Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Viliam Jaroš

Nalezeno 40 příspěveků, 29 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

29.10.2001 23:43

Ekolog = levičák = ekoterorista?

skúška

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Brácho, neviem či máš pravdu vo všetkom čo píšeš, ale je mi to blízke. Galileo skončil veľmi trápne a napokon, akú mal veľkú pravdu?Vydrž, som s Tebou!vilo

503

24.11.2001 07:53

Psí zamyšlení

Pre Mílu

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Svojim spôsobom ste mi ukradnutý, pretože píšete o zbabelosti a sám ste zbabelý. Pokúšal som sa vám napísať list, ale adresa je len pre váš exibicionizmus. Koľko tých zvierat ste zachránil? Na rozdiel od vás pán Stwora niekoľko stovák. Je mi vás ľúto.vilo

568

31.12.2001 12:47

Rok 2001 - špatný, špatný rok ...

Viliam Jaroš 195.?.?.?

O, odpusť Bože, odpusť rebelom....Láďo máš pravdu nechápem stále, prečo ľudia, ktorí sú presvedčení o demokracii neuvádzajú mená k svojim komentárom. To je typický príklad strachu, ktorý nás začína opantávať. Je mi ich ľúto, ale na druhej strane ich aj chápem. Škoda, že oni nepochopili kde sme sa to dostali.ĎAKUJEM Ti za všetky články v tomto roku. Nezvyknem ich komentovať, ale dnes je výnimočný deň. Dúfam, že zabudneme na tento rok veľmi rýchlo. Vydrž!vilo

705

03.01.2002 00:52

Rok 2001 - špatný, špatný rok ...

ospravedlnenie

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Ospravedlňujem sa tomu impotentovi. Neuvedomil som si, že som sa nepodpísal celým menom Ja sa volám Viliam Jaroš.Aj Vám, ale samozrejme všetkým prajem pokoj na Z.

710

03.01.2002 00:52

Rok 2001 - špatný, špatný rok ...

RE: Rok 2001 - špatný, špatný rok ...

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Pán Borovička, ale veď o tom je život. Nemusíme veriť ničomu a nikomu. Jednoducho musíme žiť. Kto sa rozhodne ktorým smerom pôjde, bez toho, že by mu to niekto nariadil je borec. Stále však budú ľudia, ktorí by chceli svojou mocou ovládať čo naväčšie masy. Sila je iba v jednotlivcovi. Je jedno, či je to podvodník, zlodej, alebo super chirurg. Na konci je vždy zúčtovanie a verte mi, že viem o čom je reč.

722

25.01.2002 08:34

Úvahy jen tak

Úvahy jen tak

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Láďo, Láďo! Ty si koleduješ o poriadný výprask od toho "vazouna". Divím sa, že sa do debaty ešte nezapojil Taťka. Ten by Ti to veľmi rýchlo spočítal. Máš šťastie, že si nebol v tej hospode, pretože som počul, že Ty si si kúpil okrem štetca aj zelenú farbu. Už sa nevyhovoríš, že si si chcel natrieť iba plot. Keď to bude Taťka čítať, tak Ťa určite "natrie".
Tým "Portugalcom" sa vôbec nedivím, že spravili so zajatcami také opatrenia. Majú veľmi dobre naštudovanú mentalitu náboženstvo obyvateľov"Nového Zélandu". Im stačí, aby so sebou zobrali na druhý svet neveriaceho a budú spasení. Pri takej výhliadke sa oplatí zaškrtiť jedného "Portugálca" a zomrieť v jeho objatí.

823

25.01.2002 18:43

Úvahy jen tak

Úvahy jen tak

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Láďo, tu na Slovensku je veľmi veľa takých "vazounov", ale stačí, aby sa na nich niekto pozrel prísnejším okom a vycúvajú. Škoda, že tých, čo majú trochu prísnejší pohľad a zdravé oči je už veľmi málo a prdelolezcov prebytky. Podľa toho čo sledujem sa mi zdá, že Portugalci nemajú veľa odvahy. Snáď len v tej ich kinematografii. Aspoň vieme, prečo musia sústavne meniť fakty a obracať históriu. Je to ich legálna droga. Najviac ma naštvalo, keď som sledoval ako prišli na "Nový Zéland" zachraňovať starého 24 ročného, slepého leva, ktorý by bol radšej keby nebol. Všetko sa udialo niekoľko týždňov potom, čo zmasakrovali tisícky nevinných ľudí. To už je pokrytectvo najväčšieho formátu. Boh nás ochraňuj od ich "náboženstva". Pritom sa o mne nedá povedať, že by som nemal rád zvieratka, ale som normálny a mám zdravé oči.

