Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 86 příspěveků, 13 různých jmén: <nic>, Aleš Zeman, dana, J. Hrdlicka, Jindra Hrdlicka, Jindrich Hrdlicka, Lubos, Pavel, Posledni muz, snicker, Tom, tony, Yari.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

31.03.2002 17:45

Zdravý rozum zvítězil. Na jak dlouho?

Zdravý rozum zvítězil - na jak dlouho?

Posledni muz 216.?.?.?



Snad nejlepsi zhrnuti a analyza na tuto situaci co jsem o ni cetl....

A Jirkuv prispevek je tresnicka na dort.

...Jestlize pripustime ze fikce inspiruje a navadi lidi v realnem zivote

tak bychom museli byt proti a zakazat spoustu veci.... na priklad WWF.

1263

05.04.2002 15:59

Tragédie palestinského národa

Tragédie palestinského národa

Posledni muz 216.?.?.?



Vaha naseho mysleni je zavisla na nasich zkusenostech.

Bez nich jsou nase observace " light" Vetsinou "unbearably light"

Dekuji moc, Alenamaria za vas prispevek.

1335

05.04.2002 17:23

Izrael za naftu?

Izrael za naftu?

Posledni muz 216.?.?.?



Asi musim dat za pravdu tomu rceni, ze CLOVEK JE V PODSTATE
BYTOST S TEMI DRUHYMY NESPOKOJENY.

A tak Pavel a American je nespokojeny s panem Queedo, Ludek
s panem Velikym, pan Veliky tvrdi ze pan Stwora je maly,
autori co se boji podepsat jsou nespokojeni s autory co se
taky boji podepsat a nasraty Slovak je uz vic nez nespokojeny
ten je nasrany, pan Stvora je nespokojeny s panem Novotnym a
nejakym panem Bushem, a dost ctenaru je nespokojenych s panem
Stvorou.
A malem jsem zapomnel, Palestinci jsou nespokojeny.........

1337

10.04.2002 01:13

IV. Kanadský žert

IV. Kanadský žert

Posledni muz 216.?.?.?


O.K. tak v Kanade jsou superhoustiny, diry na dalnicich,
pozemek jako krava a na vesnici je kulovy.
Ses malej, nemuznej v postave a neumis moc komunikovat.
Ale zase ocenis parfem a obcas pridrzis dvere. A chutna ti
ten koncentrovany hnus.
Nikde se nezminujes, ze by jsi se rad seznamil s nejakou
hodnou holkou za jinym ucelem nez.......
A ty Kanadsky holky te nechtej.
Jako Kanadsky obcan se za ne stydim.........

1383

13.04.2002 23:17

Ach ta naše povaha

Ach ta naše povaha

Posledni muz 216.?.?.?

Ach ta tvoje povaha.

Libi se mi, ze jsi umistil svuj clanek pod fotkou z tve kuchyne.
A pak, ze se kanadsky holky nezajimaji o vareni. Mrzi me, ze jsme se my ctenari nesynchronizovali a nemeli jsme stejnou reakci s tvoji.
Jan a ty mate podobne zkusenosti a my ne. "Clovek ktery generalizuje je idiot", napsal William Blake. Je rozdil napsat: Ty dve hoky co jsem potkal byly neprijemny a nebo kanadsky holky jsou neprijemny.
Mas pravdu, mel jsem problemy se skupinou feministek (viz tvuj clanek) a porad verim, ze kazdy "Ism" by mel byt "wasm" ale to me nedava duvod hazet vsechny do jednoho pytle. I ty obdivujes feministku, Christinu Summers. Feministky by radi, ale nerepresentuji vsechny zeny.
Jan Buchta napsal uprimny dopis. Ale uprimnost sama sebou neznamena oceneni. Je pravda a ted rad generalizuji, cesky holky jsou holt cesky holky a i ja jsem si jednu peknou privezl, ale i tady se taky snad najdou fajn holky (viz ctenari).
Clanek od pana Buchty se mi libil, a jestli ma Jan smysl pro humor, tak se i zasmeje.
Muj prispevek byl pokus satiricky. Na druhou stranu nechci nikoho urazit a radeji si vemu to moje klovani nekam jinam.

Posledni komentar od Posledniho muze.

1412

17.04.2002 22:42

Jsou volby pro zahraniční Čechy žádoucí?

Jsou volby pro zahraniční Čechy žádoucí?

tony 216.?.?.?

ok

1463

18.04.2002 02:08

Jsou volby pro zahraniční Čechy žádoucí?

Jsou volby pro zahraniční Čechy žádoucí?

216.?.?.?

wertr

1465

27.04.2002 17:50

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

Pavel 216.?.?.?



Kazdy vul ci krava jsou presvedceni, ze za morem, ci rekou je trava zelenejsi
Tamilske.

A tak spoustu volu prislo do Kanady. A protoze se moc nezmnenili, tak si to
porad mysli. Tam to bylo moc zelenejsi nez je to tady.
A hlavne to vzdelani. Skoda ze nektere ty clanky a komenty nejsou prelozeny,
vic lidi by je pak mohlo cist a mohli by se stat tak vzdelany jako my.

Rad bych jeste doporucil clanek z titulni stranky Lidovych novin:
" Jsou Cesi zavistivy hlupaci ? "


1544

28.04.2002 03:58

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

Yari 216.?.?.?

Je to spise reakce na p.Stworu. Zatim nenasel na Canade nic dobreho, nic uzitecneho, 95 % naroda tady jsou blbci, krupani, nevdelanci, sobci, grazlove, teroristi... krome jeho rodiny, mozna dalsiho jednoho kamarada, ktery prijel za nim - z Ceska. At se tady objevi j a k y k o l i v clanek, pozitivni ci negativni, pojednavajici o c e m k o l i v v Canade, od j a k e h o k o l i v
autora, vzdy si musi radne "prisadit". Hodne lidi ho jiz poslalo "nekam", ja to delat nebudu, jednoduse se ho zeptam: co se Vam tady libi a proc se nezbalite a neodjedete za vetsi, ci maximalni demokracii. Staty jako napr. Ceska republika by urcite po takovem "expertu na vse" jenom chnapla...
P.S. Neni tady vsechno nejlepsi, ale neco proboha snad dobre je! A to nam nevyvratite ani jeste vetsim spinenim si do vlastniho hnizda.

1546

29.04.2002 22:52

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

Lubos 216.?.?.?



Zvedavec neni Vedec. Clanky se soustreduji na asi tak 20% pravdy
a zbytek je jenom takove chmyri. Nekdy nesnesitelne chmyri.
Na druhou stranu tech dvacet procent z clanku ci komentu jsou zajimavy
(viz Berger)
Byt intellektualne nenarocny a pritom poukazovat jak je to vzdelani v
Kanade hrozny, je tak trochu pokrytecke.

1560

03.05.2002 00:02

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

Lubos 216.?.?.?



Ty kluku jeden, co se bojis podepsat, rad bych ti odpovedel
akorat nevim o cem pises.
Asi te porad mrzi, ze te nevzali na stredni skolu.

Hrozne rad bych si vzal kurs: Cestina jako druhy jazyk
ale tady ho nikdo nenabizi.

1584

04.05.2002 01:55

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

Lubos 216.?.?.?


Miroslav Hornicek jednou rekl: Bojovat proti blbosti se musi. Nikdy sice nevyhrajeme ale prestat by bylo zbabele.
A tak jsem napsal koment. A vy pane Autore jste z toho vyvodil uplne neco jineho
A navic jste reagoval typicky cesky- moc tomu nerozumim, tak zautocim na pravopis.
Ja jsem Kanadan, my si nevykame.
A proc jsem ja zautocil na blbost? Mozna proto, ze jsem studoval na Kanadske universite pet let a ucim uz 25 let na stredni skole.....

Tak ahoj pane Autore a uz se na mne nezlob

1600

04.05.2002 17:45

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

216.?.?.?



Musim se zastat pana Lubose.
Pan Nepodepsany se v prvnim komentari nejdrive pta" tim chcete naznacit ze vy jste intelektualne narocny ??" aniz by pockal na odpoved, odpovi si za ni sam,a az ke konci prizna, ze si vystaci se svym vlastnim myslenim. Knihovny ho asi nezajimaji.
Pan Maly zase pana Lubose osocuje, ze nemuze byt Kanadan, jenom DP, protoze on se tak citi.
A pan Krivanek zase pise " jedna se jenom o osobni zkusenosti " coz nedava zpravny obraz, ale pak zbytek jeho komentu jsou jenom osobni zkusenosti.
Komentare se neubiraji jinyn smerem, prave naopak. Kazdy odhaluje Kvalitu sveho vzdelani.

