Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 39 příspěveků, 2 různá jména: <nic>, Cynik.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

28.04.2006 11:29

Proti Bushovu impériu stojí sjednoceně celá planeta

RE: Když Amerika padne, pomůžeme si? - Myslím že ne

Cynik 212.?.?.?

Ospravedlňujem sa, ale priemernú reakciu prispievateľov môžem označiť ako "posranost". Hlavne Európa má totiž obrovský potenciál, len ho systematicky a zarputilo z nejakého dôvodu ničí. Európa je v súčasnosti na mentálnej úrovni Maovej "kultúrnej revolúcii", kdy bola aj ekonomika Číny v rozklade. My tomuto marazmu hovoríme "multikultúrna revolúcia". Neostáva nám nič iné, len pochovať "našich Maov" aj našu multi-kulti revolúciu a pred Európou sa znovu začne triasť celý svet.

104608

28.06.2006 09:15

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: nesmysly

Cynik 212.?.?.?

Pred 50 rokmi by nad takouto debatou krútili hlavou: každý je predsa svojprávny a takéto zákazy sú výsmechom dremokracie.

109194

28.06.2006 09:22

Zakažte kouření na veřejných místech!

Tak čo?

Cynik 212.?.?.?

Do čerta, prečo mi to nejde?!

109197

14.03.2007 14:55

Carter a útočící hejno

RE: Na první pohled...

Cynik 212.?.?.?

Arabi práve dobývajú Európu a paradoxne väčšina z diskutujúcich sa rozčuľuje nad tým, ako Izrael utláča Arabov. Pokiaľ židia neprijmú nadvládu Arabov budú stále agresormi nech urobia čokoľvek. Izrael musí zaniknúť a židia sa musia vysťahovať, alebo prijať druhoradé postavenie, inak to pre Arabov spravodlivé riešenie nebude. Sionistická entita (Izrael) zanikne a na celom svete nastane trvalý mier. Toto stále žvania Arabi a Európania, ktorí veria v rozprávky. Židov nemusím, ale nie som taký zaslepený, aby som nevidel oveľa väčšie nebezpečenstvo, teda Arabov a moslimov všeobecne.

130806

15.03.2007 09:37

Carter a útočící hejno

RE: Carter pobozny hnup a nejhorsi prezident USA?

Cynik 212.?.?.?

Štefan a ostatní diskutujúci, vy si vôbec neuvedomujete, že pokoj na svete nebude aj keď Izrael a všetci židia pôjdu do p... hoci aj zajtra? Arabi a moslimi chcú ovládnuť Európu, či dokonca celý svet už od čias Mohameda nezávisle na tom či Izrael existuje alebo nie. Život a existenciu si Európa nezachráni tým, že obetuje nejaký Izrael, či židov, stačí rozpoznať ako rýchlo pokračuje islamizácia západnej Európy. Toho pokoja si Štefan a ostatní nestihnete užiť, pretože skončíte ako komunisti v Iráne, ktorí z nenávisti k šáhovi podporili fanatika Chomejního, ktorý ich na znak vďačnosti brutálne eliminoval tak, že nenávidený šáh bol vlastne milý dedo mráz či Mikuláš. Nepriateľ môjho nepriateľa nie je veľmi často môj priateľ, ale ešte väčší nepriateľ, len túto historicky mnohokrát overenú skutočnosť nechceme z pohodlnosti vidieť a zámerne si zakrývame oči. Diskutéri na Zvedavci sú v drvivej väčšine protiizraelskí a protižidovskí, čo sa dá pochopiť. Ťažko pochopiteľná pre mňa je až otrocká asertivita k Arabom a moslimom všeobecne, hoci ich násilie no celom svete (Darfúr, Filipíny, Thajsko, Nigéria, Srbsko, Francúzsko, Británia, Španielsko atď....) si vyžiada státisíce obetí obetí ročne. A v Iraku sa zbíjajú medzi sebou. Ale aj tak som sa niekde dočítal, že za to sú vlastne zodpovední židia, pretože celé toto "svinstvo" podporujú v patologickej túžbe zničiť všetko, nech to znamená aj ich vlastné zničenie.

130856

15.03.2007 15:34

Carter a útočící hejno

RE: Carter pobozny hnup a nejhorsi prezident USA?

Cynik 212.?.?.?

Bohužiaľ musím konštatovať, že rôzni Pavel-Čert- Němcovci sú práve tí užitoční idioti, ktorí nevedia rozoznať zrno od plevelu. Zaradiť môj príspevok ako obhajobu a súhlas s pánom Bushom môže len totálny obmedzenec a nekritický fanatik, ktorý nevie pochopiť, že pre Európu existuje väčšie nebezpečenstvo ako Izrael a židia v podobe arabskej, resp. moslimskej kolonizácii. Prečo sa vám do pekla nepáči keď židia skolonizovali na malom kúsku územia pôvodne arabské a nevadí vám, že arabi a moslimovia kolonizujú prakticky celú Európu? Netrepte tu už o vojnových štváčoch, keď popisujem to, čoho sa obávam ja a čo vám zrejme nevadí, len nechápem prečo? Prečo vám nevadí, že nás skolonizujú Arabi a moslimovia všeobecne? Prečo vám vadí práve izraelská kolonizácia Arabov a nie arabská kolonizácia Európanov? Nedáva mi to ani logický a ani racionálny zmysel.

