Ve zkratce
17.3.10
Ukrajina: Nová ukrajinská vláda chce schválit zákon zakazující účast země v jakékoliv vojenské alianci.
Zdroj: http://www.google.com/hostednews/ap/article/ALeqM5iOAtVWc4V9...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Hmmm (hestroy | 17.03.10 17:01)
To zní velice rozumně!
Hmmm (Vanguard | 18.03.10 09:06)
To je veliká hloupost...
To zní docela (Erwin | 18.03.10 10:25)
rozumně. Vzhledem ke své velikosti a počtu obyvatel by se mohla stát obranyschopnou, pokud si vybuduje dobrou armádu a neznepřátelí si příliš Rusko.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
17.3.10
USA: V rámci tlaku na Čínu (lidsky řečeno vměšování se do záležitostí cizí země) předloží 14 amerických senátorů zákon, který, pokud Čína nezhodnotí svoji měnu, zavede tvrdé obchodní sankce.
"Posíláme čínské vládě zprávu. Pokud odmítnete hrát podle stejných pravidel jako všichni ostatní, donutíme vás."
Zdroj: http://www.google.com/hostednews/ap/article/ALeqM5iLZlt1UrJ5...
Klasifikace: politika,ekonomika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
že by byli na hlavu? (Řehoř | 17.03.10 16:27)
Páni snátoři si, jaksi, nestačili všimnout, že Čína je věřitel, ne dlužník. A že se jim, pánům senátorům, na jejich vyhrůžky dost z vysoka vykašle.
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 17:42)
Pan Řehoř si nestacil vsimnout, ze nejvetsim veritelem Cina uz davno neni
a možná se brzy (dub | 17.03.10 17:45)
dostane až na třetí místo po japonsku a indii...:-)
Japonsko a Čína drží ekonomiku USA nad vodou!!!! (Montaznik | 17.03.10 19:28)
Stačí, aby si tyhle dva subjekty dohodli, k čemuž postupně dochází - Čína s Japonskem se začínají velmi kamarádit a celá Amerika jede do kopru, jak zbrojnoši na šicím stroji!!! Don kichotské bláboly 14 senátorů jsou platné jak mrtvému zimník! Na to jistě brzo přijdou!!! Makroekonomická čísla USA jsou stále hrozivější a až přijde, má dáti,dal, tak začne v Americe to pravé kvičení, jak bude americké podsvinče konzumu na dluh zařezáváno na stojato!!!! To bude teprve rachot a celá modrá pravičácká zlodějská skvadra lehne popelem!!!! Třídní boj je proti tomu procházka růžovým sadem!!!!
Chleba jako obvykle mluví z cesty (hestroy | 17.03.10 19:50)
Ale to je už takové zažité pravidlo.
hestroy: (chlebasmaslem2 | 17.03.10 21:00)
mluvim z cesty? http://aktualne.centrum.cz/zahranici/asie-a-pacifik/clanek.phtml?id=660999
Mimochodem verejny dluh Japonska je neuveritelnych 192 % HDP (2. misto po Zimbabwe), takze kdyz se veritele nastvou pujde do kopru Japonsko a to hodne rychle ;-)
to myslíte japonce? (dub | 17.03.10 22:34)
protože japonský dluh je z velké části financován z domácích úspor. takže by japonci nezaplatili sami sobě. zřejmě by padla vláda, banky by na tom asi též nebyli dobře, lidi by přišli o úspory, ale to je asi tak vše.
výrobní kapacity by jim zůstaly, menší problém by zřejmě měli s dovozem surovin, kvůli poklesu kurzu jenu.
STAV 3. března 2009 (Montaznik | 17.03.10 22:43)
USA: Za posledních dvacet let půjčili Americe jak soukromí investoři, tak především asijské centrální banky stovky miliard dolarů. Čína má pohledávky vůči americké vládě ve výši 700 miliard dolarů, Japonsko 600 miliard, ropné země z Blízkého východu půjčily americké vládě 200 miliard dolarů. Ale Americe půjčují i menší a chudší země: Brazílii dluží americká vláda 130 miliard dolarů, Rusku téměř 80 miliard, Thajsku a Mexiku každému více než 35 miliard, Turecku (Turecku!) více než 20 miliard dolarů.
V nadcházejícím roce však doběhne asi 40 procent půjček od soukromníků a americká vláda se bude muset znovu zadlužit, aby půjčky splatila.
Situaci to ale nezlepšilo, pokračuje Washington Post. Prezident Barack Obama a zástupci demokratů v Kongresu proto teď hovoří o dalším výdaji 850 miliard dolarů na udržení pracovních míst, snížení daní a úlevy. Na to si vláda musí půjčit v příštím roce, čímž zvýší dluh na až dva bilióny.
Koncem týdne činil dluh USA 10,7 biliónu dolarů. Tém
Automaticky kráceno
(Montaznik | 17.03.10 22:44)
Koncem týdne činil dluh USA 10,7 biliónu dolarů. Téměř 6,5 biliónu (přes 40 procent HDP) Spojené státy dluží soukromým investorům. Skoro polovinu z této částky jsou dlužni zahraniční investoři. V říjnu se největším věřitelem stala Čína. Dosud to bylo Japonsko, které je ale teď zadlužené ještě víc než USA.
