Izrael: Skupina izraleskych osadnikov ohrozovala a nadavala clenom nemeckej parlamentarnej delegacie. Nazvali ich okrem ineho nacistami.
Podla informacii nemeckych poslancov sa bezpecnostne urady, aj izraelska armada len necinne prozerali a odmietli im pomoct.
Nemecky velvyslanec sa uz oficialne stazoval na izraelskom ministerstve zahranicnych veci.
Samozrejme, ze nemecka slobodna tlac o tomto incidente taktne pomlcala.
Ked sa asi pred rokom zucastnil nemecky poslanec Volker Beck, zakazanej demonstracie homosexualov v Moskve a ruska policia ho neochranila proti utokom ruskych nacionalistov, tak kvikali nemecke media od rana do vecera, cely mesiac o demokratickych deficitoch v Rusku.
takze byvaly president Jim Carter neni jediny, kdo je persona non grata pro Izrael. Nemci na tom jeste byli dobre, ti aspon ochranku dostali, i kdyz necinne prihlizela, takze byla k nicemu. Kazdy si svou duveryhodnost, dobre jmeno a povest partnera vytvari sam. A kazdy je i jinak podle toho hodnoceny, treba Nemci maji v tomhle smeru v zahranici velmi dobre jmeno.
Rene (google | 26.04.08 21:32)
v delegacii boli hlavne predstavitelia "zelenych" a socialni demokrati, vysloveni "priatelia" izraela.
Jerzy Montag je dokonca predsedom nemecko-izraelskej parlamentarnej skupiny a v Hebrone boli zrejme pozriet ake projekty by mohli financne podporit, z penazi nemeckych danovych poplatnikov.
Hmm, (Rene Bartosek | 27.04.08 00:50)
To je divne, tak kdyz to byli pratelsti ti Nemci, tak to ma znamentat, ze existuji i mene pratelsti Nemci? A proc se nepostarali o slusne zachazeni s pratelskymi Nemci? Ono vsechno je relativni, vypada to, ze Nemci se budou muset mnohem vice snazit byt pratelsti.
Nooo, (Aja | 27.04.08 17:56)
jsou pratelsti a "pratelsti", ze, a nekdy jsou nepratelsti i ve vlastnich radach.
Je to jen rozdilny uhel pohledu. :-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Hollywoodský herec Wesley Snipes byl odsouzen za neplacení daní na tři roky vězení. Podle zahraničních zdrojů, např.: Wesley Snipes acquitted of federal tax fraud, se jedná zřejmě o neplacení federální daně z příjmů (federal tax), která podle filmu Zeitgeist není v žádném zákoně obsažena.
Opravdu tri roky ? (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.04.08 04:15)
V clanku se pise \\\"up to 3 years\\\", tedy nejvyse 3 roky.
To znamena, ze zlodej a darebak ktery vydelal miliony a odmitl platit dane muze dostat treba jen podminku.
(Vaše informace, pane Jirous, neodpovídá uvedenému zdroji z 25.4.08 - Moderátor)
Mate pravdu, moderatore. Podle poslednich zprav Snipes opravdu ty tri roky dostal. A dokonce cast penez ktere dluzi uz vratil a omluvil se.
Zaplat pan buh, ze i bohaty lump je poslan alespon nekdy do vezeni.
Dotaz (Blue, litr (zavináč) seznam (tečka) cz | 26.04.08 10:11)
Jíro, jen otázečka, děkuji předem za odpověď - proč je Snipes anebo herci obecně lump, zloděj nebo darebák? Nějak tomu nerozumím, to jako všichni co něco víc vydělají jsou darebáci? Pak jsem také - pro někoho - tedy darebák.
P.S. já taky nerad platím daně, když vidím jak je ti političtí ignoranti nahoře nesmyslně rozhazují.
Odsoudili ho trestem v samé horní hranici odnětí svobody! A k peněžitému trestu 5 milionů dolarů, kde částka není v úplně maximální možné požadované výši, protože se jeho obhajobě podařilo dokázat, že si účetnictví nedělal sám, ale měl na to účetní specialisty... Odsoudili však jeho a to, jako demonstrativní případ, k trestu v horní hranici pro odstrašení těch, kteří (a je jich stále více) také odmítají platit federální daň, kterážto pouze slouží k ještě většímu obohacování určité "bankéřské" skupiny a kterážto daň není podložena žádným zákonem USA. Možná tento trest bude dalším podnětem k procitnutí a otevření očí občanů v USA o tom KDO,CO,JAK jim vládne a ovládá.
Nejde přeci o to, zda je Snipes "prohnilý milionář" (djb | 26.04.08 13:08)
Podstatné je že americké noviny píší že byl osdouzen za "federal tax", která je podle Zeitgeistu nezákonná.
Což znamená jednu z těchto věcí
1/ Zeitgeist nemá tomto pravdu
2/ Snipes byl odsouzen neprávem protože nelze přiznat že je to nezákonné - varianta "policejní stát"
3/ Snipes byl ve skutečnosti odsouzen za jiné daňové prohřešky, ale píše se hlavně o tom, že neplatil "federal tax", aby vznikl dojem, že je to nezákonné. varianta "manipulace médii"
4/ Nebo je to omyl, Zeitgeist mluví o něčem jiném varianta "slabá finanční angličtina autora"
Ja dane take platim nerad a uznavam ze je spousta pripadu, kdy vlady s penezi plytvaji.
Ovsem pokud pouzivam silnice a dalsi infrastrukturu nebo treba posilam deti do skoly, tak dane platit musim.
Ti kteri neplati jsou podle me lumpove a vyzirky.
Platim dane- (Aja | 26.04.08 20:36)
taxy hned 4x, federalu, provincii, municipalite, skolni komisi. Nijak se nebranim.... jezdim autem, nejezdim autem, posilam deti do skoly, neposilam....platim.
Presto me vic, nez neplatici (ktere snad povetsinou dostihnou) vytoci, kdyz clen nektere vlady, ci nekdo na urovni "moji vesnicky" zneuziva penez poplatniku, krade, jak straka a zas tak moc se mu, obvykle, nestane.
původně měl W.S. možnost dostat 16 let za spolčení z blíže neuvedenými neplatiči federal tax..dostal strach a hodil to na daňový poradce a dostal 3 roky.Průser je v tom,že mi nevíme přesně,jesli šlo o federální daň a nebo o směs různých nedoplatků apod. Pokud by člověk jeho mediálního významu byl schopen veřejně odmítnout placení federaní daně a byl schopen (z pomocí nejlepších právníků)argumentovat u jakéhokoli soudu např. z precedentem u ostatních osvobozenýh , souzených za tento čin,byl by to začátek konce fedu,neb fed je hlavním a jediným příjemcem této daně.Suma vybraná na federalní dani je menší,než úrok,který USA vláda každý rok platí fedu,nejdražšímu tiskaři oběživa všech dob.Po jeho vyhraném případu, by vlna ostatních neplatičů snížila množství oběživa určená pro těchto cca 100 židovských jedinců (FED) na minimum.
