Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 293 příspěveků, 26 různých jmén: <nic>, Aleš, Analytik, Biermann, euroskepse, Henker, Jememijáš, Lexman, liberal, Maxx, Norb, ok, Olga Kubová, Petr, Petr Hlaváč, PetrP., Petrr, Poutník, Scooolie, Sch.glosátor, Sch.perpeťák, Sch.prognostik, Schumacher, sinxing, skud, Yurx.

Stránka: 1 2 3

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

07.02.2006 20:49

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

Hihihihi, škyt.

Sch.perpeťák 194.?.?.?

Další perpeťáci. Kdysi jsem si myslel jak že jsem chytrej. Stačí spojit elektromotor s dynemem. V druhé třídě obecné...A prý že US ministerstvo obrany zakázalo s hrozbou deseti let kriminálu. Jenomže ono takovou pravomoc nemá někomu zakázat publikovat jeho vynález. Jestli ono to není tak, že se to "čistě náhodou" podobá nějakému generátoru pro napájení jakéhosi utajeného vojenského basmeku. Perpetum mobile... [velký smích]

92313

13.02.2006 18:42

Test svobody projevu

Nejlepší je"panny došly.."

Schumacher 194.?.?.?

O holocaustu jsem viděl drsnější ve Fámyzdatu SORRY. Ostatní je takové "hlubokomyslné" na úrovni někdejšího Dikobrazu. Navrhuji uspořádat demonstraci před íránskou ambasádou a podat protestní nótu požadující pořádný humor. Měli by angažovat Kantorka.

93233

14.02.2006 19:02

Rozhodnutí napadnout Írán už bylo učiněno

Souhlasím.

Sch.prognostik 194.?.?.?

Zneklidňuje mně, že někdo má podobný názor jako já. Byl bych radši slyšel opak... Je příliš mnoho proměnných abych mohl udělat dlouhodobý výhled, ale popsaný mechanismus krize se mi jeví podobně. K podobnému úpadku došlo před zhruba osmnácti sty lety - rozpad Římského impéria. Tehdy dějiny běžely daleko volnějším tempem než nyní.

93375

28.02.2006 13:07

Poselství

RE: kasty ve světové společnosti

skud 194.?.?.?

Jojo, defense znám. I ja se přiznám, že zrovna ty rootovy články nemusím. Mě se připadá, že je to až extrémní liberál (neokonzervativec, či neoliberál). Čtu jen články Defense.

Kasty dnes mohou znamenat, např. sociální skupiny, lobbystické skupiny, kartely. Může se to vyložit všeliak, ale u kast bych předokládal, že to jsou uzavřená společnství, která např. dnes v západním světě se tváří navenek tak, že se nijak neorganizují, ale na druhou stranu to jsou úzce a vysoce organizvané spolupracující skupiny, jako nař. různé myšlenkové trasty, think tanky jak oni tomu dnes říkají, které kopají za společnou věc.Může se jednat o podnikateské finanční skupiny (PPF) až po některé pochybné lidskoprávní organizace, kteří vedou např. Ondřej Cakl a jim podobní.

95134

28.02.2006 14:45

Poselství

Proč tomu tak je?

skud 194.?.?.?

Svět se celoplošně změní v jedno obrovské bojiště a lidstvo fakticky "zešílí". Nikdo by si neměl namlouvat, že "tohoto konce světa" se nedožije a že jej se to netýká - je to lhaní sám sobě do kapsy !
------------------------------------------------------------------

Ono to totiž souvisí s tolik glorifikovaným sobectvím a egoismem a svobodou bez jakýchkoliv pravidel. Aspoň v Česku. Myslím si, však, že tneto naprogramovaný trend liberalizace, deregulace a privatizace bez pravidel probíhá i ve světě. V českém prostředí na tzv. "pravicových" serverech prbíhá debata v takové rovině, že se to nedá číst.
Tito "liberálové", jak si oni sami říkají a pasují se do role nositelů svobody a demogracije, totiž tvrdí, že jakékoliv sociální cítění je nutně špatné a je nutno jej vymítit. Nadále tvrdí, že ve všech oblastech života
musí nastat velmi tvrdé a dravé konkurenční prostředí. Oslavují dravou soutěživost ve všech formách, tvrdí že neexistuje společnost, ale pouze atomzovaná individua, která žijí pouze sama pro sebe ve vzduchoprázdnu. A pokud chtejí přežít, dl jejich programové ideologie, musí mezi sebou tvrdě soupeřit všichni lidé.Silný vítězí nad slabým. A silný má více svobody pokud má více peněz a moci.A ten ovládá ty slabší, kteří mají méně svobody ba přímo žádnou.
Tito liberálové a demograti tvrdí, že človkě je automaticky absolutně svobodný a že je absolutním pánem svého osudu. A s tím spojená individální zodpovědnsot. V podstatě to znamená, že i za věci, které jsem si nezavinil svojí vůlí jsem zodpovědný a tedy i vinný a nemám tedy absolutně žádné právo si někde stěžovat, jelikož je to pouze jen můj problém a mám "držet hubu a krok" a posloucha mcipány, kteří jsou nsitelé pokroku, svobody a demokracie.
V čechách takový myšlemkový marast podporuje Liberální institut, založený již v roce 1989. Tito liberalsté jsou i proti křestanbství (osobně jsem bez náboženskéh vyznání), ale to co tvrdí tito liberálové mám docela veliký strach. A po zkušenostech z různých diskuzí mohu říci, že jim ta jejich propaganda funguje.Viz diskuze na MFHnus.Rozhovory s lidmi, spta článků, kde stále častěji nalézám fragmenty tohoto myšlšenkového marastu zvané "neoliberalismus", který je ve světe (Západu, ale i některé země 3. světa považován jako dominantní ideologie.)

95166

28.02.2006 14:57

Poselství

Porč tomu tak je?

skud 194.?.?.?

v podstatě mi to stále zapadá více do mozaiky světového dění. Neokons a neoliberalové chtějí nastolit po celém světě tento destruktivní model společnost zaožený na neustálých bojích, nevraživostui mezi lidmi, svobody bez pravidel. Sice se tito liberálové rádi ohánějí slovy zodpovědnost, ale pokud příjde na věc této zpdovědnsoti se rádi zbaví a přesunují na méně uspěšné jedince.A pak mají hafo výámluv pro to jejich jednání je správné. Jedině správné a nikdy jinak.A pokud jinak, tak jako terorista či komunista. Proto ty války všude po světě a žízeň po krvi a dalšího vzestupu těch silných a jedině právých lidí ve společesnkém žebříčku a prestiže. Pokud znáte autory jako Leo Strauss, či Fridrich von Hayek, tak se vám to ještě celé více spojí a je mi z toho zle, co chystají tito sociální a ekonomiští inženžřis naší společnstí.

Upozorńuji, že nejsem proti podnikání, či kapitalismu nebo trhu, ale vše musí být podle pravidel, rozumné, v rovnováze aby nenastal chaos a anarchie, kterou si oni v podstatě přejí aby se mohli nelegálně dostat k větším majetkům a moci.

Viz článek :Ropa, militarizace a zájmy nadnárodních korporací Nebezpečí afrického eldoráda:http://www.blisty.cz/2006/2/28/art27276.html

95173

02.03.2006 11:47

Tajemné Havlovy restituce

Havlovo pokrytectví

skud 194.?.?.?

O havlovi jem mel spíše negativní mínění. Já k takovým "humanistům" prostě nejsme moc důvěřivý.A znám takové ty "intelektuály", kteří furt něco tvrdí o toleranci a porozumění a sami toho mc schopni nejsou. jsou to tzv. "odborníci na všechno" a mnohdy jeich názory jsou dost mimo realitu.
Mimochodem před nějakými dny vyšel článek na Idnes.cz "Václav Havel se pustil do ekonomů" http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A060222_211218_ekonomika_dp. V podstatě bych s ním souhlasil, že se tu odehrálo ekonomické eldorádo a nechutnosti s bezbřehým liberalismem, ale zrovna z úst V. havla to zní krajně nedůvěryhodně, jelikož V. havel byl spoluarchitektem transformace a měl podíl na tom, co se tu dělo po r. 1989.A navíc on sám spostu špinavostí dělal, které teď vyčítá ekonomům.

95481

02.03.2006 12:55

Texaští farmáři MONSANTO obviňují z podvodu a žalují u federálního soudu o náhradu škody

RE: Problem je v tom, ze podobne defektni sracky...

skud 194.?.?.?

"se do EU tedka budou moci i dovazet (!) a co horsiho, dementi z ODSky a jejich "podpora podnikani" zmamena, ze nas klidne takovym firmam jako Monsanto predhodej..."

To je právě ono. Já jsem sice taky pro podporu podnikání, ale ne rozhodně tak jak někteří blázní z ODSky či jiné strany nebo liberálních institutů.
Mnoho lidí si stále neuvědomuje tu jejich "liberální" demagogii a podoru "svobodného podnikání". Já bych to prostě přeložil tak, že jim jde o svobodu bez pravidel a bez morálních aspektů, bez etiky, nejde jim o žádnou kulturní tradici ani národní zájmy.
Ano, můžu dát zapravdu některým politikům, kteří kritizují regulace (které jsou mnohdy velmi otravné a byrokratické a mnohdy prokorupční), ale oni to spíše kritizují šibalsky.Myslím si, že i přesto jsou ty regulace potřebné. I kdyby zvítězila ODS, nejsem si jist o tom, že by klesla korupce. Těmto pseudoliberálům a zastupitelům nadnárodních firem jako třeba MONSANTO se hodí tato "deregulační svoboda a korupce".
Oni stejně budou něco kritizovat, ale jen v určitý prospěch a pokud se jim to bude hodit, notně toho využijí. Jen s tím, že se budou použávat jiná slova a bude se zase sofistikovaně manipulovat s veřejným míněním.

Abych něco napsal k tématu, tak k těmto geneticky modifikovaným potravinám mám velmi negativní vztah. Ostatně na zvědavci či jinde jsou články k této problematice.
Poslední dobou se mi připadá, že spousta jídel z hypermaketu májí stále divnější chuť, nechutnají mi. Co se týče ovoce a zeleniny, tak situace je samá. Ať se jedná o nádherná, velká,, krásná neprožraná rajčata od brouků, krásné velké žluté ale moučné banány, tak mám takový dojem, že toto ovoce je už možná geneticky modifikované ale media a firmy o tom neinformují. když si to spojím s českým zemědělstvím, připadá se mi to jako záměrná likvidace českého zemědělství v režii těchto dravců.A tyto rajčata místo aby urazila třeba 30 km, urazí 4 000 km než se dostanou na pulty obchodů.

95489

02.03.2006 14:45

Texaští farmáři MONSANTO obviňují z podvodu a žalují u federálního soudu o náhradu škody

RE: Problem je v tom, ze podobne defektni sracky...

skud 194.?.?.?

Já vím. Jen jsem popisoval situaci jak to vidím já v ČR a tak to i vyznělo. Je mi samozřejmě jasné, že tento problém se řeší i na mezinárodní úrovni a všude je to více měně podobné.
Je to zase klasický konflikt střetu zájmů různých skupin, který se bude zřejmě vyhrocovat. Z MONSANTA mi mrazí v zádech, že jim nejde o to, aby nebyla chudoba v rozvojovém světě (oficiální stanoviska firmy),ale o to, aby zničili zemědělské farmy, které třeba v západní evropě sklízely úspěchy a vyráběly kvalitní zboží. Pověstné holandské, švýcarské či německé síry a spostu jiných potravin, které vyráběly.jednalo se spíše o menší než gigantické monopoly.A v součansotntí malo a střední podnikání nění už v kursu. Po nástupu neoliberalismu se toho opravdu hodně změnilo A to k horšímu.A zrovna MONSANTO usiluje o potravinový monopol nad pokud možno největším teritoriem konče celám světem.
A pak si kurna říkám, kde je proboha ta "svoboda volby", když budeme v potravinovém diktátu nadnárodnho monopolu. A pak bude ještě více platit. koho chleba jíš, toho píšničku zpíváš.

