ze ked sa tento "humorista" objavi pred kamerami, tak to v spolocnosti stichne v ocakavani, co "mudre" sa znova dozvieme... [chechtot]

325460

18.1.2015 23:41

RE: Ohľadom denníka N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325460

Zeman isto nie je ideál, no predstavte si, že by tam bol mistr "verejne oddaný oligarchom"(FasciNovaný)..

Pravdu máš asi aj v tom, že nemyslím, že by amerićania neboli zachovali "sanitary mode" pri financovaní tohoto projektu.
To by mohol byť popretý i Helloween a tekvice by začali i mimo sezóny lietať.

Faktom je, že tak, ži onak do tej veci "investovali", i keď s tzv. časovým(fázovým) posuvom a čiastočne cez "native sprostredkovateľov".

Ďalšou otázkou je, čo považuješ za "normálnych ľudí" ty a čo za normálne považujú iní, pre ktorých možeš byť ty kľudne hoc i extrémistom.

Pouvažuj nad tým a konaj podľa možnosti objektívne čo najgramotnejšie.
Alebo patríš azda aj ty k fanúšikom popierania existencie objektívity, vyznávačom partičky CS&VN (Cisár Samosato a Vojvoda Náhoda)?

325469

19.1.2015 18:35

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325469

zeman nie je ideal, no je to prezident, za ktoreho sa mnoho cechov hambi... a pravom. Ziadny iny prezident z minulosti takuto hambu nerobil.
Za normalnych povazujem takych, ktori sa riadia vlastnou hlavou, spoliehaju sa v zivote na svoje schopnosti, makaju a nevyplakavaju stale po forach ako im "zly" USA, ci Izrael ublizuju...

325516

19.1.2015 20:47

RE: Ohľadom denníka N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325516

Myslíš iný pRezident na celom svete?
Takých by bolo..
hmm..koho sú to vlastne rezidenti?

Ak myslíś českých prezidentov, tak ten Vašek a jeho excesy, privatizácia, "temné sluśovické nitky", VIP basa a "disidentu" parta.., celá jeho "rodinka" ešte za C&K monarchie, až po protektorát, atď..
A poniektoré Klausove vyjadrenia a hlavne činy okolo kupónky..Každý z nich ale určite urobil aj mnoho pozitívneho.
Vidím to u našich západných susedov určite nadpriemerne lepśie, ako v mnohých iných krajinách hoc i/alebo hlavne západu s jeho mOrálkou dvojných štandardov.
Samozrejme o Rusku, Indii, Turecku, alebo Číne, či Saudskej Arábii a Katare si ilúzie tiež nerobím..

Avšak najviac by sme sa mali pozrieť do vlastných radov.
Myslím, že naši Rezidenti taktiež nie sú až takou slávou.

Isto..každý obyčajný syn prezidenta sa i v demonkracii môže stať prezidentom..
Na USA, či hoc aj Izraeli sú i viaceré naozaj objektívne pozitívne veci, ktoré sa môźeme od nich učiť.
Avšak brať ich dnes ako vzor bez rozlíšenia ich temnej, krutej, antidemokratickej stránky, zaváňa hrubou naivitou, pričom je macchiavelizmus politikou krátkozrakou a minimálne pre deti, vnukov samovražednou.

Nie, účel nesvätÍ prostriedky.
Účel svätIA prostriedky.

..a v odpore k davokracii a láske k demokracii sa tiež teda asi zhodneme..

325526

19.1.2015 21:56

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325526

... nasi doterajsi prezidenti boli naozaj jeden horsi ako druhy... dnes sa nam to ale otaca a mame tam cloveka, na ktoreho mozme byt, a viaceri aj sme - hrdi.
Pan Kiska vyzera byt slusny a uspesny clovek... ti pred nim, to nebolo Bohvie co... mozno aj preto, ze to boli vsetko byvali komunisti... Teda aj bratia cesi budu mat niekedy slusneho prezidenta... len si asi tiez budu musiet dat pozor na jeho minulost... [smích]

325532

19.1.2015 23:32

RE: Ohľadom denníka N

milboy 85.?.?.?

Reakce na 325532

Ak si hrdý na prezidenta, ktorý sa otvorene hlási ku podpore fašizmu, vyznáva hodnoty $ ako božie zákony, tak to by znamená, že si vyštudoval tú správnu školu, pretože si sa naučil nielen písať ale aj čítať (To čo oni chcú aby si čítal a hovoril) a tak si tým najlepším ovčanom!!

325537

20.1.2015 15:52

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 325537

... mozno mi nieco uslo, ale nezachytil som, ze by nas prezident otvorene podporoval fasizmus.. no daj - pouc ma... ale nie nejake vymyslene dohady, ci prekrutene "fakty" [smích]

325558

22.1.2015 19:41

RE: Ohľadom denníka N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325558

Aký režim je podľa teba dnes na Ukrajine?
I v Amerike..Samozrejme čiastočne aj v Rusku vládnu oligarchovia..
Oligarchia = vláda fasci = fašizmus.

Inak, presne si to zhrnul.."jeho minulosť"

a
"Pan Kiska VYZERÁ byt slusny a uspesny clovek.."

Isto, nezatracujme apriori a sledujme, bo "po ovocí poznáte ich"
a nie len po reči, obleku.

Na stranu ktorých režimov sa (ako) na povel zvykne bez námietok stavať. Áno, na východe je veľa problémov a nie len tam, je však azda na západe okrem divadla dvojných štandardov nejaká demokracia? Všetko neokoloniálne oliarchické diktatúry s ilúziou volieb riadených finacistickými záujmovými skupinkami..skupinkou.

Neboj sa druhého, tretieho..hlbšieho pohľadu,
inak nezistíš, čo sa v darčeku danajskom nachádza.
Spáliť? Nie!
Rozobrať, recyklovať, škôlku postaviť.

325669

22.1.2015 20:20

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 325669

Na ukrajine je v prvom rade chaos. Chaos, ktory tam vznikol ako nasledok ruskeho vmiesavania sa do zalezitosti cudzieho statu.
Fasizmus bol nieco uuuplne ine ako nejaka vlada oligarchov.
Aha, pochopil som. Tebe vadi, ze sa Pan Prezident "neklania" smerom na vychod...
Nuz ale to sme tu uz dost dlhu dobu mali a dopadlo to znacne neslavne...
Ale za to uz Pan Kiska urcite nemoze, ci?

325670

23.1.2015 18:52

RE: Ohľadom denníka N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325670

Rusi tam majú svoje záujmy, objektívne lepší, ľudskejśí potomkovia Rusi Kyjevskej..

Janukovič nebol určite plne v pohode, tiež oligarcha, no neumierali ľudia. Masovo.

Dobre vieš že jatky tam urobili tzv. americké "elity" cez svojich poskokov. Ako vo všetkých tzv. farebných rEvolúciách. Ak tie straty na životoch považuješ za prijateľné pre export davokracie, si rovnaký fašista a vzťahujú sa na teba prísluśné antiextrémistické zákony.

Nie, účel nesvätí prostriedky,
účel svätia prostriedky.
Jedna hláska, "a", robí rozlíšenie
človeka od hovada(s prepáčením).

Zvyšky demokracie u nás si zobrať nedáme.
Ani zombi a ani ich(tvojimi) šéfmi..po grécky deÁmoné.

325710

24.1.2015 16:44

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 325710

Vsetko si napisal v prvej vete - rusi tam maju zaujmy. A ja sa pytam, co rusov do toho, ze susedny stat vstupi do EU? Nejako sa k sudruhovi putinovi nedostalo, ze studena vojna uz skoncila a zssr chvala Bohu tiez. Takze sudruh nema najmensie pravo mat akekolvek "zaujmy" v susednom state...

325754

24.1.2015 18:44

RE: Ohľadom denníka N

Aleks 86.?.?.?

Reakce na 325754

To jsou geostrategicke zajmy a zcela opravnene. Opravnene tim, ze jakysi pan obama projevil zajem ne o sousedni zemi,ale o zemi vzdalenou pres pul zemekoule a tento jeho zajem primo ohrozuje Rusko.Timto je opravneni pana Putina nezpochybnitelne! Kapisto opravnenej?

325759

24.1.2015 22:09

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 325759

Odkial beries ty, alebo hlavne sudruh putin, ze moze mat "opravnene" geostrategicke zaujmy v susednom state? To akoze ked si Slovensko zmysli, ze bude mat opravnene geostrategicke zaujmy v Cesku, tak to bude OK? A urcite potom ospravedlnis, ked si vojensky obsadime nejaky kus Vasho uzemia... Taketo praktiky su v modernej europe nevidane...
Pan Obama? To akoze USA nabehli s tankami a vojenskymi vozidlami na Ukrajinske uzemie? Vazne si myslis, ze od USA hrozi Ukrajine to, ze si pripoja cast ich uzemia k USA? Lebo rusi im to uz urobili... takze?

