Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Antiseptik

Nalezeno 2706 příspěveků, 826 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

13.03.2010 00:17

Zánik cukrovaru v Hrochově Týnci

RE: sobestacnost

Antiseptik 69.?.?.?

Raději máme ocelové hole v ruce! [velký smích]

214709

14.03.2010 00:38

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

RE: komentář - dokončení k odkazu od koňase

Antiseptik 69.?.?.?

Žijeme v systému, který se ukázal že nejen není spravedlivý, ale ke všemu nefunguje a směřuje k vlastní záhubě. To víme. Ovšem Vy proti němu nic nemáte, za to máte mnoho proti pouhé teorie vedoucí potenciálně k jeho nápravě. Pokud nejste člověče přímo zúčastněný na kolapsu ekonomiky a nebohatnete na tom, pak jste nejspíš blázen, nebo si nedovedete představit nic jiného než to co znáte.

214858

14.03.2010 00:48

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

RE: komentář

Antiseptik 69.?.?.?

Stát si nemůže dovolit svojí měnu nezaručit. Položil by se. Jarda ovšem může kecat. Nevím co budu dělat z měnou který jeden uznává a jiný zase ne. Stát je celek ve kterém určitá měna platí, Jarda ode mne státní měnu vzít musí na to je zákon. Jardovu měnu však nikdo ode mne vzít nemusí, snad jen Jarda sám. Jo dá se říct podle Vás že stát nás násilím nutí brát jejich měnu, ale taky se dá říct že používat peníze určitého státu uvnitř toho státu je odjakživa zvyklost a žádné násilí. Vy si můžete věřit měně jaké chcete, ale jak se říká zde "don't take any wooden nickels" [chechtot]

214860

14.03.2010 00:52

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

RE: úrok vs. poplatek

Antiseptik 69.?.?.?

Cena rohlíku může klidně být také dána předpisem. Jako výraz nabídky a poptávky to stejně funguje jenom v úzkých mezích. Pokud bude rohlíků málo, těžko se prodají za 100 korun jeden, lidé koupí raději chleba. A hodně jich nikdy nebude, jakmile by cena klesala, pekaři je přestanou péct.

214862

14.03.2010 15:48

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

RE: úrok vs. poplatek

Antiseptik 69.?.?.?

Kde si toto zboží kupujete? A čím za něj platíte? A k čemu ho používáte? Plácáte voloviny. Mnohem víc je třeba moje práce zbožím, lidi mi za ní platí penězi, než že jsou peníze zboží.

214910

14.03.2010 21:00

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

RE: Současný kapitalismus je rakovina společnosti a čím dříve bude poražen,tím lépe!!!!

Antiseptik 69.?.?.?

Máte ode mne za jedna. [smích]

214940

15.03.2010 21:44

Explozivní dluhové domino: nadcházející finanční katastrofa - část 2.

RE: Jedna věta...

Antiseptik 69.?.?.?

Relativně proti Euru možná, má však svoje a asi větší problémy než Euro. Vše půjde směrem dolů, něco pomaleji něco rychleji. Posilovat bude leda zlato, relativně.

215040

15.03.2010 22:05

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

RE: úrok vs. poplatek

Antiseptik 69.?.?.?

No hezky jste se rozpovídal jako v mateřské školce. Asi se Vám po ní stýská. Samo že triviální exempláře zdánlivě smysl dávají, ale je tu stále problém. Penězi se měří hodnoty všeho ostatního a sami o sobě, bez možnosti je za něco jiného vyměnit mají hodnotu 0. A co se učí ve všech ekonomických školách je mi upřímně jedno. [smích]

215041

18.03.2010 22:13

Řecko jako zástěrka?

RE: V ekonomii nula od nuli pojde, ale, jeste mame min nez je nula.

Antiseptik 69.?.?.?

Já se zase obávám že ekonomika není všechno. Daleko jsme s ní nedoskákali. Peníze jako prostředek důležité jsou o tom není třeba diskutovat, co ale je potřeba stanovit nějak určité limity odkud až kam. Jinak se to vždy zvrhne stejně do bohatí bohatnou a chudí chudnou, bez omezení to tak skončit prostě musí. Je mnohem snazší vydělat dalších sto tisíc, pokud už je máte. Pro chudáka je to nepřekonatelný problém. Prostě aby jedni bohatli musí druzí chudnout, prací se nebohatne. [smích]

215320

18.03.2010 22:18

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: jednoduché počty

Antiseptik 69.?.?.?

A to se tedy máme my staří picnout do hlavy? Původně byli peníze které jsme do důchodu platili investovány aby stačili. Ovšem třeba zde v Kanadě přišli politici na blbej nápad už v 70tých letech je utratit, neb se jim zdálo že jen tak ležejí a platit důchody z toho co se potom vybere od mladších. Že jsme obrovská generace to si jaksi nikdo tenkrát nevšiml. Já jsem si tu volovinu nevymyslel, já jen platil.

215322

20.03.2010 17:48

Peníze na dluh a peníze bez dluhu

RE: Doplnění

Antiseptik 69.?.?.?

Samozřejmě že kazící se peníze nic podstatného nemění, jenom to komplikují. Zapomenete si stovku v letní košili celou zimu a ona se zkazí. Podle mne je jediné řešení jak zajistit rozvoj bez toho že bohatí bohatnou zatímco ostatní chudnou je stanovení maximálního povoleného zisku nad který jsou zisky zdaněné 100 procent, bez vyjímky a možnosti obcházení tzv. mateřskými podniky, prostě ničím. Zarazit v určitém bodě růst podniků, institucí a korporací nadobro. Vytvořit hranici maximálního bohatství a za získané daňové peníze vytvořit hranici minimálního přežití. Jelikož nás historie učí že stále rostoucí podniky klidně nakonec dorostou do kolapsu, je to i pro jejich dobro. [smích]

215451

20.03.2010 19:44

Peníze na dluh a peníze bez dluhu

RE: Doplnění

Antiseptik 69.?.?.?

Děkuji že jste mě poučil. Vše je tedy v naprostém pořádku, nic není třeba upravovat. Bohatí bohatnou rychle, chudí pomalu, do sta let jsme všichni bohatí. Bezva. Nakonec bude jen jeden ten nejsprávnější podnik co bude používat svůj zisk k našemu blahu, nikoliv ku blahu hnusných odborů a managementu. Není co řešit, vše je jak má být, the brave new world je už tu.
Ovšem tento krásný svět bez limitů existující v limitu daném svojí limitovanou existencí jaksi překrucuje veškeré přírodní zákony, ale to zřejmě nevadí, třeba pouze si uvědomit že to je tak dobře a pro naše dobro. Jdu se podívat ven a prvnímu bezdomovci se pokusím vysvětlit jak pomalu bohatne. [velký smích]

215474

23.03.2010 00:03

Další velké záchranné balíčky pro banky na cestě

RE: Nemovitosti jsou v troskách a ceny míří dále dolů.

Antiseptik 69.?.?.?

No to bych se sakra moc divil, Stan má v tomto pravdu. Ti co by ty nemovitosti rádi vyměnily za ty bezcenné papírky je totiž nemají. Boháči nebudou kupovat hromady mizerně postavených obyčejných domů aby je museli pronajímat lidem bez peněz a starat se o ně, na to se vykašlou a koupí zlato, to je bez práce a bez daně z nemovitosti každý rok. A nemusí se opravovat. Zlato vyletí nahoru stejně rychle jako psí boudy pro normální lidi poletí dolů. Deset let než se ceny otočí je dost dobrý odhad. Ovšem to už budou dost zničený a těžko prodejný stejně. Jestli je nakonec bohatí koupí, tak leda po celých blocích, zboří a postaví si na tom jeden dům z 20ti ložnicemi. [chechtot]

215663

07.04.2010 18:31

Kristus na tapetě

RE: Feldkurat Katz

Antiseptik 69.?.?.?

Jsem skeptik vůdči vědě a vědcům. Otázka je nakolik příbuzní, nakonec jsme jistě podle DNA všichni příbuzní. Mimo to když se to někomu hodí, nějaký vědec se vždy najde aby to dokázal, zvláště pokud dostane na to vědecký grant. [chechtot]

216570

08.04.2010 00:08

Kristus na tapetě

RE: Upřesnění

Antiseptik 69.?.?.?

Tak to tvrdí Bible. Museli bychom se ale zeptat Krista, jak to myslel on. [smích]

216589

08.04.2010 17:31

Úroda GM kukuřice firmy Monsanto v Jižní Africe selhala

RE: jak je to doopravdy?

Antiseptik 69.?.?.?

Možná že je rozdíl modifikovat něco při výrobě a modifikovat semena a tím plodit nenávratně modifikované plodiny, které reagují z jinými. Prášek na praní, ani jablečná šťáva se nebude množit a ovlivňovat jiné. Ani nepřijde na Vás Monsanto že si pěstujete na zahradě jejich prášek na praní. [smích]

216643

10.04.2010 19:47

Zámek

RE: Státní moc

Antiseptik 69.?.?.?

Je to moc dobrý podfuk, když si může někdo zařídit aby nejen se osvobodil od daní ale ke všemu ty chybějící peníze pak půjčoval státu a spláceli to jiní. Kdo by to nechtěl? [smích]

216882

12.04.2010 15:16

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Primitivni.

Antiseptik 69.?.?.?

On ten Internet je totiž ten pověstný provaz co Vám kapitalisti rádi prodají aby jste je na něm oběsil. Jak jinak, taková příležitost vybírat peníze za rychlý přístup k netu. Net byl i před tím, ale peníze tam nebyli. Stačil telefon a modem. Dnes platím za internet dvakrát tolik než za telefon. Jo NWO je sice NWO ale prachy jsou prachy. [smích]

217045

12.04.2010 18:01

Už je to tady - půjčujeme 26 miliard Řecku

RE: donekonečna

Antiseptik 69.?.?.?

