Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Filip S

Nalezeno 60 příspěveků, 27 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

07.11.2008 22:55

Okolnosti zrodu ČSR - část I.

RE: Jiný, neméně zajímavý článek

Filip S 147.?.?.?

Ten autor je Baron Prášil. Vymýšlí si, jeho články jsou z 90% fantazie.

Odkaz.

175317

11.11.2008 15:32

„Papaláši“ se vracejí?

Václav Klaus

Filip S 147.?.?.?

Moc výstižný článek.

Svět není černobílý. Týká se to i kontroverzní osoby Václava Klause. V.K. má samozřejmě velký podíl na všech špinavostech a krádežích, které se konaly za ekonomické transformace a které způsobily škody za biliony korun. O tom snad nikdo nemůže pochybovat. Nyní je ale V.K. téměř jediným (nebo možná úplně jediným) vysokým státním činitelem, který hlasitě protestuje proti Lisabonské smlouvě, proti mnoha nesmyslům z EU a proti překračování míry v ekologii (různé ty klimatické balíčky z EU, REACH. apod). Za tyto jeho činnosti mu patří dík a správný Čech by měl V.K. podporovat. To, s čím bychom neměli naopak souhlasit, je jeho podpora radaru USA v Brdech. Když si to ale shrneme, pořád lepší než nic. (Nabízí se srovnání např. s Paroubkem a řiťolezcem Topolánkem).

Nevím, jestli se Klaus v době svého prezidentování "obrátil" či ne. Nejspravděpodobnější je, že je v opozici proti téměř celému zbytku EU kvůli svému narcisismu. Protože když je jako téměř jediný v opozici, mluví se o něm a Evropani ho znají mnohem víc, než kdyby šel s hlavním proudem.

175519

EP stojí daňové poplatníky astronomické sumy peněz. A tak jako tak má velmi malou moc. Víte třeba, že EP je pravděpodobně jediný parlament na světě, který nemá pravomoc vytvářet a schvalovat VLASTNÍ (euro)zákony? EP jen schvaluje či zamítá zákony, které vytvoří nikým nevolení eurobyrokrato-diktátoři (komisaři). Když chtějí europoslanci sami něco navrhnout, musí dát dohromady skupinu lobbistů a zajít za eurokomisaři.

Z toho vyplývá, že cca šestisetčlenný EP je jen taškařice, oblbovačka pro lidi. Lidi ví, že existuje, volí jeho poslance, ale nevědí, že celý EP je de facto dosti zbytečný.

175624

14.11.2008 19:59

Jak prodat lidem podvod

RE: Áno

Filip S 147.?.?.?

Blbost. Obama nemůže být Antikrist, protože není židovského původu. K tomu, aby se někdo mohl prohlásit za Krista, je třeba, aby dotyčný byl (nebo to aspoň tvrdil) z rodu Davidova jako Ježíš Kristus. Rothschildovci jsou prý potomci Davidovi a Šalamounovi... Je pravděpodobnější, že Antikristem bude někdo z rothschildovců nebo .
z jejich zpřátelíčkované rodiny

175830

17.11.2008 11:02

Kam jsme se to dostali?

Pane

Filip S 85.?.?.?

Pane, to znamená, že jste zanedbal výchovu svého syna. Příliš jste se spoléhal na státní instituce (státní školství) a mainstreamová média. Selhal jste a teď se divíte, že Váš syn má vymytý mozek.

Anebo to je jinak, nemohl jste syna více poučovat, protože jste rozvedený a vídáte se s ním zřídka?

176013

17.11.2008 11:15

Kam jsme se to dostali?

RE: 19 let svobody

Filip S 85.?.?.?

A koho volíte, když ne ODS? S cizím radarem v ČR taky nesouhlasím. Ale co se dá dělat... Jestli v ODS převáží europesimistické křídlo proti Lisabonské smlouvě, tak je ODS celkem volitelná. Proboha snad nevolíte Paroubkovu ČSSD? Z mnoha mnoha důvodů, proč by je občani neměli volit, uvedu dva:
1)Kdyby nám několik volebních období vládli bezpáteřní prospěchářští populisti Paroubek, Rath, Sobotka, Hašek a spol., vedlo by to k neúměrnému zadlužování, které by se velmi nebezpečně blížilo poměrům v Maďarsku, kde napáchala levice tak velké škody, že se Maďarsko stále víc a víc blíží ke státnímu bankrotu.
2) Socani jsou naprosto slepí a nekritičtí vůči Lisabonské smlouvě. Proč asi? Pořád dokola opakují, proč LS MUSÍ být schválena, ale už nezmíní, proč musí být schválena.

Nedělám si iluze o to,, že vrcholní ódéesáci jsou čestní. Je to stejný ksindl jako ti socani. Jejich program je ale menší zlo...

176017

17.11.2008 11:29

Kam jsme se to dostali?

RE: no jo...

Filip S 85.?.?.?

A to si děláte srandu (v rámci nadsázky), nebo je to parvda? Já jsme odmaturoval v r.2006. Nedokážu si představit, že by mí porfesoři tak odporným způsobem odsoudili pramen informací jen proto, že je konzervativní.

176019

19.11.2008 17:16

Jak prodat lidem podvod

RE: Áno

Filip S 147.?.?.?

Děkuji za přínosný komentář. Někdy si to nastuduji. Mám ale zásadní námitku: Obamův fotřík nebyl žid, nýbrž muslim stejně jako Obama samotný byl až někdy do svých 31 let muslim. O tomto faktu mainstreamová média pochopitelně taktně mlčí, protože Islám není ztotožnitelský s americkou kulturou.

176246

24.11.2008 15:46

Byla jsem na Národní třídě 17. listopadu 2008: několik úvah

Lidi, co říkáte na tohle?

Filip S 147.?.?.?

Zajímavý příspěvěk na blogu idnes.Bohužel pro autora ale dosti primitivisticky napsaný. Podporovatelé radaru v ČR, chtělo by to kromě urážek i argumenty!

176640

25.11.2008 13:03

Základní instinkt Jany Bobošíkové: Cesta do otroctví

RE: Rukojmí jsme přeci již dávno.

Filip S 147.?.?.?

Už nyní nejsme svobodní, protože už nyní nemáme suverenitu v jedné ze tří druhů mocí, konkrétně v zákonodárné moci. Dnes přibližně 80% legislativy, které naši zákonodárci přijímají (přijímají - rozuměj jen slepě a poslušně razítkují) pochází z Bruselu. A jsou to všelijaké ptákoviny (direktivy, nařízení ap.) typu zpovinného zahnutí banánů či antidiskriminačních zákonů. A vymýšlí je nikým nevolení (jen jmenovaní) byrokrati i s téměř absolutní mocí. Tito byrokrati jsou bohužel kok.o.ti typu Špidly. A to se má s LS ještě víc zhoršit - EU se stane státem a naše zastupitelské orgány ztratí obrovskou část moci. Více zde.

176712

25.11.2008 13:08

Základní instinkt Jany Bobošíkové: Cesta do otroctví

Technická poznámka

Filip S 147.?.?.?

cituji: "Jediné Irsko, kde se politici zeptali na LS občanů, dalo jasnou odpověď."

Irští politici, kteří jsou zrovna u moci jsou úplně stejného druhu jako ti naši. Taky prodávají svou zemi za 30 stříbrných jako ti naši, taky o LS lžou a úmyslně neinformují o hlavním účelu a hlavních důsledcích LS. Irsko má ale štěstí, že jeho ústava požaduje pořádání referenda o všech zákonech, které mají omezit jeho národní pravomoce. Kdyby to irští politici odmítli respektovat, jimi ratifikovanou LS by irský ÚS musel zamítnout jako protiústavní. Kdyby to neměli tedy Irové v ústavě, nic by se neřešilo. Jinak je klidně možné, že irští politici budou kvůli LS měnit ústavu. Nikde jsem o tom nečetl, považuju to ale za možné.

176713

27.11.2008 14:03

Lze chytit vir návštěvou webové stránky?

RE: Také metoda ...

Filip S 147.?.?.?

Musíte se smířit s tím, že vy, nebo vaši blízcí kvůli tomu bohužel jednou skončí v humanitárním koncentračním táboře. A cesta do ní povede přes humanitární mučírnu. Taková je prostě budoucnost...

176948

08.12.2008 17:02

Strasti švédskeho školstva

Kam až to dopracovali švédští neomarxisti, multikulturalisti a ostatní skupiny potrhlých liberálů?

Filip S 147.?.?.?

