Ve zkratce
21.1.09
Česká republika: K dispozici jsou nyní české titulky k filmu italských tvůrců pod vedení europoslance Giulietta Chiesy "ZERO: Vyšetřování 11. září".
Dokument italských tvůrců je výsledkem dvou let intenzivního výzkumu a rozhovorů v Evropě a Spojených státech a osmi měsíců práce na filmu. Zdůrazňuje nekonzistence, manipulace, opomenutí a lži oficiálního vyšetřování 11. září.
Spoluautorem filmu je italský novinář a levicový europoslanec Giulietto Chiesa, který ve filmu i vystupuje, stejně jako nositel Nobelovy ceny za literaturu Dario Fo, slavná italská herečka Lella Costa, neméně slavný dramatik Moni Ovadia, americký spisovatel Gore Vidal, profesor David Ray Griffin, zástupce pozůstalých Bob McIlvaine a další. Dokument režírovala dvojice Franco Fracassi a Francesco Trento v produkci Thomase Torelliho a to za široké podpory velkého množství soukromých dárců, kteří si přejí nové, skutečně nezávislé a důkladné vyšetřování.
Film byl široce promítán v kinech, zejména v Itálii a způsobil velký rozruch na mezinárodním filmovém festivalu v Římě na podzim r. 2007. Byl v r. 2008 promítán i v Evropském parlamentu za až ostentativního nezájmu jak europoslanců, tak masmédií. K filmu existuje i kniha "ZERO - Proč je oficiální verze 11. září podvrh." kolektivu více autorů.
Zdroj: http://911blog.yweb.sk/613/ZERO-Investigation-Into-911-CZ-ti...
Klasifikace: kuriozity,politika,veda,krimi,pravo
Zprávu vložil/a Jan X.
Komentáře
Video (Filla | 21.01.09 16:57)
Zde je odkaz na video, v němž architekti bez jakýchkoliv konspirací jednoduše a prostě dokazují, že se událost zkrátka NEMOHLA odehrát tak, jak tvrdí oficiální verze: http://video.google.com/videoplay?docid=-3219629169575348946 Doporučuji především těm, kdož jsou proti konspiracím a požadují holá fakta. Tady je máte.
Nojo (Jan X. | 21.01.09 22:39)
K tomu filmu od ae911T, co uvádíte, jsem také dělal titulky :D
(mtk | 22.01.09 00:02)
Zajímala by mě jedna věc,na kterou jsem zatím nikde nenarazil. Jestli do Pentagramu vletěla missile a ne boeing,jak potom došlo k ohnutí těch pouličních lamp? Pomozte nedoukovi :).
Na Pentagon kaslete. (vodnik007 | 22.01.09 03:52)
Staci tri veze a hon za Osamou, na kery se nakonec vykaslali a sli vnucovat demokracii do Iraku. Podle skutku poznate, ze neco nesouhlasi. Kazdy detektiv by si vsimal vseho kolem pripadu. Jenze tak se dela jen v televiznich serialech.
2mtk (sxg | 22.01.09 10:22)
V ZERO je uvedené, že to bolo stíhacie lietadlo, rýchlosť, manévrovateľnosť... A je tam aj trochu Balkánu a Juhoslávie + naša obľúbená organizácia CIA, Bohužiaľ o 5-tich krepčiacich pajzatých nič. :/
(Cerw | 22.01.09 12:03)
fakt je ten ze boeing neudela do pentagonu diru mensi nez je on sam a i kdyby sebevic chtel nebrobije 6 zesilenych zelazobetonovych sten - na to proste kineticku enegrii letadlo nema
a kdyby to bylo letadlo tak kam zmizely motory - kdyz nemohlo dojit v vyssi teplote nez s jakou v nich bezne hori palivo ...
(mtk | 22.01.09 13:13)
A stíhačka udělá takovou díru skrz prstence? Leda, že by byla napěchovaná trhavinou. To vodník: nemůžu kašlat na Pentagon, zajímají mě detaily. Tím jsem nechtěl naznačit, že pochybuji o inside job. Jen se snažím zjistit, co ještě nevím. A že je toho dost..
2 MTK (vodnik007 | 22.01.09 15:58)
Pravda, nemel jsem psat ve smyslu kaslete=zapomente.