Půjčovat může jen ten kdo půjčoval odjakživa, Rotšild. Že půjčuje nám abychom my mohli půjčit Řecku, to je jen snižování rizika. Vlastně přenášení rizika na někoho jiného. [chechtot]

217056

17.04.2010 19:26

Alespoň krátce k pádu polského letadla

RE: pouzili Rusi neutronovou bombu nebo EMP?

Antiseptik 69.?.?.?

Nejsem nepřítelem konspiračních teorií ale co je moc to je příliš. Není mi znám důvod proč by Rusové měli sestřelovat letadlo z polskou vládou. Co by z toho asi tak měli. Kupodivu se zdá, že vztahy mezi těmito národy se dokonce lepší. Takže motiv není, použitá údajně zbraň možná ani neexistuje, ale jistí lidé vědí jak to bylo. Ono totiž asi žádné letadlo nikdy nespadlo nebo co. Co je ta tom nenormálního když má letadlo v takových podmínkách jako byli, přes varování na změnu letiště a přesto se několkrát pokusí přistát havaruje. Pokud na něj stříleli rusové magnetickým dělem, proč se museli snažit přistát čtyřikrát? To se do nich nemohli trefit a pilot jim dával další šance? Běžte z takovými teoriemi někam. To není pro vilonixe ale pro ty co takové žvásty zde postují.

217383

17.04.2010 19:34

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Antiseptik 69.?.?.?

Nesmysly tvrdíte zde Vy. Daně rostou z příjmem, ale jen do jisté velikosti příjmu. Pak nejen že nerostou, ale jaksi mizí v dírách zvaných loopholes. Vy asi předpokládáte že všichni kriminálníci byli vždy chyceni a potrestáni, dokonce i ti kteří tvoří zákony, že někdo nebyl souzen a odsouzen ještě neznamená že to neudělal. Jenom že ho buď nechytili a nebo dokonce ani nemohli, neb byl vysoce nad nimi. [oči v sloup]

217384

17.04.2010 19:53

Alespoň krátce k pádu polského letadla

RE: pouzili Rusi neutronovou bombu nebo EMP?

Antiseptik 69.?.?.?

Já nepochybuji, já jenom matu nepřátele pravdy a demográcije svýma řečma. Nedovolil bych si pochybovat že nám místní magnetický politruk říká naprostou pravdu. Nebe je červené a fuj Putinům.

217387

18.04.2010 17:01

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: se vším nemohu souhlasit

Antiseptik 69.?.?.?

Mám také takový pocit, že nejde o plánované konspirativní zahánění civilizace k zániku, ale pouze o obohacování v takové míře že to prostě ke krachu vede, což v úmyslu nikdo neměl. Holt když postupně mnoho lidí odnese cihlu ze stavby počínaje tím, že někdo i nákladním autem, tak tam nakonec zbude jen jedna a rozbitá, jinak by tam ani ta nebyla. Nikdo nechtěl vlastně stavbu zruinovat, každý chtěl jen pár cihel co se jaksi ve zmatku ztratí.

217428

18.04.2010 19:35

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Antiseptik 69.?.?.?

Co je tady na Zvědavci normální je že mnoho zde myslí za sebe, snaží se dobabrat k lepšímu světu a zbytečně se neomezují tím, že by se někam řadili. Právě v tom zařazování je kámen úrazu, "jedno že je to hajzl, hlavně že je pro/proti komunismu/kapitalismu". Na tom shoří nakonec každý systém. Myšlení je jenom jedno příteli, provádí se mozkem bez předem stanovených výsledků. Pokud dělíš myšlení na pravicové a levicové, nemluvíš o myšlení ale pouze o adoptovaném názoru. Tak se zamysli.

217443

20.04.2010 18:52

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: Vnov neponimaju

Antiseptik 69.?.?.?

Málčiku předpokládáš očividně že normální lidi (kromě bankéřů) se snaží vydělat ne víc ale jenom tolik kolik jim nutně stačí. Prostě víc vydělají jen když musí platit bankéřům úroky, jinak se obejdou s minimem a rádi. Boha to je ale dost pitomost ne?

217534

20.04.2010 22:37

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: Blahoprani i na zvedavci mame konecne ukazku demagogie

Antiseptik 69.?.?.?

No ono to vzniklo totiž na popud Neděle, který sice měl hlad ale nechtěl ani ryby lovit ani plést košíky. Pověsil si na větev diplom ekonoma a toto jim oběma poradil za příslušný poplatek. Dobře věděl že to fungovat nebude ale za to že budou mít přebytek ryb i košíků, které s nimi rád vymění za další rady jak zefektivnit jejich činost.
A tak se Pátek i Robinson místo válení na pláži dřeli každý den kvůli Neděli. Od té doby se dnu kdy se nedělá říká Neděle. [chechtot]

217548

21.04.2010 18:15

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: úrok

Antiseptik 69.?.?.?

Omyl banka produkuje produkt. Jsou jím dluhy. Všech ostatních. Žádný jiný produkt tam nevidím. Banka prostě umožňuje lidem utratit peníze které nemají za produkty jiných které nepotřebují. Pohádky o volném trhu jak je zde někdo uvedl, který naplňuje potřeby se mi líbí. Odjakživa mám asi potřebu aby výrobky byli nekvalitní a nevydrželi mě abych si musel kupovat znovu a znovu nové. Volný trh prodává pouze dojem že naplňuje něčí potřeby, zatím naplňuje pouze svoje vlastní potřeby k čemuž mu dopomáhají reklamy a banky. [chechtot]

217607

21.04.2010 23:07

Vedly by „kazící se peníze“ k drancování přírodních zdrojů?

RE: Prečo mám pocit

Antiseptik 69.?.?.?

Ten pocit máte proto, že vybabrať s lidmi co si našetřili na stará kolena, z toho máme všichni pocit že se to děje a už dávno. Nevím proč by měl být systém stárnoucích peněz horší pro úspory než investice do sub-prime hypoték či Enronu či vlastně dnes čehokoliv. Pokud nebudete mít ty prachy v peřině ale investované třeba v pekárně na rohu do nové trouby, tak možná na tom budete i líp. Ironií dnes je, že ta banka co musí mít záruku na půjčku a mnohdy mnohem větší než je hodnota půjčky, tak ta vám vesele prodá investice bez jakékoliv záruky, klidně buď to vyjde a nebo taky ne. Okrádaní jsme už dnes, bojím se budoucích potencionálních zlodějů mnohem méně než těch co mají ruku v mé a vaší kapse už dnes.

217621

21.04.2010 23:12

Vedly by „kazící se peníze“ k drancování přírodních zdrojů?

RE: Jak se to liší od současnosti?

Antiseptik 69.?.?.?

Napadlo by vás ten les nechat prostě lesem? Nebo je jeho existence pouze výtaná pokud nese peníze. Když si příroda na život nevydělá pryč s ní?

217622

23.04.2010 17:54

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: úrok

Antiseptik 69.?.?.?

Kdyby banka neprodukovala dluhy, asi by žádný nebyly. Podívejte se, o nás dva očividně moc nejde Vy nic bance nedlužíte, já taky ne. Ovšem to jsme jen dva. I zde v Kanadě je průměrný dluh (nepočítaje hypotéky) na rodinu asi 35,000 dolarů. Někdo to tedy dlužit těm bankám musí, těžko by taky dělali takové zisky každý rok, kdyby ne. Na jednu stranu se do nekonečna oháníte tím že dluhy dělají lidé dobrovolně, což v některých případech nemusí být dokonce pravda, příklad: někdo sežene práci ale moc daleko a musí si pořídit auto aby tam dojel. Jinak by ho nepotřeboval a nemá na něj, na druhou stranu jaksi zapomínáte že ta produkce co se vyprodukuje by se za hotové jaksi neprodala, takže ty dluhy jsou nutné udržet systém v běhu. Důvod je jednoduchý, prostě a jednoduše aby zisky jedněch dosahovali takových výšek, tak se zbytek platí o to méně, čímž jim chybí tak kupní síla pořídit si ty výdobytky co vyprodukovali a tak jim banka radostně na ně půjčí. Čili z jejich dluhů profitují jen ti co jim tak málo zaplatili a banky. O tom, že je peněz nahromaděných v určitých
místech moc svědčí také situace z investicemi, prostě příliš mnoho investičních peněz honí příliš málo příležitostí které mají smysl, zatímco příliš málo peněz kupuje všechno to zboží co se nabízí k prodeji. Absurdita je že nakonec na to doplatí skoro všichni, až na ty co si to vymysleli.
Stát za nic nemůže, stát je souhrn obyvatel, kdo za to může jsou ti co ten stát vedou a ti byli koupeni těmi co z toho mají zisk. Zase ti samí. Nebo si snad myslíte že někde vládne někdo kdo tam nabyl nastrčen? Funguje to bezvadně, ti co nás okrádají si nastrčí vládu aby to na ní svedli, my za nic nemůžeme, to stát. A Vy si myslíte, že lepší je ten stát zrušit a dát moc rovnou do rukou těch co tu lumpárnu vymysleli a ten stát zruinovali. To je z bláta rovnou pod okap.

