Všechny příspěvky podepsané IVAn
Nalezeno 264 příspěveků, 16 různých IP adres
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
06.04.2004 16:01
Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
IVAn 62.?.?.?
Také by se toto téma mohlo jmenovat Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných www-stránkách teror ( Vzácně stejní Peshmerga beys jsou i v diskusích iDNES, Novinky.cz, IVTT.NET (jako by to měli v pracovní náplni
01.09.2004 10:11
A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
A máme to tady znovu – šikovně formulovaná zpráva tlačí na OSN
IVAn 80.?.?.?
Tak to jsem si loni myslel, že je na řadě Sýrie. Vypadá to, že území Velkého Izraele v hranicích království Davidova bude "osvobozováno" v jiném pořadí.
14.10.2004 09:32
USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitismu
USA hodlá známkovat země podle úrovně antisemitism
IVAn 83.?.?.?
Navrhuji ovšem nahradit slovo "antisemitismus" výstižnějším "ANTISIONISMUS" - k tomu se hlásím také. Dovětek - antisionismus vypěstovaný životní zkušeností, nikoli vrozený.
04.11.2004 09:27
Amerika volila: ze dvou zel to horší
Amerika volila: ze dvou zel to horší
IVAn 83.?.?.?
Stať oo raketách netřeba překládat - zájemce najde na adrese http://www.mwm.cz/index1.php, článek Ropný úžeh.
P.s.: Je úžasné, kam až píše sionistický nacista Nillbert Nullingsworth, kterého i umírnění Židé odmítají.
09.11.2004 09:02
15 let od sametu – čas odhalit pravdu?
RE: 15 let od sametu – čas odhalit pravdu?
IVAn 83.?.?.?
>Teda já to nechápu, jak že jako mám otevřít oči? To mně má
>šokovat, že se ten Listopad jako měl dohodnout v Moskvě nebo
>co? Mám se začít cítit podvedená?
>Já za sebe jsem naprosto spokojená. Pokud si někdo chce
>pěstovat pocity ublížené podvedenosti, ať si to užije.
Tak vida, alespoň jeden nereptající Čech (Češka)
To já zase miluji konspirační teorie, tak se chytám takových blbostí, jako jsou personální souvislosti tehdejšího prognostického ústavu ČSAV (zřízeno ÚV KSČ) se současným politickým děním - Klaus, Zeman, Ježek, Dlouhý, Ransdorf, Dolejš ......... Zajisté náhodně vybraní exponenti. Taky si naprosto nesmyslně dávám do souvislostí analogické "revoluce" v dalších zemích - Jugoslávie (nevyšlo -> bombardování + nelegální svržení demokraticky zvoleného prezidenta), Gruzie (vyšlo -> bez bomb), Irák (nešlo implantovat -> pouze bomby), Bělorusko (?????)....
Oleje do ohně mých paranoidních konspiračních teorií přilévají podobná prohlášení, jaká po svém svržení vypustil Eduard Ševardnadze, totiž že celé to "sametové" divadlo platil maďarsko-židovský filantrop Sörös. A už vůbec nehovořím o tom, jak se na mé paranoie podepsala informace, že už rok 1968 byl za peníze bankovního domu Rotschield. A když potom díky internetu zjistím, že hlavní devastant kulturnosti českého národa prostřednictvím komerční TV NOVA Vladimír Železný, m.j. místopředseda Společnosti Franze Kafky, má jednoho z hlavních sponzorů tohoto spolku fond Ronalda Laudera (oba se židovskými předky), ........ no nic, jdu se léčit.
Pane Zelený,
po přečtení článku jsem si v první chvíli myslel, že jsem ho napsal sám. Tak to koresponduje s mým náhledem na děj Vámi popsaný. Díky, už jsem si myslel, že jsem paranoik.
Pod text, který jakýsi Zdenek nazval slátaninou, se dá víceméně bez výhrad podepsat. Obzvláště jedna věta mě zaujala, je výstižná, kdybych byl megaloman, napsal bych geniální:"Nač zavírat těch několik lidí, za to, že říkají pravdu, když mnohem účinnější je naučit ten zbytek, aby je přestalo vnímat." Lepší popis skutečnosti v dnešní společnosti neznám.
Jinak opět vzdávám hold bezejmennému carskému falsifikátoru Protokolů sionských mudrců - JE TO PŘESNĚ TAK!!!
Zajímavý článek. Autor zde předvádí deformovanou židovskou morálku v pravém světle - zjevně vůbec nechápe (což je vlastní právě židovské populaci), že mohou existovat i jiné priority než hromadění peněz
Úchvatná je zmínka o tom, že vlastně gojim si mohou za ožebračování sami, protože si své majetky nedokážou ohlídat. Připomnělo mi to vlastně totožná slova jistého cikánského předáka na předvolebním mítinku po roce 1989 v Ústí n.L., kde na otázku z davu, proč cikáni kradou lidem z kapes v tramvaji peněženky, prohlásil, že gadžové si za to mohou sami, protože si je dost nehlídají.
Jinak styl příspěvku mi připomněl jistého diskutanta ze stránek IVTT.NET a PROP.SK pro nickem Magnus maximus - také obdivoval židy coby nositele civilizace, také tvrdil, že on není židem,.........
Tedy další z židovských lidumilů - Rostislav Rod. Příznačné je, že (jak se v sobotním vydání Práva vyslovil) mu mají spoluprivatizátoři Mladé Fronty (Komárek & spol. - prý jich bylo na 60) za zlé, že vytroubil přibližnou cenu akcií, ke kterým v této souvislosti přišli v ranném věku polistopadové privatizace státního majetku doslova "za hubičku". Jestli dobře počítám: 60 x 8 mil. Kč je nějakých téměř půl miliardy, které pan Klaus na přímluvu osnovátora "plyšáku" pana Komárka sen. daroval svým věrným. A že jsou vesměs "vyvolení" - další paranoia.
Kdo je „agent“?
aneb Bakalář mimo mísu
Kdypak se objeví MM???
P.s.: Omlouvám se nezasvěceným, ale je to k tématu.
02.03.2005 11:36
Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
IVAn 83.?.?.?
Asi je to opravdu pěkné svinstvo, zpráva o Zündelově deportaci se na stránce Novinky.cz moc neohřála a do diskusního fóra nebyla vpuštěna (na rozdíl od těch "podstatných" témat jako protest celebrit proti využívání zvířat na kůži, zvrhlém vyšisovaném negříkovi M.J. atd.).
No, myslím, že občané České republiky (ne Česka, jak se nám snaží vsugerovat dnešní vládci pomocí promiskuitních médií) platí své odpustky holocaustu průběžně - prostřednictvím sanací bank (Komerční banka -> kapsa Alonova); zadávání lukrativních zakázek ze státních prostředků (D47 -> kapsa nejmenované izraelské firmy, ždímáním státního rozpočtu na základě podivných mezinárodních arbitráží (slavná TV NOVA -> kapsa Lauderova; DIAG Human -> kapsa Šťávova), přeléváním rozpočtů ministerstev prostřednictvím jakýchsi společných podniků (Ministerstvo kultury ČR -> kapsa FŽO) .......... a tak by se dalo dlouho pokračovat. Ale je fakt, že právě nenasytnost je hlavním rysem jisté cizorodé populace a to by mohlo být i katalyzátorem věcí příštích.