832

25.01.2002 18:52

Úvahy jen tak

Úvahy jen tak

Viliam Jaroš 195.?.?.?

K tomu Tvojmu článku by sa hodil jeden "bradatý vtip"
Sretnú sa dvaja známi a jeden hovorí: "Predstav si, včera sa strhla v krčme bitka. Štyria mlátili jedného". Druhý mu na to vraví:" Dúfam, že si zasiahol". A on odpovedá:"Samozrejme, zmlátili sme ho ako koňa".

833

27.01.2002 20:43

Když odchází psí kamarád...

Každá minca má dve strany

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Viem si predstaviť Tvoje pocity a v tejto chvíli je aj veľmi ťažké Ti nejakým spôsobom radiť. Môj názor poznáš z našej osobnej pošty, ale jednu vetu zopakujem. Uvedom si, že Saba prežila dva životy a ten druhý bol kvalitatívne na takej úrovni, akú nezažije miliony psov na svete. Tým, že si ju zachránil a poskytol jej nový domov a lásku, vzal si na seba zodpovednosť aj za jej koniec. Ver mi, že to čo opisuješ už nie je dôstojný život psa. Keď si mal odvahu sa jej ujať, musíš v sebe nájsť dostatok síl, aby si jej ukončil to trápenie. Vo svojom živote som stál niekoľkokrát pred takým rozhodnutím. Nikdy som to neprežil bez psychickej ujmy, ale po čase som dospel k názoru, že som tomu zvieratku pomohol po druhý krát. Aj psi majú nárok na dôstojný koniec. Keď si predstavím, koľko je na svete ľudí, ktorím Tvoje pocity nič nehovoria a dokážu zavraždiť mladé životachopné zvieratá, je mi smutno. No ver mi, že do tejto kategorie zaraďujem i ľudí, ktorí svojich miláčikov len na základe sebeckej lásky nechajú trpieť. Rozhodnutie je len na Tebe. Čo môžeš spraviť je, aby si pozval veterinára k Vám domov. Odíde bez stresu a s pocitom, že bola milovaná až do konca.
Pri tejto príležitosti si neodpustím jednu poznámku. Dúfam, že si Tvoj článok prečítal aj nejaký Alois, pre ktorého pes v živote znamená len samé trable.(viď komentár o Bartovi) Je mi ho ľúto, pretože nezažil a pravdepodobne nezažije tak krásny vzťah, ako Ty. Preto nám bol pes daný od Boha. Nič netrvá večne a vo vzťahoch to platí dvojnásobne. Určite Vás všetkých obohatila o hodnoty, o akých sa môže Aloisovi len snívať

837

29.01.2002 13:43

Když odchází psí kamarád...

Michalovi

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Neviem, či som to správne pochopil, čo ste odkázal Vladimírovi. Ja som to pochopil tak, že mu radíte, aby všetko ponechal na prírodu. Ak sa mýlim, tak sa vopred ospravedlňujem.
V opačnom prípade však musím podotknúť, že si mýlite dojmy s pojmamy. Je pravda, že príroda je čarodejka, ale od doby, keď si človek domestikoval zvieratá a zobral im slobodnú voľbu, musí niesť zodpovednosť aj za ich koniec. Voľne žijúce zvieratá by sa nedožili takých útrap a dovolím si tvrdiť, že v prípade Saby by vlk už nežil niekoľko rokov. Vo voľnej prírode keď zviera trpí, tak to nie je len preto, že znesie viac ako človek, ale preto, že nezvládlo určitú situáciu v danom čase a priestore. (prirodzený výber) Samozrejme nie je to tak dlhé trápenie. Od toho sú predátori a smrť hladom. Zvieratá na rozdiel od ľudí nemajú druhý reflexný oblúk a ich život je naplneným odovzdávaním genetických informácii na svoje potomstvo, v ktorom pokračuje ich život. Civilizácia zdegradovala život niektorých ľudí na chamtivosť, lakomosť a zradu. Preto sa niektorým nechce z tohto sveta. Žiaľ je ich veľmi veľa. V prírode by takýto ľudia prežili len zriedkavo. Boja sa smrti, lebo si do hrobu nemôžu vziať to čo nahrabali a samozrejme sa boja, pretože aj keď neveria v Boha, pri svojom konci si na neho spomenú a nevedia aký trest bude nasledovať. Kto žil poctivo je so smrťou zmierený. Uff, ale som sa rozpísal. Radšej končím.
Takže asi toľko pán Michal.

