Všechny příspěvky podepsané Rejpal
Nalezeno 687 příspěveků, 20 různých IP adres
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
19.11.2005 17:51
Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen
RE: Tak to jste asi nebyli na vojně
Rejpal 24.?.?.?
I ja k vam "pripojuji" pane Karels. I ja jsem byl na vojne a hlidal municak. Dostal jsem ostry naboje a rekl me ze kdyz tam nekdo bez dovoleni bude chtit vniknout, tak po nem vystrel.
K tem Palestincum mam jen jedno. Jsou to provokateri a nestiti se poslat do teto oblasti i deti. Mam znameho , ktery v Palestine byl a vypravel me par prihod. Ty palestincni rebelove schvalne posilaji male deti do blizske oblasti izraelcu. Chteji je vyprovokovat, chteji vedet co to s nima udela. Samozrejme ze kdyz je na hlidce mlady nezkuseny vojak, tak nevi jestli ta divka nenesla ve skolni brasne bombu.
19.11.2005 18:26
Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen
RE: Tak to jste asi nebyli na vojně
Rejpal 24.?.?.?
Hele Kryso, pises "Na vojne jsem nebyl". Nemas ani potuchy, co by te postihlo, kdyby si neplnil rozkazy tech zelenych mozku(jak sam pises).
Byl jsem tez na vojne, tak vim ze za neuposlechnuti rozkazu, jsi sel do Sabinova(vojenske vezeni). Nikdy jsem tam bohudik nebyl, ale jak jsem slysel bylo to velice "krute" vezeni. To by sis priste rozmyslel, jestli budes plnit na vojne rozkazy a nebo ne.
Pane Karles plne s vami souhlasim. Stejne to bylo i v roce 1968, kdyz se uskutecnilo "prazske jaro". Lide "nevolali" po zmenene politiky, jen chteli nejake zmeny a to jim v te dobe vladnouci cinitele(Dubcek, Svoboda a dalsi) slibovali. Potom ale prisli nasi "ochranci" a vse zmrsili.
Pane Vratislave, neni to sice o politice, ale to co jste napsal by se hodilo i k prispevcich o vojacich. K armade se bud muzou prihlasit- svine, zoufalci a nebo naivni lide
Vladimire, to mate pravdu. Take znam par emigrantu, kteri tu v cizine skoro "chcipou", ale jak tvrdej doma v byvalem Ceskoslovensku meli barak, auto, chatu adt ... Nevim tedy proc odchazeli, co od emigrace "ocekavali"
20.11.2005 01:12
Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen
RE: V článku je zmíněno,
Rejpal 24.?.?.?
Rika se: "Prijela teta z Cervenyho Kostelce"
Co slysim z nynejsi Ceske Republiky je, ze je tam take "buzerujou". Obvzlaste mladi lide si to myslej(vcetne tech z technoparty).
Ted uz si i to auto muzou bez problemu previst pres hranice(ne teda Trabata-leda tak v nahradnich dilech).
Barak a chatu holt prodaj a budou mit alespon letenku do "vysneneho raje". (To ted ale nepisu o cikanech)
Proc si myslite, ze Danikenovi "navstevy z jinych planet" jsou nesmysly. I kdyz si vedci mysleli, ze je "vyvratili", neznamena to ze to nemuze byt alespon z casti pravda. Snad si nemyslite, ze jsme ve vesmiru sami?
No nemecky nekteri znaji(bohuzel ale jen ty starsi rocniky) a ti urcite "prchat" nechteji. Az v Cechach opet ve volbach "zvitezi" komuniste, budou se zase ucit rustinu a nebo pak uz jenom cinstinu. Ta by byla v dnesni dobe zrejme nejidealnejsi.
20.11.2005 23:54
16 let poté – zvítězila pravda a láska?
RE: Pravda a láska to prosrala!!!
Rejpal 24.?.?.?
Jeste ze to nesvadite na emigranty. Ty kdyz z Ceskoslovenska "prchaly", tak si nic moc vzit nemohli. Nic tam totiz uz nezbylo.
21.11.2005 01:12
Listopad
RE: Jistě. Dobré a pravdivé zůstává i tehdy, když to pozdější normalizátoři pošpiní.
Rejpal 24.?.?.?
Jsem moc rad, ze se tady "rozjely" ty prispevky ohledne emigrace.
Hodne lidi v Cechach vubec nechape, jak se tady na "zapade" zije. Kdyz prijedu domu(do Cech), tak me kazdy rika: "To se ti to sem jezdi, kdyz mas dolary". Vsichni si mysli, ze jsme tady vsichni milionari(vcetne moji segry). Parkrat jsem pozval rodinu a sve pratele do hospody(a zaplatil), uz bych to ale neudelal.
