Ve zkratce
12.5.08
Česká republika: Co nesmíme vědět, proč Česká Televize zakázala svůj vlastní dokumentární film Uloupené Kosovo?
Část 1 (každá část asi 9 min.) http://uk.youtube.com/watch?v=j-zyolKf-c4
Část 2 http://uk.youtube.com/watch?v=_eWJgZA_Jhk
Část 3 http://uk.youtube.com/watch?v=_Oj90pOd-6I
Část 4 http://uk.youtube.com/watch?v=LIpwxt-7tSc
Část 5 http://uk.youtube.com/watch?v=1LHq3--o_6U
Část 6 http://uk.youtube.com/watch?v=_m9WG8-e1Ns
Bývalý německý kancléř Gerhard Schroeder řekl, že „vyhlášení nezávislosti Kosova byl omyl stejně jako po nátlaku USA jeho uznání státy Evropské Unie. Uznání nezávislého Kosova je v zájmu USA, zcela určitě však není v zájmu Evropy.“
http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,3314650,00.html
UNMIK (United Nations Mission in Kosovo/Mise Spojených Národů v Kosovu) bránila Srbům v Kosovu v účasti v Srbských volbách. http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,3317724,00.html
Zdroj: http://uk.youtube.com/watch?v=j-zyolKf-c4
Klasifikace: politika,pravo
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
pje (pje | 12.05.08 11:20)
Tady je Uloupené Kosovo jako celek:
http://www.iskladka.cz/download.php?file=1208464342_uloupen%C3%A9+kosovo.avi
Dostupné z:
http://linkuj.cz/?id=show&viewnr=4&typ=0&par=45195
diky (Pavel -Čert- Němec | 12.05.08 12:22)
uz stahuju
pje (pje | 12.05.08 11:20) (Hugof | 12.05.08 20:40)
Hustý filmík! Obávám se, že za téhle vlády už jej v domovské TV neuvidíme...
Jen se v něm dopouští komentář přecejen drobné nedůslednosti: Při slovech o novém orwelovském pojmu "humanitární bombardování" jaksi bylo taktně pomlčeno, žejeho tvůrcem byl "mírotvůrce" Václav Havel - právě tehdy, když s Alexandrem Vondrou, Michaelem Žentovským, Ronaldem D. Asmusem či Brucem Jacksonem žadonil u Billa Clintona, aby za to, že jsou Srbové a Albánci masově vražděni zase Albánci z UČK Srby USA vybombardovali... Václav Havel má o míru velmi osobité názory! Jako "schvalovatel a původce návodu k mezinárodním zločinům" tak má na svědomí nejen životy 6.000 srbů, ale i bezmála milionu iráčanů... Milý chlapík!
Beznaděj (DavidZ, zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz | 13.05.08 09:05)
To je to, co na mne sedlo po shédnutí toho filmu. Beznaděj a hrůza. A moje žena, jinak docela inteligentní a vzdělaná? "Jéje, Kosovo je v Evropě?" To je vážně marné. Tenhle boj nemůžem vyhrát. Lid potřebuje předžvýkávače pravd aby věděl cosi myslet. Vivat Vondra! Vivat radar! Vivat USA a Izrael, pilíře svobody a demokracie!
Davide (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 13.05.08 10:01)
kdo tuto beznaděj uvnitř sebe překoná, vyhrál
Trochu více jednstranné, ale doporučuji to zhlédnout (Zdenek S., svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com | 13.05.08 11:08)
Ačkoliv je film jednostranný, doporučuji to zhlédnout a postnout i jinde. Sám jsem postl odkazy na Atlas.cz
CT se to rozhodla scenzurovat, (Rene Bartosek | 14.05.08 03:45)
Kdo si pral, aby tento dokument nesel do vysilani? Internet si jde svou vlastni cestou a informace maji v sobe zakodovany princip, aby se sirili. Potrebuji k tomu pouze vhodne prostredi a bytosti, ktere je z nejakych duvodu vyhledavaji. Navic predavana informace se pri predani neztraci, naopak dochazi k multiplikaci. Don Quijote mel v boje s vetrnymi mlyny vetsi sance vyhrat, nez nasi medialni a mastodonti.