325772

25.1.2015 10:54

RE: Ohľadom denníka N

Aleks 86.?.?.?

Reakce na 325772

Nevim zda sis vsiml, ze svet byl a je jaksi rozdeleny. Na zacatku 90 let to sice vypadalo nadejne, ale diky agresivni politice spojenych statu se brzy ukazalo ze spoluprace je jen iluze a rozdeleni trva. Politika ssa smeruje k totalni hegemonii nad svetem, zeme, ktere na to tzv. maji, maji samozrejmne pravo tomuto vzdorovat. Male zeme maji nuceny vyber, tam nebo tam, samostatna politika neprichazi v uvahu. Prikladu je dost, at uz napr. Libye, Irak, Afganistan, Sirie nebo take Cecensko. Nasledky nasilneho ci dobrovolneho se pridani k te ci one strane jsou jaksi neporovnatelne. Ukrajina mela diky sve poloze a velikosti moznost mezi timto uspesne lavirovat, svoji hloupou politikou o to prisla, v dusledku toho prisla take o Krym a nasledne prijde o svoji fasistickou vladu nebo o Donbas. Vam neni jasne ze vstup Ukrajiny do Eu je jen zasterka, ze jde o vstup do NATO, z Krymu udelat zakladnu US flotily a na Ukrajine rozmistit americke pvo a rakety kratkeho a stredniho doletu. Opravdu si myslite, ze v kontextu agresivni politiky spojenych statu mohl toto Putin nechat bez povsimnuti? Ja si naopak myslim, ze jeho povinnosti bylo reagovat a patri mu dik, ze reaguje tak rozumne.

325797

26.1.2015 6:27

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325772

>Pan Obama? To akoze USA nabehli s tankami a vojenskymi vozidlami na Ukrajinske uzemie? Vazne si myslis, ze od USA hrozi Ukrajine to, ze si pripoja cast ich uzemia k USA? Lebo rusi im to uz urobili... takze?

Pane! Prirovnani, ktere za chvili pouziju, je vystiznou reakci na vsech vasich 11 dosadnich prispevku, trebaze jsem jako navnadu vyjmul jen predeslou citaci.
Chce se mi otitulovat vas vystiznym pojmem vul, ale vim, ze editor takova slova neprehlizi, a proto jen uvedu, ze jste kratkozraky "ox", tudiz by vam bylo hovno platne podivat se do zrcadla...
[bliji]

325847

24.1.2015 21:07

RE: Ohľadom denníka N

udo2 89.?.?.?

Reakce na 325754

Hej..[smích]
Američania(ich jelitá) sú rozhodní na Ukrajine bojovať do posledného Ukrajinca [velký smích]

Toľko k občianskej vojne u východných susedov.

Inak na tvojom mieste by som si dával bacha s vyjadreniami na verejnosti, bo v EÚ je za propagáciu fašizmu a terorizmu stále ešte basa. Našťastie.

Prečitaj si to ešte raz a lepšie.
Pekne pomaličky.

325770

24.1.2015 22:13

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 325770

[smích] tak daj, kde som propagoval fasizmus, ci dokonca terorizmus. Lebo ak som to urobil, rovno sa idem udat... To by som sa na seba nedokazal pozriet v zrkadle... [smích]

325773

26.1.2015 23:40

RE: Ohľadom denníka N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325773

Len aby ti ten smiech nezamrzol na perách,
neztuhol.
ako v Perinbabke..

Aj tvoje presstitútky píšu,
že žijeme v totálnej informačnej vojne.

Vieš, aké pravidlá platia vo vojne z pohľadu zodpovednejšej väčśiny v armáde, v silových zložkách?
Vieš, čo je pre tvojho Andiho Idola za vlastizradu?
Lynč?..snáď nie..

No minimálne tribunál v lepśom prípade..
Snáď nebude tak hlúpy,
keď isto vie,že musí byť pozorne sledovaný..
a tie blbé telefonáty na porady
zo svojimi pologramotnými
transatlantickými deMentormi obmedzí.

Fašizmus je teror menšiny voči väčšine.
Parazitovanie.
Keď verejne propaguješ oligarchický neootrokársky systém,
môže si to niektorý z občiansky zodpovednejších sudcov skôr, či neskôr interpretovať rôzne..

Ako občan mám povinnosť pri podobných vyjadreniach, ako si ty spomenul, volať na dotyčného políciu a podať niekoľko závažných trestných oznámení + náležitá propagácia prípadu v bývalom alterstríme, žeby ho nejaká vaša osobitne nedôveryhodná osôbka "omylom" v šuflíku nestratila. Exemplarizácia.

Alebo sa stále spoliehaš na tých zopár málo úplatných hajzlíkov, ktorým rastie účet?

Buď aj ty rozumný a praj to i svojmu fírerovi, fírerom.
Veľa šťastia, žeby si sa po rozídení hmly zo svojho obrazu v zrkadle nepoblil.

325888

24.1.2015 20:28

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 325516

Za Zemana se stydí jen 5.kolona a ti vlastizrádci, kterým nevadí se klanět Západu.
A protože se Zeman řídí vlastní hlavou, tak je tedy normální, chvála bohu..

325767

24.1.2015 22:15

RE: Ohľadom denníka N

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 325767

no dakujem... vlastnou hlavou... vidiet prezidenta, ktory sa opito mota pri oficialnych aktoch, tak to je pre mna dovod sa hambit... a to ani nemusel otvorit usta, to potom povacsinou tiez nie je ziadna slava [smích]

325774

26.1.2015 13:14

RE: Ohľadom denníka N

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325774

Vráť sa na cntrálu a nezneuživaj slovenčinu.
PS:Keď si kadíš do hniezda,
uvedom si, že nejde o Kádeš.

btw. aj tak ti ho tvoji vlastní Pani tradične vypália.
..alebo skús zvrátiť svoj osud a efektívnejšie použivaj to,
čo ti bolo Otcom pri narodení dané..
Či snáď my za teba rozhodnúť máme?

325862

16.1.2015 11:18

Jak to funguje

Andrew Siddur 77.?.?.?

1) Zeman má katalog neškodných unylých výroků. Jezte chleba, neboť tak činil již Ježíš (typický zemanismus). Ženy by měly být krásné. Den by měl být světlý. Socnepřizpůsobiví by měli pracovat. Jiná děcka si zaslouží jinou péči.

2) Tyto výroky pro svoji vágnost nikoho nezajímají, člověk si jen řekne hmm, hmm... Ne tak Mf Dnes, která to hodlá rozmazat do absurdna. Udělá ze Zemanova žvatlání „polarizační“ výroky, které „rozdělují“ společnost. Novinářský póvl sesmolí článek údernější než Der Stürmer, Rudé právo a Charlie Hebdo dohromady:

3) „Britští historikové tvrdí, že Ježíš mohl jíst i rohlíky. Zeman se neomluvitelně mýlí.“ A už se šikuje kulturní fronta: „Miloše do koše!“, červené kartičky atd. „Ženy by měly být krásné?“ Feminacistické divošky obratem menstruují, močí a kálí na prezidentův portrét, Lidovky zveřejní video. Šiklová a Černý nadají Zemanovi do hulvátů. „Den by měl být světlý?!“ Mf Dnes otiskne rozhovor s člověkem s vadou zraku, který musí nosit tmavé brýle, o tom, jak ho Zeman urazil. Zlý Zeman, startuje Putna. Já mám nejradši, když je tma jako v řiti, zakončí svůj pamflet, podepsán jako Katolická buzna, doufaje, že v lepších časech se jeho sloupky stanou povinnou četbou pro děti v ZŠ.
„Zvláštní děcka si zaslouží zvláštní péči?“ Už startují multikulti frikulíni/frikulínky se svými pokryteckými pravdami, odkoukanými v New York Times. A tak dále, a tak dokola.

325267

19.1.2015 3:54

President a vlada CR

favela 113.?.?.?

Reakce na 325267

meli by okamzite /po tvrzeni predsedy Ukr. Jacenjuka vlady,ze SSSR napadlo Treti nemeckou risi 1941/ vznest dotaz jake stanovisko zaujima Ukr. vlada k udalosti 15.3.1939.Zdali CSR, armada napadla a okupovala Nemecko nebo naopak. Zdali schvaluje masakry a loupeni banderovcu na uzemi CSR, SSSR a Polska na civilni populaci 1945-50. A to drive nez zacne stedre podporovat Ukroidy. Vznest dotaz na Fed.vladu Nemecka ,proc poskytla asyl valecnemu zlocinci Banderovi a jinym a proc nebyl souzen pro sve zlociny jako byl odsouzen za Hitlerovy nacisticke vlady .Proc nebyl vydan do CSR ,SSSR nebo Polska k potrestani.

