Ve zkratce
22.2.10
Česká republika: ČR nakoupila v srpnu minulého roku milion vakcín za 220 milionů korun. Nechalo se očkovat zhruba 70 tisíc lidí, většinou těch, kteří se nemohli bránit (děti, přestárlí v DD).
Ministryně Jurásková nabídla očkování všem ministrům a v pondělí na ně čekala s jehlou. Nedostavil se žádný. :D
Zoufalá vláda teď usmlouvala, že třetinu vakcín nemusí odebrat (není jisté, zda ji ale nemusí zaplatit, tato informace ve zprávě chybí), zbytek nabídla zdarma všem, kdo by měl zájem. Neplatí se ani regulační poplatek.
Byla by to sranda, kdyby ty prachy nešly ze státního rozpočtu. Za 220 milionů se dala postavit například nemocnice.
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/domaci/praseci-chripka/clanek.pht...
Klasifikace: kuriozity,zdravi
Komentáře
Je třeba (Sam Ting Wong | 22.02.10 23:32)
vyvodit důsledky! Kdo to objednal a na základě čeho?
:D :D (Rene Bartosek | 23.02.10 04:00)
Jediny, kdo se nechal ockova byla ministryne zdravotnictvi. Budiz podepsala, jak sama rekla spatnou smlouvu. Ale co zbytek tohodle oblibeneho kabinetu? Ministr financi pozaduje skrty, tomu nakup vakcin nevadil? Co premier, ktery se povazuje za pana neduleziteho, a z toho duvodu odmitl ockovani? Hlavni hygienik? Ten ma protilatky, protoze chripku uz tuhle sezonu prodelal. Ti co verejne nazvali vakcinu proti praseci chripce nafouklou propagandou, aby clovek pocital mezi nasimi "moudrymi" na prstech jedne ruky.
intenzivní státní zakázky (my.point, my (tečka) point (zavináč) seznam (tečka) cz | 23.02.10 05:08)
tak bych nazval vysávání již vysátého rozpočtu.Šikulové,vždy se najde způsob jak vytáhnout peníze od nikud.A jak bylo výše správně uvedeno co penále za neuskutečněnou záváznou objednávku.Ano my budeme platiti.:-)stejná pseudokatastrofa jako GO.Co bude príště?
(MichailCZ | 23.02.10 13:38)
No ono tady nejlépe platí pořekadlo: Po bitvě je každý generál. Víte kdyby vakcíny nebyly objednány, vláda by se stala terčem kritiky, lidé by se ptali proč ji všichni ostatní mají, jen my ne? Nikdo tehdy nevěděl, že je to jen nafouklá bublina, však taky prohlášení WHO tehdy ještě (alespoň pro mě) mělo nějakou váhu..Nevinil bych z toho naši vládu, že vakcíny nakoupila, dělali to s dobrým úmyslem. Na vině jsou farmaceutické korporace spolu s WHO, které vyvolaly zbytečnou paniku..
Na Slovensku (Tamiral | 23.02.10 14:18)
je situácia obdobná. Tiež máme plno vakcín a minimálny až žiadny záujem o ne. Nehovoriac o tom, že podľa portálu markíza.sk Slovensko nakúpilo nezaregistrované vakcíny. viac k téme tu: http://tvnoviny.sk/spravy/domace/fico-proti-chrip...
Nepovidejte? (Rene Bartosek | 23.02.10 15:27)
Na blbost ohledne vakcin upozornovali uz pred bitvou hromada lidi. A kupodivu uplne prvni to rekl z vysokych politiku na plna usta jeste pred chripkovou sezonou taky doktor Rath. A cesti doktori vubec by za svuj postoj zaslouzili metal, protoze byli ochoptni jit verjne se svou kuzi na trh. Lekarska komora odmitla vakciny taky pred bitvou, coz se hlavounum velmi nelibilo. Ono to vypada, ze "nizke sarze" ohledne nazoru na chripkove vakciny sedeli pouze na velmi vysokych postech. :D :D
Pro MichailCZ (djb | 23.02.10 16:06)
Po CELOU DOBU výskytu prasečí chřipky, drtivá většina veřejnosti tvrdí a ví, že to je umělá panika. Tabulek srovnání typu "WHO hlásí pandemii" vs "minimální úmrtí a výskyt" bylo všude habaděj.
(MichailCZ | 23.02.10 16:47)
Drtivá většina veřejnosti ví? Dělal jste nějaký průzkum, nebo z čeho tak soudíte? Pokud bych já měl vzít vzorek ze svého okolí, tak spíše drtivá většina nevěděla, a prasečí chřipky se obávala. Že já jsem o opaku přesvědčil několik lidí je pořád málo, a rozhodně bych to nepovažoval za drtivou většinu. Někteří mi dokonce nadávali, že těmito řečmi zneucťuji oběti prasečí chřipky..Trochu mi to připomělo kauzu Holokaust. V tomto případě taky považujete čtenáře zvědavce a několik dalších odvážlivců za drtivou většinu?
V Polsku je "osvícené" ministerstvo zdravotnictví (Laskavý | 23.02.10 16:49)
a tam vláda rozhodla, že se vakcíny ve velikém množství nakupovat nebudou!!! To je zajímavé, že to někde jde a ta naše pravicová,prolhaná a zlodějská pakáž, která nám vládne,prošustruje nos mezi očima!!!! Hlavně s Mojžíškem v čele, co byl 9 let v KSČ a na post premiéra nebyl jiný kandidát,jenom tahle stará bolševická sv@ně!!!!!
A opasky si bude utahovat on s Janotou a do pr@ele bych jim nechal napíchat všechny ty vakcíny, co nakoupili zbytečně , až by chcípli!!!!
pro MichailCZ (djb | 24.02.10 00:03)
Tak teď nevím, jestli hrajete hloupého nebo jak. Já na to nemám po ruce statistiky a nevím jestil má smysl je hledat. Ale bylo úplně všude. V diskuzích (nejen zvědavec, ale novinky atd.), v anketách, na webu, na blozích, v mém okolí atd. To je prostě věc o které se nedá pochybovat.
Vyhledejte si to zpětně sám. Pokud chcete nějaký fakt, co vypálím od boku: původně se objednalo milion vakcín. Očkovat se nechalo cca 70 000 lidí, nutili to kde mohli, nikdo se té chřipky nebál, nikdo vakcínu nechtěl a nechce. Nevím co ještě potřebujete za lepší důkaz, že celosvětově o vakcínu není zájem a před chřipkou nebyla panika, než ty desítky milionů dávek co teď nikdo neví co s nimi.
(MichailCZ | 24.02.10 15:33)
Nevím proč bych měl hrát hloupého? Že jste to četl na diskusi zvědavce, možno i několik příspěvků na novinkách, to rozhodně není reprezentativní vzorek většiny obyvatelstva, a nezachrání to ani zmínky na pár blozích. Jinak svého okolí si važte, ale říkám vám, že mé okolí bylo zase přesný opak. A to, že bylo původně očkováno tak málo lidí bude nejspíš tím, že očkování ze začátku nebylo pro všechny, i když spousta lidí měla třeba zájem, předně se očkovaly rizikové skupiny jako důchodci či těhotné ženy. Samozřejmě, nenechalo se jich očkovat moc, protože v té době (ano, širší reakce v okolí i médiích jsem začal pozorovat až v této fázi, všimněte si, že vakcíny jsou již objednány) už se začalo všeobecně pochybovat o vedlejších účincích apod. Abych vám odpověděl v duchu úvodu vašeho příspěvku, nevím jestli vy jste tak hloupý, že za reprezentativní vzorek většiny obyvatelstva považujete čtenáře zvědavce, nějaké pisálky v diskusích, a vaše okolí. Nebuďte naivní.
