Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 55 příspěveků, 4 různá jména: Michal, Tomáš Němec, Vladimir Stwora, Zdenka.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

29.08.2000 22:41

Válka pohlaví aneb »Podmaňme si ty bradaté kozly!«

Kdo na to doplatí ?

Tomáš Němec 24.?.?.?

Moje hodná a rozumná žena, matka 6 dětí a nadšená horolezkyně, se vždy otřese hnusem, když někde narazí na feministickou argumentaci. Mluví o feministkách jako o "těch co to nezvládly". Hlavně jí na nich vadí, že mají na podobné kraviny čas a peníze. Ona se kolem těch dětí musí pěkně otáčet, a když jí zbyde čas, vyráží do hor, které máme naštěstí za barákem. Kde berou lidi čas a peníze na to, aby jezdili okolo zeměkoule na ty všechny demostrace, Global Party, Love Parade, blokády Temelína, rozbíjení McDonaldů a jiné nechutnosti? A proč? Nebo mám jít taky? S transpartentem "ŽÁDÁM ROVNOPRÁVNOST PRO HETEROSEXUÁLY" ? nebo "POMOC, NEKOUŘÍM MARIHUANU ?" a nebo třeba "ZASTAVTE DISKRIMINACI ŽENATÝCH"...zní vám to idiotsky? Mně taky. A přitom představuji jako dlouhodobě ženatý, heterosexuální, drogy neberoucí otec 6 dětí velmi diskriminovanou menšinu. Co vy víte o rakouském daňovém systému! Existují pro osmičlennou rodinu byty? Jídelní stoly? Konvice na čaj? Automobily? Spoustu věcí je třeba koupit dvojmo. A na všechno je třeba si vydělat. Natož pak aby měla čas žena. A tak zbývají na demonstrování ti druzí. Ti co to nezvládli. Jestli to někoho přitahuje, ať jde s nimi. Uvídíme, kdo na to doplatí. A mimochodem, kdo bude všem feministkám jednou vydělávat na důchod? Moje děti... (živené McDonaldem) !

18

04.09.2000 00:58

Chceme emigrovat do Kanady - poraďte

Reakce na článek "Pro pana Petra"

Vladimir Stwora 24.?.?.?

Je-li měřítkem kvality života pouze dům a dvě auta v garáži, pak ano, tohoto standardu dosáhnete snáze v Kanadě než v Čechách. Osobně vidím kvalitu života v něčem jiném. To za prvé.Za druhé: Autor si na jedné straně libuje kolik má tady přátel, že je stále zván na různé akce a večírky, na druhé straně (v poslední větě) píše, že adresu raději neuvádí, aby ho jeho přátelé neudali. Tak nevím.Za třetí: Ještě jsem neslyšel, že by banka odpustila dluh tomu, kdo ho nesplácí, a že jediná nevýhoda je dalších sedm let čekání na novou půjčku. Pisatel má asi na mysli vyhlášení osobního bankrotu. Po tomto vyhlášení opravdu musíte sedm let čekat - tak dlouho je uložen váš záznam o bankrotu u credit agency. Drobným problémem je, že o dům samozřejmě přijdete. Banka ho prodá v tzv. Power of sale. To, co jste do domu dříve vložili, ovšem ztrácíte. Pokud by banka neutržila za dům tolik, kolik vám půjčila, zabaví vám další věci. Za čtvrté: Autor nenapsal, zda pracuje legálně nebo na černo, ani neuvedl svůj věk. Podle toho, co píše o "vidině zlegalizování pobytu", soudím, že pracuje na černo. Nemá-li status "landed immigrant", nemůže mít ani SIN (Social Security Number), takže se nemůže o legální práci ucházet. Při práci na černo platí jiná měřítka výběru i platu. Obecně platí: čím vyšší kvalifikace, tím přísnější požadavky na tzv. "canadian experience" a kanadské vzdělání.

22

16.11.2000 16:17

Trudeuaovo skutečné dědictví je dluh 576 miliard dolarů

Bez Kanady by Kuba dlouho nevydržela - Pardon?

Vladimir Stwora 24.?.?.?

To: Fidel. To je jako argument z Rudého prava z dob největší totality. Domníval jsem se, že to, aby Kuba dlouho nevydržela, je přání většiny slušných lidí, najmě těch, kteří praktiky totalitního systému zažili na vlastní kůži.

39

07.02.2001 20:09

Jeho Blahorodí Castro si Čechy vychutnal a dosáhl svého

Vikimu

Vladimir Stwora 24.?.?.?

Přijde na to, s čím tam oba pánové jeli. Jestliže opravdu o ničem nevěděli a spadli do toho omylem, pak budiž. Omluva by byla pochopitelná.Jestliže ale jeli s úmyslem Castra trošku podráždit, pak tou omluvou nejen zpochybnili účel své cesty, ale také ztratili tvář. Něco mi říká, že Freedom House není dobročinná cestovní kancelář a nebude platit cestu jen tak, pro nic za nic.

75

08.02.2001 05:03

Jeho Blahorodí Castro si Čechy vychutnal a dosáhl svého

Vikimu II

Vladimir Stwora 24.?.?.?

Já jsem se v článku vyhnul nějakému kategorickému hodnocení Pitharta, pouze jsem se zmínil o tom, že dlouho čekal a ještě se Fidela snažil za to omlouvat. Možná Vám moje hodnocení připadalo vlažné. Nejspíše to bude tím, že jsem nepodléhl vlně obecného nadšení nad jeho činem, která teď zaplavuje české sdělovací prostředky. Můj osobní názor na jeho akci? Z lidského hlediska konal správně. Z hlediska vyššího principu mravního si nejsem úplně jist.

77

08.02.2001 16:09

Jeho Blahorodí Castro si Čechy vychutnal a dosáhl svého

Re: MF Dnes

Vladimir Stwora 24.?.?.?

Docela by mě ten článek v MF Dnes zajímal. Můžete být více specifický a uvést detaily (jméno článku, datum, nebo alespoň autora)?