325476

16.1.2015 11:27

Další štvanice.

RomanTička 178.?.?.?

Cílem dnešního školství je vychovat co nejtupější ovce, úzce specializované a bez všeobecného přehledu, které zhltnou veškeré naservírované mediální s*ačky i s navijákem a jednou z cest, jak toho dosáhnout je znekvalitnit výuku umisťováním problémových dětí do běžných tříd. Jen se to vzletně maskuje nějakou stupidní pravdoláskařskou humanitou. A Zeman jim to nebude narušovat, i když to tou jednou nevinnou banální větičkou ani neměl v úmyslu. Kdo chce Zemana bít, hůl si vždy najde. Tak teď je to integrace, inkluze ve školství atd. A až se Zeman nelichotivě vyjádří o stavu pražských chodníků, bude vláčen médii jako nepřítel psů.. [velký smích]

325269

16.1.2015 12:58

Učil jsem

martin bareš 90.?.?.?

Učili jsme dva roky za peníze z EU hendikepované děti angličtinu.

Byla to zcela speciální práce, neslučitelná s normálním vzdělávacím procesem.

Vzpomínám na to rád a někteří vozíčkáři si mě i po letech pamatují, když je na ulici zastavím.

Výsledky: naprostá nula. Myslím si ale, že (handikapovaní i s komplexnějším postižením - to je mentálním, tam byli - dále kvalifikaci postižení nerozumím) byli velmi vděční.

ZÁVĚR:

Vyhozené peníze z EU "aby to vypadalo", jako jinde, jindy, jinak.

Pomoc handikapovaným = zájem, to se povedlo, výsledky nulové.

Kdo se na tom živil či přiživil - neznám, nevím, nezajímá.

Přiblblíci z iDěsu, fašistický establišment našeho státu celkově? Co k nim, po tom všem, co se děje, dodat?

A hlavní aktér pan prezident Zeman? Toho pro svůj ambivalentní postoj k němu vynechávám. Napíšu jen, že s problémem nemá vůbec nic společného. Obyčejný terč českých fašistů ( = politiků, medií, vlivných), může si za to ale sám.
Co se fašizmu týče: NEEXISTUJÍ TOTIŽ KOMPROMISY!

325277

16.1.2015 13:00

IDěs opět útočí na pana prezidenta

anton Behul 178.?.?.?

Som Slovák ako repa,k tomu pánovi asi toľko :hanbím sa za to,že takáto nula,elebo zostatok po kravičke v tráve si dovolí takýmto spôsobom písať o prezidentovi / ktorého si veľmi vážim / iného štátu.Nech mu tie bezcenné judášské papiere upchajú hrdlo naveky

325278

17.1.2015 18:17

RE: IDěs opět útočí na pana prezidenta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 325278

len sa nehanbi - a prečo, len zato že zdieľa s tebou podobný občiansky preukaz ? - každý mna svete zodpovedá sám sebe - krešťania ešte aj Bohu,

325383

16.1.2015 13:44

vlastnícka štruktúra slovenských médií

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...

Projekt N vznikol s podporou Amerického veľvyslanectva a vytvorili ho najväčší extrémisti z Denníka SME.

325282

16.1.2015 14:03

a já se tomu vůbec nedivím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

zeman se vážně chová jako idiot
neříkám že mi to nejak vadí nebo se mě to dozýká to ani ne
ale prostě je třeba si to přiznat a ne to přehlížet

325285

16.1.2015 14:57

RE: a já se tomu vůbec nedivím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 325285

to nic... [bliji]

325292

16.1.2015 16:26

RE: a já se tomu vůbec nedivím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 325285

Jako že nekváká jako korporátně fašistická media oligarchů? Tak si vezmi pořádek musí být a postav se do pozoru. [překvapení] [cool]

325299

16.1.2015 20:09

RE: a já se tomu vůbec nedivím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 325299

on to dělá záměrně
plive tak na ty kteří tyto názory sdílejí zcela vědomě
kdo toto ještě nepochopil toho lze jen politovat [mrknutí jedním okem]

325313

16.1.2015 14:15

Co ve skutecnosti Zeman rekl

Kevin 78.?.?.?

Přepis celého prohlášení Miloše Zemana o inkluzi, které prezident pronesl při středeční návštěvě rehabilitačního ústavu v Brandýse nad Orlicí. Na svém FB profilu jej zveřejnila novinářka Kateřina Eliášová:

„Děti, které jsou určitým způsobem handicapovány, by neměly být umísťovány do tříd s nehandicapovanými žáky. Protože je to neštěstí pro oba. Mohl bych to samozřejmě rozvádět, mohl bych mluvit o šikaně, že rychlost kolony je určena rychlostí nejpomalejšího vozidla, takže učitelé se nemohou věnovat těm, řekněme talentovanějším dětem. Ale sám se domnívám – a to není žádný rasismus, to není preference nějaké etnické skupiny – že ty děti jsou daleko štastnější, když jsou v rovnocenné komunitě, než tehdy, když jsou zasazeny do komunity... Víte, dětská krutost je jedna z nejstrašnějších, je možná ještě horší než krutost dospělých. No, a když jsou tyto děti takzvaně integrovány, když dochází k té inkluzi, tak jsou oběti určitého pohrdání a šikany. Já miluju hrozně tenhle multikulturalismus, myslím, že si to vymysleli blázniví intelektuálové z pražské kavárny, kteří nikdy nebyli ve škole, kdyžtak tak možná na půl hodiny, a to se jim ještě předváděla Potěmkinova vesnice. Čili jsem proti inkluzi. Vím, že mě multikulturalisté napadnou, že jsem rasista, ale vůbec ne. Z hlediska duševní pohody těch dětí bude lepší, když budou existovat praktické třídy...."

Nazor at si kazdy udela sam...

325287

17.1.2015 7:21

RE: Co ve skutecnosti Zeman rekl

Venny 93.?.?.?

Reakce na 325287

Je mi to celkem jasné. Co prezident mluvil o postižených dětech, není až tak podstatné. Kdyby to bylo podstatné, našlo by se určitě dost lidí, kteří by se problémem intenzivně zabývali - z různých důvodů. Podstatné je, že se Zeman opět dotkl spolku rádoby intelektuálů, planých tlachalů, unuděných bonvivánů, lehce i více úchylných politiků, jež dostal označení "pražská kavárna". Ta své stigma dostala právě proto, že její bezbřehé prázdné žvanění má jediný účel: zkazit dobrou pověst komukoliv, koho vrchnost označí. A když ani toto nebude stačit, podílet se na jeho politickém i společenském odstřelu. Vždycky se najde dost načervenalých hýkavců, kteří odvedou špinavou práci. [oči v sloup]

325348

17.1.2015 20:24

RE: Co ve skutecnosti Zeman rekl

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 325287

Každé slovo je pravda. Prezident Zeman to povedal výstižne.
Dnes sa šikanujú aj zdravé deti, ak sú z chudobných rodín a nedržia krok s tými šťastnejšími, ktoré majú drahší odev, obuv, či mobil, nežn oni a niekedy, často, aj než učiteľ, ktorý ich učí...
Nechcem si predstaviť, ako by sa tieto naduté detičky zbohatlíkov bez súcitu, empatie a vychovania chovali k zdravotne handicapovaným.
Nevyhovujúce je aj tempo výučby a počet žiakov v triede.
Je veľkou výhodou, keď majú učiteľa- špeciálneho pedagóga, ktorý má na nich viac času a môže sa im venovať aj individuálne, čo sa v čoraz viac preplnených triedach nedá.
Kritizovať slová prezidenta v tejto súvislosti môže len dement.

325397

19.1.2015 4:55

RE: Co ve skutecnosti Zeman rekl

favela 113.?.?.?

Reakce na 325287

a kolik si odpurci pana presidenta vezmou tech deti z ustavu a zacnou se o ne "multikulturne a nerasisticky" starat ,pecovat a integrovat s nimi !!!??. Kolik z tech zvanilu /BL/ prispeje financne i jinak na jejich potreby ??Je jasne ze nevideli takove deti ani z rychliku. Z vlastni zkusenosti vim , ze lide co dokazou se o takove deti starat jsou to myslim vazne ,Andele plni dobroty a predevsim nekonecne nadlidske trpelivosti i nervu.

325479

16.1.2015 14:46

Dehonestující

franta 194.?.?.?