Znam lidi, kteri si narikaji ze nemaj praci. Kdyz jim reknu ze muzou jit delat nekde na stavbu, tak me reknou: "Co blaznis, copak jsem nakej Ukrajinec".
Kdyz jsem prisel do Kanady, tak jsem znal anglicky jen par slov a frazi. I kdyz jsem byl v Cechach vyuceny instalater, tak jsem hned prvni mesice v remesle delat nemohl. Musel jsem si platit skolu(anglicke lekce), najem a jidlo. Proto jsem musel delat v jedny hospode jen pomocnou silu.
Kdyz jsem toto rekl my segre(ktera zije v Cechach), tak me rekla, ze by to nikdy nedelala. Jo to se ji to keca, kdyz to nikdy neprozila.
Postupem casu jsem se konecne dopracoval k tomu, ze ted delam instalatera v jedne canadske firme.
Kdyz prijedu domu a reknu segre a mym pratelum, co jsem si musel "vytrpet", nez jsem se k necemu vypracoval, tak me akorat reknou, ze oni by se na to "vysrali".
No s takovyma lidma se nema cenu ani bavit.
Uz jsem si take prestal delat nadeji, ze se to v Cechach muze nejak zmenit, kdyz jsou tam lide na vsechno tak "haklivy". A davat jim nejake rady, to uz vubec nema cenu. Nakej "posranej" emigrant jim prece nebude radit,co maji lepe delat.
Uz jsem se poucil, ze nejlepsi odpovedi je ignorace. Nema cena odpovidat na 'hloupe' namitky.
Pane Zaplatil, ani nevite jak jsem rad ze i vy verite, ze nejsme ve vesmiru sami.
Nevim proc nekteri prispevovatele na tomto webu jsou tak "neustupni". Co je na tom spatneho "verit", ze tu kdysi v davnych dobach(pred tisici lety)byli mozna "navstevnici" z jinych planet.
Kazdej veri necemu jinemu. Jeden veri v utopisticky komunismus a ja zase verim v navstevniky z kosmu. A at si kazdy mysli co chce.
Pani Alexo, pisete to sice pro pana Leho, ale i ja na to reaguji.
Pisete v posledni vete: ...vidite jen zlo co nadelalo(a snad jeste dela podle vas)sovetsky svaz.
Za prve Sovetsky Svaz uz neexistuje a za druhe to vse co pan Leho pise je pravda. Komunismus jste zrejme neprozila(a nebo jen jako mala holka), cili vubec nic o Rusku vedet nemuzete.
Skoro kazdy emigrant odesel z byvaleho Ceskoslovenska z duvodu, ze Rusi zrovna "nemiloval". Ve skole nas ucili jen to, ze je to nejlepsi a nejvyspelejsi zeme na svete. Nic nad ne nebylo. Vse tam bylo nejvetsi na svete. Dokonce tam meli i nevetsi trpasliky.
Pritom tam na vesnicich zili v zemliankach a nevedeli a na navstevu pribuznych do nejblizsi vesnice museli mit povoleni od prislusneho uradu.
Tak tomu tedy rikam svoboda. A to nam meli byt prikladem.
Nenazyvam vas take hloupouckou "husou", jen musite trochu cist o historii obycejneho ruskeho lidu.
Martine, ze pises ze tvuj "blog", je o tobe a tvem kocouru. To musi byt velice zajimave
Mimochodem, ja jsem velice rad, ze pan Stwora pridava na jeho web stranky i jine clanky, nez jen o politice. Je to "vitane" zpestreni.
Jestli se ti ti nelibi, tak si holt musis najit nejake stranky kde pisi o kockach a ZOO
Pane Gejdos, docela me mrzi, ze jsem vas tak "vytocil". Vime oba ze mame v politice rozdilne nazory. Vy si obcas "zavrtate" do americanu a ja zase pro zmenu do "rusu". Ne ze bych chtel americany az tak "chranit", to vubec ne. Maji svoje chyby, jako kazdy jiny narod. Moje zena tam ma hodne pribuznych a jsou to vzdelani a prijemni lide. Jeji stryc je lekar a jedna s teticek pracuje jako dobrovolnice v utulku pro zvirata. Cili to nejsou zadni "debilove", jak by se dalo "ocekavat" od nekterych prispevovatelu na Zvedavci(vcetne pana Modracka).
