Ve zkratce
14.3.10
Venezuela: "Internet nemůže být cosi volného, kde si každý může říkat, co chce. Každá země si musí zvolit své pravidla a normy", řekl Hugo Chávez.
Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a djb
Komentáře
Hugo Hugíto (Slayko | 15.03.10 19:28)
Stejne ten internet kontrolovat nemuzou uplne. Je moc rozsahlej + se da sifrovat, takze jim to moc nepomuze.
(MichailCZ | 15.03.10 21:19)
Myslí to dobře, provádí to příšerně. Ano, na internetu může každý lhát, ale taky každý říkat pravdu. Lidem se musí pustit všechny informace, a záleží už na nich, čemu uvěří. I když musím připustit, že s provokatéry a lháři, placenými Izraelí to není lehké ani fér.
(chlebasmaslem2 | 16.03.10 21:16)
A já blbec jsem si vždycky myslel, že Izrael je rodu mužského.
Ty jsi špatně namazán na chleba (Montaznik | 16.03.10 22:59)
a jsi nasírač a provokatér!!!!
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 09:13)
a ty jsi zas <|>
Dříve Xman , dnes jako chlebasmaslem, (Montaznik | 17.03.10 10:44)
placený nasírač a zahlcovač diskuzí!!!!
(chlebasmaslem2 | 17.03.10 13:54)
Pelesacku uklidni se, nebo te postihne mrtvicka. To bych byl velmi nerad, protoze by me pak nemel kdo tak kralovsky bavit :D :D
Chlebasmaslem , vrať se do své Lehožumpy, kam patříš!!! (Montaznik | 17.03.10 19:06)
Pelesaku, (chlebasmaslem2 | 17.03.10 21:03)
ty jsi moc maly pan na to, abys mi cokoliv prikazoval
Chlapci neperte se- Hodně vykřičníků (zamp1 | 18.03.10 02:17)
Měly by se sem psát jen názory na dané téma a ne názory na diskutujícího. Je to kontraproduktivní /poznatek překladatele - nahovno/
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
14.3.10
Indonésie: Po nedávném opakovaném zemětřesení v Japonsku došlo k zemětřesení nyní i v Indonésii.
Zdroj: http://www.puppetgov.com/2010/03/14/powerful-7-0-quake-hits-...
Klasifikace: ekologie
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
K té teorii (Kar | 14.03.10 21:04)
že třesou USA - osobně to pavažuju za největší blbost, co tady kdy kdo napsal :) Už jenom podle toho kde všude se třese. Zřejmě je jenom období nějaké přirozené zvýšené seismické aktivity a nevidím smysl v tom, aby to sem pořád někdo dával
přesně tak (bilbord | 14.03.10 21:48)
- jakmile vznikne teorie, že zemětřesení jde vyvolat uměle, tak od té doby je každé zemětřesení uměle vyvoláno. Vždy se najde stodvacettři důvodů proč a kdo to udělal.
Už se těšim na dobu, kdy se tady každé ráno objeví zpráva, že zase vyšlo Slunce...
fascinuje mne (dub | 14.03.10 22:23)
z čeho vy dva mudrcové vyvozujete, že jde o nějakou teorii.
je to jen holé konstatování, že došlo k zemětřasu, a tyto zemětřasy se množí.
a i v případě, že jde o zcela přírodní jev, tak je to vzhledem k jejich množství a síle zcela jistě zajímavé, protože to může mít své následky. a to dokonce i zcela přírodní...
a to včetně posunu tektonických desek, kde dokonce i nasa po chilském zemětřasu konstatovala, že v jeho důsledku došlo k posunu celé desky.
Kurnik (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 14.03.10 22:48)
v predchádzajúcom komente som zabudol Indonéziu ako jednu z geologicky najaktívnejších oblastí.
Samozřejmě, že netřesou USA (hestroy | 15.03.10 11:12)
Je to tak jasné, jako že za 911 stáli fousáči z jeskyně. To je vám snad také naprosto jasné, pánové. Zeptejte se Vanguarda, ten vám to potvrdí. Pak také Kobek a Vojta49. A najdou se i další. Víte, kolik bylo na Zemi provedeno atomových výbuchů, jen proto, aby se to pořádně odzkoušelo? Asi byste neřekli, že pár tisíc, že?
