Ve zkratce
8.5.08
Česká republika: Jan Tamáš a Jan Bednář z hnutí Ne základnám oznámili, že od úterý začínají hladovku na protest proti kolaborantským smlouvám české vlády s americkou ohledně umístění radaru v Čechách.
Následovat jej mají další aktivisté z Ne základnám a lidé v desítce dalších evropských měst. Při hladovce je veřejnost uvidí. Budou v prosklené prodejně v centru Prahy na rohu Tylova náměstí. Prodejnu jim majitel zapůjčil. V hladovce hodlají pokračovat i po podpisu smlouvy, dokud nedostanou signál, že vláda radar odmítne.
Jan Tamáš k tomu říká: "Nemůžu zůstat mlčet tváří v tvář situaci, kdy většina obyvatel si nepřeje pobyt cizích vojáků, ale vláda ho přesto dál proti naší vůli prosazuje."
Panové Tamáši a Bednáři, máte můj hluboký obdiv.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/tamas-z-ne-zakladnam-bude-proti-radar...
Klasifikace: politika
Komentáře
Já myslím... (Vodník | 08.05.08 18:46)
...že budou mít někde zašité nějaké superkalorické kapsule od KGB, když jsou jí placeni. Nebo je majitel prodejny agent KGB a bude jim tam potajmu strkat housky se salámem. Zeptejte se Krebsta nebo Sida!
Pre Vodnika (vratnik | 09.05.08 13:54)
Vy si myslite, ze kazdy kdo je proti "docastnemu" vstupu vojakov USA na uzemie CR, kazdy kdo je proti radaru je plateny KGB ?
Viete co, preco sa neposadite im za chrbat a 24 hodin ich pozorovat ci si ukradomky nedavaju specialne tablety pre kozmonautov dodane KGB a miesto toho ich odvahu bez dokazov bezdovodne nalepkujete ?
Ste chudak na urovni snaziveho hajlovaca za protektoratu, alebo snaziveho marxistu v 50-tych rokoch, teraz su z nich najvacsi praviciari a amerikanofili.
Ad vrátnik (Vodník | 09.05.08 20:59)
"Ste chudak na urovni snaziveho hajlovaca za protektoratu, alebo snaziveho marxistu v
50-tych rokoch..."
Neuhádol. Tí, ktorí ma tu poznajú, vedia, že to bola odo mňa ironia. Súhlasím, že z hajlovačov a marxistov sú dnes tí najväčší amerikanofilovia, ale je o mne dobre známe, že mezi nich nepatrím ;-)
hehe (ctenar | 12.05.08 10:50)
kamarad se rozhodl zorganizovat , zatim neohlasenou, protizranici ve vyloze hospody naproti mistu kde bude nekdo nesmyslne drzet hlad :) Asi se pujdu najist taky, videt hladovkare po nekolika dnech jak se kouka na tu veprovou co do sebe budeme tlacit, to bude k nezapomeni :))))
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
7.5.08
USA: Televize nafilmovala „zatýkání“ podezřelých.
Policejní komisař se k tomu vyjádřil: „Nechceme spěchat s posuzováním.“
Ne, to není proslulé Quantanamo, ale Philadelphia.
Snad „instruktážní“ video na směrníku.
Zdroj: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7387755.stm
Klasifikace: krimi,pravo
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
Násilí začíná být problémem na celém světě (Polesny | 07.05.08 20:58)
a není jenom v USA.Je to ostuda policie a také vojska, jaké "kádry" do svých řad přijímá a jakého ducha pěstuje.V Americe je na podobné věci lépe vidět, připomněl bych vlnu násilí a rabování, kdy byli osvobozeni u soudu policisté, kteří zmlátili
černocha v LA při zatýkání a byli natočeni na video a to se objevilo v médiích.
Reakce na tyhle záběry mohou být podobné.
Jde ale o systémové selhání.
Společnost je plná zla, které je mediálně podporováno a potom se nelze divit, že se takhle nelidsky chová i policie, která má především
ctít právo a zákon, ale to bychom od policistů asi chtěli příliš.Nechci se tady moc rozepisovat, v Česku je situace stejná a možná horší a slušných
policistů a vojáků je hodně pomálu.
A myslím, že se situace spíše zhoršuje.
Mocní musí vládnout nad lidmi za jakoukoliv cenu
a tak si při použití prostředků neberou žádné servítky a moc potom přechází částečně na silové
sbory a ty toho náležitě zneužívají.
Státní zástupci a soudy jd
Automaticky kráceno
(Polesny | 07.05.08 20:59)
Pokračování -
Státní zástupci a soudy jdou policajtům na ruku
a nakonec to odskáče zbitý člověk, který si na policisty stěžuje.
Vobec ma nasilie neprekvapuje (Lang | 08.05.08 06:32)
Do armady su vyberany ludia z nizkym vzdelanim a len sluzia ako maso kanonov,preto su velmi brutalny.V poslednom case co sa dialo uz predtym sa beru zlocinci z vaznic,ale teraz vovacsom pocte je ich uz na tisicky,zabijaci,nasilnici priamo z vaznici za ucast vo vojne ako vojaci,dostavaju odpustene niekolko rocne tresty a nemozno od takychto zabijakov ocakavat nic ine ako najvacsie neludske nasilie a teda guantanamo je ako samozrejmost pre ludi s tymito "kvalitami" a na Cube sa nejaka blokarka stazuje ze nema slobodu ja davno mam blokovany mail najmenej por roka kde sa mozem stazovat a tak isto telefonaty na mobil su blokovane a posielanre do centraly/urcite nie fidelovej/ ale jeho odporcov a pritom este spolocnost ktora dodava servis tak Vam uctuje za hovor ktory neexistuje a musite ho platit lebo inak vobec stratite telefon mam firmy PwerNetGlobal vazena blokarka s cuby ma take problemy za ktore ja nedostavam ziadne ceny zo spanielska pozdravy Hlava
US příkladem? (Saša | 08.05.08 06:41)
Před několika dny soud v New Yorku shledal 3 tajné policisty zcela nevinné, ač padesáti výstřely usmrtili člověka a zranili další dva. To, že byl zcela nevinný by nevyvolalo demonstrace, byl to však černoch a v New Yorku je řada demonstrací, http://www.justiceforsean.net/ ve středu 7.5. přes 200 demonstrantů bylo zatčeno, „pro rušení pořádku“, včetně organizátora reverenda Sharpton s dvěmi co se zraněním střelbu přežili a nevěsty, kterou si měl ten den brát Zlovůle policie není tedy ojedinělá a je beztrestná. Chce snad stát vyvolat hrůzu policejního teroru? Nevidím rozdílu mezi zločinci kopajícími do své oběti, za uniformu se to neschová o zabití 50ti výstřely ani nemluvě. Policie a žoldácká armáda láká zločinné typy.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
6.5.08
Česká republika: Jihlavská skupina iniciativy Ne základnám vás zve na lampionový průvod, který se uskuteční v Jihlavě v pátek 9. května 2008 ve 20 hodin. Sraz je na Masarykově náměstí - v horní části u Morového sloupu.