85

08.02.2001 19:09

Co stojí rozvod po kanadsku

Re: OSOBNI BANKRUPCE

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Asi Vám ušlo, že nejsem autorem textu. Pouze jsem dal prostor ke zveřejnění člověku, jehož blízký prochází očistcem kanadského rozvodového soudu.Máte pravdu v tom, že v Čechách vás taky odrbou (sám jsem to zažil), ale ne tolik, jako tady. Tady totiž může soud vyměřit až 100% mužova příjmu ženě. Nevěříte-li, podívejte se na adresu http://www.fact.on.ca/renouf/r_index.htm. Muž spáchal následkem toho sebevraždu.Nejsem zatrpklý, pouze chodím s otevřenýma očima. Co bych podle Vás měl dělat? Připnout si na klopu odznaček s Happy face, na tričko si dát nápis Don't worry, be happy! a předstírat, že všechno je OK? Chápejte to tak, že se snažím varovat před nebezpečím, které dříve nebo později k vám tké dojde.

88

08.02.2001 19:27

Jeho Blahorodí Castro si Čechy vychutnal a dosáhl svého

Re: Castro se ztrapnil

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Nejsem si jistý, zda se dá položit rovnítko mezi akci Pilipa a Bubeníka na Kubě a opuštění republiky. Lidi, kteří utíkali, si nehráli na hrdiny, bojovníky proti bolševismu. Opouštěli zemi, ve které se nedalo dýchat a dělali to často pro své děti. Majetek nechali doma, o ten přišli automaticky, a v případě, že by je chytili, asi by omluva nestačila. Co se týče přísahy, nevím. Nikdo po mě žádnou nikdy nechtěl. Možná máte pravdu, že zažít to, snad bych tam opravdu stál a šoupal nohama. Nejsem žádny hrdina, ale taky si na něho nehraju.

89

14.02.2001 18:39

Velká lednová socialistická revoluce v ČT skončila

To: AC

Vladimir Stwora 24.?.?.?

Vážený pane,možna se ve svém hodnocení mýlím, opravdu nemáme ten kontakt, jako vy v Čechách. Máte pravdu v tom, že asi většina národa stávkující podporovala, ale byli i mnozí, kteří v Čechách žijí a mají podobný názor, jako já. Někdy je ta vzdálenost, která nás dělí, ku prospěchu. Tím, že vidíme věci z dálky, vidíme je více globálně, možná ostřeji, nejsme vystavení demagogii a tlakům, kterými na vás ta která skupina působí. Snad můžeme některé i lépe hodnotit, nevím.Je pravdou, že stávkující použili špinavých metod k přesvědčování, počínaje zneužitím prostředků, které jim nepatřily, k prezentaci svých názorů, přes nasazení špióna do týmu Bobošíkové a konče svévolným zveřejněním výpisu telefonních hovorů druhé strany. I kdyby jejich důvody byly nakrásně na výši, tím, že k jejich prezentací použili špinavé metody, je snížili. Já si nemyslím, že účel světí prostředky.Úmyslně jsem se nezmínil o tendenčním a nevyváženém vysílání, neboť tím byly vinny obě strany.

96

14.02.2001 18:43

Co s kocourem, který nejí

Že by byl Tom nemocen?

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Vidíte, na tohle jsem nepomyslel. Možná by to mohlo být nějakým parazitem. Asi s ním navštívím lékaře. Děkuji za radu.

97

16.02.2001 20:02

Domácí počítačová síť II (Pořiďte si router!)

Re: Slusny clanek

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Toto doplnění vítám. Vše, co pisatel příspěvku napsal, je pravda. Ještě bych měl připsat, že router někdy neumožňuje hrát některé hry přes Internet. Záleží na typu hry a typu routeru - nutno vyzkoušet. V krajním případě routery většinou umožňují zasadit jeden nebo více počítačů na vnitřní síti do tzv. de-militarizované zóny, tedy mimo firewall. V každém případě, budete-li si hrát s nastavením bezpečnosti, je žádoucí, abyste si nechali nastavení ověřit odborníkem. Platí to zejména tehdy, je-li váš počítač připojen k Internetu 24 hodin denně.

101

17.02.2001 15:54

Co s kocourem, který nejí

Re: Zkuste syrova jatra

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Zkusil jsem. Kocour si čichnul, dokonce si k misce přisednul a vzal první sousto. Už jsem se začínal radovat, ale předčasně. To bylo také sousto poslední. Další už si nevzal a od té doby misku s játry ignoruje. [pláč]Příští týden s ním půjdu k doktorovi.

103

17.03.2001 20:00

Hon na čarodějnice vstoupil do další fáze

Martinovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Vážený pane,co míníte pod pojmem "zdroj"? Autora? V hlavičce rubriky Události, komentáře je větička, že nepodepsané články jsou dílem vydavatele Zvědavce. Je-li autorem někdo jiný, než já, je zřetelně podepsán. Ke svým vlastním článkům jsem začal přidávat na konec své iniciály.Míníte-li pod pojmem zdroj pramen, odkud čerpám informace, to je těžké. Mnohdy jsou komentáře spíše myšleny jako úvaha. Zdrojem bývají zprávy v různých sdělovacích prostředcích.

130

26.03.2001 17:03

EU bude pro Evropu fatální

Re: Honba...

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Vidíte, tohle mě nenapadlo. Vaše vysvětlení je rozumné, tady asi někde bude důvvod, proč tam Češi chtějí. Jen aby se nezklamali. Historická zkušenost říká, že čím větší byrokracie, tím větší rozkrádání. Soudruzi v Bruselu nebudou mít ani zájem ani čas dělat v Čechách policajty. A pokud Vám jde o zákony, které by měly přijít z Bruselu, bojím se, že to nevyjde. Ty naše nejsou až tak špatné. Obcházet se dá i nejdokonalejší zákon, když je vůle a snaha. A to u českých tunelářů-politiků je.

137

17.07.2001 16:56

Právo na soukromí? Zapomeňte!

Nazor

Michal 24.?.?.?

