Ve zkratce
Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením
4.10.20
Pokud nesouhlasíte s opatřeními vlády, doporučuji aby jste petici podepsali - ať se tam objeví více podpisů. Jakákoliv aktivita je lepší než nic. Se všemi 13 body petice mi nezbývá než souhlasit.
Primula už prská v médiích vzteky kvůli této petici: www.novinky.cz/...
Zdroj: https://www.petice.com/petice_proti_nahubkm_testm_na_covid19...
Klasifikace: politika,zdravi Zprávu vložil/a F&T
Typické: (omar | 05.10.20 06:24)
Všetci sú blbí, len tá zelená guma je génius.
Tady je další petice, tam má již 35000 podpisů (F&T | 05.10.20 08:48)
Tato petice pochází od lékařů: https://www.petice.com/oteveny_dopis_leka_vlad_par... proto z ní má pan plukovník strach. Vypadá to jako kdyby se počet onemocnění stanovil denním rozkazem při nástupu.
Celý text petice je i na Parlamentních listech:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-pet...
studenti odpadavaji (wes | 05.10.20 09:08)
Nenechavejte detem rouska pres nos, koncentrace CO2 pod rouskou je prekrocena desetinasobne, podle mereni na tom gymnaziu:
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/koronavirus-covi...
https://www.denik.cz/regiony/studenti-kolabuji-gym...
F&T zmente ten odkaz... (Martinik | 05.10.20 11:41)
...ten co sdilite neni ten o kterem se vyjadril Smucler, Honzak atd.
Podepsáno (Misu | 05.10.20 12:46)
MUDr. Pirk má na kontě x operací, kterými prokazatelně zachránil x životů. Kolik životů již prokazatelně zachránil MUDr. Primula?
Všechny "tanečky" okolo viru mají velmi významný dopad na psychiku. Kdo jiný než psycholog Honzák je dostatečně erudovaný, aby se o tomto tématu bavil? Epidemiolog?
Janě, petice podporuji! (Karlolito | 05.10.20 14:18)
Koronavirus do každé rodiny! Ať odpadne, co je shnilé!
Solidní rozbor petice lékařů (G3 | 05.10.20 16:36)
BU, BU, BU! (coinageboy | 05.10.20 19:45)
A vsimli jste si panove/damy jak tuhle v Italii jelo ulicemi dlouhe procesi vojenskych aut - udajne s rakvemi???
Jestli vezli rakve nevim, ale proc by je skladovali az jich bylo 1,000+?
Pokud jde o tu prepravu - spediterska parta chsniku by to za noc zcela nenapadne dokazala s tyrakem a privesem na nekolik otocek.
Holt Italska armada se k nicemu jinemu nejmin 200 let nehodila.
Pro "Martinik" - já to,co jsem postnul opravit nemohu (F&T | 05.10.20 21:56)
Omlouvám se, ale cokoliv může upravit jedině pan Stwora.
Já jsem našel jinou populárnější petici a tu jsem hned odkázal ve svém komentáři jako "otevřený dopis lékařů". Netušil jsem, že je těch různých petic až tak mnoho.
of topic (te | 05.10.20 22:07)
Srbský prezident Vučic: „Po roce 2000 jsme si mysleli, že stačí chodit na recepce velvyslanců USA, Německa, Velké Británie a Francie a že s tím budou vyřešeny všechny politické problémy. Byl to obrat do druhého extrému a my jsme zažili více korupce a ještě větší hospodářský pokles než za Slobodana Miloševiče. Dnes dobře chápeme, co se ve světě děje.“
... (wes | 05.10.20 22:12)
slo by navrhnout i "zakazali chcat a zakazali zpivat" ....
jelikoz pri curani ve stoje se proud silne tristi, vsude prska, vytvari aerosol, a nakazeny i timto siri infekci.
...zrejme na tohle jeste neprisli. Ale az prijdou. To bude zas vsude pampersek...
Švédsko otáčí? Nechce krimigranty z Řecka
3.10.20
Země poskytne Řecku materiální pomoc, ovšem žádné běžence z vypáleného tábora Moria či jiných řeckých ostrovů nepřijme.
Zda se změna kursu v azylové politice týká jen problému umístění 12 500 lidí z vypáleného řeckého tábora Moria, nebo Švédsko mění svůj přístup k migraci obecně, není jasné.
Zdroj: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/uz-zadne-mig...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Raven
Kalifornie schvália zákon odškodňující černochy za otroctví
3.10.20
Kalifornie schválila zákon o utvoření speciální komise, která prostuduje možnosti reparace černochů za otroctví. Podle amerických médií je zákon první svého druhu a otevírá cestu pro budoucí možné odškodnění potomků otroků. Kalifornie doufá, že se stane inspirací i pro ostatní americké státy.
_______
Nemám slov.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/kalifornie-otroctvi-c...
Klasifikace: polit.korekt,krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Kdyby je odškodnili banksteři, mělo by to smysl (Gój | 03.10.20 16:12)
Ale když banksteři půjčí státu peníze vyrobené zmáčknutím klávesy, ale za reálné úroky a platbu za obsluhu dluhu, tak je to násobné zlo. Černoši budou užitečně pracovat ještě méně než dosud, ale budou mít spoustu energie na lumpárny a zločiny. Na placení daní a dluhů zbyde ta bílá opovrhovaná většina a mongoloidi.
Sranda je.. (coinageboy | 04.10.20 23:01)
ze Kalifornie se otrokarstvi nikdy nezucatsnila a vetsina lidi co zde zije v USA v te dobe nebyla.
Kdyby tohle proslo, muze Ceska Republika pozadovat nahrady za obeti 30-ti lete valky od Svedska a navraceni Ceskych pokladu kterymi se v dnesniach dobach Svedove chvastaji - ktery v Bohemii v 17-tem stoleti nakradli.
super (wes | 06.10.20 13:04)
Gojove, kdo odskodni kdy vas ???
Má to svou logiku (ROMAN1 | 08.10.20 15:57)
Když vyjdeme ze známých faktů, že v Kalifornii je největší koncentrace obřezanců (viz Hollywood, apod.), a otroky do Ameriky naváželi počátkem novověku především židovští otrokáři, tak je to vlastně krok správným směrem...!
Belgickým ministrem je babochlap
3.10.20
Belgie se ve čtvrtek stala první zemí světa, která má ve vládě transgenderovou ministryni. Petra De Sutterová bude mít v kabinetu premiéra Alexandera De Crooa na starosti oblast veřejných služeb, získala i post vicepremiérky.
______
Bezpohlavní "cosi" se nám čím dál víc montuje do životů a dokonce naše životy začíná řídit. Příšerná doba.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/belgie-prvni-transgen...
Klasifikace: Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
nehažte všechny do jednoho pytle aneb co Tereza Spencerová? (te | 03.10.20 22:15)
Znám spoustu babochlapů (lidí na pomezí muže a ženy, ať už tělesně nebo jen duševně), kteří odvádějí pro společnost skvělou práci, často i právě pro svoje babochlapství (nejsou totiž tak striktně tvrdí jako praví muži ale ani naivní jako pravé ženy, ale určitý rozumný kompromis mezi, čímž i jejich rozhodnutí nebývají kapitalisticky tvrdá ale ani socialisticky naivní).
A co se týče vyloženě transgenderů, tak např. vynikající novinářka Tereza Spencerová (R.I.P.), bez níž bychom v ČR neměli šajnu o (skutečném) průběhu války v Sýrii, byla právě transgender.