130875

16.03.2007 10:34

Carter a útočící hejno

RE: Israel Shamir pise stale lepe

Cynik 212.?.?.?

Vážení, Zvedavca sledujem snáď viac ako dva roky a do diskusie som zasiahol prvý krát. Našiel som v nich mnoho poučných a múdrych myšlienok a názorov, takisto aj čudákov typu Leha, ktorý dokázal tvrdošijne obhajovať aj neobhájiteľné. Som imúnny voči akejkoľvek propagande, túto vlastnosť som nadobudol ešte za "blahých" čias socializmu. Mám svoju vlastnú metodiku skúmania islamu, kresťanstva, judaizmu, multikulturalizmu a ďalších oblastí, ktoré razantne ovplyvňujú smerovanie Európy a Západnej civilizácie vôbec. Pokiaľ sa mi podarí nájsť sponzora, vyjde mi prvá knižná publikácia. Môj recenzent, historik, bol šokovaný keď zistil, že sa neodvolávam na žiadne autority. Je to preto, lebo som vytvoril originálnu prácu a nie súbor z už vydaných diel. Diskusie, ktoré som sledoval na internete, teda nie len tu na Zvedovcovi, mi slúžili aj ako prieskum verejnej mienky. Moje názory a tvrdenia sú podložené tvrdou prácou vo vlastnom výskume a nie súhlasom, či nesúhlasom s myšlienkami a názormi niekoho iného, nech je to aj Izrael Šamir. Takýchto ľudí používam len ako pomôcku pri dokumentovaní svojich vlastných zistení. Nemám žiadne emócie pri popisovaní akéhokoľvek javu, či problému a hľadaní riešenia. Arabi a moslimi chcú dobyť Európu a zriadiť kalifát, toto je fakt, bohužiaľ aby som to tu dokazoval priznám sa nemám nervy a čas. Skúste si napr. prečítať názory nebohého Izetbegoviča z Bosny, a to nebol ani Arab ale Slovan. Myslíte si, že som bol nadšený, keď som zistil, že my Európania nemáme inej voľby ako byť pokorným spojencom Arabov, resp. moslimov a prijať ich nadvládu, alebo byť spojencom Izraela so všetkými dôsledkami? Toto už ale prerastá do vyššej politiky, ktorú tu nebudem rozoberať. Tak ako sa budete vedieť rozhodnúť: proti Izraelu spolu s Arabmi a moslimmi, alebo naopak? Iná voľba neexistuje.

130933

23.03.2007 09:29

Ekologie je kardinální problém doby

RE: Velmi dobrý článek

Cynik 212.?.?.?

Súhlas, veľmi výstižný článok, len ho treba čítať naozaj veľmi pozorne. Ináč môžu napadnúť neskúsených a zaujatých čitateľov dosť vyšinuté myšlienky.

131507

26.03.2007 10:27

Proč uznává Los Angeles Times právo na existenci Izraele?

Proč uznává magazín Times právo na existenci Izraele?

Cynik 212.?.?.?

Autor by sa mal vyvarovať nadmernému užívaniu psychotropných látok. Takéto niečo môže vymyslieť naozaj len narkoman, moslim, konvertita na islam, alebo užitočný idiot.

131638

26.03.2007 11:02

Lítost muže, který svrhl Saddáma

RE: Pozde bycha honit

Cynik 212.?.?.?

USA napadli Irak z dôvodov, ktoré sú úplne iné ako boli a sú prezentované. Najblbšie je to, že tieto dôvody si netrúfam ani odhadnúť a nie ešte o nich diskutovať. Trúfam si len tvrdiť, že USA buď idú podľa nejakého tajného plánu a darí sa im ho plniť, alebo celú akciu totálne zrýpali, čo sa snažia tiež utajiť, zamlžiť, či bagatelizovať. Žvástanie o nastolení slobody a demokracie je v tomto kontexte naozaj len pokus o nepodarený vtip. Preceňovanie úlohy Izraela ako štátu v tomto konflikte je typické pre Izraelofóbov a moslimofilov a naopak. A skutočná podstata konfliktu je pravdepodobne niekde úplne inde.

131640

30.03.2007 09:00

Stát a svoboda

Cynik

Cynik 212.?.?.?

Keby drvivá väčšina regulácií nepochádzala z nadštátnej úrovne EÚ, teda z dielne direktívnej byrokracie Bruselu, tak by malo pojednanie autora viac-menej zmysel. Komunitný systém je vlastný mnohým živočíšnym druhom vrátane človeka, teda zánik komunitného systému znamená aj zánik jednotlivcov, teda indivíduí, to autor akosi neberie na zreteľ. Autorov vysnený svet slobody je obdobná fantasmagória ako komunizmus, len s tým rozdielom, že svet slobodných indivíduí nie je schopný ako organizmus, tada generačne prežiť. Stručne povedané, autor používa relatívne správnu muníciu, ale mieri na nesprávny cieľ.