95509

08.03.2006 09:53

Je ptačí chřipka opět dalším hoaxem Pentagonu?

"Česko je ve srmtelném sevření ptačí chřipky". takhle referuje český tisk o této nemoci.

skud 194.?.?.?

Když si vzpomenu na tu aféru kolem nemoci šílených krav nebo ten SARS, tak si říkám, proč tolik povyku kolem ptačí chřipky, když předchozí "apokalyptické pandemie" prostě jednoduše vyšuměly do prázdna.
A kolik zvřířat bylo spáleno (zholocaustováno).
Co si to ty hovada dovoluji už přesahují všechy meze. At se jedna o pazdraty typu Rumsfeld, Bush, předsatvitelů nadnarodnich farmaceutických monopolů a "libertianu" spolu s "objektiviními a vyváženými" medii. Tady nejde vůbec o zdraví populace ale o prachsprosty kšeft. A stejně si myslím, že ceta ta slavná "politicko ekonomická elita" je prachsprotá chamraď, která prostě ustavičně lže o nějaké svobodě a demokracii a v realitě se všude všechno zpříšňuje, všude samý represe, nedůvěra a omezování svobody projevu a občanských práv.
Co znám z vyprávění mých starých příbuzných pocházejících z vesnice, tak mi vykládali, že tyto nemoci nejsou nic novýho pod suncem a že tyto nemoci zvířat existovaly již dřív a žádné katstrofy jak teď ONI líčí se neděly.
A pokud ONi argumentojí španělskou chřipkou z roku 1918, tak si musí uvědomit, že to bylo v naprosto jiné době, když končila I. světová válka a byl hladomor. A to dnes v Evropě žádný velký válečný konflkt není a hladomor taky není, takže co??

96479

08.03.2006 13:32

Je ptačí chřipka opět dalším hoaxem Pentagonu?

Ptačí chřipka – panika jako při BSE

skud 194.?.?.?

http://www.agroweb.cz/projekt/clanek.asp?pid=2&cid=23839

96497

31.03.2006 14:21

Co nám „práskl“ nekrolog aneb Normalizační zázrak!

autor je magor

ok 194.?.?.?

Ja jsem antichartu nepodepsal. Proste jsem se z toho docela obycejne vykroutil, odesel jsem. Nemate presne informace o tom, jak to tenkrat chodilo.

101339

13.06.2006 08:21

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: Masakr, který nebyl

Lexman 194.?.?.?

Přesně jak říkáte. Nic není jisté. Jisté je jen to, že probíhá vyšetřování.
http://eretz.cz/content/view/315/41/


A co říkáte na tohle?
"Omyl v identitě: Teroristé zabili Araba namísto Žida" - http://eretz.cz/content/view/318/41/

108064

13.06.2006 08:28

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

Israel´s Rush to Apologize: Major Media Mistake

Lexman 194.?.?.?

Jak to je se zabitím civilistů v Gaze ve skutečnosti a jak krajní levice pomáhá zločincům z Hamasu, kteří každodenně střílejí desítky raket na školy ve Sderotu - tedy na území Izraele v hranicích před rokem 1967.

http://www.israelnationalnews.com/news.php3?id=105186

Průbežně informace z Izraele najdete i v češtině na http://eretz.cz

108065

13.06.2006 11:01

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

Co dělat, aby příspěvek byl zveřejněn?

Lexman 194.?.?.?

Pane Stworo,

plně respektuji Vaše právo provádět selekci vulgárních, útočných a nevěcných příspěvků. Přesto mám dotaz - co má udělat pro to, aby moje příspěvky - obsahující jen odkazy na další zajímavé články - byly zveřejněny.

Děkuji.

Alex alias Lexman

(lexman@centrum.cz)

108069

28.06.2006 08:43

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: Alibismus

skud 194.?.?.?

A kdo vás nutí chodit do zakouřených putyk. Všude je nepřeberné množství hospod a restaurací, kde se nekouří.Máte tedy výběr, tak nevím, kde vidíte problém.

109186

29.06.2006 10:21

Izrael znovu okupuje

Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Nevím, zda je to úmyslně anebo z neznalosti, ale článek obsahuje celou řadu informací, které prostě nejsou pravdivé.

V pásmu Gazy právě probíhá masakr, o kterém se ale nemáte šanci moc dozvědět. Izraelská politika nulové tolerance k novinářům způsobila, že jen naprosté minimum z nich si troufne zůstat v Gaze, riskovat život a objektivně informovat.

Na místě jsou statisíce Palestinců. A ani jejich média zatím neinformovala o jediném masakru. Izraelské údery se zatím zaměřují na neobydlené oblasti a průmyslová, vojenská zařízení, na infrastrukturu. O mrtvých není z ŽÁDNÉHO zdroje nic známo.


Pojem genocida se dělí na genocidu tolerovanou a genocidu netolerovanou. Genocida Palestinců je tolerována.

Další zjevná nepravda. Žádná genocida Palestinců neprobíhá. Na to, že Palestinci vedou proti Izraeli válku, mají ztráty malé. Počet mrtvých civilistů v Bosně byl jen za jediný měsíc vyšší, než počet mrtvých arabských civilistů za 40 let izraelské správy tzv. Západního břehu Jordánu a Gazy. Jen upřesňuji, že tím nechci nijak popírat, že by smrt civilistů nebyla obecně špatným jevem. Jen se prostě v případě Palestinců opravdu nejedná o genocidu. Pojem genocida má úplně jiný význam.

Prvním cílem izraelské armády se staly komunikace. Jaký důvod má zničení mostů pro vysvobození jednoho izraelského vojáka?

Znemožnění přesunu. Pokud chcete někoho chytit, tak prvním krokem je, znemožnit mu se volně pohybovat.

Neváhá-li izraelská armáda zahájit takovou gigantickou demonstraci síly kvůli jedinému zajatému vojákovi, nechci domýšlet, čeho by byl Olmert schopen, kdyby Palestinci usmrtili a zajali třeba dvacet židovských vojáků.

Vidíte, a přitom by stačilo málo. Stačilo by, aby palestinští teroristé toho zraněného zajatce propustili. Třeba prostřednictvím Červeného půlměsíce jako humanitární gesto. Ale oni to neudělají. I když je Izrael varoval, že bude ofenziva a dal jim 2 dni na rozmyšlenou. Stačilo Gilada Šalita pustit. Ale to ne. Tzv. palestinští vlastenci raději nechají zničit celé Pásmo Gazy - inu láska ke svému národu.

Podrobnosti na http://eretz.cz

109356

29.06.2006 10:24

Izrael znovu okupuje

RE: Je to k zblití

Lexman 194.?.?.?

Nejen o unesení 19 letého civilisty. Ale také o tom, že dnes ráno byl nalezen zavražděný výstřelem do hlavy z blízka. Pravděpodobní pachatelé jsou už zadrženi.

http://eretz.cz/content/view/378/41/

109357

29.06.2006 12:13

Izrael znovu okupuje

Co je to ta "Palestina"?

Lexman 194.?.?.?

Můžete mi definovat co je to ta "Palestina", kterou Izrael okupuje?

Palestina je totiž GEOGRAFICKÝ název oblastim, na které se dnes rozkládá Jordánsko (dříve Zajordánsko), Izrael a území Palestinské autonomie. Palestina je název geografický, stejně jako např. České středohoří, Podunajská nížina, apod.

Takže Vaše vyjádření, že "Izrael okupuje Palestinu" je třeba buď upřesnit - aby bylo jasné, co tím slovem "Palestina" míníte - anebo popíráte zcela právo Státu Izrael na existenci. Stát Izrael i kdyby se stáhl do hranic před rokem 1967, ba i do "hranic" z roku 1947 - vždy se bude rozkládat na území, kterému se geograficky říká Palestina....

109379

29.06.2006 12:25

Izrael znovu okupuje

Nepřesné

Lexman 194.?.?.?

Týká se to jen Golanských výšin a Švédi tam chtějí mít "vyrobeno na syrských Golanských výšinách".

Ničejho jiného se to netýká - ani nemůže. V Judeji a Samaří (tedy tzv. Západní břeh Jordánu) totiž Izrael území žádného státu neokupuje. Jordánsko se nároků na toto území vzdalo. A žádný jiný stát zde od dob Otomanské říše, resp. britského mandátního území Palestina (to ovšem nebyl stát, ale pouze mandát Společnosti národů) nebyl.

109380

29.06.2006 14:39

Izrael znovu okupuje

RE: V noci ze stredy

Lexman 194.?.?.?

Výbory lidového odporu jsou ozbrojenou složkou Hamasu. A Hamas je vládní hnutí Palestinské správy.

A ti zatčení ministři a poslanci jsou členy Hamasu.

Takže podepsáno, sečteno - Izrael zatkl členy zločinecké teroristické organizace, která schvaluje raketové útoky Kassámy na město Sderot a další negevské obce - a která jásala nad únosem Gilada Šalita...

... to se pak není čemu divit

O tom zatčení je možné si případně něco přečíst zde:

Členové palestinské vlády za mřížemi (http://eretz.cz/content/view/377/41/)

109408

29.06.2006 14:47

Izrael znovu okupuje

RE: Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Nenapadlo Vas pane nestranny napriklad, ze kdyz vypadl proud pro tech 700.000 tisic lidi tak vcetne nemocnic, klimosky a dalsich zarizeni? Pochybuju, ze v te situaci tam maji vsude nahradni generatory apod.

Napadlo mě to. Ano je to zlé. Ale není tohle především starost vlády Palestinské správy? Stačilo přece, aby řekla, že se zajetím Gilada Šalita nesouhlasí a vyzvala k jeho propuštění. Pokud by současně po něm i začala pátrat a pohrozila únoscům potrestáním - pak by Izrael neměl žádný důvod k intervenci.

Vláda Hamasu však namísto toho nad zajetím zraněného vojáka jásala. A totálně ignorovala 2 denní ultimátum, které Izrael dal k tomu, aby palestinská vláda zajatce buď osvobodila nebo podnikla nějaké kroky k jeho osvobození.

Palestinských civilistů mi je líto. Ale odpovědnost za jejich současný osud nese jejich vlastní vláda. Kterou si před necelým půlrokem svobodně zvolili.

Cili urcite jen kvuli vypadku proudu zemreli lide nebo jim bylo vazne poskozeno zdravi..

Logická úvaha. Nicméně dosud není potvrzena ba ani tvrzena smrt jediného člověka. Takže poněkud předbíháte. Že by "přání bylo otcem myšlenky"?

Jinak soucasny vyvoj ukazuje, ze Fatah degeneroval jen na prevodove ustroji Israelske vlady proste takova mala hezka protektoratni vlada. Fatah dnes dostava zbrane, penize a dokonce uz i intel proti Hamasu od Israele!

Bezni palestinci si toho jsou cim dal vice vedomi, jestli padne Fatah tak tam mate plne povstani a nevim jak se bude svetova verejnost tvarit na to jakym zpusobem to Israel bude muset plosne potlacovat..


