Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Petr Zasmazka

Nalezeno 58 příspěveků, 3 různé IP adresy

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

23.11.2006 18:51

Jako za bolševika...

Za bolsevika

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Lide kteri chteli za bolsevika cestovat museli nekolik mesicu pred vyjezdem zadat o vyjezdni dolozku. Cela ta procedura byla tak komplikovana, ze dolozku skoro nikdo nedostal. Americane o nic takoveho zadat nemusi a ani v bodoucnosti muset nebudou. To opatreni je jen k tomu, aby se do letadla nebo na lod nedostali teroriste. To srovnani s bolseviky je uplne nesmyslne a vy mate na hlave maslo panove.

122107

24.11.2006 02:19

Jako za bolševika...

RE: Za bolsevika

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Co to pane mlzite a vykladate nesmysly o jakychsi kontejnerech? Tady jde o jednoduche opatreni, ktere podstatne omezi sance teroristu dostat se na palubu letadla nebo lodi a ohrozit ostatni cestujici. Nema to nic spolecneho ani s rasovym puvodem pracovniku na letistich, ani s vyjezdnimi dolozkami z dob komunistu a uz vubec ne s americkou ustavou.
Hlavne ze nazvete kazdeho kdo se neprida jako ovce k te vasi hysterii zaslepenym, nemyslicim parezem !
Petr

122141

25.11.2006 01:34

Potvrzeno: Izrael použil v Libanonu uran!

RE: Proč?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Takze podle The Independent Izrael ochuzeny uran mozna nepouzil, obohaceny uran uz vubec ne. Jediny zdroj informaci pro tanto clanek tedy zustava jakysi clovek, ktery byl podle wikipedie pro sve neonacisticke postoje vykopnut i ze znameho magazinu Counterpunch.

122225

25.11.2006 19:26

Jako za bolševika...

RE: Za bolsevika

Petr Zasmazka 72.?.?.?

No vy jste ale dobrak! Podle vasi logiky by vlada, ktera nestaci kontrolovat obsah kontejneru mela jeste navic umoznit teroristum vstup do letadel. Letate vubec nekdy, clovece? A reknete mi prosim, kde tady na nekoho utocim nebo si lecim mindraky? To delate naopak vy.

122252

26.11.2006 21:15

Jako za bolševika...

RE: To je až neuveřitelné....

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Jeste by snad patrilo dodat, ze ruzna ta omezeni v piti alkoholu nejsou dusledkem federalnich zakonu. Jedna se prakticky vzdy o mistni narizeni (v ramci statu, mest nebo obci) ktera si lide odsouhlasili v referendu.
Neni to tedy dukaz jakehosi omezovani svobody, ale naopak dukaz prime demokracie.

122320

28.11.2006 09:44

Jak můžeme dovolit, aby to pokračovalo?

RE: 80:1

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Zde se mylite, Bartosku. Podle te mapky meli zide v roce 1947 56% pudy, vice nez polovinu z toho vsak tvorila Negevska poust. Stejne jako pan Abu se priklanim k nazoru, ze by palestinsti Arabove meli s tim nasilim proti civilistum prestat dokud je cas. Izrael jim prave dnes nabidl ruku ke smireni.

122416

29.11.2006 09:14

Jak můžeme dovolit, aby to pokračovalo?

RE: 80:1

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Myslim Bartosku, ze pletete pate pres devate. Historie je plna nejruznejsich mensin nebo casti narodu ktere prisly o pudu. Se spravedlnosti to ma jen velmi malo spolecneho a zivot jde dal. Nasi sudetaci jeste dodnes protestuji, ale bombu do prazske putyky nikdo z nich dat nejde, protoze by jim to bylo houby platne.
Kdyby ti Arabove v Palestine nemeli tak dlouhe vedeni a byli realiste, vedeli by ze s zidama nic neporidi. Emigrovali by a meli by se dneska lepe nez predtim. Jenze ani to uz asi nepujde, protoze po tom co za poslednich sedesat let predvedli o ne uz nikdo nestoji. Dokonce ani okolni arabske zeme ne.