Pro te (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 04.10.20 11:03)
Víte, Spencerová nikdy nebyla hodnocena ani oceněna na základě své sexuality. V případě belgické ministryně naopak mám pocit, že její sexualita byla hlavním důvodem jmenování do postu ministra.
Typ 'A' Personality (coinageboy | 05.10.20 07:21)
Chceme aby nas vedli poserove ktery meli malo tostasteronu kdyz se narodili a jeste ho drogama nebo uriznutim kuli uplne zlikvidovali?
Nepotrebovali bychom drzy a odvazny chlapy aby tyhle boje a prusery vzali do ruky kdybychom se na to necitili sami???
Prezident Trump s manželkou mají pozitivní test na koronavirus
3.10.20
U prezidenta Trumpa a jeho manželka byla v pátek zjištěna nákaza koronavirem. Dnes byl prezident převezen do vojenské nemocnice, kde mu podávají experimentální lék remdesivir . Prohlásil, že se cítí dobře.
Nákaza přichází v nejhorším možném okamžiku. Přichází v čase, který klade obrovské nároky na jeho fyzické zdraví. Prezidentská kampaň finišuje a prezident by měl objíždět jednotlivé státy a přesvědčovat voliče. Bohužel dalších nejméně čtrnáct dnů bude muset být v karanténě. Jak toto onemocnění zamíchá volbami, ještě uvidíme, ale možný je i nejhorší scénař. Pokud se zdravotní stav prezidenta zhorší, nebude moci pokračovat ve své kampani. Myslím, že to demokratům přišlo jako na zavolanou. Jako dar z nebe. Jejich kandidát Biden je v pořádku.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/trump-koronavirus-kar...
Klasifikace: politika,zdravi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Trump bude v pohodě (Namče | 03.10.20 13:15)
Píchne si dezinfekci do žíly a tu neškodnou chřipečku zažene cobydup. A kdyby náhodou umřel, tak to rozhodně nebude na covid, ale s covidem.
Je to podvod... (siky | 03.10.20 19:32)
a jeho blbost že si nechá ty podvodný testy dělat. Možná to neni komplot demokratů, ale snaha ulejt se z presidentský kampaně a stát se lacino hrdinou - čas ukáže.
Vodafone zahltí metro G5 signálem
1.10.20
Vodafone je prvním českým operátorem, který nabídne od čtvrtka zákazníkům v pražském metru rychlé 5G připojení. To přitom není samozřejmostí ani v zahraničí, nejmladší tuzemský operátor pokrývá metro jako jeden z prvních v celé Evropě.
_______
Těšíte se? Já hrozně. Na nic jiného nečekám už dlouho.
Zdroj: https://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/clanek/vodafone-j...
Klasifikace: zdravi,krimi,technika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
pitomost (wes | 01.10.20 23:50)
Je to pitomost, zbytecnost, sledovani na kazdem kroku. Akorat vas muzu uklidnit, ze na frekvencich blizkych GSM zdravotni problemy nehrozi. Jednou mi za to mozna podekujete.
Byt na mne, tak optimalizuju dosavadni pasma, a nejdu do extremu, nesponoval bych strunu.
A proč zrovna v metru? (Yunan | 02.10.20 08:18)
Tam nebudou z nebe padat ptáci a hynout včeli. Jen lidi budou poslušně ovladatelní skrz čipy, které dostáváme do nosu s každým covid testem.
ptaci a vcely (wes | 03.10.20 08:36)
hynou ze zcela jinych duvodu. Zeptejte se jich.
Vcely maji sve skudce, parazity, a ptaky jsou take zatizene infekcemi a chemii.
Jde spise o lepsi lokalizaci. To je nekdy dobre a nekdy spatne. Zalezi na tom, kdo vladne.
Zalezi i na frekvencich. Stejne signal v metru vetsinou je, pridavaji se tunely. Tezko mluvit o zahlceni. Lidi proste signal v metru chteji. Vetsi intenzity pochazeji od samotnych mobilu. A zakazte spolucestujicimu pouzivat mobil.
Zvýšené riziko nechrípkových respiračných vírusových infekcií súvisiace s prijatím deaktivovanej vakcíny proti chrípke
1.10.20
Štúdia zisťuje, že očkovanie proti chrípke takmer doslovne deaktivuje časti ľudského imunitného systému, čím sa deti stávajú citlivejšie na koronavírusové infekcie.
Deti, ktoré dostali očkovanie proti chrípke, mali oveľa vyššie riziko respiračných infekcií.
Štúdia zistila, že nie je žiadny rozdiel v riziku nakazenia sa sezónnou chrípkou medzi deťmi, ktoré zaočkované boli a deťmi, ktoré očkované neboli.
Tí, ktorí presadzujú očkovanie detí proti chrípke, možno v skutočnosti pandémiu koronavírusu ešte zhoršujú, vytvárajúc „dokonalé búrkové“ podmienky pre to, aby sa zaočkovaní stali prenášačmi wuchanského koronavírusu, spôsobujúceho ochorenie COVID-19.
Zdravotnícky a vedecký establišment sa takmer doslovne stará o to, aby zomieralo viac ľudí a udržiavali tak pri živote strach z koronavírusu, vedúci k vyššiemu dopytu po vysokoziskových vakcínach.
Keď sa pozriete na krajiny, ktoré najviac zasiahla pandémia COVID-19 (Taliansko, Veľká Británia, Španielsko, Holandsko), tak to presne korešponduje s krajinami, kde majú najvyššiu zaočkovanosť na chrípku.
A naopak, najlepšie s pandémiou COVID-19 na tom stoja tie krajiny, kde je zaočkovanosť na chrípku nízka (Slovensko, Maďarsko, Litva, Lotyšsko, Estónsko).
Mlčí sa o tom, že vakcíny proti chrípke potláčajú imunitný systém a vytvárajú explóziu koronavírusových infekcií.
Zdroj: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3404712/
Klasifikace: zdravi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Prymula v rauši: V restauracích se budete zapisovat
1.10.20
Při návštěvě restaurací budou lidé muset zapsat data o sobě, řekl ministr zdravotnictví Roman Prymula. „Lidé, kteří budou chodit do restaurací, se tam zapíší tak, jako to je třeba v Německu. Je to věc, která výrazně umožní potom trasování,“ řekl Prymula.
Babiš ale popřel, že by se něco podobného chystalo. Prý o tom neuvažuje. No, uvidíme.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/interpelace-ministr-zdrav...
Klasifikace: kuriozity Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Tohle už je soukromá iniciativa vlád (F&T | 01.10.20 20:29)
Globální prediktor už druhou vlnu nechce, protože by došlo k naprostému rozvratu všech ekonomik. GP není idiot. Vládám se tahle forma likvidace vlastních států nesmírně líbí!
Uvědomují si všichni šašci, včetně pana Prymuly, co rozehrávají druhé dějství pandemický her, že tentokrát budou obětováni pro změnu oni? A že veškerá vina za ekonomické utrpení půjde za nimi.
Nechtěl bych být na Primulově místě. Svých 5min slávy už má za sebou.
Nasadit tomu Korunu (coinageboy | 01.10.20 20:35)
V restauracich by se jeste platicim zakaznikum mela zmerit teplota.
Prdelnim teplomerem.