217824

27.04.2010 15:10

Také se ptám, jak je to s finančním systémem

Dobrý článek

Antiseptik 69.?.?.?

kde autor naznačil kde skutečný problém je. Problém není ani tak v tom kdo ty peníze vydává jako v tom jak a proč. Základem problému je stále se zvyšující produktivita vytvářející větší a větší prodejné hodnoty. Na ty ovšem nejsou mezi lidmi peníze, neb jim nikdo za tu zvýšenou produktivitu nezaplatil, spíš naopak. Souběžně s tím se akumulují peníze nejen v bankách, které řeší nedostatek oběživa v rukou těch co ho chtějí utratit půjčkami, ale také se akumulují v rukou těch společností co ty produkty vyrábějí. Tyto existují většinou jako právní osoby, nikoliv jako majetek nějakého Jardy (který by mohl vida že má příjmy obrovské dospět k závěru že buď bude víc utrácet nebo víc lidem platit a nebo postaví ve městě divadlo aby měla jeho manželka kam chodit ukazovat ten norkový kožich, vše z toho by vedlo k redistribuci peněz) ale o majetku rozhoduje správní rada a to tak že se investují aby dále rostly, jedno zda do podniku ve formě nových strojů nebo do akcií jiného podniku se záměrem ho nakonec pohltit, oboje vede ku stejnému cíli.
V tomto principu je ten zakopaný pes, ne v úrocích jako takových. Problém víc je v koncentraci výrobních kapacit do mamutích podniků bez lidského majitele než v bance zda má či nemá krytí na všechny ty půjčky. Pokud banka krytí nemá a půjčila někomu na dovolenou a ne na zabavitelnou motorku, tak pokud zkrachuje dobře jí tak. Ovšem banka z problému žije a dělá ho horším. Banky umožňují nadnárodním společnostem ten růst financováním nákupů jiných firem, ono se na miliardových půjčkách víc vydělá, ale také víc riskuje. Pokud bance Jarda nevrátí těch pár tisíc za motorku, motorku mu prodají byť ze ztrátou. Pokud ovšem nějaká Blabla Inc. nezaplatí multi-milionovou splátku nastane počátek skutečného problému, nejen banky ale posléze i majitelů akcií podniku, zaměstnanců a věřitelů. Kámen úrazu je že není toho Jardy kdo by byl zodpovědný za chod podniku i vlastní vilou, místo toho je tam banda přeplacených rádoby expertů z nulovou zodpovědností. V nejhorším je vyhodí a dají jim zlatý padák tak co by se starali.

218105

27.04.2010 15:40

Také se ptám, jak je to s finančním systémem

RE: Problém je akumulace kapitálu?

Antiseptik 69.?.?.?

Stačí když těch dvacet bilionů budete mít a neutratíte je ani je nikomu nedáte. A nedělejte se hloupějším než jste. Akumulace kapitálu je skutečně základ problému.

218109

27.04.2010 18:33

Také se ptám, jak je to s finančním systémem

RE: Problém je akumulace kapitálu?

Antiseptik 69.?.?.?

A nevznikly zcela náhodou ty gigantické dluhy tím že není dostatek liquidity na trhu? Teda mimo liquidity půjčené? Taková liquidita se správně nazývá likvidita. Banka Vojtovy biliony stejně nepotřebuje, vymyslí si klidně jiné. Problém je peníze na dluh tečka. Ty likvidujou nakonec vše. [chechtot]

218119

27.04.2010 19:07

Také se ptám, jak je to s finančním systémem

RE: Problém je akumulace kapitálu?

Antiseptik 69.?.?.?

Se slovem problém nemám je to z angličtiny. Problém mám s tím že jakmile někdo potřebuje víc peněz než má tak tím vlastně jenom vytvoří důvod pro někoho jiného (banka) aby si vymyslela víc peněz které jim nejenom patří ale budou za ně brát úrok který vytvoří další důvod si vymyslet víc peněz co jim patří. A tak dál a tak dál.

218126

29.04.2010 13:18

Co skutečně vyvolalo finanční krizi?

RE: je třeba jít ještě hlouběji..

Antiseptik 69.?.?.?

Ne každý kdo si půjčí je stejným rizikem. Lze si půjčit rozumně, z úmyslem peníze vrátit. Tak se chovají normální lidé, neberou na sebe riziko větší než unesou. Jsou ovšem i tací, kteří riskují, informace které poskytují finančním institucím jsou neúplné a jelikož jsou stejně na pokraji krachu tak je jim to jedno. Mají prostě šanci se zahojit pokud to vyjde a to riziko že zbankrotují už dávno měli. Je jim jedno zda z bankrotují kvůli jednou milionu dluhů nebo pěti. S tím musí instituce poskytující úvěr počítat. Ovšem instituce, která má v úmyslu takový úvěr prodat někomu jinému v hezčí krabičce s tím počítat nemusí, takže za vše můžou ti co příliš riskují a ti co jim to umožňují. Bez regulace to takhle dopadnout muselo.

218305

29.04.2010 13:27

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE: Toto je skutecne kvalitni rozprava

Antiseptik 69.?.?.?

Můžete mi vysvětlit jak ten stát dosáhl posilování vlastní moci tím že omezil regulace bankovních institucí? Není to náhodou naopak? A globalizace umožňuje nepřehlednost, Karlovy ve vesnici nikdo nepůjčí, neb všichni vědí že to prochlastá a dluhy neplatí. Ovšem na globálním trhu se Karel presentuje jako seriozní věřitel s velkým majetkem a projde mu to docela klidně. Systém okradli nepoctiví lidé a instituce s málo omezenou aktivitou ve snaze vydělat víc než jim náleží, nikoliv stát. Vinou státu je že je nepráskl oba přes ruku a tím jim to umožnil, ne že to sám způsobil.

218307

29.04.2010 17:09

Co skutečně vyvolalo finanční krizi?

RE: je třeba jít ještě hlouběji..

Antiseptik 69.?.?.?

A jak si představujete kontrolu finančními institucemi když tito jsou též někdy ti podvodníci co kontrolu potřebují? Movití investoři poskytující soukromé půjčky nejsou problém, ti se o sebe postarají a pokud ne tak neohrožují celý systém ale jenom sebe. Problém je prodej špatně krytých úvěrů jako cenné papíry jiným, to by se mělo prostě zakázat.

218334

02.05.2010 13:43

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE: Díky za diskusi 5

Antiseptik 69.?.?.?

Za korupci nemůže stát ale ti co jej korumpují. A ti nekorumpují stát ale lidi v něm. Dělat závěry že když odstraníte oběť korupce tak korupce zanikne je skutečně šperk. Pokud zrušíte stát, korupce se prostě přesune na ty kteří převezmou moc, někdo tu moc mít bude a pojede se vesele dál. Ovšem bez státu z toho už ani nebude cesta ven. Soukromá policie pracuje pro ty kteří jí platí, zrovna tak jiné sociální instituce. A najednou nebude existovat ani zkorumpovaná spravedlnost ale čistě mafiánský obchod, kde se spravedlnosti nikdo nedovolá a bude to velmi dobře vědět. Zákon je tu od toho aby se to nestalo a i když je korumpovaný tak je lepší než žádný. Ve vašem světě bych tedy žít opravdu nechtěl.

218583

06.05.2010 02:41

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: Díky za diskusi 3

Antiseptik 69.?.?.?

Bože sám uznáváte že svobodný trh neexistuje, sám dobře víte kdo vládne vládami. Přesto si myslíte že lze odstraněním moci vlád ukormidlovat tuto zhůvěřilost ku spravedlnosti? Jako že se Rotšildové a pod. budou snad stydět?
Tato hra na monopoly je dohrána, měněním pravidel už změnit její výsledek nelze. Leda že by se změnili pravidla a pak hrála zcela nová hra od nuly, každý začne stejně. Jinak jsou to nikam nevedoucí řeči, mluvíte stále o nějakých jednoduchých pravidlech ale detaily nikde. Asi proto že to sám víte jak je to bezmocný. Pokud budete zuřivě ochraňovat soukromé vlastnictví bez výhrad, souběžně ochraňujete i ty co si nakradli a na ty okradené zvysoka kašlete.

218800

06.05.2010 13:14

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: Díky za diskusi 3

Antiseptik 69.?.?.?

No jo vlastnická práva nám zajišťují v dnešní době obrovské svobody jen je mít. Třeba si můžeme jako konzumenti vybrat zda platit (dám příklad z místa kde jsem) za elektřinu Hydře Quebec a nebo ji nemít, ovšem opravdu máme někdy výběr, zda platit za televizi firmě Videotron nebo Bell. Obě stejně hnusné. Stále nechápete že protekce soukromého vlastnictví ustanovené v době kdy 10 procent obyvatel vlastní a kontroluje 80 procent majetku (a to nemluvím o zahraničním nadnárodním majetku) je nám normálním 90 ti procentníkům s 10ti procentním podílem dost na hovno. Anarchie žádný stát nevytvoří, v anarchii si zatímco my budeme oběti ještě větší neb se dohromady už nikdy nedáme, tak ti s kontrolou jsa už dávno domluvený si seberou těch posledních deset procent a budou nám od té doby vše pouze pronajímat. Minimální stát se bude zcela jistě starat už jenom o ty majetné, nemajíc peníze na nic jiného. Nabízíte možnosti sice dvě ale ani jedna není proveditelná. To co fungovalo kdysi v prostředí lokální ekonomiky nemůže fungovat v globálním nadnárodními institucemi kontrolovaném světě už vůbec. Takže výsledek v obou případech stejný, většina buď bezdomovci a nebo lokajové věčně platící a pár majetných tentokrát už z absolutní mocí pro které je vše k mání ke všemu za ceny které si sami určí. A bez daní.
Děkuji pěkně za takové možnosti. [oči v sloup]

218823

08.05.2010 13:48

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE: Díky za diskusi 5

Antiseptik 69.?.?.?

> Byly a jsou na světě
>místa, kde stát neexistuje, a praxe ukazuje, že nic z toho, o
>čem tady mluvíte, se neděje. Jedná se o klasický mýtus,
>který je pravdivý, protože se to prostě řeklo.

