Ani takový nález není podle mezinárodního práva (Polesny | 27.04.08 02:48)
důvodem k rozpoutání dalšího válečného konfliktu.
Zbraně mohou být z Iránu,ale kdo je tam skutečně dodal? Nemůže to být opět naše slavná CIA - ta má na takové prasečinky patent.
A kolik jich bylo? Nejsem paranoidní, abych za vším hledal nějaká složitá spiknutí, ale zbraní je
v Iráku požehnaně i bez případných dodávek z Iránu.Podstatné je , kdo těmito zbraněmi střílí.
Minulý měsíc dezertoval celý dělostřelecký pluk,
který byl dislokován v Basře k Mahdího povstalecké
armádě s celou výbavou, takže ten opravdu žádné
zbraně z Iránu nepotřeboval.
Američtí okupanti už v Iráku melou z posledního,
takže je každá záminka k případnému zmírnění
konečného debaklu dobrá.
Více na: http://www.blisty.cz/2008/4/25/art40310.html
byl by nejaky hodnoverny odkaz o dezerci delostreleckeho pluku k jakesi "Mahdiho armade" ? Predem dekuji.
Ony zpravy mluvi pouze o tom, ze velky pocet irackych policistu a vojaku prisel o praci, protoze ti lide odmitli ze strachu nebo nacionalistickych duvodu bojovat.
Mikin Jirous opět perlí! (Polesny | 27.04.08 04:39)
Hoďte na něj síť.
Soudruhu Jirousi, (hestroy | 27.04.08 16:34)
a nějaký důkaz o ZHN by nebyl? Tuším, že to byl hlavní důvod pro napadení suverénního státu a jeho pětileté okupace. Vy, jako zkušený důvěrník byste to jistě mohl vědět...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Výzkumníci z „Cancer Council of Victoria“ zjistili, že muži masturbující alespoň 5x týdně trpí o třetinu méně často rakovinou prostaty. Pohlavní styk prý není stejně účinný neb můžete chytit chorobu s opačným účinkem.
Kdyby zpráva nebyla od pramene zpravodajství, z FOX NEWS, kde chtějí mít zdravé čtenáře asi by si to nezasloužilo zmínky. Pokud čtete anglicky, pobavte se komentáři pod zprávou na Fox News.
jsou velmi vtipné, je vidět, že pisatelé mají dobrý smysl pro humor.
Zdraví je přednější, (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 26.04.08 16:12)
než se nervovat s politickými událostmi, kterým někteří - zde přítomní - pisatelé doposud neporozuměli. Proto doporučuji všem soutěžícím o pevné zdraví: Krebst, Semtex, Sid, Vojta, Seberád, anti-anti a dalším, nejen časté, ale i úspěšné masturbování! Uleví se vám i nám! Bude od vás konečně pokoj.
Tak tak, (hestroy | 27.04.08 16:35)
jak říkáte, pane Mirdo, tohle by jim mohlo pomoci od toho stresu, který na ústředí vždy zažívají před výplatou...
To hestroy... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 27.04.08 21:35)
Už by si mohli konečně najít nějakou slušnou práci a začít se živit poctivě, než nás tedy za jidášský groš šmírovat! (Cenzurováno. Osobní výpady. Editor)
Nacistům a komunistům nadávat můžete, ale to se, myslím, nebude u vás na ústředí líbit, když se budete strefovat do vlastních řad. Své oponenty urážet nesmíte.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Izrael: Imigrantka do Izraele Světlana Zakolodkin, její dcery, (a další příbuzný) mají problémy s Izraelským ministerstvem vnitra; jedna dcera ztratila stipendium, sestřenice byla vyhozena ze střední školy a to vše jen proto, že babička byla za nacistů skrývaná sousedem, změnila jméno a řekla lidem, že není Židovka.
V zemi původu, Izraelské vyslanectví rozhodlo, že jsou Židé a mohou imigrovat do Izraele na základě „zákona o návratu“. Úřednice ministerstva vyžaduje důkazy o babiččině židovství a loni odebrala rodině identifikační průkaz národnosti a náboženství. Světlana s rodinou imigrovala do Izraele v roce 2003. Všichni 4 jdou k výslechu na ministerstvo v červnu, kde se situace může vyřešit nebo mohou být postoupeni k deportaci a ztrátě všech osobních práv.
Nechali se nalákat... (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 26.04.08 17:22)
Finanční pomoc Spojených států pro zaostalé a rozvojové země třetího světa (Izrael dostává 3-5 miliard dolarů ročně) se v Izraeli investuje především do armády...ale také do školství. Vzdělání je v Izraeli pro místní i pro nově příchozí zdarma a to od samého počátku založení Izraele. Lákavé podmínky bezplatného vzdělání a absolutně nelogický "zákon návratu domů" (Palestina patří od nepaměti Palestincům) působí jako mucholapka pro nic netušící židy, kteří takto dobrovolně lezou do satanášova doupěte a vůbec si neuvědomují, že jsou zneužiti k zalidňování nově uloupených území v Palestině (tyto informace mám od kamarádů židovského původu, kteří si to osobně vytrpěli). Světlana Zakolodkin by se měla vrátit i s celou rodinou domů a to tam, kde se narodili.
Pointou je ten původ (Saša | 26.04.08 19:09)
Za Hitlerovského Německa se na rasovou čistotu přihlíželo jen u příslušníků SS. Za neárijskou babičku by k odsunu ani tehdy nebyla odsouzena vnučka a pravnuci. Nebo paní Světlana není dostatečně ideologicky „zbožná“?
Jak jsou konkrétně rešeny podobné problémy (Polesny | 27.04.08 03:36)
najdete velmi přesně popsány v knize profesora
Israela Shahaka - Historie a náboženství židů.