Docela by mě zajímalo, (Erwin | 01.10.20 21:53)
kdy toto nařízení vyšlo ve sbírce zákonů. A také, co se stane, když hospodského pošlu do prdele. Vyhodí mě? Nebo bude pouze jeho povinností mě upozornit? Může dostat pokutu? V žádném zákoně to nemohu nalézt.
Tohle už není normální! (Karlolito | 02.10.20 00:15)
To vypadá jako jasná snaha donekonečna vyjebávat s lidma!
Už to odvolávají (F&T | 02.10.20 04:20)
Ptohlašovat něco podobného před volbami je politická sebevražda.
Babiš je realista a ví, že na neustálém tyranizování lidí nemůže svoji politiku dlouhodobě stavět: https://www.novinky.cz/domaci/clanek/je-to-nesmysl...
Prymula je jako zaseknutá gramofonová deska c písničkou omezování a zastrašování. Kdyby byl Primula lékařem v nějaké zapomenuté vesnici, tak možmá bude fungovat dobře. Na ministerský post nemá ani odborně ani morálně.
Nikulin dostal v USA 7 let. Nabourání do pošty Clintonové se neprokázalo
1.10.20
Pamatujete si na údajného ruského hackera Nikulina? Přijel do Prahy za ženskou a naše tajná služba ho na příkaz USA sbalila přímo v hospodě. Pak ho na nějaký čas zavřeli na psychiatrii a nakonec ho tehdejší ministr Pelikan devotně v předklonu předal Američanům, kteří si pro něj poslali letadlo. To bylo v roce 2018.
Jak se věci tehdy udály, píšu v tomto článku. Cituji:
V pondělí přijede do ČR šéf Sněmovny reprezentantů USA Paul Ryan. Prý na osobní návštěvu. Víme, že s českými politiky o Nikulinovi hovořil. Následující den přiletí americký speciál pro převoz vězňů, upravený Gulfstream. V úterý Ústavní soud zamítne Nikulinovou žádost. Ve čtvrtek rozhodne Pelikán o vydání a tentýž den večer, navzdory kasační stížnosti, která má odkladný účinek, je Nikulin naložen do Gulfstreamu a poslán do USA. Jeho právník se to dozví až druhý den z novin. Není těch náhod trošku moc?
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/jevgenij-nikulin-hack...
Klasifikace: pravo Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Ale unášali ho, (djobcek | 02.10.20 19:49)
ako keby sa minimálne nabúral do Pentagonu.
Připomeňme si chřipku před 25 lety na kterou zemřelo 12000 lidí
30.9.20
Onemocnělo 11% lidí a zemřelo 12000 lidí
Tenkrát nikdo nevnucoval lidem nefunkční náhubky. Policie nemlátila lidi v metru. Ekonomika se neuzavírala a společnost to přešla celkem bezbolestně. Žádné denní statistiky a hororové strašení nám média nevnucovala
Srovnejte to prosím s Covid-19 se kterým dosud zemřelo 647 lidí a většina podniků je kvůli drakonickým opatřením před ekonomickým bankrotem.
Zdroj: https://zivotvcesku.cz/pred-25-lety-uderila-nejsilnejsi-chri...
Klasifikace: zdravi Zprávu vložil/a F&T
Každý inak (omar | 01.10.20 06:21)
Podle iDnes (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 01.10.20 09:55)
bylo 6 tisíc mrtvých.
(VraKo | 01.10.20 10:07)
Nezpochybňuji, že existují všemožné účelné mediální manipulace ohledně Covid-19, nezpochybňuji ani účelnost/neúčelnost různých opatření proti šíření virů, ale argumentace typu porovnávání, kolik na co zemřelo lidí, je za mě děsivá a to nikoliv tím, co ukazuje reálná statistika, ale tím, že tady zlehčujeme cokoliv, co vede k úmrtí lidí. To můžeme pak stejně bagatelizovat např. roční statistiku úmrtí lidí na pozemních komunikacích, protože v porovnání s počtem mrtvých na chřipku je to vlastně pakatel. Pokud použiju slova autora, tak ono by se to taky dalo formulovat tak, že: Naše společnost a ekonomika může existovat svobodně a bezbolestně, když povinně obětujeme např. 12000 mrtvých (ať už zemřou na cokoliv). Prosím nebuďme pokrytečtí a řešme problémy pragmaticky. Každý z nás by se měl, bez čekání na nějaké příkazy nebo opatření, vnitřně zamyslet, co mohu efektivně udělat pro to, abych zbytečně někoho neohrozil, na zdraví, či životě. Jedině tak budeme minimalizovat oběti při j
Automaticky kráceno
Tady vůbec nejde o zlechčování (F&T | 01.10.20 10:14)
Porucha imunitního systému je přehnaná reakce na vnější podmět. Ta reakce může být natolik přehnaná, že napáchá škody daleko větší než jaké původní podnět znamenal riziko. Vystresované zdravotnictví neléčí jiné choroby a tedy bude celkově nepřímých úmrtí daleko více.
Přesně tohle se děje v rámci společnosti. Vy to nevidíte???
Konkrétní případ: Cestovní kancelář Kudrna prodala letos jen 10% zájezdů. Pokud by současné šílenství pokračovalo, tak by museli vyhlásit bankrot. A jiné podniky jsou na tom podobně. Myslíte si, že všechny uživí sociálka?
Bylo by poctivé (Erwin | 01.10.20 10:53)
psát, že těch 12000 zemřelo S chřipkou. Nikoliv NA chřipku, i když samozřejmě chřipka je nebezpečnější. Tehdy umírali i mladí, kterým nefungoval správně imunitní systém.
Podle mne je nutné neustále připomínat dvě věci :
1. Lidem, kteří mají příznaky, přitíží se jim a onemocní, je třeba poskytnout maximální péči k obnově imunitního systému.
2. Ministerstvo zdravotnictví všechna úmrtí s cov připisuje tomuto viru, BEZ OHLEDU, co byla skutečná příčina úmrtí.
Shrnu - je třeba pomoci nemocným a nebetyčně se nám lže.
(VraKo | 01.10.20 11:15)
Takže je správné řešení, že uvedená cestovka bude vydělávat na tom, že bude produkovat nemocné lidi (ať už jsou to lehké nebo těžké případy) a ti pak budou zbytečně zatěžovat zdravotní a sociální systém a zabírat místo v nemocnici, to vše placeno z kapes nás všech. Takže zde už je kolektivní sociální přístup v pořádku. Zajímavé, že stejný přístup (abych opět použil to porovnávání) nemáte např. ke skutečnosti, že díky vyhláškám OÚ zkrachovalo x firem v zábavním průmyslu (a taky je to odvětví vydělávající na volnočasové aktivitě klientů). Taky mnohé po určitou dobu vydržovala sociálka a možná ještě vydržuje.
Pro vrako (F&T | 01.10.20 11:48)
Tady vůbec nejde o produkci nemocných cestovkou a kolektivní vinou.
Tady jde o to, že se určitá choroba mediálně rozmazala do naprosto obludných rozměrů a tím se zdůvodňuje terorizování obyvatelstva. Taktovéto zásahy by snad byly namístě v případě moru s 50% úmrtností.
Stejně tak by jste mohl zakázat autodopravu, ta produkuje daleko více mrtvých. A zakázat naprosto všechny další aktivity - loď se může také potopit, ale jejím smyslem je plavat po vodě. Letadlo zase někdy padá, to to je hrozné.
