Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané ACA

Nalezeno 61 příspěveků, 42 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

28.02.2002 05:01

Kde je konec lidské blbosti?

Kde je konec lidské blbosti?

ACA 152.?.?.?

TO CePal:ehm,tak to jste asi dlouho neslysel ceske vtipy nebo je rychle zapomnel(o zidech umirajicich v koncentracich,o vazne nemocnem Havlovi etc.).Jestli naznacujete, ze americka spolecnost je zdegenerovana,tak ta ceska je mnohokrat vic.Nedokazu pochopit ,jak Cesi umeji kritizovat kazdeho,ale ze maji na hlave nasrano,nevidi.A mimochodem klitoris neni G spot,ale kdyz jste Cech,tak to asi mate pravdu,protoze ti vsechno znaji a vsechno vedi.

987

19.03.2002 03:56

II. Kanadský žert

II. Kanadský žert

ACA 64.?.?.?

Za tyhle urednicke buzerace hlavne podekujte ostatnim navstevnikum z Ceska,kteri v hojnem poctu pracuji v Kanade ilegalne,kradou v obchodech,pujcuji si od starousedliku penize(aniz by je vraceli),a davno po prevratu zadaji o asyl nebo finguji snatek s obcany Kanady.

1155

19.03.2002 04:04

Žebračka si najala drahého obhájce a uspořádala tiskovou konferenci

Žebračka si najala drahého obhájce a uspořádala ti

ACA 64.?.?.?

Tak Lidovky konecne o tomto pripadu napsaly.

1156

26.03.2002 23:34

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

ACA 216.?.?.?

Nevim,proc pan Stwora pise o tematech,o kterych absolutne nic nevi a evidentne nechce vedet.Ze i po mnoha letech v Americe NECHAPE ,jsem si vsiml uz davno a nemusi to porad dokola opakovat.Vznikl tu jakysi spolek zahorklych krajanu, kteri proste NECHAPOU. Radeji bych uvital,kdyby tu napsal neco o historii wrestlingu (o popularite comicsu,o klasickych kovbojkach etc.),a tak bysme snad pochopili jeho oblibu.Vase diskuze zde jsou neplodne,proto ctu mnohem radeji Otu Ulce,od ktereho se aspon clovek neco dovi.

1241

02.06.2002 00:06

Byrokracie vládne

Me se stalo neco podobneho....

ACA 216.?.?.?

Ja chtel v utulku v Torontu adoptovat fretku (doma uz mam dve+ dve kocky+cincilu).Pri tom pohovoru jsem priznal,ze me fretky behem dvou let chytly a zabily dve mysi (bydlim ve starem dome).Tim to skoncilo....spravedlive rozlicena urednice mi sdelila,ze vyuzivat zvirata k praci je jejich tyrani a hned me napsala na jakousi "cernou listinu" mucitelu zvirat.Chvili jsem ji vykladal o fretkach a jejich zivote,protoze jsem si myslel,ze si dela srandu anebo je nekde skryta televizni kamera.Pak jsem s hruzou zjistil,ze to mysli vazne.Delaji tam lide,kteri zviratum vubec nerozumi,ale ridi se jakousi zrudnou ideologii (napriklad se me ptali,jestli je ma cincila vykastrovana!!!!!).V Torontu se utrati rocne nekolik stovek psu a nekolik tisic kocek....kolik tech zvirat mohlo dostat sanci zit,kdyby ten utulek neridili nacisti?
P.S.Mimochodem jsem absolvent ctyrlete hradecke veteriny.Vsichni normalni Kanadane ,kdyz jsem jim to vykladal, kroutili nevericne hlavou.

2081

15.06.2002 07:41

Volby 2002

RE: Volby 2002

ACA 216.?.?.?

Mala oprava:ceske obcanstvi ztraceji AUTOMATICKY Cesi,kteri ziskaji jine obcanstvi v roce 1993 a pozdeji.Je to velice krute,kdyz si uvedomite,ze treba ve Svycarsku cekate na obcanstvi vice jak 10 let(tito lide uprchli z CSSR v dobe hlubokeho komunismu).Pritom CR dalo po prevratu ceske obcanstvi vice jak 10 tisicum cizinzum!Navic vznikaji velice podivne situace:muj kamarad ma dve deti..obe maji ceske obcanstvi po rodicich...muj kamarad si vzal kanadske obcanstvi po roce 1993 a tim ztratil ceske....jeho deti nerozumi cesky a ani o CR nejevi zajem,presto maji stale ceske obcanstvi....kamarad,rodily Prazak,je nahle cizinec a musi jet do CR,aby se postaral o sve nemocne rodice...musi zadat o visum a chodit se hlasit na cizinecky urad,kde stoji ve fronte s Vietnamci!...Kafka by se radoval!

2265

11.07.2002 02:05

Z policejních protokolů

RE: Z policejnich protokolu

ACA 216.?.?.?

Nechci vam kazit vase iluze ,ale pracovat na stavbe nebo prodavat ve vecerce ,je podle statistik MNOHEM nebezpecnejsi.