Bláhově jsem si myslel, že jsou židé nějak soudržní,ale že jdou po sobě jak slepice po flusu, to jsem byl silně rozčarován.V knize se o tom
podrobně píše.Je přísloví - člověk člověku vlkem
a je možné také směle v tomto případě nahradit slovo člověk, slovem žid.Nebude mít tohle tvrzení absolutní platnost, ale dost napovídá, co se v mnoha židovských dušičkách děje a jaká špatnost se v některých z nich nalézá.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Dostal jsem příspěvek od čtenáře ze Švédska. Převodem přes banku. Z částky 700 korun si banka odečetla 300. :-(
(Pro zvětšení klikněte na obrázek)
Klasifikace: kuriozity
Komentáře
Ale to je Tvuj problem, ne jejich... (von_Krebst | 25.04.08 19:58)
Vladimire, ale to preci neni chyba banky, to je chyba tebe jako zakaznika, ze u nich ses, kdyz ti nevyhovuji jejich sluzby. Ja mam kuprikladu na svem ucte v CR nulovy poplatky temer za vsecko, a zcela urcite mam nulovy poplatek za prichozi platbu ze zahranici. A v nemecke bance, kde jsem mel nejaky kapital byly zadarmo dokonce i odchozi platby do zahranici (coz mne trochu prekvapilo)
von krebste (pm | 25.04.08 22:33)
ty seš tak blbej až mi je z tebe blbě :-D ale nenech se rušit, pokračuj v diskuzi
Vtip je v tom, (Hugof | 26.04.08 05:57)
že prakticky všechny české banky (Spořitelnou počínaje a Komerční bankou konče) si za jednorázový převod účtují (maximálně snad 1%, snad dokonce ani to ne) za převod z jedné měny do druhé při vkladu ze zahraničí na český účet minimálně 300.- Kč za operaci... Má to vlastně motivovat klienty, aby takto prováděli tuto operaci s co největším objemem peněz. Čím se tedy částka v přepočtu liší méně od minimální platby za převod, tím je operace nevýhodnější! Von Krebst má (MOŽNÁ) účet u některé ze zahraničních bank, kde se směňuje Dolar za Euro či Libru bezplatně se spekulativním výtěžkem daným rozdílem úroku, inflace a pohyblivého kurzu jednotlivých měn, což není stále ještě situace Koruny české, slovenské či ruského Rublu... Von Krebst je prostě jen dokonale neinformovaný idiot, jemuž nevědomost dává pocit vševědoucnosti a moci... Jako ostatně většině jednookých idiotů mezi slepými...
záleží na tom co a jak (Antiseptik | 26.04.08 14:18)
třeba elektronicky převést peníze z Kanady do ČR stojí v bance skoro 50 dolarů, nezáleží vůbec na částce. Což znemožnuje zaplatit drobný účet, neb je to předražený. Ovšem pro lidi co převádí milionové částky je to naopak skoro zadarmo.
ale zkuste moneybrookers.com... Je to za hubicku a maji ucet v CR, takze za pripsani penez na Vas ucet v CR, neplatite nic... Pri prevodu 500 liber z UK platim cca 2.60 Libry. Pro kurz pouzivaji kurz Evropske banky.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Izrael: Skupina izraleskych osadnikov ohrozovala a nadavala clenom nemeckej parlamentarnej delegacie. Nazvali ich okrem ineho nacistami.
Podla informacii nemeckych poslancov sa bezpecnostne urady, aj izraelska armada len necinne prozerali a odmietli im pomoct.
Nemecky velvyslanec sa uz oficialne stazoval na izraelskom ministerstve zahranicnych veci.
Samozrejme, ze nemecka slobodna tlac o tomto incidente taktne pomlcala.
Ked sa asi pred rokom zucastnil nemecky poslanec Volker Beck, zakazanej demonstracie homosexualov v Moskve a ruska policia ho neochranila proti utokom ruskych nacionalistov, tak kvikali nemecke media od rana do vecera, cely mesiac o demokratickych deficitoch v Rusku.
takze byvaly president Jim Carter neni jediny, kdo je persona non grata pro Izrael. Nemci na tom jeste byli dobre, ti aspon ochranku dostali, i kdyz necinne prihlizela, takze byla k nicemu. Kazdy si svou duveryhodnost, dobre jmeno a povest partnera vytvari sam. A kazdy je i jinak podle toho hodnoceny, treba Nemci maji v tomhle smeru v zahranici velmi dobre jmeno.
Rene (google | 26.04.08 21:32)
v delegacii boli hlavne predstavitelia "zelenych" a socialni demokrati, vysloveni "priatelia" izraela.
Jerzy Montag je dokonca predsedom nemecko-izraelskej parlamentarnej skupiny a v Hebrone boli zrejme pozriet ake projekty by mohli financne podporit, z penazi nemeckych danovych poplatnikov.
Hmm, (Rene Bartosek | 27.04.08 00:50)
To je divne, tak kdyz to byli pratelsti ti Nemci, tak to ma znamentat, ze existuji i mene pratelsti Nemci? A proc se nepostarali o slusne zachazeni s pratelskymi Nemci? Ono vsechno je relativni, vypada to, ze Nemci se budou muset mnohem vice snazit byt pratelsti.
Nooo, (Aja | 27.04.08 17:56)
jsou pratelsti a "pratelsti", ze, a nekdy jsou nepratelsti i ve vlastnich radach.
Je to jen rozdilny uhel pohledu. :-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Hollywoodský herec Wesley Snipes byl odsouzen za neplacení daní na tři roky vězení. Podle zahraničních zdrojů, např.: Wesley Snipes acquitted of federal tax fraud, se jedná zřejmě o neplacení federální daně z příjmů (federal tax), která podle filmu Zeitgeist není v žádném zákoně obsažena.
Opravdu tri roky ? (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.04.08 04:15)
V clanku se pise \\\"up to 3 years\\\", tedy nejvyse 3 roky.
To znamena, ze zlodej a darebak ktery vydelal miliony a odmitl platit dane muze dostat treba jen podminku.
(Vaše informace, pane Jirous, neodpovídá uvedenému zdroji z 25.4.08 - Moderátor)
Mate pravdu, moderatore. Podle poslednich zprav Snipes opravdu ty tri roky dostal. A dokonce cast penez ktere dluzi uz vratil a omluvil se.
