Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 29 příspěveků, 1 jméno: vodnik007.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

27.03.2008 18:17

Zrušte barvu!

RE: pan Úmělec

vodnik007 71.?.?.?

"Naopak, pan Úmělec, jak tito žvanivci při zahájení výstav mívají ve zvyku, bude ještě zdůrazňovat, jak záměrný výřez s ouřezem hlavy zesiluje tento unikátní moment!"

Prave. Toto je amatersky vycvak, ktery zachytil krasny moment. Jsou ovsem umelci, kteri foti priserne ale tvrdi, ze rozmazane, krive fotky jsou zachyt emoce. Na jednom blogu jsme svym komentarem rozjel ostrou debatu a rozzuril samotneho umelce. Mnoho lidi se mnou souhlasilo ale nemalo se zastavalo hloubky umeleckeho citeni, kteremu jsem pry neporozumel. Zde nastava jista ironie. Pan umelec si vystaci s bakelitovym 50let starym Pionyrem a proste tvori. Drahe profesionalni kamery jsou pouze nastroje amateru, kteri stejne nic nevi. Nastesti tomu tak neni a jsou umelci, kteri take ocenuji vysokou kvalitu.

157321

27.03.2008 19:10

Havlova pravda začíná v mučírnách CIA

RE: zničení ďábla zvaného islám !

vodnik007 71.?.?.?

Jenze mohamedani veri v pravy opak:
If Jews became familiar with the history of the New World Order, we would recognize that Muslims are correct that "globalization" is a mask for a bizarre plot to enshrine the rule of the superrich under the aegis of Lucifer.
http://www.savethemales.ca/041102.html

157324

30.03.2008 06:44

Jazyk sionismu

RE: Eufemismem ke lhaní

vodnik007 71.?.?.?

"Homosexualita je špatná, protože neprodukuje nové jedince? Ano, noví jedinci, to je přesně to, co naše přelidněná planeta právě potřebuje!"

Haha, to se vam povedlo. Budeme resit svetove prelidneni homosexualitou. [chechtot]
Vam uchazi, ze nesouhlas s glorifikaci homosexuality neznamena, ze je musime nenavidet. Vetsinou to jsou nadani lide, kteri nikomu neublizuji. Zde jde o mentalni poruchu, ktera neni nakazliva. Tema na jinou diskusi ale kdyz jste to sem prinesl [oči v sloup]

157558

30.03.2008 07:09

Pitbul a děti

Na ostro naladovany revolver

vodnik007 71.?.?.?

Po precteni prvnich prispevku mohu jen dodat, ze pokud si toho psa nechate v blizkosti maleho ditete, riskujete ze pes diteti ublizi protoze neni spravne vychovan.
Pokud budete takto riskovat, muzete rovnou pridat mezi hracky na ostro naladovany revolver a doufat, ze se nic nestane. [překvapení]

157557

31.03.2008 02:47

Dvě výročí

RE: Kate Hudson

vodnik007 71.?.?.?

Nasel jsem podobny zdroj:
http://www.guardian.co.uk/comment/story/0,,1561255...

http://en.wikipedia.org/wiki/Kate_Hudson_%28activi...
"member of the Communist Party of Britain" ovsem kdyz vidim tohle tak mi leze mraz po zadech. [bliji]

157621

31.03.2008 10:58

Pitbul a děti

RE: Pes

vodnik007 71.?.?.?

Proc musi mit lide pitbuly, kdyz se nespecializuji na to na co tento pes je?
Pani bude mit dite a tady se pta jestli jeji anakonda jde vycvicit aby nepolykala mimina. [naštvaný]

157645

31.03.2008 20:50

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: ...terazky som z toho voľajáky zmätený...

vodnik007 71.?.?.?

V dnesnich televiznich reklamach, dela NORAD reklamu jak chrani americky prostor a ukazuji Pentagon. Kde byli, kdyz jich bylo potreba?
Mezitim Silverstein/Hellerstein pomahaji mnoha pravnikum si trochu prividelat na dlouhem soudeni. Ktera pojistovna by snadno zaplatila za nejasny pripad, vzlast kdyz vychazi napovrch tolik lzi?
Rekl bych, ze jestlize Silverstein dostane odplatu za spolupraci na osudnem dnu, penize pujdou z valecneho rozpoctu, ktery stal kolem americkeho trilionu. Dalsich 12.3 miliard dnes neni tak velka polozka. Kdo vi, mozna, ze zaplati vsichni, kteri vydelavaji na oleji, protoze diky 9/11 a valce v Iraku stouply ceny, takze penez maji vsichni dost. $104 za barel, jiste jasa nejen zapad ale Rusko, Iran, Venezuela a vsichni ostatni. [cool]

157691

01.04.2008 01:19

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU

vodnik007 71.?.?.?