Opět něco tvrdíte a nedokazujete. Vy jste ten klasický mýtus o kterém se zmiňujete. Prostě něco řeknete, tak to musí být pravda. V předešlém příspěvku zmiňujete:
Soukromou policii platí lidé, proto pracuje pro ně.
To máte postavené na hlavu příteli. Jedinou policii kterou platí "lidé" je ta státní. Soukromou platí jednotlivci a proto pracuje pro ně, jednotlivce, nikoliv pro všechny. Vy snad doufáte že si Vás jednou mocní všimnou a vezmou Vás mezi sebe ale to Vás musím zklamat, bez toho že se mezi ně narodíte se mezi ně nedostanete. Možná kdyby jste byl pěkná ženská... ale i tak Vás nejspíš jenom vošoustaj a pošlou k vodě.
[chechtot]

218944

08.05.2010 13:52

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE: Díky za diskusi 6

Antiseptik 69.?.?.?

který dokazuje, že ve státech, kde státní moc není, to není tak špatné, jak se běžně traduje.
To mluvíte o Somálsku?
Ta státní moc o které mluvíte není ale státní, naopak je to moc mezinárodních finančníků nad státem.

218946

08.05.2010 15:20

Atény v plamenech – a krize udeřila v srdci EU

RE: Se ani nedivim, ze to tak krachlo

Antiseptik 69.?.?.?

Veřejné rozpočty jsou v těžkém minusu což je naprostá pravda. Mě by ale zajímalo zda kvůli sociálním poplatkům a nebo spíš kvůli přeplaceným kontraktům soukromým firmám s přáteli ve vládě a zbrojení. Kolik asi by uživil jeden tank lidí na podpoře? Jistě že se nějací uživí na jejich výrobě ale ona ta ocel není zadarmo. Můžeme mít na světě asi jenom jedno, buď prvotřídní armády a špatně postavené silnice za nehorázné prachy a nebo sociální zabezpečení a slušný živobytí pro všechny. Že se plýtvá ve státních rozpočtech o tom přece nemůže nikdo pochybovat, ale svádět vše na přeplacené státní úředníky z předčasným důchodem taky nelze. A není to jen stát, jako příklad jsem teď jel z Quebecu do jižního Ontaria po slavné 401 dálnici a zjistil že všechny pumpy na ní jsou zavřené neb se renovují "aby nám mohli lépe sloužit". Dobře ale proč se renovují všechny na jednou? Nejen že není kde zastavit a dát si kafe natož napojit auto, ale co to sakra sežere extra buldozerů, kompresorů a míchaček na beton? Který blb to vymyslel? Podle cedulí to vypadá na provincii, tedy vládu. Zatím v některých mají pronajmuté záchody a automaty z coca colou, malá coca za 2.50 velká voda za 5. Asi předzvěst nových cen po renovaci. Sice se tam renovuje ale žádný pracovníky jsem tam neviděl a to bylo úterý. Já bych napřed odstranil ty největší položky s nejdelší zárukou placení. Dáte úředníka do penze a on ty peníze utrácí v ekonomice. Koupíte tank za 50 milionů a pak platíte vojcla aby s ním jezdil po poli a pálil benzin vše za peníze z daní, nebo dělal ohňostroj někde mezi šutry v Bora Boře, pro radost Bin Ládina, ale ne z 20ti dolarovýma prskavkama ale z milionovýma Tomahawky. Vláda platí vojáky aby plýtvali municí, postříleli civilisty a jejich rodinám pak vláda platí. Není lepší poslat úředníka do penze a najmou nového aby nemusel brát podporu než takové pitomosti?

218947

08.05.2010 19:03

Atény v plamenech – a krize udeřila v srdci EU

RE: Se ani nedivim, ze to tak krachlo

Antiseptik 69.?.?.?

Lehman je jedna věc, myslím že právě stát zbankrotovat světoví věřitelé nechat prostě nemůžou. Protože to by nakonec udělal každý stát s problémy a bankéři by se mohli jít bodnout. Takže použijí veškerou svou moc aby se to nedopustilo a rádi jiným půjčí aby oni Řecku pomohli platit. Jsme prostě v pasti a musí se to napřed kompletně zhroutit než se z toho možná vyhrabeme.

218963

09.05.2010 00:28

Atény v plamenech – a krize udeřila v srdci EU

RE: Se ani nedivim, ze to tak krachlo

Antiseptik 69.?.?.?

No ono vzhledem k tomu že řecké brzké penze tam jistě byli dlouhou dobu a Řekové asi nijak víc před eurem nepracovali, tak je jistý že za krizi může něco jiného. Jasné je, že všechny středozemské země mají stejný problém. Asi na ně aplikovat styl života ze severní Evropy je blbost. Nejen že je připraví na mizinu, ale také připraví severní Evropu o laciné místo na dovolené. A bude hůř. [smích]

218976

09.05.2010 13:51

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE: Díky za diskusi 6

Antiseptik 69.?.?.?

Víte to je logika postavená na hlavu. Jistě že nebýt státu nikdo by ho nekorumpoval. Kdybyste neměl dům nikdo by Vám ho nemohl ani vykrást ani zdanit. Moc státu je mocí státu ale mezinárodní finančníci si jí na černo úplatky pronajímají. Proto nesouhlas s řešením že je stát nutno zrušit. Nutno zrušit mezinárodní finančníky. Stát je pro ně prostředek jak nás okrádat, oni se bez něj obejdou a budou nás okrádat přímo s tím rozdílem, že pak už nebude ani kam si jít, byť marně, stěžovat. Když budeme všichni bezdomovci, odstraníme tím sice zloděje, ale ne moc dobrý řešení pokud nám jde o nás. Bez státu by nám prostě nezbylo než držet huby a dělat pro ty nadnárodní finančníky přímo a bez řečí a za to co nám nabídnou a ani neceknout. To chcete? Já tedy ne.
Finančníci tu moc zneužívají, ale ta moc není jejich, je naše a v držení ji má stát. Třeba stát dokopat k tomu aby tu moc nepronajímal jim bez našeho svolení, nikoliv stát zrušit a nechat je si tu moc převzít z prostého titulu že ovládají peníze.

219002

09.05.2010 21:03

Budeme se podepisovat třemi křížky?

RE: Narok na vzdělání

Antiseptik 69.?.?.?

Přesto ale budete platit na státní školství jako blbej. Není to trochu uhozený? Jistě že si můžeme klidně všechno dělat sdami, učit děti a péct chleba ale na co potom platíme? Já platím dokonce školy ve dvou okresech, maje v druhém chatu. A to moje děti už dávno nestudují neb je jim přes 30. A čí manželka má tak čas učit děti? Naopak potřebuje aby vypadli z domu a ona se mohla věnovat práci ať už doma nebo někde jinde.

219020

09.05.2010 22:10

Budeme se podepisovat třemi křížky?

RE: Narok na vzdělání

Antiseptik 69.?.?.?

S tím MP mi to ani nepřipomínejte, kdysi jsem psal ministru financí o tom že když ještě byla FST a PST (federální a provinciální daň z prodeje) tak se počítala ta provinciální po přidání fedrální, tudíž jsme platili daň i z daně. Víte co mi napsal? Že děkuje, že mám vlastně pravdu ale že by nám to stejně naúčtovali jinde. Máme to jedno, oloupěj nás tak jak tak kdekoliv a kdykoliv, legálně či ne. Zděs vsjo ravno. [velký smích]

219022

10.05.2010 14:12

Atény v plamenech – a krize udeřila v srdci EU

RE: Se ani nedivim, ze to tak krachlo

Antiseptik 69.?.?.?

A to jsem si v mládí naivně myslel že jenom komunisti kecají. Dožil jsem se poznání že oni až tak nekecali jako kecají ostatní. Zkreslený pohled na svět je nejlepší prostředek k ovládnutí světa. Představte si že se Vám podaří pomocí medií dostat většinu ke zcela mylnému vidění světa a jen Vy víte opravdu co je co a co je blbost a lež. Těch pár, co Vám to nevěří, ti stejně nevědí nikdy přesně jak to je, takže je jim to k ničemu. Pak si můžete klidně dělat se světem co chcete.
Moje žena říká že by se mělo vše co je lež v tisku kouzelně změnit na červenou a všichni když neříkají pravdu tak se jim na čele rozsvítí červená žárovička. Nebylo by to marný.

219057

11.05.2010 14:19

Svobodní lžou, Řecku jsme nepůjčili ani 1 €!

RE: ocividne zije autor na Marsu

Antiseptik 69.?.?.?

Když zadluženému půjčujete další peníze není to pro jeho dobro, ale pro dobro jeho věřitelů. Jelikož je to na státní dluhy asi málo, tak nejspíš EU půjčuje Řecku prostě proto, aby mohlo zaplatit už existující kontrakty zahraničních firem. V podstatě asi podporují pouze vlastní firmy a přenášejí jejich pohledávky na jiné státy. O co jiného kdy ve finančnictví šlo než o to aby bohatí bohatli a chudí chudli? [smích]

219114

14.05.2010 01:22

Nové zemětřesení na Haiti: Vražedný dárek Monsanto haitským farmářům

RE: Nejhorší na tom je

Antiseptik 69.?.?.?

No jo ale jsou tu tací, kteří za všechny bolesti světa viní bezdomovce a penzisty. Pokud celkově něco nejede, nejspíš za můžou ti co s tím celým hýbou a ne ti co nějak periferně přežívají. Těžko nevinit korporace a těžko vinit jednotlivce to se přiživuje prací. Líbí se mi odezva od Steva, ten pták na nás ke všemu zcela sere, když nás zrovna nepožírá. [smích]

219254

Taky si myslím že je to jen začátek. Mám pocit že "teroristy" už klidně na neurčito zavírají, stačí aby Domácí bezpečnost prohlásila že je dotyčný nebezpečný i když třeba zcela nevinný. Nakonec v USA je vězení asi jediný rozvíjející se obchod, staví se o sto šest, jsou mnohdy soukromé a tudíž se bude lobovat aby se zavíralo, na čím dýl tím líp. [chechtot]

219698

20.05.2010 14:32

Ropná katastrofa v Mexickém zálivu – čím hůř, tím líp

RE: Nebojme sa byt trochu paranoidni :)

Antiseptik 69.?.?.?