Zaplat pan buh, ze i bohaty lump je poslan alespon nekdy do vezeni.
Dotaz (Blue, litr (zavináč) seznam (tečka) cz | 26.04.08 10:11)
Jíro, jen otázečka, děkuji předem za odpověď - proč je Snipes anebo herci obecně lump, zloděj nebo darebák? Nějak tomu nerozumím, to jako všichni co něco víc vydělají jsou darebáci? Pak jsem také - pro někoho - tedy darebák.
P.S. já taky nerad platím daně, když vidím jak je ti političtí ignoranti nahoře nesmyslně rozhazují.
Odsoudili ho trestem v samé horní hranici odnětí svobody! A k peněžitému trestu 5 milionů dolarů, kde částka není v úplně maximální možné požadované výši, protože se jeho obhajobě podařilo dokázat, že si účetnictví nedělal sám, ale měl na to účetní specialisty... Odsoudili však jeho a to, jako demonstrativní případ, k trestu v horní hranici pro odstrašení těch, kteří (a je jich stále více) také odmítají platit federální daň, kterážto pouze slouží k ještě většímu obohacování určité "bankéřské" skupiny a kterážto daň není podložena žádným zákonem USA. Možná tento trest bude dalším podnětem k procitnutí a otevření očí občanů v USA o tom KDO,CO,JAK jim vládne a ovládá.
Nejde přeci o to, zda je Snipes "prohnilý milionář" (djb | 26.04.08 13:08)
Podstatné je že americké noviny píší že byl osdouzen za "federal tax", která je podle Zeitgeistu nezákonná.
Což znamená jednu z těchto věcí
1/ Zeitgeist nemá tomto pravdu
2/ Snipes byl odsouzen neprávem protože nelze přiznat že je to nezákonné - varianta "policejní stát"
3/ Snipes byl ve skutečnosti odsouzen za jiné daňové prohřešky, ale píše se hlavně o tom, že neplatil "federal tax", aby vznikl dojem, že je to nezákonné. varianta "manipulace médii"
4/ Nebo je to omyl, Zeitgeist mluví o něčem jiném varianta "slabá finanční angličtina autora"
Ja dane take platim nerad a uznavam ze je spousta pripadu, kdy vlady s penezi plytvaji.
Ovsem pokud pouzivam silnice a dalsi infrastrukturu nebo treba posilam deti do skoly, tak dane platit musim.
Ti kteri neplati jsou podle me lumpove a vyzirky.
Platim dane- (Aja | 26.04.08 20:36)
taxy hned 4x, federalu, provincii, municipalite, skolni komisi. Nijak se nebranim.... jezdim autem, nejezdim autem, posilam deti do skoly, neposilam....platim.
Presto me vic, nez neplatici (ktere snad povetsinou dostihnou) vytoci, kdyz clen nektere vlady, ci nekdo na urovni "moji vesnicky" zneuziva penez poplatniku, krade, jak straka a zas tak moc se mu, obvykle, nestane.
původně měl W.S. možnost dostat 16 let za spolčení z blíže neuvedenými neplatiči federal tax..dostal strach a hodil to na daňový poradce a dostal 3 roky.Průser je v tom,že mi nevíme přesně,jesli šlo o federální daň a nebo o směs různých nedoplatků apod. Pokud by člověk jeho mediálního významu byl schopen veřejně odmítnout placení federaní daně a byl schopen (z pomocí nejlepších právníků)argumentovat u jakéhokoli soudu např. z precedentem u ostatních osvobozenýh , souzených za tento čin,byl by to začátek konce fedu,neb fed je hlavním a jediným příjemcem této daně.Suma vybraná na federalní dani je menší,než úrok,který USA vláda každý rok platí fedu,nejdražšímu tiskaři oběživa všech dob.Po jeho vyhraném případu, by vlna ostatních neplatičů snížila množství oběživa určená pro těchto cca 100 židovských jedinců (FED) na minimum.
Ja nevim (ctenar | 29.04.08 14:20)
Ja nevim (ctenar | 29.04.08 14:21)
cetli jste ten clanek opravdu pozorne ?
cituji "was found not guilty of federal tax-fraud and conspiracy". Takze nebyl shledan vinnym v neplaceni federalni dane, ale s nejakych tri mensich prohresku. Ale mozna to jen spatne prekladam.
pro ctenare (djb | 29.04.08 21:51)
Mate 100%-ni pravdu. Cetl jsem to tolikrat cesky, ze anglicke zprave uz jsem nevenoval zadnou pozornost - jen jsem tam hledal nazev dane.
A pritom to je dokonce v nadpise:-)"Wesley Snipes acquitted of federal tax fraud". - osvobozeny
Takze za federalni dan odsouzen nebyl, coz je mnohem zajimavejsi.
(pokud ji neplatil, coz pravdepodobne ne, kdyz o ni pisou)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Neurčeno: Na uzavřeném zasedání Rady bezpečnosti OSN došlo k roztržce, při které jednání demonstrativně opustili delegáti USA, Británie a Francie. Delegáti Belgie a Costa Ricy je prý následovali. Všichni se náramně urazili. A víte proč?
Protože delegáti Libyje se odvážili říct, že situace v Gaze se podobá situaci v německých koncentračních táborech. :-)
Jednat se mělo o tom, zda vydat či nevydat tiskové prohlášení k nedávným událostem na Středním východě.
Pokud čekáte na to slíbené tiskové prohlášení, nezadržujte dech.
bylo svolano, krome jineho, i proto, ze Izrael uz nedodava pohonne hmoty ani humantarni organizaci OSN a tudiz ta nemuze nic v Gaze distribuovat.
Dabbashi prohlasil, ze situace je v Gaze horsi nez v nem. koncentracich, protoze je na rozdil od nich, denne bombardovana.
Jak dlouho se jeste bude OSN tvarit, ze jako nic?