To ze jsem se tak "rozohnil" v mem prispevku o Rusku bylo take tim, ze jsem nikdy Rusko "nemiloval" a zrejme ani nebudu. Nikdy jsem tam nebyl, a nevim co bych tam "hledal". Jednou tam byl na zajezde muj otec (v Leningrade) v galerii obrazu. Rikal me, ze to je jenom neco, co stoji za to videt. Ostatni lide ze zajezdu se pry sli podivat do musea V.I. Lenina.
Rusi nemam rad od roku 1968. Rusky tank prejel mymu nejlepsimu kamaradovi v Hradci Kralovem nohy a on po 3 denim "zapase" o zivot v nemocnici zemerel. Vim ze za okupaci obycejni lide nemohli, ale zvolili si komunisty sami.
A netvrte me, ze v Rusku bylo vsechno "genialni". Pisete ze jste tam v mladi zil a pracoval. Vy jste tam nevidel zadnou chudobu a nedostatek vseho mozneho?
Neznam zadneho cloveka, ktery by emigroval do Ruska, vy ano?
Dobre rano, doufam ze uz jsi otevrel tvoji oblibenou web stranku "Mlada levice". To je presne to co potrebujes
Uz jsem cetl mnohem lepsi legraci. Tohle je tak leda cerny humor
Dobry den pane Karle, tak to jste me dneska mile prekvapil. Myslim ze je nacase, aby zdejsi prispevovatele(vcetne me) zacali psat "normalni" prispevky. Myslim tim bez "popichovani" a urazek. Zijeme jen jeden zivot, proto si myslim ze nestoji za to se porad "hadat" o necem co stejne nemuzeme ovlivnit. Urcite si ted myslite, ze jsem si v minulych prispevcich zapomel vzit "prasek"
Ne ne, ja jsem jen nekdy "popichova" povaha, proto jsem si take zmenil svuj "Nick".
Nekdy me neco a nebo nekdo "vytoci", ale snazim se ted mit trochu "chladnejsi" hlavu a necilit se vsema blbostma, kteri tu nekteri ctenari Zvedavce pisi. Nekdy to ale nevydrzim a "rejpnout" si musim.
Nemelo to spis byt "Ku - ku" ? To se rika lidem, co jsou tak trochu "mentalne" zaostali.
Ale no tak, pane Google. Ze vy jste se dneska dobre nevyspal a nebo ze by vam "stara" nedala?
Pane Bartosek, ptal se na toto uz i pan Kema, ale nikdy jste mu neodpovedel. Tak se ptam i ja. Kdyz tu ameriku tak nenavidite, tak proc tam tedy zijete? Nemuze to byt pro "lasku" k bliznimu.
Komunisti take americany radi nemeli, ale dolary jim dobre byli.
Pane Bartosek, muj novy nick pouzivam jen pro lidi, do kterych si chci "rejpnout"
Mozna ze muj prispevek mel "nulovou hodnotu", ale to jeste neznamena ze to tu nemohu napsat. Zapomel jste, ze zijeme v "demokracii"?
Mozna ze vy, kteri "ilegalne" zijete a pracujete v USA nemuzete psat co chcete.
04.12.2005 09:37
Jíme potraviny z ropy
RE: Clank je bohuzel typickou slataninou doby.......
Rejpal 24.?.?.?
Pane Gejdos, uz jsem vam to psal minule. Ze vy si nedate s tim pomlouvanim USA pokoj? Vase dcera, ktera tam bydli se urcite z vasich prispevku zde na Zvedavci "neraduje", ze ne?
Proc tedy nezijete v Cechach a tvrde nekritizujete politiku jeji vlady. Snad si nemyslite ze ceska "demokraticka" politika nema zadne chyby? Uz jsem si precetl vas prispevek pro me, cili si nemyslim ze me opet odpovite. Muzete ale na toto odpovedet pamu Kemovi.
Tak to jste se mel jeste "dobre" pane ANTIKOMUNISTO. Duchodci na tom byli vetsinou hure. Samozrejme ne ty komunisticti. Ty uz si "nahrabali" hned po roce 1948, kdyz dostali zadarmo domy po Nemcich. Obycejni lide dreli jak "otroci". Ani my rodice nikdy auto nemeli. Na chleba jsme sice meli, ale aby nam treba rodice mohli koupit k vanocum "zajete" lyze, na to mym rodicum uz opravdu nezbylo. Tomu bych nikdy nerekl dustojny zivot. A kdyz se to nekomu nelibylo a rekl to moc nahlas, tak za to jeste mohl jit do "bane". Tomu tedy rikam svoboda.
V dnesni dobe muzou jit mladi lide za praci do ciziny(kdyz ale nejsou lini). Za komunismu vas tak pustili "do prdele".
05.12.2005 07:13
Pošlete vánoční pohlednici vězňům za své přesvědčení
RE: Pohlednice
Rejpal 24.?.?.?