Faktem je, ze tech zlodejskych vakcin. (Rene Bartosek | 24.02.10 15:50)
se v CR prodalo zatracene pod puvodni predpoklad. dokonce to ti smejdi nabizi kupodivu i bez poplatku 30 Kc. Toz asi tolik k pristupu ceske verejnosti k vakcinam. Znam lidi, co to v dobre vire koupili treba pro sve male dite tady v USA, kde to nebylo placeno statem. A ted z toho dvakrat nadseni nejsou. Byli zneuziti nenazranci z duvodu zisku. Pri rychle menicim se viru chripky je vakcinace blbost, ale z obchodne by se to nejakym ZMRDUM prave velmi hodilo. Mohli by totiz minimalne jednou rocne vyrabet novou vakcinu, pri dobre propagnde i dvakrat. Ted jde o to jenom lidi presvedcit, aby na to pristopupili. Prinutit je k tomu nebude jenom tak.I nasi ministri s hlavnim hygienikem zrejme nezodpovedne odmitli to blahodarne ockovani. :D :D
(MichailCZ | 24.02.10 15:56)
Rene Bartosek: To máte pravdu, hlavní hygienik z toho opravdu nádherně vybruslil =) "Očkovat? Jé, já mám zrovna prasečí chřipku, dám si čaj a budu v pořádku..Né, očkování už potřebovat nebudu"..lišák jeden..=)
Pravda je, (Rene Bartosek | 24.02.10 17:42)
a pres tu nejde vlak, ze 70 000 vakcin se v CR uzilo, a milion je jich k ... Neco se odreklo. To je statistika pristupu ceske verejnosti k cokovani proto praseci chripce, ktera se manipuluje dost blbe. A nebylo by od veci vedet, kolik lidi z te skupiny ockovanych to dostalo napul povinne. Koneckoncu to zkouselo minsiterstvo obrany i na vojaky. Hlavni hygienik je zajimava figurka, ale drzme se hlavniho tematu. Vakcinace bylo velmi nakladna pro lidi skodliva hovadina a kdo za ni ponese odpovednost? Asi svaty Dynda, ze ano? Zas mi chybi ten smajlik pro odplivnuti.
Chripka svinska (vodnik007 | 24.02.10 17:50)
V oblasti, kde ziji radi svinska chripka. Sice nezabiji ale dlouho cloveka obtezuje a nakonec je treba zajit k doktorovi pro silnejsi leky. Zajimave, ze ale doktor neni nijak vzruseny, nevnucuje tu zazracnou vakcinu a jiz vubec nedela test na H1H1. Klidne predepise pilulky, ktere se v apotece vyrobi na pockani a za par dni se cloveku ulevi.
Tak me napada, ze ty dve chripky se nejak dohodly, ze si rozdeli svet aby si navzajem neprekazely. Jen je mi divne, ze ta smrtelna epidemie neradi v chudych, prelidnenych koutech sveta, kde by se mohla ukazat.
(MichailCZ | 24.02.10 18:48)
Odpovědnost by samozřejmě měli nést ti, co rozšířili fámu o pandemii.
A co ti, (Rene Bartosek | 24.02.10 20:21)
co ji na vysokych postech? Jestlize nemaji na to, rozlisit mezi realnym rizikem a propagandou. A to je ten lepsi pripad, ten horsi je korupce. Ale tak jak tak, at laskve jdou delat praci, na kterou maji a nemohou udelat skody treba za 200 milionu.
MichailCZ (djb | 24.02.10 21:50)
Podívejte, já nevím o co vám jde. Vy se to pořád snažíte bagatelizovat a diplomaticky zahnat do autu aby to Vaše "po bitvě je každý generál" prostě platilo a basta. Bagatelizujte jak chcete, ale já tady nemluvím na základě pár příspěvků na novinkách. Mluvím tady na základě stovek a spíš více příspěvků co jsem projel na slušném vzorku českého tisku, vybrané partie ze slovenského a polského, anglického a amerického. Četl jsem výsledky průběžných výzkumů profesionálních agentur, četl jsem ankety s tisíci až cca dvaceti tisíci odpovědích a VŠUDE celou dobu DRTIVÁ VĚTŠINA měla jasno - Prasečí chřipka je medializovaná, nadnesená a zbytečná umělá panika.
O očkování zájem nebyl ani z těch co to meli mít povinně ani od ostatních.
To že Vy jste si udělal obrázek na základě Vašeho okolí, je Vaše mýlka a nepodsouvejte to ostatním. děkuji.Vakcíny zbyly ve VŠECH zemích. Howgh
(MichailCZ | 24.02.10 23:00)
O co mi jde? Diskutuji..o co vám? Jinak je zajímavé, že ve většině anket, co jsem viděl já na plné čáře vítězily obavy z prasečí chřipky. A já své okolí nezačal předhazovat, to jste začal vy. Jinak nechápu řeči o tom, že se snažím za aždou cenu dokázat, že mám pravdu..já diskutuji, nejste na to zvyklý, že s vámi někdo nesouhlasí, a o problému s vámi diskutuje? Pak je ale problém spíše ve vás.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
22.2.10
Británie: Odborářští členové palubních posádek British Airways si velkou většinou odhlasovali stávku. Z 80% posádek, členů, pro ni hlasovalo 81%. Její datum zatím nebylo oznámeno.
Zdroj: http://www.cnn.com/2010/BUSINESS/02/22/british.airways.strik...
Klasifikace: politika,ekonomika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Odbory, to vzdycky byla cesta do pekel. (xman | 23.02.10 14:25)
Nedavno poslali odborari ke dnu italskou aerolinku Alitalia, asi si od nich berou ostatni soudruzi priklad. Podle jejich zvracene logiky je lepsi byt bez prace, nez pristoupit na docasne snizeni platu.
Jiste. (Rene Bartosek | 23.02.10 15:41)
Existuji pouze genialni zamestnavatele, ten ciste racionalne uvazujici homo economicus, kteri nepotrebuji zadnou zpetnou vazbu ve forme napr. odboru, ze ano?
Rene: (xman | 23.02.10 16:31)
Prectete si neco o tom, jak dopadla Alitalia. Tu spolecnost ve skutecnosti ridily odbory, ne zamestnavatel! Obdobny priklad GM: Byl nejaky racionalni duvod, aby tam delnici meli dvojnasobne platy, nez je prumer USA? A tak se znovu ptam: Je lepsi pristoupit na snizeni platu, nebo podnik zruinovat a byt bez prace?
Xman zase lže jako prase!!!! (Laskavý | 23.02.10 19:01)
Krize monopolního kapitalismu: Jak vznikají a jak je řešit
Amerika je o pár krůčků vpředu před Českou republikou, a to v dobrém i zlém, teď hlavně ve zlém.
