Vydavatel: Vladimír Stwora (Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, můžete použít zabezpečený formulář [pozor, moje odpověď už šifrována nebude], nebo, pokud máte nainstalováno PGP, můžete si stáhnout
můj PGP klíč.)
Japonsko: V Japonsku se objevil nový trend: podprsenky pro chlapy. Začali je prodávat v jednom japonském internetovém obchodě a zboží okamžitě našlo své zákazníky. Zatím je dělají ve třech barvách a nabídka nestačí pokrývat poptávku.
.... (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 28.02.09 07:32)
Teraz to je oficiálne, naša civilizácia rachne. Dôvodov je mnoho, či to prežijeme to je otázka, pretože bude to hlasné.
Pánové, ještě začněte menstruovat (Filla | 28.02.09 10:06)
a nakonec si s váma my ženy ty úlohy úplně prohodíme. Jsem pro kdejakou pitominku, ale tohle je na mě nějak moc. I když - není to asi o nic míň revoluční, než když ženy začaly nosit kalhoty. Průkopnice nošení dámských kalhot to měly taky těžké.
Muhehe (Sam Ting Wong | 28.02.09 10:56)
Hlavně ta růžová, ta je určitě pro pořádný chlapáky :-D nebo snad chlapášky?
Hmm, prophodime? (Rene Bartosek | 28.02.09 22:53)
To jako, ze my budeme rodit decka a vy pujdete treba farat na sachtu. To havirnu by mozna dala chana s rylou, ale to nebudou typicke predstavitelky feminismu.Nevim nejak na rozeni deti nemam figuru, v zadnem pripade se nebojim, ze bych si ji zkazil. To ani nejde, uz si pomalu musim davat pozor na greenpeace, kdyz vlezu do more. Ale oblict si podprdu, tak nasr...:D :D
(crystalwind | 01.03.09 15:45)
no určite to je viac "revolučné" ako nosenie nohavíc ženami, pretože tie nohavice sú v mnohých ohľadoch praktickejšie a opodstatnenejšie ako napríklad sukne, hlavne v chladnejšom počasí.
Takže ja tu nič podobné nevidím. Toto je proste zvrátenosť.
pro crystalwind (Filla | 02.03.09 09:35)
no, můžu vás ujistit, že když se na začátku obejvily první ženy v kalhotech, bylo to pozdvižení. Ještě u nás za první republiky když si dáma vzala tepláky, starší generace z toho mohla mít psotník :) Jinak ty pánský podprdy - hrůza! Na tom se samozřejmě shodujeme.
Feministky (mt-svk | 02.03.09 19:50)
by si mohli ísť vyskúšať prácu v bani, za obrábacím strojom a podobne, určite by im to prospelo ;).
Tí muži(?) musia byť buď hhomosexuáli alebo transvestiti, prípadne mať inú sexuálnu úchylku, inak si to neviem vysvetliť.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Irák: Jak v neděli oznámil podtajemník iráckého ministerstva zahraničí Abd al-Karím Hášim, chystá se irácký premiér Núrí al-Málikí na svou první návštěvu Moskvy, kde má jednat se svým protějškem Vladimírem Putinem. K cestě, která bude reakcí na pozvání z října minulého roku, dojde pravděpodobně v první polovině dubna.
V lednu vyzval Málikí ruské ropné společnosti k investicím v Iráku, který se chystá otevřít své ropné bohatství zahraničním firmám: „Přítomnost ruských společností v Iráku je velmi důležitá a proto tyto společnosti vyzýváme, aby se podílely na stavebních projektech a na rekonstrukci. Irácká vláda poskytne ochranu a nezbytné zařízení pro práci ruských společností v Iráku, především pro ropné společnosti.“
Koncem minulého roku Irák oznámil zahájení nového mezinárodního tendru pro rozvoj jedenácti ropných a plynových polí ve snaze o zvýšení klesající ropné produkce.
Putin prohlásil, že Rusko má zájem, aby jeho společnosti získaly kontrakt na průzkum ropného pole Qurna a na znovuvybudování ropovodu z Iráku přes Sýrii do Středozemí.
Málikí bude druhým iráckým premiérem, který v období od r. 2003 navštíví Rusko; prvním byl Ijjád Alláwí v prosinci 2004.
Francie a Německo, které spolu s Ruskem patřily k odpůrcům invaze, rovněž v posledních týdnech zaujaly vstřícnější přístup k Iráku. Prezident Sarkozy do Bagdádu přiletěl 10. února, o týden později jej následoval německý ministr zahraničí Frank-Walter Steinmeier.
Česká republika: V Chomutově začali exekutoři kasírovat dlužníky přímo u okénka, kde si chodili pro sociální dávky. Pochopitelně v novinách neřekli, o jaké dlužníky se jednalo.
Dnes tam neočekávaně přijela mluvčí ministra pro lidská práva Lejla Abbasová. Prý prozkoumat, jestli se tam neporušují "lidská práva". Schůzka v kanceláři primátorky nebyla podle mluvčího chomutovské radnice domluvená. "Lejla Abbasová v podstatě vtrhla do kanceláře primátorky," popsal setkání mluvčí. Krásně opálená Lejla (typicky české jméno) to popírá a tvrdí, že volala půl hodiny předem.
Na exekutory byl také vyvíjen tlak i z ministerstva spravedlnosti, což mělo za následek přerušení této praxe až do počátku příštího měsíce.
Nevěděl jsem, že máme ministerstvo pro lidská práva. Jen teď tomu nerozumím. Lidé mají právo na to, aby z jejich daní nebyli financováni vyžírkové. Ale vyžírkové také spadají do kategorie "lidí", takže i oni mají právo parazitovat a neplatit. Čí práva bude bude slečna / paní Lejla hájit?
tý wle (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 23.02.09 21:50)
děte někam s tímhle laciným cikánobijstvím
copak nechápete že vyvolávání těchhle pseudosporů je voda na mlýn židům?
navíc chování těch exekutorů hraničí se státní zvůlí at jim ty dávky stát necpe vůbec mě to nezajímá
To nejsou pseudspory, to jsou velmi skutečné spory. Jinak exekutory samozřejmě v lásce nemám, četl jsem hororové příběhy o jejich zvůlí. Bohužel tam, kde skutečně překračovali všechny normy, nebylo po milé Lejle ani památky. Proč?