Ja nevim (ctenar | 29.04.08 14:20)
Ja nevim (ctenar | 29.04.08 14:21)
cetli jste ten clanek opravdu pozorne ?
cituji "was found not guilty of federal tax-fraud and conspiracy". Takze nebyl shledan vinnym v neplaceni federalni dane, ale s nejakych tri mensich prohresku. Ale mozna to jen spatne prekladam.
pro ctenare (djb | 29.04.08 21:51)
Mate 100%-ni pravdu. Cetl jsem to tolikrat cesky, ze anglicke zprave uz jsem nevenoval zadnou pozornost - jen jsem tam hledal nazev dane.
A pritom to je dokonce v nadpise:-)"Wesley Snipes acquitted of federal tax fraud". - osvobozeny
Takze za federalni dan odsouzen nebyl, coz je mnohem zajimavejsi.
(pokud ji neplatil, coz pravdepodobne ne, kdyz o ni pisou)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Neurčeno: Na uzavřeném zasedání Rady bezpečnosti OSN došlo k roztržce, při které jednání demonstrativně opustili delegáti USA, Británie a Francie. Delegáti Belgie a Costa Ricy je prý následovali. Všichni se náramně urazili. A víte proč?
Protože delegáti Libyje se odvážili říct, že situace v Gaze se podobá situaci v německých koncentračních táborech. :-)
Jednat se mělo o tom, zda vydat či nevydat tiskové prohlášení k nedávným událostem na Středním východě.
Pokud čekáte na to slíbené tiskové prohlášení, nezadržujte dech.
bylo svolano, krome jineho, i proto, ze Izrael uz nedodava pohonne hmoty ani humantarni organizaci OSN a tudiz ta nemuze nic v Gaze distribuovat.
Dabbashi prohlasil, ze situace je v Gaze horsi nez v nem. koncentracich, protoze je na rozdil od nich, denne bombardovana.
Jak dlouho se jeste bude OSN tvarit, ze jako nic?
Az v Gaze vsichni vymrou? Francouzsky
(Saša | 24.04.08 20:40)
Spojené národy musely zastavit humanitární pomoc Gaze neb vzhledem k Izraelské blokádě nedostaly pohonné hmoty. Více než 80% Palestinců je závislých na dodávkách OSN. Dle UN Izrael nedovolil žádnou dodávku benzínu od 18 března a nafty od 2 dubna (což je v rozporu se zprávami Izraele). http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7364172.stm] BBC
koncentraky? proc si nereknou o penize sejkum? (von_Krebst | 24.04.08 20:46)
premejslim, jestli v tech koncentrachak bylo taky tolik zbrani, a jestli z nich zide strileli rakety kassam na nemecka mesta. Pokud ne, asi je to blbe prirovnani.
To prirovnani ke koncentracnimu taboru je pekne hloupe. Kdyby vezni v nacistickem koncentraku vyrabeli tajne rekety a strileli je pres plot na nemecka mesta, rana by se nedockali. Izraelska vlada jasne rekla, ze dodavky budou obnoveny ve chvili, kdy Hamas prestane strilet rakety.
Mam pro vas jine prirovnani: Nemci byli za valky bombardovani protoze si zvolili Hitlera, ktery zacal valku. Palestinsti Arabove jsou bombardovani, protoze si zvolili Hamas, ktery zacal valku.
Protoze strileni raket pres hranice nic jineho nez vyhlaseni valky neni.
hezky jsme se shodli. -)
Ale ona blbost toho prirovnani opravdu bije do oci. Delegati nemeli ze zasedani odejit, meli se zacit smat.
Predpokladam, (Aja | 24.04.08 22:16)
ze si nikdo nedela iluze o OSN a jeji ucinnosti, nicmene to neni spolek starych pannen na odpolednim caji, kde se nekdo urazi a odejde. At si tedy vyda seznam slov, terminu a prirovnani, ktera budou na pude OSN zakazana (uz mam navrh :-) a sakra uz konecne vypoti tiskove prohlaseni, petici, ci co, ktere, pokud se bude tykat napominani Izraele, bude ignorovano...at to mame za sebou, ne.
to snad ne... (Vladimír Bílý, vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz | 24.04.08 22:23)
kdo že začal válku ? hamás ? palestinčtí arabové ? Jediný kdo začal vyhlazovací válku byl izrael proti jediným právoplatným obyvatelům palestiny. a Ten jí začal od doby svého vzniku od roku 1947 a pokračuje dál.....představte si, že by OSN udělalo cikánům na území české republiky malý stát o velikosti města např. Pelhřimov.A oni by se činily stejně jako Izrael v palestině. Praha by nyní byla závislá na potravinové pomoci kvůli blokádě parazitů z Pelhřimova....
Izraelským sionacistům už teče do bot. (Karel z Čech | 24.04.08 22:56)
Peníze v USA už tak plynule nepotečou a tak náckové potřebují vyvolat ostrý konflikt. Jejich pohůnci se proto kroutí, aby nemuseli uznat pravdu, že sionacisti jsou krvelačnější, než němečtí fašisté za války.
Peníze potečou, vyrobit je, a někam je poslat, nebude nikdy potíž. Stačí pár kliknutí v počítači. Jenom ten adresát si za nějak čím dál tím méně koupí.
4 Krebst&spol. (person | 25.04.08 08:24)
Páni, keď vidím Vaše komentáre, chce sa mi plakať. Vzorová ukážka tuposti, bezcitnosti, slepoty a absencie ľudskosti. Fuj !
VTIP (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 25.04.08 08:31)
Tak jsem si vzpoměl na jeden hooodně starý, neslušný vtip ze školních lavic. Školní třída se samými děvčaty kam dochází jediný chlapec Pepíček. Paní učitelka je z jeho chování zřejmě už tak vystresovaná, že jednoho dne doporučí děvčatům aby se prostě zvedla a odešla ze třídy pokud Pepíček řekne opět něco neslušného. Pepíček přijde do třidy a spustí "Mám novinu .. v Příkré ulici se staví nový bordel" .. děvčata se jako na povel zvednou a opouští hromadně třidu .. Pepíček se ozve .. "Kam tak letíte ku..y vždyt ten barák je teprve v základech :)
(KILLROY, killroy (zavináč) azet (tečka) sk | 25.04.08 09:20)
tento protestny odchod zacal francuzsky delegat "...zložil slúchadlá a odišiel z miestnosti"...nuz, pravda sa tazko pocuva.
Jeden můj kamarád mi řekl, (hestroy | 25.04.08 10:07)
že bychom se s tím Arkanem Semtexem von Krebstem se má rád neměli vůbec bavit a hlavně bychom jim neměli nadávat. Ale to co tu dnes ty siokomunisti předvedli, to už je fakt síla. Tihle dobytci by s chutí dělali v takovém koncentráku bachaře. Nedivil bych se, kdyby tihle komunisti dělali bachaře v Jáchymově. Tlouct vězně do bezvědomí je jejich oblíbená sionistická zábava. Jsou to prasata, promiň, Vojto, ale já jim prostě nadávat budu. Gaza je nacistický koncentrák a tihle prasata by tam měli jít dělat katy, to by se jim moc líbilo. Je mi z nich na blití. Hlavně z tebe, Krebste, jsi fakt čuně! Ale ono se ti to vrátí... Máš děti? Doufám, že ne...