Trasa: Masarykovo náměstí, Jakubské náměstí přes park Heulos - na ploše u plátna letního kina bude vatra, na níž bude spálena maketa radaru.
Akce je určena hlavně dětem s lampiony, ale ostatní příchozí jsou též vítáni.
Zdroj: http://www.nezakladnam.cz/cs/1011_952008-lampionovy-pruvod-j...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a LaFox
Komentáře
Na první a na druhý pohled (pje | 07.05.08 19:12)
Na první pohled jsem zareagovat stereotypně - vzpomínka na lampionové průvody z dětství se vybavila sama, aniž bych tomu jakkoli napomohl. Tehdy jsme byli v jistém smyslu zneužiti státní ideologickou propagandou k něčemu, co pak bylo prezentováno jako "manifestace za mír a socialismus". Na druhý pohled se nedivím organizátorům, že hodlají použitím dětí a lampionové atrakce (ano, pro děti to je atrakce!)ke skutečné demonstraci za klid a nezávislost na moci a mocenských nástrojích mocností. Ne základnám fandím a je mi šumafuk, jestli se na jejích akcích podílejí nebo je podporují různí partajníci, pokud příliš halasně neprosazují sebe...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
6.5.08
Česká republika: Před chvílí jsem zaznamenal krátkou upoutávku na pořad ČT24, který má být věnován manipulaci moderními médii. Pořad "Média a svět" má být vysílán tuto neděli 11.5. v 16:35 na ČT24. Copak asi bude ukázáno a řečeno?
Zdroj: http://www.ceskatelevize.cz/program/11.05.2008.html
Klasifikace: technika
Zprávu vložil/a pje
5.5.08
Izrael: NAZARET – Vrchní safedský rabín Šmuel Elijahu vyzval sionistický stát k provedení „hrozné pomsty“ na Palestincích v rámci odplaty za jejich útoky a jako odstrašujícího prostředku.
V článku zveřejněném ve zpravodaji Erec Jisrael Šelahu rozeslaném do synagog Elijahu kritizuje vůdce sionistického státu za to, že nepodnikají ani nedovolují pomstu vůči rodině Alá Abú Dhaima, který provedl útok v Jeruzalémě: „Stát, který skutečně respektuje životy svých občanů, by měl pověsit deset teroristových synů na strom 25 metrů vysoký tak, aby to ostatní viděli a dostali strach,“ napsal podle Jerusalem Post.
Vyzval sionistický stát k provedení „strašlivé pomsty“ za útok na jeruzalémskou ješivu: „Musíme požadovat odplatu, která bude tak hrozná, že vypálí do duší všech našich nepřátel poselství, že židovská krev je mnohem cennější než zlato nebo platina.“
Arabská skupina lidských práv Centrum Mosawa už požádala generálního prokurátora, aby podnikl právní kroky proti rabínovi za podněcování rasismu a násilí.
Zdroj: http://www.palestine-info.co.uk/en/default.aspx?xyz=U6Qq7k%2...
Klasifikace: politika
Komentáře
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 05.05.08 22:59)
Neopakujeme se? Rabbi Shmuel
Pro Semtex (vladuna | 06.05.08 05:47)
Chybicka se vloudila.
Prece ale dobre vite, ze se zde nevynecha jedina prilezitost jak pospinit Bozi vyvoleny narod!
Možná by se měla tato zpráva opakovat i po třetí, (Polesny | 06.05.08 11:30)
protože tito lidé jsou problémem v Izraeli již po desetiletí.Kdyby nebylo těchto štváčů, mohl by být dávno mír v této oblasti skutečností.A to se týká i druhé strany. Štváči a lidé , kteří jsou za nimi se navzájem "podporují" a "živí". Prostí lidé na jedné i druhé straně nemají zájem válčit a vraždit.Bohužel, v Izraeli mají tyto síly k dispozici celou armádu a když vraždí, tak pořádně
po stovkách.
podporovat vraždění dětí je (Reach | 06.05.08 12:00)
podporuji raketové a minometné útoky na izraelská města a vesnice, sebevražedné pumové atentáty na
na Zvědavci normální, tak o co jde? ;
***********************************************
tržnice, kavárny či autobusy hromadné dopravy, masakry studentů škol jako byl nedávný v Merkaz HaRav v Jeruzalémě
* jsem nevzdělaný buran z vesnice
Pane Rýči, kdyby sem přijeli třeba Rusáci (hestroy | 06.05.08 12:31)
a začali zabírat pomalu naši zemi, nejdříve by ovšem vyhodili do luftu pár hotelů, (King David), pak by vyhladili jednu vesnici (Dajr Jásín), pod pohrůžkou dalšího vyhlazení by nutili původní obyvatele, tedy např. vás, abyste se odstěhoval třeba do Polska. Před tím by vám ale "omylem" zabili celou rodinu, matku, dceru, ženu. Co byste dělal? Šel byste pokojně jako ovce do Polska do utečeneckého tábora? Pokud o tom nic nevíte, neztrapňujte se tu a raději si přečtěte, co o tom píše někdo zevnitř. Tedy židovský historik Alfréd M. Lilienthal. http://www.lilienthal.czechian.net/jacipal.html
Pane Reach,nikdy jsem na Zvědavci nečetl , že by zde někdo podporoval (Polesny | 06.05.08 12:41)
raketové a minometné útoky na izraelská města a vesnice. Pokud zde byla diskuze na tohle téma, tak pouze o příčině a následku, což je legitimní názor.