No, rekl bych, ze lidem neco vysvetlit je otresny problem a malokdy se to podari (viz prispevek vyse). Lidi maji pocit (zejm. starsi, ale nejen), ze xxx je uplne vsechno, kde je vyfocena baba bez plavek, sestnastka s bananem nebo tak nejak. Jednou jsem se bavil s kamosem na podobne tema a ja se mu snazil vysvetlit, ze i telo mlade divky je krasne. Nevidim duvod, divat se na kazdou fotku nahy baby s jednou rukou za poklopcem a videt za vsim babu s nohama do praku. No a vubec bych nerekl, ze patnactky, sestnactky jeste chudinky nedokazi rozhodnout, zda se maji svleknout, a ze pripadna fotografie je poskodi natrvalo jejich dusevni vyvin. Navic, pripada mi znacne pokrytecke, kdyz od patnacti je povolena souloz a fotografie je necim, co mladou divku muze dozivotne zdeformovat. Krome toho, jak rika znamy, na fotografie zadecku pro reklamni ucely se pouzivaji mlade kocky, protoze divci plet je divci plet a bohuzel 30-leta kocka muze delat co chce, ale starnuti se nezastavi... Mimochodem, obcas clovek vidi u znamych fotografie nahatych kocek kolem sesti let. No, clovek se casto pozastavi nad jejich urovni. Ale kdyz v ceskem casopise Fotografie, kterou jsem nahodne dnes otevrel u znameho, zvitezila v jedne kategorii serie 4 fotek lidi na hajzlu, kde je pak nejaka uroven naroda co se tyce estetiky a vkusu. Btw, Saudek ma taky nekolik fotek mladsich divek a nikdo nerve. Osobne (znamy fotograf tez) pokladam Saudkovu tvorbu za nevkusny srot (az na par fotek). Hm, nelze rici, ze by clovek v patnacti nevedel, co je to baba a ze bych se dival po 20-letejch kockach... To by clovek musel vymazat z mozku vzpominky z detstvi a mladi. Je fakt, ze novinare bych dobil klackem. U lidi vyvolaji takove emoce, viz bojovi psi, internet a porno, atd. To uzma pak clovek pocit viny, kdyz jde s jakymkoliv psem, ze je vyvrhel spolecnosti, moje matka ma internet asociovan automaticky s pornacem, atd., atd. A kdybych nekde prohlasil, ze znami maji mladou holku, ktera ma krasny vlasy, ze je velmi fotogenicka, tak me vetsina cizich lidi me automaticky zaradi mezi bestialni uchyly, protoze je v dnesni dobe normalni, ze malou kocku chce fotit jenom uchyl, nebot podle novinaru vsichni myslime rozkrokem a ne mozkem. Je fakt, ze mnohem klidnejsi je fotit kytickynebo psy a je pravdou, ze poslouchat kecy nejaky sestnactky je dost narocny... Je ale pravdou, ze ani u "dospelych" zen se clovek moc inteligence nedocka... [mrknutí jedním okem]

227

28.07.2001 15:36

Vyzkoušel jsem pro vás BearShare

RE: Sniffer

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Používám CaptureNet (Spynet). Autorem je Rumun Gica Munteanu, údajně jej přestal vyvíjet a prodávat. Poslední verze obíhající na Internetu je 3.12, bohužel po nějaké době program žádá registraci a odmítá pracovat. Seriálové číslo mám, pokud by někdo měl zájem, můžu poskytnout.

244

13.08.2001 20:11

Američané opět předvedli světu platnost Murphyho zákonů

Odpověď panu Hezinovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Nedělám si patent na to, že vše vím, rovněž nemám neomezenou důvěru v počítačovou bezpečnost. Mohu se přirozeně ve svém názoru mýlit. Obecně platí, že každý systém, který člověk vytvořil, dokáže jiný člověk "nabourat". Důležitá je míra pravděpodobnosti, se kterou se to stane. Po posledních amerických volbách se proslýchaly hororové historky o nekompetenci volebních komisařů, někteří studenti hlasovali prý i několikrát, o způsobu vyhodnocování volebních lístků se raději nebudu zmíňovat. Současný americký způsob zpracování hlasů umožňuje podvody ve velkém rozsahu.Amerika není jediná, která není schopná zajistit bezchybné sčítání hlasů. Některé země jdou ještě dále, např. Anglie legislativně povolila při posledních volbách hlasování poštou a hlasování v zastoupení.Z toho pohledu bráno se obava o bezpečnost hlasů na Internetu malinko přehání.

Máte asi pravdu v tom, že příliš generalizuji. Pokusím se být příště objektivnější. [smích]

262

15.08.2001 20:55

O cestování letadlem

Opověď Lucii Clarkové

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Vážená paníz Vás hovoří typická arogance obsluhujícího personálu, který má pocit, že zákazníci jsou tam kvůli němu a ne naopak. Domnívám se, že právě kvůli přístupu k cestujícím, jako je ten Váš, vznikají problémy. Buzeraci uředníků na letišti omlouváte potřebou bezpečnosti. Souhlasím s Vámi, jsem ten poslední, který by chtěl ohrozit bezpečnost ostatních cestujících. Můžete prosím uvést podle které vyhlášky (číslo, jméno, zdroj, odkaz, kde ji najdu) je zakázáno cestujícím v letadle mít u sebe zapalovač? Rovněž bych Vám byl vděčen, kdybyste mohla uvést jak a čím je zapalovač nebezpečný a doložit to odkazem alespoň na jeden skutečný případ.Jak možná víte, plynové zapalovače obsahují většinou pouze 3-6ml plynu. Jejich plášť vydrží i ve vakuu. Vhodíte-li zapalovač do ohně, neexploduje, jak byste možná čekala. Nevěříte-li, přečtěte si odkaz zde. Budu rád, když mě poukažete na jiné zdroje a ukážete mi, v čem jsem se mýlil. Jinak totiž budu nucen setrvat ve svém názoru, že ze strany personalu letiště šlo o obyčejnou buzeraci.

271

17.08.2001 03:00

O cestování letadlem

Díky za omluvu...

Vladimír Stwora 24.?.?.?

...i za to, že jste se podepsala. [smích]

277

28.08.2001 06:07

Pohled z Francie

Musím se pana Luce zastát

Vladimír Stwora 24.?.?.?

