Česká republika: iDnes přinesly vyvážený článek "Jimmy Carter: USA a Izrael týrají Palestince". Předpokládám, že se za to bude muset vykoupit nejméně 50 oslavnými články na jedinou demokracii a maják svobody na Středním východě.
Doporučuji přečíst. Všimněte si, jak hluboce lidské a moudré jsou oči bývalého prezidenta. To jsou oči člověka, který ví. Často se stane, že charakter člověka se odrazí v jeho tváří. Myslím, že u Cartera to funguje.
A když už na té stránce budete, nezapomeňte na diskuzi, kde sionistické komando, které má zrovna službu, potí krev, jak nenávistně po Carterovi plive. Jako obvykle se omezují pouze na osobní urážky a napadání bývalého prezidenta. Nic jiného nejsou schopni vyprodukovat. Je fantastické pozorovat, jak jsou synchronizováni. Jako naprogramováni roboti.
Pochopitelně, cenzor, který je jindy velmi bdělý, si vzal zrovna dovolenou.
Z projevu prezidenta Cartera (Polesny | 13.05.08 23:41)
Svět je svědkem příšerného zločinu proti lidským právům v Gaze, kde je jeden a půl milionu lidských bytostí uvězněno téměř bez jakéhokoli spojení s vnějším světem po moři, letecky či po souši. Na veškeré obyvatelstvo dopadá brutální trest.
Izrael, s oporou ve Spojených státech, toto nepřijatelné týrání Palestinců v Gaze vystupňoval poté, co v parlamentu palestinské samosprávy získali v roce 2006 většinu křesel političtí kandidáti zastupující Hamás. Všichni mezinárodní pozorovatelé volby jednomyslně posoudili jako čestné a spravedlivé.
Věta " Na veškeré obyvatelstvo dopadá brutální trest", je opravdu velmi pikantní, jenom když se člověk zamyslí, jak dopadli židé za války.
Právě nejspíše v tomto období si vzali páni sionisté příklad a tak se chovají stejně a možná ještě hůře!
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 14.05.08 00:29)
Je to velmi moudry clovek. Podle nej USA mohli ziskat nezavislost stejne jako Indie, mirumilovne, s laskou a bez obcanske valky v roce 1947. Kvuli americkym nedockavcum mame pak ty valky. Hanba jim. Carter - opravdu moudry clovek. Nebo senilni dedek co uz nevi co rika?
Pokud vim, zvoleni Hamasu stejne jako zvoleni Adolfa Hitlera nebo Konrada Henleina nikdo nezpochybnuje. Nevinni lide ovsem trpi a budou trpet za jejich zlociny. Hladem, strachem, vyhnanstvim nebo i ztratou zivota. Casto se z toho pouci - Nemci vcetne tech sudetskych by nacisty podruhe uz nevolili.
A rakety Hamasu jsou urceny vyhradne proti nevinnemu civilnimu obyvatelstvu. Proti necemu takovemu se ma kazda zeme pravo branit a Izrael zatim prokazal obdivuhodnou davku sebeovladani. Nebylo by totiz nic jednodussiho, nez srovnat po vystreleni kazde rakety celou oblast ze ktere byla odpalena se zemi.
komando ma dneska 24h smenu.. (AlA777, ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com | 14.05.08 02:53)
Jako naprogramováni roboti, to je vystizne prirovnani. V Sysyfovske snaze obratit pravdu naruby slouzi jen dablu. Jejich mysl je zacyklena ve zmatku a zastrena temnotou poblouzneni. Ukazte jim kruh a oni budou tvrdit, ze je to ctverec. Je mi jich skoro lito.
Přečtěte si odkaz ČR si nepřipomíná 60. výročí ara (Saša | 14.05.08 06:57)
Pokud vím, zvolení presidenta G. W. Bushe mnozí zpochybňují, stejně jako exkluzivně Židovský stát bez Arabů. Nevinní lidé ovšem trpí a budou trpět za jejich nacistické zločiny. Nejen vyhnanstvím, ale příliš často ztrátou života a Palestinců je vražděno 10x víc než jejich okupantů. Často se z toho nepoučí – Židé žijí ve všech arabských zemích bez pronásledování, ale nenávist a rasismus díky sionismu v Izraeli stoupá. Nepokládám náboženské státy za vpravdě demokratické, Vatikán se však nerozšiřuje pro blaho křesťanů, dokonce jen Židé tam smějí prodávat upomínkové předměty. Křižácké války jsou snad za námi a nastupuje doba šesticípých. Když netleskáme, jsme nařčeni z antisemitismu, opak je pravdou, miluji Židy, a proto nesouhlasím se sionizmem! Každý má stejné právo na „návrat“ a nikdo by neměl být bombardován ve svém domově ani představitelé nám nepohodlné vlády. ČR si nepřipomíná 60. výročí arabské tragédie „Nakba
vy toho o pomerech v Izraeli zda se moc nevite. Arabove tam maji zastoupeni v parlamentu, sve vlastni necenzurovane noviny a prakticky stejna prava jako zide. Jejich zeny pak maji takovou rovnopravnost, o jake se zenam v muslimskych zemich ani nesni.
Pokud v soucasnem konfliktu umira jak pisete desetkrat vice Arabu nez zidu, bylo by snad namiste prestat strilet ty rakety, nemyslite ?
Jira (seti | 14.05.08 09:12)
Namieste bz bolo prestat okupovat cudzie uzemie ( vratit sa k povodnym hraniciam) - verim, ze potom by prestali aj tie raketove utoky.
Semtex (hestroy | 14.05.08 10:06)
Semtex je velmi moudrý člověk. Nebo je to jen senilní sionistický dědek?
V Izraeli je skrytá teokracie, kterou jistě nejde (Polesny | 14.05.08 12:08)
srovnávat s teokraciemi ,které jsou v některých
islámských státech.
Stačí si přečíst knihu od profesora Israela Shahaka
Historie a náboženství židů.
Dva příspěvky, které jsem si vypůjčil z jiných stránek, (Polesny | 14.05.08 12:11)
Kritika Židů nebyla, není a nebude nikdy “in”. Je dovoleno kritizovat nacisty, komunisty, kapitalisty. Není dovoleno kritizovat sionisty, ač jsou podle mého všechny skupiny skupinou obyvatel dle zákona. Můžete kritizovat Němce, Američany, Rusy. Nesmíte však kritizovat Židy, ač podle mě nejsou ničím vyjímečnější než ostatní národy. Ano. V dnešním světě funguje otevřený rasismus vládnoucí vrstvy. Žel pro nás, vrstvy mocí destruktivní.