Neno to jedno? Vsichni jsme stejne z vychodni Evropy. A kdo muze treba zde v Americe(jako kontinenetu)na mape ukazat kde je Madarsko.
A je, je zase se nam ozvala slecna Tatranka. Nejste ve spolku s panem Zorou a panem Sedou? Jeste se k vam muze pridat pan "Penicilin", ktery prispiva do stranek casopisu Respekt a bude te skoro jako "Timur a jeho parta"
07.12.2005 03:45
Zaútočí „teroristé“ na Kongres Spojených států?
RE: Irak to jede jako po
Rejpal 24.?.?.?
Tez prejeme i vam at se vam dari v Cechach dobre, az u vas ve volbach zvitezi Komunisticka strana.
Pane Gejdos, v prvnim mem prispevku o vas jsem si myslel ze vy snad sedite nekde v nejake internetove kavarne a pisete ty nesmysly. Te uz si to nemyslim, protoze je to asi pravda.
08.12.2005 05:18
Zaútočí „teroristé“ na Kongres Spojených států?
RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..
Rejpal 24.?.?.?
Pane Petre je vase prijmeni opravdu "Veliky", nebo je to jenom prezdivka po caru "Velikym".
Pisete Americane nepotrebujou Kanadu... To vite ze ji potrebujou. Pred nekolika lety byla v Kalifornii energeticka krize a jak jim byla Kanada dobra, kdyz jim "pujcili" nejakou tu energii z nasich vodnich zdroju.
Jo a kdyby americane zavreli hranice s Kanadou(jak pisete), s kym by potom obchodovali. Snad si nemyslite ze s Mexikem. Vzdyt je nemuzou ani "snest".
Takze si v tom nejdrive udelejte poradek, nez nekomu napisete "get real".
08.12.2005 15:31
Zaútočí „teroristé“ na Kongres Spojených států?
RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..
Rejpal 24.?.?.?
Podivejte se pane Blahnik. Ja jsem se do vas "nemontoval", ale kdyz uz odepisujete, tak vam musim jen rict ze USA tady v Kanade moc lidi rado nema. Hodne lidi se sem z USA stehuje. A vite proc, protoze se pry tady citi "svobodneji", z ekonomickych duvodu to neni.
Zrovna minuly tyden v nasi firme zacal delat novy ucednik a ten se sem s rodici prestehoval z Utah. Rikal me ze, proti jeho zemi nic nema, jen nemam rad jejich polityku.
Mimochodem, ze USA obchoduje z Mexikem, to pro me neni nic novyho. Kanada obchoduje z Mexikem take. Dokonce tam stavi i svoje tovarny. Precijenom mexicani jsou "lacinejsi", nez americani
Hele Old "setrhende", nevrtej se do Kanady. Takovej pan Gejdos co zna Ameriku jako svoje "stary boty" ti nevadi? Nebo si o nem take myslis ze je "lunetic"
Pane Gejdos, myslel jsem si ze uz do vas "rejpat" nebudu (ze to za to nestoji), ale jeste si zrejme parkrat rejpnout budu muset.
O tom ze porovnavate USA s rezimem v Ceskoslovensku mezi rokem 1985-1989, to je pekna blbost.
Psal jste ze jste nikdy komunistou nebyl, ale za tohle bych vas tedy komunistou povazoval.
Nerikejte me, ze v USA kdyz nekdo rekne v hospode politicky vtip, tak ho za to zavrou. To by se totiz stalo v Ceskoslovensku v tech letech o kterych ve vasem prispevku pisete.
Az ze by jste mohl jit v byvalem Ceskoslovensku s transparentem a protestovat proti okupaci Warsavske smlouvy a nebo okupaci Afghanistanu Ruskou armadou, to by jste si urcite dovolit nemohl.
Jak muzete videt z televiznich zprav, tak lide v USA napriklad proti valce v Iraku protestovali. No a zavrel je snad za to nekdo. Ne, protoze je tam "demokracie" a ne zadny komunismus.
To same se delo i ve Vietnamu
Pane Gejdos, neverim svym ocim. To snad mluvite o komunismu ne?
Tam take lide nepracovali, protoze nemuseli(komuniste - prospechari, zlodeji, "tunelari", STB a "KGB".
Pane Gejdos, vy nemate nic jineho na praci nez cist statistiky o americkem "deni"? No v jednom vasem prispevku jste psal, ze jste docela bohaty clovek, cili co jineho muzete "pres den" delat, ze jo?
03.01.2006 04:13
Homosexuály nikdo nediskriminuje
RE: Kocourkov zase zaskoroval-že by
Rejpal 24.?.?.?