Na každé prase (Karel z Čech | 25.04.08 13:20)
se někde vaří voda.
To zase bude kvikotu, až se dovaří.
Pane Jiro (ctenar | 25.04.08 14:06)
Hamas zacal valku ? Copak Hamas existoval drive nez Irgun a Haganah ? Takze s tim zacatkem valky to je trosku jinak ne ?
2 Hestroy (AlA777 | 25.04.08 15:16)
Tvoji znamy maji pravdu, vubec na ne nereagujte, protoze to je prilivani benzinu do ohne. Taky me jejich postoj v obhajobe zla a tuposti dokaze rozvasnit, ale fckthem!
Na každé prase (Karel z Čech | 25.04.08 13:20) (Polesny | 25.04.08 15:28)
Na každé prase (Karel z Čech | 25.04.08 13:20)
se někde vaří voda.
To zase bude kvikotu, až se dovaří.Už se dovařila!
Trvání Bushovy administrativy a Pentagonu na tom, že v Iráku fungují stát, vláda, armáda a policie je zcela zaslepené. Iráčané dobře vědí, že nic takového neexistuje. Americká veřejnost to ví také. Pravděpodobně to ví kdekdo také v Africe nebo Asii. Znamená to, že senátní výbory pro ozbrojené síly a zahraniční vztahy nevědí ani to, co je známo průměrnému obyvateli Afriky nebo Asie? Kongresové slyšení věnované Iráku tomu nasvědčuje – taková je síla prázdných slov.
Zásadní článek v BL , který odpovídá i na situaci v Gaze, (Polesny | 25.04.08 15:36)
kdy "mocné" vedení USA a dalších vazalských států,
vůbec neví, co se vlastně na zmíněném území odehrává.Politici si už jenom chrání vlastní píseček a svoje krátkodobé zájmy a na "řízení"
nějakých procesů rezignovali.
Ono to "vyhnije" i bez nich a když tak tam pošlou
armádu a tu už udělá pořádek po svém!
A nějací Palestinci jsou jim ale hodně u zadku.
http://www.blisty.cz/2008/4/25/art40310.html
(Polesny | 25.04.08 16:17)
Gaza je koncentrák
NEW YORK - Představitelé západních velmocí se neradi dívají pravdě do očí.
A tak opustili středeční jednání Rady bezpečnosti OSN poté, co libyjský velvyslanec přirovnal situaci v Palestinců v pásmu Gazy velmi trefně ke koncentračnímu táboru za 2. světové války.
Nediplomatické pojmenování skutečnosti přerušilo jednání rady, svolané na žádost několika zemí k posouzení situace v Gaze, která čelí vražedné izraelské blokádě. Žádné prohlášení tak nemohlo být přijato. Členské státy se nedokázaly dohodnout, uvedl jihoafrický velvyslanec Dumisani Kumalo, jehož země tento měsíc radě předsedá.
Již po zasedání syrský velvyslanec podpořil svého libyjského kolegu. Bohužel ti, kteří si stěžují na to, že (za 2. světové války) byli oběťmi genocidy, opakují stejný typ genocidy proti Palestincům, prohlásil. Takový slovník nepomáhá pokroku v mírovém procesu, oponovala bez bližších argumentů zástupkyně britského velvyslance Karen Pierceová... Již několik měsíců
Automaticky kráceno
(Polesny | 25.04.08 16:20)
Již několik měsíců jednání RB OSN o Blízkém východě tak prý často ztroskotává na neshodách a údajném hašteření.
Jako naprosto děsivé vylíčil podmínky v pásmu Gazy šéf agentury OSN pro palestinské uprchlíky (UNRWA) John Ging. Deset měsíců zničujících sankcí brání civilnímu obyvatelstvu v důstojném životě, uvedl a varoval, že UNRWA bude muset od včerejšího dne přerušit distribuci potravin milionu Palestinců v Gaze, pokud Izrael nepovolí dodávky pohonných hmot.
Území ovládané ve volbách vítězným radikálním hnutím Hamás považuje Izrael za nepřátelské území, odkud je napadán. Kde ale tkví příčiny konfliktu, to už pochopitelně takticky přehlíží...
Izrael přerušil distribuci paliva pro vozidla v Gaze po palestinském útoku z 9. dubna na palivový terminál, při kterém byli zraněni dva izraelští strážci. Nicméně ve středu obnovil částečně dodávky nafty pro elektrárnu zásobující proudem celé pásmo.
predaci Hamasu prave nabidli Izraeli primeri. Slibili, ze prestanou na Izrael strilet po dobu 6 mesicu rakety, pokud Izrael prerusi blokadu Gazy.
Ale ze jim to trvalo. Pritom myslenka "pokud budu na souseda strilet, soused me nebude pomahat" neni zase tak slozita.
Ted jde jen o to, dovolit Hamasu zasoby jen na nekolik dni dopredu aby bylo mozno v pripade dalsich teroristickych aktu rychle reagovat. http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2...
Nebýt bývalého prezidenta Cartera,koncentrák (Polesny | 25.04.08 17:29)
by pokračoval i nadále.
V projevu na americké univerzitě v Cairo a po setkání s vůdci Hamasu řekl Carter, že Palestinci v Gaze umírají hladem, jejich denní přísun kalorií je menší než v nejchudších oblastech Afriky.
„To, co bylo lidem v Gaze uloženo jako kolektivní trest, je zvěrstvo. Je to zločin... Myslím, že je ohavnost, že to pokračuje,“ řekl Carter.
Dále řekl, že Izrael a USA se snaží zhoršit životní podmínky lidem v Gaze tak, aby byly mnohem tíživější než ve West Bank, kde vládne rivalitní skupina Fatah.
„Z politického pohledu dosáhli, myslím, pravého opaku. Situace posílila popularitu Hamas a dále nahlodala Fatah,“ doplnil.
„Hamas, která neuznává právo Izraele na existenci, musí být při přípravě všech dohod, které by mohly vést k míru,“ řekl Carter.
Carter sdělil, že rovněž požádal vůdce Hamas, aby zastavili raketové útoky na Izrael.
vy jste opravdu zabodoval.
Nepripada vam logicke, ze zeme ktere sousedi napadnou palivovy terminal tem sousedum prestane dodavat palivo ?
Zabodoval, Carter je mírný (Saša | 27.04.08 02:14)
V posledních 5 -ti měsících jen Izraelská armáda dle vlastních počtů zavraždila více než 400 Palestinců, většinou beze zbraně, včetně žen a dětí. V tom nejsou započítáni ti co, nezemřeli okamžitě, ale později na zranění, odstřel Palestinců osadníky atd. Nedávno Izrael byl ochoten propustit 1000 vězněných Palestinců a nepropustil, kolik tisíc je jich vězněno můžeme jen hádat. Za jediný měsíc, jen v dubnu http://www.imemc.org/article/54494 Izrael unesl 250 Palestinců, 40 dětí a 2 ženy. ½ milionu Palestinských utečenců je již v Libanonu v utečeneckých táborech a nemá nárok na „návrat“ jako každý čistokrevný žid.