On totiž nepsal ten příspěvek s vědomím, že bude publikován. Pan Luc je poslal jako soukromý email. To já jsem ho přemluvil, aby mi dal ke zveřejnění souhlas. :-/

291

03.09.2001 17:48

Případ Skljarov

RE: clanek je nepresny

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Máte úplně pravdu. Samozřejmě, že žalobcem je státní zástupce a ne Adobe samotné. Adobe pouze inicializovalo odstartování celého případu, později se pod tlakem kritiky poněkud stáhlo. Lavina už ale byla spuštěná a bylo to Adobe, které ji uvolnilo.Omlouvám se za nepřesné vyjádření.

304

04.09.2001 17:13

Případ Skljarov

Odpověď panu Hezinovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Pročetl jsem si americkou ústavu včetně dodatků a musím Vám dát za pravdu. Nic o právech spotřebitelů jsem tam nenašel. Omlouvám se za tuto formulaci.Na druhé straně se domnívám, že k porušení práva jednotlivce došlo - a to už by mohlo být v rozporu s ústavou - byť se tato zabývá především právy amerických občanů a nikoliv cizinců. Dmitrij Skljarov nemůže být zatčen a souzený za čin, kterého se dopustil ve své zemi a který tam není trestný. Americký zákon není všesvětový zákon. Dovedete si představit, kdyby každá země stíhala po celém světě každého, kdo se kdesi dopustí něčeho, co je té zemi nezákonné?Správně píšete, že IP je třeba chránit, souhlasím, jde jen o to definovat to "fair use" výrobku. Ochrana IP už je dostatečně pokrytá v autorském zákonu, který vhodně balancuje mezi právy vydavatele a právy spotřebitele. DMCA přesunuje to hranici daleko v neprospěch spotřebitele. A proč z toho dělám big deal? Protože Amerika pořád platí jako určitý vzor. Bohužel. Ostatní země budou následovat dříve nebo později. Proto tvrdím, že je to pro celý svět tragédie.

307

30.09.2001 01:02

Co nás čeká u Windows XP

Panu Křižíkovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Vážený pane
Nedělám si nárok na to, že všechno vím. Jsem rád, že jste mně upozornil na technické nedostatky v článku. Na svou obhajobu byl doplnil toto: Zvědavec není určen odborně vzdělané veřejnosti. Tzn., že při vysvětlování technických stránek problému hodně zjednodušuji, někdy na úkor přesnosti. Měl jsem na začátku poznamenat, že vše, co píšu, se týká procesorů Intel a že vycházím z jeho historického vývoje, nikoliv z teoretických možností. Máte totiž pravdu v tom, že vlastnost sdílení úloh nezávisí na tom, zda procesor je 16ti nebo 32bitový. Pouze v případě procesorů Intel rodiny 8088 tomu tak náhodou bylo.
Napíšu, co vím a budu rád, když mě doplníte nebo opravíte. K té adresaci: U Intel procesorů rodiny 8088 se adresa paměti ukládala do jednoho slova, tzn., max. adresa by byla 65535 (2^16-1, 64kB). Protože to samozřejmě nestačilo, přišli inženýři Intelu s metodou adresace pomocí segmentů, kdy výsledná adresa byla tvořena dvojicí registrů CS:IP. CS ukazoval číslo segmentu, jednotlivé segmenty byly od sebe posunuty o 16 bytů. Tzn. výsledná adresa příští instrukce byla CS*16+IP. Defacto Assembler 8088 měl ještě tři další segmentové registry: DS (Data Segment), SS (Stack Segment) a ES (Extra Segment). Touto metodou tedy bylo teoreticky možno adresovat max. 1MB paměti. Procesor 8086 měl 20 adresních linek, což odpovídá schopnosti adresovat 1MB paměti. Proč DOS dohlédl jen ke hranici 640kB nevím a budu rád, když mě v tomto místě doplníte.
V roce 85 přišel Intel spolu s Lotusem s metodou "Expanded memory", krátce EMS. Ovšem tato metoda vyžadovala hardwarový expanzní modul a softwarovou podporu ve formě driveru. Umožňovala adresovat až 8Mby paměti rozdělených do tzv. stránek (pages). Každá stránka o velikosti 16kBy. S verzi 3.2 padlo omezení velikosti stránek, verze 4.0 už umožnila až 32 Mby stránky.
S příchodem procesorů 80286 se objevila druhá metoda adresace stránek, pomocí tzv. extended memory. Procesory 80286 byly první, které dovolily adresaci paměti za hranici 1Mby pomocí přepnutí procesoru do tzv. Protected Mode (Ring 0). Schopnost přepnout do protected mode byla poprvé uvedena právě u 286. Intel u tohoto typu přidal 4 adresní linky, tedy 286 dokázala adresovat až 16MB paměti. Bohužel, protected mode neumožňovala jet programy v DOSu (real mode).
Teprve 80386 byla prvním procesorem umožňující plné přepnutí do protected mode a s tím přišlo i využití multitasking a preemptive multitasking a multithread. Takže si nemyslím, že problém hranice 640kB byl výsledkem neschopností MS operačních systémů zabezpečit protected memory, jak píšete Vy. Prostě ten procesor až do verze 80386 to neumožňoval.
Píšete, že existuje množství stabilních 16ti bitových OS, uvádíte jako příklad OSes. Zřejmě máte na mysli 16ti bitové systémy se schopností multitasking a multithread. Domnívám se, že žádný z těchto systému by nefungoval na 286 a níže. Dále se domnívám, že tyto systémy možná používají 16ti bitové instrukce v real mode, ale po přepnutí do protected mode, musí používat jinou instrukční sadu (32bitové instrukce). Opravte mě, jestliže tomu tak není.
Procesor Motorola 6800 neměl problémy Intelu prostě proto, že se jedná u úplně jinou architekturu.
Závěrem: Není mi zcela jasné jak souvisí technické nedostatky tohoto článku s tím, že "píšu necitlivě a arogantně o Americe". To, že USA na rozdíl od Vás neobdivuji, je přeci o něčem úplně jiném.
Jinak jsem rád, že jste měl odvaju se podepsat.