Pokud se mi to podaří stáhnout (Antiseptik | 14.05.08 03:47)
což je nejistý, jde to pomalu, mám v úmyslu k tomu udělat anglické titulky a repostnout to na Utube. Mělo by to vidět víc světa než jen češi. Není vše jak je nám podáváno v barevném balení.
Pane antiseptik vynikajici napad!!! (Rene Bartosek | 14.05.08 04:28)
Mozna by to chtelo kontaktovat tvurce dokumentu a oni by uz ty anglicke titulky vyrobili pravdepodobne sami. Tady je neco k nasi "vdecnosti "Srbum za to, ze pri nas jako jedini pevne stali po Mnichovske zrade, zijeme ve dnech hanby.
http://www.prop.sk/vojaci_v_kosovu.html
Autor ma jiste pravdu, (Rene Bartosek | 15.05.08 04:56)
ze to je pohled prevazne z jedne strany, ktery se mu dvakrat nelibi. Pohled ze strany, ktery ve svete pysnici se svobodou myslenek a nazoru nesmi byt slyset, protoze by zrejme oficialni pravda o Kosovu mohla byt silne otresena a zpochybnena. Koneckoncu BL, kde napsal autor svuj prispevek poskytuji prostor pro jednostranne uhly pohledu na casti reality. Avsak BL jsou ochotny poskytnout moznost vyjadrit svuj nazor vsem mimo extremum na jakekoliv strane. A tim umoznuji fungovani plurality. To, ze se na BL nezenou dnes "pravicove" idee, plyne z neschopnosti ceske pravice vecne diskutovat v otevrenem diskusnim prostoru. Nejsou zvykly na vecnou diskusi, a to je spatne nejenom pro ceskou pravici. Staci se podivat, jak diskutuji Julinci, Topolanci, Cikrtove, Vondrove, Langerove... kdyz nejsou schopni vecnych argumentu. Osobni napadani oponentu, straseni komunismem, vojenskou sluzbou, obvinovanim vsech ze simulantsvi, az po vyhruzky zastrelenim za nesouhlasny nazor. Ono se na BL z vysoke "politiky" radeji moc diskutovat nechodi, protoze je tam slyset primo hlas lidu ne
Automaticky kráceno
dokonceni (Rene Bartosek | 15.05.08 04:57)
Osobni napadani oponentu, straseni komunismem, vojenskou sluzbou, obvinovanim vsech ze simulantsvi, az po vyhruzky zastrelenim za nesouhlasny nazor. Ono se na BL z vysoke "politiky" radeji moc diskutovat nechodi, protoze je tam slyset primo hlas lidu nezkroceny cenzurou. Skoda politici strkaji hlavy do pisku, zatim se naucili aspon chodit tajne naslouchat.
http://www.blisty.cz/2008/5/15/art40549.html
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
11.5.08
Česká republika: Dle vědců Mendelovy univerzity v Brně, hmyz se stane běžnou součástí jídelníčku. Zatím nedokážeme odhadnout, jak brzo to bude, se vyjádřila odborná asistentka ústavu Marie Borkovcová. Šéfkuchař Petr Ocknecht již dovede opékat šváby po provensálsku, připravovat jídla z moučných červů apod. Nemáme prý sbírat hmyz v přírodě, ale nakupovat z hygienicky bezpečných chovů.
Musí se na tom také vydělat, nesmíte si přeci pěstovat vlastní šváby doma. Drůbežárny se změní na chroustrány. Není to nová myšlenka, převážně „divoký“ hmyz se již běžně pojídá. Na internetu najdete jak pěstovat žížaly a recepty na chutné žížalí hamburgery aj. Nevím, jestli je to od ČT24 šíření poplašné zprávy, mají okurkovou sezónu anebo mám pomalu měnit jídelníček.
Zdroj: http://www.ct24.cz/veda-a-technika/14223-potravinovou-krizi-...
Klasifikace: kuriozity,veda
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
Co mate proti cvrckum? (Leon Kreutzfeld | 11.05.08 20:36)
Kdyz je pekne posolite a uprazite nebo ufritujete, je to vynikajici. A kosher! Kam se hrabe veprova!
