Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Antiseptik

Nalezeno 2706 příspěveků, 826 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

07.02.2009 04:24

Výrobky, výrobci, prodejci..a kam to povede

RE: RE. PCM

Antiseptik 69.?.?.?

nebo může mít štěstí jako já a dostat darem postarší harman kardon soupravu, vyžadující celkem minimální opravu. [velký smích]

183273

08.02.2009 03:31

Svět musí židovskému nacismu říci Ne dřív, než bude pozdě

RE: srovnání

Antiseptik 69.?.?.?

marnost nad marnost Mirdo. Vojta prostě bude trvat na tom že tento konflikt trvající už přes půl století je vlastně hospodská rvačka, kde se neví kdo si začal a jde hlavně o to aby skončila a všichni šli domů vystřízlivět a olízat si rány. Bohužel je to trochu jinak, jako přirovnání spíš by se hodila situace, kdy úřad dovolil se rodině nastěhovat někomu do bytu, což je samo o sobě dost bláznivej nápad ale úřad byli kolonizátoři a rodina byla nejen ublížená ale i mocná a bohatá a ti co v tom bytě bydleli těch se nikdo neptal, neb to byli podle nich pouze pěstitelé oliv a o politiku se nestarali. To je ovšem jen začátek, který sám stačí tu rodinu dost nasrat. Nová rodinka ovšem oplývající nově nabytým bydlením a prachama, nehledě na pocit ublížení, který jim dodal jaksi oprávnění získat víc, původní rodinku začal terorizovat, zabírat víc a víc místa, fackovat jim děti apod. Když se původní rodina pokusila bránit, byla označená ihned za útočníka. Úřad na to samozřejmě reagoval, ale pouze řečma, rezolucema a usneseníma, jak to na úřadu chodí. Proč? Jednoduchý a z mnoha důvody.
1. Úřad to dovolil a vypadal by jako pitomec kdyby to teď zakazoval.
2. Vzikl by problém co teda s tím kam tu novou rodin dát.
3. Nová rodina má prachy a vliv, byl by z toho průser.
4. Hlavně že jsou pryč, zpátky je nechceme.
5. Dyk koho zajímaj ti oliváři, ono to nějak vyhnije.

Nevyhnilo jak je vidět, ale po tolika letech už to jaksi rušit ani nelze. Podle mne ani moc řešit, ne bez velkých bolestí a následných dalších nespravedlností. Vojta sice vidí rvačku a podsouvá oboustranou vinu, ale pravda je, že se ví kdo to začal a dodnes to provokuje, doufajíc že původní rodina to buď vzdá a odejde, nebo prostě chcípne. A byt bude celej jejich. Ohánět se zákonitostí v tomto případě je děláním ze zákona a spravedlnosti prodejnou děvku. Což by proti zločinům tam už napáchaným bylo asi to nejmenší. [smích]

183325

09.02.2009 15:01

Falk přirovnal Gazu k Varšavskému ghettu

RE: Nacista Falk zase boduje:

Antiseptik 69.?.?.?

Nevím co vám vadí. Israel měl taky ve vládě členy teroristickejch organizací. I pokud je Hamas teroristická organizace, tak to nevylučuje jejich demokratické zvolení. Pokud chcete mír, budete se muset s nima bavit jako s lidma co mají podporu populace a mandát, zrovna jako Briti v severním Irsku. Ale ne, vám se to takhle víc hodí, jsou to teroristi a nebudem se s nima bavit, bomby na ně. Pak se může ve vraždění v klidu pokračovat. [pláč]

183406

09.02.2009 15:11

„Jsme schopni zničit všechna evropská hlavní města“

RE: Fakty alebo fikcia

Antiseptik 69.?.?.?

Kdo má stovky základen po celym světě, kdo vede preventivní války, kdo se vměšuje do vnitrostátních záležitostí mnoha zemí už skoro sto let? Snad Rusko? Imerialismus jako řemen je někde jinde.

183407

To je přesně o co jim jde, zpochybnit vše kromě propagandy, abychom se báli něco říct a nebo se snad i spojit. Každýho jednotlivce pak můžou oblbovat co hrdlo ráčí.

183418

09.02.2009 23:46

Falk přirovnal Gazu k Varšavskému ghettu

RE: Pergill, Achtung! Achtung! Achtung!

Antiseptik 65.?.?.?

Přestaňte už konečně strašit těma rusama, já vím že musíte odvádět pozornost od těch, kdo jsou dnes skuteční agresoři ve světě, a Alkajda už nevyplaší ani bázlivý nemluvně. Rusové ale taky ne, nikomu nic nedělají pokud se do nich nikdo nesere jako například Gruzie. A to i tam nesmrdí jako jiní, co se nedaj vyhnat ani po šedesáti letech. Najděte si raději lepšího bubáka, ale aby vám vydržel, tak to musí být asi přímo pohádková bytost. [velký smích]

183435

11.02.2009 02:04

Falk přirovnal Gazu k Varšavskému ghettu

RE: Pergill, Achtung! Achtung! Achtung!

Antiseptik 65.?.?.?

Vidím že toho víte o muslimech hodně, nejspíš Vám dali u Mosadu příslušnou příručku. Ovšem ta je o muslimech kteří nemají nic společného s muslimy co žijí na této planetě. Ta je o muslimech bubácích. Stačí je totiž znát. Jako bubák je to sice docela pěknnej bubák, ale zdá se že straší jen ve Vaší ctěné hlavě. Mimo to že nejsou všichni arabové věřícími muslimy, jako nejsou zdaleka všichni peršané a zdaleka ne všichni židi věřicími, to dost pokulhává při srovnání se skutečností. To co hlásí nějakej muláh ještě neznamená že tomu všichni věřej. Bál bych se víc, že je více israelitů kteří berou pomatený rabíny vážnějc, ať už skutečně nebo jenom ze strachu, než je arabů co se hrnou do válek proti celýmu světu. Je to dost vidět v reálu, myslím tím ten skutečný, fyzický svět, ne ten co se odehrává ve Vaší hlavě. Nechme toho, mě s tím strašit nemůžete, mám jiný zkušenosti než jak je popisujete jak s araby, peršany či židy. A podporovat nějako prasárnu jako dělá Israel, jenom proto, že mě strašíte ještě větší prasárnou ač vymyšlenou, nebudu. A basta.

183494

13.02.2009 12:24

1929: znovu po 80 letech

RE: Lék na krizi

Antiseptik 69.?.?.?

Řešení vždy je, ovšem nemusí být pro mnohé přijatelný. Napadá mne jedno: Zrušit FED, zestátnit všechny banky, převzít státem zodpovědnost za mezinárodní dluhy a vyměnit všechny legálně nabyté Federal Reserve Notes novými U.S. Dollars které by též financovali ty banky, ale jen to míry skutečných hodnotných aktiv. Zbytek, bubliny akcionářů, nezaplatitelné dluhy obrfirem a tuny oběživa v rukou drogových baronů, prachy ulité Madoffem do Israele a tajná konta CIA po světě by prostě zmizela. Krize je made in USA a tam se musí taky řešit.

183633

14.02.2009 04:48

1929: znovu po 80 letech

RE: I Britská královna se otázala ,kam ty peníze jdou a nedostala odpověd.

Antiseptik 69.?.?.?

Tomu se přece říká depression. Co jste si myslel? Že lidi najednou přestali jíst a kupovat a tím se trh zhroutil? Ne přesně ja píšete, tak to vždy je, ti nahoře to prostě přehnali z kradením a nejde to dál, a tomu se pak říká depression, jinak by se asi muselo říct někdo nás okradl a to přece vážně nejde říct nahlas když ti nahoře tam chtějí zůstat.

183678

14.02.2009 20:32

Biskup hájí své právo zpochybnit holocaust

RE: Holocaust

Antiseptik 69.?.?.?

Stojíš asi hlavou dolů. Je to logicky obráceně než to vidíš ty. Svobodu máme jako "default", zasluhovat si ji nemusíme. Zasluhovat si musíme nesvobodu, když někoho zabiju, tak svobodu ztrácím. Ale taková logika se asi vymyká tvému chápání.

183711

14.02.2009 20:35

1929: znovu po 80 letech

RE: je to trochu jinak

Antiseptik 69.?.?.?

A nebo taky ne. Myslím že má pravdu Stan. Ne že by se nechtěli na nás bankéři obohatit ještě více, ale přehnali to a teď ztrácí taky. A hodně. Pokud praskne celej podvod, tak asi všechno.

183713

14.02.2009 21:34

1929: znovu po 80 letech

RE: Lék na krizi

Antiseptik 69.?.?.?

Tito kapři si ten rybník už vypustili, jenom to před náma tají. Ne sice naschvál, ale tak dlouho přistavovali hráz aby se tam vešlo ještě víc vody, až praskla. [velký smích]

183721

15.02.2009 21:08

1929: znovu po 80 letech

RE: je to trochu jinak

Antiseptik 69.?.?.?

Marná snaha vysvětlovat chronologii jevů. Ono je to dost přirozený, že se lidi klaní spíš k přesvědčení že ti co je okrádají jsou neobyčejně inteligentní. Jinak by si připadali jako pitomci. Není to potřeba a je to nelogický, protože když do něčeho nevidím, nemaje informace, tak to neznamená že jsem pitomec. Ale je to tak. Skutečnost a životní zkušenost mi říká, že ve snaze vydělat co nejvíc jsou lidi schopní největších blbovin. Viděl jsem mnoho takových, co se zrujnovali ve snaze vydělat co nejvíc a těch co vyhazují stovky aby ušetřili halíř. Vše, i to co možná bylo naplánovaný podle diabolického plánu, nedopadne nikdy přesně tak.