1607

05.05.2002 04:54

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

216.?.?.?



Pane Lubosi,

Zastavat se vas nemusim, ani to nepotrebujete ale k vasemu
Hornickovi bych si dovolil pridat moje favoritni od
Jana Wericha : Nejhorsi srazka je srazka s blbcem.

1609

05.05.2002 04:57

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

Lubos 216.?.?.?




Amen.

1610

05.05.2002 18:17

V. Kanadský žert

V. Kanadský žert

Lubos 216.?.?.?


Vsem tem co uz nechteji cist tuto diskuzi

Kdyz pan Stwora zalozil Zvedavce mel jeden cil: Zvedavec nebude bezzuby
Snad tim myslel i prispevky.
A tak, napriklad, pan Stwora kousnul do zidu a ctenari zase kousli do
pana Stwory V nasem pripade nekteri ctenari kousli do Kanadskeho vzdelani
a ja jsem kousnul do nich. Nechci se zastavat Kanadskeho ci Ceskeho systemu
kazdy ma sve vyhody a nevyhody ( viz Ucitelske noviny ci Quality in Education )
ale mam dobre vyvinuty smysl pro balanci.
Osobne se necitim " nad ostatnima " ikdyz merim 190 cm. Kousnul jsem, to
je pravda, ale nechci nikomu ublizit. A tak koncim.
Ale jako ucitel si neodpustim vetu kterou jsem napsal v me tride na postrani
tabuli : Nikdo Vas nemuze donutit se citit druhorady bez Vaseho svoleni.

1618

07.05.2002 03:14

Jak poznat Žida?

Jak poznat Žida?

Yari 216.?.?.?

Stworo, presne jsem vedel, jak jemnym zpusobem nekde u konce tve uvahy tak jakoby poznamenas o "myslim tak dvou nebo o neco vice" Palestincu s bombami na brise... Vzbud se, ten narod ma ve svych zakonech likvidaci zidivskeho naroda jakoukoliv cestou! A taky to provadi, kdyz se jim nepodarilo Zidy zahnat do more, delaji to jinak. Je to narod spinavych teroristu, a nemuze to videt jedine ten, kdo to videt nechce. Nejsem Zid, nikdy jsem tu krajinu nenavstivil, ani nijak jinak s nimi nesympatizuji, ale precist si od tebe, ze se jich tady v Canade bojis... Mam o tebe vaznou obavu. To abys se nekde ukryl uz ted, protoze se asi stane to, ze az tento civilizovany svet prestanou nicit muslimski teroriste a neco z neho jeste zbude, urcite to Zidi dokonci... Nezapominej, ze fanatizmus, jakykoliv, je jenom na skodu. A taky je cas, abys roli toho samozvaneho palestinskeho trpitele uz nechal.

1635

07.05.2002 21:35

Jak poznat Žida?

RE: Poukaz na jeden nesvar

Yari 216.?.?.?

Odkaz pro adresu JIRKA: Doporucuji navstivit urychlene ocniho lekare. Ted vazne, nikdo se nemuze anonymne schovat za jmeno nekoho jineho, kazdy mame sve IP. Do Zvedavce jsem napsal jen nekolik prispevku, vsechny pod jmenem Yari a stejnym IP, 216.221.81.98. Bylo to sproste narceni, zadam pisatele o zkontrolovani / a samozrejme zverejneni kazdeho jmena pod mojim IP/ si svych zdroju pomluvy a pak ocekavam tady omluvu. Jetlize jsi obycejny chuj, omluvu neocekavam. S pozdravem Yari.Nechci se zucastnit teto diskuse, rad bych jen upozornil na jeden
nesvar. Existuji tu jedinci, kteri zamenuji svoje jmena. Nic proti
tomu, kdyz je dotycny jaksi zameni inicialy nebo krestnim jmenem. Ale
aby vystupoval pod naprosto rozlicnymi jmeny, je zavadejici.
Napriklad: Autor, ktery v teto diskusi neuvedl svoje jmeno 7.5. ve
12:40, vystupuje v jinych dosavadnich diskusich Zvedavce i jako Petr,
Martin Vanek, Dorgh, cernypetr, Jaroslav Borovicka, M.P., frankie,
Honza a Marek.

Zrovna tak obdobne vystupuje i jiny autor teto diskuse, a to prvni
diskutujici, tohoto prispevku, ktery se uvadi jako Yari. V diskusi o
jinych prispevcich vystupoval take jako Pavel, tony, Posledni muz,
Lubos a jako autor, ktery dvakrat neuvedl svoje jmeno. Pikantni u
tohoto cloveka jsou dva detaily: Jako autor, ktery neuvedl svoje jmeno
v 5. pokracovani Kanadskem zertu, se zastaval Lubose, tedy sebe, a
jaksi vyzvedaval jeho intelektualnost. A to je prosim clovek, ktery
vzdelava kanadskou omladinu. Zatim jen nechapave kroutim hlavou...

1648

07.05.2002 21:51

Jak poznat Žida?

Jak poznat Žida?

Yari 216.?.?.?

Pomuze mne nekdo fundovany vysvetlit, proc se me IP 216.221.81.98 vyskytuje pod vice prispevky, ktere jsem prokazatelne nepsal ja??? PC moc nerozumim, nevim ani co je to to IP, zrejme znaci zemi, internetovou company, atd... Neni mozne, aby vice computeru bylo oznacene stejnym IP. Timto se omlouvam adrese JIRKA, protoze jsem vedel, ze jsem nikdy pod jinymi jmeny nepsal, reagoval jsem okamzite bez skutecne kontroly. Taky nedavam svuj PC k dispozici druhe osobe. Tu pomoc myslim vazne, cekam na to. Dekuji, Yari.

1649

08.05.2002 00:06

Jak poznat Žida?

Jak poznat Žida?

Lubos 216.?.?.?


Pane Yari

Jste mi sympaticky, ikdyz vas neznam. A Jirka si o vas mysli ze ucite.
Vsichni Jirkovi nadavaji neni treba se pridavat, a urcite si mysli ze na neco
prisel, koumak jeden. Ale myli se. Cislo 216.221.81.98 ma vic lidi.
Ja jsem jeden z nich.
A ty Jirko? Potrebujes se vic dostat ven....

1653

08.05.2002 03:39

Jak poznat Žida?

Jak poznat Žida?

Yari 216.?.?.?

Stworo, opet dve desitky "hnusnych Zidu" zahynulo rukou chrabreho palestinskeho bojovnika, nemel bys k tomu nejaky komentar??? Nebo snad zabijeni nevinnych obyvatel Izraele neni tvoje parketa?

1658

09.05.2002 03:07

Jak poznat Žida?

Jak poznat Žida?

Yari 216.?.?.?

JIRKO, dekuji za vysvetleni, asi to bude tou hustotou cesky mluvicich lidi v me oblasti. A ten cable modem mam, takze opravdu nevim. Dam dotaz na na moji internetovou firmu. Dekuji jeste jednou. Yari.

1699

15.05.2002 05:56

Někdo se vykálel do fotokopírky

Někdo se vykálel do fotokopírky

Yari 216.?.?.?

Clanek k pohledani. "Nejaci spinavi sousede cistotnich Palestincu totalne zacpali jejich vzdy uklidene a vonave toalety", rekla jedna potuchana novinarka a bylo to presne to, co pan Stwora cele dny hleda... Urcite tam muselo byt i to, ze ty hovinka byli propletene s castemi mladych lidskych tel... Nejak jsem to popletl, ty casti mladych lidskych tel zustali po vybuchu jednoho ze Stworovych hrdinu na miste, kteremu se kdysi rikalo kulecnikovy klub. Nejak mne chybi komentar zde, na tomhletom foru k te tragicke udalosti, kde prisli o zivot dve desitky totalne nevinnych mladych lidi. Pan Stwora to jeste muze napravit, i kdyz neverim, ze by se snizil k tomu, aby porovnal kusy lidskych tel se zacpanymi zachody a posranou kopirkou...

1801

29.05.2002 20:38

Mám na kočky smůlu

Mám na kočky smůlu

Yari 216.?.?.?