Chtel jsem jen rict, ze WTC je dostatecny dukaz, ze slo o podvod.
Pentagon a ctvrte letadlo jsou zajimave snad hlavne tim, ze bylo dost casu aby zasahl NORAD.
Co se tyce pilotovani a manevru, je zajimave, ze jsou piloti kteri tvrdi takove letani zvladne i amater. Jeden, ktereho znam, letal s F-4 a dnes s 747, takze by mel vedet, nebo lze jak tiskne!
Pro cerw (Filla | 22.01.09 23:12)
Jen doplním - běžné dopravní letadlo hlavně nemá čumák z takového materiálu, který by měl šanci ty zdi probourat. Stačí i menší nehoda s dopadem někam do pole a má čumák jako harmoniku... Tady je vidět, za jaké idioty nás mají (že dopr. letadlo prorazilo kolik metrů železobetonu - a kde jsou motory, trosky.. atd atd)
cumak US AIR (vodnik007 | 23.01.09 09:34)
Staci se podivat na obrazky vyloveneho letadla, ktere bezpecne pristalo na vode. Radome je pekne popraskany.
[img]http://reasonpad.com/wp-content/uploads/2009/01/us-airways-recovery-13.jpg[/img]
(mtk | 23.01.09 17:59)
Ano, že byla úmyslně suspendována obrana asi nejlépe střeženého území, je neskutečně trapný a průhledný počin (až si člověk klade otázku proč takový šlendrián? Možná už si byli jisti brainwashingem svých ovcí). Ale vysvětlení těch ohnutých lamp mi zatím schází do mozaiky. Bylo by dobré propočítat, o jak veliké letadlo se muselo jednat, aby nadělalo tohle poškození na věřejném osvětlení.
Zajimava otazka. (Rene Bartosek | 24.01.09 04:02)
Proc to tak zmrvili po profesionalni strance? To bude zrejme tim, ze tam nefunguje nejaka neviditelna ruka trhu, ale klanovy system a ritni spelologie. Treba takovy Vondra sice bude rite mocnych lizat usilovne na vybornou, ale diplomata nebo statnika to z nej neudela, kdyby se ulizal k smrti. V pripade utoku na Dvojacata, to mohl vedet pouze omezeny pocet osob, ktery se nemohl oprit o spickovou analyzu TOP profesionalu v tajnych sluzbach, FBI apod., ponevadz tohle byla spinava prace, ktera i do budoucna smrdi opratkou na poulicni lampe. Vedet o tomhle hnusu mohli pouze dobre provereni jedinci z pozice loajality, nejlepe idologicke nebo klanove.
úplně poslední verze titulků (Jan X. | 27.01.09 13:22)
http://911.yweb.sk/download/titulky/ZERO.Investigation.Into.911.CZ.zip
Ano, je to zajisté klan (Durabo | 31.01.09 02:15)
svého druhu jediný na světě, a sdružuje výhradně vysoce postavené sionisty Bilderbergu s jejich plánovačským centrem Incunabulou. Tam hledejte fenomény jako WTC, Y2K a mnoho jiných. Další a mnohem převratnější jsou již zcela určitě naplánovány pro nejbližší 3 roky. Už na přelomu června a července 2009 se odehraje významná světová událost, která změní společenské systémy na celém světě ... takže, držme si klobouky, pojedeme hodně prudce z kopce dolů ...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
20.1.09
USA: Dnes složí Obama přísahu na Lincolnovu Bibli. V té přísaze se nový prezident zavazuje, že bude sloužit zájmům své země, že bude bránit její vymoženosti (měl bych napsat demokratické, ale to slovo se mi příčí v ústech tím víc, čím je prázdnější), že... prostě je to moc krásná přísaha.
Obama zatím splnil svůj vstupní před-prezidentský test na výbornou a dosáhl maximálního počtu bodů. V době, kdy Izrael prováděl genocidu v Gaze, hrál na Havaji Golf a odmítl se jakkoliv vyjádřit.
Klasifikace: politika
Komentáře
Američtí prezidenti (pietroo | 20.01.09 10:04)
jsou jen manekýni pro lid. Musí dodržovat pravidla hry těch za scénou, kteří se raději moc nezviditelňují.