Nejdůležitější článek (ten třídílný) končí touto pasáží:

"Švédsko je již banánovou republikou, snad na své cestě stát se islámskou republikou. Švédská kultura mizí s udivující rychlostí před našima očima. Jestliže se tento trend nezastaví, švédský národ jednoduše přestane existovat v jakékoli smysluplné podobě, a to během první poloviny tohoto století. Země, která nám dala Bergmana, skupinu ABBA a automobil značky Volvo, by se mohla stát známou jako Bosna severní Evropy. "Švédský model" nebude již dále zmiňován v souvislosti se stabilním a mírumilovným státem s rozvinutou ekonomikou, ale jako eurabijský hororový příběh utopického multikulturalismu, socialistického rádobyřízení a imigrace uprchlíků. Švédsko bude mít v roce 2006 celonárodní volby. To bude jedna z posledních příležitostí, kdy bude moci země vyřešit své vysoko čnící vnitřní pnutí pokojným a civilizovanými způsobem. Trochu se bojím, že to již bude příliš pozdě."

Odkazy jsou zde:
http://tinyurl.com/3g34c3
http://tinyurl.com/5dq4dq
http://tinyurl.com/42pbeh
http://tinyurl.com/4g6g5q

Jestli si chcete přečíst něco ještě strašidelnějšího, tak si otevřte TOTO. Upozorňuji čtenáře Zvědavce, aby se nedopouštěli logické chyby argumentum ad hominem. Vím, že ten web je silně prožidovský, z toho ale nevyplývá, že VŠE, o čem píše, je lež. Správný a inteligentní čtenář Zvědavce si umí ze všech článlů vybírat, umí se dívat s nadhledem - odmítne přehnané prožidovské a prosionistické postoje, nad zbytkem se ale zamyslí a neodsuzuje ho jen kvůli tomu výše zmíněnému postoji. Mnohdy totiž platí, že pravda je někde uprostřed.

177816

09.12.2008 15:39

Strasti švédskeho školstva

RE: Kam až to dopracovali švédští neomarxisti, multikulturalisti a ostatní skupiny potrhlých liberálů?

Filip S 147.?.?.?

Pane Stwora, já nejsem černobílý fanatik. Přečtěte si, co jsem napsal ve druhé polovině svého příspěvku. Z obou kultur a jejich etnik (židi x Arabové) si beru jen to dobré, nedívám se na ně černobíle. Na Arabech je problém, že nahlížení na vinu a trest mají téměř stejné jako v polovině 7.stol., stejně jako svou morálku. Židi formálně ne, formálně jejich zákony jsou téměř stejné jako naše (naše=křesťanských států), ale vnitřně, ve svých srdcích, mají postoje a nazírání jako v době Starého zákona, podle toho se taky chovají ke svým sousedům. Kdyby nebylo v Evropě 55 mil.muslimů, ani by nás to moc nezajímalo, jelikož ale v Evropě jsou, musíme před nimi hájit svou kulturu. A bohužel se nám to nedaří, protože právě muslimové v Evropě a následná občanská válka vzniklá z jejich přemnožení v Evropě je jedním z úmyslů všemocných architektů NWO. V tomto s Vámi souhlasím.

177869

11.12.2008 10:16

Krize v Jižní Africe

Filip S

Filip S 147.?.?.?

Vkládám sem OT heslo "Búrská genocida" ze slovníku politické korektnosti. Odkaz na ten slovník je.
ZDE

"BÚRSKÁ GENOCIDA
Vlna vraždění bílých farmářů černochy v Jižní Africe, ignorovaná západními politiky a omlouvaná vládou ANC."

177984

12.12.2008 14:57

Pravda o brněnském zdravotnictví

Můj názor

Filip S 85.?.?.?

Nechci tvrdit, že tento článek je lživý. V žádném případě ne. Naši nejvyšší politici a soudci spolupracují s mafiemi a nemůžeme jim proto věřit už ani nos mezi očima. Jen na mě působí velmi nepříjemně, když vyjmenovává všelijaké výše nařčení. MYslím to tak, že většina lidí by tento článek odmítla jako snůšku tvrzení, která se nedají dokázat.

Má poznámka k Julínkovi: 30Kč jako poplatek za ošetření, placení pobytů v nemocnicích a za pohotovost považuji za nevyhnutelné. Nežijeme holt ani v utopii, ani v Saudské Arábii, kde mají skoro všechno zadarmo. Je mi líto, že mnoho čtenářů Zvědavce to vidí příliš levicově - šetřit se přece musí - k tomu jsou ty poplatky vynikající. Taky nemám nic proti změně statutu nemocnic z p.s. na a.s. Akciovky mají lepší právní status, jsou více motivovány nevytvářet ztráty atd atd. V žádném případě ale nesouhlasím s privatizací nemocnic a zdravotních pojišťoven! Tenhle Julínkův návrh považuju jen za pokus o monstrózní tunelování, které nemá ve světě obdoby. Občanům by se to vůbec ale vůbec nevyplácelo - ročně bychom my jako občani ztráceli miliardy korun, které by nešly do státního rozpočtu, ale na účty nadnárodních koncernů!

178035

12.12.2008 21:01

Pravda o brněnském zdravotnictví

RE: Můj názor

Filip S 85.?.?.?

Já jednoduchý nejsem! Naopak jste jednoduchý vy! já nikomu nepřeju, aby za cokoliv musel platit. Jenže jak už jsem napsal - nežijeme v utopii. Ve zdravotnictví se plýtvá a je potřeba šetřit. Basta fidli! A ty poplatky plýtvání výbotně zamezují. V západní Evropě jsou poplatky mnohem větší než u nás (a to i např. v socialistickém Švédsku). A proto se tam plýtvá mnohem méně. Nebo vy věříte demagogickým řečem PAroubka, Ratha a spol, že kvůli poplatkům ve zdravotnictví budou masově umírat staré babičky a malé děti, protože kvůli 30 Kč nebudou mít oni či jejich rodiče na doktora? 30 Kč stojí půl krabičky cigaret!

Vím moc dobře, že peníze na zdravotnictví nepadají z nebe, ale že plynou od nás, z našich daní.

178047

19.12.2008 11:04

Zemský ráj v nedohlednu

Velmi přínosný článek

Filip S 147.?.?.?

Paní, moc dobrý a přínosný článek.

O Britských listech: Četl jsem si je v době války Rusko x Gruzie. Zdál ose mi, že BL byly objektivní. Když jsem si ale přečetl ty Čulíkovy žblebty a ódy na EU, měl jsem chuť zvracet. Co to je proBoha za demagogii, co předvádí? On z celého souboru vytáhne jeden jediný nepatrný střípek (to studium ve VB), a na něj pěje ódu. Inteligentní člověk ne-demagog se podívá na daný problém s nadhledem, podívá se na všechny aspekty problému.

Ztráta suverenity by nebyla tak hrozná, kdyby se VYPLATILA. Což pochopitelně neplatí, protože nežijeme v utopii. Čulík by si proto měl uvědomit, že EU po LS bude velmi výhodná pro všelijaké eu-byrokraty, lobbisty, nadnárodní koncerny, které budou mít svůj lobbing snadnější (čím centralizovanější EU bude, tím líp pro ně.). a samozřejmě pro ideology, kteří EU ovládli: Jedná se o všelijaké zhoubné liberály, neomarxisty, multikulturalisty, feminist(k)y, anti-homofoby a jiné rozbíječe rodiny, zelené mag*ry aj. tito ideologové to budou mít pro prosazování svých idejí po centralizaci EU (=LS) mnohem mnohem snazší.

Nevýhodná je LS a ztráta suverenity pochopitelně pro těch "spodních 99%", pro normální občany.

Argumentace Čulíka mi připadá jako argumentace nějakých jednoduchých lidí o přijetí eura. Když tvrdí, že musíme přijmout euro, protože je to jednodušší pro cesty do zahraničí, mám chuť je střílet.

178528

07.01.2009 00:05

Země mafiánů, svatá válka židů a strašák ruského démona

Seznam pravomocí, o které přijdeme neboli Havel opět sprostě lže

Filip S 85.?.?.?

výborný článek, pane autore! jen tak dál! Jinak havel je žid, jak už někdo napsal přede mnou. I přesto, že jeho rodina byla židovská, Němci ji neposlali do koncentráku, ani ji nevyhnali. Havlovi kolaborovali. Zvláštní...

Havel lže, když kecá a žblebtá, že přesun pravomocí EU v rámci Lisabonské smlouvy je nevýznamný. Ve skutečnosti seznam pravomocí, o které přijdeme, je velice dlouhý. Naše suverenita přijetím Ls bude ukončena.