Vice, nezli plac nad ztracenymi kockami ve dnech oslav Victoria day /nedalo se snad tomu predejit po lonskem zazitku...? Rikavalo se, ze jen hlupak udela stejnou chybu dvakrat, nevim zda to jeste plati/, mne zaujala charakteristika autora venovana soucasne vlade Canady. "Laskava vlada dovolila svym poddanym..."
Mluvil Stwora skutecne o vlade statu Canada? Ja v tehlete docela hezke krajine s docela dobrou vladou a s docela vyhovujicimi zakony ziju jiz dlouho a vubec se tady necitim jako poddany, ani nahodou! Tak proc tohleto, Stworo? /Naopak, Canada je vysoce demokraticky stat s velkym citem pro maximalni svobodu lidi, jejich nabozenstvi, rasu, jazyk, rovnopravnost a vse, co k demokracii patri. Pisi to proto, ze to ctou i lidi, kteri nemaji o Canade ani paru a podle Stworovho vyroku by nas mozna i zacali litovat. A ja litost moc rad nemam /. Ale pak jsem si jeste jednou clanek precetl a dostal jsem se vice do obrazu. On je skutecne Stwora nekdo, kto tady neni doma, jeho domov je vlastne v Cechach, nebo na Morave. Proti tomu nemuzu namitat vubec nic, je to vec kazdeho z nas, kde si svuj domov udela. Jenomze kdysi se rikavalo, ze domov je tam, kde se citime dobre a v tom Stworu chapu. Tezko se nekdo citi dobre v hnizde, do ktereho si neustale kadi...

1922

30.05.2002 07:45

Ostny nenávisti

Ostny nenávisti

Jindra Hrdlicka 216.?.?.?


Draha, prsata Bozi,

Ja vim ze jsi ten komentar napsala ty, a ty kluci se jen tak kolem tebe motaj.
Absolutne ten nejvystiznejsi pohled na celou situaci. Congratulation !
Jak uz to tak byva, budou tvoje slova Bozi, prehlednuta vetsinou, ale zase kdyby
nebyli,tak by se nelibily mne.
A mne se moc libily

1984

30.05.2002 22:03

Návštěva lékařské pohotovosti

Návštěva lékařské pohotovosti

Yari 216.?.?.?

Uplne ziram na pacienta, jez po nehode nemusel platit za osetreni v nemocnici v Ostrave. Nevim, jestli byl v te same nemocnici jako ja /Univerzitni nemocnice v Porube/, ale mne za operaci kloubu /sesrobovani horni casti zvane acetabula/ a tydenni pobyt spojeny s totalni odtucnovaci kurou /neslo tam jist nic!/ vyuctovali 543 546.00 Kc a to odvozy z mista nehody a nasledujici odvoz do Vidne byl hrazen zvlast. Jenom podotknu, ze moje pojistovna vse okamzite a bez jakychkoliv otazek uhradila! Stejna operace se stejnou delkou pobytu v nemocnici by mne v Canade prisla /treba jako cizince/ na tretinu!/. Takze klobouk dule pred fakturovacim oddelenim zminene nemocnice.

1932

05.06.2002 01:53

Ostny nenávisti

Ostny nenávisti

Jindra Hrdlicka 216.?.?.?



Pani Kubova a ostatni,

Problem neni v tom co pan Stwora pise, ale v tom ,ze co pan Stwora pise,
vam vadi

2115

28.06.2002 15:11

Začínám cenzurovat příspěvky

Začínám cenzurovat příspěvky

J. Hrdlicka 216.?.?.?


Zajimave definice:


TROLLS - poznaji se podle toho, ze nemaji ve skutecnosti zadny zajem se o necem
poucit v tom co se probira........

KOOK - nekdo, kdo neustale pise vzkazy, ktere nemaji skoro zadne koreny v
realite.........

Tak, a ted jsme v pytli vsichni.

2573

01.07.2002 15:11

Stydím se za Zvědavce

Stydím se za Zvědavce

J. Hrdlicka 216.?.?.?



Mila mnel pravdu.

Zdravy Rozum Prohrava.

Dekuji, odchazim.

2644

02.08.2002 16:31

co mám proti církvi a dalším skupinám

co mám proti církvi a dalším skupinám

J. Hrdlicka 216.?.?.?

Vynikajici odpoved urazlivy Jane, me inspirovala k pripojeni do diskuze.
Diskuze o tom co nam vadi. Ja sam nemam nic proti feministkam, ale vadi mi ti co chodi do skol s jejich sobeckou a hloupou propagandou. Nemam nic proti cikanum, ale vadi mi ti co kradou. Nemam nic proti homosexualum, ale vadi mi ti co se chytaji v pruvode za pytlik. Verim, ze i pan Stwora nema nic proti nabozenstvi, ale vadi mu ti ..........
Elizabeth Nickson v dnesnim POST to podle mne vystihla nejlip: CANADA is a left-wing fascist state. A to by nam mnelo vsem vadit!

Clanek teto urovne zvednul latku dost vysoko. Keep it up pane Stworo !
Kdyz mi nekdo rekne tu starou frazi : Canada, love it or leave it ,odpovim slusne : I love Canada, proto bych si pral, kdyby TY jsi odesel !

3124

05.08.2002 16:28

co mám proti církvi a dalším skupinám

odpoved panu doktorovi

J. Hrdlicka 216.?.?.?

Pokusim se prelozit "chytani za pytlik" - Publicly flaunting sexuality
Jednu vec co homosexualove asi chteji nejvic od spolecnosti je RESPECT.
Slusni homosexualove se distancuji od tech co na verejnosti vyzivave ukazuji svoji nadrzenost, protoze to povazuji za kontraproduktivni.
RESPEKT take vyzaduji Kanadske zeny, ale jestli budou jednat tak jak popisuje pan Walter, nikdy ho mit nebudou from women's rights to women's wrongs
Pan Jirka provadi vynikajici argumenty na podepsat/nepodepsat. Opodstatnene argumenty a navic jeste podepsane opravdovym jmenem budou vzdycky ojedinele.
U tech ostatnich mam vzdycky pocit jako kdyz nekdo treba pekne vysvetly jak je nejlepsi schodit vahu, ale pak zjistim, ze on sam, je tlustej.

3184

13.08.2002 00:24

co mám proti církvi a dalším skupinám

co mám proti církvi a dalším skupinám

J. Hrdlicka 216.?.?.?

Pane Jiri, neberte toho Estradu, IQ 67 vazne. V jednom prispevku tvrdi jak dulezita je tolerance jinych nazoru, a na muj prispevek napsal : " co to placate za nesmysly ? " Kdyby byl v me tride tak mu dam pohlavek a musel by napsat na tabuli stokrat : Toleruj jiny tak jak oni toleruji tebe.

3340

13.08.2002 14:44

co mám proti církvi a dalším skupinám

co mám proti církvi a dalším skupinám

J. Hrdlicka 216.?.?.?

Cizince,

Vy mate proti nam vsem velkou vyhodu, protoze VY VITE.
Pak je pro Vas snadne rozdelit nazor a nevedomost.
Nase mysleni je tak rozdilne jako nase tvare. Vy musite byt asi hodne osklivy clovek. Ale, asi hodne slusny.

3357

13.08.2002 21:34

co mám proti církvi a dalším skupinám

co mám proti církvi a dalším skupinám

J. Hrdlicka 216.?.?.?


Pramen vsech lidskych nazoru je NEVEDOMOST. Jak rikal Heraklicus, lidske nazory jsou hracky pro deti. Ja jsem tak trochu zastance solipsismu - true knowledge is imposible...... Jak pisete sam, vim, ze nevim.....
Ale tahle debata asi nikoho nezajima a tak se s Vami loucim.
Vsechno nejlepsi
Vas,

3372

22.08.2002 16:01

Do třetice o cenzuře

Do třetice o cenzuře

J. Hrdlicka 216.?.?.?

Lado,

Tvoje kritika je vynikajici ! Dokazala i vypudit ten nechutny 'aftertaste' co jsem mnel po precteni tveho clanku o zidech.

3583

22.08.2002 20:11

Do třetice o cenzuře

Do třetice o cenzuře

J. Hrdlicka 216.?.?.?

Kdyz uz jsme v te diskuzi.....
Souhlas/nesouhlas pane Jiri, bych vysvetlil asi, ze to nejvic souhlasi na "follow up" Je rozdil kdyz reknu: ja s vama proste nesouhlasim neutralni
ci, nesouhlasim, protoze ja vim lip. Mozna, ze Vam krivdim, ale z vasi odpovedi treba Stefanovi, citim tu druhou alternativu. I Stefanova odpoved " OK, souhlas ci nesouhlas je to jen muj nazor" dava vahu me theorii.
Jestize prijmete tvrzeni, ze nase mysleni je rozdilne jako nase tvare, nesouhlas se zda zbytecny .
To Easttrader67, osobne mam pocit, ze vase odpoved tomu co povazujete za nebezpecne lzi, da daleko vic sily ..." a ja vam dokazu proc " nez, " co to placate za nesmysly, tomu snad ani neverite "

Jeste malou opravu, pani Koubova odpovedela........ po statecne realne devence.
K virtualnimu srabovi, statecna realna devenka lip jde. K sve odpovedi pak pripojila e-mail adresu.