Obama přísahal věrnost nejen Americe (hestroy | 20.01.09 10:15)
Ale hlavně předtím i před AIPAC přísahal s rukou na srdci, že miluje Izrael a udělá COKOLIV v jeho prospěch.
Jestlipak (Karel z Čech | 20.01.09 21:35)
s takovou velkou slávou, se kterou přichází na trůn, z něj také bude odcházet?
The men behind Barack Obama (kocour_easy | 21.01.09 11:55)
http://video.google.com/videoplay?docid=8449945634188546728
AIPAC (vodnik007 | 21.01.09 15:49)
To byla slava!
Jeden vudce odesel a druhy nastoupil. Internetem koluji potouchle vtipy o vsem negativnim co se na Obamu najde. Media naopak hlasaji duveru ve vse co tento clovek dokaze.
Zajimave ze zadna stanice neukaze ani jeden Obamuv proslov, kde prisaha absolutni podporu nejdulezitejsiho statu na svete.
http://cz.youtube.com/watch?v=m0zJtWLf1us
Nepripomina nam takova rec pratelstvi SCCR a SSSR?
Kdyby tohle videl kazdy American v "prime time" televizi, myslite, ze by se alespon cast Lemingu probudila?
To Vodnik (Aja | 21.01.09 18:43)
{Nepripomina nam takova rec pratelstvi SCCR a SSSR?}
Pratelstvi vcera, dnes a zitra..zkratka, na vecne casy.
Přesně tak (hestroy | 21.01.09 18:52)
AIPAC = cca Svaz československo-sovětského přátelství (SČSP)
Kdo nebyl v KSČ, mohl si tím malinko vylepšit profil. Totéž se děje v USA. Kdo není v republikánské straně, může si velmi vylepšit profil účastí v AIPAC.
Tzv.demokracie (pietroo | 24.01.09 21:34)
Lidé ,kteří propadli ve volbách se objeví ve vládě. Kocáb, Bendl. Pak nám budou s drzým výsměchem říkat, že jsme si je zvolili...
Odkedy (sabo99 | 27.01.09 19:51)
Odkedy je odpoved na teroristicky utok genocida???
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
19.1.09
Írán: Vysoký důstojník íránské kontrašpionáže řekl v íránské státní televizi, že Spojené státy usilují o svržení íránského režimu formou "sametové revoluce" zevnitř.
Americké jednotky zvláštního určení ve vícero zemích kolem Íránu, včetně Kuvajtu a Spojených Arabských Emirátů, shánějí dobrovolníky a uplácejí, kde se dá, aby podpořily vznik íránské opozice.
V Íránu byli už zadrženi čtyři jedinci ve spojení s přípravou puče. Vyšetřováním se ukázalo, že dostali finanční prostředky z USA. Amerika už na této poslední srandě utratila 32 milionů dolarů.
Zdroj: http://en.rian.ru/world/20090119/119687014.html
Klasifikace: politika
Komentáře
A proč ne? (ksiphias | 19.01.09 20:09)
Co je na tom špatného? Pořád lepší než bombardovat.
Protože se nemá nikdo co vměšovat (Antiseptik | 20.01.09 00:52)
do jinejch států když jim nic nedělaj! Že je to lepší než bombardovat? To jistě ale stejně je to špatný.
Co je na tom špatného? Pořád lepší než bombardovat. (vodnik007 | 20.01.09 02:37)
Take myslim, ze svrhnout fanaticky, stredoveky rezim je lepsi reseni, nez davat miliardy Izraeli a jeste Iran za ne napadat.
Iranci jsou zrali na zmenu ale zajiste nechteji dopadnout jak Irak.
2 vodnik (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 20.01.09 03:43)
Fanatický, středověký režim? Co o nich vlastně víme? Koukněte se na několik fotek. Třeba tady, tady a tady. Připadají vám jako fotky ze středověku? A i kdyby ano, KDO MÁ PRÁVO NUTIT JIM JINÝ ZPŮSOB ŽIVOTA?
"Íránský režim trvá na impotentní středověké teologii" (vodnik007 | 20.01.09 04:22)
S vami souhlasim. Ale rezimem jsem minil vladu nabozenske sekty s kterou snad vetsina Irancu nesouhlasi.
Mel jsem kolegu z Iranu, ktery by radeji zil doma, nez v emigraci.