Typicky ceske jmeno (satai | 24.02.09 09:14)
Neni tohle klasicka podpasovka? (IMO ma radnice pravdu, ale tohle je klasicky podraz. Naprosto stejny jako trebas napsat "pan Stwora, emigrant s typicky ceskym jmenem a zajimavou minulosti". Clovek ma v dane otazce bud pravdu nebo ne, ale jmeno s tim nema nic spolecneho)
2 Aristokrat (hestroy | 24.02.09 11:33)
Víte pane, vás to možná nezajímá, kam se ztrácí naše daně. Ale mě docela ano. Nepřizpůsobiví občané dluží městu Chomutov 240 000 000 Kč. Pro vás je to možná zanedbatelná částka, pro mě ne. Rád bych, by se mé peníze neztrácely ve výherních automatech a v kapsách cikánských lichvářů.
Takže abych to shrnul. Vám je to celé šumák, nechcete se tím zabývat a rád šáhnete do šrajtofle, abyste živil parazity. Kdyby byl každý jako vy, kam by to asi celé dospělo?
Dokud se nezačne dodržovat, že práva a povinnosti platí pro každého, problémy s cikány se budou prohlubovat a třeba i vy jednou pochopíte, že váš okázalý nezájem o tuto problematiku byl dost krátkozraký.
Tím netvrdím, že by cikáni stáli stát víc peněz, než naši bolševičtí politici.
2 Satai (hestroy | 24.02.09 11:37)
Pan Stwora není státním úředníkem a bývalou modelkou, která se angažuje v Africe. Zkuste někdy napsat nějakou krátkou zprávu vy. Kritizovat umí každý ...
Satai (satai | 24.02.09 12:01)
A tim, ze je Lejla Abbasova statni urednik, tak si zaslouzi podpasovky? Ja s jejim postojem nesouhlasim, ale to opravdu nevidim jako duvod k tomu zacit resit jeji puvod, barvu pleti, jmeno, uces nebo velikost poprsi.
Jak souvisi ma kritika s tim, kolik zpravicek jsem napsal? (Mimochodem, pred nejakym casem napsal, na ruzna mista, trebas na roota). Bud je mam pravdu nebo ne. Navic, jak uz rikal K. H. Borovsky - na to, abych poznal spatne usite boty nepotrebuji byt svec.
V tomhle se sataiem souhlasim (Pavel -Čert- Němec | 24.02.09 12:44)
Osobni utok tohoto stylu mi prijde naprosto zbytecny a pod uroven. L.A. je pouze tiskova mluvci, neni ani ministr ani jeho namestek. Je placena aby papouskovala oficialni linii, ne aby ji vytvarela. Kydat hnuj na nastrcenou figurku jen kvuli tomu, ze neni ciste arijske rasy a nezminit slovem odkud vitr vane je prinejmensim hloupe...
pánové (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 24.02.09 15:34)
vy se tady navážíte do lejly bacha na to
co když má něco společnýho s mahmudem abbásem:-P
hestroy (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 24.02.09 15:38)
ano vůbec mě to nezajímá at se stará ten kdo se starat má a může to jest český stát
já si udržuji odstup protože je mi jasné že tohle je židovská metoda je rozesračkovávat společnost
já jim na to s odpuštěním seru nenechám se vyprovokovat
Přehlížíme to nejdůležitější (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 24.02.09 16:54)
Těch 300 tisíc nepřizpůsobivých stojí ročně český rozpočet několik desítek miliard korun. Ministr dopravy pláče, že letos nemá peníze na stavbu dálnic. Stačilo by prý 11 miliard. Mě se to jeví tak, že nám tato (vesměs slovensky hovořící) menšina projídá dálnice. Co kdyby je za to, že ji živíme, stavěla?
to holoVojtos49 (google | 24.02.09 17:25)
"Mě se to jeví tak, že nám tato (vesměs slovensky hovořící) menšina projídá dálnice. "
vy mozgovy titan, holoVojtos49, chcel by som vas len upozornit, ze ta mensina vie po slovensky este horsie, ako vam ide myslenie. tych par, ktori skutocne vedia po slovensky, ti nikomu nevadia.
musite si uvedomit (aj ked viem, ze to je odvazne od vas nieco take pozadovat), ze
a) cigani nepochadzaju zo Slovenska, ale z Indie. aj na Slovensko odniekal priliezli, tak ako priliezli do Ciech.
b) vela ciganov sa rozhodlo odstahovat do Ciech a tam parazitovat, pod vplyvom antislovenskej propagandy, ktoru vyvinuli ceske media po rozdeleni Ceskoslovenska a prorokovali nam rychly hospodarsky kolaps a biedu. prvy kto to "spravne" pochopil, ako vzdy, boli pochopitelne cigani, ktori uverili na medialny Titanic a isli "za lepsim". proste ste zaplatili za klamanie a neprajnost tymto sposobom.
ako sa vravi: "bozie mlyny melu bla, bla, bla....."