131870

Cesta do pekla je dôkladne vydláždená dobrými úmyslami, ktoré sa rojkovia a fanatici snažia zrealizovať ad absurdum. Autor síce logicky dospel k výsledku, že len peniaze s problémom nepohnú, ale to je všetko, s čím možno súhlasiť. Ďalej je to len fantazírovanie, mierne povedané, vyšinutého človeka, ktorý je v princípe prakticky rovnako (ak nie viac) nebezpečný ako najhorší z tých, ktorých kritizuje. Autorove vedomosti sú buď značne plytké, alebo je to nedostatok osobných skúseností, či intelektu, ktoré ho privádzajú k takým scestným záverom. Ako vidím, stále platí, že iniciatívny blbec je podstatne horší ako skutočný nepriateľ. Boh nás ochraňuj pred takýmito "humanistami".

132574

10.04.2007 12:22

Co by měla Hillary Clintonová vědět o palestinských učebnicích

RE: Tak tak, aby si

Cynik 212.?.?.?

Autor je typický moslim a Arab: klame až sa mu z huby práši, alebo splieta piate cez deviate aby zakryl úbohosť svojich argumentov. Na Zvedavcovi som doteraz nezažil takú zvláštnu podobnosť názorov prispievateľov do diskusie.

132577

04.05.2007 10:22

Rozdělení a krádež

Rozdelení a krádež

Cynik 212.?.?.?

Článok mi vyrazil dych. Prejaviť toľko fanatizmu, zaujatosti a hlúposti je naozaj schopný len moslim, alebo emancipovaná žena (hranica feminizmu je dosť nezreteľná) európskeho pôvodu. Na takéto niečo sa nedá reagovať inak ako ironicky, preto si dovoľujem tvrdiť, že najväčšší nárok na územie Palestíny majú v súčasnosti Slováci, ako dediči Byzancie. Byzantská ríša bola totiž kultúrne aj jazykovo pogréčtená, vrátane Palestíny aj severnej Afriky, ktorú Byzantíncom, a teda aj nám Európanom a Slovákom ukradol dobyvateľ Mohamed a násilne arabizoval, teda časť populácie, hlavne mužskej pobil, časť populácie, hlavne ženskej daroval svojim verným (nasledujúca generácia už boli tak Arabi), zvyšok sa "dobrovolne" islamizoval a arabizoval. Križiackymi výpravami sme sa pokúšali získať naspäť aspoň časť toho, čo nám ukradol Mohamed metódami, ktoré boli v tej dobe v tomto regióne úplne bežné. Keďže spor medzi židmi a arabmi sa vlečie už od vzniku Izraela, Slovenská republika rozpletie tento gordický uzol tým, že uplatní na území Izraela a predjordánska svoju zvrchovanosť, všetci obyvatelia sa budú musieť naučiť nový úradný jazyk, slovenčinu a povinne sa budú musia naučiť modliť k novému bohu - Perúnovi a jeho ansámblu. Kto s tým nebude spokojný bude sa musieť povinne odsťahovať do Grónska. Pán Král, väčší nezmysel mi neprišiel na um, ale stále som voči pani prezidentke čudného ženského spolku z Melbourn veľmi realistický človek.

134568

04.05.2007 10:31

Neoblíbenost Karzáího vlády ohrožuje úspěch afghánské války, varuje Holbrooke

RE: V Afganistánu se těžko nechá zvítězit!

Cynik 212.?.?.?

Vážený pane, vojna sa dá vyhrať s kýmkoľvek, len na to musíte mať dostatok sily, trpezlivosti a protivník sa vás musí báť viac ako smrti. Že to ide je v ľudských dejinách o tom dôkazov dosť. Podrobnosti presne ako Vy neuvádzam.

134570

11.05.2007 09:33

Mezinárodní filmový festival o právech zvířat

Mezinárodní filmový festival o právech zvířat

Cynik 212.?.?.?

Zišla mi na myseľ jedna veľmi stará americká múdrosť z čias divokého Západu: Kto veľmi miluje zvieratá, hlavne kone, je veľmi často krutý k ľuďom, hlavne k ženám. Dokonca na túto tému som čítal detektívku. Ako sa ukazuje, láska k zvieratám sa navonok prezentuje očividne tým viac, čím je viac nenávisti a zloby medzi ľuďmi, ktorí sa tak stávajú postupne menej zaujímaví ako zvieratá. Ako sa vhodne správať k zvieratám vedeli naši predkovia veľmi dobre už veľmi dávno. Vždy keď sa začnú aktivizovať v niečom afektovaní "umelci" podvedome pociťujem podozrenie, pretože zvyknú obyčajne aj najobyčajnenšie veci celkom slušne zhovadiť.