Copak když sousedi napadnou palivový terminál, (Polesny | 27.04.08 02:33)
ale když si ukradnou půdu a postaví si na nich osady a nerespektují rezoluce rady bezpečnosti OSN, vraždí,mučí a loupí,to jsou teprve ty správné důvody.Není kouře bez ohně. A zde to platí dvojnásob!
to jsou smutna cisla, co tu uvadite. Ovsem lide odpalujici rakety jsou ve vetsine pripadu neozbrojeni. Takova uz je povaha jejich prace. V kazdem pripade se Izrael snazi zasahnout teroristy a hosi z Hamasu ty rakety naopak odpaluji "padni komu padni". Takze obeti na izraelske strane jsou temer vzdy civilisti.
Souhlasim s vami v tom, ze tech obeti mezi Palestinci je mnohem vice. Jestli nejake znate, tak jim vzkazte ze bych se moc a moc primlouval aby prestali ty rachejtle strilet. Ve svem vlastnim zajmu.
(Polesny | 27.04.08 04:19)
Izraelci odmrštili příměří
JERUZALÉM - Izrael včera odmítl podmínky pro příměří s palestinskou organizací Hamás. Podle něj chce hnutí jen získat oddechový čas.
Zástupci Hamásu sdělili egyptskému vyjednávači, který jednání zprostředkovával, že jsou ochotni přistoupit na to, aby se příměří týkalo zpočátku jenom pásma Gazy a až později by bylo rozšířeno také na druhé palestinské autonomní území, na západní břeh Jordánu. Původně Hamás žádal, aby se příměří vztahovalo na obě palestinská území už od počátku. I přes tento ústupek zůstal Izrael nevstřícný.
Příměří by totiž znamenalo ukončení izraelských vojenských přepadů, útoků a zatýkání v pásmu Gazy. A také ukončení ekonomické blokády Gazy Izraelem. Takže tato reakce napovídá, že ve skutečnosti Izrael o takový vývoj nemá zájem, jinak by na návrhy palestinského hnutí přistoupil. Pokud by mu záleželo na klidu v oblasti a cestě k míru, nemohl by vyjednaný návrh takto zahodit. Hamás za to výměnou nabídl, že
Automaticky kráceno
(Polesny | 27.04.08 04:20)
Hamás za to výměnou nabídl, že přeruší raketové útoky a všechny další vojenské akce, včetně pašování zbraní do pásma.
Prostředník, jímž byl šéf egyptské tajné služby Umar Sulajmán, po čtvrtečních jednáních s Hamásem svolal na příští týden schůzku se všemi palestinskými radikálními skupinami a poté chtěl oznámit, že příměří vstoupilo v platnost. Izraelský vládní mluvčí David Baker hned včera ale vyloučil, že Izrael na podmínky přistoupí.
duvod pro izraelske odmitnuti byl utok na izraelske kontrolni stanovise, kde terorista Hamasu (a Hamas se priznal) zasrelil dva vojaky.
Kdyz chce nekdo jednat o miru, mel by v prvni rade prestat sam zabijet, nemyslite ?
Mikine Jirousi, schvalovat vraždění a krádeže (Polesny | 27.04.08 04:31)
sionistické soldatesky v Gaze je samo o sobě zločin
a mělo by být trestné stejně jako pochybování
o holokaustu!
neco jako "zlociny mysleni" za ktere jste popravovali kdyz jste byli u moci ? Ja mam na vec svuj nazor, pane Peleska a to neni v zadnem pripade trestne. Pise se rok 2008 a nezijeme v diktature.
Pane Jiro (ctenar | 29.04.08 14:25)
zkuste v Nemecku nebo Rakousku to s tim vlastnim nazorem a rict verejne neco proti holokaustu (klidne i jen pro ten dukaz ze to nejsou totality) :)
Uvidime jestli vyvaznete jen s podminkou :P
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Německo: Rozlobený ředitel Central Council of Jews v Německu, Dieter Graumann ostře kritizoval robustní aktivní obchodní bilanci německých firem a Íránu.
"Obchod s Íránem roste, zatímco morálka se vytrácí. Německé firmy klidně obchodují se zemí, která hájí nový holocaust," řekl Graumann u příležitosti oslavy 60. výročí založení Izraele. "Tohle ubohé profitování je skandál," doplnil.
Mluvčí ministerstva Hildegard Müller, která hovořila po Graumannovi, řekla, že Německo si uvědomuje ohrožení Izraele Íránem.
Obchod s Íránem dosáhl v roce 2007 obratu 4 miliard euro. Ekonomické vazby mezi Íránem a Německem představují politicky citlivý test "zvláštních vztahů" mezi Německem a Izraelem
Zlaté tele je holt zlaté tele. (Karel z Čech | 24.04.08 22:59)
I sionacistům je zlaté tele bližší, než nějaký židovský pánbůh či nějaký hoblokaust. Ten je dobrý jen pro udržení penězovodu do Izraele.
Hmm, s tou kritikou se musi vopatrne. (Rene Bartosek | 25.04.08 07:33)
Casy zdaleka nejsou ruzovy, a to pak byvaji lidi vice uprimny. Kuprikladu bylo kritizovano Svycarsko za obchodni dohodu s Iranem. Svycari se ohradili, ze neporusili zadna mezinarodni zavazky Svycarska ani sankce OSN vuci Iranu. A jeste ke vsemu zacali byt zvedave svycarske noviny na to vodkud Izrael dovazi ropu a plyn.
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=602130
Inu, z holé kosti (hestroy | 25.04.08 10:14)
se nakonec nechá obrat ještě pár miliard marek (ehm, promiňte, euro). A jak to bylo s tím zlatým teletem, neměli se podle Tóry od něj odvrátit? No, v Talmudu je to neštěstí už všechno jinak... Jsem zvědavý, kdy Rusové začnou po svých sionistických pánech také žádat náhradu za milióny mrtvých, kteří zemřeli v gulazích, jejichž řediteli a bachaři byli převážně židé.
ja se ani (ctenar | 25.04.08 14:09)
poseru smichy. veta "Tohle ubohé profitování je skandál," z ust Izraelce me dostala tak, ze jsem mel drobny zachvat smichu.
Pane Hestroy (ctenar | 25.04.08 14:19)
uz me ty kecy pomalu prestavaji bavit. Podejte dukazy o tom, ze bachari a sefove gulagu byli zide, nebo si nechte ty kecy doma pro matku. Lide jako vy jsou duvodem proc je Zvedavec oznacovat za antisemitsky platek.