122487

02.12.2006 20:08

Zápas o příští generaci

RE: Dzihad

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Jozine, odpovedi se zde asi nedockate. Protoze se nejednalo jen o sudetaky. Na konci druhe svetove valky bylo bez domova tolik lidi, ze se mezi nimi Arabove z Palestiny ztratili jako kapka v mori. Nemci z Vychodniho Pruska, Polaci a dalsi prislusnici narodu kterym zabral uzemi Sovetsky Svaz a v nasledujicich letech i uprchlici pred komunismem.
Vsechny ti uprchlici zili v mizernych podminkach v lagrech, dreli za minimalni mzdu tam, kde by domorodec praci nevzal a casto se museli prizpusobit uplne jine kulture a naucit se uplne jiny jazyk. Ti lide a jejich rodiny ted ziji normalni, dustojne zivoty.
Jenom jedne narodnostni mensine se to jaksi nepodarilo. Ta mensina si jeste po sedesati letech mysli, ze zabijeni nevinnych je lepsi nez prace. A vysledky jejich snazeni muze videt kazdy.
Kdybych byl politikem v Evropskem parlamentu a panove z Hamasu me prisli prosit o penize, rekl bych jim at si naserou.

122676

08.12.2006 19:54

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Podle meho nazoru je to naopak jeden z nejhloupejsich clanku ktere jsem kdy cetl. Chybi v nem jakykoliv argument nebo dukaz, porad dokola se opakuje stejna myslenka a clanek sam si protireci.
Clovek muze zit dustojne jen v zemi ktera je demokraticka a zachovava lidska prava. Jenom v takove zemi existuje jakasi, i kdyz nedokonala kontrola akci politiku.
Ani Zvedavec by nemohl existovat v zemi ktera neni demokraticka a ktera nedodrzuje lidska prava. Staci se podivat do Burmy, Severni Koreje nebo na Kubu. V techto zemich neexistuji opozicni media a obcane nemaji ani pristup k internetu, nebo je ten pristup extreme ztizeny. Pani Alexa a panove Napoveda a z.a.p. zkratka kousou ruku ktera je zivi.

123113

08.12.2006 20:07

Izraelská lobby tvrdí, že Pentagon je „infiltrován islamofašisty“

RE: Zide

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Myslim ze mate pane 70-ko pravdu. Vsechny ty vyznamne objevy a Nobelovy ceny zidovskych vedcu jsou vysledkem jejich poctive prace. Lide by meli prestat zavidet a sami si vyhrnout rukavy!!!!!!

123114

09.12.2006 00:54

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Alexo, veci na ktere si tak trpce stezujete jsou dusledkem lidske povahy. Dokonala demokracie jeste nikde nikdy nebyla a asi nebude. Vzdyt ani lide jako vy nedokazou krome nekonecnych stiznosti navrhnout cestu k naprave.
Svoboda ve kere zijete neni jen nejaky pocit nebo iluze, jinak byste zde nemohla tak vykrikovat. Jaka prava navic vlastne chcete? Co vam chybi? Neexistuji snad v CR media nejruznejsiho zamereni? Pokud vim, sve necenzurovane noviny maji i takovi darebaci, jako jsou komuniste. A pristup k mediim nejruznejsiho zamereni vcetne toho internetu je dulezita cast lidskych prav a zakladni predpoklad pro svobodu slova.
Vase argumenty slecno Alexo samy sebe vyvraceji.

123126

09.12.2006 18:37

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Kdyz uz Stane rikate, ze Federal Reserve Act je HORSI nez komunisticka menova reforma, mel byste take napsat proc. Pametnici kteri v roce 1953 prisli pres noc o vsechny uspory vas ted asi povazuji za blazna.
Stejne pocity mam i ja, pametnik bolsevickeho tazeni proti Charte. Tu tehdejsi diktatura totiz vubec netolerovala. Jeji text nesmel byt nikde otisten, lide kteri ji sepsali a podepsali byli pronasledovani. Nic takoveho v Americe ani v ostatnich demokratickych zemich neexistuje, v Americe VETSINOVA levicova media denne na soucasnou vladu nevybirave utoci. Nechybi dokonce takove nesmysly jako srovnavani soucasneho prezidenta s Hitlerem. I hosting Zvedavce je pokud vim ve Spojenych Statech.
Vasi demagogii a nesmyslnym srovnanim muze uverit jen hlupak, ktery nikdy nezil v diktature.

123165

09.12.2006 18:56

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Vas clanek jsem Alexo precetl nekolikrat, jinak bych na neho neodpovidal. Vam se zda, ze ze me padaji povrchni fraze, me se zase zda povrchni a frazovity vas clanek. Jeho myslenka mohla byt napsana v nekolika vetach.
Svuj nazor jsem napsal uz v prispevku Stanovi, pro vas mohu jen dodat, ze pokud vam nestaci politicke spektrum hlavnich medii, muzete se na rozdil od lidi zijicich v diktaturach podivat na web. A mohu vas ujistit, ze az dosahne nejaky z internetovych extremistickych casopisu kvality a ctivosti jakou maji mainstreamova media, najdete svuj oblibeny skvar i u vaseho novinoveho stanku.