Fatáh je hlavně dlouhodobě strašlivě zkorumpovaný. Za vlády Arafáta a jeho Fatáhu byla jimi rozkradena většina zahraniční pomoci. To, že Izrael dovolil dodat Fatáhu zbraně osobně považuji za hrubou chybu. Izrael se vůbec neměl do rozmíšek mezi oběma teroristickými uskupeními míchat. Jen ať se v ulicích Gazy "svobodně a nezávisle" mydlí bez "vměšování".

109411

29.06.2006 14:55

Izrael znovu okupuje

RE: Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Bez elektřiny se například hůře pracuje v továrnách na munici a na výrobu Kasámů. Bez elektřiny se v dnešní moderní době obecně hůře klade odpor vojenské intervenci. Proto.
Vojenskými zařízeními jsem myslel vybombardovanou manufaktutu na Kassámy a muniční sklady, zničené dnes v noci.

Pokud most obsadíte 2 tanky, tak se ty tanky stanou předmětem útoku. Pletu se? Pokud ovšem most vyhodíte do vzduchu, tak je to mnohem definitivnější řešení - a neriskujete životy vlastních vojáků. Proč se asi během válek vyhazují mosty do vzduchu namísto jejich "obsazení 2 tanky"?

Ti slavní ministři jsou členy teroristické organizace Hamas - té samé, jejíž křídlo Lidové výbory odporu uneslo Gilada Šalita, 2 vojáky zabilo a 4 zranilo. Ti ministři mohou být rádi, že byli jen zatčeni a ne zabiti. Ve válce je ministr nepřátelské strany legitimním vojenským cílem. A tohle válka je. Jak jinak nazvat nedělní útok palestinských komand z Hamasu na izraelské vojáky? A když je zde válka, musí i palestinská strana počítat s tím, že Izrael se bude chovat jako ve válce. Těžko čekat, že Izrael si nechá zabíjet vojáky a současně běhat po svobodě ministry vlády,která za to odpovídá...

Co se vám na http://eretz.cz nezdá?
Je v nějakém tamním článku něco nesprávně? Nějaká chyba? Nepřesnost? Omyl?

109413

29.06.2006 15:26

Izrael znovu okupuje

RE: Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

K osobě pana Krále se těžko mohu vyjádřit. Neznám ho, na Zvedavci se pohybuji krátce.

S ostatním ovšem zcela souhlasím.

Zejména jste velice správně připomněl krále Husajna a Háfize Assáda (mír s oběma), kteří si s Palestinci poradili tak, že k něčemu podobnému se Izrael nikdy ani nepřiblížil. Stačí si vzpomenout, jak poté, kdy se Arafát pokusil v Jordánsku o převrat a svržení krále Husajna, jordánská armáda během "Černého září" kulomety zmasakrovala OOP a vyhnala za hranice...

A svoji zkušenost s palestinskou vděčností mají i Kuvajťané, kteří jich tam nechali desetitisíce pracovat, aby pak sledovali, jak jásají na iráckým útokem na Kuvajt. Však je taky po osvobození Kuvajtu hnali...

109421

29.06.2006 15:29

Izrael znovu okupuje

RE: http://judicial-inc.biz/A_ttack_gaza_tunnel_2006.htm

Lexman 194.?.?.?

Pěkný nacistický web. Stačí se podívat na úvodní stránku (http://judicial-inc.biz/1_master_supreme.htm), kde se v polovině skví titulek "Norimberské lži" nebo u Hitlerova portrétu titulek "Kdo opravdu začal II. světovou válku?"

Hnus. Opravdový nacistický hnus.

109422

29.06.2006 15:31

Izrael znovu okupuje

RE: Nenapravitelnost Palestinců

Lexman 194.?.?.?

Amen, amen. Přesně tak. Když někomu řeknete: "Nech toho, nebo tě bacím klackem" a on toho nenechá - proč se pak diví, když splním co jsem řekl?

109423

29.06.2006 15:37

Izrael znovu okupuje

RE: V noci ze stredy

Lexman 194.?.?.?

Eretz.cz (http://eretz.cz) přináší překlady zpráv izraelského pravicového webu Arutz 7.

Netvrdím, že je to nezávislé zpravodajství. Tvrdím, že je pravdivé.

Pokud se pletu, ukažte mi kde a v čem - poukázáním na konkrétní nesprávnosti v konkrétním článku.

Díky.

109426

29.06.2006 15:51

Izrael znovu okupuje

RE: Článek plný omylů a chyb

skud 194.?.?.?

http://eretz.cz

Na http://eretz.cz se mi mimojiné nezdá to, že je spřízněná se sionistickými neokonzervativními či neoliberálními fanatiky z eportálu. Podobný demagogický styl psaní, nekritický obdiv k USA - GW. Bush), kteří milují Israel, propagují volný trh bez přívlastků, džungli, právo silnějšího, odsuzují veškeré zákony, pravidla a tváří se jako, že jsou antiideologičtí.Přitom jsou ideologičtí jak Brno.Jde samozřejmě o ty samé pisálky, kteří zveřejnují prorežnimní propagandu. Spousta z těchto pisálků před rokem 89, nadšeně oslavovalal bolševický totalnitní systém.Jsou samozřejmě napojewni na ODS, která je výrazně proamerická a pro israelská.Ti samí pisálci píší jak do liberálního, či občanského institutu, MFD, Lidovek, Fragmentů či Virtually.Je to podobná svoloč, která v Evropě postupně páchá obrovské množství škod v myšlení lidí.Je to lučavka královská nacismu a komunismu. Je to jak nemoc.A s tou stránkou http://eretz.cz už tady neotravujte. Na jejich slinty nejsem zvědavý.

109431

29.06.2006 16:21

Izrael znovu okupuje

RE: Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Mají na sebe s ePortálem reklamu. Ale jinak tam moc spřízněnosti nevidím. Na Eretz.cz jsem nenašel jediný oslavný článek na GWB - k USA se prakticky nevyjadřují. Nějakou propagaci volného trhu atd, atd. (vše co zmiňujete) tam také nevidím.

Když byly v ČR volby, tak jsem schválně sledoval, komu budou nadržovat - a na Eretz.cz nevyšel ve vztahu k českým volbám a českým politickým stranám jediný článek. Prostě píší o Izraeli.

Neříkám, že http://eretz.cz je nějaká nenapadnutelná mantra. Jen mě zajímalo, co konkrétně v konkrétním článku mají špatně, mylně, chybně..

... a vy jste mi odpověděl jen obecnými proklamacemi, z nichž většina je úplně mimo mísu [pláč]

109439

29.06.2006 16:26

Izrael znovu okupuje

RE: V noci ze stredy

Lexman 194.?.?.?

Ano. V tom s Vámi souhlasím. Samozřejmě je správné srovnávat, porovnávat, hledat chyby a neúplnosti.

Ono totiž KAŽDÉ zpravodajství je nějak závislé. Na majiteli, na názorovém zaměření redakce, apod. Těžko čekat, že Vám v Guardinu otisknou článek oslavující G.W. Bushe. Neotisknou. Protože prostě se to neslučuje s jejich redakčním zaměřením. A stejně tak Daily Telegraph nebude tisknout zničující kritiku téhož muže.

Nicméně původní otázka zněla, proč nemá smysl číst Eretz.cz. A já si stojí na tom, že tamní zpravodajství je pravdivé. Dokud mě nepřesvědčíte o opaku [smích]

109440

30.06.2006 09:36

Opravdu zaútočili Palestinci na izraelskou armádu?

To je žert?

Lexman 194.?.?.?

Už jsem si zvykl na to, že někteří lidé zpochybňují, že Gagarin byl ve vesmíru. Totéž pak u Američnů na měsíci o pár let později. To, že WTC vlastně vyhodila do vzduchu CIA, už je taky ohraná historka. Ovšem tohle...

Ten článek je snad pokus o vtip. Vždyť na tom, že útok palestinského komada proběhl tak, jak se obecně uvádí, se shodují jak Izraelci, tak Palestinci...

Pokud by vše bylo jinak - proč by to nikdo z Palestinců ani slovem nenamítal?

Ech... takovýhle článek posunuje Zvědavce někam úplně jinam, než kde se obvykle pohybuje. Tvrzení z tohoto článku jsou něco mezi Dikobrazem a zprávou agentury TASS [mrknutí jedním okem]

109520

30.06.2006 10:06

Opravdu zaútočili Palestinci na izraelskou armádu?

RE: Je to logické

Lexman 194.?.?.?

Závěr článku (nejde asi přímo o závěr pana Stwory, protože článek je překladem z angličtiny, kdy zde včera byl dán link) logický je. Ale v jiném smyslu.

Celá ta akce dává smysl z hlediska Sýrie a tamního exilového vedení Hamasu.

Je to Sýrie, kdo s obrovským znepokojením sleduje možnou vzájemnou dohodu mezi Palestinci a Izraelem. Sýrie má strategický zájem na neklidu v regionu, na dalším válčení a umírání.

Sýrie podporuje finančně i materiálně protiizraelské útoky teroristického hnutí Hizballáh z jižního Libanonu. Útoky, které škodí Izraeli i samotnému Libanonu, který se tak stává cílem izraelských odvetných opatření. A Sýrie je také místo, kde sídlí Chálid Mašál. Exilový vůdce Hamasu, který je ve své nenávisti k Izraeli nesmiřitelný a který dnes s obavami sleduje možné urovnání vztahů mezi vedením Hamasu v Gaze a Izraelem.

Současný stav vyšetřování útoku z nedělního rána ukazuje, že rozkaz komandu nepřišel z Gazy, od palestinského hamasovského premiéra Ismajla Haníji, ale z Damašku od Chálida Mašála.

A Mašál tento krok nemohl podniknout bez souhlasu hostitelské Sýrie. Příčinou syrského postoje je jednak hluboká iracionální nenávist syrského režimu k Izraeli, jednak obava, že v případě izraelsko-palestinského a izraelsko-libanonského míru by Sýrie - která si nárokuje vrácení Golanských výšin - zůstala na protiizraelské frontě osamocena.

Mašálovou motivací je pak obava ze ztráty moci. Ze syrského exilu jen s nevolí sleduje, jak skutečná moc na území Palestinské autonomie přechází do rukou jeho konkurenta Ismajla Haníji a jak ten pomalu, ale jistě, opouští cestu nesmiřitelného boje Hamasu proti Izraeli.


Ať to nemusím kopírovat celé - zbytek je tady http://eretz.cz/content/view/365/43/

109524

30.06.2006 12:31

Opravdu zaútočili Palestinci na izraelskou armádu?

RE: Je to logické

Lexman 194.?.?.?

fakta:
1.Hamas byl demokraticky zvolen, coz Izrael desne sere
2.Tydny byla pripravovana akce na unos predstavitelu Hamasu
3.Naskytl se duvod pro uskutecneni planu na jejich odstraneni, at uz fingovany nebo skutecny.
4.Izrael v tichosti unasi predstavitele nepohodlne vlady Hamasu, odrizne Gazu,v nekterych castech likviduje zdroje elektriny a vody a obsazuje jeji severni cast.


ad 1) Ano byl. Ano Izrael rozhodně není nadšen tím, že na sousedním území existuje demokraticky zvolená vláda, která má v programu likvidaci Izraele. Který stát by z něčeho takové nadšen byl?

ad 2) To je pouze tvrzení. Kde máte důkazy? Nicméně i kdyby tomu tak bylo, měl by k tomu Izrael důvod. Každý den několik raket, které dopadají z území PA už několik měsíců každodenně na město Sderot například.

ad 3) Ano, důvod se naskytl. Ovšem ten důvod dali sami Palestinci. Útok palestinského komanda, 2 mrtví, 4 zranění a 1 unesený zraněný voják.

ad 4) To vše Izrael dělá, ale o nějaké tichosti nemůže být řeč - vždyť se o tom píše od Carracasu po Dílí.