Ale podporoval! (Reach | 06.05.08 12:52)
Viz diskuse k:
Spin doktoři nasadili nejtěžší kalibry
Vlákno:
MÁM RADOST
a můj příspěvek proti byl zcenzurován...
Pane Rýči, (hestroy | 06.05.08 13:15)
jestlipak už jste si doplnil vzdělání, abyste tu nepůsobil jako nějaký neználek? Ale ono to bude asi jinak, že? Vy o těch sionistických prasárnách víte a jste tu jen jako důvěrník, že? Pracujete se Semtexem von Čech se má rád společně, nebo máte oddělené kanceláře?
Nováček (voyta | 06.05.08 14:21)
Není to zvláštní, že jakmile zmizí jeden(von krebst) tak se objeví druhý(rýč). je vidět, že zástupy repeaterů jsou velmi dlouhé. snažte se hoši O:)
"Určitá míra tuposti je pro člověka zaměstnaného ve veřejné službě nezbytná", (Polesny | 06.05.08 16:12)
říká Dostojevskuj ve svém Idiotovi.
Rýč / Reach/ je zde v žoldu svých chlebodárců, takže je vlastně veřejně činný a bude nás zde tak jako jeho předchůdci intenzivně zásobovat informacemi, které si je možno přečíst v IDNES a jiných "zaručených", "pravdivých" a jinak nepřekroucených informačních zdrojích. A dovolím se smát i když je to celé spíše trochu k
pláči.
To se taky nedá dlouho vydržet (Reach | 06.05.08 17:22)
tyhle hnědorudý slinty tady...ani kdyby mě platili zlatem 8-D
Nebuďte lidi debilní a vězte, že na každou svini, tedy i tu za Jordánem, se vaří voda .... (Durabo | 06.05.08 21:08)
Soudruhu Rýči, (hestroy | 07.05.08 10:23)
jediné rudohnědé slinty, které tu jsou, jsou od vás a od podobných sionistů typu von Čecha, Semtexe, Jirouse, Antiho, Koubka, a dalších... Protože propaganda jsou právě rudohnědé sionistické slinty...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
5.5.08
Česká republika: Novinky.cz informují o právě probíhající demonstraci proti radarové základně v Praze. Uveřejnili i průzkum veřejného mínění, kde je proti radaru 57% a pro 39% oslovených respondentů. Aby však tato čísla dávala smysl, bylo nutné ještě dodat, že typickým příznivcem základny je podle SC&C středoškolsky vzdělaný muž, který žije ve městě nad sto tisíc obyvatel, zatímco proti jsou především ženy nad šedesát let se základním vzděláním.
Tak teď nevím, zda bych jako vysokoškolsky vzdělaný muž, který žije ve městě, které má 100.000 obyvatel, neměl radar raději obhajovat, abych si nepřipadal jak nějaká hloupá babička. Podprahové ovlivňování je prostě skvělá věc.
Doplnění editora: Už je to tady zase. To stejné nám říkali, když se jednalo o ankety ohledně schvalování homosexuality, imigrace ze zemí Třetího světa, lásku k cikánům... Je to oblíbený trik spin doktorů, jak změnit nevýhodně vyznívající závěry veřejných výzkumů ve svůj prospěch.
Zdroj: http://www.novinky.cz/clanek/139199-v-praze-protestuji-proti...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a hestroy
Komentáře
Rad bych se mylil, (vladuna | 05.05.08 19:43)
ale toto je uz naprosto regulerni valka. Sice se jeste nestrili, ale o to vice lidi ji podleha. Jak rikavala moje babicka: "Panbuh s nami."
ano válka (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 05.05.08 20:26)
jedna z nejhorších. O duše lidí.
Dnes (IVAn | 05.05.08 21:46)
jsem zjistil, že jsem žena nad šedesát let. To je fakt hnusná manipulace s veřejným míněním, už z toho je patrné, že radar smrdí.
Hloupost!!! (Soudce Lynch | 05.05.08 22:50)
Tem co je nad 60 museli byt minimalne vyuceni... Uz vidim, jak v 50.letech by nekoho nechali jen se zakladnim vzdelanim...
Pro jsou inteligenti, proti hlupáci (vodnik007 | 06.05.08 05:58)
"proti radaru 57% a pro 39% "
Aha, takze inteligenti se pocitaji za dva?
Clovek hned nepochopi o co jde.
Tak ted nevim (Petr Řehák | 06.05.08 09:17)
Fakt nevim co si mam myslet. Jako VS vdelany mam byt jasne pro radar, protoze ale ziju v 'buranove' mensim nez 20k obyvatel mohl bych mozna byt proti. Ale zase denne dojizdim za praci do mesta s 1M obyvatel .. tak ted nevim co si mam o tom radaru myslet. Co me ale nejvic zarazi je ze nejspis 57% obyvatel CR jsou babicky v duchodu podle toho 'vyzkumu' :o
Prospěšný Radar-pro koho (henrypes | 06.05.08 10:37)
Tento radar má být součástí hvězdných válek a cíleného vylepšeného ovládání mysli lidí
Až nám budou vnucovat čipy pod kůži na místo občanek pochopí většina-to už bude pozdě
To je nabílední (Reach | 06.05.08 10:48)
No vida, já to říkám od samého začátku, nepotřeboval jsem na to ani žádný průzkum!
toto je opravdu legrační (Reach | 06.05.08 10:57)
http://www.boskowan.com/www/jirka/zzz/tamasovci.htm
:DDDDDDDDDDDDDDD
Hloupí Honzové? (pje | 06.05.08 12:02)
Tuhle pohádku jsem slíchával. Chytrý byl hloupý a hloupý byl chytrý. Pravdou ale je, že selský rozum je mnohdy nad akademicky studované (tedy informačně "vedené") mozky. Proto svým studentům říkám: Nezapomínejte při tom studiu myslet a chcete-li jen věřit, jděte do kláštera! Není mi zcela jasné, jak se tolik šedesátiletých plus bab (a žádní dědci!) nižšího vzdělání dostalo mezi respondenty...