123166

09.12.2006 20:52

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Zapomela jste rici, co vam ohledne lidskych prav a svobod chybi a jak chcete zmenit lidskou povahu, aby se lidstvo vcetne politiku zacalo chovat slusne. Proto me to cele vase povidani pripada jako placani do vetru.
Podivejte se treba na Cesko. Ve zmatcich po revoluci se dostal zazrakem na Hrad misto obvykleho politika umelec, cestny clovek ktery za sve presvedceni sedel za komunistu trikrat v kriminale. Misto vdecnosti se mu spoluobcane odmenili zavisti, nenavisti a urazkami. Takovi uz jsme my, lide Alexo. Preji pekny zbytek weekendu.

123176

10.12.2006 02:21

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Napsal jsem zde, ze se byvalemu prezidentovi spoluobcane misto vdecnosti odmenili zavisti, nenavisti a urazkami. Dekuji panove Napovedo a Saudku za to, ze jste ma slova vlastne potvrdili. Pripadnou dalsi kritiku Vaclava Havla muzete adresovat primo stovkam intelektualu a umelcu celeho sveta (vcetne clenu Rolling Stones), kteri si stejne jako ja Vaska pro jeho ciny a osobni statecnost vazi.

123195

10.12.2006 18:35

Za demokracii a lidská práva…

RE: Naprosto zásádní článek

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Nebojte Stane, pamet mam docela dobrou. Prohlaseni chartistu ve smyslu ze "nejsou proti socialismu" bylo v te dobe neco jako ulitba bohum, ktera mela zabranit pozatykani vsech signataru hned prvni noc. To byla kruta doba a ozvat se odvazilo jen par nejstatecnejsich.
Tomu o cem pisete ve zbytku prispevku se rika inflace a je to normalni proces ke kteremu dochazi prakticky vsude. Jiste si vzpomenete, jak jste v dobach sveho mladi chodil k holici za korunu. Ta doba je uz davno pryc a neni do rozhodne vina FED.
A nyni me vzhledem k vasim urazlivym komentarum dovolte, abych s vami jednostranne ukoncil jakoukoliv dalsi diskuzi.

123235

11.12.2006 20:43

Nálada v Latinské Americe jako po studené válce

Iguana

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Ja bych to nevidel zase tak dramaticky. Ze soudruha Ortegy se za ty roky stal dobry krestan, takze tezko bude opakovat chyby minulosti. Nebude znovu znarodnovat, zavirat opozicni noviny, mucit politicke oponenty ci snad vybijet indiany kmene Miskito jen za to, ze nechteji zalozit kolchozy.
Pro pratele starych poradku zde mam anekdotu z doby, kdy byl Ortega mlady junak zavadejici socialismus:
Pan Gomez chyti iguanu a prinese ji domu manzelce at mu ji usmazi k veceri. Pani Gomezova se rozcili a rika, ze uz pul roku neni k sehnani olej. No dobre, tak ji alespon uvar a snime ji s ryzi. Ty blazne starej, krici manzelka. Kde bych vzala ryzi? A vubec, petrolej do varice neni v krame uz aspon rok!!!
Pan Gomez tedy pusti iguanu s povzdechem na svobodu.
Iguana pelasi do krovi a nez v nem zmizi, otoci se a zakrici: At zije socialisticka revoluce, Viva Ortega !!!!!!!

123301

22.12.2006 16:29

David Irving podmínečně propuštěn

RE: soucit

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pane Cizek, tomu cloveku je 68 a nikoliv 86. Jinak mate ale pravdu.
Lide kteri tem uspesnym zavidi si neuvedomuji, kolik uspesni lide vynalozi pro svuj uspech prace. Pracovni doba 18 hodin denne neni vyjimkou.
A holocaust nebyl nic jineho nez snaha nemeckeho lumpenproletariatu okrast skupinu uspesnych lidi. Zidy si ta luza nevybrala jen tak nahodou, vybrala si je pro jejich majetky.

123860

27.12.2006 18:46

Děkujeme, že kouříte

RE: Já to nechápu

Petr Zasmazka 72.?.?.?

To je omyl. I nekurak si dokaze rozdelit den, zastavit se a zamyslet. Kurak to dokaze jen s cigaretou, coz je projev jeho zavislosti na droze. Cigarety se v Evrope rozsirily az v nekolika minulych stoletich a mozky nasich predchudcu jako byl treba Leonardo da Vinci se bez zavislosti na nikotinu docela dobre obesly.