2810

18.07.2002 02:42

Nadlidé z Ameriky a Izraele nepodléhají lidským soudům

Nadlidé z Ameriky a Izraele nepodléhají lidským so

ACA 216.?.?.?

Pokud se nepletu,tak USA zada imunitu pro vsechny mirove sbory a ne jenom pro sve obcany.To je velky rozdil.Doufam,ze se pan Stwora za sve lzi omluvi.Bylo by dobre,kdyby nekde umistil upozorneni,ze nereprezentuje nazory kanadske emigrace,protoze se me uz par lidi z CR ptalo,co tu mame za blbce.

2873

18.07.2002 05:32

Nadlidé z Ameriky a Izraele nepodléhají lidským soudům

Nadlidé z Ameriky a Izraele nepodléhají lidským so

ACA 216.?.?.?

Podle me je to ZASADNI ROZDIL,jestli je imunita zadana pro vsechny mirove sbory nebo jen pro americke obcany,a melo by to byt upresneno.
Lide v CR si mysli,ze emigranti v Kanade jsou spis pravicove zamereni,a kdyz zde najdou clanky jako vystrizene z Rudeho prava,tak jsou zmateni a pak me zadaji o vysvetleni.Co jim mam rict?Ze Kanada byla Stworovi a spol. dobra,kdyz prchnul z komunismu a nasel zde novy domov,ale ted ji tu pomlouva,jako by ho tu nekdo nutil zustat?Ze nenavidi USA ,i kdyz by bez nich dnes Cesko nemohlo byt svobodne?Je velky rozdil mezi zdravou kritikou Oty Ulce a slepym antiamerikanismem Stwory.Ulc me pouci,pobavi a rozesmeje,ale za Stworu se jako Cechokanadan stydim.Doporucuju pozadat Rostu Hedvicka z CS.klubu(to je zas extrem z druhe strany),aby reagoval na kazdy Stworuv clanek,a tim muze vzniknout zajimava diskuze.Jinak sem lidi prestanou chodit,a zustane tu jakysi klub onanistu ,kteri si budou navzajem jen prizvukovat.

2876

18.07.2002 19:15

Nadlidé z Ameriky a Izraele nepodléhají lidským soudům

Nadlidé z Ameriky a Izraele nepodléhají lidským so

ACA 216.?.?.?

Podle me je to ZASADNI ROZDIL,jestli je imunita zadana pro vsechny mirove sbory nebo jen pro americke obcany,a melo by to byt upresneno.
Lide v CR si mysli,ze emigranti v Kanade jsou spis pravicove zamereni,a kdyz zde najdou clanky jako vystrizene z Rudeho prava,tak jsou zmateni a pak me zadaji o vysvetleni.Co jim mam rict?Ze Kanada byla Stworovi a spol. dobra,kdyz prchnul z komunismu a nasel zde novy domov,ale ted ji tu pomlouva,jako by ho tu nekdo nutil zustat?Ze nenavidi USA ,i kdyz by bez nich dnes Cesko nemohlo byt svobodne?Je velky rozdil mezi zdravou kritikou Oty Ulce a slepym antiamerikanismem Stwory.Ulc me pouci,pobavi a rozesmeje,ale za Stworu se jako Cechokanadan stydim.Doporucuju pozadat Rostu Hedvicka z CS.klubu(to je zas extrem z druhe strany),aby reagoval na kazdy Stworuv clanek,a tim muze vzniknout zajimava diskuze.Jinak sem lidi prestanou chodit,a zustane tu jakysi klub onanistu ,kteri si budou navzajem jen prizvukovat.

2887

19.07.2002 05:39

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

ACA 216.?.?.?

Jeste doplnek k diskusy o ICC...uryvky clanku z Lidovek:
...chtějí, aby Spojené státy a další stálí členové Rady bezpečnosti (Rusko, Čína, Francie a Británie) mohli vetovat vyšetřování a stíhání svých občanů ICC...
...USA navrhují zpřísnění této formulace, aby Rada bezpečnosti měla právo vetovat zahájení stíhání vojáků a policistů v mírových misích. Pokud USA tento svůj návrh v nezměněné podobě prosadí, bude to znamenat podkopání soudu a v řadě kauz jeho zneschopnění...

NEW YORK - Nejméně rok nebude možné stíhat a soudit americké občany a občany dalších zemí, které se nepřipojily k dohodě o Mezinárodním trestním soudu a působí v misích OSN...
Dosažený kompromis nezaručuje imunitu americkým občanům. Rada bezpečnosti pouze požádala ICC, aby po dobu 12 měsíců nestíhal občany těch zemí, které neratifikovaly římskou dohodu o založení soudu...

2899

19.07.2002 20:43

Nadlidé z Ameriky a Izraele nepodléhají lidským soudům

Nadlidé z Ameriky a Izraele nepodléhají lidským so

ACA 216.?.?.?

Jeste doplnek k diskusy o ICC...uryvky clanku z Lidovek:
...chtějí, aby Spojené státy a další stálí členové Rady bezpečnosti (Rusko, Čína, Francie a Británie) mohli vetovat vyšetřování a stíhání svých občanů ICC...
...USA navrhují zpřísnění této formulace, aby Rada bezpečnosti měla právo vetovat zahájení stíhání vojáků a policistů v mírových misích. Pokud USA tento svůj návrh v nezměněné podobě prosadí, bude to znamenat podkopání soudu a v řadě kauz jeho zneschopnění...