Proto je zajímavé pokusit se získat z USA zkušenosti a z nich vyvodit, jak se pravděpodobně bude vyvíjet situace v České republice.
Monopolní kapitalismus zničil placenou práci
Díky strojům, které nahrazují fyzickou i mentální práci, právě obojí typ práce chybí. Přesněji řečeno, chybí placená práce. Už od dob parního stroje přes dieselový motor a silné stroje ubývalo potřeby platit za manuální práci. Totéž se děje i s intelektuální prací, která je kromě vrcholných výkonů nahrazena silikonovým mozkem. Z práce zůstalo asi 40 % dobře, tedy předkrizově placené práce, pak dalších 30 % podstandardně placené práce a dalších 40 % placené práce už úplně chybí. Čísla o nezaměstnanosti ukazují, že jsme v hluboké krizi, a to jsou přitom čísla velmi nepřesná a podhodnocují skutečný stav nezaměstnanosti. Na každé dva nezaměstna
Automaticky kráceno
(Laskavý | 23.02.10 19:02)
Na každé dva nezaměstnané existuje třetí, který úmyslně není evidován mezi nezaměstnanými. Tudíž pokud je hlášena 10procentní nezaměstnanost, tak skutečná nezaměstnanost se pohybuje okolo 15 % a často i toto číslo převyšuje. Je jasné, že krize číslo 1 (krize je třeba začít číslovat) ještě naplno nedospěla do České republiky, zatímco v USA začíná krize číslo 2. Nezaměstnanost, skutečná, pokud by evidovala lidi, kteří již z oficiální evidence vypadli, se pohybuje okolo 20 %.
Prosím, neplést si práci se slušně placenou prací. Základem definice slušně placené práce je taková práce, za kterou zaměstnanec dostane tolik, aby on a jeho rodina mohli bydlet a jíst.
V USA vznikají města za městy, města stanů, města, kde lidé, i třeba velké rodiny, bydlí v autech. Česká republika se zatím této fázi krize vyhýbá, nicméně i pro Česko platí zákony monopolního kapitalismu. A je zločin říkat, že krize už končí, nebo že není děsivá. Falešný optimismus je stejně vražedný jako ten, který zabr
Automaticky kráceno
(Laskavý | 23.02.10 19:04)
Falešný optimismus je stejně vražedný jako ten, který zabránil vybavit Titanik dostatečným počtem záchranných člunů.
Důvody krize leží hlavně v sobeckosti bohatých kapitalistů, kteří odsáli kapitál pro své osobni účely. Řešení je jasné, je to odebrání kapitálu ze soukromých rukou. Kapitál v soukromých rukou se ukázal nebezpečný. Jelikož netolerujeme atomové bomby v soukromých rukou, nesmíme tolerovat ani kapitál, který se ukázal být také zbraní hromadného ničení.
Další důvod je systematický nedostatek placené práce, tedy nedostatek zájmu, který by zaměstnavatele donutil k rozumnému vyplácení pracujících. Je to systémový problém, na který našel řešení jen předlistopadový režim, a to tím, že snížil požadavky na výkonnost pracovníků. Jinými slovy, nedřel je z kůže. Nelidské podmínky, které existují dnes, přinášejí sice zvýšení výkonnosti na osobu, ale také napomáhají k úbytku pracovních míst.
Řešením je snížit produktivitu, ať již zkrácením pracovního týdne, pracovn
Automaticky kráceno
(Laskavý | 23.02.10 19:06)
Řešením je snížit produktivitu, ať již zkrácením pracovního týdne, pracovního dne anebo jen uvolněním nesmyslných a často krutých požadavků. Touto aplikací by vzniklo více placených míst a současně by se zlepšil celkový zdravotní stav lidi, kteří dnes obětují svoje zdraví a životy jen proto, aby vydělávali více dolarů a korun svým »chlebodárcům«.
Kapitalismus je řetěz krizí
Zprávy o konci krize jsou lží, která vede k dalšímu odstraňování záchranných člunů na Titaniku. Monopolní kapitalismus je nepřetržitý řetěz krizi, které brzy dosáhnou obludných rozměru. To, čemu se nepřesně říká krize, je série krizí, které vznikají jako malé víry okolo velkých vírů. Ekonomika padá dle schodového modelu, kde za zdánlivě vyřešenou krizi začíná další, která vzniká odsátím zdrojů pro řešení předchozí krize.
Řešením je skutečně jen vyvlastnění kapitálu, který v soukromých rukou není používán optimálně. Dále snížení vykořisťování lidi, vykořisťování, které vede k zhor
Automaticky kráceno
(Laskavý | 23.02.10 19:09)
Ekonomika
Krize monopolního kapitalismu: Jak vznikají a jak je řešit
Amerika je o pár krůčků vpředu před Českou republikou, a to v dobrém i zlém, teď hlavně ve zlém.
Proto je zajímavé pokusit se získat z USA zkušenosti a z nich vyvodit, jak se pravděpodobně bude vyvíjet situace v České republice.
Monopolní kapitalismus zničil placenou práci
Díky strojům, které nahrazují fyzickou i mentální práci, právě obojí typ práce chybí. Přesněji řečeno, chybí placená práce. Už od dob parního stroje přes dieselový motor a silné stroje ubývalo potřeby platit za manuální práci. Totéž se děje i s intelektuální prací, která je kromě vrcholných výkonů nahrazena silikonovým mozkem. Z práce zůstalo asi 40 % dobře, tedy předkrizově placené práce, pak dalších 30 % podstandardně placené práce a dalších 40 % placené práce už úplně chybí. Čísla o nezaměstnanosti ukazují, že jsme v hluboké krizi, a to jsou přitom čísla velmi nepřesná a podhodnocují skutečný stav nezaměstnanosti. Na každé
Automaticky kráceno
(Laskavý | 23.02.10 19:10)
Řešením je skutečně jen vyvlastnění kapitálu, který v soukromých rukou není používán optimálně. Dále snížení vykořisťování lidi, vykořisťování, které vede k zhoršujícím se zdravotním podmínkám a k nedostatku placené práce.
Monopolní kapitalismu je nejhorší nepřítel demokracie
Nahromadění bohatství v rukou pár lidí vede k zničení demokracie. Pár lidí rozhoduje o věcech, které se týkají všech. Kapitalismus ničí demokracii a způsobuje vznik plutokratického zřízení. Dochází k masivnímu třídnímu rozdělení podobně jako ve starém Římě.
Jediným východiskem je demokracie, lidé by měli mít přímou možnost hlasovat formou plebiscitu o důležitých věcech, mezi které se počítá zdanění a vlastnění kapitálu.
Oběť je Demokracie. Řešení je Demokracie. Máme republiku, pokud si ji dokážeme udržet. Většina lidi nechce, aby republika padla a změnila se v oligarchii. Řešením je přímá demokracie, kde lidé formou referend přímo rozhodují i o zákonech. Lidé si mají právo říci o to, c
Automaticky kráceno
(Laskavý | 23.02.10 19:19)
Oběť je Demokracie. Řešení je Demokracie. Máme republiku, pokud si ji dokážeme udržet. Většina lidi nechce, aby republika padla a změnila se v oligarchii. Řešením je přímá demokracie, kde lidé formou referend přímo rozhodují i o zákonech. Lidé si mají právo říci o to, co chtějí, a to formou zákona, ne žebráním.