Jo on je ma rad az moc.
To vite, ze se volbamy neco zmeni. Lide budou mit alespon duvod nadavat na neco jineho nez na Paroubka, Grosse atd...
A co politicky "natlak". A nerikejte me ze to existovalo jen v komunismu.
Proc by to delali "po tichu"? Novinari se preci take nejak zivit musi.
Kdyby to "nerozmazli", tak by to ani nikdo poradne nevedel. Ale to je se vsim, ne jenom v tomto pripade.
No tak s timhle si moc u pana Gejdose(alias Nostradamus) "nesplhnete" Urcite na vas posle ty jeho "vymysly", aby znicili Ameriku.
08.01.2006 06:43
Jak Britské listy dohlížejí na cenzuru jinde
RE: Jste češtin jako vyšitý...
Rejpal 24.?.?.?
Ty musis byt ze SPRCHY, ze jo? Tam se take "losuje" kdo dostane body v prispevcich.
Mozna tak American z Vysosan
Kybl by byl moc maly, on by potreboval poradny necky
14.01.2006 07:42
Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?
RE: Mýlíte se p. Leho...
Rejpal 24.?.?.?
Pane Bartosek, to jsem nevedel ze jste asistent pana Stwory
14.01.2006 20:43
Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?
RE: Mýlíte se p. Leho...
Rejpal 24.?.?.?
Trodasi, ja jen "rejpu" do lidi, kteri za vsim "spatnym" vidi USA. Jste asi mladej a nivni, kdyz si myslite ze nikdo jiny nedela chyby. Ja jsem odesel do emigrace, protoze jsem nenavidel Rusy. Vim ze obycejni rusove za okupaci Ceskoslovenska nemohli, ale zvolili si kumunismus sami. To same je ale ted s Irakem. Myslite si ze vsichni lide v USA si tu valku prali. Tu si preji jen "VYVOLENI", a je jedno z ktereho statu jsou.
Pane Ivo pisete: ... volne sedadlo mezi cikanem v tmavem kabate ctoucim knihu, ...
Tak tohle je fakt for
A jeste me reknete, ze jste to vy v tom tmavem kabate
Takze jen politici v Cechach jsou debilove. Pane Karle a nejste take vy jeden z nich?
Jsme tady na zvedavci nebo v gramatice?
22.01.2006 18:11
Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky
RE: Pravda o serveru Zvědavec
Rejpal 24.?.?.?
To napsal nejaky "genius" na www.sprcha.com. ze jo?
22.01.2006 18:34
Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky
RE: Pravda o serveru Zvědavec
Rejpal 24.?.?.?
Vy to mate nejaky popleteny.
Znate ten vtip, jak chlap jede v tramvaji a je narvano. Najednou mu na nohu slapne cernoch a rekne, prepacte. Chlap odpovi, do prdele cernoch a jeste k tomu slovak
Nerikam ze vsichni americani jsou hlopy, ale ten Rumsfeld je fakt peknej magor. Od kud ho "vytahli" to nevim, ale americany zrovna moc "nerepresentuje"
Uz jsem to tu jednou psal, ze se nickem Leho se mozna "skyva" sam pan editor. Mozna proto aby jeho stranky vypadali zajimave a vice lidi se ucastnilo diskusi(a tim i vice lidi prispivalo na Zvedavce).
Je to sice jen moje domenka, ale nikdo nevi
Karle z vasich prispevku "vyzniva" ze vam ten komunismus hrozne shazi.
Mozna se budete divit az u vas opet zvitezi. Mate doma uz pripravenou rudou vlajku
Aby jste se jednoho dne jeste rad nestehoval do toho vaseho "zatracovaneho" USA.
26.01.2006 04:00
Kauza v Letech, hysterie a nepochopitelné osočování
RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:
Rejpal 24.?.?.?
Nejlepsi by bylo ty cikany do toho kravina nastehovat. At jsou blizko sveho "pamatniku".
26.01.2006 05:32
Kauza v Letech, hysterie a nepochopitelné osočování
RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:
Rejpal 24.?.?.?
Jenom jestli se nepletes Ivo. Jeden takovej tu uz minuly tyden psal, ze je "bilej". Tak nevim jsi cikan, rom a nebo cecho-ind?
26.01.2006 15:28
Kauza v Letech, hysterie a nepochopitelné osočování
RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:
Rejpal 24.?.?.?
Samozrejme sem tim myslel do toho veprina. Nechtel jsem napsat, ze jsou to prasata
Vypada to, ze si mafiani vyrizujou ucty mezi sebou. Je to dobre pro policii, maji mene prace.