vojto (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 24.02.09 18:04)
když je na transportéry, prachy pro šaškašviliho apod tak je i na cikány
to nezmar Vojta (mtk | 24.02.09 21:19)
Já bych řekl, že daleko nejvíc dálnic nám prožrali bankéři, jejichž zisky jsou "soukromé" a ztráty "veřejné". Cikáni jsou malé ryby, ačkoliv právě dnes mojí babičce jeden malý zasr... černý parchant (pro zloděje jiný termín nemám) ukradl kolo přímo před obchodním domem (zásadní chyba byla, že kolo nebylo zamknuté, snad se milá bába poučí). (patrně) matka toho malého grázla (jistě k tomuto účelu výborně "vychovaného") dělala v obchodě "kouřovou clonu", jak jsem se dozvěděl. Naštěstí víme, kde je v našem městě vyhlášené ghetto, tak si "stará mama" neohroženě pro kolo došla - a našla. Bylo jí místními přičmoudlými obyvateli sděleno, že to kolo je tu už "3 dny". hhhhhhhhhhh :))) A bude hůř; v Brně zase řadili cikáni, když se rvali mezi sebou - policejní zásah i se psy. Až tento náš výkvět společnosti, tolik podporovaný židovskými organizacemi (a jinou mafií), přijde o svých 10 mld. ročně, bude to tu jak v Řecku, ani n
Automaticky kráceno
dok. (mtk | 24.02.09 21:20)
ani nepotřebujeme muslimy...
pochybnosti (Stan.K | 25.02.09 09:29)
pochybuji o tom zda se někdy podaří začít řešit problém s romským etnikem,pochYbuji,že někdo zná recept na letitý problém,pochybuji,že odborníci ala Čunek,Kocáb,Primátorka Chomutova,Primátor Ústí n.L.adalší armáda inteligentních má chuť/možnosti?/skutečně něco vyřešit.Sám žiji v tomto regionu českého severu řadu let a netroufl bych si ani v tézích"lidských práv" ani v jiných řešit tento problém.Tím se nechci v žádném případě pasovat na odborníka-pouze pozorovatel.Myslím,že s tímto "vládním týmem", zákonným uspořádáním státu,přístupem Evropy k Lidským právům je to nemožné/ani není snad zájem-aby bylo "co řešit"/JAKO.Bohužel je to smutné a nic na tom nezmění to jestli to vedou jakékoliv národnostní skupiny.
Stanislav
podívejte (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 25.02.09 11:36)
já jsem přesvědčen že ano
pokud bude český stát chtít to řešit tak to vhodným způsobem vyřešit lze byla by to ale záležitost několika desetiletí protože se z toho stal problém "mezigenerační"
PS:tím vhodným způsobem samozřejmě nemyslím pozitivní diskriminaci apod
To Aristokrat (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 26.02.09 20:36)
Add. Váš první příspěvek. To, že hážete všechny židy do jednoho pytle je zase vodou na mlýn těm skutečně mocným vyvoleným, které nazýváme sionisty ;)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Irák: V červnu 1981 zasáhly izraelské válečné letouny při překvapivém útoku označeném jako Operace Opera irácký jaderný reaktor v Osiraku u Bagdádu. Irák nyní zvažuje způsob, jak donutit Izrael k zaplacení reparací za tento nálet. Podle zprávy iráckého deníku Al-Sabáh pracují členové iráckého parlamentu na usnesení, kterým by po Tel Avivu požadovali vyplacení miliardových reparací. Opírají se přitom o rezoluci Rady bezpečnosti OSN č. 487, která izraelskou akci odsoudila. V čele této snahy stojí poslanec za šíitskou Jednotnou iráckou alianci (UIA) Muhammad Nadží Muhammad.
Izrael svého času tvrdil, že operace pomohla zabránit Saddámu Husajnovi v použití jaderných zbraní. Po náletu však RB OSN oznámila, že Mezinárodní agentura pro atomovou energii (IAEA) potvrdila, že její dohled byl v Iráku „dostatečně uplatněn“. Také rezoluce OSN naléhavě vyzvala Izrael, aby podřídil svá nukleární zařízení dohledu IAEA. Tel Aviv, o němž se všeobecně ví, že má jako jediná jaderná mocnost na Blízkém východě k dispozici asi 200 - 300 jaderných hlavic, odmítl.
Iráčtí poslanci prohlašují, že jim v žádném případě nejde o obhajobu bývalého Saddámova režimu. Zatím však parlament o věci nerozhodl.
USA: BEJRÚT – Bývalý americký ministr spravedlnosti Ramsey Clark obvinil Izrael, že vedl proti pásmu Gazy vyhlazovací válku a zabíjel bez jakéhokoli rozlišování ženy, děti i staré lidi.
V rozhovoru pro libanonský týdeník Al-Kifá al-Arabí vyzval ke zdokumentování izraelských válečných zločinů a k postavení izraelských válečných zločinců před mezinárodní soud.
Dodal, že také Spojené státy by měly stanout před soudem za válečné zločiny spáchané ve Vietnamu, na Kubě, v Nikaragui, Iráku, Palestině a Libanonu a za zločiny proti lidskosti.
Dohodu podepsanou mezi bývalou americkou ministryní zahraničí Condoleezzou Riceovou a izraelskou ministryní zahraničí Cipi Livniovou o boji proti pašování zbraní do Gazy označil za „nelegální“ a dodal, že právě Izrael by měl být tím, komu bude zakázáno získávat zbraně.
Že by přece jen nějaká mírná změna? (Karel z Čech | 24.02.09 23:52)
Na špičkové zpravodajské místo ve vládě prezidenta USA Baracka Obamy bude jmenován bývalý americký velvyslanec v Saúdské Arábii Chas W. Freeman Jr., považovaný za ostrého kritika Izraele.
„Americké ztotožnění s izraelskou politickou se stalo naprostým. Ti v regionu a mimo něj, kdo nenávidí izraelské chování, což jsou možno říci všichni, nyní přirozeně rozšiřují svoji nenávist na Američany. Výsledkem je zevšeobecnění antiamerikanismu, legitimizace radikálního islamismu a poskytování podpory Íránu mezi sunitskými i šíitskými Araby. Izrael se své strany již neusiluje o mír s Palestinci; namísto toho je chce zpacifikovat.
http://eretz.cz/content/view/8090/41/
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Ano, je to tak. Lisabonská smlouva byla 18.2.2009 schválena poslaneckou sněmovnou. Ruku pro ní zvedl Topolánek a nejvíce se hlásil Bursík. Vzhledem k tomu, že LS dělá z našeho státu oficiálně druhořadou kolonii bez jakýchkoliv možností ovlivňovat její politiku, měli bychom si zapamatovat jména lidí, kteří hlasovali pro. Kromě všech poslanců ČSSD zvedlo ruku také 33 poslanců ODS. Zelení, jak je jejich zvykem, také hlasovali proti zájmům státu. O KDU-ČSL je škoda mluvit. Komunisté hlasovali proti.