Hokejové finále jsem prožil v našem oblíbeném hokejovém klubu - zařízení, ve kterém se scházejí sváteční hokejisté a kde je v takovýchto chvílích plná místnost "trenérů", kteří nejlíp ví, jak se rozhodčí upískl, komu měl útočník nahrát, jak blbě vyjel brankář z brány, prostě atmosféra s domácím sledováním téhož pořadu nesrovnatelná. Přiznám se, že jsem při vstřelení každého našeho gólu křepčil jak divoch z rovníkové Afriky a plácal vítězně do rukou stejně "postižených" kamarádů kolem. Prostě sdílená radost je ne dvojnásobná, ale mnohonásobná. Až potud je to dle mého jedna rovina věci. Druhý den jsem (už za střízliva) sledoval moderované běsnění českých fanoušků v Praze, kam řádně znavení a zaslouženě sťastní hokejoví reprezentanti přijeli. Nějak mi to připomnělo (taktéž moderovanou) megašou v roce 1989 na Letné a stejný podvědomý mráz v zádech jsem při tom cítil. Že si mnou ruce obchodníčci, kterým se díky této sešlosti zvýšily zisky, je jistě příjemným doprovodným jevem, ale měl jsem pocit, že nejvíc si toto "nevinné vyřádění" pochvalují naši pseudopolitici, protože do tisku se pak nevejdou takové maličkosti, jako prodej Českého Telecomu hluboce pod cenou, a už vůbec ne otázky typu "proč Telecom prodávat, když jako jeden z mála vydělával do rozpočtu státu a navíc za jeho velké investiční úvěry ručí stát". Prostě, motto našeho hokejovéh vystoupení bych lehce upravil: KDO NESKÁČE PODLE NÁS, NENÍ ČECH (hop. hop. hop.) @
Přispěji troškou toho podlého, zfalšovaného panfletu, zvaného PSM:
"14. Ve státě, v němž je špatná organizace moci, zákony jsou neúčinné a kde jsou vládci, kteří ztratili svou osobnost uprostřed záplavy práv, vyplývajících z liberalismu, nacházím nové právo - zaútočit právem silnějšího a rozprášit všechny existující síly pořádku a regulace, rekonstruovat všechny instituce a stát se svrchovaným pánem těch, kteří nám dali právo k jejich ovládnutí tím, že se ve svém liberalismu vzdali vlastní vlády."
Psáno údajně v roce 1898, prokazatelně vyšlo tiskem v roce 1905
geniální falsifikátor z řad carské ochranky
Hlavní Klausův úkol své doby byl zadlužit české země u MMF a Světové banky - ten splnil na výtečnou. Dále "zprivatizovat" (čti "rozkrást") ve své době legální cestou (nabízí se příměr k Jelcinovu Rusku a nynější kauze Chodorkovskij) majetek lidu těchto zemí - taktéž výtečná. Nyní se hřeje na vrcholu svého samolibého snažení a plní roli jakéhosi "opozičníka pravicového až národního typu". Pěkně si to hoši v Prognostickém ústavu ČSAV, zřízeném ÚV KSČ, pod vedením vyvoleného Valtra Komárka nacvičili! A někteří jim to žereme dodnes!!!
(Klaus, Zeman, Ransdorf, Dlouhý, Dyba, T. Ježek, Tošovský, Dolejš,.... přidá někdo další jména?)
To Copaallegro:
Podívejte se Paroubkovi zpříma do očí! Celý Tomáš Töpfer, nemýlím-li se
Bravo kema
Dosu jsem slyšel jenom o židobolševismu, ale ..."po bolsevicko-muslimsku"... je fakt síla
Ale ty škatule nezpochybňujete, že?
17.06.2005 09:47
Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
IVAn 85.?.?.?
Tedy židé (Židé), jak já vás miluji!!! Nad vaším osudem by i kámen zabrečel, vždy jste byli mírní, přátelští, srdce byste rozdali, kdyby vás o to hostitelské národy požádaly. Proč proboha proti vám ještě dnes někdo útočí? Co je to za nespravedlnost, která jiné vede k verbálním útokům proti vám, holubičkám? Ani pravidelné povinné návštěvy pomátníků toho strašného holocaustu (zápalné oběti, oběti očištění - viz Dějiny Judaismu) neúčinkují na ty lotry Gojim, aby změnili pohled na vás, Bohem vyvolené vládnout této zemi z hlavního města světa Jeruzaléma. Erec Jistael.
P.s.: Nillberte, své homosexuální inzeráty prosím odbavuj ze svých internetových adres a mé vynech! Pak se nedočkáš vytoužených snímků obnažených pánských údů, které teď chodí do schránky mně.
Je nesporně zajímavé sledovat, jak se vyvíjela Grossova nejpve neochota a posléze ochota rezignovat v souvislosti s podpisem smlouvy o prodeji Českého Telecomu, a.s. Grossovi se ještě klepala ruka od podpisu oné kupní smlouvy a už hlásal, že je přece jen ochoten odstoupit (což hodinu předtím zásadně odmítal). Nabízí se úvaha, že tento bezpáteřní mladík byl do čela vlády nasazen téměř výhradně k tomu, aby dal zásadní ránu "z milosti" již značně ochromené ekonomice této země - dosadil svého kamaráda Gabriela Berdára (nejistého původu), laboroval kolem prodeje do té míry, že vytvořil zdání úspěšného obchodu, prostě jeho nynější ústup do pozadí se nezdá být až tak jeho prohrou. Gabriel Berdár (kromě několika ran tyčí do makovice) si přišel na slušnou řádku miliónů Kč za prodej státní firmy, kolik dostal jeho guru Gross, to se můžeme jen dohadovat.
Nevím, pane kema, kde žijete, ale předpokládám, že v České republice (jak nesprávně píšete - v Česku). Proto byste mohl znát hnutí "Kach Kahane Chabad Lubavich", které se vydává za ortodoxní a podporuje teroristické skupiny osidlovatelů. Toto hnutí působí také v Praze a dere se k moci dost nevybíravě. A dovolím si pochybovat, že by se dralo k moci pouze v rámci FŽO - podíváte-li se na stránky prakticky všech židovských organizací (Muzeum, Společnost Franze Kafky,.......), vysledujete celkem jednoduše propojení na některé orgány vlády naší země, či na vládu samu.
>
>Ne, na sionisty jsem nezapomnel. Nevim o tom, ze by se snazili
>nekde (treba v Cesku) uchvatit moc. Coz se o komunistech rict
>neda, ze ?
>Co se tyce neonacistu, u moci nejsou pokud vim nikde. Nic
>takoveho jsem ostatne nepsal. Vidim jich ale vic a vic pochodovat
>a hajlovat vsude, kam se podivam. A nemusim se vazeny pane veru
>divat daleko.
>A sebevrazedni muslimsti fanatici? Eh?! Dival jste se napriklad
>dneska vecer na zpravy?
Robine, zde je odkaz na 5 let starou věc (ale asi nevyčpěla): http://www.vlada.cz/1250/vrk/rady/rlp/usneseni/usn05.htm
a pokračování:
http://www.mvcr.cz/extremis/1999/pril_11.html
Tak dodneška jsem si myslel, že USA mají před naší vlastí velký náskok ve všech směrech a ten za našeho krátkého života nedoženeme. Ale úsekové (uliční) důvěrníky jsem měli již před 15 (až 60) lety!!! Takže náskok máme MY!!!
P.s.: Přijde také do USA sametová (oranžová, ....) revoluce? A za čípak peníze? (Sörös to asi tentokrát nebude)
Bohužel již nedohledám zdroj, ale před cca 3 - 4 lety probleskla v českém tisku zprávička, že první mezinárodní kongerence (či sjezd) hackerů se konal v Tel Avivu. Má někdo přesnější info? Zajímá mě to.
Dovolím si vyjádřit svůj názor, že autorka článku (jistě při dobré vůli) zcela chybně opominula prapůvodní monoteistické náboženství, na které jak křesťanství, tak islám navazuje, ať se nám toto zjištění líbí nebo ne. A tím je opravdu judaismus - NZ navazuje na SZ, islám uznává starozákonní proroky (Abraháma, Mojžíše, ...), dokonce jako proroka uznává i Ježíše. Tvrdí však, že prorokem posledním, který všechny pokyny Boha (jediného) shrnul a završil, je právě Mohamed. Při vší úctě - čímpak si judaismus zasloužil takovouto diskriminaci? Napadá mě - autorka se chtěla ožehavému tématu vyhnout. Nebo vyprovokovat právě takovou diskusi, která by mohla být označena za (módně) antisemitskou - vždyť jaké jiné reakce čtenářů se daly při vypuštění tak závažné součásti tématu očekávat?
P.s.: - nevím nic o tom, že by křesťanství či islám preferoval jeden jediný národ (vyvolený) k ovládnutí světa, z něho pouze jeden jediný rod (Davidův) k vládnutí ostatním "stádům"
29.10.2005 11:49
Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů
RE: Honby za proslejma registracema
IVAn 85.?.?.?