At to rekl Zeman jak to rekl, nejvice mne skutecne sere (Stworo nech to napokoji a nemaz to) ze cesi nebo jak si obyvatele teto kotliny rikaji,neumi cesky, nebo se za cestinu stydi.

Priklad: vytahl jsem z prispevku jednoho spolukecala slovo "DEHONESTUJICI" toto a ostatni cizi slova ktera se po 89 v cesku pouzivaji misto originalnich ceskych svedci o dusevni pitomosti (taky lze napsat Imbecilite) cechu kteri pouzivaji cizi nahrazky pro ceska slova.

at ziji stridave v cizine, prece si vazim ceskeho jazyka ktery je jeden z nejbohatsich a nejvystiznejsich jazyku na svete.

Krev se mi vari, kdyz ctu nebo slysim ceske obcany pouzivajicich slova jako KAUZA, REGION, a podobna slova. Pokud si tito lide mysli, ze tim dokazuji nejakou svetovost, je to mozne ale tim dokazi jen oslnit (iluminovat po jejich) sve dusevni prazdno.

Pres to ze se v Cesku vyrojilo od 89 spousta novych universit ktere vyrabi rychlokvasenou elitu, tato elita vetsinou neumi rozlisit kde se ma psat tvrde ci meke "I"!!!!!!!!!!!

V tomto ovzdusi nabubrelych polovzdelanych zlodejicku a krivacku se nedivte kdyz treba pan panacek pan president Zeman zacne mluvit po Englicku, - nas kteri zname skutecnou anglickou vyslovnost takove ubohe huhlani privadi k posrani, ovsem nasim KAUZACKYM, a REGIONALNIM blbum to nevadi, protoze jsou ze stejneho brda jako Zeman, ci Klaus, ktery pry prednasel v cizine po Englicku.

Zaklad poradku a ucte ke sve vlasti by mel zacinat uctou ke svemu rodnemu jazyku, ale potom byste vy pitomci nevypadali pro stejne pitomce jako intelikenti.

K handikapovaym, nevim, co Zeman plknul ale jsem presvedcen ze lide kteri nestaci ci nemohou z jakychkoliv duvodu drzet krok s normalnim tokem vyucovani zpozduji ci brzdi ty zdrave, uz jenom proto ze ucitel jim musi venovat vice pozornosti a hlavne casu - a tim vlastne tito jedinci "kradou" vetsine cas potrebny k nabyvani vedomosti/

Na druhou stranu ti kteri potrebuji zvlastni pristup by meli mit sve skoly kde by se jim mohli venovat kvalifikovani ucitele.

Skola je misto na uceni, to znamena nabirani vedomosti a ne nejaky socialni klub.

325291

16.1.2015 15:06

kdyby jen iDnes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

V L(ž)idovkách vyšel test, kde je ten správný názor vnucován už v nadpisu. Děs běs, propaganda:

TEST: Jak dobře znáte islám? Prověřte si svou znalost obávaného náboženství

325294

16.1.2015 18:55

RE: kdyby jen iDnes

Alice 217.?.?.?

Reakce na 325294

Máme to těžký. Odkud máme znát islám a také proč? Když se naši předkové křesťansky modlili...a ne islámsky
Možná ty novinové názory mají být něco jako pokrok..nebo demokracie nebo co....

325308

17.1.2015 0:41

RE: kdyby jen iDnes

Korutan 80.?.?.?

Reakce na 325308

S Islámem jsem se prvně blíže seznámil prostřednictvím knihy anglického autora, která u nás vyšla pod názvem „Velká kniha Islámu“. Kniha popisuje, jak k osvícení Mohamed přišel, jak se s tím vyrovnával a jak se Islám postupně vyvíjel. V řadě pasáží srovnává Islám s Judaismem a Křesťanstvím. Dalo by se říci, že většinou toto hodnocení vyznívá v prospěch Islámu, který i jeho Prorok považoval za logický další vývojový stupeň víry. Ten samý autor napsal další dvě knihy o Judaismu a Křesťanství. Pravděpodobně směrování jeho hodnocení Islámu v této první vyšlé knize způsobilo, že tyto dvě knihy u nás již nevyšly. Chci zdůraznit, že sám nejsem organizován v žádném náboženském společenství, protože svoji víru považuji za mou, naprosto osobní záležitost a nemám potřebu se opírat o dav stejně smýšlejících, případně o někoho, kdo mi bude říkat, jak mám svou víru projevovat, co mám dělat, aby má víra byla ta pravá. Zdůrazňuji to proto, abych nebyl dopředu označován za islámofila, či jak lze ještě člověka jiného názoru slovně ponížit.
Následně jsem si půjčil a částečně i přečetl Korán. Zaujalo mne, že Islám, na rozdíl od Judaismu, nenazývá Ježíše bastardem a jeho matku kurvou, ale uznává jej, jako Proroka a Marii jako jeho matku. Talmud jsem si také četl. Mohamed nabádal k respektování věřících obou náboženství s tím, že uctívají stejného Boha, jenom jinak. Samozřejmě, že stejně jako v křesťanské víře i v islámu, došlo časem k rozporům ve „vedení“ a vznikly různé směry, nebo jak tomu říkat. Nejznámější jsou sunité a šíté. Vezmu-li v potaz, kolik takových směrů je v křesťanské komunitě, tak jsou opravdu ještě 100 let za opicemi.
Domnívám se, že jakékoliv útoky na jakoukoliv víru jsou pouze a jen důsledkem neznalosti, naprogramované nesnášenlivosti a neochoty op věcech přemýšlet bez zaujatosti. To, že našim jelitům se nesnášenlivost mezi všemi možnými skupinami společenství náramně hodí v duchu „rozděl a panuj“, o tom snad není pochyby. Proto všechno hemžení okolo Islámu beru jako připravenou, účelovou hru a nechápu nenávistné zanícení některých diskutujících.

325336

18.1.2015 17:14

RE: kdyby jen iDnes

michald 94.?.?.?

Reakce na 325336

Společnost je jen tak dobrá, jak dobrý je ten nejhorší z ní. Odtama pramení ty informace o většinových názorech, zbytek je jen samovolně fungující univerzální formující princip. Každá společnost je formována na základě principu - potřeby sounáležitosti. Už je to jasnější? Nemá cenu se tím zabývat. Okradený není odpovědný za krádež, ale za to, aby koukal na své bezpečí. Čili nedružit se s hovady a vyklidit pole. To je jediná dobrá rada, jakou vám můžu dát. Jinak s nimi budete poslouchat stejný koncert.

325452

17.1.2015 14:02

RE: kdyby jen iDnes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 325308

Islám je potřeba poznávat od lidí, kteří mezi araby žili, nebo tam často cestovali a zároveň nejsou placení protistranou za propagandu o krvelačných muslimech, jejichž jediným smyslem života je uříznout hlavu evropanovi.
Dobré jsou knihy od Jazairiové. Jestli máte někdo tip na jiného kvalitního autora, tak sem s ním [smích]

325367

17.1.2015 16:16

RE: kdyby jen iDnes

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 325367

co treba tohle:

http://blizky-vychod.blogspot.cz

325379

16.1.2015 16:01

časopis N

U 85.?.?.?

"portál slovenského Denníku N, který založili bývalí redaktoři listu SME" - z toho vyplýva, že na slovenskej mediálnej scéne ide o čosi ako odpad z odpadu. [bliji]

325298

16.1.2015 17:19

2 mouchy jednou ranou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

z jakoby nazoru "naroda" (ve skutecnosti jednoho moralne zdegenerovaneho novinare podporovaneho podobne postizenou redakci) se dela 1. relevantni nazor, a 2. tema pro prazskou medialni kavarnu.

Takto se navzajem podporuji ides a sme (nyni projekt n) historicky napr. ve veci Radicova, volba M. Zemana prezidentem, podpora Svarcenbrka, benefikace V. Havla apod.

Reseni: na projekt N ani nekliknout. Nedovolit jim postvat proti sobe 2 narody. Nenechat se rozestvavat a namisto toho ukazat soudrznost Cechu i Slovaku a zahajit spolecny postup proti nasi spolecne 5. kolone ve sluzbach satanistickych rodin z washingtonu a londonu

325302

16.1.2015 18:03

RE: 2 mouchy jednou ranou

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 325302

Veru, tento "škandál" je očividne určený v prvom rade na to, aby urobil reklamu DenníkuN v Čechách.

325304

16.1.2015 18:19

Marek Ch.