Brněnští vědci (Jiří Koubek, yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz | 11.05.08 22:59)
nepřišli na nic nového, je opravdu velmi neefektivní pojídat obratlovce, na jejich chov se spotřebuje mnohem více krmiva než na hmyz. Navíc by tím ubyla ona sporná stránka chovu obratlovců - jejich v určitém rozsahu prokazatelné utrpení, s hmyzem bychom takové slitování neměli. Jde jen o předsudky a o zvyky, já osobně s tím mám spíše problémy, ale racionálně to chápu jako dobré řešení.
Fried Beatles (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 11.05.08 23:01)
Jsou narody pro ktere je pojidani cvrcku a jineho hmyzu naprosto bezne ale zvedal by se jim kufr pri predstave ze jedi napr. veprove. Sam jsem prazene cvrcky vyzkousel a musim priznat ze to je delikatesa, kam se hrabou chipsy. Znam lidi co by se netkli kraliciho masa a lidi co bezne ji psi maso, snad me za to na zvedavci neukamenuji. Na vychode Konga se hluboko v jungli vyskytuji skupiny pro ktere je normalni obcasne pojidani lidskeho masa. Halt proti vkusu a zvyklostem . . :) Na cele studii panu vedatoru z Brna me zaujala jedna vec. Opravdu uz zacina v nasi svobodne a demokraticke vlasti tolik prituhovat, ze budeme muset menit jidelnicek? Zijeme prece v dokonalem systemu. Tak dokonalem, ze mame pravo jeho hodnoty exportovat vsem tem ostatnim - barbarum. No pocitam ze s cvrcky pujde o vtip, i kdyz . . mam pocit ze reklama ma takovou moc, ze kdyz vam nabidnou lejno v darkovem baleni a podpori ho vhodnou reklamou zbastime ho s chuti stejne jako s chuti bastime prdukty ideologicke reklamy :)
Hmyz má schopnost vytvářet velká množství (Polesny | 12.05.08 00:04)
proteinu za krátký čas a při vlastní málo kvalitní potravě.
Proto se velmi vážně uvažuje jak o jeho přímé spotřebě pro člověka, tak hlavně jako o výhodné
výrobě krmiva pro hospodářská zvířata.
Používat hmyz jako pravidelnou potravinu pro člověka je zatím hodně sporná záležitost kvůli zdravotním rizikům.
Třeba mléko je zcela bezpečná a všeobecně uznávaná
potravina a přesto má na cca 30% konzumentů neblahý zdravotní vliv, protože asi takový počet lidí nemá úplnou enzymatickou výbavu ke strávení
mléka a nestrávené zbytky v zažívacím traktu mohou dotyčným jedincům vyvolávat velké zdravotní komplikace.
Podobně se to má s požíváním hmyzu. Hmyz není
obvyklá lidská potravina a nejdříve bychom museli
na takový druh stravy organizmus přivyknout.
Dávka alkoholu pro "bílého" běžná, může být pro nenavyklého indiána smrtelná, protože indián nemá
vytvořeny podmínky pro eliminaci alkoholu z těla.
A žádnou politiku zde nehledejte.
Samozrejme ze... (vodnik007 | 13.05.08 17:41)
"Nemáme prý sbírat hmyz v přírodě, ale nakupovat z hygienicky bezpečných chovů.
Musí se na tom také vydělat, nesmíte si přeci pěstovat vlastní šváby doma."
Nejde jen o krmeni podradneho stada ovci ale musi se zaroven neco vydelat. Globalizace mysli na vsechno!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
11.5.08
USA: Koncom Apríla sa zišli členovia jednej z troch najsilnejších svetových globalistických skupín vo Washingtone D.C. – The Trilateral Commission.
Témy v diskusných paneloch boli rôzne. Súčasný traja prezidentskí kandidáti boli všeobecne uznaní, hlavne kvôli ich postoju k NAFTA a „North American Union.“ Postoj jediného ako-tak vyčnievajúceho kandidáta Obamu so svojími proti-obchodnými rečami bol bez obáv videný ako bezproblémový, keďže ide o „rétoriku kampane“.