----------------------------------
Ten dlouhý seznam o LS:

Zavádí funkci evropského prezidenta
Zavádí se funkce Ministra zahraničí EU a zplnomocňuje ho jednat jménem unie
Zavádí se většinová volba (dosud jednomyslná), která bude určovat
zahraniční politiku závaznou pro všechny členské státy a ukládá jim povinnost ji aktivně podporovat
Zavádí se diplomatická služba EU
Lisabonská smlouva zmocňuje EU měnit své smlouvy bez potřeby
schvalování a ratifikace v členských státech
Ruší se systém jednoho komisaře za každý členský stát
Národní parlamenty členských států budou mít nulovou roli, jen budou
schvalovat usnesení Bruselu
Nová definice "sdílených kompetencí" zmocňuje EU přebírat bez
předběžného souhlasu členských států téměř všechny kompetence
EU získá právní suverenitu - vznik státu Evropská unie
EU může svým rozhodnutím přenést kompetence zpět na členské státy
Evropský soud získává nové pravomoce na úkor soudů členských států
Zřizuje se funkce Evropského veřejného žalobce
Přenáší se kompetence v sociální politice na EU
Přenáší se kompetence v "koordinaci ekonomiky" na EU
Přenáší se kompetence v oblasti politiky zaměstnanosti na EU
Přenáší se kompetence v oblasti obchodu a investiční politiky na EU
Odebírá členským státům právo veta v kontrole Evropské centrální banky
Formalizuje eurozónu a rozšiřuje její rozhodovací kompetence
Přenáší na EU pravomoce v oblasti veřejného zdravotnictví
EU získává nové pravomoce v oblasti občanského a trestního práva
EU získává pravomoc definovat trestné činy a stanovovat minimální trestné sazby
Rozšiřuje pravomoce Europolu - zakládá Evropskou policii
Poskytuje Eurojustu právo iniciovat vyšetřování evropských občanů
Rozšiřuje kompetence Evropského soudního dvora v oblastech azylové a imigrační politiky, kterými se musí členské státy řídit
Odebírá členským státům právo veta v oblasti legální migrace
Odebírá členským státům právo veta v oblasti dopravní politiky
Odebírá členským státům právo veta v oblasti energetiky
Odebírá členským státům právo veta v otázkách rozpočtu

179902

08.01.2009 08:59

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

Filip S 147.?.?.?

Mýlíte se. Kdyby všichni byli křesťani a kdyby všichni žili dle křesťanských pravidel (milovat své bližní apod.), svět by byl krásný a ideální a žádný Zvědavec by ani nemusel existovat, protože by neměl o čem psát. To, že současný stav světa je neutěšený, má PŘÍČINU v tom, že křesťanské hodnoty upadly. A aspoň... Kdyby populace v Evropě byly křesťanské, ale netvořily by Utopii, válčilo by se a hřešilo, ale nedošlo by to k zániku sebe sama jako v současnosti. Současný atheismus má za následek zánik naší celé evropské civilizace. Nejen morální zánik, ale i demografický - v Evropě je 20 milionů muslimů a velmi rychle přibývají.


Podobné ideály mají i judaismus a Islám. Židi se reformovali ("odortodoxnili") vlastně jen pobytem v křesťanské civilizaci. Nebýt toho, chovali by se doteď úplně jako muslimové. A Izraelci se vlastně částečně jako ve Starém zákoně chovají (Starý zákon je především popis vyvražďování nežidů židy ev jménu Vyvolaného národa). A samotní muslimové? Darmo povídat. Za skutečné lidi považují jen sami sebe - muslimy - ostatní jsou pohanští psi. Důkazem jsou úděly nemuslimů v muslimských zemích. A Islám je nespravedlivý i k částem svým věřícím - např. k ženám.

O nacismu a komunismu, alternativách křesťanství a komunismu, se anicnemá cenu vyjadřovat. Jsou totiž založeny na nespravedlnosti a netoleranci k druhým.

Církev je na světě k tomu, aby křesťanské učení udržovalo v existenci. Protože kdyby nebylo církve, její učení by zanedlouho (za pár generací) vymizelo, zaniklo. To už jsem tu někdy někde řešil. Takže - ta tvrzení o škodlivosti existence církve jako takové si nechte někde. Jiná věc jsou samozřejmě lidé, kteří církev tvoří. A lidé jsou slabí, nedokonalí a hříšní. Církev v minulosti dělala nehezké věci a nyní dělá také nehezké... To je pravda. Co se ale týká restituce církevního majetku v ČR, tak proč na rovinu neřeknete pravdu, že komunisti církevní majetek po r.1948 ukradli a zpátky po Sametové revoluci dostala v restitucích jen část? Většina ostatních restituentů zabavený majetek dostala zpátky (emigranti, kulaci, šlechta aj.), církev ale jen malou část.

Na Zvědavci podle mě nejsou žádní fanatičtí křesťani. jestli míníte ty, kteří např. nevěří v evoluční teorii, tak téměř všichni z nich jsou v USA (v USA věří významná část populace, že svět byl stvořen Bohem za 7 dní a že současný svět je starý přibližně 5800 let - vypočítáno z bible).

180139

08.01.2009 23:48

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

Filip S 85.?.?.?

A vy si jako myslíte, že církev nemá právo na vrácení svého ukradeného majetku? Ostatní restituenti ano, ale církev ne? To má jako církev žít ze vzduchu nebo co?

180293

08.01.2009 23:52

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

Filip S 85.?.?.?

Ano, Josef II. toho hodně sebral, RČS za pozemkové reformy po WWI taky, ale pořád něco zbylo. Nebojte se - kdyby církev chtěla vrátit i jen jden metr čtvereční, který jí nepatřil, okamžitě by to schytala od všech hlasitě křičících. Připomínám, že nikdo z kritiků - ani z ODS ani z ČSSd, nepopírá, že církev před zabráním po vítězném únoru vlastnila majetek. Oni jenom nesouhlasí s výši restituce.

180295

09.01.2009 00:08

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

Filip S 85.?.?.?

Co to je za nesmysl? Je vidět, že pán má stejný pohled na dějiny jako komunisti. čím to asi tak bude? Pan Vojta by si měl připomenout ateistické totality 20.století nacismus a bolševismus a komunismus a starší Francouzskou revoluci. Dále - v dějinách (v dějinách naší křesťanské civilizace) téměř žádná válka nebyla náboženská. Víra byla jen mocenskou zástěrkou. A třeba naprosté většině šlechticů a velmožů, kteří v 16.stol.konvertovali k protestantismu, byly náboženské otázky lhostejné. Jim šlo téměř jen o posílení politické moci na úkor papeže.

Co říkáte na spojenectví protestantského Švédska a katolické Francie v poslední fázi 30tileté války...? A s náboženským zabarvením našeho povstání 1618-1620 to taky nebylo moc žhavé. Podobné to bylo s většinou ostatních konfliktů. náboženské konflikty jsou např. hugenotské války, husiti u nás, křížové výpravy, reconquista ve Š. (ve Š. šlo křesťanům o holou fyzickou a kulturní existenci), povstání albigenských, katarové a pár dalších. Které další dokážete vyjmenovat?

180302

09.01.2009 00:16

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

Pane Stworo

Filip S 85.?.?.?

Pane Stworo, váš příspěvek je trošku mimo mísu. Snad byste nechtěl radit kterékoliv bojující zbraně, aby vyzbrojila nepřátelskou armádu, aby byl boj vyrovnanější? Nebo aby druhou stranu nechala vyzbrojit? Kde to žijete? Rytířskost v boji skončila pár desítek let po 1.křížové výpravě. Na začátku 1.křížové výpravy se křižáci divili, jak proti nim muslimové bojují: Útočili ze zálohy, stříleli na ně šípy z dálky, vyhýbali se boji muž proti muži. Křižáci z toho byli u vytržení, nedokázali pochopit, jak se muslimové mohou chovat tak nerytířsky. Ale přizpůsobili se a tahle taktika v Evropě začala ustupovat. Např. náš Přemysl Otakar II.na hru na rytíře na Moravském poli v r.1278 tvrdě doplatil.

Izraelci se chovají tak, jak by se v současnosti chovala každá armáda. Chovají se pragmaticky a racionálně. Proč by zbůhdarma yvhazovali své životy?

180303

12.01.2009 16:01

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

Filip S 147.?.?.?