Další "cizí" komentář - sám bych to lépe nenapsal (Polesny | 14.05.08 12:14)
Je povinnostou kazdeho jednotlivca , ci uz na SK, alebo v Ceskej republike, nedovolit, kritizovat a zastavit, za kazdu cenu, rozmach zidovskej komunity v snahe o totalnu vladu a kontrolu. Je to v zaujme slobody, demokracie a ochrany nasich deti, kultury a historie. Izrael nema miesto v nasich statoch o nic vacsie, ako kazdy iny stat sveta. Zidia nemaju mat ziadnu extra pozornost, ako hocktory iny narod. Treba poukazovat na hrozbu sioniozmu, na rasizmus Zidov a nasilnost ich nabozenstva a na snahu bagatelizovat osudy obeti II. svetovej vojny. Treba sa staviat proti vyzdvihovaniu holokaustu, ktory nie je nic ine, len prejav rasizmu a pocitu nadradenosti Zidov nad ostatnych.
Jirous píše,že arabové mají "prakticky" v Izraeli (Polesny | 14.05.08 12:23)
stejná práva jako židé. Chtěl bych vědět jasně , co znamená slovo "prakticky" a proč nemají stejná
práva jako židé, když jsou právoplatnými občany
státu Izrael.Zase nás Jirous zahrnuje úlisnými cinty
a jde zde přisát jako štěnice.
Ano (ctenar | 14.05.08 16:38)
taky me by zajimalo to prakticky ? Takze je nemaji stejne jako zide nebo maji ?
Jak je to se snatky mezi zidem/nezidovkou, zidovkou/nezidem ? nemaji nejake problemy na uradech ? nemusi potvrzovat vic veci ? dostavaji stejne prispevky ? atd atd ....
mate pravdu a ma ji i pan Peleska. (Kromne tech nadavek kterymi jako vzdy nahrazuje nedostatek znalosti).
Arabsti obcane Izraele maji ta prava jina a ja to nepovazuji ani za spravne ani za demokraticke. Je ovsem otazkou, jak by v praxi uplne zrovnopravneni (vcetne povinne sluzby v armade) dopadlo.
Zustava ale faktem, ze Arabove tam zakladni prava obcanu demokratickeho statu maji. Treba pravo na svobodu projevu, nebo volit a byt volen do parlamentu. Je paradoxni, ze Arabove vetsiny arabskych zemi takova prava nemaji. O jejich zenach ani nemluve.
Co se stalo Sammymu (Polesny | 14.05.08 23:06)
Napsal pan Uri Avneri, Izraelec židovského původu
"Mne nezajímají pravidla! Všecho o co se starám, aby moje žena mohla žít se mnou a mohli bychom vychovávat rodinu!" křičel mladý muž v televizní talk show.
Sammy je arabský občan studující na doktorský diplom na univerzitě v Haifě. Stalo se mu cosi hrozného: zamiloval se do špatné ženy – Palestinky z Jeninu v okupovaných teritoriích. Potkal ji náhodou v Ramalle, získal pro ni (na falešný průkaz, doznává) povolení strávit týden v Izraeli a oženil se s ní. Takto ji může navštívit pouze jednou za pár týdnů v Jeninu.
Ona s ním nemůže žít v Akře, poněvadž Knesset (izraelský parlament, pozn.) schválil "prozatímní" zákon, který kategoricky, bez jakýchkoli vyjímek zakazuje palestinské ženě z okupovaných teritorií připojit se ke svému manželovi v Izraeli. (Samozřejmě to platí i naopak, manžel z okupovaných teritorií a manželka z Izraele.)
Svoboda lásky a sňatků je jedno ze základních lidských práv. Je odpíráno 1.4 mil
Automaticky kráceno
(Polesny | 14.05.08 23:08)
Pokračování -
Svoboda lásky a sňatků je jedno ze základních lidských práv. Je odpíráno 1.4 milionů izraelských občanů jen proto, že jsou Arabové a to je vážné porušení listiny základních práv a svobod, která byla Izraelem podepsána. Je to útok na kořeny izraelské demokracie.
Vysvětlením – co jiného by to mohlo být? – je "bezpečnost". Mezi 105 000 palestinských žen z okupovaných teritorií, které se v posledních letech provdaly za muže z Izraele, 25 se zúčastnilo teroristických útoků. 25 (dvacet pět!) proti 104,975 (sto čtyřem tisícům devíti stům sedmdesáti pěti!)
Ale jako obvykle zde bezpečnost slouží jako zástěrka pro skutečný důvod. Za zákazem vězí demografický démon, démon s hrozivou silou, který ovládá mozky Izraelců, který může převrátit jejich myšlenky, odnést poslední zbytky slušnosti a morálky a změnit vcelku normální lidi ve zrůdy.
Jeho vyslanci vyhradili Izrael pro židy, skutečné nebo domnělé. Objevili (a přivezly do Izraele!) Indiány, kteří tvrdí, že
Automaticky kráceno
(Polesny | 14.05.08 23:11)
Jeho vyslanci vyhradili Izrael pro židy, skutečné nebo domnělé. Objevili (a přivezly do Izraele!) Indiány, kteří tvrdí, že jsou potomky kmene Manasseh, jednoho z kmenů vyhnaných Asyřany – podle bible – z Palestiny asi před 2720 lety. V Novém Mexiku nalezli rodiny, jejichž předkové byli židé pokřtění před 500 lety za španělské inkvizice. Přivezli ruské křesťany, kteří mají jakési vazby na židovské rodiny a Falašmura z Etiopie jejichž judaismus je spíše váhavý. Všichni tito jsou dovezeni do Izraele a obdrží okamžité občanství. Ale mladá žena z Jeninu, jejíž rodina obývá tuto zemi po staletí nesmí žít se svým manželem v Akře, kde jeho předkové přebývali po generace.
O sto let dříve, Ašer Ginsburg, známý jako Ahad Hám ("Jeden z lidí"), velký židovský myslitel navštívil Palestinu a byl zděšen způsobem jakým židovští usedlíci zacházejí s arabskými domorodci. Od té doby bylo vynalezeno mnoho pravidel, jak vytlačit Araby pryč. Skoro každý rok se móda mění. Nyní je v mód
(Polesny | 14.05.08 23:13)
Nyní je v módě "Národní stát". Poprvé to asi použila Tsipi Livni.
Izrael je "Národní stát" Židů a proto má právo konat cokoli, co slouží Židům a postihuje nežidy, i kdyby byli izraelskými občany. "Dobro jedince bylo obětováno pro dobro společnosti" ohodnotil ctěný profesor Sammyho případ "a dobro pro společnost zakazuje Sammyho ženě žít v Izraeli, protože je to židovský národní stát."
Zní to jednoduše a logicky. Národní stát patří národu. Ovšem není to ani trochu jednoduché. Jsou zde určité otázky. Například:
Co je to vlastně národ? Celosvětový židovský národ? Izraelský židovský národ? Nebo jen izraelský národ?
A o jakém druhu národního státu mluvíme? Francouzský národní stát z konce 18.století? Polský národní stát, který se zrodil po 1.světové válce? Nebo Americký národní stát jak ho známe dnes? To všechno jsou modely národního státu, ale velmi odlišné jeden od druhého.