Zhrozený z Rona Paula
Kým účastníci boli sebavedomí, že si poradia s každým „potenciálnym prezidentom“, vzdali veľkú poctu Ron Paulovi a ...vyjadrili poplach nad tým, že spôsobuje „značné škody do budúcnosti“.
Vyjadrili obavu, že Paulove predvolebné výjazdy pritiahli príliš veľa mladých ľudí, ktorí týmto dostávajú „vlastné politické vzdelanie“. Účastníci chcú, aby republikáni pritlačili na Paula, aby skončil svoje vzdelávacie výjazdy. Táto úloha bola daná Thomasovi Foley-mu, bývalému U.S.House (White? Neviem) hovorcovi.
Dôvod prečo je Paulova „vzdelávacia kampaň“ obavou Trilateralistov je zjavná. Paul by sa odmietol vzdať kúsku americkej suverenity medzinárodným organizáciam, čo nevyhovuje ideám „svetovej federácie“, resp. svetovej vlády s ktorou sa TC rada pohráva. Paulove okamžité stiahnutie vojakov z Iraku, Afganistanu, a ďalších 130 OSN „mierových“ misii by určite pre takéto plány „značnou škodou do budúcnosti“ bolo.
Zdroj: http://www.americanfreepress.net/html/global_elite_gather_13...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a KILLROY
10.5.08
Kanada: V pátek 9. května - při zasedání parlamentu - Stephen Harper upozornil, že častá a zvýšená kritika Izraele a to dokonce i mezi mnohými členy parlamentu, připomíná charakter nacistického Německa z období druhé světové války.
"Poučením z druhé světové války si musíme uvědomit, že ti, kteří se snažili zničit naše židovské spoluobčany, se zcela určitě budou snažit zničit nás všechny ostatní", podotýká ministerský předseda S.Harper.
Je nasnadě, že Harper rozpoznává skutečné nebezpečí poukazováním na historické události druhé světové války, kdy cílené vyhlazení části židovských spoluobčanů byla strategie Světové sionistické organizace. Strategie, která vedla k ospravedlnění a následnému založení státu Izrael.
Bravo mistr Harper. Musíme rozlišovat! Jinak jakákoliv kritika Izraele může být oprávněně považována za projevy antisemitismu.
Zdroj: http://www.canada.com/montrealgazette/news/story.html?id=ca1...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Mirda
Komentáře
nuda (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 10.05.08 22:54)
antisemitismus je ohrané klišé, divím se, že nepřišli s něčím novým ...
Méďo... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 11.05.08 00:00)
ano, je to otřepané klišé. Co však na zprávě potěší je skutečnost, že stále ještě máme v kanadském parlamentu odvážné a nezaprodané politiky, kteří si dovolí Izrael kritizovat. Rovněž kritizují za šestihrannou turistiku
samotného šéfa vlády Harpera. Tohle si naši jižní "spojenci" pod vlajkou hvězd a pruhů veřejně nedovolí. Stejně tak z pochopitelných důvodů i vládní činitelé v Německu a ve Francii.
4000 "antisemitů" v Turínu (Saša | 11.05.08 08:05)
V sobotu 4000 lidí protestovalo proti oslavě Izraelských spisovatelů v Turínu. V Turínu probíhá již 21. knižní veletrh vydavatelů s účastí spisovatelů. Nesli plakáty „Sionismus je forma rasismu a rasová diskriminace“, „Bojkotujte Izrael, podpořte Palestinu!“ Proti preferenci Izraelských spisovatelů se staví několik nositelů Nobelových cen (včetně Izraelského básníka) a veletrhu se neúčastní. Pozoruhodné je, že zprávu téměř nenajdete.
Mirdo (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 11.05.08 14:32)
je to dobře, že se někdo umí ozvat.
Divím se ale, že tu hru je ještě ochoten někdo hrát. Před pár dny Izrael oslavil 60 let. 60 let se nám snaží namluvit, že jakákoliv jeho kritika je antisemitismem. Smutné je, že se najdou tací, kteří jim to stále baští.