Situace v USA se odráží v Moorově filmu Capitalism: A Love Story. Moore je jeden z mnoha, kteří chápou krizi monopolního kapitalismu. Česko se může poučit anebo pokračovat dále ve schodovém sešupu zpět do středověku.
23. února 2010, George MANSFELD, ekonom, USA
.. a ted panove - perla !! (steve | 23.02.10 22:59)
.. vychodni pobrezi USA se po dva tydny potykalo s vetsim mnozstvim snehu, prestoze Goreova Nobelova cena zarucovala krute oteplovani a lednove koupani ve smrtelnem horku ..
.. odbornici na reseni ekonomicke krize pruzne zareagovali a televize oznamovala, ze bylo vytvoreno 150 000 (slovy STO PADESAT TISIC !!) novych pracovnich mist pri odklizeni snehu, pouze ve Washington DC. Obama zavrel vladni kancelare aby nerusil nadsene pracovniky - odlizece. Podekoval vsem hrdinnym vlasteneckym americanum za odhrnuty chodnik a oznamil jim, ze kazdy zavreny den stoji 150 Milionu dolaru - z kapsy nadsenych snehulaku s lopatama.
.. tento novy ekonomicky stimul, nazvany trefne Bernankem - BSF (Best Snow Fuck up) byl prijat americkou verejnosti s nadsenim .. V Kalifornii jsou vyprodany vsechny lopaty, obyvatele folklornich stanovych mestecek cekaji v cepicich s bambulami na zacatek programu BSF, ktery by se mel rozjet dle prognoz FEDu a Goreho pristi tyden .., dle odhadu by melo byt vytvoreno pres 18 Milionu ( slovy Osumnact Miliony ) novych pracovnich mist - budou dojizdet i zkuseni odklizeci z
Automaticky kráceno
..dale. (steve | 23.02.10 23:06)
z Washington DC, New Yorku, New Jersey.
Soucasne motto snezneho ekonomickeho stimulu zni:
"Chcete praci ? Nasnezime vam. Chcete zaplatit ? Nasrat. Joo, nasrat !!"
.. Yes, we can !!
primitiv Laskavy (xman | 23.02.10 23:46)
upadl na hlavicku, ze ma problemy s pochopenim psaneho textu a reaguje uplne na neco jineho nez jsem napsal?
Když dojdou argumenty, přijdou nadávky!!!! (Laskavý | 24.02.10 02:41)
Xmane jsi jenom trapný lhář!!!!!
Laskavy (xman | 24.02.10 10:03)
fakt bavis. To chce klid a nohy v teple. Jeste jednou si precti, co jsem napsal a pak svoji odpoved. A poradne si pred zrcadlem vyliskej.
Xman, s takovou pravičáckou, prolhanou nulou se nehodlám špinit!!!! (Laskavý | 24.02.10 15:10)
Odbory ti nevoní, tak až ti přijdou ty masy nezaměstnaných rozbít hubu, tak jim jenom přitakám!!!!!Trh vyřeší vše, tak ti bude muset skákat nějaký klacek po palici, aby jsi přestal lhát a provokovat!!!!!
GM? (Rene Bartosek | 24.02.10 16:03)
:D :D Ti uz se preorientovali nekolik let zpatky pred krachem na spekulace s ruznymi derivaty. Jakykoliv jednosmerny system bez autoregulacnich mechanismu nebude fungovat. Budu citovat z hlavy bylo to v jednom clanku jako motto americkeho manazera nekdy pred 50-ti lety. ODPOVEDNOST KE KLIENTUM. ODPOVEDNOST K ZAMESTNANCUM, ODPOVEDNOST K AKCIONARUM!! Bejvavalo. Na zpade z toho jeste neco zustalo, i kdyz ve vysokem managemntu je dnes jednooky kralem. V CR? Taky par citaci z hlavy. Po prichodu z nemocenske SE MNOU NIKDO VYJEBAVAT NEBUDE, a nasledovalo prerazeni na pase na praci velmi nevhodnou pro cloveka maleho vzrustu. Nebo Nelibi se. PRED BRANOU CEKA DALSICH 2000 OPIC. Toz tolik k tomu, kdyz nefunguje zpetna vazba z pohledu zamestancu. Jestlize velke firmy zaplati smesne dane, jak dlouho budou ochotni platit dane lidickove? To je napr. cena za mobilitu kapitalu. Zdanite nas? Pujdeme jinam. Jenomze existovat na danovych prazdninach nejde na veky. Globalni mobilita kapitalu za par desitek let, zdevastovala stredni tridu na bohatem severu. Velmi bohate staty Unie jako Kalifornie, Illinoi
Automaticky kráceno
dokonceni (Rene Bartosek | 24.02.10 16:04)
Globalni mobilita kapitalu za par desitek let, zdevastovala stredni tridu na bohatem severu. Velmi bohate staty Unie jako Kalifornie, Illinois jsou bankrot. Jinak receno lidickove nejsou schopni finacovat chod verejnych rozpoctu, na ktere jsou prisate korporace.
Laskavy: (xman | 24.02.10 17:10)
O tom, kdo je tady nula by se dalo polemizovat. Ja jsem financne zajisteny na dalsich 200 let (skoda, ze tak dlouho zit nebudu :D )
Tak a ted pukni zavisti, vsem okolo tebe by se ulevilo ;-)
Predpokladam, ze jsi pravidelny volic KSC ;-)
BTW (xman | 24.02.10 17:18)
U nas budou stavkovat dopravaci kvuli tomu, ze se jim zdani benefity. Je toto normalni? 99 % lidi ma zdanene vsechny prijmy a oni budou stavkovat? Tak kde to zijeme? Zajimalo by me, jak se bude nejaky odborar tvarit, kdyz prijde nejaky jeho pribuzny o zivot kvuli tomu, ze se k nemu treba nedostane vcas zachranka, protoze ta bude stat nekde v zacpe. Jak rikam: odborar = IQ tykve a takove veci nedokoaze domyslet.
Vsem odborarskym bossum jde vzdycky jenom o osobni vliv a politicky kapital, pokud to tem oveckam nedochazi, tak je to velmi velmi smutne.
Rene: (xman | 24.02.10 17:20)
Kalifornie krachuje predevsim kvuli svemu prestedremu socialnimu systemu. To nas ostatne ceka v cele Evrope - viz Portugalsko, Italie, Recko, Spanelsko, Lotyssko apod..
Zvonku to tak vyzerá? (Antiseptik | 24.02.10 19:15)
Jasně, měli ty lidi co přišli o práci díky posunutí výroby do levných zemí postřílet. Hezky se to svede na příliš štědré sociální zabezpečení, když se napřed lidi do něj hromadně naženou úbytkem pracovních příležitostí. Napadlo Vás někdy že pokud by práce, slušně placená práce byla, nikdo by sociální platbu nebral? Ale ne svedeme to na chudáky, ti nás všechny okradli, proto taky nic nemají.