124152

27.12.2006 18:50

Děkujeme, že kouříte

RE: Děkujeme, že nečerníte.

Petr Zasmazka 72.?.?.?

A smysl tohoto prispevku je jaky ?!

124153

30.12.2006 17:37

Saddam musí zemřít. Rychle.

At si Kral overi fakta

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Nevim, proc si ten Kral napred neoveri fakta, nez zacne neco psat.
Saddama podporovali hlavne komunisti. Ti mu taky dodali vetsinu zbrani a vychodonemecka STAZI dokonce vycvicila jeho tajnou policii. Podpora ze zapadu prichazela jen nekolik let kdyz hrozilo, ze Irak prohraje ve valce s Iranem ovladanym fanatickymi ajatollahy.
Saddam byl odsouzen legitimnim soudem v zemi, kde vladne legitimni a demokraticky zvolena vlada. Tech zalob proti nemu byla cela rada, az do posledniho dne probihal dalsi proces, ve kterem byl Saddam obzalovan z vrazdy zhruba 5 000 Kurdu.
Nastesti umoznuje v Iraku pravo vykonat popravu hned po prvnim rozsudku smrti. Rikam nastesti, protoze jinak by mohli toho masoveho vraha soudit za vsechny jeho zlociny jeste sto let a potrestan by nebyl nikdy.

124316

31.12.2006 05:02

Jakou cenu za Saddama?

RE: Obetni beranek?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Mate pravdu, Cizku. Amerika je jedina zeme, ktera se snazi delat neco pro budoucnost. Vsechny ostatni zeme jen sedi na prdeli a divaji se, jak se rozmahaji a vyzbrojuji nejruznejsi extremiste. A zeme, ve kterych ti extremiste vladnou.
Irak byl mozna po dlouhe dobe chyba, ale divat se jak Saddamuv rezim znovu zveda hlavu, pracuje na sjednoceni tech nejhorsich elementu na S.V. a dela si srandu z inspektoru U.N. se rovnez nedalo.
Neslo jen o odstraneni Saddama jak se nam tady kdosi snazi namluvit, ale celeho toho vrazedneho rezimu a hrozby, kterou ten rezim znamenal.

124376

01.01.2007 19:57

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: At si Kral overi fakta

Petr Zasmazka 72.?.?.?

z.a.p. - e.
Pri sve bystrosti jste si jiste vsiml, ze jsem Saddama za komunistu neoznacil. Byl to socialista podporovany a po zuby vyzbrojeny komunistickym blokem.
To, ze sve vlastni komunisty vrazdil jeho chlebodarcum vubec nevadilo, protoze vzajemne vrazdeni z politickych duvodu je pro komunisty prijatelne. Slansky a jeho banda by vam to potvrdili.

124459

01.01.2007 20:06

Jakou cenu za Saddama?

RE: Obetni beranek?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pane Zatrepalek, jestli Saddam zbrane hromadneho niceni mel ci nemel by vam lepe nez ja vysvetlili ti obyvatele kurdskych vesnic, kteri jeho peci o zdravi obyvatel prezili.
Ale ty zbrane nebyly to nejvetsi nebezpeci. Mnohem horsi byla Saddamova snaha o vytvoreni jednoho velkeho panarabskeho statu. Obsazeni Kuwaitu a podpora palestinskych teroristu byly prvni kroky v tomto smeru.

124461

02.01.2007 19:44

Barbarský lynč prezidenta Saddama Husseina

Kdo je Mahathir Mohamad ?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pokud je mi znamo, byl cely proces vcetne popravy v rukou vlady Iraku. Tedy v rukou muslimu, kteri rovnez stanovili datum popravy jeste pred zahajenim svatku. Tak jak je to ?
Tez bych rad vedel, jestli je autor clanku Mahathir Mohamad totozny s byvalym ministerskym predsedou Malajsie Dr. Mahathirem Mohamadem ktery diky pronasledovani disidentu, antisemitistickym vyrokum a otresne ekonomicke politice privedl sveho casu Malajsii do hluboke krize.

124560

03.01.2007 02:41

Jakou cenu za Saddama?

RE: Ja ocenuji vsechny diskutery

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Nevim co si mysli vydavatel, ale ja si myslim ze takova uzvanenost jako zde predvadite vy je jeste horsi. A casto to nedava ani smysl !