Sirea3 31.?.?.?

je syn bývalého šéfredaktora Smeny, od ktorej sa oddelilo SME, teda protekčný synáčik, ktorého prijali po známosti, ako je na Slovensku zvykom. Nič extra som od neho nečítala ani nemienim hľadať... Otec Ľubomír mal aspoň toľko chakakteru, že odstúpil v r. 1990, hoci stála za ním redakcia... (Lebo bol komunista, hoci vzdelaný a v rámci možností demokrat. No vtedy vyzývala VPN, aby redaktori odvolali svojich šéfredaktorov. Vznikla podpisová akcia, ale Ľ. Ch. sa vzdal a bol obyčajným redaktorom. Potom prešiel do SME. A to nemal. Už je nebohý...) Marek sa však musí snažiť... [chechtot]

325307

16.1.2015 19:31

Iděs

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Když Iděs útočí na Zemana, je to jasný signál, že se dosud jeho redaktoři a kavárenští povaleči nesmířili s faktem, že Karl z Bilderbergu nespí na Hradě a také s demokratickou volbou většiny voličů. Informace tohoto bulvárního plátku nemají hodnotu ani papíru, na němž jsou vytištěné.

325310

16.1.2015 20:10

som tiež Slovák

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

a myslím si, že sa Zeman vyjadruje tak, ako sa na prezidenta patrí. Nehrá sa na niečo čo nie je, a nerobí iba niekomu šaša, aj keď je občas cirkusovo ladený.
Pred pár rokmi za mi videlo, že robil západu vo svojich vyjadreniach značné ústupky, ale pohár zrejme pretiekol a západní partneri ho sklamali, ako to obvykle urobia, keď môžu, tak nasadil zmenenú rétoriku, načo by len klamal sám seba.
Preto sa mu pomsťujú, lebo aj pre západ platí to partajné čertovospolkové "kto nie je s nami je proti nám".

Nedávno som v Brne išiel so svojou kožou na trh a obhajoval, vysvetľoval Zemana, že to čo robí robí dobre, a že momentálne majú Česi prezidentskejšieho, štátnickejšieho prezidenta, než my tu. Ten náš nevie, čo je práca, lebo zbohatol v podstate na lotérii, ktorú nemožno predostrieť ako vzor širšej vrstve ľudí. Bol na začiatku zadotovaný bankou. Aj keď sa musel obracať, a mnohým to urobilo relatívny úžitok, tak stále nie je práca ako práca. Neexistuje žiadne perpetum mobile. Nejde vynášať ako vzor niekoho, kto ku svojej pozícii prišiel spôsobom mimo reálny rámec dostupný širšej vrstve, nie jeho osobnostné a ľudské kvality boli pritom určujúce. Podľa mňa ani ten človek nevie, čo je práca, nechápe, ako ostatní pracujú, kamufluje dobročinnosťou a namýšľa si svoju zásluhu. Pritom je to len závislák na tých, čo ho podporujú, čo by sa okamžite prejavilo, ak by hoci aj kultúrnym spôsobom odmietol poťahovanie za šnúrky, čo sa posledne prejavilo v jeho vzťahu k Ukrajine. Nie je momentálne natoľko nezávislý, ako Zeman.

Od novín odporná neprofesionalita, keď už v nadpise stavajú názor anonyma z hornej dolnej za názor spoločnosti. Dnes sa predsa na ulici dá kúpiť/získať akýkoľvek názor, aj od idiota.
Výsledkom je produkt typu "jedlé ho vno balené profesionálne".

325314

16.1.2015 20:35

handicap

zdeněk jobánek 85.?.?.?

Můj syn chodil na střední školu v Brně - Čichova.Ve třídě měli vozíčkáře-cigána.Do školy nechodil,ale k vůli němu,aby nebyl poškozen , nebyli nikdy na exkursi (odborná škola),byli bez tělocviku a nikdy nebyli na výletě.Je toho víc, včetně obviňování děcek atd...Odbornou praxi jsem synovi a jeho kamarádovi zajistil u sebe - měli jako jediní praxi v oboru.Tak kde to jsme???

325317

16.1.2015 20:39

RE: handicap

Saša 24.?.?.?

Reakce na 325317

Není tohle skvělý nápad?

http://www.denik.cz/ze_sveta/britove-zvazuji-zrize... [velký smích]

325318

16.1.2015 22:32

...ku kretenom sa nehlasime...

vrtak jojo (tečka) eso (zavináč) gmail (tečka) com 95.?.?.?

...ziadneho Chorvatovica nepoznsme a ani poznat nechceme...

325324

16.1.2015 22:53

Technická

Zvirak 89.?.?.?

Při pohledu na graf mě napadá jen taková technická poznámka:
A. Babiš a skupina Penta (jsou jedna parta - spolužáci ze Švýcar), spojení s JaT neznám, ale také bude podchycené.. čili jeden kartel né-li monopol. Chce se mi zvracet už jen při letmém pohledu na graf. Jsou vidět otěže pro zaslepená stáda. Upřímně pořád čekám na chvíli, kdy většině přeteče tzv. pohár trpělivosti, ale poslední dobou se bojím, že k tomu nedojde a je už v zárodku potlačeno..

325329

16.1.2015 23:01

RE: Technická

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 325329

Stačí Lügenpresse nečíst a hotovo [smích]

325331

16.1.2015 23:14

Andrej 'Košer' Kiska

Andrew Siddur 77.?.?.?

„Priznáva, že mal blízko k budhizmu, stretol sa s dalajlámom a počas amerického dobrodružstva zvažoval, či by neprešiel na judaizmus.

Rodičia boli v komunistickej strane a zároveň veriaci, rovnako ako jeho hlboko veriaca stará mama.“

Zdroj přímo od Marka Chorvatowitze.

buddhismus (: dalaj-lama (: judaismus (: rodiče komunisti (:
No, a je to jasné. [smích]

325333

17.1.2015 14:33

RE: Andrej 'Košer' Kiska = nastrčený kašpar

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 325333

Kašpar Kiška je jasnej.
Sloužili komoušům, slouží i novým pánům. Rodiny, ve kterých se kolaborantství dědí. V ČR i SR se tyhle rody dají vysledovat až ke Slovenskému štátu a protektorátu Böhmen und Mähren.
Jejich vyśťourávání židovských předků z hrobů je důkazem kdo tu vládne doopravdy.
Dřív tyhle famílie exhumovali předky německé a sovětské. [velký smích]

325370

16.1.2015 23:23

Z Blistů

co na tom záleží 24.?.?.?

se stala propagandistická stoka Cikánů, islamistů a pravdoláskařů!
[bliji]

325335

17.1.2015 9:28

RE: Z Blistů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 325335

myslím že si to prehnal, snaž sa vyjadrovať trocha kultivovanejšie, inak sa k BL priblížiš

325353

17.1.2015 12:33

RE: Z Blistů

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 325335

dovolím si nesouhlasit, je tam několik velmi dobrých příspěvatelů.
ekonom Ilona Švihlíková
http://www.blisty.cz/art/76159.html
http://www.blisty.cz/art/75986.html
Milan Mundier
http://www.blisty.cz/art/76137.html
Bohumil Kartous
http://www.blisty.cz/art/76021.html
http://www.blisty.cz/art/76032.html
http://www.blisty.cz/art/75862.html
Willi Wimmer
http://www.blisty.cz/art/72695.html

Myslím, že velký prostor BL dává otevření diskuze pod články jako jasná zpětná vazba. Ta tam evidentně chybí. Ona s moderováním diskuzí ve společnosti sprosťáků a darebáků a trollů je totiž velká práce.

325366

18.1.2015 13:13

RE: Z Blistů

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 325366

Já zase vidím evidentní obrat BL k mainstreamu a vydávání dosud nevyšetřených událostí za fakta. Čímž vidím v BL dosti zásadní úpadek.

http://aeronet.cz/news/hledani-pravdy-podle-britskych-listu/

325443

17.1.2015 9:49

Bojím se ...

Kiviss 94.?.?.?

... na internetu dotknout masmédií. Dotýkám se jich s vědomím, že mne může kdykoli zasáhnout a otrávit příliv špíny se z nich valící. [pláč]

325355

17.1.2015 10:41

Normalizace

Kiviss 194.?.?.?

... a normalizační nástroje.

- Nástroje, které vyrostou díky prostředí a lidem, které nakonec sami sebe i tvůrce ničí.
- Ničí na objednávku nepohodlné oponenty.
- Oponenty nepohodlné oligarchům a jejich režimu a zisku.

Pokud má někdo zájem získat představu, jak vypadá druhá fáze převýchovy, kdysi uznávané moderátorky ukázka je zde:

Odchod Okamury? Úsvitu by to neprospělo, říká místopředseda Marek Černoch
http://video.aktualne.cz/dvtv/odchod-okamury-usvit...

