Ve zkratce
2.5.08
USA: Ve čtvrtek tisíce amerických přístavních dělníků na celém západním pobřeží USA stávkovalo proti válce v Iráku. Lodě a kamiony neopustily přístavy. Stalo se tak i proti vůli arbitrážního rozhodčí.
Zdroj: http://www.cbc.ca/world/story/2008/05/01/us-port-protests.ht...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
Odbory stavkovaly (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 02.05.08 08:14)
Bylo by presnejsi napsat, ze odbory stavkovaly.
Samotni delnici totiz nemaji do rozhodnuti svych odborovych predaku co mluvit a z existencnich duvodu si nemohou dovolit se stavky nezucastnit.Dokonce si ani nemohou dovolit z odborove organizace vystoupit.
Odborarsti bossove pritom nejsou spojeni jen s extremni levici, ale casto i s organizovanym zlocinem jako tomu bylo i v pripade soudruha Hoffy - predaka vsemocnych Teamsters ktery byl nakonec zavrazden po neshodach se svymy mafianskymi sefy.
Excelentní reakce, Jirousi (hestroy | 02.05.08 09:13)
Škoda jen, že je to stejné plácání, jako psalo Rudé Právo, jen obráceně. Víc nemám, co bych k tomu dodal. A vůbec, kde je ten von Čech?
Hestroy (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 02.05.08 09:26)
pisete porad dokola stejne hlouposti a vubec nereagujete na tema.
Presto vam odpovim na vas dotaz. Von Kerbst jiz sem psat nemuze, editor mu pravdepodobne zrusil registraci. spokojen ?
Naštěstí tu máme vás, Jirousi, (hestroy | 02.05.08 09:43)
abyste nám ty složité politické věci vysvětlil. Teď už víme, že ti lidé nestávkovali kvůli válce, ale proto, že jim jejich mafiánští odboroví bossové poradili, jak si přivydělat tím, že nebudou den pracovat. Vidíte, to by mě nenapadlo, nebyl vy jste politruk?
Jirousi (Antiseptik | 02.05.08 12:18)
Odbory jsou skutečně povinný, pokud pracujete v unionovaném podniku. Vystoupit lze pouze tak, že přestanete v tomto podniku pracovat. Potud pravda. Ovšem odborové funkcionáře si zaměstnanci demokraticky volí, takže ti nebudou propagovat nic co by se členům nelíbilo, neb by přišli o dobrý bydlo, což v Americe být zástupcem odborů jistě je. S komunistama to nemá nic společnýho, business je business. Za všechno na světě ti už dávno mrtví komouši nemůžou, stejně trapný jako teroristi co nejsou.
Antiseptiku (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 02.05.08 18:13)
nepsal jsem nic o komunistech, i kdyz ti stejne jako teroristi existuji. Psal jsem o propojeni odboru s krajni levici a prikladu z historie by se dalo najit dost. Nastesti moc unionovych bossu neni od dob Ronnieho a Iron Lady to co to byvala a tahle stavka z politickych duvodu je dost ojedinela.
Rikam nastesti, protoze odborovi predaci nemaji mandat pro to, aby se pletli do zahranicni politiky sve zeme.
Odborovy predaci a odborari jsou take obcane (Polesny | 02.05.08 20:15)
a maji take pravo na demokraticke vyjadreni svych postoju,coz take ucinili.
(Antiseptik | 03.05.08 02:31)
Ji
Jirousi Jirousi (Antiseptik | 03.05.08 02:37)
lehčí věřit na tooth fairy nebo na trpaslíky, než na komunisty a teroristy. Mimochodem odborový šéfové jsou víc napojený na firemní vedení než na pohádkové bytosti, odtud totiž plynou prachy, tooth fairy dává leda čtvrťák a trpaslík tě akorát kousne do kotníku.
mt-svk (mt-svk | 03.05.08 07:39)
nemali by sa robotníci báť skôr svojich zamestnávateľov? Nemyslím si, źe odbory rozhodujú o prípadnej výpovedi, alebo nie.
Pane Jiro (ctenar | 12.05.08 13:11)
copak pan Hoffa byl nekdy nalezen ? Podle toho co vim je dokonce osud a ulozeni jeho tela (predpoklada se ze je po smrti) je nezname.
A proc nemohou v te svobodne americka delnici vystoupit z odboru ? Kdyz preci vsemocna ruka trhu jim nabidne praci jinde, vzdyt je tam vsude spousta prace, tak proc se zahazovat s odbory ?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
1.5.08
USA: V největším americkém státě Texasu o velikosti Francie, ale jen v okresu jediného města bylo propuštěno po letech věznění 18 vězňů po průkazu neviny testy DNA. Neprávem odsouzený černoch si odseděl 27 let. Texas také nejčastěji odsuzuje k smrti; zpráva neuvádí počet mylně popravených.
Zásluhu na propuštění má „Innocence Project”, organizace pracující právě ve zmíněném okrese.
Zdroj: http://www.ceskenoviny.cz/svet/index_view.php?id=310201
Klasifikace: krimi,pravo
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
Stoji (Aja | 01.05.08 14:13)
za nahlednuti Innocence project
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 01.05.08 23:28)
Z diskuze za clankem v Ceskych Novinach:
"30.04.2008 22:27 - Autor: blaf, předmět: To už snad ani není nepochopení a neznalost USA. To je další anti-americký chrchel z pera Českých novin.
Okrsek Dallas má jako jeden z mála v USA historický archiv vzorků DNA z míst trestného činu, pečlivě vedený za skoro 40 let zpětně. Je to důkaz vysoce moderního soudnictví v Dallasu. Není pravda, že nevinně odsouzených je v oblasti Dallasu mnohem více než v jiných částech Spojených států. V Dallasu je pouze mnohem více těch, kde bylo možné porovnat a otestovat v roce 2007 DNA se vzorkem, odebraným z místa činu před 27 lety. V kolika zemích Evropské Unie se archivují vzorky DNA z roku 1980, aby bylo možné v roce 2007 porovnat vinu/nevinu odsouzeného?"
Asi to bude tim ze USA nejsou totalitni stat ale tim ze v USA je kriminologie nejdokonalejsi na svete. Takze antiamericky blabol.
Tak a Semtexi máte to! (Saša | 02.05.08 00:13)
Všechny americké noviny přináší tyhle a podobné antiamerické bláboly. Kam ten svět spěje!
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 02.05.08 01:00)
"Všechny americké noviny přináší tyhle a podobné antiamerické bláboly. Kam ten svět spěje!"
Fakt? Ja myslel ze jenom tech nekolik hlavnich. NYT, LA Times, Boston Globe a tak. Mozna proto jim silne klesa oblibenost a jejich akcie?
Semtexi, ted jste to vzal za zatracene spatny konec. (djb | 02.05.08 08:25)
"Není pravda, že nevinně odsouzených je v oblasti Dallasu mnohem více než v jiných částech Spojených států. V Dallasu je pouze mnohem více těch,
kde bylo možné porovna"
Co tim rikate: V kazdem state USA je pravdepodobne naprosto stejny pocet nevinne odsouzenych, jen se o tom nevi a oni jsou vesele zavirani(popravovani) dal!
Kdybyste radeji mlcel a nechal nas zit v tom, ze v Dallasu je to nejhorsi a ve zbytku USA kvete spravedlive a moudre soudnictvi:-)
Spatna sluzba Vlasti, chlape!
Nechte ho, Semtexe, on to myslí dobře (hestroy | 02.05.08 09:16)
Má prostě svojí práci a snaží se si ji udržet. Co by také mohl dělat jiného, nedej bože vytvářet nějaké hodnoty... Ale co by tak člověk po 20 letech u STB mohl mít za kvalifikaci, že?
pro Hestroye lehce OT (djb | 02.05.08 12:06)
Nemyslim, ze by semtex mel 20 let v STB. Takovi jsou dnes vysokymi manazery, sedi ve vlade, v komisich...(hnus!)
I Krebst se ukazal byt docela mlady a poctive zamestnany.
Verte, ze tomu co pise veri.
Nechapu tu vytrvalost, ale vzhledem k mnozstvi lidi co uvazuji stejne(znam nejednoho i osobne) je to mizive procento a proto je uveritelne.
Již v roce 2003 (Saša | 02.05.08 20:00)
se USA chlubilo světovým prvenstvím a to 702 vězni na 100 000 obyvatel; následováno Cayman Islands (664), Ruskem (638), Belarus (554) and Kazakhstanem (522). Celkový počet vězněných je ještě horší 2 miliony v USA oproti Číně 1.4 milionu a daleko větší celkovou populací. Je vůbec možné, aby všichni byli vězněni "právem"?
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 03.05.08 01:37)
"oproti Číně 1.4 milionu a daleko větší celkovou populací"
To je tim ze tam i lehke kriminalni pripady odstreli nebo jinak zlikviduji na miste. Usetri tak ziveni veznu ve statnich veznicich a stat je nemusi dlouhe roky zivit. Chapu ze mnoha lidem se Cinsky system vice zamlouva. O krok dale k dokonale spolecnosti.
Čína a USA jsou dobrý Semtexi (Saša | 03.05.08 04:06)
největší stát Texas předhonil i tu Čínu téměř 3x. Dle Amnesty International, je celé USA až na čestném 5 místě po demokratickém Iráku. Pravda Čína vede, přidejte si však bez soudu zabité děti jen v osvobozeném Iráku a US je zase number one, česky jednička. Také tam tvrdí, že současně vede Saudská Arábie. Je to jedno, Čína a Amerika byla v tomhle vždycky dobrá a navíc v US si nejvíce váží lidského života.
Saso, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 03.05.08 08:08)
masove popravy na stadionech jako ma Cinska Lidova Republika v Americe opravdu nejsou. To by se s kriminalitou bojovalo snadno.
Bez soudu zabite deti v Iraku do toho laskave netahejte. Nekdo by vam mohl polozit velice neprijemnou otazku, kdo vlastne ty deti zabiji. Americani ani vlada Iraku to rozhodne nejsou.
Jíro, mýlíte se (Saša | 03.05.08 11:53)
http://antiwar.com/casualties/ Střízlivý odhad je přes milion. Americké bombardování si nevybírá. Obdivujte si USA, Saudskou Arábii s a ČLR dle počtu mrtvol.