135144

11.05.2007 09:51

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

Zabraňte vzniku autoritativího režimu

Cynik 212.?.?.?

Týka sa to aj Slovenska, takže si dovoľujem konštatovať, že kauza je tak neprehľadná že je nevyhnutné otvoriť ju od samého začiatku hlavne po odbornej stránke, teda aký bude mať tento systém reálny efekt. Pokiaľ vykopneme politikov, máme dostatok odborníkov, ktorí potrebu takéhoto systému vedia obhájiť, či odmietnuť. Letectvu a kozmonautike sa dlhé roky amatérsky venujem aj ja, v prípade presných informácií by som si trúfol povedať svoju mienku, ale zo zaregistrovaných diskusií mám iba zmätok v hlave, čo je pravdepodobne zámerom politikov pri ich snahe dezinformovať a rozdeliť spoločnosť, aby mohli presadiť svoje záujmy.

135145

18.05.2007 09:31

Demokracie budoucnosti - reakce

Demokracie budoucnosti-reakce

Cynik 212.?.?.?

Dokonalý švédsky model demokracie je najjednoduchejší a najnenápadnejší postup demontáže demokracie aký poznám. Švédi sa dokonca vzdali historického práva na svoju vlastnú krajinu v prospech imigrantov z celého sveta v rámci programu multikulturalizácie a islamizácie Švédska, pričom niektorí švédski vládni činitelia s neskrývaným nadšením konštatujú, že pokiaľ sa rodilý Švédi stanú v krajine menšinou, tak sa demokraticky z vôle väčšiny prejde na islamské právo šarí´a. Prečo je pre socialistov islam a jeho dobývačnosť taký príťažlivý, že sú ochotní vymeniť aj svoje vlastné obyvateľstvo? Komunistom sa to nedarilo, boli terčom posmechu. Socialistom sa to už až nesktočne darí, takže ma smiech prechádza. Len sa čudujem diskusiám na Zvedavcovi, že diskutujúci túto hrozbu neskutočne podceňujú a hrozbu Izraela pre svetový mier práve v tejto súvislosti neskutočne preceňujú. Nedáva mi to logický zmysel.

135578

18.05.2007 12:55

Demokracie budoucnosti - reakce

Demokracie budoucnosti-reakce

Cynik 212.?.?.?

Že by som mal nevhodný komentár? Svoj príspevok preto opakujem:

Dokonalý švédsky model demokracie je najjednoduchejší a najnenápadnejší postup demontáže demokracie aký poznám. Švédi sa dokonca vzdali historického práva na svoju vlastnú krajinu v prospech imigrantov z celého sveta v rámci programu multikulturalizácie a islamizácie Švédska, pričom niektorí švédski vládni činitelia s neskrývaným nadšením konštatujú, že pokiaľ sa rodilí Švédi stanú v krajine menšinou, tak sa demokraticky z vôle väčšiny prejde na islamské právo šarí´a. Prečo je pre socialistov islam a jeho dobývačnosť taký príťažlivý, že sú ochotní vymeniť aj svoje vlastné obyvateľstvo? Komunistom sa to nedarilo, boli terčom posmechu. Socialistom sa to už až neskutočne darí, takže ma smiech prechádza a hrôza obchádza. Len sa čudujem diskusiám na Zvedavcovi, že diskutujúci túto hrozbu neskutočne podceňujú a hrozbu Izraela pre svetový mier práve v tejto súvislosti neskutočne preceňujú. Nedáva mi to logický zmysel.

135600

05.06.2007 10:57

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

Treba sa zorientovať

Cynik 212.?.?.?

Pánovi Lhotákovi pripadajú národné štáty ako historicky prekonaný anachronizmus a multikulturalizmus považuje zrejme za úžasný pokrok v globalizujúcom sa svete. Podobné postoje mali jemu podobní intelektuáli k nacizmu, či komunizmu. Dezintegrácia a deštrukcia európskych národov a ich nahradenie imigrantmi nepovedie k jednote, čiže integrácii EÚ na demokratických princípoch, ale skôr k porobe na báze islamského práva šaría, čiže k vytvoreniu totalitnej diktatúry podobnej orientálnym despociám. A takéto trendy sú presadzované z vysokých kruhov EÚ veľmi zreteľne. Postoje pána Lhotáka môžu byť dôsledkom jeho neznalosti histórie, alebo jej politicky angažovanou interpretáciou v duchu neomarxistickej ideológie relativizmu. Vo vojenských záležitostiach sa znalosti pána Lhotáka blížia nule, jeho jediným tromfom je schopnosť filozofovať, teda používať správnu filozofickú terminológiu v prázdnom frázovaní. Suma sumárum, pán Lhoták je historicky overený typ intelektuála, ktorý je nebezpečný pre všetky strany, teda pre európsku kultúru a civilizáciu, EÚ, USA, Česko, Čechov, Európanov a aj sám seba vrátane. Niekoľko málo zábleskov svetla v jeho článkoch len zvyšujú slepotu ako pri bežnom osvetlení v hlbokej tme. Vzhľadom na to, akým spôsobom a na akej úrovni pán Lhoták kritizuje myšlienky účastníkov konferencie, je moje stanovisko k predmetu kritiky nepodstatné. Pokiaľ sa pán Lhoták bude naďalej pohybovať v dimenzii fantasy, nie je možňné viesť s ním aj tú najbežnejšiu diskusiu. Pre mňa je jeho osoba na tomto fóre značným sklamaním.