Sašo... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 11.05.08 18:40)
Jsem rád, že je to právě CBC.ca, kdo se snaží objektivně informovat čtenáře a posluchače, navzdory od zaprodance a zrádce Kanady Harpera. Pro ostatní čtenáře: CBC (Canadian Broadcasting Corporation) je v podstatě státní a vládou financovaná informační agentura. TV studia, rozhlasové stanice a internetové stránky po celé Kanadě. Je vidět, že se v Kanadě stále ještě udržel zdravý rozum společnosti.
Méďo... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 11.05.08 19:55)
Jenom ať si tlačí na pilu jak chtějí. Jednou se to zasekne a pořádně to kopne zpátky. Zákony přírody pracují nekompromisně dál. Zákon akce - reakce: co není může být a co nebylo bude. Snad nemusím více rozvádět?
Mirdo (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 11.05.08 22:01)
nemusíš, shodujeme se :)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
8.5.08
Libanon: Když se nepodařilo Hizboláh zničit přímou agresí Izraele v létě 2006, tak je na to třeba jít jinak. Nejlépe donutit Libanonce, aby se pozabíjeli navzájem.
Takže po 17 měsíční krizi, kdy Libanon nemá stále ani prezidenta, se část vlády rozhodla, v přímém rozporu s úmluvami z roku 1989, kdy bylo Hizbaláh umožněna za vytlačení Izraelských okupantů paralelní existence spolu s regulérní armádou Libanonu, zabavit Hizbaláhu jeho malou kabelovou komunikační síť.
Tato velezrada je vydávána za nutnost zastavit "špehování" vlády, jejíž je Hizbaláh součástí, Hizbaláhem. Hizbaláh ovšem říká, že tato komunikační síť je pro ně a pro Libanon důležitá, neboť bez ní by neodrazili Izraelský útok v létě 2006.
Mimochodem, kde byli vládní vojáci a obrana země v létě 2006?
Násilnosti vypukly hned poté, co Hassan Nasrallah řekl že pokus vlády zabránit Hizbaláhu v používání telekomunikačního systému se rovná vyhlášení otevřené války.
"Věříme že válka začala a věříme že máme právo se bránit" řekl Nasralláh v televizním projevu. "Uřízneme ruku jenž se natahuje po zbraních odboje bez ohledu na to, jestli přichází z domova či ze zahraničí."
Ve stejném projevu ale Nasralláh vyzval k zahájení dialogu, pokud o to druhá strana má zájem: "Jsme připraveni jednat s kýmkoliv, kdo chce kompromis, jsme zde a jsme připraveni."
Zdroj: http://edition.cnn.com/2008/WORLD/meast/05/08/lebanon.hezbol...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a trodas
8.5.08
Rusko: Rusové vyzvali dva diplomaty z amerického velvyslanectví, aby opustili zemi. Američané sdělili, že vyhoví, ačkoliv s rozhodnutím ruských úřadů nesouhlasí.
Američané v nedávné době rovněž vyhostili dva ruské diplomaty. Jednoho v listopadu minulého roku a druhého 22. dubna.
Není jasné, zda vyhoštění nařídil ještě odcházející Putin nebo už přicházející Medvědev.
Zdroj: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7390499.stm
Klasifikace: politika
8.5.08
Írán: Íránský vyslanec v Ženevě odmítl důkladnou prohlídku svých zařízení inspektory z IAEA, dokud Izrael zůstane vně světového zájmu a kontrol světových jaderných inspektorů.
"Současný dvojí standard by neměl být dále tolerován ne-jadernými státy," řekl vyslanec Ali Asghar Soltanieh na schůzi 190 zemí, které podepsaly dohodu o nešíření jaderných zbraní.
Jaderná pojistka má daleko k dokonalosti. Existuje více jak 30 zemí, které nemají smlouvu s IAEA, která zajišťuje plnou kooperaci s OSN.
"Izrael s obrovskými zásobami jaderných zbraní nikdy žádnou smlouvu nepodepsal a nikdy neumožnil zahraničním inspektorům přístup do svých zařízení," řekl íránský vyslanec.