Jen by mě zajímalo, kdo Vás potom bude živit v jeskyni se zabetonovaným vchodem a hermeticky utěsněné aby jste se náhodou nedostal do styku s nějakou bakterií či dokonce virem. Pokud budete dlouho žít ve sterilním prostředí, tak vás zabije i obyčejná rýma.
(VraKo | 01.10.20 12:42)
F&T, přisuzujete mi něco, co jste si vyfabuloval, jen aby jste nějak obhájil svůj sobecký přístup k ostatním, tzn. že x lidí se musí zákonitě dostat do potíží nebo zemřít, abyste si mohl užívat tzv. svobody, kterou stejně ve skutečnosti nemáte. Já se rozhodně nehodlám nikde uzavírat ani zabetonovat, jen prostě když jdu např. do uzavřeného místnosti s cizími lidmi, tak si na vzdálenost do 2m nasadím roušku nebo v práci v jídelně si umyju ruce, to je vše. To považuji za účelné a efektivní řešení a nikoho tím neomezuji, ani neposílám na sociální dávky.
Pro vrako (F&T | 01.10.20 20:15)
Dle vaší logiky jsem potenciální vrah pokud usednu za volant jako řidič. Nabo sebevrah pokud lezu po skále. Vždy by si každý měl zodpovědně posoudit riziko za sebe.
A tušíte vůbec k čemu se upletl bič druhé vlny?
Je to proto, že vlády čelí rozpadům vlastních ekonomik a chtějí to na něco svést! Řeknou nám: "Vidíte jak jsme se o Vás starali".
Ovce to vládám stále žerou a spokojeně bečí s náhubky na cestě na jatka. A ti co si nasadí dobrovolně náhubek, jako jste napsal vy, to sbaštili i s navijákem.
(VraKo | 02.10.20 07:33)
Vrahem na silnici se člověk stává v okamžiku, kdy přestane být ohleduplný a dodržovat pravidla silničního provozu. Např. jedu rovně po silnici, u přechodu stojí člověk, vkročí do přechodu a já ho prostě zajedu a ani nezastavím, abych mu přivolal zdravotní pomoc. Proč? No protože, z mého pohledu jsem svobodný (můžu si jet kde chci a jak chci) a tudíž přece nebudu dodržovat pravidla a zastavovat, abych pouštěl nějakého pitomého chodce, který narušil mou svobodu jet. To je váš pohled na věc. Zajímavé ovšem je, že nepíšete žádný článek o tom, že musíte dodržovat pravidla silničního provozu, ani to neprezentujete nějakému policistovi, protože to narušuje vaši tzv. svobodu. Ano, tady byste totiž byl za toto jednání postižen a z toho máte strach. Ovšem za psaní článků, kde doslova tancujete na statistikách počtu mrtvých, vás nikdo postihovat nebude. Tak vesele dál a ať žije anarchie.
statisticky (wes | 05.10.20 22:01)
rocne umre v Cesku pres 80000 lidi
Takze nekteri sli rychleji. Souhlasim, ze se z toho nedelal horor.
Prymula zakázal zpívat. Dobrá zpráva: dýchat zatím ještě můžeme
30.9.20
„Nebudou možné opery a muzikály, protože zpěvem dochází ke zvýšenému šíření viru,“ oznámil Prymula. Na jeho slova upozornila Česká televize.
Jen bych připomněl slova jedné písničky:
Byl hrozný tento stát,
když musel jsi se dívat,
jak zakázali psát
a zakázali zpívat.
A bylo jim to málo
poručili dětem
modlit se, jak si přálo
Veličenstvo Kat.
A pak ještě scénu z pohádky Pyšná princezna, kdy si švec odskočí do země krále Miroslava, aby si mohl zazpívat. Tragédií pro nás je, že si nemáme kde odskočit. Půlnoční království obsáhlo celou planetu.
Zdroj: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prymula-zakaza...
Klasifikace: zdravi,kultura Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Dětem zakázali zpěv ve škole... (ROMAN1 | 30.09.20 14:46)
Hned v pondělí - po volbách - chtějí covid-gestapáci zavést v ČR nouzový stav. Asi si uvědomili, že ty protiprávnosti musejí nějak zlegalizovat. Pak teprve ta pravá tragédie začne. Lejnová s Jourovou k nám chtějí natlačit neintegrovatelné připrchlíky - strpěnce. Povede se jim to pod rouškou nouzového stavu a zákazu shromažďování?? Tak jako se na jaře povedlo odstranit sochu maršála Koněva?
Co ma spolecne Babis, Prymula a Habera (Kevin | 30.09.20 18:52)
Vsichni maji hruzu z toho, ze Vojtech zacne zpivat...
zpev (wes | 30.09.20 19:21)
se od mluveni v produkci aerosolu prakticky nelisi. Lze se o tom lehce presvedcit pri ostrem nebo slunecnim svetle, pri vhodnem nasmerovani a situaci, kdy je videt napr. i zvireny prach.
Takze tyhle "opatreni" jsou zarovno vesteni z koule, a nejsou podlozene nijak vedecky, nebo seriozni instituci odpovednou za zdravi.
Bylo by treba rozebrat ustavu na drobne.
A ted to nej (wes | 30.09.20 19:29)
Infikovany clovek uvolnuje viry i vylucovanim.
Takze vod zitra panove nebudete ani prdet (take aerosol), ani curat ve stoje s hromadou kapicek, nebo jinaaak...
I hovno do zachodu musi padat hezky pomalu, ne naraz.
Co ale s tou parou z vsudepritomne kanalizace si povime v pristi vlne...
Ano souhlasím (Piter | 30.09.20 19:30)
Ano naprosto souhlasím, k tomuto textu jsem si ještě vzpomenul na jednu zemi, kde se nesmí nahlas zpívat, zemi, kde jsem jsem do teď byl, v Bělorusku, proto žádné komentáře od lidí, kteří tuto zemi neznají, nikdy tam nebyli nepřijímám. Politicky se nijak neangažuji.
https://youtu.be/Ts8kV6jnUWo
vyse politicky neangazovanemu (wes | 01.10.20 00:57)
je videt, ze nemas zkusenosti s misty v nasi "zapadni civilizaci", kde bys s tou muzikou dopadl stejne, neli hur.
wes (Piter | 01.10.20 02:47)
Je vidět, že nemáš žádné zkušenosti se svobodou v Bělorusku. Doporučuji ti tam dva roky žít, aby jsi měl co porovnávat, pokud nemáš srovnání je to vše mimo. Jedna aktualita pro tebe.
Režim v Bělorusku zatkl 30.9. ráno na letišti basketbalistku Jelenu Levčenkovou. Elena Levchenko je jednou z nejlepších basketbalistek v historii Běloruska. Hrála za národní tým od roku 2001, dvakrát hrála za národní tým na olympijských hrách. V roce 2010 hrála v ženském finále NBA a byla považována za nejlepší hráčku světového šampionátu.
Jelena veřejně odsoudila policejní brutalitu v Bělorusku. Za vinu jí kladou účast na nepovolených demonstracích. Za Jelenu se postavilo mnoho Běloruských sportovců. Mezi nimi je mnoho běloruských sportovních hvězd: Anna Guskova, Nikolai Kozeko, Alexandra Romanovskaya, Alexandra Gerasimenya, Yegor a Nikita Meshcheryakov, Nadezhda Ostapchuk, Elvira German, Andrei Kravchenko, Stepan Popov, Dmitry Asanov, Ekaterina Snytina, Tatyana Likhtarovich, Olga Khomutovsky, Alexander Kul, Alexander Krutikov, Art
Automaticky kráceno
@Piter (wes | 01.10.20 12:55)
A co ma jako byt? Odkdy sportovci vyhodnocuji politicke a historicke situace? Tim hur, ze jsou povetsine mladi a nezkuseni?