Každý, kdo argumentuje, že Izrael je státem celosv
Automaticky kráceno
(Polesny | 14.05.08 23:15)
Každý, kdo argumentuje, že Izrael je státem celosvětového židovského národa, zbavuje slovo "národ" jeho obsahu. To by znamenalo, že náš stát patří komunitě, většina jejíchž členů nežije v Izraeli, nejsou izraelskými občany, neplatí izraelské daně a nevolí v izraelských volbách. Američtí Židé jako Henry Kissinger, Paul Wolfowitz a Thomas Friedman, na jedné straně odevzdávajíc tělo a duši Izraeli, by rozhodně popřeli, že patří do židovského "národa" spíše, než do amerického.
Před lety Knesset schválil zákon, podle kterého nemůže kandidovat ve volbách nikdo, dokud veřejně neprohlásí, že Izrael je "státem židovských lidí". Ovšem volit může pouze občan Izraele.
Takže možná náš národní stát náleží židovsko-izraelskému národu? Je Izrael národní stát výhradně židovských občanů? Mnoho izraelců to tak asi vnímá. Ale to odporuje izraelské legislativě, která stanovuje, že všichni občané jsou si rovni před zákonem. Podle Svrchovaného soudu a ofici
Automaticky kráceno
(Polesny | 14.05.08 23:17)
Podle Svrchovaného soudu a oficiální doktríny je Izrael "Židovský demokratický stát". Něco jako kulatý čtvereček.
Izaelské občanky uvádějí kolonku "národ". Karty pro Židy nesou: židovský. Svrchovaný soud zamítl před lety petici občanů pro údaj: izraelský. Nyní má soud v rukou novou petici tuctů občanů mne nevyjímaje, kteří požadují, aby na jejich občanských průkazech stálo – národ: izraelský.
Je tato země vskutku izraelský národní stát? Pokud ano, zahrnuje izraelský národ všechny občany, stejně jako americký národ zahrnuje všechny občany USA? Přesně, zahrnuje národ 1.4 milionu palestinsko-arabských občanů, pětinu populace státu?
Israelsko-arabští občané trpí diskriminací na všech úrovních života. Tento seznam, jenž není tajný, by měl mnoho stran. Například: vzdělávací systém utratí za arabské dítě pětinu částky připadající na dítě židovské. Zdravotní systém utratí mnohem méně za Araba než za Žida. Téměř veškerá arabská administrativa zkra
Automaticky kráceno
(Polesny | 14.05.08 23:21)
Téměř veškerá arabská administrativa zkrachovala, proto zde vláda utratí na hlavu mnohem méně. Arabský občan nemůže získat půdu. Nezmiňuji vestavěnou diskriminaci zákona.
Dvakrát izraelští vojáci stříleli na arabské demonstranty, kteří byli izraelskými občany a několik z nich zabili – jednou v roce 1976 a jednou v roce 2000. Nikdy nestříleli na židovské demonstranty. (Jednou policie střílela na židovského demonstranta, který je odstřeloval ze střechy svého domu.)
Nyní každý chápe, že problému se už nejde dál vyhýbat.
Na konci vojny v roce 1948, kdy vznikl stát Izrael, zbylo jen malé množství arabských občanů. Většina odešla nebo byla vyhnána. Kulturní, sociální a politická elita odešla na začátku války. Nešťastný zbytek byl po 18 let podřízen útlaku zvanému "vojenská vláda". Ale druhá generace našla odvahu zvednout hlavu.
Teď odrostla třetí generace. Mnoho jejích členů, muži i ženy, nastoupilo na univerzity, stalo se podnikateli, právníky, profesory a lékaři. Násle
Automaticky kráceno
(Polesny | 14.05.08 23:23)
Následně jejich zástupci uveřejňují "vizi", která požaduje nejen eliminaci všech forem doskriminace, ale také náboženskou, kulturní a vzdělávací autonomii.
To je poselství revoluce. Dnes jsou arabští občané sebevědomou komunitou mající vlastní (neoficiální) instituce a politické strany. Tato komunita je dvakrát tak velká, jako židovská komunita při založení izraelského státu v roce 1948.
Existence národní menšiny, jejíž velikost nelze ignorovat. Nelze už předstírat, že problém neexistuje, nebo že může být vyřešen (odročen) pár miliony šekelů navíc. Izrael čelí osudovému rozhodnutí, které nejenže předurčí jeho vztahy s arabskými občany, ale předurčí charakter státu samotného.
Nemá smysl polemizovat s těmi, kteří doufají, tajně nebo otevřeně, v etnickou čistku a odsunutí Arabů ze státu stejně jako z celé země mezi mořem a řekou Jordán. Ani nemá smysl dohadovat se s těmi, kteří chtějí udržet izraelské Araby na v pozici druhořadého občana, odříznutého od státu a
to odnekud kopirujete? Pokud ano, tak se jedna o plagiatorstvi.
(Polesny | 14.05.08 23:26)
Ani nemá smysl dohadovat se s těmi, kteří chtějí udržet izraelské Araby na v pozici druhořadého občana, odříznutého od státu a zbaveného vlivu. To je časovaná bomba.
http://procislam.webovastranka.cz/page/Co_se_stalo_Sammymu%3F
Celá stránka
Máš zde Jirous nasírací službu ,tak se vztekni,když se stalo, (Polesny | 14.05.08 23:55)
že se na Zvědavci objevil naprosto zásadní a velice fundovaný materiál o skutečnostech od velmi
informovaného autora,který by měl znát každý, kdo
se o Izrael zajímá.Netušil jsem , jaké jsou problémy uvnitř Izraele - že "feudální" židovské panstvo zakazuje svým arabským spoluobčanům sňatek - takové praktiky u nás skončily někde v 18. století! To tě Jirous šéfikové nepochválí,asi přijdeš o prémie!
ten material ktery zde bez svoleni podvodne kopirujete neni vubec "zasadni". Ty skutecnosti jsou zname vsem lidem, kteri se o problematiku Stredniho Vychodu zajimaji.
Izrael se zkratka brani masovemu prilivu Palestinskych Arabu, kteri maji o pristehovani pomoci snatku zajem. Maji totiz pod zidovskou nadvladou pres vsechna omezeni vice prav, nez pod vladou svych vlastnich sejchu. S tim snad souhlasite.
Ty sve reci o nasiraci sluzbe si strcte laskave za klobouk. Pisi jen nazor na vec, o ktere na rozdil od vas neco vim.
Hmm, (Rene Bartosek | 15.05.08 04:36)
ale OSN ve svych rezolucich nemluvi o pristehovalcich, ale o pravu na navrat. Tj. lide vyhnani terorem nebo jejich potomci. Vzhledem k tomu , ze sioniste odmitaji navrat, ale jsou ochotni vyplatit financni odskodneni, tak de facto uznavaji akt vyhnani Palestincu z jejich domoviny.