Slýchával... (pje | 06.05.08 12:02)
Ouvej, kovářova kobyla chodí bosa...
Soudruhu Rýči, (hestroy | 06.05.08 12:42)
mě to bylo také nabíledni, hned jak jsem si přečetl váš první příspěvek.
Wagnerův web na boskowanu (pje | 06.05.08 13:17)
Jiří Wagner se v mnohém přičinil, že Neviditelný pes již není jen neviditelný, ale že už to ani není pes. Býval jsem ve studentských a poststudentských pseudosocialistických dobách také příznivcem až znalcem americké (nejen!) vojenské techniky a historie WWII, ale brzy jsem sám zjistil, že je to jen kompenzace oficiálnímu zbožštění vojenské techniky socialistického tábora míru. Míval jsem stránku o vojenských letadlech, kde bylo psáno, že bych je raději viděl ve sportovních dresech, ale že na blbost je někdy třeba jít s klackem... Málokdo je před půlkou svého života schopen dostatečně poznat realitu a své postoje podle toho poopravit. Jiří Wagner je ambiciozní mladý muž, jehož ambice a nekritické nahlížení světa činí psaní zdánlivě bezelstně opravdové. Když jsem jej ale v souvislosti s jeho lží v jednom článku suše obvinil ze lži, nebyl můj komentář pro údajné porušení etického kodexu uveřejněn. Toto už není mladická nerozvážnost a naivita, to je úmysl, který zasluhuje to, co zasluhuje.
Automaticky kráceno
Projev starosty Neorala na demonstraci proti radaru (Polesny | 06.05.08 13:24)
Velký ohlas vzbudilo vystoupení trokaveckého starosty Jana Neorala. Ten připomněl, že vláda utratila z našich daní 20 milionů korun na kampaň, v níž vršila jednu lež na druhou jak na běžícím pásu . Podle něj už je teď jasné, že v celé kauze radar jde jen o koláč zisků zbrojních firem. Vláda nebere ohled na varování vědců, ani na nesouhlas většiny vlastních občanů. Dlouho jsem nemohl pochopit, co žene vládní politiky k tomuto kroku. Musí jim být přece jasné, že v dalších volbách po nich neštěkne ani pes. Až ve středu při přímém přenosu z parlamentu jsem to pochopil, když vicepremiér Vondra řekl, že je mu to prostě jedno, že většina občanů je proti radaru. Ano, v tom je zakopaný pes, jim je to jedno, nepotřebují nás a jsou jim lhostejné i příští volby, oni si potřebují nahrabat právě teď a do konce volebního období to stihnou, řekl Neoral za nadšeného souhlasu demonstrantů. Též varoval, že vládní politici mají lidi z podhradí za lůzu, na niž stačí houknout. Nejdrzejší argument, proč
Automaticky kráceno
(Polesny | 06.05.08 13:25)
Pokračování -
Nejdrzejší argument, proč neuspořádat ve věci radaru referendum, dle trokaveckého starosty byl, že lidé jsou příliš hloupí a nemají dostatek informací, aby o takové věci rozhodli. Pravicoví politici podle Neorala vědí o věci mnohem míň než běžný občan zajímající se o politiku. Ve skutečnosti politici typu pana Vondry vědí o radaru čtvrtinu toho co my. Nemají čas si věci o radaru nastudovat a nemají o ně ani zájem. Když budou nějaké potřebovat, vůdce jim je sdělí. Oni už si dávno podali inzerát: Koupím beton, značka - monstrum v Brdech, poznamenal ironicky Jan Neoral.
(Polesny | 06.05.08 13:27)
Pokračování -
Nakonec trokavecký starosta varoval, že se vláda pokouší naši zemi prodávat po kouskách, a vyzval účastníky, aby premiéru Topolánkovi ukázali zdvižený prostředníček tak, jak ho ukázal on národu. Krajské volby v Plzeňském kraji hodlají dle Neorala aktivisté proměnit v referendum o radaru.
Zde už ani nejde o radar , ale o sprostotu a drzost (Polesny | 06.05.08 13:35)
této vlády, která si prostě dovolí všechno.
Uvedu zde výrok pana Cikrta k poplatkům ve zdravotnictví, kde je jasně vidět, jak si s námi
vytírá tato vláda prodloužená záda.
Řekl doslova: Jedna stránka je, kdo kolik dává na poplatcích, druhá stránka je, kdo kolik spotřebuje zdravotní péče. Například - dvě třetiny zdravotní péče spotřebují senioři. Pokud je všechny vyjmeme, tak se tím úplně ztratí regulační efekt poplatků.
Z výroku pana tiskového mluvčího lze tedy vyvodit, že klíčovou cílovou skupinou obyvatel jsou při plánování a následné realizaci státem organizovaného okrádání českých občanů důchodci. Tedy skupina obyvatel s prokazatelně nejnižšími příjmy, která si předpokládanou a s ohledem na věk samozřejmou vyšší nemocnost zaplatila během svého dlouholetého zdravotního pojištění. Neuvěřitelný cynismus výroku pana Cikrta dokresluje arogantnost současné vládní garnitury...
Článek který Právo neotisklo (Saša | 07.05.08 10:43)
http://www.blisty.cz/2008/5/7/art40455.html
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
5.5.08
Albánie: Během 2. světové války se díky islámskému zvyku poskytovat útočiště vyznavačům judaismu a křesťanství mohly v Albánii zachránit tisíce židovských uprchlíků z řady zemí.