>...jsou jednim z nejdulezitejsich zdroju policejnich financi.
>Nemenej nahodou ty registracni znamky cas vod casu barvu pane
>Stwora aby to pan policajt na dalku poznal?
>
>Musim Vam rict ze kdybyste demonstroval za kazdyho nestastnika co
>ma nesmyslny pravni problemy, nic jinyho byste nedelal. A kdyby
>na Vas lez strach z kazdyho toho nesmyslnyho pravniho problemu co
>si lidi dokazali uhnat, to byste se musel snad splachnout do
>zachoda.
Známka o technické kontrole má barvu červenou, známka o emisní zkoušce má barvu modrou - nemění se (na rozdíl od dálničních známek). Ta kontrola je skutečně podivná, zvláště uvážíme-li, kolik "netechnických" škodovek a žigulů s černým osazenstvem české silnice brázdí
29.10.2005 11:55
Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů
RE: Cenzura na novinky.cz opet zavalela.
IVAn 85.?.?.?
Ano, mám podobnou zkušenost - příspěvek do diskuse na Novinkách neprošel vůbec, týkal se mého názoru, že jde o řízenou diskuzi a většina zde diskutujících jsou prvokatéři z JDL, kteří vedou téma svým směrem od podstaty věci. Očekávám také velký spád událostí
29.10.2005 12:08
Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů
RE: Honby za proslejma registracema
IVAn 85.?.?.?
Omlouvám se, tok myšlenek byl tentokrát rychlejší než psaní - samozřejmě emise jsou zelené
Jinak to vypadá, že cenzor na Novinkách zrušil diskusi na toto téma docela (nebo nějaký hacker z JDL)
17.11.2005 10:36
Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen
RE: jeden je malo!
IVAn 85.?.?.?
"posel jeden palestinec" ... kdyby ve tvém sionistickém příspěvku nezaznělo nic jiného, i toto je velmi výmluvné!!! Tady jde o něco trošku jiného - když byla v souvislosti s čerstvou zprávou o vraždě (jinak se to pojmenovat nedá) malé palestinské dívky izraelským vojákem rozvinuta na Novinkách (i jinde) obvyklá řízená diskuze, prosionističtí profesionálové (Nillb., Valeyo atd. - dnes Arkan, ...) argumentovali tím, že voják-vrah bude NA ROZDÍL OD ARABSKÝCH TERORISTŮ řádně odsouzen a potrestán. Jak je vidět, opět pouze známá židovina - uchlácholíme gojim slovy, ale činy budou podle našeho. Tolik k tomu "klacku proti zidovskemu statu", eugene.
17.11.2005 10:43
Germar Rudolf deportován z USA do Německa. A David Irving zadržen rakouskou policií
RE: Hurá
IVAn 85.?.?.?
Nebo taky neopodstatněný .......
17.11.2005 11:13
Germar Rudolf deportován z USA do Německa. A David Irving zadržen rakouskou policií
Proč v Německu?
IVAn 85.?.?.?
Vkrádá se mi na mysl otázka, zda je to promyšlená taktika osnovatelů zmíněných kauz, totiž odsuzovat "popírače svatého holocaustu" právě v Německu. Těmto novověkým Bobligům nelze upřít jisté prvky geniality - pokud by veřejné mínění proti těmto čarodějnickým procesům protestovalo, není problém zaplavit světová média poukazem na "oživení ducha fašismu a nacismu" právě v Německu. Tedy - pro tyto monstrprocesy není vhodnější země
P.s.: - současné Němce v tomto smyslu lituji
V létě roku 1989 jsem zaslechl, jak se jeden svazácký funkcionář krajského kalibru kasá, že jejich Strana radnaja provozuje ve vší tajnosti výcvikové středisko pro budoucí vedoucí špičky, kde se frekventanti učí např. při prudkém nočním probuzení (jak nám je prezentováno z práce např. Gestapa, nověji STB) hovořit souvisle a bez zaškobrtnutí na dané téma. Tehdy jsem se tomu v duchu pousmál. Koutky mi spadly v témže létu, když jsem nevěřícně zíral do Mladého světa na článek pro mě neznámého W. Komárka o Prognostickém ústavu ČSAV zřízeném ÚV KSČ. A ejhle, přišel Listopad, s ním Klaus, Zeman, Ransdorf, Dolejš, Dlouhý, Salzmann, Ježek .... prostě všichni z PÚ! Náhody???
Svatá pravda, paní cipajdo, ti novodobí židobolševici skutečně PŘEVZALI NEZADLUŽENOU REPUBLIKU! A o to šlo - zadlužit ji!!! Komu to slouží? No přece tomu, kdo půjčuje. Dlouhodobě, definitivně. Stále se tu v diskusích objevuje myšlenka, že "mělo by se něco dělat", "už je vyžeňme a nahraďme ....... (dosadí si každý sám)". Ale ještě jsem nezaregistroval stranu, uskupení či něco podobného, kdo by měl ve svém volebním programu oddlužení naší země. Až takováto strana přijde, budu ji volit. Nikoho jiného!
>--------------------------------------------
>Jo pane IVAn.Když chcete dát do kupy špinavého,zavšiveného
>a podvyživeného žebráka, tak to něco stojí.Je fakt ale, že
>je tu možnost volby.Podle gusta.
Vratislave, žebrák, a to i zavšivený a podvyživený, se nedává do kupy tak, že mu dáme jednorázově na dluh nažrat a stejně jednorázově ho oholíme, odvšivíme, ostříháme a oblékneme do (nejlépe) Kenvelo hadrů. Za pár měsíců je z něj neméně zavšivený, špinavý a hladový žebrák, navíc zadlužený. Tolik k příměrům.
Podle Vašeho tónu soudím, že jste buď v tuzemsku "za vodou", nebo za vodou zeměpisně, popřípadě patříte do skupiny VyVoLeNýCh, žijících na našem území, kterým zbla nevadí, že stále více (a to za posledních 16 let, milý pane!) zadlužujeme díky různým pijavicím naši státní kasu. Tento tragický dluh předáme svým dětem. Oni nám za to pěkně poděkují.
Vratislave, velký, téměř 100%-ní souhlas s tím, co jste nyní napsal. Nakonec pohled na věc budeme mít asi stejný, jen úhel toho pohledu trošku jiný. Mně se (a věřte či ne, zpočátku jsem se té myšlence docela úporně bránil) setkávají prakticky všechny provalené švindly této doby, a to nejen v naší zemi, u jedné jediné nepříliš početné rasové či náboženské skupiny, která o sobě zcela nepokrytě prohlašuje, že je Bohem předurčena k vládnutí, a to nad celým světem. Že jejich hlavní (a snad jedinou) modlou jsou peníze, to nepopírají snad ani oni sami. Jo, jistě jsou dvě možnosti - ta druhá je "jednoduše se starat o sebe a rodinu". Ale právě proto, že se starám o sebe a o svou rodinu, domýšlím s nikoli jemným mrazením v zádech, kam to vše směřuje. A je mi fuk, že lidi typu Komárka staršího se nám snaží nabulíkovat, že mít velký státní dluh je vlastně docela příjemné a navýsost užitečné. V této souvislosti se vždycky ptám - pro koho je to užitečné, kdo disponuje takovými prostředky, že může takto sanovat státní rozpočty mnoha zemí světa a prakticky z nich udělat nesvéprávné vazaly? A když jste už zmínil grázly typu Gross, tak jednu třešinku na dortu - ten nezištný dobrák, co půjčil nezištně strýci pana Grosse, jakýsi Rod, k vyvoleným patří též, a peníze si opatřil tak, že se svezl v krádeži Mladé fronty zorganizované panem Komárkem ml. & comp. A ještě - všiml jste si, že Gross se držel své sesle přesně (snad na minutu) do té doby, než mu odpadlo od ruky pero při podpisu "výhodného" prodeje Českého Telecomu?! A to i bolševici věděli, že tento moloch jim vydělává slušné peníze (v tehdejších cenách), které m.j. nalili i do zdravotnictví, dopravy, školství, kultury. Teď mi jistě namítnete, že volám po starých pořádcích - ne ne, milej pane, jen je mi líto, že ten strmý pád já osobně zabrzdit nedovedu. Že nynější mocipáni se s plnou parádou naučili využít metodu "není důležité zavírat lidi, kteří mluví pravdu, ale je důležité naučit ty ostatní, aby je neposlouchali". Myslím, že to zaznělo právě na Zvědavci.