NEW YORK - Nejméně rok nebude možné stíhat a soudit americké občany a občany dalších zemí, které se nepřipojily k dohodě o Mezinárodním trestním soudu a působí v misích OSN...
Dosažený kompromis nezaručuje imunitu americkým občanům. Rada bezpečnosti pouze požádala ICC, aby po dobu 12 měsíců nestíhal občany těch zemí, které neratifikovaly římskou dohodu o založení soudu...

2911

21.07.2002 06:04

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

RE: Tragicky vam chybeji informace

ACA 216.?.?.?

Asi to nebyl vas zamer,ale jestli jsou vami uvedene informace pravdive a nevytrzene z kontexu,tak se hluboce klanim nad inteligenci vlady USA.Navic diky tomu,ze SSSR na Afghanistanu "vykrvacel",bylo Ceskoslovensko osvobozeno od komunisticke vlady znacne driv.Za to budu USA vzdy vdecen.

2929

21.07.2002 06:22

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

ACA 216.?.?.?

Ja si myslim,ze to USA s tou demokracii krapet prehani.Proc toho magora nezastrelili na miste (beze svedku a se zbrani v jeho ruce)?To zvladne i kdejaky vesnicky polda...Jak rika Paral: VE VALCE A V LASCE JE VSE POVOLENO.Demokracie je jedna vec a zdravy rozum druha.Usetrene penize(naklady na proces musi jit do milionu) pak mohly zachranit mnoho zivotu nemocnych deti treba v Africe.

2931

30.07.2002 03:35

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Papez ma velky podil na padu komunismu v Evrope,tak chapu ,ze ho pan Stwora nema rad.Ty radoby vtipne poznamky o Stalinovi a Breznevovi jsou obzvlast absurdni!
Take dekuji katolikum,ze nas kdysi zachranili pred mohamedany,a tim vlastne zachranili dnesni vyspely svet(zdaleka ne dokonaly,ale zatim nikdo nevymyslel lepsi).
Opet se velice stydim,...skutecne by neslo nekde velkymi pismeny napsat,ze nereprezentujete kanadskou emigraci?

3045

30.07.2002 18:38

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Kdo pak z Vas se vsimnul ,ze tam ,kde katolismus kvete a nebo ma
nejvice privrzencu,ze jsou to zeme te nejvetsi chudoby,ze jsou to lide
chudy z nejchudcich,kde lide nemaji strechu nad hlavou a nevedi ,co
druhy den budou jist.

Tak to je pro mne novinka,ze zapadni svet zije v chudobe.Nase (evropska,ci pochazejici z ni) spolecnost stoji na principech krestanstvi a diky tomu ma v mnoha vecech naskok pred zbytkem sveta.Mozna ,ze krestanstvi (a s nim i konzervativni katolici) jednou zanikne ,ale neda se mu uprit,ze postavilo zakladni kamen pro nasi civilizaci.Jestli nase civilizace prezije,uz zalezi hlavne na nas.(Jestli jste mel na mysli zeme tretiho sveta,tak ty jsou zatim chude bez ohledu na nabozenstvi.Myslim ale,ze s krestanstvim maji nejvetsi sanci zlepsit svoji situaci.)

3059

01.08.2002 20:47

Žebračka za mřížemi - ale trvalo to

RE: Námět na reportáž

ACA 216.?.?.?

Udelat takovou reportaz by zabralo spoustu casu...Z tisku jsem vycetl,ze vetsina Cikanu je stale na welfaru (coz me prekvapuje,protoze konzervativci vykrikovali,ze nyni muze byt jedinec na socialni podpore maximalne 2 roky...ale to asi plati jen pri bile).Cast Cikanu se uchytla jako drobni podnikatele a cast se jich vratila do CR.Kanadsti ucitele se vytahly(s Indiany jim to ale zas moc nejde): Vsechna Cikanata uz davno mluvi dobre anglicky a mnoha pujdou studovat dal.Celkovy vysledek :Cikanske deti se zapoji do spolecnosti ,ale nekolik stovek dospelych budete zivit do konce jejich zivota svymi danovymi poplatky.

3093

02.08.2002 23:21

Žebračka za mřížemi - ale trvalo to

RE: Re: ACA

ACA 216.?.?.?

Díky za informace. Pokud je pravda co píšete je argument o genetickém
předurčení cikánů k asociálnosti falešný.

Tez si myslim,ze se tem ucitelum u Cikanat podarilo prerusit zavislost na spolecnosti,a drzim jim palce. Jen se obavam,aby je nejaky levicak casem neosocil s geneticko/kulturni asimilacni genocidy [pláč] .

3131

03.08.2002 00:22

co mám proti církvi a dalším skupinám

co mám proti církvi a dalším skupinám

ACA 216.?.?.?