Izrael, který nikdy neříká, zda nějaké jaderné zbraně vlastní, nepodepsal smlouvu o nešíření jaderných zbraní, která zavazuje signatáře (s výjimkou mocností) nepokoušet se získat jaderné zbraně. Indie a Pákistán, které oficiálně přiznaly, že atomové zbraně mají, rovněž smlouvu nepodepsaly.
Írán smlouvu podepsal a vzdoruje za to sankcím RB OSN.
A tak je to vždycky. Grázl unikne trestu, zákon postihne poctivého. Naprosto se ztotožňují s názorem Íránu. Buď zákony a dohody platí pro všechny, nebo si je strčte někam.
Zdroj: http://ap.google.com/article/ALeqM5gvr7j491Cmq9QVFPn-gLjgBDX...
Klasifikace: politika
Komentáře
Izrael také není příliš demokratickou zemí , (Polesny | 08.05.08 14:57)
takže si nemají s Iránem co vyčítat - to uvádím jenom proto, pokud by chtěl někdo namítat, že není možné mít na obě země stejný metr.Vůbec se naskýtá otázka, proč Izrael nezaujme jasný postoj a řekne, mám jaderné zbraně a technologie a podrobím se kontrole OSN a totéž v plné formě musí dodržet Irán.Zatím pokud vím , Irán vystavil 14 inspektorům OSN volné pasy na celé své území a kontrola probíhá.Agentura IAEA OSN pro kontrolu a nešíření jaderných technologií vydala minulý rok na podzim zprávu, že Irán spolupracuje a že nemá
zásadních výhrad proti užívání jaderných technologií v Iránu. Tak nevím, co je tohle za zprávu - možná, že v Ženevě probíhal v rámci schůze OSN nějaký seminář na dané téma
a vznikla podobná debata, ale Irán předpisy IAEA
plní.
Příkladně daleko větší nebezpečí pro svět představuje Pakistán, které jaderné zbraně má a kde jsou u moci vraždící generálové / kamarádi USA, ale to Bushovi nevadí - sem tam nějaký
bratrský vrah generál nevadí - holt
Automaticky kráceno
(Polesny | 08.05.08 14:58)
Pokračování -
Příkladně daleko větší nebezpečí pro svět představuje Pakistán, které jaderné zbraně má a kde jsou u moci vraždící generálové / kamarádi USA, ale to Bushovi nevadí - sem tam nějaký
bratrský vrah generál nevadí - holt svůj k svému/
a kde je hodně vratká vláda a silný militantní
islámský vliv.
Zdravim.... (pastinak | 08.05.08 15:25)
Uplne sem si vzpomel na mladistva leta kdy jsem byl blahovy a rikal jsi ze pokud cloveku pravdu ukazes,pozna ji....neni to pravda...
stve me ze tato vec jasna jak facka musi byt diskutovana ....nekdy bych se fakt rad podival do hlav Jiru,Kerbstu a Lehu...vubec totiz nechapu jak se tohle vsechno muze dit....:((
Velice chytry (Rene Bartosek | 09.05.08 01:50)
a naprosto legitimni pozadavek.
Izrael, který nikdy neříká, zda nějaké jaderné zbraně vlastní (vodnik007 | 09.05.08 05:20)
Ze by opravdu nejake meli?
Prece nebudou lhat!
Hmm (ctenar | 12.05.08 10:48)
neni to ani chytry ani opravneny pozadavek. Z jednoho prosteho a jednoducheho duvodu. Iran podepsal smlouvy o nesireni, proto se jimi musi ridit, nebo je ma vypovedet. Podminovat plneni nejake smlouvy tim, ze nekdo jiny, kdo navic tuto smlouvu nepodepsal, ji neplni, je prinejmensim divne.
Jsou 2 moznosti : odstoupit od smlouvy o nesireni
nebo donutit Izrael ji podepsat.
To není.. (dwaltr | 14.05.08 17:40)
moc chytré.. proč by Írán měl odstupovat od smlouvy o něšíření jaderných zbraní.. kdo sakra kde prokázal, že o ně usiluje..???
Myslím, že v takhle vážné věci jde o faktický stav a ne formalitu smlouvy.. Izrael a Pákistán formálně nic neporušili, ale je to kvůli tomu bezpečné..???