Pane Stwora (ctenar | 15.05.08 10:05)
taky bych prosil aby pan Polesny nekopiroval clanky do diskuzi ke kratkym zpravam. Snad by stacil odkaz, nebo je-li to tak dulezite, tak samostatny clanek. Tohle je opravdu k nicemu.
naprosto s vami souhlasim. Kdyz se Peleska rozzuri tak zacne budto sproste nadavat a urazet, nebo pastovat bez svoleni autora cele clanky i kdyz by stacil dat odkaz. Takovi lide zde jen nici diskusi.
Jirous tobě hlavně vadí obsah článku, který jsem (Polesny | 16.05.08 01:04)
okopíroval a proto se farizejsky rozčiluješ nad
jakýmsi překročením práv autora - podívej se Jirous,když to bude někomu vadit z hlediska autorských práv, tak to může editor jednoduše smazat, což je dílo vteřiny a je po problému.
Ale tobě nejvíc vadí, že překrucuješ skutečnost
a článek ti dokazuje, jak blbě kecáš - nežid je
v Izraeli občan druhého řádu a tím okamžikem
končí demokracie.Židé také měli v Německu v počátku nacismu pouze suspendována některá občanská práva - nešli hned do koncentráku!
Pokud hovoříme o demokracii na nějakém správním území nějakého konkrétního státu, tak ta má zásadní atribut nedělitelnosti a stejné platnosti
pro všechny občany.
Chtěl bych vidět, kdyby si podobné jednání dovolil
ke svým občanům jiný stát, toho mezinárodního křiku, embarga a jiná opatření, hlavně ze strany USA!
Sionistům projde všechno.
Pane Polesny (ctenar | 16.05.08 13:56)
i kdyz s Jirou casto nesouhlasim, ted jsme se shodli. Nejde o obsah toho clanku, ale jde o to ze kopirujete clanek do diskuze ? Vazne Vam nestaci odkaz ? Vzdyt ten kdo si ho bude chtit precist si ho precte, ten kdo ne ho nebude cist, ani kdyz ho sem nakopirujete. Argumentovat tim, ze to muze pan Stwora smazat je trochu divne, kdyby to delal kazdy tak nedela nic jineho ....
Ze clanek ma potvrzovat neco co Jira rekl nebo nerekl opravdu dulezite neni. Navic on uz na muj prispevek nahore priznal, ze to s rovnosti prav neni zdaleka tak jak puvodne napsal.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Tenhle chlapik mluvi fakt ostre a primo k veci (Rene Bartosek | 14.05.08 05:09)
naposledy jsme ho slysel v radiu, tak tri tydny zpatky, uz ho poznam podle hlasu. Navic nerika, co by nekdo chtel slyset, ale co si mysli a to na plnou hubu. Je videt, ze to je byvaly dustojnik US NAVY.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Muž, kterému soudce v roce 2007 přikázal, aby dohlédl na svou dceru, byl odsouzen ke 180 dnům vězení, neboť dcera u zkoušky propadla.
Devatenáctiletá dívka měla problém se záškoláctvím. Proto soud vydal v roce 2007 jejímu otci tento příkaz.
Částečně by to dávalo smysl (i když trest je absolutně drakonický), ale drobný problém je v tom, že dcera s otcem nežije ve společné domácnosti. Žije u matky. Otec tedy mohl jen těžko dohlížet na její studium.
Omlouvam se vsem, kterym nebude tento prispevek "pochuti".
Kniha Kazatel 8.11 pravi:
"Ponevadz nad zlocinem neni ihned vykonan rozsudek,
tihne srce lidskych synu k pachani zla."
Verim tomu, ze i na ty, "jejichz jmeno se nesmi vyslovit", prijde den zuctovani.
Nejen proto, ale prave pro to, co ve jmenu Nejvyssiho napachali.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Neurčeno: Máme ten odkaz i v rubrice Zajímavé adresy, ale uvádím jej i zde, neboť je podle mého významným indikátorem současnosti.
Na stránkách Studentského portálu sekuritaci.cz napsal Lukáš Visingr doslova toto:
Jelikož se prohlašuji za sionistu, dostávám občas dotaz, jak by se to slovo mělo chápat. Existuje nemálo detailních vysvětlení, kterým nehodlám konkurovat, ale pokusím se vyjádřit, jak to chápu já. Sionismus lze zjednodušit na tyto čtyři axiomy: 1. Židé mají právo na svůj národní stát. 2. Tento stát má být právě tam, kde teď je. 3. Jakékoli pokusy o revizi bodů 1 a 2 se důrazně nedoporučují. 4. Jestli někdo nebude respektovat body 1, 2 a 3, naděláme z něj nukleární kebab.
Bývaly doby (a není to tak dávno), kdy celé sionistické hnutí bylo oficiálně uznáno jako rasistické a antihumánní (Rezoluce OSN číslo 3379 z roku 1975) a sionisté se spíše se svým názorem skrývali - být označen za sionistu bylo urážkou.
Dnes nejen, že se otevřeně k tomu hlásí, ale drze říkají lidem do ksichtů, o co jim skutečně jde, a vyhrožují smrtí každému, kdo by se jim postavil.
Nelze si nepoložit rovnítko mezi nástup nacistů k moci a dnešní dobu. Tenkrát v létech 1933 až 37 byli nacisté také den ode dne drzejší a agresivnější. Přečtěte si Die Geschwister Oppermann (Bratři Oppermannové) od L. Feuchtwangera a porovnejte. Najdete mnohé paralely.
To je skutecne zoufalost. (Rene Bartosek | 14.05.08 03:21)
Terorem nutit vlastni lidi k migraci do Izraele. A vysledky? .....
Je to zvláštní, (pje | 14.05.08 18:37)
ale až na hudbu a filmová dílka se s LV v mnohém dosti podobáme. Na rozdíl od něj bych ale nikdy netvrdil zároveň že cosi miluji a cosi nemám rád a že zároveň nesnáším extrémismus. LV je extrémista, kterého lituji, protože jeho psychologický profil je hodný politování, nikoli obdivu či snahy o splynutí duší. ten člověk je dost sám a svou samotu si kompenzuje siláckými postoji, aniž se namáhá něco vědět o realitě. Jeho texty jsou na hraně žalovatelnosti na rozdíl od textů Vladimíra Stwory (který je ale paradoxně žalován). Sionisté svými činy bohužel v mnohé připomínají činy všelijakých organizovaných násilníků velmi egoistického ražení... Perla na závěr - LV nemiluje egoisty, ale netuší, že tím nutně nemůže milovat ani sám sebe (nebo možná tuší, ale neventiluje to).
René (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 14.05.08 19:42)
Je to velká křeč.
Terorizovat ve jménu sionismu židy, kteří tam jít nechtějí a nežidy, kteří tam být chtějí.