Az v Gaze vsichni vymrou? Francouzsky
(Saša | 24.04.08 20:40)
Spojené národy musely zastavit humanitární pomoc Gaze neb vzhledem k Izraelské blokádě nedostaly pohonné hmoty. Více než 80% Palestinců je závislých na dodávkách OSN. Dle UN Izrael nedovolil žádnou dodávku benzínu od 18 března a nafty od 2 dubna (což je v rozporu se zprávami Izraele). http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7364172.stm] BBC
koncentraky? proc si nereknou o penize sejkum? (von_Krebst | 24.04.08 20:46)
premejslim, jestli v tech koncentrachak bylo taky tolik zbrani, a jestli z nich zide strileli rakety kassam na nemecka mesta. Pokud ne, asi je to blbe prirovnani.
To prirovnani ke koncentracnimu taboru je pekne hloupe. Kdyby vezni v nacistickem koncentraku vyrabeli tajne rekety a strileli je pres plot na nemecka mesta, rana by se nedockali. Izraelska vlada jasne rekla, ze dodavky budou obnoveny ve chvili, kdy Hamas prestane strilet rakety.
Mam pro vas jine prirovnani: Nemci byli za valky bombardovani protoze si zvolili Hitlera, ktery zacal valku. Palestinsti Arabove jsou bombardovani, protoze si zvolili Hamas, ktery zacal valku.
Protoze strileni raket pres hranice nic jineho nez vyhlaseni valky neni.
hezky jsme se shodli. -)
Ale ona blbost toho prirovnani opravdu bije do oci. Delegati nemeli ze zasedani odejit, meli se zacit smat.
Predpokladam, (Aja | 24.04.08 22:16)
ze si nikdo nedela iluze o OSN a jeji ucinnosti, nicmene to neni spolek starych pannen na odpolednim caji, kde se nekdo urazi a odejde. At si tedy vyda seznam slov, terminu a prirovnani, ktera budou na pude OSN zakazana (uz mam navrh :-) a sakra uz konecne vypoti tiskove prohlaseni, petici, ci co, ktere, pokud se bude tykat napominani Izraele, bude ignorovano...at to mame za sebou, ne.
to snad ne... (Vladimír Bílý, vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz | 24.04.08 22:23)
kdo že začal válku ? hamás ? palestinčtí arabové ? Jediný kdo začal vyhlazovací válku byl izrael proti jediným právoplatným obyvatelům palestiny. a Ten jí začal od doby svého vzniku od roku 1947 a pokračuje dál.....představte si, že by OSN udělalo cikánům na území české republiky malý stát o velikosti města např. Pelhřimov.A oni by se činily stejně jako Izrael v palestině. Praha by nyní byla závislá na potravinové pomoci kvůli blokádě parazitů z Pelhřimova....
Izraelským sionacistům už teče do bot. (Karel z Čech | 24.04.08 22:56)
Peníze v USA už tak plynule nepotečou a tak náckové potřebují vyvolat ostrý konflikt. Jejich pohůnci se proto kroutí, aby nemuseli uznat pravdu, že sionacisti jsou krvelačnější, než němečtí fašisté za války.
Peníze potečou, vyrobit je, a někam je poslat, nebude nikdy potíž. Stačí pár kliknutí v počítači. Jenom ten adresát si za nějak čím dál tím méně koupí.
4 Krebst&spol. (person | 25.04.08 08:24)
Páni, keď vidím Vaše komentáre, chce sa mi plakať. Vzorová ukážka tuposti, bezcitnosti, slepoty a absencie ľudskosti. Fuj !
VTIP (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 25.04.08 08:31)
Tak jsem si vzpoměl na jeden hooodně starý, neslušný vtip ze školních lavic. Školní třída se samými děvčaty kam dochází jediný chlapec Pepíček. Paní učitelka je z jeho chování zřejmě už tak vystresovaná, že jednoho dne doporučí děvčatům aby se prostě zvedla a odešla ze třídy pokud Pepíček řekne opět něco neslušného. Pepíček přijde do třidy a spustí "Mám novinu .. v Příkré ulici se staví nový bordel" .. děvčata se jako na povel zvednou a opouští hromadně třidu .. Pepíček se ozve .. "Kam tak letíte ku..y vždyt ten barák je teprve v základech :)
(KILLROY, killroy (zavináč) azet (tečka) sk | 25.04.08 09:20)
tento protestny odchod zacal francuzsky delegat "...zložil slúchadlá a odišiel z miestnosti"...nuz, pravda sa tazko pocuva.
Jeden můj kamarád mi řekl, (hestroy | 25.04.08 10:07)
že bychom se s tím Arkanem Semtexem von Krebstem se má rád neměli vůbec bavit a hlavně bychom jim neměli nadávat. Ale to co tu dnes ty siokomunisti předvedli, to už je fakt síla. Tihle dobytci by s chutí dělali v takovém koncentráku bachaře. Nedivil bych se, kdyby tihle komunisti dělali bachaře v Jáchymově. Tlouct vězně do bezvědomí je jejich oblíbená sionistická zábava. Jsou to prasata, promiň, Vojto, ale já jim prostě nadávat budu. Gaza je nacistický koncentrák a tihle prasata by tam měli jít dělat katy, to by se jim moc líbilo. Je mi z nich na blití. Hlavně z tebe, Krebste, jsi fakt čuně! Ale ono se ti to vrátí... Máš děti? Doufám, že ne...
Na každé prase (Karel z Čech | 25.04.08 13:20)
se někde vaří voda.
To zase bude kvikotu, až se dovaří.
Pane Jiro (ctenar | 25.04.08 14:06)
Hamas zacal valku ? Copak Hamas existoval drive nez Irgun a Haganah ? Takze s tim zacatkem valky to je trosku jinak ne ?
2 Hestroy (AlA777 | 25.04.08 15:16)
Tvoji znamy maji pravdu, vubec na ne nereagujte, protoze to je prilivani benzinu do ohne. Taky me jejich postoj v obhajobe zla a tuposti dokaze rozvasnit, ale fckthem!