Sportovci at sportujou, maliri at malujou. Soustruznici at soustruzi. Co se vy vubec to tohodle pletete, kdyz jste vedle jako jedle na Sumave vedle bedle.
Uz jsem vas na to jednou upozornil. Zacal jste muzikantama a neznate situaci. Ja ji znam. Na kolika mistech jste takhle provozoval svuj kumst? U nas ted sportovci lizou podlahu. V Belorusku by mohli prece take.
wes (Piter | 01.10.20 15:54)
Já teda nevím, ale vy asi nejste občan Běloruska, tak v první řadě byste se k tomu neměl vyjadřovat vy, tím spíše, že jste tam nikdy nebyl a absolutně o téhle zemi nic nevíte, Jelena je občankou Běloruska, reprezentovala svoji zemi nepracovala jsem tvrdě celé mládí, neprolévala krev a pot pro svou zemi, aby s ní pak bylo takhle zacházeno. , tak by se k tomu asi vyjadřovat na rozdíl od vás měla.
... (wes | 01.10.20 23:46)
furt jen dokola. A co ma byt. Kazdy snad delame svou praci. Reprezentace je ve sportu, nevznika tim narok byt necim vic v politice a pohledu na veci. Vzdyt ta sportovkyne vubec nemusi vedet nic o meteorologii ani o tom, odkud fouka vitr. Ze si neco namysli nic neznamena. Vubec nejsou zaruky, ze veci vyhodnocuje spravne, stejne jako neni automechanik. Pochopte konecne. Sedela snad v zastupitelstvi? Orientuje se v historii a politice? Ne ? Zu pak je v tomhle jen zacatecnik, nebo diletant. Zkuste vy po par hodinach pozadat o misto v symfonickem orchestru. Nebudte smesny.
Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-19
29.9.20
Proč musíme nosit náhubky, když samotný výrobce na příbalovém letáku deklaruje, že proti virům a speciálně COVID-19 nefungují? Podívejte se na obrázek.
Cituji a překládám: "Tento produkt je rouška se smyčkou kolem uší. Tento produkt není respirátor a neposkytuje žádnou ochranu před COVID-19 nebo jinými viry a kontaminanty.
Nošení roušky se smyčkou kolem uší nesnižuje riziko kontaktu s jakýmkoliv onemocněním nebo infekcí. Výhradně uživatel je zodpovědný za výběr vhodných ochranných prostředků pro konkrétní prostředí a použití. Vyměňte okamžitě jakmile je znečištěná."
Klasifikace: kuriozity,zdravi Zprávu vložil/a F&T
tenhle článek je naprostý nesmysl (JirkaM | 29.09.20 14:24)
1. Rouška částečně chrání před kapénkouvou infekcí a to do značné míry každá rouška. Nechrání toho co ji má na puse, ale všechny ostatní.
2. Rouška omezuje dolet aerosolu při kýchání a kašlání a to tuším ze dvou metrů na pár desítek cenitmetrů. Na rozdíl od úst zakrytých rukou s ní pak neopatláváte tyče v MHD atd.
3. S rouškou nikoho nepoprskáte při rozhovoru.
4. Roušku jsem na jaře poctivě nosil, pral jsem ji jednou denně a nemocný jsem byl spíš méně než obvykle.
Rouška stažená pod nosem je OK, to že jsou lidé co ji nemohou nosit také ničemu nevadí, ale statisticky jsou roušky nenáročné a velice funkční řešení.
Omezime Rizika (coinageboy | 29.09.20 16:04)
Srovnaval jsem statistiky umrti z C-19 a lidi potlucenych a zabitych v automobilovych nehodach.
K ochrane obyvatelstva bychom meli vsichni prestat ridit auto - zachrani to zivoty.
Pro ty odvazne co pres toto varovani budou jezdit, rousku na usta a. pro jiztotu, gumu na ptaka.
Clovek nikdy nevi...
2 JirkaM (siky | 29.09.20 16:33)
BLBOST!
Už jen statistiky nehod ve Španělsku dokazují, že roušky zabíjí více, než jakýkoliv virus. Další experimenty s poklesem hladiny O a vyšší hladiny CO2 mluví za své - přispívá k celkové nemocnosti.
A hlavně: nikdo nemá právo někomu vnucovat roušku. Škoda, že otroci jsou tak hloupí.
2 Jirka M (ROMAN1 | 29.09.20 17:14)
Dlouhodobé nošení roušky způsobuje hypoxii (nedostatek kyslíku a přemíru CO2), což vede ke zdebilnění. Pokud jsi ji nosil celé jaro, pak už se nedivím...!
ad JirkaM (wes | 29.09.20 18:02)
Akorat, ze na to kychani, kaslani, smrkani je lepsi kapesnik. Ten me nenuti recyklovat, co melo jit ven. Absorbuje toho bezpecne mnohem vic, nez rousko. Uz ani beznou rymu rousko neustoji.
S mluvenim je to jak rikate. Stejne, neli lip vsak pomuze i stit.
Siky (Yunan | 29.09.20 18:55)
Když nemá vláda právo nařizovat roušky, proč nezažaluješ vládu za protiprávní jednání? Vyhraješ spor a proslavíš se jako lepší expert na právo než vládní právníci. Ať žijí lidoví odborníci!
Tohle Je Muj Posledni Vystel (coinageboy | 29.09.20 18:56)
Tachometr Zvedavce ukazuje ze mam uz jeden komentar - asi uz jsem toho natlachal dost.
Tedy:
Tuhle jsem si koupil Oxygen Monitor - takovej kulik na prst co meri tep a %kysliku v krvi.
Po nasazeni rousky zacne okysliceni krve klesat - zkuste si to - ten aparat neni tak drahej.
píšete sem strašné hlouposti (JirkaM | 29.09.20 18:58)
1. Statistiky ve Španělsku neukázaly nic co by ukazovalo na problém s rouškami. Hloupost je omluvitelná, ale nelžete prosím.
2. Bez opatření by na covid umřelo mnohem více lidí. To že bylo díky opatření proti covidu úmrtí relativně málo ve srovnání s dopravními nehodami je argumet proti vám.
3. Nedostatek kdyslíku je problém hlavně během porodu. Vede to k radikální potřebě proti rouškám bojovat, nebo bojovat proti těm, co je z nějakého důvodu nemohou nebo nepotřebují nosit (astmatici atd.), mentálně postižení lidé, lidé na kole, v parku atd.
Roušky zjevně fungují. Zjevně škodí společnosti mnohem méně než zavírání škol, továren atd. Jen je to chce používat s rozumem, to znamená ne v parku, ne v autě ve kterém je člověk sám atd.
Bohužel na obou stranách barikády je spousta lidí jako jste vy. Neinformovaní fanatici bojující do krve za věc o které nic neví.
oxymetr (JirkaM | 29.09.20 19:07)
coinageboy - Omlouvám se za předchozí příspěvek. Moje nezdvořilost nebyla určena Vám.
Ono to množství množství kyslíku klesá i při fyzické námaze, obzvlášť při plavání kraulem. Těžko říct jestli to je problém. To měření je zajímavé, asi si ten oximetr taky pořídím. Mám občas problémy s astmatem a v některých kancelářích kde se šetří na větrání, mám pocit, že mám málo kyslíku.