Sami jsme take odesli k vuli Totalitarnimu rezimu.
vodníku... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 20.01.09 05:56)
díváš se na to klíčovou dírkou. Tady vůbec nejde o to, naservírovat mladým Iráncům americký způsob "demokracie". Irán je jedna z mála zemí (snad i jediná), kde ještě není zaveden Mezinárodní měnový fond. Proto byl Irán označen za osu zla. Znáš tohle? "Dejte mi pod kontrolu měnu země a nezáleží na tom, jaká je politická orientace vlády".
Souhlasim s panem Stworou (ctenar | 20.01.09 09:44)
Pokud lide ve state chteji zmenu, opravdu chteji, zadny rezim jim nezabrani ji zmenit. Historie je toho dukazem. Prestoze nektere historicke zmeny byly dost krvave.
Vodníku, Vodníku... (hestroy | 20.01.09 10:20)
Docela jste mě zklamal. To jim chcete pomoci a nainstalovat konzumní společnost, která likviduje poslední části ducha? Byl jste někdy v Íránu? Nebo je váš názor formován oficiální propagandou? Co je nám do nich? Už se tam Amerika jednou nasrala a jak to dopadlo? Přemýšlet a nežrat jejich propagandu, je naprostý základ. Jaký by byl svět bez rozmanitosti a tolerance? Kdyby byl ten režim v Íránu tak strašný, musely by USA financovat opozici? U nás ji financovaly také a jak to dopadlo?
Pokud by mělo dojít v Íránu (bilbord | 20.01.09 12:15)
ke změne režimu, musí ji provést sami íráčáni. Buď mají sílu nebo ne.
Instalovat cokoliv zvnějšku se může zdát to samé, ale není tomu tak. Pokud budou američani vytvářet a podporovat opozici, která dovede zemi k převratu - budou to vždy dělat ze zcela konkrétních a zištných důvodů. Dosažení toho, co si přeje obyvatelstvo, může být vedlejším efektem. - To si může být jisté jen tím, že všechno a za všechno nakonec zaplatí...
(vodnik007 | 20.01.09 15:41)
Prvni komentar "Take myslim, ze svrhnout fanaticky, stredoveky rezim je lepsi reseni, nez davat miliardy Izraeli a jeste Iran za ne napadat." jsem minil jako vtip na situaci mezi Izraelem, ktery chce bombardovat a Obamu, ktery chce za kazdou cenu Iranu zabranit...
Jinak souhlasim, ze Iran se ma nechat na pokoji.
Persepolis (Peter Micko | 20.01.09 17:03)
Tento kresleny film, vazne nevazne hovori o zivote v Irane, roznych rezimoch a budete naozaj prekvapeny v akom "stredoveku" tam ludia ziju-zili. Je to samozrejme len ucelova propaganda. Ziadny stredovek sa v Irane nekona. Film natocila ako autobiografiu Marjane Satrapi - predchdzal mu komix.
stredovek na slovensku... (Peter Micko | 20.01.09 17:06)
Mimochodom, taketo zmyslanie mi pripomina, ako sa len kusok zapadnejsie, este pred 10 rokmi a mozno doteraz, na zivot u nas, pozerali malomestiacky anglicania. Kamaratky tam sli pracovat ako Aupair po skole. Domaci sa cudovali, ze poznaju mikrovlnky!, splachovacie zachody! a ze mame u ns dokonca aj ICH TESCO!!! A ze nezijeme v stanoch... Takyto pohlad na zivot u nas tam bol uplne bezny. Koho mi to pripomina??? ;)
Pane Vodníku (hestroy | 20.01.09 17:20)
Už jsem se bál... Takže jste to myslel ironicky, předpokládám...
ironicky (vodnik007 | 21.01.09 00:50)
Cekal jsem, ze lidi tady maj smysl pro srandu.
pardon :) (Peter Micko | 21.01.09 13:00)
fakt je ale ten, ze tento ironizovany pohlad je naozaj bezny.
stretol som sa dokonca aj so zaujimavym pohladom na slovensko. kamarat ma manzelku z kazachstanu. jej vnimanie nasej "zapadnej" spolocnosti je asi take ako je nase vnimanie tej zapadnejsej od nas. vraj malo citame, ani nevieme kde kazachtan je a ako tam ludia ziju :)))
pardon 2 (KILLROY | 21.01.09 13:34)
:) toz... v Kazachstane sa smiali domaci v 60/70tych rokoch cechoslovakom-brigadnikom ako su pozadu, kedze bez rozpakov priznali, ze nemaju v CSSR verejne "odvsivarne" :-D
(vodnik007 | 21.01.09 15:34)
Dejme tomu, ze o Iranu malo vime. Co potom znamenaji zakony a zvyky v Saudske Arabii?