136964

05.06.2007 13:25

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Treba sa zorientovať

Cynik 212.?.?.?

Pán Lhoták, Vám zrejme robí ťažkosti aj chápať zmysel písaného textu, pokiaľ nie je napísaný v intenciách Vášho vnímania reality. Zaútočil som na Vás, lebo ste zaútočili na viacero ľudí, ktorých poznám a s ktorými paradoxne skôr nesúhlasím ako súhlasím. Oproti Vám sú to však ľudia, u ktorých vidím aspoň štipku snahy nepodliehať bez rozmyslu módnym trendom. Spoliehať sa na zdravý rozum mocenských štruktúr EÚ či USA je to isté ako tvrdiť, že práve moje tvrdenie o hrozbe islamizácie EÚ postráda zdravý rozum.

136979

06.06.2007 08:22

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

Treba sa zorientovať

Cynik 212.?.?.?

Pán Lhoták, máte o sebe veľmi vysokú mienku, preto bolo Vaše ego tak urazené a preto bola Vaša reakcia na moje príspevky do diskusie tak iracionálna. Považujete sa za mysliteľa, ktorý je presvedčený, že vo všetkom o čom píše sa aj vyzná, čo je dokázateľný nezmysel. Nemáte ani poňatia o vzťahu cirkvi a štátu, o náboženských a sekulárnych hodnotových systémoch a princíp fungovania islamu a jeho vzťah k okolitému svetu je pre Vás španielskou dedinou. V tomto kontexte sú Vaše vývody na tému demokracia viac-menej fantazírovaním vo Vašom svete fantasy. Nemôžem Vám vyvracať bod po bode takmer všetko čo ste tu napísali, musel by som popísať toho viac ako Vy, na čo nemám ani čas a ani chuť. Máte určitý talent, len ho mrháte v šírke, ktorú ste nie schopný obsiahnuť. Aj ja som cez to v minulosti prešiel.

137019

06.06.2007 14:21

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Cynik 212.?.?.?

Pán Lhoták, aby mohla EÚ efektívne a v prospech Európanov fungovať, tak je nevyhnutné súčasnú protieurópsku EÚ podriadenú neomarxistickej ideológii multikulturalizmu a islamu okamžite zrušiť, už včera bolo asi neskoro. Pokiaľ problematiku neovládate vo všetkej komplexnosti a protirečeniach (národy, kultúrna a náboženská identita, ekonomika, obrana atď.), tak sa dopracujete len k popisu vzdialených svetlých zajtrajškov, k fantazírovaniu o vznešených ideáloch a nadväzne na to k mesianistickým tendenciám. Mám pseudonym cynik, pretože skeptik bol už obsadený, takže to celkom nevyjadruje moju povahu. V každom prípade v tejto problematike pracujem už niekoľko rokov čo znamenalo stratu akýchkoľvek ilúzií o EÚ, USA, či OSN, ostala len surová realita, ktorú som dosť podrobne spracoval a preto si dovoľujem písať na Vaše názory takú ostrú kritiku. Naozaj by aj mňa zaujímalo aký ste starý. Podľa štýlu a zanietenia odhadujem na 20 až 25 rokov.

137045

07.06.2007 09:01

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Cynik 212.?.?.?

Pán Lhoták, Vaše myšlienky nemajú mladistvý náboj, je to skôr postpubertálne besnenie cca 45 ročného pankáča. Pokiaľ nerozumiete pojmu neomarxizmus a jeho vzťah k islamu, tak je naozaj strata času s Vami polemizovať. Napísali ste knihu, z ktorej zrejme čerpáte ideový náboj. S Vašimi názormi ste len jeden z mnohých pochlebovačov systému, ktorý privedie Európu do kolapsu. Pokiaľ sa mne podarí uverejniť svoju knihu (otázka financovania), tak budem v podstate prvý a moje myšlienky budú strašiť každého zo súčasnej mocenskej štruktúry EÚ. Končím, ďalej to už s Vami nemá zmysel.

137099

07.06.2007 10:44

Na čem stojí strategická rovnováha USA-Rusko?

RE: Občané versus vlády

Cynik 212.?.?.?

Jarmila, európske ženy obdivujú u mužov iných rás a kultúr to, čo neznášajú u mužov svojej rasy a kultúry ( hovorím samozrejme v nadsázke, ale feministky sú toho príkladom). To najlepšie, čo by mohol svojho času urobiť Gorbačov pre demokraciu bolo neurobiť prakticky nič. Prestaňte už žvatlať o sionistickom spiknutí, spiknutie iste bolo, ale skôr komunistov-aparátčikov zväzových krajín SSSR proti jeho národom. Inak by nebolo Rusko v takom srabe ako je, napriek genialite a odhodlanosti Putina.