Souhlasim,aby se ignorovaly sproste prispevky od anonymu.Ale ignorovat anonymni prispevky s dobrymi argumenty,mi pripomina komunisticke Ceskoslovenko.Nemate protiargument,tak prohlasite neco jako S ANONYMEM SE NEBAVIM...
Na co vam jsou argumenty,kdyz je stejne ignorujete?Viz debata o ICC...jasne bylo dokazano,ze se nejednalo jen o USA a Izrael,kteri chteli beztrestnost svych obcanu.Ani jste se neobtezoval zmenit titulek clanku,i kdyz je to dokazana nepravda.Proste by to nepodporovalo vasi ideologii...
Mate vskutku zvlastni vlastnost kritizovat "skupiny",ktere pro vas hodne udelaly: Kanadane - dali vam asyl pred komunisty,Americane - osvobodili vasi rodnou zem od fasistu a komunistu (dokonce muzete psat na internet diky nim! [smích] ) Katolici - sundali vase predky ze stromu a zcivilizovali je ,a kdyz normalni lide s revem prchali,tak se postavili mohamedanum na odpor (jestli jste nekdy cetl,co mohamedani delali ve valkach,tak byste pochopil,ze nikdo bez hluboke viry by se jim nepostavil).Ale mozna to pro vas nic neznamena,protoze obcas mam pocit,ze byste rad nosil turban a mel 4 manzelky.At se vam to libi nebo ne,tak dnesni zapadni svet je postaven na krestanske(tedy i katolicke) filosofii a vetsina jeho nemoci by nebyla,kdyby se prave od te filosofie neodklanel.

3132

04.08.2002 08:49

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Aha,tak dekuji za vysvetleni:pratelsti mohamedani byli napadeni zlymi papezenci... [smích] Ja tvrdim,ze bez katoliku by dnes Evropa byla muslimska.Vase politicky koretni/komunisticka verse dejin je pro me nezajimava(navic je nepravdiva).Zajima me vysledek:Vidim vyspelou krestanskou Evropu a Ameriku oproti muslimskemu svetu,kde se vyvoj zastavil nekde ve stredoveku. To dokazuje,ze krizaci bojovali za dobrou vec a meli pravdu,i kdyz se dely chyby.

3152

04.08.2002 12:48

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

P.S. Spis pro ostatni dodavam,ze davno pred tim "vrazednym vybojem",ktery popisujete,mohamedani uz obsadily Portugalsko,skoro cele Spanelsko,Sicilii a jizni Italii.

3153

04.08.2002 18:40

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Proc je moderni se vecne strefovat do katoliku?Cozpak muslimove nebo Mongolove byli lepsi?Je dokazano ,ze i ti vasi Indiani prisli odnekud,tak se musim zeptat:co se stalo se skutecne puvodnim obyvatelem?Odpoved je lehka:Indiani je proste uspesne zmasakrovali(korektnaci si vymysli,ze vymreli na spalnicky).Boj na teto planete je a byl boj o preziti...krestane nas privedli na prvni misto na startovni care,a tim dokazali,ze jsou jako nabozenstvi a kultura nejschopnejsi.Nemusime si kvuli tomu porad sypat popel na hlavu , dobrovolne se intelektualne kastrovat a propadat naivnimu kretenismu a myslet si,ze je na tom neco spatneho .Vsichni mate nacpany bricha denodennim zranim u krestanskeho stolu a ted budete vytykat hostiteli,ze si dovolil zakroutit huse krk?

3156

05.08.2002 00:39

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

To jsem rad,ze jste mi dal za pravdu ,a jakym zpusobem ziskavali krestane sve uzemi zpet uz je nezajimave.Mate nejaky dukaz,ze by si jina kultura chovala k Indianum lepe?A myslite si,ze kdyz Indiani prisli do Ameriky,ze se chovali lepe k puvodnimu obyvatelstvu?

3163

05.08.2002 01:09

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Basnik chtel rici,ze katolici nebyli o nic horsi nez Mongolove,mohamedani a dalsi.Jestlize se vsichni v te dobe chovali jako zver,tak proc porad nekdo kritizuje katoliky?Protoze vyhrali?To je ta politicka korektnost...Nejvetsi vynalezy,ktere zajistili blahobyt nasi spolecnosti, prisly mnohem pozdeji nez ve stredoveku a vdecime za ne evropskym vynalezcum.Krestanstvi se mnohokrat reformovalo a tim prokazalo svou zivotnost,zatimco ostatni nabozenstvi ustrnula.

3164

05.08.2002 21:28

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Puvodni spor byl o tom,kdo zacal vyboje na ukor druheho v tehdejsich hranicich.Sam jste uznal,ze to muslimove,kteri obsadili jizni Evropu,tak tim povazuji diskuzi za uzavrenou.Taky si myslim,ze dnesnimu blahobytu vdecime za vynalezy,ktere prisli mnohem pozdeji nez konec 15 .stoleti.

3188

05.08.2002 21:39

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Revolucni teorie?To,ze Indiani prisli do Ameriky,jsem cetl minimalne stokrat.Navic se velmi tutla ,ze nejstarsi kosti nalezene v Severni Americe ukazuji,ze puvodni obyvatelstvo bylo vic podobne Evropaneum,nez dnesnim Indianum.Uznavam ale ,ze prichod ci neprichod Indianu se zatim neda plne dokazat,tak nema cenu v diskuzi pokracovat.