Na každé prase (Karel z Čech | 25.04.08 13:20) (Polesny | 25.04.08 15:28)
Na každé prase (Karel z Čech | 25.04.08 13:20)
se někde vaří voda.
To zase bude kvikotu, až se dovaří.Už se dovařila!
Trvání Bushovy administrativy a Pentagonu na tom, že v Iráku fungují stát, vláda, armáda a policie je zcela zaslepené. Iráčané dobře vědí, že nic takového neexistuje. Americká veřejnost to ví také. Pravděpodobně to ví kdekdo také v Africe nebo Asii. Znamená to, že senátní výbory pro ozbrojené síly a zahraniční vztahy nevědí ani to, co je známo průměrnému obyvateli Afriky nebo Asie? Kongresové slyšení věnované Iráku tomu nasvědčuje – taková je síla prázdných slov.
Zásadní článek v BL , který odpovídá i na situaci v Gaze, (Polesny | 25.04.08 15:36)
kdy "mocné" vedení USA a dalších vazalských států,
vůbec neví, co se vlastně na zmíněném území odehrává.Politici si už jenom chrání vlastní píseček a svoje krátkodobé zájmy a na "řízení"
nějakých procesů rezignovali.
Ono to "vyhnije" i bez nich a když tak tam pošlou
armádu a tu už udělá pořádek po svém!
A nějací Palestinci jsou jim ale hodně u zadku.
http://www.blisty.cz/2008/4/25/art40310.html
(Polesny | 25.04.08 16:17)
Gaza je koncentrák
NEW YORK - Představitelé západních velmocí se neradi dívají pravdě do očí.
A tak opustili středeční jednání Rady bezpečnosti OSN poté, co libyjský velvyslanec přirovnal situaci v Palestinců v pásmu Gazy velmi trefně ke koncentračnímu táboru za 2. světové války.
Nediplomatické pojmenování skutečnosti přerušilo jednání rady, svolané na žádost několika zemí k posouzení situace v Gaze, která čelí vražedné izraelské blokádě. Žádné prohlášení tak nemohlo být přijato. Členské státy se nedokázaly dohodnout, uvedl jihoafrický velvyslanec Dumisani Kumalo, jehož země tento měsíc radě předsedá.
Již po zasedání syrský velvyslanec podpořil svého libyjského kolegu. Bohužel ti, kteří si stěžují na to, že (za 2. světové války) byli oběťmi genocidy, opakují stejný typ genocidy proti Palestincům, prohlásil. Takový slovník nepomáhá pokroku v mírovém procesu, oponovala bez bližších argumentů zástupkyně britského velvyslance Karen Pierceová... Již několik měsíců
Automaticky kráceno
(Polesny | 25.04.08 16:20)
Již několik měsíců jednání RB OSN o Blízkém východě tak prý často ztroskotává na neshodách a údajném hašteření.
Jako naprosto děsivé vylíčil podmínky v pásmu Gazy šéf agentury OSN pro palestinské uprchlíky (UNRWA) John Ging. Deset měsíců zničujících sankcí brání civilnímu obyvatelstvu v důstojném životě, uvedl a varoval, že UNRWA bude muset od včerejšího dne přerušit distribuci potravin milionu Palestinců v Gaze, pokud Izrael nepovolí dodávky pohonných hmot.
Území ovládané ve volbách vítězným radikálním hnutím Hamás považuje Izrael za nepřátelské území, odkud je napadán. Kde ale tkví příčiny konfliktu, to už pochopitelně takticky přehlíží...
Izrael přerušil distribuci paliva pro vozidla v Gaze po palestinském útoku z 9. dubna na palivový terminál, při kterém byli zraněni dva izraelští strážci. Nicméně ve středu obnovil částečně dodávky nafty pro elektrárnu zásobující proudem celé pásmo.
predaci Hamasu prave nabidli Izraeli primeri. Slibili, ze prestanou na Izrael strilet po dobu 6 mesicu rakety, pokud Izrael prerusi blokadu Gazy.
Ale ze jim to trvalo. Pritom myslenka "pokud budu na souseda strilet, soused me nebude pomahat" neni zase tak slozita.
Ted jde jen o to, dovolit Hamasu zasoby jen na nekolik dni dopredu aby bylo mozno v pripade dalsich teroristickych aktu rychle reagovat. http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2...
Nebýt bývalého prezidenta Cartera,koncentrák (Polesny | 25.04.08 17:29)
by pokračoval i nadále.
V projevu na americké univerzitě v Cairo a po setkání s vůdci Hamasu řekl Carter, že Palestinci v Gaze umírají hladem, jejich denní přísun kalorií je menší než v nejchudších oblastech Afriky.
„To, co bylo lidem v Gaze uloženo jako kolektivní trest, je zvěrstvo. Je to zločin... Myslím, že je ohavnost, že to pokračuje,“ řekl Carter.
Dále řekl, že Izrael a USA se snaží zhoršit životní podmínky lidem v Gaze tak, aby byly mnohem tíživější než ve West Bank, kde vládne rivalitní skupina Fatah.
„Z politického pohledu dosáhli, myslím, pravého opaku. Situace posílila popularitu Hamas a dále nahlodala Fatah,“ doplnil.
„Hamas, která neuznává právo Izraele na existenci, musí být při přípravě všech dohod, které by mohly vést k míru,“ řekl Carter.
Carter sdělil, že rovněž požádal vůdce Hamas, aby zastavili raketové útoky na Izrael.
vy jste opravdu zabodoval.
Nepripada vam logicke, ze zeme ktere sousedi napadnou palivovy terminal tem sousedum prestane dodavat palivo ?