-a ted fakta o te vasi Syrii:
1. Muzete si to myslet, ale neco si myslet = hovno vedet TECKA


Ale tam fakta jsou. V Damašku prokazatelně sídlí vůdce Hamasu Chálid Mašál. Ten je prokazatelně vůči Izraeli mnohem nesmiřitelnější než v Gaze sídlící palestinský premiér Haníja. Haníja nabídl 50 let příměří s Izraelem a nepřímé uznání. Mašál to odsoudil. Sýrie také. A do toho přijde onen útok palestinského komanda - kterým utrpí jak naděje na palestinsko-izraelské sbližování, tak i Haníja sám.

Ta úvaha v tom článku není až tak úplně blbá, že?

109538

04.07.2006 08:21

Totálně paranoidní Spojené státy

RE: No to je sila

skud 194.?.?.?

Pokud se ti tyto články nelíbí, máš možnost jít jinam, kde to bude pro tebe lepší. Snesitelnější. Nikdo tě přece nenutí číst články, které jsou proti Tvé kůži.

109780

04.07.2006 14:08

Totálně paranoidní Spojené státy

RE: No to je sila

skud 194.?.?.?

Promiňte, ale toto jsem já nepsal.

109800

18.07.2006 10:12

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Já to taky zkusím pojmenovat...

Lexman 194.?.?.?

Naprosto přesně popsáno. Zcela s Vámi souhlasím.

Říkáte v podstatě totéž, co je psáno zde:

http://eretz.cz/content/view/446/43/

Nejste náhodu autorem té úvahy? [mrknutí jedním okem]

110798

18.07.2006 12:07

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

Nejsem příznivcem pana Fiska, ale s tímto článkem souhlasím...

Lexman 194.?.?.?

... vystihl podstatu dost přesně.

Jinými slovy totéž je zde: http://eretz.cz/content/view/446/43/

110804

24.07.2006 09:20

Skutečné cíle Izraele

Avi Avnery má v článku zjevnou nepravdu

Lexman 194.?.?.?

Avneri v článku mj. píše: Po celých jedenáct měsíců před započetím současné války nebyla ze strany Libanonu odpálena ani jediná raketa a nevyšel ani jeden výstřel přes hranici s Izraelem.

Současná válka propukla 12. 7. 2006.

A předtím máme hned z 29. 5. 2006 zprávu o tom, že Libanonští teroristé z Hizballáhu vystřelili v neděli ráno na severní Izrael tři rakety. Zasáhli základnu izraelské armády a v oblasti kibucu Manara zranili jednoho vojáka.

Více zde: http://eretz.cz/content/view/281/41/

Tak kde je těch 11 měsíců, kdy nebyla odpálena jediná raketa?

111308

24.07.2006 09:26

Skutečné cíle Izraele

Oprava jména + poznámka editora

Lexman 194.?.?.?

Pardon. Uri Avnery, nikoliv Avi.

Co se pak týče destabilizace Blízkého východu, ta je jediným cílem Íránu. Írán je ten, kdo se dnes směje, až se za břicho popadá. Šíítští Peršané pomocí své prodloužené ruky Hizballáhu rozpoutali válku mezi většinově nešíítským Libanonem a Izraelem - a nikdo dnes nemluví o ničem jiném.

Nikdo dnes nemluví o íránském programu výroby jaderných zbraní. Těsně před ničím nevyprovokovaným útokem teroristů z Hizballáhu byly sankce proti Íránu na spadnutí. Už i Rusko a Čína se začaly přiklánět k tomu, že ostatní cesty (vynecháme-li vojenský útok na Írán) jsou vyčerpány. A ejhle - dnes o íránském jaderném programu ani muk.

Báječně to ajatolláhům vyšlo.

111310

24.07.2006 09:33

Politické nanebevzetí

V tom článku je zjevný nesmysl hned v úvodu

Lexman 194.?.?.?

Ariel Šaron nikdy - a opakuji nikdy - v mešitě al-Aksá nebyl.

Ariel Šaron v roce 2000 navštívil jeruzalémskou Chrámovou horu, na níž tato mešita stojí. Ale do mešity nevstoupil.

Chrámová hora je pak nejposvátnější místo judaismu. Je to místo, kde stál první i druhý židovský Chrám. Je proto podivné, aby Žid nesměl navštívit nejsvětější místo svého náboženství.

Chrámová hora je kvůli existenci 2 mešit také svatým místem islámu. To samozřejmě ano. Ale to nedává muslimům právo zakazovat sem přístup nemuslimům, resp. Židům.

Navíc dnes je už obecně známo, že vypuknutí tzv. intifády al-Aksá bylo nařízeno přímo Arafátem. Stalo se tam po krachu mírových jednání mezi Izraelci a Palestinci v Camp Davidu - a Arafát si myslel, že vypuknutím násilí donutí Izraelce k větším ústupkům.

Jako obvykle se mýlil.

111311

24.07.2006 09:36

Skutečné cíle Izraele

Izraelská propalestinská levice je kapku v úzkých

Lexman 194.?.?.?

http://www.israelnationalnews.com/data/images/satira/2006/07/23/miklat-english2.jpg

111312

24.07.2006 10:22

Skutečné cíle Izraele

RE: Oprava jména + poznámka editora

Lexman 194.?.?.?

Obávám se, že se mýlíte. Současné boje v Libanonu s počtem obětí ve stovkách (a v tom jsou počítáni jak civilisté, tak ozbrojenci Hizballáhu) jsou řádově mnohem méně nebezpečné, než jaderná zbraň v rukou Íránu.

Správně říkáte, že dnes existuje podpora Hizballáhu ze strany Íránu. A co až ta podpora bude ze strany jaderné mocnosti...

Izraelci z války s Libanonem strach mít nemusí. Libanon je pro Izrael snadné sousto. I Sýrie. Sýrie má ve skutečnosti z války zatraceně velký strach. Nicméně Izrael se Sýrií válčit nechce, protože vojenská porážka Sýrie by mohla vést k nástupu zcela jiné vlády - a namísto alavitského diktátora Assada by zde mohl vládnou nějaký islamistický režim, pevně spojený s Teheránem. To by samozřejmě byl obrovský průšvih pro Izrael.

- I ve vrcholné politice se věci odkládají ad acta... Anebo kdo a kdy jednal o íránském jaderném programu během posledních 10 dnů?

111318

24.07.2006 10:26

Skutečné cíle Izraele

RE: Avi Avnery má v článku zjevnou nepravdu

Lexman 194.?.?.?

Samozřejmě se neurazím. Eretz.cz linkuji proto, že je v češtině, což se občas některým čtenářům hodí.

Ta Vaše stránka má jeden velký problém - je strašně málo aktualizovaná. Ale jinak nic proti [mrknutí jedním okem]

111320

28.07.2006 08:42

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Sny Hizballahu

Lexman 194.?.?.?

Přesně jak říkáte.

Kvůli arabským útokům na Izrael musela vzniknout jiholibanonská bezpečnostní zóna. A Izrael v roce 2000 uvěřil argumentaci libanonské vlády, že pokud se z ní stáhne, tak Libanon ručí za zastavení útoků na Izrael - protože už nebude žádná okupace, nebudou ani útoky.

Jenže to dopadlo stejně jako v Pásmu Gazy. Izrael se jednostranně stáhnul - a z území odkud odešel pokračovaly útoky na Izrael.

Hizballáh je ten, kdo tuhle válku začal a Hizballáh je ten, kdo musí být zničen nebo alespoň sražen na kolena.

Jinak nebude mít Izrael ani Libanon klid a mír. A nedělejme si iluze - dost Libanonců Hizballáh nenávidí. Jen neměli sílu s těmito po zuby ozbrojenými agenty Teheránu něco dělat.

Nikdo nechce, aby se Libanonská republika vzdala jihu svého území. Ba naopak. Jediné, co si Izrael přeje je, aby se Libanonská republika chopila svrchovanosti na jihu a nahradila zde "stát ve státě" Hizballáhu. Hizballáh se tohoto území vzdát musí. Po dobré nebo po zlém. Není to totiž území, na které by měl nárok. Je to území Libanonu, ne Hizballáhu.

111769

28.07.2006 11:11

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: nedojít k cíli je nemravné....

Lexman 194.?.?.?

Ale může. Smrt nevinných civilistů je ospravedlnitelná, pokud není hlavní cílem války a pokud zabrání smrti mnohem většího počtu nevinných civilistů.

Porážka nacistického Německa sebou také nesla smrt milionů (sic!) neměckých civilistů. A přece to byla ospravedlnitelná cena za zničení nacismu.

Je to smuné, ale každá válka sebou nese smrt nevinných lidí. Tak to prostě je. Podstatné je, aby to nebyl cíl války, ale jen neúmyslný vedlejší následek.

Znáte snad nějakou válku, kde neumírali nevinní lidé?

A mimochodem - ti lidé v Kirjat Šmona, Safedu, Haifě, kterým padají na hlavu rakety Hizballáhu nejsou nevinní?

111778

09.08.2006 13:15

Cenzura na iDnes

RE: Censor z iDnes se učí

Lexman 194.?.?.?

Na tom něco je. Já jsem byl před časem upozorněn panem Stworou, že příliš často dávám odkazy na web Eretz.cz (toto není odkaz, tak doufám, že to bude respektováno) a proto do budoucna žádný můj další příspěvek s odkazem na uvedený web "nepustí".

Odůvodnil to tím, že ony odkazy zvyšují webu, na který se odkazu Page Rank a Zvědavci naopak snižují. Přiznám se, že v tomhle se příliš nevyznám, proto jsem s ním nepolemizoval a od té doby ony odkazy prostě nedávám.

Respektujme, že majitel webu má právo určovat pravidla.

A neříkejme tomu cenzura - anebo měřme stejným metrem iDnes i Zvědavci.

113197

28.08.2006 14:19

Pokus o protest

Ondřej Cakl, užitečnej idiot

skud 194.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/straznik-prisel-kvuli-pletkam-s-neonacisty-o-uniformu-pgd-/krimi.asp?c=A060828_123435_domaci_pei

Milan tobiáš píše na altermedia

115285

01.09.2006 08:36

Sázka na Zvědavce v září nebude!

RE: mikropenze zoufalců na provoz nestačí

Lexman 194.?.?.?

Izraelské velvyslanectví v Bratislavě [vyplazený jazyk]

Chtěli to poslat z pražské ambasády, ale takhle je to prý nenápadnější [chechtot]

Mají to z rozpočtu Mossadu pro monitorování antisemitismu ve střední Evropě - prý za ně Zvědavec dělá plno užitečné práce - stačí si pravidelně kopírovat logy [velký smích]

115641

Článek z islamistického serveru umístěného v Rusku opravdu nepokládám za důkaz...

Četli jste někdo někdy třeba vzpomínky Ladislava Bittmana? Jak se dělají zpravodajské dezinformační kampaně?