124607

03.01.2007 02:59

Barbarský lynč prezidenta Saddama Husseina

RE: Kdo je Mahathir Mohamad ?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Panove Misu a Bartosku, nevim proc pletete pate pres devate. Ja jsem jen napsal, ze poprava byla provedena tak rychle, aby nebyla v dobe toho vyznamneho muslimskeho svatku. Vsak to take mnozi iracke vlade vytykaji.
Ostatne - Saddam ze sebe zacal delat nadseneho priznivce Allaha a jeho proroka Mohameda az kdyz mu zacalo teci do bot. Do te doby muslimy bil jako zito.
Mahathir Mohamed ma asi maslo na hlave. Nejspis je to jeste od dob, kdy coby ministersky predseda Malajsie vyhazel miliardy dolaru na podporu statni automobilky vyrabejici auta znacky Proton. Jestli jste o Protonech nikdy neslyseli, tak se nedivte. I kdyz Proton stal diky danovym ulevam a vladnim dotacim zhruba polovinu castky co jeho konkurenti, nikdo nechtel ten poruchovy smejd kupovat.

124609

03.01.2007 18:20

Barbarský lynč prezidenta Saddama Husseina

RE: Jak to bylo s prodáváním zbraní do Iráku v letech 1979 - 1990

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Moc hezka statistika, pane Koubek !
Jen nemeli ti levicaci ve Stockholmu udelat z komunistickeho Svazu Sovetskych Socialistickych Republik pouhe Rusko. Ani jmeno tehdejsiho Ceskoslovenska nemuseli zkracovat. Ale oni asi nemaji radi spojeni socialismus-vyroba a prodej zbrani.
Nemyslim si ovsem, ze vase statistika nejak ovlivni nazor lidi kteri nam kazdodenne opakuji, ze Saddama vyzbrojila a podporovala Amerika. Ti lide maji svou slepou viru a rozmazanou fotku Rumsfelda, jak si potrasa rukou s obesencem.

124661

03.01.2007 18:25

Saddam musí zemřít. Rychle.

RE: Pane Králi, nechte udělat krátký psychiatrický anebo psychologický rozbor příspěvků pod vaším článkem.

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Proc se angazoval Rumsfeld ? No, aby nevyhral Iran. To by zpusobilo v te oblasti jeste vetsi bordel. To snad i tehdy bylo jasne kazdemu.

124662

04.01.2007 19:07

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Žádná válka s Iránem nebude

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pokud ma Napovedo vas profesor Janouch pravdu, pak by letecky utok na Iran daval smysl. Tezkym bombardovanim by stacilo znicit alespon nejdulezitejsi objekty slouzici k vyrobe nuklearnich zbrani a pripadna radiace uvolnena materialy ktere se tam zpracovavaji by ucinila celou oblast neobyvatelnou. Zaroven by mohly byt asi zasazeny i dalsi cile jako jsou mosty a rafinerie.
To by posunulo vyrobu prvni bomby o dalsich 10 az 20 let a svet by si oddechl, protoze je to prave Iran a ne Izrael, kdo vyhrozuje svym sousedum.

124755

05.01.2007 09:17

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Žádná válka s Iránem nebude

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Cina Bartosku potrebuje a kupuje hlavne surovou ropu. Na rafineriich v Iranu ji tedy prd zalezi. A protoze zaroven pilne buduje kapitalismus, rovnez prd ji zalezi i problemech panu muslimu.

124832

05.01.2007 09:28

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Nie je to také jednoduché

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Ja znam desitky narodu ktere svou zemi ztratily a nakonec dostaly zpatky. A nepotrebovaly zabijet nevinne lidi jako to delaji palestinsti teroriste. Vsechny byvale kolonie vcetne tech sovetskych dnes maji svobodu. A slo to bez vrazdeni a bomb na trzistich a v autobusech. Palestinci zvolili spatnou taktiku a tvrde na to doplaci!!!

124833

06.01.2007 10:03

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Žádná válka s Iránem nebude

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Jak reaguji na vasi "paranoickou" uvahu Bartosku? Rikam, ze kdyz si nekdo mysli, ze se Cina necha vydirat od Iranu tak ma hodne bujnou fantazii.

124935

06.01.2007 10:15

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Nie je to také jednoduché

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Me se Bartosku zda, ze jim to zabijeni olympijskych atletu a cestujicich v autobusech zatim nejak moc nepomohlo. Spis to ma opacny vysledek. Rekl me jeden hodne mirumilovny pan z Izraele, ze by jim tu zemi docela pral jen aby uz mel od toho teroru pokoj. Ale ze stat zalozeny na terorismu v sousedsvi taky zrovna nechce a nechteji ho pry ani okolni Arabove.