183786

15.02.2009 21:41

1929: znovu po 80 letech

RE: je to trochu jinak

Antiseptik 69.?.?.?

A je to ještě trochu jinak. Fantazie nezná mezí. Nevím kam na ty podrobnosti chodíš, pokud nejseš Bildeberg tak to vlastně nemůžeš přesně ani vědět. Pravda je vždy mnohem víc prozaická a jednoduší než jsou teorie světové nadvlády. Jako příklad,vražda Kennedyho byla spíš nutnost v dané situaci (pro jisté lidi) než záměr. Narychlo vymyšlěné vysvětlení a přilehlé teorie byli jenom bouda jak schovat skutečné viníky. Jinými slovy, i ti rádoby vládci světa nejsou zdaleka tak mocní a fikaní jak je popisuješ. Vše je reakce na události a dávat tomu podklad promyšleného plánu pouze tvoří dojem že jsou chytřejší nez jsou. Propaganda má mnoho tváří a mnoho konspiračních teorií je jenom součástí té samé propagandy, i když jsou naoko proti. Jde o to oblbovat a tím schovat neschopnost, nikoliv tajný záměr. To si myslím já. [smích]

183788

15.02.2009 21:52

Naléhavá potřeba doby: Zákon rovných cen?

RE: děkuji za vaše články

Antiseptik 69.?.?.?

Nebýt Pana Lišky, brali bychom se zde asi příliš vážně, což nijak neodpovídá skutečnosti ve které se nacházíme. Pohledem z jiného prostoru na lidstvo jako takové, je vážnost a serióznost ta tam. Zbyde jenom fraška. [chechtot]

183789

15.02.2009 23:44

Život ve vypůjčeném čase v ukradené zemi

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Antiseptik 69.?.?.?

Myšlenkové procesy odehrávající se ve vaší hlavě by byli dobrý námět k disertační práci promujícího psychologa. Hlava se z toho jednomu motá. Musíte být ten, co vymyslel dávat koně za vůz.[oči v sloup]

183801

16.02.2009 16:10

1929: znovu po 80 letech

RE: je to trochu jinak

Antiseptik 69.?.?.?

Celá veškerá iluze kontroly světa superboháči je založená na důvěře. Důvěře obyčejných lidí, že to není celý podvod. Zde je problém řezání si větve pod zadkem, vydělávat hory peněz lze jenom podvodem, ale ten podvod nesmí být očividný. Bohužel pro bankéře začíná očividný být. Aby Vás někdo mohl kontrolovat a nebo dokonce vlastnit, musíte jeho moci nad Vámi věřit. Jinak ho pošlete někam ne? Další problém co světobankéři mají je, že ač na papíře vlastní mnoho, uhlídat to před rozběsněným davem nemohou, na to nemaj dost lidí. Zrovna tak v dnešní situaci riskují že se položí ekonomika zemí ve kterých sedí, Amerika je zadlužená mezinárodně k nezaplacení. Pokud se to ztornuje, nebudou ty jejich peníze platit. Nelze neuznat dolar co drží třeba Čína a přitom uznat dolar Rotšilda. Buď oba nebo nic. Celý NVO je bouda v momentě kdy si řekneme trhněte si s tím nohou.

183888

16.02.2009 20:18

1929: znovu po 80 letech

RE: je to ještě trochu jinak

Antiseptik 69.?.?.?

Na týhle diskusi bylo nejzajímavější, (asi už bude končit, díky blokování Stana) jak silně se zde argumentuje mezi lidmi se skoro stejnými názory. Stan i já si myslíme že systém nás okrádá, vy taky. Lišíme se pouze v detajlu, Stan a já si myslíme že není zdaleka tak fikanej a mocnej aby vyhrál, vy naopak ano, já zas tak paranoidní nejsem. Aby nám všem někdo koukal přes rameno na klávesnici, kde by na to brali lidi? Mrzí mne ale že plýtváme energií argumentací detajlů, místo abychom hledali cestu z marastu ven a argumentovali s lidmi kteří si myslí že systém je prima a myslí to dobře, pokud vlastně takový vůbec jsou. [smích]

183920

16.02.2009 20:24

Finanční expert Michail Chazin: „Ekonomika padne na dno v dubnu! Kdy se zvedne?“

RE: Zajímavý článek

Antiseptik 69.?.?.?

>Paní Aleno, abyste byla v obraze, panuje zde spor o Rusko: zda
>pro NWO, či proti NWO? Jsou zde hypotézy, že se Rusko v čele
>s Putinem a Medvěděvem postavili světové USraelské
>diktatuře. Pak-li že ano, proč si všemocným "volným trhem"
>nechali zruinovat ekonomiku, abych položil otázku znovu.
>Myslím, že Putin měl dost času se zařídit podle svého. Ale
>taky je možné, že tomu vůbec nerozumím. [smích]
Asi jednoduše proto, že když nastolíte svobodu tak je těžký něco někomu zakazovat, rozhodně už vůbec ne předem. To by nebyla svoboda. Že Putin reagoval když musel je známá věc. Nemyslím si že Rusko hraje s Usraelem proti celýmu světu, byla by to taky dost nudná a pitomá hra. Rusko hraje svojí hru, ovšem neočekávejte že za někoho bude tahat kaštany z ohně, mají svých starostí dost.

183922

17.02.2009 00:17

Život ve vypůjčeném čase v ukradené zemi

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Antiseptik 65.?.?.?

>Má poslední otázka je řečnická a nečekám na ni žádnou
>odpověď. Dovedete si představit posledních šedesát let
>života Palestinců za (čistě teoretického) předpokladu, že
>Palestinci a Židé jsou jedinými obyvateli naší planety? Že
>neexistují žádné jiné státy a národy? [chechtot]
Bez jiných států by Izrael vůbec nevznikl a ani by nepřežil kdyby nějak zázrakem už byl. Bez každoročních miliard z US by tam ani být nechtěli a ani nemohli. Palestínci by si však žili jako kdysi docela slušně. Bez Izraele by žádnou pomoc nepotřebovali. Takže si ty řečnický otázky příště raději nech pro sebe.
[vyplazený jazyk]

183939

20.02.2009 20:17

Už ani ty sny...

RE: Stiznosti

Antiseptik 69.?.?.?

>>>vyrizuje UUPKS (Ustredni ustav pro kontrolovane sneni).
>>----------------
>>Omyl. Není to ústav, ale oddělení. Čili UOPKS. Tato
>>instituce byla ke konci minulého století zrušena z důvodů
>>"konec snů vážení, začíná realita". Záležitosti snů
>>přešly pod MSR (ministerstvo snů a rozkoše), údajně proto,
>

>>že tam mají více zkušeností. Tak jako na každém
>>ministerstvu - mají tam nepředstavitelné sny. Rozkoše jenom
>

>>pro sebe do koše a malá domů. Proto se už na nás
>>nedostává. [velký smích]
>
>Do haje, zapomneli nas zase z ustredi vcas informovat. [velký smích]
Asi se příslušná direktiva vydaná MSR někam stratila. Jinak byste všichni dobře věděli, že takový sen se do konce odehrávat ani nemůže, neb souška Beztvářová musí v půlce vstoupit do snu žáků páté obecné coby učitelka zjišťující že si zapoměli doma úlohu a na nějaké mechtle nemá díky tomu ani náladu. [chechtot]

184254

21.02.2009 23:44

Mattoni už není

RE: Je to tristni,

Antiseptik 69.?.?.?

Kdyby všichni zaujmuli stejný přístup "prostě tak to je", tak jsme dodnes byli ve feudalismu, otročili na vrchnost a chodili pěšky (jen vrchnost by jezdila v kočáře). Ovšem tebe to neodrazuje v zamrzávání reality, neb se ti asi líbí. Bez lidí co nadávaj a hledaj něco lepšího by se nikdy nic nezměnilo. Neposílej nás na jinou planetu prosím, patříme sem taky a myslíme si že by to šlo udělat líp. Jestli se ti to nelíbí tak se drž vlastní filosofie a řekni si "prostě tak to je!" Sociální uspořádání není jako gravitace, ale něco co se nejen měnit dá, ale i musí. Jak to zrovna teď funguje (přesnější by bylo říct nefunguje) to není z hůry dáno příteli, to jen ty tak vidíš.

184307

23.02.2009 13:23

Strana svobodných občanů

RE: Stále čekám, značně naivně, že

Antiseptik 69.?.?.?

>se od místních filozofů někdy dočkám článku, který bude
>alespoň trochu konstruktivní. Marně.
>
>Autoři si vždy najdou myšlenku, kterou shodí, zpochybní,
>rozcupují na kousky.

Lidé co prosazují svoje myšlenky stůj co stůj, bez toho aby sami zkoumali zda je správná, se nazývají despoti. Ve snaze najít něco lepšího, po zkušenostech z historie jak takové věci dopadnou, opatrnosti nikdy nezbývá. Já takovej přístup chválím.

184403

23.02.2009 22:20

Strana svobodných občanů

RE: Stále čekám, značně naivně, že

Antiseptik 69.?.?.?