Nejvýznamnější albánští zachránci dostali titul Spravedlivý mezi národy, udělovaný tradičně nežidům za pomoc lidu Izraele.
Tento titul má v dnešní době cca 70 muslimů.
Zajímavá souvislost: dnes právě albánští "muslimové" v Kosovu dělají funkci trojského koně v Evropě pro USA, mocnost, do značné míry ovládanou právě židy. Zřejmě se vzájemně potřebují. A co se týče společných praktik některých jejich vlivných skupin...ani raději nehovořit.
Zdroj: http://www.arabia.pl/czech/content/view/402/5/
Klasifikace: kuriozity,nabozenstvi
Zprávu vložil/a MedaBeda
Komentáře
(pietroo | 05.05.08 18:44)
Měl by se udělat titul "Spravedlivý mezi Židy". Asi jich bude víc než 70? Jinak vidím, že moje poslední příspěvky nejsou vedením akceptované, takže přeji všem hezké léto.
Hm... (Vodník | 05.05.08 18:45)
Já jsem četl, že za těch čistek na konci tisíciletí vyhnali nejen Srby, ale i cikány a Židy. Proto mi přijde podpora kosovského státu Israelem bizarní. A nebo zase obětují svoje lidi, jako za WW II...
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 05.05.08 21:20)
I v minulosti se dely zajimave veci. Nekdy byly pogromy a nekdy zase nebyly. Drive nekteri muslimove zidy chranili a dnes je vetsinou vrazdi. Ja v tom nevidim zadne trojske kone nebo nic podobneho.
Semtexi, sak povedz viac (KILLROY, killroy (zavináč) azet (tečka) sk | 06.05.08 13:11)
napr. ze kde tie pogromy neboli (severny a juzny pol vynechajme).
btw, realita ako ju nepozname - zidia v irane - neviem ako sem dat tu fotku kde krvilacny atomovy iranec ma plagat ze IRAN LOVE JEWS. enjoy http://chanum.blog.sme.sk/c/79903/Perzski-Zidia.html
Semtexi, (hestroy | 06.05.08 16:00)
teď jde o to, kdo je větší vrah. Arabských obětí je cca 30 krát více, než židovských. Ale to vás nezajímá, že? To na ústředí raději taktně zamlčujete, že?
Pane Killroy, (hestroy | 06.05.08 16:07)
děkuji za podnětný příspěvek, který si Semtex určitě ze zásady nepřečte.
Pane Semtex (ctenar | 12.05.08 10:58)
dnes muslimove Zidy vetsinou vrazdi ? Videl jste nekdy matematiku zakladni skoly ? Pokud vim muslimu je hrube pres miliardu. Problem je tak se 100 000 podle nekterych odhadu.
Navic zidovske mensiny ziji dokonce i v tom demonickem Iranu, to je sok.
Mel byste se tedy kouknou do slovniku na slovo vetsina.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
4.5.08
USA: Kalifornský guvernér Arnold Schwarzenegger se rozhodl osobně celebrovat 60. výročí Izraele tím, že propustí z kalifornských věznic 31 Židů a umožní jim, aby si zbytek trestu odseděli v Izraeli. Propuštění se netýká odsouzených za vraždu a těch, kteří mají i americké občanství.
Oficiálně se jako důvod uvádí přeplnění kalifornských věznic. Sedí tam 170 tisíc vězňů – o 70 tisíc více, než stačí kapacita.
Právní zástupce židovských vězňů Mordehai Tzivlin řekl, že za rozhodnutím guvernéra je tlak židovské komunity.
Podle izraelského ministerstva sedí v Kalifornii asi 40 židovských vězňů.
Zdroj: http://www.ynetnews.com/home/0,7340,L-3082,00.html
Klasifikace: politika
Komentáře
zajímavé (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 05.05.08 01:43)
brzy bude výročí osvobození Československa. Co kdyby Klaus pustil také pár vězňů?
Jen tak, mimo mísu (Lev. | 05.05.08 09:47)
Je pro mě nepochopítelné, odkud dostal rakouský "Schwarzenegger" - dvakrát potvrzeno !! Schwarze a negger, že je černoch. Žeby jeho kořeny spadaly až do černé Afriky ?
Pro pana Stvoru (voyta | 05.05.08 11:41)
pane stvora v neděli jsem do rubriky "Ve zkratce" ulozil clanek "Izrael a Usa jsou v utoku na Iran za jedno" a nikde ho nevidím. Byl tam zme strany nejaký problem nebo se to ztratilo po ceste? Zdar a sílu
2 voyta (Soudce Lynch | 05.05.08 11:48)
Musite to psat s diakritikou... Pak to pan Stwora pusti.
2 soudce (voyta | 05.05.08 13:00)
byl s diakritikou.:o)
pana Stworu (voyta | 05.05.08 13:11)
omlouvám se.
Lve, (Jiří Koubek, yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz | 05.05.08 20:19)
jste opravdu zcela mimo mísu, navíc to máte totálně blbě. Původ jména Schwarzenegger lze hledat v bavorském názvu Schwarzenegg, což se dá doslova přeložit jako temná horská úžlabina.
aha (Lev. | 05.05.08 20:52)
Tak to přece mají špatně přeloženo v "Seznam slovník", Německo-Český a Česko-Německý. Budu jim to muset oznámit, ať si to opraví. Děkuju uctívě pane Koubek.
Jen ať si nechají američtí sionističtí sráči svoje negry doma, a my si zase necháme svoje - neggery (Durabo | 06.05.08 21:14)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
3.5.08
Izrael: Zdá se, že se izraelským vědcům podařilo nalézt nový prvek.
Většina prvků s atomovou váhou nad 100 jsou nestabilní a mají krátký poločas rozpadu. Čím vyšší číslo, tím méně stabilní prvky jsou. Posledně objevený prvek ununoctium s váhou 118 má poločas rozpadu 89 milisekund.
