Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Zak

Nalezeno 50 příspěveků, 1 IP adresa

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

21.09.2006 09:38

Sionofobie

RE: Nehádzať všetkých do jedného pytla! I.

Zak 213.?.?.?

Houf baulu nahle vchazi do domu,
zpivaji jmeno Pane a tanci radosti,
potom odchazeji stejne rychle, jak prisli,
a lide vubec nevedi, kdo to byl...

Ramakrsna

117249

22.09.2006 21:56

Sionofobie

RE: Nehádzať všetkých do jedného pytla! I.

Zak 213.?.?.?

Pane Hade, jiste, Jezis Nazeretsky byl Kvetem onoho vyvolenectvi. P. Kagjupa zrejme nenachazela smysl pokracovat v diskuzi na tohle tema. Jiste znate pravidla skoly a neni povoleno zachazet za urcite hranice.
Jak rekl Jezis: Nehazejte perly svinim. A naslouchat teto pravde nenalezi do verejne diskuze. P. Kagjupa si umedomila kde jsou jiste meze, ktere nelze prekrocit.

117387

23.09.2006 08:50

V bludišti pokřivených zrcadel

RE: dobrý článek

Zak 213.?.?.?

Takže myslím (doufám), že (kapitalistický) mamon a obžerství brzo dostanou přesdržku, až lidstvu poteče do bot (půjde o "holý život" ).


Jen připodotknu - podle mých pozorování toto zrovna akutně probíhá...

Ano, pane P.Gejdosi, podle mych pozorovani lidstvo ma boty plne a o holy zivot zde uz jde.
Tenhle proces je akutni a lidstvo uz nema sanci jej zastavit. Jedine snad, kdyby se prave ted vsichni, co maji rozum postavili z posteli a ze zidli a sli hledat spravne reseni. Ale ne, to se nestane...lidstvo to necha byt, posadi se pred televizi a dokud budou precpani a budou mit za co nakupovat nesmysly, tak se jich to netyka.
Jinak je tu to, co ste rekl. Aktune TO probiha TED, a to vsude...
A pak se nekdo muze divit slovum UKAZTE MI DESET SPRAVEDLIVYCH.

A zajimalo by mne, kde pan Kema sebral zkusenosti z poslednich chvil zivota atentatnika samovraha. Snad pan Kema sam sni o 72 pannach, ne? No to by byl dost velky problem. To by pan Kema skutecne musel jit do muslimskeho sveta nebo polapit snad 72 feministek. Mozna se timto zpusobem podari panovi Kemovi feminismus znicit a vsude budeme mit kopu malych Kemu...ale to taky nevypada na dobre reseni. Planeta by asi ronila konske slzy s nami.

117420

23.09.2006 17:44

Sionofobie

RE: Nehádzať všetkých do jedného pytla! I.

Zak 213.?.?.?

Neni duvod se omlouvat za vstup. Nakonec se prece dospelo k zaveru, ze mate s pani Kagjupou spolecneho vice, nez se zdalo a podle toho, co jsem cetl, chcete to same, co se tyce roviny sveta a lidstvi jako takoveho, samozrejme. Mir, zdravy rozum, uctu k prirode a konec tomuhle nesnesitelnemu manipulovani s lidmi jako s tupym stadem. Vira nebo nevira v Boha s tim nema nic spolecneho, kdyz je cil stejny.
Jen skoda, ze vy dva ste se potkali v tomhle tematu. V jine diskuzi by to zrejme dopadlo jinak.

A jiste, dale by to bylo jen TAGO MAGO. A v tom se pokracovat neoplati.

117457

23.09.2006 18:01

Sionofobie

RE: Jezis Nazeretsky byl Kvetem onoho vyvolenectvi

Zak 213.?.?.?

Ano, pane Sodku, Bible neni nedotknutelna. Dostala tech podpasovek mnoho. Mnoho puvodnich zpisu zmizelo, abuch tak rekl, zmizelo ve Vatikanu, nebo lepe, nechala je zmizet tzv. Svata Stolice, na ktere dnes uz neni vubec nic svateho. Svata stolice upravila Bibli tak, aby vyhovovala ji a ne tomu stadu ovecek, ktere vede. Zmizela Henochova kniha, zmizelo Evangelium Marie Magdaleny a Svata stolice by sama nejlepe vedela rici, co vsechno nechala zmizet, aby se stala ne nabozenstvim, ale cirkvi, ktera jez Bible zrovna tak blbi a nerozumi ji, jako ti, co jim to tlucou do hlavy v kostele. Presvedcuji lidi, ze kdyz jednou tydne v nedeli pujdou do kostela, pak pujdou i do nebe. Par zdravasu a par otce nas...je to nesmysl. Do nebe se snad dostanen nekdo, kdo zije, mysli a chova se jako Jezis. Ale co se tyce Bible v dnesni dobe, bohuzel, je to jen torso stare dva tisice let. Stastni jsou ti, kteri Bibli i v dnesni dobe chapou tak, jak byla napsana a co vlastne chtela lidem rici.

Ale prr. Aby zase nedoslo k nejakemu tago mago [smích]

117460

23.09.2006 20:44

Šaškárna v Praze

RE: Mno...

Zak 213.?.?.?

Pane NIKDO, alespon v sobe najdete odvahu se pod vas nazor podepsat. NEHLEDE NA TO, JAK JSTE TIMTO VYROKEM VYPROFILOVAL VY OSOBNE.

117480

24.09.2006 09:28

Kdo chystá bomby v Praze?

Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?

Zak 213.?.?.?

Kdyz si to tak davam v hlave dohromady, mam dojem, ze rozsah te sarady muze byt vetsi, nez se zda. Koukneme se na postkomunisticke staty okolo. Na Slovensku se sehraje divadlo o rasovem utoku z ktereho nakonec vyjde najevo, ze rasisticky utok na svou osobu si vymyslela nejaka psychicky labilni zena. Okamzite se za ni postavi jeden z nevyznamnejsich predstavitelu Maďaru v SR, jako jeji pravnik. Ale zmizne jako plyn, kdyz se ukaze, ze je to lez - manipulace, snaha o vyvolavani nepokoju mezi Maďary a Slováky. V SR zacala pomalu vznikat rasova nenavist. Predseda madarskeho ultranacionalistickeho hnuti 64 Zup vyvolava nepokoje v SR a kdyz
je vyhosten ze SR, hned na druhy den vede nocni pogromy v Madarsku.
Tudiz, v Madarsku je bordel. SR ma novou vladu, ktera se necpe do pr.... USA. Dusledek - utoky ze strany Madaru. Jsou to opravdu Madari, kteri to vyvolaji? Jak to vypada, nasi sousedi slovaci smeruje ted spise na vychod, jako na zapad. V Praze se umele siri strach z utoku, ktery se nestal a ani se stat nemnel, vlada v CR je na padrt. A kde je zatim pokoj? Co tak ultrakatolicke Polsko? Bratri na cele polske vlady s radosti lezou do pr.... USA a nabizeji jim umistneni zakladen na svem polskem uzemi. A do toho vseho jeho senilni velebnost papez vyhlasuje ve zkrytych slovech svatou valku proti vsemu, co se jen z dali podoba na islam a pak odvolava co rekl, aby potvrdil, ze to, co rekl, rici chtel. Znate nejakeho rozumneho cloveka, ktery pouzije ve svem proslovu davum citat, se kterym vubec nesouhlasi? To snad ne...a to vse zase velmi blizce srdcu Evropy - v Nemecku. Pro poznamku - slova jeho velebnosti senilniho papeze jsou svatymi pro Polsko. Oni si rozumi...
Uz je to na povazenou, ze to, co se stalo v Praze se deje vsude, v okolitych statech, jen v jine barve, jinym systemem. A toho samozrejme rychle vyuzivaji nedavno do Evropy nasazeni zidovsti lobbiste. Mnoho nahod najednou?
Kam to spejeme, srdce Evropy? [pláč]

117522

24.09.2006 17:11

Kdo chystá bomby v Praze?

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zak 213.?.?.?