Na zdejších stránkách málokdo prosazuje něco stůj co stůj. Zdejší filosofové filosofujou jak uměj. Že jsme se k řešení pro všechny přijatelnému ještě nedofilosofovali má víc co dělat z komplikovaností problému než s nedostatkem snahy. Kdyby to nebylo tak složitý, asi by to už někdo vymyslel ne? Neb nejde jen o přijatelnost řešení ale taky o možnost jeho aplikace bez zuřivého odporu. Na druhou stranu, jak říkal můj nebožtík přítel: "Myslet znamená hovno vědět." [velký smích]

184435

25.02.2009 12:29

Morganatická společnost

RE: Wow!

Antiseptik 69.?.?.?

A Vás z tohohle světa normálně hrůza nejímá? Mě jo. Článek je to dobrej, dost se obouvá do našeho světa kterej ztratil nejen smysl ale i jakýkoliv důvod existence. Bez všeobecné kooperace se nikam nedostaneme. Odmítám teorii, že existuju pouze k tomu abych finančně obohacoval jiné.

184567

27.02.2009 12:29

Irák: šokující lidské utrpení

RE: Nedivil bych se

Antiseptik 69.?.?.?

Jak by se taky mohlo stát? Vždyť se vůbec nic podstatného nezměnilo. A díky lidské pomatenosti a neschopnosti pochopit že řezat si větev na které sedím je blbost, ač se může zpočátku jevit jako výnosná činost. Díky tomu všemu se něco může změnit jenom když by to muselo být, protože se to natolik zhroutilo že to spravit prostě nejde. Vlastně ono to nejde spravit už teď, ale to bychom museli kolektivně taky přestat věřit že to spravit půjde, hezkejma projevama, více potištěným papírem a bláhovou vírou v všemocnost lidské mysli ať se sebevíc projevuje jako magor. [velký smích]

184904

28.02.2009 04:22

Prý je zamilovanost choroba

RE: článek znám

Antiseptik 69.?.?.?

Tahle diskuze začíná být docela ostrá. Nikdy bych nevěřil jak se může vyhrotit diskuze zda je zamilování nemoc či ne a co si nějakej Weiss o kterým nic nevím myslí nebo tvrdí.
Přidám se tedy taky, ať je sranda větší.

Dáváte do ruky mediím a vůbec veřejně vystupijícím lidem větší moc než mají. Používám-li vlastní mozek a někde čtu co si myslím že je blbost, není to důvod k rozčílení, stress není nic dobrýho, můžu to ignorovat. Nebudu ho přesvětšovat (protože stejně marně) o jeho omylu, on mi to totiž nebude věřit. Že nám media lžou víme všichni, tak kde je to nebezpečí? Vím-li že lžou, nebudu jim přeci věřit. A je mi jedno jestli lžou záměrně, sledujíce nějaký tajný plán jak mě oblbnout, nebo jen tak z hlouposti či nevědomosti. Třeba sami sežrali hada. A nebo třeba mají taky trochu pravdu a já se třeba trochu mýlím, jsa zaujatej.
Zamyslím se, co mi předhazujou, srovnám to s tím co si myslím sám a zjistím že jako obvykle, pravda je asi někde uprostřed.

Zamilování sice není nemoc ve smyslu že jsem něco od někoho chytil, ale může se jako nemoc projevovat. Ovlivní moje chování a myšlení dokonce i fyzické funkce.

Zda-li skutečně je konspirace všech světových medií za účelem nás oblbnout?
Pokud je, tak mě zajímá jen jedno: jak se sakra na tom tak hezky mezinárodně domluvili? O jejich úspěchu nepochybuji, ten se nedostaví, neb jak jsem řekl hada o kterým se ví co je zač nikdo žrát nebude.
Osobně se kloním spíš k tomu že ta konspirace je mnohem menší a bezmocnější než si myslíme, mnohdy je to jenom poplatnictví, psaní do novin co se od nás chce nebo co si někdo myslí že by se po něm chtělo.
Nejlepší obrana je tomu nevěřit. Ani konspiraci, ani těm kecům. V novinách je každý den jedna pravdivá informace, na kterou je dost spoleh, v rohu je vytištěný datum a ten je skutečně mnohdy správný. Nejhorší co můžeme udělat, je propadnout panice. Panikující člověk se chová hůř než zamilovanej. Za určitých situací je každý argument který zde doposud padnul v podstatě platný, ale žádný není platný absolutně, závisí na situaci, člověku, okolnostech a kdoví čem ještě.
Příliš emocí nic nevyřeší a braní argumentů příliš osobně taky ne.

Rozsudek debaty doposud provedené.

Striga za 1, má rozum a nenechá si podstrčit co sama neřekla, nevylejvá dítě z vaničkou.

Alexa za 1, argumentuje v klidu s rozvahou a bez napadání.

Jansmith za 2, sice argumentuje hezky ale je tu podezření že není nestraný, Jarmila ho podporuje v boji proti celosvětovému spiknutí vydavatelů novin a je možný že proto s ní tak vehementně souhlasí.

Jarmila za 3 v diskusi a 2plus za článek, rve se sice razantně ale o tom diskuze není. Tohle je vážná věc, ne pračka na dvorku nebo hádka na pavlači. A taky sama vlastní názory popírá vlastním chováním (se nám tu zamiluje možná i do všech co s ní bezmezně ...

Automaticky kráceno

184990

28.02.2009 04:39

Prý je zamilovanost choroba

RE: Pokračování

Antiseptik 69.?.?.?

A taky sama vlastní názory popírá vlastním chováním (se nám tu zamiluje možná i do všech co s ní bezmezně souhlasí, Jenem počínaje). Známka by byla i snad horší, ale musím se přiznat že chápu její rozhořčení, taky jsem tu kdysi něco napsal a pak sledoval jak se do mne čtenáři obouvaj, to není nic přijemnýho. Sorry Jarmilo.

Joseph za 1. Nenechá se vyvést z míry a má argumenty.

Ostatní toho nenapsali dost, nebo jsem to přehlíd, aby známku dostali.

Nevím kde se tohle objeví, zapoměl jsem na co jsem reagoval. To se dá od dědka jako sem já snad čekat.

Antiseptik [chechtot]

184992

28.02.2009 06:39

Prý je zamilovanost choroba

RE: článek znám

Antiseptik 69.?.?.?

Ja nezpochybňuju existenci konspirací jenom fakt, že v tom rozhodně nejedou všichni, to by ani nešlo konspirace je přece tajná a pokud mají společný jmenovatel, tak je to jenom jejich blbost. Konspirátorů i magorů co neviděj vo co de. Zrovna tak nepochybuju o schopnosti další generace to všechno prohlídnout, my jsme na to taky přišli ne? A poučovat je jak víš nemá přece smysl, co my páprdové asi tak víme. Ale sleduju vnuka (má 10 let) a nepochybuju o jeho zdravym rozumu. Když nás neoblbli komunisti tak je neoblbnou kapitalisti taky. Důvěru v sílu mozků.
Mě jenom poslední dobou připadá, že alarmisti volají po okamžité akci proti spiklení vlastně celého světa proti nám co zbyly. Kdyby to tak bylo, tak jsme spiklenci my ne oni. Nic není (kromě nynější krize) tak horký jak to na první pohled vypadá.

184996

28.02.2009 16:23

Prý je zamilovanost choroba

RE: Jarmilo, nedejte se! -pokračování

Antiseptik 69.?.?.?

>Vy jste se tady objevil taky NAJEDNOU, přesto Vás
>nepodezírám z toho, že byste byl můj domluvený kumpán,
>který se snaží rozhojnit počet již tak moc velkých
>diskusních příspěvků. Ten příspěvek se mi moc líbil, ale
>přísahám Vám na svou vlastní smrt, že jsem ho fakt nepsala,
>že toho člověka co to napsal neznám a ani jsem se s nikým
>nedomluvila Stačí? Prostě mám své opravdové příznivce a s
>tím se musíte smířit.
Co můžete čekat od zdejší komunity konspiratvních teoretiků, než další kospirační teorii? Čekám jenom kdy se někdo zmíňí, že to vlastně jen tak děláte a podporujete zájem vašich údajných nepřátel tím, že rozviřujete okolo nich debatu? Každá publicita je dobrá. [velký smích]

185023

28.02.2009 17:56

Morganatická společnost

RE: satai 213 a eda 521

Antiseptik 65.?.?.?

Zkusím to vysvětlit takto. Ten první pták co natrávil semeno stromu to mohl teoreticky udělat náhodně, i když vlastně nemohl, neb něco nebo někdo musel to semeno na to přispůsobit, ale dejme tomu že náhoda tomu chtěla. Ovšem po miliónech let opakovaných procesů, plod spadne, pták ho sežere, semeno natráví to vyroste někde jinde ve strom, to už není náhoda ani náhodou, to je úspěšný přírodní proces.

185027

01.03.2009 22:25

Prý je zamilovanost choroba

RE: článek znám

Antiseptik 69.?.?.?

Podívejte se na to takhle. Bavíme se na internetu, takže ti co ani nevědí že internet je, nejsou v této diskusi a nemohu k nim promlouvat. Média moc nemají pokud je nikdo nebude číst. Moc medií je dána za prvé z hora (majiteli) a za druhé z dola (čtenáři).