Na hlasování senátu si musíme počkat, prezident Klaus je zásadne proti LS a je možné, že ji nepodepíše, ani přes hysterické reakce a výhružky ozývající se z Bruselu.
LS... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 20.02.09 18:03)
Jak silný hlas se přisuzuje Klausovi? Když nepodepíše, znamená to, že nás tam nikdo nevtáhne?
(Zahartof | 20.02.09 18:39)
Když nepodepíše, vrátí se LS do druhého kola do poslanecké sněmovny, kde ho přehlasují. Podruhé už právo veta nemá.
Hmm, (Rene Bartosek | 20.02.09 20:57)
cas je nekdy vyznamny faktor, obvzlast v dobach hektickych. To si jiste uvedomuji i byrokrati v Bruselu, neco se natech barikadach naucili a uplne blbi nejsou. Ja jsem nekde zaregistroval, ze to president podepise pouze, kdyz Irove v opakovanem referendu kyvnou. A zajmave muze byt, az nam oficilane oznami, ze zadny radar se konat nebude. Summit NATO bude, co nevidet. V kazdem pripade nepodepisovat, skoda si spinit svoje jmeno necim takovym.
Dejstvi druhe... (navara | 20.02.09 21:19)
Kapitulaci jsme tu jiz meli ne? Take se odehrala na papire, take jsme prisli o svepravnost...
Jenomze kazdou kapitulaci si musime (Rene Bartosek | 20.02.09 23:19)
podepsat my sami. A kdyz ji podepiseme, pak se neni na koho vymlouvat.
at si tu pitomou smlouvu (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 21.02.09 00:53)
strčí třeba do prdele mně už je to jedno
Nepresnosti (satai | 21.02.09 09:33)
Parlament lisabon neschvalil. Schvalila ji Poslanecka snemovna Parlamentu CR. To je malicko rozdil. (Proc o politice pisi i lide, kteri nemaji predstavu o ustavnim poradku v CR?)
V.K. prohlasil, ze smlouvu nebude blokovat, pokud by byl posledni v Evrope.
????? (menšina | 21.02.09 12:20)
Jak je to možné, že se o odhlasování LS parlamentem dozvídám až od tři dny později na Zvědavci?
2 Mensina (satai | 21.02.09 12:56)
Protoze parlament nic neodhlasoval. Schvaleni snemovnou bylo minimalne v internetovych vydanich Tydne a hospodarek mezi nejdulezitejsimi zpravami, je tedy pravdepodobne, ze sledujete spatne zdroje.
Ja pouzivam bezne slova aniz bych se (Rene Bartosek | 21.02.09 15:21)
v beznem hovoru castu zatezoval vyberem terminu s presnym striktnim vyznamem, i kdyz co ma v jazyce striktni vyznam. Lidske jazyky se lisi od formalnich jako treba matematika nebo logika, jinak by advokati nemali do ceho pichnout. Tepreve kdyz zjistim neporozumeni na druhe strane, tak si zacinam davat vetsi pozor na presnost vyjadrovani z duvodu srozumitelsnoti. Lidovy clovek trebas rekne parlament, ale vi, ze voli co dva roky senatory a co ctyri roky je mu dovoleno projevit tzv. zodpovednost ve volbach do poslanecke snemovny. Ani formulace, ze president Klaus nebude jako posledni stat v ceste LS neni nic jineho nez diplomaticky ukazatel k opakovani referenda v Irsku.
(xman | 21.02.09 16:59)
Vy jste zase vsichni cytri jako radio, hlavne autor clanku... Kdyby si aspon jednou precetl Ustavu, vyvaroval by se potom takovym bulvarnim nadpisum. Parlament mezinarodni smlouvy neschvaluje, ale dava souhlas k ratifikaci. Mezinarodni smlouvu VZDY ratifikuje prezident. Mezi usavnimi teoretiky panuji diskuze, jestli muze prezident odmitnout ratifikovat smlouvu, pokud jiz byl vysloven souhlas k ratifikaci obema komorami Parlamentu. Prevlada spise nazor, ze ratifikace smluv patri mezi prerogativy hlavy statu a tudiz muze odmitnout smlouvu ratifikovat. V tomto rozhodnuti ho samozrejme nemuze zadna komora prehlasovat, jak nekdo napsal tento nesmysl v diskusi... Jak jiz ale VK naznacil, smlouvu pravdepodobne ratifikuje az jako posledni v pripade kladneho irskeho referenda, po nalezu nemeckeho ustavniho soudu a ratifikaci v Polsku...
Jenomze (Rene Bartosek | 21.02.09 17:07)
o vykladu Ustavy a pravomoci z ni nalezicich bude nakonec rozhodovat US. A po podzimnim rozhodnuti bych si o jeho nestranosti nedelel nejmensich iluzi a realita je takova, ze je silny tlak zvenci, aby CR smlouvu akceptovala "doprovolne a nejlepe s nadsenim". Ja nevim jak, kdo? Ale pokud bych ja hledal spojence proti LS, tak bych je zacal hledat velmi vyrazne mezi obycejnyma lidma. Problem ideologickehoho monolitu EP a jeho tlaku na zvyseni centgralizace v ramci EU je predevsim problemem podceneni voleb do tohoto parlamentu? Jak je mozne, ze Ustava EU, momentalne nahrazena LS je naprosto neprochudna v referendech a na pude EP existuje pouze minorita odpurcu LS?