Medobedo, (Rene Bartosek | 15.05.08 04:39)
nedej boze aby to bylo vyssi stadium demokracie, ktere pan Taborsky kdysi trefne nazval DEMOKRATURA.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
ten eretz clanok. OMG! oni tomu fakt veria tomu co pisu! chlapci na eretz.cz asi este nevedia ze su chazari jak vysiti, ked hovoria o "navrate na Sion" :-D tak im to treba trpezlivo objasnovat, ze ich pravlast bola viac step ako oklie vrchu sion.
btw, bol by niekto taky laskavy a dal nejaky zdroj ze etnickych zidov z judei je medzi zidmi na svete len 10% a zbytok su chazari? viaceri spominali tuto info v diskusii na "pan klein ma asi pravdu", no nikto neuviedol zdroj.
(Miroslav Yamato | 13.05.08 14:22)
No tohle mě opravdu vytočilo! V diskusi u Stejskala jedna reakce na můj odkaz http://yamato-san.blogspot.com/2008/05/jakkoliv-kr... ..."Za co byste chtěl Izrael kritizovat?" Když pominu, že ta reakce je dost nesmyslná, protože v tom článku jde evidentně o něco jiného, tak mě fascinuje ten fanatismus...prostě Israel svatý, věčný, dokonalý a bezchybný...a kdo s tím nesouhlasí, je antisemita, rasista, nacista a Eichman!
mají to těžké (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 13.05.08 14:43)
sionismus je formou náboženského machiavellismu v "sekulární" podobě, vyznávaný psychicky nemocnými lidmi
(Polesny | 13.05.08 18:01)
Nepříjemná pravda pro sionisty!:
Myslím,že pan Zídek velice objektivně popsal stav, který dnes Izrael tíží a je nepříjemnou minulostí.Izrael má co ve své historii napravovat a ke svým sousedům se začít chovat úplně jinak.
Zvláště jsou ostudné stálé zábory palestinských území a stavba
protiprávních a OSN odsouzených osad / jde vlastně o státem
podporované krádeže, také zeď je postavena na palestinských územích - je označena Mezinárodním soudem v Haagu za protiprávní /.Židé jistě mají nárok na svůj stát a bezpečnost,ale ne za cenu "loupeží" a státního terorismu, který stát Izrael provozuje.
Jednání a chování státu Izrael je ostudou pro celou světovou židovskou obec. Podobný názor vyjádřilo shromáždění rabínů v NY, které dokonce označilo současný Izrael za "hříšný" stát a jeho budoucnost za nejistou, pokud se rapidně nezmění jednání jeho sionistické vlády a nezačne se chovat podle uznávaných mezinárodních pravidel. Abych nebyl tak jednostranný ,
Automaticky kráceno
(Vodník | 13.05.08 18:02)
Já jsem se do diskuse na Eretzu zapojil. Bez ohledu na odlišnost názorů tam se mnou dosud jednali korrektně, tak uvidíme...
(Polesny | 13.05.08 18:02)
Nepříjemná pravda pro sionisty!:
Pokračování -
Abych nebyl tak jednostranný , je nutné zárověň a to mezinárodní silou zajistit bezpečnost státu Izrael od svých sousedů.Současný stav je vředem mezinárodní politiky a jak je vidět, některým kruhům zainteresovaným na zbrojním průmyslu náramně vyhovuje!!! Neznám žida, ani Žida, který by si již konečně nepřál klid a mír ve své vlasti, ale to musí především zkrotit všechny sioinisty, kteří usilují o velký Izrael!
(Polesny | 13.05.08 18:04)
Nepříjemná pravda pro sionisty!
Rabin se myslím chtěl poctivě dohodnout na míru a dokonce si již s Arafatem řekli, jak je možné míru dosáhnout, postupným a oboustranným ústupem z pozic nesmiřitelnosti a vzájemné neustálé odplaty!!! V okamžiku , kdy přestane násilí, je možné postupně situaci zlepšovat a zklidnit do té míry, že začnou fungovat normální vztahy mezi státy a národy.
Ale takové řešení se sionistům nelíbilo a Rabin byl zavražděn, jako "zrádce" národa, protože sionisté chtějí za podpory podobných vrahounských sionistických kruhů v USA , nad Palestinci zvítězit
a připravit je i o ty zbytky území na kterých dnes živoří!!!
Nevím, zda si oni "užiteční idioti", kteří podporují dnešní politiku
státu Izrael plně uvědomují, co činí. Článek na www.eretz.cz, je toho jasnou ukázkou.Mír a narovnání mezi Palestinci a Izraelci nepřijde sám, musí se všichni zasloužit a situace je dnes tak vyhrocená, že je možné další silové řešení, ze kterého už Izrae
Automaticky kráceno
(Polesny | 13.05.08 18:06)
Pokračování -
Mír a narovnání mezi Palestinci a Izraelci nepřijde sám, musí se všichni zasloužit a situace je dnes tak vyhrocená, že je možné další silové řešení, ze kterého už Izrael nemusí vyjít tak lacino.Zbraňové a další systémy jsou dnes na úrovni, kdy už zcela rozměrově minimální zařízení je schopno způsobit obrovské ztráty na životech nevinných židů a dalších obyvatel Izraele.Riziko je obrovské a co potom? Použije Izrael jaderné zbraně a proti komu? A jaká bude odezva dalších států?
haaa toto sa mi pacilo... (Marian | 13.05.08 23:24)
Eretz tam napisal:
Další Zídkova zlomyslnost.... Chtěli prokázat, že nejsou paraziti, že se dovedou poctivě živit, dostanou-li k tomu šanci.
este stastie ze usa danovi polatnici ktori na nich vykladaju rocne miliardy a to je zidov v izraeli okolo 6-7 milionov ich nenazyvaju paraziti..vsak je vseobecne zname ze zidia nikdy nezili a neziju z cudzich penazi..vsakze!!!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Tak tohle už je vskutku těžkej kalibr... MF dnes, koukám přitvrzuje. S čím přijdou příště? Že Ne základnám jí malé holčičky a zneužívá mrtvé chlapečky?
Neco mi nejde do hlavy (Pavel -Čert- Němec | 12.05.08 10:11)
Proc, kdyz je radar namiren proti Iranu nebo SK, tak odpurce sponzoruje Rusko, kteremu by radar udajne nemel vubec vadit? Chapete to nekdo? ;)
:) (pm | 12.05.08 10:39)
To taky nechápu, v tom rusku je to asi samej schizoid :-P
Sponzoři Hitlera jsou méně tajní (pje | 12.05.08 11:06)
Čtenáři IDNES jistě pochopí, že uvedená "informace" je poněkud okurková ve srovnání s věřejně ne zcela známým faktem, že konkrétní banky z USA financovaly Hitlera a jeho monstermachine...