Ja v Illinois ziju 10 let. (Rene Bartosek | 24.02.10 20:24)
Ale rad si poslechnu konkretni cisla, jakym ze to zpusobem zruinoval treba Chicago stedry socialni system. Kdyz ale kouknu na nektere polorozpadle ctvrti v Chicagu, tak zrejme mam bud tezkou ocni vadu nebo neco s tou socialni stedrosti moc nefachci.:D :D
K tem jistotam. (Rene Bartosek | 24.02.10 20:40)
Jistoty i financni souvisi se stabilitou, zakony, bezpecnost.. Dneska bych na nejake jistoty nevsadil zlamnou gresli v pritich 5-ti letech. Natozpak na 200 let. ;) Dale kolik privatnich subjektu ekonomicky existuje pri tech ruinujicich socialnich programech. Von Hayek pri svych kritickych poznamkach k vykonosti kapitalismu mluvil predevsim o krizi stability. Ta posedlost maximalni efektivitou spojena s o nebyvalou mobililtou kapitalu, zanechava za sebou rozvracenou spolecnost. Jenomze spolecnestvi lidi je skutecnou pricinou ekonomicke smeny a ne naopak. Plati vsak prima umera. Ropzvracena spolecnost, rozvracene ekonomicke vztahy. Akorat by me zajimalo, komu ta efektivni ekonomika bude prodavat sve sluzby a jine produkty? :D :D
Nadutec Xman je zajištěný na 200 let,ale hubou!!!!! (Laskavý | 24.02.10 21:03)
To je vidět, co si za éro!!!!!!!!!!!!!!
Laskavy (xman | 25.02.10 00:14)
nikdo nemuze za to, ze cely zivot dres bidu. Tobe nepomuze zadny rezim, jak za komaru, tak v kapitalismu budes proste jenom ubozak.
Xman tady už tě nikdo vážně nebere, tak odpal mezi svoje na Nezvědavce!!! (Laskavý | 25.02.10 01:50)
laskavy (xman | 25.02.10 10:42)
A kdo bere vazne tebe??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mam vic vykricniku tupce :)))
Xman bude potřeba tě co nejdříve "dezinfikovat"! (Laskavý | 25.02.10 11:36)
Tx jsi naprosto jasný škůdce diskuzí,jako Vangaurd,Vojta49. Proč tolik nenávidíš Zvědavce? A když jinak, tak kolik platěj?
Plati me BIS (xman | 25.02.10 12:55)
a mam za to 50 litru mesicne, tak si oni ceni diskusi na zvedavci :D :D :D Dneska zase perlis :)) A jak jsi prisel na to, ze nenavidim zvedavce? 1 z 10 clanku tady ujde, driv to bylo lepsi, nez se tu zaclo s propagaci komunismu. Ale nejvic me tu bavis ty s Montaznikem :) A ano, dezinfekce je potreba, je treba umlcet vsechny, kdo nejdou ve zvedavem stadu. Tak vy si predstavujete tu demokracii, no krasa :D
(xman | 25.02.10 12:57)
A nemel bys spis v rachote makat nez psat do zvedavce bludy? tvuj zamestnavatel z tebe musi mit radost
Do BIS by takovou stěnici nevzali!!!!!!!!!!!! (Laskavý | 26.02.10 00:00)
yntelygent promluvil (xman | 26.02.10 10:31)
Xman děláš v BIS na vrátnici a platí 50 000 měsíčně!!!! (Laskavý | 26.02.10 15:53)
Já vím, v Bohnicích zase měli vycházky. Já tám zavolám, aby tě nepouštěli k PC!!!!!!!!!!!!!!!!!
(xman | 26.02.10 20:04)
nadsazka... nedocvaklo?
Nedocvakl zámek v pavilonu 13 v Bohnicích a je zde Xman!!!! (Laskavý | 27.02.10 00:58)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
22.2.10
Afghánistán: V noci bylo při leteckém útoku NATO zabito v Afghánistánu dalších 33 civilistů.
Gen.McChrystal: "Jsme extrémně zarmouceni tragickou ztrátou nevinných životů" (Orwell stále žije)
Zdroj: http://www.japantoday.com/category/world/view/nato-air-strik...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
V tomto videu, (SP | 22.02.10 18:07)
v prvej časti, si môžete vypočuť odpoveď MV SR a Prezidenta SR, na otázku.A prečo podporujeme zabíjanie civilistov v Afganistane? Je to poučné.
http://www.tvina.sk/index.php?program=103&video=358
.. takze logicky .. (steve | 22.02.10 22:11)
.. z vyjadreni litosti generala jasne vyplyva, ze to je humanni general - tuduz NAS a SPRAVNY general. Lituje zivoty tech zahynuvsich - prestoze to byli urcite teroriste, muzahidi a dalibancy. A byli zakerne obleceni v civilu, aby generala zmatli. A urcite pouzivali "zive stity" ..
neporazitelná nicota (my.point, my (tečka) point (zavináč) seznam (tečka) cz | 23.02.10 05:16)
Rusové už odjeli a z USA zas přijeli.Začíná mi to připomínat privátní střelnici.A lidi? To víte bez dostatku terčů by to bylo moc fádní.Co na to říct?Blbost plodí ještě větší blbost,nebo jak se to jmenuje.
Oběti okupace (Marek TURZA | 23.02.10 09:39)
Dokonce i na ČT v událostech-komentářích uvedli, že od začátku okupace zemřelo na 25.000 civilistů (a to je co říct). Kdy se už konečně zastaví vraždění nevinných lidí v Afgánistánu !!!
Spřátelené armády (Karel z Čech | 23.02.10 10:50)
již výcvikové možnosti ostrých střeleb na živé cíle v Afganistánu skoro vyčerpaly, nájemní vrahové (zaměstnanci bezpečnostních agentur) se tam v uplynulých 10 letech také dostatečně procvičili. Teď již snad zbývá jen aby se nějaká cestovka ujala organizování loveckých zájezdů do Afganistánu. Mohl by to pro ní být dobrý job, protože zájemců o střílení dětí a civilistů se mezi ušlechtilými bohabojnými amerikanci i evropanci jistě pár najde.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
22.2.10
Německo: Lufthansa musela zrušit 3,200 letů, když její piloti vstoupili do stávky.
Zdroj: http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5268290,00.html
Klasifikace: ekonomika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
To je velmi zajímavá zpráva a je o přístupu a právu na stávku!!! (Laskavý | 22.02.10 22:11)
U nás když chtěli piloti stávkovat, byl z toho málem státní převrat a v Německu prostě úplně jednoduše řeknou, buď nám přidáte, nebo nebudeme létat a je vymalováno a myslím, že do čtvrtka se v Německu létat nebude. Nemyslím, že by snad měli němečtí piloti nízké platy, ale když vidí, jak si elity nacpávají břicha a na pilotech se najednou má šetřit, tak docela po právu řekli dost a šmytec!!! Když šetřit, tak především na těch, kteří tuto krizi zavinili - bankovní a burzovní mafie a jejich pohůnkové a zloději!!!! Těm se do dnes nestalo nic!!!! Plně schvaluji stávku v Německu, protože si myslím, že má racionální důvody!!!! Piloti nejsou nějací námezdní dělníci ve fabrice!!!!