Pelesacku, (chlebasmaslem2 | 17.03.10 23:34)
mas spatne informace. Nejvetsim veritelem USA je uz Japonsko a Cinu na druhem miste rychle dohani Indie. Takze asi tak ty chytroline
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 23:38)
Jinak soucasny dluh USA je 39,7 % HDP, coz neni nic hroziveho, uz zminene Japonsko ma 192 %, Italie 115 %, Belgie 99 %, Francie a Německo 80 %, Kanada 72 %, UK 68,5 % a tak dale... Cesko 33 %, takze na tom nejsme o moc lip nez USA.
Pokud by USA, (Rene Bartosek | 18.03.10 00:51)
meli vyrobni kapacity, tak by zahranicni dluh 39% nemusel byt tak hrozivy. Ale krome vojenskych vecicke toho moc nevyrabi, podili se 30% na zbrojnim ksefte ve svete, vlastni vojensky rozpocet odpovida zbrojeni poloviny sveta. Jinak receno, tady uz neni prostor pro nejaky rust. Obchodni bilance je dlouhodbe v minusu, vysoky podil sluzeb v ekonomice vice nez polovina, hrozi ztrata pozice dolaru jako svetove meny. a dalo by se pokracovat. Pokud tedy verite v ruzovou budoucnost, nikdo vam v tom nebrani. Musite doufat, ze vas je dostatek, kdo veri v tu ruzovou budoucnost, protoze na te duvere se momentalne potaci system kolabujicich dluhu v globalnim meritku.
Absolutní míra dluhů je daleko vypovídající!!! (Montaznik | 18.03.10 00:54)
Rank
country Debt - external Date of Information
1 United States
$ 13,450,000,000,000
30 June 2009
2 United Kingdom
$ 9,088,000,000,000
30 June 2009
3 Germany
$ 5,208,000,000,000
30 June 2009
4 France
$ 5,021,000,000,000
30 June 2009
5 Netherlands
$ 3,733,000,000,000
31 December 2009
6 Spain
$ 2,410,000,000,000
30 June 2009
7 Ireland
$ 2,287,000,000,000
30 September 2009
8 Japan
$ 2,132,000,000,000
30 June 2009
9 Luxembourg
$ 1,994,000,000,000
30 June 2009
10 Switzerland
$ 1,339,000,000,000
30 June 2009
11 Australia
$ 920,000,000,000
31 December 2009 est.
12 Canada
$ 833,800,000,000
30 June 2009
13 Austria
$ 808,900,000,000
30 September 2009
14 Sweden
$ 669,100,000,000
30 June 2009
15 Hong Kong
$ 631,100,000,000
30 June 2009
16 Denmark
$ 607,400,000,000
30 June 2009
17 Greece
$ 552,800,000,000
30 June 2009
18 Norway
$ 548,100,000,000
30 June 2009
19 Portugal
$ 507,000,000,000
30 June 2009
20 Russia
$ 369,
Automaticky kráceno
Montaznik (chlebasmaslem2 | 18.03.10 21:58)
Vis, investori se neorientuji podle absolutni vyse dluhu, ale jednim z prvnich ukazatelu, ktery sleduji, je pomer dluhu k HDP ;-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
17.3.10
Írán: Tyto zdroje mají být investovány během příštích 5 let do zlepšení infrastruktury a rafinačních kapacit.
Zdroj: http://en.rian.ru/world/20100317/158227862.html
Klasifikace: ekonomika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Možná (Sam Ting Wong | 17.03.10 15:49)
by s tou investicí měli počkat až po humanitárním bombardování.
leo69 (leo69 | 17.03.10 16:16)
Naopak SamTinWongu, právě že bude muset Írán zrovna tolik investovat, protože jim Usraelci íránskou infrastukturu humanitárně rozbombardují...
Máte pravdu oba... (Řehoř | 17.03.10 16:33)
Vždyť píšete oba totéž, tak jaké naopak?
Neuvěřitelné je, jak je celý svět v klidu a čeká, až tihle militantní kreténi napadnou další zemi. Řešením by byl Světový soud, pro válečné zločiny, kde by byli tihle parchanti souzeni a rovnou popravováni. Jinak si budou dělat, za přihlížení celého světa, co budou chtít.
leo69 (leo69 | 17.03.10 16:38)
Anebo je to od Íránu docela slušný tah na šachovnici, kdy dají světu (lobby a firmám z petroprůmyslu) na vědomí - pozor, bude možné si na výstavbě naší infrastuktury namastit kapsu, takže zatlačte na vaši vládu (Usrael + další) ať nebombardují, ale nechají nás ještě něco "jistého" v brzkém horizontu vyrýžovat na dodávkách technologií... :-)
To Řehoř (Libcin | 17.03.10 19:01)
Já si myslím, že popravování je silné slovo, já mám poněkud odlišný názor, já říkám že zabít málo !(((-:
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
17.3.10
Írán: Smlouva o stavbě plynovodu "Mír" byla mezi těmito zeměmi podepsána v Turecku.