Tak zdravim dalsiho hrdinskeho anonyma. Vcera vecer v diskuzi k predeslemu prispevku taky jeden byl. Ale k veci, pane A. Jestli je pan Kral (nebo na koho jste to myslel) do punktu v lejne, zadal bych od rozumneho cloveka vysvetleni, proc?! Chcel jste naznacit, ze pan Kral nemysli?
A myslite vubec Vy, kdyz se pejorativne vyjadrite a neobtezujete to ani objasnit ci vysvetlit, ani se podepsat?
Máte asi pravdu, pane Anonyme, mozna neni od Vas potreba dalsiho vysvetleni resp. komentare.
To by chtelo cloveka, ktery mysli.

Az se divim, ze jste prispel do diskuze. Ze jste kvuli dvema kratkym a jedne rozvite vete venoval tolik sveho anonymniho casu.

A na margo. V lejnech jste taky. Proc? Tak to chce myslet.

117543

24.09.2006 19:26

Kdo chystá bomby v Praze?

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zak 213.?.?.?

Ne, pane z.a.p., nemusíte to opakovat ani jednou, ani dvakrat, ani storat. Nemusite opakovat nic.
A proc se ohanite tim, kolik let prispivate do diskuzi? Ma to nejaky specialni smysl? Vzdyt anonymne nebo pod jinym pseudonymem muze prizpivat leckdo. Ten, kto pise dlouhodobe nebo i ten, kdo jeste nenapsal nic...
Smysl meho prispevku krome jineho je zde: chtel jsem rici, ze v tech lejnech jsme jaksi vsichni. Vsichni. To je nas svet lidi.

Bohuzel.

Zak je me jmeno. Ja nic neskryvam.



[cool]

117560

24.09.2006 22:22

Kdo chystá bomby v Praze?

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zak 213.?.?.?

Pane z.a.p.,
ne ne! Ja po Vas nic nechci, proboha! Delejte si co chcete, resp. delejte, co musite.

Jsem asi opravdu uplne jina vekova kategorie. "Byti v lajne" v nasem kraji a v mych vekovych intencich znamena budto byti nohama ve vykalu, nebo byti v opojeni omamnych latek. Nedorozumneni generacni a taky oblastni, abych tak rekl.

To ovsem nic nemeni na mem nazoru, co se tyce nepodepsanych prispevku.

A prosim Vas, dajte mi pokoj s mystifikaci. Nebo mi dejte srozumitelne najevo, jestli se mam urazit, nebo mi skladate kompliment. Vyjde to ale nastejno.
[velký smích]

117579

25.09.2006 09:19

Přicházející kolaps sionismu

RE: Kolapsem bych to nenazyval - spise se to stava jasnejsi - ale nakonec, ono to ma bohuzel zcela racionalni koreny....

Zak 213.?.?.?

Souhlas, pane Cechu.
Tady prece nejde o to, zeby se Zide nevesli do sveho statu. Jde tu o to, co chcet Izrael ukazat - sve hruzne chore dabelske iluze o nadvlade vsem a vsemu, o tom, ze jedine ONI a ONI maji pravo na zivot, pravo rozhodovat o zivote a smrti jinych lidi a existenci narodu...a pravo sebrat vsechny lidske svobody ostatnim, kteri k NIM nenalezi...

Proc mi to tak tento soucasny svet pripomina dobu pred WW2?
Lide vedi, ale co se meni?
Zastavi to vubec svet, nebo bude cekat a cekat, az bude pozde?!
A ma vubec tenhle soucasny svet v sobe tolik sily, aby to dovedl zastavit? Kdyz se koukam na to, kdo sedi ve vladach statu takrka po celem svete, tak je mi z toho [pláč] i na [bliji]

A nutí mne to zaujmout skepticky postoj k nejake nadeji, ze se to
povede beze zbrani. Kdo a jak donuti choromyslne posedle sionisty k mirovemu souziti s jinymi narody? Jedine zbrane?

117611

25.09.2006 09:46

Kdo chystá bomby v Praze?

RE: Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?

Zak 213.?.?.?

Ano, samozrejme, omlouvam se za nepresnost. Byla to prednaska.

Je vsak vubec jeste ostre ironicke, ze se prave papez vyjadruje k nasilnemu sireni viry ze strany islamu. Jakepak metody pouzili papezi v historii? Krizacke vypravy byly urcite jen mirovym poselstvim k nabozenske toleranci...

117612

25.09.2006 19:48

Sionofobie

RE: Nehádzať všetkých do jedného pytla! I.

Zak 213.?.?.?

Pane Had,
pani Kagjupa nepotrebuje mluvciho, ale ja jsem se teto role ujal. Vidim, ze nalezite s pani Kagjupou do stejneho spolku, coz se pravdepobne ukaze casem a jestli jste - ted beze vsech okolku - taky zakem J.S.
Ujal jsem se role "mluvciho" pani Kagjupy, proroze nemohla pokracovat v diskuzi kvuli zhorsujicimu se zdravotnimu stavu. Pani Kagjupu znam velice dobre a vim, ze by s Vami treba rada komunikovala, ale rozhodne ne ve verejne diskuzi. Co se tyce tohoto tema, zastavam taky nazor, ze veci skoly se maji resit v ramci skoly a ne verejne.
Chyba se nestala. Ani v internetovem pokecu, ani nikde jinde. Pani Kagjupa nesdelila svetu nic tajneho ani zakazaneho, sam vite, vzdyt je to vsechno v knihach, ktere jsou verejne k dispozici komukoliv.
Chci Vám ríci jen tolik, ze jsem byl povinen najit diplomaticke reseni z duvodu, abyp. Kagjupu uchranil.
Vice Vam nereknu. Nikdy ne, kdyz ani nevim, s kym mluvim a ani kvuli tomu, ze k tomu nemam svoleni.

Zaver: p. Kagjupa se stahla a zustane to do casu, kym nebude mit svoleno verejne vystoupit, pokud ovsem bude jeste zit.

117649

26.09.2006 08:51

Šlechtění plodin se modernizuje

V tom vyzkumu je nebezpeci, ktere nas muze pekne dosat

Zak 213.?.?.?

Geneticke inzenyrstvi je pekne vymysleno, ale bohuzel, muze lidstvo
opravdu pekne dostat.
Pokud je mi znamo, nejvice se v tomto oboru angazuje prave Monsanto.
Uz pred lety se stalo dominantnim na trhu se semeny a osivem. Samozrejme, vse z produkce Monsanta je modifikovano, tudiz - hybridy. V clanku neni napsanych par dulezitych veci. Napriklad, ze skodci se prizpusobuji stejne rychle podminkam, tedy novym rastlinam, na kterych muzou skodit. Vymodifikuji rastlinu odolnou treba jako napriklad okurky proti plisni okurkove, prodavaji semena, ktera jsou naockovanaproti odolnosti. A chyby jsou tu hned dve. Za prve - to ockovani moc nefunguje(coz znamena vice postreku a jedu do prirody a pudy, tedy herbicidu a pesticidu), za druhe, semena z hybridu jsou bezucelna a nikdy z nich nevyroste rostlina, ktora bude rodit plody. Rostlina vyroste, to ano, ale plody nebude mit zadne. Cely figl je v tom, ze se giganticke firmy, na cele s Monsantem snazi ovladnout trh. A proc? Aby kazdy farmar a kadzy zahradnicek byl nucen kazdorocne znovu nakupovat jejich produkty. A jina volba ani neni, protoze jak jsem rekl, ze semen z hybridu se nedaji vypestovat rostliny, ktore by plodili. Na to je potreba koupit znovu nove osivo. A jde to tak dokola kazdy rok. V oblastech, kde je uroda dva krat do roku, dejme tomu v Recku nabo ve Spanelsku, je tim padem omnoho vyssi spotreba hybridnych semen, a tim padem vyssi zisk. Cilem Monsanta a jinych je znicit veskere ostatni obchodniky a producenty semen a osiv. Ovladnuti trhu. Jenze, prestvme si situaci - dajme tomu, ze prije nejaka epidemie, proste bude uvaleno embargo na dovoz cehokoliv. Co se stane? Nebudou semena. Protoze ze semen hybridu se neda vypestovat dalsi sklizen, nebude nic. Nebude co sazet a nebude co sklizet. To je cerny obraz, ale realny, pokud by k embragu na dovoz cehokoliv doslo. Hybridy, obvykle oznacovany jako F1 jsou upraveny ani ne na chut, ale na vynos. Rychle rostou, mnoho rodi. Odolnost vuci skudcum je miziva a chutnaji uplne jinak, nez "puvodni" plodiny. Skudci je objevuji dalsi a dalsi, prizpusobuji se, seziraji rostliny, na ktere predtim nikdy nelezli, protoze je priroda nuti zachovat svuj druh. GM inzenyrstvi akorat presouva skudce na jine plodiny a ovlada male farmare stejne jako ty, co pestuji ve velkem. Ale co bude, az se stane, ze se dostaneme do bodu, kde nebudou semena ke koupeni?...jedina nadeje je zachovavat prave ty plodiny, ktera nejsou modifikovana. Prave tak, jak to delali nasi predkove, nez se na scene vubec objevili nejake GM plodiny. Pro poznamku, Monsanto a jine spolecnosti maji dlouhe prsty a tim, ze zkoupili ostatni spolecnosti, ktere prodavali a produkovali ne-hybridy, doslova vydiraji vsechny pestitele. A myslim, dari se jim to. K cemu pak je krasne jabko, nebo giganticky okurek, paprika nebo rajce? K rychle spotrebe. Nikdy z nich nebude ani strom, ani dalsi sklizen...a mimochodem, GM plodiny jsou ochuzeny o mineralni latky. Smyslem GM neni zdrava, mineraly a vitaminy obsahujici plodina, ale rychle rastouci a dobre vypadajici.