Rodí se nová nástupkyně Ludmily Brožové-Polednové.
(Nejde ani tak o téma a zpovídaného, ale o způsob vynucování odpovědí. O zlomyslné vydírání a manipulaci.)
BTW.
Až se rozeběhnou procesy jako v '50 letech, nebude už potřeba hledat.

---

Ani její kolega nezůstává pozadu:
(zpovídá Marka Obrtela)
http://video.aktualne.cz/dvtv/dvtv-15-1-2015-posti...

(Pokřivená zbabělost moderátora. Oligarchův "cukr a bič v praxi. "Výroba" Čurdů. Zrádců, na které si má národ plivnout, když je potřeba někoho vystrčit, místo sebe, před sebe!
Že? (Ne)vážený Bakalo!)

---

Infografika: Vlastníci českých médií a jejich dosah na trhu
(18.6.2014)
http://www.mediaguru.cz/2014/06/infografika-vlastn...

P.S.
Jen mi tu chybí Český(?) rozhlas a Česká(?) televize. Nevíte někdo proč?

325357

17.1.2015 12:25

dnes je to již snadné

Six 87.?.?.?

Doufám že je všem ZDE jasné, že se situace s mainstreamem již před několika lety dostala do stavu, že stačí otočit předkládané "pravdy" o 180 stupňů a dostaneme se mnohem blíže realitě.
Pro nováčky: Pokud kohokoliv mediálně lynčují - udělal něco pro Vás. Pokud kohokoliv mediálně vychvalují - pracuje proti Vám, Vaší svobodě. Nejde jen o osoby, platí to o všem co je předkládáno.
Jak to je dnes snadné. Doba, kdy tisk byl na rozpacích na kterou stranu se postavit, byla již překonána.

325365

17.1.2015 14:49

ničíme a ničíme a ničíme, kde to skončí

Bluejamie65 109.?.?.?

naprosto přesně se opakuje situace s reformou školství, které po roce 2000 vedlo ke zrušení jednotných školních osnov na základních školách. V tisku bylo publikováno několik západních studií o tom, že je velice užitečné, když se formulování a tvorba základních školních programových dokumentů přenese na lokální úroveň. Bez jakéhokoliv objektivně vedeného ověřovacího výzkumu bylo učiněno rozhodnutí a provedeno kataklyzmatické zemětřesení školských zákonů, podle nichž si každá škola formuluje své základní programové dokumenty sama o sobě. Nikdo nedbal námitek učitelů, že dojde podstatnému snížení kvality a efektivity školství a že dojde k tomu, že pro mnohé děti, které se během školní docházky přestěhují a začnou navštěvovat jinou školu vzniknou neřešitelné komplikace, protože tam kde po přestěhován začnou chodit na jinou školu, bude školní program jiný než tam, kam chodily původně. Tzn. například v cizím jazyce, pro následující roky školy bylo dítěti jakékoliv smysluplné pokračování znemožněno.
A naprosto stejná tragikomedie se odehrává dnes. Neexistuj žádná u nás provedená srovnávací studie, ve které by se poměřovaly výsledky žáků v (1) obyčejné třídě, (2)ve třídě s integrovanými žáky a handicapovanými žáky s asistencí a(3) ve třídě speciální za období alespoň 3-4 let. Navzdory tomu se ocitují "západní" (rozuměj vždy pravdivé a nezpochybnitelné) studie , na jejich základě rušíme speciální školy a zavádíme inkluzi... A hlasy lidí z praxe neposlouchá nikdo. Jediný, kdo o věci zřejmě s učiteli mluvil a má představu o co jde, byl právě prezident Zeman...

325372

17.1.2015 18:25

RE: ničíme a ničíme a ničíme, kde to skončí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 325372

Pochopte prosím, že to vše je ZÁMĚR.. V koloniích Západu a často i v něm (mimo elitních škol) je důležité vychovávat otroky k pásům nebo nemyslící ovce a ne inteligentní a hloubavé lidi. Jak to pochopíte, uvidíte, že VŠE (a nejen ve školství), JDE přesně PODLE PLÁNU.. [cool]

325384

17.1.2015 21:39

RE: Již 25 let ...

Kiviss 95.?.?.?

Reakce na 325372

... se v ČR nepoměřuje kvalita a moudrost, ale síla šrajtofle a destruktivní podlost.

Viz například, na neetickém kšeftu se vzděláním postavená, společnost SCIO nebo stejně neuvěřitelně nemravný pokus privatizovat psané písmo:

- Lencová - Comenia Script
- Fraus - Comenia Script A

325402

17.1.2015 18:13

jak se žije v největším Chazarstánu na světě?

r.m. 80.?.?.?

jak se žije v největším Chazarstánu na světě?
Americká data mezd v nezemědělském sektoru v pátek ukázala, že US mzdy v prosinci zaznamenaly nejvyšší pokles za posledních 8 let. Náhoda????

325382

18.1.2015 10:06

RE: jak se žije v největším Chazarstánu na světě?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 325382

Spousta amiku moc chytrosti nepobrala kdyz si nedokazali uvedomit jaky lzi jim z bily boudy servirovali co se tyce tvoreni novejch pracovnich mist I prilezitosti a byli tak zaslepeny tim brainwash toho cernouska kterymu tleskali i kdyz jim nikdy erar nerek jestli ty neviditelny jobs sou part time a kolik tech nove vytvorenejch jobs kterejma jim spinava propaganda americkyho eraru vymejvala mozek sou za minimalni plat a kolik desperadnich overqualified zajemcu na jeden takovej zkurvenej job ceka a stejne ho nedostanou protoze diky US ekonomii skoncili na ulici a proto bydlej pod plachtou vodkazany na potravinovy listky nekde za mestem. A ze pisu pravdu vo USA dokazujou u vetsich mest stale se zvetsujici stanovy mestecka - teda jestli se tem barevnejm celtam z plastiku ruzne uvazany ke kolikum nebo ke stromum pod kterejma v tom harampadi a bordelu amici protoze je erar sproste vobelhaval zijou za kazdyho pocasi hur nez dobytek v chlive kdyz to ani s decent camping nema vubec nic spolecnyho necha rikat stany. No nic, hlavne ze maj v USA ten jejich American Dream na kterej patri leda tak nasrat !

325433

17.1.2015 18:40

Ideál Rothschildů a jim podobných

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

je jedinec, který příliš nepřemýšlí,silně podléhá vlivu reklamy a médií, kupuje zbytečné krámy s kurvítkama, aby nezaostával za sousedy, a to na hypotéku, kterou mu ochotně poskytnou banksteři na lichvářský úrok a tím se stane celoživotně jejich novodobým otrokem. Vyžadují od něj,aby bez reptání zvládal a prováděl pouze ty činnosti, které oni potřebují k dosažení maximálního zisku z jeho práce. Všechno ostatní je z jejich hlediska nepotřebné až nebezpečné. A opravdu chytré mozky, které jim vymýšlejí například nové technologie, materiály či strategie a přinášejí v konečném důsledku fantastické zisky, vždy zaplatí.Návratnost takových investicí je obrovská. Dále si už dávno koupili i politiky,zákonodárce,mediální prostitutky,soudce a poradce,kteří jim za úplatu poradí jak zmáknout ty stamiliony otroků,které kapitalistický stroj na ždímání otroků vyprodukoval pod rouškou demokacie, svobody a volného trhu. V tomto kontextu se kvalitativní úpadek českého školství po hadráku nejeví zase tak nelogický.

325387

17.1.2015 20:03

Žiadni Slováci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Žiadni Slováci ale kokoti zo SME!!!

325395

17.1.2015 20:05

kdyby se radši Iděs soustředil na tohle: Komu patří výroba v ČR nebo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

proč máme nízké platy?
tady je odpověď
1...my dodáváme subdodávky německým firmám, které předprodávají do Ruska,
2 jsme napojeni na kyperské firmy, které pak přeprodávají do Ruska... následky Klausovy privatizace - makáme, ale nadhodnota se vybírá mimo náš stát [bliji]

325396

17.1.2015 21:10

RE: Vida, vida ...

Kiviss 188.?.?.?

Reakce na 325396

... tak že Rusové?
A dál?