845

10.02.2002 08:58

Psí kamarád odešel navždy

Psí kamarád odešel navždy

Viliam Jaroš 195.?.?.?

. Čo sa stalo si predpokladal už dlhšiu dobu a keď mám pravdu povedať, tak trochu ma mrzí, že si to nechal zájsť až tak ďaleko. Tých posledných desať dní muselo byť nenormálne stresujúcich, ako pre Teba, tak aj pre Sabu samotnú. Môj názor na psí koniec poznáš, takže to nebudeme rozoberať. Viem sa vcítiť do Tvojej situácie, i keď ja som predsa len tvrdší v týchto okamihoch. Je to profesionálna deformácia a neznesiem pohľad na psa, ktorému už nie je pomoci a vidím, že trpí.
Včera večer mi priviezli malú sučku kríženca nemeckého ovčiaka. Doslova ma ukecali tí ľudia, aby som ju prijal, pretože útulok v meste kde ho našli cez víkendy nefunguje i keď mesto naň prispieva 500 000Sk ročne. Zatajili mi, že je chorá a nemá takmer žiadnu šancu na nový domov.
Pri pohľade na ňu som si spomenul na Sabu. Ešte som nevedel, že to má Saba za sebou. Len ja musím rozhodnúť či ju nechať žiť, alebo uspať. Má zdeformovanú prednú nohu, tak ako kedysi Tulo. Má ešte len dva mesiace a život pred sebou. No keď nezoženiem niekde aspoň 6 000 Sk, tak ho strávi celý v útulku.
A teraz babo raď! Je lepšie nechať to chúďa žiť s nádejou, že sa nájde sponzor a zaplatí liečbu, alebo urýchliť jej trápenie? Podotýkam, že noha nie je bolestivá a je predpoklad, že v prípade adopcie by prežilo plnohodnotný život. No keď si pomyslím, že je u nás umiestnených viac ako 60 psov, ktorí majú problém iba v tom, že sú nechcení a pritom sú zdraví, je moje rozhodnutie viac naklonené ku koncu života toho šteniatka. Je ešte možnosť, že v priebehu niekoľkých mesiacov sa moja situácia zlepší natoľko, že si budem môcť dovoliť zaplatiť liečbu z našich zdrojov, ale šteňa má ešte jeden problém. Je to sučka. Sám najlepšie vieš, ako dopadla zbierka z Tvojej iniciatívy. A to išlo o život nie jednému psovi. Niekedy mám naozaj pocit, že to nemá význam, pretože ľudí nepresvedčíš ani na to, aby pomohli jeden druhému.
Čo narobíš, mám na to dnešný deň, pretože veterinár príde až zajtra.

Neviem, či sa mi naskytne lepšia príležitoť na poďakovanie tým, čo pomohli prostredníctvom Zvedavca, ako je práve táto chvíľa.
Ďakujeme, zachovajte nám priazeň!
Viliam Jaroš

888

10.03.2002 08:45

Ach to naše Slovensko!

Odpoveď pre R.

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Nech sa snažím akokoľvek nájsť čo i len jednu vetu, kde som napísal, aby štát odškodnil oklamaných občanov, nedarí sa mi to. Ja som len napísal, že naša vláda je spoluzodpovedná za daný stav a za tým si stojím. Ľudská hlúposť kvitne všade na svete a má rôzne farby. V postsocialistických krajinách sa jej darí najmä v podobe naivity. Ľudia tu neboli zvyknutí na podvody takých rozmerov. A práve túto situáciu zneužívajú všetci, nie len politici. Chýbajú skúsenosti a ja som chcel najmä poukázať na deravú legislatívu. Môžete so mnou súhlasiť, alebo nie, no som presvedčený, že prvé, čo sa malo po novembri 1989 udiať, mala byť zmena legislatívy a nie len zrušenie vedúcej úlohy KSČ. Celý ponovembrový vývoj bol zneužitý na obohatenie úzkeho okruhu ľudí, bez ohľadu na ožobračenie väčšiny obyvateľstva. Nikto z tých, čo sa ujali moci nemal záujem na tom, aby sa znormalizovali zákony čo najskôr, pretože by sa im nedarilo tak, ako doteraz. Štát(teda my všetci) sme už zaplatili omnoho väčšiu daň za chyby v legislatíve, ako je odškodnenie oklamaných ľudí v nebankových subjektoch. Kiež by to bola len tak malá suma peňazí.