117686

26.09.2006 21:47

Přicházející kolaps sionismu

RE: Zkratka je na case

Zak 213.?.?.?

K tomu prekladu jen tolik: v anglictine znamena bilion MILIARDU, jestli se nepletu. To jen pro objasneni. Kdyz jsem cetl ten preklad, tak se mi to zdalo nejak moc.
Takze to asi melo byt celkove 84 miliard dolaru ...a polulace 1.054 miliardy lidi.
84 bilionu dolaru je pradon, asi sakra moc penez zrovna tak jako 1.054 krat deset na dvanactou lidi. To by uz Zeme asi fakt neunesla. Ma co delat, aby unesla lidi krat deset na devatou.

117727

27.09.2006 09:48

Jak se tohle lze naučit?

Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Zak 213.?.?.?

Mluvilo se zde o paranormálních jevech. A to tom, ze pan V. Stwora tomu neveri. Co jsou vsak paranormalni jevy? Neco za hranici pochopitelnosti tech, kteri ziji v oblasti tohom co vidi, chutnaji, ohmataji, slysi nebo cuchaji kolem sebe. Para-normalni je to, ce se neda ani ochutnat, ani slyset, ani evidentne sezrat...atd. Ale proc by za tim vsim nemohlo stat neco, dejme tomu, prave ta sila vule. Ostatne, i neoblomna vira se da vypestovat, tedy naucit - a prave silou vule. Vzdyt sila vule je neco, o cem se tu v podstate mluvi kazdy den. Sila vule - vyuzivana ke Zlu. Minim tim napr.sionisty a vse, co se tu kolem nich toci. Sila vule se da vyuzit k ledacemu. Proc ne taky ke hazeni s kostkou? Je to jen sila vule a soustredeni. Nic vic. Vse se da naucit a nacvicit.
Pani Jarmila dovede psat tak, jak snad nikdo. Mne napriklad pred
par dny zemrela znama. Ve veku 32 let na pretlaky v mozku. Trpela tim nesnesitelne nekolit let. A ja jsem ji videl, kde je a
co po smrti citi a nesnesitelne trpi dal. Tudiz, smrti jeji utrpeni neskoncilo. Je to podle nekoho paranormalni jev? Neni. Kdyz zemrel muj dedecek, ktery byl mym nejlepsim pritelem cele detstvi, prisel za mnou a mluvil na mne. Moji matce se jednou v noci zdalo, ze umira muj strycek. Na druhy den byl mrtev. Je to para-norlmální? Ne, je to normální. Jenom lidi, kteri s tim nemaji zadnou zkusenost, to pochopitelne odmitaji. Kdyby podobni zkusenost meli, mozna by se k tomu staveli jinak. Nekteri lide se rodi se ne-normálními schopnostmi, jini si sve schopnosti vypestuji. Co je na tom divneho? Ze je to neco, co se neda onuchat, ochnapat nebo sezrat?
Chce snad nekdo tvrdit, ze clovek je tvor tak omezeny, ze nedovode nic jineho, nez cumet kolem sebe a to, co vidi telesnym zrakem brat jako konecnou zastavku lidskych moznosti? Pokud ano, tak tihle lide tvori tenhle svet omezenym. Znam mnoho lidi, kteri jsou davno za touto omezenou hranici lidskeho chapani. Chci jen poznamenat,ze vse se to da pochopit ROZUMEM, bez toho, ze by clovek BLBNUL. Je to jen za hranici obvykleho. Indiani meli sve samany a nebyly to blazni. Pohane meli sve tzv. knezi a nebyly to blazni. Stari Rimane meli sve vestce a Reci sve vestkyne, bez kterych neudelali ani krok. A nebyly to blazni. Byly to lide jako my, jen zili v davne dobe...tak proc se to nebere jako neco normalni? Protoze lidi s temito schopnostmi ubylo znacne a ti, co zustali, radeji se ukryvaji a taji, protoze vedi, ze by sklidili jen posmech...
Neexistuje nic nepochopitelneho. To jenom clovek sam sobe brani chapani tim, ze odmíta vsechno, nac nestaci jeho pet smyslu. Ale to je materialismus. Materie je pochopitelna pro lidstvo...ale co je za jeji hranici, to uz ne. Ovsem, drive to tak nebylo...samani, knezi, proroci, vestci a vestkyne byly nejvazenejsimi lidmi. Ted by se dockali snad oznaceni para- ne -normalnich cvoku.
Zaver: vse se da naucit, vypestovat v sobe samem. Jen to chce cas a trpelivost. Necekam, ze se mnou bude nekdo souhlasit. Snad mam jen pravo napsat to, co si myslim a vychazi to z mych zivotnich zkusenosti.

117759

27.09.2006 11:05

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nic zvláštního

Zak 213.?.?.?

Souhlas, pane Lucas.
A prave to je mozna pricinou, proc se ted u lidi vyuzivaji pouze 4% mozgu. A tech 96% nevyzuzitych procent je prave ten tzv. nepochopitelny zbytek. Jak to nazvat? Degeneraci dnešního človeka k materialismu. Ja jine vhodnejsi vysvetleni a oznaceni nevidim. Ovsem, mozek je schopen funfovat na 100%. Jenze nikto z tech, co vidi za hranici tohodle sveta to nezverejni jen tak. Lidi jsou, ne vsichni!, chvalabohu! - zabedneni temi svymi 4%.
Co s tím? Nic...mohou si pomoci sami, ale nelze je presvedcit slovem nebo prispevkem. Byla by to jen a jen dalsi nazorova rozepre.

Kez by více lidi videlo za hranice, kam je pusti jejich nos, usi, ruce a mlsounsky jazyk vedouci k sezrani vseho co se da, a co se jim nelibi a nejsou schopni to ani akceptovat - ignoruji.

A ja jsme elektroinzynyr, pry genius - to rika moje zena, vyvojár
miročipu a robotu...a predce se to nevylucuje a tim, co je za tou hranici hmoty, ktora nas vezni s sobe samych.

Ked by vice lidi prohledlo, kde je vlastne pravda a jak funguje zakon akce a reace, pricina a nasledek, a ze vse, pochopitelne, i tzv. nepochopitelne je součastí života každého človeka. Zaleží to jenom na to, kdo je co ochotny akceptovat a chápat.

A vše, prakticky vše,vychází z jedné otázky - sedmá trida na zakladni škole. Fysika uči, že vse je slozeno z atomu. Atom neni nic jen elergie. Energeticky nabité částice. Nic nez energie. A ať nekdo seriozne zodpovi otazku, proc giganticke zhluky atomu, tedy nic nez energie a elektrony behajici po svych drahach, vytvereji hmotný svet vhodny s sežráni a unuchani a ochmatani...chybicka se vloudila. A ta chybicka se nazyva matelialismus. Tot nástroj zla. Tot je ono oje, pod kterym jsou utlacovani lide a brani jim v tom, aby POCHOPILI. Jenze tak to je a tak to i zustane. Vyslovuji se s nadeji, ze nekdo prohledne a zbavi ze techto kouli na noze, ktere ho nepusti dal...dal!Za svych pet fyzickych smyslu, ktere tak rádi lžou. Je je tu smutek z toho, že lidé chteji byti klamani. Zrejme jim to vyhuvuje. Jak rekl pan dalbel Bush: poslete je nakupovat, dejte jim levny benzin a jim to bude stačit...kez se lide vzpamatuji drive, nez tu už nepujde vratit zpět! [zahanbení]

117768

27.09.2006 20:50

Jak se tohle lze naučit?