(xman | 21.02.09 17:23)
US nema pravomoc narizovat prezidentovi, jestli ma ratifikovat nebo ne, vazne si prectete Ustavu, popr. zakon o Ustavnim soudu... V EP bylo 525 pro a 115 proti, coz neni uplne zanedbatelne... Treba v Italii nebyl proti ani jeden poslanec nebo senator. Velky odpor byl ve Velke Britanii - v House of Commons 346 pro, 206 proti... Na pocet poslancu jsme spolu s VB nejvice skepticka zeme co se tyce LS, v Senatu to bude jeste zajimavejsi...
Vsecko se da ohnout. (Rene Bartosek | 21.02.09 21:14)
V ceske Ustave zadny prvni dodatek na rozdil od americke nevidim. Takze na to, ze president Klaus nepodepise se da vsadit, ale ze kvuli tomu padne LS bez podpory lidi v Evrope, kteri by ji v referendech odmitli ani nahodou. Daji se i pomoci ruznych spinavych metod vest kroky k odstraneni Vaclava Klause z funkce presidenta. Bylo by to obtizne a nehezke, ale pokud nekdo nechce cekat do konce volebniho obdobi, tak to neni nemozne. A vzdycky se da pockat a CR se muze k LS pripojit dodatence. Ted budou probihat europarlamentni volby. V Evrope by bylo v referendech nemozne prosadit LS, a no to je treba zamerit pozornost volicu a nicim jinym ji prilis nerozptylovat. Kdyz byla znemoznena referenda v zemich jako Francie, pak je treba z toho udelat tema voleb!! Uplne nejlepsi metoda by bylo zavest zakon o vseobecnem referendu po vzoru Svycarska. Jenomze to je pro zkorumpovane politicke prostredi naprosto neprijatelne, paradoxne o referendum v CR ve skutecnosti stoji pouze komunisti. Koneckoncu zakon o referendu v ne tak siroce demokraticke forme maji v zapadni Evrope, kde se referendum vyhli.
Automaticky kráceno
dokonceni (Rene Bartosek | 21.02.09 21:20)
Ve Svycarsku, jetslize podle zakona jisty limitni pocet obcanu pozaduje referndum, tak musi byt vypasano k jakekoliv otazce. A jeho vysledek jednoznacne urcije postoj svycarske vlady i parlamentu k dane otazce. Nasi "demokrate" v Bruselu i jinde kupodivu nestoji o prilis sirokou a prakticky odzkousenou demokracii, multnietnicke prosperujici zeme jako Svycarsko. Bodejt, v centralizovane byrokracii by to nemohlo fungovat. Bud by fungovala byrokracie anebo demokracie, tady neni zadny mezi vyber.
Dodatek? (xman | 22.02.09 00:17)
Jak s tim souvisi 1.dodatek Ustavy USA, ktery zni: Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství nebo zákony, které by zakazovaly svobodné vyznávání nějakého náboženství; právě tak nesmí vydávat zákony omezující svobodu slova nebo tisku, právo lidu pokojně se shromažďovat a právo podávat státním orgánům žádosti o nápravu křivd.???
Nejak mi unikla souvislost... Obecne nejsem pro siroke uplatneni referenda, protoze kdyz se podivam na inteligencni prumer vetsiny obyvatelstva, tak by to asi nebylo to prave orechove... Vystihuje to Gaussova krivka... Masy jsou velmi jednoduse manipulovatelne a pred kazdym referendem by stacilo lidem radne vymyt mozek... A to by se jim urcite podarilo i v pripade LS, vzdyt kolik lidi by si ji precetlo? 1%? Ve svem okoli neznam jedineho cloveka, ktery by znal jeji obsah..
ale pozor: zmanipulovat 200 hloupých poslanců je přeci daleko levnější než třeba 10 milionů lidí... poslanci nemaj patent na rozum. A pokud si většina rozhodne, tak se děj vůle Boží..... není tohle přeci demokracie? V čem je ta tzv. parlamentní lepší? Je výhodnější pro toho, kdo tady chce vládnout. Lépe se ovládne pár desítek lidí než pár milionů. Hlas poslance nemá hodnotu možná ani jedný oktávky...
Referendum (xman | 22.02.09 11:38)
Kolik lidi by se ucastnilo takovych referend? Ceskou spolecnost obecne nezajima , co se deje kolem nich, v politice atd.. Nad vsim vitezi individualismus, davno se vytratil jakykoliv vztah k nasi zemi, uz vubec nemluve o vlastenectvi. Takova referenda by nakonec dopadla tak, ze by rozhodovala mensina obyvatel. Nehlede na naklady na jedno takove hlasovani.. Vite vubec v jakych radech se pohybuji jedny volby do PS?
Děkuji panu Sataiovi za jeho hnidopiškou poznámku (hestroy | 22.02.09 19:27)
Kdyby se pan Satai laskavě podíval na odkaz, zjistil by, že se ta stránka jmenuje Parlament České Republiky - Poslanecká sněmovna.
Kdyby panu Sataiovi šlo o něco jiného, než prudit, jistě by si všiml, že hned v první větě se hovoří o poslanecké sněmovně. Ale to by pak pan Satai nemohl mít debilní připomínky.
Takže pane Satai, přiznejte o co vám jde? Že to nebylo všechno v jedné větě? Je mi líto, že nejste schopen poskládat si informaci z krátkého textu. Když jste chytrej jak ruské rádio, proč jste sem tu zprávu nevložil sám? Vždyť z toho máte jistě radost, nebo ne?
Ale souvisi. (Rene Bartosek | 22.02.09 23:03)
Zkuste i s prvnim dodatkem vmestnat USA do projektu LS. LS by musela byt ohledne ochrany svobody projevu v souladu s prvnim dodatkem. Jinak ma dokonce Kongres zakazano zmenit Ustavu USA v jasne uvedenem smyslu, ne tak zrusit platnost narodni USTAVY jako nejvysiho zakladu pravniho statu!! Po zmene volal treba Havel pred rohodnutim US o namitkach presidenta republiky Klause. Zrejme pravni experti sdelili Havlovi a spol., ze pravni namitky presidenta maji silnou argumentacni vahu.