Jasné?

1059

10.03.2002 14:36

Ach to naše Slovensko!

Odpoveď R:

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Tak v tomto by sme sa aj zhodli. Ja práve kritizujem, že sa na vkladaní peňazí podieľali aj verejní činitelia. Viď poslanec Hort, o ktorom píšem. Je to človek z nášho mesta a s určitosťou môžem povedať, že mal celkom slušný kredit u obyvateľov mesta. Názory na jeho osobu sa môžu rôzniť, ale neodpustím si poznámku, že svojim vkladom nepriamo nabádal najmä starších ľudí, aby verili, že o svoje peniaze neprídu. Nechcem sa zastávať špekulantov, ale naozaj niektorí ľudia sa nevedia orientovať v tržnej ekonomike a nechápu dané riziká. V tomto prípade nesie za umožnenie zverejňovania klamlivej reklamy v médiach zodpovednosť hlavne štát(viď rizikový stupeň 0, Drukos výnos), ktorému to určitým spôsobom aj vyhovovalo. Dane z týchto výnosov neboli zanedbateľné. Nie som zástanca odškodnenia týchto ľudí, ale politici by si mali priznať podiel svojej viny na ich stratách na základe svojej nečinnosti. Prečo to v Čechách bolo možné a spomínané firmy si tam ani neškrtli? Porovnával som legislatívu a nevidím rozdiel.

1061

12.03.2002 20:36

Ach to naše Slovensko!

RE: Ach to naše Slovensko!

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Prečo to v Čechách bolo možné a spomínané firmy si tam ani neškrtli?


Na existenciu podvodu je NUTNA existencia dvoch veci:
1. toho kto podvadza
2. toho kto sa necha podviest

Ak ktorakolvek s tychto dvoch veci chyba, podvod sa neuskutocni.

Nebyť v Čechách prezieravá vláda, tak by bolo minimálne toľko ľudí oklamaných ako na Slovensku. V každom štáte sa nájdu hlupáci aj podvodníci. (viď kampeličky)

1085

16.03.2002 07:28

Nekrolog

RE: Nekrolog

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Anglicky original? Mohl by autor uvest zdroj? Diky.


Dúfam, že aspoň v tomto dáte autorovi z pravdu. Podľa mňa na obsahu tohto článku sa môžeme zhodnúť všetci.

1134

09.04.2002 20:42

IV. Kanadský žert

IV. Kanadský žert

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Nebyl jsem vysoký, mužné postavy, vybraných způsobů, zběhlý v komunikaci... byl jsem utahaný jako kotě, měl jsem rozházený denní a noční režim, spíš vyžle, než chlap, a domluvit se se mnou nedalo.


Podľa toho ako sa opisujete sa vám ani nedivím a nedivím sa ani tým dievčatám.

V Kanade som nebol, ale kde som bol, tak som problémy vôbec nemal. A verte mi, že som toho precestoval hodne. Niekedy nestačí len rozprávať.

1381

11.04.2002 16:11

Vánoce v útulku

RE: Vánoce v útulku

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Ahojte Vilo a Janka !
Práve som si prečítal takmer všetky vaše články a samozrejme v jednom
z nich som sa aj našiel.Verte mi že mi je hanba že som si nenašiel čas
ani vás prísť pozrieť.Ak to môžem napraviť odpíšte mi či môžem dnes
prísť,doniesol by som znova nejaké staré perníky buď pre vaše kone
alebo psov.Prídem veľmi rád a cítim sa skutočne poriadne zahanbený.