Mluvíte mi z duše, milý google.sk
Tentýž názor mám v ryze českých podmínkách na "privatizaci" Českého Telecomu, a.s., prezentovanou našimi promisk-pisálky jako úžasně výhodnou. Copak se změnilo pro českého zákazníka? Je něco levnějšího než u (dříve) státní firmy? Odpovím sám - nic se nezměnilo, jen nemalé peníze zisku (řádově miliardy) plynou nyní nikoli do rozpočtu našeho státu (sociální dávky, daně, platy státních zaměstnanců, .......), ale kamsi do centrálního účtu. Asi do toho účtu, ze kterého si pak náš stát "výhodně" půjčí na sanaci schodkového rozpočtu. A kolotoč pokračuje - původně státní Telecom si totiž vypůjčil u "různých centrálně-nadnárodních" zdrojů SE STÁTNÍ GARANCÍ investiční prostředky na výstavbu zgruntu nových a supermoderních sítí - tak moderních, že teď je např. síť stavebně připravena s mizivými náklady vybudovat optické širokopásmové prostředky až k jednotlivým domům! (ale to jsem odbočil) Kladu nehypotetickou otázku - co se stane, až nový vlastník firmy přestane splácet úvěry? Kdopak (a komu, v konečném důsledku) bude ty vypůjčené prostředky platit? Tolik můj pohled na "privatizaci".
18.12.2005 14:19
Tunelování Komerční banky: zametání stop
RE: Protokoly Zionskych mudrcu
IVAn 85.?.?.?
Dovolím si odkázat na zdroj (také velice kompaktní, těžko označitelný jako "antisemitský"): Solženicyn - Dvě stě let pospolu I. a II. díl ACADEMIA 2004, 2005
A co se týká Protokolů - mám stejný názor jako výše uvedený kolega, zarážející je genialita údajného falzifikátora od carské ochranky (jak to všechno dokonale sedí .....
)
"moje stránky jsou nečtenější židovský stránky v český republice" - tak to se ti povedlo, ty židovskej kluku
Tedy NEČTENĚJŠÍ opravdu jsou, napiš ještě, s čím je srovnáváš? S židovskou MF DNES, židovským PRÁVEM, židovskými Lidovkami nebo s jiným periodikem? To ti moc nepoděkují soukmenovci od Lubaviche, he he!!! Takováhle neznalost jazyka hostitelské země se pijavicím nemá stávat!!!
No Nuloberte, některé tvé výlevy se nedají, ale skutečně nedají jen tak přejít s lehkým pousmáním. Ty, Nullo, proč už jste tu štěnici (patrně okovanou botou velkého poštvaného US-goje) nerozmázli? To asi nebude tak jednoduché, jak by sis přál, viď? Ono to Rusko asi nebude jen takový propagandistický plk, a ty to dobře víš. Jistě si vzpomínáš, jak jsi přivolával rakovinu na hlavu Putina (mimochodem prý má v žilách taky pár deci vyvolené krve, tak pozor!) za to, že dal zalígrovat štěnici ruského petrochemického průmyslu Chodorkovského. No a ta Čína - sice se na antisemitismus, či snad antisionismus, opravdu asi zvysoka v*re, jak říkáš, ale na druhou stranu se mezi ně k vaší smůle neschováte, jak se vám to daří v ostatním světě, takže na sebe dřív či později stejně narazíte. Jó holt východní mentalita je jiná, tam ty prachy k vaší smůle nejsou na žebříčku hodnot lidského života nejvýš.
19.01.2006 20:36
Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky
Demokracie a svoboda slova v praxi (české)
IVAn 85.?.?.?
Článek na toto téma v Novinkách.cz končí: "V diskusi k tomuto článku se objevilo velké množství rasistických příspěvků. Kvůli tomu se rozhodla redakce zrušit diskusi. Slušným čtenářům se omlouváme."
Za poslední dny je to již poněkolikáté a svědčí to o strachu, který zjevně opanoval vládnoucí elitu z projevovaných sympatií názorům, které se vůbec do krámu těmto "vyvolencům" nehodí.
19.01.2006 20:48
Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky
RE: Kdo na tom vlastně vydělává?
IVAn 85.?.?.?
Ale to je přece přirozené, že Národní strana je díky této kauze vidět! Na zvážení pak záleží, zda to dělá proto, aby:
- jen byla vidět
- profitovala finančně z toho, že vláda teď urychleně zaplatí z našich peněz jakoukoli cenu vlastníkovi prasečáku (a ten se s NS šábne - prohnané, ne?)
- upozornila ostatní společnost na rabování státní kasy
(další body si jistě doplníte sám, dle sympatií)
Pozor! Ne vždy platí, že nejdelší odpověď je ta nejsprávnější!!!
31.01.2006 22:04
Lety, vydírání, vyhrožování, vyvlastnění…
RE: Rozdmychavani rasove nesnasenlivosti
IVAn 85.?.?.?
Pane Sodku, je tou "nestranickou knížkou" DUMLAT ?
04.02.2006 10:25
Lety - Národní strana se omlouvá (některým)
RE: to by ma teda zaujimalo,
IVAn 83.?.?.?
No jestli je to ten intelektuál, co s Vovkou Železným a Ronaldem Lauderem zprivatizoval TV NOVA, tak tam asi pohledává totéž, co tehdy - totiž cejtí prachy.
Na tomto fóru zazněla duchaplná myšlenka: "není nutné zavírat lidi, kteří šíří pravdu - je třeba vychovat ty ostatní, aby je neposlouchali" Ve světle nedávného zatčení D. Irvinga, E. Zündela a dalších "nekonformních" se nabízí otázka, zda nezačíná výchova většiny jaksi skřípat...
Pane Zebulune,
zapomněl jste na Josku Visarionoviče Džugašvilliho - Stalina a jeho nakažlivou "ruskou chřipku", na kterou potažmmo zemřel i náš první dělnický prezident Kléma Gottwald.
P.s.: Snad nebude ve výčtu za několik málo chvil i Ernest Zündel, to by těch náhod už bylo opravdu "neurekom".
12.03.2006 16:37
Miloševič je mrtev
RE: Nikdy na tebe nezapomeneme Slobo, slibuji jeho obeti!
IVAn 85.?.?.?
Máte hezký nick
16.03.2006 21:11
Násilné protlačení registrovaného partnerství a krize demokracie
RE: nesouhlas s autorem
IVAn 85.?.?.?
Proč by proboha
>homosexuálové nemohli vychovávat děti?
>Proč by nemohli mít stejné práva jako většina? Žijeme snad
>ve středověku? Komu tento zákon ubliží?
Milý pane JIrko,
TENTO schválený zákon asi neublíží teď přímo nikomu, ale už tady bylo zmíněno, že otevírá Pandořinu skříňku. Co bude následovat? Pedofilové (no ti asi ne, na ty se naopak pořádají hony)? Nekrofilové (ti taky už nikomu neublíží)? Zoofilové? .... Trochu bagatelizuji, pochopitelně, ale to proto, aby ta odpověď na Vaše "komu to ublíží" tloukla do očí.
A proč by homosexuálové nemohli vychovávat děti? No právě proto, že jsou takoví, jací jsou, že jejich hodnoty jsou takové, jaké jsou. Denodenní vzor ty děti vychovává, s jakou výbavou pak půjdou do svého života, je nasnadě. Nikoli náhodou je velké množství homosexuální činnosti zaznamenáváno v káznicích a podobných zařízeních - a také nejsou všichni zúčastnění "homosexuálové od narození". Protože se (zatím) majoritní společnost nechce dožít situace, kterou mistrně ve svém vtipu popsal nedávno humorista Vladimír Renčín, totiž jak babička vypráví dětem před spaním:"... princ pošilhával po kuchtíkovi, ale protože ještě tehdy neměli registrované partnerství, musel se nakonec spokojit s princeznou...", jsme pro Vás se svými názory STŘEDOVĚK.