(Vanguard | 15.03.10 13:23)
Ano, potvrzuji to.
Slyšíte? (hestroy | 16.03.10 11:33)
Vanguard potvrdil, že za 911 stáli vousáči z jesyně. Takže i všechno ostatní, co Vanguard říká, je také pravda.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
14.3.10
Gruzie: Gruzínksá televize jako další zjevnou provokaci odvysílala falešný pořad, ve kterém oznámila napadení země Ruskem. Šlo nicméně o výmysl á la napadení mimozšemšťany H. G. Wellse. Tato zpráva vyvolala v zemi značnou paniku.
Mimo Ruska tento čin odsoudily i USA a Francie.
Zdroj: http://www.vesti.ru/doc.html?id=347197&cid=1
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
To už neví, kde by se chytli - Šaškvilec zase sežere kravatu!!! (Laskavý | 14.03.10 20:45)
Na Ukrajině dostali na díru,copatá zlodějka někam zaleze do kanálu a pod Šaškvilcem se také houpe židle , tak kolem sebe kope!!! Já bych mu dodal zase nějakou kravatu, aby měl co žrát! Jinak je to ubohost, vnášet do území, kde je takhle napjatá situace, ještě další možnosti nestability!!! Ale o to některým obřezancům, Sorošům a jiným, asi jde v první řadě!!!
Malý Stalin (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 14.03.10 21:24)
si nedá a nedá pokoj ...
Mno, (Rene Bartosek | 14.03.10 21:34)
ale on se nas maly ducce citi jako Churchill. Prvni lord admirality byl znacne "od rany". Co by mu to, pokud by byl na zivu asi hezkyho rekl? :D :D
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...
http://zivotopisyonline.cz/winston-churchill-30111...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
14.3.10
Británie: Britská vláda plánuje zreformovat radikálně Sněmovnu lordů a nahradit ji 300 členným tělesem volených zástupců
Zdroj: http://en.rian.ru/world/20100314/158191827.html
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Sněmovna lordů (Kar | 14.03.10 21:26)
zastává nějaký anti-NWO názor ??
2 Kar (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 14.03.10 22:53)
Zatiaľ nie, ale nemienia riskovať.
SL (vinny | 15.03.10 07:56)
Lordi se nenechaji tak jednoduse koupit jako Pepa z Nemanic
Musim uznat, ze druha komora parlamentu (Rene Bartosek | 15.03.10 16:45)
v Britanii urcite neni nejaka trafika navic jako cesky senat. Zrejme vadi, ze do tehle snemovny se da dostat pouze na ciste klanovem zaklade. Jinak receno je vysoce blbuvzdorna i korupcevzdorna zvenci, spatne se manipuluje jako celek. Tihle lide se navzajem dobre znaji. Stejne velmi kvalitni skoly, podobne zajmy, konicky, kulturni prostredi... Pokud je nekdo pomalejsi vseobecne se to vi, a rodina ma dost zdraveho rozumu jako celek, a ani neexistuje financi tlak, aby mu musela hledat nejakeho pracovniho fleka. Ma to neco do sebe tahle snemovna lordu. Zajimave bankeri spusti financni krach, britska verejnost pres vladu zaplati ohromne castky, ti hajzlici zodpovedni primo za krach si z toho vezmou tucne premie a vlada chce zrusit politickou moc aristokracie. Asi skutecne pro sicher.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
14.3.10
Írán: Zatčení byli obviněni z vedení kybernetické války proti Iránu.
http://www.japantoday.com/category/world/view/iran-says-it-has-broken-up-us-backed-opposition-groups
Zdroj: http://news.xinhuanet.com/english2010/world/2010-03/14/c_132...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
13.3.10
USA: Firma SCO dostala od investorů další finanční injkeci 2 miliony dolarů a to znamená, že může začít soud s Novell o práva k Unixu a legalitě ochranné licence pro uživatele Linuxu.
Soud začal 8. března, očekává se, že bude trvat 3 týdny. Na jeho konci bude SCO schopna zaplatit dluhy -- za předpokladu, že soud vyhraje.