Zdroj: http://english.farsnews.com/newstext.php?nn=8812260974
Klasifikace: politika,ekonomika
Zprávu vložil/a dub
16.3.10
Brazilie: Lula da Silva odmítl při své návštěvě Izraele naštívit hrob T. Herzla a položit tam obligátní věnec. Má ale navštívit hrob J. Arafata.
Zdroj: http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/136534
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Herzl jako zakladatel sionismu (Sam Ting Wong | 16.03.10 20:26)
Sionismus je lidstvu nepřátelská zrůdnost a tudíž je jedině správně, že brazilský prezident odmítl uctít zakladatele této zvrácené ideologie. Oficiálně se přece neuctívá ani Hitler a jemu podobní, tak proč by se měl svět klanět Herzlovi, který patří do stejné kategorie?
Ať mi někdo vyvrátí, že sionismus není hnutí směřující k potlačení lidských práv a které také vyvolává nenávist vůči skupině lidí.
Je problém sionismus přesně definovat (Montaznik | 16.03.10 23:07)
a když se o to někdo pokusí,okamžitě spustí sionisté mlžnou clonu holokaustu a jak hrozně trpěli - to jim nikdo nebere,ale nemusí ty samé metody vraždění a mučení používat na Palestince!!!Asi se u soudruha Hitlera lecos přiučili!!! Ne nadarmo se říká,že příklady táhnou!!!!
Žádám editora aby "vydezinfikoval" nového nasírače (Montaznik | 16.03.10 23:51)
chlebasmaslem 2. Jde o nový klon stále stejného obtěžovatele a zahlcovače diskuzí!!!
Myslím, že pan chlebasmaslem je trochu mimo. (Mucholapka | 16.03.10 23:57)
Grafomani jako je chlebasmaslem zde nemají co dělat.
Tohodle pana Lulu mam v obraze (Rene Bartosek | 17.03.10 00:32)
uz delsi dobu. A Brazilie si dela svou politiku, zalozenou na kooperaci nejenom v ramci latinske Amerika. Dela ji nenapadne bez velkych gest, tece to pomalu jako Amazonka, kdyz tato reka nabira postupne svou velikost a ve sve delte je tato reka rek impozantni. Uvidime jakou buducnost spoluvytvari Brazilie. A myslim, ze aspon ja osobne nebudu zklamany.
na chlebasmaslem (vodnik007 | 17.03.10 01:33)
trochu pomazanky: http://www.youtube.com/watch?v=2EOtzQmuB6w&fea...
vodnik: (chlebasmaslem2 | 17.03.10 09:10)
Nejak mi unika souvislost...
(Montaznik | 17.03.10 10:38)
Tobě unikají jiné souvislosti když jsi zde zacláněl jako Xman, dnes jako chlebasmaslem!!!
Aha (hestroy | 17.03.10 12:01)
Já jsem si to říkal, že chlebasmaslem je ubohý nenávistný "pravičák", který sem byl nasazen za účelem rozvracení diskuse. Viděl jsem jen jeden jeho příspěvek, ale bylo mi to hned jasné. Ale musím řici, že se těmto nýmandům jejich práce daří. Dokážou každou diskusi natolik zaneřádit svými výkaly, že slušný člověk musí prostě odejít. NIc si z toho pane Laskavý Montážníku Mucholapko nedělejte, s tímhle odpadem se nemá cenu zabývat. Je to jen nepříjemný smrad na podrážce. Určitě je z Lehoparty, možná je to dokonce sám BenHur.
Pane Laskavý Montážníku, (hestroy | 17.03.10 12:07)
chleba nesahá xmanovi ani po kotníky. Xman je vcelku rozumný. Myslím, že by ses ním nakonec dalo i domluvit. Chleba je na úrovni odpadu z Lehožumpy. S odpadem se domluvit nedá.
Ale kdepak - Xman je tutově chlebasmaslem!!! (Montaznik | 17.03.10 12:22)
Mohu to doložit!!!!
Pane Montážníku, (hestroy | 17.03.10 13:07)
vy si opravdu myslíte, že Xman věží na takové bláboly, jako že například politiku ovlivňuje taková loutka jako americký prezident? To byste Xmanovi křivdil. Ten má sice svoje podivné názory, nicméně není tak naivní, jako tady chleba.
Na Iděs opravdu nechodím a ani nepřispívám!!! (Montaznik | 17.03.10 19:01)
Je vidět, že namazaný chleba je vzdělán snůškou blábolů na Iděs!!! To také vysvětluje tvojí duchovní úroveň!!!!
pro ostatní (RomanTička | 17.03.10 19:16)
Chleba s máslem je jen další (nebo stálice pod jiným nickem) placený diskusní trotlík, na které by se nemělo reagovat. Vůbec! Jinak si do zdejších diskusí nebudete chodit číst něco zajímavého nebo pokecat o tématu, ale brodit se v provokační žumpě.
Tobě opravdu není co závidět, (Montaznik | 17.03.10 22:56)
jenom tu duševní ubohost, kterou tady v celé nahotě předvádíš!!!! To je tvůj svět, kam patří pročítání IDnes /IDěs/ a koukání na NOVU!!! To jsou nebezpečné činnosti, které zanechávají trvalé poškození, což je vzláště na tobě patrné!!!!