137103

08.06.2007 10:20

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Cynik 212.?.?.?

Kúpil som si meč. Pokiaľ do môjho domu príde votrelec, aj keby mal lajstro od EÚ, tak mu zotnem hlavu. Prúd privandrovalcov sa dá veľmi účinne zastaviť. Stačí, keď sa nás budú báť a rešpektovať. To je všetko. A naozaj stačí len jeden výstrel. Ale do živého. Pokiaľ budú klábosiť o rasizme a podobných idiotinách, čínsky boh smiechu nám dodá prevahu.

137182

08.06.2007 10:30

Smysl evropské vzájemnosti

Tak to ste prehnal

Cynik 212.?.?.?

Lhotáku, toto je už na psychiatriu a nie na diskusiu. Osobne si myslím, že robíte nejaký prieskum. Nie je možné, aby vzdelaný človek mal iný dôvod.

137184

19.06.2007 12:45

Ve skutečnosti spáchali puč ti, kteří odmítli výsledky voleb

Treba sa zorientovať

Cynik 212.?.?.?

Hitler sa dostal k moci tiež demokraticky, mal oprávnené požiadavky na všetkých svojich susedov, mal svoju predstavu o mieri a nakoniec bola z toho ww2. Aj tu si spravodlivosť predstavuje každý inakšie, pre Arabov neprichádza do úvahy žiaden kompromis, len konečné zničenie Izraela. Pokiaľ niekto z diskutujúcich nadáva na Izrael, tak len bezvýhradne podporuje islam a Arabov a potvrdzuje svoj súhlas so zničením Izraela, teda s vyvraždením "apartheidnej, rasistickej a sionistickej entity, ktorá je najväčou hrozbou pre svetový mier spolu so svojim vazalom, veľkým satanom USA, ktoré sa snažia všade na svete utláčať moslimov". Aby vytvoril Izrael niečo recipročné ako Arabi a moslimi, musel by mať za cieľ zničiť všetkých Arabov a moslimov, čo by teoreticky aj bol po vojenskej stránke schopný dokázať, len sa o to nikdy ani nesnažil. U mňa je rozum nadradený emóciám, preto keď sledujem tieto diskusie, som zakaždým prekvapený nad neskutočne veľkou láskou a podporou islamu a Arabov u diskutujúcich a ich rovnako veľkou nenávisťou k Izraelu a k židom. A to všetko za pochodu mohutnej islamizácie Európy. Niekde dokonca niekto tvrdil, že aj to zavinili židia, čo už hraničilo s choromyseľnosťou.

137829

03.07.2007 09:21

Když terorismus, tak pouze islámský

islamský terorizmus

Cynik 212.?.?.?

Celosvetový islamský terorizmus je nepríjemne hmatateľný naozaj celosvetovo, izraelský terorizmus je obmedzený na Palestínu. Pri vojenských akciách USA, či NATO nech sa už jedná o akokoľvek strelené, šialené ciele, nejde o terorizmus Veľkého Satana v réžii Malého Satana, to je len blúznenie konšpiratívnzch mozgov. Vybavovanie si účtov v podsvetí nie je terorizmus. Autor je evidentne proislamský fanatik, na ktorého môže byť pyšná aj Al-Kajda.

139093

12.07.2007 12:20

Proč je nenávidíme?

RE: Řekl bych, konečně ! Rozumný názor !

Cynik 212.?.?.?

Autor mi pripomína rockera Boba Galdoffa a jeho bláznivé nápady. Celý článok sa nesie v multi-kulti paranoidnom a neodôvodnenom duchu pohŕdania a hanby Angličanov (Európanov) za vlastné dejiny. Však doba postkoloniálna, postmoderná je vhodná len pre slabých duchom, či perverzákov. Koloniálnu éru Arabov, Mongolov, Turkov atď. nikto ani nespomenie. Zato hovoriť o koloniálnej ére Európy ako o zločinnej dobe Európanov voči celému svetu a nemožnosti zmyť tieto zločiny je veľmi postmoderné, jednoducho "in"; vyžaduje to však obrovskú dávku multikultúrneho postmoderného fanatizmu a zároveň totálnu neznalosť histórie, resp. historických súvislostí. Milovať a nenávidieť jedného pre druhého je otrasne primitívne, ale veľmi postmoderné. Na postmodernosť však Európa nevyhnutne skolabuje.

139614

31.08.2007 10:19

Nepřítel civilizace Philip Atkinson

RE: ztráta času

Cynik 212.?.?.?

Nedočítal som sa čoho doktorom je pán Berett, ale jeho intelektuálna úbohosť je porovnateľná len s objektom jeho vlastnej kritiky. Takto naivne a úboho to dopadá, keď emócie zatemňujú rozum.

142913

25.09.2007 13:52

Bílí budou v roce 2027 „menšinou“

RE: Kuřata a rasová nesnášenlivost

Cynik 212.?.?.?