Pozdravujem vás Ľubo Ertl

Tak tomu sa hovorí, že trpezlivosť ruže prináša. Pre nezasvetených snáď len toľko, že sa mi ozval majiteľ nešťastného sťeňaťa. Vôbec sa na neho nehnevám, pretože je to človek s veľkým Č. Vtedy nevedel čo činí a napokon, kto to vie?
Som rád, že som ho po dlhej dobe videl. Nesklamal ma.

1394

25.04.2002 21:11

Život psa

Život psa

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Nechcel som napísať komentár k tomuto článku, pretože takých prípadov poznám stovky a musím priznať niekedy svoju bezmocnosť. Zvieratá nám budú vždy odkrývať naše slabiny. Či je to bezbrehá, až fanatická láska, vedúca k poľudšteniu, alebo prípady podobné životu Cody. Ja osobne už žijem iba pre zvieratá, pritom sa nedá povedať, že by som si s ľuďmi neužil. Ono je to asi tým, že im rozumiem viac, ako ľuďom. Je smutné, že sa posledné komentáre predomnou tak zvrhli. Ešte vám veľa vecí nedochádza. Je to škoda. Vladimír v článku napísal veľmi veľa krásnych myšlienok, len vy ste už tak zmagorení politikou a svojou bezmocnosťou, že to nevnímate. A teraz sa do mňa pustite!

1524

31.05.2002 03:21

Ostny nenávisti

Ostny nenávisti

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Mal som tú česť stretnúť sa s pánom Stworom už dva krát. Nedá sa mu uprieť, že rozmýšľa aj so srdcom, ale niekedy naozaj uletí. Potreboval by psychiatrickú pomoc. Mňa dokázal vždy rozhádzať s jeho názormi na svet. Nie je to človek, ktorý by prežil, nebyť internetu. Nie je absolútne pripravený na život o prežitie.
Chlapom chýba vojna, aby sa vyčistili vzťahy a naozaj nám začali vládnuť chlapi. Niet pochýb o tom, že svet je zlý a dobrota sa vytráca už i u kňazov. Tolerujem jeho názory, pretože je to naše zrkadlo i keď pokrivené. No nedá sa
povedať, že by som s nimi súhlasil. Je to škoda. Odkaz pre pána Stworu: Spamätaj sa! Veľmi veľa veciam a sledu údalostí nerozumieš. Na druhej strane píš, to čo cítiš, ale nezrovnávaj sa s velikánmi ako je Čapek. Čítal si vlastne niečo od neho?

1944

29.05.2002 14:40

Mám na kočky smůlu

Mám na kočky smůlu

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Spomeň si, ako si ma učil chovať našu Amandu. Nemal si pravdu. Mne sa ešte ani jedna mačka nestratila. Nestačí mať iba rád. Treba sa vedieť aj postarať. Nemal si ho dať vykastrovať. Ostatné Ti vysvetlím, keď budeš mať záujem a napšeš.

1945

29.05.2002 14:40

Mám na kočky smůlu

RE: RE: Mám na kočky smůlu

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Mne sa ešte ani jedna mačka nestratila.
Zato třikrát vypadla z balkonu z posledního (čtvrtého, pátého?)patra.
Pokaždé měla vnitřní zranění a naposledy si dokonce zlomila pánev.

Bývam na druhom poschodí a o tej zlomenej pánve neviem. Zas fantazíruješ. Je pravda, že ju to trochu bolelo, ale to sú všetko životné skúsenosti, ktoré sa neopakujú. Padla iba raz, alebo Ty vieš viac o mojom byte , ako ja?


1959

02.06.2002 16:10

Mám na kočky smůlu

RE: RE: Mám na kočky smůlu

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Nemal si ho dať vykastrovať. Ostatné Ti vysvetlím, keď
budeš mať záujem a napšeš.

Proč ho neměl dát vykastrovat? My tedy máme kočku a bez kastrace
bychom měli za chvíli kočičí farmu, ale netušil jsem, že vykastrování
kocoura by mělo nějaký nežádoucí efekt - prý se tak míň perou.

Nevykastrovaný kocúr si chráni svoje územie a nevzďaľuje sa od neho. K tej zmienke o premnožení snáď len toľko, že si mýlite kastráciu zo sterilitou.