Saudové jsou naši přátelé (Karel z Čech | 23.01.09 21:52)
a proto jim není možné mluvit do toho, co se dělají doma. To by bylo nepřípustné zasahování do vnitřních věcí.
A vůbec, o přátelích by se mělo mluvit jen v dobrém. Nevhodné poznámky neukázněných novinářů by se měly cenzurovat. Mají svobodu, tak ať se soustředí na kritiku našich nepřátel. Zneužívání svobody nelze připustit.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
19.1.09
Evropská unie: Nemožné se stalo možným. V Evropě je legální šířit malware, ale pouze stát ho může šířit...
Už jsme byli svědky názvů jako „humanitární bombardovaní“, nyní jsme svědky zavedení „legálního malware“. Čeho budeme svědky příště?
Zdroj: http://www.lupa.cz/clanky/stalo-se-evropa-posvetila-legalni-...
Klasifikace: politika,krimi
Zprávu vložil/a Soudce Lynch
Komentáře
Satai (satai | 19.01.09 19:01)
Samotne crackovani asi naprosto zavrzenihodne neni - ostatne policii davame pravo pouzivat za jistych okolnosti trebas i strelnou zbran, coz je jiste podstatne nebezpecnejsi prostredek. Co mi prijde jako velmi spatny napad je dovolit jej bez souhlasu soudu.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
18.1.09
Německo: Klasicka sprava. terorista na videu vyhraza sa Nemecku jihadom atd, atd. co pozname z mnohych inych videi. Com ma ale zaujalo je toto:
"..Zamaskovaný muž dobre hovoriaci po nemecky..."
"..venuje detailne aj politickému dianiu v spolkovej republike vrátane dopadov globálnej svetovej finančnej a hospodárskej krízy..."
a ako inak odbornici z USA to potvrdili ze to pochadza z alkaidy..
:-D
Tak si to zhrnme. Teroristicka organiacia so sidlom v afganskych jaskyniach zodpovedna za jeden z najsofistikovanejsich utokov v historii (11sept) prekonala "neprekonatelny" NORAD. Ich bojovnici dokonale ovladaju svetove jazyky ako nemcina a vidia hlboko do problematiky ekonomickych a financnych sektorov a taktiez ako hobby maju sledovanie politickych situacii v Europe konkretne v Spolkovej republike. Crta sa nam tu dokonala organizacia, ktoreho vodca na fotkach nestarne a vyzera stale mlado ako v 80tych rokoch a nevedia ho ani za pana chytit najmodernejsou technikou.
...Existuje vobec niekto s racionalnym zmyslanim kto tomuto este veri? (nepocitajme sheeple)
Zdroj: http://www.aktuality.sk/spravy/zahranicne/na-internete-sa-ob...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Mikisan
Komentáře
mimo sheeple (Antiseptik | 18.01.09 23:26)
asi ne. Jenom přisluhovači, ale ti věří všemu čemu věřit musejí.
Hmm, (Rene Bartosek | 19.01.09 03:46)
Pozooruhodne Nemci jsou na severu Afganistanu, kde je relativni klid a zuby nehty se odmitaji pohnout na horky jih. O Al-Kajde rekl byvaly ministr zahranici Britanie Cook tohle:
http://www.daily.pk/world/europe/8714-there-is-no-...
Zato narko-bantunstan Kosovo, zacina mluvit o pripojeni k Albanii a nedavno mel konflikt s nemeckou tajnou sluzbou. Vubec nepochybuju, ze dobra nemcina ve videu by pro kosovskou mafii byl pouze maly technicky detail. Na jedne strane Taliban, ktery rozhodne nepotrebuje nejakou agresivitu vuci Nemecku, ktere se zuby nehty drzi v Afganistanu mimo a na druhe strane "neriditelna strela" pod vlajkou Kosova a Velke Albanie. Balkan se cim dal vice podoba sudu se strelnym prachem, cena za tupou kratkozrakou "diplomacii".