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 23:40)
Nevim, co mas porad s tou Novou, uz par let nevlastnim televizi ;-) No a na iDnes diskutujes mnohem vic nez ja, takze tvuj argument je opet uplne mimo misu :))
Chleba, už se nemůžeš zmoci na nějaký argument!!! (Montaznik | 18.03.10 00:59)
Takže ti zbývá už jenom sprostě a drze lhát!!!
Montaznik (chlebasmaslem2 | 18.03.10 22:02)
Ja jsem se na argument zmohl: Televizi nevlastnim a iDnes nectu vic, nez je zdravo ;-) A jdi uz do prdele, zacinas me svyma radoby vtipnyma kecama nudit.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
16.3.10
Írán: Dojde k vybudování společné průmyslové zóny a města.
Zdroj: http://english.farsnews.com/newstext.php?nn=8812250747
Klasifikace: politika,ekonomika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Irán a Turecko má veliké plány také (Montaznik | 16.03.10 23:30)
v OZE.Spolu mají postavit cca 200 malých a středních vodních elektráren a velké zakázky na OZE také především v Turecku získala ČR.
Hej montaznik, (chlebasmaslem2 | 16.03.10 23:40)
porad si myslis, ze repka olejka ze 100 000 ha pudy pokryje spotrebu PHM v CR na 13 let????? :)))) muheheheee
Jenom, aby to stihli. (Rene Bartosek | 17.03.10 00:34)
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
16.3.10
Německo: Zadlužení spolkové vlády tam má přidat ke stávajícímu dluhu 1,7 bilonu euro dalších 80 miliard, avšak reálně hrozí riziko zvýšení o 126 miliard.
Zdroj: http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5360025,00.html
Klasifikace: ekonomika,finance
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Banky se radují (Sam Ting Wong | 16.03.10 20:28)
a jejich majitelé zvlášť!
Mimochodem (Sam Ting Wong | 16.03.10 20:31)
která banka je tak bohatá, že má v sejfu tolik miliard na každoroční půjčování všem možným zemím? Nebo že by ty prachy skutečně jen pokaždé dotiskli? Jakou hodnotu potom takové peníze mají? A je vůbec takový dluh platný?
Asi začnu v krámu nechávat dopisy, že doma mám deset tisíc, ze kterých můžu kdykoli zaplatit svůj nákup.
haha (chlebasmaslem2 | 16.03.10 21:13)
Odkud bereš tu jistotu, že státům půjčují banky? :D Ekonomické znalosti zdejších diskutéru jsou opravdu na žalostné úrovni.
2 namazanýchleba (Sam Ting Wong | 16.03.10 21:42)
Jistotu nemám, zdá se mi, že si všichni spíš půjčují v tiskárně.
pje (pje | 16.03.10 23:19)
Suchému chlebu s máslem: Vládní bondy jsou emitovány prostřednictvím vybrané banky (v ČR ČNB) a nabízeny na předem ohlášených aukcích (primární trh) dealerům z bank, pojišťoven a jiných zájemců z finančních institucí, neb dlouhé dluhopisy nikdo jiný do portfolia za daných výnosových podmínek nekupuje. Pokud má ta namazaná skýva jinou informaci než já (přímo z emisní kuchyně), ať ji uvede i se zdrojem. nevylučuji, že existuje země tupců, kde to dělají jinak a vládní bondy tam kupují zelináři a pikolíci...
Namazaný je další klon nasíračů, tak na něj hoď ho@vno!!! (Montaznik | 16.03.10 23:31)
pje: (chlebasmaslem2 | 16.03.10 23:33)
Dluhopisy kupují především státy samotné, které mají přebytky rozpočtů, typicky Čína a arabské země. Ale tady je to házení perel sviním.
Montaznik (chlebasmaslem2 | 16.03.10 23:48)
Opravdu kvalitni prispevek hodny inteligenta tveho formatu.
Chlebasmaslem, když se ti Zvědavec nelíbí , (Mucholapka | 17.03.10 00:00)
jdi si svoje psychické poruchy realizovat někam jinam!
Mucholapko aka Montazniku aka Laskavy aka Socialista (chlebasmaslem2 | 17.03.10 00:02)
Nejsi už tak trochu schizofrenní?
(Montaznik | 17.03.10 00:07)
Jsi pod prahem mého vnímání,můžeš zase jít ekonomicky školit Hestroye!!! Ha,ha, ha!!!!!
jo jasně (dub | 17.03.10 00:07)
státy kupují dluhy...
tak nám to odborníci vysvětlili. jen zapomněli dodta, že v okamžiku, kdy začne dluhy skupovat sám stát prostřednictvím obyvkle své centrální banky, či jiné nastrčené instituce, jde o monetizaci dluhu.
a to je známka, neprodejnosti dluhu, krachu státu a záruka následné hyperinflace.
a přesně to se nyní děje v usa. ale usa opravdu nejsou příkladem zdravé ekonomiky...
jinak úpokud y se zdejší mudrcové obtěžovali a podívali se na stránku min.fin. najdou tam strukturu držitelů.
a pokud vím, neb osobně jsem primár našeho dluhu měl na triku, tak cca 75% státních bondů kupovali banky, cca 13 fondy a pojišťovny, a zbytek zahr. investoři. retail byl prakticky nula, a po splacení povodňových dluhopisů téměř fakticky nula.