"Zkuste se církevních panáčků zeptat, proč nám zatajili (už od 6 století) celou oblast reinkarnací, nebo technik, jak se dostat do jiných frekvencí mozku (viz budhizmus) a mnoho dalších poznatků" - A na tohle jste přišel jak? to zní stejně jako zaručeně "pravdivá" zpráva od sovětského deníku Pravda, že sovětští technici sestrojili letadlovou loď z betonu. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

S tou hierarchií v církvi a zneužíváním je to částečně pravda. To ale pořád není důvod, proč katolickou církev a křesťanství zakázat - jinak to nejde. Musíte si uvědomit, že církev má a vždycky měla za úkol evangelizovat. A evangelizace už ve své podstatě je mocenská záležitost - obracením na víru získává církev větší moc. Jak už jsem napsal 100x - církev tu není jen tak pro nic za nic, je tu proto, aby nezaniklo její učení. Když byste církev nadobro zrušil, tak by její učení za desetiletí až staletí zaniklo. A to učení? Vy snad něco máte proti lásce a toleranci? Křesťanství toto nabízí všem, Islám a judaismus jen těm svým.

180674

12.01.2009 16:05

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

Filip S 147.?.?.?

Nechci zklamat. Já sám svůj národ (národ český miluju, stejně jako naši zemi atd atd). To ale neznamená, proč bych si nás měl nějak idealizovat- nejsme ničím významější než ostatní. že u nás bylo ohromné naleziště zlata? To z nás přece nedělá supervyjímečný národ. Pokud by to měla být pravda - tak to jedině v hodně dávném starověku (či pravěku)... Náš národ se nepřátelé nesnaží zlikvidovat o nic víc než ostatní národy.

180675

12.01.2009 16:10

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

Filip S 147.?.?.?

Církev neupálila Mistra Jana Husa. Mistra Jana Husa upálila světská moc, tzn. císař Zikmund (církev neměla právo popravovat - výjímkou je jen inkvizice ve španělsku a i tam to bylo ve spolupráci se světskou mocí). Církev ho ani neodsoudila k smrti, k smrti ho odsoudila světská moc. Možná se ptáte, proč to Zikmund dělal? Dělyal to protože byl zbožný a protože to bylo jeho povinnost z církevních důvodů. A hodilo se mu to i z politických - čím větší jednota v církvi mezi laiky, tím větší klid politický, tím lépe pro království. To, že upálení Husa dá vznik dlouholeté občanské válce, samozřejmě nemohl tušit.

Opět je vidět, že máte stejný pohled na dějiny jako komunisti - tahle lež pochází od nich. Proč asi?

180676

14.01.2009 10:07

Jak na sionisty

Nejlepší postoj ze všech

Filip S 147.?.?.?

"Za třetí, sionisté mají sami o sobě obrovské mínění, považují se za něco neskonale lepšího, nadřazeného, všemi ostatními hluboce pohrdají." - Tohle je pravda. Židi jsou holt vyvolený národ. Pravda ale taky je, že úplně stejně smýšlejí i muslimové, což dokazují na každém místě, kde je jich aspoň pár - v muslimských státech mají menšiny (a nejenom náboženské) výrazně méně práv než muslimové. O totéž se pokouší muslimové v jiných zemích, např. v evropských.



Pane Stworo, chtělo by dívat se kriticky nejenom na židy a sionisty, ale i na muslimy. Nejlepší postoj ze všech je nebýt fanatikem na jedné straně spektra. Nejlepší je nebýt fanatikem vůbec a zůstat někde uprostřed. nejlepší je uvědomit si, že stejně jako jsou nebezpeční židi a sionisti, tak jsou nebezpeční i muslimové, ale jinak. Plán tvůrců NWO byl právě dostat do Evropy muslimy, kteří mají představovat rozbíjející, rozkladný faktor. Předpokladem je k tomu samozřejmě neochota evropských elit je asimilovat a přizpůsobit většině. A také jejich nadřazenost, rasismus, netolerance jiných a agresivita. Právě proto tvůrci NWO vybrali právě muslimy a ne třeba buddhisty!!! [naštvaný]

Pane Stworo, považuju za normální, když na Palestince budete nahlížet jako na oběti. S tím, že jsou oběti, ale vůbec nesouvisí to, že mají pro nás naprosto neakceptovanou kulturu a náboženství!

180899

19.01.2009 09:29

Čubajsovy (a nejen jeho) zločiny jsou vědecky prokázány

Srandovní článek

Filip S 85.?.?.?

Já jsem netušil, kdo to je Čubajs, tak jsem si ho vygůgloval. A narazil jsem na
zajímavý článek. Jestli chcete, tak si ho přečtěte. Je jen dalším z mnoha, které nadávají na Putina, protože jeho režim je nedemokratický. Hahaha. čubajs je vychvalován do nebes, přitom je "taktně" zamlčováno, že za jeho vlády docházelo k velkému hospodářskému pádu. Ovšem, to by se dalo vysvětlit krachy podniků v důsledku ztráty trhů bývalé RVHP (stejně jako v naší zemi). Co je ale horší - pan autor vůbec nezmiňuje, co za sebranku a pakáž byli ti oligarchové, které on hájí... Putin asi používá nedemokratické metody (kontrola tisku ap.), ale v které "demokratické" zemi nedochází k tomu samému, jen jiným způsobem? Putin taky dělá ohromné množství chyb (např. nepodporuje/nepodporoval výnosy z ropy vyšší porodnost), ale pořád je pro Rusko milionkrát větším přínosem než opilec Jelcin ovládaný bandou ruských rozkrádačů neplatících daně a agentů z demokratických zemí.

Jo a v tom článku je taky zmíněn Stolypin. Ten tuším vyhrál anketu o největšího Rusa v dějinách,že? Já sám jsem se dost divil, že nevyhrál Petr Veliký.

181410

21.01.2009 14:19

Malý velký farmaceutický skandál

Poznámka

Filip S 147.?.?.?

Nechce se mi to číst. Můžu ale potěšit čtenáře, že na lékařských fakultách jsou budoucí lékaři vzděláváni v tom duchu, že privatizace nemocnic a liberalizace lékařské péče jsou špatné. Já sám bych to i dovolil, ale jen za podmínek, které jsou takřka utopické. Jelikož ty utopické podmínky sotva někdy nastanou, tak jsem proti.

181657

06.02.2009 10:28

Bin Ladin získal kontrakt na železnici v Saudské Arábii

RE: No

Filip S 147.?.?.?

Zajímavé zasnění. Ten váš muslimský přítel je praktikující muslim šíít? Praktikuje hodně, málo nebo vůbec?

183218

11.02.2009 10:59

Krize v USA ohrožuje federální systém

3 poznámky

Filip S 147.?.?.?

1)Tak to je hodně drsný článek. Dá se předpokládat, že naše mainstreamová média o tomto budou mlčet. Mlčela např. o rozsáhlých nepokojích způsobených imigranty, které byly ve Švédsku v Malmo, srovnatelné s těmi v r.2005 ve Francii. Jo, Švédsko jde do háje...

2)Kalifornie je snad stát, která bojuje o jakési nákladné ekologické manýry,že? A prosazuje je kdo jiný než Arnold...

3)Více on-topic zde mám tento článek. Dokazuje, že globální finanční systém je opravdu kousek od zhroucení. A situace se nebude zlepšovat, poněvadž snad nikde ve světě nesáhli k radikálním systémovým řešením, jen nahrubo zalátali ty největší díry. takže do pár let (2012???) se můžeme připravit na větší finanční krizi než na tu v letech 1929-33. Právě to si nejspíš přejí architekti NWO. [pláč]

183512

11.02.2009 11:03

Krize v USA ohrožuje federální systém

4.poznámka

Filip S 147.?.?.?

Jo a v tomto článku se prý hovoří, že světový obchod s drogami výrazně pomohl k tomu, že se nezhroutil finanční systém. Je to ale německy, a já jsem už zapomněl šprechtit. Takže snad mám pravdu a ten článek je skutečně o tom.

183513

26.02.2009 11:35

Michail Chazin: „Zákaz valuty v Rusku dnes není aktuální“

Odhalená chybička a 2 otázky

Filip S 147.?.?.?

Prosím, opravte si toto: "že kvůli našich oligarchů". Jinak moc děkuji za velmi přínosný článek. Dále otázka do diskuze:

1)1)Čtenáři Zvědavce, kdybyste měli hodně peněz a koupili si za ně zlato, kam byste ho u nás v ČR uschovali? Do banky? Firmě, která za úplatu uschovává zlato a cenné předměty? Do svého soukromého trezoru nebo na tajné místo ve svém domě? Nebo byste ho zahrabali někam do země, kde je nízká pravděpodobnost, že by tam nepátrali hledači pokladů s detektory kovů? (Bohužel jich je ohromné množství. Plundrují archeologická naleziště a způsobují archeologické vědě nedozírné škody.)

2)Myslíte, že je možné, že v případě nějaké hodně velké krize by stát jednoduše ukradl vklady občanů v bankách, stejně jako zlato občanů uložené v bankách? Nejsem si jistý, ale... Nestalo se náhodou při finanční krizi v Argentině před pár lety, že stát zabavil neboli kukradl vklady občanů? Je to tak, nebo mé vzpomínky jsou liché?