Zabodoval, Carter je mírný (Saša | 27.04.08 02:14)
V posledních 5 -ti měsících jen Izraelská armáda dle vlastních počtů zavraždila více než 400 Palestinců, většinou beze zbraně, včetně žen a dětí. V tom nejsou započítáni ti co, nezemřeli okamžitě, ale později na zranění, odstřel Palestinců osadníky atd. Nedávno Izrael byl ochoten propustit 1000 vězněných Palestinců a nepropustil, kolik tisíc je jich vězněno můžeme jen hádat. Za jediný měsíc, jen v dubnu http://www.imemc.org/article/54494 Izrael unesl 250 Palestinců, 40 dětí a 2 ženy. ½ milionu Palestinských utečenců je již v Libanonu v utečeneckých táborech a nemá nárok na „návrat“ jako každý čistokrevný žid.
Copak když sousedi napadnou palivový terminál, (Polesny | 27.04.08 02:33)
ale když si ukradnou půdu a postaví si na nich osady a nerespektují rezoluce rady bezpečnosti OSN, vraždí,mučí a loupí,to jsou teprve ty správné důvody.Není kouře bez ohně. A zde to platí dvojnásob!
to jsou smutna cisla, co tu uvadite. Ovsem lide odpalujici rakety jsou ve vetsine pripadu neozbrojeni. Takova uz je povaha jejich prace. V kazdem pripade se Izrael snazi zasahnout teroristy a hosi z Hamasu ty rakety naopak odpaluji "padni komu padni". Takze obeti na izraelske strane jsou temer vzdy civilisti.
Souhlasim s vami v tom, ze tech obeti mezi Palestinci je mnohem vice. Jestli nejake znate, tak jim vzkazte ze bych se moc a moc primlouval aby prestali ty rachejtle strilet. Ve svem vlastnim zajmu.
(Polesny | 27.04.08 04:19)
Izraelci odmrštili příměří
JERUZALÉM - Izrael včera odmítl podmínky pro příměří s palestinskou organizací Hamás. Podle něj chce hnutí jen získat oddechový čas.
Zástupci Hamásu sdělili egyptskému vyjednávači, který jednání zprostředkovával, že jsou ochotni přistoupit na to, aby se příměří týkalo zpočátku jenom pásma Gazy a až později by bylo rozšířeno také na druhé palestinské autonomní území, na západní břeh Jordánu. Původně Hamás žádal, aby se příměří vztahovalo na obě palestinská území už od počátku. I přes tento ústupek zůstal Izrael nevstřícný.
Příměří by totiž znamenalo ukončení izraelských vojenských přepadů, útoků a zatýkání v pásmu Gazy. A také ukončení ekonomické blokády Gazy Izraelem. Takže tato reakce napovídá, že ve skutečnosti Izrael o takový vývoj nemá zájem, jinak by na návrhy palestinského hnutí přistoupil. Pokud by mu záleželo na klidu v oblasti a cestě k míru, nemohl by vyjednaný návrh takto zahodit. Hamás za to výměnou nabídl, že
Automaticky kráceno
(Polesny | 27.04.08 04:20)
Hamás za to výměnou nabídl, že přeruší raketové útoky a všechny další vojenské akce, včetně pašování zbraní do pásma.
Prostředník, jímž byl šéf egyptské tajné služby Umar Sulajmán, po čtvrtečních jednáních s Hamásem svolal na příští týden schůzku se všemi palestinskými radikálními skupinami a poté chtěl oznámit, že příměří vstoupilo v platnost. Izraelský vládní mluvčí David Baker hned včera ale vyloučil, že Izrael na podmínky přistoupí.
duvod pro izraelske odmitnuti byl utok na izraelske kontrolni stanovise, kde terorista Hamasu (a Hamas se priznal) zasrelil dva vojaky.
Kdyz chce nekdo jednat o miru, mel by v prvni rade prestat sam zabijet, nemyslite ?
Mikine Jirousi, schvalovat vraždění a krádeže (Polesny | 27.04.08 04:31)
sionistické soldatesky v Gaze je samo o sobě zločin
a mělo by být trestné stejně jako pochybování
o holokaustu!
neco jako "zlociny mysleni" za ktere jste popravovali kdyz jste byli u moci ? Ja mam na vec svuj nazor, pane Peleska a to neni v zadnem pripade trestne. Pise se rok 2008 a nezijeme v diktature.
Pane Jiro (ctenar | 29.04.08 14:25)
zkuste v Nemecku nebo Rakousku to s tim vlastnim nazorem a rict verejne neco proti holokaustu (klidne i jen pro ten dukaz ze to nejsou totality) :)
Uvidime jestli vyvaznete jen s podminkou :P
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Německo: Rozlobený ředitel Central Council of Jews v Německu, Dieter Graumann ostře kritizoval robustní aktivní obchodní bilanci německých firem a Íránu.
"Obchod s Íránem roste, zatímco morálka se vytrácí. Německé firmy klidně obchodují se zemí, která hájí nový holocaust," řekl Graumann u příležitosti oslavy 60. výročí založení Izraele. "Tohle ubohé profitování je skandál," doplnil.
Mluvčí ministerstva Hildegard Müller, která hovořila po Graumannovi, řekla, že Německo si uvědomuje ohrožení Izraele Íránem.
Obchod s Íránem dosáhl v roce 2007 obratu 4 miliard euro. Ekonomické vazby mezi Íránem a Německem představují politicky citlivý test "zvláštních vztahů" mezi Německem a Izraelem
Zlaté tele je holt zlaté tele. (Karel z Čech | 24.04.08 22:59)
I sionacistům je zlaté tele bližší, než nějaký židovský pánbůh či nějaký hoblokaust. Ten je dobrý jen pro udržení penězovodu do Izraele.
Hmm, s tou kritikou se musi vopatrne. (Rene Bartosek | 25.04.08 07:33)
Casy zdaleka nejsou ruzovy, a to pak byvaji lidi vice uprimny. Kuprikladu bylo kritizovano Svycarsko za obchodni dohodu s Iranem. Svycari se ohradili, ze neporusili zadna mezinarodni zavazky Svycarska ani sankce OSN vuci Iranu. A jeste ke vsemu zacali byt zvedave svycarske noviny na to vodkud Izrael dovazi ropu a plyn.