Saso, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 03.05.08 20:25)
mylite se. I znacne antiamericky iraqbodycount udava cislo desetkrat mensi nez je to vase. http://www.iraqbodycount.org/
Nelze take zapominat na to, ze vetsina obeti nehyne v dusledku bombardovani, ale v dusledku teroristickych utoku, kterym se prave vojaci koalice snazi zabranit.
Uz jsem to zde psal jednou, ale moderator to smazal.
Hitler použil stejný argument, (Saša | 03.05.08 23:21)
boje proti teroristům a Adolf by argumentoval přesně stejně jako Vy. Číslo přes milión jsou Irácká úmrtí vlivem Amerického napadení a tedy zcela správné. Zahrnuje nejen Američany zabité „documented civilian death“ a to vraždy pouze zcela bezbranných civilistů, tu Vaši desetinu. Nezahrnuje zabité podezřelé z odporu okupantům, vlastence, vojáky a to čemu Vy říkáte „teroristy“. Kdyby Irák nebyl pod lživou záminkou napaden, Iráčané by neměli důvodu odporovat USA, bojovat mezi sebou o to kdo nenávidí Američany víc, neumírali by nepočítaní Iráčtí civilisté, ženy a děti. Irák by nebyl zasviněný ochuzeným uranem, byla by pitná voda, zdravotnictví atp. Okupační mocnost zodpovídá za blaho okupované země. Poslechněte si pro ujasnění v češtině: http://www.rozhlas.cz/cro6/audio/_audio/00703826.m.... Každý diktátor argumentuje „spravedlivým“ bojem a mrtvoly nepočítá.
Saso, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 04.05.08 02:39)
cisla ktera jsem nasel bohuzel hovori proti vam. Tech obeti je necela desetina, pochopitelne i to je hodne.
Ovsem proti tem hruzam co se dely za Saddama se ted situace lepsi a hlavne - ti lide maji nadeji. Saddam by totiz jeste tak dvacet, tricet let vydrzel (podivejte se na Fidela) a uz byli pripraveni pro prevzeti moci jeho synacci.
Kdybyste sledoval situaci, vedel byste ze obrat v situaci ke kteremu dochazi posledniho 3/4 roku neni jen zasluha vojaku koalice a vojaku demokratickeho Iraku, ale hlavne normalnich Iracanu, kteri ztraci s teroristickym nasilim trpelivost a zapojuji se do boje.
Nechtel bych byt v kuzi teroristu az Americani odejdou a nikdo uz nebude hlidat dodrzovani lidskych prav. Iracane se totiz s lidmi kteri nici jejich zemi a vrazdi jejich deti srat nebudou.
Žel B-hu (Saša | 06.05.08 03:30)
přes milión Iráčanů zahynulo vlivem Amerického napadení. Děláte, že nerozumíte českému textu. Ve státě „osy zla“ USA, ta Vaše demokracie a spravedlnost šmátrá po slepu a o tom byla zpráva, zase z USA. Za Saddáma bylo zdravotnictví a školství zdarma, na rozdíl od současných USA, byla to arabská země do napadení dokonce spřátelená s US. Nenáviděný diktátor Saddám měl větší podporu obyvatel než současný prezident USA. Dnes v Iráku útisk žen a oprávněná nenávist k US a západu stoupá http://www.project-syndicate.org/commentary/zaatar... V podporované diktatuře v Saudské Arábii směly i ženy na třicetiminutový koncert vážné hudby pořádaným německým konsulátem v rámci týdne německé kultury. Vstupenky byly zdarma a povolení koncertu evropské hudby s audiencí mužů a žen pohromadě se považuje za velké uvolnění v tomto státě.
Automaticky kráceno
před koncertem (Saša | 06.05.08 03:38)
V jiné zprávě, před koncertem byly 3 Pákistáncům na náměstí useknuty hlavy.
USA má světové absolutní prvenství v počtu vězňů, na obyvatele a s číslem 2 milionů. Není to Irák před "demokracií" ani po "demokracii" a ani ta Saudská Arábie.
Pane Jiro (ctenar | 12.05.08 13:21)
podle vasich odkazu na bodycount umira pri teroristickych utocich cca 20 lidi denne. To je za pet let a 365 v roce cca 40 000 lidi. Do cisla ktere uvadi tento web (a kam se pravdepodobne nezapocitavaji civilisti, ty, jak rikal jen US general,my nepocitame ) chybi stale nejakych 40-50 000 lidi (pravdepodobne tedy zabitych US army).
A kdyz jste u tech masovych poprav na stadionech. Kdy byla posledni a kolik lidi bylo popraveno a za co? Kdyz uz jste tedy takovy puntickar na cisla tak byste mel i toto potvrdil nebo vyvratit.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
30.4.08
Afghánistán: V Afghánistánu zemřel český žoldák, který tam odejel jako součást okupačních jednotek. Vozidlo, kde seděl, zasáhla na koleně vyrobena bomba. Další čtyři žoldáci byli zraněni, jeden z nich těžce.
To ale všechno není důležité. Důležité je, že naše malá zemička pomáhá agresorům ve znásilnění suverénního státu, který nás nikdy neohrožoval. Pomáhá při rozvracení Středního východu v proxy válce za velký Izrael. A za naftu pro USA.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/v-afghanistanu-byl-zabit-cesky-vojak-...
Klasifikace: politika
Komentáře
Voják je hrdina! (anti-anti | 30.04.08 20:50)
Doufám, že dostane vyznamenání za statečnost v boji. Stejně jako další Čeští vojáci hrdině bojujících ve válečných zónách! Česká republika je spojencem USA a plní řádně své závazky. Však také stát ohrožoval naše spojence. Nevým jestli Vy by jste chtěli ze spojenectví čerpat jenom výhody? Však také všichni ví komu tady fandíte. Těm teroristům co se snaží vyvrátit podíl Mossadu na 11/9 a obviňují Ahmedinežáda z účelové lži.
hrubka (anti-anti | 30.04.08 21:00)
Nevým je fakt blbá hrubka! :(
Tak tohle je hezka porce (Kevin | 30.04.08 21:09)
Tohle je hezka porce sproste propagandy. Snad abych to vzal poporade:
1) Ten chlap byl obycejny zoldak ktery sel zabijet do cizi zeme kvuli penezum = zoldu. Hrdina by byl, pokud by bojoval za svou vlast proti okupantum. Z tohoto pohledu je mi mnohem sympatictejsi neznamy Afgansky domaci mistr...
2) Pokud vim, tak bilateralni smlouvu o spojenectvi s USA nase zeme nepodepsala a smlouva o NATO nezaklada clenske zemi zadnou povinnost pomahat agresorum z USA kdyz nezvladaji devastaci cizi zeme
3) Jak konkretne Afganistan zautocil na USA? Nebo snad Afganistan vyhlasil USA valku? Pro vasi informaci NEEXISTUJE jediny skutecny dukaz (= dukaz ktery by obstal pred velkou porotou) spojujici 9/11 a Afganistan. Te povidacce o ohnivzdornem pasu M.Atty a o Bin Ladinove zazracnem koberci si nechte od cesty
4) Jake jsou konkretni vyhody ktere cerpame ze spojenectvi s USA? Snad ne ta zmena nazvu tiskopisu na zadost o viza? Nebo snad ta mikrovlnka v Brdech ktera bude USA chranit jeste lip?
(Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 30.04.08 21:13)
V Afghanistanu jde o akci NATO a Ceska Republika je clenem tohoto seskupeni. Dobrovolne.
Cesti vojaci tam pomahaji jak svym spojencum, tak i mistnim lidem pro ktere byla vlada Talibanu navratem do stredoveku. Konecne muzeme byt po vsech tech ostudnych letech nadvady nacistu a komunistu na sve vojaky hrdi.
Ty videa těch amatérů vám nestačí (anti-anti | 30.04.08 21:19)
Voják může být hrdina nebo také okupant - záleží na úhlu pohledu. (Polesny | 30.04.08 21:21)
A žoldák,který jde dobrovolně do války za peníze, může také počítat s tím, že přijde o kejhák.
To je riziko povolání.
A hrdinové vojáci byli třeba v Británii naši letci, ale v Afganistánu po boku bušistánských okupantů si nějakou hrdostí jist nejsem.
A stejně si myslím, že jde spíše o politické čachry, než o účinnou vojenskou pomoc a naši vojáci jsou jenom ve formě užitečných idiotů
a za jejich zranění nebo smrt sbírá smetanu někdo jiný - z našich radarových příznivců Tupohlavovi
vlády.Nemám vyhraněný názor, ale že ta celá válka v Afganistánu je levárna,která ještě smrdí kšeftem s heroinem pod kuratelou CIA, je skoro jisté.
Jiro (Jerthy | 30.04.08 21:25)
Hrdí? A za co? Za devastaci cizí země která nám ani nikomu jinýmu nikdy neublížila?
Ty videa těch amatérů vám nestačí? (anti-anti | 30.04.08 21:30)
Však Taliban nechtěl spolupracovat s vydáním zločinců. V Afgánistánu není ropa, jsou tam jen chudí pěstitelé drog a možná Bin Ládin. To jak se tajné služby dostali k této osobě se nedozvíte. Protože to bylo nejspíše z odposlechů francouzké či jiné tajné služby. Ale odposlechy na obvinění Bin Ládina nejsou potřeba. Stačí jeho video přiznání.
Když se úplně jednoduše zamyslíte hlavou, (Polesny | 30.04.08 21:50)
je jasné, že cca 200 českých "švejků",/to si jenom tak dělám legraci, profesionální vojáky máme dobré / válku v Afganistánu nevytrhne.
A NATO je obranná aliance, ale před čím se Česko,
potažmo NATO , v Afganistánu brání , to je mně velmi neznámé. Bin Ládínek už je asi bradou vzhůru,pokud vůbec existoval v té podobě jako nám byl prezentován. A že bradatý Ládínek řídil z jeskyně v Kandaháru nálet letadel na věže WTC,
tak to bych zdejší vypravěče pohádek a lá Jirous
poprosil o nějakou jinou, třeba tu pohádku
o Budulínkovi.
Bušistánu se musí někteří naši řiťolezci zavděčit za každou cenu.
Němci třeba řekli, že do nebezpečných jižních oblastí svoje vojáky nepošlou.
Naši "švejkové" tam můžou a ještě s blbým vybavením.