184739

02.03.2009 11:44

Odvrácená tvář Měsíce

Velmi zajímavá náhoda

Filip S 85.?.?.?

Je to velmi velmi zajímavá náhoda: Z archivů NASA se záhadně ztratily téměř veškeré plány mise Apollo. Možná je někdo "omylem" zkartoval. [chechtot] [chechtot] [chechtot] Před pár lety, když Bush deklaroval plán na zřízení základny na Měsíci, tak on nebo lidi z NASA říkali, že bohužel kvůli ztrátě těm plánům není možné navázat na Apollo z 60.let, nýbrž je třeba to samé, co vymyslelo Apollo, "vymyslet" znovu za použití našich moderních technologií.

185176

06.03.2009 10:34

Srbsko chce, aby svět uznal jeho ztráty

Poznámečka autorovi

Filip S 147.?.?.?

Je to zvěrstvo, uznávám. Srbové byli v celé té válce spíš oběťmi než viníky. A to platí i o Srbech v Krajině vyhnaných Chorvaty.

Chci ale zdůraznit něco jiného, a to velmi častý omyl - zaměňování jediného oficiálního názvu toho státu, který máme na mysli, tj. nizozemsko, s Holandskem. Holandsko je jen jedna z mnoha nizozemských provincií či hrabství, ač největší a nejvýznamější z nich. Viz zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Nizozemsko.

185800

06.03.2009 18:24

Srbsko chce, aby svět uznal jeho ztráty

Další velmi zajímavý odkaz

Filip S 195.?.?.?

Může to být pravdivé, ale taky nemusí. U konspiračních teorií je ale důležité si uvědomit: I kdyby třeba jen 10% z toho byla pravda, tak to je hrůza a děs. Podle událostí a při komplexním pohledu na všechny události, které se toho týkají, platí, že to rozhodně pravda může být.
http://publica.cz/content/view/560/35/.

185837

12.03.2009 13:34

Dvojí bluf Bernarda Madoffa

Madoffova aféra není zdaleka jediná

Filip S 195.?.?.?

O Madoffově aféře se mluví hodně a hodně. To však neplatí o této aféře, ve které se jedná o stejnou či ještě o vyšší částku:
http://www.blisty.cz/2009/2/16/art45375.html Na BBC se o tom krátce zmínili. Kdo ví, jestli to vlastně říkali v našich médiích? A vzpomíná se někdo na obrovskou aféru s programem "Ropa za potraviny"? Šlo o podvody za miliardy doalrů a podíleli se na nich nejvyšší diplomaté včetně těch z OSN. Vyšetřilo se něco? Byl někdo odsouzen? Asi sotva,že?
Otázka je, kam ty peníze mizí? [zmaten] [zmaten] [zmaten] V tom článku je zmíněné jedno jméno. Zdá se být typickým jménem jednoho jistého etnika,že? [oči v sloup] Pan Celente z USA ve svém interview, jež Zvědavec zveřejnil někdy před vánocemi, říkal, že vysocí politici a úředníci se ve Washingtonu nestarají o blaho svých občanů, ale jen o své vlastní blaho. A jak je vidět, podvody politických elit USA jsou velmi velmi rizsáhlé. [oči v sloup] To platí snad téměř pro každý stát na světě. [oči v sloup] Jo a jinak ta fakta o Madoffovi v tomto článku se zdají být velmi logická. [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

186391

29.04.2010 07:32

Kultura strachu

RE: hned v clanku pisete ze neni krize

Filip S 147.?.?.?

Vy jste teda fanatický levičák!!! Souhlasím s tím, že za krizi mohou bankéři hlavně v USA, házet do jednoho pytle všechny bohaté s amorálními bankéři je ale naprosto hloupé.

218262

29.04.2010 12:35

Multi-kulti learning

RE: Všem zvědavcům

Filip S 147.?.?.?

To snad nemyslíte vážně, že na Oslovi jsou nezaujaté články! Já si čtu téměř všechny jeho články. A pozoruji, že jeho články zaujaté jsou. Zaujaté ve směru naivního (?) slepého spoléhání se na vědu. Existuje konflikt věda v. etika. A Osel vychyluje slepě ramena vah v prospěch vědy. Nejnápadnější to je u článků o GM plodinách. Já sám nejsem pobláznený ekolog, který ignoruje vědu, přičemž vědu nezná a slepě proti vědě bojuje. Myslím si jen, že Osel to v tomto ohledu příliš přehání a že by měl být střízlivější.

Motto: "Proč je třeba separovat podřadné rasy od té naší vyvolené"
tak ten článek na Zvědavci je totálně celej zaujatej. Ještě k tomu když je z prestižního časopisu Science. Copak to nevidíte? Každý režim má svá tabu. Totalitní režim, i demokratický. Má svá tabu i ve vědách. A v současnosti je ve světové vědě tabu problematika ras, rovnosti mezi rasami, z toho vyplývá tabu v multukulturalismu atp. Jinou kapitolou je global warming a např. problematika marihuany a měkkých drog. Vědci (většina) těchto tabuizovaných odvětví jsou ideologicky podjatí stejně jako byli ideologicky podjatí např. vědci v Nacistickém Německu pracující v oblasti výzkumu ras. Doufám, že mi rozumíte. Takže když budete číst novinku z těchto tabuizovaných odvětví, dávejte si velký pozor. Vězte, že je velká šance, že takový článek je nepravdivý. Jo a ten článek je manipulativní mimojiné v tom, že úplně ignoruje kulturní a společenské rozdíly mezi rasami. On se zaměřuje jen na zdraví. Pak vyvolává dojem, že pokud SNP či haplotypy neodhalí rozdíly v rasách, znamená to, že mezi rasami žádné rozdíly nejsou.

218301

29.04.2010 12:56

Multi-kulti learning

RE: Evropa islám respektuje, islám ví, že Evropu respektovat nemusí

Filip S 147.?.?.?

"Nojo Štejne, to tvrdí sionistický web. Tomu přece nemůžeš věřit."


Víte, co to je argumentum ad hominem? To je přesně to, co děláte výše!!! Když byste si to vygoogloval, tak byste se dozvěděl, že ten sionistický web zrovna v tomto nelže! Vy si ani neuvědomujete, že svým argumentováním ad hominem připomínáte primitivy z diskusí na Novinkách, než tam diskuse pro ty primitivy změnily. Ti primitivové taky hodnotily ad hominem.

218302

30.04.2010 12:53

Británie zaplatí Íránu 650 milionů dolarů za tanky

Chápu

Filip S 147.?.?.?

Chápu, že Britové nechtěli peníze vrátit v době, kdy Íránci věznili americké diplomaty. Chápu, že nechtěli v době írácko-íránské války, když Západ podporoval Írák. Měli ale ty peníze Íránu vrátit co nejdřív po té válce...

A neví někdo, co se děje s těmi zablokovanými penězi? Ty peníze musí ležet na ěnjakém účtě, že? Takže to znamená, že nějaká banka z nich profituje,že?

218425

30.04.2010 12:56

Inspirační foto

Můj pokus

Filip S 147.?.?.?

Klaus: "Slezte z toho lustru, Rumsfelde!" Vysvětlení: Supermegagigacoolvtipná variace na slavnou hlášku Luďka Soboty z filmu Jáchyme hoď ho do stroje.

218426

30.04.2010 14:07

Inspirační foto

Pro pana Stworu aj.

Filip S 147.?.?.?

Dobrý den. Myslím si, že se na Obamu díváte příliš naivně. Já si nemyslím, že Obama by byl hodný a jelikož jsou kolem něj samí zlouni, nemůže jeho program být ideální, takový, který bychom si přáli. Já si myslím, že Obama patří k NIM. Je JEDEN z NICH. Jeden z těch zlounů. A nezajímá mě, jestli jeho špatná politika vychází z naivity, hlouposti či z rafinovanosti. To neřeším. Důležité jsou důsledky jeho politiky.