Takovehle omyvani mladych detskych mozku se vubec nelisi od mohamedanskeho fanatizmu. [bliji] [bliji] [bliji]

157724

01.04.2008 01:23

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Tezko verit, moc se vam nedivim. Ale kdyby jste se zamyslel nad naslednym vstupem do valky, tak je cely dej logictejsi.
WTC udajne potrebovaly velke opravy, ktere za sumu vyssi nez jejich hodnota.
O logice demolice si muzete cist tolik materialu hned od prvniho dne az do dnesnich podrobnejsich detailu.
Ano, je podivne, ze by pojistovna ochotne platila za udajny podvod ale to jeste neznamena, ze ty penize zaplati pojistovna. A i kdyby, tak ty penize vlastne platite vy i ja a kazdy kdo dostal oznameni, ze jejich pojistka prave sla nahoru.
Myslite, ze pro ne je to tak moc penez? Miliarda dolaru dnes jiz neni to co byvala pred nemnoha lety.

157725

01.04.2008 15:48

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

"další teorii o WTC7 nikdo prověřovat nebude. To protože konspirační teoretici lžou....Nebo musíte dokázat, že jistá skupina konspiračních teoretiků je placená za desinformování."
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [chechtot]
[cool]

157789

01.04.2008 18:29

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Vzdyt rychlost letadel byla udana na neco kolem 500-600 mph, coz neni nad max rychlosti.
Vybuch po narazu nebyla zadna trhavina. To tak dela palivo pri kazde havarii letadla. Ale pletete sem hloupou teorii ktera potom zesmesnuje skutecne podezreni.
Vybuch paliva totiz zamezil velkemu mnozstvi tekutin, ktere udajne stekly do sachet.
Rozprasene palivo jiz neni tekutina ale plyn a ten pekne boucha. Proto se v Americe rika benzinu gas. Nafta dela totez.

157808

01.04.2008 18:51

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

"...tak i naprosté nesmysly...u paranoidních konspiračních teorií člověk nějaké ty nesmysly asi čekat musí"
Zacinam verit, ze ty nejvetsi nesmysly pochazi od tech, kteri maji zajem o utvrzeni slabe oficialni verze. Co nejvice zesmesnit a udelat zmatek. Mnoho lidi na ten trik naletelo.

157810

01.04.2008 19:03

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

vodnik007 71.?.?.?

Ja taky verim, ze do WTC vlitly letadla a kdo je ridil je celkem jedno. Nakonec najit sebevrahy je prave mozne jedine u mohamedanskych fanatiku.
Take si myslim, ze nas vudce moc nevedel a dodnes snad jeste nevi co vlastne dela. Poslusne povida ruzne blbosti, co mu kdo nakuka a pak se tomu jeste smeje.

Kdo namontoval demolicni traskaviny je neco jineho. Okolni udalosti svedci o podvodu. Valka v Iraku a co dela pan Silverstein staci na podezreni i kdyz je toho mnohem vice.
Pravdu se nikdy nedozvime. [pláč]

157806

01.04.2008 22:59

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Hloupou teorii jsem minil zminku o prehnane rychlosti.
Co se tyce mnozstvi paliva, zatim jste druhy mimo me, kdo si toho vsiml.
Letadla neletaji plna, kdyz palivo nepotrebuji a v tomto pripade byl let kratky a pasazeru bylo kolem poloviny kapacity. Velka cast byla spalena, takze do veze neslo 20 tisic galonu, coz bylo mnohokrat hlaseno.
"You're pretty much correct... Airliners don't usually fly with completely full fuel tanks, and it's a matter of the flight's length/duration.

Here in the US, dispatchers plan the flights to include fuel for:

a/ origin to destination, plus taxi fuel
b/ alternate fuel for destination (if required)
c/ fuel for enroute weather deviations/holding
d/ fuel for a :45 minute reserve

Depending on the local prices of fuel, we will also sometimes plan on tankering a quantity of less expensive fuel to minimize the purchase of more expensive fuel at a downline station.