3592

25.12.2002 03:27

Přistěhovalci a uprchlíci v Kanadě

RE: CLANEK LZE !

snicker 216.?.?.?

To muze napsat jenom clovek, o kterem ten clanek je " ROME ".
Proc tomu neveris ?? Protoze to neni o cloveku, ale o komunite ??

7233

09.03.2003 22:28

Upálil se člověk

Ostny nenavisti

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Dostal jsem par dopisu proc jsem prestal psat do Zvedavce. Je to koneckoncu jediny Kanadsko-Cesky-Ceskoslovensky webzine jehoz cilem asi ze zacatku byly vymeny nazoru na variaci temat, od nas z Kanady ci USA, ci Cesko-Slovenska. Pan Stwora se snazil/nesnazil dat Zvedavci urcitou formu kterou menil a menil. A jak se to vsechno meni, porad to zustave stejne. Z politicky nekorektniho jsou to porad Ostny nenavisti. Proc, sakra ?
Olga Zatopkova ma mozna odpoved. Nedavno se zminila na CT2, ze kdyz byla v Kanade tak se, mozna naivne, zeptala krajanu proc nemaji "ceskou ctvrt". Dostavala stale stejnou odpoved: ... je mezi nami tolik zavisti, nevrazivosti, hasterivosti, a drobne nenavisti, ze uz to tak nejak pry patri k rysum nasi narodni povahy.
A to jeste necetla Zvedavce. Za takovych okolnosti je jakakoliv spoluprace nemyslitelna. Pan Stwora'sets the tone' svymi ostny a kluci a holky se pridaj. T.S.Elliott jednou napsal, ze lidi se vic nemaji radi nez maji, ale ja bych se primlouval za limit.

9557

11.03.2003 14:09

Upálil se člověk

Znacko 66***

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Neschopnost tolerovat nazory jinych dokazou jenom "intelektualni fasisti "
Rad bych Vam osobne odpovedel ( jestli se teda opravdu ptate ) proc tento Webzine je povazovan za "Skinhead-Light" ale nemam zadny respekt pro Ty co se nepodepisou s e-mail adresou.

9606

15.03.2003 04:11

Patriot Act II

RE: Patriot Act II

dana 216.?.?.?

Vazeny Pane je videt ze mate ten mozek pekne vymytej, budoucnost vubec nevypada dobre, jde to od desiti k peti a bude jeste hure, a mohu rici s klidnym svedomim se je to tu horsi jiz jak za stareho komunistickeho rezimu u nas v cechach.

9761

15.03.2003 04:45

Policejní stát

RE: USA

dana 216.?.?.?

Jsou dovedeny k takove dokonalosti ze se daji prekrucovat jak se to komu hodi, pane petre, to by jste jiz mel vedet pokud jste tu zil.

9763

15.03.2003 04:53

Policejní stát

RE: Americka demokracie

dana 216.?.?.?

Vseho do casu, jednoho dne jeste budes brecet. Vsak on Ti to Bush jednoho dne zatrhne s tim jak to vede a svoje nazory budes moci hovorit akorat tak doma do zdi. Moc jiz tomu nechybi.

9764

22.03.2003 15:04

Oni tomu říkají válka!

Oni tomu říkají válka!

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Clovek premysli a BUH se smeje.

Anti-Americans a Anti-Jews Jedlickuv Ustav nepremysli.

A BUSH se smeje.

10207

26.03.2003 01:28

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Znacko Jirko,
Dovoluji si Vas opravit. Michael Moorer napsal knizku Stupid White Men ( Blby Bily Muzi ) ale byla to prevazne autobiografie s specialni kapitolou o Kanadskym Prime Minister a jeho kolegy. A ostatni blby bily muzi co pro ne volili.
Moorer je posera. Bohaty posera. Tem lidem z Hollywoodu platime za to jak vypadaj a za to ze nas bavi. Ne za to co si mysli.
Kdyby ale rekl " hanba na vas vsechny co jste volili pana presidenta a co verite, ze tahle valka byt musi...." tak se na nej podivam jinak.

10506

02.04.2003 04:09

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Pan Stwora pise " jsem presvedcen, ze jsou valky ktere se proste bojovat musi "
A to je presne ono. A v tom se nemuzeme vsichni schodnout. Ktera valka se musi, a ktera ne ?

11079

02.04.2003 23:45

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Ale nejste sam. Valecni stvaci by se hned prali. Mirovy stvaci, stvou a "perou se jenom klavestnicema " Pocit menecenosti se kompensuje skodolibym zadostiucinenim. Od bratri Mikinu, Pelesku, neco jako Navi, Solvina, Stefan, Nohejl, 207, Pavel, az po tu vtiravou Ajku, nebo co to je. Demokracie je diskuze slusnych lidi TGM. Cesi, trpi pocitem menecenosti a nebo tim PES (puffy ego syndrom ) a hrozne lehce se urazi a pak jde veskera slusnost stranou. Zacnete censurovat pane Stwora, jak vas nekolik ctenaru zada. Lidi bez censury, jsou jako opice ve Stromovce.
Ikdyz s vasima nazorama vetsinou nesouhlasim, presto si myslim, ze provadite servis ktery si nezaslouzi byt prejmenovan ze Zvedavce na Stworova Stoka.

11143

06.04.2003 16:00

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Dekuju.

11377

06.04.2003 20:13

O míře svobody

O míře svobody

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Dovolim si malou poznamku k te "nejlepsi zemi na svete ".
Kanada byla v hodnoceni vyrovnana se spousty zemi. Co ji posunulo do popredi byl pocet studujicich v post-secondary vzdelavani. Zapomelo se ale vzit v uvahu, ze Kanada ma Open-University concept.
Ze strednich skol jde az 35% zaku na universitu bez prijmacich zkousek (?). Ostatni zaci studuji na vseobecne stredni skole az do 18 ci 19 let. Potom teprve jdou na skoly odbornecollege nebo do "uceni". Na priklad, cesky system vstoupeni do odbornych skol, ci ucilist po ukonceni devate tridy, je nemyslitelny.

Politicky system v Kanade ? Ja to osobne shrnuji takto : Cesi se zbavili totality sametovou revoluci. My, v Kanade zase mame sametovou totalitu.......

11387

09.04.2003 22:22

O nestabilitě Ameriky

Pane Brnaku

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Nemyslim si, ze jenom Cesi maji pocit, ze jsou lepsi nez ti ostatni.
Anglictina ma pro to nazev: ETHNOCENTRICITY. Kazdy narod ma pocit, ze je lepsi nez ten druhy. A treba vsichni maji pravdu. Tato nesmyslna choroba se pak vztahuje treba i na mesta. Prazaci jsou nad lidma z Brna, Torontonaci jsou superiorni Montrealnakum, a vice versa. Nejlip jsou na tom Cecho-Kanadani. Ti jsou daleko lepsi nez Cesi a Kanadani.
Ale uz musim jit. Manzelka dela k veceri svickovou, zapiju ji Kozlikem a pak si dam k hokeji kanadskou whisky. Budu fandit Torontu. Jsou daleko lepsi nez Philadelphia. Ci Cesi hrajici za Toronto jsou lepsi nez Cesi co hrajou za Philadelphii........

11586

16.04.2003 22:20

Zvědavec bude od května za peníze

Zvědavec bude od května za peníze

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Ctenarska obec Zvedavec je rozdelena jako ty dve tridy co ucim matiku, Narocny a Nenarocny. Nenarocnych je moc, zlobej, nekdy si i osklive nadavaj a nezaplatili by za nic. Narocnych je min, ale nekteri trpi nafoukanosti. Pred 6 lety melo ministerstvo nestastny napad a obe tridy smichali (destream). Narocny pozvednou ty druhy, mysleli naivne. Pravy opak se stal realitou. Jak ve skole tak v zivote. Nenarocny provokuji a napadaji ty Mikinove, Zdenkove, Matejove, Brnaky, Milove..... kteri misto aby produkovali zajimave veci kterych jsou schopni, ztravi vetsinu casu se branit. A to je velka skoda.
A ted k panu Stworovi, kdyz jsem neplatil, nemohl jsem mit zadne pozadavky. Jenom jsem se vzdycky primlouval za slusnost.
Rad zaplatim, ale nebudu financne podporovat nejenom nenarocnost ale i nenavist.