Jasný odpor proti radaru potvrdila i agentura Median (Polesny | 12.05.08 13:19)
PRAHA - Téměř dvě třetiny občanů České republiky nesouhlasí s umístěním plánovaného amerického radaru v ČR,spíše pro je 14 % a jednoznačně pro pouhá 4 % lidí. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu agentury Median, jehož výsledky byly včera zveřejněny. Jasný názor na radar nemá 17 % obyvatel. Určitě proti zprovoznění radaru je 44 procent Čechů, spíše proti je 21 procent respondentů. Dřívější průzkumy ukázaly nesouhlas většiny obyvatel ČR s umístěním amerického radaru na českém území. Březnový průzkum CVVM se téměř kryje s výsledkem Medianu. Menší než dvoutřetinový odpor (57 %) přinesl pouze květnový průzkum agentury SC&C, dělaný na zakázku ODS.
Mě to nepřijde ani divný ani důvod ke zvrušení (Antiseptik | 13.05.08 00:50)
Pokud proti radaru je kdokoliv, třeba čert, nic to nemění na faktu, že je většina normálních lidí taky proti. Jestli mám rád knedlíky a soused komunista taky, mám je snad přestat mít rád? Takový námitky proradaristů jsou leda k smíchu. Skutečně proradný. Se můžu proboha živýho v něčem shodnout jak z babkou z vesnice, tak s komunistou nebo kýmkoliv. Třeba v těch knedlíkách. Nic to nemění na faktu, že US radar v Brdech je nejen volovina ale vlastizrádná pitomost.
Presne tak, pane Antiseptik (Rene Bartosek | 13.05.08 06:19)
mimochodem kdyz jsem byl hodne mladej a blbej, tak jsem se tak 20 let zpatky nacucal jako sliva. Bloudil jsem po nasem metstecku delal bordel a vyjrikoval neco nehezkeho na komunisty. Domu me dovedli dva tatovi kamosi komunisti. Tata je byl a bude nestranik. V tom deleni bordelu jsem pokracobval i doma a dalsi mesic se mnou doma nemluvila ani klika od dveri. :) Mam jiny pohled na svet a reseni problemu jako komuniste, ale v tom ze zde nechceme radar se shodujeme. Mozna pro to mame rozdilne duvody, ale vysledek je stejny.
Porad dokola o tom, ze skoro dve tretiny lidi nesouhlasi. Lidem je to ve skutecnosti uplne jedno, jinak by sli protestovat. Proti komunistum protestovaly v roce 89 miliony lidi a to den za dnem v krutych mrazech. Proti radaru se jich sejde i za krasneho pocasi jen par stovek. Pochopitelne - pri pruzkumech je kdekdo proti, tak jako by byl proti skladce smeti, prasecaku nebo drubezarne. Jenze tahle zarizeni jsou nutna a nekde stat musi, stejne jako musi nase zeme pomahat svym spojencum v ramci NATO. A ten radar se pokud vim bude stavet v ramci NATO.
Sve udelaly take lzi odpurcu radaru - nepodlozene poplasne zpravy o udajnem atomovem reaktoru, skodlivem zareni nebo dokonce temne vyhruzky jadernym uderem ze strany Ruska. Maji za cil vyvolat strach stejnym zpusobem, jakym se snazily tajne sluzby komunistickych zemi vyvolat strach v dobe studene valky. Financni podpora takzvanych "mirovych hnuti" v demokratickych zemich uz je jen dalsi ukazka otrepaneho triku praktikovaneho byvalym zamestnavatelem pana Putina - KGB.
A kruh se uzavira. :-)
Pane Jiro (ctenar | 13.05.08 10:34)
v prvni demonstraci (17. listopadu 1989) to bylo par tisic. Miliony se pridali, az kdyz to vypadalo ze komunisti uz nezasahnou. Tolik o tech milionech.
Pane Jiro (ctenar | 13.05.08 10:36)
nemate proste pravdu o tom, ze se bude stavet v ramci NATO. I US Kongress rekl ze to bude radat USA nikoliv NATO. Veleni a ovladani bude z USA nikoliv z centraly NATO. V Bukuresti nedoslo k podepsani ZADNE smlouvy, jen se reklo, ze se o spojeni Evropskeho (vyviji se system ochrany bojiste proti balistickych strelam) a americkeho systemu bude v budoucnu uvazovat. To jeste automaticky neznamena ze se tak stane, ale muze se stat.
2 jíra (voyta | 13.05.08 10:57)
"Jenze tahle zarizeni jsou nutna a nekde stat musi," a proč jsou důležitá? Protože nás napadne Írán? Stát který nejméně za posledních 200 let nikoho nenapdnul. Nebo kvůli S.Korei? Proč? Jedině snad kvůli americkým základnám a zařízením v evropě. A to by hlavně museli mít tu kapacitu něco takového provést. nemáte ani tušení čeho se tady zastáváte a jednoho dne vám to dojde, ale to už bude pozdě.
Raketova obrana (Lang | 13.05.08 16:26)
Vcera som na Vasich strankach cital ako sa niektory prispievatelia cuduju ze Rusi su proti radaru v Cechach neviem co je na tom divne ked vidia ze imperium ich obkolesuje zo vsetkych stran a uz aj Gorbachov na to prisiel ze sa imperiu neda verit.Nevioem ale preco ti co sa tak cuduju sa necuduju tomu zre americania neposil;nuju svoje pozicie blizo iranu co vask robia a teda ked je to proti nebezpeciu z iranu predsa logiske je taku obranu mat v saudskej Arabii v Kuvajte atd teda hned blizo odkial by mali rakety namierene na europu vzlietat teda cela zalezitost protirakiet je iba humbuk lebo ked sa chce nieco branit tak potom blizo od pramena a nie v cechach teda kazdy kto trochu rozmysla by mal na to prist ze argument Iran a pod ma miesto na strednom vychode a ked nie tak potom to mozu postavit hocikde ako to robia pod roznymi blbymi zamienkami ktore im nezozerie ani ten co zerie seno ale ako vidiet este taky existuju dakuje Lang.Inak som som cital ze zacinaju krachovat i mensie banky a teda ludia ktory maju peniaze nad 100 tis dolarov na ucte nemaju zaruku ze nieco dostanu co bude nad
Automaticky kráceno
Je dnes jasné, že radar nemá podporu v parlamentu (Polesny | 13.05.08 18:23)
a celá Topolánkova parta si tak akorát uřízne obrovskou ostudu. Radar není v rámci NATA - zelení budou proti a v rámci zachování strany vůbec, se také najde velká část lidovců. kteří pro radar nezvednou ruku.Nejde předpokládat, jak budou pro
radar hlasovat všichni z ČSSD, ale ani všichni
členové ODS nejsou radaru nakloněni, jak si přeje
stranická špička - bude nutné přesně znát text smlouvy a potom dojde na lámání chleba.