Pro "JirkaM" (F&T | 29.09.20 20:04)
Nosil jsem jeden a ten samý hadr celé jaro a vypral jsem ho pouze jednou. A nebyl jsem nemocný ani jednou.
A kvůli roušce jsem se párkrát rozplácnul na schodech v metru, protože mi chybí periferní vidění.
A když mě po jízdě vlakem v přetopeném vagónu bez možnosti větrání s náhubkem příšerně bolela hlava tak je to opět moje chyba.
Přečtěte si tohle: https://aeronet.cz/news/video-sokujici-video-pro-r...
@soudruh Yunan (Gój | 29.09.20 23:35)
„A my pamatujeme na ten výrok Městského soudu v Praze, že pokud vláda zavádí jakákoliv opatření tohoto typu, tak musejí být v souladu se zákonem a jasně odůvodněná a podložená daty,“ pravil předseda zhulené partaje Ivan Bartoš a dodal: „Hamáček a Babiš v televizní debatě řekli, že vůbec nevědí, jaké jsou parametry toho nouzového stavu a proč je Prymula navrhuje.“
Soudruh Prymula, jeho dcera a jejich firma jsou poskoky globalistických farmaceutických korporací, očkovacího šílenství! Lobbista, sluha zločinců je ministrem zdravotnictví !!!
Roušky zjevně fungují. (omar | 30.09.20 07:28)
If you insist... Ak si myslíte, že všetky armády sveta by mohli existovať len s rúškami, podajte si návrh na patentový úrad.
2 soudruh Yunan (ROMAN1 | 30.09.20 14:37)
Proč fušovat do řemesla odborníkům, kteří tak již učinili a žalobu podali?!
Je s podivem, kolik se po půlroku s koronavirem najde blbců (Karlolito | 02.10.20 01:26)
kteří demagogicky nedělají rozdíl mezi koronavirem a covidem-19. O tom, že nechápou smysl roušky nemá význam debatovat.
Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá
28.9.20
Sadista Prymula prožívá své hvězdné dny. Není ještě v úřadě ani týden a už stačil při-zavřít hospody, nařídit náhubky a dnes přišel s novou laskomínou: Prý navrhne nouzový stav. To bude (mimo jiné) znamenat nákupy zdravotního materiálu bez výběrových řízení. Čirou náhodou vlastní jeho dcera firmu na výroby tohoto zboží.
Bohužel tentokrát není před námi jaro a léto, ale naopak podzim a zima a to bude znamenat pravidelná nachlazení a chřipky. Nechci ani domyslet, co všechno chodí Prymulovi v hlavě. Sadisté dokážou být neskutečně rafinovaní, co se týče mučení svých obětí. A tenhle karierista bude vydělávat desítky, možná stovky milionů a jako bonus bude veleben a oslavován jako zachránce.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/prymula-ministr-nouzovy-s...
Klasifikace: zdravi,krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Každý, kto bol na VPS vie, (omar | 29.09.20 06:22)
že od zelenej gumy sa nič dobré čakať nedá.
Bohužel máme tady 57% ovcí, které si nouzový stav přejí (F&T | 29.09.20 15:20)
Neustálou mediální masírkou se podařilo zblobnout 57% lidí dle ankety parlamentních listů: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Za...
Takže 57% lidí je vyklepaných strachy a vláda může zavést zase nouzový stav a vykrást všechny státní rezervy za zbytečné nákupy defektního zdravotního meteriálu z Číny.
Primula hraje divadlo pro své ovce dobře.
2 F&T (ROMAN1 | 29.09.20 17:07)
Pojďme ke kořenu věci: Proč je 57% lidí k smrti vyděšených? Příliš sledují televizní zprávy a čtou mainstream. Nic jiného. Nemají tudíž vyvážené informace. A k tomu mají slabší poddajné povahy.
Čili - hlavní viníci a nepřátelé lidstva jsou prodejní novináři a televizní redaktoři!!
Bohužel to vím - je potřeba rozbít informační pole (F&T | 29.09.20 19:55)
Jak to radí Pjakin proti dezinformaco použít informaci vyšší úrovně. Třeba jak jsem našel popis krabičky roušek a varování, že neposkytují žádnou ochranu proti virům. To už je k zamyšlení vzhledem k drakonickým trestům.
Jenže nemyslící stádo to nezajímá. Ti si nasadí nefunkční náhubek, který navíc prokazatelně škodí a už kvůli otravě CO2 odvážely děti sanitky.
Ale stádo stále spokojeně bečí. Náhubky to končit nebude - to je jen test hlouposti stáda co si nechá líbit. Bude to končit v lepším případě kompletně ekonomicky rozvrácenou zemí na mnoho let.
Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině
25.9.20
V klubu bude po 22. hodině probíhat natáčení, před začátkem natáčení bude nabrán komparz, který bude tančit a bavit se.
Roman Prymula: „Beru to skoro jako výsměch opatřením. Je to nežádoucí aktivita a je to příklad, jak k opatřením nepřistupovat.“
Snad jim to tedy nezavřou a natáčení bude následně probíhat i na dalších místech v České republice. Možná by se takto dala natáčet i výuka na školách po uzavření, případně práce ve firmách apod.
Zdroj: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/budeme-natacet-film-v-pra...
Klasifikace: kultura Zprávu vložil/a Raven
(Brambor | 25.09.20 16:43)
Už je tam aktualizace, že se natáčení odkládá
Covid-fašismus? (ROMAN1 | 27.09.20 11:11)
Už by se měli konečně vyjádřit fundovaní právníci - nejlépe ti ústavní - a vysvětlit, na jakém právním základě vydávají vládní orgány a nikým nevolení lidé (jako Prymula) takováto drakonická plošná opatření. Pakliže nebyl vyhlášen nouzový či výjimečný stav.
Roman1 (Doolek | 27.09.20 13:37)
Vládní nařízení tohoto typu není podmíněno nouzovým stavem. Ústava není tajná, tu si můžete přečíst sám a nespoléhat se na elitářské nikým nevolené ústavní právníky.
Ještě mě napadá, učitelka dává ve škole dětem domácí úkoly. Zajímalo by mě, na jakém právním základě, taky je nikým nevolena.
Doolek (ROMAN1 | 27.09.20 14:05)
Chytráku, školní docházka je u nás pro děti do 15 let ze zákona povinná. Už od dob Marie Terezie.
Podle jakého paragrafu se ale v normální době celoplošně omezují občanská práva, např. právo podnikat a svobodně nakládat se svým majetkem, či právo dýchat vzduch bez škodlivého CO2 (tj. bez roušky), to by fakt zajímalo. A není takový § v rozporu s ústavou? "Kvalitu" našich ústavních soudců teď pomíjím, to je další problém.
Roman1 (Doolek | 27.09.20 14:49)
Inteligente, píšu o domácích úkolech, nikoliv školní docházce.
Doolek (ROMAN1 | 27.09.20 16:24)
A v čem jako má být rozdíl? Domácí úkoly jsou u většiny škol SOUČÁSTÍ výuky.
Chodil jsi někdy do školy?
Roman1 (Doolek | 27.09.20 18:38)
Rozdíl je v tom, že je nařízeno chodit do školy, nikoliv dávat dětem domácí úkoly. Lze mít školní docházku bez úkolů. Takže co si to ty nikým nevolené ludry dovolují?