27.01.2006 04:35
Kauza v Letech, hysterie a nepochopitelné osočování
RE: Protixenofobní příspěvek
Rejpal 24.?.?.?
YAMATO, pisete: Nechapu tu antisemiticnost webzinu. Kdyz vam to tolik vadi, tak si ctete Novinky, tam by vas prispevovatele s vasemi nazory "znicili" behem nekolika vet. Kdyz se vam nas wezin nelibi, mate moznost ho necist.
27.01.2006 05:08
Íránská ropná burza hrozí
RE: Trochu z jineho pohledu bez proroctvi!
Rejpal 24.?.?.?
Pane Kevin, koukam ze jste "opravdovy znalec" ekonomie USA Zajimalo by me, kde zijete? Mozna na Marsu
A co kdyby jste zkusil "Rude Pravo" Na to se uz nepamatujete?
28.01.2006 19:01
Kauza v Letech, hysterie a nepochopitelné osočování
RE: Protixenofobní příspěvek
Rejpal 24.?.?.?
YAMATO, pisete: ...nebo vy ctete jen selektivne to, co vam hraje do not?
Ja ctu jen co me zajima. Vim ze kazdy ma pravo napsat co chce(kdyz mu to pan editor dovoli). Ja ale nepisu o tomto webzinu ze je antisemiticky, jako jste to napsal vy. A i kdyby byl, co si myslite ze s tim udelate. Moc ne.
Zkuzte napsat neco do www.sprcha.com , tam by o vasem prispevku hlasovali a ne kazdy je take jejich 'oblibenec'.
To poznal i muj kamos Ruda Nikl. Kdyz tam napsal "Maximovi Svinakovi" o jeho prispevku o tech Bohnicich.
Nemyslite si ze za vasim prispevkem muze byt i neco jako "terorismus". Teroriste jsou totiz za jejich ciny placeni. A je to jedno kdo jim plati.
Po jake revoluci je? Tim myslite VRSR
Vy si myslite, ze nejaka revoluce byla. Tak to se hrozne pletete. Kdo si myslite ze je v ceskem parlamentu. Sedi tam samy komunisti.
Kdo asi vyhraje v cervnovych volbach? Ja to nevim, protoze v Cechach neziju, ale muzete me to mozna "prozradit" vy.
30.01.2006 04:06
Íránská ropná burza hrozí
RE: Otazkou je proc svet vubec valci,kdyz tady jsou mnohem vetsi cile v dobivani vesmiru.
Rejpal 24.?.?.?
Bohuzel tohle se jen dobre pise. Co si ale myslite ze se stane s penezi, ktere by treba svet Africe daroval. "Shrabli" by je zase jenom papalasi, kteri by za to koupili zbrane, autaky a domy pro sebe a chudi lide by na tom byli porad stejne.
Take jsem slysel ze v Cechach bylo obili nadbytek a byli navrhy ho spalit. Proc ho tedy neposlali do Afriky pro lidi, ktery to potrebujou?
Nebyli pry na to penize. Blbost, kdyby nekdo opravdu to obili chtel, tak si ho mohl odvest sam.
05.02.2006 03:37
Zdánlivá svoboda projevu
RE: '...Videl vubec nekdo ze ctenaru ty hanobici karikatury...'
Rejpal 24.?.?.?
Sem s nima, at se trochu "pobavim". Zapadni Evropa si myslela ze je to zabavne, proto to take vytiskli.
A kdy a kde vas "cirkev" ovlivnuje?
Vzdyd v Syrii zije nejvice teroristu na svete. Urcite delaji ty atentaty v Iraku. Uz je na case jim to zatrhnout.
06.02.2006 01:37
Zdánlivá svoboda projevu
RE: '...Videl vubec nekdo ze ctenaru ty hanobici karikatury...'
Rejpal 24.?.?.?
Ben Hure, me to nic nerika, nejsem verici. Kazdej veri cemu chce. Kdyz nekdo veri v boha, ci co jineho, tak to ale take nema nikomu vnucovat.
Komunisti jsem nenavidel, ale jedno bylo dobre, "necpali" do nas nabozenstvi. To by tak jeste tak schazelo.
07.02.2006 03:54
Zdánlivá svoboda projevu
RE: '...Videl vubec nekdo ze ctenaru ty hanobici karikatury...'
Rejpal 24.?.?.?
Pani Daso, nevim proc jste na me "vyjela"
Mimochodem, na tech karikaturach neni nic na pobaveni. Myslel jsem to v ironii.
I pan Petr Veliky, je chtel videt. Docela jsem se divil, ze pan editor to dovolil to sem umistit.