Zdroj: http://www.h-online.com/open/news/item/SCO-vs-Linux-The-tria...
Klasifikace: pravo
13.3.10
Palestina: Útok byl proveden na Rafah a Khan Younis.
Zdroj: http://mathaba.net/news/?x=623025
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Pakáž je to. (Řehoř | 14.03.10 00:08)
Co říct. Jen že je to židovská pakáž.
2 Řehoř (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 14.03.10 00:21)
Omyl. Správně by měl znít titulek "Chazarská letadla zaútočila na Židy". Nebo "Už zase zabíjejí Židy". Protože dnešní Palestinci mají v sobě více pravé židovské krve než Izraelci původem z asijských stepí. Je to dokonalé matení pojmů. Možná bychom to měli konečně začít nazývat pravými jmény.
(MichailCZ | 14.03.10 00:32)
Někde jsem četl, že teorie, podle které je většina těch, co se dnes nazývají židy ve skutečnosti Chazary, byla vyvráceny testy DNA. Co si o tom myslíte?
(MichailCZ | 14.03.10 00:34)
Cituji: Existuje však i názor, že většina současných Židů jsou etničtí Chazaři, což zveřejnil britský spisovatel Arthur Koestler roku 1976 v knize The Thirteenth Tribe. Toto tvrzení vyvrátila studie DNA, kterou vypracoval roku 1999 mezinárodní kolektiv vědců pod vedením Michaela F. Hammera na Arizonské universitě v Tucsonu. Tato studie jinak potrdila, že aškenázští Židé jsou příbuzní jiných semitských národů.
Přiložen odkaz:
http://www.pnas.org/content/97/12/6769.full.pdf
2MichailCZ (vodnik007 | 14.03.10 05:43)
2MichailCZ (vodnik007 | 14.03.10 05:50)
At je vysledek DNA testu jakykoliv, nezapominejte, ze existuji take cerni zide v Africe, kteri navstevuji tamejsi prastare synagogy, zide jsou v Indii a to jiz z doby pred Kristem, jsou cinsti zide a ti co jsou vzhledem snad nejblizsi biblickym Hebrejcum najdete nekde v Jemenu. Askenazi ci Chazari jsou bile pleti i modrooci blondaci. Tak zde vidite, ze o nejakou specialni zidovskou rasu nejde. Jedine, ze bychom take nazvali rasou Krestany.
(MichailCZ | 14.03.10 13:38)
Ano, ale zase ne všichni židé jsou Judaisté. Potom mě ale napadá otázka, kdo jsou vlastně židé, a jak je definovat?
To by me zajimalo, (Rene Bartosek | 14.03.10 16:10)
jestli utok probehl pred telefonatem Hilarry Clinton nebo az po nem. Coz by slo chapat jako reakci Tel Avivu.
http://www.politicsdaily.com/2010/03/13/hillary-cl...
http://www.blisty.cz/2010/3/12/art51603.html
Ano Vladimíre... (Řehoř | 14.03.10 16:32)
Vycházel jsem z toho, co sami izraelci tvrdí: Izrael je země pro všechny židy, americké, evropské, asijské, černé, žluté, pro všechny. Proto jsem použil jejich označení. Zjednodušuje to názvosloví. Jinak je pravda, že semité, na které židi zaútočili, jsou jistě víc potomci starých izraelských kmenů, než dnešní obyvatelé Izraele.
Také zajímavé... (Řehoř | 14.03.10 17:14)
Dr. Shlomo Sand byl velmi překvapen, když se jeho poslední akademická studie udržela na příčce nejprodávanější knihy v Izraeli plných 19 týdnů – a tento úspěch se dostavil navzdory tomu, že si jeho kniha zahrává s největším tabu v Izraeli. Profesor Sand tvrdí, že myšlenka izraelského národa, jehož potřeba bezpečného útočiště byla původně použitá k ospravedlnění založení státu Izrael, je mýtus vymyšlený před více než sto lety. Odborník na evropskou historii, profesor Sand na univerzitě v Tel Avivu, došel ke svým závěrům na základě extenzivních historických a archeologických výzkumů a nejen, že ve svých závěrech zpochybňuje ospravedlnění založení státu Izrael, ale dotýká se ještě dalších, neméně kontroverzních témat.