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
8.5.08
Česká republika: Jan Tamáš a Jan Bednář z hnutí Ne základnám oznámili, že od úterý začínají hladovku na protest proti kolaborantským smlouvám české vlády s americkou ohledně umístění radaru v Čechách.
Následovat jej mají další aktivisté z Ne základnám a lidé v desítce dalších evropských měst. Při hladovce je veřejnost uvidí. Budou v prosklené prodejně v centru Prahy na rohu Tylova náměstí. Prodejnu jim majitel zapůjčil. V hladovce hodlají pokračovat i po podpisu smlouvy, dokud nedostanou signál, že vláda radar odmítne.
Jan Tamáš k tomu říká: "Nemůžu zůstat mlčet tváří v tvář situaci, kdy většina obyvatel si nepřeje pobyt cizích vojáků, ale vláda ho přesto dál proti naší vůli prosazuje."
Panové Tamáši a Bednáři, máte můj hluboký obdiv.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/tamas-z-ne-zakladnam-bude-proti-radar...
Klasifikace: politika
Komentáře
Já myslím... (Vodník | 08.05.08 18:46)
...že budou mít někde zašité nějaké superkalorické kapsule od KGB, když jsou jí placeni. Nebo je majitel prodejny agent KGB a bude jim tam potajmu strkat housky se salámem. Zeptejte se Krebsta nebo Sida!
Pre Vodnika (vratnik | 09.05.08 13:54)
Vy si myslite, ze kazdy kdo je proti "docastnemu" vstupu vojakov USA na uzemie CR, kazdy kdo je proti radaru je plateny KGB ?
Viete co, preco sa neposadite im za chrbat a 24 hodin ich pozorovat ci si ukradomky nedavaju specialne tablety pre kozmonautov dodane KGB a miesto toho ich odvahu bez dokazov bezdovodne nalepkujete ?
Ste chudak na urovni snaziveho hajlovaca za protektoratu, alebo snaziveho marxistu v 50-tych rokoch, teraz su z nich najvacsi praviciari a amerikanofili.
Ad vrátnik (Vodník | 09.05.08 20:59)
"Ste chudak na urovni snaziveho hajlovaca za protektoratu, alebo snaziveho marxistu v
50-tych rokoch..."
Neuhádol. Tí, ktorí ma tu poznajú, vedia, že to bola odo mňa ironia. Súhlasím, že z hajlovačov a marxistov sú dnes tí najväčší amerikanofilovia, ale je o mne dobre známe, že mezi nich nepatrím ;-)
hehe (ctenar | 12.05.08 10:50)
kamarad se rozhodl zorganizovat , zatim neohlasenou, protizranici ve vyloze hospody naproti mistu kde bude nekdo nesmyslne drzet hlad :) Asi se pujdu najist taky, videt hladovkare po nekolika dnech jak se kouka na tu veprovou co do sebe budeme tlacit, to bude k nezapomeni :))))
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
7.5.08
USA: Televize nafilmovala „zatýkání“ podezřelých.
Policejní komisař se k tomu vyjádřil: „Nechceme spěchat s posuzováním.“
Ne, to není proslulé Quantanamo, ale Philadelphia.
Snad „instruktážní“ video na směrníku.
Zdroj: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7387755.stm
Klasifikace: krimi,pravo
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
Násilí začíná být problémem na celém světě (Polesny | 07.05.08 20:58)
a není jenom v USA.Je to ostuda policie a také vojska, jaké "kádry" do svých řad přijímá a jakého ducha pěstuje.V Americe je na podobné věci lépe vidět, připomněl bych vlnu násilí a rabování, kdy byli osvobozeni u soudu policisté, kteří zmlátili
černocha v LA při zatýkání a byli natočeni na video a to se objevilo v médiích.
Reakce na tyhle záběry mohou být podobné.
Jde ale o systémové selhání.
Společnost je plná zla, které je mediálně podporováno a potom se nelze divit, že se takhle nelidsky chová i policie, která má především
ctít právo a zákon, ale to bychom od policistů asi chtěli příliš.Nechci se tady moc rozepisovat, v Česku je situace stejná a možná horší a slušných
policistů a vojáků je hodně pomálu.
A myslím, že se situace spíše zhoršuje.