Tehdy (za Studené války) se to dělalo ztak, že Sověti nechali něco otisknout ve spřátelených malých novinách v Indii (čti: novinách, jejichž některý zaměstnanec byl placen KGB). Od těchto novin to převzala některá latinoamerická pokroková agentura a od ní s trochou štěstí nějaký menší americký deník - který třeba uvedl své pochybnosti o pravdivosti zprávy.
... a s odvoláním na něj to pak otiskl TASS [vyplazený jazyk]

Takže dnes se nám to opakuje, až na to, že zprávy neumisťují Sověti do Indie, ale islámské režimy na ruské weby ....

115643

01.09.2006 09:50

Sázka na Zvědavce v září nebude!

RE: mikropenze zoufalců na provoz nestačí

Lexman 194.?.?.?

Já se přimlouvám za ponechání Nilla. Myslím, že výraz "kunhůta" pro označení osoby ženského pohlaví, s níž nesouhlasím, a výraz "drotárov" pro označení našich východních sousedů, jsou výrazy pravda expresivní, nicméně nejsou extrémně urážlivé.

Od jiných diskutujících tu občas padají v debatách výrazy silnější.

Jinak samozřejmě užití oněch 2 výrazů Nillbertem zásadně odsuzuji!

Měl napsat "co je to za paní se zajímavým postojem"... "ze Slovenské republiky"! [vyplazený jazyk]

115650

01.09.2006 09:55

Sázka na Zvědavce v září nebude!

RE: pre pána Nillberta

Lexman 194.?.?.?

Samozřejmě, že je to zcela Vaše věc, komu dáte dar a podporu.

Můj příspěvek byl myšlen jako vtip - počítal jsem, že přes několik smajlíků to lze rozpoznat.

Nicméně pokud by to vtip být neměl, pak bych samozřejmě netvridl, že "vás platí izraelské služby", ale že "vy jste pověřený zaměstnanec izraelské ambasády v Bratislavě, který se snaží přes finanční dary udržet Zvědavce v provozu - a získat přátelský vztah a důvěru V. Stwory..."

Na Zvědavce si chodím číst - to tu dělám. A dar SAMOZŘEJMĚ nepošlu. Natolik mě zase zdejší články nenadchly.

Jinak i já Vám přeji vše dobré, ať se dař [smích]

115651

01.09.2006 10:19

Sázka na Zvědavce v září nebude!

RE: Vážený pán Lexman

Lexman 194.?.?.?

Naprosto v pořádku. Já jsem se neurazil. Váš názor - zvláště podepřený takovými rodinnými zkušenostmi - respektuji.

115654

01.09.2006 10:21

Sázka na Zvědavce v září nebude!

RE: Odečtení z daní.

Lexman 194.?.?.?

Přiznám se, že to by mě také zajímalo. Od daní přece nelze odečíst jakýkoliv příspěvek občanskému sdružení, ne?

115655

11.09.2006 12:56

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

11. 9. 2006 demonstrace proti islámskému teroru

194.?.?.?

Při příležitosti 5. výročí útoků islámských teroristů na World Trade Center si Vás dovolujeme pozvat na

Uctění památky obětí islámského teroru a vyjádření podpory protiteroristickému postoji USA a Izraele
11. 9. 2006 v 18.00, na Jungmannovo náměstí, Praha 1

Více zde: http://tinyurl.com/h8pxl

116348

13.09.2006 11:50

Peřej

RE: Primitivní životní potřeby

skud 194.?.?.?

Podle mě tyto zaručené statistiky jsou jen nechutná a sprostá propaganda.To je pořád dokola,jak naše "nestranná a objektivní" media referují o tom, že češi makají málo, že máme malou produktivitu práce, že hodně pijeme, kouříme, že jsme rasisti a netolerantní, protože nejsme zrovna nadšeni z ekonomických imigantů. Dále že jsme zaostalý nezvdělaný národ a máme se neustále někomu přizpůsobovat a hledat nějaké nedosažitelné a falešné vzory. Za nedlouho nám budou statistiky sdělovat, že v česku je příliš málo ciziců z afriky a budem je muset dle statistiky a oficiálních pravd si je sem nakvartýrovat a učit se toleranci... [bliji]

116553

09.10.2006 15:13

Není důležité, co řekl Havel

Potrefené demoliberální husy se ozvaly a kejhají, že si p. Král dovolit šáhnou na jejich modlu

skud 194.?.?.?

"V případě Václava Havla však není důležité, co tento pokřivený a falešný člověk kdysi řekl nebo říká, ale to, co dělal a dělá"

Nevím, co přichází liberálně demokratické havlovce k šílenství. Podle mě to p. Král vystihl naprosto přesně, co tento profesionální lhář,profesionální disident, lžihumanista udělal pro Českou republiku.A normálně myslícímu člověkovi to je jasné.

Havel udělal asi jenom to, že pár kavárenských intelektuálů a pochybných herců se sexuálními nemnocmi po světě ví, kde leží ňáké Česko, nebo co.....
na základě uměle profálkého havlova literárního díla.

Holt, když někdo napíše v tom našem Česku drsnou pravdu, vždy se ozvou potrefené husy a lamentují jak ti nejhnusnější komunističtí bolševici.Ti ostatně také neunesli jiný názor, než ten jejich předpokládáný a jediný pravdivý a nikdy jinak.

[bliji]

118741

12.10.2006 13:21

Muhammadův meč

RE: Mírumilovné šíření islámu v podání českých muslimů-pokračování

skud 194.?.?.?

Osobně bych si muslimy takto taky moc neidealizoval.Byly doby a místa, kde se chovali muslimové k ostatním poměrně lidsky, jinde se chovali jako prasata.

Pokud vládnoucí liberálové jakéhokoliv ražení budou vldándout v Evropě, čeká nás skutečný problém s imigrací a radikalizaci(zakládání pochybných islámských sekt a nadací)afrických imigrantů.

Jenomže ti levičáčtí liberálové nás přesvědčují o multi-kulti, toleranci, lásce k cikánům atd...Slibují nádhernou společnost, kde budou žít vedle sebe všechny rasy, národy a etnika, kde bude mír.
Pravicovým liberálům se zase hodí velké počty imigrantů, kteří by pracovali za nízke mzdy a vyhovovalo by to volnému pohybu pracovních sil.Vše by bylo v pohybu, flexibilní a penízky by se hezky homadily. Zdánlivi nepřátelé se hezky takto doplňují a staví domeček z karet, který když se jednou zhroutí bude to jak po potopě.
Proto také nikdy volit liberály nebudu.

118941

19.10.2006 15:17

Probouzející se ruský obr rozehrál strategickou kartu

RE: Chrušťov prohrál šanci v 70-tých letech

skud 194.?.?.?

No, jo, v té americe, žijí pohromadě mnoho etnik, ale také se musíte podívat jak to tam vypadá. USA je zamořená až po uši černým rasismem, pochybnými spolky Nation of Islam, různými militantími křestanskými sektami a nenávistí.
Už dlouho nežeru tu pohádku o tom, že v USA jsou lidé tolerantní, hodní a spokojení a že multi-kulti je cool a in a že skvěle funguje.
Stačí si přečíst a přeložit texty dnešních popových a hiphopových skupin a pak zjistíte, že tito "niggas" si nezadají s militantími neonacistickými hiterovskými skupinami.

Menšiny (?) v USA se ghettizují a radikalizují.Na mnoha místech v USA např. existují supermakety pro bukvice, kde heterosexuál nesmí přijít, jelikož je to jejich nepřítel.

119557

22.11.2006 13:30

Multi-kulti learning

Češi vymírají a nelze to změnit

skud 194.?.?.?

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zdravi-skola-spo...


Proč Česko
Nízká porodnost může v budoucnu způsobit nedostatek pracovních sil a vážné ekonomické potíže.


Podle české demografky Jitky Rychtaříkové z Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy jsou za současný stav odpovědní také politici, kteří nedostatečně podporují mladé rodiny.
Vyšší porodnosti podle ní brání i současná společenská situace a pokles významu rodinného života

Jde o to, abychom dokázali usměrnit islamizaci, asiatizaci, afrikanizaci a další procesy v evropské společnosti, které jsou nezvratné," říká Chesnais. "Migranti se musí asimilovat, naučit se jazyk a ztotožnit se s kulturou, a my je musíme příjmout jako vlastní děti."
-------------------------------------------
Tak tomu teda opravdu nevěřím, že by to tak fungovalo. A já mám nějakého asiata, či nebezpečného afričana s kudlami a drogami příjmout jako své děti??? [bliji]

Každý se přeci sdružuje ke svým podobným soukmenovcům (rasa, náboženství), ke svým lidem a nikde nedochází k míšení jak požaduje multi-kulti propaganda.

Následky budou v tzv. ghettizaci společnosti, kde budou různé kultury žít sice v jednom státě ale tvrdě separované ve svých ghettech (svých uzavřených světech).

121984

13.12.2006 15:21

Ruka ruku...

Seznam.cz

skud 194.?.?.?

Ten již poslední dobou téměř nepoužívám, jelikož se mi zdá nezajímavý, nudný. Mapy.cz jsou teda nic moc, slovník taky za nic nestojí, zdaleka nepřeloží spoustu výrazů. Seznam.cz nenajde,to co jiné vyhledávače. Hlavní deviza celého tohoto portálu vězí v chatu. Server.lide.cz, který je asi nejnavštěvovanější diskuzní portál, kde se to hemží buzíky, vohnouty, pedofily, sexuálními uchylkáři a TVNova kulturou.
Ta jejich soutěž akorát zavání elitářstvím a poplácáváním po ramenou, že oni jsou víc, než ti druzí.
A že vyhrála Idnes?? Tomu se ani nedivím, dříve by za odporného komunismu vyhrálo Rudé právo, za nejpravdivější zpravodajství.

123420

Na to se už zapomnělo, ostatně je to jejich "domácí" svinstvo. Teď bude zajímavé, na co bondové přijdou v cause Litviněnko.

123475

15.12.2006 10:45

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl I.

RE: mozky

skud 194.?.?.?

Haha. A co, když vám ten silnější, kterého budete následovat a budete mu zobat z dlaní jako děcko, vás nakonec podvede?? Hodí na vás boudu a udělá z vás idiota? Podle vaší zvrácene a zdegenerované logiky budete ještě jásat, že áááno?? Jistě ano, protože je to liberální demokrat stojící na straně Dobra (?)
Opravdu jsem dlouho neviděl porci tak naivního a dětinského myšlení jako u vás. Zvykl jsem si, že takto naivní zdegenerovaní kidé jsou většinou komouši a jim podobní.
Ne není to pravda. Mnoho takových lidí se vyskytují mezi tzv. přesvědčenými "liberálními-konzervativními demokraty", kteří čtou MF Hnus.
Jsem přesvědčen, že takoví lidé jako VY spíše zakrývají svoje komplexy a hledají různé berličky v orientaci v životě.

123523

19.01.2007 11:41

Dlouhodobá Dalíkovská kriminalizace české politiky

RE: Nemuzu uverit...

skud 194.?.?.?

I liberalismus může být totalitní jako každá ideologie, což je samosebou pochopitelný.
Velmi dobrý článek:
http://modra-sance.blogspot.com/2007/01/je-liberalismus-totalitn-ideologie.html

125965

22.01.2007 12:35

Nejhorší je ta bezmoc

Apage satanas!

194.?.?.?

Kajsi roba - redaktorka Čro 1, teď v poledních zprávách milým hlasem zpovídala jakéhosi náměstka. Jelikož ona základnu považuje za dobrou věc /obrana Evropy/, pro odpůrce radaru dala do placu úvahu, že bychom za to mohli od Amíků konečně vyboxovat bezvízový styk. Slouží ke cti náměstka, že nahrávku na smeč nepřijal a radši to moc nerozmazával. Nehledě k tomu, že oproti svou věcí si zcela jisté redaktorce, nepůsobil nijak sebejistě. Nakonec, ta redaktorku můžou vyhoditit jen z rádia, ale jeho z okna... [smích]

126355

24.01.2007 11:36

O stromech a lidech

Ano,je to hnus

skud 194.?.?.?