Pane Bartošku, prosím, nebuďte naivní (hestroy | 19.01.09 15:56)
Když mluvíte o krátkozraké "diplomacii", přeci si nemyslíte, že se to stalo JEN TAK a byla to souhra náhod.
Vdyt ten exministr to na zaver rika (Rene Bartosek | 20.01.09 05:10)
na plna usta, ze Al-Kaida jako celosvetova organizaovana sit je US propaganda. Zadny strach ja vim, kde je zakladna Bondel a ze se to neobejde bez asistence CIA.:) Oni si Nemci Gaza, Juscenko, a ted tohle video rychle spocitaji odkud vitr fouka. A nejenom Nemci.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
17.1.09
Palestina: Poznáte, který obrázek kam patří?
Zdroj: http://cspanjunkie.org/?p=1635
Klasifikace: politika
Komentáře
Rubrika humor (djb | 17.01.09 11:15)
Nelze komentovat primo, pisi sem.
Je to mozna prkotina, ale pokud Zvedavec mel v planu bojovat proti mainstreamu i humorem, mel by byt popisek "Rusové s námi nevydrbou" upraven na presnejsi, "Ukrajici s námi nevydrbou".
Takhle je to jen oficialni propaganda.
Takhle vypadal Stalingrad a stejně tak dnes vypadá Gaza (Montaznik | 18.01.09 01:27)
http://img.aktualne.centrum.cz/199/84/1998467-gaza-17-ledna-2009.jpg
(Montaznik | 18.01.09 01:33)
S bezmocí otroků, pouta schovává, občan svobodný, klopí zrak k zemi. V zajetí předsudků láska uvadá, hledáme rozdílné, namísto sjednocení. Vlastní tíha zas na nás dopadá, je tolik smutných očí, v té naší zemi.
Daniel Landa, píseň Protestsong
(Montaznik | 18.01.09 02:02)
Škody na infrastruktuře v pásmu Gazy způsobené izraelskou ofenzivou odhaduje palestinský statistický úřad na 476 milionů dolarů (přes 9,5 miliardy Kč).
Podle úřadu, který v sobotu zveřejnil tyto údaje na své internetové stránce, zničilo izraelské bombardování 4000 obytných budov, 48 vládních objektů a úřadů a 20 ze 795 mešit na tomto území.
V dlouhém seznamu zničené infrastruktury statistický úřad uvádí zejména silnice, školy (18), část elektrické sítě a rozvodů vody.
Statistický úřad odhaduje na dalších 500 milionů dolarů (deset miliard Kč) částku, která bude nezbytná na financování odklízení trosek.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
17.1.09
USA: Čtyřiapadesátiletý Roy Brown z Audrey Lane přiznal, že v prosinci 2007 přepadl banku Capital One. Přepadení se odehrálo tak, že přistoupil k přepážce s rukou v kapse a muži za okénkem sdělil "toto je přepadení".
Pokladník před něj položil tři balíčky bankovek. Roy Brown z nich oddělil stodolarovou bankovku, řekl, že bezdomovec, a odešel.
Příští den sám došel na policii a přiznal se. Sdělil, že jeho matka z něj nevychovala lupiče.
Policie ho vyslechla o dva dny později. Do protokolu uvedl Brown, že peníze potřeboval, aby mohl zůstat v detoxikačním centru, že nemá kam jít, a že má hlad.
Žalobce požadoval 15 let nepodmíněně a soudce mu vyhověl.
Naproti tomu Bernie Madoff, který 20 let okrádal lidí, kteří mu věřili, a okradl je o 50 miliard, je momentálně na kauci venku. Žije ve své mansardě za 7 milionů a má nařízeno být od 19 hod do 9 ráno doma. Jinak může chodit kam chce.
Zdroj: http://wesawthat.blogspot.com/2009/01/shreveport-man-gets-15...
Klasifikace: krimi,pravo
Komentáře
Nesmyslné přirovnání (Vanguard | 17.01.09 09:13)
Madoff je z právního hlediska až do rozsudku nevinný, to, že je teď v domácím vězení a ne ve vazbě vůbec neznamená, že nakonec nemůže dostat dvacet let.