Schválena další stovka našich vojáků do Afgh. (leo69 | 30.04.08 22:36)
Dnes odpoledne odhlasovali naši parlamentní zastupitelé na své schůzi, že do Afghanistánu pošlou na "výpomoc" další stovku vojáků.diskuze k Vládnímu návrhu
Vsadím se, že o smrti už v tu chvíli někdo kompetentní věděl a raději se s oznámením počkalo až parlament tu další stovku odkývne (hlasování jsem sledoval a nejprve se odhlasoval NEsouhlas s odvelením, pak bylo raději hlasování zpochybněno, protože PRO bylo 99poslanců a to nebyla nadpoloviční většina, tak v dalším následném hlasování bylo už pro 112 poslanců a tedy tím pádem bylo vysloveno ANO).hlasování s pořadovým číslem 134 a 136
Mrtvých bude stále více, zvláště po tom, kdy byl nedávno kontingent českých vojáků převelen do nejtvrdší a nejvzpupnější oblasti Afghanistánu, kde už si US vojáci nechtěli pálit prsty.US velitelé si tam s našimi kluky budou vytírat prd.el.
m
Milé neinformované anti-anti: (Hugof | 30.04.08 23:38)
1) Mírně máte ve svém mlžení pravdu, že české jednotky v Afgánistánu hasí v rámci mírové mise NATO ohně, které frapantním porušením mezinárodních zákonů svou agresí založila armáda USA!
2) Ve všem ostatním jste dokonale hloupě neinformované, takže na sebe, jako "užitečného idiota" poukazujete sám, bez cizího zavinění...
Milé neinformované anti-anti: (Hugof | 30.04.08 23:39)
Palivová mafie USA do Afgánistánu (byvše u vlády) vtrhla zcela ze zištných důvodů! Prvotním a zásadním zájmem této palivozbrojařské nátlakové skupiny bylo totiž donutit Talibán, aby konečně přistoupil na dohodu mezi USA a Afgánistánem na vybudování a efektivní ochraně ropo a plynovodů skrz afgánské území z postsovětských republik ke Kaspiku!
Talibán totiž již dříve Georgu Herbertu Walkerovi Bushovi (tehdy ještě presidentu CIA) a Donaldu Rumsfeldovi (tehdy aktuálně ministru zahraničí) nasliboval spolupráci na vybudování této palivové cesty výměnou za instalaci Talibánu v Afgánistánu Spojenými státy a (potažmo - a Clintonem zrušeno bezmála až po 10 letech) financování Talibánu z prostředků rozpočtu USA 4 miliony dolarů ročně.
Milé neinformované anti-anti: (Hugof | 30.04.08 23:40)
Usáma vlastně počal zlobit právě v době, kdy neopodstatněné finanční podpoře USA Talibánu koncem 90. let Bill Clinton zatnul tipec... Tehdy se ostatně (v roce 1997) objevila opětovná snaha znovuotevřít kauzu MENA (vražda mladistvých Kevina Ivese a Dona Henryho - svědků pašování kokainu z Kolumbie přes Arkansas agenty CIA) s nadějí, že bude přičtena odpovědnost právě Billu Clintonovi (jenž na kauze patrně část podílu měl coby guvernér Arkansasu), ale ve chvíli, kdy vyvstalo riziko, že by za tuto kauzu mohla být ohrožena kandidatura jiného pravděpodobného kriminálníka (FBI zatčeného tuneláře Georgea Walkera Bushe, kterého od vězení a z vyšetřovací vazby vytáhla až kauce složená jakýmisi Bin Ládeny ze Saudské Arábie, a jenž současně v době zmíněné dvojnásobné vraždy výše zmíněných pubescentů byl guvernérem Texasu, na jehož zbrusu nový tajný guvernérský telefon bylo v notýsku pašeráka kokainu Barryho Seala nalezeno číslo k údivu tehdejší vyšetřující prokurátorky Jean Duffey, nakonec odvo
Automaticky kráceno
Milé neinformované anti-anti: (Hugof | 30.04.08 23:41)
... prokurátorky Jean Duffey, nakonec odvolané z případu ohrožujícího "horkého presidentského kandidáta" Asou Hutchinsonem, který ji nakonec i sprostil veškerých právních kvalifikací, aby skončila jako učitelka matematiky na dívčí škole) a na Billa Clintona se našla jiná špinka jménem Monika Lewinská...
Takto nějak jen velmi zběžně vypadají ony "nezájmy USA" v Afgánistánu...
no a co (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 01.05.08 00:10)
žádná škoda...normální přirozený výběr:-)
Ano, přirozený výběr prosazoval i Hitler, (Hugof | 01.05.08 00:15)
než "přirozený výběr" dostal jeho! Nyní se našel celý kolektiv "Hitlerů", co prosazují přirozený výběr... No - patrně je taky semelou mlýny...
no jo (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 01.05.08 00:18)
jenže hitler se ten přirozený výběr snažil sám dělat tím se z přirozeného stal umělý výběr tento příklad je přirozený výběr z toho důvodu, že bojovat do cizí země cizí válku za cizí peníze může jít jen blbec nebo zoufalec takže o jednoho míň:-)
Mohli by jste mi nekdo ukazat, (Rene Bartosek | 01.05.08 00:54)
treba vy Jiri po porade s kamosema, na zaklade ceho muze vest NATO utocnou valku. Je to prece obranna vojenska aliance? To vite ja jsem vobycejnej clovek, tak takovym vecem moc nerozumim a muj selskej rozum nedokaze pochopit jak valku v cizi zemi muze vest obranna vojenska aliance. :)
Bartosek, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 01.05.08 04:51)
ja vam to vysvetlim. Otazka je, jestli pochopite.
NATO postupuje od zacatku v souladu s rezolucemi OSN a pod mandatem OSN.
Valku zacala Al Kaida ze svych zakladen v Afghanistanu. Dukazy byly nalezeny v mnoha ukrytech tehle teroristicke organizace po osvobozeni zeme, kterou Al Kaida ve spojeni s Talibanem terorizovala.
Zeme NATO nyni brani legitimni a svobodne zvolenou vladu (znovu pod dohledem OSN) Afghanistanu proti utokum fanatickych teroristu ze zahranici.
Pokud jste se rozhodl uverit propagande muslimskych sebevrahu i propagande ceskych komunistu, mate na to pravo.
Svedci to ale hodne o vasem charakteru. Mel byste si take uvedomit, ze to byla prave statecnost vojaku kteri jsou zde pohrdave nazyvani "zoldaky" ktera vam umoznila pravo na svobodu projevu, kterou takovym nechutnym zpusobem zneuzivate.
Ve zkratce: (Saša | 01.05.08 08:29)
Žoldáci bráni „demokratickou” vládu města Kábulu proti zahraničnímu osvobozenému Afganistanu s Al Kaida souložící s Talibánem v jeskyních.
- Váš Jiroušek. -
To by snad stačilo pro rubriku „Ve zkratce“. Svoboda slova Jirouši nechutná a svobodně i s chutí může jít jinam. Jeho záměr je spam, znemožnit diskuzi. Správně předpokládá, že čtenář nevydrží důkazy napadení USA z afgánských jeskyní atp.
Bol (f.i.l.i.p | 01.05.08 12:51)
tam v ramci "rekonstrukcneho timu". "Důležité je, že naše malá zemička pomáhá agresorům ve znásilnění suverénního státu, který nás nikdy neohrožoval. Pomáhá při rozvracení Středního východu v proxy válce za velký Izrael. A za naftu pro USA."
Je smutne, ze toto o nom dokazete napisat. Ak by bol sucastou novej jednotky co tam vysielate, nepoviem ani slovo. Smutne.
Stale tomu nerozumim, (Rene Bartosek | 01.05.08 15:15)
Ja jsme se neptal na rezoluce OSN, ktere treba k schvaleni utoku na Irak chybi ja jsem se ptal jak se stavi k agresi celnu Severoatlanticke aliance smlouva o NATO? Abych se dobral konecne k povinostem treba CR podilet se i na utocnych misich NATO.Takze pokud mi nejste schopen odpovedet tuto otazku ci by jste mi musel dat odpoved, ktera je ideologicky pro vas neprijatelna Jiri, tak tomu rozumim O moralce zkuste kazat jinym, ja vas za moralni autoritu nepovazuju, naopak z moralniho hlediska celym tim vasim spolkem ke vsemu jeste hlupaku antihumanistickeho zamereni hluboce pohrdam. :) P.S. Muzete jmenovat utocne operace muslimu ci Al-kaidy na uzemi clenu NATO? A jake je napojeni suverennnich vlad k temto akcim, aby meli takovou odpovednost, ze mohou byt vojensky napudnuty?
Smrti nasich vojaku mi je lito. (Rene Bartosek | 01.05.08 15:17)
Budu vsak umirat dalsi. V Afganistanu pry na cele care vyhravame, ale atentat na Karzay mluvi vice nez jasnou reci.
Bartosek, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 01.05.08 17:09)
utoky Al Kaidy na WTC, Pentagon, londynske metro, londynske autobusy a spanelske vlaky jsou dostatecne zname. Propojeni Talibanu na Al Kaidu rovnez.
Co se tyce povinnosti CR pomoci NATO v Afghanistanu, tak ta je jednak dana smlouvami, jednak moralkou. V te si ovsem nerozumime. :-)
Na vase osobni utoky o pohrdani a hlupacich odpovidat nebudu. Nedavno jsem se ozval kdyz jste me nadaval do volu a editor vase voly ponechal a moje voly smazal. Stejne jako smazal mou odpoved na neomaleny osobni utok pana Sasi.
Pokud ta vase pravda potrebuje berlicku v podobe cenzury, tak to zadna pravda neni.
(Pro vyváženost názorů jste měl dostatek prostoru, jste host a opakováním diskuzi nepřispíváte. Vymazání Vašich urážek trochu chrání právě Vás před hádkou. Váš nadbytek času Vás k ničemu neopravňuje. Moderátor.)