124936

06.01.2007 18:21

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Nie je to také jednoduché

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Trodasi, neverim tomu, ze by Palestinci byli tak hloupi a kopirovali vsechno od zidu. Napriklad letadla se unasely uz v roce 1950 v Ceskoslovensku. A vyvrazdeni olympijske vypravy jineho statu ci strileni rachejtli do obytnych ctvrti toho stejneho statu taky nevymysleli zidi.
V kazdem pripade tyto taktiky nefunguji, palestinsti Arabove ztraceji dalsi a dalsi uzemi a tak by snad bylo na case zmenit taktiku.

124957

07.01.2007 08:00

Americký plán, jak dát Izraeli možnost šířit sektářský konflikt mezi muslimy v celém regionu…

RE: diskusia - tema, ciel, prostriedky, uroven

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Moc hezky jste to napsal, pane dvestejedenactko.
Diskuse po kterych se vam tak styska zanikly zaroven s Pravdou a Rudym Pravem.
Jeste snad v te Severni Koreji ci na Kube by se dalo takhle organizovane podiskutovat. Preji vam i panu z.a.p.-ovi prijemnou zabavu mezi politickymi mrtvolami.

125034

07.01.2007 08:16

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Nie je to také jednoduché

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Napovedo, radit obyvatelum Izraele "kam se maji uchylit az se to zacne mydlit" rozhodne nehodlam. Ti lide si poradi sami, vsak uz to nekolikrat dokazali.
Tu radu by potrebovali spis jejich semitsti sousede, kteri atomove zbrane nevlastni. To, ze proti nim tech zbrani nebylo jeste pouzito, za to vdeci jen a jen slechetnosti Izraelcu.
Nevysvetlujte si prosim moje slova spatne - ja chci aby vsichni ti lide zili v miru, vzajemne sebeucte a respektu. Ten nuklearni sajrajt z horicich arabskych mest by totiz padal v pripade neprizniveho vetru i na nase hlavy.

125035

08.01.2007 18:15

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Ten postoj Hamasu je opravdu schizofrenicky. Jakakoliv smlouva muze byt uzavrena jen mezi stranami, ktere se navzajem respektuji a jen v pripade alespon castecne duvery. Jak muze Izrael duverovat nekomu, kdo neuznava jeho existenci a navic si jako prostredek vybral teror.
Myslim, ze palestinsti Arabove udelali zvolenim Hamasu velikou chybu. I kdyz byly volby demokraticke, teroristicti predaci Hamasu neziskali pochopitelne svym zvolenim beztrestnost a proto casto neni s kym vyjednavat. Cela sance na mir se tak dostala do slepe ulicky.

125168

08.01.2007 21:15

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Podle mne jste to naopak nepochopil vy. Izrael je legitimni, mezinarodne uznavany stat. Palestinci se mohou citit ukrivdeni stejne jako se citi ukrivdeni Nemci ze Sudet, ale bude jim to houby platne.
Pro Izrael je navrat k puvodnim hranicim riskantni z duvodu obrany. Pristoupit na neco takoveho muze jen za podminek vzajemne duvery. A duverovat predakovi teroristicke organizace, ktery Izrael jako stat dokonce odmita uznat pochopitelne nelze.
Ten clovek podle toho jak mluvi neni zadny pitomec a je mu to jasne take. Proto se naskyta otazka, proc a pro koho takove nesmyslne rozhovory poskytuje.

125183

09.01.2007 04:53

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pane Kabat, cely problem Hamasu spociva v tom, ze vetsina Izraelcu je dnes ochotna vymenit pudu za mir. Ale Hamas nechce menit, Hamas chce pouze brat.
Vzhledem k tomu, ze je Izrael schopny se ubranit (i za cenu zniceni celeho Stredniho Vychodu) je postoj Hamasu nesmyslny a nesmyslny je i cele interview jeho predaka.

125200

09.01.2007 05:05

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

>A jakej by byl tvuj postoj Vejsmazko,
>kdyby ti sprosty cizaci vzali vsechno
>na cos by zvyklej, denne te usurpovali,
>zastavovali na kazdym kroku na silnici,
>nechali te vobjizdet zbytecny kilometry,
>stale na tebe mirili kverem jako da darebaka
>a na prilepsenou ti hazeli do studne posrany
>pliny...? Hmmm?
>Tak se vymackni, tupej vocase!