2083

14.06.2002 09:06

Byrokracie vládne

Všichni musíme být stejní

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Dlho som nebol na tejto stránke, preto tak oneskorená reakcia. Dlhoročnou praxou zisťujem, že záchrana zvierat je len zásterka na zbohatnutie, pretože nemí sa nevedia brániť. Všetky organizácie zaoberajúce sa touto činnosťou likvidujú odchytené zvieratá. Ja osobne som sa nestretol ani s jednou, kde by to nerobili, preto sa ani neorganizujem a zachraňujem len toľko, koľko môžem uživiť. Je mi to ľúto, ale oveľa viac ľudí zomrie od hladu, ako túlavých zvierat v "plyne".
Nepodporujte množiteľov a miesto toho, že prispievate na pokrytecké záchranárske organizácie, vezmite si psíka z útulku. Na rase nezáleží. Záleží na srdci a tie majú sklamané zvieratká oveľa viac vďačnejšie, ako tie rozmaznané "čistokrvné rasy". Začnite sa správať ako naozaj cítite a neberte ohľad na susedov. Alebo všetko prejdite mlčaním, ono je to jednoduchšie.

2243

13.09.2002 20:29

Klonované myši mají stovky abnormálních genů

Bingo

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Tak tomu sa hovorí"trafiť kliniec po hlavičke". Chcel som niečo napísať v podobnom duchu, ale asi by som nebol tak trefný.

3915

04.10.2002 20:32

Kukučka

RE: Kukučka

Viliam Jaroš 195.?.?.?

To čo teraz napíšem sa pravdepodobne viacerým nebude páčiť: Bez Božej pomoci by som to určite nezvládol. Bez Neho by som len predstieral svoje poslanie a to mi môžete, ale aj nemusíte veriť. Každý dospeje k tomuto poznaniu, žiaľ väčšina až vtedy, keď už je neskoro.
Napokon mám ešte kone a tie ma po celý život učili k pokore a spravodlivosti. Pokora však neznamená povoľnosť a poníženosť. Možno to neviete, ale kôň je jediné zviera, ktoré sa vie spravodlivo nahnevať. Drie po celý život ako otrok, ale keď pretečie krčah trpezlivosti dokáže svojho majiteľa zmrzačiť, ak nie zabiť. Veľa som sa od nich naučil a aj preto to zvládam. Zatiaľ....
Spravodlivosť je alfou a omegou prežitia všetkého živého na tejto krásnej zemi.

4290

06.10.2002 09:28

Kukučka

RE: Kukučka

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Až takú poctu som si nezaslúžil, ale potešila a dobila mi "baterky". Ak máte chuť a čas, napíšte mi viac o sebe na moju adresu!
S úctou! Viliam Jaroš

4306

30.11.2002 06:58

Mohou psi plakat bolestí?

Mohou psi plakat bolestí?

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Nedočítal som to, je mi na vracanie. Ja už som ďalej a viem, že zvieratá majú dušu. Je mi smutno z ľudí, ktorí podporujú testy na zvieratách. Aj tak skončia. Kto tvrdí, že sa vývoj nedá zastaviť a človek musí prežiť, tak nevie o čom je je reč. Človek neprežije...
Viagra je liek, ktorý používajú muži, ktorí nikdy nezažili lásku, len ju predstierajú. Ja problémy s potenciou nemám a viem prečo.

6275

02.12.2002 06:09

Mohou psi plakat bolestí?

RE: Viagra je liek, ktorý používajú muži, ktorí nikdy

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Takže ste ma utvrdil v tom, že ste lásku nezažil. Ak sa mi ozvete na moju adresu, tak vám veľmi veľa vecí viem aj vysvetliť. Nechcem na verejnosti pretriasať môj sexuálny život. No môžem vás ubezpečiť, že som už niekoľkým ľuďom pomohol svojimi radami. Je to veľmi jednoduché, len sa tomu nesmiete brániť a nájsť si konečne tú pravú. Ľudia majú predsudky a najmä strach, plniť si svoje sny.

6342

21.12.2002 17:15

Lady

Lady

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Láďo,aj ja som si myslel, že mám brnenie a nepomohlo. Taktiež ku mne každý večer zaľahnú všetci psi, ktorí sú "po ruke". Predstav si, že aj Janitka si zvykla a je rada, že sa môže deliť o kúsok deky. Ozaj, pozdravuje Ťa a praje veľa lásky.

7166

24.12.2002 12:39

O srandě

O srandě

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Pohladilo ma to, díki!

7212

20.01.2003 12:17

Tak tomuto nerozumiem...