To Hestroy (mtk | 22.02.09 23:10)
Já myslím, že pan Satai dostal na výplatní pásce jen drobáky, tak to hnidopišství vodfláknul. Třeba tímto způsobem stávkuje a chce si vymoct nějaký ten shekel navíc. Kdo ví... :)
Kdyz se to vyplatilo po stovky let. (Rene Bartosek | 22.02.09 23:10)
Ve prosperujicich Svycarech, tak celkove naklady vychazeji daleko lepe financne, nez zkorumpovana politicka scena. Za 20 let mame sekeru pres bilion korun, ale furt uspesne pres rust HDP smerujeme k lepsim zitrkum. Referenda se spojuji predevsim s ruznymi typy voleb, takze casto vyjdou velmi levne. Pripsat par radek k hlasovacimu listku nebo jeden papir navic v postovni oblace, neni zas takovy vydaj. Navic je Svycarsko znacne konzervativni zeme, takze neni treba mavat nejakym strasakem komunismu. Prezilo v klidu dve svetove valky, zrusilo armadu a lidi cvici sami... Nema problemy multnietnicke, protoze je davno vyresilo.
Kolik lidi? (Rene Bartosek | 22.02.09 23:13)
To je jedno kolik. Ve Svycarsku bez ohledu na pocet zucastnenych plati rozhodnuti z referenda. Nemas o problem zajem, misto hlasovani jedes na chatu, tak se potom blbe nediv. Lidi se takhle velice rychle nauci rozpoznavat dulezite veci a zajimat se o ne, protoze nesou dusledky a maji kazdy stejnou moznost, jak tyto potencionalni dusledky ovlivnit v zasadnich otazkach.
2Rene (xman | 23.02.09 00:07)
Zapomnel jste dodat, ze si Svycari v referendu odhlasovali velmi liberalni imigracni pravidla, pozitivni diskriminaci a podobne "vydobytky" zapadni kultury.. Jediny rozdil je v tom, ze lidi muzou byt nastvani akorat na sebe, ale vysledek je, jak vidno, stejny... A ze Svycarsko v klidu prezilo svetove valky? Ano, meli stesti, ze ve svycarskych bankach ulozili Zide obrovske sumy penez, zlata atd... To pak tyto banky prenechaly Nemcum vymenou za zaruku neutrality.
To furt nemeni nic. (Rene Bartosek | 23.02.09 17:34)
Na tom, ze Svycarsko velmi efektivne funguje stovky let. A o stesti se clovek musi casto zaslouzit. Jiste tom nejaky duvod, ze do Svycar si lidi i ruzni vychcnaci ukladaji uspory. To neni pouze stetsi, jak se snazite naznacit. Na rodil od nas, pokud Svycari dojdou k nazoru, ze politicka korektnost je k hovnu, tak si ji muzou v dalsim referndu zrusit. Ale to bude spise souvisi s tlaky na politickopu korektnost zvenci nez primo se situaci ve Svycarsku. Svycari jsou uz tak dlouho zvykli rozhodovat sami o sobe, ze velmi dobre chapou, co to jsou dusldky rozhodnuti. Svycarsko sosusedi s Nemeckem, Italii, Francii a Rakouskem. To byli mocnosti, ktere se servali ve dvou svetovych valkach. Rakousko pouze v te prvni. Od kazde narodnosti existuje ve Svycarsku silna narodnostni mensina. Vy valecnou neucast Svycarska povazujete za nahodu, ja ji povazuju za zazrak spojeny se stanim usporadani obcnu Svycarske konfederace.
Nemyslím si... (Stan.K | 25.02.09 09:35)
že Ústava ČR pro tento soud něco znamená-jeho předešlá politická rozhodnutí svědčí o tom,že nerozhoduje podle znění Ústavy,ale podle politické příslušnosti ústavních soudců.Alespoň tak se to jeví mě,obyč.občanovi.
2Stan (xman | 26.02.09 00:09)
Možná se vám to tak jeví jako obyč.občanovi, ale já jako člověk z oboru v tuto instituci jakousi důvěru mám. Ano, některá rozhodnutí jsou hodně kontroverzní, většinou ta, která prochází těsnou většinou.. Tyto názory však může ÚS v některém dalším nálezu změnit, tak jak se to už hodněkrát stalo. Nevím, na koho narážíte s politickou příslušností, ve vysoké politice byl snad jenom předseda Rychetský, ale jeho hlas má stejnou váhu jako hlasy ostatních kolegů. Která politická rozhodnutí máte na mysli?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Jakýsi "badatel" Ladislav Vilímek popisuje: "Paní Marianna Singerová, poslední žijící paní z Jihlavy, která koncentrák přežila, mi totiž vyprávěla, že přežila holocaust jen díky tomu, že se chodila v Osvětimi dívat do jednoho zákoutí na pampelišku."
Další zajímavý způsob, jak lze přežít "holocaust"...
Zázraky se dějí... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 20.02.09 01:12)
Někdo přežije díky mazlení se s pampeliškou, jiný zase na útěku stráví dva roky v lese mezi vlky. Co je však neuvěřitelné, že se lidem jakoby zázrakem najednou v pokročilém věku vrátila paměť. Že by obrana organismu, kdy šokující zážitky mozek jednoduše vymaže? Anička Franková byla jiná kabrňačka. Ta si ve svém úkrytu na půdě dělala průpiskou poznámky, které byly vydány knižně: "Deníček Anny Frankové". Andulka jaksi předběhla dobu. Kuličkové pero bylo poprvé vyrobeno až v padesátých létech. Holocaust se už nesmí opakovat! Ale já pevně věřím, že už se ani opakovat nemůže.