Odmítáte také platit pokuty za rychlou jízdu, protože policajt s radarem je nikým nevolený?
Doolek (ROMAN1 | 28.09.20 11:43)
Zase nedobrý příklad. Ještě jednou a naposledy: Pokuty na cestách platíte za PORUŠENÍ pravidel. Ta jsou jasně předem daná zákonem a vyhláškou o silničním provozu, většinou kvůli bezpečnosti.
Který zákon ale plošně nařizuje každému nosit škodlivý hadr na hubě? Nebo omezovat/rušit své legální podnikání?!
Až vám kdosi nařídí pohybovat se venku ve skafandru a skákat o tyči, nebo vám zakáže setkávat se s rodinnými příslušníky, také poslušně zabečíte? Nebudete se ptát, jakým PRÁVEM vás k tomu nutí? Takhle vždycky vzniká totalita.
Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření
25.9.20
Neuběhly ani tři dny od nástupu nového bachaře Prymuly a už se utahují šrouby opatření, přičemž média devotně Prymulu podporují a straší lidi na plné koule. Ale i Prymula se bojí. Především svých kritiků nebo vůbec lidí, kteří se nenechali vyděsit. A tak v PL apeloval na to, aby někteří lékaři, jako například stomatolog Roman Šmucler nebo onkolog Jan Žaloudík, měli v médiích méně prostoru. „Vyrojila se tady spousta expertů, kteří demonstrovali, že takto to nemá být, že virus je nezávažný a že se ho není třeba bát," řekl.
A takhle by to nešlo, viď, Prymulo? To by tak hrálo, aby se lidi přestali bát!
Zdroj: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prymula-uderil...
Klasifikace: zdravi,krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Na okraj témy: (pozorovateľ | 25.09.20 18:37)
Situácia v Izraeli
Posledných niekoľko týždňov som si lámal hlavu nad tým, ako je možné, že Izrael patrí medzi epidémiou najviac postihnuté krajiny sveta. A že v máloktorej krajine je nárast nových prípadov nákazy tak strmý, ako práve v izraeli.
Nedávalo mi to zmysel z viacerých dôvodov:
- mnohé krajiny sveta praktikovali podobné rozvoľnenie pravidiel počas leta, ale nemali tak prakticky žiadne zhoršenie situácie, na rozdiel od Izraela
- Židia nie sú v žiadnom prípade hlúpi alebo nedisciplinovaní a nemožno ich obviniť, že by zámerne zľahčovali riziká situácie
- a za tretie - pokiaľ sú židia tí, ktorí epidémiu zámerne rozširujú po celom svete (napríklad v rámci pripravovanej agendy NWO), prečo by najviac vírusov sypali na vlastnú hlavu?
Napokon som našiel odpoveď tu:
Izraelci už nesmějí dál než kilometr od domova, protestů se vzdát nechtějí
V stručnosti: v Izraeli už dlhú dobu prebiehajú
Automaticky kráceno
pokračovanie (pozorovateľ | 25.09.20 18:38)
masívne protesty proti skorumpovanej vláde Netanjahua. A šírenie covidu poskytlo vláde vítanú príležitosť pod zámienkou proti-epidemických opatrení všetky protivládne demonštrácie zakázať.
Covid-gestapák (ROMAN1 | 27.09.20 11:03)
člen pobočky WHO, je ve střetu zájmů. Ať již přímo, anebo nepřímo skrze svou dceru. Takže musí co nejvíce děsit veřejnost, aby používala jeho produkty a posléze se nechala opíchat nějakým svinstvem.
V tomto mu denně zdatně sekunduje jeho velký obdivovatel, grafo-man z TV-Barrandov, se svými grafy.
Více ZDE.
Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy
24.9.20
Titulek z dnešní iDnes: V Česku covidu podlehlo 19 lidí za jeden den, nejvíce od začátku pandemie. Ó, hrůzo hrůz. Ale jak je u prolhanců zvykem, titulek hnusně lže. Musíte se článkem prokousat, až někde v polovině je věta
Ministerstvo upozorňuje, že statistika zahrnuje úmrtí všech lidí, kteří byli pozitivně testováni na covid-19 bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí.
Takže ne "covidu podlehlo 19 lidí", ale u 19 mrtvých (z jakékoliv příčiny) byl zjištěn virus. Třeba to byli lidi, kteří se usouložili k smrti, ale měli tu smůlu, že u nich posmrtně zjistili virus. Když ještě vezmeme v úvahu, že podle NY Times až 90 % testů je chybně vyhodnoceno, co nám zbude? A když dále ten zbyteček protáhneme daty z CDC, která ukazují, že na covid zemřelo jen 6 % z 160 tisíc, zbude ještě něco?
Je 19 mrtvých hodně? Jak se to vezme.
V ČR zemřelo v roce 2018 za celý rok 112920 lidí. To je 309 lidí každý den. Z toho na srdce zemřelo denně 100 lidí. Byly nějaké titulky v novinách o 100 mrtvých denně? Ne. Na rakovinu zemřelo denně 76 lidí. Na cévní nemoci 22, na cukrovku 19. Atd. atd. A to přitom jde o úmrtí, která byla prokazatelně způsobena nemocemi, ne o úmrtí na cokoliv jako v případě výše uvedené statistiky covidu.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ceska-republika-koronavir...
Klasifikace: zdravi,krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Hodně v tom šíření strachu (ROMAN1 | 27.09.20 11:14)
a šíření poplašných zpráv vyniká jistý majitel televize Barrandov se svými každodenními grafy.
Srdce, cukrovky, rakoviny (Yunan | 28.09.20 08:15)
Kolik lidí tyto nemoci chytlo v tramvaji nebo Bille? Kdy tyto nemoci způsobily, že před nemocnicema stály fronty sanitek, personál padal vyčerpáním, před márnice se musely přistavět chladírenské vozy na mrtvoly nebo staří lidé byly odpojováni od přístrojů a posláni na smrt, aby se plicní ventilace dala použít pro mladší s větší šancí na přežití?
Jestlipak si nám tady někdo nevybírá jen určitá čísla, která se hodí? Tahle nemoc je chřipečka u velký většiny lidí, ale někde se tak rozšířila, že i menšina zahltí nemocnice. Je tak těžký toto pochopit a manipulovat jen v tématech, kde nejde o život?
Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"
22.9.20
Těžko říct, jaké drogy servírujou Němcům, ale poté, co africké kobylky v Řecku vypálily svůj tábor na ostrově Lesbos, aby si vynutily postup do Evropy, došlo v Německu k demonstraci, kde Němci žádali svou vládu, aby přijala více muslimů, černochů, nemakačenků, flákačů, bezohledných utlačovatelů a násilníků znásilňujících jejich ženy. S transparenty s nápisem "My máme místo".
Co k tomu dodat? Dvě generace Němců prošly intenzivním procesem vymývání mozku a vyvolávání pocitu viny. Proces byl neskutečně úspěšný, k čemuž také přispěla německá stádnost a poslušnost (mají to v genech). Německý národ byl vždycky pro Evropu pohroma a nejinak je to i dnes.
Zdroj: https://www.france24.com/en/20200920-we-have-space-thousands...
Klasifikace: politika,polit.korekt Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Mají místo? (Raven | 22.09.20 19:19)
Možná nám tedy konečně přestanou vnucovat kvóty.