RE: Jak to je...

Zak 213.?.?.?

P. Nemesis,žádný dotaz nemám. Chci jen poznamenat,ze ne kazde zivotni skusenost z teto oblasti se tyce tvz. mediumity. Ne kazdy clovek, ktery presel jistymi skusenostmi, je musi stat nebo stane obeti nejakeho ducha, ktery saje zivotni energii ze sveho media. Tyto inteligentni bytosti, ktere jste zpominal, jsou samozrejme dvojiho druhu. A bohuzel, Ty, co jsou nejblize zraku cloveka jsou prave ty skodlive, protoze jsou to bytosti astralni, ty, ktere nejsou kladne povahy a jejich cilem je prave skodit a ublizovat cloveku, ktereho se jim podarilo "lapit". A vyuzivaji toho prevazne do doby, dokud se jim toho cloveka nepodari uplne znicit. Jenze k tomu, aby k tehle nebo podobne tragedii doslo, vubec neni treba, aby se kdesi jaksi objevoval mrtvy pribuzny a mluvil a ovlyvnoval nekoho z pozustalych. Muze sa to stat komukoliv, kdo se dostane do vlyvu astralnich bytosti, de facto pesonifikovaneho psychologickeho sveta, ktery je nam nejblize, ktery nas lidi obklopuje. Ano, za tyto zkusenosti s astralem se tezce plati. Vetsinou silenstvim nebo smrti,kdyz se tem astralnim potvoram povede vysat vsechnu zivotni energii z media, z cloveka. Ale to je spiritismus, p. Nemesis, jestli se nepletu. A dotoho se pusti bud jenom blazen, nebo chudak, ktery o tom nic nevi. Na kazde urovni byti se tezce a tezce plati za kazdou chybu. A to plati i pro svet duchovni. Nejen pro psychologicke personifikace oblkopujici svet lidi bezprostredne. Vzdyt, podkud jdem si vsiml, nikdo, kdo prispel do teto dizkuze, nemluvi o zkusenostech s astralem. Pokud jsem si vsiml, nikdo neluvil ani o tom, ze by byl mediem. Krome toho, Nemesisi, nikdo nemluvil o vyvolavani mrtvych. Mluvili jenom o svych zivotnich zkusenostech. Ne kazda zkusenost prece nutne musi pramenit z astralnoho sveta a jeho znicujicoch vlyvu na cloveka. Nemluvilo se tady napriklad ani o tom, ze nekdo ty mrtvi vyvolava a stava se jejich obeti. Ja sam jsem svym prispevkem chtel rici tolik, ze jsou zkusenosti,
ktere presahuji hranice tzv. normalniho, nas obklopujiciho sveta. Do urcite hranice plati vzdy a vzdy ono Meyrinkovo- ostrazitost nade vse! A pisi pro varovani: media, vechny tzv. media jsou zivotum a dusevnimu zdravi nebezpecni lide! Vysavaji z lidi zivotni energie az do uplneho zniceni. Ale dalsi problem je v tom, ze lidi, kteri jsou pod jejich vlyvem, tedy pod vlyvem medii, neni lehke odhlalit. Bohužel, lide se temto zrudam odevzdavaji dobrovolne. Zde pomuze jedine sedlacky rozum a ostrazitost. A pri nejmensim podezreni je treba jit od toho cloveka pryc a uz nikdy se nevracet. Mluvilo se tady o sile vule, a to je prave to, co je zachrannym clunem. Odmitat, zamitat a stat nohama pevne na zemi uplne si vedom celeho sveho fyzickeho tela.
Mrtvi k mrvym, zivi k zivym. A toho je nutno se drzet. Tot zachrana pred tim, co jste psal.

117809

27.09.2006 21:01

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: Nepřebere ...

Zak 213.?.?.?

Pne Gejdosi,
Zeme uz kvili...rekl bych, rve jak muze na ty lidi, co ji drasaji vsechno zive z jejiho srdce, ryjou se za mamonem do jeji hlubin ale kdo to slysi?

To, o čen jste psal se taky stane...jenze kviliti nebude zeme, ta se bude jenom chranit, kviliti budou lide zodpovidajic se za to, co ji zpusobili. A nebude to po prve...

117810

27.09.2006 21:08

Jak se tohle lze naučit?

RE: asi mimo temu ale...

Zak 213.?.?.?

Neni to mimo tema, p.Svit. Vse je predem zapsane. Clovek je vsak tvorem, ktery ma jeden velky dar. Dar rozhodnout se, kterym smerem pujde. Zda smerem svedomi, srdce a zdraveho romuzu, nebo opakem. A to muze ovlivnit jeho osud.
Vsechno je zapsano a naplanováno. Jen vule cloveka mu muze pomoci dostat se ke svobode, po ktere kazdy touzi vedome nebo nevedome.

117813

27.09.2006 22:48

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Zak 213.?.?.?

Pane Koubek, co je to de facto dogma?Dogma je cizi slovo prebrane z latiny jako DOGMA , a nebo z řectiny jako DÓGMA. A znamená to MÍNIT. Mineni. A mineni je vzdy jen osobnim nazorem, nic vic. Zalezi pouze na tom, kolik lidi je ten dogmatik schopen presvedcit o svem mineni.
Pokudje mi známo, ve vyznamu vedy taky dogma existuje. Jako nesochybmitelny naroz. A vedci se svych nezpochybnitelnych nazoru drzi rukama nohama. Církev ma take sve dogma - taky jako nezpochybnitelny nazor, mozna autoritativni. Taky se toho drzi rukama nohama. Jenze vedci se povazuje za stejne autority jako cirkev, jenze stoji proti sobe a nejsou schopni najit spolecnou rec. To jejich dogma, jak ma kazdy sve - je vzajemne odzcizuje. Jak sam pisete, neni to spravne. A podle toho to i tak vypada. Dogma stoji proti dogmatu. Magie a namipulace mysli cloveka neni nic sloziteho. Pro cloveka, ktery se v tom vyzna. Ovsem, je to zalezitost krajne nebezpecna. Zasahovat do mysli, pameti a citeni jinych lidi je katastroficka manipulace, pro obe strany. Ani radsi nemluvim o magii. Jsou jiste vyjimky, lidi, kteri vedi, co delaji a umi to delat spravne, aby nikomu neskodili, prave naopak, aby pomohli. Ty ovsem mezi magiky zpravidla nepratri. Ale najit takovou vyjimku je jako hledat a najit jehlu v kope sena.

117821

28.09.2006 09:20

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: 2007 a 2009

Zak 213.?.?.?