Možná (Sam Ting Wong | 20.02.09 08:13)
Když vidím, jak se při "demokratizačních" misích "vyspělých" států celkem v klidu vraždí a mučí civilisté, tak bych se skoro začal domnívat, že holokaust bude. Tentokrát ovšem budou jeho obětí odpůrci NWO.
Zajímavé je (Karel z Čech | 20.02.09 13:02)
jak ti, co holokaut nepřežili se neskutečně rychle množí. Po válce jich bylo v Jihlavě 160 a nyní jich je již 1303. To je přímo děsivý populační přírůstek. Kdyby se tak rychle množili živí, jako se množí mrtví, tak už nám dávno zeměkoule nestačí. Kdyby pan badatel svojí badatelskou činnost rozšířil na celou střední Evropu, tak už jsme dnes mohli být na dobrých 60 milionech obětí holokaustu z dřívějších šesti a zanedlouho na 600 milionech. Pokud mu zdraví bude sloužit, tak by ty soupisy měl dotáhnout aspoň na 6 miliard obětí.
To mě vždy fascinovalo (hestroy | 20.02.09 13:53)
Vždy mě velmi fascinovalo a nedokázal jsem to pochopit, jak někdo může přežít holokaust. Vzhledem k tomu, že přeživších holokaust je tolik, že Německo muselo vyplácet miliardy marek, skoro se nabízí otázka, zda měl holokaust také nějaké oběti.
A nechápu, proč Izrael nevyplácí Rusku miliardy Shekelů za holokaust Rusů a Ukrajinců, který provedli jejich čistokrevní soudruzi. Zřejmě nebyl žádný přeživší...
(ksiphias | 20.02.09 15:20)
Autor skutečně Erik Sedláček? Já myslel, že byl odsouzen na tři roky. To už je venku?
ksiphias... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 20.02.09 16:03)
Kdo umí, ten umí a ksiphias čumí. Tobě se nelíbí spravedlnost? Ty bys chtěl, aby lidi byli vězněni za názor? Buď obezřetný a opatrný. Může se to obrátit proti tobě a potom se tě už nikdo nezastane. Kdo nebojuje za svobodu, tak si ji ani nezaslouží.
No vida, první siosoudruzi jsou tu... (hestroy | 20.02.09 16:45)
Ve vězení by měli být zavřeni sionisti typu Ischiase, nebo jak se jmenuje, za dlouhodobou propagaci rasové a náboženské nesnášenlivosti...
Jestli to je tedy tenhle Erik Sedláček... (Zahartof | 20.02.09 18:36)
V českých médiích proběhla zpráva, že z Argentiny byl vyhoštěn biskup, který popíral, že v nacistických "plynových komorách" bylo zahubeno 6 mil. židů. Což je velice zvláštní. Ani samotné židovské zdroje dnes již neuvádějí takovou cifru. Už jen očekávám, kdy bude nějaký církevní hodnostář vyhoštěn třeba z takové Čukotky, z důvodu pobouření místních Eskymáků nad "antisemitismem". Tyto absurdní postoje k popíračům usvědčují Lháře na celé čáře a dávají větší a větší hodnověrnost i té nejfantastičtější konspiraci. Vždyť samotný holokaustový průmysl je sci-fi alla Sapkowski, jež má jednu podivuhodnou vlastnost - stal se realitou.
(ksiphias | 21.02.09 19:02)
Tohle asi sci-fi z Hollywoodu, že jo: Sci-fi. Filmových záběrů jako tato fotografie jsou miliony a zrovna tak podobných fotek. V jakých studiích je asi vyrobyli? Museli být opravdu dobří, vypadají jak kdyby to bylo doopravdy.
(mtk | 22.02.09 14:29)
Pohled na mrtvá lidská těla je vždy konsternující a úděsný. Co nám však říká o příčině smrti? NIC! Z fotografie jaksi nepoznáte, zda byli zplynováni, či zemřeli na tyfus či hladem. Takže Váš příspěvek je "prázdný". Navíc jsem tyto záběry mnohokrát viděl, ale asi záleží dost na komentáři pod ním, viďte? "Nelidské deportace židů do koncentračních táborů" nebo "Nákladní vlak s utečenci 1946"????
To sci-fi z Hollywoodu (Erik Sedláček | 22.02.09 14:33)
Išias a další lžou, až se jim od huby práší!!!!!!!! (Montaznik | 22.02.09 14:45)
Na konci války v koncentrácích řádil tyfus a proto bylo mnoho mrtvých - nejhorší je záběr,jak jede britský buldozer a hrne hromadu mrtvol a to zdaleka nebyli pouze židé - záběr je tuším z Buchenwaldu, kde neměli židé většinu. Je nutné si třeba přečíst Leuchterovu zprávu, která usvědčuje sionisty ze lží ohledně holokaustu!!!
A vůbec, co se bavíme, přeci všichni víme , že za války umírali pouze židé!! Žádných 27 milionů Rusů,vypálených 4000 vesnic, děti naházené do studní!!!! Od rána do večer slyším všude v rádiu i televizi, židi, židi, židi a za války zahynuli jenom židé!!!! A kdo pochybuje nad tou jedinou
6 milionovou pravdou, dostane tři roky na tvrdo!!!
Už si z nich dělají srandu i malé děti! Čeho je moc, toho je příliš!!!!!
Když si přestaneme dělat srandu z vážných věcí, (Montaznik | 22.02.09 14:57)
tak dojdeme k závěru, že válka a vyvražďování je snad to nejhorší,co by nás opět mohlo potkat!!!