Já osobně jsem tušil že 911 je nějaká habaďůra už když jsem se na to díval "live" v práci, internet jsem na to ani nepotřeboval. Stačilo mi si představit sílu US air defense včetně Noradu a o proti tomu stojících pár arabů s nožíky na kartón. Přidejte se k tomu okamžitý report jak se našel na ulici pas co vybad z letadla a kdo tohuhle může věřit.

Boj proti mediím je z naší posice zbytečný a marný. Bojovat se musí spíš tak aby i ti co nevidí viděli. Až se neprodá ani jeden výtisk novin, jejich moc bude ta tam, což už pomalu je, mnoho velkejch tiskovejch magnátů má finanční problémy už teď. Proto říkám že jejich moci se netřeba bát, jako ji hlavně nezachraňovat koupí magazínu abych viděl co tam kecaj. Jim je to jedno proč to kupujete, jim jde o prachy, proto ty palcový titulky a hon za senzacema. Já jim nevěřím a ještě méně věřím těm, co hlásaj jakou mají moc, oni mají spíš nemoc. Jakou moc má někdo kdo píše jen co se prodá a jen z čeho plyne zisk? Žádnou, je nemocnej. [smích]

185105

02.03.2009 16:44

Odvrácená tvář Měsíce

RE: Nevím jak to slušně nepsat

Antiseptik 69.?.?.?

A kdo by tenkrát sovětům něco věřil? Kdyby to i věděli že to byl podvod, vyvolali by jenom větší rozbroje ve světě, byli by nařknuti ze lži skálopevně věřícími zastánci Ameriky, která tenkrát zastánce ještě hodně měla. Pro ně by bylo lepší takovou informaci vyždímat jinak, něco za něco. Podle mne byl let na měsíc tenkrát dost neproveditelný ale Amerika která se k němu tak upjala už za Kennedyho si prostě nemohla dovolit ho neuskutečnit, i kdyby jen jako velkou holywoodskou produkci. Kdyby byl uskutečnitelný tenkrát, tak bychom tam létali dneska na výlety, je to sakra už skoro půl století, za tu dobu se normálně stává z prvních pokusů zcela běžná věc.

185209

04.03.2009 01:38

Vychováváme generaci „slabých idiotů“ ?

RE: JIný pohled

Antiseptik 69.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]
Škoda že tě datle ve škole taky nenaučili psát. Nebo datluješ na klávesnici na který ti některý písmenka nefungujou? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

185451

06.03.2009 14:14

Otázka lidských práv a svobod

Článek je hodně k zamyšlení.

Antiseptik 69.?.?.?

Je velice zajímavé jak nerovnoměrně jsou práva rozdělena. My jako prostý lid máme sice nějaká práva, ale jenom pokud je stát zákonem nezmění, rozuměj nezruší. Takže je máme pouze z benevolence státu. Stát, v rámci boje proti terorismu může komukoliv jakákoliv práva sebrat, i právo na holý život.
Co mě ale nejvíc vadí je systém tzv. právnické osoby, kdy korporace mají práva jako lidi a současně i výhody, které lidi ale nemají.

185815

06.03.2009 14:56

Vychováváme generaci „slabých idiotů“ ?

RE: JIný pohled

Antiseptik 69.?.?.?

Bingo. A na kontrolování těch "nevzdělaných hovad" uplatňují ta "vzdělaná inetligentní hovada", která jsou těm elitám mnohem víc poplatný. Bez nich by to už vůbec nešlo, zatímco bez těch nevzdělaných ano.

185821

06.03.2009 18:58

Otázka lidských práv a svobod

RE: Souhlas? Těžko.

Antiseptik 69.?.?.?

Tak jsem buď chodil do jiný školy, nebo jsem nějakej divnej. Neboť já Panu Lhotákovi rozumím a nemám problém s jeho textem. Je tu rozsáhlá debata jinde, o školství, kde trochu se podstata jaksi vypařila, což je že škola vás nic jiného nenaučí než se učit. To pak musíte dělat celej život, který je vlastně ta pravá škola. Ale musí se do ní chodit a pak se může číst i text složitější než holé věty. [smích] Někdy s Vámi Strigo souhlasím ale tentokrát ani trochu ne.

185843

06.03.2009 19:34

Čočka a makaróny by mohly ohrozit bezpečnost Izraele

RE: Musí na tom Izrael být hodně špatně, když se bojí i čočky!

Antiseptik 69.?.?.?

>Pane BOŽE, chraň nás a celý svět před nimi!! Ty je vidíš
>a slyšíš, jak se na Tebe odvolávají, jak to co činí prý
>činí Tvým jménem! Zaraš jim to! Nejsou hodni Tvé přízně!

Bohužel ten "bůh" jehož jménem tak činí jim to těžko zarazí, on je k tomu přece vede.

185845

07.03.2009 02:05

Otázka lidských práv a svobod

RE: Pani

Antiseptik 69.?.?.?

Svět funguje? Opravdu? No to je mi novina. To říkejte palestýncům který už šedesát let kdosi mydlí po tom co jim ukradl zemi a mezinárodní právo je kde? Aha tam, proto si taky můžou to vytřít tím papírem z rezolucema UN jako že Izrael ty ty ty. Svět funguje. Bezva běžte to vysvětlit srbům po humanitárním bombardování. Ano není všechno v pořádku, to říkejte zlákanejm děvčatům co upadli do prostituce v cizí zemi, ty budou rádi poslouchat jak se o ně právnická společnost hezky stará. Funguje, žije dál. Jasně, jenom si za posledních pár měsíců američtí občani zasekli sekeru třicet tisíc za hlavu a to zrovna vypadá že práce nebude. V Detroitu lze dnes koupit dům za 7,500 dolarů, lacinější než auto od krachujících firem na který se majitelé těch domů co ztratili 90 procent ceny složili aby firmám snad na chvilku pomohli. Jak dlouho počítáte že bude svět takhle fungovat, problémy se neřešej, dluhy se přefinancovávají, na spravedlnost, nebo dokonce pouhou decentnost v jednání se z odpuštěním sere, velký hlavy investorů se ukazují jako sprostý podvodníci, policajti nechytaj zloděje ale tisknou parkovací pokuty, je to míň práce a jsou v tom prachy... Jak to odhadujete že to ještě bude fungovat dlouho? Rok? Dva? Pokud si připadáte že sedíte z anarchisty u dvacátého piva, Vaše věc a Vaše dvacátý pivo, já měl jenom jedno. Myslíte že je mněnění světa lehká práce? Že jenom kecáme? Nejvíc práce je přesvědčit lidi jako Vy, že svět nefunguje a že se něco změnit bude muset, pak už to půjde samo.

185874

09.03.2009 06:30

Sbohem, banky

Jo máte oba pravdu, jak autor tak editor.

Antiseptik 69.?.?.?

Jde o to, že oproti strkání vládních peněz do kolabujících bank a podniků by skutečně bylo lepší dát ty prachy lidem, aby je utratili. Pan Stwora má pravdu s neposíláním bankéřů do lesa, komunismus nekomunismus, ještě by ten les třeba prodali. Faktem zůstátá, že víra v lepší zítřky a s tím spojená jistota že je dobré něco koupit, se nedá vrátit strkáním peněz do oběhu horem. Leda dolem, bezcené jen tak natištěné peníze jsou lehčí vzduchu a stoupají. Chtělo by to prachy podložený zlatem, ty by měli naopak padad dolů vlastní vahou. Je to v řiti přátelé a cesta z toho asi bezbolestně nevede. Dělám si sice srandu ale je to šibeniční humor, sám pracuju jen 3 dny v týdnu a kdo ví kterým směrem se to bude dál vyvíjet.

186040

14.03.2009 03:25

Odhalené podvody: Matematika

RE: 1+1=2 nemusi vzdy platit

Antiseptik 69.?.?.?

Napsáno jako matematická rovnice ano, jedna a jedna jsou dvě. Dokonce i jeden a jeden budou taky vždy dvě. Ovšem život není matematika v životě se klidně stane, že jedna a jeden se klidně rovnají třem, čtyřem nebo klidně i pěti nebo šesti, podle toho jak často vypínají večer elektřinu. Měli jsme dva mývaly na půdě a teď jich je tam pět. Nic s tím nenadělám a tužkou na papíru mi to nevychází.

186540

14.03.2009 15:03

Dvojí bluf Bernarda Madoffa

RE: Dodatek

Antiseptik 69.?.?.?

>Autor článku přesto zapomněl ještě na jednu maličkost...
>Nejenom že dostanou zpátky co do fondu vložili, ale těch
>zainvestovaných 50 miliard ještě musí někde být... I kdyby
>jen na 50% cenách, je to stále sakra balík [smích]

Zde se pletete, asi nechápete přesně princip pyramid scheme. Těch padesát miliard nikde zainvestované nebyly, ty byly použity na placení zisků existujícím investorům, takže nikde už nejsou. Samo že taky na placení Bernieho a jeho kumpánů.

Vzhledem k tomu, že Amerika trpí za vytvoření příliš mnoho virtuálních peněz, tak Bernie vlastně podporuje Americkou ekonomii, neb je nechává zase zmizet. Fed natiskne peníze, nebo je jen virtuálně vytvoří, bohatší je nainvestují přes Madoffa a ten je zase vypaří. Vše je pak zase jak to bylo dřív. Jen trochu smradu zbyde. [smích]

186553

14.03.2009 15:09

Hon

RE: Trocha souvislostí

Antiseptik 69.?.?.?