Pane Svetlo,
muzete mi rict, kde jste ty informace vzal? Je to zajmave...A taky je zajimave, co pisete o zmenach v letech 2007-9. Taky z vlastni hlavy? A co znamena to Vase vyjadreni, prominte mi - neni to urazka na Vasi osobu - plne si to zazijeme?
Mate to z vlastni hlavy a z vlastnich duchovnich zkusenosti? Nebo jen prepisujete to, co Vam rekl nekdo jiny, nekdo, kdo vidi dal? Muzete mi na to odpovedet?
A uvedomujete si taky to, ze pokud tyhle informace zverejnujete na verejnem a pristupnem webu, betere lidem nadeji zit stastne pokud to jde? Je podle Vas spravne, brat stesti a nadeji lidem, kteri si Vas prispevek prectou? Vdyt je to katastrofa, brat co i jeden jedinky moment stesti lidem...i kdyby to byla co i jen minuta! Proc berete dobrou naladu a radostivost lidem zde na Zvedavci,pane? Nebo to delate taky nekde jinde? Kazdy dojde sveho, pane, tak proc nenechate lidi byti stastnimi a radostnimi dokud to jde?! Proc sirit strach a bezmocnost jeste vic, nez to delaji media? Neni toho zla kolem dost? Proc to nenechate byt? Vzdyt Vy ty lidi strasite! Proc nenapiste neco pozitivniho, proc nepisete o nadeji? Proc se snazite lidem vtlouct do hlavy, at si jeste poziji, protoze to dlhouho nebude? A proc se nepodepisete vlastnim jmenem?
Nechte, prosim Vas, tohle tema na pokoji. Koho zajimaji Apokalypsy, precte si to sam. Ale nenutte k tomu jine...napriklad ty, kteri muzou mit dnes krasny a stastny den.
A na zaver se ptam znovu - mate to z vlastni hlavy a zkusenosti, nebo zverejnujete neco, co Vam Nekdo rekl? Pokud ano, schvaloval by ten Nekdo takovy prispevek, jaky jste napsal? A nerekli vam ten Nekdo, nebo vase zkusenosti, nebo Vase svedomi, ze povinnosti cloveka je sirit radost a pomahat? Ja netvrdim, ze pravda se ma zatajovat. Ja tvrdim, nechte lidi na tomto webu byt. Kazdy ma svuj osud a ten se o nej postara...
A zase: máte to z vlastni hlavy a z vlasnich zkusenosti???
A dozadoval bych se taky vaseho jmena, pane. Protoze Vas prispevek podle mne zachazi za urcite meze.

117855

28.09.2006 09:49

Izraelský rabín vyzývá k vyhlazení všech palestinských mužů

Jde to nejak rychle

Zak 213.?.?.?

Samo za sebe mluvi to, ze si vubec izrealsky rabin dovoli verejne vyslovit neco tak zrudneho. Izraelsky rabin vyzyva k vyhlazeni!? Verejne? Co by se stalo, kdyby nekdo z vyznamnych nabozenskych predstavitelu v Evrope nebo v Palestine nebo v Libanonu nebo treba i v Iranu napsal, ze vyzyva k vyhlazeni vsech izraelskych muzu?

Jsem zvedav kolik zastancu Palestincu v Evrope nebo nekde jinde se bude dozadovat omluvy. Nikdo. Protoze Izrael muze delat, co chce. A cely svet se bude tvarit, za se ho to netyka a bude se dal usmivat na sionisticke lobbisty pod heslem jsou za tym penize...
Proc mam takovy pocit, ze je to dobre nacasovana "bomba" po tom otresnem preklepu papeze, co predvedl v Nemecku?
Nejprve utok na islam, a tyden na to se dockame rovnou zadosti o vyhlazeni Palestincu.
Ale co se divit...opravdu pekelna cesta, po ktere jdou pekel.
A jsou tihle lide vubec jeste lidmi? Myslim, ze ne. Spise pripominaji dravou zver. Ale to bych ty zvirata urazil.

117858

28.09.2006 14:28

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: 2007 a 2009

Zak 213.?.?.?

P.Svetlo, jste na velkem omylu. Ja vobec nejdem pod vlyvem nejakeho strachu. Taky vim o tom, co prijde, znam data, vim jak to bude prebihat a co se bude dit. Ano, radostne je, ze se lidstvo ociste a Zeme se uzdravi. Vim kdy a vim taky jak. A taky vim, kdo se o to postaral a kdo strazi budoucnost lidi.
Rekl jsem pouze, ze nevidim nic pozitivniho na tom, ze zajde pet miliard lidi. Je to bolest nad bolest, pane. Ja se nemam ceho bat.
Nepocujte mne, prosim, kdy a jak si lidstvo jeste melo sanci vybrat jinou cestu. Je to nesmysl. Vse je predem naplanovano. Tisice let dopredu. Jen clovek, jedinec, ma do jiste miry moznost ovlyvnit svuj osud.
Ja Vam blahopreji k tomu, ze neziteje na frekvencich strachu. Tak to budete zrejme boddhisattvanebo snadprimo buddha,ne? Nebo jste snad dosahl svatosti, pane Svetlo? Jestli ano, tak Vam blahopreji.

Jen pro poznamku: lidi si nevybrali nic. Je to jen degenerace a to, co se deje, to jsou nasledky.

Delejte si co chcete, pane Svetlo, ale prosim Vas, nedejte muj psychologicky profil, kdyz mne neznate.
Vsechno se stane proto, ze lidstvo je pod vlyvem Zla. Jste vy takovym hrdinou, ze jste sam zvitezil nad svym vlastnim Zlem, aby jste se nemusel bat?

To je Vase vec. Fakt je, ze jste mi vzdaleny velice. A asi taky tech mnoho jinych, co se raduji, ze zakape temer cele lidstvo. Dobro zvitezi. Ja to vim. Byl jsem u toho, kdyz se to delo. A kde jste byl Vy, kdzy jste mi tak cizi, pane?
Opakuji - ja se nebojim. Ja mam jenom soucit s bytostmi, kteri trpi a trpet budou.

Neodpovidejte...nechme to tak. Zakon najde svou cestu sam.

117886

28.09.2006 17:43

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: Zaku, Jehova to vidí - nepoletíš...!

Zak 213.?.?.?

Pane Lesov, ja se omlouvam za muj pravopis. Sam si uvedomuji, ze je doslova desny. Jsem Cech, leta ziji na Slovensku a podle toho muj pravopis a taky moje rec vypada.

Ale co s tim ma Vez strazni, to opravdu nevim. Jestli poletim nebo ne, to taky nevim. To se ukaze.

Ale co s tim ma navic Jehova?! Hm...Jestli mne vidi nebo nevidi, to je mne jedno. Jestli jste tim chtel naznacit, ze patrim ke Svedkum Jehovovym, tak to prosim ne. Ani k nim nepatrim, ani se k nim nehlasim a vlastne ani nevim, o co tem lidem jde ani co delaji a chteji.

Snad pan Svetlo pochopil, co jsem se snazil rict, i kdyz to byla gramaticka katastrofa.

Dekuji za zvraceni. Je to citliva reakce. Muzeme z toho zvracet oba, kdyby ste chtel [bliji]

117908

28.09.2006 18:08

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: 2007 a 2009

Zak 213.?.?.?

Pane Svetlo,
zapomnel jsem Vam odpovedet na otazku, jake jsou me meze, kto je stanovil a proc?!
Me meze jen mluvi o tom, ze neinformuji o nastavajicich udalostech lidi. Obaval bych se toho, ze tem lidem vemu nadeji, ze bych jim nasadil do hlavy brouka a vzbudil bych v nich strach. A strach je priserna emoce, kterou bych nikomu nepral. Brani prave tomu stesti, o ktere mi jaksi jde.
Jenze - jsou to me meze, stanovene mym svedomim a bylo by ode mne nespravne chtit po Vas, aby ste to akceptoval.
Mate pravo vyjadrit se k cemukoliv a jakkoliv.

Zajimal mne akorat zroj informaci, o kterych jste psal. A nemyslim tim 21.12.2012, ale leta 2007 - 2009.Proc? Protoze se zhoduji s informacemi, ktere mam ja. A znam jeste par lidi, kteri maji stejne informace. Mi pratele.
Muzete tedy uvest Vas zdroj, jestli ano, prosim, uvedte ho. Jestli nechcete napsat rovnou jmeno, zkuste prosim Vas inicialy nebo to zaplette do textu nejak, abych to pochopil.

Za pravopis se omlouvam dopredu, nez se nade mnou zase nekdo pozvraci.

117910

28.09.2006 21:06

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: Zaku, Jehova to vidí - nepoletíš...!

Zak 213.?.?.?

Diky, pane. Pisi jak umim a jine to nebude. Jsem ja na zacatku cesty, pane? Ne, bohuzel Vam musim rici, ze nejsem. Byl jsem na konci a ted se musim vracet zpet. A to vraceni se je tezsi nez to jit nahoru. A vubec nejtezsi je to, ze nevim, zda vubec do sve smrti najdu bezpeci...mam precitlivene srdce, pane. A duveruji jako male decko. To, co mi bylo pomoci a zachranou je mi ted prekazkou.
V kazdem pripade Vam dekuji.
Byl by jsem Vam velice vdecen, kdyby jste rekl sve jmeno, pane. Plne chapu, ze zustavate v anonymite.