Mocní musí vládnout nad lidmi za jakoukoliv cenu
a tak si při použití prostředků neberou žádné servítky a moc potom přechází částečně na silové
sbory a ty toho náležitě zneužívají.
Státní zástupci a soudy jd
Automaticky kráceno
(Polesny | 07.05.08 20:59)
Pokračování -
Státní zástupci a soudy jdou policajtům na ruku
a nakonec to odskáče zbitý člověk, který si na policisty stěžuje.
Vobec ma nasilie neprekvapuje (Lang | 08.05.08 06:32)
Do armady su vyberany ludia z nizkym vzdelanim a len sluzia ako maso kanonov,preto su velmi brutalny.V poslednom case co sa dialo uz predtym sa beru zlocinci z vaznic,ale teraz vovacsom pocte je ich uz na tisicky,zabijaci,nasilnici priamo z vaznici za ucast vo vojne ako vojaci,dostavaju odpustene niekolko rocne tresty a nemozno od takychto zabijakov ocakavat nic ine ako najvacsie neludske nasilie a teda guantanamo je ako samozrejmost pre ludi s tymito "kvalitami" a na Cube sa nejaka blokarka stazuje ze nema slobodu ja davno mam blokovany mail najmenej por roka kde sa mozem stazovat a tak isto telefonaty na mobil su blokovane a posielanre do centraly/urcite nie fidelovej/ ale jeho odporcov a pritom este spolocnost ktora dodava servis tak Vam uctuje za hovor ktory neexistuje a musite ho platit lebo inak vobec stratite telefon mam firmy PwerNetGlobal vazena blokarka s cuby ma take problemy za ktore ja nedostavam ziadne ceny zo spanielska pozdravy Hlava
US příkladem? (Saša | 08.05.08 06:41)
Před několika dny soud v New Yorku shledal 3 tajné policisty zcela nevinné, ač padesáti výstřely usmrtili člověka a zranili další dva. To, že byl zcela nevinný by nevyvolalo demonstrace, byl to však černoch a v New Yorku je řada demonstrací, http://www.justiceforsean.net/ ve středu 7.5. přes 200 demonstrantů bylo zatčeno, „pro rušení pořádku“, včetně organizátora reverenda Sharpton s dvěmi co se zraněním střelbu přežili a nevěsty, kterou si měl ten den brát Zlovůle policie není tedy ojedinělá a je beztrestná. Chce snad stát vyvolat hrůzu policejního teroru? Nevidím rozdílu mezi zločinci kopajícími do své oběti, za uniformu se to neschová o zabití 50ti výstřely ani nemluvě. Policie a žoldácká armáda láká zločinné typy.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
6.5.08
Česká republika: Jihlavská skupina iniciativy Ne základnám vás zve na lampionový průvod, který se uskuteční v Jihlavě v pátek 9. května 2008 ve 20 hodin. Sraz je na Masarykově náměstí - v horní části u Morového sloupu.
Trasa: Masarykovo náměstí, Jakubské náměstí přes park Heulos - na ploše u plátna letního kina bude vatra, na níž bude spálena maketa radaru.
Akce je určena hlavně dětem s lampiony, ale ostatní příchozí jsou též vítáni.
Zdroj: http://www.nezakladnam.cz/cs/1011_952008-lampionovy-pruvod-j...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a LaFox
Komentáře
Na první a na druhý pohled (pje | 07.05.08 19:12)
Na první pohled jsem zareagovat stereotypně - vzpomínka na lampionové průvody z dětství se vybavila sama, aniž bych tomu jakkoli napomohl. Tehdy jsme byli v jistém smyslu zneužiti státní ideologickou propagandou k něčemu, co pak bylo prezentováno jako "manifestace za mír a socialismus". Na druhý pohled se nedivím organizátorům, že hodlají použitím dětí a lampionové atrakce (ano, pro děti to je atrakce!)ke skutečné demonstraci za klid a nezávislost na moci a mocenských nástrojích mocností. Ne základnám fandím a je mi šumafuk, jestli se na jejích akcích podílejí nebo je podporují různí partajníci, pokud příliš halasně neprosazují sebe...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.