20.03.2006 20:40
Komise OSN pro lidská práva: Izrael terorizuje Palestince
RE: Je to zbytečné.
IVAn 85.?.?.?
>Když si nějaké komise OSN budou moc vyskakovat, tak se
>Israelci a Američani seberou a odejdou, jako druhdy v Durbanu.
>
Nebylo to tak týden před útokem na WTC? No to nás čekají věci ...
11.04.2006 00:16
Heslo neocons: Učinit jadernou agresi vůči Íránu přijatelnou
RE: Jednostranne pohlady na vec.
IVAn 85.?.?.?
Bene Hůře,
vyplival jste na "zdejší židobijce a rasisty" celý kbelík špíny - obraťte oči laskavě k prvnímu příspěvku celé diskuse. Co Vy na to? Jste raději názorově na lodi s Nillbertem?
14.04.2006 22:55
Dopis Davida Irvinga z vězení
RE: Tak byl ten holocaust nebo ne pane Irvingu?
IVAn 85.?.?.?
Adapo,
nedá mi to esledovat Váš dialog s Benjaminem Hurem. Nevím, jak on, ale Vy jste se přiznal, že jste knihy "revizionisty" a snad i "nácka" Davida Irvinga nečetl. Doporučuji tedy jednu věc - nečekejte na důchod (ani se ho při tempu zvyšování věku odchodu do důchodu nemusíte dočkat) a tato (pravda - rozsáhlá) díla si přečtěte. A zkuste mezi mnoha odkazy na zdroje, kterými jsou tyto knihy přímo nabity, najít ty zmíněné nepravdy, lži, dezinformace, .... a já nevím co ještě si Beni Huři vymýšlejí. Spíš se mi zdá, že spoléhají právě na to, že pro rozlehlost si mnozí kritici nechávají tato díla "do důchodu".
14.04.2006 23:06
Dopis Davida Irvinga z vězení
RE: Ako mozete oznacit Irwinga za historika?
IVAn 85.?.?.?
No, Alexander Solženicyn tiež nemá žiadne akademicke historicke vzdelanie, a pritom je jeho kniha "Dvě stě let pospolu" (kupodivu vyšlo v češtině, a to oba díly) celkom dobrá historícka bomba!!!
15.04.2006 16:34
Dopis Davida Irvinga z vězení
RE: Tak byl ten holocaust nebo ne pane Irvingu?
IVAn 85.?.?.?
>Ja si nejsem jist, jestli cinnosti pana Irvinga, Zundela a jim
>podobnych ma cenu se nejak seriozne zabyvat, natoz abych jako
>Adapa studoval jejich spisy.
Mohu se skromně zeptat - k čemuže se pak, pane Huře (vidíte, poučil jste mě - už ne Hůře, ale jen Huře, jako negr - negře, tygr - tygře, ... ) vyjadřujete, když je čtení děl pánů Irvinga, Zündela a dalších pod Vaši bohorovnou, či spíše bohovyvolenou úroveň?
10.05.2006 09:27
Kateřina Jacques - dobře připravena past
TV NOVA - školení z demagogie dnes
IVAn 85.?.?.?
Doporučuji všem, kteří mají toto médium, tedy Lauderovu NOVU v dosahu, shlédnout dnes večer ve 22:00 pořad Na vlastní oči. V upoutávce je uvedeno: "Jak je dětem, když jim bijí maminku?" Silně pochybuji, že tam padne dotaz, proč je ta jejich maminka vlastně na demonstraci vlekla (připomínám - šla s transparentem, tedy nikoli náhodou) a vydala je tak nebezpečí. Pak je mi také tajemstvím, proč Paroubek & comp. tak horlivě obhajují Stranu zelených, když jim musí být jasné, že je to přímý konkurent ČSSD.
Smekám, Emma, to bych od Vás nečekal!
No, upřesněme to - podle BÁJÍ (nijak nepodloženo, jen biblí!) přitáhl židy na sporné území Mojžíš z Egypta. Předtím přitáhli ze stepí, snad až asijských (???). Tudíž možná je lepším řešením ten Stalinův Birobidžan, ne? Nebo Herzlů Madagaskar? Ať tak či onak, židovskou masu vždycky spíš táhne ta zem, kde se dá více parazitovat na domorodém obyvatelstvu - > u nás viz za všechny Železný, Rath, Komárci, ..........
>Kromě toho, židovská komunita nikdy na tomto území
>nepřestala existovat. Vždy tam Židi žili ! Neměli sice
>vlastní stát, ale žili tam.
Tak to se máme na co těšit - v Praze je taky silná židovská komunita - nemaji sice (?) vlastní stát, ale žijí tu. ...... dtto, Brusel, Paříž, Londýn, Nový York, ...... (dosaď si cokoli).
Pokud chcete přispívat do diskuse o Libanonu na Novinkách, čeká Vás super novinka: "
Abyste mohl/a aktivně přispívat do diskuzí, pošlete sms ve tvaru:
DISKUSE Kabala2@seznam.cz na telefonní číslo 9040903
Ověření autorizace trvá přibližně 5 minut.
Cena SMS je 3,- Kč.
Technickým správcem služby je ComGate, a.s.
(Služba je dostupná ze sítí Vodafone,T-Mobile a EuroTel.)"
Židovina jak z učebnice (talmudu), co říkáte???
Nerad používám tato slova, ale - > SUPER, pane!!!
04.08.2006 21:36
Ortodoxní židé žádají ukončení sionistických zvěrstev na Blízkém východě
RE: Z ČTK-rektální alpinismus pana C.Svobody
IVAn 85.?.?.?
Mno, co bychom také mohli očekávat od "křesťansko-lidoveckého" blekoty, který naši zemi i přes odpor parlamentu, vlády a senátu zatáhl do války v Iráku (formou vojenské nemocnice, pak policie)a prohlašuje veřejně, že se vzhlíži v Goldě Meyrové, kterou by chtěl dokonce za ministerskou předsedkyni (samozřejmě v doživotní roli ministra zahraničí).
Gratuluji Kulíškovi k naklikání čtyřmiliónu a pevně věřím, že nakliká i šestimilión. Panečku, to bude slavnej!!!
P.s.: Díky, pane, konečně vím, jak vzniklo pravé české slovo "kulišárna".
Ke článku není z hlediska věcné správnosti co dodat - jako zaměstnavatel počítám ve stejných dimenzích. Jen bych chtěl k předpisateli dodat, že je sice pravdou, že (cituji) "Stát je náš stejně jako jejich.", avšak systematickým působením na masu jsou bohužel trošku rovnější než ostatní občané (včetně mne, Vás,....). O tom je ta moc - byť delegovaná. Za vše připomeňme poslední parlamentní volby, zejména to, co se odehrávalo ve veřejnoprávních médiích (o těch ostatních soukromých ani nemluvě). Jedním hlasem nás přesvědčovali, že volby jsou o dvou stranách (analogie - fotbal je souboj Sparta - Slávia), že je předem jasné, že bude zvolen Paroubek či Topolánek, další strany jaksi nepřipadají v úvahu. A v této situaci sepsat a PROSADIT novou Ústavu? Jak krásný sen, bohužel, pouze sen....
Svatá pravda, pane Bartošek. Snad jen dlužno dodat, že největším úspěchem vyspělé parlamentní demokracie (nejen) českého typu je fakt, že široké voličské základně bylo vnuceno, že volby jsou soubojem mezi "levicí" a "pravicí" -> ČSSD vers. ODS, obdobně jako ve fotbalové lize Slávia vers. Sparta.
Jinak článek mistrně postihl i jeden důležitý aspekt související se sametovým podfukem, a to spojení tzv. Chartistů a absolventů prominentní líhně ÚV KSČ, totiž Prognostického ústavu ČSAV vedeného poradcem Che Guevarry Waltrem Komárkem (čirou náhodou též "vyvoleným").