The whole object of the game is to tailor fuel loads to the mission to be flown, and minimize the amount of weight on the aircraft."
http://www.airliners.net/discussions/tech_ops/read.main/46316

Nadrze jsou v kridlech ale nejvetsi nadrz ma "letoun mezi nohama" a ta je nejvetsi.
Rekl bych, ze po narazu se z letadla stala lavina malych kusu, ktere budovou proletly a vzaly sebou palivo, tudiz exploze na obou stranach veze.

157831

02.04.2008 16:34

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

"na obou stranach veze to je preci blbost vzdyt veze sestavaly ze nekolika metr silnych ocelovych nosniku v jadre"

Dekuji za priznani, ze nosniky v jadre meli metr, pridavam, ze 10cm tluste oceli.
Letadlo se po narazu okamzite roztristilo a lavina materialu ty silne traverzy "obtekla", vcetne paliva.
U druhe veze letadlo vlastne jadro minulo.

157898

02.04.2008 16:39

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

"U vas je tohle kratky let?"
Ano kratky. S Boeingem 767-200 jsem osobne mnoho let pracoval.
Kdyz se obcas zvysil naklad, tesne pred odletem, museli jsme jeste dotankovat dalsi mnozstvi paliva.

"You're pretty much correct... Airliners don't usually fly with completely full fuel tanks, and it's a matter of the flight's length/duration.

Here in the US, dispatchers plan the flights to include fuel for:

a/ origin to destination, plus taxi fuel
b/ alternate fuel for destination (if required)
c/ fuel for enroute weather deviations/holding
d/ fuel for a :45 minute reserve

Depending on the local prices of fuel, we will also sometimes plan on tankering a quantity of less expensive fuel to minimize the purchase of more expensive fuel at a downline station.

The whole object of the game is to tailor fuel loads to the mission to be flown, and minimize the amount of weight on the aircraft."
http://www.airliners.net/discussions/tech_ops/read...

157897

02.04.2008 17:13

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

vodnik007 71.?.?.?

Co kdyz ten utok byla priprava na 9/11.
Od te doby melo do budov pristup mnoho lidi na ruzne "retrofit" opravy.
Dost casu na instalaci jakehokoliv zarizeni. [cool]

157900

02.04.2008 18:35

Izrael zabil od začátku roku 274 Palestinců

RE: pokr.

vodnik007 71.?.?.?

"Kdyz chcete nekoho odnekud vystehovat, tak byste mel v prve rade vedet kam."

O prestehovani Izraele do USA se najde na internetu trochu materialu.
Nebyl by to spatny napad. Amerika stejne potrebuje pozvednout.

http://www.lewrockwell.com/orig/kinsella5.html

http://digg.com/political_opinion/New_Israel_Move_Israel_to_Utah_a_Win_win_win_solution

157906

02.04.2008 19:59

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

vodnik007 71.?.?.?

V tom pripade musi byt asi US telefoni sit odlisna od vsech jinych siti na svete. Protoze mne se nepovedlo zavolat si domu mobilem ani z maleho Piperu na letove hladine 2000 ft. Rychlost a tim i dopplerovsky posun byl prilis veliky a pokud se i volani povedlo, spojeni se do minuty rozpadlo po neuspesnem prepnuti na dalsi vez. Navic, bezne BTS maji standartne osazovane anteny s vyzarovanim -15°~ -85°uhlovych od horizontalni roviny (tedy sviti smerem DOLU...

Toto me napadlo ale nezkousel jsem to. Dnes pry volat jde ale tehdy neslo.
Mohli volat nad Manhattanem ale v te rychlosti jim jiz moc casu nezbylo.
Palubni telefony se daji overit a o tom se jiz dnes pise.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&...

http://www.organiser.org/dynamic/modules.php?name=...

Zajimave, ze tyto do hloubky se zamyslujici clanky nereknou nic lidem, nastesti plivajicich na sprostem blogu.

157915

02.04.2008 20:52

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

jeste jednou:
Veze prece nestaly nekolik hodin ale podivnym zpusobem hapaly presne do sveho pudorysu. Jak je mozne, ze za hodinu dokazalo horici drevo a plastik dostatecne zahrat tlustou ocel?

157921

02.04.2008 21:01

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Kdyz teda to palivo po narazu vybouchlo, co potom horelo nekolik hodin ve WTC a roztavilo nosniky ??
Veze prece nestaly nekolik hodin ale podivnym zpusobem hapaly presne do sveho pudorysu. Zde sam prinasite otazku, jak je mozne, ze za hodinu dokazalo horici drevo a plastik dostatecne zahrat tlustou ocel?