Tvrdí navíc, že Židé nikdy nebyli vyhnáni ze Svaté země, a že většina dnešních Židů nemá historické spojení se zemí zvanou Izrael, a že jediné politické řešení konfliktu s Palestinci je zrušit židovský stát.
Úspěch knihy Kde a jak byli vynalezeni žid
Automaticky kráceno
Roztržka mezi USA a Izraelem? (pje | 14.03.10 18:49)
Situace po již druhém případu zcela nediplomatického jednání představitelů Izraele (včera Biden, jemuž při jeho návštěvě oznámili, že se bude navzdory dohodě stavět na cizím dál) je zajímavá. Clintonová sepsula Netanjahua a zpochybnila bezvýhradnou podporu Izraele. Netanjahu má jet do USA na jednání AIPACu. To vše je velice delikátní a půjde o klíčovou zkoušku síly vzájemných pozic. Bude zajímavé to sledovat dál.
Já se jim divím. (Laskavý | 14.03.10 20:50)
A nakonec je vidět, kdo chce co! Kdyby měl Izrael zájem o nějaké urovnání, přeci by provokativně nepodporoval výstavbu osad a bytů na okupovaných uzemích, které jsou jasně OSN přisouzeny Palestincům! Žádné stromy nerostou do nebe, ani ty židovské!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
13.3.10
Japonsko: Dnes zasáhlo severovýchod Japonska zemětřesní o síle 5,7.
Zdroj: http://www.japantoday.com/category/national/view/m57-quake-r...
Klasifikace: ekologie
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
5,7? (Jiří Koubek | 13.03.10 17:58)
Co je tak zajímavého na středně silném zemětřesení v seismicky aktivní oblasti? Takových se odehraje cca 800 za rok, a nemyslím si, že by to nějak poškodilo dobře stavěné japonské budovy.
2 Koubek (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 13.03.10 18:37)
Síce pravda, ale v dnešných časoch amíkom neverím ani nos medzi očami, hlavne pokiaľ ide o prírodné katastrofy alebo o vyčíňanie počasia.
Třesou, čím nemají :-) (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 13.03.10 22:52)
Proč ti hloupí Američani konečně nezatřesou zemí pod íránskými odstředivkami na uran či severokorejskou fabrikou na mezikontinentální střely?
Vojto, Vojto, (hestroy | 13.03.10 23:39)
je vidět, že vůbec, ale ani trochu nechápete, jak tenhle svět funguje. Je naprosto zbytečné vám to vysvětlovat, ale kdybyste si nakonec uvědomil, že jde jen o peníze, tak by vám mohlo i lecos dojít.
Vojta49: (Mrkva | 14.03.10 01:16)
Dobrá připomínka :) Taky by mě to zajímalo.
Abych byl uprimny. (Rene Bartosek | 14.03.10 09:10)
Tak nemuzu uverit, ze lidi kteri maji na finacovani programu zbrani globalni povahy by pripustili, aby si nejaka tlupa chorych blbecku hrala s tektonikou ve velkem meritku. Ale pokud jde o ciste logiku veci, tak tektonicke zbrane jdou testovat pouze na ostro. A napr. pri zemetrseni na Haity doslo k otresem skrze tektonocke zlomy pres celou jizni Ameriku, az v Patagonii. A cert vi, co muze takovy umele vyvolany otres spustit za lavinu v komlexnim planetarnim meritku. cim vice deatilu zjistujeme, tim vice se pred nami vynoruje obraz komlexniho propojeneho sytestemu, tvorbou mraku vlivem kosmickeho zareni pocinaje, zmenami MP, a treba toky v el. proudu v plasti, co toto pole generuji. Jinak receno, zatrast oblasti, kde jsou v blizkosti svetove vyznamne zdroje ropy a plynu mi neprijde jako dvakrat chytry napad. To uz je o neco mene silene masovy letecky utok.
další (bejbous | 14.03.10 10:42)
tak aktuálně dnes ráno další o síle 6.6, což už je o trochu větší, ne?