No, uchylujete se, pane Čížku z Texasu, k docela unfér argumentaci. A Váš humor v tomto kontextu také není vtipný. Ale proto to jistě nepíšete, že? Nevím, kdo vás platí, nebo zdali tu špínu děláte z vlastního přesvědčení, ale přístupy k životu jsou v zásadě dva - ten, který jste si emigrací dobrovolně vybral, totiž neustálý krutý boj cizince o přežití v navždy cizí zemi, nutící k používání hesla !účel světí prostředky" jako svého životního kréda, nebo snaha mít ve své vlasti ten krátce vyměřený dějinný úsek k pokud možno klidnému a láskyplnému prožití. Bohužel je nám neustále vašimi chlebodárci ten první typ žití vnucován. A strašně se diví(te), že se nám to příliš nelíbí.
P.s.: K těm keťasů, pasákům, prodavačům drog, ingenyrum, doktorům, bankléřům laskavě přidejte také tuneláře všeho druhu (Alon, Železný, Lauder, Rath - pardon, ten už ve výčtu figuruje, ....) a souhlasím. Holt, mozek a odvaha lze použít různě - domovní zloděj je také svým způsobem odvážný a vynalézavý, přesto ho nemiluji.
I když je (má být) krédem tohoto serveru nediskutovat o spoludiskutujících, ale o tématech, po (nejen) tomto příspěvku mi vrtá hlavou, co to asi může být za člověka, ten přivandrovalý Texasan s vybroušenou češtinou. Za totality asi dobře prověřený (na radarech PVO nespolehliví nevojančili), po úprku do ciziny se ho ujala milionářská židovská rodinka, která mu vštípila jen ty nejčestnější životní postoje (dolar nesmrdí, například), ve svém pokročilém věku mrhá časem do té míry, že se vyslovuje snad ke každému tématu na Zvědavci, asi i na Nezvědavci, na Novinkách a búhvíkde ještě, no ať to skládám, jak to skládám, pořád mi z tohoto lidského puzzle vychází jedno.
Svatá prostoto, takhle věřit absolventu Prognostického úřadu ČSAV -> hle, odpověď: http://www.novinky.cz/domaci/bezpecnostni-rada-sta...
"To Vam zcela urcite zachrani zivot. I vasim detem a vnukum." -> vážená kreaturo (cenzor promine), uhodila jste hřebík na hlavičku, ale jinak, než ve své zvrácenosti doufáte. Vy nemůžete být normální člověk s rodinou, jinak byste tuto větu v uvedeném kontextu vůbec nemohl vypustit z klávesnice. Jistěže nám jde o děti a jejich a jejich děti!!! Na rozdíl od vás tu hodláme žít nadále, a vůbec ne z pohodlnosti, jak se neustále snažíte podsouvat, ale proto, že je pro nás i naše děti přirozené, že přicházíme denodenně do kontaktu se stejně hovořícími lidmi, hovořícími jazykem, který nás naučila maminka, že se potýkáme se stejnými problémy, prostě že se nemusíme vnucovat do společnosti s odlišnou mentalitou. To jste asi v životě nezažil, soudě podle toho jak usilovně zapřádáte kontroverzní diskuze a provokujete za KAŽDOU CENU. Jestli je to za peníze, dá se to alespoň zčásti pochopit, nikoli omluvit. Ale jak se u nás říká: "Na každou svini se vaří voda."
P.S.: Už nikdy prosím nepište "váš", není to totiž pravda!
Krásně formulováno - jen bych doplnil výrazem "zastydlý emigrant". Ty jeho výlevy o lenošení ve vile s klimatizací by opravdu dělaly dojem na necestující Čechy v šedesátých a sedmdesátých letech minulého století - pamatuji, jak jsme listovali se zájmem katalogy Quelle a přepočítáváli marky deformovaným kurzem. No a on v tom jaksi zůstal. Taky dobrá informace, že už tady neotravuje fyzicky, ale jen po netu. Jinak za sebe slibuji - taky ho už rušit nebudu.
25.01.2007 21:22
Topolánkův první dárek voličům
Český rozhlas po dlouhé době splnil své veřejnoprávní povinnosti
IVAn 88.?.?.?
Právě na všemi občany placeném rozhlasovém kanálu Český rozhlas odezněl on line rozhovor redaktorky se starostou města Příbrami (pro neznalé - okresní město přiléhající k lokalitě vybrané pro stavbu "radaru" ) Josefa Řeháka. Po úvodních frázích paní redaktorky zazněla otázka, co pan starosta na zmíněnou stavbu. S potěšením jsem si uvědomil, že ne všichni politici jsou i političtí prostituti, neboť tento bezesporu současný hrdina jasně a zřetelně prohlásil, že JE PROTI STAVBĚ!!! Dále podotkl, že přestože média jsou plna konstatování o definitivním rozhodnutí, starostové (a další činovníci) jsou pozváni na americkou ambasádu ke schůzce s velvyslancem AŽ ZÍTRA. Tak buď média záměrně mlží, nebo jde o další z Mnichovů. Každopádně i Pan starosta potvrdil, že většina lidí v jeho okolí je PROTI!!!
Člověče, z tebe kape vztek! Nebude, nepřijde, .... hele, řada z těch, kteří přijdou, už ani nepamatuje, co estébé byla, přesto dobře ví, co je přítomnost cizích armád na domácím území (zatím to vidí jen ve světě, ale obrázek o tuzemských poměrech, které by nastaly, si umějí udělat). Ať se ti to líbí či nikoli, přemýšlejí hlavou!
Paní Parkanovou patrně zvolili do úřadu ZaMini proto, že již bylo neúnosné tam dále držet na očích vlastizrádce Cyrdu Svobodu (mimochodem - stejná "kvalifikace" jako Vlastička), který se největší měrou podílel a podílí na zaprodávání naší země USraeli. Je až s podivem, jak rychle vypadlo z paměti lidí této země, že tento zrádný pseudokřesťan PŘES ODPOR SENÁTU I TEHDEJŠÍ VLÁDY zavlekl (nejdříve formou jakáchsi vojenských lékařů, pak policajtů) Českou republiku po boku USraele do Íránu. No a nyní se bude pravděpodobně stejná historie opakovat a někdo by si této paralela se stejnou persónou mohl všimnout.
Pane,
odkdypak je Kalousek poslancem za KSČM nebo ČSSD? Nebo Váš drahý vůdce Topolánek, který občas pobíhá s jarmulkou na hlavě, snad LŽE???
Mea culpa, mea maxima culpa -> kdo by se v těch vlastizrádcích vyznal, že? Díky za umravnění, příště si dám lepší pozor.
Jen malé upřesnění k "3.Zadluzena neni nasledkem privatizace, ale socanskym hospodarenim a proziranim na dluh.
4.Senat je k necemu od te doby, co meli komunisti se socanama vetsinu.
"
ad 3. - zadluženost naší vlasti se datuje OD listopadového plyšáka napříč vládami socdem i spřízněných odsáků, tedy všech pověřených rozkrádačů státního majetku. Otázkou je KOMU dlužíme, KDO má takový potenciál, že může půjčovat (nejen) našemu státu. Možná na to odpovídá, KDO propagoval správnost zadlužování -> židovský výkonný funkcionář Waltr Komárek
ad 4. - senát je k prdu, vznikl zejména proto, aby byl schůdný zánik Československa (přechod poslanců Federálního shromáždění do nově vytvořeného senátu)
Jinak, pane, nevím jak Vy, ale já osobně jsem za "totáče" i studoval, i sportoval, dokonce i cestoval (pravda, jinam, než dnes, ale i tehdy to byla otázka peněz). Tedy nepodsouvejte prosím dnešním mladým nepamětníkům, že TEHDY nešlo vůbec nic!!!
Dneska je s oblibou zaměňována situace v padesátých letech (tu znám z doslechu), kdy to asi skutečně fungovalo tak, jak píšete, a stav po roce 1968, za doby tzv. "normalizace", o které mluvím já. V této době jste opravdu nemusel být pionýrem či svazákem, aby vám sportovní oddíl půjčil základní vybavení i pro drahé, dnes mnohým nedostupné sporty. Nemusel jste být aktivním mládežníkem, aby vás pustili k Baltu či Balatonu, už vůbec nemluvím o Tatrách či Krkonoších. A i ti neangažovaní se (pokud znalosti měli) na techniku dostali. Dokonce pak neměli starosti s výší kolejného (na Strahově 50,- Kčs/měs.), cenou jídla (oběd 2,60 Kčs v menze), o cestovném v místě i domů ani nemluvě. Za to se platilo tím, že některé nekonformní (protirežimní) názory si člověk musel nechat pro sebe, jak správně píšete. Nenechte se však mýlit, že by ta svoboda byla dnes dokonalá - uličních důvěrníků a jim podobných figurek sice ubylo, ale ti rafinovanější byli převeleni např. k internetu a setkáváte se s nimi nadále.