Těma komunistickejma stranama co měli na programu likvidaci režimů myslíte asi ty rudý brigády v Itálii a Nemecku. Ty co se západníma agentama nejen hemžili ale byli i jimi vytvořeny pro diskreditaci komunistickejch stran. Ne neobhajuju bolševika, ale vina není pouze na jedné straně. Bolševickou paranoiu úspěšně vytvářeli zcela záměrně někde jinde.

186554

14.03.2009 15:15

Vědecky do záhuby

RE: Zase nic

Antiseptik 69.?.?.?

Hledáte řešení problémů v humoristickejch článkách, které Vás mají vést k zamyšlení nikoliv nabídnout cestu ven, ta je na Vás. Ale jak je vidět tak zase nic.

186556

14.03.2009 19:02

Vědecky do záhuby

RE: Zase nic

Antiseptik 69.?.?.?

Holt sou lidi různí. Počítám že se najdou i tací co zase hledají humor v návodu na použití nové televize. I když tam, pokud je z číny by se ten humor dokonce vyskytovat i mohl. [vyplazený jazyk]

186571

Důvodem může být klidně pouze fakt že Amerika potřebuje válku do které jsou zatažené i jine země Nato, aby se finančně zahojila. Podle vzoru: My vám budeme hlídat demokracii a svobodu a vy to budete platit, z cenama přiměřenýma praktikám Pentagonu (kladivo za 700 dolarů). Zatím to tak ještě není, ale ještě nejsme u konce. Stačí si vzpomenout na první golfskou válku a balíky peněz, co si Amerika nechala zaplatit od Japonců a Evropy. Zoufalá situace si žádá zoufalou akci. A že je Amerika v zoufalé finanční situaci, o tom snad už nikdo nepochybuje. O Afganistán vůbec nejde, má jenom smůlu že byl vybrán jako vhodný cíl.

187137

24.03.2009 11:02

Austrálie se zbláznila

RE: Možná také naopak

Antiseptik 69.?.?.?

už je nebaví se koukat jak se o nich bavíme a bojí se.

187138

25.03.2009 11:03

Skutečný zločin konspirace AIG

Problém je hlubší než hamižnost bank

Antiseptik 69.?.?.?

Problém je přímo v principu a dojít k němu muselo, pouze šlo o to kdy. Systém založený na nekonečném růstu v konečném světě do tohoto bosu prostě dojít zákonitě musel. Hypotéky jsou dobrý příklad. Majitel domu si bere hypotéku aby si mohl pořídit dům a jeho zájem je jí zaplatit co nejdříve. Půjčující má ovšem zcela opačný zájem, chce aby hypotéku vlastně zplácel do nekonečna. Čím zodpovědnější věřitel, tím menší zisk pro banku. Musí nastat doba (a taky nastala) kdy prostě zodpovědní věřitelé, jejichž úmyslem není živit investory ale koupit si dům, prostě dojdou, všichni takoví už dům mají. Ovšem investoři mající mnohem víc peněz na kterých chtějí vydělat ještě víc, jsou v rámci nekonečného růstu dohnáni k přivírání očí při zvažování rizika. Nebýt frakcionálního bankovnictví, nic moc víc než ztráta peněz těch co je mají by se nestalo. V tomto systému iluzivních peněz došlo však k tomu, že ztráty převyšují investované peníze. Ztratili se i prachy co nikdy ještě neexistovali a už ani existovat nemohou, neboť se změnila celková hodnota záruk rapidně směrem dolů, znehodnodující i skutečné hodnoty. Nejde jen o lidi jako Madoff, ale celý princip bankovnictví a investování který není nic než Ponzi lumpárna schválená zákonem. Jiná cesta ven než kolaps z toho není.

187241

Je celkem přirozený, že v systému založeném na soukromém podnikání do takové míry, kdy i armáda je zásobovaná soukromníky, není účelem celé akce to co vláda tvrdí (svoboda a demokracie), ale soukromý zisk. Čemu se na tom můžeme vlastně divit? Americká vláda funguje vlastně jenom jako PR agentůra pro obrovské firmy, i když poslední dobou dost špatně. [chechtot]

187242

31.03.2009 12:12

Ano, můžeme!

RE: Realita

Antiseptik 69.?.?.?

Jde o úhel pohledu. Buď si můžeme zoufat podle návodu článku, a nebo je můžeme ignorovat, zbytečně je neprovokovat ale nebrat je vážně. Pomáhat si navzájem k životu. Mají jenom takovou moc jakou jim za jejich peníze prodáme. Můžou se těma bezcenejma dolarama zahltit. Když vím že mi někdo kecá, nebudu ho přece brát vážně a řídit se jeho radama.

187581

10.04.2009 16:05

Finanční krize, nikoliv ozbrojení teroristé, ohrožuje USA

RE: jak z toho ven?- puvodne jsem to chtel prejit, ale neda mi to ..

Antiseptik 69.?.?.?

Vzhledem k demografii, kdy nejmíň 85ti procentům to vlastně doposud ani nevadí, neb o tom neví, jakákoliv akce by byla sebevraždou. Cesta ven je trnitá a dlouhá, situace se musí natolik zhoršit, že jim to konečně dojde a přidají se. Doposud stále doufají, že je stát zachrání půjčováním na jejich triko, což je samozřejmě totální nesmysl, ale většině to uniká. Snad si doposud myslí, že to s nima stát myslí dobře. Krávy ve frontě před jatkama si taky můžou myslet, kdoví-co pěknýho tam na ně nečeká. Zeptat se těch co už tam byli nemůžou (což by je mělo varovat) ale: "dyk přeci není možný abysme všichni takhle dobrovolně šli na popravu." Hlavně se nenechat zblbnout do světového konfliktu, když se už začne střílet, přestane se přemýšlet.

188158

10.04.2009 16:21

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...

Antiseptik 69.?.?.?

>Nemám čas ani sílu číst celý ten test a ani to není
>podstatné, mohl by to být text o americké politice, o politice
>Ghanské nebo o politice nějakého kamčatského gubernátora,
>není to podstatné. Smyslem toho textu je zcela zjevně
>pochopení toho, co znamenají věty v něm uvedené, řečené
>jinými slovy. Jde o analýzu věcné stránky textu, nikoli o
>polemiku, souhlas nebo nesouhlas s jeho obsahem. Klidně tam
>mohli dát pohádku o pejskovi a kočičce [smích].

Mohlo, ale není a to samo ukazuje že to není normální. Nepodstrkujte nám domění, že je to náhodně vybrané téma. Tohle je už globální problém, stačí si zde pustit CBC rádio a divit se jak pozvaní hosté jsou z 75 procent z jedné nábožensko-etnické skupiny, která je zastoupena v populaci o mnoho méně. Náhoda? Ani náhodou.

188161

10.04.2009 17:23

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: testy SCIO

Antiseptik 69.?.?.?

Co je úsměvné je odvádění pozornosti od problému. Jediné co je asi pravda, je fakt že pokládání otázek týkajících se židovské politiky skutečně odhadnou jak se bude daný student chovat v židovsko akademickém prostředí. Kdo o tom nic neví a nemá o to zájem, ten se nemusí namáhat aplikovat. Samé náhody, náhodama se to v našem světě jenom hemží.

188170

10.04.2009 18:20

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: testy SCIO

Antiseptik 69.?.?.?

Až na to že kladením otázek se specifickou tématikou je celý test předem nastavený. Jistě že to jedno tomu, kdo ten test vyhodnocuje, ale není to jedno těm kdo test sestavili. Bože jak snadné, dozvíme se co chceme ale nikdo nás z toho nemůže nařknout.

188178

17.04.2009 00:58

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

Antiseptik 69.?.?.?

mě se moc líbí jak "debunkers" zásadně připraví alternativní řešení k problému, a to jako stačí jako důkaz že to tak nebylo. Ovšem vysvětlit jak se ty budovy zřítily všechny do půdorysu po nárazu z jedné jediné strany (WTC7 i bez nárazu, jaksi asi ze soucitu), to jim nejde. Kospirativní teorie je o tom, že to bylo jinak než nám trvdí oficiení zdroje, z jednoduchího důvodu že oficielní vysvětlení je fysikálně nemožné. Takže to muselo být jinak. Odradit teoristy lze jenom vysvětlením jak to vlastně bylo, jistě se jejivch teorie mohou mýlit v detailech, v principu se ale nemýlí, nic nespadne samo od sebe tak, jak spadly tyto věže.

188546

17.04.2009 02:08

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Pořád jsem neslyšel od žádného pravověrného zastánce útoku na WTC, jak

Antiseptik 69.?.?.?

Holt Amerika, zem kde je možný úplně všechno, i se dostat z dluhů novejma a většíma dluhama. [chechtot]

188551

19.04.2009 20:33

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Zaráží mě obrovské množství toho, co našli

Antiseptik 69.?.?.?

Nejen perspektivu minul, asi byl nemocnej když se probírala, ale paměť a logiku taky postrádá. V momentě kdy byla věž už skoro dole, byly celý bloky okolo zahalený v prachu a anténa by nebyla vůbed vidět, záběry jsou těsně po sobě.