325400

17.1.2015 22:01

RE: Vida, vida, ale, ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 325400

Ach ti rusové proč to neplatí přímo a podporují hokynařící šmelináře. Že prý i polské ovoce a zeleninu kupují přes rumunsko. Únie by měla vynutit spravedlnost, co v tom Bruselu dělají, no ne? [překvapení]

325403

18.1.2015 5:42

RE: kdyby se radši Iděs soustředil na tohle: Komu patří výroba v ČR nebo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325396

>proč máme nízké platy?tady je odpověď

>1...my dodáváme subdodávky německým firmám, které předprodávají do Ruska,

>2 jsme napojeni na kyperské firmy, které pak přeprodávají do Ruska... následky Klausovy privatizace - makáme, ale nadhodnota se vybírá mimo náš stát

3 A co nemecke reparace Cesku...?

325423

18.1.2015 10:44

RE: kdyby se radši Iděs soustředil na tohle: Komu patří výroba v ČR nebo

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 325423

[]3 A co nemecke reparace Cesku...? [/i] [chechtot]

Spíše české reparace Německu : stovky miliard z bank, energií a potravin ročně [překvapení]

325435

17.1.2015 23:33

Deník N je slovenská obdoba našeho Echo24 s homokládou Daliborem Balšínkem

r.m. 80.?.?.?

1/Babiš kupuje Mafru = odchází modří krasoduchové a Balšínek jede na delší studijní pobyt do USA.
2/ Balšínek se vrací a zakládá nový nezávislý))) deník Echo24.

Erik Tavery, židovský šéfredaktor Bakalova Respektu jezí na tyhle školení do USA pravidelně, je ve vyšším levelu.)))
Při návštěvách mají doprovod a kapesné pár tisíc USD.

325410

18.1.2015 10:31

RE: Dolarové rotačky ...

Kiviss 78.?.?.?

Reakce na 325410

... země chaosu a zla ničí ekonomiky, kultury i svobodu!

Za vydatné pomoci Jidášů a vlastizrádců.

BTW
Taková importovaná "hodnota", která DEVALVUJE místní potenciál, by měla být neutralizována například povinností při vstupu vytvořit adekvátní protipól. Například fond, o který se podělí místní portály a média import vyvažující.

(Ani se Rusům nedivím, že mají tzv. neziskovek a jiných cizích vlivů plné zuby!)

325434

18.1.2015 11:15

Spolek Podhradí

Aja 82.?.?.?

Tuší nebo ví někdo, co to je za spolek, kdo za ním stojí?
Na dnešek zorganizoval (spolu s dalšími aktivisty) vzpomínkovou akci k výročí upálení Jana Palacha, spojenou, jak jinak, s protestem proti prezidentovi.

325437

18.1.2015 18:17

RE: Spolek Podhradí

mj 89.?.?.?

Reakce na 325437

Spolek Podhradí:

http://czech-maidan.webnode.cz/news/novinky-cz-uz-...

325455

18.1.2015 21:33

RE: Spolek Podhradí

Aja 82.?.?.?

Reakce na 325455

Díky.

Arogantní fracek to je, prý dohlédne na to, aby při příští volbě nedošlo k takovému lapsusu. [chechtot]

325464

18.1.2015 15:00

Zvláštní "demokracie".

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Někdy Děs, jindy Smetí. Jen takový bonbónek: víte, že rozdělení Československa odporovalo Ústavnímu zákonu o referendu? Tady: http://www.pravnipredpisy.cz/predpisy/ZAKONY/1991/327991/Sb_327991_------_.php

Je toho víc. Ale ... Hamletova otázka je vyřešena.

325445

18.1.2015 15:17

RE: Zvláštní "davokracie"

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325445

U nás to voláme aj DavoKRACIA.

Je dav, je davokracia.
Niet davu, niet davokracie.

..a jElitá,
pasáci sú kapitolou náväznou

Keď masár štope klobásy,
čo do nich dá, také budú

325446

18.1.2015 18:10

Utoky na prezidenta ČR přehledně

mj 89.?.?.?

nalezl jsem na http://czech-maidan.webnode.cz přehled probíhajících ataků na prezidenta s odkazy na US. I zprávy ze zvědavce se tam objevují ....

325454

19.1.2015 11:00

Je to lenost nebo blbost

Pullitzer 213.?.?.?

Je to lenost nebo blbost
jak mím věřit tomu článku a tomu schématu na obrázku
když po pěti minutách mi web najde tohle:

Projekt N = Denník N = N Press, s.r.o.

http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=250735&SID=2&P=1

http://www.mediaguru.cz/2014/12/novy-slovensky-denik-projekt-n-uz-ma-investory/#.VLzUbyuG98E

Buď to autor nevěděl a je hlupák nebo
to věděl a dělá hlupáky z nás.
Nebo je v tom sprostý záměr někoho očernit.
(Zajímalo mě totiš jak takové vlastnictví vypadá v praxi)

325495

19.1.2015 12:45

Zeman...

franta 194.?.?.?

Vetsinu maleru si Zeman dela sam jeho chovanim, a sebeklamem ze je necim vyjimecnym. Je to sice asi skoleny clovek ovsem skoleny neznamena chytry, muze byt jen vycurany.

Myslim ze to ma z toho prognostickeho ustavu z bolsevicke ery, Klaus je neco podobneho, ovsem neni tak zhovadily, ovsem samolibi a arogantni jsou oba, takze kdyz odeberete klackovite chovani Kolinskeho vidlaka dostanete Klause. Ostatne podobne se chovali i moravsti ogari jmenovite huncut Topolanek, proste venkovskym balikum Prazske ovzdusi nesvedci.

I kdyz je to nemozne pro Zemana se zbavit jeho hovadskeho chovani, a tvrdohlave loyality ke svym nohsledum (krivacek Mynar) tak jeho nektere napady jsou rozumne, ovsem riznute jeho vrozenou zlomyslnosti kterou tenteo buranskej elitista tak rad predvadi na verejnosti.

Je to skutecne trapne, kdyz tato naplavka zvolena ze zoufalstvi vetsinou beznymi obcany tyto nazyva "ulici" kterou si nenecha kecat do sve politiky,a to je trapne, protoze jen vztekly pes kousne ruku ktera ho krmi.

Faktem je, ze Zeman neni slusny,- slusny clovek nerku li president - dulezity panak nahore, by mel alespon predstirat zdani slusnosti, a to on nedokaze. Prikladem je jeho obhajoba Mynare, v jakekoliv zapadni zemi (vyjimkou Izraele) by Mynar okamzite letel. Proste jen u nas a v Izraeli se politik muze takto chovat je mu to trpeno.


Co se tyce invalidu, prosim starejme se o ne, potrebnym dejme prostredky ke slusnemu zivotu, ale nenechme se jimi vydirat. Vlastne oni nas nevydiraji, chteji jen aby se jim lepe zilo pokud mozno, vetsinu vydirani delaji jejich mluvci, kteri se na nich prizivuji.

325503

19.1.2015 23:30

Bratia Česi, nedajte sa.

delon4 195.?.?.?

Prekukli ste to, kto Vám chce zobrať/znemožniť/vymeniť prezidenta. Nám už amerického prezidenta namontovali. Kiska už chce uznávať Kosovo a stavať pri Poprade základňu NATO. Vraj len logistickú, to určite. Oni pracujú systematicky a dlhodobo. A nám nezostáva nič iné, než vedieť odkiaľ vietor fúka a správne voliť. Nie zapredancov, ale vlastencov. Držme si palce.

325536

21.1.2015 8:31

Ten obrázek

Martinigue 91.?.?.?

je hodně zajímavý, neviděl někdo něco podobně zpracováno pro ČR?