3189

05.08.2002 22:56

co mám proti církvi a dalším skupinám

RE: co mám proti církvi a dalším skupinám

ACA 216.?.?.?

Kdyz uvidim sveho kamarada upeceneho na rozni za ziva,tak me nic jineho na bojisti neudrzi,nez hluboka vira(v pripade,ze bych mel na vyber zustat nebo odejit).Ono obcas neni vyhnuti nez vrazdit,abyste nebyl zavrazden sam. Jsou mi protivni lidi ,co si akorat uzivaji privilegovaneho zivota a zvani a kritizuji ty,co jim to zajistili a odvadeli spinavou praci za ne.

3192

15.08.2002 04:14

Televize: na kanadských kanálech se souloží, zatímco na amerických vybuchují bomby...

Televize: na kanadských kanálech se souloží, zatím

ACA 216.?.?.?

To nemate penize na zakoupeni pornovidea,ci nevystrihane verse fimu na DVD?Ze se cenzuruji na TV filmy mi nevadi,protoze ty,o ktere skutecne stojim, si zakoupim na DVD.V Evrope stoji DVD kolem 40$ca a mnohe jsou cenzurovane!Uz jsem cetl mnohe stiznosti Evropanu,ze davaji za DVD takove penize a pak zjisti,ze chybi nejlepsi zabery (zpravidla se vystrihava nasili,sex a nekdy dokonce nadavky).Myslim,ze zase placete nad nespravnym hrobem [smích]

3411

Tak to jste v pujcovne asi nebyl dlouho.Tvrde porno je vsude a nevystrihane.Cenzuruje se jen znasilneni,pedofilie,sex se zviraty a podobne uchylky.Vznikla totiz absurdni situace,kdyz jste si objednal tvrde porno v USA a celnici vam ho zabavili,a zatim to same video bylo volne ke koupeni v Montrealu.Jinak si pamatuji ,ze na City TV bezely "lechtive filmy" kazdy patek pred pulnoci,tez tam bezely zajimave dokumenty o sexualnim chovani (mnohem zajimavejsi ,nez nevkusne a trapne Pericko na Nove).Jaka je situace nyni nevim,protoze se na TV nedivam.Jinak cenzori v poslednich letech v Ontariu zakazali promitnuti tri francouzkych filmu v kinech (nazvy jsem bohuzel zapomnel...jeden kvuli grafickemu znasilneni,jeden kvuli nesimulovanemu sexu a jeden kvuli analku na nezletile),ale tyhle konkretni filmy byly zakazany i v jinych statech(kupodivu dva z nich povoleny v USA).K 20.vyroci natoceni konecne vysel na DVD SKUTECNE necenzurovany Caligula .V soucasnosti byl prodej tohoto DVD v Ontariu opet zakazan,i kdyz se tam prodaval bez problemu pres rok (ja ho koupil v HMV).RATED verse je stale v prodeji (to je jedna z tech ,co kolovaly v CR uz za komunismu).Je tu lepsi situace nez v CR,protoze vse najdete na DVD.V CR se musite naucit anglicky a objednavat si DVD z USA,protoze ty predrazene evropske verse DVD jsou casto vystrihane [pláč] .Porad nechapu,na co si stezujete...

3438

Kde kupujete travu?Musi byt velmi silna. [smích]

3488

18.08.2002 07:34

Televize: na kanadských kanálech se souloží, zatímco na amerických vybuchují bomby...

RE: Televize: na kanadských kanálech se souloží, z

ACA 216.?.?.?

To jste asi dlouho nevidel ceskou televizi?Myslim,ze by vas presly iluse.Jinak jsem v poslednich letech videl skvele americke komedie.

3493

18.08.2002 07:46

Napsal mi pan Ulč

Po pravde receno,ani se mu nedivim...

ACA 216.?.?.?

...,pan Ulc je totiz "muz stredu".Myslim,ze k vam by se hodil jako dopisovatel Rosta Hedvicek z CS.klubu,a tim by se Zvedavec jaksi vyvazil v nazorech.Nechtel byste to zkusit (v pripade,ze by pan Hedvicek mel zajem prispivat)?????

3494

20.08.2002 02:26

Napsal mi pan Ulč

Mikinuv prispevek ....

ACA 216.?.?.?

...jsem tu videl a docela me pobavil.Ze jste ho opet zablokoval chapu,ale ze jste vymazal jeho vysvetlujici prispevek je dost zbytecne,protoze byl v norme.
Mikin zabodoval tak jako tak...Ac kritizujete cenzuru,tak se z vas najednou stal cenzor [pláč] .

3524

21.08.2002 20:54

Napsal mi pan Ulč

RE: Napsal mi pan Ulč

ACA 216.?.?.?



Jstlize pan Ulc pise jak Rude Pravo,proc ho komunisti tak nenavidej?!

3560

22.08.2002 04:46

Do třetice o cenzuře

Do třetice o cenzuře

ACA 216.?.?.?