Obama je podle mě nejhorší prezident USA. Je totiž liberál a svůj liberální program uplatňuje velmi agresivně a nesmlouvavě. (Bush před ním byl taky zloun, ale aspoň byl konzervativní.) Vůbec ho nezajímají zájmy jeho občanů. Je to loutka ovládaná všelijakými lobby (bankovní, průmyslové, vojenské, zelené lobby.viz uhlíkové daně). V tomto se neliší od svých předchůdců. Ti byli také loutkami. On je ale navíc liberál (na rozdíl od Bushe a McCaina). Vy tak moc horujete za to, že Obama je dočasně proti Izraeli, nesouhlasí s výstavbou židovských osad na pal. území a kdesi cosi. Já toto nepovažuji za příliš důležité. Izraelci si to tam postaví i kdyby 10 Spojených st. am. bylo proti. Režim v Kyrgyzstánu, osady v Palestině - vem to čert. Já považuji za mnohem důležitější morálku, vychování a vzdělání Američanů, kterých je přes 305 milionů. A je velmi důležité, zdali jsou Američani libeálové, konzervativní, jak moc jsou liebrální a jak moc konzervativní. Otázka držení zbraní - Obama velmi silně je proti svobodnému držení. Nemusím snad dodávat, na jaké straně jsme my. Imigrace - taktéž. USA krvácí a ztrácí nekonečné zdroje kvůli imigraci. Zdravotní reforma: Vy jste v předchozím článku psal, že s jeho reformou souhlasíte. Já s ní nesouhlasím. Ta reforma bude stát ohromné peníze. Peníze na dluh!!! Je dalším hřebíkem do rakve střední třídy (pracující střední třídy). Farmaceutické koncerny budou mít ještě větší moc než nyní. Výsledkem bude zdravotnictví ještě méně efektivní než je teď. Tady je o ní pár článků:
http://www.thenewamerican.com/index.php/usnews/health-care/3405-obamacare-embattled-doctors-a-patients
http://www.thenewamerican.com/index.php/component/search/health%2Breform?ordering=&searchphrase=all
Interrupce - obrovské zlo, což doufám chápají i ti nereligiózní čtenáři. Jedná se o dobrovolnou genocidu vlastního národa, které má nedozírné morální škody, a to jak na individuální, tak kolektivní úrovni. Dále zdravotní rizika (mnoho žen kvůli interrupcím nemůže později otěhotnět), tak psychické (desítky procent žen po interrupci musí kvůli těžkým depresím brát antidepresiva, což je logické, když si uvědomíme že básníky opěvované mateřské lůno se promění v hrob). Ekologie/ekoterorismus/globální oteplování/uhlíkové šílenství - v tomto jsou demokraté a Obama mnohem nebezpečnější než republikáni. Jak by taky ne, když demokrati mají k marxismu mnohem blíž. J...

Automaticky kráceno

218435

01.05.2010 13:54

Inspirační foto

RE: Medvedev

Filip S 188.?.?.?

Právě že jo. Když se podíváte třeba na české vlády, jak vyjednávaly podmínky přístupu k EU (katasrofa na entou), jak za naše zájmy bojoval Havel... A dalo by se pokračovat.

218532

01.05.2010 14:43

Inspirační foto

RE: Pro pana Stworu aj.

Filip S 188.?.?.?

Imigrace může být i přínosný jev. Jenže je problém, že ve vyspělých západních zemích emigrace už před celou věčností překročila mez přínosnosti a stala se obrovskou ekonomickou a společenskou zátěží. Nyní je v USA cca 10% nezaměstnanost a šílenci jako Obama stále prosazují imigraci. (Ve skutečnosti Obama vlastně není šílenec. On moc dobře ví, co dělá. On patří k lidem, kteří usilují o zánik celé naší západní křesťanské civilizace. Imigrace - zánik národa - je jedna cesta k uskutečnění. Další jsou zánik rodiny, tradic, víry...)Díky nim tedy do USA stále přicházejí imigranti, z nichž téměř nikdo nezačne pracovat. Jak by taky mohli pracovat za tak velké nezaměstnanosti. A tito imigranti tedy jen rozšíří řady nezaměstnaných a těch, které stát tj. občani musí živit ze sociálních dávek. Také velká část z imigrantů se dá na cestu zločinu.

USA jsou na tom s imigrací špatně, v západní Evropě je situace ale mnohem mnohem horší. Např. labouristi v UK... Ti se chovají úplně absurdně, že se to skoro ani nedá popsat.

Imigranti v USA jsou opravdu páteří ekonomiky. Jenže velká část z nich pracuje ilegálně, tj. nezákonně... Zaměstnavatelé za ně neplatí daně. Nemají zdravotní pojištění, tudíž za jejich ošetření musí platit stát.

A co se týče vaší argumentace u potratů - to jsou opravdu hloupé argumenty. Počet případů početí při znásilnění netvoří ani 1% případů interrupcí. Lidský život je nejcennější hodnota, která se na zemi nachází. A človíček počatý při znásilnění je taky člověk. On nemůže za to, u jaké příležitosti byl počat. Ženy otěhotněvší při znásilnění velmi trpí. To je jasné. Jsem pro to, aby ženy dítě donosily a měly právo se na zřeknutí se mateřských práv. Dítě by pak šlo k adopci anebo do sirotčince. Když si uvědomíte, tak interrupce je pro ženu trauma stejně jako znásilnění a nošení pod srdcem takové dítě. Pokud by to nešlo jinak tak bych dovolil interrupce plodů počatých při znásilnění. Je pořád lepší zachránit 99% dětí než 0%.

A co má znamenat ten příměr s rodinou rednecků? Co to je za blbost? To myslíte vážně? Máte to v hlavě v pořádku? Redneck označuje bílého jižanského farmáře. Tito redneckové jsou religiózní, tvrdě pracující, velmi produktivní. Nevím jaký je u nich průměr dětí na jednu rodinu, ale vím, že i pokud mají vysoký počet dětí, tak se o dětí výborně postarají. Mnozí z jejich dětí studují na VŠ. A pokud to trh práce dovolí, všichni z nich budou pracovat. Oni totiž mají velmi kladný postoj k práci. Redneckové představují to nejlepší z lidí, kteří v USA žijí. U nás v ČR připomínají "lidovecké" rodiny. Znám mnoho početných, které mají 5-8 dětí. Rodiče své početně děti skvěle vychovají. Velmi velká část z těch dětí jde na VŠ. Pracují téměř všichni z nich.

218535

01.05.2010 15:07

Inspirační foto

RE: Pro pana Stworu aj.

Filip S 188.?.?.?

Případů zastřelených doktorů potratářů bylo velmi velmi málo. Vy si myslíte, že velká část z lidi pro-life jsou fanatici? Možná. Mnohem víc ale (desítky procent populace) jsou fanatici s opačným názorem. Např. když na diskusích na idnes se řeší potraty, tak když tam někdo napíše racionální argumenty proti potratům, desítky lidí tam píše, že pro-life jsou středověcí tmáři.



na zaver PANE.Nezda se Vam tak nahodou,ze by kazda zena na tehle planete mela mit pravo si sama rozhodnout,zdali si svuj plod uvnitr SVEHO VLASTNIHO TELA necha,nebo si ho necha odstranit??? Posledni co zde potrebuji je dalsi instituci,ktera jim bude prikazovat jak nalozit se svym vlastnim telem,nebo snad ten plod uvnitr neni jeji


Žena má mít právo na odstranění plodu, který nosí? Já tvrdím, že lidský život je ta nejcennější hodnota, která se nachází na Zemi. Když dojde k relativizování, co je a není liský život, je to cesta do pekel a následkem je velký morální úpadek a umírání společnosti a civilizace. Relativizace nastala už s potraty. Další zhoršení přichází s eutanáziemi a s potraty ze zdravotních důvodů. Někdy loni byl ve VB případ, kdy se mělo narodit dítě s dědičnou chorobou. Kdyby se narodilo, celý život by muselo žít s dýchacími přístroji. Doktoři silně tlačili na rodiče s interrupcí. Matka souhlasila, otec ne. Skončilo to u Nejvyššího soudu UK. Už nevím, jak rozhodl, vím jen, že otec nakonec podlehl. Stává se v mnoha případech, že doktoři naléhají na rodiče s potratem, ti jsou proti a dítě se nakonec navzdory očekávání doktorů narodí zdravé. Ohledně toho případu - doktoři tvrdili, že dítě musí být potraceno, protože kdyby žilo, příliš by trpělo. No a když si představíte, jak to půjde dál, tak hranice se bude pořád posouvat. Kdo ví, třeba za 50 budou rodiče potracovat děti ze zdravotních důvodů kvůli obezitě, slepotě, hluchotě...

Vy možná zopakujete to co vám předhazují média a potratáři, že interrupce do 24. týdne není vražda člověka, protože do 24.týdne to není člověk, nýbrž jen shluk buněk. To je nesmyslné - ta hranice 24 týdnů je právnická umělá hranice podobně jako např. hranice pro 1.dovolený sex. styk. Ještě důležitější je názor lékařské vědy. Víte, že podle medicíny vzniká lidský život už od stádia zygoty? Podívejte se klidně do učebnic embryologie. Propotratáři, média a liberálové opakují pořád dokola jen tu umělou právnickou definici lidského života a o té lékařské striktně mlčí, protože se jim nehodí. A lidi pak znají jen tu umělou právnickou.