Nicméně vědci předpokládali, že by v řadě prvků s vysokou atomovou váhou mohl existovat ostrůvek stability. Proto tým vědců Amnon Marinova na hebrejské univerzitě v Jerusalemě zvolil jiný postup. Pokud takový ostrůvek existuje, musí se prvek v přírodě už vyskytovat, řekli si. Použili větší množství thoria s atomovou váhou 90, jeho jádro testovali v hmotnostním spektrometru, který dokáže zachytit atomovou váhu jádra.
Mimo izotopu thoria s váhou 230 a 232 našli něco, co mělo atomovou váhu 292.
Zdá se, že to "něco" má počet protonů 122. V tabulce prvků by tedy bylo na 122. pozici. Předběžný název: ununbibium. Poločas rozpadu odhadli na 100 milionů let.
Zda se jim skutečně podařilo objevit nový prvek, nebo zda šlo o chybu ve výpočtu, se v této chvíli neví. Nález budou muset potvrdit další laboratoře.
Zdroj: http://www.foxnews.com/story/0,2933,352980,00.html
Klasifikace: kuriozity,veda
Komentáře
A to je jenom třešnička na dortu.... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 03.05.08 17:43)
Kdyby se lidstvo konečně sjednotilo a zaměnilo strategii svévolného totálního zničení za strategii vědeckého průzkumu a vývoje, tak tady máme ráj na Zemi. Dostatek všeho a pro všechny. Žádné zbraně hromadného ničení, ale technologie doposud neuskutečnitelného rozsahu by již nebyla pouze hudba budoucnosti. Jak nasvědčuje dnešní politická situace, tak se podobný vývoj stává utopií. V Albertě našli archeologové při hloubkových vykopávkách kábel s měděnými vidiči a na základě (carbon-dating) nálezu usoudili, že se již 8 tisíc let před n.l. používala drátová telekomunikace. V provincii Saskatchewan provedli stejný průzkum (stejná hloubka) a nenašli nic. Tohle je zaručený důkaz technologického zázraku tehdejší doby - bezdrátová telekomunikace.
To by byla jiná káva, kdyby Izrael jenom vynalézal (Polesny | 03.05.08 22:49)
a nekradl sousedům území a vodu, nevraždil a nemučil.To by měl každý soudný člověk Izrael rád
a nebyl by ve všeobecném opovržení, kvůli sionistické klice, která v Izraeli vládne, která páchá mezinárodní "kurevstva" a kvůli které trpí mnoho nevinných občanů Izraele!
Mirdo (djb | 04.05.08 10:25)
nemel byste k tomu odkazy? Nezda se mi, ze by nekdo povazoval za dukaz bezdratove telekomunikace to, ze "nenasel draty". Kdyby alespon prijmac nebo vysilac. Pokud na sebe jen kriceli to by nebyl nejaky zazrak.
djb, (Jiří Koubek, yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz | 04.05.08 13:01)
to je starý vtip, který se dá aplikovat na cokoliv - už jsem ho slyšel v podání Anglie a Skotska, USA a Sovětského svazu a ještě asi i dalších. Ovšem pokud je ta zpráva s prvkem pravdivá, byla by to bomba.
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 04.05.08 16:47)
"Pokud na sebe jen kriceli to by nebyl nejaky zazrak."
Bezdratova komunikace se na americkem kontinentu pouziva urcite nejmene nekolik tisic let. Je to tzv. kourova komunkace. Je technologicky narocna tim ze rozdelate ohen pote prilozite mokre klesti a kdyz nebude moc foukat kour bude videt v prerii do velke dalky. Pote vezmete deku a budete v intervalech ohen odkryvat a prikryvat. Ke kodovani a dekodovani pouzijete principu Morseovy abecedy. Pan Mirda urcite nemysli nejake elektronicke vysilacky pred 8mi tisici lety. Pochybuji ze v predkolumbovske Americe znali elektronky a transistory. Ty vynalezli o neco pozdeji.
Panuje jistá skepse (charon, cmartin (zavináč) tiscali (tečka) cz | 04.05.08 17:32)
viz Objevu nejtěžšího prvku se moc nevěří
Byl to vtip... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 04.05.08 21:19)
Koubek má pravdu. Je to vtip už z období plnění pětiletých plánů, kdy v Sovětském svazu to muselo být lepší, jelikož tam nic nenašli. Semtex tentokrát trefil do černého. Indiáni používali kouřové signály k dorozumívání, t.zn. technologie bezdrátového dorozumívání. Mohli bychom to nazvat také: "optický přenos informací" - fiberoptics, kdy fibers hořením vytvářely kouř.
dekuji vsem za vysvetleni (djb | 04.05.08 21:54)
vtip byl napsan presvedcive, vzal jsem ho naprosto vazne:-).
Strely obohacene unonoctiem (kammou | 05.05.08 05:27)
budou potreba na likvidaci iranskeho reaktoru. Tipnul bych si, ze tohle je pravej ucel jejich vyzkumu, kdyz atomovkama jim to amici nepovoli.
někde dříve jsem četl.... (Vladimír Bílý, vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz | 05.05.08 13:02)
že bylo objeveno nikoli výše uvedené zařízení,ale jednoduchý akumulátor,původně považovaný za liturgický nebo ozdobný předmět a vystaven v muzeu....mám pocit,že objev byl někde v oblasti persie...stáří odpovídá cca 8.000 let
cabon dating (pje | 08.05.08 22:31)
Mirdo, to bylo geniální datově identifikova C-14kou kus mědi a bužírky :-)))
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
2.5.08
USA: Bush je v historii nejméně oblíbeným presidentem US. Dle Gallupova ústavu; nikdy žádný president neměl horší hodnocení. Poslední průzkum také prokázal, že hlavním důvodem je válka v Iráku, kterou již před pěti lety prohlásil za vyhranou.
Možný omyl průzkumu je odhadován na plus mínus 3 procenta.
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id...
Klasifikace: kuriozity,politika
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
Jenže ... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 03.05.08 06:52)
Gallupův ústav se zapomněl dotázat "našeho" pana Krebsta. Potom by se dozvěděli, že Bush je to nejlepší, co se mohlo Američanům a potažmo celé naší planetě naskytnout. Jak se říká: "Co Čech to muzikant", tak proto si tady pan Krebst neustále hraje tu svoji ohranou písničku o zemi zaslíbené...o zemi neomezených možností.