Aby jsme se vyhli verejnosti, napiste, jestli to pane uznate za vhodne, Vasi odpoved.
Po prve a snad naposled tak zverejnuji mail, ktery nekdy soukromne pouzivam.

117931

28.09.2006 21:48

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: 2007 a 2009

Zak 213.?.?.?

Pane Gejdosi,
nejsem poveren nikoho nicim poucovat. Neco Vam ze sveho pohledu zodpovedet mohu. Proti pomu nic nemam.

A cosi malo mailem? No, proc ne. Ale neznam Vas mail, mate ho utajeny a taky nevim, co by jste chtel vedet. Rozmyslete si, zda chcete Vas mail zverejnit. Nicmene, muj mail je v jednem prispevku, ktery jsem psal dnes, pred chvili.

Tak mi napiste na muj soukromy mail, ktery pouzivam. Verejne opravdu uz radeji nic.

A zastrasit jsem nikoho nechtel. Opravdu ne.

117936

29.09.2006 09:14

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: 2007 a 2009

Zak 213.?.?.?

Tak pane Mirdo,
pan Svetlo Vam nerekl, co se bude dit?
No jo...jenze problem je v tom, ze on Vam to rekl. A rekl to zcela jasne. Ja ho ted zastanu, i kdyz se v mnoha vecech vubec neshodneme (neshodneme se vubec v nicem krome tech dat). Opravdu to napsal. Budou se dit vyrazne zmeny. VYRAZNE ZMENY. ZMENY, ktere se dotknou kazde zive bytosti na teto planete. Kazde.
Je tezke urcit presny datum. Vsechno co se tady delo doposud a co se deje a bude dit je jen vyvoj. Vsechno se vyvyji. Ke vsemu existuji priciny, jenze ty se daji ovlyvnovat. A proto neni lehke stanovit presny datum udalosti.Ostatne, zadny prorok nepsal stylem stane se to treba 1.dubna. Psali jen tolik, ze se to stane v pribliznych casovych intencich.


Copak Vy to skutecne nevidite, ze cely svet smeruje k valce? A valka se sebou nenese jen boje, ale i dalsi aspekty. Staci se podivat trochu do historie lidstva, i kdyz tentokrat to bude jine.

A Ty tasky vymente, pane Mirdo. Pristi rok nebude konec sveta. Treba Vam Ty tasky pomuzou, aby Vam neteklo na hlavu, az se ty zmeny zacnou dit.

A mimochodem, na jare by mel byt jeste klid. Tak na nic neserte, prosim.
Pisi Vam je proto, ze jste ve svem prispevku napsal moje jmeno. Nevim, jak pan Svetlo, ale ja nehulim a myslim, ze pan Svetlo take nehuli. Na to je moc racionalni,aby k necemu podobnemu poklesl.

No, zaver: krestane tomu rikaji, ze se vyplni Kniha Zjeveni Sv. Jana.

Jestli pan Svetlo bude mit vyhrady vuci memu prispevku, on se ozve.Muze zde aplikovat svou sokovou terapii. Ja se toho ponekud stranim, protoze je mi spatne, jen kdyz si to uvedomim.

117972

29.09.2006 10:23

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: 2007 a 2009

Zak 213.?.?.?

Pane Gejdosi,
ja Vas zdravim. Chtel jsme Vam rici, ze jestli porad mate zajem mi napsat, tak to prosim udelejte dnes nebo pres vikend. Pristi tyden budu mit na baraku delniky a budu predelavat topeni v celem dome. Takze vubec nevim, jestli se k pocitaci dostanu. Nase domacnost bude v "bojovych podminkach", a delat budu pravdepodobne kazdy den az do noci, tak asi nebudu mit cas odepsat.

Jestli mate zajem, piste mi na tuto adresu - nelekejte se, je to stary mail moji zenusky a vyuzivame ho oba. I kdyby si to nahodou precetla, nic se nedeje, protoze my jsme jaksi jeden. Kde je ona tam jsem ja a kde jsem ja, tam je taky ona. Jsme jaksi slepeni.
Ta adresa:
zakova.janka@seznam.cz
[smích]

117979

29.09.2006 12:03

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: 2007 a 2009

Zak 213.?.?.?

Jo, pane Kyklope, nesejde na tom, zda jste gnostik nebo agnostik nebo neco jineho. Ty pocity Vam verim. Jen bych nerekl, ze cteni Zjeveni je fascinujici - mne se z toho spise jezi na hlave vlasy. Protoze ONO to tu je, je to jeste neodhalilo svou tvar naplno.

A sedi to uplne. Jen pro poznamku, ty apokalypticti kone, to je symbol. Nebudu se delat moudrym, protoze nejsem. Pisi jen neco z toho mala, co vim. Symbolizuji ctyri druhy zkazy, resp. boziho hnevu, ktere na lidstvo sesle. To seslani Bohem je ostatne taky symbolicke, protoze to na sebe lidstvo seslalo samo tim, jak mysli, citi a kona.

117989

29.09.2006 17:05

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nic zvláštního

Zak 213.?.?.?

Tak. Tedy odpovede. Proc by nebyly? Na vsechno je odpoved.
1. Kdy? Na prelomu let 2007-8 bude zacatek.
2. Co? Zhrouceni ekonomickeho systemu, hosp. krize, to bude zacatek. Pak to hlavni. Epidemie, valka, hladomor, zemetreseni.
3. Proc? Protoze je to jediny zpusob, jak zabranit tomu, aby se lidstvo nevyvrazdilo zcela a samo beze zbytku jedneho jedineho cloveka. Protoze tenhle dnesni svet patri Zlu. A to je prave to, co se zmeni, to je prave to, pro se pan Svetlo raduje, ze to prijde. Po zmenach Zlo zmini ze Zeme a lidstvo duchovne povysi.To, co prijde, prezije dost lidi na to, aby lidstvo mohlo jit po lepsi ceste, nez je ta, po ktere kraci dnes.Ovsem, v kategoricky jinych podminkach. Materalismus zakape.
4. Jak muzeme byt stastni? Silou vule. Protoze to jinak nejde. Celit negativnim pocitum silou vule.

Na vsechno jsou odpovede, Gdosy. I na ty Vase dotazy.A jestli to, co jsem napsal, povazujete za projev meho nabozenskeho dogmatismu, prosim. Pak to ignorujte a bude vsechno v poradku.

118005

29.09.2006 19:29

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nic zvláštního

Zak 213.?.?.?

Pane Mirdo,
prominte, ze jsem se do Vasich dotazu pletl. Ode mne se odpoved necekal, tak se omlouvam, za jsem do toho vstoupil.

Zak

118016

29.09.2006 21:46

Šlechtění plodin se modernizuje

RE: 2007 a 2009

Zak 213.?.?.?

Pane Mirdo,
ja Vas nesoudim. Ani by mne to nenapadlo. Delate, co Vam vyhovuje a mne do toho nic neni.
Vy hulite, ja medituji. Kazdy mame to sve, ne?!

118032

29.09.2006 22:05

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Zak 213.?.?.?

Pane Koubek,
mluvil jsem prevazne o duchovne, nebo, chceli-li, o nabozenstvi. Dukazy v nabozenstvi nebo dukazy v duchovnu - existuji. Problem je v tom, ze je kazdy musi ziskat sam. Ja muzu neco tvrdit a psat o duchovnich zkusenostech a predpovedich, ale verit mi bude jenom ten, kdo zazil neco stejne nebo podobne. Nemuzu napsat, ze pro to, co pisi, plati taky nebo taky fysikalni zakon, kdyz to, co pisi, je mimo ne.

Proto chapu, ze pro mnohe je to dogma. Ale ja nechci, aby lidi verili v nejake dogma. To je kategoricky nesmysl. Ja pisi sve zkusenosti a poznatky zrovna tak, jak to delaji jini na tomhle webu.
Ja nechci lidi o nicem presvedcovat. Kazdy ma svuj vlastni rozum. Nekdo to odmitne a nekdo to mozna prijme.

Pane Koubek, veda ma taky sve dogma. Vysvetlete mi tohle: proc atom, castice energie - to snad nikdo nepopre - vytvari svet, ktery se nucha, vidi, pozira, ochnapava a slysi?

To neni zase dogma vedy?