188830

21.04.2009 02:51

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

Antiseptik 69.?.?.?

zajimavy je, jak oponenti teorie o konspiraci se nikdy nezabyvaji problemem zasadnim, jako je nemoznost spadnuti takovych budov pouze po narazu letadel. misto toho se zabyvaji vecma jako nemoznost dopravit vybusniny nepozorovane do budovy. Me se zda pravdepodobnejsi vloudit serii nakladaku do podzemni garaze a prestehovat palety do pater, nez ze nejaky skoro piloti amateri oblafli celej norad a skosili dva mrakodrapy proti fysickym zakonum. Ze by Alah mel takovou moc? Proti tomu je priprava demolice odbornikama s krytim z nejvisich mist hracka pro deti. [chechtot]

188952

01.05.2009 22:15

Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze

RE: Hrozné žvásty

Antiseptik 69.?.?.?

Všudybyle, všude si asi nebyl. Kazetová bomba není žádnej zázrak k zabíjení, jenom bezohledná potvora, co zabije cokoliv a kohokoliv kdo se zrovna kolem nachomejtne. Ovšem máš poněkud zkreslené představy o tom jak je efektivní. Mnoho bombiček může taky vybouchnout a nikoho nezabít protože spadly nevhodně. Vzpomeň na bombardování Iráku a Afganistánu, střílení US troops v boji. N jednu mrtvolu připadne tucty ne-li stovky nábojů, bomby taky bořej klidně už zbořenej dům, je jim to jedno. Toť moderní válka, neboť jde hlavně o prodej munice a ne o nic jinýho.

190098

03.06.2009 20:07

Zahnal Bibi Obamu do kouta?

RE: Veci je dobre sledovat i v celkovych souvislostech.

Antiseptik 69.?.?.?

Čína má jistě mnoho možností jak naznačovat co si přeje Americe. Třeba poslat zástupce do Ameriky se všema úpisama a US dolarama a chtít za ně něco jiného, cokoliv jiného ale fysicky hmotného. [smích]

192586

03.06.2009 20:08

Zahnal Bibi Obamu do kouta?

RE: Veci je dobre sledovat i v celkovych souvislostech.

Antiseptik 69.?.?.?

PS - již si z toho dělám spíše randu a čekám.
Já taky. [velký smích]

192587

03.06.2009 20:56

Zahnal Bibi Obamu do kouta?

RE: TEORIE ANTIHRDINY

Antiseptik 69.?.?.?

Jo vyvolávat nenávist jim jde, problém mají ale jinde. Málokdo jim už něco věří, ekonomie v čudu, jen ty dvě dosud neskončený konflikty stály kolem 6ti triliónů, což je bratru jeden tisíc na každýho obyvatele planety včetně posledního afgánskýho sirotka. Platit to bude ale jenom Amerika a to je 23,076 dolarů na osobu, včetně děcek a bezdomovců. Ani rusům ani číňanům to nejde pod nos, jsou už tak dost ohrožený finančně celou aférou a úpadkem přicházejícím z Ameriky, a oba obři mají i mimo vojenskou sílu jiné možnosti jak jim vysvětlit že to není v jejich zájmu. Jistě že se budou tvářit jakoby nic aby nestratili víc než je nutný, ale pokud jim půjde o obrovský ztráty, kterýma se bude Amerika snažit zahojit, mohou jí naopak potopit a to rychle. Takže Amerika, stojící na tenkým ledu na jaře kdy ještě taje a tát dlouho bude, obtěžkaná problémama asi nebude moc zběsile dupat, křičet ano ale dupat už ne, natož si nějak vyskakovat. Pokud ano, tak má méně rozumu než bych si myslel a půjde rychle ke dnu.
Válka že by z toho byla si už moc nemyslím. Bez domácího průmyslu to totiž nějak nejde. Válka není jemom munice a rakety ale taky ošacení, palivo, jídlo a pod.

192588

11.06.2009 16:40

Americký zájem o oblasti kolem Kaspického jezera bude pro Rusko problém

RE: Kde je Osama Bin Laden?

Antiseptik 69.?.?.?

Vyrobit videa a zvukové záznamy s údajným Osamou moc úsilí a námahy nevyžaduje. Dokonce soudě podle kvality, bych řekl že na to dává CIA dost málo peněz. Nebo to dělají schválně, myslevši si, že někde v jeskyni se nic lepšího udělat nedá.

193093

Pokud uvažuju hlavou tak docházím k zcela jiným závěrům.
1. Srovnávat přírodní a náhodné genetické mutace, ke kterým může omezeně dojít s úmyslným genetickým křížením firmama, co mají pak ns tento nový plod patent a hodlají ho rozšířit všude, ne jenom tam kde to samovolně geneticky vzniklo, je jako srovnávat přirozenou radiaci ze země s atomovou pumou.
2. Právě zkušenosti z kouřením by nám měli ukázat jak nemožný je něco rušit když se to rozšíří a stojí za tím konceny co na tom bohatnou. Vždy je snažší něco rovnou nevymyslet, než to potom se snažit pokytat zpět do krabice, když už je to rozlezlý venku.
3. Pokud se nechcete dožít situace kdy vám náhodně vítr zavane na zahradu semeno, ono vyroste a pak Vám příjde účet za nelegální pěstování GMO semen od Monsanta, zamyslete se ještě jednou.
4. Mimochodem věda míchá genetiku nejen rostlin ale i rostlin ze živočichama, jako rajčata s myšima, to příroda nedělá.

193304

15.06.2009 02:35

Také Tony Blair věřil, že Bůh ho žádá, aby šel bojovat se zlem

RE: Hajzlík, je to.

Antiseptik 69.?.?.?

Blair je prodejnej grázl a vždy jím byl.

193305

15.06.2009 02:56

Rasisté za demokracii

RE: Podle Bible je to přece správně!

Antiseptik 69.?.?.?

Hlavně se nesmíme nechat vyprovokovat k roztržkám mezi námi. Proti peklu se musíme spojit všichni a ignorovat čertovy snahy nás rozdělit. Čert nás straší muslimama že nás chtějí zotročit, a zatím nás otročí sám.

193306

17.06.2009 19:17

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Antiseptik 69.?.?.?

Můžu se pod to taky podepsat? Perfektní, i když asi zbytečný, kdo nechce vidět nevidí ani náklaďák na něho se řítící.[smích]

193523

22.06.2009 22:46

Osmnáct kritických postřehů z USA

RE: postreh cislo 19 .... kradou jako nikdy predtim ...

Antiseptik 69.?.?.?

Dobře jste to shrnul Steve, ať si říká kdo chce co chce. Naše jediná naděje, a to myslím celosvětově, že jim to dojde a něco s tím udělají. Svět je napadnout nemůže, nejen že to je daleko, ale hlavně že prostí američané nejsou našimi nepřáteli, kdyby jsme je napadli, tak se semknou okolo těch to za vše můžou a to by byla volovina. Je to na nich, Ameriku z bláta může tahat jenom Amerika. Ovšem mám strach že historicky na to ani nemaj, dají se opít rohlíkem, ani nemusí bejt křupavej.

193830

24.06.2009 13:12

Osmnáct kritických postřehů z USA

RE: Anonym

Antiseptik 69.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

193927

26.06.2009 00:49

Pohled našeho vraha je dobrý (Úvaha přinášejí duševní klid)

RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.

Antiseptik 69.?.?.?

Jo s tím souhlas. Ona ta elita jaksi ztrácí na důležitosti v kolapsující společnosti, kde si nic za prachy nekoupíš a nový věci neobjednáš. Najednou chlápek co umí něco spravit je důležitější než celá slavná elita. Znalost teorie a praktické zkušenosti budou k nezaplacení. Vlastně platit nebude čím, pouze místem v komunitě.

194021

29.06.2009 14:48

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

Znak doby

Antiseptik 69.?.?.?

Potlačování svobodných myšlenek, buzerace lidí co nežerou mediální propagandu beze zbytku. Ovšem oproti buzerování údajného podporovatele terorismu odebráním práv vstoupit do letadla, případ se Zvědavcem sebou nese pro buzerující dost velké risiko. Přívádí pozornost na Zvědavce a nakonec každá reklama je dobrá. Osobně se divím že jim to za to risiko stojí, neb to není tak lehce vyhratelný. Vladimíre máte mojí podporu.

194290

30.06.2009 13:43

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: Trestní stíhání bude odloženo, nebo jej zastaví soud...

Antiseptik 69.?.?.?

Tohle je ale naprosto výstižný, doslova kámen úrazu. Pokud se myšlení povolí, není možný aby nějaká zrůdná myšlenka ovládla svět. Pouze když se myšlení kontroluje a zakazuje, je toto možné. Ergo o co jim vlastně potom jde? [smích]

194498

01.07.2009 13:52

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Antiseptik 69.?.?.?

asi slepejch. [velký smích]

194631

01.07.2009 22:02

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Antiseptik 69.?.?.?

FED je soukromá organizace, ověřte si to sám jako každej jinej. Mě by ale zajímalo když neříkáte že je státní a nemyslíte že je soukromá, tak co si sakra myslíte že FED je? Ani státní ani soukromá, tak je teda podle Vás asi co?

194686

07.07.2009 02:05

Obama přišel nasadit Rusku smyčku

RE: Rus

Antiseptik 69.?.?.?

Naprostý souhlas. Poznámka editora byla podle mne dost mimo. Proboha když to vše víme o Americe my, tak to přeci ví ruská vláda taky a mnohem podrobněji. Blbci to nejsou a nikdo je, na rozdíl od Obamy, na vařený nudli netahá.

195020

07.07.2009 16:55

Obama přišel nasadit Rusku smyčku

RE: Vy, kteří si myslíte, že jsem to s tou holubičí povahou přehnal...