Je zrejmé, že ste nepochopili cieľ multi-kulti elít: vytvorenie jedného európskeho národa elimináciou európskych národov, pretože tieto sú nacionalistické a rasistické, čiže obranyschopné, čo je nevyhnutne treba zničiť. To sa to potom Bruselským elitám bude vládnuť keď jednotnou ideológiou aj náboženstvom bude islam, v ktorom je také niečo ako sloboda a demokracia neznámy pojem. Radšej by ste sa mali zaoberať chovom kurčiat, alebo ich konzumáciou, aspoň by ste nedokazovali koľko máme v Európe užitočných idiotov schopných zničiť nielen seba, ale aj ostatných Európanov.

144459

26.09.2007 12:47

IZRUSA - války v zájmu „Nového světového řádu“

NWO

Cynik 212.?.?.?

Tvorcovia rôznych konšpiratívnych teórií tvrdia prakticky to isté, čo sa píše v tomto článku o NWO, jeho exponentmi sú Rozenkruciáni, Slobodomurári, finančníci, čiže židovská lobby atď. Existenciu globálnej konšpirácie považujem za možnú, ale málo pravdepodobnú a už vôbec nepovažujem za pravdepodobné, že ju riadia samotní židia a gójske elity len prikyvujú hlavičkami do taktu. Problematika je zrejme podstatne zložitejšia a presahuje znalosti autorov knihy.
Postavenie Izraela z vojenského aj politického hľadiska v Blízkovýchodnom regióne a jeho vzťahu k Iránu potvrdzujú môj názor. Irán od nástupu ajatoláhov v roku 1978 označuje USA ako Veľkého Satana a Izrael ako Malého Satana z iracionálnych dôvodov, ktoré sú racionálne a spravodlivé len pre moslima, alebo protiizraelského fanatika. Izrael s Iránom nesusedí a pokiaľ sa Irán o neho nestaral, robil to isté aj Izrael vo vzťahu k nemu. Pokiaľ iránski vodcovia tvrdia, že nechcú zničiť Izrael, ale len sionistickú entitu, tak to znamená v jazyku islamu demontáž Izraela všetkými prostriedkami. Izrael je svojimi teritoriálnymi, ľudskými a materiálmnymi zdrojmi v porovnaní so svojimi protivníkmi trpaslík, čo samozrejme musí vyrovnať odstrašujúcou technickou prevahou, vrátane jadrových zbraní. Takúto techniku nemôže získať žiadny protivník a ani Izrael sa takejto techniky nemôže vzdať, pretože by to oboje znamenalo jeho dobrovoľnú, alebo násilnú demontáž, čiže jeho zničenie. Toto sú jednoduché vojenské počty, na ktorých je založená vojensko-politická stratégia Izraela zabezpečujúca jeho ďalšiu existenciu. Z tvrdení autorov knihy vyplýva, že Izraelu odopierajú právo na existenciu a teda aj právo hájiť svoju existenciu akýmikoľvek prostriedkami. Keby sa "úbohý" Irán neangažoval extrémne iniciatívne a nepriateľsky k obidvom "Satanom" od roku 1978 a po nástupe Ahmadinežáda zvlášť, tak by ni abidvaja "Satani" neprejavovali Iránu rovnaké sympatie.
S postupom USA v Iraku nesúhlasím, ale prečo sa Saddám v roku 1990 trepal do Kuvajtu? Porovnávať Irak a Irán je z tohto hľadiska podobné, ako porovnávať demonštráciu a menštruáciu, čo autori knihy evidentne a s veľkým zápalom robia.

144533

27.09.2007 09:53

V Gaze trpí sta tisíce dětí

Cynik

Cynik 212.?.?.?

Logika autora je údesná. Izrael je z územia Gazy permanentne ostreľovaný raketami, vládny Hamas má za cieľ jeho zničenie a autor spolu s prispievateľmi do diskusie sa čudujú jeho reakcii? A tie bláboly o rasistickom apartheide? Takéto myslenie je perverzné. Mimochodom, v Gaze žilo roku 1967 250000 ľudí. Ich počet sa nezvýšil na 1,5 miliona tým, že tam utiekli z Izraela, alebo západného brehu Jordánu, ale tým, že mali status utečencov, tak aj každý novorodenec mal status utečenca a tak dostával také štedré alimenty a zdravotnú starostlivosť, že Arabky rodili ako zmyslov zbavené. Autorovi asi množenie Indočechov, čiže v podstate ich jediná ekonomická aktivita pripadá asi tiež ako niečo normálne. Možno je nechať sa fackať a za to aj poďakovať a zaplatiť českým národným športom, inak by reakcie na oprávnené a logické konanie Izraela neboli také nezmyselné.

144577

23.11.2007 11:48

Obyčejný občan

RE: V jednoduchosti je síla.

Cynik 212.?.?.?