386

01.10.2001 02:21

Co nás čeká u Windows XP

RE: Ten rozdíl mezi 16 a 32 bitů je hodně mimo

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Děkuji. Tohle jsem nevěděl. Stále mě ještě ale zajímá, zda chráněný šestnáctibitový mód bylo možno použít u procesoru před 80286.

389

05.10.2001 15:50

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Odpověď na předchozí příspěvek

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Máte, bohužel, pravdu v tom, že Zvědavce ovládly dvě témata: feminismus a potlačování lidských práv. Ujišťuji Vás, že bych mnohem raději psal o běžných věcech, ale copak mohu přehlížet to, co se děje? Považuji svobodu a právo na vlastní názor za to nejdůležitější, co člověk má. A co se týče zdroje nedoporučených skladeb, klikněte si sem: Chcete zahrát What a wonderful world od Louise Armstronga? Bohužel, píseň je na indexu.

407

05.10.2001 19:28

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Odpověď panu Hezinovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Vážený pane,ohledně zákazů produkce některých písní: Já jsem to neformuloval tak, že zákaz existuje. Naopak, napsal jsem, že zřejmě žádný seznam ofciálně vydán není. A ty "jakékoliv důvody", jak píšete, to je právě to "co kdyby" se to někomu nelíbilo. Samocenzura. Copak to neznáte z doby, kdy jsme budovali komunismus?K Bushovi: Je opravdu neuvěřitelné, jak mu to žerete i s navijákem. Přečtěte si něco o něm na adrese Netem.cz. A pokud nedůvěřujete českým zdrojům, jděte to vyhledávače Google a zadejte "Bush Hitler" (mně to vyhodilo přes 62 tisíc odkazů - že by všechny byly zmanipulované?), eventuálně si klikněte na George Bush:The Unauthorized Biography. Strkat hlavu do písku, předstírat, že nebezpečí neexistuje, nekritický obdiv k někomu, kdo si to nezaslouží, se nám už mnhokrát nevyplatilo v minulosti.A ještě něco. Nikdo Vás nenutí, abyste Zvědavce četl. Zdá se, že Vám vyhovuje více main stream media. Máte možnost volby. Zatím. Brzy zůstanou už jen ta main stream media. Jsem si jistý, že lidem, jako Vy, to vadit nebude.

409

05.10.2001 21:31

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Ještě jednou panu Hezinovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Dobře, možná jsem neměl použít formulaci "..proč jsou zakázané..". Snažíte se mě chytit za slovo. Částečně Vám to nemám za zlé, protože bych se měl vyjádřovat přesněji. V každém případě smysl toho textu je jasný. Oficiálně zákaz vydán nebyl. Ale výsledek je takový, jako kdyby byl. A vlastně horší, protože se legálně není čeho chytit.O tom, jak nekriticky oblíbený je Bush v dnešní Americe, jsem četl také. To ještě neznamená, že po zásluze. Napadají mě dvě možná vysvětlení: (a) masivní manipulace s veřejným míněním, (b) výzkum samotný mohl být účelový a výsledky upraveny. A za (c) - kombinace obojího.Jednu věc mu upřít nelze. A sice to, jak pracuje na poli ekokomickém. Jako zkušený finančník dělá přesně to jediné možné, co by dělat měl, aby zabránil recesi. Také si všimněte, že tohle jsem nikde nikdy nekritizoval.Říkáte, co je komu do Bushe a jeho rodiny. Myslím, že by mělo být. Za své rodiče nemůže, ale na druhé straně jablko nepadá daleko od stromu. Jeho moc je obrovská a to, o co se dnes na poli lidských práv Bushova administrativa snaží (přičemž lže vlastnímu národu, že ho to ochrání), zapadá do celkového konceptu snah jeho rodiny i skupiny vlivných osob, které je členem. Znovu Vás na tomto místě odkazuji na prameny, které jsem uvedl ve své předchozí odpovědi.Velmi bych si přál, aby se ukázalo, že pravdu máte Vy a ne já. Že opravdu jenom hysterčím. Až se to stane, budu první, kdo se Vám přijde omluvit.

411

05.10.2001 23:45

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Dočasná limitace svobod, říkáte??

Vladimír Stwora 24.?.?.?

A jednotku dočasnosti 1 FURT znáte taky? Měl byste. Pane Hezina, to nemá cenu. Já Vás nepřesvědčím a Vy nepřesvědčíte mě. Znovu opakuji, jestliže se mýlím, rád se Vám a všem čtenářům omluvím a budu psát už jenom o medvídku pandu a jiných podobných tématech [smích]Čas ukáže, kdo měl pravdu. To je vše, co se k tomu dá říct.

413

06.10.2001 00:48

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Kolikrát to musím ještě napsat?

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Pane Hezina, stále nutíte mě, abych podal návrh na řešení současné situace. Všechny mé články týkající se tohoto tématu, řešení naznačují, někde to dokonce přímo píšu: - vyšetřit kdo to udělal (ale ne nejprve určit podezřelého a pak hledat důkazy na podporu svého obvinění) - důkazy zveřejnit - požádat zemi, kde se obviněný zdržuje, o jeho vydání- nevydá-li země obviněného, vyhlásit válku Jinak je to agrese proti svrchovanému státu- vojensky zaútočit- po stránce šmírování a omezení osobních svobod nedělat nic. Ta omezení USA větší bezpečí nezajistí. Nechápu, jak můžete být naivní věřit a věřit, že ano. Nečtete snad odborný tisk? Teroristé se nedomlouvají mobilním telefonem, ani nepoužívají šifrování, které používá veřejnost. Nenechávají si navzájem zprávy na záznamníku a nepíšou si dopisy. Všechna ta omezení jsou z pohledu teroristů směšná a zcela neúčinná.

415

Přesvědčil jste mě. Jsem úplně speechless.