Antiseptik 69.?.?.?

Bolševická okupace má oproti americké velkou výhodu, skončila. To se o americké říci nedá, v Německu a Japonsku ještě jsou, Panamskej průplav taky nakonec nevrátili po vypršení smlouvy, raději Panamu napadli, takže se to nedá srovnat. Rusové jako takový, bez bolševismu, nám nikdy nic neudělali.

195073

07.07.2009 16:59

Obama přišel nasadit Rusku smyčku

RE: no

Antiseptik 69.?.?.?

No ale tak se to dělá. Kdykoliv se něco z vojenskýho vybavení musí vyhodit pro zastaralost nebo neschopnost použití, udělá se z toho politickej fígl, odzbrojujeme, vyhazujem tisíce starejch nejezdících tanků a jenom se pořídíme pár stovek novejch, za prachy co dostaneme za zběr železa. Odzbrojume, skrapujeme tisíc atomovejch bomb (co už by stejně nevybuchly)[chechtot] [chechtot]

195074

07.07.2009 18:50

Kalifornská prázdná pokladna by mohla být příležitostí

RE: závazek

Antiseptik 69.?.?.?

Rozvíjíte báchorky člověče, nejde o vyjímečnost jedněch či zbytečnost druhých. Prozaicky jde o to kteří mají přístup k lidem co rozhodují o tom kdo kolik dostane. Není nic jednodušího pro managery než udržovat vedení podniku v přesvědčení o vlastní důležitosti a shodit veškeré problémy na personál pod nimi. Ti pod nimi ovšem mají prd a ne přístup k vedení. Cokoliv šikovného provedou a ušetří podniku peníze nakonec si jejich manažer přišije na triko a je poplácá po zádech. Been there done that, on botrh sides.
Vedení podniku sice není blbý, ale je neinformovaný, jejich informace přicházejí vždy z té samé ruky a to by musel bejt blbec aby se sám shazoval a někoho jinýho chválil.

195081

09.07.2009 05:17

Kalifornská prázdná pokladna by mohla být příležitostí

RE: tolik prace nam to dalo ..

Antiseptik 69.?.?.?

Trochu potíž ve srovnání. Peníze moc komodita nejsou, neb se vytvářejí ze vzduchu. Něco jinýho je když Vám půjčím auto a vy mi ho ojedete a ke všemu poškodíte, a když bych jako bankéř Vám připsal na konto pár tisíc který ani nemám a chtěl za to úrok. To bych si ještě, aby to bylo dotažený do absurdna, mohl stěžovat že ty stovky co jste vrátil nejsou ty stejný stovky co jsem Vám půjčil. Nějak se mi to nezdá, stejně jako s tou Kalifornií, takovej DHP, takový platy a peníze nejsou. Asi proto že peníze nevznikají z práce, žádná banka Vám nepřipíše na konto víc protože jste něco vyrobil, jenom když si půjčíte. Hezky se to čte, skoro jako by to dávalo smysl, ale je to prd platný, systém je v nepořádku, úrok není ten největší problém, to je jenom "insult to injury", problém je jak a proč peníze vznikaj. V momentě kdy je moc dluhů, není dostatek důvodů peníze vytvářet, z části proto že buď si půjčit nechcete, máte dluhů dost a dost rozumu a nebo si půjčit chcete maje dluhů sice dost ale rozumu málo, a to vám zase nikdo nepučí. Prašť jako uhoď, víc peněz už nebude dokavaď se buď dluhy nesplatí (což bez vzniku nových peněz jaksi nejde) a nebo se změní celá hra.
Monopoly se nedají hrát do nekonečna, přijde čas to všechno stornovat a uklidit do krabice a najednou je jedno kdo vyhrál a kdo prohrál, oba jsou jen lidi.

195213

09.07.2009 05:25

Kalifornská prázdná pokladna by mohla být příležitostí

RE: vzdyt to taky byl a je..

Antiseptik 69.?.?.?

Podvod je systém. Na budoucí práci Vám nikdo víc peněz nenatiskne, to není sakra žádná záruka. A systém sám ta pumpa je, díky fraktalnímu bankovnictví. Když, abych byl spravedlivej, mi bankéř půjčí dvacetkrát víc než má, tak bych mu měl dát úrok jenom z dvacetiny půjčených peněz ne? Ten zbytek je zlodějna, jak chcete brát zisk z peněz co jste nikdy neměl? A jak to mám platit když neexistujou, čím asi?

195214

09.07.2009 12:50

Kalifornská prázdná pokladna by mohla být příležitostí

RE: A bude hur...

Antiseptik 69.?.?.?

Ale vždyť to není tak složitý. Článek je o specifické zkušenosti lidí z penězma, ne lidí bez peněz. Mám-li nějaký slušný peníze, země která se zaprvé nestará o to kde jsem je vzal, nechce po mě daně a je tam lacino, protože místní vydělávají málo je výhodnější. Nemám-li nic není mi to k ničemu a musím do země kde se dá vydělat, tam ovšem nutně život stojí hodně a tak z toho nic nemám ani doma ani venku. Bez peněz do hospody nelez. [chechtot]

195240

10.07.2009 13:07

Připravuje Gruzie a Západ nový konflikt v kaspické oblasti?

RE: Tam ,kde je olej, tak ,tam nebude klid do doby , kdy hlavní elita to nedostane

Antiseptik 69.?.?.?

trefné. Taky se dá použít chodit okolo horké kaše. Nejspíš ta pravda bude ve středu té spirály, kroužením okolo se jenom udržujeme ve stejné vzdálenosti od ní. No a to stoupání, to je jenom grafické vyjádření uplynulého času. Lezeme od nikud nikam. [chechtot] [chechtot]

195354

10.07.2009 18:23

Kdo by rád viděl kacíře Stworu na hořící hranici?

RE: Je vůbec možno zpochybnit holokaust ve smyslu zákona a logiky ?

Antiseptik 69.?.?.?

Jednoduchá subroutine.
if x < 6,000,000 then x = x+6,000,000-x
if x > 6,000,000 then return
if x = 6,000,000 then return

195382

14.07.2009 00:53

Kalifornská prázdná pokladna by mohla být příležitostí

RE: tolik prace nam to dalo ..

Antiseptik 69.?.?.?

Podívejte se, píšete sice hezky a dlouze, komplikovaně ale smysl to dává jen zdánlivě. Náš nynější problém vznikl z jednoduchého důvodu. Podle toho co píšete se zdá že si představujete dluh jako nekonečný proces. Ovšem dlužník nemá v ůmyslu dluh platit do nekonečna, naopak se ho co nejrychleji zbavit. Problém vznikl že k nabytí nových dluhů nezbyli vhodní zákazníci. Ti co mají kredit ho nepotřebují neb svojí nemovitost už splatili a ti co by jí chtěli, a tudíž ti kterým se na ní půjčilo neměli záruku, ta nemovitost co ten kredit ručila se ukázala díky nedostatku jiných kupců nadhodnocená. To co popisujete i s tím bičem je teorie nekonečnýho zadlužování. Praxe je taková, že moje banky by mi strašně rády půjčili peníze, ale já je už nepotřebuju a tak nemohu sloužit. Bič, který by mne donutil si půjčit peníze které na nic nepotřebuju, ještě nikdo neupletl.
Systém se tedy zákonitě hroutí, ti co mohou a vědí že se hroutí to ještě zhoršují rozkrádáním toho co ještě zbylo. Lidé pod bičem sice makat mohou ale buď se bolestně poučí a příště se na to vykašlou aby něco na dluh kupovali a nebo kupujou do zdánlivého nekonečna, ovšem to jim kredit zase dojde když nemají na splátky, což při zuřivém konzumu je dost nutný.
Na papíře to asi vypadá že by to fungovat mohlo, ovšem praxe ukazuje že jen relativně dost krátce.
No chtěl jsem ekonomiku podpořit a zakoupil jsem si HDTV od Westinghouse. Hrála celkem asi pět minut a pak se ozval křup, vyšlehlo z ní světlo a bylo po ní. Teď budu podporovat ekonomiku snahou se jí zbavit, telefoní společnost se už těší, Westinghouse Corporate nemá toll free number a nechávaj mě sedět při čínský musice, slibujou že zavolaj a nevolaj. Čert aby je vzal. Koukám dál na Mitsubiši rok výroby 1982. To jen tak k pobavení, už ekonomiku podporovat nebudu. [smích]

195637

16.07.2009 15:03

Úvahy o konsensuálním společenském řádu

RE: Poslední odstavce

Antiseptik 69.?.?.?

Mám mnohem větší důvěru v to, že lidé se společnou historií a podobnou kultůrou jsou schopni vytvořit mezi sebou něco lepšího pro všechny zůčastněné než v to, že nějací cizinci ať už přijdou nezváni z puškama nebo z šekovejma knížkama to s námi vlastně myslí dobře. Lepší panslavistické bludy, než dnešní globálně ekonomické bludy.

195843

17.07.2009 14:51

Úvahy o konsensuálním společenském řádu

RE: Brilantní analýza ... a co dál?

Antiseptik 69.?.?.?