Nenáviděný diktátor Saddám (Saša | 03.05.08 07:23)
byl více oblíbený než náš president Bush. Američanům víc vadí nesmyslné zabíjení, mučení a lhaní než ekonomie! Musí to být zklamání řitních alpinistů a co teprve chudák náš Jíra!
Saso, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 03.05.08 08:14)
nenavideneho diktatora Saddama volilo v Iraku dokonce 99.99% lidi. Timhle cislem predstihl soudruh Saddam o jednu desetinu promile i samotne komunisty v CSSR. Cest jeho pamatce.
Pripomnel jste me stary vtip jak nekdo rika Breznevovi: ti lide vas tady musi mit radi ! A Breznev rika: to teda musi !
Jíro, cítím s Vámi, (Saša | 03.05.08 10:32)
přijde to líto, ale těch 30% Iráčanů obdivovalo Saddáma, ještě když ho věšeli! Stále a dnes Iráčané vzpomínají, jak bylo za Saddáma, ač tehdy měl skutečnou podporu pouze asi šedesáti procent. Bushe zatím nevěší a oblíbenost je menší. Máte pravdu, může být hůř, k moci se třeba dostane demagog Vám podobný a rovněž může být jako on "demokraticky" zvolený. Je zajímavé, že obliba Bushe a radaru je podobná; Češi ani Američané nejsou pitomí.
Saso, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 03.05.08 17:29)
to jste me zaskocil. Tak on Saddam nemel 99.99% podpory ale jen 60 %. Kdopak v te diktature ty vase vyzkumy verejneho mineni provadel?
Ale vazne - srovnavat popularitu diktatora ktery mel nad svou zemi a obyvatelstvem absolutni moc s popularitou presidenta Spojenych Statu je demagogie nebyvalych rozmeru.
Jirouši... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 03.05.08 17:57)
Darwin by jásal radostí, kdyby se toho dožil a četl tvoje příspěvky na Zvědavci. Ty jsi ten chybějící článek lidského vývoje, který se zasekl a ne a ne se prosadit. Umět číst a psát ještě neznamená logické chápání dění okolo sebe. Dokážeš mi vysvětlit tento úkaz: Když na záchodě spláchneš vlastní odpad látkové přeměny, tak se to hovno začne točit ve víru vody proti směru otáčení hodinových ručiček? V Austrálii tomu je přesně naopak. Proč?
Mirdo, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 03.05.08 20:32)
tvuj prispevek je urazlivy a neni k veci. Ja te urazet naoplatku nebudu, nemam to zapotrebi.
Ten ukaz o kterem mluvis sice existuje, ale projevuje se pouze na povetrnostnich jevech jako jsou cyklony. Zachodova misa je prilis mala. Smer otaceni viru pri splachovani lejna je tedy nahodny a zalezi spise na nerovnostech misy a proudu pritekajici vody.
Uz jsem to zde psal, ale moderator to smazal.
Jirousi,v záhlaví máš jasně napsáno, piš jenom máš-li, (Polesny | 03.05.08 22:42)
co říci. Ty tvoje únavné,duševně onanistické kecy si nechej na svojí domovskou stránku Nezvědavec a další podobná sionistická obludária.
Zde se na Zvědavci schází společnost lidí, která se chce dozvědět něco mimo tendenční a prolhané kecy typu Idnes,Lidovky, Pes a jiné podobné výkvěty ducha.
Tobě Zvědavec zřejmě vadí a hlavně ti vadí, že se zde diskutuje a proto sem pořád zanášíš bláboly ,
které si mohu přečíst v Idnes a na to nepotřebuji Jirouse,který mele jako oni, pořád to samé a točí se jako to hovno , o kterém píšeš , stále dokola!
Takže tě zcela vřele žádám, jdi už se všemi těmi kecy do prdele.
My všichni dobře víme , že v Iráku Američani zvítězili a Bush je podle tebe nejlepší prezident na světě, ale můžeš s těmi kecy jít zahlcovat diskuzi někam jinam.
Také patříš do kohorty Von Krebst / Čech / a jistě si také bystře poslal Stworovi 1 euro, aby on platil poplatky a Zvědavec zanikl!
Jsi velmi průhledný a tvůj záměr je pouze škodit, nikoliv diskutovat.
Jirouši... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 04.05.08 08:40)
Polesný ti to už objasnil jakým způsobem se tady projevuješ a já se s názorem Polesného ztotožňuji. Takže jsou to urážky vzájemné. Ty urážíš zase nás kecáním o ničem a úmyslnými provokacemi. A pokud to je skutečně tvůj názor - o čemž silně pochybuji - tak jsi opravdu ten Darwinův chybějící článek. Stejně tak generalisimo Bush. S tím dotazem, co se týče otáčejícího se hovna, to jsem si jenom zjišťoval, na jaké téma lze s tebou diskutovat.
Mirdo a Pelesko, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 04.05.08 09:07)
k danemu tematu jste nenapsali nic, jen urazite. Zda se me nekdy, ze jedini lide kteri zde diskutuji jsem ja a Sasa. Je to skoda, protoze zde byla kdysi zajimava diskuse kterou jste znicili jak vy svym hulvatstvim, tak moderator svou zaujatosti.
Nevim jestli je to jen jeden clovek nebo vic lidi, ale nekdo zde maze jeden muj prispevek za druhym, i kdyz na rozdil od vasich neobsahuji zadne urazky. Nejspis si ten clovek mysli, ze se mu takhle povede umlcet pravda.
Vybavuji se me ted proto slova astronauta ceskeho a slovenskeho puvodu Eugena Cernana (Gemini 9, Apollo 10, Apollo 17) ktery na otazku o lzich a slabomyslnych konspiracnich teoriich rekl s usmevem jen:
ME STOPY V MESICNIM PRACHU NIKDO NESMAZE.