157920

02.04.2008 21:15

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

vodnik007 71.?.?.?

"Naprostá klasika byl článek nějakých investigativních novinářů nazvaný: "Mohammad Atta - fanatický islamista, který miloval vepřové a kapelu Beastie Boys - což je čistě Talmudistická kapela (jak potvrdila jeho U.S. milenka) a článek o pilotu B757, který měl narazit do Pentagonu přízemním letem ve výšce 6 metrů nad zemí v rychlosti 850 km/hod. Tento "pilot" byl však pouhé 3 týdny předtím vyhozen z půjčovny pístových strojů Cessna (rychlost 200 km/hod). Jak novináři vyzvěděli od šéfa půjčovny, při předávacím drillu šéf půjčovny zjistil, že "pilot" není schopen rozeznat výškoměr od kompasu a umělý horizont od větráku, tak z létání sešlo."
Toto by mohl vysvetlit jedine pan Gejdos na Nezvedavci [překvapení]

157923

02.04.2008 21:16

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

vodnik007 71.?.?.?

A presto zadne F-16 nevzletlo vcas!

157924

02.04.2008 21:21

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Ano ta letadla byla plna paliva.
Vite neco o tankovani domacich letu v USA nebo umyslne ignorujete vyse uvedeny komentar z www.airliners.net?

157922

03.04.2008 00:00

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Palivo

vodnik007 71.?.?.?

Nakonec jsme se u toho piva meli sejit.
Za slovo vas vubec neberu ale pisu to proto, ze oficialni verze psala o 20ti tisicich galonech paliva. Nekdo si precetl popis B767-200 a tam se docetl, ze se tam tolik vejde. Mezi nami takova chybicka nevadi ale kdyz je clanek urcen doslova miliardam lidi, tak se nedivte ze se tim pokrouti cela informace. Kdyz byva spatne pocasi a letadlo plne, pamatuji ze jsme je plnili "az po hrdla" ze doslova pretekala. Aby pan Rehorek nerekl, ze lzu, dnes se nesmi nic vylevat ale drive se takovy pozor nedaval.
Jenze 9/11 byl krasny den a letadla poloprazdna.
Kolik dalsich nepresnych udaju napsali do clanku v Popular Mechanix? Ten clovek co clanek sesmolil, se priznal ze vlasne moc nevi.[oči v sloup]

157957

03.04.2008 00:06

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

"Vsadim se ze asi moc nechcete."
Proc bych nechtel. Vlastne jsem to jiz cetl ale take jsem cetl jine, kde take experti rikaji uplne neco jineho.
Co se takhle zeptat kovare na Vaclavaku, jak dlouho je treba 10cm tlustou ohrat ocel
aby se dala ohybat. Druha vez horela jen na jedne strane ale spadla daleko driv. Jak to? Nikdo jiz nic nevyresi. Ovsem vime, ze valka v Iraku byla zalozena na lzi, tak jak potom mame verit vsemu ostatnimu?
Na internetu stale koluji narazky, jak lhal Clinton o sve osobni slabosti ale ze lhal Bush, Wolfowitz a ostatni to jiz nevadi? Nezda se vam ze zde mame foul play?
Americti vojaci umiraji a ani poradne nevime proc tam jsme.
Ze pry nastolime v Iraku demokracii. Verite tomu?