Revoluční potenciál nejnižších stavů je vždy závislý na tom, do jaké míry je ti úspěšní ignorují a zneužívají. Pokud ti úspěšní mají též mimo úspěchu i rozum, mohli by si to uvědomit a revoluci se úspěšně vyhnout. Ovšem to by jim muselo jít o víc než jenom o prachy. To, že nevidí že s každou korunou uzmutou nižším vrstvám, korunou která je vzhledem k množství korun už jimi držených zcela pro ně zbytečnou, zvyšují revoluční potenciál těch komu tu korunu sebrali (neb pro ně ta samá koruna měla mnohem větší cenu a důležitost) moc o jejich rozumu nemluví.

195927

Pane Bartošek, prosím neraďte jim ještě jak na to. Ať si na to přijdou sami. Totiž čím je obrana a šmírování dokonalejší, tím se v realitě zdá být ta bezpečnost menší. Ale jenom zdá, neb o bezpečnost očividně nešlo, to je jenom zástěrka pro lidi, jde o nebezbečnost, v tom jsou ty pravý prachy. Ať už jde o stát, nebo individua, co je peněz v security pro domy, auta, počítače, osoby. Jeden by se nedivil kdyby, jako si CIA vymýšlí a vydržuje alkajdu, si firmy prodávající bezbečnostní zařízení na domy a auta vydržovali zloděje. Už Chaplin jim dávno tuto myšlenku vnuknul s tím sklenářem co měl kluka co rozbíjel okna. [velký smích]

195939

21.07.2009 00:17

Dostal zaplaceno a nedodal

RE: Blábol

Antiseptik 69.?.?.?

Tyto fotografie dokazují taky že jsem na měsíci byl já, je na nich vidět velký prd, takže pokud to je nejlepší co můžete nabýdnout tak jste vedle. Ty fotky nedokazují zhola nic.

196074

28.07.2009 14:00

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: Přemnožené lidstvo 2.

Antiseptik 69.?.?.?

Jo shrnuto je to výborně. Vyplývá z toho, jakož i z ostatních příspěvků, že vlastně většina souhlasí se snížením populace. Tedy tentokrát souhlasí z elitou. Problém je jenom jeden, koho eliminovat, souseda, mne, někoho koho neznám? Každý by chtěl žít na planetě nepřelidněné, ale nikdo z ní nechce dobrovolně odejít.

Války jsou v podstatě dost mizerný eliminátor populace, velká devastace, více mrzáků než mrtvol a drahej špás hlavně dnes z vysokou technologií zabíjení. Hlad je taky dost nebezpečný způsob, jeden přežije o hladu příliš dlouho a schopen všeho. Očkování a jiné způsoby snižující populaci nenápadně, bez identifikovatelného důvodu a ke všemu udržují populaci v klidu se zdá ideální.

Možná že objevujeme důvod zániku civilizací? Populace, když přeroste limit do kterého tato civilizace funguje, ji sama zničí?

Uvidíme.

196504

28.07.2009 14:17

Byl jsem u výslechu

RE: Nedávná zkušenost s policií

Antiseptik 69.?.?.?

Policajti jsou na celém světě stejní. A není se čemu divit. Kdo se asi tak dá na policajta? Ani humanista ani inteligent. Zločiny o kterých se nepíše v denním tisku se neřeší, není třeba z toho průšvih nebude, o to nikdo nestojí. A ty o kterých se píše ty se zase řešit musí, i kdyby se chytil nevinný, to je jedno, hlavně že je to vyřešený. Zde mají dnes dokonce policajti kvóty na to kolik pokut za dopravní přestupky napíšou, ale ne na to kolik krádeží vyřeší. Peníze jsou holt peníze.[oči v sloup]

196508

28.07.2009 17:56

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: zapadá to do sebe až moc

Antiseptik 69.?.?.?

Zapadá to zapadá a teta Madla se zdá být andělem smrti. nemá děti ráda, ani půl miliónu iráckých mrtvých dětí pro ní nic neznamenalo. Bombardovat Srby co jí kdysi život zachránili jak by smet.

196531

02.08.2009 22:31

Samota moderní doby

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

Antiseptik 69.?.?.?

A jak samotní se mají dnes cítít lidé které ani štěnice a kamery nesledují? Podle mne není samota důsledkem štěnic a kamer ale odcizením lidí v důsledku honby za penězi. Ti co je mají, ti se za nimi honí a nemají na zbytečné kecy čas a ti co je nemají zas o ničem jiném nemluví než že nemají peníze a to se zase nedá poslouchat. Když peníze neměli skoro všichni bylo to mnohem lepší, nikdo o tom ani nemluvil neb to bylo normální. Možná že je to i jinak, možná že nemít peníze JE normální, jenom byla většina obyvatelstva poblouzněna reklamou a televizí ku přesvětčení že by je mít měli. [chechtot] [velký smích] [velký smích] [chechtot]

197068

02.08.2009 22:36

Máme se připravit na válku s Romy?

RE: Prostá otázka

Antiseptik 69.?.?.?

Pletete si asi trochu pojmy Pane Vojta49, Vy jste sice nepříjemný pravda, ale nepříjemnosti nezpůsobujete, na to nemáte. Proto se s Vámi normálně ani nebavím, tentokrát činím vyjímku. Vlastně hned dvě, poprvé a naposledy. [smích]

197069

02.08.2009 22:57

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: jo to sem cetl

Antiseptik 69.?.?.?

To jste mi moc ten proces, na který jsem se ptal nevysvětlil, nabídnu Vám tedy, jako neandrtálec s nedokončeným základním vzděláním, alternativní řešení. Stát by mohl oddělit něco z těch daní z cigaret, když už je tak hezky šikovně vybral, pro ty hladové, třeba 5 procent? Taky chápu že mi jako neandrtálci tykáte, což si jako neandrtálec samozřejmě nemohu dovolit.

197075

04.08.2009 13:24

Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

Pisatelova představa o dolaru

Antiseptik 69.?.?.?

je založená na tom, že si neumí představit svět bez něj. Vysvětluje jak se dolar vzpamatuje ač k tomu nebude mít důvod jen proto, že jich má sám asi plný štrozok. Zůstal mi rozum stát nad polemikou typu, dolar ztratil důvěru, Amerika ztratila důvěru, FED tiskne jako blázen ale lidi nakonec uvěří zase jen dolaru. Ekonomové spojte se konečně z bláznama a jděte na pivo a nechte toho.

197182

05.08.2009 12:21

Písně kosmické ve vesmíru

RE: s tím očkováním

Antiseptik 69.?.?.?

Mohli by v případě odmítnutí očkování dát ČR do tankové karantény a plošně a humanitně očkovat půl tunovýma injekcema z B52s. [velký smích]

197227

05.08.2009 12:38

Na obzoru nic, co by nahradilo americký dolar

RE: Pisatelova představa o dolaru

Antiseptik 69.?.?.?

Souhlas. Řídit se dá autobus, ale když se zadře motor protože byla firma moc lakomá aby měnila olej, je jedno kdo sedí za volantem, nikam se už nejede. Můžeme sice věřit autobusové společnosti že ano, "vše v naprostém pořádku pánové" a sedět dál v autobuse, ale jak dlouho nás to bude bavit koukat se z okna na furt stejnou trafiku u té samé zastávky?
Ekonomika je jak živel tak živitelka. Řídit se nedá, dá se leda jistou dobu manipulovat ku prospěchu manipulátorů. Přehazováním peněz z jedné hromady na druhou nijak neroste, tím se jenom matou stopy aby se ty prachy hned tak nenašly.

197230

05.08.2009 12:42

Samota moderní doby

RE: Confiteor ante finis

Antiseptik 69.?.?.?

Taková operace Vám dá zcela jinou perspektivu vidění života. Najednou to co bylo včera ještě strašně důležité už je vlastně prkotina.

197231

06.08.2009 15:07

Ministryně pro vnitřní bezpečnost: „Američané budou už navždy žít s teroristickou hrozbou“

RE: USA si svojí vraždící a mučící politikou teroristy sama

Antiseptik 69.?.?.?

Kdyby chtěla Amerika klid, vyšlo by rychle najevo že největším nepřítelem američanů je jejich vláda a mamutí podniky a banky. Stejně jako za neblahého socialismu, tak i v kapitalismu je potřeba třídní nepřítel na kterého se všechny nedostatky svedou. Terorismus se pěstuje zcela záměrně. Nikoliv z blbosti, blbost je se domnívat že jsou tak blbí jak vypadají. Bez hrozby terorismu by se mohli přezadlužení občané bouřit.

197335

07.08.2009 15:15

Byla španělská chřipka v roce 1918 způsobena očkováním?

RE: Spanelska chripaka

Antiseptik 69.?.?.?

Shodujeme se v bodě, že chřipka je nebezpečná pokud mutuje. Aby mutovala, potřebuje se virus setkat s jiným. Očkování dodává do těla virus který je pravděpodobně jiný než ten co Vás nakazí. Jinými slovy očkování znásobuje pravděpodobnost že virus mutovat bude. Experti co se starali o naše peníze nás připravili o úspory. Je vyloučené že experti starající se o naše zdraví nás o něj připravují? Kdybycho byli všichni zdraví, kde by byl pak jejich zisk? Důvěřovat ale prověřovat, jako za Stalina! Teď jsem náhodou přišel na další podivuhosdnost, vypustíte-li ze jména Stalin omylem l, co Vám vznikne?

197420

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 9

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
17,08 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,47 Kč
100 japonských jenů
20,96 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 158,18 Kč
1 unce stříbra
528,26 Kč
Bitcoin
412 730,77 Kč

Poslední aktualizace: 5.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 57 117 749