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=602130
Inu, z holé kosti (hestroy | 25.04.08 10:14)
se nakonec nechá obrat ještě pár miliard marek (ehm, promiňte, euro). A jak to bylo s tím zlatým teletem, neměli se podle Tóry od něj odvrátit? No, v Talmudu je to neštěstí už všechno jinak... Jsem zvědavý, kdy Rusové začnou po svých sionistických pánech také žádat náhradu za milióny mrtvých, kteří zemřeli v gulazích, jejichž řediteli a bachaři byli převážně židé.
ja se ani (ctenar | 25.04.08 14:09)
poseru smichy. veta "Tohle ubohé profitování je skandál," z ust Izraelce me dostala tak, ze jsem mel drobny zachvat smichu.
Pane Hestroy (ctenar | 25.04.08 14:19)
uz me ty kecy pomalu prestavaji bavit. Podejte dukazy o tom, ze bachari a sefove gulagu byli zide, nebo si nechte ty kecy doma pro matku. Lide jako vy jsou duvodem proc je Zvedavec oznacovat za antisemitsky platek.
(pietroo | 25.04.08 19:47)
Pan hestroy má bohužel pravdu. Je to smutná historie, o které se dnešní Židé tváří, že nikdy nebyla. Když jsem to jednomu vytýkal, tak jsem se dozvěděl: "Víš, ale oni i ti vězni byli Židé." Jo, jenže ten poměr byl jako kapka a ... V jejich matematice se to ale rovná. Kdyby ten poměr byl ale naopak, jo to bys viděl. O tom bys četl v novinách od rána do večera, v televizi by to bylo každý druhý den v osm večer. Přesná čísla ještě nejsou archivně zpracovaná, ale jejich zastoupení bylo opravdu zásadní.
prosim (google | 25.04.08 20:41)
A.Solženicyn Dvě stě let pospolu
Str.235
V roku 1990 sa objavila šokujúca správa, z ktorej sme sa dozvedeli,že jedinečné „autá smrti“ neboli vynájdené u Hitlera za 2SV, ale na sovietskom NKVD r.1937. Vynašiel ich (a iste nie sám,bol však organizátorom vynálezu) – Isaj Davidovič Berg, administratívny vedúci hospodárskeho odelenia NKVD Moskovskej olast. A preto je niekedy dôležité vedieť, ktorí ľudia zaujímajú aj miesta nie zrovna najvyššie.Stalo sa,že ID.Berg dostal príkaz splniť rozhodnutie „trojky“ správy pre moskovskú oblať – a Berh ten príkaz do bodky splnil:vozil ľudí na popravu.Keď však vmoskovskej oblasti začali zasadať súčastne tri „trojky“,popravčie čaty to už nezvládali.Tu niekto prišiel s nápadom:obete zvliecť donaha,spútať ich,zapchať imústa a nahádzať ich do krytého nákladiaku ,zvonku maskovaného ako dodávka chleba.Pri prevoze sa výfukovéplyny púšťali do vnútra – a než sa došlo k vzdialenej vykopanej jame,boli už vezni „hotoví“.( treba doplniť,že i sám Berg bol krátko na
Automaticky kráceno
pokracovanie (google | 25.04.08 20:42)
na topopravený 1939 – samozrejme, nie z týchto zločinov,ale z obvinenia zo „sprisahania“. A v roku 1956 bol úspešne rehabilitovaný, napriek tomu,že v jeho vyšetrovaciom spise aj vtedy bola a do dneška zostala a bola novinármi prečitaná história onoho vražedného vynálezu.)
Zdroj : J.Žirnov, „Procedura kazni nosila oemezytělnyj charakter“, uverejnené v Komsomolskaja pravda 28.řijna 1990 str.2
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Mluvčí bývalého US presidenta Cartera, (Deanna Congileo) jeho jménem velmi šetrně a slušně sdělila:
„Se sebevětším respektem ke Condoleezze Rice, věřím, že je věrohodná osoba, ovšem možná bezděčně stále pokračuje v nepravdivém sdělení. Nikdo ze State Department nebo jiného vládního oddělení se v nejmenším nezmínil, že bych neměl navštívit syrského presidenta Assada nebo představitele Hamas.”
Ona nelže bezděčně, (Karel z Čech | 24.04.08 22:51)
ona přece lže záměrně. Bušík prohlásil již v září 2001, je jeho vláda bude nadále jen lhát a mlžit, neboť je ve válce. Tedy bušíkova vláda plní, co bušík slíbil.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
A co trochu soudnosti, panove? (von_Krebst | 24.04.08 14:50)
Co takhle nejaky pekny dokumentik o tom, jak palestinsti vrazi muci a lyncuji sve soudruhy, kteri nejsou dostatecne antiizraelsti? To nam panove z Amnesty neukazou? Nebo mirumilovne islamske bojovniky, jak prorezavaji hrdlo chycenym lidem a toci si to na domaci video? Treba tady. Ale hlavne ze je netrapi. Procpak Amnesty a zvedavec neukazuje tohle?
A což takhle trochu soudnosti pane Krebste.. (LACO | 24.04.08 16:00)
..a přestat si tu konečně s*át do huby?
Takže podle Krebsta, palestinčtí "vrazi" a američtí "osvoboditelé" (Polesny | 24.04.08 16:26)
a šiřitelé "demokracie" jsou na stejné úrovni!
To znamená, že "teroristé" zvítězili,když nás
demokraty přinutili chovat se stejně jako oni.
Krebste žádám, aby jsi již konečně zavřel svoji černou, odpornou a provokatérskou tlamu!