417

12.10.2001 18:30

Osamocený boj senátora Feingolda

Jakubovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Děkuji za upozornění. Už jsem to opravil. [smích]

449

15.10.2001 01:30

Na afghánské frontě není klid

Panu Benešovskému

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Proč pořád překroucíte, co říkám? Ukažte mi, kde jsem řekl (nebo jen naznačil), že se lidé mají nechat zákeřně vraždit od duševně nemocných sadistů. Jsem pro potrestání jako Vy, na rozdíl od Vás ale odmítám někoho lynchovat.Tak ještě jednou: Nejdříve je nutno najít viníka. Pokud vím, nikdo nepředložil usvědčující důkazy o vině bin Ládina. Za druhé je nutno požádat zemi, kde se viník zdržuje, o jeho vydání. Svou žádost nutno doložit důkazy.Nevydá-li země viníka, je nutno ji vyhlásit válku.Teprve potom lze použít vojenskou silu. Bombardovat suverenní stát jen na základě podezření, že se na jeho území zdržuje osoba podezřelá z teroru, je nesmysl. Vojenská operace na území svrchovaného státu bez vyhlášení války je agrese. Myslím, že byste tuto definici nalezl i někde v zákonech OSN.

457

15.10.2001 21:38

Válka, ale a co přijde po ní ?

Dokument s důkazy

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Našel jsem to na nové adrese: http://www.pm.gov.uk/news.asp?NewsId=2686. Jak dlouho tam ale bude, nemohu zaručit.

463

19.10.2001 15:49

Politik by měl pěstovat umění odejít včas

RE: Mike - novodoby Janosik

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Milá paní Jarmilo,být chudý není hanbou. Hanbou je být chudý a čekat, že mi stát pomůže. To ostatně platí nejen o Ontariu. Existence Food Bank nebyla zaviněna Mike Harrisem (ostatně Food Bank tady byly před Harrisem a budou i po něm), ale množstvím flákačů a lenochů (zejména z řad emigrantů z Třetího světa), pro které je snažší zajít si potraviny vyfasovat, než si na ně vydělat. Výše jakékoliv mzdy (i té minimální) je podstatně snížena o úroky na státní dluh, které Vám vláda formou daní strhává. Nezapomeňte, že každý občan Onária dluží 30 tisíc dolarů (tolik činí státní dluh v přepočtu na hlavu, ve skutečnosti je to je 2x tolik, protože jen polovina populace pracuje) - dědictví předchozích socialistických vlád, které se snažily zavděčit se občanům tím, že zadlužovaly budoucnost.A co se týče zavřených škol a nemocnic, můžete prosím jmenovat několik? Rád bych si to ověřil.

476

25.10.2001 20:08

Americká válka se dostává do mrtvého bodu

Odpoved Orwellovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Nemám žádny konkrétní důkaz o tom, že antraxový útok je iniciován z vlastních řad. Pouze nepřímé indicie. Ostatně jsem nikde netvrdil, že to tak určitě je. Použil jsem výrazu, že to, co víme, ukazuje na útok zevnitř, nikoliv, že to dokazuje útok zevnitř. Tři hlavní nepřímé důkazy jsou tyto: (a) technická náročnost přípravy kultur (b) způsob, jakým americké úřady o všem referují. Čtěte mezi řádky. Všimněte si, že (na rozdíl od útoku na WTC z 11.září, kde už několik hodin po útoku se objevila obvinění proti Arabům) tentokrát Osamu, coby původce, nějak nejmenují. Dokonce jsem přímo slyšel popření (nepamatuji si jméno, ale šlo o vysokého státního úředníka) toho, že by za antraxem byli Arabové. Je mi to trošku divné, protože takové obvinění by bylo ve válce logické. Krásně by totiž povzbudilo bojového ducha a ještě zvýšilo nenávist vůči arabským teroristům. Proč toho americká vláda nevyužila?(c) Způsob provedení. Na antraxových dopisech bylo datum 11.září - den útoku na WTC. Odeslány byly samozřejmě později. Ten, kdo jej posílal, chtěl tedy jasně naznačit, že je souvislost mezi těmito dopisy a útokem na WTC. Timothy McVeigh rovněž zvolil pro svůj bombový útok výročí zásahu FBI a vypálení Koreshova kultu.Samozřejmě se mohu mýlit. Nemám víc informací, než kdokoliv z nás. Proto to berte jen jako možnou teorii.

483

28.10.2001 00:57

Otevřený dopis Jeanu Chretienovi a Anne McLellan

Odpověď Orwellovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Nemyslím si, že můj dopis cokoliv změní. Někdy člověk musí protestovat i když ví, že to nepomůže. Mlčet v tomto případě je podle mě v rozporu s "vyšším principem mravním", abychom použili citace ze známého filmu. [smích]Ostatně potěšil jste mě, že jste také napsal United Airlines. Dejte mi vědět, pokud se Vám ozvou.

493

28.10.2001 23:49

Otevřený dopis Jeanu Chretienovi a Anne McLellan

RE: to pan Stwora

Vladimír Stwora 24.?.?.?

To, co navrhujete, je dlouhodobá strategie. V této chvíli je na ni už pozdě. Libertarian Party téměř neexistuje (ostatně, mám pocit, že je jen v USA, opravte mě, pokud se mýlím), aby se dostala do popředí, to by trvalo několik roků. Buďte si jistý, že jakmile se začne prosazovat, dostane okamžitě příslušnou nálepku, ať už rasistickou, nebo anarchistickou, popř. ještě horší. Co se týče NEWSPEAK, to dokážou media a vláda pěkně překroutit. Jen si všimněte, jak označkovali odpůrce (zřejmě ty, kteří stojí za útokem antraxem) současné americké vlády: jsou to prý NEONACISTÉ!Problém je v tom, že demokracie už dávno nefunguje. Psát petice a dopisy nemá vůbec žádný efekt, jedině snad ten, aby člověk uspokojil své svědomí. Aby prostě formálně nemlčel. Protože mlčení znamená souhlas. Proto jsem ten dopis napsal.Je to smutné, ale jediné, co s papaláši na obou stranách Atlantiku dnes pohne, je nějaký násilný čin. Čímž nechci říct, že útok antraxem schvaluji. Jen říkám, že na slušné způsoby dnes žádná vláda nereaguje.