218537

27.05.2010 08:15

Nejvážnější konflikt mezi Ruskem a Íránem

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Filip S 217.?.?.?

Na jadernou energetiku má Írán právo jako všechny země na světě. Na internetu jsou články, podle kterých se Íránu jaderná anergetika velmi vyplatí, protože energie z ní je o třetinu levnější než z plynu či ropy. Podle některých Írán uvažuje o exportu elektrické energie z jádra až do Arménie a Gruzie. Já nejsem naivní a předpokládám, že Írán má i ambice na jaderné bomby. Írán má právo na jadernou bombu stejně jako všechny ostatní země, ať se jim to líbí nebo ne. Íránský režim je mnohem stabilnější než třeba Pákistánu. A např. Izrael svůj jaderný program nikdy oficiálně nepotvrdil. Jeho kredibilita ohledně jaderných bomb je tudíž záporná. Írán ví, že spontánně (sám od sebe) zahájit jadernou válku je nesmyslné, protože by to vedlo k jejich okamžitému zničení. Držení jaderných zbraní Íránem může paradoxně vylepšit bezpečnostní situaci v tamějším regionu, protože přinese větší rovnováhu sil. Američani si nepřejí jadernou bombu Íránců ne z bezpečnostních důvodů, ale z agresivních: Chtějí z Íránu udělat totéž co s Írákem - dobýt a destabilizovat.

Nechápu jednání Ruska. Nechápu, co tím získají. Podle mě mohou jen ztratit - světu se jeví slabší, páč ustupují USA a Írán si mohou znepřátelit. Írán může zakázky za miliardy USD zadávat někomu jinému, třeba Číně. A jako první takovou zakázku může zadat na stavbu rafinérie. Je to šokující, ale Írán není soběstačný ve výrobě benzinu a nafty.
http://www.mediafax.cz/zahranici/3027622-Izraelsky... Rusko přece může exportovat S300 Íránu bez jakékoliv Rady bezpečnosti OSN.

Pokud by Írán neobohacoval uran, tak by si jestřábové v USA našli nějakou jinou záminku... Třeba že Írán pomáhá Al-Kajdě či jiné nesmysly. Záminka k válce se vždycky najde.

220296

27.05.2010 09:03

Jedenáct znamení, že se americká vláda stala přerostlou obludou

RE: co mi v článku chybí

Filip S 217.?.?.?

Hmmmm. Já jsem radši pro žádné či minimální sociální dávky. Mnohem lepší než jsou nízké daně, protože k sociálním dávkám je třeba byrokratický aparát, obvykle rozsáhlý. Všimněte si, že čím jsou vyšší sociální dávky, tím jsou vyšší daně. Což je zcela logické... Existuje citát "Jednou z nejhorších genocid 21.století jsou vysoké daně." A zdanění je bohužel pořád vyšší a vyšší. [pláč] [pláč] [pláč] Jo a vysoké daně jsou významnou příčinou jevu outsorcingu, o kterém píšete.

220301

27.05.2010 13:43

Inspirační foto

RE: Pro pana Stworu aj.

Filip S 217.?.?.?

Nevím, co máte proti redneckům. Vygooglujte si třeba kdo to je pan Michal Semín. Vyjde vám, že má tuším 7 dětí. (???) KDyž mu pošlete email, tak vám odpoví, že děti buď studují, anebo pracují, žádné není na sociálních dávkách, on sám také pracuje. Tyhle věřící rodiny se nechovají jako cikánské rodiny!

"Jiste,na tom maji podil i samotni americani,kterym vyhovuje imigranty zamestnavat.Mimochodem,kdo by podle Vas mel napr. delat na polich,pomocne sily v restauracich,uklidy,atd.At to klidne delaj americani,pak se ale nedivte,ze budete vice platit,protoze pochybuji ze by nejaky american delal za 4$ na hodinu."
Američani mají nízký zájem o tyto práce. Já navrhuji masové obrovské snížení daní (všech daní!!!) a snížení, nejlépe zrušení sociálních dávek. Stát pak ušetří peníze za byrokratický přerozdělovací aparát. Je dokázáno, že čím jsou jednonuší daně a čím je jednoduší daňová legislativa (bez všelijakých vyjímek, dotací, odpočtů atp), tím větší je výběr daní a hospodářský růst. Tímpádem by tato zaměstnání byla lépe placená, nutnost práce imigrantů by byla menší. Dále: Snížení daní by omezilo velmi neblahý jev zvaný outsorcing.

"Vy a Vam podobni hajite pravo na zivot u jeste nenarozeneho ditete.Fajn na to mate pravo,ale kouknete se kolem sebe jak miliony nekterych deti dnes zije.Co je to za zivot traveny v sirotcinci,nebo zebranim na ulici ci hrabanim se na skladce (rozvojove zeme),co je to za zivot kdyz to dite je mrzak,nikdo ho nechce,nebo je denne tyrano,atd.. Jen proto,ze samozrejme rodice jsou idioti."
Mně připadá zvrácené rozhodovat, které děti mají právo se narodit a které ne. Toto považuji za obzvlášť zvrácený druh tzv. sociálního inženýrství. Dítě, které se narodí do chudé rodiny se nesmí narodit, dítě do bohaté ano? Kde bude ta hranice? Když plod v děloze nebude mít šanci na značkové oblečení, nejnovější mobil, počítač, internet, atd atd, tak bude mít zakázáno se narodit??? Dítě se značkovým oblečením už ano? Jak to chcete rozlišit?

Jinak jestli jste si nevšiml, tak v rozvojových zemích potraty téměř neexistují anebo se provozují málo. Děti mohou všelijak trpět, ale přesto je lepší, když žijí, než kdyby byly zavražděny vlastní matkou v jejím mateřském lůně. I dítě, které strádá, může být šťastné. Zkuste se takového dítěte třeba ve favelu v Riu zeptat, jestli ho nemrzí, že mohl skončit jako hromádka krvavé tkáně do stáří 24 týdnů. Vím, co odpoví. Dále naprostá většina potratů se děje v rozvinutých zemích (USA, britská dominia, Evropa, ano i Čína). A v těchto zemích trpí dětí velmi málo - je velmi málo dětí bezdětných, hladových, bez lékařské péče, týryných. UVĚDOMTE SI ŽE V TĚCHTO ROZVINUTÝCH ZEMÍCH SE POTRATY DĚJÍ TÉMĚŘ VÝLUČNĚ Z POHODLNOSTI RODIČŮ A Z JEJICH EGOISMU. INTERRUPCE JSOU TEDY DŮSLEDKEM KONZUMNÍ A MATERIÁLNÍ SPOLEČNOSTI. PŘEDSTAVTE SI...

Automaticky kráceno

220320

27.05.2010 14:37

Nejvážnější konflikt mezi Ruskem a Íránem

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Filip S 217.?.?.?

No to, co jste napsal, je pro mě vysoká diplomacie. Vy jste odpověděl jako diplomat (doufám že zkušený či moudrý). Já sám nemám nadání na vysokou diplomacii. Myslím si, že kdyby měl Írán jadernou bombu, tak by to pro něj bylo ideální. Nedovolili by si na něj tak snadno. Zároveň je ale pro Írán téměř nemožné jadernou bombu vyrobit. I kdyby jadernou bombu vyrábět v podzemí např. stovky metrů hluboko (jako prý KLDR - v hloubce 300 m), tak by Mossad zřejmě dokázal snahy Íránců zmařit úspěšným zásahem komanda či diverzní akcí. Čím víc by do toho Íránci investovali, tím víc by na tom ztratili finančně a na lidské zdroje.

Jako zajímavost uvádím toto. A je to i inspirace pro cenzora, který si to bude číst. [smích]
http://www.altermedia.info/anti-war/iranian-nuclear-physics-professor-killed-by-remote-controlled-bomb_2010.html
Když někdo (asi z FSB??? z mafie?) zavraždil Litviněnka, tak se média mohly zpřetrhat, aby o tom informovala co nejvíc a aby při tom bylo co nejvíc křiku a hysterie. A když za velmi podivných existencí zemře jaderný íránský fyzik, tak je ticho po pěšině. Bohužel jsem si všiml, že toto je zpráva stará ze začátku ledna. [pláč]

220324

28.05.2010 02:15

Nejvážnější konflikt mezi Ruskem a Íránem

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Filip S 188.?.?.?

Spletl jste si Afgánistán s Pákistánem. Karzai je prezidentem A. A ten popis co jste uvedl patří jednoznačně k A.

220380

01.06.2010 11:13

ČLR – USA: Skutečně spolu?

USA-Čína-Rusko

Filip S 109.?.?.?