>z.a.p

V takovem pripade byl zkusil nejprve formy pasivniho odporu a kdyby to nepomahalo, sel bych bojovat se zbrani v ruce. Ale proti vojakum a politikum, ne proti olympijskym sportovcum nebo cestujicim v autobusech.
Pro ty kteri se takovych odpornych cinu dopousteji mam jen pohrdani, stejne jako pohrdam temi, kdo takove ciny omlouvaji a jeste pridaji urazku.

125201

09.01.2007 18:18

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

z.a.p. a Kabat, jste uplne mimo. Moderni historie nezna obdobu takovych teroristickych zlocinu, jakych se dopousti v soucasne dobe palestinsti Arabove.
Ani za nejhorsich dob druhe svetove valky se nenasel partyzan, ktery by si misto mostu nebo municniho vlaku vybral za cil nemecke sportovce, nebo lidi sedici v kavarne. Neco takoveho musi byt pro cely svet naprosto neprijatelne a Palestincum nesmi byt dovoleno vytvoreni teroristickeho statu pod vladou Hamasu.

125232

09.01.2007 20:20

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pokud jsou podle vas dite zabite v postylce raketou, baba v kavarne, nebo i mladej kluk v uniforme "vrazdici biologicti roboti", co jste pak vy. Bezte uz s tou svou nenavisti nekam.

125240

11.01.2007 23:32

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

z.a.p.e, jsem rad, ze jste se vy, Kabat a dalsi jedinci na techto strankach rozhodli resit nepravosti tohoto sveta, predevsim zabirani cizich uzemi. Doufam, ze jste ochotni jit sami prikladem.
Zabalte si vsichni svych par svestek, odevzdejte klice od svych pribytku puvodnim obyvatelum zemi ve kterych zijete a koukejte mazat.
Cekaji vas sire stepi pobliz reky Dnepru odkud Cechove puvodne prisli. Az tam dorazite (z ekologickych duvodu pesky prosim),vykopejte tamni muziky z jejich chysi a budete mit obydli zajisteno. Pokud nebudou muzici kooperovat, opasejte se dynamitem a zacnete se odpalovat v autobusech a restauracich.
To by tak hralo aby ta luza privandrovalecka nepoznala, kdo je skutecnym majitelem jejich celin.
bon voyage

125408

12.01.2007 01:28

Americký útok na sídlo irácké strany. Toto je Plán B?

Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

V clanku se pise, ze se Americe nepodarilo vytvorit v iracke vlade proamerickou koalici. Vetsina kritiku Spojenych Statu pritom oznacuje tamni vladu a armadu jako loutkove a Americany za okupanty. Pokud ta vlada ale neni proamericka, nemuze byt ani loutkova a teroristi kteri proti ni bojuji asi trpi meknutim mozku. Nebo jak je to? Vysvetli to nekdo?

125411

12.01.2007 07:44

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pevne verim Antiseptiku, ze svou nechapavost pouze predstirate. Ceska kotlina byla uz davno obydlena, vetrelci byli Cesi. Presto nikam zpet nepotahnou, tak jako nepotahnou nikam Izraelci nebo muzici od Dnepru.
Ano, ani Izraelci. Ti se totiz v Izraeli vetsinou narodili a nekolikrat dokazali, ze svuj stat dokazou ubranit. Pokud sef Hamasu rika svym oveckam neco jineho a ovecky tomu veri, je to jejich vec a jejich skoda.

125432

12.01.2007 08:03

Sešli se v Teheránu

RE: Zide

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Mate pravdu, popirani zlocinu komunismu je take pekne svinstvo. A tech obeti bylo mnohem vice, nez 6 milionu. Nevim ovsem, kde Samir prisel na sest milionu zidu zabitych v plynovych komorach. To by bylo technicky naprosto nemozne a take to pokud vim nikdo netvrdi. Tech 6 milionu zidu bylo umuceno hladem, zahynulo vysilenim, pri epidemiich, bylo postrileno a take bylo zplynovano. Vinu z nacistu kteri byli za provoz koncentraku odpovedni to pochopitelne v zadnem pripade nesmyva, tak jako to nesmyva vinu z presidenta Ahmadinezada, ktery konani te prolhane konference pripustil.

125435

12.01.2007 08:06

Americký útok na sídlo irácké strany. Toto je Plán B?

RE: Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Takze se ta vlada loutkovou vladou zrovna nazvat neda, ze ?

125436

12.01.2007 23:31

Americký útok na sídlo irácké strany. Toto je Plán B?

RE: Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Protoze ta vlada byla zvolena v pomerne normalnich volbach a rad a povelu "okupantu" posloucha jen kdyz se ji zachce, tak to neni ani vlada loutkova, ani manaskova a uz vubec ne babikova ci pupettova. Jsem rad, ze to ten clanek aspon naznacil.