Ale jednu krásnou myšlenku si od Vás dovolím vypůjčit: "Hodně lidí bylo vyvolených, ale hlavně ti "s hvězdou na prsou", nebo jejich rodičové." Já jen dodám: Pokud je ta hvězda šesticípá, stav přetrvává nadále, ba se i prohlubuje.
Ta Čína jim do té demagogie moc neštymuje, co Abu? To spíš hovořme o České republice jako o zemi, která "splachla blboucke marxisticke teorie do hajzlu" -> viz Nasredin o několik příspěvků výše.A co takhle komunistické kibucy ve vašem milovaném Erec Jisraeli? Ty fungují či ne?
Jen malá technická - diškutér coby slovenský Žid (nikoli židovský Slovák - jak příznačné) se jde schovat do sklepa. To je ta pivnice. Jestli si tam dá košer pivo, je ve hvězdách
24.05.2007 10:02
Nové sdružení podpoří „hlas lidu“ proti radarové základně
Neskrývej se!
IVAn 85.?.?.?
K tomu lze dodat pouze tolik - myslíme-li to, co tu píšeme, vážně, pak se v sobotu objevíme na protiradarové akci odporu v Praze pod koněm.
Svatá pravda - navíc s "technikem", který píše jednotky kmitočtu zkratkou Ghz, se těžko nachází společný elektotechnický názor. Pročpak asi ve své tabulce komerčního využití kmitočtového spektra, kde u CDMA uvádí jakýsi záhadný kmitočet 2+ (správně 450 MHz) , vynechal šíření TV a R z družic (tzv. RDS)? Že by opomněl? Nebo se mu tyto hojně využívané kmitočty nehodily do krámu? Ono je to kolem 12 GHz, totiž
No a harmonické kmitočty - též velká neznámá ...
Myslíte to vážně, nebo jako provokaci? Podle toho lze odpovědět.
Abyste byl v obraze; na demonstraci bylo několik tisíc různorodých lidí. Přesto "naše" sdělovací prostředky svorně publikují fotografie a záběry lidí v důchodovém věku, pokud publikují někoho mladšího, pak je pod vlajkou komunistické mládeže. Také publikované počty účastníků se liší - většinou se uvádí "několik set". Ovšem těch několik také může být dvacet, třicet,.... Vrcholem manipulace je ovšem zpravodajství TV LauderNOVA, kde byla v hlavním vysílacím čase prezentována jako demonstrace s malým počtem účastníků situace pod koněm tak hodinu - dvě PŘED zahájením! Můžeme srovnat s fotografiemi, obojí je na netu. Lahůdkou pak bylo vysílání veřejnoprávního ČR1, které v přímém vstupu uvedlo účast asi 500, zpoloviny narkomanů....
A závěrem - myslíte, že ten, kdo nechce ve své vlasti cizí vojska, kdo se nebojí proti tomu vyslovit, je (cituji Vás) "křikloun"?
Ovšem jestli vyslovujete svá PRO nebo PROTI jen podle typu sympatizujících či odmítajících, pak Vás upřímně lituji.
29.05.2007 08:48
Fiasko na sobotní demonstraci Ne základnám
RE: NENECHME SE MANIPULOVAT!!!
IVAn 85.?.?.?
Je to naprosto přesné - opět se objevuje důvod, proč je myšlenka nebezpečí komunismu v naší (17 let) polistopadové vlasti neustále živena a zejména dětem, které tu dobu znají jen z doslechu, vtloukána do hlavy. Chcete-li cokoli (kohokoli) zdiskreditovat, nazvěte to (ho) komunistickým. Pak se nemusíte trápit s argumenty do debaty, jak pohodlné.
Na té demonstraci jsem také byl, byť do Prahy je to z ruky. A ten pocit jsem měl podobný - víc rozpaků z transparentů Zelených, než z červených vlajek (mimochodem - zdaleka ne všechny přítomné rudé vlajky byly komunistické). Dokonce mne zaujala i duhová vlajka, která (alespoň u mne) evokuje jiné souvislosti, než protiatomové. Z celé podemonstrační diskuse mám pocit, že zlehčování a hrubé zkreslování skutečností tiskem, rozhlasem a televizí svědčí o přítomnosti strachu vládnoucí "elity" ze síly veřejného, byť dosud potlačovaného a manipulovaného mínění. A v tom je ta síla, nenechme se znechutit.
P.s.: Stejně ti nejzákeřnější "komunisté" zdrhli po listopadu do populárnějších stran; ti, kteří dnes tvoří KSČM a její odnože, svým idejím snad opravdu věří.
29.05.2007 14:49
Fiasko na sobotní demonstraci Ne základnám
RE: NENECHME SE MANIPULOVAT!!!
IVAn 85.?.?.?
Ono se to těžko odhaduje - díky takřka tropickému vedru se velká část účastníků schovávala ve stínu na straně Vodičkovy a Spálené ulice. I těch 2500 by byl úspěch, vezmeme-li v potaz informační embargo. Na Hradčanské náměstí došly opravdu jen ty nejsilnější kusy - až jsem si říkal, že užitečnější by bylo bývalo zamířit k americké ambasádě nebo Strakovce.
Vojto49, matete! Nevím, zda záměrně, nebo z nepochopení, ale důsledek je prakticky totožný. Vláda skutečně ignoruje názor většiny občanů, protože podle průzkumů (všimněte si toho ů na konci slova) veřejného mínění JE proti radaru, o kterém byla sobotní demonstrace, téměř každý sedmý z deseti. A jsem přesvědčen, že není snahou agentur, které průzkumy provádějí, zkreslovat výsledky právě v tomto směru. A co se týká účasti na demonstraci, kterou nazýváte posměšně "velkolepou", aniž byste tam byl, pak vězte, že slušných lidí tam bylo příjemně mnoho, že příště jich tam bude ještě více, až konečně nás začnou vládnoucí hulváti brát vážně. Ale oni už vlastně berou - viz zoufalé podpásovky křivopovahového Vondry v TV ohledně zavedení ZVS.
Vojto, docela by mě zajímaly Vaše "důležitější problémy", kterými se Vy osobně zabýváte. Možná zda vyhrála Sparta, možná kolik falešných Aniček přišlo k soudu, možná jak dopadnou následující díly Ordinací, Letišť, ..... To zas nejsou moje problémy, mně mrazí v zádech při pomyšlení na osud mých dětí, o který se právě teď hraje (to bez frází). I já přeji hezký den.
29.05.2007 19:29
Fiasko na sobotní demonstraci Ne základnám
RE: Hlavu vzhuru, zadne fiasko
IVAn 88.?.?.?
Malý dodatek pro ty, kteří nejsou v dosahu zpravodajství -> pražský magistrát zvažuje zákaz demonstrace na Hradčanském náměstí při příležitosti George W. Bushe. Soudný člověk si jistě dá do souvislostí, o čem to svědčí. No, zapadá to jako puzzle.
29.05.2007 21:06
Fiasko na sobotní demonstraci Ne základnám
RE: Hlavu vzhuru, zadne fiasko
IVAn 88.?.?.?
Vaše zášť ke všemu, co Vám jen trochu připomíná komunismus, vám zřejmě zatemňuje (jinak jistě bystrý) mozek, pane. Nebo je to jinak? (za Jidášův groš atd.?) To víte ale jen vy sám. Ta demonstrace, kterou posměšně v linii oficiálního systému zostouzení nazýváte "bolševický mejdán", bude proti budoucí přítomnosti cizích (USArmy) vojsk na našem (českém) území. A taky trochu projev nesouhlasu s teroristickou politikou amerických neocons.