a pochybuju, že so to za těch pár let změnilo.
dub: (chlebasmaslem2 | 17.03.10 00:12)
Neberte všechno podle ČR. Např. v USA je velký podíl dluhopisů, které drží samotní občané. Takže asi tak ;-)
Montazniku aka Laskavy aka Socialisto aka Mucholapko (chlebasmaslem2 | 17.03.10 00:15)
Tebe proskolim z repky olejky kdykoliv, neboj :D
Jenom takova recnicka otazka mimochodem... (chlebasmaslem2 | 17.03.10 00:16)
Kdo nuti prislusne staty, aby se zadluzovaly? Nebyt v Evrope prebujeleho socialniho statu, mohly by staty klidne hospodarit s obrovskymi prebytky. Vzdyt jenom u nas se vyda na duchody 350 miliard rocne.
jedno (dub | 17.03.10 00:31)
jestli drží občané. nehledě na to, že je otázka, jestli do nich investovali ze svých súpro (což v usa v poslední době prakticky nejde, výše domácíh úspor konverguje k nule)
co je podstatné je, jestli začal sv§j dluh stát monetizovat. a to v usa začal a ve velkém. a následky jsou jasné
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 00:35)
K tomu v USA dochazi co je FED FEDem. Nicmene tady na zvedavci se prorokuje uz asi 10 let pad americke ekonomiky do mesice. Ja bych jeste takovych 20-50 let pockal ;-)
Zase lžeš, kdo tady prorokoval pád (Montaznik | 17.03.10 00:55)
americké ekonomiky do měsíce? Jenom kecy a lži a nasírání a zahlcování diskuze blábolama!!!! Táhni si na Nezvědavce, tam tě uvítají s otevřenou náručí!!!!
To nasírání máš placené, (Montaznik | 17.03.10 10:40)
teď jako chlebasmaslem, dřívě jako Xman!!!!
Trollové (Sam Ting Wong | 17.03.10 14:08)
Skoro si říkám, jestli by nebylo vhodné opatřit přezdívky známých prudičů ikonou trolla, aby každý rovnou věděl, že u takového člověka není cílem diskutovat, ale jen rozbíjet diskusi.
Nebo ještě lépe (Sam Ting Wong | 17.03.10 14:10)
zavést možnost hodnocení kvality příspěvků diskutujících. Hodnotit by mohli jen registrovaní uživatelé, tím by se dalo i snadno dohledat, jestli někdo záměrně hodnocení nezneužívá.
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 14:20)
jsem pro, ja bych byl na takovou ikonku patricne hrdej ;-)
chlebasmaslem2 (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 17.03.10 15:10)
http://media.giantbomb.com/uploads/1/19826/659396-troll_icon.jpg :-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
16.3.10
Británie: "Řekl mi: Některé aerolinky mají trochu obavy z triček s nápisy, jaké máte vy. Může působit trochu výhružně,"
Správně! Svobodu si rozvracet nedáme!
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/triko-naruby-naridila-letistni-kontro...
Klasifikace: kuriozity,politika,polit.korekt,pravo
Zprávu vložil/a sxg
Komentáře
Něco tam chybí... (Vanguard | 16.03.10 15:26)
"Později se dočkal od letiště i omluvy. Mluvčí zdůraznil, že Gatwick nemá žádné předpisy ohledně vhodných nebo nevhodných triček pasažérů.
"I když bezpečnost a kontrola jsou naše nejvyšší priority, očekáváme, že naši zaměstnanci použijí zdravý rozum a soudnost," uvedl podle agentury AFP s tím, že v tomto případě pracovník reagoval příliš horlivě. "Omluvíme se cestujícímu za veškeré nepříjemnosti i rozpaky, které to způsobilo," dodal."
Správně! Proč čtenáře Zvědavce zatěžovat s celým příběhem, když takto je to mnohem údernější!
Za to ty tady nechybíš Vanguarde!!! (Montaznik | 16.03.10 16:46)
Už vůbec, co je aerolinkám do toho,co má cestující napsáno na triku!!! To je drzost a neslušnost od samého počátku!!!
Montážníku, (Vanguard | 16.03.10 17:08)
vždyť je jasně napsáno, že letiště/aerolinky pro to nemají žádná pravidla, že pracovník byl příliš horlivý a že se cestujícímu omluvili...
Jasné sú horlivý (sxg | 16.03.10 18:25)
a horlivejší, zoznamy StB zas možno budú na nete:
Co občan, to amatérský policista:
http://www.tvina.sk/index.php?program=7&video=1525
pje (pje | 16.03.10 23:12)
Nyní bych dal za pravdy Vanguardovi. V současné hysterické bezpečnostní psychóze se kdejaké letištní ucho může uchýlit k podobnému přecitlivělému výroku, který nebyl ultimativní, ale upozorňující na možnou interpretaci. Takže přibrzděte vy, kteří kritizujete paušalizaci a sami se jí jinde dopouštíte...
Vy nechápete, o co jde? (hestroy | 17.03.10 12:11)
Kdo má nějaké právo mi říkat, ať si obrátím tričko naruby? Omluva neomluva, někde to vždycky začne a někde skončí. Jedním "horlivým blbcem" to začíná, světovou válkou končí.