(pietroo | 25.04.08 19:47)
Pan hestroy má bohužel pravdu. Je to smutná historie, o které se dnešní Židé tváří, že nikdy nebyla. Když jsem to jednomu vytýkal, tak jsem se dozvěděl: "Víš, ale oni i ti vězni byli Židé." Jo, jenže ten poměr byl jako kapka a ... V jejich matematice se to ale rovná. Kdyby ten poměr byl ale naopak, jo to bys viděl. O tom bys četl v novinách od rána do večera, v televizi by to bylo každý druhý den v osm večer. Přesná čísla ještě nejsou archivně zpracovaná, ale jejich zastoupení bylo opravdu zásadní.
prosim (google | 25.04.08 20:41)
A.Solženicyn Dvě stě let pospolu
Str.235
V roku 1990 sa objavila šokujúca správa, z ktorej sme sa dozvedeli,že jedinečné „autá smrti“ neboli vynájdené u Hitlera za 2SV, ale na sovietskom NKVD r.1937. Vynašiel ich (a iste nie sám,bol však organizátorom vynálezu) – Isaj Davidovič Berg, administratívny vedúci hospodárskeho odelenia NKVD Moskovskej olast. A preto je niekedy dôležité vedieť, ktorí ľudia zaujímajú aj miesta nie zrovna najvyššie.Stalo sa,že ID.Berg dostal príkaz splniť rozhodnutie „trojky“ správy pre moskovskú oblať – a Berh ten príkaz do bodky splnil:vozil ľudí na popravu.Keď však vmoskovskej oblasti začali zasadať súčastne tri „trojky“,popravčie čaty to už nezvládali.Tu niekto prišiel s nápadom:obete zvliecť donaha,spútať ich,zapchať imústa a nahádzať ich do krytého nákladiaku ,zvonku maskovaného ako dodávka chleba.Pri prevoze sa výfukovéplyny púšťali do vnútra – a než sa došlo k vzdialenej vykopanej jame,boli už vezni „hotoví“.( treba doplniť,že i sám Berg bol krátko na
Automaticky kráceno
pokracovanie (google | 25.04.08 20:42)
na topopravený 1939 – samozrejme, nie z týchto zločinov,ale z obvinenia zo „sprisahania“. A v roku 1956 bol úspešne rehabilitovaný, napriek tomu,že v jeho vyšetrovaciom spise aj vtedy bola a do dneška zostala a bola novinármi prečitaná história onoho vražedného vynálezu.)
Zdroj : J.Žirnov, „Procedura kazni nosila oemezytělnyj charakter“, uverejnené v Komsomolskaja pravda 28.řijna 1990 str.2
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Mluvčí bývalého US presidenta Cartera, (Deanna Congileo) jeho jménem velmi šetrně a slušně sdělila:
„Se sebevětším respektem ke Condoleezze Rice, věřím, že je věrohodná osoba, ovšem možná bezděčně stále pokračuje v nepravdivém sdělení. Nikdo ze State Department nebo jiného vládního oddělení se v nejmenším nezmínil, že bych neměl navštívit syrského presidenta Assada nebo představitele Hamas.”
Ona nelže bezděčně, (Karel z Čech | 24.04.08 22:51)
ona přece lže záměrně. Bušík prohlásil již v září 2001, je jeho vláda bude nadále jen lhát a mlžit, neboť je ve válce. Tedy bušíkova vláda plní, co bušík slíbil.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
A co trochu soudnosti, panove? (von_Krebst | 24.04.08 14:50)
Co takhle nejaky pekny dokumentik o tom, jak palestinsti vrazi muci a lyncuji sve soudruhy, kteri nejsou dostatecne antiizraelsti? To nam panove z Amnesty neukazou? Nebo mirumilovne islamske bojovniky, jak prorezavaji hrdlo chycenym lidem a toci si to na domaci video? Treba tady. Ale hlavne ze je netrapi. Procpak Amnesty a zvedavec neukazuje tohle?
A což takhle trochu soudnosti pane Krebste.. (LACO | 24.04.08 16:00)
..a přestat si tu konečně s*át do huby?
Takže podle Krebsta, palestinčtí "vrazi" a američtí "osvoboditelé" (Polesny | 24.04.08 16:26)
a šiřitelé "demokracie" jsou na stejné úrovni!
To znamená, že "teroristé" zvítězili,když nás
demokraty přinutili chovat se stejně jako oni.
Krebste žádám, aby jsi již konečně zavřel svoji černou, odpornou a provokatérskou tlamu!
Krebste, měl bych zajímavější nápad (hestroy | 24.04.08 16:29)
Slyšel jste někdy o útoku na malou vesnici Dajr Jásín, při kterém bylo 9. dubna 1948 zabito 254 žen, dětí a starců a jejich těla naházena do studny? To by byl teprve zajímavé, jak židovští teroristi zabíjeli ženy a děti. Jak vzpomíná švýcarský zástupce červeného kříže Jacques de Reynier, který vedl první skupinu, která na místě nalezla 150 těl vhozených do studně a dalších 40 nebo 50 mrtvých na jednom místě. Napočítali celkem 254 mrtvých, z toho 145 žen, z nich 35 těhotných. Pod hromadou mrtvol nalezli šestiletou dívku, která ještě žila. Očití svědkové později vyprávěli, že nebylo možné přiblížit se k vesnici, aniž by se jim neudělalo špatné od žaludku. Co vy na to Krebste, máte z toho dobrý pocit?
Ono to bylo trochu jinak! (von_Krebst | 24.04.08 17:30)
Vite, pane Hestroy, ono to nebylo tak, jak rikate, v roce 1948 arabove napadli zidy a chteli je vyhladit, zahnat do more a dokoncit to co nedokazal Hitler a vasi soukmenovci. Operacim velel vůdce Irgunu Menachem Begin, nositel nobelovy ceny za mir. Ve svých pamětech napsal: "Obyvatele jsme varovali před bitvou, tlampačem jsme je vyzývali k odchodu do bezpečí. Naši muži pak bojovali o každý dům. Použili hodně granátů a to si neodvratně vyžádalo velké oběti mezi těmi, kteří nás neuposlechli."
(semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 24.04.08 18:49)
"Co takhle nejaky pekny dokumentik o tom, jak palestinsti vrazi muci a lyncuji sve soudruhy,
kteri nejsou dostatecne antiizraelsti?"
Prosim vas, jste naivni nebo co? Kdyz by tohle Amenesty International udelala tak jim hrozi nejmene bombovy utok a jejich zamestnancum uriznuti hlavy. Natocit cokoliv o Americe je jednak popularni jednak nikomu nic nehrozi. Je to bezpecne a vydelecne. Penize od dobrovolnych darcu tecou velkymi proudy a kdovi jestli ne od Arabskych sejku.
Re: vonKrebst (mt-svk | 24.04.08 22:21)
To je zaujímavé, v knihe Žida Alfreda Lilienthala Sionizmus to bolo napísané inak, ako vaša interpetácia.
sudruh krebst.. (Marian | 25.04.08 00:57)
ale samozrejme...sa tuho bojovalo...padlo tam asi 6 milionov zidov...a zidia uz vtedy mali take dokonale granaty ze tie mrtvoly arabov tie granaty nahadzali do studne a na jednu kopu...alebo zidovske komando zvyknute z brzeziniek ich ukladlo na jednu kopu ..vsakze!!!
a sudruh krebst vsak zidia porusovali vsetky predosle dohody nelegalne sa nastahovavali do izraelu...teraz usa stavia plot a tiez emigrantov z mexika striela...preco by to ioste proti nelegalnym emigrantom nemohli robit arabi...
skoda ze take iste metody podla vas nepouzival proti zidom aj hitler....vlastne ano aj on im amplionmi hovoril o tom ze nech odidu...a neodisli...tak v com vidite rozdiel...sudruh krabst???