325591

Příspěvků: 142

16.01. 07:33 P9  IDěs opět útočí...
16.01. 11:29 udo1  RE: IDěs opět útočí...
16.01. 21:41 voloďa  RE: IDěs opět útočí...
16.01. 22:36 udo1  RE: IDěs opět útočí...
16.01. 22:47 P.Lepenka  RE: IDěs opět útočí...
16.01. 22:59 Emil Robot  RE: IDěs opět útočí...
16.01. 07:34 Tralala911  RE: Jsem asi staromódní...
16.01. 08:47 P9  RE: Jsem asi staromódní...
16.01. 07:48 Sibolet  Leckdo na leccos UTOČÍ...
16.01. 17:09 dunn  RE: Leckdo na leccos UTOČÍ...
16.01. 17:54 Andrew Siddur  RE: Leckdo na leccos UTOČÍ...
16.01. 08:14 mat4  Projekt N
16.01. 08:21 Aja  Domnívám se,
16.01. 09:56 P.Lepenka  RE: Domnívám se,
16.01. 12:15 Aja  RE: Domnívám se,
16.01. 12:33  RE: Domnívám se,
16.01. 14:01 Sibolet  RE: Domnívám se,
16.01. 11:07 Ahura Mazda  RE: Domnívám se,
16.01. 19:37 Ann  RE: Domnívám se,
17.01. 02:31 favela  nemelo by se..
17.01. 06:31 Venny  RE: Domnívám se,
17.01. 12:16  RE: Domnívám se,
16.01. 08:30 lucifuge  článek
16.01. 09:44 timur  RE: článek
16.01. 09:09 .lak  Hulvátství je level idiotů a není o sprostých slovech
16.01. 09:51 Norman  projekt N
16.01. 10:29 modus  RE: projekt N
16.01. 11:06 Eston  RE: projekt N
18.01. 20:08  RE: projekt N
18.01. 23:22 udo1  RE: projekt N
20.01. 17:41  RE: projekt N
22.01. 19:27 udo1  RE: projekt N
22.01. 20:30  RE: projekt N
23.01. 14:45  RE: projekt N
23.01. 17:33  RE: projekt N
23.01. 18:06  RE: projekt N
23.01. 19:32 udo1  RE: projekt N
23.01. 20:55  RE: projekt N
23.01. 19:33 udo1  RE: projekt N
16.01. 11:27 Norman  RE: projekt N
18.01. 22:08  RE: projekt N
19.01. 11:05 U  RE: projekt N
19.01. 17:40 Norman  RE: projekt N
19.01. 18:27  RE: projekt N
19.01. 21:06  RE: projekt N
19.01. 22:02  RE: projekt N
21.01. 21:51 tatko  RE: projekt N
22.01. 17:42  RE: projekt N
16.01. 12:31 tartus  RE: projekt N
16.01. 13:53 Sugar  RE: projekt N
16.01. 10:38 Dušan  RE: projekt N
17.01. 19:57 Erika 52  RE: projekt N
16.01. 10:14  Pokud někdo přejde příliš rychle od pasení ovcí k internetu,
16.01. 10:48 pozorovateľ  Ohľadom denníka N
18.01. 20:15  RE: Ohľadom denníka N
18.01. 23:41 udo1  RE: Ohľadom denníka N
19.01. 18:35  RE: Ohľadom denníka N
19.01. 20:47 udo1  RE: Ohľadom denníka N
19.01. 21:56  RE: Ohľadom denníka N
19.01. 23:32 milboy  RE: Ohľadom denníka N
20.01. 15:52  RE: Ohľadom denníka N
22.01. 19:41 udo1  RE: Ohľadom denníka N
22.01. 20:20  RE: Ohľadom denníka N
23.01. 18:52 udo1  RE: Ohľadom denníka N
24.01. 16:44  RE: Ohľadom denníka N
24.01. 18:44 Aleks  RE: Ohľadom denníka N
24.01. 22:09  RE: Ohľadom denníka N
25.01. 10:54 Aleks  RE: Ohľadom denníka N
26.01. 06:27  RE: Ohľadom denníka N
24.01. 21:07 udo2  RE: Ohľadom denníka N
24.01. 22:13  RE: Ohľadom denníka N
26.01. 23:40 udo1  RE: Ohľadom denníka N
24.01. 20:28  RE: Ohľadom denníka N
24.01. 22:15  RE: Ohľadom denníka N
26.01. 13:14 udo1  RE: Ohľadom denníka N
16.01. 11:18 Andrew Siddur  Jak to funguje
19.01. 03:54 favela  President a vlada CR
16.01. 11:27 RomanTička  Další štvanice.
16.01. 12:58 martin bareš  Učil jsem
16.01. 13:00 anton Behul  IDěs opět útočí na pana prezidenta
17.01. 18:17  RE: IDěs opět útočí na pana prezidenta
16.01. 13:44  vlastnícka štruktúra slovenských médií
16.01. 14:03  a já se tomu vůbec nedivím
16.01. 14:57  RE: a já se tomu vůbec nedivím
16.01. 16:26  RE: a já se tomu vůbec nedivím
16.01. 20:09  RE: a já se tomu vůbec nedivím
16.01. 14:15 Kevin  Co ve skutecnosti Zeman rekl
17.01. 07:21 Venny  RE: Co ve skutecnosti Zeman rekl
17.01. 20:24 Erika 52  RE: Co ve skutecnosti Zeman rekl
19.01. 04:55 favela  RE: Co ve skutecnosti Zeman rekl
16.01. 14:16 Sibolet  Nejsme SME..
16.01. 14:46 franta  Dehonestující
16.01. 15:06  kdyby jen iDnes
16.01. 18:55 Alice  RE: kdyby jen iDnes
17.01. 00:41 Korutan  RE: kdyby jen iDnes
18.01. 17:14 michald  RE: kdyby jen iDnes
17.01. 14:02  RE: kdyby jen iDnes
17.01. 16:16 Bubin  RE: kdyby jen iDnes
16.01. 16:01 U  časopis N
16.01. 17:19  2 mouchy jednou ranou
16.01. 18:03 Norman  RE: 2 mouchy jednou ranou
16.01. 18:19 Sirea3  Marek Ch.
16.01. 19:31  Iděs
16.01. 20:10 ppppp  som tiež Slovák
16.01. 20:35 zdeněk jobánek  handicap
16.01. 20:39 Saša  RE: handicap
16.01. 22:32 vrtak  ...ku kretenom sa nehlasime...
16.01. 22:53 Zvirak  Technická
16.01. 23:01 Andrew Siddur  RE: Technická
16.01. 23:14 Andrew Siddur  Andrej 'Košer' Kiska
17.01. 14:33 r.m.  RE: Andrej 'Košer' Kiska = nastrčený kašpar
16.01. 23:23 co na tom záleží  Z Blistů
17.01. 09:28  RE: Z Blistů
17.01. 12:33 Marten264  RE: Z Blistů
18.01. 13:13 co na tom záleží  RE: Z Blistů
17.01. 09:49 Kiviss  Bojím se ...
17.01. 10:41 Kiviss  Normalizace
17.01. 12:25 Six  dnes je to již snadné
17.01. 14:49 Bluejamie65  ničíme a ničíme a ničíme, kde to skončí
17.01. 18:25  RE: ničíme a ničíme a ničíme, kde to skončí
17.01. 21:39 Kiviss  RE: Již 25 let ...
17.01. 18:13 r.m.  jak se žije v největším Chazarstánu na světě?
18.01. 10:06 Satanist  RE: jak se žije v největším Chazarstánu na světě?
17.01. 18:40  Ideál Rothschildů a jim podobných
17.01. 20:03  Žiadni Slováci
17.01. 20:05  kdyby se radši Iděs soustředil na tohle: Komu patří výroba v ČR nebo
17.01. 21:10 Kiviss  RE: Vida, vida ...
17.01. 22:01  RE: Vida, vida, ale, ale
18.01. 05:42  RE: kdyby se radši Iděs soustředil na tohle: Komu patří výroba v ČR nebo
18.01. 10:44 výjimečné porušení omerty  RE: kdyby se radši Iděs soustředil na tohle: Komu patří výroba v ČR nebo
17.01. 23:33 r.m.  Deník N je slovenská obdoba našeho Echo24 s homokládou Daliborem Balšínkem
18.01. 10:31 Kiviss  RE: Dolarové rotačky ...
18.01. 11:15 Aja  Spolek Podhradí
18.01. 18:17 mj  RE: Spolek Podhradí
18.01. 21:33 Aja  RE: Spolek Podhradí
18.01. 15:00 Kropáč  Zvláštní "demokracie".
18.01. 15:17 udo1  RE: Zvláštní "davokracie"
18.01. 18:10 mj  Utoky na prezidenta ČR přehledně
19.01. 11:00 Pullitzer  Je to lenost nebo blbost
19.01. 12:45 franta  Zeman...
19.01. 23:30 delon4  Bratia Česi, nedajte sa.
21.01. 08:31 Martinigue  Ten obrázek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 96 čtenářů částkou 13 151 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 0

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 0

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 0

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 2

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 1

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 0

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 2

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Kto vraždil na Majdane?14.02.18 07:54 Ukrajina 2

Korfu: Pákistánec pobodal Brita14.02.18 00:36 Řecko 1

Řecko si stěžuje na šikanu Turecka u EU, u NATO, u OSN, u Německa a USA - zatím bez výsledku14.02.18 00:25 Evropská unie 0

Kauza Novartis: Stát ztratil předraženými léky cca 23 miliard eur13.02.18 23:41 Řecko 1

Měnové kurzy

USD
20,42 Kč
Euro
25,30 Kč
Libra
28,55 Kč
Kanadský dolar
16,24 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
21,94 Kč
100 japonských jenů
19,12 Kč
Čínský juan
3,22 Kč
Polský zloty
6,12 Kč
100 maď. forintů
8,13 Kč
Ukrajinská hřivna
0,75 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 392,96 Kč
1 unce stříbra
338,60 Kč
Bitcoin
234 341,79 Kč

Poslední aktualizace: 20.2.2018 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 592