(SPECZ | 18.03.10 08:46)
Informace by se vždy měla uvádět celá a ne vytrhávat z kontextu, jako bylo učiněno v tomto případě. Je totiž nesrovnatelné když je hyperaktivní jeden blbec, a nebo když je tak ostře nastavenej celý systém.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
15.3.10
Evropská unie: Podle průzkumu Anti-defamační ligy polovina lidí v Evropě věří, že židé jsou loajálnější Izraeli, než svým vlastním zemím, a 40% říká, že mají židé příliš velkou moc.
Zdroj: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3669706,00.html
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
hm (dub | 15.03.10 17:48)
čím to asi bude. že by to byla pravda?...
Aby je nevinili! (Montaznik | 15.03.10 18:40)
Za světovu ekonomickou krizi může především prolhaná,zlodějská a nenažraná bankovní mafie z USA, kde na rozhodujících pozicích nalézáme naše známé, všudypřítomné vyvolené. Snad jim neubližuji, to aby si Tydlidátka necvrnkla do textilu!!! Důrazně ale upozorňuji, nazatahujte do těchto očividných sviňáren všechny židy plošně!!! To právě potom zavání antisemitismem!!! Když Dušek prohlásil, že se některé bukvice ve vládě a MD podporují ve zlodějnách, také neměl na mysli všechny naše teplejší spoluobčany!!! Nejhorší je , ublížit nevinnému, i kdyby měl být jenom jeden!!!!
To je ten problem, (Rene Bartosek | 15.03.10 19:26)
ze dusledky odserou plosne lidi, kteri s tim casto nemaji prilis spolecneho.
no comment (vinny | 15.03.10 19:33)
http://www.zvedavec.org/vezkratce.php?status=prisp&z_id=3839&stranka=&vyber=vse
další důkaz, (chlebasmaslem2 | 15.03.10 19:43)
že lidi jsou jenom tupé stádo. A přitom jim nedochází, že pravou příčinou krize jsou socialistické experimenty Clintonovy vlády.
tendenční výzkum (djb | 15.03.10 20:08)
možné to je, ale podle mě byl tenhle výzkum veden záměrně tak, aby se lépe křičelo "antisemitismus".
Už jen fakt, že výzkum byl veden pouze v sedmi evropský zemích ukazuje na nesmyslnost statistického vzorku.
Průzkum (Sam Ting Wong | 15.03.10 20:43)
Že by něco na způsob Paroubkových nezávislých průzkumů?
Už jsem četl hodně kravin, ale že by (Laskavý | 15.03.10 22:40)
socialistické experimenty C. vlády v USA nutily bankéře krást,to by mě nenapadlo ani ve snu!!! Je pravdou, že bankovní regulace z roku 1930 byly za C. vlády zrušeny, ale až teprve potom, co o zrušení zlodějská a prolhaná/velká část vyvolených / bankovní mafie z USA minimálně 30 let od cca roku 1970 usilovala!!!! Největší zloděj všech dob,zkurvený podvodník, židák Madoff, který ukradl neuvěřitelnou sumu cca 65 miliard USD,dostal doživotí / cca 165 let/, ale nakradené peníze mu soud nezabavil!!!! Jeho potomci se nechali přejmenovat a židovské rejdy pokračují nadále!!!! Ale o tom se nesmí ani špitnout, aby se Tydlidátka nezavzdušnila!!!! Oni jsou vlastně převážně židovští bankéři úplná nemluvňata a za žádnou krizi nemohou!!!!
Zajímavých 31% (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 15.03.10 22:44)
Bylo by zajímavé zjistit, jakým způsobem koreluje u respondentů jejich názor o vině židů s jejich dosaženým vzděláním. Svůj typ bych měl. :)
Madoff (Vanguard | 15.03.10 22:47)
Pokud vím, tak Madoff měl primárně židovské klienty, takže dělat z jeho případu další důkaz sionistického spiknutí mi přijde dost mimo...
Jó, ADL (Řehoř | 15.03.10 23:03)
Vzhledem k tomu, že se jedná o průzkum ADL, je jasné, že se jedná o židovskou desinformaci. Taková udička, jak se ostatní zachovají.
Madoff "opucoval" všechny, ten okradl i židovskou obec o penze, (Laskavý | 15.03.10 23:08)
které si u něj nechali zhodnotit!!!Ale on nebyl "zloděj", on byl tak vyčůraný, že u něj se ucházeli klinti o jeho přízeň, aby si k němu do jeho "báječného" podnikání mohli vůbec peníze vložit!!!! Takže tahle židovská velezlodějská svině měla takovou "pověst", že vlastně člověk musel velmi uctivě požádat, zkurveného zloděje Madoffa, aby přijal vaše peníze k "podnikání", které potom v jeho "letadle" řádně zhodnotil!!!!
Jenom kolik let musel podplácet auditory,aby jeho fígle neprokoukly!!!! Zkrátka , židáček mazaný všemi mastmi!!! Měli ho narazit na kůl, šmejda zlodějského!!!! Já to nemám rád!!! Když někdo ukradne něco,třeba v marketu, protože nemá momentálně prachy, to pochopím, ale ukrást 65 miliard USD a ublížit masově mnoha lidem, může jenom svině a ne člověk!!!! Ten by si koncentrák zasloužil,jako prase drbání!!!!