Soudruh Jirous jede jak sovětská lokomotiva (hestroy | 01.05.08 18:50)
Ačkoliv se Jirous hrdě označuje za pravicového demokrata, styl jeho mluvy ho usvědčuje z pravého opaku. Jirousi, opravdu si myslíte, že když nám tu budete opakovat naprosto nesmyslnou siopropagandu, tak vám nakonec uvěříme? Můžete nám konečně prozradit, jakou práci jste dělal za komunistů? Nástěnkáře? Důvěrníka? Velitele LM? Nebo co? Propagandu máte nacvičenou, jak když bičem práská. Co budete dělat, až konečně oficiálně prakne, ře 911 byl inside job? Omlubíte se nám tu? Nebo budete dál lhát a mlžit? A vůbec, kde je ten von Čech, už jsem ho tu dlouho neviděl...
2hestroy: (anti-anti | 01.05.08 21:02)
To, že WTC byla "inside job" nikdy USA nepřizná. Nikdy si totiž USA nezvolí někoho, kdo by zastával takovéto nesmysly. Ani váš oblíbený Ron Paul nezastával nesmyslnou teorii o demolici WTC pomocí výbušnin. Ostatně, teroristům také není příjemné, když se znevažuje jejich mučednictví v boji proti USA.
http://zpravy.idnes.cz/my-zaridili-11-zari-ne-izra...
Jiri ja bych si vas hovezim dobytkem, (Rene Bartosek | 02.05.08 00:24)
primo nazvat nedovolil, s vami uzivam eufemismu. Schvalne si ten prispevek, kde byla rec o volech pozorne proctete a provedte logicky rozbor. Pokud jsou chlapci z Mossadu vasimi kolegove ( ptal jste se kolegy na nejakou informaci ) , tak tam voly neberou jak jsem napsal. A pokud skutecne v Mossadu jste, tak jsem pred vami smeknul. Logicky Jiri jetsli do Mossadu voly neberou, tak vul byt nemuzete a musite to mistrovsky hrat. Nejlepsi diplomat je ten, ktery se dokaze pretvarovat za nejvetsiho hlupaka. Pokud jde o ty kauzy, co jste jmenoval tedy WTC, metro, Madrid, tak prosil propojeni na Irak a Afganistan. Pokud vim tak treba o WTC FBI tvrdila, ze neexistuje vazba na rezim Sadama Huseina ani Al-kaida, Pentagon prosel behem okupace stovky tisic stran archivu Sadama a taky nic. Duchovni vudce Talibanu pozadal o dukazy proti bin Ladinovi. Odmitli ho sice vydat, ale pri dodani dukazu o zabiti nevinych lidi by ho soudili podle prava saria, coz by koncilo zrejme popravou. A stale postradam informaci, kde se pise ve smlouve o NATO o utocnych operacich mimo uzemi aliance. Navic v Afganistanu p
Automaticky kráceno
dokonceni (Rene Bartosek | 02.05.08 00:25)
probiha operace "Tvala svoboda", ale to je operace USA ne NATO. Veleni prevzalo v Afganistanu NATO teprve nedavno.
4 moderator (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 02.05.08 08:02)
Ja po vas zadnou ochranu "pred hadkou" nechci. Dokonce po vas ani nechci mazani prispevku ve kterych me Pastinak, Bartosek, Hestoj a dalsi sproste napadaji.
Stacilo by nemazat prispevky se kterymi nesouhlasite.
Protoze tim o sve "pravde" nikoho nepresvedcite.
(Nadávat někomu komunistů, právě Vám není dovoleno. Lituji - Moderátor)
Aha, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 02.05.08 09:18)
zato komuniste me mohou nadavat do volu, curaku, hajzlu a komunistu. Dekuji za vysvetleni.
Jirousi, jestli to není tím, že si to zasloužíte? (hestroy | 02.05.08 09:27)
Jirousi, kdybyste byl slušný člověk a ne sionistický pohůnek, kdybyste měl chuť se dozvědět pravdu a ne nám tu opakovat do zemdlení vaši siobolševickou propagandu jak vystřiženou z amerického Rudého práva, tak by se vám tu dostalo třeba i normálního zacházení. To byste ale musel přestat omýlat ty vaše propagandistické nesmysly... Nebo alespoň přiznat, že to máte v pracovní náplni. Ale vy? Ne, vy jste takový srab, že to ani nepřiznáte. Nebo to máte zakázané? V tom případě chápu. Víte, já jsem rád, že máte alespoň nějakou práci, takže na rozdíl od pana Pastiňáka, bych vás nehnal svinským krokem z diskuze normálních lidí... Chápu, že si nějak vydělávat musíte...
Milé Anti-Anti, (hestroy | 02.05.08 09:32)
kdybyste bylo o trochu lépe informované, jistě byste vědělo, že celká historie lidstva je plná false flag. Co zapálení Říšského sněmu? A jak to bylo s těmi Poláky? Opravdu napadly Německo? Já vím, že si myslíte, že je tomu tak, ale opak je pravdou. False flag operace jsou důležité pro rozpoutávání konfliktů, bez záminky to prostě nejde... Víc nemám, co bych k tomu dodal, stejně vás to nezajímá, vaším úkolem je jen plnit Zvědavce propagandou, tomuto jevu se říká difůze, pokud je na jedné straně něčeho hodně a na druhé málo, dochází k přesouvání v rámci vytvoření vyrovnaného stavu. Takže je to logický proces, že jedno z málo médií, které není zamořené propagandou je pod tlakem propagandy vnější.
4 editor (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 02.05.08 09:34)
jako bych si ten Hestroyuv komentar objednal :-)
Jirousi, můžete být rád, (hestroy | 02.05.08 09:45)
že se vás tu někdo zastává... Víte, já si uvědomuji, že vaše cenné politické zkušenosti nesmí přijít na zmar... To by byla věčná škoda. Rudé Právo už nevychází a tak jsem vděčný za každý fragment, který tu z něho zanecháte!
Jsem zmaten (Leon Kreutzfeld | 02.05.08 11:49)
Jsou to teda zoldaci, nebo obeti na oltar agresokracie?
2hestroy: (anti-anti | 02.05.08 15:34)
Nu. Jsem asi jste také málo informovaní. Výbušniny ve WTC nebyly, stejně tak Pentagon nebyl zasažen raketou. Film Loose Change (který byl zde publikován jako důkaz spiknutí) byl doplněn titulky, které vyvracejí teorie a lži, řečené ve filmu. Stejně tak stránky 911.yweb.sk či Blisty nepředládají pádné důkazy o demolici. Se způsobem polemizace a předvedení "faktů" na yweb.sk nesouhlasím. Snaží se vmanipulovat čtenáře do stanoviska, které nezastává nikdo a pak ho vyvrátit a tím dokázat svou pravdivost.
http://video.google.com/videoplay?docid=-321402495...
Jiri znovu doporucuji, (Rene Bartosek | 02.05.08 15:58)
precist co jsme napsal o tech volech a pokusit se myslet. Zbytecne si to na sebe berete osobne. Zkuste to dat na posouzeni treba eretz.cz, tam jsou na formalni logiku a eufemismy machri. :)
(Kyklop | 02.05.08 16:27)
celkom ma fascinuje jedna vec: Nejaká organizácia niečo vyvedie, sú materiálne škody, často aj mŕtvy a zranený. A hrdinsko-bohatiersky sa k tomu prihlási. Nechápem a nerozumiem. Pokiaľ je to "tajná" organizácia, tak by azda bolo v jej záujme svoju činnosť držať v utajení, snažiť sa nelákať na seba pozornosť a čo najdlhšie sa skrývať a nechať vyšetrujúcich tápať v neistote.
Podľa mňa, prevážnu väčšinu útokov, ku ktorým sa niekto "prihlási" (videli ste - bol niekedy niekedy zverejnený - reprint takéhoto priznania?) majú na svedomí rôzne tajné služby postihnutých štátov, alebo tajné služby "spriatelených" štátov. Poste naháňanie oviec do košiara.
4 anti-anti (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 02.05.08 18:26)
ten film Screw Loose Change na ktery jste dal odkaz je naprosto perfektni. Jedna lez za druhou je tam vyvracena a po prasknuti konspiracni bubliny zbyva jen trochu smradu.
Doporucil bych americke vlade obdobu programu "catch and release" propagovaneho pri lovy ryb. Chytnout konspiracniho teoretika do site, prinutit ho shlednout Screw Loose Change a zase ho vypustit na svobodu.
Jiri stat ma daleko sofistikovanejsi metody, (Rene Bartosek | 03.05.08 02:09)
na zavadne mysleni. Pravda nektere jsou ze stredoveku a velmi pravdepodobne starsi. Stara dobra klasika. Ani nacisti prilis mnoho novinek v tomhle oboru nevymysleli a zustali u osvedcenych metod. Pravda elektricky proud ve stredoveku neznali.
milý Jíro (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 05.05.08 08:18)
VEDE-LI TĚ SKUHRAJÍCÍ HAVRAN, DOJDEŠ K MRŠINĚ (Arabské přísloví)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
30.4.08
Írán: Několikrát avizované ukončení obchodování ropou za dolary vešlo v platnost právě dnes, posledního dubna.
Budou USA exportovat demokracii do Íránu výměnou za íránskou ropu?
Zdroj: http://www.novinky.cz/clanek/138943-iran-dolary-za-ropu-uz-n...
Klasifikace: ekonomika
Zprávu vložil/a vladuna
Komentáře
No, to vypada, (Rene Bartosek | 01.05.08 00:55)
ze nam zacne brzo tanec. Ja jsem rikal, proc si o vikendu nekdo vzpomel na vybombardovany objekt v Syrii, ze se neco vyznamneho musi na mezinarodni scene semlit. A uz je to tady.
Jo jo (Sam Ting Wong | 01.05.08 08:19)
Írán teď potřebuje demokracii jako sůl. Nějaký hrdinný stát, který má na srdci blaho celého světa by ji tam měl exportovat. Jen aby si nevyexportovali všechnu a něco jim doma zůstalo...
(Kyklop | 02.05.08 16:29)
IMHO vyviezli už všetko, aj na najbližšie polstororčie
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
30.4.08
USA: Online bleší trh Craigslist. Lze tam prodat cokoliv. Od minulého července nabídka vzrostla o 70 procent. Inzeráty obsahují i takovéto úpěnlivé prosby: "Prosím vás, kupte cokoliv, abyste mi pomohli". Prodávající z Milwaukee napsal, že potřebuje platit účty, a nabízí diamantový zásnubní prsten.
Američané prodávají vzácné rodinné šperky, děděné z generace na generaci, aby mohli platit za léky, benzín a potraviny.