499

29.10.2001 00:02

Otevřený dopis Jeanu Chretienovi a Anne McLellan

RE: Diky ....a navrhuji,

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Technicky to možné je, ale je už pozdě. Oni s tím zatraceně spěchají. Než bychom posbírali pár podpisů, tak už bude zákon přijatý (on bude přijatý tak jako tak). Doporučuji Vám, chcete-li vyjádřit nesouhlas, abyste sám za sebe poslal fax nebo email s krátkým protestem na adresu příslušných papalášů. Osobní dopis nebo vzkaz má také vyšší váhu, než list s mnoha podpisy. Ukazuje totiž, že pisatel je ochoten věnovat protestu více času a že nejde jen o nějaké okamžité hnutí mysli.

500

15.11.2001 15:23

Vytloukání klínu klínem

RE: Ivan

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Samozřejmě, že i další státy se budou snažit ovlivnit vznik nové vlády v Afghánistánu. Neuvedl jsem to, protože to nepovažuji za důležité. Je to spíše pro forma - komedie pro sdělovací prostředky. Uvádějí to v novinách, aby to nevypadalo, že to bude vláda Američany dosazena. Ale ostatní státy nerozpoutaly válku. A můj návrh? V první řadě tam vůbec neměli Američané lézt. Teď už se s tím nedá nic dělat.Proč by druhou variantou amerikanizace zemí Perského zálivu měl být právě panislamský fundamentalistický stát, jak uvádíš? Proč by to nemohl být prostě normální muslimský stát? Proč hned to zavádějící označení? A ten konflikt se západní civilizaci, o tom nic nevím. Pokud je mi známo, tak někdo (ani se neví kdo) zaútočil POUZE na Ameriku. Žádný jiný stát nebyl napaden (oprav mě, jestli se mýlím). To jen americká propaganda by to ráda rozšířila na celou "západní civilizaci". Chtějí nás do toho vtáhnout. Až muslimové napadnou Německo a Francii a Švédsko, budu sám volat po jejich krvi. Zatím se nic takového nestalo.A k poslední otázce, ohledně bin Ládina: Nikdo nepředložil důkaz o jeho vině. Proto se na něho musím dívat, jako na nevinného. A v tom případě je mi ho líto. Stal se figurkou ve hře mocných.

538

15.11.2001 19:02

Vytloukání klínu klínem

RE: Petr Veliky

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Je pravdou, že se Ládin nikdy netajil svou nenávisti k USA, ale o tom, že by něco přiznal, mi není nic známo. Můžete mě odkázat na nějaký zdroj na Internetu, kde bych si to přečetl? Ale ne formou "Ládin řekl, že...", ale přímo tu část jeho projevu, kde se k tomu přiznává.Samozřejmě, Gore nebyl vhodným kandidátem. Sám jsem do Bushe skládal velké naděje a být Američan, volil bych jeho. O to více bych se dnes tloukl to hlavy. [smích] Máte pravdu v tom, že nejlepším kandidátem byl McCain. To, že svolen nebyl, je dalším důkazem (podle mě) nefunkčnosti současné demokracie.

540

16.11.2001 04:18

Vytloukání klínu klínem

Ivanovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Bin Ladin není oficiálním představitelem státu, není ani ve vládě, tudíž pokud má nějaké plány, jsou to plány občana. Nedělám z něho svatého, jen mi pořád tady chybí motiv, pro který stálo za to Americe napadnout suverenní stát bez vyhlášení války. Jednou se to možná dovíme. Zatím má tato mocenská hra příliš mnoho otazníků a nejastností. A co je hlavní, nápadně se podobá tomu, co USA provedli v '91 v Panamě s Noriegou. Nezapomeň, že bin Ládina stvořili Američané. Když jim přestal vyhovovat (=jít na ruku), udělali z něho teroristu.A až Američané budou opravdu prosazovat svobodu a demokracii, budu prvním, kdo za nimi bude stát. Zatím to vypadá tak, že prosazují nějakou zdegenerovanou rádobydemokracii a co se svobody týče, k té mají dnes dále, než Fidel Castro a jeho Kuba (potlačování svobody projevu, odposlouchávání, šmírování, tajné soudy, vojenské soudy, násilí na zadržených, cenzura, vyhazování ze zaměstnání pro projevený nesouhlas, to vše tady už bylo. Včetně výcviku teroristů na svém vlastním území.) Jediné, co snad ještě chybí, jsou koncentrační tábory, ale i na ty časem dojde, pokud je Bush bude mít čas je vybudovat. Amerika je dnes symbolem zpátečnictví, arogance, konzumního hlupáctví, změkčilosti a militantního nacionalismu. Takové hodnoty nebudu zastávat.Co se týče radikálního Islámu, možná má k terorismu blízko, nevím, ale pamatuj, že není jisté, že to byli oni. Polož mi jediný důkaz, neopakuj jen to, co píšou noviny. Jak to víš, že to byla Al Quada, která plánovala útok na WTC? Ano, opakoval jsem tyto pochybnosti zde už několikrát, ale nikdo mi je zatím nevyvrátil. Jen pořád všichni melete to, co psali noviny. Položte si sami otázku: Komu to prospělo? Prospělo to Islámu? Sotva. Hlavně to prospělo těm, kteří se už nějaký čas snaží omezit lidská práva (tento trend byl patrný už dlouho před útokem na WTC). A pak Židům. Dává jim to totiž jakési morální právo vypořádat se s Palestínci tvrdší rukou.Ja neříkám, že to byli Židé, nebo CIA, já jen říkám, že je to vše hodně divné. A dokud nebude jasno, tak mě nikdo k verbálnímu odsouzení muslimů nepřinutí.

544

16.11.2001 15:38

Vytloukání klínu klínem

Ivanovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Tu ide o zlikvidovanie teroristickych extremistov...To je přesně to, co Bushova administrativa chce, abys jim věřil. Sežral jsi jim to i s navijákem. Kdy už konečně pochopíš, že o teroristy v tomto boji vůbec nejde. Celou dobu se to snažím naznačit. I v původním článku. Jde o naftu, o miliardy z ropovodu z Asie, o americký vliv na Středním východě. Ten boj s terorismem je jen pláštěnka pro naivní veřejnost. Přeci nemůžeš čekat, že amíci řeknou: "Potřebujeme v té oblasti vládu, která nás bude poslouchat, potřebujeme jejich naftu, takže tam teď pošleme letectvo a elitní oddíly a všechno to tam budeme bombardovat tak dlouho, dokud nám nepůjdou na ruku." Máš pravdu, že ani já nemám žádné důkazy. Ale právě proto, že je nemám, zůstávám velmi skeptický ke všemu, co na nás chrlí goebelsovsko-bushovská propaganda. Na rozdíl od vratkých a nejasných důkazech proti muslimům předkládaných sdělovacími prostředky stojí má normální logika (zase se ptej "komu to prospěje") a historie Ameriky za posledních 50 let. Oni to totiž dělají pořad stejně blbě.