Tak tomuto nerozumiem...

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Mám obavu, že tu už nejde o zábavu plebsu, ale o rozdúchavanie národnostnej nenávisti. Niečo podobné, keby sa stalo na Balkáne a nikto z hostí by nebol ani len obvinený, tak by to určite nemalo len taký ľahký priebeh.

8010

11.03.2003 06:55

SOS!!

RE: SOS!!

Viliam Jaroš 195.?.?.?

Milá Aja, Váš príspevok sme dostali dnes poštou. Ďakujeme!

9596

26.11.2004 07:23

Sirka

RE: Sirka

Viliam Jaroš 213.?.?.?

Pekný den!
Nezvyknem sa zapájať do týchto diskusii a keď mám pravdu povedať ani ich nevyhľadávam. Vyčítate mi, že moj článok je zaťazený patosom. Tam kde je úcta toho patosu trolilinku nezaškodí. Pozrel som si vašu stránku, je pekná, dobrá a humorne spracovaná. Je vidieť, že váš psík vám prináša len radosť. Každý kto sa snaží niečo písať, či sa mu to páči, alebo nie, je ovplyvnený aj prostredím v ktorom píše. Ja osobne toho miesta na prejavy radosti veľa nemám. Budem písať naďalej svojim štýlom, pretože viem, že to ľudí oslovuje. Mne stačí len jeden človek, ktorého poteším svojim písaním a hneď mám lepšiu náladu. Ale som rád i takému postrehu. Možno sa to časom zmení. Všetko bude závisieť najmä od ľudí, s ktorými prichádzam do styku. Zvieratá sa zaslúžia obdiv a preto i patos.

37575

26.11.2004 18:09

Sirka

RE: Sirka

Viliam Jaroš 213.?.?.?

píšete dobře, s citem pro jazyk (tedy alespoň co já mohu ve slovenštině soudit ...?) a věcně
ale zároveň lehce jako pohádku - a já mám obavu, jestli to někteří tak neberou, jestli to pak není trošku jako „to jsme si pěkně zaslzeli, a teď hop skok zpět do své reality, nevidím, neslyším, mám svoje problémy“ ...???




Ono je veľmi ťažké písať pre mojich čitateľov, keď dostávam spätnú väzbu od desať ročných detí až po tých skôr, ale naozaj skôr narodených. Píšem niekedy aj odborné práce, ale tie by vás naozaj nezaujímali. Sú určené len pre úzky okruh čitateľov, tak mi tie rozprávky prosím odpustite. Zatiaľ som nemal negatívnu odozvu. Možno sa takí nájdu, ale nestojí im to za to, aby ma kritizovali. Sám osobne si dávam pozor, aby so v očiach čitateľov nevyznel ako nejká citlivka, i keď niekedy sa mi to nedarí. V skutočnosti so "drsný chlap" a niekedy aj hulvát. S úctou Viliam Jaroš

37610

30.11.2004 10:03

Ukrajina - velká reality show?

krajina utečencov

Viliam Jaroš 213.?.?.?

Neviem si predstaviť naše malé chudobné Slovensko ako strávi tu vlnu utečencov v prípade vojnového konfliktu. Nech nám pán Boh pomáha. A je to čoraz reálnejšie.

37829

03.10.2005 08:43

Nie je veterinár ako veterinár...

RE: Nejsem cynik, ale zvíře nesmí být vyzdvihováno na úroveň člověka

Viliam Jaroš 84.?.?.?

A totéž bych řekl o lékařské péči. Ta pro lidi by nám měla ležet na srdci mnohem víc, než ta pro zvířata. Mnohem víc.


Myslím, že si odporujete. Ľudí, vždy liečia ľudia. Ak by mal byť náš záujem smerovaný len na ľudí, o čom by to bolo. Veď ľudia si za všetko môžu sami. Lekárska starostlivosť o ľudí je preto taká, pretože sú to zas len ľudia, ktorí ju vykonávajú. Plačete na nesprávnom hrobe. Ale aby vás to upokojilo, pomohol som nie jednému človeku a nezištne. Aj o tom by som vedel napísať článok. Ale kladiem si otázku; načo? Ľudia už dávno nie sú objektom môjho záujmu. Tu si môžete položiť otázku vy; prečo?