Myslim,ze velka cast ctenaru by zvolila ZADNOU CENZURU.Vas zavadejici dodatek o stoce neprimo ovlivnuje hlasovani.Asi takhle nejak bude vypadat referendum o vstupu CR do EU [pláč] .

3568

24.08.2002 04:36

Napsal mi pan Ulč

RE: Napsal mi pan Ulč

ACA 216.?.?.?

Ja jsem snad cetl sto clanku od Ulce a ani jeden RP nepripominal.Mohla byste sem uvest nejaky link na ty "komunisticke"?(Tez je mi novinkou ,ze by komuniste podporovali Bushovu administravu.Nejak se v te argumentaci zapletate a odporujete si).

3619

25.08.2002 21:45

Rady vnoučeti

Rady vnoučeti

ACA 216.?.?.?

Prekvapuje me,ze autor i pres svuj vek,nepozna zasadni rozdil mezi jointem a davkou.

3621

28.08.2002 18:04

Válka s Irákem - doufám, že bude!

No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

ACA 216.?.?.?

To si vy ignoranti neuvedomujete,ze jestli padne Amerika,tak padneme i my?Komousi holt porad nemuzou prenest pres srdce,ze USA je nas spojenec.

3654

29.08.2002 23:02

Válka s Irákem - doufám, že bude!

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

ACA 216.?.?.?


Stejne tak jsem si neuvedomoval, ze padne-li CCCP, padnem i
my......[pláč]

Jestli se snazite naznacit,ze CCCP = USA,tak je mi vas docela lito.Skutecne nevim,jak na takovy komunisticky zvast odpovedet.Asi jste se mel v komunistickem CSSR velmi dobre [pláč] .

3686

30.08.2002 21:12

Válka s Irákem - doufám, že bude!

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

ACA 216.?.?.?

nemam pocit, ze by muj zivot zavisel na jejich prosperite, stejne tak
sem drive nemel pocit, ze ztratime-li bratra na vychode je s nama
amen. Je to jenom propaganda a pohadka pro stado. Neupiram Vam ovsem
moznost tomu verit, mate svobodu, verte si cemu chcete. Dokonce me
muzete oznacit i za ignoranta, ja to snesu[smích]

Vase vysvetleni beru,ale skutecne si myslite,ze by se Evropa bez USA dokazala ubranit Cine,ci radikalnim muslimum ,pripadne Rusku?

3704

30.08.2002 23:30

Napsal mi pan Ulč

RE: Vy mi nerozumíte pane ACA

ACA 216.?.?.?

Ulcovi názory jsou bolševické nikoli co do obsahu ale co do formy.

Ani s tim nesouhlasim.Nikdy jsem nemel pocit ,ze by Ulc neco vnucoval a ze by byl zastancem jedne pravdy.To bych ho ani necetl.Ulc casto jen konstatuje skutecnosti a sve osobni nazory si nechava pro sebe.

3705

02.09.2002 01:06

Západní školství mýtů zbaveno

Západní školství mýtů zbaveno

ACA 216.?.?.?

Koukam,ze se ridite heslem TAK DLOUHO BUDU OPAKOVAT POLOPRAVDY ,AZ SE STANOU PRAVDOU.Nekolik ctenaru vam davno napsalo,ze CR v mezinarodnich testech studentu konci v prumeru nebo podprumeru,zatimco Kanadane jsou na spici(tez Respekt psal o mytu ceskeho vzdelani nebo se divejte na porad Nikdo neni dokonaly v ceske TV).Tahle diskuze uz tu probehla a nevim,proc se k tomu vracite.Pravda je nekde uprostred,oba systemy maji sve chyby.Pripada mi,ze si takhle ziskavate ctenare,kteri si potrebuji zvysovat sebevedomi [pláč] .

3721

02.09.2002 18:24

Západní školství mýtů zbaveno

RE: Západní školství mýtů zbaveno

ACA 216.?.?.?

Novou maturitu v Kanade delat nemusite.Ceska maturita je tu aspon dobra k tomu ,ze vam staci k prijeti na universitu (plus testy s A).Patrite totiz do kategorie "mature students".

3741

02.09.2002 18:31

Západní školství mýtů zbaveno

RE: Západní školství mýtů zbaveno

ACA 216.?.?.?

Ty testy samozrejme prukazne jsou.Zpravidla se vybere namatkou nekolik trid z ruznych skol v urcitem statu.Mezinarodni souteze skol,o kterych tu pisete ,je uplne neco jineho,a tam kazda skola posila jen nejlepsi studenty.

3742

04.11.2002 06:20

Bats (Netopýři)

Proc si filmy nevybirate?

ACA 216.?.?.?

Je videt,ze se tu nikdo o filmy vazne nezajima.Americke filmy patri k absolutni spicce.Jenom z hlavy bych sem mohl vypsat aspon 300 skvelych filmu.Amerika produkuje ohromne mnozstvi filmu,takze necekejte,ze kazdy film bude perla,ale kazdy rok se jim povede aspon 10 filmu,ktere stoji za to.Nechapu ,proc se nekdo diva na balast v televizi,kdyz se jen staci poohlednout po informacich a pak zajit do pujcovny (v CR je to trochu komplikovanejsi,protoze mnohe filmy tam nikdy nedorazily a preklady jsou vetsinou desive).