Myslím že všichni přeceňujete možnosti lidské techniky a podceňujete lidskou blbost a nezodpovědnost. Ono lze ledacos postavit, ovšem opravovat to když už je to nainstalované jeden a půl kilometru pod mořem je věc jiná. Představte si to na vlastním domě, praskla vám hlavní trubka ve zdi a voda zastavit nelze (není tam hlavní uzávěr) ani odvést jinam. Spravujte to když je to pod tlakem.
Bezpečnostní zařízení lze těžko vyrobit tak aby neselhalo v žádném případě a nepochybuji že firmy lehce na něčem co je drahé a není vidět klidně šidí. Kdo to bude kontrolovat zda ventil tam vůbec je, zda funguje a bude fungovat po letech v takovém prostředí. O tom jak se naše technologie bude chovat v takové hloubce toho asi zas tak moc nevíme neb žijeme na povrchu pod tlakem jedné atmosféry a ve vzduch. Na to jsme specialisti. V psi (librách na čtverečný palec mi vychází tlak v hloubce 1500 metrů na 2204.6606 PSI.
Tento problém je potenciálně se všemi podmořskými vrty a že je jich až mi to nahání hrůzu. Podmořské vrty jsou výsledkem lidské blbosti, zisk je sice okamžitý ale potenciální problémy jsou věčné, rostoucí se stářím vrtací věže. Tisíce vrtných věží v moři mění možnost budoucích katastrof v naprostou jistotu. Planeta je nejspíš v průseru, i kdyby se to podařilo zastavit, přijde další problém jinde.

219765

20.05.2010 18:14

Malé zamyšlení nad státním dluhem

RE: Nejde o napravu

Antiseptik 69.?.?.?

No jo ale vybírat si vůdce podle jejich schopností? To je příliš logické, kam by potom přišli ti co s tím manipulují? Mimo to zcela neproveditelné, neb loutky si smíme volit pouze z lidí již koupených, právě aby náhodou něco nezačalo fungovat. Logicky je systém politických stran hovadina, ale tak to vyhovuje těm co to ovládají. [smích]

219778

21.05.2010 13:03

Ropná katastrofa v Mexickém zálivu – čím hůř, tím líp

RE: Nebojme sa byt trochu paranoidni :)

Antiseptik 69.?.?.?

Vzhledem k tomu, jak se lze dočíst i v této diskusi, že se surová ropa skládá z částí s různou hmotností (něco plave něco se potopí na dno a něco plave mezi tím), tak to prostě a jasně vyčistit nelze nijak, musí se to vstřebat. Neboli znečistit planetu všude kousek. Takové vrty vůbec dělat je naprostá nezodpovědnost za kterou je šibenice málo. Ironie je, že máme regulace chránící nás před žvýkáním žvýkačky i s obalem, ale tohle projde zcela klidně. US vládní zástupci se raději zabývají problémem zda mají rovný počet záchodů pro oba sexy než s tím něco dělat. Já být mořský živočich tak se dám k Talibům. Kdyby bůh byl takový jako ho maluje křesťanství, tak nám to poručnictví nad celou zemí dávno včas vzal. Mám lidi rád ale z lidstva je mi na blití.
Máme jednu planetu kterou obýváme s mnoha jinými druhy a podmínky k životu máme naprosto stejné. A co děláme? Co můžeme abychom to zničili pro všechny. A najdou se i tací pomatenci, co si myslí že to nakonec vyřešíme přesunem na Mars, kde není ani jedna z podmínek k životu splněna a ke všemu je to docela z ruky. Ano vyřešit stěhováním na Mars by to v podstatě šlo, stačilo by přestěhovat tam všechny, kteří si myslí že to děláme tady dobře. Zpáteční lístek netřeba. No nadělali jsme si docela pěkný problém, představte kolik je takových potenciálních problémů, které v případě kolapsu ekonomie a společnosti nejen nelze řešit ale ani o nich vědět, atomové elektrárny, naftové vrty, sklady jedovatých zbraní, chemikálií,...
No asi by se měla otevírat sázka co nás vyhubí nejdřív, ovšem odpověď je jednoduchá, vyhubí nás vlastní blbost a arogance, ať už bombami nebo průmyslovou nehodou. Hlavně že se prachy točí. [bliji]

219828

21.05.2010 13:07

Malé zamyšlení nad státním dluhem

RE: Nepředběhl Mistr Jan Hus dobu?

Antiseptik 69.?.?.?

Nejvíc peněz je prostě v iluzích. K tomu patří i filmový průmysl. Díky tomu že naše peníze jsou také iluzorní, je to docela patřičné. [smích]

219830

21.05.2010 13:24

Brzezinski varuje před globálním politickým probuzením

RE: Pan Brezinsky rekl neco jen na pul, dalsi pulka je obava ze svetove revoluce.

Antiseptik 69.?.?.?

Rádoby ředitelé světa a vládci všech mají jenom jeden problém. Ten tkví v tom že jsou vlastně paraziti, něco jako rakovina a ta prostě vládnout úplně nemůže. Může ale jenom několik minut než nastane smrt.
Bez lidí kteří to myslí dobře a snaží se dělat svět o něco lepší bez ohledu zda je to výnosné prostě svět fungovat přestane. Vezmete si Izrael jako stát, bez peněz z ciziny by prostě zanikl. Tito lidé sami o sobě nemohou být života schopní, potřebují někoho na kom budou parazitovat. A těch na kterých parazitují musí nutně být mnohem víc než parazitů a musí mít alespoň jakousi takousi možnost existovat svobodně, jinak propadnou do deprese a přestanou být parazitům užiteční. Možná že to paraziti ani neví, ono když jeden žije v přepychu a je uctívám patolízalama, tak mu klidně unikne fakt že není ani životaschopný bez závislosti na jiných.

219832

21.05.2010 13:30

Brzezinski varuje před globálním politickým probuzením

RE: je to k popukani,

Antiseptik 69.?.?.?

Nějak mi připadá, že tě baví dělat chytrého tím že napadáš příspěvky jiných místo abys tu chytrost dokázal přesvědčením ostatních o pravdivosti vlastních názorů a znalostí. Nebo se pletu?

219833

21.05.2010 14:43

Ropná katastrofa v Mexickém zálivu – čím hůř, tím líp

RE: Nebojme sa byt trochu paranoidni :)

Antiseptik 69.?.?.?

Volný trh? Volný trh zde se skládá pouze z toho, že těm co vše řídí je úplně volný co si o tom my dva myslíme a můžeme si trh-nout leda nohou. Nebo si snad myslíte že lze úspěšně konkurovat mamutím firmám ať už vydělávají nebo prodělávají, což je úplně jedno, pokud prodělávají tak jim my prostřednictvím vlád dáme aby neprodělávali.
Ke všemu regulace v principu není nic špatnýho, nebo byste rád měl v zásuvce neregulovaný proud, tu 120V tu 260V jindy 65V tu 43hz tu 500hz? Případně jindy dokonce stejnosměrný? Regulace principiálně má zaručovat stejné podmínky a bezpečnost pro okolí. Máte pocit že neregulovaný Volný Trh bude dbát na to aby se ekologie neničila a výrobky Vás po letech používání nezahubili? Já ne.

219839

22.05.2010 13:45

Brzezinski varuje před globálním politickým probuzením

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Antiseptik 69.?.?.?

Stát jehož moc je použitelná k NWO musí být
1. Vojensky mocný
2. Schopný nutit jiné státy ho poslouchat
3. Být totálně zadlužený aby byl poslušný
Takový je na této planetě jen jeden [smích]

219893

26.05.2010 13:48

Volby zla

Lepší šance v loterii než ve volbách?

Antiseptik 69.?.?.?

Volby? Politika? Marnost nad marnost. Čtu teď jednu zajímavou knížku, Když pláčou sloni. Vědátoři dělali experiment se zvířaty. Naučili je soutěživou hru. To nebyl problém, naučili se to rychle. Problém byl, že velmi rychle začali ignorovat pravidla hry, hráli zuřivě a surově a tak toho vědátoři museli nechat. Proč to píšu? Mezi námi a zvířaty je jeden rozdíl, nám v chování se jako zvířata brání jenom zákony které jsme si udělali. A to dost špatně, stejně jako zvířata jsme se je naučili obcházet kde to jde.
Problém je v principu soutěžení, aby soutěžení fungovalo potřebuje ovšem protivníka, někoho s kým soutěžíme. Toho jaksi už několik dekád postrádáme. Není s kým soutěžit. Ovšem výsledkem soutěžení je také nutně další věc, vytváří vítěze a poražené. Ovšem pokud není protivník není vítěze, jsou jenom poražení.
Ku prospěchu všech by bylo aby se do vedení dostali lidé schopní a poctiví. Toho se politicky dosáhnout nedá, v politice jde jen o jedno, aby ten co vyhraje byl náš člověk a ne jejich, ať je sebevětší blbec. Ale o to přece nešlo, šlo o dobré vedení, ne o modré či červené vedení. Ve všech soutěžích je jedno společné, ať už je to Idól, fotbal nebo jakákoliv jiná hra, je jeden vítěz a mnoho poražených. To přeci není zrovna dobrá situace, opačně by to bylo lepší ne? Já nevolím. Dokud si nebudu moci vybírat podle schopností, ale budu nucen si vybírat podle sounáležitosti k nějaké straně tak to nemá sakra smysl. Kam jsme se s tou soutěživostí vlastně dostali? Máme snad opravdu nejlepší produkty za nejnižší ceny? Nejlepší vůdce? Nejlepší sociální systém? Máme prd. Já nechci sakra se všemi soutěžit o stejnou kůrku chleba, mě nebaví se koukat na hladové i kdybych nakonec vyhrál, já chci spolupracovat se všemi a žít v klidu.