Jsem stále více znechucen, co se děje v naší zemi.
připadá se mi, že všechy věci ztrácí význam v tom neuvěřitelném relativismu, kde se daří pouze penězům. Lidi jim to furt žerou.
Opravdu by mě zajímalo, kdy bude překročen práh toho, kdy si to začnou lidé uvědomovat a začnou něco dělat.
V Praze 10 byl také park, sice nic moc ale byl tam. Je to místo,kde jezdí sposta aut a kamiónů, náklaďáků a aut. Park byl jediné místo, kde mohl foukat pořádně vítr a provzdušnit tuto lokalitu.
I přes místní referendum, kde se většina vyslovila proti, byl zde postaven hypermaket. Odporní developeři a odporní investoři (chazarského původu), uplatili radnici a proto postavili toto hnusné monstrum. Zhoršila se kvalita ovzduší a je tu vyšší provoz.

126601

25.01.2007 12:28

Co nám politici \"zapomněli\" říct?

RE: Mám velikou radost

skud 194.?.?.?

No, doufám, že nejste diskutující pod jménem "Reach" ze serveru defens.

Všiml jsem si totiž, že nick s jménem "reach52, reach" se objevil poslední dobou na diskuzních fórech "opozičních webů".
Vaše přihlouplé a vulgární spamy nikoho nezajímají!

126733

25.01.2007 15:49

Co nám politici \"zapomněli\" říct?

RE: radar

skud 194.?.?.?

Ježiš, ty máš tak ve všem naprosto jasno, až to bolí. Přesně takhle jasno měli bolševiští svazáci za minulého režimu. Nic se nezměnilo, jen strany a kabáty se vyměnily.
Komunismus a dnešní"demokracie" neměla ráda pochybovače, rozvraceče, podněcovače a bůh ví co ještě. Společne těmto režimům je strach z lidí, kteří nesdílí nekriticky oficiálně sdílené betonové pravdy.

126761

26.01.2007 11:41

Jde o hodně

RE: co k tomu mohu dodat?

skud 194.?.?.?

Mě se připadá ta iniciativa Ne Základnám dosti podezřelá.

Kdyby byli chytří, dávno by se od komunistů distancovali, ale zatím to neudělali.

Výsledek to bude mít asi takový, že se celé akce tohoto typu totálně zdiskreditují.
Z demonstrací se stává ubohá fraška a asi to někomu prospěje.
Na komunisty zvědavej nejsem.

Problém spočívá v tom, že v podstatě nevíme přesně, co v těch Jincích bude stát. Odborných fundovaných článku je jak šafránu.
na internetu jsem našel analýzu http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/antiraketa.htm. Z analýzy nevyplyvá, co tady vlastně bude a mezi odbornými kruhy jsou rozpaky. Jelikož vojenské projekty podléhají přísnému utajení (samozřejmě pochopitelné), tak se opravdu budeme jen domnívat, co tam US Army postaví. A spoléhat se na serióznost českých médií se opravdu moc nedá.

126893

01.02.2007 10:58

Redakce publicistiky televize NOVA

Pan Lauder

194.?.?.?

a to je dobré mít na zřeteli, je vlastníkem několika dalších tv stanic ve východní Evropě, např. Maďarsku a Rumunsku. Český divák přesvědčený o výjimečnosti "tv Nova", pokud by rozuměl řečenému, by při sledování maďarské "tv 2" zřejmě rychle nabyl dojem, že tohle mu je dost povědomé. I zde pečlivě vybraní inestigativní novináři pečlivě.... atd. atd. atd. ...

127538

03.02.2007 07:33

Kybernetoví vojáci pro Izrael

RE: zvedavec.nazory

194.?.?.?

Ta ty zos Košicoch zavri hubu a idz chytac vrany

127645

10.02.2007 07:35

Zrada české inteligence

RE: Spolek nevystudovaných?

194.?.?.?

Diligentia maximum etiam mediocris ingenii subsidium [vyplazený jazyk]

128361

13.02.2007 12:58

Mezi dvěma mlýnskými kameny

RE: Dobre napsano Rene!

skud 194.?.?.?

A to si pane koumeles, zjistil až teď, že je to proti putinovi a ne proti iránu.
To až teprve teď hledáte nějaké zdůvodnění pro zřízení protiraketového deštníku.

Všiml jsem si toho a stejně jsem už dlouho věděl, že lidé, kteří jsou pro rakety a radary nejsou absolutně schopni snést do debaty nějaké rozumné argumenty. Vždy se jedná o propagandistické žvásty, emočně nabité bez jakékoliv informační hodnoty.
Vy vždyť ani vůbec nevíte, proč to chcete nebo nechcete. Je to prostě jenom vaše (náboženská víra) a té prostě nepochybně věříte.

Největší obětí dnešní "liberálně-konzervativně demokratické" propagandy jsou lidé hlavně mladí a nezkušení, kteří na MF dnes a jinde vykřikují své rasistické, nenávistné plky plné slizské a jedovaté nenávisti. To taková ODS může být velice hrdá na svojí voličskou základnu.
Ti starší a vdzělaní, kteří jsou pro základny jsou spíše vázáni ekonomickými a politickými závazky a tak si nemohou postavit proti. Jinak by přišli o živobití. Jsou to vazalové systému.

128656

13.02.2007 15:19

Mezi dvěma mlýnskými kameny

RE: Dobre napsano Rene!

skud 194.?.?.?

Z řad "protizáklaďáků" jsem se spíše setkal naopak s kultivovanými a věcnými argumenty.

Komunisty a socialisty (podporujici nezakladnam) nechme stranou. Většina lidí na tomto serveru ví, že jsou trapní a není třeba se jimi zabývat. Mě komunisté nezajímají.

Ano , máte pravdu komunisté jaou bohužel na těch demonstacích nejvíce vidět, protože to jsou také křiklouni jako z druhé strany

Osobně si myslím, že neplatí jednoznačně, že pravičáci jsou všichni pro, a levičáci všichni proti. Ta hranice je dost posunutá dost se tyto tábory prolínají.

Media se snaží utvořit určitou realitu, která není v souladu se skutenčností. A proto se nedivne jakoby dvou proti sobě naladěným militatním táborům.

128665

13.02.2007 15:35

Mezi dvěma mlýnskými kameny

RE: Rusko vymírá – a lže

skud 194.?.?.?

Pane Osvětár,ten link, který uvádíte pochází z krajně nedůvěryhodných stránek a také od krajně nedůvěryhodného předsedy občanského insitutu, který prohlašoval, že by mu vyhovovala diktatura gentlemanů s jejich vedoucí úlohou ve státě a demokracii by velice rád odhodil jako srarý hadr do koše.

To jsou mi ale liberállové a demokrati.

Pan Joch má evidentně radost, že vymírají Slované a Křesťané v Evropě.

Joch jedná značně proti evropsky a protislovansky.

Je nad slunce jasné, v jakých službách pracuje a pro koho tuto práci vykonává.

128666

15.02.2007 11:55

Zimbabwe dokončuje etnickou čistku

RE: Tak to tu konečne máme!

sinxing 194.?.?.?

Ano, naprostý souhlas.

Islamisticke mohamedanstvi, nazionalismus vsech typu, socialismus vsech typu a humanismus jsou jako rakovinove vredy dnesniho sveta a ohrozuji liberalni demokracii a lidska prava.

Lidska prava jsou podle me laissez faire, volny trh, zadne statne diktatorske regulace a statne diktatorsky komunisticky dirigismus omezovani svobody jedince. Lidska prava omezuji regulacni zakony, socialismus,humanismus a nejake pochybne eticka pravidla. Lidska prava jsou hlavne prava zamestnavatelu, majitelu domu, bank, ropnych, prumyslovych, automobilovych a zbojnich firem, ktere zrychluji rust ekonomiky.

To jsem ale trocu odbocil. Cerni proste nejsou si vladnout sami a proto tam maji bordel. Ono v podstate bude dobre ze vymrou na aids a bolsevik mugabe take zemre ve sve vlastni africke zumpe. Odporni diktatori jako Chavez, Ahmadineřád, Puti, Castro patri do propadliste dejin jako nepratele naseho zrizeni. Jsou to stejne antisemitsti chudaci, kteri nechapou vyznam nasich universalnich hodnot, ktere jsou jedine platne. Lidska prava by mela byti jako vseobjimajici universum.

128821

15.02.2007 15:11

Zimbabwe dokončuje etnickou čistku

RE: Tak to tu konečne máme!

194.?.?.?

"náchilnosť"? oprav si to v hlave ty úchilný [vyplazený jazyk]

128832

27.02.2007 10:47

Zvířecí holocaust

RE: Holocaust? Opravdu?

sinxing 194.?.?.?

Výborný článek a ne ten, který napsal pan Podolák.

Ochránci zvířat jsou akorát hnusní ekosocialisté a levičáci, kteří by se neustále vněšovali do záležitostti svobodného trhu!

Hold zvířata si za to mohou sama, protože jsou nižší vývojový druh, než my a proto musí žít tak, jak žijí. Stejně toto neandrtálské opičí smetí nemyslí a nic nechápe. Nic nemůže pochopoit jako my a nechápou smysl života a principy jak funguje svět.

Toto neandrtálské pravěké myšlení je vlastní všem komunistům, ekologům, arabáčům, odporným rusům a další verbeže, která nerespektuje naše hodnoty jako volný trh a Růst.

129603

02.03.2007 14:23

Občané za svá práva

Liberalizace bytového práva

sinxing 194.?.?.?

Jsem pro liberalnejsi politiku vuci majitelum najemnich domu, protoze majitele prinaseji peosperitu a ekonomicky rust.

Jsem napr. pro zruseni socialistickych dekretu, ktere svazuji ruce majitelum domu a omezuji jejich podnikatelske aktivity.

Dnesni bydleni je totiz moc social-komunisticke a proto je nutne s tim zkoncovat. V najemnich bytech parazituji skoro zadarmo smradlavi duchodci (podporovali komunistickou hruzovladu), tzv. socialne slabsi,mrzaci, mentalove , cikania socialisticke rodiny, ktere bydli v jednom byte cely zivot, nestehuji se a nejsou pro system prinosni, protze jsou neflexibilni. Nepodporuji castejsim stehovanim a stridanim zamestnani rust mezinarodni ekonomiky.

Jsem pro vypoved bez udani duvodu a dekrety nahradit smlouvami na dobu urcitou. Najemni byty prece nejsou socialni utulnou pro nefachacenka a levicove parazity. najemni bydleni je pro pracovite samostane pracujici ekonomicke osoby a toto bydleni je pro potrebu docasneho pobytu pri jeho podnikatelskych aktivitach.

To jen ty socani a jim podobni maji na to svuj jiny zvrhly nazor.

129814

02.03.2007 14:24

Občané za svá práva

RE: Liberalizace bytového práva

sinxing 194.?.?.?

A samozrejme vypoved z bytu bez nahrady jineho bydleni.

129815

05.03.2007 16:08

Evropský stát, ano či ne?