73110

01.05.2006 10:49

Bernie

RE: K těm vašim psum:

Viliam Jaroš 87.?.?.?

Neviem ako ste čítali tento článok, ale som presvedčený, že tam nie je ani jediná veta o tom ako vytiahnúť od vás peniaze na prežitie mňa, alebo mojich zverencov. Nikdy by som sa k tomu neznížil. Pochybujem, že ste v živote zarobili toľko peňazí koľko som ja investoval do záchrany zvierat. Každý máme svoje priority. Vy zachraňujete ľudí(možno ani to nie), ja naopak zvieratá pred ľuďmi.

104818

02.05.2006 13:52

Bernie

RE: Nápad

Viliam Jaroš 87.?.?.?

Je to veľmi zaujímavý nápad, ale v tomto prípade o peniaze nejde. Nie že by som nebol rád, keby sa rady mojich prispievateľov zvýšili. 100 000 korún je pre mňa momentálne od darcov závratná suma a týmto článkom som naozaj nechcel od vás mámiť prachy. Nežijeme si zle i keď skromne a za dobu 9 rokov sme sa naučili nespoliehať na nikoho. Hľadám pre Bernieho nový domov a nie peniaze pre jeho prežitie. Za tú sumu by som mohol zachrániť minimálne 60 zvierat.
Musím sa vám k niečomu priznať a dúfam, že budem pochopený. Môj úmysel napísať niečo o Berniem bol čisto vypočítavý. Neviem či by som ho dokázal utratiť, pretože ten pes ma naučil niečo čo som sa v žiadnej škole nenaučil. Naučil ma pochopiť život, ktorý je okradnutý o jeden zmysel (oči) a konečne som pochopil tú silu ľudí, ktorí žijú s hendikepom. Od kedy mám Bernieho šport takmer nesledujem. S úžasom sledujem paraolympiady a všetky programy, ktoré sú venované tejto opomínajúcej skupine ľudí. Zaslúžili by si väčšiu pozornosť i keď o ňu nebojujú. Vždy sa od zvierat veľmi veľa učím a Bernie je môj učiteľ. Vďaka vašim príspevkom, ktoré boli viac menej až na dva, alebo tri prípady od veci som sa rozhodol, že ho nikdy neutratím a budem hľadať pre neho vhodný domov. Vo Zvědavci ho však pravdepodobne nenájdem.

104942

02.05.2006 17:11

Bernie

RE: Nápad

Viliam Jaroš 87.?.?.?

Ďakujem, tešíme sa každej podpore. Číslo účtu aj bankový prevod zo zahraničia nájdete na stránke www.utulokdca.sk/dary.php Nebol to však účel toho článku. Pôvodne ani nebol pre Zvedavca, len Vladimír ma ukecal a usúdil, že by to mohlo byť zaujímavé aj pre jeho čitateľov. Tak som si povedal prečo nie, každý pokus sa počíta. [smích] Trochu som ho upravil a zverejnil aj tu. Nebyť pána Johanesa, mohla to byť plodná diskusia. S tým však nič nenarobím. Svoj protest voči takým pánom môžem prejaviť len mlčaním. Ľutujem, že som sa vôbec na jeho príspevok ozval. Dosť ma urazil, ale čo už... Aj takí ľudia sú na svete.

104957

23.09.2006 08:48

Cesta smrti

Som rozčarovaný...

Viliam Jaroš 87.?.?.?

Keď čítam niektoré príspevky tak sa musím nad sebou pozastaviť a uvažovať o tom či som čítal ten istý článok ako vy. Ja som v tom článku ani tak nevidel odsúdenie porážky koní i keď ho autorka opísala veľmi emotívne. Niet sa čo diviť. Miluje kone. Viac som sa sústredil na jeho obsah, ktorý je vyjadrený už v samotnom názve článku. Autorka opisuje strastiplnú cestu týchto zvierat na smrť a kladie si otázku, prečo by mali zvieratá takto trpieť. Nie len kone, ale aj kozičky, prasatá, kravy a podobne. Myslím si, že ten váš cinyzmus nie je na mieste. Ale je to váš názor. Som rád, že sa nemusím vo svojom živote stretávať s takými ľuďmi. Aj ja som mäsožravec, ale na zvieratá sa pozerám s úctou...

117419

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 2

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
301 234,98 Kč

Poslední aktualizace: 24.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 334 501