.. ale to snad ..!? (steve | 22.02.10 22:27)
.. takze piloti stavkovat muzou, protoze jsou piloti. A namezdni delnik ve fabrice nemuze, protoze neni pilot? A co potom ten delnik muze ? Muze vzit treba tatovu flintu a vystrilet ty co muzou ?? To taky delnici nemuzou ?? Tak to maji ti namezdni delnici v te demokracii dobre !! A ze jsou na to taky patricne hrdi, no ne ??
stávka není kvůli platům (dub | 22.02.10 22:35)
ale proto, že chtějí rušit pracovní místa a převést je na společnosti s nižšími náklad
O pilotech jsem to myslel jinak (Laskavý | 22.02.10 23:42)
Vždy se říká, že stávkují nějaké nevzdělané "socky" z fabrik a najednou je vidět, že kardinální nespokojenost zasáhla i vysoko kvalifikované a nadprůměrně placené profese dopravních pilotů!!! To je nový posun. Ale vlnu protestů zažijeme daleko více na jaře,kdy se bude lámat chleba ohledně nezaměstnanosti a vysokého zadlužení, které masy pracujících nezavinili a nikdo si na jejich účet nebude mastit kapsy!!!! Až budou běhat zloději z bankovní mafie z USA v NY jenom v trenýrkách, protože jim všechno soud za jejich zlodějny zabavil, potom mohou chtít po masách pracujících,aby se uskrovňovali a předepisovat jim nové daně!!!!
předčasné ukončení stávky (my.point, my (tečka) point (zavináč) seznam (tečka) cz | 23.02.10 05:19)
jo jo tož to bohůšu dobře zrobils.Umějí počítat v té účtárně u lufťáků.Míň je leckdá víc.:-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
22.2.10
USA: Podle průzkumu prováděného CNN si 71 % Američanů myslí, že Írán má jaderné zbraně. Přes 60 % se přimlouvá za ekonomické a diplomatické sankce a 25 % požaduje okamžitý vojenský zásah.
Zdroj: http://www.informationclearinghouse.info/article24819.htm
Klasifikace: politika
Komentáře
Jj, Američané (Sam Ting Wong | 22.02.10 16:01)
71% procent Američanů má mozek zarostlý tukem z hamburgerů.
71 procent američanů (Antiseptik | 22.02.10 17:02)
si taky myslí že v Kanadě bydlíme v iglů.
.. v jednote je sila !! (steve | 22.02.10 20:49)
.. to jsem zklamany .. (steve | 22.02.10 20:58)
.. predpokladal jsem, ze to bude kolem 108%. Vzhledem k intenzite medii v posledni dobe. Ja si to myslim taky ( nic jineho mi nezbyva ) a myslim si to 3 krat. A jenom 71% to dava v "globale" ?? Nekteri americti obcane se zapomneli vyjadrit. Pod 108% to nepujde !! Uvidime za tyden.
Irán plní všechny požadavky MAEE a tak si mohou v USA trhnout nohou!!!! (Laskavý | 22.02.10 22:17)
Už zase bubnují všechna média ,jako před válkou v Iráku a Afganistánu!!!! Také proto se dnes této době místo demokracie, říká mediokracie!!!!! Když budete stokrát denně lhát po hodně dlouhou dobu, tak ovčanům "vykecáte" takovou díru do hlavy, že budou souhlasit se vším!!!! To je přesně případ USA!!!!!
(vodnik007 | 22.02.10 23:56)
A Sara Palinova vidi z vokna az na Rusko!
Hmm, (Rene Bartosek | 23.02.10 02:50)
Kolik ma ten barak Palinove pater? :D ;)
Sara Palinova a Rusko .. (steve | 23.02.10 03:05)
.. Palinova by mohla videt na Rusko z okna, sice se za tech par let uz i naucila co to je Afrika, ale to by ji museli natocit smerem na Rusko .. - ve skutecnosti je to jenom dalsi politicka kurvicka, kterou vytahli na svetlo bozi a vyrobili z ni dalsiho potencionalniho "vudce za svobodu". Zacina byt pres media silne popularizovana - tu ve skole s detmi, tam ve skolce s batolaty, onde s dojatymi duchodci, s vojacky na dovolene ... klasicka "dojarna" pro jiskrivy americky mozecek. Takze bude "zvolena" a bude pracovat pro Lepsi Svet ..
.. a po zuby ozbrojeny americky narod si pro svoji svobodu a uspokojeni udela nedelni odpoledne prochazkou po nejblizsim Wall-martu. Miminu v kocarku pripichnou plechovou placku "Vote Palin" a hajdy domu. Tatik si otevre sracku v piksli Buddweiser, mamina si nalepi antichlupate naplasti na frndu, skubne .. a svetlo na konci tunelu bude jasnejsi!!
Propaganda a Idioti (nabhoth, denabhoth (zavináč) yahoo (tečka) com | 23.02.10 06:56)
da sa tomu aj porozumiet takto:
bud ma amerika 70% ludi uplne zmanipulovanych
ale je 70% americkeho obyvatelstva banda idiotov.
pravda bude asi niekde v strede 35% je uplne zmagorenych a 35% je rodenych debilov
hura hura sloboda
(vodnik007 | 24.02.10 17:32)
A Sara Palinova vidi z vokna az na Rusko!
Propaganda a Idioti (vodnik007 | 24.02.10 17:39)
Palin byla podstrcena aby se ukazalo kolik lidi nemysli hlavou.
35% je uplne zmagorenych a 35% je rodenych debilov
vypada jako spravny odhad. Uvidime v 2012.
Nevim proc se zde opakoval muj kometar o vyhledu na Rusko. Jakysi internetovy glitsch?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
21.2.10
Česká republika: Mezi politiky blízkými exprezidentu Václavu Havlovi a několika lékaři, proběhla dle jejich osobní korespondence v minulém roce, vážná debata o způsobech zbavení prezidenta republiky Václava Klause způsobilosti vykonávat svůj úřad.
Prezident měl být prohlášen za psychicky nemocného a v jeho zájmu mu měla být odňata možnost činnosti politických rozhodnutí ve své funkci. I to bylo plánem několika lékařů a politiků, jak v České Republice zajistit podpis Lisabonské smlouvy.
Zdroj: http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/intriky-lekaru-kla...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a olfess
Komentáře
Psychiatrie (Sam Ting Wong | 22.02.10 16:13)
je velice zajímavá "věda". Obávám se, že na světě neexistuje člověk, kterého by psychiatr nedokázal diagnostikovat jako duševně nemocného.
Apríl? (Andrew Siddur | 22.02.10 16:37)
Zase docela zajímavé téma, a zase pan A. B. Bartoš.
Nicméně i přes vědomí, co dokáží někteří všehoschopní nadšení proevropští, proUSraelští a prokonzumní hujeři, se mi tenhle článek zdá přitažený za vlasy.
Pokud ho opravdu psal p. Bartoš, zřejmě by měl dobudoucna více zvažovat, co napíše (a jak to napíše), protože výsledným výtvorem pak může krutě zrelativizovat některé dřívější, poměrně nestádní a dobré články.