Pro Ravena (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 22.09.20 19:47)
Naopak. Chystají nový šílený plán cukru a biče pro ostatní státy. 10 tisíc euro za migranta nebo obří pokuty za nepřijetí.
10K Euro Neni Zadnej Curkr, Drazi Germansti Sousede (coinageboy | 22.09.20 21:12)
Ja se vsadim ze to nezaplati ani 6 mesicu v base.
O odskodneni obeti ani nemluve.
volby - je to schůdné nebo nesmysl ? (te | 22.09.20 21:17)
ad "Těžko říct, jaké drogy servírujou Němcům..." (pozorovateľ | 23.09.20 08:34)
V tomto smere autor trafil do čierneho...
Ano, globalistická agenda v rámci snáh o preprogramovanie názorov spoločnosti realizovala v minulosti rozsiahly výskum účinkov drog na správanie širokej populácie. Od relatívne primitívnych projektov ako boli plány plošného rozprašovania LSD z lietadiel (projekty CIA z 1960tych rokov) až po moderné drogy ako je marihuana a rôzne psychofarmaká.
Realizoval sa napr. výskum účinkov oxytocínu a propanalolu s cieľom potlačiť v ľuďoch prirodzený rasizmus a zvýšiť pocit "lásky" voči cudzincom
http://zvedavec.org/vezkratce/14584/ , https://web.archive.org/web/20171225053419/http://...
Taktiež nemožno zabúdať na marihuanu. Marihuana je idálna na nenápadné pozmenenie povahy. Účinok marihuany siaha od poklesu inteligencie, cez ľahšiu manipulovateľnosť konzumenta až po možnosť vkladania podprahových informácií v dobe kolektívnej zhulenosti skupiny (jeden "programátor" rozdáva skupine
Automaticky kráceno
pokračovanie (pozorovateľ | 23.09.20 08:35)
rozumy, zatiaľ čo ostatní hulia a smejú sa). A je verejným tajomstvom, že práve slniečkári patria k najväčším huličom trávy...
Fascinace exponencialnim rustem (tora85 | 23.09.20 12:01)
Neni v tom spojitost, a predce je. Teed na nas neustale z TV, webu ci rozhlasu utoci prof. Flegr s jeho mantrou exponencialniho rustu pozitivnich (sice to nedava logiku, protoze neroste exponencialne pocet nemocnych ani hospitalizovanych). Takze straseni exponencialnim rustem. Ale kdyz zu od 2015 sdelovala verejnost obavy z exponencialniho rustu porodnosti nove prichozich a z toho, ze za dve az tri generace je Evropa zmenena k nepoznani, tak se Jim dobroserove smali. A ja se ptam. Je matematicka exponenciala funkcni jen pro pripad covidu, a u migrantu ne? Pak totiz klidne muze platit, ze pro nekoho je skutecne zem plocha, zatimco pro jineho kulata. A budeme si ohybat matematiku podle toho jak se nam zlibi? Proste tento svet je divny.
Šílené povětrné hysterky (Gój | 23.09.20 16:03)
V průvodu převládají mladí, bezpečně vedou ženy. Daly se na nově propagandou vyhlášené náboženství multi-kulti, jištěné lstí uprchlíci, pro spuštění hormonu oxytocinu. Hysterky vítají rozmanitost, vetřelce, podobně jako podobné hysterky tekly v davu z Hitlera. Zkoumání příčin, dějů a důsledků v takovém stavu šílenství nehrozí.
Průvod v „Německu“? V Berlíně a s transparenty v angličtině.
Chovanka tamní Svobodné univerzity, oboru popletologie, eurosoudružka Emma Smetana ve svých rozhovorech prozradila, že Berlín není zrovna obrazem Německa. Vyskytuje se tam rozličná náplava úchylů a světoobčanů.
Vidno, že Sörösovy (ne)ziskovky měly výplatní den. (ROMAN1 | 27.09.20 11:20)
Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci
21.9.20
Přičinlivý prodavač nabonzoval člověka pohybujícího se - o hrůzo hrůz - bez náhubku po obchodním centru i s dítětem. Ostraha se prý pokoušela muži "domluvit". Když domluva nedopadla, zavolali na něj ty, co nám mají pomáhat a chránit.
A jen tak na okraj. Co si z toho asi odnese dítě, které bylo s mužem?
Zdroj: https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/nakupni-centrum...
Klasifikace: krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Co si z toho asi odnese dítě, které bylo s mužem? (Karlolito | 21.09.20 22:32)
Asi to, že má za otce pitomce.
Tyhle Konflikty Zacinaji byt na Dennim Poradku (coinageboy | 22.09.20 07:15)
Dite si bude pamatovat ze 2 zakomplexovany udernici v cernym, ktery to nedotahli ani na bezny fizly, tam ohrozovali tatu.
Nebylo potreba se toho borce ani dotykat.
Hracky nahazeny do kanalu, rozkopany nazory o lidech a o svete.
placat (wes | 22.09.20 13:26)
do vetru se muze? Vzdyt se tim pousti tolik Covidu do luftu.
Kde jsou rukavice a kapesniky? Co za neschopne trotly to jsou ve vedeni republiky?
Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!
21.9.20
Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=KYEJgMldGfM
Klasifikace: zdravi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie
20.9.20
Ženu, kterou se zatím nepodařilo identifikovat, zachytili ostatní cestující na videu, jak se hádá s letuškou, která se kolem ní potřebovala dostat ke dveřím, aby lidé mohli začít vystupovat. Podle všeho hádka začala tím, že se letuška pokusila kolem ženy tmavé pleti projít, načež cestující zvolala „nestrkej do mě“.
„Koho mám jako poslouchat? Jsi má šéfka? Ty seš bílá, privilegovaná, ale nejsi má šéfka. Sedni si. Ty, bílá výsado, sedni si. Teď na mě počkáte, až si dojdu na záchod, musíte mě respektovat,“ říká žena tmavé pleti.
This went on two minutes too long.
— John Cardillo (@johncardillo) September 11, 2020
pic.twitter.com/dMBrYPVKjh
________
Jak "nepodařilo identifikovat"? Copak policie tu krávu nezavřela? Běloši se zavírají za mnohem menší incidenty v letadle. Vždy přijde kouzelná formulace "ohrožení bezpečnosti letového provozu". Ona ho snad neohrozila?
Zdroj: https://www.lidovky.cz/svet/video-musite-me-respektovat-jsem...
Klasifikace: polit.korekt Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
S Konflikty na Palube Letadla se Dnes v USA Nezertuje (coinageboy | 21.09.20 01:39)
Kapitan letadla odchyli let, pristane na nejblzsim letisti, vytrznika zatknou, pujde brucet a ten let za nekolik $100K si koupi....
Asi na ten záchod moc nespěchala. (ROMAN1 | 21.09.20 16:39)
Jinak by nevedla takovou sáhodlouhou přednášku...
Být na palubě nějaký Čecho-Slovák poradil by jí: "Napij se Šaratice, ty černá "nádhero", zrychlí tvůj krok!"
Tupost (izak | 23.09.20 15:30)
proc jsou vsichni tak tupi, kdyz chce jit na zachod, staci se vyhnout, zalezt do ulicky a jit ... vse jde vyresit, jenze to je USA ... v Asijskych aerolinkach se umim vyhnout i voziku s jidme ... proze ja mam nejake IQ, letuska ma IQ, tak zalezu, on aprojede, podekuje, ja podekuji a jdu dale ...