Kdo ale dělá všechno proto, aby se zase dějiny mohli opakovat? A sionisté by si měli dát zámek na hubu!!! Už několik velmi seriozních vědců jim dokázalo, že jejich 6 milionů je hodně nadnesené číslo a spíše se já osobně kloním k číslu někde kolem 3 až 4 milionů židovských obětí, jenomže to nemohou sionisté uznat, protože berou reparace za 6 milionů!!! A jak jistě víte, kšeft je kšeft! Nastolím pouze otázku, kolik stojí jeden zavražděný člověk a zdali by Němci neměli ještě cvakat tak asi 200 let a ještě by nezaplatili utrpení, které napáchali a to zdaleka nejenom na židech!!!!!!!
Na internetu (Filla | 24.02.09 09:22)
teď koluje powerpointová prezentace - holocaust. Záběry hromady těl, vyhublí vězni... Je to děs, o tom žádná. Ale je to doprovázené takovým dost agitačním textem. Abysme nezapomněli, abysme nad tím přemýšleli, abysme to šířili a posílali co nejvíce lidem, aby to každý viděl. Nemaž to, ale pošli dál! Cílem je, aby nejméně 40 milionů lidí na celém světě vidělo, co to byl holocaust.
No jak říkám - utrpení těch lidí muselo být strašné. Je dobré o tom vědět, je nutné se z toho poučit. Ale kdopak si objednal tohle nechutné vlezlé píár ve formě mailu???
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Palestina: Do palestínskeho Pásma Gazy v stredu večer opäť vstúpili izraelské tanky. Zastavili sa až v Gaze, hlavnom meste pásma, kde sa dostali pod paľbu palestínskych ozbrojencov.
Takže, Izrael vraždí civilných vedcov, chce vojnu v Iráne a ani Gaze nedá pokoj.
Neurčeno: V článku na Eretz.cz kritizuje opět Max Blaustein nezákonný krok plzeňské radnice: zákaz pochodu proti sionismu. Není to poprvé, co tento web a tento autor poukazuje na nešvary, kterých se bezhlavě dopouštějí bojovníci proti antisemitismu v Čechách. Vzhledem k výrazně proisraelskému zaměření webu si myslím, že obhajoba antisionistů vůči hloupým snaživcům v plzeňském magistrátu zaslouží respekt.
Milí bratři, plně se ztotožňuji s názorem bratra Blausteina. Naši bratři a nám oddaní gojímové, kteří řídí město Plzeň, nám svojí přílišnou horlivostí dělají více škody než užitku. Já samozřejmě nenávidím Autonomní nacionalisty a ostatní neonacistické organizace, ale bohužel mají na demonstraci podle zákona právo. A zatím ještě není naše moc v této zemi tak silná, abychom mohli zavést zcela otevřenou a ničím neskrývanou sionistickou diktaturu. Zatím ještě musíme hloupým gojímům dopřát iluzi že žijí ve svobodné a demokratické zemi. A k demokracii patří i svoboda shromažďování. A proto přílišná horlivost plzeňských bratrů a jejich zjevné a opakované pohrdání zákonem v konečném důsledku vede k tomu, že se části gojímů otevřou oči a pochopí, že v této zemi vládneme my sionisté. A mnozí z nich se postaví proti nám na odpor. A to může mít pro nás Židy daleko horší následky, než by měl nějaký pochod neonacistů
Jehuda
Jojo, tenhle server je moc dobrý (hestroy | 20.02.09 14:00)
Chce-li člověk získat informace přímo z pod pokličky, není nad to, podívat se, co nám bratři píší :))))
(mtk | 22.02.09 17:50)
chlapi, přiznejte se, kdo z vas je Izakstein69? :) :) :) :)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
ale ... chcem to vidiet v praxy. Robim na vyvoji softwaru a mozem povedat ze najviac problemov je na Linuxe. Hlavne z dovodu volnosti. Ano, sloboda je pekna, ale standardiaovat nieco je druha vec. Ak chcete aby vas software niede fungoval musite supportovat vsetky distrybucie a to je niekedy problem, hlavne ak chcete robit nieco s multimediami, Som fanda open source a naozaj drzim palce kube, nech sa im podari, presadit open source, ale podla mojho nazoru to bude dost bolestive. Hlavne z hladiska uzivatelov, budu si musiet zvyknut na kompromisy.
Marek
Kompromisy (charon, cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info | 18.02.09 06:01)
V každém ohledu souhlasím s předchozím příspěvkem. Rád bych ale dodal, že kubánci budou patrně kompromisy vnímat jako něco velmi běžného - podobně jako čechoslováci před pár lety.
Domnívám se také, že až se režim na Kubě změní, nenastane hromadná migrace k windows protože linux je návykový. ;)
Ja tomu nerozumiem... (Peter Szakal | 20.02.09 14:50)
Mohol by mi niekto normalnou ludskou recou vysvetlit rozdiely z uzivatelskeho hladiska? Co musim preto spravit, aby som mal Linux miesto Win, ako budem pouzivat potom Word, Excel, Adobe a pod....
Budem moct zachovat moje files (pictures, music a pod.)
???
Linux lidskou řečí (Antiseptik | 20.02.09 16:29)
Nedávno jsem se přesunul na linux, specificky na Unbuntu. Celkem bezbolestně, veškerý hardware funguje, starost o virusy se ztratila. Nechal jsem si počítač jako dual boot, xp tam ještě je, neb tam mám pár programů pro které jsem nenalezl v linuxu náhradu. Ironií je, že jak windows nevidí tu část disku kde linux je, tak linux windows v pohodě vidí a můžete si veškeré fotky, dokumenty a jiné věci klidně nechat tam, nebo okopírovat do linuxu. Open office je dobrá náhrada za MSoffice. Linux software je zadara ke stažení přes add/remove software, kdy celá linux community je Vám k disposici. Jestli je problém, tak jen že ne všechny wifi adaptery běží v linuxu, dobrý je nejdřív linux zkusit z CD bez instalace a vidět jak dobře Váš hardware funguje. Nelituju změny, i všechny staré emajly jsem si okopíroval do Ubuntu, kde pro internet používám Firefox a Thuderbird, takže žádná změna proti windows. Pouze startup a shutdown je mnohem rychlejší.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.