Echh. (Rene Bartosek | 25.04.08 07:43)
To, ze tohle byla metoda svate inkvizice bojujici o "spasu dusi" chapu, Buh bud milostiv tem inkvizitorum. Dokonce chapu, ze se pouzivaji svinske metody nelegalne k rychlemu ziskani jistych informaci. Avsak legalizovat zakonem a obhajovat takove svinstvo?... To mi hlava nebere, protoze to je nejspolehlivejsi cesta, aby se to zacalo dit ve velkem meritku. Vzdycky se mezi nami lidmi najde dostatek uchylu, kteri musi sve sklony skryvat a krotit. Nedej Boze, kdyz zakon umozni vyjit temto sklonum z ilegality.
Krebst asi Alfréda M. Lilienthala nezná! (hestroy | 25.04.08 12:34)
On totiž tento vzdělaný žid není sionista. On je dokonce antisionista. Ale kdyby vás to Krebste zajímalo, můžete si pravdu přečíst zde: http://www.lilienthal.czechian.net/jacipal.html Ale to se nehodí do krámu, že? Tak tu bude raději opakovat staré dobré lži a nesmysly, které možná ukolébají nevzdělaného prodavače otrub, ale lidi, kteří umí číst a hledat, to přesvědčí sotva... Doporučuji též kapitolu o USS Liberty, kterou IDF rozstřílela jako řešeto, protože odposlouchávala informační manipulaci Mossadu, aby Araby zavlekli do války...
Pane Krebst (ctenar | 25.04.08 14:27)
jine nez 5 let stare video, ktere mimochodem tocil kdovikdo , kdovikde nemate ? zajimave, rikate tohle je zverstvo, ale je jedno za 5 let. Ta nase strana, ta ktera ma byt ta "dobra" udelala zdokumentovanych zverstvev asi 100x vic.
A co je podle vas horsi smrt :
podriznuti, kdy dotycny behem 3-5s ztraci vedomi a dal nic neciti
nebo
vykrvaceni pote co mi letecky srapnel usekl ruku a prosekl bricho, umiram v hroznych bolestech pomerne dlouhou dobu
?
A jak jiz nekdo zminoval, asi vazne vyhrali teroriste, kdyz dnes delame stejne nebo horsi veci a jeste rikame, podivejte se na ne, oni jsou taky zly ;(
Pane Krebst (ctenar | 25.04.08 14:35)
a jiste vite ze Irgun ma od sveho zalozeni (v roce 1929) na svedomi mezi 50-100 000 araby. Dalsich 200-300 000 vyhnali s jejich domovu.
"On 9 April approximately 120 Irgun and Lehi members began an operation to capture the village. During the operation Irgun members shot at fleeing individuals and families" - to nevypada jako boj dom od domu, tady se jasne pise ze strileli prchajici jednotlivce i cele rodiny.
Navic Izrael vyhlasil nezavislost 14.4 a tohle se stalo 9.4.
Takze zase tak trosku lzete ? Nebo jste se akorat informoval nespravne ?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Indie: Íránský president navštíví příští týden Indii a v té souvislosti mluvčí US state department, Tom Casey řekl: Doufáme, že Indická vláda požádá presidenta Ahmadinejada splnit požadavky rady bezpečnosti ohledně obohacování uranu ...
Deník Indian Express citoval mluvčího Indického ministerstva zahraničí Navtej Sarna: „Indie a Írán jsou prastaré civilizace se vzájemnými vztahy po staletí. Oba národy jsou perfektně schopny zvládnout všechny aspekty svých vztahů s patřičnou péčí a pozorností“ dodal „ ani jedna země nepotřebuje vedení jejich budoucích vzájemných vztahů, obě země věří, že dialog vede k míru.“
se před rozzuřeným strejdou Samem s kapoucí pěnou u huby neroztřese. Ani Polsko neposlopuchá. Kam ten svět spěje?
Bušistánu zbydou jen vazalské státy se sionistickými vládami typu nevýznamné ČR.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Dle BBC News byl v USA zadržen pro podezření ze špionáže pro Izrael jistý pan Kadish. Měl v letech 1979 až 1985 spolupracovat s Izraelským vyslancem pro vědecké záležitosti, který také převzal tisíce klasifikovaných dokumentů od usvědčeného špiona Izraele Jay Pollarda.
Jay Pollard si odpykává trest doživotní. Izraelská vláda v roce 1998 udělila Pollardovi v nepřítomnosti občanství a veřejně přiznala, že pro ni pracoval. Pan Kadish předával dokumenty týkající se nukleárních zbraní a modifikací letounů F-15.
V monitorovaném rozhovoru s jeho manažerem z Izraele 20.3.08 dostal radu: „Nic neříkej… Co se stalo před 25 lety? Nic si nepamatuješ.“ Potud BBC.
Pro legraci si přečtěte, co o tom píše český Eretz.
Uliční výbor sionacistů dobře ví, (Karel z Čech | 23.04.08 11:04)
že podle tóry k jakémkoliv sporu mezi goimem a vyvolencem, je pravda vždy na straně vyhubence. Přece nemůžou odsoudit to, co je jednou z hlavních náplní jejich činnosti. Ve šmírování, donášení a udávání jsou mistry již nejméně desítky let.
ERETZ vskutku perli :-) (Lapsus | 23.04.08 12:09)
Tohle me fakt dostalo:
Pollard jim vytknul chování vůči Izraeli. „Kdybyste byli opravdu spojenci, předávali byste nám ty informace sami a my je nemuseli získávat podobným způsobem“, řekl Pollard na adresu Spojených států. K tomu lze asi těžko něco dodat.
:-)
Eretz (seti | 23.04.08 14:17)
Tiez som si pozrel ten Eretz. Tak to je ina parodia. To sa neda ani komentovat.
a proc by (djb | 23.04.08 19:27)
Izraelsti spioni v USA nemohli byt dukazem, ze USA neni zcela ovladano Izraelem?
vysvetlenie je jednoduche (google | 23.04.08 23:14)
a proc by Izraelsti spioni v USA nemohli byt dukazem, ze USA neni zcela ovladano Izraelem?
-------------
pretoze, spionaz je zo zakona trestna,ci ju prevadzaju domaci alebo vyvoleni.
ked ta chytia pri mrtvole, s nozom v ruke s ktoreho kvapka krv, tak mas smolu aj ked si vyvoleny.
musia ta obetovat, aby sa zachovala fazona.
ked sa jedna o velke-hrdelne pripady, ako bolo napr. zatknutie israelskych agentov pozorujucich a filmujucich WTC 9.11., vtedy sa spusti do pohybu cela masineria a pripad sa zametie pod koberec, hocako brizantny by aj bol. dalsi priklad je israelsky utok na us-fregatu USS Liberty, s mnohymi mrtvymi us.marines, ktory presiel bez povsimnutia. na takych pripadoch sa da pozorovat sila a potencial zidovskeho stisku.