Dobrá,

194.?.?.?

tak jsem si zanadávali a všichni víme, že EU je nanic. Takže jestli jsem to správně pochopil, chceme nazpět celnice, celníky, dotazy - kam jedete, proč tam jedete, co tam budete dělat..., vesele pruhované závory, celní prohlášení, víza, prohlídky kufrů, tašek... [smích]

130095

06.03.2007 10:30

Zklamal jste mě, pane prezidente

RE: Zklamani z prezidenta?

skud 194.?.?.?

No jasně, doba nekonečných možností a nekonečná svoboda.

Aneb já si užívám, dávám na jevo svůj Úspěch, jsem ten správný odésácký liberální pravičák, milující USA a Izrael. Za všechno mohou ti socani,mohamedání a další nepřátelé demokratického zřízení.

Jsme zdravý, úspěšný, inteligentní a hezký a budu plýtvat a vytahovat se se svým postavením a dávat na jevo jaký jsem to kabrňák, že jsem se vyšplhal takto vysoko. Ano, po nás potopa, jenom, já, já já a nic jiného.


A takovéto lidi považuju za nejhorší pakáž jaká tu je. Díky takovým lidem je náš stát v katastrofální ekonomické situaci. O politické ani nevluvě.

A až příjdou ty horší časy, bude velice zajímavé jak se s tím vyrovnáte. [velký smích] [bliji]

130186

07.03.2007 15:56

Demonstrace ANO základnám

RE: Konecne vidim, ze na Zvedavci dostali rozum

skud 194.?.?.?

rad se na demonstraci ukazu, i kdyz neni proc. Nastesti o nekterych vecech nerozhoduje lid. Protoze lid je vul.

Podle toho, co jste napsal jste teda člen vládnoucí elity, tedy poslanec s mandátem a člen trojkoalice. Nikdy jiný by toto napsat tedy nemohl.

Pravděpodobnější je tedy, že jste pouze pěšák jako já a všichni ostatní, který hodí jednou za čtiři roky do urny volební lístek a tím všechno končí.

Toto prostě nemůže nikdy napsat normální.

130329

12.03.2007 16:24

Klášterec nad Ohří doplácí na rychlý internet

P2P Soulseek, mám mít obavy?

skud 194.?.?.?

Ke stahování a výměně (převážně mp3) používám celkem ne moc známý program Soulseek. DC++ se mi nikdy nějak nezamlouval a tudíž jsem ho nikdy nepoužíval.
Navíc tam nejsem připojen imrvére.
Doufám, že se nedožiju takového bezprecedentního extrému vpádu těžce ozbrojeného policejního komanda do mého bytu.

Jinak co se dělo v Klášterci je krajní nechutnost.

Co se týče té korupčnické zločinecké organizace jménem OSA (zla), jsou na itnernetu docela zajímavé stránky http://www.jirihradec.cz/

130631

29.03.2007 10:53

Proč uznává Los Angeles Times právo na existenci Izraele?

RE: Evropané přestupují na islám

194.?.?.?

Pán Stein, a či ste sa ozvali v prípade rozsudku Ernsta Zündela? Obdivujem Vaše bohorovné názory, za chrbtom mocenský aparát celej Európy. To sa to žvaní a poučuje....

131820

30.03.2007 07:33

Proč uznává Los Angeles Times právo na existenci Izraele?

RE: Evropané přestupují na islám

194.?.?.?

Pán Stein, ďakujem za odpoveď. Poučnejšiu, než si myslíte.

131864

30.03.2007 11:35

Stát a svoboda

Dlouhý a nic neříkající

skud 194.?.?.?

Po přečtení podobných článků mám pocit,že jsem s z nich pořádně nic novéo nedozvěděl a v paměti mi neutkvěla žádná myšlenka. A je to navíc zbytečně dlouhé.

131885

31.03.2007 07:21

Proč uznává Los Angeles Times právo na existenci Izraele?

RE: Evropané přestupují na islám

194.?.?.?

Pán Stein, ľúbite Euc(k)lida? Nič v zlom, rozumieť si nikdy nebudeme,ale nemusíme po sebe hneď strieľat, že? (a ak tak iba v sebaobrane [smích] )

131946

18.04.2007 15:14

Byl to takový stín...

Ale jdete nekam s nejakimi pricinami

sinxing 194.?.?.?

Pricina je korejcova neschopnost si zaridit zivot tak, aby byl stastny a byl byl v lepsi zivotni situaci a tedy potencialni ekonomicky prinos ekonomice.
Jak je zvykem, tak levicaci obecne prisuzuji vinu okolnimu prostredi a spolecnsoti, pritom je naprosto jasne, ze slo proste o osobni selhani jednotlivce. Protoze je od prirozensoti svobodny jedinec a zije v demokratickych a svobodnych USA.

Spolecnost za nic nemuze, problem je v tom, ze svobodny korejec proste selhal protoze byl hloupy a neschopny. A neunesl osobni zodpovednsot za sve ciny, tak holt musel vypit svuj kalich horkosti a zivotni prohry poradne do dna!A dobre jim tak. takovym posukum, potencialne volici levici.

Spolecnost totiz neexistuje, ale pouze samostatny jedinec, tedy jednotlivec kracici si svym zivotem sam. Sdruzovani a sjednocovani je projev socialnosti a levicovosti, krajne i komunismu.

Proste a vzdy a za jakeho koliv prostredi a situace plati, ze kazdy je strujcem sveho zivotniho osudu a stesti, coz to hloupe trdlo nedokazalo pochopit.
Silnym patri svet, slabym smrt!

133168

24.04.2007 12:49

Jsou Izraelci krvelační?

RE: Nebral bych

skud 194.?.?.?

Ano, bohužel s Vámi musím souhlasit. Protože oni tu svojí politickou přípravu do realné politiky mají velice profesionálně odvedenou. A už se jedná o různé školy, university, spousta think-tanků, institutů, kde mladým nalévají do hlavy neo konzervativní, neoliberální ideologii.
Organizačně jsou také docela připraveni, protože snad v každém menším městě a čtvrti mají svojí agitační pobočku, podpořeny svými webovými stránkami.
Mladí konzervativci jsou svázáni pupeční šňůrou s ODS a dalšími institucemi, popř. nějaké ty bohaté nadace a finanční ústavy.
To znamená, že mají dostatek finančních prostředků ke svému expanzivnímu růstu a nechutné roztahovačnosti.
Mají širokou podporu evangelických protestantských církví, Židovských obcí v ČR a Elit.
Dá se říci, že podporují anglosaský způsob života, protože mnoho z nich pochází z anglosaského kulturně civilizačního okruhu. Samozřejmě podporují sionismus, Izrael, jelikož mnoho z nich pochází z židovského kulturního a společenského okruhu.

Pro ČR představují určité nebezpečí, protože je to volební arzenál politické síly neokonů a neoliberálů. Jsou voliči ODS.
ČR je nejvíce prousraelská v celé Evropy.

Docla mám strach z toho až se pevně ujmou moci, tak tu nebude stát kámen na kameni a bude to naprosto jiný svět, než ho známe.
A je jasný, že pro ostatní názorové proudy zde nebude místo.

Bohužel jiné politické síly nemají zde vybudovanou takto profesionální sít svých organizací a sympatizantů.

Jsou laděni protičesky a protislovansky.

133743

24.04.2007 12:58

Jsou Izraelci krvelační?

RE: Odkaz z textem staženého článku...

skud 194.?.?.?

Už před nějakým časem jsem narazil na text Miloslavy Paškové, který se vyjímal na konzervativních stránkách. Mě ten text tehdy velice překvapil, protože u Mladých konzervativců jsou takové názory naprosto nepřípustné a celkem jsem věděl, že tento "závadných text" musí být odstraněn z jejich stránek. A že paní Pašková bude mít potom značné problémy a bude se muset neustále dokola kajícně omlouvat, co vyřkla.

Podle mě jsou Mladí konzervativci mimořádně nebezpeční v jejich chladnokrevné profesionální práci pro náš stát. Takoví novodobí svazáci, kteří se infiltrují do vzdělávacího systému třeba jako feministky a jim podobní.

133745

25.04.2007 14:48

Nejdražší káva v mém životě

RE: Výstavba...

skud 194.?.?.?

Dosti pochybuji, že jsme udělali obrovský krok dopředu.

Satelitní městečka a stavby hypermaketů a sní související infrastruktura je především sociálně patologická. Z okrajů měst se vytváří liduprázné a odcizené oblasti. V podstatě jsou to předchůdci budouích ghet a ztracených iluzí o lepším životě.

O nárustu svobody nemůže být vůbec řeč. Nevím pořád o jaké svobodě ti naši politici a samozvané elity se zblblým davem stále dokola mluví. Svoboda je dnes naprosto vyprázděný pojem, kterým se dnes zaklíná kde kdo.

Co se týče těch hypoték, tak bohužel náš systém nenabízí žádné jiné možnosti aby člověk nějak bydlel a vybudovali si sociaální zázemí. Oni to mají velice vymyšlené (mezinárodní bankéři) a nutí lidi aby si vzali hypotéku. Tím se dostanou do úvěrového nevolnctví. lidé se dostanou do vazalství bankovních úřadů. Takže o svobodě opravdu nemůže být řeč. Průser je v tom, když se někomu něco staně (nemoci, úmrtí v rodině atd..) a člověk přestane být schopen splácet dluhy. Pak zbývá exekuce, ulice, vězění a v nejhorším případě sebevražda. Jelikož System rozleptal přirozenou soudržnost a solidaritu lidského společenství, nevidím do budoucna na konci tunelu světlo.

Západ prochází hlubokou krizi, kterou se snažíme zakrýt konzumem a to do té doby, do kdy budou zdroje.

133828

04.05.2007 14:12

Rozdělení a krádež

Nacisticke, komunisticke a islamisticke blaboly zavanejici antisemitismem

sinxing 194.?.?.?

Ja absolutne vubec nechapu, jak je vubec, ale vubec mozne, aby v v Cesku tento clanek mohl vubec vyjit.
Vzdyt je to nenavistna socanska antisemitisticka propaganda!
Clanek je velice tendencni, zajujaty, nevyvazeny, neobjektivni a oslavuje odporne islamofasisty. Islam je ve skutecnosti dilem toho nejvetsiho zla. Islam je rakovinovy vred planety Zeme a je nutne ho nejakym zpusobem eliminovat a snizit jeho vliv ve svete a zvlaste v liberalne demokratickem zapade.

Islamismus, komunismus, nacionalismus, antisemitismus je projevem ubohosti a zavisti nad nasimi demokratickymi pravy a svobody.

Islamiste malo pracuji, jsou lini. Palestici jsou jako u nas cikani, tedy zavistiva nemakacenka. Palestici slysi na keci typu Arafata (socialni komunista a pritel SSSR). Misto toho, aby palestici makali a podnikali, vzdelavali se jako ti nenavideni Zide a demokrate, tak naprosto nepochopitelne vrazdi civilni obyvatelstvo a svymi sebevrazednymi utoky nici demokracii a Izraeli a siri tent mor do evropy v podobe islamskeho terorismu.

Jenomze palestici jako Rusove maji v krvi bolsevismus a zavidi IZRAELI EKONOMICKY USPECH KAPITALISMU.Izrael od zacatku podporoval ekonomickou svobodu, demokracii, coz ti zaostali neadrtalci nemohli pochopit a nedokazali se s tim smirit.

134583

09.05.2007 15:05

Od krize racionality ke kritickému objektivismu

Objektivistická utopie

skud 194.?.?.?

Nevím o jakém spontánním řádu tady furt mluvíte.