Pokud je ale v článku 99% pravdy, pak zůstávám stát s otevřenou pusou.
Video (in-ocean | 23.02.10 01:03)
Ahoj Same. Podivej se na tohodle borce co rekl, kdyz mu chteli dat policii narizene psycho vysetreni. :)
Video (in-ocean | 23.02.10 01:04)
:) zapomel jsem. Tady je.
http://www.youtube.com/user/CitizenZTV#p/c/805756F7B07683C8/0/C6B7s9kF7R0
Video (Sam Ting Wong | 24.02.10 10:41)
Kouknul jsem, ale je mu špatně rozumět a navíc se lidi začnou smát zrovna v tom nejdůležitějším bodě :-(
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
20.2.10
Česká republika: Chadima dokáže dobře formulovat a říká jasně a nahlas, co všichni cítíme: " Hlavně jsem šokován, kolik je tady bojovníků proti komunismu, škoda že jich tady nebylo tolik v 70. letech, to by ten komunismus dlouho nevydržel. Zase se vytvořila nová vládní idea a ekonomická doktrína – a neexistuje žádná jiná" říká Chadima.
"Přijde mi to teď jako bolševizmus naruby. Fakt je, že nejsou tak hloupí jako bolševici, nechají alespoň lidi jezdit ven, nechávají trochu větší svobodu. Ale jsem přesvědčen, že kdyby je někdo doopravdy ohrozil u moci, tak ho zlikvidují stejně nemilosrdně jako bolševici."
Je to naopak, mám ten dojem, při té privatizaci bylo zprivatizováno všechno, včetně policistů a soudů, a ti slouží svým vlastníkům! A za všechno může lidská chamtivost a zloba, které byl dán nebývalý prostor a moc nad vším. Ideologie je nahrazena patologickou "konzumní" závislostí a míra úspěšnosti je mírou peněz, za každou cenu!
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/video/?id=293856
Klasifikace: politika,ekonomika
Zprávu vložil/a Laskavý
20.2.10
Neurčeno: Citigroup oznámila zákazníkům, že může blokovat výběr peněz z účtů, až po dobu 7 dní. Od prvního dubna "si vyhrazuje právo požadovat informace o plánovaném výběru 7 dní předem".
Zdroj: http://www.businessinsider.com/citigroup-warns-customers-it-...
Klasifikace: ekonomika,finance
Zprávu vložil/a dub
20.2.10
Ukrajina: Premiérka Timošenková stáhla svoji žalobu ohledně výsledků prezidentských voleb. Uvedla, že soud odmítá nalézt pravdu, a tedy svoji žalobu stahuje.
Zdroj: http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5268836,00.html
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
výborně (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 21.02.10 18:55)
Uvědomila si, že by svojí tvrdohlavostí škodila nejen Ukrajincům, ale i sobě.
To musí Soros skřípat zuby vzteky,kolik milionů $ nacpal do oranžové revoluce!!! (Laskavý | 21.02.10 22:48)
UKrajina musí ujít ještě dlouhou cestu, než se dostane do rovnovážné situace a z osidel proradných podněcovatelů "revolucí"!!! Lidé na Ukrajině nejsou hlupáci a prokoukli nekalé rejdy Sorose a jiných "oranžových" sionistických "lidumilů"!!!!
Timošenková (Sam Ting Wong | 24.02.10 10:42)
by teď mohla udělat něco nepolitického, třeba nafotit nějakou kolekci pro Playboy ;-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
19.2.10
Čína: V reakci na přijetí dalajlámy americkým prezidentem si Čína předvolala amerického velvyslance a vyjádřila "silnou nespokojenost a rozhodné odmítnutí" tohoto kroku.
Zdroj: http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a dub
Komentáře
Horší bude, až si předvolá někoho z FEDU a řekne, tak a dluhy se budou platit!!!! Dále nepůjčujem!!! (Laskavý | 19.02.10 16:58)
nemusí (dub | 19.02.10 18:06)
si z fedu předvolávat nikho:-)
stačí sledovat vývoj aukcí amerických bondů a všímat si též, jestli čína níhodou neprodává...
(Datel | 19.02.10 19:39)
Cina se zbavuje US$. Behem mesice to bylo neco pres 34 miliard.
Nerad vam kazim radost hosi, (xman | 19.02.10 23:25)
ale pokud by Cina zruinovala USA, prisla by o nejvetsi odbytiste svych vyrobku. A jak znamo, jenom sebevrazi pod sebou rezou vetev ;-) Takze Cina bude pujcovat dal, protoze proste MUSI ;-)
Jinak vam mozna unikla tato zprava: (xman | 19.02.10 23:26)
http://finweb.ihned.cz/c1-40585160-cina-uz-neni-ne...
nebyl bych si tak jist, že musí (dub | 19.02.10 23:35)
obzvláště když se člověk podívá na vztahy číny s dalšími zeměmi a její snahu ve velkém stimulovat vnitřní trh. a více než miliardový trh je oproti 300m američanů dosti o něčem jiném. a rusů, peršanů, jihoameričanů a jihoasiatů taky není zrovna málo...
a nikdo nic nemusí :-)
Jednotlivým státům americké Unie chybí bilion dolarů na důchody a další výdaje (Laskavý | 20.02.10 01:07)
Mnoho států Unie již delší dobu čelí obrovským rozpočtovým deficitům. Podle včera zveřejněné zprávy Pew Center jim teď navíc hrozí další zátěž: V minulosti totiž přislíbily svým zaměstnancům vysoké důchody a další výhody spojené s penzí, aniž by si na tyto budoucí výdaje ukládaly dostatečné prostředky stranou. Systém státních penzí se tak řítí vstříc krizi - pokud už tato krize ve skutečnosti nezačala.
Padesát států na sebe vzalo dlouhodobé závazky v hodnotě 3,3 bilionu dolarů za penze, zdravotní péči, atd. Takřka třetinu těchto mandatorních výdajů však díky krizi nemají z čeho pokrýt.
http://blisty.cz/2010/2/19/art51310.html
(Datel | 20.02.10 05:38)
Nerad bych vam kazil radost.ale USA, nejvetsi mocnost kapitalismu a musi si pujcovat od socialisticke Ciny a ta uz ma $ plnou prdel, tak se jich zbavuje.
Před 20 lety (Karel z Čech | 20.02.10 12:58)
USA finančně zruinovaly SSSR, teď Čína finančně ruinuje USA. To, že Čína ani japonsko nechtějí na krachu USA příliž prodělat a proto prodávají americké vládní dluhopisy americkým vazalům, je jen pochopitelné. Nakoupil by i Tupohlav, kdyby byl ještě u moci.
Tady se zase (xman | 20.02.10 14:59)
vyrojilo ekonomických expertů z učňáku :D Už mi tu chybí jenom Montaznik se svymi teoriemi o biopalivech :))
koľko predať? (Kyklop | 20.02.10 16:45)
Aké množstvo US dlhopisov by musela Čina hodiť naraz na trh, aby tým definitívne podrazila dolár?