Triasť kde čím je (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 14.03.10 11:08)
hovadina na n-tú, a myslím tým vyvolávanie zemetrasení. Vyvolali zemetrasenie v Haiti kvôli tamojšej rope, zistili že to nebol najlepší nápad, zatriasli s Chile, čo následne vyvolalo sériu zemetrasení v Japonsku. Kvôli Japonsku sa trasie Grécko a Turecko, onedlho sa zatrasie Čína, Taliansko a Egypt (Somálsko) pár Afrických zemí. Ďalšie série otrasov budú vo Španielsku, v New Yorku a v Kalifornií. O erupcií sopiek a menších zemetrasení nehovoriac, pretože tá banda idiotov naštartovala sériu udalostí ktoré nemali, pohrali s "uhlovými kameňmi" (Haiti a Chile) a teraz relatívna stabilita sa začala dominovým efektom rúcať a čokoľvek urobia len zhoršia situáciu.
Všem čtenářům kromě Koubka (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 14.03.10 17:32)
Prosím vás, nediskutujte s Koubkem. To je jenom špatně placený provokatér. Je zbytečné plýtvání místa snažit se předkládat mu argumenty. Děkuji.
Jistě, Stworo, (Jiří Koubek | 14.03.10 18:20)
argumenty typu, že zemětřesení bylo vyvoláno uměle jsou opravdu excelentní. Zdraví rozum snadno napoví, že kdyby měla nějaká země takovou technologii, neváhala by ji použít vůči svým skutečným či domělým nepřátelům, protože by nikdo nezjistil, že to byli oni. Vyvozovat z přítomnosti zemětřesení v oblasti, kde se zemětřesení běžně vyskytují je skutečně směšné. A na výsměch (který je na místě) se dá evidentně reagovat jenom řečmi o placených agentech.
Koubku, Koubku, (hestroy | 15.03.10 11:22)
vy jste ale pěkný... no, jak to říci. Každý ví, že jste provokatér druhé úrovně. Občas zde sice citujete wikipedii nebo něco jiného, abyste vypadal vzdělaný. Tím ale nikoho nezmatete. Váš názor je stabilní a dá se vyjádřit takto. Já, Jiří Koubek, podporuji GMO, vraždění v Iráku, Afghánistánu a všude, kde to jde, jsem si jistý, že baráky spadly proto, že do nich nabourali fousáči z jeskyně, jsem zastácem globálního oteplování a vůbec všeho, co mi v televizi řeknou, hlavně vojenské základny v ČR. Vlastní rozum nemám, přemýšlet nemusím, zaměřuji se na nepodstatné detaily a hlavně rád škodím těm, kteří mě převyšují intelektuálně, mravně a lidsky. Když je nějaký článek na Zvědavci, první co udělám, dám mu za 5. Takový jsem já, Jirka Koubek.
Hned jak se tady objeví zpráva, (Montaznik | 15.03.10 14:10)
ať již jakákoliv, hned se "přisere" kohorta škůdců a zahlcovačů diskuzí,jako je Koubek,Vojta49,Vangaurd a jiné klony stejných kreatur a začnou blábolit, jenom proto, že jim Zvědavec vadí!!! Blbínkovi Koubkovi poradím, založ si vlastního Zvědavce a tam si můžeš svoje duchovní "potraty" plácat od rána do večera!!! Pokud editor naznal, že zpráva o zemětřesení v Japonsku se mu líbí, tak si jí umístí na svůj web Koubek a ty k tomu můžeš tak akorár držet svojí prolhanou,špinavou držku!!! Lidé, kteří čtou Zvědavce se chtějí něco dozvědět a ne aby četli stále stejné Koubkovy mozkové menstruace a průjmy!!!! To si mohu zajít na IDNES a NOVU a jsem lépe "obsloužen" než od Koubka!!!!
hestroyi, (Jiří Koubek | 15.03.10 19:57)
o vás je škoda se vůbec vyjadřovat. Vaše intelektuální schopnosti nejsou zcela evidentně schopny udělat nějakou syntézu mých názorů a tak mi tady vkládáte do úst věci, které jsem nikde neřekl. Co by se ovšem dalo čekat od průměrného grafika s nedostatečným vzděláním. Můžete mi vysvětlit, jak to bylo s tím vaším teatrálním odchodem a poté tichým navrácením se zadními dveřmi?