Tyto tři země jsou navzájem v mocenských konfliktech. Mě napadlo, že logicky by se USA měla spojit s Čínou, aby se dvě nejsilnější země spojily proti té nejslabší (RF). Čína by šla do potenciálního konfliktu (WW3) s tím, že chce od Rusů získat Sibiř.

220799

04.06.2010 09:54

Potřebujeme vůbec tento Izrael?

Pro překladatele

Filip S 147.?.?.?

"chraň nás pán bůh před další podobně nechutnou Blairovšťinou". To poslední slovo má být s malým bé. Jazyky se píší s malými písmeny na začátku.

221179

09.08.2010 11:39

Vojenský převrat v Turecku před útokem na Írán?

RE: Zadny utok nebude

Filip S 147.?.?.?

Agrese proti Íránu a WW3 bude! Přečtěte si prosím Nostradama! Myslím to vážně, přestože Nostradamus byl věštec. Jinak co se týče vědecké předpovědi WW3 - Měl byste vědět, že ekonomické cykly o délce x desetiletí se pohybují v cyklech. A když je určitý stát ekonomicky a společensky na dně, tak své problémy řeší agresorskou válkou. Viz Německo a WW2. USA a VB jsou ekonomicky na dně. Situaci Německa se velmi rychle blíží. USA má astronomické dluhy, které jsou v podstatě nesplatitelné.

Odkazuji na článek, kde je o tomto zmínka. Doufám, že přede mnou ještě nikdo tento samý příspěvek nepostoval. Citace je z článku Štěpána Pírka.
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/stepan-pirk... Jeho články na Aktualne doporučuji přečíst.

Hackettova dlouhá vlna

Zajímavý dlouhodobý pohled na současné dění poskytuje i studie dlouhodobých ekonomických cyklů amerického ekonoma a historika Davida Hacketta Fishera, autora knihy „The Great Wave“. Autor dospěl k závěru, že „všechny dlouhé vlny měly mnoho společných vlastností. Všechny měly stejnou strukturu vln. Měly tendenci postupně procházet podobnými etapami s podobným vývojem mezd, nájmů či úrokových sazeb“. Podle autora se důležité vzestupy a pády v historii lidstva odehrávaly v tomto sledu:

1. Všeobecná ekonomická prosperita
2. Růst porodnosti, zvyšování počtu obyvatel
3. Roste poptávka po životních potřebách
4. Poptávka převýší nabídku
5. Ceny rostou
6. Ne všechny ceny rostou současně
7. Ceny energií, potravin, bydlení a surovin rostou
8. Ceny energií rostou mnohem rychleji než ostatní komodity
9. Ceny zboží rostou pomaleji a ceny komodit zrychlují růst
10. Peněžní inflace začíná
11. Devalvace měn ve velkém rozsahu
12. Masivní deficity vládních rozpočtů
13. Rostoucí rozdíl mezi výnosem z kapitálu a z práce
14. Rostoucí nerovnoměrnost bohatství a sociální nepokoje
15. Válka


Když jsem těchto 15 bodů uváděl před několika lety na jedné prezentaci, bylo to spíše pro zajímavost a získání pozornosti publika. Přeci jenom katastrofy přitahují a po přečtení bodu 15 každého zamrazí a zbystří pozornost. Tehdy jsem uváděl, že jsme někde mezi bodem 4 a 9. Cena ropy byla tehdy 37 dolarů a inflace byla téměř neexistujícím pojmem. Další vývoj dějin byl však až příliš podobný nastíněnému scénáři, aby to nechalo člověka klidným. Komodity akcelerovaly svůj růst na přelomu roku 2007 a 2008 a inflace ze dostala do hledáčku ekonomů. Dosáhli jsme bodu 9. Loni řadu zemí „nečekaně“ zasáhla vysoká inflace. Bod 10 se naplňuje. Záchranná opatření vlád nakládají státům na hřbet takové dluhy, které zřejmě již nikdo nebude schopen zaplatit.

225893

16.01.2011 18:37

Česká média nejsou tak úplně ztracena

Pro pana Stworu a čtenáře - VELMI DŮLEŽITÉ - ČUNEK JE NEVINNÝ

Filip S 109.?.?.?

Ohledně té ABL se podle mě jedná o mediální štvanici proti ABL a Bártovi, protože Bárta šlápl kmotrům na kuří oka, když jim zrušill velkou část penězovodů. Lze debatovat, do jaké míry je závažné sledovat komunálního politika.Já si myslím, že to moc závažné není. Jsou mnohem horší a škodlivější činnosti než je tato.

O těch mediálních štvanicích: Snad nikdo nikdy z nás nepochybuje o tom, že média u nás (i v zahraničí) se dají uplatit. Včera jsem si četl Kmotra Mrázka od Kmenty. Jsou tam zmínky o zaplacení médií. Zde je jeden příklad: "Sekyra: „Nastaly komplikace s financováním IPS. Teď připravuji žádost pro banku na prodloužení úvěru. Vypracoval jsem čtyři možnosti se Skanskou a domluvil se se Železným (majitelem televize Nova), který mě mediálně podpoří, tedy českou cestu.

V tomto článku odkazy na články o kauzách. Náplní většiny těch kauz je jistě pravda, tj. jistě se nějaký politik dopustil korupce či jiného TČ, který je zmíněn. Jak si ty články čteme, tak jim věříme, že jsou pravdivé. Když je těch článků o jedné kauze víc, tak vzniká mediální štvanice. Uvedu příklady štvanic: nedávná kauza Drobil a t.č. premiéra Grosse (financování jeho bytu aj.) Jedna skupina mafiánů si zaplatila mediální pošpinění politika z konkurenční mafiánské skupiny. Důležité je si uvědomit, že náplní těchto kauz není bezpochyby LEŽ, nýbrž PRAVDA. No, ale v malém počtu případů se stává, že náplní těchto mediálních štvanic není PRAVDA, nýbrž LEŽ. Uvedu dva příklady: 1)Aféra Bartončík, která na počátku 90.let zcela změnila možné politické směřování našeho státu. 2)AFÉRA ČUNEK. Ano - Média mnoho měsíců systematicky a masově špinila nevinného Čunka. Skoro všichni lidi uvěřili a dodnes věří, že Čunek je jeden z největších zlounů české politiky.Opak je pravdou. Zde jsou důkazy:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/novinari.asp?idno...
Vlivní lidi potřebovali Čunka odstranit z ministerstva místního rozvoje, aby se dostali k tamním zakázkám a dotacím. Taky mohlo jít o snižování preferencíKDU-ČSL a o to, že Čunek se projevoval jako silný anti-multikulti.

236215

17.01.2011 02:26

Česká média nejsou tak úplně ztracena

RE: Za médii opět stojí peníze a vlivové skupiny

Filip S 109.?.?.?

Ano, s tou reklamou to je pravda. Možná jste sám čerpal z tohoto článku:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=20100...

Je skvělý a výstižný. Vyplatí se ho přečíst.

236236

10.03.2011 11:05

Zatčení agenta CIA potvrzuje, že za terorem stojí ilumináti

Pochybnosti

Filip S 109.?.?.?

Pokud měl být tento zadržený superagentem CIA, proč neměli vymyšlený nějaký emergency plán, co dělat a co tvrdit při jeho případném zadržení Pákistánci? A tento Raymond Davis měl prý u sebe důkazy, že si telefonoval s talibánskými vůdci v Pákistánu. To jako tenhle údajný superagent měl v mobilu adresář se jmény a telefonními čísly na ty talibánské vůdce nebo co? Nebo co se nám snaží tento článek říci? Protože nevěřím, že by superagent CIA byl tak neskutečně hloupý a neměl by telefonní čísla, jména a jiné citlivé informace důmyslně zašifrované.

239245

24.03.2011 13:22

Skrytá energetická krize na Středním východě

Přechodníky

Filip S 109.?.?.?

Žádám překladatele, aby se naučil psát přechodníky.
"Egyptský vojenský režim, čelíc" - čelíc je tvar, který patří k ženskému rodu. Slovo "režim" je mužského. Správně má být "čele", což zní blbě, a proto je vhodnější z té věty přechodník vypustit. Zde jsou pravidla pro psaní přechodníků:
.http://www.ontola.com/cs/prechodniky-jak-se-pisou...

240214

28.03.2011 17:44

Kosovo: Tři roky mezinárodní ostudy

RE: Chyba v překladu

Filip S 109.?.?.?

Jenže tento článek NENÍ V RUŠTINĚ, nýbrž v ČEŠTINĚ, strome s tvrdým dřevem!

240606

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 2

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
301 234,98 Kč

Poslední aktualizace: 24.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 332 246