Madoff, který ukradl neuvěřitelnou sumu,dostal cca 165 let (vodnik007 | 15.03.10 23:13)
Dostal 165 let, protoze okradal sve. Kdyby okradl goye, nic by se mu nestalo.
A co na to (pje | 15.03.10 23:13)
AIPAC? Jinak racionálně vzato, za krizi mohou lidské svině, z nichž ty z bankovní sféry mají až příliš často klubovou příslušnost. Lidské ovce jsou jen nástroj a současně oběť - holt jde o konkurence neschopná individua, ehm, nekonečné zástupy individuí, jak to vidí homo economicus...
Madoff si s tím nedělal vrásky!!! (Laskavý | 15.03.10 23:26)
Ten okradl toho, kdo se nechal a že tam byla také část soukmenovců, včetně židovské obce je faktem!!!
Ale jemu to bylo jedno, kdo přinesl peníze ke "zhodnocení", ten jel v jeho "letadle" až k hořkému konci!!! Nakonec jaký Madoff, v Albánii bylo "letadlo", "národní sport" několik let!!! Tam borci "opucovaly" statisíce důvěřivých moulů, všelijakých prostých vesničanů, o poslední peníze, fuj, hnus!!! To se máme ještě co učit!!! U nás se krade elegantněji!!!!
2 Vanguard (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 16.03.10 00:43)
>Pokud vím, tak Madoff měl primárně židovské klienty,
Ano. To je na tom ta legrace. Proto ho také nechali odsoudit a popravit. Tohle se v jejich světě nepromíjí. Kdyby okrádal jenom nás, jako ostatní slušní smrtijedi, nikdy by ho nezavřeli, lhostejno kolik stovek miliard by nám vzal.
vypadá to (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 16.03.10 09:50)
že evropané jsou tupé ovce které bečí tak jak vrchnost píská
2 chlebasmaslem2 (hestroy | 16.03.10 11:30)
Jo, to je dobré, je vidět, že jste "informován".... Zkuste ještě něco jiného, už jsem se dlouho nezasmál... :))))))))))
Pane Hestroyi, (chlebasmaslem2 | 16.03.10 20:24)
dám vám zdarma lekci z ekonomie, ano?
Prapůvod dnešní krize sahá k legislativě Clintonovy vlády. Ta totiž přijala zákony, díky kterým muselo být poskytovány hypotéky i sociálně slabým a nepřizpůsobivým (rozuměj afroamerickým) obyvatelům. Těmito levicovými zásahy došlo k deformaci trhu. Banky věděly, že tyto hypotéku nebudou nikdy splaceny a tak nelenily a tato riziková aktiva (většinou hypoteční zástavní listy) pustila dál do oběhu (většinou říznuté jinými CP, aby to nebylo tak nápadné). Tato toxická aktiva rostla s dalšími prodeji na hodnotě a tak bylo jasné, že dřív nebo později tato bublina splaskne. Dál už to všichni znáte. Takže ano, kdyby nebylo nesmyslných pozitivnědiskriminačních zákonů Clintonovy vlády, nebyla by ani dnešní krize. Doporučuju k tomuto tématu videa Bird and Fortune na youtube, nebo články uživatele Drugstar na Myego.cz
Chlebasmaslem lžeš jako prase a nejspíše záměrně!!! (Montaznik | 16.03.10 21:32)
Právě banky usilovali minimálně od roku 1970 o odstranění regulace, která byla na investiční banky uvalena už roku 1930 po Velké krizi! Bankovmí mafii se podařilo zrušit regulace až za Clintonovy vlády. Pokud k tomu chceš všechny odborné podklady dodám!!! Ale přestaň lhát!!!
Tady jsou data!! (Montaznik | 16.03.10 21:45)
Behem tzv. Velke krize ve tricatych letech novy prezident Spojenych statu F.D. Roosevelt jmenoval tzv. Pecoruv vybor (Pecora Commission) aby se vysetrila pricina krachu na New Yorske burze v roce 1929. Pecoruv vybor prisel se zpravou ktera jednoznacne oznacila riskantni investovani bank na burze za pricinu financniho propadu a tim za pricinu Velke krize. Proto v roce 1933 byla uzakonena nova smernice - Glass-Steagall Act 1933 - jez rozdelila US banky na dva druhy. Na tzv. Komercni (nebo snad cesky obchodni) a tzv. Investicni banky. Komercni mohly prijimat penezni vklady od svych klientu - zakazniku, ale nesmely tyto vklady pouzit k investovani na burze. Investicni banky na druhe strane nemohly prijimat vklady od klientu ale jejich aktivita se jednoznacne nasmerovala na investovani a spekulace na burze. Bankeri USA usilovali dvacet pet let o odstraneni nenavideneho Glass-Steagall Act, zaplatili kolem 300 milionu "lobovych" penez US zakonodarcum v Kongresu az se jim to po trinacti pokusech v roce 1999 (Clinton) pod vedenim senatora Phil Gramm podarilo v US Kongresu !! Demis
Automaticky kráceno
(Montaznik | 16.03.10 21:46)
Demisi Glass-Steagal Act v roce 1999 se US bankovni sektor vratil do doby pred rok 1929 - rok neregulovanych US bank, rok financniho krachu na New Yorske burze a rokem pocatku Velke krize. Jak jsem se zminil ve svem souhlasu s "Tonym", k dnesni financni krizi vedlo nekolik "nestastnych" kroku. Nekdo se napriklad zminil o umele udrzovane nizke urokove sazbe v dobach guvernera Centralni banky (Fed) A. Greenspana behem prezidentstvi Clintona. Cely "trik" udrzovani nizke urokove sazby je velmi hezky popsan v knize autora Ravi Batra - Greenspan's Fraud (Greenspanuv podvod). Je zcela jednoznacne, ze dnesni ekonomicka krize je "ditkem" bankeru a zkorumpovanych US zakonodarcu, ze v zadnem pripade "prilis mnoho regulace" neni dusledkem dnesniho ekonomickeho stavu, ba ze naopak, DEREGULACE US bank vedla k bankrotu velkych US bank a zmizeni investicnich domu ze svetla sveta !