Jistě, už si pro něj chystaj celu (Antiseptik | 19.01.09 12:23)
v penthausu Hotelu Hilton.:-)
Má smysl reagovat na debily? (hestroy | 19.01.09 15:57)
Jen se tak ptám...
Nejasné? Nepochopiteľné? (Kyklop | 20.01.09 12:30)
Ale no tak... Kto je Roy Brown a kto je Bernie Madoff? Napríklad pôvodom, vierovyznaním a tak vôbec.
Jasné?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
17.1.09
Kanada: Kanada je jedinou zemí z komise o lidských právech na půdě OSN, která odmítla odsoudit vojenskou invazi Izraele v Gaze.
33 ze 47 států hlasovalo pro ostře formulované prohlášení požadující vyšetření "vážných porušení lidských práv", 13 (většinou evropských) států se zdrželo hlasování.
Jediný hlas proti byl ten kanadský.
Vazal Izraele, Spojené státy, nejsou členem komise o lidských právech.
Zdroj: http://www.thestar.com/article/569872
Klasifikace: politika
Komentáře
Izrael (sabo99 | 18.01.09 15:46)
Izrael len reagoval na teroristicke utoky Izraela. Ze genocida, no placem.
re (mt-svk | 19.01.09 08:58)
kde si bol ked Boh daval rozum???
Proč sem posílají proimitivy? (hestroy | 19.01.09 15:58)
To opravdu vyvolený národ nemá jediného člověka, který by nebyl tak průhledný?
Mnooo, prej zahajili informacni valku. (Rene Bartosek | 20.01.09 05:18)
A tedka asi probiha selekce mezi novymi rekruty. Pravda o cestine tam nic neni, takze to neni strategickou prioritou. Koneckoncu nase media i ministri vedi, co se ma psat a rikat. Nelze tedy ocekavat zadne intelketualni zazraky ani v ceskem internetu. Vono by to bylo i nezodpovedne plytvani genii na lidicky z lidu jako jsem treba ja. Co mi prijde divny, tak proti mladencum ze sergantova webu, by se jako genius mel jevit skoro kazdej. To by me zajimalo, kdeze je ten zakopany pes?:D
http://www.czechfp.cz/site/?p=5068
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
16.1.09
Česká republika: Tento člověk, který je znám především nezřízenou konzumací marihuany, je na konci svých tvůrčích sil. Ačkoliv již několikrát převlékl kabát, jeho jméno je už pro většinu lidí neznámým. Již delší dobu se snaží zachránit své teplé místečko v Reflexu tím, že píše kontroverzní články. Čím kontroverznější, tím lepší. Protože nemají žádnou jinou hodnotu.
Pokud chcete zjistit, kam až jeho zoufalství vede, přečtěte si jeho článek o filmu Zeitgeist. Anebo si to raději nečtěte. Stejně je v něm jen hodně vět, kde soudí ostatní, a nic jiného. Chybí fakta, kterými by svá tvrzení doložil.
Zdroj: http://reflex.cz/Clanek34505.html
Klasifikace: kuriozity,polit.korekt
Zprávu vložil/a hestroy
Komentáře
dolezal je mimo (Peter Micko | 16.01.09 15:48)
tento "podareny" clanok sa mi dostal do ruk este min. rok a len mi potvrdil ze dolezal je uz totalne mimo. uplny blbec...
Pokud je někdo (Soudce Lynch | 16.01.09 16:02)
ochoten platit za podprůměrné tiskoviny, tak se pak nesmí divit, že smažka typu J. X. Doležala má stále práci.
Časopisy mám předplacené ze zehraničí...
diskusia pod clankom (Peter Micko | 16.01.09 16:11)
jasne dokazuje aky je v skutocnosti nazor ludi na tento dokument. dolezal sa skutocne definitivne znemoznil. neprehliadnite reakciu vo fore od "Draft" - dolezal ho spomina v clanku ako "blbeho automechanika". myslim ze po precitani jeho obsiahleho opisu stretnutia s tymto pre mna uz definitivnym idiotom, bude kazdemu jasne kto to vlastne je ten BLBEC ;)
Přesně tak (hestroy | 16.01.09 18:18)
Také jsem si tu diskusi přečetl. V samotné diskusi se alespoň používají argumenty, na které Doležal ve své nekonečné zhulenosti asi zapomněl. Samotná diskuse je minimálně o 10 řádů výše, než samotný "článek". Je to ubožák, ani neví, kdo je autorem Zeitgeist a už mele něco o sektě.