5248

13.11.2002 15:38

Sklapni, Johne!

RE: Sklapni, Johne!

ACA 216.?.?.?

To uz davno neni pravda.Presneji,kvalita sla v poslednich letech velmi dolu.

5593

14.11.2002 01:52

Sklapni, Johne!

RE: Sklapni, Johne!

ACA 216.?.?.?

To uz davno neni pravda.Presneji,kvalita sla v poslednich letech velmi dolu.

5610

09.12.2002 01:19

Proč nás tak nenávidí?

RE: Proč nás tak nenávidí?

ACA 216.?.?.?

Mila Ajo,jak vetsina politicky korektnich levicaku,jste zapomnela dodat,ze krizacke vypravy prisly az po obsazeni jizni Evropy mohamedany.

6636

13.12.2002 17:13

Odložme nenávist

RE: Jiny pohled

ACA 216.?.?.?

Kdyby se jeden z Masinu stal presidentem,tak se do Hulvatova i vratim.Samozrejme Masinove do CR neprijedou dokud tam vladnou bolsevici a spol.Jsou jedni z mala Cechu ,na ktere jsem velmi hrdy.Tim,ze je vy povazujete za vrahy,jen dokazuje absolutni neznalost pomeru v tehdejsim Ceskoslovensku...v horsim pripade jste jeden z tech nepotrestanych zkurvencu ,co strileli po lidech na hranicich.

6858

13.12.2002 17:26

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist - fňuky a stesky

ACA 216.?.?.?

Konecne s tebou muzu Zizko castecne souhlasit...akorat ze tyto vlastnosti vypsane tebou "zapšklost, zakyslost, zatrpklost, komplexy" jsem nevidel u emigrantu ,ale v Lokajove a u ilegalu co tu delaj uklizece. [smích] [smích]

6862

01.01.2003 22:19

Další zločinná firma v USA potrestána

Myslim,ze jste opet naletel....

ACA 216.?.?.?

...a nejste sam.Dokonce vsechny pripady sileneho soudnictvi v USA popisovane panem Ulcem se ukazaly jako fabrikace(starena polita horkym kafem,odskodneny zlodej apod.).Je to na Neviditelnem psu.

7414

02.01.2003 21:22

Další zločinná firma v USA potrestána

Aha...ja myslel,ze je to ta kanadska starena...

ACA 216.?.?.?

...,ta nakonec ziskala asi 1500$,z kterych stejne moc nevidela.Tady jsou podrobnosti o te slavne americke:
Much of the coverage about Stella Liebeck has been grossly unfair. When you have a more complete summary of the facts, you might change your mind about her. Or maybe not -- that's up to you. Did you know the following aspects of the Stella vs. McDonald's case?

Stella was not driving when she pulled the lid off her scalding McDonald's coffee. Her grandson was driving the car, and he had pulled over to stop so she could add cream and sugar to the cup.
Stella was burned badly (some sources say six percent of her skin was burned, other sources say 16 percent was) and needed two years of treatment and rehabilitation. McDonald's refused an offer to settle with her for $20,000 in medical costs.
McDonald's specified that its coffee should be served at 180-190 degrees Fahrenheit. Liquids at that temperature can cause third-degree burns in 2-7 seconds. Such burns require skin grafting, debridement and whirlpool treatments to heal, and the resulting scarring is typically permanent.
From 1982 to 1992, McDonald's coffee burned more than 700 people, sometimes seriously, resulting in many claims and other lawsuits.
Witnesses for McDonald's admitted in court that consumers are unaware of the extent of the risk of serious burns from spilled coffee served at McDonald's required temperature, admitted that it did not warn customers of this risk, could offer no explanation as to why it did not, and testified that it did not intend to turn down the heat even though it admitted that its coffee is "not fit for consumption" when sold because it is too hot.
While Stella was awarded $200,000 in compensatory damages, this amount was reduced by 20 percent (to $160,000) because the jury found her 20 percent at fault. Where did the rest of the $2.9 million figure in? She was awarded $2.7 million in punitive damages -- but the judge later reduced that amount to $480,000, or three times the "actual" damages that were awarded.
But...

The resulting $640,000 isn't the end either. Liebeck and McDonald's entered into secret settlement negotiations rather than go to appeal. The amount of the settlement is not known -- it's secret!
The plaintiffs were apparently able to document 700 cases of burns from McDonald's coffee over 10 years, or 70 burns per year. Yet during the same time millions upon millions of people drank McDonald's coffee every week -- and managed to do it without any injury whatever.
Even in the eyes of an obviously sympathetic jury, Stella was judged to be 20 percent at fault -- she did, after all, spill the coffee into her lap all by herself. The car was stopped, so she presumably was not bumped to cause the spill. Indeed she chose to hold the coffee cup between her knees instead of any number of safer locations as she opened it. Should she have taken more responsibility for her own actions?
The Court of Public Opinion has also issued its verdict: Stella has become an American icon. Rightly or wrongly, she is a symbol of the American T

Kráceno (Editor)

7435

07.01.2003 22:18

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

ACA 216.?.?.?