Ellona Bateman-Lee z Daleville, Ala. vyprodává ze svého třípokojového mobilního domu přes eBay a na bleším trhu vše, co je prodejné: DVD, VCR, stereo a televizi. Potřebuje peníze, aby mohla nakoupit jídlo a zaplatit elektřinu a vodu. Nejtěžší pro ni bylo rozloučit se s čajovou konvicí po babičce. Prodala se na eBay za šest dolarů.
A tohle všechno jsou teprve začátky.
Zdroj: http://www.msnbc.msn.com/id/24375110/
Klasifikace: kuriozity,finance
Komentáře
To se me nezda (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 30.04.08 02:48)
V Americe se vydelava kolem $20 na hodinu, nezamestnanost je tam mensi nez ve vetsine zapadoevropskych zemi, ceny benzinu nizsi.
Proc by nekdo prodaval nejakou starozitnost za sest dolaru a pak truchlil.
To by bylo vyhodnejsi jit misto na eBay sbirat prazdny flasky a konvici po babicce si nechat.
ale samozrejme... (Marian | 30.04.08 05:22)
ze sa tam vydelava $20 na hodinu ..ale kolko percent ludi...
a este ani to by nebol problem..ale fakt je ze niektori ludia akosi nemozu robit ...a mozno preto predavaju...
Mariane (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 30.04.08 05:51)
ja strilel od boku. Pochopitelne nekdo vydelava treba jen 8 na hodinu, nekdo 40. Jestli se o to zajimate, kouknete se sem: http://en.wikipedia.org/wiki/Household_income_in_t...
Chtel jsem jen rici, ze se ve Spojenych Statech zije slusne a kazdy kdo chce pracovat si praci najde.
Tyhle jobovky o bide a hladu v Americe me fakt pripadaji jako z Rudeho Prava (blahe pameti).
Soudruhu agitátore Jirousi, (leo69 | 30.04.08 09:33)
v ČR je uváděna průměrná mzda ve výši 21 692 Kč a většina manuálně pracujících lidí si může o takové mzdě nechat jen zdát. Nepředpokládám, že by to v USA bylo s uváděnými statistickými průměry jinak než je tomu u nás a tak si pravděpodobně průměrný Američan nechá zdát o 20 dolar/hod to samé co průměrný Čech. A to se nerozepisuji o oblastech v Čechách s 30 - 40% nezaměstnaností (v USA je to jistě podobné vždyť zde v ČR přebíráme veškeré jejich pochybené modely jako slepí tupci).
rozdělění příjmů a průměry (pje | 30.04.08 09:51)
Prosté průměry příjmů v jakékoli zemi neříkají zhola nic o tom, jak jsou skutečné příjmy rozloženy na jednotlivé příjemce. Před 15 lety bral specialista mechanik v Californii 14 USD na hodinu a lebedil si, jak je na tom skvěle oproti spoustě jeho sousedů, kteří nevydělávali ani polovinu. Pochopitelně nehovořil o dvou týpcích z téže čtvrti, kteří se chvástali, že mají padesát babek na hodinu - nechtěl s nimi nic mít. Nehovořil ani o lidech z výše položené čtvrti, kterou jistě mnoho lidí zná, kde nebyl problém potkat "stodolarové exepláře". Říkal: Jsou to všelijací lidé - jeden je normální a pochválí mou kvalitní práci s tím, že bych si zasloužil více, ale já mu říkám - nemůžu každému účtovat to co vám, protože většina mých zákazníků si to nemůže dovolit.
Takže jen hlupák argumentuje průměrnými příjmy - kdyby měl vystřílet všechny osoby s polovičními příjmy oproti průměru, byla by to genocida skoro celého národa...
Jírovi „jobovky“ jsou z Associated Press (Saša | 30.04.08 10:00)
Vaše náramné roční příjmy jsou vyjádřeny na domácnost tj. hrubý příjem celé rodiny a skoro 9% má pod 10K ročně, za samotnou činži zaplatíte víc než tuto částku ročně, tedy tito lidé se pasou. Dalších 13% rodin žije z 10K až 20K což je pro rodinu v US na hranici hladu. 12.5% má mezi 20 ač 30K s čímž můžete živořit. Teprve od 30K lze v US žít. Statistiky jsou zavádějící, snad by se dalo říci, že průměrný roční příjem je dle Vašeho zdroje sice 35K, ale střední pouhých 24K. „Střední“ příjem znamená, že stejný počet obyvatel má pod 24K jako nad 24K a je tedy typický. Malá menšina má náramné příjmy a to udělá průměrný příjem těch asi 35K. Češi jsou vzdělaní a skromní, zpravidla mají v US dokonce více než ten průměr. Stěžujte si na Associated Press.
Že to toho Jirouse baví... (hestroy | 30.04.08 10:29)
Jirousi, o co vám vlastně jde? Ztrapňovat se tady? Nebo si jen lhát do kapsy? Co to tu vykládáte?
Nová skvělá stránka von Krebsta (hestroy | 30.04.08 10:48)
http://www.jirkacech.com/ Už víte jak vypadá? Já ano...
Je to trochu mimo, ale kdo tohle neviděl,tak se nezasmál. (Polesny | 30.04.08 15:42)
Novoroční projev prezidenta ČR v roce 20014.
A musíte rychle přehrávat, protože může dojít ke smazání.
http://www.stream.cz/video/66566-novorocni-projev-prezidenta-cr-2014/0
Saso, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 30.04.08 17:04)
vy jste to zase rozhrabl. Household je domacnost, nikoliv rodina. Muze jit tedy o cloveka ktery zije sam. Treba duchodce ktery ma dum uz davno vyplaceny a navic ma uspory ze kterych zije velice pohodlne. A pro vas je to hladovejici chudak.
Pokud se tyce rodin, ty mohou dostavat uz zminenou pomoc v podobe potravin, ktera se do statistik coby prijem uz nevejde.
A navic uz uplne zapominate na miliony lidi, kteri ziji ve venkovskych oblastech. Postavili si sami domy, maji farmu nebo zahradu, sami si obstaraji drevo na topeni, maji vedlejsi prijem ktery nepriznaji a tak podobne.
Kdybyste takovemu cloveku rekl, ze zije oficialne pod hranici bidy nebo dokonce hladovi, tak se vam vysmeje.
Sašo, ne! (hestroy | 30.04.08 17:44)
Prosím, nerozvádějte dál tyhle věci s naším "diskutérem". Je to opravdu zbytečné... Na spolku oslů je pro něj dost místa k seberealizaci...
„Určitá míra tuposti je pro člověka zaměstnaného (Polesny | 30.04.08 18:10)
ve veřejné službě nezbytná,“říká Dostojevskuj ve svém Idiotovi.
Jirous je zde v žoldu svých chlebodárců, takže je vlastně veřejně činný. A směji se.
Průměrný příjem 20 USD za hodinu v USA - opravím - převážná část Američanů pracuje za cca 10 USD na hodinu - teď se plat bude zvyšovat - inflace zapracuje.Nezaměstnanost v USA je jinak statisticky vedena, takže nízká v USA je opticky nízká, protože nezaměstnaný je vyplácen jenom tuším tři měsíce a potom přechází na platbu sociální, která již není statisticky zachycena, takže skutečná čísla nezaměstnanosti mohou být asi tak dvojnásobná.
Ale oproti článku soudím, že kdo se umí alespoň trochu o sebe postarat / není feťák a alkoholik netrpí v USA úplnou nouzí, tj. hladem a jinak.
Každé město a stát v USA má několik programů pro sociálně potřebné, ať již z veřejných nebo soukromých zdrojů.
Ale podle vývoje , všeho do času, možná že se ještě i v USA dočkáme hladových bouří a sociálních nepokojů. Současná vláda má na takový vývoj dobře zaděláno.
„Určitá míra tuposti je pro člověka zaměstnaného ve veřejné službě nezbytná,“ (Polesny | 30.04.08 20:55)
vypadl nadpis v minulém příspěvku -
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
29.4.08
USA: 44 procent Američanů označilo za nejvážnější ekonomický problém vysoké ceny benzínu. V průměru stojí galon benzínu 3,60 dolaru.
Čtvrtina dotázaných v kategorii rodin s ročním příjmem nad 75 tisíc dolarů označila cenu benzínu za nejvážnější ekonomický problém. V kategorii rodin s ročním příjmem méně než 30 tisíc to bylo už 63 % dotázaných.
Jako druhý nejvážnější ekonomický problém bylo získání dobře placeného místa (29 %) a placení zdravotního pojištění (28 %).
Čtvrté v pořadí byly potíže s placením nájmu nebo hypotéky (19 % dotázaných).
Každý třetí dotázaný přiznal, že v minulém roce musel odložit zdravotní zákrok nebo prohlídku, téměř čtvrtina si nemohla dovolit léky, které jim lékař předepsal, a stejné množství (čtvrtina) musela odložit doporučené vyšetření nebo léčbu.
Zdroj: http://www.msnbc.msn.com/id/24367694/
Klasifikace: finance
Komentáře
Mnozi odbornici zas vidi problem (Pavel -Čert- Němec | 29.04.08 21:26)
v prilis nizke cene benzinu. Jelikoz se jedna o neobnovitelny zdroj, tak nas v blizke budoucnosti nejspis ceka poradny pruser. Cena by se mela znekolikanasobit. A v USA jako jednom s nejvetsich konzumentu by to melo platit dvakrat.
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 29.04.08 21:35)
Nekdo v USA musi odlozit lecbu protoze ma jine priority. Pak ta lecba neni tak dulezita. Naproti tomu v takove Anglii se statni zdravotni pojistkou vas nechaji chcipnout v sanitce protoze stat nechce platit drahou ER. V Kanade znam pripad cloveka-invalidy ktereho by vylecila ne prilis slozita operace bezna v USA. Kanadska statni zdravotni pojistovna ale usoudila ze draha operace neni nutna a tak invalida je v poradniku. Jeho poradi je takove ze bud si vypujci velkou sumu a vyleci se v USA nebo bude invalida do smrti. Podobne veci se deji v CR. Co je lepsi? Draha zdravotni pece ale dostupna nebo zadarmo a naprosto nedostupna. A ano souhlasim ze vysoka cena benzinu je nejvaznejsi ekonomicky problem. Cena dopravy osob a zbozi je nejdulezitejsi ekonomicky faktor kdekoliv. USA neni zadna vyjimka.