A to ze nekdo "vola" po zniceni Evropy, je fanatismus. To bychom je take mohli "znicit" a bylo by to asi mnohem lepsi reseni.
07.02.2006 07:28
Zdánlivá svoboda projevu
RE: '...Videl vubec nekdo ze ctenaru ty hanobici karikatury...'
Rejpal 24.?.?.?
Pisete:... byl tam jeden ktery hrozi Evrope jako celku znicenim...
Proc tedy policie nic proti takovymhle provokaterum neudela. Takovy lide by ani v EU byt nemeli. Jestli tam ziji ilegalne, tak je maji ihned vyhostit. A jestli tam zadaji o "politicky azil" , tak by ho dostat nemeli.
Kdyby jenom v MHD. Uz aby se clovek pomalu bal jit nekam na snidani a nebo do kavarny. Nevite jakej debil tam bude sedet s "vyhulenou makovici" opasany vybusninou.
Takovym lidem je to jedno, ze tam zemrou treba i deti. Hlavni pro ne je, ze se pomstili tomu "zlemu zapadu".
Vratislave, pisete: ... kdo jsou ti opravdovi komunisti a kteri to jen tak hrajou.
Vy myslite ze za totality byli "opravdovi" komunisti?
Vzdyt to byli vsichni jen samy prospechari(az na par vyjimek).
Komunismus nikdy neexistoval, tak nevim proc si vubec rikaji "KSCM".
A ze se Cesi tedy "nebouri" proti tomu, ze je lide nazivaji "svejkovci" a nebo "kocourkov". Ne kazdy Cech si to zaslouzi.
Ty reakce po otisteni karikatur jsou opozdene z duvodu, ze "imani" se z tech jejich drog 4 mesice vzpamatovavali Pak se na ty karikatury nekdo podival "strizlivyma ocima" a hned se to 'rozjelo'.
17.04.2006 08:42
AT & T se snaží utajit dokument usvědčující americkou vládu z rozsáhlých odposlechů
RE: Odposlechy nejsou jen americkou specialitou
Rejpal 24.?.?.?
Tahle web stranka, kterou tady "nabizite" vysla jestli se nemylim na Sprse. Ty zrovna nemaji Zvedavce v lasce. Nebo se mylim SPRSACI?
V nadpisu clanku se pise: Uran skodi vice, nez se predpokladalo.
Co k tomu rict. Snad jenom HALLOOOOOOOOOO. Vzdyd tohle se vi uz nejmin 50 let.
A co ty lidi co delali treba 20 let v Jachymovskych dolech. Nemeli by ted za to byt odskodneni. Vetsina uz jich ale zemrela a nebo jsou mrzaci na dosmrti.
19.04.2006 06:43
AT & T se snaží utajit dokument usvědčující americkou vládu z rozsáhlých odposlechů
RE: Odposlechy nejsou jen americkou specialitou
Rejpal 24.?.?.?
Nikdo nas nesleduje, maximalne tak pan Stwora
Pane Yamato, a jak by jste chtel ten dluh zastavit?
Pane Pastinaku, nadavat na lidi z Nezvedavce a prat jim aby jim nekdo uriznul hlavu neni nejmoudrejsi. Divim se ze to tu pan Stwora povoli. Zrejme je mu to jedno, protoze Leha stejne vyloucil.
Ne o vas tam nic nepisu, neni totiz co. Zijete v USA, ale Ameriku moc rad nemate. Je to vase vec. V dnesni dobe se muzete vratit do sve vlasti, uz se vam nic nestane(do vezeni nepujdete)
Muze se sem ale pridat tato web stranka www.tapetky.com
23.04.2006 22:44
Změny, změny, změny...
RE: '....Tohle je nase stranka ...' (dusuje se pan Pastinak)
Rejpal 24.?.?.?
Tak nam sem nejakou vasi fotku dejte, at se podivame na nejakou ceskou babu. Tady v zamori uz tech pravej zenskejch moc neni.
24.04.2006 00:38
Změny, změny, změny...
RE: '....Tohle je nase stranka ...' (dusuje se pan Pastinak)
Rejpal 24.?.?.?
Kdyz uz tedy chces rejpat do Nezvedavcu, tak si alespon vymysli nejaky nick. At te nemusime oslovovat, ty anonyme.
24.04.2006 14:43
Změny, změny, změny...
RE: '....Tohle je nase stranka ...' (dusuje se pan Pastinak)
Rejpal 24.?.?.?
Jo babko, o jakych pomluvach to mluvite? Vzdyd pomluvy a kachny se pisi vsude na svete. Kady casopis a nebo noviny pisi podobne nesmysly. Cim myslite ze by se novinari zivili?