No ja mluvil asi z peti Vietnamci a ti mi tvrdi,ze prohrali.Ono asi zalezi z jakeho pohledu se na to divas.A taky za koho bojovali...A ze na jednoho Amika padlo skoro 30 komunistu...hm..dekuji pekne za takove vitezstvi.Ted ve Vietnamu pripravuji kapitalismus,takze Amici nakonec dosahli sveho...a to je vitezstvi.A vojenska "prohra" byla zpusobena hlavne vlastni opozici v USA...a to je zas vyhra demokracie.

7574

18.01.2003 05:12

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Ještě jednou pan poslanec Vidím

ACA 216.?.?.?

Mne pripada, ze pan Vidim vyhral argumenty i slusnosti na cele care . Navic ,kdyz byl volen ,tak se asi nevedelo ,ze se bude jednat o Iraku ,tak tezko muze zrazovat sve volice. Nemyslete si ,ze v CR jsou vsichni zbabelci...vetsina lidi proste mlci nebo nema cas,aby se vyjadrila v anketach apod.. Zvedavec mi pripada jako jakasi varianta Rudeho prava [pláč] . A ted mi muzete vynadat.

7960

19.01.2003 03:08

Ještě jednou pan poslanec Vidím

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

ACA 216.?.?.?

Pan Vidim si asi precetl starsi clanky od pana Stwory a podle toho posoudil ,s kym ma tu cest.Da se rici ,ze dokonce prokazal velke sebeovladani.A davam prednost argumentum,nez ideologii.Proto u mne Vidim vyhral.
K tem anketam: Zalezi KDO,KDE A JAK je provadi.Levicaci a bojovnici za mir je vzdy manipulovali.Mne se v zivote na nic nikdo nezeptal a dokonce neznam ani nikoho ,kdo by se anket zucastnil(o tech internetovych se snad nemusim ani rozepisovat).Verejne mineni? Co to je?Podle "verejneho mineni" je idol muzske krasy Ben Affleck.Cha cha cha....to je jeden priklad z mnoha.A jake zatahovani do valky? Ve valce uz davno jsme.Tim ,ze ji jen oddalite nic neziskate.Lide by se uz meli poucit konecne z historie.

7987

22.01.2003 22:17

Ještě jednou pan poslanec Vidím

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

ACA 216.?.?.?

Naposled k tem argumentum :Zatimco od Vidima jsem si precetl informace k tematu (netvrdim ,ze jsou vsechny presne,a nikdy jsem nerekl,ze je muj poslanecky idol),tak od Stwory hlavne ideologicke antiamericke blaboly vytrzene ze souvislosti ("je-li Saddam monstrum, pak je to monstrum vytvořené výhradně Spojenými státy"....tomu snad neveri ani Bilak!).A navic Stwora vyzaduje zdroje informaci.Proc? Kdyz sam nerozezna ani zcela viditelne recese (cokolada, deformovana kocka) od skutecnosti,tak jak mam verit,ze jeho jsou pravdive?
Svym komentarem o probihajici valce ,jsem nemyslel jen CR,ale cele lidstvo. Doporucuji tento vyborny clanek na Psu (i kdyz je skoro kopie dokumentarnich filmu ,ktere jsem uz videl v TV).

22.1. MROŽOVINY: Civilizační zájmy Západu
František Novotný

A k tem anketam naposledy: Jak proboha muzete odpovedet na otazku JSTE PRO VALKU ? .Kdyz odpovite ano,tak pred vama lide budou prechazet na druhou stranu chodniku.Ja bych se radeji zeptal JSTE PRO TO ,ABY BYL SADDAM POTRESTAN PRO SVE ZLOCINY PROTI LIDSKOSTI ? Pak si muzeme popovidat o vysledcich. K tomu Affleckovi : Tu anketu vyhral ,protoze chodi s J-Lo a pomalu kazdy druhy den je v bulvarnim tisku.Lide uz jsou dneska tak lini premyslet,ze zvoli prvniho cloveka ,na ktereho si zrovna vzpomenou.Navic voli lide,kteri by vubec nemeli.Treba Playgirl kupuji hlavne homosexualove,i kdyz to je magazin urcen pro zeny.Pak se ani nedivim ,ze oplesly hromotluk Jesse Ventura byl v prvni desitce sexy idolu.Hodne "rozmarilych" ma totiz rado tatinkovske "medvedi" typy.Dalsich prikladu "verejneho mineni" je nespocitane...

8106

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 70 čtenářů částkou 9 592 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 1

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Co peklo pohltí, nevydá: Brusel je připraven obejít Johnsona, odklad brexitu by mohl schválit i bez žádosti03.10.19 14:39 Evropská unie 3

Karel Gott a státní pohřeb? V katedrále sv. Víta? Den smutku? Proboha, proč?02.10.19 18:27 Česká republika 28

Měnové kurzy

USD
23,38 Kč
Euro
25,79 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,43 Kč
100 japonských jenů
21,51 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,30 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 687,49 Kč
1 unce stříbra
407,86 Kč
Bitcoin
190 789,24 Kč

Poslední aktualizace: 16.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 48 562 216