12193

17.04.2003 22:52

Zvědavec bude od května za peníze

Ahoj Lado,

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Pani Jirina a pan Murt vysvetlili dobre co jsem myslel. Pouzil jsem satirickou juxtapozici, dat dve v podstate rozdilne veci dohromady a poukazat, ze mezi nimi je link.
Co me ale fascinuje, je tohle : V Ontariu zije Cech, co chce poskytovat tak trochu sobe, ale hlavne ostatnim Cechoslovakum zpusob komunikace. Sam ale pise, ze vetsinou si popudi ty narocnejsi. A tak oni vlastne love to hate him. A on urcite zase je. Zvedavec, love it or leave it. A tak to jde uz asi tri roky.
Cesi pry nedokazou spolupracovat. Je v nich tolik zklamani, smutku, zavisti, sarkasmu, po vsech tech letech dominace jinymi narody, ze jaka koliv kooperace je nemozna. Kanadani, podle Ramsey Cook, jsou jediny narod na svete s kolonialni mentalitou. Vybrali jsme si proto Kanadu, aby jsme se citili "doma" ? Je ta nase mentalita tak spatna, ze se nedokazeme prenest pres nase rozdily a spolupracovat ? Moc bych se primlouval za to aby to nebyla pravda.
Pane Stwora, a Vy vsichni kluci a holky, roztrouseni po celem svete
poslouchejme jeden druhyho, kritizujme jeden druhyho, ale neztracejme cas vytahovanim ostnu nenavisti ktery si tak casto jeden druhymu davame. Happy Easter, Vesele Velikonoce

12279

21.04.2003 16:39

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Divame se vsichni na to samy ?

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Divame, ale vsichni mame build-in-bias (jednostranost,naklonost,predsudek,sklon ). Nekdy je i povinna. Sefredaktor deniku Al-Sharq-Awsat na priklad rekl " Mit nezaujate stanovisko se v Arabskych medii rovna sebevrazde ".
Presvedceni, ktere jsme ziskali, vetsinou z vlastnich zkusenosti, ci od lidi ktere povazujeme, mozna za moudrejsi, jsou pak zafixovana a soucasti naseho mysleni. Nas "belief system" pak filtruje pryc kazdy nazor ktery by nam protirecil. A tak se v nasem nazoru uz jenom pak utvrzujeme. Nekdy i vlastne nenavidime nazory druhych a vsemozne na ne utocime. A pak se nam podari zabit jakekoliv hledani PRAVDY ( Pravda- knowledge innocent of error}.
Vsichni se asi schodneme, ze byt biased je nelidske. Na druhou stranu byt ojektivni je zase az nadlidske.......

12480

22.04.2003 22:37

Jak to bude s placeným obsahem

Jak to bude s placeným obsahem

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Zvedavce me tak osobne nezajima. Obsah, a jeho prispevky to ano.
Jak jsem psal uz pred tim, vsichni mame "build in bias". V demokracii mame vsichni taky pravo nasi bias uverejnit. Kdy uz si pane Bilina , znacko baron a podobni, uvedomite,ze "freedom of a speech" je rikat a psat i to co se nekomu, a treba i vetsine nelibi. Znacka baron ma strach aby se nekdo nenakazil, to je od Vas moc hezsky, ale normalne myslici lidi si udelaji vlastni usudek. Nesouhlasim s panem Stworou nazorove, ale souhlasim s tim aby mel moznost rict co vi. A pokud mozno bez Vasich ostnu nenavisti.

12588

23.04.2003 21:39

Jak to bude s placeným obsahem

Znacko baron,

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Nevim jake je Vase jmeno a hledat ho v archivu nebudu. Cekal jsem od Vas vic nez, " Hrdlicka-Holub" To je neco jako "bouncing czech" od mych duchaplnych kolegu. Tvrdite, ze zvedavec je mucholapka pro blbce. OK. Podivejme se na nejaktivnejsi diskutery: Stefan, Nohejl, Mikin, Brnak,Milo,Aja,Matej a Zdenek. Mate stesti, ze si to nechaji libit.
Libi se my rozbor od Milo. Vsechno jsou to tady ale jenom dohady. Pan Stwora by musel byt ultimatne politicky nekorektni a to je rict o sve situaci a motivaci to nejdulezitejsi - Pravdu.

12658

26.04.2003 17:01

Nahá pravda

Nahá pravda

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Nikdy jsem si nemyslel, ze se mi budou libit komenty od tak odlisnych ctenaru,jako Mikin a pan Nohejl. Jeden vtipny a druhy se zajimavou analyzou. Podle meho nazoru, pane Nohejl, Lada nas provadi s zavodni jidelnou, coz je OK, ale co mu nekteri vycitame,je to, ze nas krmi porad stejnymi jidly. Jidelnicek obsahuje vetsinou dve jidla, proti-zidovsky a proti-americky knedliky. Slibil nam zmenu od jinych jidelen, ale vari to samy jako CBC, Toronto Star, Globe and Mail a spoustu Kanadskych zamindrakovanych politiku. Ale jeste, ze ma v mistnosti zajimave roztrousene mucholapky.
Jako ucitel jsem prodelal asi deset neuspesnych skolnich reforem.
V te posledni je ale neco co navazuje na Vas point o kritice. Kazdy ucitel je ted povinen na "report card", kdyz tedy kritizuje, napsat navrh na vylepseni. A ne jenom "vic se uc". Navrh musi byt konkretni. Na zvedavci to ale mame tezky, protoze nevime kdo je ucitel a kdo je zak........

12861

27.04.2003 13:58

Nahá pravda

Nahá pravda

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Nedavno jsem cetl v National Post, ze soucast Americkeho planu pro stredni vychod je likvidace nebezpecnych zbrani pro vsechny staty v teto oblasti. Tim si pry ale velice pohnevali Israel.......

12888

27.04.2003 17:21

Nahá pravda

Polopravda vitezi !

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Pan Nohejl pise "....coz neni vubec pravda." A co je ? Vedomost nevinna chyby, je moje favoritni definice Pravdy. Vsechno co tady delame je "KLIKNI A HLEDEJ PRAVDU" A jestli se to nekomu podari, dejte me, prosim Vas vedet. Jsem v seznamu Pravdu hledajicich. Lidske nazory jsou hracky pro deti, rikal Heraclitus. A clovek premysli a Buh se smeje, rikal Kundera. Pravdu nenajdem, a tak se alespon bijem Polopravdama , rikam ja. Kundera, Heraclitus, Hrdlicka. [smích]
Naha pravda, je nazev tohoto clanku. Vystiznejsi by mozna bylo, Ukaz mi tvoji polopravdu a ja ti ukazu mou.

12900

22.05.2003 18:40

Izrael – Palestina: Fakta, která stojí za povšimnutí

Jaka skoda ,

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Tento website zacal jako ZVEDAVEC a skoncil jako ZUNDELEC .

14281

26.05.2003 03:43

Vyděračský terorismus je populární

Mit svuj nazor je popularni

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Kazdy clovek je veznem svych zkusenosti. Jestlize nam ale chybi zkusenost, muzeme formulovat nase nazory podle zkusenosti jinych. Nas vyber je ale zase zavisly na nasich predsudkach. A tak filtrujeme. Nase nazory jsou pak velkou soucasti nasi osobnosti. Kdyz nekdo napada nas nazor, napada nas. A tak se branime. A nejlepsi obranou je utok. " Vy ste vul, Mikine. Ja nejsem vul, ale Vy jste vul, profesore Malvo. Takovou blbost slysim furt, pane Murt. Kecate pane Peleska, ne, Vy kecate Brnaku.... atd. atd.
Zajimave je ale, ze tohle je jenom virtualni bitva. Chybi skutecni lide. Kdyby se nekde setkali, vsechno by treba bylo jinak. Mozna, ze pan Mikin je starsi, elegantni pan a pani Erica je hrozne sexy. A nebo dejme tomu, ze nekdo zaklepa na dvere, pan Stwora otevre a tam stoji krasna zidovka s hlubokym vystrihem a zepta se jestli nema mlynek na mak. Co pak ?
Ale uz musim jit. Snazit se dat lidi dohromady se me moc nedari. Asi v tom nemam zadne zkusenosti..........