Krebste, měl bych zajímavější nápad (hestroy | 24.04.08 16:29)
Slyšel jste někdy o útoku na malou vesnici Dajr Jásín, při kterém bylo 9. dubna 1948 zabito 254 žen, dětí a starců a jejich těla naházena do studny? To by byl teprve zajímavé, jak židovští teroristi zabíjeli ženy a děti. Jak vzpomíná švýcarský zástupce červeného kříže Jacques de Reynier, který vedl první skupinu, která na místě nalezla 150 těl vhozených do studně a dalších 40 nebo 50 mrtvých na jednom místě. Napočítali celkem 254 mrtvých, z toho 145 žen, z nich 35 těhotných. Pod hromadou mrtvol nalezli šestiletou dívku, která ještě žila. Očití svědkové později vyprávěli, že nebylo možné přiblížit se k vesnici, aniž by se jim neudělalo špatné od žaludku. Co vy na to Krebste, máte z toho dobrý pocit?
Ono to bylo trochu jinak! (von_Krebst | 24.04.08 17:30)
Vite, pane Hestroy, ono to nebylo tak, jak rikate, v roce 1948 arabove napadli zidy a chteli je vyhladit, zahnat do more a dokoncit to co nedokazal Hitler a vasi soukmenovci. Operacim velel vůdce Irgunu Menachem Begin, nositel nobelovy ceny za mir. Ve svých pamětech napsal: "Obyvatele jsme varovali před bitvou, tlampačem jsme je vyzývali k odchodu do bezpečí. Naši muži pak bojovali o každý dům. Použili hodně granátů a to si neodvratně vyžádalo velké oběti mezi těmi, kteří nás neuposlechli."
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 24.04.08 18:49)
"Co takhle nejaky pekny dokumentik o tom, jak palestinsti vrazi muci a lyncuji sve soudruhy,
kteri nejsou dostatecne antiizraelsti?"
Prosim vas, jste naivni nebo co? Kdyz by tohle Amenesty International udelala tak jim hrozi nejmene bombovy utok a jejich zamestnancum uriznuti hlavy. Natocit cokoliv o Americe je jednak popularni jednak nikomu nic nehrozi. Je to bezpecne a vydelecne. Penize od dobrovolnych darcu tecou velkymi proudy a kdovi jestli ne od Arabskych sejku.
Re: vonKrebst (mt-svk | 24.04.08 22:21)
To je zaujímavé, v knihe Žida Alfreda Lilienthala Sionizmus to bolo napísané inak, ako vaša interpetácia.
sudruh krebst.. (Marian | 25.04.08 00:57)
ale samozrejme...sa tuho bojovalo...padlo tam asi 6 milionov zidov...a zidia uz vtedy mali take dokonale granaty ze tie mrtvoly arabov tie granaty nahadzali do studne a na jednu kopu...alebo zidovske komando zvyknute z brzeziniek ich ukladlo na jednu kopu ..vsakze!!!
a sudruh krebst vsak zidia porusovali vsetky predosle dohody nelegalne sa nastahovavali do izraelu...teraz usa stavia plot a tiez emigrantov z mexika striela...preco by to ioste proti nelegalnym emigrantom nemohli robit arabi...
skoda ze take iste metody podla vas nepouzival proti zidom aj hitler....vlastne ano aj on im amplionmi hovoril o tom ze nech odidu...a neodisli...tak v com vidite rozdiel...sudruh krabst???
Echh. (Rene Bartosek | 25.04.08 07:43)
To, ze tohle byla metoda svate inkvizice bojujici o "spasu dusi" chapu, Buh bud milostiv tem inkvizitorum. Dokonce chapu, ze se pouzivaji svinske metody nelegalne k rychlemu ziskani jistych informaci. Avsak legalizovat zakonem a obhajovat takove svinstvo?... To mi hlava nebere, protoze to je nejspolehlivejsi cesta, aby se to zacalo dit ve velkem meritku. Vzdycky se mezi nami lidmi najde dostatek uchylu, kteri musi sve sklony skryvat a krotit. Nedej Boze, kdyz zakon umozni vyjit temto sklonum z ilegality.
Krebst asi Alfréda M. Lilienthala nezná! (hestroy | 25.04.08 12:34)
On totiž tento vzdělaný žid není sionista. On je dokonce antisionista. Ale kdyby vás to Krebste zajímalo, můžete si pravdu přečíst zde: http://www.lilienthal.czechian.net/jacipal.html Ale to se nehodí do krámu, že? Tak tu bude raději opakovat staré dobré lži a nesmysly, které možná ukolébají nevzdělaného prodavače otrub, ale lidi, kteří umí číst a hledat, to přesvědčí sotva... Doporučuji též kapitolu o USS Liberty, kterou IDF rozstřílela jako řešeto, protože odposlouchávala informační manipulaci Mossadu, aby Araby zavlekli do války...
Pane Krebst (ctenar | 25.04.08 14:27)
jine nez 5 let stare video, ktere mimochodem tocil kdovikdo , kdovikde nemate ? zajimave, rikate tohle je zverstvo, ale je jedno za 5 let. Ta nase strana, ta ktera ma byt ta "dobra" udelala zdokumentovanych zverstvev asi 100x vic.
A co je podle vas horsi smrt :
podriznuti, kdy dotycny behem 3-5s ztraci vedomi a dal nic neciti
nebo
vykrvaceni pote co mi letecky srapnel usekl ruku a prosekl bricho, umiram v hroznych bolestech pomerne dlouhou dobu
?
A jak jiz nekdo zminoval, asi vazne vyhrali teroriste, kdyz dnes delame stejne nebo horsi veci a jeste rikame, podivejte se na ne, oni jsou taky zly ;(
Pane Krebst (ctenar | 25.04.08 14:35)
a jiste vite ze Irgun ma od sveho zalozeni (v roce 1929) na svedomi mezi 50-100 000 araby. Dalsich 200-300 000 vyhnali s jejich domovu.
"On 9 April approximately 120 Irgun and Lehi members began an operation to capture the village. During the operation Irgun members shot at fleeing individuals and families" - to nevypada jako boj dom od domu, tady se jasne pise ze strileli prchajici jednotlivce i cele rodiny.
Navic Izrael vyhlasil nezavislost 14.4 a tohle se stalo 9.4.
Takze zase tak trosku lzete ? Nebo jste se akorat informoval nespravne ?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.