Tak už se máslo namaž na chleba (Montaznik | 16.03.10 21:55)
a jdi si někam za roh nafackovat!!!! A Hestroyvi se omluv, za ty kecy!!!! Možná by tě uvítali na Nezvědavci,nebo snad jsi ze stejného vrhu? Potom ovšem házím perly příslovečným svi@ním!!!!
na primitiva (chlebasmaslem2 | 16.03.10 23:34)
který neustále mění nicky a píše milion vykřičníků do diskuse, nebudu reagovat
Jdi se namazat a neunavuj!!! Lžeš jako prase!!! (Montaznik | 16.03.10 23:54)
tvoje příspěvky (chlebasmaslem2 | 16.03.10 23:57)
jsou na úrovni mateřské školy, copak si to neuvědomuješ? :(( Je mi tě svým způsobem líto. Kam až může člověk klesnout :(
(Montaznik | 17.03.10 00:05)
Ty žádné příspěvky nemáš, jenom co si vymyslíš za bláboly, jako si chtěl dávat ekonomické školení Hestroyovi!!! To je exeletní blábol!!! A když vidíš jak lžeš, co si vymýšlíš za kraviny, začneš napadat!!!
tak ty tady (chlebasmaslem2 | 17.03.10 00:18)
citujes jenom halo noviny a menis prezdivky nic jineho neumis. Hestroy proste nemel v necem pravdu, nekdy ji zase ma, ja s tim problem nemam narozdil od tebe ;-)
Halonoviny jsou asi stokrát chytřejší než ty!!! (Montaznik | 17.03.10 00:59)
Ty si pouštíš NOVU a čteš IDĚS a podle toho tvoje mozkové blití vypadá!!!!
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 09:12)
Tvoji rodice byli sourozenci, ze? Tim by se mnohe vysvetlovalo
Na placené nasírače a zahlcovače diskuzí (Montaznik | 17.03.10 10:42)
nereaguji!!! Dříve jako Xman, teď jako chlebasmaslem!!!!!!
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 13:52)
aha a proc teda reagujes? :D Mas vzdycky rudo pred ocima? :D :D Pelesaku, nikdo me vzdycky nepobavi vic nez ty :) je to takovy prijemny relax
Krásný citát Tomáše Bati (chlebasmaslem2 | 17.03.10 13:57)
"Neuznávám podpory v nezaměstnanosti podnikům zaměstnavatelů ani podpory nezaměstnaným dělníkům. Právě tak jako zaměstnavatel, musí i zaměstnanec uvést svou kalkulaci v rovnováhu. Pokud není dost práce, jak je tomu v celé řadě států v dnešní době, nutno pracovat za podmínek sebenepříjemnějších, neboť jen tak se umožní vypracovati se k lepším časům. Toto stanovisko jsem zastával v roce 1922 a moji spolupracovníci přijali mzdy o 40 procent nižší. Jejich mzdy se od té doby více než zdvojnásobily."
Chlebasmaslem pochází z Lehožumpy!!! (Montaznik | 17.03.10 19:04)
Měl jsi Hestroyi pravdu!!! Jenom zase změnil název!!!
Pelesaku (chlebasmaslem2 | 17.03.10 21:03)
pridej vykricniky, mas jich tentokrat dost malo
Táhni nazpět do Lehožumpy! (Montaznik | 18.03.10 01:00)
Vlez mi na zada mamr*e (chlebasmaslem2 | 18.03.10 22:03)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
15.3.10
Izrael: Jménem nacionalistické skupiny Lehava napsal Baruch Marzel dopis modelce Bar Refaeli, aby se nevdávala za svého milence Leonarda DiCaprio, protože ona je Židovka, kdežto DiCaprio nikoliv.
"Nebyla to náhoda, že jsi se narodila jako Židovka," píše Baruch v dopise. "Tvoje babička a její babička nikdy netoužily po tom, aby jeden z jejich potomků jednoho dne odebral budoucnost příštích generací tvé rodiny z židovského národa. Asimilace byla vždy jeden z nepřátel židovského národa."
Zdroj: http://www.haaretz.com/hasen/spages/1156057.html
Klasifikace: kuriozity
Komentáře