Bzučící (h)ovádi, tentokrát Jirous (LACO | 04.05.08 09:16)
Jirousi, stopy tvé yntelygence, "přehledu" a "křišťálově čistého" charakteru modrého režimního politruka jsou taky nesmazatelné..:-)
Jirouši, (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 04.05.08 11:41)
jsem rád, že tady tak usilovně bojuješ o pravdu. Pravdu nelze umlčet...ta pokaždé dříve nebo později pronikne na povrch. Musíš si však uvědomit, že ani tvůj slovní průjem meinstreamové propagandy sem nepatří. Na to nepotřebujeme alternativní média, ale stačí FoxNewsTV. S tou stopou na Měsíci - to je už zase další tvoje provokace, že ano?
Mirdo, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 04.05.08 16:53)
ja jsem clovek ktery odmita jit zivotem s klapkami na ocich. Kdyz se na tebou tolik nenavidenych FOX News probira nejaka vrazda, jdu o dum dal. Na perfektni ukazky zurnalistiky jako byl treba interview O'Reilly - Clinton se budu divat naopak treba trikrat.
Naval aviator a astronaut Eugen Cernan je takovy muj vzor - doporucuji pomerne novy dokument In the Shadow of the Moon ktery je ted ve vetsine pujcoven. Ten chlap se nedostal na Mesic tim, ze sedel u computeru a na nekomu nadaval.
Preji i tobe v zivote uspech.
Bush Jíro nebo vystřelit na měsíc (Saša | 04.05.08 19:40)
5 příspěvků a žádný k článku, o nejhorším presidentovi všech dob v historii USA. Jíra se ostudu snaží zamluvit. Nedávno předseda demokratů v americkém kongresu prohlásil:
„Irácká válka je ztracená“, stejnou „novinku“ sdělil nemilovanému vůdci.
Saso, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 04.05.08 20:56)
nejmene oblibeny president Saso. Alespon podle nekterych statistik. Nikoliv nejhorsi, protoze to ukaze az historie.
Jen tak mimochodem, od tematu jste odbocil vy svou nesmyslnou poznamkou o oblibe Saddama Hussaina. A profesionalni nadavaci co vam prisli na pomoc to dilo zkazy dokonali.
Jirouši... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 04.05.08 21:33)
Takže se klidně můžeme bavit o hovně a budeme k tématu. Ten exkrement se mi totiž pokaždé vybaví, kdykoliv vidím toho rozšklebenýho opičáka v televizi. Mrkni se tady:
Cyklonový efekt
Coriolisova síla.
Zajímavá diskuse. (hestroy | 05.05.08 11:41)
Jirous zde opět přednesl pouze oficiální propagandu. Jirousi. my umíme číst a v televizi nám to také jasně tlačí. Ale já tomu stejně nevěřím. A víte proč? Protože přemýšlím hlavou. Za komunistů jsme měli propagandu, teď je to ještě horší. Co vy jste dělal za komunistů? Žral jste jim to i s navijákem? Docela bych tomu věřil. Jirousi, víte proč tu s vámi nechce nikdo diskutovat? Protože je to samé, jako kdybyste odpovídal televizi. Myslíte, že má cenu diskutovat s televizí? Jedině v blázinci, že? Saša ještě pořád myslí, že třeba něco pochopíte pod palbou důkazů. Já už nad vámi zlomil hůl. S televizí se hádat nehodlám.
Oficialni propaganda (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 05.05.08 16:15)
To je fakt zajimave, ze "oficialni propaganda" o ktere pise Hestroy je nekdy dobra a nekdy spatna. Kdyz treba Sasa vybere s pili brouka Pytlika neco spatneho o Americe z americkeho mainstreamu, je to O.K. Kdyz tam vyberu neco ja, je to automaticky "oficialni propaganda".
Media demokraticke zeme nejsou vazeni zadny monolit. At uz mluvim o mainstreamu nebo malo znamych webovych strankach. Nektara maji bias doprava, nektera doleva. Kazdy si z nich vybirame podle svych nazoru a presvedceni.
Ted jde jen o to, delat to slusne a zdrzet se osobnich utoku.
Utoku, ktere jsou v pripade Mirdy, Hestroye, Pastinaka a dalsich na urovni zaku 4.tridy ZDS.
George politické školení mužstva. (Saša | 05.05.08 19:45)
Leho pro své mužstvo je vděčný za politické školení.
. Všechny deníky USA již léta píší, že Bush je historicky nejhorším a nejméně oblíbeným presidentem. Uvědomělý a dobrý politruk to vždy dovede zvrátit, vždyť teoreticky může být v budoucnosti horší, což je pravda třeba McCain, že. Po příkladu sionistické vlády Izraele je vždy jen on ten utiskovaný. Ve své malé dušičce má radost, že plní úkoly „sabotáže“, naplnit diskusi nesmysly, provokovat hádání s maximem toho politického školení. Takový politický terorismus, zdůvodnit zabíjení a každé svinstvo. Jiříčku, Zvědavec není „vyvážený“ a zveřejňuje, o čem se příliš nemluví. Ve své době Hitler, Saddám a další měli větší podporu obyvatel než „milovaný“ Bush a své propagandisty jako Goebbels nebo „Alli“.
Jirouši, (hestroy | 06.05.08 16:15)
pokud se tu budeme bavit o tom, kdo je na jaké úrovni, kdybych nevěděl, že vaše otravné opakování propagandy je pouze vaše práce, tipoval bych vás na dvouleté dítě. To ještě také věří všemu, kdo mu co řekne. Když přestanete opakovat do zblbnutí oficiální propagandu (a je jedno, jak se to budete snažit zase zamotávat a odvádět pozornost) a začnete s námi dikutovat normálně, brzy byste zjistil, že nemáte v ruce jediný argument. To by ovšem bylo hrozné zjištění, protože byste s námi musel začít souhlasit. A nebyly by prémie. Pochopte, že nevystupujete jako úplný idiot, takže druhou variantou zůstává jediiná možnost a to je ta, že mlžíte záměrně. Mám si vás pak za to vážit? To asi ne, co?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.