Knížka je to moc zajímavá, nevím zda vyšla i češtině, v originále je to "When Elephants Weep" od Jeffrez Moussaieff Masson a Susan McCarthy.

220192

26.05.2010 23:35

Írán, Sun Tzu a dominatrix

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Antiseptik 69.?.?.?

No podle mne volit jde leda nějakého vola. Od toho se to jmenuje volby. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

220256

27.05.2010 00:12

Írán, Sun Tzu a dominatrix

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Antiseptik 69.?.?.?

Leda, že by to bylo jinak. Ti co volí jsou volové a volení jsou volavky?

220265

28.05.2010 13:45

Řekové to chápou

RE: Nechápu...

Antiseptik 69.?.?.?

Mě to také zaráží. Ke všemu si nějak ani nedovedu představit že lze ekonomiku země prožrat. Ekonomiku země prožrat nelze, ani prochlastat. Prochlastat lze pouze soukromý majetek, který denně v hospodě je přesouván ekonomicky na jiné místo někomu jinému. Zkuste jít do banky a půjčit si na chlast. Ani na chleba se nepůjčuje. Půjčuje se ovšem na investice. Tedy lze pouze ekonomiku země proinvestovat a nebo prodat, nikoliv prožrat. Ovšem vždy se svede problém na lenochy a nemakačenky jakoby fakt, že svoje ať už jakkoliv získané peníze rychle vymění za něco jiného a tím je do ekonomiky vrátí, způsobovalo katastrofální státní deficit. Leda tak sobě.

220429

28.05.2010 14:15

Nejvážnější konflikt mezi Ruskem a Íránem

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Antiseptik 69.?.?.?

No kdybych já z nějakého důvodu potřeboval atomovou bombu, tak bych jí pracně nevyvíjel, ale klidně od někoho už vyvinutou a odzkoušenou koupil. Zrovna tak Irán, jak podotýká můj iránský přítel Irán mozná dávno atomovou bombu má, ale rozhodně ji pracně a viditelně nevyvíjí. Ani krimimálníci si doma nebrousí pilníkem ze železa vlastní pistole ale kupují nejlepší techniku od jiných. Koupit lze v našem obchodnickém světě totiž docela vše, jen je to otázka ceny a vědět kde se poptat.
A dostat se do izolace? To je bohužel nutnost. Tam se dostanete pokud se nechcete stát vazalem a dlužníkem těch, co si myslí že jim vlastně všechno patří, už jen proto že se tomu tlaku bráníte. Viz Zpověď ekonomického nájemného vraha. Tomu se nelze vyhnout. Jediné co lze je postupovat opatrně, vědět o nepříteli vše aniž nepřítel o Vás vše ví a získávat přátele tajně a jinde. Klíč je nejistota, dokud útočník s jistotou neví kdo všechno se k napadenému přidá,co udělá a co mu všechno nedodal, tak k napadení nedojde. Jediná obrana proti hegemonistickému světu nadnárodních korporací která funguje udržet je v nejistotě a desinformaci.

220433

28.05.2010 14:36

Končí divadelní komedie o demokratických volbách

RE: volit ci nevolit => VOLIT MALÉ STRANY !!!

Antiseptik 69.?.?.?

Když malé strany budou volit všichni, nebudou malými ale velkými stranami. Všichni ti co je volit nechcete k nim přestoupí a bude to zase stejné jen pod jinou hlavičkou. Lid si může myslet že si vybírá stranu pro její program, ale politik si vybírá program pro jeho zvolitelnost. Pokud vyhraje jiný program je čas změnit kabát a hlásat to co chce lid slyšet dnes. Volby by museli probíhat zcela jinak aby dávali smysl. Obyvatelé bloku domů si zvolí zástupce, ti zvolí zástupce čtvrti, ti kraje a ti okresu až po stát. Pokud příště svého zástupce už nezvolíte, padnou s ním všichni až nahoru ne jenom on. Jak má někdo volit někoho koho zná pouze podle sloganů a hesel které napsala nějaká agentura?

Možná že větší šanci na dobrou vládu by měl systém kde se zastupitelé vybírají z lidu losem jako porota. Ovšem ne permanentně, na každé jednání zcela noví. A bez platu a bez kanceláře. Prostě máte smůlu že Vás vybral los na to abyste rozhodl o tom či onom a pak šel zase domů. Pak by to prostě uplatit nešlo a bylo by to. Pochybuji že Jarda z Horní Dolní toho ví míň o problému než nějaký kariérista z politické strany. Akorát by Jardovi nikdo úplatek ani nenabízel, protože by nevěděl o čem bude rozhodovat dokud není pozdě na úplatky. No a potom už ho zase není proč uplácet, neb o ničem už rozhodovat nebude.

220436

28.05.2010 17:48

Končí divadelní komedie o demokratických volbách

RE: Nevolim - V O L T E !!!

Antiseptik 69.?.?.?

Nevolit je také volba. Volba nevolit. Souhlasím že je to potenciál, snad jediný oproti zvolení nějakého jiného vola, který by mohl vést k nápravě systému. Jen získat většinu nevoličů a ty zorganizovat do hnutí aby se nedali ignorovat.

220452

28.05.2010 18:00

Končí divadelní komedie o demokratických volbách

RE: Nevolim

Antiseptik 69.?.?.?

To je typické míchání ovoce, podmiňovat veškeré výhody a výdobytky chybami systému. Jako kdyby to bez těch chyb znamenalo že není ani telefon natož internet. No něčím tu zhovadilost obhajovat musí ne? Je to jako automobil který čoudí modře z výfuku, nádrž mu teče a klepe se mu blatník. Na postěžování se odpoví no když chceš jezdit tak si nestěžuj. Rozdíl v názorech. Jedni myslí že to lépe nejde, my si myslíme že to hůř nejde. Ano chci-li jet musím mít benzín ale nemusí mi téct z nádrže na silnici.

220454

28.05.2010 18:10

K volbám? - Můj hlas je na prodej!

RE: otazecka ?

Antiseptik 69.?.?.?

To už tu bylo. Z počátků USA chodili agenti kandidátů po továrnách a nabízeli bůra těm co budou volit jejich kandidáta emigrantům co ničemu nerozumí a bůra pro ně byli peníze. Tak se ta demokracie vypěstovala až k dnešku.

220456

29.05.2010 01:13

Řekové to chápou

RE: Nechápu...

Antiseptik 69.?.?.?

Ani Vy mne nepřekvapujete Vojto. Měl byste ale přestat stát na hlavě, hrne se Vám do ní moc krve a myslí Vám to obráceně. Jo kdyby bylo Řecko jediný zadlužený stát, možná že bych Vám i věřil. Ale zadlužené jsou všechny, takže v tom to asi nebude. Pokud ovšem ti Vaši bankéři jsou ochotni půjčovat peníze na státní platy pak si zaslouží prodělat vlastní kalhoty ale myslím že je na platy nepůjčují. Ovšem Vy si jistě myslíte že by státní zaměstnanci raději být ani neměli, raději ať všichni pobírají podporu. Neslyším o žádné zemi která by měla nedostatek pracovních sil pro produkování produktů, tak kam podle Vás se má většina obyvatel ztratit? Máte snad málo produktů v krámech? Není dost rohů ve městech pro tolik bezdomovců k žebrání. Víte mě to hlava nebere když všude na světě je kapitalismus a všude to jde s kopce ale přesto za to může levice. Kde je ta levice co ač nevládne dokáže ničit výdobytky produktivního kapitalismu? Běžte někam!

220492

29.05.2010 01:21

Řekové to chápou

RE: Nechápu...

Antiseptik 69.?.?.?

Víte ono je patrné z některých komentářů že škoda kterou levice napáchala se hlavně projevuje dekády po jejich zmizení. Dokonce i dnes páchá levice škody ač dávno na smetišti dějin. Zatímco škody napáchané pravicí prostě nebyli a nejsou, protože tak to musí být. Levice je pytel do kterého se dobře kope. I po smrti.

220494

29.05.2010 01:31

Řekové to chápou

RE: Nechápu...

Antiseptik 69.?.?.?

Žijeme v době transnacionálních korporací. Za mých dob v Technicoloru jsme měli dokonce několik produkčních továren v Barceloně. Než ji přesunuli do Polska kvůli ochotě poláků dělat ještě za míň. Pak zavřeli i nás zde a přesunuli do Mexika. A Vy si snad myslíte že na řecký automobily by byl na světovém trhu prostor, když není ani pro existující firmy? Ropu těží nadnárodní korporace tam kde je a kde je nevyhodí, kdyby byla v řecku, dávno by tam Shell a Exon těžil. Mimochodem ve Španělsku vyráběli japonci elektroniku, nevím zda už nejsou pro ně španělé moc drazí. Produktů je po světě dávno víc než zájemců, což vytváří problém ve kterém se nacházíme, nikoliv lenost nebo neschopnost. A více produkce nám z toho těžko pomůže.

220496

30.05.2010 20:52

Nejít k volbám je výrazem osobní odpovědnosti

RE: Nejít k volbám je pohodlnost a zbavení se odpovědnosti

Antiseptik 69.?.?.?

Vítej Moniko mezi námi nevoliči, co dávno přestali chodit k volbám a stát se tak voly. Nevolím už mnoho let (sice v Kanadě ale situace je stejná), naposledy jsem volil starostu města před víc jak 20ti lety, aby nevyhrál ultrapravicový idiot který stejně vyhrál neb mu mnoho lidí věřilo ty kecy co říkal. No starostoval několik let než ho začali honit federálové neb byl také daňový účetní a radil klientům jak se nezákonně vyhýbat daním. Nakonec zkrachoval ale ne dřív než se mu podařilo naplnit celý městský výbor svými lidmi z nichž jeden se ukázal tak, že když jsem s ním mluvil o možnosti koupi pozemku od města mi nenápadně požádal o úplatek a jednu zase chytili při krádeži v obchodě. Kázali ovšem všichni o morálce jako diví.