2 google (djb | 24.04.08 08:04)
to co pisete beru, ale ja to myslel trochu jinak.
Pokud by USA bylo ovladano Izraelem v tom rozsahu, jak se na konspiracnich webech pise, byla by jakakoliv spionaz zcela zbytecna, Izrael by dostaval informace primo od vlady, vedeni CIA a jinych naprosto prirozenou vymenou zpravodajskych informacich.
Me to ladi, nebot muj dojem z celeho USA-IL kompany je ten, ze vedeni je v USA, zidovska lobby je precenovana, USA si skutecne delaji to co samy chteji a cely dojem vznika tim, ze USA proste ten Izrael potrebuji, aby byl na ME pekny bordel, ale az dojde na lamani chleba, Izrael bude odkopnut, uvidite,-]
to djb (google | 24.04.08 10:37)
aj som to v principe tak pochopil, len som sa trochu neohrabane vyjadril.
ono totiz aj to predavanie najtajnejsich informacii sa musi v realite uskutocnit. napriklad akta, disketa z ruky do ruky alebo to poslat etherom. no a ked je to klasifikovane ako super tajne, tak to oficialne nesmie vidiet ani izrael, ani napriklad kazdy general z Pentagonu na to nema pravo. ta deklaracia "super tajne"je sama o sebe logicky presne sformulovana a nenechava na pochybach co je trestne a co nie. predstavte si napriklad predanie tajomstva atomovej bomby v tamtych casoch. velmi obsiahla dokumentacia, ktorej "neoficialne" predanie cudzej mocnosti by bol obrovsky logisticky ukon. no a oficialne to je trestne. preto spionaz. aj tak nevieme kym kazdym bol kryty pri tej svojej spionazi.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Složka americké vlády „Department of Veterans Affairs” je v Kalifornii před soudem žalován ze záměrného zatajování sebevražedné krize veteránů amerických válek. Žaloba je podložena vnitřní korespondencí vedoucího dr. Ira Katze s jeho poradcem pro zprávy médiím. Dr. Katz přiznával 790 sebevražedných pokusů ročně, ale z jeho korespondence vyplývá, že ve skutečnosti číslo je 12000 ročně. Dokonaných sebevražd je 6570 ročně což odpovídá 18-ti denně.
Je to více než dvojnásobek v porovnání stejné populace.
Obdobně i jinde, příčinou je válečné nasazení (Saša | 24.04.08 05:20)
Počet sebevražd kanadských žoldáků se zdvojnásobil v jediném roce a je nyní trojnásobný oproti srovnatelné ostatní populaci. Je to přičítáno „intenzivnímu“ boji v Afganistanu a důslednému vzrůstu mentálních onemocnění.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Neurčeno: Ruský deník Moskevský korespondent před časem zveřejnil zřejmě nepravdivou zprávu o Putinově rozvodu a sňatku se čtyřiadvacetiletou gymnastkou Alinou Kabaevovou. I když se omluvil, po několika dnech přestal prostě vycházet.
Majitel listu uvedl jako důvod zavření finanční těžkosti a zdůraznil, že nejde o zásah z vyšších míst. Ale vzhledem k načasovanosti událostí mu to nikdo nevěří.
Byl bulvarni denik. Putinovi a jeho boys se podarilo pretvorit k obrazu svemu vsechna media, vcetne televiznich stanic. Zvlaste oprskli pisalkove byli pro jistotu povrazdeni. Jenom na bulvar se asi zapomnelo.
Chyba napravena, nic nestoji nic v ceste naproste jednoty delniku, rolniku, pracujici inteligence, vojska a policie. Zejmena te tajne.
Putinova strana ma vitezstvi ve vsech volbach zaruceno na vecne casy a nikdy jinak. Urrrrrraaaaaa !!!!!!!
Pane Jiro (ctenar | 22.04.08 09:56)
vy to asi vazne nemate v hlave v poradki. Jednou tu vyjde zprava, ze i na vychod od nas (coz by nikdo necekal :)) jsou pekni parchanti a vy tu uverejnite takovou podivnost.
Navic mate nejake dukazy o vrazdeni novinaru na prikaz vlady ? Jedna novinarka zavrazdena byla ale nevi se kym ( teda mozna ze krom vas to nikdo nevi). V Rusku to jde od 5 k nule a neni to dobra zprava ;(
A jeste pane Jiro (ctenar | 22.04.08 09:57)
zavirani deniku nebo podstrkovani propagandy do tech deniku (viz posledni skandal pentagonu a US medii) je skoro totez. Mozna ze zavreni je lepsi nez zneuziti k propagande ;( Nicmene uplne nahovno je oboje...
Až jsem se lekl, že Jíra (Saša | 22.04.08 11:11)
je černým pasažérem v Moskvě. Ten titulek je zavádějící :o)
Jistě to Alině udělalo dobrou reklamu. Oba to popírají, není důkazů a je to tedy drb za jaký by byl obdobně bulvární časopis i jinde morálně odsouzen nebo právně souzen. Podíval jste se na tu Alinu Kabaevovu? Žárlíte, že Bush nemá ani tu šanci? Nebo chcete zdůraznit, že v Iráku, Afganistanu a v USA je demokracie? :o) Svět není ideální, o Sarkozym to bulvár oznámil až když se o tom nedalo pochybovat.
tlac (google | 22.04.08 11:55)
len slobodna a nezavisla tlac ma spolocensky zmysel. ta smie pisat aj kokotiny a nezmysly ale musi samozrejme za to aj niest pravnu zodpovednost.
ucelovo-propagandisticky orientovana tlac, ktora zverejnuje svinstva s umyslom ich politicky zneuzit, je spolocensky jed.
preto je aj spravne, ze v slovenskom tlacovom zakone existuje povinnost udielania informacie o majiteloch medii.
Ctenari, tech zamordovanejch bylo vic a spolecneho meli to, ze kritizovali Putina. Ale treba byl vrahem zahradnik, vsechno je mozne.
Ano, Saso. V zemich o kterych jste se zminil je demokracie. V Afghanistanu a Iraku je sice diky muslimskym extremistum i nasili jehoz ukolem je tu demokracii znicit, ale to na veci zase tak moc nemeni.
O demokracii ve Spojenych Statech snad nepochybujete. Vzdyt i tenhle znacne protibushovsky web je "poveseny" v USA.
Zkuste kritizovat Putina a jeho malciki z nejakeho ruskeho serveru a uvidite. Zavrou vam to behem peti minut a jeste dostanete plutonium do kafe.
Jiro (mt-svk | 22.04.08 20:09)
Mám ruský internet slušne zmapovaný. Poznám stránky, kde tvrdo kritizujú Putina, stránky, ktoré su mu naklonené. Sú tu stránky s témami ako holokaust (pohľad revizionistov), satanizmus, ale aj tvrdý nacionalizmus. Proste všehochuť. V Rusku si spokojne žije a pracuje Jurgen Graf, nikto sa ho nesnaží vypovedať, nikto mu nebráni v publikovaní. Čo sa o "demokratických" krajinách ako Nemecko a podobne povedať nedá. V žiadnom štáte nie je 100% demokracia. Ale paušalizovať to iba na rusko a podobne, kým s USA a podobných krajín robiť anjelov je trochu prisilná káva.