Ale ne, berme to s humorem. Vzdyt nazorove rozepre nikam nevedou... [smích]

118033

02.10.2006 09:51

Před-traumatická stresová porucha – letmý pohled do izraelské kolektivní psychózy

RE: co sa stane a co nie ?

Zak 213.?.?.?

Pane Svetlo,
uz podruhe pisete tu samou vetu - ze nepracujete frekvencich blizkych zlu.
Chcete tim snad rici, ze ti, co vidi do budoucich deju, trebaze se ted jedna o deje hruzne - jsou to lide pracujici na frekvenci zla? Tak to mi tedy opravdu prominte, ale je to neakceptovatelne. Chcete snad rici (a nesejde na tom, zda jsou to lide v dnesni dobe nebo v minulosti), kteri vedeli predpovedet budouci udalosti, byly otroky nebo sluhy zla? To Vas skutecne nikdy nenapadlo, ze tito lide ty infomace vededi napriklad proto, ze o tom nekdo MUSI vedet, aby varoval lidstvo, nebo aby zachranil nebo kladne ovlyvnil a pomohl dalsim degeracim? Vdyzky, i pri predchazejici zkaze pred 12 500 lety byli informováni a videli lide nanejvys slouzici prave dobru jako takovemu. Kdyby techhle lidi nebylo, lidstvo by davno bylo ta tam...
To Vas skutecne nikdy nenapadlo, ze lide, co vidi a vedi - ze je to prave z one opacne strany, ze strany dobra?
Chcete tim snad rici, ze Jezis Nazarestsky, i kdyz poznal vsechny detaily sve smrti a taky vedel dopredu jak to dopadne s jeho ucenikmi a jeho Naukou, byl na frekvencich Zla? Nebo mi chcete rici, ze Dalajlama, ktery vi, ze je poslednim a take zna duvody a vi, co se stane - ze pracuje na frekvencich Zla? Nebo ja? Nebo pan Petr Gejdos? Nebo kazdy clovek, ktery vidi budouci udalosti? Ti vsichni jsou podle Vas otroky negativniho principu? Nebo tibetsti mnisi, kteri presne vedeli, kdy prijde doba,ze Tibet bude zlikvidovan Cinany? Ti vsichni byly taky na frekvencich zla?
Nebo Majove, kteri taky uz v davnych dobach do detailu popsali, co se bude dit v budoucnu v presnych casovych intencich dle konjukci planet v Slunecni soustave- ti vsichni pracovali na tech Vasich frekvencich Zla?

No to snad ne...a pokud skutecne trvate na tom, ze presne informace maji jen ti zli a spatni, pak uz skutecne nevim...
Znalost dat, nebo uplne presnych dat je tu naoak k tomu, aby se lide na to pripravili a aby se snazili pochopit priciny nasledku, ktere prichazeji, aby se lide vzpamatovali, ti, co to dovedou a maji k tomu predpoklady - chapat a pochopit.

A co se tyce Zidu, maji tvrdou povahu a trvaji budou trvat na svem za jakoukoliv cenu. Je to pro ne otazka jejich bludu, na ktery doplaci a take doplati cely svet.
A ze to vidim?

Klidne mne povazujte za krekvence zla.
Ja o Vas spatne nesmyslim. Proc bych mel? Mne jenom nejde do hlavy, jak jste prisel na urcite zavery. Tot vse.

118181

Souhlas, pane Kevine.
Manipulovat a magorit lidem hlavy se da, a bohuzel se to i deje - snad uz vsim. Porad same nove ukryte informace a kody, a prece bylo vse zapsano. Staci cist a chapat a ne hledat neco "straslive tajneho", co doposud nikdo nevedel...a to straslive tajne se dovi jenom ten, kto jim to sezere i s navnadou...

118182

02.10.2006 10:40

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Zak 213.?.?.?

Pane Kevine,
ted jste trefil do cerneho! Presne jste to vystih. Uspechy vedy...
Musi byt skutecne nezapomenutelne tmolit se po svete s Alzheimerem,
nebo stravit od 70 let az do smrti v 90-ti v plinkach. Jak to cti lidskou dustojnost! A samozrejme, leky vyzaduji dalsi leky, aby potlacili nezadouci ucinky tech prvnich leku, a na to je treba dalsi leky, protoze tech leku je mnoho...a pak to dopada tak, ze babicka zemre na rakovinu mozgu, protoze kdyz ji operovali tak ji omylem vyrobili zasahem v mozku epilepsii a ozarovali ji a lezela v nemocnici az dokud nam ji nevratili domu s prelezeninami a ona pul roku na luzku v plinkach kricela az do smrti - ale uz doma, protoye nam ji z nemocnice vratili domu s tim, ye uy se neda nic delat - ze uz chce umrit. A muj dedecek, umirajic na rakovinu plic, taky hezky v lekarske peci byl dopovan az na hranici, ze umrel vidice na skrici vedle postele sedet medveda...no, to taky radsi umru v treba v 30, ale normalni.

Jen bych jeste poznamenal, ze veda se hezky zaangazovala take ve vyvinu zbrani. A jak ji to jde! Jak ji jde vymyslet co nejzrudnejsi a nejhromadnejsi zbrane. Opravdu, veda zaslouzi zatapkat packama...vyklonovali jsme ovecku a mame miliony leku na to, aby ZHN to vse nakonec potopili. Markantni uspech.

118186

02.10.2006 13:20

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Zak 213.?.?.?

Pane Kevine,
k tomu se opravdu neda uz nic rict...snad jen tolik, ze rozhodne nejste posera.

Ja, kdyz jsem opatroval jsou babicku, drzel jsem ji jazyk a hlavu v zaklonu, aby se neudusila v epileptickem zachvatu a pak jsem ji prebaloval a myl a ona odvracela zrak, protoze sa strasne stydela
a porad plakala a plakala a trvalo to mesice, tak jsem si v duchu rikal porad to same:
at uz to proboha skonci! At uz je tomu konec!...a nenavidel jsem pocit te bezmocnosti, ze s tim neumim nic udelat, ze ji neumim pomoci.

Pak jestlize vy se citite jako slaboch a posera, pak jsem jim z te bezmocnosti byl asi take.

118191

JISTEZE! Pane Dharma!
Ja se taky nesnazim obhajit vsechny, kteri do budoucna vidi. Ja jsem napsal, ze NE VSICHNI, kteri vidi, a dokonce vidi a vedi presne, jsou ZLI nebo spatni.

Ale zpravidla se stava, ze lide na te spatne strane byvaji svymi predpovedmi obelhani. Tak asi nezbyva nez cekat, co prinese budoucnost a ono se samo ukaze, kdo na jake strane vlastne stoji.Pak bude kazdy nucen si to spocitat v hlave sam.

To je ostatne jediny objektivni postoj, ktery k tomu celemu prinalezi. Vyckat a verit, ze at se stane cokoli, dopadne to nakonec dobre. Dobre...spravedlive.

118207

02.10.2006 20:14

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Zak 213.?.?.?

Pani Ajo,
jen jsme si prece vzajemne vymnenili zivotni zkusenosti, kam nas ten medicinsky pokrok zavedl...a ze to byly zkusenosti pro nas oba vic nez bolestne. Ted jsem promluvil i za pana Kevina, tak doufam, ze se nebude zlobit.
To se nemuze? Vymenit si zkusenosti a promluvit si jako lidi a naznacit tim, dejme tomu "pane, nejste v tom sam, ja to znam take"?! Podle mne je to spise hezke gesto mezi dvema lidmi, presto, ze se vubec neznaji.

A eutanazie je k diskuzi tema opravdu komplikovanejsi nez komplikovane.

118214

Taky Vam rozumim, pane Dharmo. Taky nejsem sektar ani nic podobne.
A taky se mne nikdo nepta, jestli se mi TO co prijde libi nebo ne. Vim je tolik, ze se deje jen to, co je nevyhnutelne. To plati stejne pro soukromy zivot jako pro osud vseho. Zbyva jen pevne verit, ze at se deje a stane cokoliv, povede to k dobremu. A jestli to nebude jen doufani, ale skutecna vira, pak bude vsechno v poradku.


A taky na tohle tema v diskuzi koncim, nebo mne uz moderator vyhodi. Doufam, ale, ze ne [velký smích] ...zatim maji se mnou trpelivost. Tedy moderatori...prizpivatele uz mozna ne...