Zvláště bude-li ve smlouvě zakotvena právní nadřazenost americké obsluhy z práva ČR a to
bude v praxi znamenat stejný právní stav, jako měli okupanti SSSR!
V okamžiku, kdy připustím, aby si cizí vojenský
kontingent, dělal na výsostném území ČR, co chce,
dopouštím se vlastizrady, byť se mohu zaštiťovat
"kamarádstvím" z USA, jak chci.
A hlavně je trochu podstatný rozdíl mezi vládou USA před rokem 2001 a dnes, kdy jde o agresivní zločinecký stát, odsouzený celou světovou veřejností a od takového státu zde radarovou, ani jinou základnu nechceme a to vyjadřu
Automaticky kráceno
(Polesny | 13.05.08 18:25)
Pokračování -
A hlavně je trochu podstatný rozdíl mezi vládou USA před rokem 2001 a dnes, kdy jde o
agresivní zločinecký stát, odsouzený celou světovou veřejností a od takového státu
zde radarovou, ani jinou základnu nechceme a to vyjadřuje cca 70% obyvatel ČR!
kdyz vam Amerika pred rokem 2001 zlocinecka nepripadala, tak to jste mozna souhlasil i s vykopanim komunistu z Grenady a bojem Ameriky proti komunisticke agresi ve Vietnamu. No vidite, mozna se nakonec v necem shodneme.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Co nesmíme vědět, proč Česká Televize zakázala svůj vlastní dokumentární film Uloupené Kosovo?
Část 1 (každá část asi 9 min.) http://uk.youtube.com/watch?v=j-zyolKf-c4
Část 2 http://uk.youtube.com/watch?v=_eWJgZA_Jhk
Část 3 http://uk.youtube.com/watch?v=_Oj90pOd-6I
Část 4 http://uk.youtube.com/watch?v=LIpwxt-7tSc
Část 5 http://uk.youtube.com/watch?v=1LHq3--o_6U
Část 6 http://uk.youtube.com/watch?v=_m9WG8-e1Ns
Bývalý německý kancléř Gerhard Schroeder řekl, že „vyhlášení nezávislosti Kosova byl omyl stejně jako po nátlaku USA jeho uznání státy Evropské Unie. Uznání nezávislého Kosova je v zájmu USA, zcela určitě však není v zájmu Evropy.“
http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,3314650,00.html
UNMIK (United Nations Mission in Kosovo/Mise Spojených Národů v Kosovu) bránila Srbům v Kosovu v účasti v Srbských volbách. http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,3317724,00.html
Tady je Uloupené Kosovo jako celek:
http://www.iskladka.cz/download.php?file=1208464342_uloupen%C3%A9+kosovo.avi
Dostupné z:
http://linkuj.cz/?id=show&viewnr=4&typ=0&par=45195
Hustý filmík! Obávám se, že za téhle vlády už jej v domovské TV neuvidíme...
Jen se v něm dopouští komentář přecejen drobné nedůslednosti: Při slovech o novém orwelovském pojmu "humanitární bombardování" jaksi bylo taktně pomlčeno, žejeho tvůrcem byl "mírotvůrce" Václav Havel - právě tehdy, když s Alexandrem Vondrou, Michaelem Žentovským, Ronaldem D. Asmusem či Brucem Jacksonem žadonil u Billa Clintona, aby za to, že jsou Srbové a Albánci masově vražděni zase Albánci z UČK Srby USA vybombardovali... Václav Havel má o míru velmi osobité názory! Jako "schvalovatel a původce návodu k mezinárodním zločinům" tak má na svědomí nejen životy 6.000 srbů, ale i bezmála milionu iráčanů... Milý chlapík!
To je to, co na mne sedlo po shédnutí toho filmu. Beznaděj a hrůza. A moje žena, jinak docela inteligentní a vzdělaná? "Jéje, Kosovo je v Evropě?" To je vážně marné. Tenhle boj nemůžem vyhrát. Lid potřebuje předžvýkávače pravd aby věděl cosi myslet. Vivat Vondra! Vivat radar! Vivat USA a Izrael, pilíře svobody a demokracie!
Davide (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 13.05.08 10:01)
kdo tuto beznaděj uvnitř sebe překoná, vyhrál
Trochu více jednstranné, ale doporučuji to zhlédnout (Zdenek S., svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com | 13.05.08 11:08)
Ačkoliv je film jednostranný, doporučuji to zhlédnout a postnout i jinde. Sám jsem postl odkazy na Atlas.cz
CT se to rozhodla scenzurovat, (Rene Bartosek | 14.05.08 03:45)
Kdo si pral, aby tento dokument nesel do vysilani? Internet si jde svou vlastni cestou a informace maji v sobe zakodovany princip, aby se sirili. Potrebuji k tomu pouze vhodne prostredi a bytosti, ktere je z nejakych duvodu vyhledavaji. Navic predavana informace se pri predani neztraci, naopak dochazi k multiplikaci. Don Quijote mel v boje s vetrnymi mlyny vetsi sance vyhrat, nez nasi medialni a mastodonti.
Pokud se mi to podaří stáhnout (Antiseptik | 14.05.08 03:47)
což je nejistý, jde to pomalu, mám v úmyslu k tomu udělat anglické titulky a repostnout to na Utube. Mělo by to vidět víc světa než jen češi. Není vše jak je nám podáváno v barevném balení.
Mozna by to chtelo kontaktovat tvurce dokumentu a oni by uz ty anglicke titulky vyrobili pravdepodobne sami. Tady je neco k nasi "vdecnosti "Srbum za to, ze pri nas jako jedini pevne stali po Mnichovske zrade, zijeme ve dnech hanby.
http://www.prop.sk/vojaci_v_kosovu.html
Autor ma jiste pravdu, (Rene Bartosek | 15.05.08 04:56)
ze to je pohled prevazne z jedne strany, ktery se mu dvakrat nelibi. Pohled ze strany, ktery ve svete pysnici se svobodou myslenek a nazoru nesmi byt slyset, protoze by zrejme oficialni pravda o Kosovu mohla byt silne otresena a zpochybnena. Koneckoncu BL, kde napsal autor svuj prispevek poskytuji prostor pro jednostranne uhly pohledu na casti reality. Avsak BL jsou ochotny poskytnout moznost vyjadrit svuj nazor vsem mimo extremum na jakekoliv strane. A tim umoznuji fungovani plurality. To, ze se na BL nezenou dnes "pravicove" idee, plyne z neschopnosti ceske pravice vecne diskutovat v otevrenem diskusnim prostoru. Nejsou zvykly na vecnou diskusi, a to je spatne nejenom pro ceskou pravici. Staci se podivat, jak diskutuji Julinci, Topolanci, Cikrtove, Vondrove, Langerove... kdyz nejsou schopni vecnych argumentu. Osobni napadani oponentu, straseni komunismem, vojenskou sluzbou, obvinovanim vsech ze simulantsvi, az po vyhruzky zastrelenim za nesouhlasny nazor. Ono se na BL z vysoke "politiky" radeji moc diskutovat nechodi, protoze je tam slyset primo hlas lidu ne
Automaticky kráceno
dokonceni (Rene Bartosek | 15.05.08 04:57)
Osobni napadani oponentu, straseni komunismem, vojenskou sluzbou, obvinovanim vsech ze simulantsvi, az po vyhruzky zastrelenim za nesouhlasny nazor. Ono se na BL z vysoke "politiky" radeji moc diskutovat nechodi, protoze je tam slyset primo hlas lidu nezkroceny cenzurou. Skoda politici strkaji hlavy do pisku, zatim se naucili aspon chodit tajne naslouchat.