Hmm, tak priority rikate. (Rene Bartosek | 30.04.08 06:02)
Nevim jak vy nebo vase rodina, ale moje priority jsou byt zdravi a modlim se, aby zdravi vydrzelo lidem, ktere mam rad.
http://www.blisty.cz/2008/4/30/art40370.html
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
29.4.08
USA: V únoru klesly ceny amerických domů o 12,7 procenta. Nejvíce klesly ceny v Las Vegas a v Miami. Jediným místem, kde se reality dosud zhodnocují, je Charlotte, N.C.
Všech 20 městských oblastí hlásí pokles cen vyjádřený dvoumístným číslem, přičemž 17 z nich hlásí rekordní pokles.
Zdroj: http://www.msnbc.msn.com/id/24367064/
Klasifikace: finance
Komentáře
V Las Vegas a v Miami (Karel z Čech | 29.04.08 18:37)
se dá dobře nakoupit už dnes.
Meziroční pokles cen vykázalo 19 z 20 sledovaných měst. Největší pokles o plných 23% vykázalo Las Vegas, o 22% klesly ceny v Miami. Jedinou metropolí s růstoucími cenami byla Charlotte se zvýšením cen o 1,5%. Index monitorující cenový vývoj 10 hlavních metropolí, který je sestavován již od roku 1987, vykázal za únor pokles o 13,6%.
Ceny domů budou pravděpodobně klesat i nadále s tím, jak předčasně ukončené hypotéční smlouvy tlačí na trh ještě více nemovitostí a přísnější úvěrové podmínky omezují počet kupců. Není zde žádný náznak, že by čísla dosahovala svého dna.
Míra vyvlastnění USA roste v prvním čtvrtletí o 23pct (Karel z Čech | 29.04.08 18:58)
Počet zabavených domů v USA stále roste nepřetržitě sedm čtvrtletí za sebou. Podle kalifornské společnosti RealtyTrack se zvýšil počet vyvlastnění prvním čtvrtletí 2008 o 23% na 649.917 což je meziročním porovnání nárůst o 112%.
Počet exekucí roste meziročně ve 46 z 50 států a v 90 ze 100 metropolitních oblastí.
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 29.04.08 21:38)
"Míra vyvlastnění USA roste v prvním čtvrtletí o 23pct"
Nejde o zadne vyvlastneni. Pokud nekdo dluzi na nemovitost faktickym vlastnikem je banka do doby kdy je dluh zaplacen. Pokud prestane dluznik splacet banka si vezme svuj majetek zpet. Nechapu jak tomu muze nekdo nerozumnet.
Semtexi, (Rene Bartosek | 30.04.08 04:06)
ono to nebude tak uplne pravda. Pokud platim splatky na barak, auto podle smlouvy, tak jsem urcite neco jineho nez najemnik v baraku banky. Tudiz ke zmenam ohledne vlastnickych vztahu pri neplaceni a neplneni podminek smlouvy dochazi. To je jedna vec navic formalniho charakteru. Ty cisla co uvedl Karle plati i se souvislostmi. Roste pocet barku na trhu s realitami, a protoze po te co praskli prusery se SIV vycislene na stovky miliard dolaru na spekulatovnich trzich doslo ke zprisneni podminek poskytovani hypotecnich uveru, tak to znamena mene potecionalnich kupcu plus vice uz postavenych baraku v plnem vlastnictvi bank na trhu. Jeste to extra pro vas semtex zjednudusim. K dispozici vice baraku a mene kupcu. Co to asi udela a dela s cenami?
Semtexi (Blue, litr (zavináč) seznam (tečka) cz | 30.04.08 13:27)
vy si pletete hypotéku s leasingem.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
29.4.08
Izrael: Rabín Zalman Melamed, přední to vůdce „náboženského“ sionizmu, vyžaduje, aby všichni Židé světa se stali automaticky plnoprávnými občany Izraele. Ne-Židům žádá občanství odebrat. Ohání se demokracií, ne-Židé vládu nepodporují.
--
V článku není, ale napadá mě otázka: existuje také Židovská demokracie?
Nerad ryji do Židů a Židům s jinou představou demokracie se omlouvám.
Zdroj: http://eretz.cz/content/view/5665/41/
Klasifikace: politika,pravo
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
(KILLROY, killroy (zavináč) azet (tečka) sk | 29.04.08 08:34)
cisty idiot. cisty. ta jeho logika napadne pripomina uvazovanie sudruhov zo ZSSR: „Zákon musí stanovit, že podvraceči nemohou být občany.“ Uz len tych 20% arabov, krestanov a inych neziaducich nalozit do lietadla a vykopnut v inej krajine s kuframi v ruke ako Solzenicyna.
Rasista (navara | 29.04.08 08:50)
Pán je rasista, ničím se neliší od Adolfova preferování árijců a německé reasy.
Mimo to je nadevše jasné, že takové veřejné prohlášení vzbudí velkou pozornost a pravděpodobně má tedy odvést veřejnost od jiných kritických akcí, které budou přicházet do exponované fáze.
Izrael se bude muset především vnitřně změnit, (Polesny | 29.04.08 10:53)
asi jako se ze SSSR stalo pro všechny přijatelné Rusko.Přestat okupovat sousedy a stavět protiprávní osady.Čím dřív, tím lépe.
Jak vypadá mírový proces po izraelsku: (Polesny | 29.04.08 10:56)
Jeden z izraelských tankových granátů zasáhl dům v Bajt Hanúnu, v němž právě seděla 40letá Miasár Mátiková u snídaně se svými čtyřmi dětmi ve věku od jednoho roku do pěti let. Sourozenci zemřeli na místě výbuchu u vchodových dveří domu, jejich matka podlehla těžkým zraněním při převozu do nemocnice. Vyšel jsem na chvilku z domu, abych se podíval po jednom z dětí a najednou jsem uslyšel výbuch, řekl agentuře AFP otec Ahmad Mátik na dvorku pokrytém krví. Manželka s dětmi právě snídaly. Když jsem se vrátil, našel jsem jen kusy těl.
Nejnovější jatka židovského státu v Bajt Hanúnu vrhají další stín na snahy Egypta zprostředkovat příměří mezi Izraelem a palestinskými militantními skupinami v zájmu ukončení násilí, které ohrožuje mírová jednání. Tato agrese neposlouží vyvíjeným snahám o dosažení klidu zbraní a představuje překážku v mírovém procesu, řekl palestinský prezident Mahmúd Abbás.
Tak nevím, co si mám myslet - tankový kanon se nechá zaměřit (Polesny | 29.04.08 11:04)
velice přesně na pár desítek centimetrů.
Proč jsou cílem naprosto nevinní lidé a děti,
to je u Boha.Tady přestává jakákoliv logika ,ale na jedné i druhé straně. Nic bych se nedivil, kdyby se otec této rodiny opásal výbušninou a šel se zase pro změnu odbouchnout někam na tržiště nebo do autobusu v Izraeli, aby povraždil zase
nějaké židovské děti!
To hlava nebere, ale asi jde o záměr!
(Miroslav Yamato | 29.04.08 13:32)
Docela by mě zajímalo, zda by podle něj to občanství bylo pro židy povinné...
Vite Yamoto nejhure se vzdycky pohlizi, (Rene Bartosek | 29.04.08 16:29)
na "zradu" z vlastnich rad. A lidi s myslenim ruznych "Hitleru" se s nejakou humanitou nezatezuji.
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 29.04.08 16:53)
V clanku nevidim nic o odebrani obcanstvi. A taky rabin nevyzaduje. On zada aby vsichni zide na svete meli sanci se stat obcany. Zase nepresny a zavadejici preklad tentokrat z cestiny do cestiny.
(Miroslav Yamato | 29.04.08 17:04)
V článku na Eretz je toto: Rabi také tvrdí, že udělení plných občanských práv ne-Židům podkopává zemi. „I ti, kdo mají demokratický pohled na věc chápou, že musíme omezit práva těch, kdo si přejí poškodit stát,“ uvedl. „Zákon musí stanovit, že podvraceči nemohou být občany.“
Ergo ne-žid je zde automaticky spojován s rozvratným živlem a rozvracečstvím. Představa, že by i žid mohl být podvratný živel a rozvraceč a nežid ne je mu zjevně cizí...
Vyvolená rasa (Karel z Čech | 29.04.08 17:10)
Rabi, který také slouží jako duchovní vůdce města Beit El v Samaří, také tvrdí, že [b]udělení plných občanských práv ne-Židům podkopává zemi.[/b] „I ti, kdo mají demokratický pohled na věc chápou, že musíme omezit práva těch, kdo si přejí poškodit stát,“ uvedl. „Zákon musí stanovit, že podvraceči nemohou být občany.“
„Naším ideálním cílem je, aby [b]Země Izrael byla celá naplněna lidem Izraele[/b], jak bylo slíbeno našemu otci Abrahamovi. A země, aby byla řízena v souladu s Tórou Izraele,“ řekl rabi Melamed.
Semtex dnes drží službu (Karel z Čech | 29.04.08 17:13)
a tak tu mlží (lže).
Semtexi, ty máš dost! (hestroy | 30.04.08 10:31)
Opravdu se nestydíš takhle lhát? To tě maminka neučila, že kdo lže ten také krade? Copak jsi dnes ukradl?
(pietroo | 30.04.08 15:09)
Židovská demokracie je autoritativní vláda krále Davidova. Ta je nejhlubším přáním židovského demokrata, který mluví o demokracii a lidských právech od rána do večera. Skutečnou demokracii nemohou chtít už proto, že ví, že dobrovolně by je jako vládce nikdo neuznal. A neuznal by je proto, protože jim nejde o prospěch lidí, že by nám jako ukázali, jak se to má dělat, ale jen o svůj prospěch, svůj komplex (pseudo)"vyvolenosti".
(pietroo | 30.04.08 15:25)
Takže rozpoutají postupně na této planetě opravdové peklo. Nadějí je, že entropie nemůže existovat samostatně, vždy musí na něčem parazitovat. Vlastně se zničí sami jako virus, který zabije i sebe. Myslím, že lidé získají důležitou zkušenost a pak už bude pro ně hračka prokouknout tyhle kejkle.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
29.4.08
Kanada: Kanadský občan pan Abdelrazik není a nikdy nebyl z ničeho obviněn. Dobrovolně se podrobil výslechu neb znal „teroristu“ plánujícího teroristický čin. Znali se od vidění a o „teroristických plánech“ na štěstí nebo neštěstí nic nevěděl. Kanada ho nechce a dokonce snad ani nesmí chtít?