14380

12.07.2003 01:50

Cenzůra v cyberspace

RE: Pomóóc!

Aleš Zeman 216.?.?.?

Pane Táborský,

patrně již jste zjistil, že Sprcha již neexistuje, byla dnešním dnem zrušena a je na pravdě Boží. Takže už není nikoho, snad s vyjímkou pana Klabačky, kdo smí psát pod sprchou. No a ty hospodské debaty bez Vaší ctěné účasti by asi chutnaly jako nemastná, neslaná dršťková v internetové hospodě.

16187

12.07.2003 23:48

Cenzůra v cyberspace

RE: I do prdele, pane Zemane,

Aleš Zeman 216.?.?.?

Pane Táborský,

meiner Erfahrung nach, šacoval bych to, že jste sledoval spíše ty vrtící se černé senegálské prdelky nežli taneček vašeho pana prezidenta. K té sprše jen dodávám, že stále existuje na sprcha.com, ale je coby nebožka na márách na sprcha.org. Proč, to asi ví pan Klabačka, nikoliv já.

16247

14.01.2004 07:48

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Tom 216.?.?.?

Zákon padajícího h se naplňuje ...

Nějak mi nadpis s obsahem tohoto článku nekorespondoval. Až když jsem se odebral do myslivny, oddal jsem se rozjímání.

"O jaký zákon jde? Jaké há? Jaké hvězdy padají? Co se naplňuje?" Byl jsem zmaten a pro jistotu jsem si aspoň něco přál. Protože když padá hvězda, tak si člověk má něco přát a ono se to vyplní. Ukončil jsem rozjímání a energicky 3x spláchnul.

Poslední model keramického American standardu fungujícího na principu podtlakových trysek spolehlivě zapracoval. Dvakrát. Při třetím zmáčknutí páčky se americká dokonalost proměnila ve vířící fontánu. Ledva jsem sačil uskočit a v tom okamžiku mi to došlo - článek se měl jmenovat
"Hovno letí vzhůru!" nebo "Bobek se vrací!"*

"Zákon padajícího hovna" je zvláštní převrácenou analogií, koncilem zdůrazněného principu subsidiarity. Nejde ovšem o možnost rozhodování na nejnižší úrovni, ale o to, že každý problém - respektive nepříjemnosti s ním spojené - se nakonec rozplácne o tu nejníže postavenou instanci. Lidově řečeno - Nahoře vypadne bobek a dole ti jebne na hlavu.

24364

14.01.2004 18:48

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Tom 216.?.?.?

Sacrebleu! Podařilo se mi (zase!) neukončit párový tag pro bold. Bylo by zde možné na proklik zobrazit náhled pro kontrolu před odesláním?

24389

15.01.2004 17:48

Cikáni vítězí

Cikání vítězí

Tom 216.?.?.?

např. úplně chyběla zimní zahrada [chechtot] [velký smích] [pláč] [chechtot] [velký smích] [pláč]

24471

15.01.2004 22:47

Cikáni vítězí

RE: Cikání vítězí

Tom 216.?.?.?

Divim se ze se nikdo nezminuje zaco ti poskozeni Romove utratili tech 900.000!

Co by si asi tak, za tu almuznu, mohli dneska v cesku koupit?
ojetou maringotku [zmaten] stary ocko aby delal tahaciho oslika a mama tlacila zezadu ... pochybuji, ze by dneska cigos vlezl do skodouky a na ojeteho mercedesa to rozhodne neni ...

24497

17.01.2004 08:01

Cikáni vítězí

Orgasmus na knoflík

Tom 216.?.?.?

Mno, já tedy nevím, jestli se tady můžou komentovat stručné zprávy z pravého sloupce "Ve zkratce", ale napadlo mě takové vylepšení "Orgasmu na knoflík".

Možná bych si to měl nechat (kradí) patentovat, ale já už jsem takovej lidumil od kosti, vlastně taková šunka od kosti - prostě to nejlepší vždycky rozdám. Hlavně ženskejm.

Částka $139.95 za "Slightest Touch" skutečně není pro každou ženu, obzvláště ne pak pro české důchodkyně - ty staré, dobře ojeté pracovnice ze závodů (!), naše družstevnice (!), zasloužilé matky (!) hrdé nositelky stříbrného odznaku brigády socialistické práce (!) .... [předpokládám, že po každém (!) následoval aspoň pětiminutový potlesk a provolávání slávy] ... a mohl bych pokračovat ... naše Gusta Fučíková (!!!!!!!!!!!!!!!!) .... No tak dobře, taky si myslím, že by to mohlo stačit.

Na všechny ty zasloužilé soudružky budovatelky jsem si vzpomněl, když mi hlavou bleskl nápad, jak ten "rozechtívač" vylepšit. Pravda, nemnohé komunistické odalistky věnovaly své rudé srdce, a nejen to, praktičtějšímu kapitálismu - "Doprdele se zářnými zítřky!" Ale na většinu se nedostalo a pro ty je určen můj "Orgasmický zvětšovák."

Ulice jednoho pražského sídliště, lemované ojetými Škodovkami, pukající zdi šedivých paneláků ověšené vlajícím prádlem na torzech balkónů. Tenhle hrůzný obraz mi naskočil, když jsem se po dlouhé cestě probudil v autě známého, při průjezdu betonovou apokalypsou. "Probuď se, ať o něco nepřijdeš!" Do smrti nezapomenu.

Teď mě napadlo, že v některých Škodovkách může být i neukradená baterie. Některé škodofky je možné dokonce i rozpohybovat, povozit se s nimi, polaskat tělo jízdou. A nejen jízdou ...

Návod na použití "Orgasmického zvětšováku":

Čiperná důchodkyně nacucne hadičkou z baterie cirka frťana elektrolytu. Pohodlně se usadí za volantem a kolem levého kotníčku si omotá drátek spojený se znaménkem "+" na baterii. Uvolní se a rozjímá o jízdě do říše snů. Po dvaceti minutách, pokud je po panáku elektrolytu ještě při smyslech, prokopne pravou nohou přední sklo a zaboří patu až po kotníček do kapoty - a už jen vychutnává ...

Nedovychutnaná a též celý život nedovychutnatelná důchodkyně, přesně v okamžiku "G" otočí klíčkem v zapalování. V tento moment se dostaví vrcholný efekt "Orgasmického zvětšováku" - Orgasmus - jaký jí žádný soudruh za celý život nedokázal vybudovat.

Děkovné emaily posílejte do administrace tohoto listu. Panu Stworovi za předání a Vám, milé důchodkyně, za díkůvzdání, děkuji předem.

Nedostalo-li se na vás při výběru Jágrovy milenky

http://www.blesk.cz/Clanek39081.htm

nezoufejte. Použijte Tomův "Orgasmický zvětšovák"!

24550

17.01.2004 18:33

Cikáni vítězí

RE: Cikání vítězí

Tom 216.?.?.?

"Kritika ma byt vecna a nejen bla bla bla."

Ano. Věcná kritika by mohla kupříkladu vypadat tak, že 900 000 je jednoznačně příjem. Takže dožadování se sociálních dávek navíc, je již jaksi mimo mísu, že?

24561

18.01.2004 04:14

Cikáni vítězí

RE: Cikání vítězí

Tom 216.?.?.?

Paní Malvariko,

nejsem si jist zda-li jste odpovídala na moji poznámku o tom, že "900 000 je jednoznačně příjem" příspěvkem na který teď reaguji a který začíná (ten Váš) větou:" Ja opravdu nevim, ale urcite jsem vam nerikala bla bla bla."

Tak tuhle větu jsem zkopypastoval z Vašeho příspěvku, který je - v hierarchickém řazení příspěvků - hned nad ním. Pokud se týká toho "bla bla bla" - nepřikládal jsem tomu nijaký význam. Prostě jsem tu větu zkopíroval tak, jak byla.

Tím "příjmem 900 000" jsem měl na mysli přesně to, co tady vysvětluje paní Aja:

" Malveriko,nevim,jak je to legislativne v Cechach,ale v Quebecu,kdyz nekdo zada o socialni podporu,nemuze mit neprimereny majetek(co je to neprimereny-urcuji urady) a zadne vetsi finance.Pokud je ma,musi nejprve zit z nich a az ty dojdou,ma narok na zminenou podporu."

Děkuji Vám, milé dámy, za spolupráci [mrknutí jedním okem]

24582

19.01.2004 08:13

Kdybych byl francouzským prezidentem...

Kdybych byl francouzským prezidentem...

Tom 216.?.?.?