Vzdyd i tady na Zvedavci se casto pisi takovy debiloviny, ze to az hezky neni. A vy to sama ctete, a to jste psala ze na to nemate zaludek.
Julda ve svem clanku pise; Pohadkam, ze si 11. zari USA udelali sami, muze verit jen blazen.
Predstavte si Juldo, ze tady na Zvedavci tomu veri spousta lidi, a nejenom zde.
Ja tomu tedy neverim, to by uz musela byt hotova Sodoma Gomorra.
26.04.2006 01:38
Proč staví Američané zdi proti imigrantům?
RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
Rejpal 24.?.?.?
Divim se, ze tedy Cesi nevybuduji podobnou zed mezi Moravou a Slovenskem. Zabranili by tim prilivu nechtenych cikanu(pardon Romu) ze Slovenska.
Jste vy vubec zenat a nebo s nekym (normalne)zijete?
Sex neni jen na 'tvoreni' deti. Ty uz se ted mohou rodit i ze zkumavky.
Pornografie je a byla vzdy pro chlapy pritazliva. Jestli neni pro vas, tak to mate smulu
Bud jste zaprisahli krestan a nebo jsete "vyklesten", cehoz vas lituji.
Palec nahoru tady neni, ale vam ho dam.
To LOGO se fakt nepovedlo. Mozna ze by se o nej melo nejdrive hlasovat v referendum.
27.04.2006 04:19
Proč staví Američané zdi proti imigrantům?
RE: pro to,ze jsou nezbytne!
Rejpal 24.?.?.?
Toto je pro DavidZ - A proto obyvatele Ceske Republiky delime na Cechy a Cehuny. Taky jsem o tom uz slysel. A nebo potom jeste ty z "kocourkova".
28.04.2006 05:12
Proč staví Američané zdi proti imigrantům?
RE: '....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'
Rejpal 24.?.?.?
Clovece, co se 'motate' do politiky. Vas obor je krestanstvi, nebo se mylim?
28.04.2006 14:54
Držte si klobouky, jedeme z kopce
RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
Rejpal 24.?.?.?
A to se divim, pane Gejdos, ze v tom "marastu" vase dcera jeste porad zije.
Ja myslel ze se stehuje i s manzelem do Evropy. Ale co by tam delali, ze jo? Tam maji svych problemu dosti(viz Francouske nepokoje).
Clanek ktery jsem cetl me pripada jako by autor litoval ze odesel do emigrace. Nevim proc tedy zije v Kanade nadale. Proc se nevrati do Cech a nevoli opet komunisty, kdyz mu ani tak nevadili.
V emigraci to lehke neni, ale kdyz nekdo opravdu chce, tak neco dokaze a muze se mu i dobre darit(kdyz je ovsem zdrav).
Samozrejme rodna zeme se neda nicim nahratit, ale clovek si zvykne na vsechno(proste se musi prispusobit).
Rad jezdim "domu" kazdy rok na dovolenou, ale take se pak rad vracim zpet do Kanady, kde take ziji.
Divim se lidem v Cechach, ze by jeste nekdy chteli zpatky komunisty. Dobre, neco zadarmo bylo, ale nerikejte me ze to bylo perfektni. Vsude se muselo podplacet, kdyz jste neco chteli. I zubari se musela "soupnout" flaska aby vam udelal poradne zuby.
Kdyz jste sel k reznikovi nebo k zelinari, tak jste s nim musel byt velice zadobre, aby vam dal neco z "pod pultu".
Tak tohle tomu vy rikate vyhody komunismu?
Ale kdepak, Irak je uz zastaraly problem.
Ted to chce "vrazit" do Iranu a pohlidat si jak Irak, tak take celou tu oblast.
Bude to sice stat zpoustu penez, ale koho to zajima. Vzdyd to zaplati danovy poplatnici.
29.04.2006 22:32
Držte si klobouky, jedeme z kopce
RE: Nebudu zbytečně připomínat Nostradama...
Rejpal 24.?.?.?
Za totality take nepousteli v radiu moc zapadnich pisni. Aby to moc "neprovokovalo" pracujici lid. Zato ruske pisne v ceske versy(napriklad od Lisky), se tam hrali denodenne.
A vite o tom, ze nekteri Cesti obcane jsou mnohem bohatsi nez vsichni emigranti. Hlavne ti, co zijou na Bamahach a Sechylech.
Pane Krsysa, mozna ze jsem muj prispevek "neformuloval" zpravne. Mnohem lepsi prispevek napsal pan "Hostujici". Ma plnou pravdu.
Kdyby jenom slavni maliri. A co takovy Mike Tyson (boxer). Vydelaval velky miliony a ted je v bankrotu