Volit bych šel jen v případě že by bylo koho, což se v systému politických stran nemůže stát. Alespoň jednu výhodu to má, ať je to jak je to můžu si říct "no já toho vola nevolil, na mě to nesvádějte!"
Věřím že jediná možnost by byla kdyby volit nešel naprosto nikdo, pak by se muselo sakra něco změnit. Ale problém je, že je dost lidí kteří nejen že volí, ale ke všemu to spíš vidí ne jako výběr kdo bude vládnout, ale jako uhádnutí kdo vyhraje. Sice v této loterii nelze vůbec nic vyhrát ale to jim vůbec nevadí. Mějte se.

220600

31.05.2010 20:18

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: fakticky

Antiseptik 69.?.?.?

Izrael přeci nemá co vysvětlovat. Podporovatelé teroristického Hamasu přepadli Izrael naoko mírovými loděmi a když se IDF statečně bránil, tak na ně vytáhly teroristi i 2x4 a vidličky z kuchyně, zcela očividné to ZHN proti nimž jsou UZIs neschopný. Však oni už bankéři světa to v Bílém Domě patřičně vysvětlí. A pokud chce Obama dále tisknout papírky u Fedu, bude to muset radostně chápat. Všichni pamatujeme na Rachel Corrie jak napadla mírumilovný buldozer smrtonosným pohledem. Izraeli se hovno stane, protože bohužel až na úplnou likvidaci státu by bylo všechno stejně málo a do toho se nikomu nechce, on by i tak jeden mohl zbýt a požadovat odškodné za všech 100,000,000 izraelců (co by se bývali mohli ještě narodit) až do roku 3083 a nebo i dýl.

220711

31.05.2010 20:38

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Antiseptik 69.?.?.?

Přesně. Co jiného než pirátství je vniknutí na cizí loď se zbraní v ruce v mezinárodních vodách? Ale co jiného čekat od státu co běžně používá falešné pasy spřátelených států k atentátům a řeší zajmutí pár vojáků masovým bombardováním? Bohužel oproti jiným státům, jejichž existence je považovaná už za zločin a který se beztrestně nemohou ani uprdnout, Izrael dosud nenašel to stéblo co by konečně zlomilo ty záda velbloudovi z OSN.

220716

31.05.2010 20:53

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: fakticky

Antiseptik 69.?.?.?

Zda se něco stane Iránu nebo ne není ta samá situace. Izrael může vše, dokud budou občané všech těch států co ho podporují nevěšet své politiky za to na kandelábry. Irán nesmí v principu nic, zda ho někdo napadne záleží pouze na tom zda IDF si bude myslet že by to vyhrála. Opravdu je potřeba, aby lidé i zde v Kanadě, kteří většinou podporují spíš Palestinu nakopali našeho pro-Izraelského vůdce do zadku a požadovali aby i naše slavná armáda, kterou si sakra platíme, šla místo Afganistanu mlátit Izrael a nebo jim alespoň zabraňovat páchat taková svinstva. O Americe ani nemluvě, Američané by se měli vzbouřit jako první, neb sebou strhnou celý zbytek světa jako nic.

220721

01.06.2010 01:12

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Antiseptik 69.?.?.?

Je důležité si uvědomit jak se chovají pobřežní jednotky jiných států kdyby jim do vod vniklo plavidlo považované za potenciálně nepřátelské. Je normálem se s ním setkat ve dne, oznámit megafonem nutnost vstupu na palubu a o to požádat. Pak teprve vyhrožovat silou. Ovšem vše ve výsostných vodách státu, neb v mezinárodních vodách na to nemají právo. Akt Izraele je aktem válečným, kriminálním pirátstvím a zasluhuje za to opovržení celého světa. Bych s s nimi už nebavil a to do slova. Nic vám nedám ani neprodám, nic od vás nekoupím, nebudu se s vámi bavit o ničem, jste pro mne nula, neexistujete. To se vám jenom zdá. [bliji]

220757

01.06.2010 01:17

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Antiseptik 69.?.?.?

Jo a proto se IDF tak slušně spustila v noci na palubu z vrtulníku, aby je požádala o spolupráci? Komandům z IDF posádka ukradla zbraně? A jinou neznáte? Tu o sedmimílových botách třeba?

220761

01.06.2010 01:29

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: Taky se mi to nelíbí ...

Antiseptik 69.?.?.?

Nevím o jaké dohadování by mělo jít. Nebýt Izraele, muslimové nemají důvodu s námi mít konflikt, nehledě na skutečnost že my od nich kupujeme ropu a oni od nás Rolls-Royce a Mercedesy k všeobecné spokojenosti. A čím nás hodlají napadnout? všechny jejich zbraně jsme jim za ropu prodali. A ke všemu když nebyl muslimský svět schopen zlikvidovat prťavý Izrael za těch 60 let, buď na to nemá a tedy napadat obrovitější Evropu by byla naprostá sebevražda, a nebo z nějakého důvodu nechce. Třeba proto, že se prát nechtějí. Klidně si sundejte ručník z hlavy, máte ho asi moc těsnej a mozek se Vám dost neokysličuje. [smích]

220763

01.06.2010 01:33

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: uz ste cetli diskuzi na idnes?

Antiseptik 69.?.?.?

Diskutujete asi proti placeným diskutérům a hromadě úplných pablbů (těch je všude dost), to pak nemá cenu. Házíte skutečně hrách na stěnu.

220764

01.06.2010 15:05

Sionisté opět připravuji scénu pro židovský holocaust

RE: Pýcha predchádza pád

Antiseptik 69.?.?.?

Pročítám si denní tisk na internetu a co se Izraelcům podařilo je zkomplikovat život jejich tradičních zastánců. Mnoho novinářů co ještě včera (alespoň v Kanadě) byli na jejich straně mají problém se na ní udržet, aby nebyli za blbce musí totiž alespoň jevit zdání nestrannosti. I z komentářů čtenářů je patrno že na straně Izraele zůstali jen ti placení a skalně zatvrzelí. Skóre je asi 1 ku 10ti, zatímco mívali podporu tak 50 procent tak dnes spadli na bídných deset. Nic jiného si ani nezaslouží. Pomoc silných se jaksi vypařuje, politici si pomalu uvědomují že je Mossad nijak neuchrání před naštvaným davem doma. Na jednu stranu se zdá nepochopitelné aby nejvychytralejší z vychytralých spáchali takové faux pas, na druhou stranu se tam dostali zcela logicky svojí neústupností. Procházelo jim už příliš dlouho izolování Gazy za to, že tam vyhrála politická strana která se jim nelíbí, přitlačili sami sebe ke zdi vlastní arogancí.

220837

01.06.2010 19:52

Flotila do Gazy vleče Izrael do moře stupidity

RE: NATO

Antiseptik 69.?.?.?

Cvičení? Předpokládám že cvičně střílí ostrými na cíl přístav Gaza? [chechtot]

220873

01.06.2010 23:04

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: Krok k opakování historie

Antiseptik 69.?.?.?

Po bedně litého olova loni na konci roku naložili velbloudovi hned dvě bedny těžké vody. Možná že to stéblo slámy co mu ten hrb zlomí je už docela blízko. Souhlasím že se možná ještě nic nestane, ale když jeden padá z mrakodrapu tak je pocit stejný jak v 90tém patře tak v prvním. Arogance Izraele nezná mezí a odmítá tu dlažbu pod sebou vidět.

220890

02.06.2010 02:18

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Antiseptik 69.?.?.?

Video jsem viděl, pár vyděšených pasažérů se ohánělo tyčemi, asi jako by udělal každý, kdyby ho v noci z vrtulníku přepadli ozbrojenci. Netušíl jsem že IDF chlapečkové nemají nervy na to když se někdo brání, holt jsou zvyklí střílet na dálku školačky a lámat ruce dětem, ovšem jen když jsou v přesile.

220906

02.06.2010 02:22

Izraelský masakr na moři

RE: Doporucuju precist neco faktickeho

Antiseptik 69.?.?.?

Ovšem my se zase neshodujeme z bezmeznou proti-palestýnskostí a bezmeznou podporou Izraele.

220907

02.06.2010 02:45

Izraelský masakr na moři

RE: Doporucuju precist neco faktickeho

Antiseptik 69.?.?.?

I když je to velice složité vysvětlování, proto asi také nechápeme černou jako bílou. Napřed se udělá blokáda za to že někde vyhrála strana co se nám nelíbí, pak se to tam vybílí litým olovem. No a představte si tu drzost napadat tyčemi v noci na lodi v mezinárodních vodách ozbrojené jednotky co se spouští z vrtulníků. Vždyť je jasné že mají nejlepší úmysly, už jenom z toho že jdou v noci po zuby ozbrojení musí být každému uvědomělému občanu jasné, že jdou mírumilovně nabízet chlebíčky a levnou dopravu zboží do cíle. Nezávidím jim tu práci, mají to čím dál tím těžší. [smích]

220911

03.06.2010 13:57

Izraelský masakr na moři

RE: O KD z BL ma jako anlytikovi dobre mineni.

Antiseptik 69.?.?.?