Kanadský občan, pochopitelně zcela bez potíží a na kanadský pas, před pěti lety, odletěl navštívit svou nemocnou matku v Súdánu. Jeho manželka s dětmi přiletěla na několik měsíců za ním. Když jedno dítě onemocnělo, vrátila se do Montrealu, kde byla na letišti hodiny vyslýchána, aniž by si směla sednout a natož jít na záchod. Krátce potom v srpnu 2003 její manžel byl bez nejmenšího obvinění zatčen Súdánskou policií a vyslýchán agenty „Canadian Security Intelligence Service” (federální, bezpečnostní, výzvědná a protiteroristická služba). Téměř po roce v červnu 2004, kanadské vyslanectví slíbilo dočasný cestovní doklad k cestě domů. Letecké společnosti však odmítly jeho přepravu neb se mezitím octl na "no-fly" list. V listopadu 2005 byl uvězněn znovu a vyšetřován dalších 7 měsíců. Minulý týden kanadské ministerstvo zahraničních věcí napsalo právníkům pana Abdelrazik „nešťastné okolnosti v jakých se pan Abdelrazik octnul, jsou mimo kontrolu Kanady“.
Zdroj: http://www.theglobeandmail.com/servlet/story/RTGAM.20080422....
Klasifikace: kuriozity,politika,pravo
Zprávu vložil/a Saša
Komentáře
na nestastie... (Marian | 30.04.08 05:33)
zas s pochopitelnych dovodov je v pase takych par viet ze kanada neruci za ludi ak sa vratia do krajiny kde sa narodili..
cize kazdy dopredu berie riziko..
Snad jsem to nejasně napsal, (Saša | 30.04.08 10:59)
Kanadská vláda požádala Súdánskou vládu o vyšetřování pana Abdelrazika a Kanadská tajná služba ho tam vyslýchala. Ani jedna země nevznesla proti němu žádné obvinění. Kanada pod různými záminkami již po pět let mu nechce umožnit návrat do Kanady, ač je její občan. Súdán na něm nemá zcela žádný zájem. Kanadští vládní úředníci a ministři mlží a odmítají o něm hovořit. Po zveřejnění zmiňovaného článku, včera ho ubytovalo Kanadské vyslanectví, ale vláda stále mlčí. Jeho právník naznačuje, že je zadržován na přání vlády USA.
Kdo tam vládne? (Saša | 03.05.08 04:30)
Dle posledních zpráv
Kanadská vláda prý nemůže svého Kanaďana vyškrtnout z mezinárodního listu osob, co nesmí létat. Neexistuje proti němu žádné trestuhodné obvinění, byl přes 5 let vyšetřován, ministerstvo zahraničních věcí podporuje jeho vyškrtnutí. Dle jeho právníka Canadian Security Intelligence Service nechce potvrdit, že nikdy nepotkal nikoho od al-Qaeda.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
28.4.08
Česká republika: Organizace Greenpeace, známá ve světě svými šokovými terapiemi, při kterých často překračuje zákon, aby upozornila na jednání mocných, si vzala na mušku radar v Brdech.
Obsadila kopec, kde má radar stát, rozložila stany a mezi stromu roztáhla velké plátno s kresbou cíle. Jméno kampaně: Mám cíl – nebýt cíl.
Greenpeace ovšem neoprávněně pronikla do vojenského prostoru. Hrozí jí pokuta až tři tisíce korun. Vojáci už na ně poslali vojenskou policii. Prý se ale pokusí vyjednávat.
Mluvčí Greenpeace prohlásila, že jejich snahou je setrvat na místě několik dnů. Pokud budou přinuceni prostor vyklidit, mají připravené další akce.
Z USA přišel v souvislosti s podpisem smlouvy podivný vzkaz: Podpis se odkládá, Riceová nemá čas. Nemá čas? Jak tomu mám rozumět? Nemá čas otřít si nohy o rohožku? Řitní alpinisté z řad českých politiků nechť na chvíli odloží cepíny. Konečník, do kterého se tak přeochotně cpou, nemá na něj čas.
Anebo je v tom něco jiného?
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/aktiviste-greenpeace-obsadili-v-brdec...
Klasifikace: politika
Komentáře
tady něco nehraje (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 28.04.08 16:52)
odklad smlouvy... tady skutečně něco silně nehraje. To že se na napětí mezi Ruskem a USA ohledně radaru obohacují zbrojaři na obou stranách, musí být jasné, ale ... není za tím ještě něco? Nějaký telefonátek z Pekingu nebo Moskvy ohledně dolarů nebo jiné bolístky USA? Kdo ví, ať odpoví.
Gratuluju hrdym zelenym bojovnikum. (von_Krebst | 28.04.08 16:55)
I ja obetavym mucednikum z greenpiss gratuluji k vyraznemu snizeni poctu vykoristovanych a hladovejich africanu, pry jich uz ubylo a ubude az 40% a pritom stacilo tak malo.
Donutit sobecke a zlovolne zapadni vlady ke stedremu dotovani a prosazovani biopaliv, ktere nasledne zvedlo ceny zradla pro barevne a ti, kteri nechcipli hlady se navzajem vyhlazuji v obcanskych a kmenovych valkach.
Dalsi krok pro blaho Afriky by mel byt zakaz pouzivani kondomu a dotace na vykup kalasnikovu a munice pro africke bojovniky za svobodu. Cina uz to rozjela a rika tomu:" AID(S) FOR AFRIKA"
Dobrý pokus Krebste! (hestroy | 28.04.08 18:12)
Ale silně pochybuji o tom, že Greenpeace vymyslel politiku biopaliv, to se spíš hodí k neocons, kteří v projektu NWO mají i vyhubení většiny populace. Ale jak říkám, velmi, velmi dobrý pokus. Vašemu styčnému důstojníkovi vzkazuji, ať vám zvedne prémie. Čest vaší obětavé práci!
hestroy, nemate nakakano v hlave? (von_Krebst | 28.04.08 18:17)
hestroy, ted v tom mam fakt zmatek, ja zil doted v tom, ze zapadni vlady jsou ovladany loupezivymi ropnymi koncerny (pred kteryma nas ochrani jen soudruh Chavez) a vy mi ted rikate, ze jsou ovladane biodieselovou a vetrnikovou lobby co ma zalusk na nase dane. To si neumim vysvetlit, jak tem ropnym magnatum pomuze levny a bezpecny biodiesel, co nam zeleni za male dotace vsem zaridi? Muzete mi to trochu objasnit? At vim jestli na mne vyskoci zid z ropy nebo z biodieselu. Musim byt pripraven.
Von Krebst má opět ve svém propagandistickém úlisném úsilí (Hugof | 28.04.08 20:05)
tradiční maglajz! Ne tak, že se pokouší vnucovat nepravdivý dojem, že to Greenpeace zapovídá Africe používání kondomů, protože je to naopak právě jeho Velký Vůdce von Bush, který veškerou finanční pomoc pro potlačení hrozby AIDS v Africe proměnil v mnohamilionový výtisk "křesťanských" příruček za nekřesťanské peníze o tom, kterak užívání kondomů je proti Pánu a jedinou správnou ochranou je jen zbožný půst a manželská věrnost (proč tento názor raději nevykládá americkým senátorům a newyorským radním, ať nedělají naší společné Velké Vlasti ostudu, je mi záhadou), ale navíc se nám snaží vnucovat, že zvyšování podílu biopaliv je ekologická iniciativa, ačkoliv jde jen o velmi nákladný a ovzduší stejně, ba i více, poškozující způsob, jak snižovat spotřebu paliv fosilních, které prostě ubývají a jejich cena za poslední rok stoupla už o 50%!
Von Krebst za to nemůže, že občas možná ani sám netuší, za koho ten mač kope...
2 Krebst (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 28.04.08 20:19)
Poslyšte, Krebste, dal jsem vám možnost se vymluvit, ale zdá se, že vy nechcete diskutovat, vy chcete vědomě škodit.
Myslím, že se rozloučíme. Toto je soukromý server, a já nemám žádnou povinnost vám zde poskytovat další prostor. Vám bude líp na nezvědavci, kam přirozeně svou žlučovitou nenávistí patříte.
4 editor (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 28.04.08 20:50)
no hlavne ze tady nechate "neskodit" Hestroye a Pelesku.
A pritom ma Krebst pravdu. Byl to prave Greenpeace a dalsi natlakove skupiny ktere donutily vlady vrazit miliardy do vyroby biopaliv i kdyz je jejich vyznam vice nez sporny.
Zdaji se me take dost nesmyslne ty vecne reci o ritnich alpinistech. Postavit se za radar chce od politika spis urcitou odvahu a riskovani kariery.
Naopak heslo Greenpeace "Mam cil - nebyt cil" prelozeno do cestiny znamena "Bojte se Rusa". Pritom je jasne, ze na vyvozu ropy naprosto zavisly Rus uz nikomu hrozit nemuze.
Tak na ktere strane je potom tech ritnich alpinistu a poseroutku vic ?
Re: (mt-svk | 28.04.08 21:32)
Re MedaBeda: Možno to je obyčajná banalita a možno za tým skutočne niečo je. Len ma zaráža, prečo Rusko a Čína nepoužily argument "doláru" na zabránenie irackej vojny. Alebo to vyhovuje aj imˇ?
Re von_Krebst: Podľa môjho názoru je jediným riešením hladomoru v Afrike radikálne zníženie populácie a to:
1. sterilizáciu žien po 2-3 dieťati
2. ochrana proti počatiu u mužov
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 28.04.08 22:36)
Ano nebyt cilem je dobra myslenka. Maly cesky narod kazdy nepritel prehledne. V historii nikdy nebyli napadeni ti slabi a neozbrojeni. Vzdycky byli napadeni ti silni po zuby ozbrojeni. To dava smysl. Nedava?