"Pokud vystoupíte z anonymity" - jak to myslíte? Jsem anonymní (neanonymní) naprosto stejně jako Vy. A stejně jako Vy nejsem hazardér, který ve veřejné diskusi uvede své jméno (od toho jsou právě nicky) a adresu. Pokud vám postačí e-mail, pak: Kabala2@seznam.cz
Ovšem sám dobře víte, že o "vrcholně zpolitizovaný kiosek s radarem v Brdech" se dnes nehraje.
30.05.2007 13:23
Fiasko na sobotní demonstraci Ne základnám
RE: Tohle je válka, tak mi tu přestaňte fňukat!
IVAn 85.?.?.?
Pane Trosecký, myslíte-li svou věc upřímně, pak si pusťte video na stránkách zmíněné iniciativy: http://www.nezakladnam.cz/celostatni-demonstrace.php
a napište sem upřímně, kolik komunistických vlajek jste napočítal. Nebo jsou starostové obcí kolem Brd také jen bolševici? Podle mne to jsou do jednoho hrdinové, protože se se svými pro vládu nepopulárními názory neskrývají a jde jim skutečně o to, o co by mělo jít všem voleným politickým lídrům, totiž o své občany.
30.05.2007 18:30
Fiasko na sobotní demonstraci Ne základnám
RE: Tohle je válka, tak mi tu přestaňte fňukat!
IVAn 88.?.?.?
Je to stále dokola - nepůjdu s komunisty >< nevadí mi komunisté, jde-li o věc >< nepůjdu s komunisty >< nevadí mi ...... když jsme s kamarády šli v průvodu a dohonila nás asi desetičlenná skupina kovaných neokomunistů s vlajkami, zvolnili jsme krok, nechali je projít a šli dál pod jinou vlajkou, shodou okolností taky červenou, ovšem s nápisem "pohraničníci" nebo tak nějak. Ti by asi nevadili ani vám. Prostě - vy a vám podobní jste na Hradčanském náměstí chyběli. Protože teď se propagátoři výstavby radaru pošklebují, že nás tam nebylo mnoho. A částečně mají pravdu - psychologickou a desinformační bitvu (bitku) vyhráli. Mají na to síly, mají na to vyškolené lidi, mají na to fondy. Nedopusťme, aby vyhráli celou válku tím, že dokážou hrát na city a staré bolístky. Já taky nemám komunisty v lásce, ale příště půjdu zas! Anebo mám návrh - vezměte si vlajku svou a uvidíte, kolik lidí (možná i komunistů přesvědčením) pod ní bude vyšlapovat proti radaru.
Hustoles, Kerpeles, Roubíček, Khon, .... opravdu nejste s námi Čechy jedna parta. Naučej se, že Čech a čech není jedno a totéž (stejně jako Žid a žid - to však dává alespoň smysl).
Sodku, taky šlapete brázdu? http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1126672097-ot... čas 14:30 -> samozřejmě, Vondra použil slova "nedá vyloučit obnovení vojenské služby, může být...", ale tenhle politikářský žargon používají všichni, byli by sebevrazi, kdyby prohlásili natvrdo vaše "buď radar nebo povinná vojna". Ale významově to snad tak daleko není, co říkáte?
Cha chá - do politiky se neserou, jen se k ní vyjadřujou...
no, i v diskusích se dají poznat (ti, co za mrzký peníz brázdu šlapou), a není jich málo. A ten národ je rozdělenej jaksi historicky a mocipány stojí velké úsilí tento stav zachovat. Například udržováním lidí v permanentním strachu z latentního (čili neuchopitelného) komunismu. A v tom jim nemalou měrou bohužel pomáhají i četní emigranti, ve kterých ta (pochopitelná) hořkost, ukřivděnost a já nevím co ještě celá ta léta přetrvává. Ovšem my, kteří v české kotlině žijeme, jsme už jaksi dál, už jsou tu jiná, opravdovější nebezpečí. Radar a jeho propagátoři jsou z těch nejhorších.
Vondra jako takový je skutečně nezajímavá křivá kreatura, ale reprezentuje něco, nad čím nelze jen mávnout rukou (ani z emigrace). Souhlas ale s tím, že by měl časem za to všechno platit, a nejen on. To je asi ten důvod, proč ještě do toho přes odpor většiny Čechů bezhlavě nešli, on přeci jen asi ten pud sebezáchovy podvědomě funguje.
Můžete-li, jděte. Alespoň TO uvidíte na vlastní oči (věřte, že od "nezávislých" TV, rozhlasových a novinových tuzemských zpráv se TO bude značně lišit).
06.06.2007 13:03
Česko s bratrskými USA proti Evropské unii
RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
IVAn 85.?.?.?
Pane Lhotáku, nevím, kolik je Vám let, ani jaké jsou Vaše životní zkušenosti. Ovšem "nacionalistické pověry o síle národní hrdosti potírající hrdost lidskou a svobodu lidského ducha" pomohly ruskému národu (nikoli sovětskému, jak se někdy podsouvá) ubránit vlast! A co se EU týče, myslím, že není daleko doba, kdy i Vy si spolu s ostatními (v referendu souhlasícími se vstupem naší země do této party) budete drbat hlavu.
06.06.2007 14:06
Česko s bratrskými USA proti Evropské unii
RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!
IVAn 85.?.?.?
Závidím Vám Vaše jasno -> evropské státy prostě zaniknou (s nimi možná i nenáviděný rodný jazyk), s tím zanikne i nutnost bránit svoji vlast, protože prostě žádnou vlast už mít nebudete. A s USA to nesrovnávejte, tento spolek konzumentů Coly, hambáčů a pokleslé "kultury" s bipolárním volebním systémem, zastupitelskými volbami a vnucenou touhou toto vše vyvážet do zemí, které pořádně ani lokalizovat nedovedou vznikl smícháním různých ras, národů a národností, a to na území dříve obývaném vybitými domorodci. Není divu, že tohoto mixovaného golema si pro prosazení svých zájmů vybral rabi Löw-Rothschild & spol. Totéž má za cíl i EU - namixované národy přece nebudou mít motivaci bránit neexistující vlast. A ty pindy o "islámských enklávách" si laskavě nechte na politické školení. Co koho ovlivňuje, zda náboženství filisofii či naopak, není zas až tak jednoznačné. A uvědomte si, že svými hlásanými názory podporujete cíle jiného náboženství, z kterého přímo islám vychází. Hádejte kterého?
07.06.2007 22:58
Na čem stojí strategická rovnováha USA-Rusko?
RE: Občané versus vlády
IVAn 88.?.?.?
Vidím to (ač se tomu bráním uvěřit) stejně. Pořád nemám jasno v Putinovi - Vy jste to pojmenovala. Chodorkovskij a Berezovskij, oproti tomu Abramovič -> svědčí to o souboji sionistických mafií o moc v Rusku, což onehdá v diskusi zmínil i Petr Bakalář (autor knihy Tabu v sociálních vědách). Ta rakovina už metastázovala (zdá se) nezadržitelně. To puzzle je jednoznačné, jde z něho mráz po zádech.
Vodníku,
není to český fašismus, je to židovský fašismus! Kdesi jsem viděl fotku Topolánka s jarmulí na lebce pod osmiramenným svícnem. Pohledem do jeho očí si dohad jen potvrdíte.
Člověku je, ať chcete nebo ne, přirozené pochybovat, a to i o uzákoněných "pravdách" (o těch zvlášť). O TOM byl článek, tak proč zvracíte?
Pokud by byla pravda, že židovský element kontinuálně historicky škodí lidstvu, pak je na místě řešení podobné léčbě rakoviny.
Tým súdruhom ste to naozaj pojebal, Klay!
Nevím, jestli pojem "židovský element" požívali právě nacisté, ale o rovnosti národů si můžete přečíst v Talmudu - pokud se k němu nedostanete, pak doporučuji ke studiu Dějiny Judaismu od Chouraquiho, vydaly v češtině Harvardské fondy. Tam se mj. dočtete, že holocaust je zápalná očistná oběť.
listonos -> skloňujte, člověče, nebo si budu myslet, že nejste Čech!
Co jste vlastně chtěl příspěvkem říci?