Kdyby se používal stejný metr na všechny, tak je Izrael dávno darebácký stát, zionistická vláda klasifikovaná jako terorismus a celosvětový bojkot by je dávno buď přivedl k rozumu a nebo zničil. Jo a všichni i v cizině žijící židé jsou samozřejmě na no fly listu. Pokud nejsme ochotní skřípnout i teroristický režim jak se patří i když mají atomovky, pak je celá ta šaškárna hypokritycká pitomost. Neb se potom necháme dobrovolně vydírat. Jo oni mají chucpe, vyhrožovat to oni umí, ale bavit s nimi prostě nemusíme a ani nemáme. Ve svém soukromém podnikání jsem narazil na pár takových a zkušenost mě dovedla k tomu, že pokud se zajímají, tak jim dám cenu jako každýmu jinýmu a jakmile se jim to nelíbí a začnou vysvětlovat jak to je moc drahý a jak jiní by to udělali laciněji, pošlu je za těmi lacinějšími a to velmi rychle. Nechceš li obchodovat jako každý jiný nemusíš, ale se mnou to nebude. Podle nich mají vždy pravdu, i když ji nemají, proto je potřeba se s nimi prostě nebavit vůbec.
Izrael je spíš surrealitou než realitou. Jsou jací jsou protože k tomu nejen inklinují ale my (jako svět) jim to dovolujeme. Mimo to, pokud bychom je naprosto odřízli, pochybuji silně že by po nás házeli atomovkama. Takový "deathwish" zase nemají. A kdo ví kolik těch atomovek mají, možná že se trochu vytahujou. Já stát Izrael bojkotuji, jistě že to není nic moc, ale kdyby to udělal každý...?

221077

03.06.2010 18:48

Svědectví očitých svědků likvidují lži Izraele

RE: Petránek

Antiseptik 69.?.?.?

No jo ale zapomínáte že jde o vyvolené. Ti si mohou nárokovat cokoliv se jim zachce. Pokud je ovšem necháme. Jistě že je to logická pitomost, ale to jim nebrání, jako jim nebrání stud se chovat jak se chovají, neb stud nemají. Místo studu mají extra dávku drzosti. [chechtot]

221101

07.06.2010 14:20

Pohľad späť

RE: Trocha optimizmu a menej frustrácie, kamarát

Antiseptik 69.?.?.?

Jistě že se můžeme vyhýbat všem těm popsaným jevům. Já se jim také vyhýbám. Ale přitom se vyhýbáme snaze a činnosti velké části občanů, kteří ty zhovadilosti za peníze tvoří a vymýšlí. Dovedete si představit že by se zabývali něčím pro nás potřebným? Autor zcela jasně neobhajuje minulý režim, ani po něm netouží. Touží po společenství které někam vede, kde činnost lidí je ku prospěchu a ne ke škodě, kde je cítit že to někam vede, někam kam tíhneme a ne do konzumní bezcitnosti. A já po takovém světě taky toužím. A nelze svést vše jen na zprofanované politiky. Představte si mraveniště které by se takto chovalo jako my. Jedni něco vnucují a druzí se tomu vyhýbají, hlavně když se ekonomika točí.

221454

09.06.2010 00:51

Tonoucí v chaosu: Evropa v předvečer konference Bilderbergerů

RE: Satanova Synagoga

Antiseptik 69.?.?.?

Leda že byste mu půjčil zato dvakrát tolik. [chechtot] [chechtot]

221551

09.06.2010 17:45

Skupina Bilderberg konspiruje v latinské Americe

RE: Řízení světa a voda

Antiseptik 69.?.?.?

Tuhle mne napadlo že jelikož se skládáme z vody, asi 80 procent, tak taky už jen svojí existencí vodu z ekosystému bereme. Čím víc lidí tím míň vody.

221591

09.06.2010 22:30

Zabij Turka a odpočiň si

RE: Děkuju za článek

Antiseptik 69.?.?.?

No hlavně že jsou nové sankce proti Iránu, představte si že sice nikoho nenapadli, ani nikoho nezabili v mezinárodních vodách, natož aby tak činili mnoha výstřely na každou osobu, to je sice pravda ale oni vyvíjí atomovou elektrárnu. Taková opovážlivost, od toho je jen krůček k bombě a my žádné atomové bomby ve středním východě nepotřebujeme. A sakra on už je tam někdo má? Jo Izrael no ale ty se nepočítají, když jde o Izrael tak je přece jasný že nikoho zabít nechce, on se jenom brání všude na světě i v Dubaji se brání, i ilegální osadníci se brání na cizím území, i v Libanonu se brání bombami. Boha ten svět je tak zblblej že si to musím každý den opakovat abych se neprořekl někde a nezpůsobil si nepříjemnosti či několik průstřelů hlavy až se bude zase Izrael něčemu bránit. Nemají to lehké bránit se proti takovým pomluvám, jako že v Palestině žili lidé než tam přišli. I taková mistryně novinářství jakou je Helen Thomas se prořekla a kde je dneska. Opatrnosti nikdy nezbývá. Už mlčím, nic jsem neřekl, vždyť říkám hanba Iránu že se raději neuklidí na jinou planetu aby se mu nemusel ještě Izrael bránit útokem. [oči v sloup]

221622

12.06.2010 14:53

Kravská úvaha

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Antiseptik 69.?.?.?

Nedostatek soucitu se bohužel dá v lidech i pěstovat. Soucit není vlastnost toho na koho je uplatňován ale toho kdo ho má. Takže nedostatek soucitu se projeví nejen ke zvířatům ale ke všem a ke všemu. Stav světa je důkazem jak úzkoprofilovým zbožím soucit je.

221857

12.06.2010 22:35

Kravská úvaha

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Antiseptik 69.?.?.?

Rádo se stalo. Pěstuje se to různě. Mezi lidmi hlavně bestializací protivníka, ohledně zvířat často teoriemi že zvířata necítí. Což je očividná pitomost do nebe volající ale dost rozšířená na to ja velká pitomost to je.

221877

13.06.2010 01:49

Kravská úvaha

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Antiseptik 69.?.?.?

Neplést si soucit, neboli schopnost vidět svět očima někoho jiného, s přecitlivělostí. To není jenom jiný stupeň soucitu, to jsou jablka a hrušky. Mnoho přecitlivělích jsou přecitlivělí je sami k sobě a k okolí mohou být naprosto necitelní.

221882

13.06.2010 13:15

Kravská úvaha

RE: Politická souvislost i v tomto případě

Antiseptik 69.?.?.?

Podstata vidění světa očima jiného je pouze základem k nečinění jiným co by si jeden nepřál aby bylo činěno jemu tečka. Nesmí ale jeden přestat souběžně vidět i očima svýma. Když dělám cenu pro zakázku řídím se pravidlem co bych byl ochoten zaplatit sám, kdybych to potřeboval, cenu výhodnou pro nás oba. Přecitlivělost by byla že to udělám zadarmo, jako zákazník bych to sice zadarmo bral ale jako dodavatel už samozřejmě ne. Stále nevidím proč se Vám tam ta přecitlivělost vnucuje.

221897

13.06.2010 13:19

Školné je správné

RE: Nemohu se ztotožnit se všemi argumenty článku!

Antiseptik 69.?.?.?

Patrně jste chyběl, když se probírala ve škole satira a humor že?

221898

14.06.2010 01:54

Školné je správné

RE: Autor článku= idiot

Antiseptik 69.?.?.?

Já zase nemám suchary ale šrot ano. Asi proto vznikly ty zatracený peníze. [vyplazený jazyk]

221957

14.06.2010 14:59

Vytékání ropy v Zálivu „by mohlo pokračovat roky a roky“…

Ropa a její vznik

Antiseptik 69.?.?.?

Mě se ta ruská teorie o vzniku ropy zdá pravděpodobnější než teorie o fosilizaci organických hmot na ropu. Ovšem má ropa taky svůj geologický účel a není to spalování dvounožci na povrchu země. Přirozené mazivo vyskytující se ve zlomech zemské kůry vzniklé právě tlakem a pohybem mi připadá zcela možné.
K BP a konspirativním teoriím. Zdá se mi že BP hlavně šlo o dvě věci zcela typické pro byznysmeny. Pokusit se zbavit se nejen zodpovědnosti, limitovat finanční ztráty a hlavně zkoušet zastavit katastrofu při zachování použitelnosti vrtu. Myšlenkový proces lidí zaměřených na peníze si to vynucuje. Zastavit únik za cenu zničení použitelnosti vrtu není prostě na programu. Vidí pouze ropu kterou navrtali jako vlastní majetek a nehodlají se ho vzdát. Proto zatím zkončili z čepicí na rouře, která sice teče ale taky jim něco teče na loď.
Vládci tohoto světa nám nevládnou úmyslně, jenom z nutnosti. Je to pro vydělávání peněz výhodné mít naprostou kontrolu nad zákony, rozdělit si to na spolupracující koncerny raději než volnou tržní ekonomiku. Ta už je pod drnem od dob kdy vznikali uhlobaroni a železniční magnáti. Automobilový průmysl šel stejným směrem, amalgamace mnoha firem na tři spolupracující na ochraně obchodu i za cenu eliminování alternativ jako elektrická auta a veřejná doprava. Nedělají to pro to aby nám vládli, vládnou nám proto, aby jim šel obchod. Že jim to mnohdy nejde je jiná věc ale to strategii nemění, na to mají vládu aby je dotovala z peněz daňových poplatníků. Lacinější pro ně než měnit technologii a umožnit tím jiným je předstihnout.
Dokud budeme ctít peníze jako cíl našeho snažení, tak se jich prostě nezbavíme.

221998

14.06.2010 16:34

Školné je správné

RE: Správna otázka je: Čo a ako by sa malo učiť?

Antiseptik 69.?.?.?

Hlavně jde o to aby byl ten obraz správně deformovaný. Neboli nebyl nesprávně deformovaný. [smích]

222005

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 9

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
17,08 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,47 Kč
100 japonských jenů
20,96 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 158,18 Kč
1 unce stříbra
528,26 Kč
Bitcoin
412 730,77 Kč

Poslední aktualizace: 5.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 57 119 796