Peleško, o tobě je ještě větší škoda mluvit než o hestroyovi, takže nám oboum udělej laskavost a nevyjadřuj se k mým příspěvkům. A jen čistě pro tvoji informaci, nezaměstnanost v ČR není 700 000 ale 590 000.
Koubku, napsal jsem snad něco špatně? (hestroy | 16.03.10 11:35)
Co jsem konkrétně napsal špatně a na co jsem zapomněl? Radar podporujete, GMO také, bojíte se GO a vousáčů z jeskyně. A čím se živíte? Neděláte náhodou do financí? To by sedělo. Dneska lichva jen kvete.
hestroyi, (Jiří Koubek | 16.03.10 19:44)
už jsem vám to myslím několikrát říkal, ale pro jistotu vám to zopakuji znovu. Proti GMO všeobecně nic nemám, jsou tam určité nedostatky, ale vadí mi bezmyšlenkovité odmítání. Radar? Jaký radar? Myslíte ten zrušený projekt? Zásadně odmítám tvrzení, že bych se nějak obával GO či teroristů, ale rozhodně bych je nějak nepodceňoval přezdívkami jako "vousáči z jeskyně". A ve financích taky nedělám, takže vám žádný úvěr nemohu nabídnout, musíte se obrátit na svůj pravidelný zdroj peněz. A jak to tedy bylo s tím vaším teatrálním odchodem a pozdějším navrácením se?
Koubek jsi se oběsit na radar, který jsi zde (Montaznik | 16.03.10 23:02)
podporoval a vypni se!!!
Peleško, (Jiří Koubek | 16.03.10 23:40)
zalez nebo ti praskne cévka. A utři si tu pěnu u pusy.
A Koubek, jenom průměrný zahlcovač diskuzí pohovořil!!! (Montaznik | 17.03.10 19:09)
Také pro tebe platí, navrať se do své rodné Lehožumpy a přestaň zde zanechávat svoje slizké stopy!!!!
Peleško, ty internetový hrdino, (Jiří Koubek | 17.03.10 19:30)
opravdu se uklidni, není to dobré pro tvé chatrné zdraví.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
13.3.10
Evropská unie: Ministři financí se pravděpodobně v pondělí dohodnou na pomoci Řecku. Částka zatím uváděna není, mluví se pouze o principech a parametrech a koordinované pomoci.
Zdroj: http://www.reuters.com/article/idUSTRE62C0XT20100313
Klasifikace: politika,ekonomika,finance
Zprávu vložil/a dub
13.3.10
Česká republika: Česká republika přijala 43 uprchlíků z Barmy a momentálně se rozhoduje, zda přijme dalších 30.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/zachrani-cesi-desitky-barmancu-pred-v...
Klasifikace: politika
Komentáře
a proč ne? (Jiří Koubek | 13.03.10 17:49)
Pokud se budou poctivě živit a dodržovat naše zákony, proč by to mělo někomu vadit? Každý nemá takové štěstí, aby se narodil tam, kde ho nikdo nebude pronásledovat.
BBC: Diverzita nas robi nestastnymi (KILLROY | 13.03.10 20:01)
@Jiri Koubek - lebo to proste nejde. Kazdy si musi spravit poriadok doma. Inak trpi hostitelska komunita. Nikde v zdravej spolocnosti nie su tendencie brat k sebe totalne inu entitu. Preto je nazov o "rozleptavani" spravny.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/happiness_fo...
Děláte to ze sebe pane Koubek (Soudce Lynch | 14.03.10 03:45)
anebo jste takový neinformovaný (nechtěl jsem použít silnějšího výrazu)...?