Musím se přiznat, že když jsem to viděl poprvé přímo v časopisu, tak jsem si přečetl jen první odstavec a už mi bylo jasno. nicméně mě dnes na tento článek upozornil můj kamarád, který mi ho prezentoval jako nějaký smysluplný názor proistrany. Nechť si každý udělá názor sám, na tohoto přihlouplého zhuleného spiklence Sionu.
nazor (brekeke | 16.01.09 21:20)
Dolezal je bez debat dusevne naruseny, ale Zeitgeist, prestoze poukazuje na nektere veci pravdive, je podle me nesmysl a to poradny. Clanek jsem necetl a o autorech nic nevim takze nemohu soudit
A co byste cekali (satai | 17.01.09 09:46)
Kdyz se provokater zacne navazet do ocividne pitomosti? Skonci to jako Zeitgeist - par veci je pravda, kopec je nesmysl a dohromady je to ztrata casu.
jj... (Alexa | 17.01.09 10:18)
Kdysi jsem měla JXD ráda, hlavně pro jeho přístup k drogám a k jeho zajímavým zážitkům z téhle oblasti. To je možná tak 8 10 let nazpět. Pak se stalo něco, co se asi stane každému - osobnost JXD prodělala vývoj. Avšak vývoj se může zvrhnout a to se stalo i u JXD. Proč? Snad je to jen z "přehulení", ale faktem je, že se JXD dostává čím dál více mimo realitu, nebo lépe: čím dál více podléhá mediální realitě. Jeho vzývání USA je o to paradoxnější, že USA jsou zemí, která začla s nesmyslnou a zbytečnou "war on drugs". JXD se zkrátka dávno sám zdiskreditoval a teď už jen kope jako umírající kobyla.
Podotek (mz98 | 17.01.09 11:50)
Již je na světě Zeitgeist Addendum (2008), jedním z účinkujících je mmj Ron Paul.
http://www.imdb.com/title/tt1332128/
prosim o vysvetleni terminu (brekeke | 17.01.09 11:51)
war on drugs a take proc je zbytecny
Beru zpět (mz98 | 17.01.09 11:53)
nestálo mi za to číst ten reflex a addendum je tam zmíněno :(
2 brekeke (Alexa | 17.01.09 13:56)
Pokud se ptáte mě, tak:
Co je to
A proč je to pitomost
Věřím, že se ptáte z neznalosti. Pokud ne, ráda uslyším Vaše důvody mluvící PRO "war on drugs".
Ten, kdo si myslí, že Zeitgeist je nesmysl (hestroy | 19.01.09 15:59)
je dítě Matrixu. Snaživé, ale přesto odevzdané, nevzdělané dítě Matrixu...
Zajímavé počtení (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 19.01.09 21:34)
Pan Doležal opravdu neuvádí jediný protiargument. Jen poukazuje na tvrzení druhých a vnucuje čtenáři myšlenku .. "To vše co vám o nich povídám musíte považovat za konspirační hlouposti jinak jste v očích "rozumné" veřejnosti také hlupákem". No co dodat ?! Nechci pana DOležala urážet. myslím, že to ani není třeba. Dělá to úspěšně sám, stejně jako jemu podobní na webu Nezvědavec.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
16.1.09
Česká republika: Ústav pro informace ve vzdělávání (ÚIV) sbírá zatím jenom data o žácích středních škol. Částí těchto dat jsou i rodná čísla studentů. Všichni ředitelé tato data odeslali, protože jim tak nařizuje zákon, ale nechápou proč tak musí činit.
Vysvětlení mluvčí ÚIV je prosté: „Bez dodání příslušných podkladů není možné finance školám přidělit“
.
Do teď to šlo bez dat, od teď to nepůjde bez dat.
Zdroj: http://www.novinky.cz/clanek/158864-skolstvi-sbira-statisice...
Klasifikace: politika,krimi,finance
Zprávu vložil/a Soudce Lynch