Politikům nelze slepě důvěřovat, (Saša | 23.04.08 00:08)
ani Putinovi, ale Putin z devastovaného a rozpadajícího Ruska komunismem učinil velmoc s velmi slušným průměrným životním standardem. Z totalitárního státu demokracii.
Nezvaní hosté, hrdí černí pasažéři, obdivovatelé síly a násilí, budou vždy vidět jen zdánlivý zisk každého podvodu, tak zvanou „demokracii“, kde lidské zrůdy jako Madeleine Albright, jíž připadá půl miliónu iráckých dětí, zemřelých díky americkým sankcím, jako cena, která za to stála. (Část věty vypůjčena z BL.) Budou oslněni supervelmocí s nezvoleným presidentem, který posílá na smrt tisíce vlastních mladých lidí a zavražděné miliony nepočítá; drze bude tvrdit, že z božího vnuknutí. Presidenta, který z nejbohatší země světa učinil nejzadluženější, z kolébky demokracie kolébání stále menších práv. Svůj k svému.
Prerod Ruska z komunisticke diktatury v demokracii s trzni ekonomikou zahajil Gorbacev, kteremu stejne nic jineho nezbyvalo. Socialismus se z ekonomickych duvodu hroutil zavratnou rychlosti.
Nejvetsi zasluhu nema ale on, ale Boris Jelcin. Reformy ke kterym doslo za jeho vlady byly radikalni, neprijemne a vedly k obrovskym otresum, ale bez nich by se Rusko dopredu nepohnulo.
Putin se dostal k moci uz v dobe, kdyz melo Rusko nejhorsi za sebou. Vetsina pozorovatelu se shoduje na tom, ze toho Putin mohl vyuzit a vyhravat volby i bez znovuzavedeni cenzury.
Byvaly fizl od KGB ale radeji vsadil na jistotu.
Pokud se tyka ekonomicke situace Ruska, bylo by dobre vyuzit vysokych cen ropy a snadno ziskane penize vyuzit hlavne na rozvoj infrastruktury a vzdelani, ktere jsou v Rusku porad v predpotopnim stavu. Zbrojeni a kradeze ve velkem Rusku zadnou svetlou budoucnost neprinesou. Az snadne casy skonci, infrastruktura i spickovi odbornici budou chybet.
2 Jíra (Saša | 23.04.08 09:47)
Alkoholik Boris Jelcin nechal vše vytunelovat jako v ČR. Jelcin si udržoval svou moc a vládu díky armádě a vojenským silám. Když získal Jelcin absolutní moc v Rusku, dosadil své příbuzné na vysoké vládní posty. Jistě byl dle Vašeho gusta, svůj k svému. Tedy Bush zničil bohatou Ameriku, Jelcin jen rozházel to málo, co zbylo po zhroucení SSSR.
Sionacistům není vhod, (Karel z Čech | 23.04.08 11:09)
že v Rusku není demokracie podle Saudskoarabského vzoru.
mate pravdu, svuj k svemu. Me imponuje spise opilec ktery v Rusku demontoval komunismus a diktuturu, vam zase naopak kagebacky fizl ktery tam tyhle vymozenosti znovu zavadi.
To KGB asi nebylo tak špatné (Karel z Čech | 23.04.08 21:26)
když vychovalo lidi, kteří umí a chtějí zabránit židům v rozkradení Ruska. Mít takové lidi v Česku, tak jsme dnes na tom ekonomicky také o mnoho líp. Naši sioodborníci umí jen uzavírat s izraelskými firmami smlouvy na dodávky prací a pak jim zaplatit 40 miliard odstupného za zrušení smlouvy s nehorázně předraženou cenou, jako v případě výstavby dálnice na Ostravu.
Sionisté naši republiku škubou ze všech stran.
Pane Jiro (ctenar | 24.04.08 10:10)
bohuzel Jelcin na demontaci komunismu zasluh nemel. Pokud se vubec probral z opice. Komunismus ti lide tam odmitly a demontovali ho pres (mozna) nevoli statnich uradu.
Jestli Jelcin neco tak male polozil i zbytky hospodarstvi Ruska, co nerozprodal za hubicku (muj znamy ma mensi naftove pole, je to "maly" podnikatel takze ho tam nikdo neprudi. A kdybyste videl cenu za kterou to poridil. Hold ruzni KGB a mafioso za Jelcina prodavali vse co jim prislo pod ruku. Tomu vy rikate zachrana ekonomiky ?
Prakticky kazdy prezident Ruska , ktery by vladl v te dobe by byl spojovan s rozkladem "komunismu" (ve skutecnosti realny socialismus, teoreticke rozdily jiste znate. Prakticke posuzovat nemuzeme, protoze komunismus NIKDY nebyl NIKDE nastolen. Nejbliz se mu blizi system v izraelskych kibucech, akorat ze tam je komunismus svobodny, nikdo neni nucen tam zit a muze volne odejit )
Opravdu má smysl se dohadovat s Jirousem? (hestroy | 24.04.08 16:34)
Dle mého názrou to nemá smysl žádný. Víme, kam patří, za koho lobuje, tak ho nechme být. On to sem napsat musí, jinak by nedostal výplatu, takže ho nechme psát jeho nesmysly a nevšímejme si ho!!!
Tohle je partie na jine sachovnici. (Rene Bartosek | 26.04.08 17:38)
Nekdo zkusil otestovat jak je pozice presidenta Putina do budoucna pote, co opusti presidentsky urad. Vse nasvedcuje tomu, ze pozice je velmi pevna.
Jiri vy me prekvapujete? (Rene Bartosek | 26.04.08 20:23)
Od instalatera podlahove krytiny by jste chtel informace jako od analytiku Mossadu. :) Protoze me divne simra v nose, picha v zadech a revma mi vrze v kolene, tak muzu s plnou odpovednosti rict, ze pan Vladimir Putin bude jeste nejaky ten cas mit mocensky vliv v Rusku. Pokud to potrebujte presneji zkuste se preptat profesionalu.:)
to vase koleno je ucinenej barometr. Kolegove z Mossadu me rikaji, ze vzhledem k tomu, ze Putin stacil obsadit nejruznejsi posty na ministersvech svymi kamarady hrdlorezy z KGB, bude mit i nadale zhruba takovou moc jako Fidel, ktery predal moc Raulovi.
Veru - demokracie k pohledani.
Jeste tomu sachistovi by meli dat do kafe plutonium at uz konecne prestane remcat.
No vidite tomu rikam jinaci kafe, (Rene Bartosek | 27.04.08 17:10)
U tech sibalu z Mossadu si clovek musi davat bacha na informace a desinformace, ale verim ze informovani jsou dobre. Akorat me prekvapuje, ze do Mossadu berou i voly, pokud samozrejme nejste velmi dobry herec. V tom pripade pred vami ohledne profesionalnich kvalit smekam. :)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.