Podívejte se na tohle, velice často tudy jezdím, takže přesně vím, jak to dopadne u nás v ČR
2Soudce Lynch: (Jiří Koubek | 14.03.10 11:34)
Nedávno jsem pár dní pobýval ve Wembley, ale osobně nevidím žádný problém v barvě kůže lidí, co jsem potkával. Copak představuje nějaký problém, pokud je někdo původem Pakistánec, mluví bez problému daným jazykem a dodržuje zákony dané země? Má snad menší právo pobývat v té zemi než ten, kdo přišel ze střední Evropy (když např. jeho předci umírali ve jménu královny Viktorie)?
Tvrdíte, že naše kultura a zvyklosti tímto budou vytlačené. Ovšem taková věc jako kultura nezanikne kvůli tomu, že sem přijde pár imigrantů z Barmy, i kdyby jich přišli tisíce, nezanikne; mnohem spíše tzv. multikulturní prostředí dává lidem mnohem lepší pohled na svět, nejen nějaký omezený rozhled zpoza pivní sklenice. Nepomůže spíše pohled na jiné kultury uvědomit si, co nás spojuje jako národ a co nás odlišuje? A nakonec, mám si z tohoto vyvozovat, že je naše kultura lepší než ty ostatní?
2 Jiří Koubek (Soudce Lynch | 14.03.10 14:58)
Opět píšete nesmysly! Ti lidé nemluví anglicky, protože žijí ve "svém" prostředí. Když nastoupí do autobusu, tak většina z nich umí říct pouze Wembley a to to ještě z ní takto: Wemblííí.
To jsou nyní jejich ulice a ani Vy ani já nejsme vítání!
Je jiné tu být několik dní jako turista a jiné tu žít...
Jestli Vám tak chybí, tak si jich vemte pár do svého bytu(domu). Určitě se JIM brzy přispůsobíte.
Chce sa od nás,vážiť si všetky kultúry (Tak je to | 14.03.10 15:16)
samozrejme okrem tej našej. Tí z nás, ktorý to robia verejne sú označovaní za rasistov či nacistov.
Hrdosť na seba je povolená len černochom, rómom, aziatom ... U nás zavrú aj študenta, ktorý má na tričku nevhodný text o hrdosti k vlastnej kultúre či rase.
2 Soudce Lynch (Jiří Koubek | 14.03.10 15:41)
Zeptám se takhle - co vám na tom všem vadí nejvíce? To, že jinak vypadají? To, že jsou to muslimové? To, žejedí jiná jídla?
A ještě takhle - z vašich příspěvků chápu, že v Británii žijete. Co vám dává větší právo na život v té zemi než těm, co se tam přistěhovali z Pakistánu (a hovoří anglicky, pracují...)?
2 Jiří koubek (djb | 14.03.10 20:36)
Kdyby přišly tisíce, je to relativně OK, potíž je, že postupem času se v jiných zemích(Francie, Veklá Británie, Holandsko, USA, Kanada...) ukázalo, že to pokračuje do milionů a horní mez neexistuje.
Mě osobně na tom vadí zánik kultur. Mám rád multikulturní zeměkouli, ale multikulturní státy/čtvrtě jsou nesmysl. Opravdu věříte, že ti Somálci, Barmani, Arabové apod. budou u nás zachovávat naší kulturu? Anebo naopak, že po několika generacích nám stále budou ukazovat ortodoxně tu jejich?
Pokud my se máme dobře a oni špatně, máme jim poradit a pomoci, jak si mohou zařídit u sebe doma, aby se také měli dobře.
Pokud chcete poznávat jiné kultury, jezděte na zýjezdy. Jinde, než v původním prostředí, se cizí kultura nikdy původní nezachová.
2 Jiří Koubek (Soudce Lynch | 15.03.10 13:00)
Vadí mi jediná věc a to je, že oni se nepřispůsobují, ale mění si vše k obrazu svému!
Ano, žiji a pracuji zde, dodržuji a respektuji místní kulturu. Nestavím zde mešity ani temply. To je ten rozdíl, který Vy NECHÁPETE...
Už s Váma na toto téma diskutovat nebudu, protože to je stráta času!
Pane soudče, (hestroy | 16.03.10 11:36)
to jste zjistil brzy, že s Koubkem se diskutovat nedá. S provokatéry druhé úrovně je diskuse plodná asi jako jalová kráva.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.