Mám radši muslimky bez pohlavního pokrytce - je to přirozenější.

24625

24.01.2004 08:47

Kdybych byl francouzským prezidentem...

Oči mužů vidí, i když nevidí ...

Tom 216.?.?.?

A jednu zajímavou věc navíc: Islam prý nepožaduje zahalování jen z důvodů cudnosti, obecné mravnosti a důvodů zdravotních, ale také proto, že oči mužů mají vidět všechny ženy stejně krásné. Z toho by šla jistě dělat náramná sranda, ale mě to tehdy připadlo jako velmi hluboká myšlenka o postavení muslimských žen. Můžete na tom trochu zaelaborovat?

Pane Táborský,

já jsem z toho jelen a vůbec se nedivím paní Malvarice, že zahrála malou domů na email. Na tomhle kdyby jeden zaelaboroval, tak by zakolaboval. Ale že jste to Vy, pane Táborský ....

Oči mužů pochopitelně vidí všechny ženy stejně krásné. Vidí, i když nevidí. Kupříkladu za hluboké noci na mezi, nebo když v žáru váchně vylítnou pojistky v bytě či v kostele průvan zhasne svíčky. To tehdy i dnes, napadají muže velice hluboké myšlenky. Za těchto situací se z některých mužů stávají i filosofové. Filosofují o skryté kráse tmy pod sutanou, ať už z důvodů zdravotních, hygienických anebo z důvodů všeobecně obecné mravoneřestnosti ...

Víte, pane Táborský, ono se to s tím zahalováním má asi tak, jako s tím ešůsem - i když si v tom jeden čistí zuby a druhej meje prdel - ešůs zůstává. Uniformita. A uniformitu, tu má každé náboženství vymakanou dokonale. A nejen náboženství. Černoprdelník od katolíků nebo hamburger od MacDonalda - prašť jako uhoď. Kšeft je kšeft.

I řekl Bůh: "Jděte do prdele!" Usebrali se lidé a začali mezi sebou válčit o Jeho přízeň. [pláč]

24929

27.01.2004 08:12

V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby

RE: Očím mužů se jen zdá, že vidí, i když nevidí,

Tom 216.?.?.?

Pane Táborský,

nemohl jsem pochopitelně odpovědět na Vaši všetečnou otázku "jaký hlubší význam, třeba i psychický, může závoj na islamské ženy mít." Ne že bych nechca, nejsa však žena vyznávající islám, uchýlil som sa toliko k variacím na toto téma.

Bez odpovědi paní Malvariky se z místa nehnete, ani kdybyste polykal Mobilojil. Muslimský zákon, přikazuje zakrývat si vlasy všem příslušnicím něžného pohlaví vyznávajícím islám. Jakási tolerance - zakývat či nezakrývat - je jakési novum, zdá se. Na druhé straně je ovšen fakt, že i jisté pionýrky nošení rudých šátků přisuzovaly také jakýsi hlubší význam. Někdy dokonce tak hluboký, že si hrdě zpívaly:"My jsme malé pionýrky, máme ještě malé dírky, až budeme ženy míru ..."

Jak jste mě usměrnil - "Kdepak, Tome, očím mužů se jen zdá, že vidí, i když nevidí" - mohu odpovědět:Zdání klame. Asi tak, jako když seděl jeden slepej na lavičce v parku a vlašťovky se do něj strefovaly jejich bílejma bombičkama. Vždycky uhnul! Důkaz, že zdání klame - slepej hovno vidí!

Dále píšete: "Taková světlooká po Vás může hodit tak chladnej pohled, že Vám z toho vomrznou uši." Bingo! Horší snad může být už jenom studenej pohled policejních kamer. To vomrzám ouplně celej ...

24999

28.01.2004 05:12

V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby

RE: Očím mužů se jen zdá, že vidí, i když nevidí,

Tom 216.?.?.?

"Já si tedy pamatuji, pokud strejda Alchajmr dovoluje, že jste jednou psal, že si na vyhřívání držíte v igloo šest rozhicovanejch Eskymaček, ale nesnažte se mi namluvit, že jsou rozhicovaný v jednom kuse těch celejch devět měsíců, co tam u Vás mrzne. Zvlášť když jim dáváte žužlat jen kousek kůže, jak jste taky prozradil."

Vy a Váš strejdánek Alchajmr! Vy dva mě jednou přivedete do hrobu. Když už ze mne děláte skrblíka, který dává věrným Eskymo-mačkám žužlat jen ten kousek kůže, nesnižujte, prosím, jejich žvýkací výkon. Žvýkají především kůže ulovené zvěře a to, až do jemnosti sametu. Eskymácké ženy jsou moudré. Vědí, a hlavně se řídí příslovím:"Práce oslabuje muže a posiluje ženy."

Není pravda, že zde mrzne celých devě měsíců. Mnohdy teplota vyšplhá z -50C na slunných -20C a to je horko i nahoře bez.

"Eskymačky mají jen takové úzké, šikmé štěrbinky, ze kterých nejde nic vyčíst?"

Zase špatně. Oči eskymáckých žen hovoří. Snad je to dáno "tuhou tváří" bez mimiky, kdy příroda na jedné straně ubere a na druhé přidá. Tento úkaz je znám široké veřejnosti především ze světa celebrit. Taková celebrita může být klidně blbá jako vantroky, ale vyksichtuje si i Oskara, vykecá post prezidenta, vymodlí biskupa ministrantova ...

Nadhodil jste jakousi hloubku procitů za závojem - jak jejich nositelky cítí, jak uvažují. Víte, celý život lezu za ty závěsy a tu odpověď jsem tam nikdy nenašel. Snad jsem ji ani nehledal. Byl to pud sebezáchovy? Možná. Člověk většinou hledá daleko přijemnější věci a náhle zjevená nekrása bez závoje s ním dokáže krutě praštit o zem. Představte si tu hrůzu, kdyby všichni politikové říkali jenom to, co si skutečně myslí ....

Ano, to by se pak nebyla demokracie, ale katastrofa.

25082

19.02.2004 20:38

Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

RE: Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

Tom 216.?.?.?

"Vyznamenani Purple Hart se nedava vazeni za zasah kokosovym orechem !!!"

Správně Kájo. Purple Hearts se dává třeba za pogrilování vesnice napalmem, když si při tom voják připálí prsty a tak ... [mrknutí jedním okem]

25775

21.02.2004 16:15

Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

RE: Oprava

Tom 216.?.?.?

Tak v tomhle máme my muži oproti ženám tu ohromnou výhodu, že nám k operativnímu scvrknutí modrýho, zelenýho, nebo fialovýho bohatě postačí studená voda. A když je hodně studená, tak se operativně scvrkne až hodně vysoko nad kolena. Obzvláště pak v doslova ledové vodě mění tento povislý útvar svou anatomii natolik, že se promění v hlubinný útvar zvaný důlek. Nezřídka v této patologické pozici pak setrvale zůstává. Takto postižený jedinec se nezařadí do lajny v knajpě nad vyasfaltovaný žlábek, kde se muži zbavují přebytečného piva, klábosíc usty a klátíc údy, ale potupně usedá na prkýnko. Umná huba však i tento fault dokáže prodat. Kupříkladu slovy:"Proč bych u toho měl stát jako Ču, když si k tomu můžu sednout!"

Ti známí z Prahy ... To jste mi zase něco připomněl. Jak ti dneska žijí! A hlavně ti mladí! Jem byl nedávno jedny navštívit. To je jako ta Mladá fronta, jak tady popisuje pan Stwora - od bulváru k bliváru. Vše na efekt! Představte si tu katastrofickou situaci: Doma ani kapka slivovice, a oni kupují nábytek! A pak se divěj, že nemaj peníze.

Šáksnino ňadro - tak to jste mě interpretoval nepřesně. Měl jsem na mysli jaksi mediální zastínění. Ňadro samotné, plechem zdobené, jsem taktéž neviděl v přímém zmedializovaném přenosu, ani v tom rajcovném s rozmazaným flekem. Fotografie bez fleku, kterou jsem měl možnost posoudit, nebyla zas tak hot abych při tom zařval "čehý!" Ňadro připomínalo spíše cecek a oplechovaná bradavice vyvolala trnutí zubů. Nedokážu posoudit ten pocit, když laskáte jazykem něžnou křivku a v žáru váchně chroustnete do metálu. To snad může bejt rajc jenom pro armádu!