Žádné spontání rodové uspořádání s radou starších v EU neexistuje.Dnešní společnost se i nadále atomizuje a liberalizuje. Právo se flexibilizuje a lidská práva jsou jenom pro vyvolené oligarchy, politiky, funcionáře a mocne ekonomické subjekty, kteří drží tvrdou ruku nad svými poddanými (zaměstnanci, spotřebitelé).
Nevím o jakém spontánním řádu tady stále mluvíte.

Žádné spontánní rodové uspořádání s radou starších v EU neexistuje.Dnešní společnost se i nadále atomizuje a liberalizuje. Právo se flexibilizuje a lidská práva jsou jenom pro vyvolené oligarchy, politiky, funkcionáře a mocné ekonomické subjekty, kteří drží tvrdou ruku nad svými poddanými (zaměstnanci, spotřebitelé).

I kdyby se vše na krásno zliberalizovalo dle objektivistických doktrinářů (rozprodal by se veškerý státní majetek), stejně by to tu kýženou svobodu PRO VŠECHNY nezrealizovali.

A je naprosto jasné, co objektivisté hlásí. Jejich články publikované na objektivistických stránkách mě jen utvrzují v tom, že za jejich případné vlády by jsme se dostali někde do 19 století. Možná do ještě horší doby.
Jen tu armádu a policii by si tito plutokraté nechali aby chránili jejich spontánní a svobodné chování. Jako příklad uvedu ovládání a ožebračovaní obyčejných lidí.
Určitá regulace je nutná, protože člověk nemá pouze jen dobré úmysly. Spontánní svobodné chování může být také tvrdě sobecké. Obohacování se ne úkor druhých a jejich ovládání a manipulování.
V takové "anarchokapitalistické" společnosti bych žít teda nechtěl.

I kdyby se vše na krásno zliberalizovalo dle objektiistických doktrinářů (rozprodal by se veškerý státní majetek), stejně by to tu kýženou svobodu PRO VŠECHNY nezrealizovali.

A je naprosto jasné, co objektivisté hlásí. Jejich články publikované na objektivisticých stránkách mě jen utvrzují v tom, že za jejich případné vlády by jsme se dostali někde do 19 století. Možná do ještě horší doby.
Jen tu armádu a policii by si tito plutokraté nechali aby chránili jejich spontánní a svobodné chování. Jako příklad uvedu ovldádání a ožebračovaní obyčejných lidí.
Určitá regulace je nutná, protože člověk nemá pouze jen dobré úmysly. Spontání svobodné chování může být také tvrdě sobecké. Obohacování se ne ukor druhých a jejich ovládání a manipulování.
V takové "anarchokapitalistické" společnosti bych žít teda nechtěl.

134972

11.05.2007 12:50

Od krize racionality ke kritickému objektivismu

RE: Objektivnost

skud 194.?.?.?

Dosahování vlastního cíle je nejvyšším morálním cílem člověka.
Člověk jako jedinec,je pouze svým strůjcem charakteru a osudu.
Plně odpovědný za důsledky svého chování a za svůj život.


Dovolím si říci, že toto není absolutní pravda, jak si mnoho skalních liberálů a objektivistů myslí. Spíše zase věří v nevyvratitelné betónové pravdy a nesmyslná dogmata s filosofických příruček, kteří sepsali lidé z prapodivného národa. Tentýž národ je jako továrna na výrobu různých ideologii, náboženství, věrouk, které namísto aby objevovali svět a poznávali ho se snaží realitu uvěznit v jejich ideologické kleci, kde je vše tak jasné, že?

Člověka od narození až do jeho smrti především ovlivňuje jeho prostředí, do kterého se narodí, sociální vztahy, rodina, dostatek materiálních a biologických potřeb.
Člověk se rodí do tohoto světa naprosto nesvobodný, který nemůže nic ovlivnit. Je vydán napospas tohoto světa a pak záleží jaké jeho okolí o jeho životní úděl postará.
Až v pozdějším dětství a dospělosti je člověk schopný částečně změnit svůj osud a úděl.Nevyznávám, to že je člověk naprosto vydán svému nezměnitelnému osudu (fatalismus v antice). To je totiž extrém jako objektivismus a čistý liberalismus.

Jneže dnes se nám snaží Systém namluvit, že jsme svobodní, že řídíme svůj osud, že je to v našich rukou (reklamy a poltická propaganda). Prostřednictvím lžimédií šíři tyto lži a přitom nás Systém stále více svazuje prostřednictvím nových technologií a narůstající byrokracie. Přibývají stále nové zákony, které likvidují občanské svobody.
Objektivisté jsou vesměs divní lidé. Viz jejich "hardcore" články na jejich stránkách.

135152

14.05.2007 16:24

Gruzínský prezident na Petříně

RE: Pokud

skud 194.?.?.?

Něvěřte profesionálním lhářům hájící jen své zájmy a ne zájmy převážné části obyvatel ČR

A co se týče "rozpínavosti ruského imoperia", to samé bych mohl s klidným svědomím říci o USA. Tedy politici, kteří hájí zájmy pochybného zbrojního vojesnkého komplexu + další přidružené lobbystické organizace, firmy a AIPAC, což je jen část USA.

Sdílím názory američanů, kteří mají dost neocons a izraelské politiky. A naštěstí je jich hodně, jenže media a další pomahači Nového systému se snaží rozptýlit jednotu protestujících a nesouhlasících.

Ti co jsou pro radar nejsou v ČR většinou. Je to jen určitá část obyvatelsta ČR, ke které se nehlásím a nehlasí většina lidí, jelikož představují v ČR cizí parazitní prvek. Jsou natolik kulturně, společensky, etnicky odlišním, že nemohu příjmout jejich způsob myšlení.

Holt, v dnešní době je být PRO pohodlnější. A za času bolševika bylo pohodlnější být PRO rudou okupaci.

135350

22.05.2007 12:49

Kybernetický útok Ruska na Estonsko?

Samozřejmě, že se našli

skud 194.?.?.?

"Vyjádření podpory Estonské republice do rukou Jeho Excelence pana panu Matima Vaarmanna."

http://www.thepetitionsite.com/takeaction/35576775...

Sponsor: Andrej Ruščák, Mladá pravice

"My, občané České republiky níže podepsaní, cítíme znepokojení nad událostmi, které začaly v noci na 27. dubna 2007 v Tallinnu, kdy estonské úřady odstranily pomník připomínající válečné oběti Rudé armády z druhé světové války z centra města s odůvodněním, že památka připomíná sovětskou okupaci a znázorňuje mnohaletou porobu Estonska ze strany ruského, respektive sovětského impéria. Souhlasíme s tvrzením estonské strany a vyjadřujeme jí tímto podporu. Ruská federace trestuhodně narušila suverenitu Estonské republiky jednak tichou podporou rabování a násilí v estonských ulicích, dále tichou podporou agresivních demonstrací před estonskou ambasádou v Moskvě, při kterých mělo dojít k napadení velvyslankyně Estonské republiky, paní Mariny Kaljurandové, a v neposlední řadě zastavením dodávek řádně zaplacených surovin za tržní ceny z pochybného důvodu údržby na železnici. Jsme znepokojeni celkově způsobem vedení ruské zahraniční politiky pod vedením presidenta Ruské federace Vladimira Putina, které se nezřídka uchyluje k praktikám blížícími se naplnění skutkové podstaty státního terorismu. Uznáváme právo Estonska na sebeurčení, které zahrnuje:

- právo na identifikaci se západním světem, spojenectví s USA a vymanění se z ruského vlivu,
- právo na odstranění pomníků oslavujících okupaci Sovětským svazem a porobení estonského národa,
- právo na poskytnutí státního občanství Estonské republiky pouze těm žadatelům, kteří ovládají estonský jazyk,
- právo na vyhoštění nežádoucích osob, které prováděly činnost snažící se narušit suverenitu a integritu Estonské republiky.

My, občané České republiky níže podepsaní vyjadřujeme solidaritu s Estonskou republikou, panem presidentem Toomasem Hendrikem Ilvesem, panem ministerským předsedou Andrusem Ansipem, paní velvyslankyní v Moskvě Marinou Kaljurandovou i všemi občany Estonské republiky v těchto nelehkých chvílích. Jsme přesvědčeni, že tlak, který Moskva na Estonskou republiku vyvíjí je nelegitimní a obáváme se o to, aby se takové chování nestalo precedentním.

Tato petice bude odevzdána Jeho Excelenci panu Matimu Vaarmannovi, velvyslanci Estonské republiky v České republice."

135909

22.05.2007 12:59

Kybernetický útok Ruska na Estonsko?

RE: Samozřejmě, že se našli

skud 194.?.?.?

Jinak se mi to připadá dosti podezřele. Je to spíše provokace estonské (tvrdě proamerické vlády). Incident s pomníkem by jen záminka k rozpoutání konfliktu s Ruskem. Na území Estonska žije asi zhruba 300 000 menšina Rusů.
Celkem pochopitelně se ozvou lidé nazývající se "Mladá pravice", "Mladí konzervativci" a jim podobní.

Stejné to bylo např. s karikaturami Mohamenda.Kdy ti samí lidé ve svém zápalu proti "satanskému nááboženství" a "odporných arabů" solidarizovali s Dánskem. A to s krajně pravicovými, pardón liberálně demokratickými a pro bušovskými politickými subjekty v Dánsku.

135910

11.06.2007 13:05

Miliardáři, a jak se jimi stali

Otresny levicovy social-komunisticky clanek

sinxing 194.?.?.?

A opravdu mi z techto clanku boli u srdce nekdy mi z nich boli hlava.
Jak je tedy vubec, ale vubec mozne, ze takove nazory vubec mohou vychazen na internetu v EU?!

Jenze cechcacci zavidi, stejne najo ostatni slovane. Cechacci nemaji zadneho uspesneho podnikaele a tak remcaji a plivou spinu na mezinarodni miliardare. Cechy a dalsi slovanske narody jsou totiz rakovinou Evropya demokratickeho zapadu. Cesi jsou jako zhoubny vred uprostred evropy. Slovane jsou proste problem, protoze slovane jsou nejlevicovejsi a nesocialnejsi narody, ktere nic nedokazaly a jen zavidi bohatym jejich uspech.

Cechaci nechteji trzni ekonomiku, nechteji demokracii, svobodu a pratelskou a vstricnou pomoc od USA (radary).

Miliardari jsou totiz nejkvalitnejsi a nejlepsi jedinci, protoze jsou pracoviti, kreativni, sikovni a chytri, coz cechacci a slovanej nejsou schopni.
Lek proti nezdrave spolesncosti, totiz neni komunismus, ale kapitalismus.Jenze cechacci to tjene nikdy nepochopi a bude lepeze cesi a slovane jsou narody na vymreni, ktere uvolni prostor pro uspesnejsi narody.

137347

11.06.2007 16:14

Miliardáři, a jak se jimi stali

RE: Otresny levicovy social-komunisticky clanek

sinxing 194.?.?.?

MF -souhlas.

tesim se na casy az nejaka vlada bude odvazna rozcupovat celou levici na padrt. Klidne nasilim a tvrdym terorem, aby nam zde nezabirala prostor k dalsimu parazitovani. Lide typu google by meli mit odnate volebni pravo, statni obcanstvi, popr. prava s tim spojena.

Zakladni listina lidskych prav a svobod a humanisticka ustava by mela byt radikalne reformovana. To ale u moci musi byt bud Nemci, USA, Anglicane nebo Israelite.

137357

A proč si myslíte, že nelze směšovat riziko DDT a GM?

137634

Stránka: 1 2 3

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?