http://www.blisty.cz/2008/5/15/art40549.html
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Dle vědců Mendelovy univerzity v Brně, hmyz se stane běžnou součástí jídelníčku. Zatím nedokážeme odhadnout, jak brzo to bude, se vyjádřila odborná asistentka ústavu Marie Borkovcová. Šéfkuchař Petr Ocknecht již dovede opékat šváby po provensálsku, připravovat jídla z moučných červů apod. Nemáme prý sbírat hmyz v přírodě, ale nakupovat z hygienicky bezpečných chovů.
Musí se na tom také vydělat, nesmíte si přeci pěstovat vlastní šváby doma. Drůbežárny se změní na chroustrány. Není to nová myšlenka, převážně „divoký“ hmyz se již běžně pojídá. Na internetu najdete jak pěstovat žížaly a recepty na chutné žížalí hamburgery aj. Nevím, jestli je to od ČT24 šíření poplašné zprávy, mají okurkovou sezónu anebo mám pomalu měnit jídelníček.
nepřišli na nic nového, je opravdu velmi neefektivní pojídat obratlovce, na jejich chov se spotřebuje mnohem více krmiva než na hmyz. Navíc by tím ubyla ona sporná stránka chovu obratlovců - jejich v určitém rozsahu prokazatelné utrpení, s hmyzem bychom takové slitování neměli. Jde jen o předsudky a o zvyky, já osobně s tím mám spíše problémy, ale racionálně to chápu jako dobré řešení.
Fried Beatles (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 11.05.08 23:01)
Jsou narody pro ktere je pojidani cvrcku a jineho hmyzu naprosto bezne ale zvedal by se jim kufr pri predstave ze jedi napr. veprove. Sam jsem prazene cvrcky vyzkousel a musim priznat ze to je delikatesa, kam se hrabou chipsy. Znam lidi co by se netkli kraliciho masa a lidi co bezne ji psi maso, snad me za to na zvedavci neukamenuji. Na vychode Konga se hluboko v jungli vyskytuji skupiny pro ktere je normalni obcasne pojidani lidskeho masa. Halt proti vkusu a zvyklostem . . :) Na cele studii panu vedatoru z Brna me zaujala jedna vec. Opravdu uz zacina v nasi svobodne a demokraticke vlasti tolik prituhovat, ze budeme muset menit jidelnicek? Zijeme prece v dokonalem systemu. Tak dokonalem, ze mame pravo jeho hodnoty exportovat vsem tem ostatnim - barbarum. No pocitam ze s cvrcky pujde o vtip, i kdyz . . mam pocit ze reklama ma takovou moc, ze kdyz vam nabidnou lejno v darkovem baleni a podpori ho vhodnou reklamou zbastime ho s chuti stejne jako s chuti bastime prdukty ideologicke reklamy :)
Hmyz má schopnost vytvářet velká množství (Polesny | 12.05.08 00:04)
proteinu za krátký čas a při vlastní málo kvalitní potravě.
Proto se velmi vážně uvažuje jak o jeho přímé spotřebě pro člověka, tak hlavně jako o výhodné
výrobě krmiva pro hospodářská zvířata.
Používat hmyz jako pravidelnou potravinu pro člověka je zatím hodně sporná záležitost kvůli zdravotním rizikům.
Třeba mléko je zcela bezpečná a všeobecně uznávaná
potravina a přesto má na cca 30% konzumentů neblahý zdravotní vliv, protože asi takový počet lidí nemá úplnou enzymatickou výbavu ke strávení
mléka a nestrávené zbytky v zažívacím traktu mohou dotyčným jedincům vyvolávat velké zdravotní komplikace.
Podobně se to má s požíváním hmyzu. Hmyz není
obvyklá lidská potravina a nejdříve bychom museli
na takový druh stravy organizmus přivyknout.
Dávka alkoholu pro "bílého" běžná, může být pro nenavyklého indiána smrtelná, protože indián nemá
vytvořeny podmínky pro eliminaci alkoholu z těla.
A žádnou politiku zde nehledejte.
Samozrejme ze... (vodnik007 | 13.05.08 17:41)
"Nemáme prý sbírat hmyz v přírodě, ale nakupovat z hygienicky bezpečných chovů.
Musí se na tom také vydělat, nesmíte si přeci pěstovat vlastní šváby doma."
Nejde jen o krmeni podradneho stada ovci ale musi se zaroven neco vydelat. Globalizace mysli na vsechno!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Koncom Apríla sa zišli členovia jednej z troch najsilnejších svetových globalistických skupín vo Washingtone D.C. – The Trilateral Commission.
Témy v diskusných paneloch boli rôzne. Súčasný traja prezidentskí kandidáti boli všeobecne uznaní, hlavne kvôli ich postoju k NAFTA a „North American Union.“ Postoj jediného ako-tak vyčnievajúceho kandidáta Obamu so svojími proti-obchodnými rečami bol bez obáv videný ako bezproblémový, keďže ide o „rétoriku kampane“.
Zhrozený z Rona Paula
Kým účastníci boli sebavedomí, že si poradia s každým „potenciálnym prezidentom“, vzdali veľkú poctu Ron Paulovi a ...vyjadrili poplach nad tým, že spôsobuje „značné škody do budúcnosti“.
Vyjadrili obavu, že Paulove predvolebné výjazdy pritiahli príliš veľa mladých ľudí, ktorí týmto dostávajú „vlastné politické vzdelanie“. Účastníci chcú, aby republikáni pritlačili na Paula, aby skončil svoje vzdelávacie výjazdy. Táto úloha bola daná Thomasovi Foley-mu, bývalému U.S.House (White? Neviem) hovorcovi.
Dôvod prečo je Paulova „vzdelávacia kampaň“ obavou Trilateralistov je zjavná. Paul by sa odmietol vzdať kúsku americkej suverenity medzinárodným organizáciam, čo nevyhovuje ideám „svetovej federácie“, resp. svetovej vlády s ktorou sa TC rada pohráva. Paulove okamžité stiahnutie vojakov z Iraku, Afganistanu, a ďalších 130 OSN „mierových“ misii by určite pre takéto plány „značnou škodou do budúcnosti“ bolo.