125489

12.01.2007 23:44

Sešli se v Teheránu

RE: Zide

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pane Petr, mozna jsem to opravdu nenapsal srozumitelne. Predne - tech zidovskych obeti nacismu bylo opravdu priblizne 6 milionu a nikdo netvrdi, ze vsichni ti zide byli zplynovani. V tom Trodas i Shamir kecaji. Ti lide byli zatceni jen na zaklade sveho puvodu a povrazdeni nejruznejsimi metodami. I smrt tyfusem v koncentraku kam byl nevinny clovek zavlecen nacisty neni prirozena smrt. Porad je to vina nacistu, kteri tam toho cloveka proti jeho vuli zavlekli a tim prevzali i odpovednost za jeho zdravi a zivot.
A k te druhe vete. Za usporadani konference je podle me zodpovedny pan Ahmadinezad, nebot je prezidentem Iranu a vedel velice dobre, kdo tam prijede a co se tam bude resit.

125491

13.01.2007 15:25

Americký útok na sídlo irácké strany. Toto je Plán B?

RE: Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Vlada zeme, kde velka cast teroristu a jejich financi pochazi ze zahranici ma pochopitelne pravo na pomoc zahranicni armady. To nema se suverenitou zeme nic spolecneho.

125523

13.01.2007 15:50

Sešli se v Teheránu

RE: Zide

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Zda se pane Petr, ze si nerozumime. Tech sest milionu zidu naciste opravdu zavrazdili. I kdyz nejsem zid, osud tech lidi me hrozi a dojima. Naproti tomu me nemuze dojmout osud Hitlera ktery jejich smrt zavinil, nebo Ahmadinezada, ktereho dnes za tu konferenci odsuzuje cely svet. Dokonce si myslim, ze mam jako svobodny clovek pravo ty dve "zvolene hlavy suverennich statu" za jejich ciny kritizovat.

125532

13.01.2007 18:11

Sešli se v Teheránu

RE: Zide

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Pane Petr, jste zase vedle jako ta jedle. Snad by vam neuskodilo precist si, o cem zde pisi. Vyjadril jsem jako svobodny clovek soucit s osudem sesti milionu zidu zavrazdenych nacisty a pohrdani ktere citim k jejich vrahum a k tem, kteri ten zlocin zpochybnuji.
Pokud se tyka otazky, zda maji neonaciste ke zpochybnovani holocaustu pravo, tak tam nemam zcela jasno. Myslim, ze z moralniho hlediska to pravo nemaji. Vse ostatni prenecham pravnikum.

125548

14.01.2007 17:55

Americký útok na sídlo irácké strany. Toto je Plán B?

RE: Kdo to vysvetli?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Takze pane Bartosek - ta vlada byla demokraticky zvolena, neni loutkova ale nemuze vykonavat v plne mire svou cinnost diky nasili, ktere v te zemi panuje. To je ovsem spise vina teroristu, nebo neni?

125613

14.01.2007 17:59

Předpověď teroristického útoku

RE: Ach jo....

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Ja jsem tech uvah a teorii o WTC slysel uz spoustu, ale mozne americke obcanstvi Osamy bin Ladina je i pro me novinka.

125614

15.01.2007 15:59

Scéna je připravena

RE: Irán...

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Ten clanek je pouha bublina nafouknuta z nepodlozenych spikleneckych teorii. Ty se nepotvrdily v minulosti, nepotvrdi se ani ted. A s tim potapenim letadlovych lodi bych taky pockal. Na tento ukol by mely v soucasne dobe ze vsech ruskych zbrani snad jen ponorky tridy Kilo. Jsou tak tiche, ze se prakticky nedaji odhalit pasivnim sonarem. Ovsem v situaci naproste prevahy protivnika muze ten protivnik pouzit bez obav aktivni sonar. Takze zase nic.

125694

15.01.2007 19:44

Scéna je připravena

RE: Irán...

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Vas omyl, Sunburny jsou vyborne a na strely s proudovym motorem pomerne rychle, ale obranna eskorta letadlove lodi si umi poradit i s mnohem rychlejsimi strelami s raketovym motorem.

125715

15.01.2007 19:48

Scéna je připravena

RE: No jo

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Mate pravdu, tyhle paranoidni predpovedi a spekulace jsou dobre jen proto, aby jejich autor ziskal (kdyz se konecne po padesati pokusech trefi) velkou slavu.

125716

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 2

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
301 234,98 Kč

Poslední aktualizace: 24.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 345 824