Za socializmu nebol internet, jeho funkciu naplňovali síce obmedzene čo do počtu diskutujúcich, ale rovnako slobodne krčmy. Diskutovali sme hlasno, nadávali na SSSR, komunistov, vládu a obdivovali Západ a USA. Ani raz som nezažil, že by nás nejaký špicel udal, alebo sa zamiešal medzi nás, bojovne naladených. O tom, čo je to rasizmus, diskriminácia, netolerancia, xenofóbia a podobné nezmysly má drvivá väčšina z diskutujúcich hlbokú neznalosť pochádzajúcu z prílišnej závislosti na mainstreame. Odhliadnuc samozrejme od tých, čo sa riadia "selským rozumem".

147809

07.12.2007 10:50

Matematika s ideologickým nábojem

RE: Super!!!!!

Cynik 212.?.?.?

Ja som článok pochopil ako kritiku toho, že ak si robíme my (Európania), alebo židia či farební atď. srandu z Rusov, kresťanov, blondýnok atď. tak je to sranda, ale keď namiesto nich dosadíme my (Európania) napr. židov, moslimov, černošky atď. tak je z toho zrazu antisemitizmus, rasizmus, atď. a nie sranda.

148666

21.01.2008 12:23

Holocaust® v Gaze

RE: Jak to vidí Eretz nebo snad jen chce vidět?

Cynik 212.?.?.?

Hitler bol tiež zvolený demokraticky, takže keď si obyvatelia Gazy zvolili Hamaz, tak za to nech aj platia, presne tak ako Nemci. V roku 1967 žilo na uzemí Gazy 250000 obyvateľov, teraz 1,5 miliona. Drvivú väčšinu tohto "prírastku" obyvateľstva tvorí ploditeľská "výkonnosť" a nie nejaký ďalší utečenci. To sa Arabom rozmnožuje, keď ich financuje EÚ a OSN (každý potomok je automaticky tiež "utečenec"). Hrať sa s Kalašnikovom a Kaťušami je zrejme väčšia zábava, ako sa starať o živobytie. Na území Gazy nie je umiestený ani jeden Izraelský vojak, takže hovoriť o okupácii a genocíde, zvlášť keď obeť "genocídy" má populačný boom je viac ako nezmyselné. Prečo neprestane Hamas ostreľovať územie Izraela? Aby ho mohli obviňovať zo zúrivého besnenia, neadekvátnej reakcii atď. atď. atď. Útoky Hamasu sú však oprávnené, veď ide o oslobodzovací boj proti okupantom, ktorí síce v Gaze nie sú, ale na Západnom brehu sú, a proti okupantom je boj oprávnený. Keďže Izrael okupuje celú Palestínu, teda aj sám seba, nemá právo na svoju vlastnú existenciu. Čiže, zatiaľ evidujem príspevky do diskusie od ľudí, ktorí neuznávajú existenciu Izraela čím sa ich reakcie stávajú logické a oprávnené. Konanie Izraela je v tomto kontexte hodnotené zákonite ako zločinecké nech robí čokoľvek a konanie palestínskych Arabov je oprávnené nech robia čokoľvek. Diskutujúci tak v podstate vyjadrujú nenávisť k Izraelu a židom a sympatie k Hamasu, Arabom a moslimom všeobecne. Na takomto základe sa zákonite nedá uzavrieť žiadny mier.

152288

04.02.2008 11:24

Krize rodiny

RE: Body pana Lhotáka - pokračování

Cynik 212.?.?.?

Pán Lhoták ma dosť často vedel v minulosti vytočiť, ale tentoraz minimálne nastolil jeden závažný problém: pokiaľ naša civilizácia demografickým kolapsom zanikne, podľa akých noriem, teda morálneho kódexu sa budú riadiť zvyšky európskej populácie? Pokiaľ je pani Jarmile a ďalším blízke islamské právo šarí´ja, tak vám želám mnoho úspechov.

153264

22.05.2008 11:31

Procházka růžovým sadem*

Procházka rúžovým sadem

Cynik 212.?.?.?

Pán Stwora, všetky výroky čo ste uviedli boli reálne podložené a naozaj hravo zrealizovateľné, keby USA nechceli vybudovať "slobodný, demokratický, jednotný a neislamistický" Irak. Až toto všetko dohromady dáva v KAŽDEJ islamskej spoločnosti nerealizovateľný nezmysel. Naozaj neviem posúdiť, či sú Američania takí nepredvídaví mesianistickí idioti, alebo to bolo len dobre zinscenované divadlo a dotiční, čo tieto výroky povedali, veľmi dobre vedeli, čo USA v tejto vojne čaká, preto len úmyselne klamali.

161636

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Katalog Ikea nevyšel. Kvůli černochovi s číslem31.10.20 10:04 Neurčeno 0

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 5

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 1

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,38 Kč
Euro
27,30 Kč
Libra
30,27 Kč
Kanadský dolar
17,55 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,47 Kč
100 japonských jenů
22,34 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 930,26 Kč
1 unce stříbra
552,84 Kč
Bitcoin
323 576,46 Kč

Poslední aktualizace: 31.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?