25807

24.03.2004 21:57

Žebračka

RE: Žebračka

216.?.?.?

jak to tady ctu ty vase prispevky mam dost!!!Proc si kazdy nehrajete na svym pisecku.Sakra prestante se porad bavit o romech zkuste se bavit o gadzech ktrei jsou na tom hur nez romove nezijou hrozne jen romove ale i cesi nekdy i hur jak ten rom,muj nazor CESI jen zavidi ROMUM to ze jsou v kanade a oni nemuzou protoze potrebuji viza hahahha.Vy cesi se nikdy nezmenite vy bude stale znepokojeni i kdyby mezi vas prijel PAN-BUCH na vas jedine tak SATANA.AHOJ MEJ TE "ROMKA"z CANADY [velký smích] [překvapení]

27003

04.04.2004 07:41

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Tom 216.?.?.?

Vzhůru jiz hlavu, národe,
k nebi své zdvihni oči!
Viz: jsou tam i malé hvězdičky,
kol nichž se velké točí!

Toť prostě tím: ty maličké
z jadrného jsou fládru,
ale ty velke a poslušné
jen z plynových jsou hadrů.


Jasně! Byl to antisemita! [překvapení]

Díky za připomenutí Jana Nerudy. Za okny právě bubnují HsH a tak knížka přijde k duhu [smích]

27352

18.04.2004 19:06

Propuštěn po sedmadvaceti letech

Propuštěn po sedmadvaceti letech

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

A bude hur.....

Skoda, ze se prispevky na muj clanek zvrhly na diskuzi o nejake mikine. Jestlize je ten dotycny spravnej chlap, tak nechodi k taboraku kde ho nechtej. A k tomu jeste kdyz hraje blbe na kytaru. A kdo je ten pravy american ? Vsichni jsme, a nebo budeme americani. Globalizace znamena- amerikanizace. Zachvili bude tezke si vybrat zemi ktera se jeste nepoamerictila.
Prispevky k memu pokusu o clanek me zajimaji vsechny. Vynikajici,zajimave, zle, plne opravdoveho soucitu ( dr.Kveta),urazlive, atd. Vzdyt jsme sakra vsichni Cechoslovaci, myslim, americani z malym a.
Nechtel jsem aby muj pokus vyznel trpce. To co se stalo me, a mesic predemnou mymu kolegovi z Recka je znameni doby. Neni to chyba feminismu, kapitalismu, debilizmu, ale Dollarismu. Predstirame vyssi cil, ale v podstate jde o dollary. Cim vic, tim lip.
Ja osobne jsem "nezacal radit jako tygr", ikdyz bych docela rad,
ale pry to byla akumulace od roku 1984. Byl jsem ja, a predemnou muj kolega politicky nevhodny. On byl propusten, protoze pry byl spatny ucitel, u me by tohle neslo dokazat, tak to svedli na nebezpecnost.
Jenom je to takova ironie. V Cesku jsem byl politicky nezadouci,
a tak jsem odesel, v Kanade jsem " odesel" protoze jsem byl politicky nezadouci. To je tak asi vsechno...
"Proc jste se neprispusobil, mel by jste to lehci" ptal se nekdo.

Neprispusobil jsem se asi proto, za jsem zil dvacet pet let v komunismu............................

28033

05.05.2004 08:12

Červ Sasser je neškodný, ale šíří se prý rychle

RE: Červ Sasser je neškodný, ale šíří se prý rychl

Tom 216.?.?.?

Doporučuji vylepšit syntax kupř.

netstat -an 2

bez zadání času pro reload, v tomto případě 2sec, okno DOSu jen blikne a zmizí - alespon u mne tomu tak je [smích]

K ukončení pak stačí CTRL+C

28648

25.07.2004 19:11

A prosím pěkně, kde ty stránky vlastně jsou?

RE: A prosím pěkně, kde ty stránky vlastně jsou?

Tom 216.?.?.?

>Pane Stwora, najděte si je sám. Nepedofilní jedince to
>nezajímá a k odsouzení pedofilie a činů pedofilů není
>potřeba vyhledávat a očumovat dětskou pornografii a tím si
>vytvářet "vlastní názor". A to ani ze zvědavosti. V tomto
>případě nepovažuji zvědavost za omluvu, ale za výmluvu.

Pane Blbobijče,

jste skutečně tak Blbej, nebo jenom služebně provokujete?

31384

30.07.2004 17:36

Šlapat na paty Velkému bratrovi

Šlapat na paty Velkému bratrovi

Tom 216.?.?.?

Jsem jenom zvědavej, kdy těm horlivým špiónomanům dojde, že ty šmírovací píčoviny jednou dopadnou i na jejich kreativní hlavičky. I pan ministr, páni poslanci, senátoři a všechna ta vládnoucí jelita používají dokonale šmírované dálnice, veřejná i neveřejná prostranství a v budoucnu povinně nastřelený čip pod kůží na prdeli dokonale zmapuje pohyb (jakýkoliv) úplně každého. Z jakési VPI imunity a beztrestnosti se mohou jednotlivci vládnoucí garnitury těšit jen do té doby, než ještě nenažranější kolega dostane zálusk na jejich místo u koryta.

Dlouho jsem si myslel, že světu vládnou peníze. Mýlil jsem se. Světu vládne lidská blbost. Kdyby lidi nebyli blbí, tak prachatí chodí nahatí.

31568

30.07.2004 18:29

Šlapat na paty Velkému bratrovi

RE: Šlapat na paty Velkému bratrovi

Tom 216.?.?.?

Oprava. Pochopitelně mělo být VIP (Very Important Pig) [mrknutí jedním okem]

31571

03.08.2004 19:21

Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

RE: Klaus a Mečiar na Nobelovu cenu míru?

Tom 216.?.?.?

Krvavé lázně mezi Čechy a Slováky? Jánošík s kalašnikovem na Václaváku a Žižka s lahkým gulomeťom v Podbrezovej, hej? [velký smích]
Tak leda pivní bitky po knajpách a krčmách. To i kref z nosu teče! [zahanbení]

31731

12.08.2004 07:46

Sedmnáct způsobů, jak potlačit pravdu

Jeden ze způsobů, jak rozdráždit čtenáře NP

Tom 216.?.?.?

Zdá se, že se na Psu urodilo [mrknutí jedním okem]

http://pes.internet.cz/clanky/2004/08/38681_0_0_0.html

32014

18.10.2004 17:40

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

RE: Pane Stwora, mám otázku.

Tom 216.?.?.?

>To jsou za oceánem vážně všichni (z pohledu opovrhovaného "malého českého člověka") úplní magoři, nebo se to týká jen 0ti procent populace?

"Opovrhovaný malý český člověk"? Kde je? Sem s ním! Rád bych ho poznal, rád bych se seznámil s jeho pohledem! Snad nebudete tvrdit, že něco takového vůbec existuje na Pupku světa? A nepletete si to s "člověkem blbým"? Tak ten, člověk blbý, je zrovna tak tady, jako tam a jako i v každé prvobytně přiblblé společnosti zastoupen 80-90ti procenty.

Jen dočkejte času, srandisto. Všechna globální blbost světa se valí už i na vaše hlavy. To pivem a slovem silným v hospodě nespláchnete. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

35190

Káva pro Zvědavce

70

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 107 čtenářů částkou 20 918 korun, což je 70 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

BAYER AG/Monsanto: "zpravodajské služby" pro zájmy korporací...23.08.19 09:49 USA 2

Hongkong - Google zablokoval 210(?) kanálů YouTube23.08.19 09:02 Čína 0

Jak reportér iDnes šukal s plástovým panákem22.08.19 17:47 Česká republika 5

Time: Zkouška nové americké rakety potvrdila obavy Moskvy!21.08.19 20:27 USA 1

Středočeský kraj zahltíme elektrosmogem za 1,4 milionu a budeme hledat, jak to využít21.08.19 20:14 Česká republika 1

Frontex natočil dronem, jak probíhá pašování okupantů do Evropy21.08.19 19:55 Evropská unie 2

Chorvatská diplomatka spáchala ideozločin a byla následně vaporizována20.08.19 16:42 Chorvatsko 3

To snad není možné! Prosím vás, řekněte, že se mi to zdá!19.08.19 09:09 Česká republika 38

Do Španělska kobylky nepovezeme, vzkázali pašeráci z lodi Open Arms19.08.19 08:37 Neurčeno 2

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 5

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 6

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,19 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
28,48 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,80 Kč
100 japonských jenů
22,00 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,90 Kč
100 maď. forintů
7,85 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
35,13 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 406,94 Kč
1 unce stříbra
404,35 Kč
Bitcoin
240 504,33 Kč

Poslední aktualizace: 24.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?