157959

04.04.2008 16:26

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Nazor pilota:
" Jestlize ma pilot spoustu volneho prostoru kolem sebe, trefi se kam chce. Proste si to namiri na jeden bod a toho se drzi jako kliste. "Pilot" nebyl 911 omezovan vyskou, ve ktere dojde k narazu. (Pri pristani ma jen malou toleranci od povrchu drahy.)
Smerove udrzet letadlo nebyl problem az do okamziku stretu se vzduchovymi proudy v nizke vysce nad mestem, ktere vytvari mestska architektura. Je to stejne jako proudeni vody kolem balvanu v rece. Na hladine vidime v nekterych mistech vlny, ktere nejsou tvoreny vetrem. Problemem je udrzet letadlo ve stale stejnem klesani [ft/min]. Zrychlujici letadlo ma vlivem zmen hodnot laminarniho proudeni na horni strane kridla tendenci byt v "neustalenem" letu. Bud chce klesat strmeji nebo mene. Pak se pripoji vibrace, protoze dojde k odtrhavani vzduchovych vrstev od saci strany kridla a laminarni proudeni se zmeni na turbulentni. To vse, bud jednotlive nebo spolecne, MOHLO byt duvodem, proc se letadlo do budovy smerove "dotacelo". Je to sice jen jehla, ale GPS dokaze urcit presne misto, kam se chce trefit. Presnou polohu pozadovaneho bodu nebyl problem zjistit pri navsteve veze s GPS v kapse. [pláč]
Ani silne premotorizovane dvoumotoraky nemohly prekrocit kritickou bezpecnostni rychlost konstrukce. Na to jsou u boeingu prilis dobri konstrukteri nez aby jim podobna vec komplikovala let. Pokud by k tomu doslo, pak uz by se nejednalo o let, ale o nezvladnuty let stremhlavy. Tam byva omezeni ( a jeste s velkou rezervou) V bezp,max = cca 330 kts. Jenze to je rychlost uvazovana pro omezeni pretizenim konstrukce pri vybirani do vodorovneho letu, napr. po nouzovem klesani pri dekompresi kabiny. Pokud se chce pilot tak jako tak zabit, muze to pikovat i 660 kts, ono se to ero hned nerozpadne.Takovou rychlosti stejne nepoleti dlouho, neni kam, Zeme se priblizi raz dva.
Naprogramovany autopilot to dokaze na zaklade ulozenych dat letu. Proto je to autopilot. Da se naprogramovat i tak, aby nesel manualne vypnout. Pak se muzes jenom divat, jako piloti A-320 v Parizi, srali si to do lesa a bylo to. Ostatni je uz na sluzbe ruseni korespondence a vytvoreni "korespondence" mezi letadlem v krizi a ostatnimi letadly, pripadne s pozemnimi stanicemi, tedy vytvoreni korespondence vlastni, kterou budu vydavat za autentickou. Staci provest cviceni na trenazeru, navodit takovou odpovidajici situaci a zaznam kdykoliv pozdeji vydavat za autenticky. Srovnej jak lze vytvorit iluzi v rozhlasove hre, staci si dat zalezet a nedat tam pitomosti. Ja bych to tak udelal. Najdi si film "Capricorn One" - velmi nazorne a dnes i poucne. Dnes uz zadne sci-fi."

158187

04.04.2008 16:58

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Dokonceni:
"Ero si musis vyvazit i na klesani nebo stoupani, to jinak nejde, jinak se nadres nebo spadnes. Nemuzes byt prilis "tezky na hlavu ani na ocas".
Dodnes jsem nevidel zabery teroristu nastupujicich skutecne do onech letadel. U nas , na chudem letisti, je pres 1200 kamer !!! Nejake nalezene pasy nejsou dukaz. Ostatne, ocelove profily "tekly" zarem a pas z vixlajvantu to prestal.? To stoji za zamysleni. Napriste se vyplati stavet baraky z vixlajvantu. Prijde to i lacineji.
Mobily napriklad pri preletu Australie jsou ti na prd, protoze tam nejsou retranslacni stanice. A muzes letet jak chces nizko nebo vysoko. 911 se telefonovalo z Faradayovy klece jako od tygra ze ZOO na Bulovku... Podivne. Jako v pripadu JFK zacinaji umirat lide okolo setreni, to je zvlastni. Muslim chlastajici pred smrti, to mi nejde do palice..."

158188

06.04.2008 16:24

Křižák s husitským chorálem

RE: nepochopil, jak "za nás"

vodnik007 71.?.?.?

Prave! Clovek se musi zamyslet nad celym divadlem.
Valka zacala zamenkou, ze se Osama Bin Ladin schovava v Afganistanu. Na to si mohla Amerika stacit sama, bez pomoci ceskych vojinu. Prevalcovat celou zemi pulmilionovou armadou a usadit se tam pro blaho tamejsich obyvatel a byl by konec AlKajdy. At to Leho potvrdi.
Jak Sadam, tak Iran by si jiste dali pozor.
Kdyz se na celou situaci podivate z povzdali, vstup do Iraku se konal z jineho duvodu a proto Afganistan nebyl dokoncen. Z toho vyplyva, ze cilem neni demokracie ale nestabilita celeho uzemi.
Zaplatil za to zivotem jeden cesky vojak? Alespon se nerekne, ze tam nasi jen tak stali opreni o lopatu.

158380

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 92 čtenářů částkou 15 626 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 1

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 12

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 8

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
30,09 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,35 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 699,66 Kč
1 unce stříbra
564,12 Kč
Bitcoin
297 669,00 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?