Nechte na hlave Jiri, (Rene Bartosek | 28.04.08 23:53)
nas laureat nobelovky Al Gore, ktery v Clintonove administrative loboval za olej zacal lobovat za bionaftu, ale jako vzdycky byl motivem prachy, ze by ho k tomu mohli prinutit aktiviste je blbost. Ze tomu veri herrain von Krebst me neprekapuje, ale vy? Dejte schvalne rec s kamosema z Mossadu. :)
semtexi (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 28.04.08 23:53)
nás ale nikdo nemá proč napadnout. Jestli duchem žiješ ještě ve studené válce, tak tě srdečně lituju. Velmoci útočí na státy, které by jim mohly začít konkurovat,nebo mají pro ně něco zajímavého (což předvádí USA.) My ale nikomu konkurovat nemůžeme. Nemáme armádu, která by mohla někomu vyhrožovat ani zdroje, o které by nás chtěl někdo demokraticky obrat.
Velice hezky napad od tech Greenpeace. (Rene Bartosek | 28.04.08 23:58)
Novinari maji radi akci a vono nic, takze si myslim, ze pravdu ma starosta Neoral. Armada vycisti prostor pozdeji az novinari nebudou na miste. Ja osobne bych tipoval nekdy v noci, to vite kdyz vas nekdo vykope ze stanu mezi 2-3-ti rano ( nejtvrdsi spanek ), tak je to velmi neprijemne. A to prave jde byt exemplarne neprijemny. Navic Riceova neprijede je zaneprazdnena, takze neni treba spechat a da se vybrat vhodny okamzik. Treba vikend.
mt-svk (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.04.08 00:01)
no, irácká válka dala vydělat nejen USA a na ně napojeným státům, ale kupodivu i protestující Francii a ruským zbrojařským firmám (znám svědectví čes.vojáka, který v Iráku byl). Ovšem radar, jež nemá na světě z hlediska výkonu obdoby,v kontextu s plánem základen v řadě evropských zemí,to je jasný pokus o II. studenou válku. Proto si myslím,že to Rusko jen tak nedopustí a síla jeho asymetrických způsobů vedení boje jak v politické, tak diplomatické rovině je minimálně in-siderům jasná. Třeba se C.Rice ani nedočkáme.
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 29.04.08 00:05)
"Velmoci útočí na státy, které by jim mohly začít
konkurovat,nebo mají pro ně něco zajímavého (což předvádí USA.) My ale nikomu konkurovat nemůžeme."
To je zajimave. Nemohu uverit takove neznalosti dejin. Ze nekdo da dohromady nekolik vet s takovymi nesmysly. Ceskoslovensko bylo taky nevyznamne a presto na nej bylo vojensky zautoceno a bylo mu vyhrozovano znicenim. A to aniz by ohrozovalo nekoho jineho. Koukam jak tele na novy vrata jak lide jsou dnes nevzdelani a omezeni.
semtexi semtexi (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.04.08 00:16)
"Ceskoslovensko bylo taky nevyznamne"
milý semtexi, dnes už se nebojuje za životní prostor (s výjimkou izraelských záborů palestinské půdy) ani u nás nesídlí silná menšina provázaná s nějakým sousedícím státem(Sudeťáci).
Chlape,proč pořád žiješ v minulosti? Baví tě to???
Jiro... (Blue, litr (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.04.08 06:09)
říkáte tohle - Naopak heslo Greenpeace "Mam cil - nebyt cil" prelozeno do cestiny znamena
"Bojte se Rusa".
Takže postupně, sledujte mé úvahy a případně nahlaste logickou chybu:
1) Greenpeace jsou na místě radaru a říkají - nechceme být cíl.
2) Od začátku nám je tvrzeno, že radar je proti Íránu, Sev. Koreji a dalším státům osy zla. Tak že by Greenpeace asi nechtěli být trefeni íránskou raketou.
3) Nicméně vy si větu Greenpeace překládáte jako "Bojte se Rusa". Takže se máme bát ruských raket, které by na nás/radar mohly vystřeleny?
4) Z toho tedy vyplývá, že radar je vlastně namířen či použit proti Rusku, ač nám je tvrzeno že NE.
Hmmmm. Docela blbě jste se podřekl. No to víte, i mistr tesař se jednou utne ;-)
4 Blue Litr (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 29.04.08 08:23)
vidim, ze mate potize s logikou, ale presto se pokusim o vysvetleni.
Pripadny utok nektereho z "darebackych statu" by nebyl zameren ani na radar ani na Cesko, ale na huste obydlenou cast zapadni Evropy nebo USA. Aby doslo k co nejvetsim skodam, vime ?
Ale tomu stejne odpurci radaru vcetne Greenpeace neveri. Pro ne i pro ruskeho cara je radar namiren proti Rusku. Rusko je take jedina zeme, ktera nam vyhrozovala. Vyhrozovala kdyz jsme vstupovali do NATO, vyhrozuje i ted, kdyz premyslime o radaru.
Jedina hrozba tedy v soucasne dobe prichazi z Ruska. Jestli neverite me, zeptejte se Bartoska. Ten zde uz nekolikrat tvrdil, ze si to Rus nenecha libit.
Jirousi, neměl byste koukat na filmy z Hollywoodu! (hestroy | 29.04.08 09:51)
Jirousi, svojí demagogičností jste zde jeden mezi prvními. Ale tohle? Opravdu se nekoukejte na ty filmy, pak se vám to začne plést s realitou. Váš poslední příspěvek je to ho jasným důkazem. Můžete mi říci, proč by nějaký stát hodil atomovku na Evropu? Třeba Izrael za to, že přestane dostávat své výpalné? A Jirousi, kdo dneska válčí ve světě? Rusko nebo USrael? A Jirousi, kdo vydává na zbrojení víc, než zbytek světa? A Jirousi, kdo má vojenské základny po celém světě? A Jirousi, kdo vás vlastně platí?
Jirousi (Blue, litr (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.04.08 11:33)
nemám potřebu dělat chytrého a urážet vás tak jako vy mne :-) pro informaci mám vystudovanou matematiku a informatiku na vysoké škole, s logikou jsem nikdy neměl problémy.
A podle logiky - pokud chce někdo někoho napadnout, jistě chce napáchat škody, ale také zabránit aby ty jeho rachejtle někdo sestřelil než dosáhnou místa určení. Jak toho dosáhne? Že vyřadí protivníkův obranný systém, oslepí ho - v našem případě je první na ráně ten náš slavný radar.
Proč myslíte že Němci se soustředili a jako jeden z prvních cílů bombardovali anglické radary během bitvy o Anglii ve WW2?
Hura..... (pastinak | 29.04.08 11:37)
Vladimire ja vam poslu bonus kdyz vykopete ty srace .!!!!:))
Heh :) (hestroy | 29.04.08 13:21)
Pane Pastiňáku, máte sice pravdu, ale neměli bychom je vyhodit dveřmi, neboť se vrátí oknem. Jediná možnost je se jejich příspěvkům smát :) Mně osobně to vždy přijde, jako bych četl Rudé právo... Takže je to taková nostalgie, tihle "diskutéři"...
A ještě dotaz... (hestroy | 29.04.08 13:33)
Nevíte někdo, pod jakou přezdívkou ten Krebst vystupuje na tom jejich siobolševickém serveru?
Cestny muz a slechtic, (Rene Bartosek | 29.04.08 16:36)
by se nesnizil k nejake prezdivce. Herrain von Krebst pusobi pod svym jmenem. Erb jsem teda nezaregistroval, akorat by si nas "fon" mel trochu ucesat slovnik, od aristokrata nejake vyrazy pouzite ke vsemu verejne vypadaji nevhodne ba primo nepatricne. To vite, kdyz neco rekne miliardar ben Hurvajz, tak se to da pochopit, ze i pres svuj zivotni uspech vychazi z lidovejch vrstev, ale aristokrat...? Mel by jste jit do sebe von Krebst, delat takhle ostudu i noblesni dame jako treba Jeji velicenstvo anglicka kralovna, ze se nestydite clovece. Ja jako plebejec musim rict fuj, hanba!
Vy trpite samomluvou Bartosek ? (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 29.04.08 16:53)
Musel jste si totiz vsimnout, ze vam Von Krebst zde uz nemuze odpovedet.
Nejste vy jeden z tech lidi co nadavaji tem malinkym lidickam v televizi a citi se jako hrdinove ?
4 Blue Litr (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 29.04.08 17:07)
Nemyslim, ze bych vas urazel. Vy jste me napsal, ze jsem se blbe podrekl, ja vam napsal ze mate problemy s logikou. Na urazky jsou tady jini kabrnaci !!!
Mate jiste pravdu v tom, ze vyrazeni radaru z provozu bude vzdycky priorita. K tomu ovsem staci klasicka naloz. Zniceni stovezate maticky Prahy kterym hrozi odpurci radaru je tedy nesmysl.
A porad je zde ta logicka otazka, kdo by to delal. Odpurci radaru nemaji strach ani z Iranu ani z Koreje. Takze o kom to vlastne mluvi, kdyz vykrikuji ze "nechteji byt cil" ?
Tak at mi odpovi na hlupakovi. (Rene Bartosek | 30.04.08 01:46)
Cas od casu tam zajdu. Mimochodem jste me Jiri zklamali, necekal bych, ze na zrovan na me zapomenete pri vyzdvihovani zasluh., Asi meknu ci co, byli doby kdy jsem tam mel i svou rubriku. A jeste mi uniklo, cim jsem pana Cecha urazil, kdyz neni von Krebst neni herein tudiz, ma toho s aristokracii spolecnyho jako ja.:) Doufam, ze kdyz vo Cechovi reknu, ze ma krapet bujnou fantazii, tak to neni urazka.
Bartosek, (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 30.04.08 03:15)
to je me lito, ze vase popularita klesla.
Radil bych pridat na kvalite, ubrat na kvantite a zase se budou vsichni smat.
Jiri humor je soli zivota, (Rene Bartosek | 30.04.08 04:14)
Picha me v zadech a mam neodbytny pocit, ze smysl pro humor nam bude za rok velkou oporou. Obvzlast jedinci, kteri rukama a hlavou nic moc neumi ho budou potrebovat. To vite cas se nam zredukuju, tak nejak na pritomnost. Z minula nebude mozno nic brat, tak nejak to podlehne inflaci a clovek si bude nucen poradit tvari tvar realite v case pritomnem. Co Krebst pardon Cech, takovy hezky typicky cesky meno, ze jo? Rekl mnohem lepsi nez von Krebst, aspon pro Cecha.Nevyprodukoval nahodou nejakou novou velkou myslenku? :)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.