Napadá ma totiž možný čínsky plán - postupne sa zbaviť toľkých amerických dlhopisov, koľkých sa dá bez ohrozenia ich obchodnej ceny a potom ich použiť ako ekonomickú zbraň a hromadným zaplavením trhu ich definitívne potopiť.
existuje (dub | 20.02.10 17:15)
i jiná taktika. spousta rozvojových zemí má dolarové dluhy a suroviny.
není nic jednoduššího, než se s nima domluvit, dolarové dluhy zaplatit dolarovými pohledávkami (čímž se eliminuje jak riziko poklesu ceny aktiv, tak FX ztráta) a nechat si to splácet reálným zbožím...
A co takhle Xmane, vrať se mezi svoje zrůdičky na Nezvědavce! (Laskavý | 20.02.10 19:51)
Tam tě potřebují více! Tady jenom se svými provokacemi zacláníš,nikdo tě stejně nebere vážně!
Mikin,Leho, to je tvoje krevní skupina.
Pro (ne)laskavého montážníka (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 21.02.10 00:43)
A co kdybyste si tu svou ubohou nenávist sbalil Vy? A odkráčel si ji vylévat někam jinam? Racionální poznámky pana Xmana čtu o mnoho raději, než Vaše neustálé vzteklé osobní útoky.
Xmanovi a vojtovi (pje | 21.02.10 11:27)
Nejsem si jist, zda máte k čemukoli co říci. Zvláště PanX dokazuje, že práce s informacemi mu působí jisté těžkosti. Proč se vy, Vojto, navážíte do laskavého, který na rozdíl od xmana uvádí ověřitelné informace a ne dojmy a právě za to jej kritizuje, to víte snad jedině vy. Nu což, na skutečnosti, že USD je v globální ekonomice poněkud více než je třeba a že pohledávky v USD jsou stále rychleji konvertovány do reálných aktiv, nic nezmění ani dojmy a osobní invektivy...
Nechte je být, oni mají vztek, že Zvědavec funguje,takže budou jakýmkoliv způsobem škodit a otravova (Laskavý | 21.02.10 19:31)
Tyhle klony lehomikina jsou nezničitelné "viry" a kazisvěti všech diskuzí na Zvědavci!!! Zde se snažíme najít nějaké objektivnější zprávy, nepodléhat té "špíně" lží, které na nás lejou všechna oficiální prodejná média a těmhle pohůnkům, jako xman a Vojta49 to vadí a tak budou škodit a pořád někoho nasírat, do někoho se navážet!!! To je jejich program a účel setrvávání na Zvědavci!!!!!
To je jejich program a účel setrvávání na Zvědavci!!!!! (steve | 21.02.10 22:19)
.. a honorovany.
ano, veskerou kritiku je treba umlcet (xman | 22.02.10 19:04)
a nejakou konspiracni teorii "uzemnit" sveho protivnika. Mozna vam to nedochazi, ale chovate se uplne stejne jako ti, proti kterym tady neustale brojite. Drive se dalo na zvedavci i smysluplne diskutovat, od te doby, co se tu cenzuruje jak v rudem pravu to jde od desiti k peti. A z tech clanku oslavujicich komunismus je mi na bliti. od editora, ktery jeste nedavno prohlasoval, jaky je pravicovy liberal, je tento pristup ponekud zvlastni. Kde je nejaka objektivita a vyvazenost? Mimochodem, kdybyste ten cas, ktery mrhate fnukanim na diskusich investovali do sveho vzdelani nebo treba podnikani, udelali byste rozhodne lip ;-)
Tak především odtáhni do hajzlíčku Xmane,protože informace,co sem bleješ,si mohu najít na IDNES,nebo (Laskavý | 22.02.10 21:39)
A nepotřebuji k tomu Zvědavce a notorického "nasírače" a popichovatele Xmana!!!!!!!!!!!!
Proč sem lezeš, když se máme jít vzdělávat a ty se vlastně s námi málo vzdělanými, zahazuješ!!!! Proč tolik dojemné péče o naše duše? Kolik ti platí za rozvracení diskuzí na Zvědavci? Nebo to máš jako stranický úkol!!!! Zalez někam do kanálu a zaklop za sebou víko, to uděláš největší službu všem, zde diskutujícím a oni už nemusí konzumovat tvoje oficiální bláboly.Zvědavec je cenzurován, protože se musí před takovými elementy, jako si ty, bránit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano, (xman | 23.02.10 00:00)
kdyz dojdou argumenty, prijdou na radu vykricnicky a nadavky, jak ubohe. A rad ti odpovim, proc tady chodim: Naramne se tu bavim :-)) Nebyt tebe a toho druheho dusevniho mrzaka Montaznika, vubec bych se tu neukazal ;-)
A nechapu, proc by me mel nekdo platit, ten vas stihomam uz vam fakt leze na mozek, musi to byt hrozny zivot videt za vsim konspirace.. Ze zvedavce se stalo doupe frustratu :))
Xman, ty jsi žádné argumenty nepředložil, (Laskavý | 23.02.10 01:09)
sám jsi ekonomický expert z učňáku , který jenom lže a provokuje!!!!
čína se snaží probudit vlastní trh (my.point, my (tečka) point (zavináč) seznam (tečka) cz | 23.02.10 05:00)
Pánové čína právě kvůli nestabilitě dolaru probouzí vlastní trh,masivně leje peníze do vlastních řad - úvěry ve všech formách.Dokonce i PPF se usadila na spotřebitelském trhu v číně.Pánové,ve chvíli kdy bude dostatek dolarových rezerv v číně investováno tak to čína zabalí a pošle USA do hajan.Jen nevím co mají za lubem japonci když sbírají ty papírky USD.Snad syndrom z války aby si koupili celou ameriku,anebo odvetou za válku pak pošlou USA k ledu? Netuším.Ještě mě napadá že japonci hodlají expandovat teritoriálně.A jako čína si pronajímá části afriky tak japonci si koupí polovinu USA.Nicméně stále bude nutná čínsko-japonská kooperace.A my se můžeme jen kookat jak se dělá geopolitika.
Laskavy, (xman | 23.02.10 14:22)
na tebe uz nema cenu reagovat, to je hazeni perel svinim. Radeji se ani neptam na tve dosazene vzdelani, stejne bys lhal. A nezapomen za svuj prispevek napsat minimalne 10 vykricniku, urcite to tvemu posramocenemu egu pomuze.
Xman tady už tě nikdo vážně nebere, tak odpal mezi svoje na Nezvědavce!!! (Laskavý | 23.02.10 16:52)
nezvedavce nectu, (xman | 23.02.10 17:30)
mel bych? Opet jsi projevil bolsevicke mysleni - kdo nema stejny nazor jako zvedave stado musi odpalit. Pekne jsi se odkopal ;-)
BTW: (xman | 23.02.10 17:30)
Jenom 3 vykricniky, neni to malo?
Xman, rád bych ti okopal, ale hlavičku!!!! (Laskavý | 26.02.10 15:54)
(xman | 26.02.10 20:06)
dutoleb, ktery ma potrebu si svoji frustraci vybit na druhych. Radsi mlc, nebo se prozradis. Ale klidne si s tebou dam sraz, navrhni kdy a kde.
Dej si sraz se svými s Nezvědavce!!!!! (Laskavý | 27.02.10 00:59)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.