546

23.11.2001 15:37

Policejní stát

Tomášovi

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Evropa není normálnější. Bohužel. Je pouze otázkou času, kdy něco podobného bude uzákonněno i tam. Amerika byla vždy o krok napřed. I teď, když míří do totality. Evropa a celý svět ji budou - jako vždy - následovat.Ostatně v Británii se právě teď projednává téměř identický zákon. Přečtěte si Britské listy.

567

29.11.2001 15:36

Steganografie - způsob komunikace zítřka

Máte pravdu

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Nepřesně jsem se vyjádřil. Jako nosiče lze použít jak ztrátový tak neztrátový formát komprimovaného souboru. Měl jsem zdůraznit, že se jedná o ztrátovou kompresi, při které nejsnadněji dochází k degradaci šumu po editování, tudíž porušení přidané zprávy. Pokud jsem to dobře pochopil (opravte mě, mýlím-li se), tak způsobů uložení informace je nekolik. Využití nejnevyznamnějších bitů je jen jednou z metod. Myslím, že se používá většinou u nekomprimovaných formátů.

611

02.12.2001 03:18

Vytloukání klínu klínem

RE: Kdo je grazl

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Pane Bláho, píše se cynizmus a ne cinizmus.

618

08.12.2001 01:59

Zákon C-36 - kladivo, na koho vlastně?

Omlouvám se

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Habeas Corpus není presumpce neviny. Nějak jsem to popletl. Habeas corpus je právo zadrženého být předveden před soudce a být sesnámen s obviněním, nebo propuštěn. Na článku to ovšem nic nemění. Obé právo (jak habeas corpus, stejně jako presumpce neviny) bylo zákonem potlačeno.

641

11.12.2001 21:59

Sáhla po mně ruka zákona

Stalo se to...

Vladimír Stwora 24.?.?.?

..v Kanadě. Město Mississauga (což je předměstí Toronta), provincie Ontário. Omlouvám se, že mě nenapadlo to uvést. [smích]

648

28.12.2001 06:06

Mnoho otázek kolem pokusu o explozi v letadle z Paříže do Miami

No dobře

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Souhlasím s vašimi argumenty, že v dnešní vypjaté době je pravděpodobné, že náhodní cestující zakročili tak, jak zakročili. Také je možné, že v lékarničce byla sedativa, protože tam patří.Ale ten zbytek, na tom trvám. Ten člověk podle mě neměl v úmyslu doopravdy letadlo vyhodit do vzduchu. Chtěl se nechat chytit, ať už z jakéhokoliv důvodu.

693

03.01.2002 00:52

Rok 2001 - špatný, špatný rok ...

K tomu Novému Zélandu

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Podívejte se např. na článek Tendence ke státnímu šmírování lidí na Internetu vzrůstají na Lupě, nebo na článek Prosazování analogie DMCA v Kanadě, N. Zélandu, EU (WIPO OSN už ji má) na Netem.cz. Bohužel, původní zdroj v novozálandském tisku už z Internetu zmizel.

714

03.01.2002 19:34

Zákon SSSCA znovu na pořadu dne

RE: Kriza demokracie

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Co uz, priroda si asi
nezela, aby sme existovali v tejto podobe civilizacie...

Také mám pocit, že si to příroda už nepřeje. [pláč]

732

04.01.2002 00:19

Proces proti Skljarovovi zastaven

RE: Proces proti Skljarovovi zastaven

Vladimír Stwora 24.?.?.?

jo...a taky serialove cislo je cesky seriove cislo a silikon je ve
vetsine pripadu kremik... ale to jen na okraj

OK, serialové číslo může být seriové číslo, omlouvám se. Co se silikonu týče, to slovo se v textu vůbec nevyskytuje.

736

04.01.2002 05:29

Budeme vyrábět elektřinu z nitra země?

RE: Budeme vyrábět elektřinu z nitra země?

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Mohli by ste prosim Vas uviest linku na povodny clanok.
PO vasom preslape v clanku z 1.1. Dokonáno jest by som si radsej
vsetko overil.

Odkazy jsou uvedeny na konci článku. Přesný odkaz neuvádím, protože původní články mají tendenci z Internetu po čase zmizet a odkazy se tak stávají nefunkční. Kdybyste si klikl na odkaz na Wired a tam pak na článek Electricity From Earth's Core, tak byste to našel.

Doplnění pak na Midnight Call přímo na stránce pod hlavičkou Amerika. Článek se jmenuje Inventor Promises Cheap Electricity For Remote Areas In His Field To Supply Power To The People.

739

08.01.2002 17:21

Dokonáno jest

RE: Co vidíte na Euru špatného ?

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Konkretizujte
prosím nevýhody jednotné měny, na které se odvoláváte. Tvrzení typu
"mě se to nelíbí, protože to může dopadnout špatně" je stejné plácání
jako výroky onoho desetiletého chlapce.

Už jsem to psal v jiném článku. Uváděl jsem příklad piva. Když slijete všechna česká piva do jedné cisterny, nevznikne nutně lepší pivo. Bude ho jen více.

Každý obchodník vám potvrdí, že nejtěžší je získat pověst a to, aby značka přešla do podvědomí lidí. Takový proces trvá desítky, někdy stovky let. V případě eura se sociální inženýři Evropy zřekli nejkvalitnějších značek jednotlivých měn výměnou za pokus o ekonomicky silnější společnou měnu.

Další nevýhodou je společná monetary policy a z toho nutně vyplývající ztráta svobod pro každou zemi.

758

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 3

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
305 210,87 Kč

Poslední aktualizace: 25.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?