118216

02.10.2006 21:37

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Zak 213.?.?.?

Pani Ajo,
zadne omluvy nebylo potreba.

Ale opravdu to prodluzovani stari je mnohokrat nesnesitelne. Nejen pro toho cloveka, ktereho "prodluzuji", ale stejne i pro jejich rodiny a blizke.

118227

Pane Gejdosi,
spise se priklanim k tomu, ze nas "pribyva". A to, co jste napsal za tim "pribyva", to sedi. Totiz, ono je to dost pravdepodobne.

118231

03.10.2006 19:11

Nový návrh z dielne NSA alebo stelesnenie Vlasteneckého zákona

Zcela z jineho sudu, ale prece...

Zak 213.?.?.?

Mluvi se zde o navrhu noveho zakona v USA. Tak uz nezbyva, nez cekat, az pan Dabel zavede stanne pravo. To je pravdepodobne to, co chce. Je totalne neuveritelne, co ti obcane v USA asi maji v hlave, nebo lepe, co jim tka uspesne serviruji, ze jsou schopni jeste vbec necemu verit, co vyjde z te zmagorile hlavy nebo Bileho domu vubec...
Ale co jsem chtel, nacnout trochu pravdy z toho jineho sudu. Pohybuji se na Slovensku. Ziji na Slovensku. A neco se tady kurniksopa deje. Chodim casto dalnici mezi Nitrou a Zvolenem. Tedy dosti casto. A nikdy jsem nevidel presouvat tolik vojenske techniky, co se presouva po tehle ceste v poslednich mesicich. Je to na povazenou. Tezka vojenska technika presouva odpalovaci rampy, nakladaky nalozene buhvi cim...a pokaze, kdyz tou silnici jedu, ta vojenska technika se presouva. Jsou to kolony vojenskych vozu. Kolony a kolony. Kam a proc presouvaji ty rampy? A proc jsem se o tom nikde nic nedocet? Co to je? Ze ziji pobliz vojenskeho leteckeho prostoru a nad hlavami nam litaji americti piloti se svymi letouny, o tom sem cetl, maji to povoleno, a vsem, co v teto oblasti bydlime, je nam z toho na [bliji] . Clovek je citi jako kdyby byla valka. Jenze o tom presouvani tezke vojenske techniky, a navic tech odpalovacich ramp, o tom jsem se nikde nic nedovedel. Nechci byt cynik, ale vede se tady spor mezi
ČR a Polskem, kde se budem stavet nejaka zakladna a ona uz mozna stoji uplne nekde jinde...
Jo, u Zvolena je vojenske letiste...kampak to asi jde? Kampak to leti? A leti to vubec nekam?
Mozna by do toho mohli vnest vice svetla Slovaci, co Zvedavce ctou a ziji nekde pobliz.
Mozna to az priliz souvisi s tim clankem...navrh noveho zakona USA plus vojenska technika presouvajici se po SR. Nevim, co to znaci...mozna do toho nekdo vnese vice svetla. Ja jsem jen napsal, co jsem pozoroval. A vubec se mi to nelibi [zahanbení]

118278

03.10.2006 21:53

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nic zvláštního

Zak 213.?.?.?

Pane Mirdo,
nemate mi za co dekovat. Nevim, ale mam dojem, ze se zde jaksi vsichni postrkujeme navzajem. Kazdy z nas si z toho bere to, co uvazi za vhodne. A to je dobre. A dokonce jsem take presvedcen, ze tyhle nase vzajemne prispevky - vzhledem na to, ze kazdy z nas je individualita kracejici svou vlastni cestou, trebaze k stejnemu cili - nam rikaji, co je a co neni pro nas, kazdeho zvlast, akceptovatelne a taky v tom vidim neco jako vnitrni rady, protoze nas samych to ujistuje o tom, kam a jak mame kracet. Tedy, alespon u mne to takhle funguje.

A na to topeni se ani neptejte [zahanbení]
Delnici maji takovy zajimavy system prace, tedy ti, co nam to delaji. Meli nastoupit v pondeli, jenze to se jim nepovedlo, tak pak to presunuli na dnesek, jenze rano omylem sli do prace nekam jinam, ale uz to bude pry dobre [velký smích] , protoze dnes se jim o sedme vecer povedlo k nam dovezt sve naradi, tak soudim, ze zitra se jim konecne povede k nam trefit a zacit na tom nasem topeni pracovat.
Mam z toho nastesti spise legraci nez deprese...jak se rika MAŇANA!

118289

Jo, pane Hade, z Vaseho prispevku se siri vibrace jiste nauky, ze? Svata pravda, co jste naspal.

Jeste k tomu, co napsali panove pred Vami, tedy, na co jste reagoval.
No, pro pana, kdo si vybira sve rodice?
Vzdyt jsou kazdemu vybrani jeho karmou, aby byl formovan tak, jak ma byt podle svych predchazejicich cinu - zase jen a jen karmy! A co se tyce lidi, kteri dosahli nejvyssiho cile, tem jsou rodice prideleni dle planu z nejvyssich oblasti, pokud se nepletu. Take pod jejich kontrolou, samozrejme. Coz je ovsem take jenom karmou, pokud se nejaka bytost nerozhodne sestoupit na zem dobrovolne. No, ale to uz je jine kafe.

Nebo si snad nekdo pamatuje na to, jak si sve rodice vybiral?
Prominte...ale zde se musim pousmat.

118290

04.10.2006 00:42

Nový návrh z dielne NSA alebo stelesnenie Vlasteneckého zákona

RE: Zcela z jineho sudu, ale prece...

Zak 213.?.?.?

Diky za vysvetleni.
Ted se mi to libi jeste mene nez predtim. Tfuj.

Ja se omlouvam za neznalost, nebyl jsem ani vojne, jsem proste civil.

Myslel jsem, ze to mame jen tady, jak nam ti americti piloti letaji
nad hlavami. Ach jo...

118295

Proboha, pane Dharmo,nic si z toho nedelejte a nebudte z toho spatny!
VY NEJSTE ODPOVEDNY ZA KONANI SVYCH PREDKU! Pouze vsichni na svete neseme nasledky jejich konani. Byt byly dobre nebo zle.

Kazdy je odpovedny pouze za sve ciny, ktere delaji POUZE jeho osud.
Jo, existuje rodova karma, ale to neznamena, ze vymuzete zakonani nekoho, kdo zemrel pre 100 nebo 200 lety.
Minulost pouze v nasem svete formuje pritomnost, a to, ce delame my, formuje budoucnost.

Tak se nenechte rozladit.

118306

04.10.2006 13:46

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nic zvláštního

Zak 213.?.?.?

Pane Gdosy, akorat mam pauzu pred obedem v bojovych podminkach nasi domacnosti, tak neco strucne. Co kdyz
mame informace o zroji a take jeho duveruhodnosti, jenze se o tom nemluvi? Co kdyz..?
A samozrejme, cyklicke udalosti, upozornujici nas na to z dob davno
zapomenutych, nebo spise nespravne interpretovanych vedou, na ty se zapominat nesmi. A prave ted jaksi vyplouvaji sem tam ty spravna fakta na povrch, verejne, a vedci stoji proti vedcum - prevazne achreologove proti archeologum. Toz, myslim, taky to neco znamena. A take neni nahoda, ze to vyplouva na povrch zemsky prave ted.

Ostatne, lidi se premnozili. Budu ted sprosty. Premnozili se jako kralici. Zeme, nase planeta, je uz proste nemuze uzivit. Uz v Mahabharate je psano, jak Zeme, tedy Gaya, prisla za lidmi a prosila je, aby se dale nemnozili. A to echt nebylo na planate 6 miliard lidi.
Zeme nas nezvlada zivit. Tretina sveta je prezrana, dve tretiny sveta umiraji hlady. Planeta je vyzdimana jako citron.

Jak by jste to resil? Nebo vubec - kto by jak resil tuto situaci?

118323

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 1

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
27,38 Kč
Libra
30,27 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
16,51 Kč
Švýcarský frank
25,63 Kč
100 japonských jenů
22,46 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 923,83 Kč
1 unce stříbra
549,93 Kč
Bitcoin
314 926,65 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 567 026