Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 34 příspěveků, 8 různých jmén: <nic>, dub, Farin, Fibiger, Honza, konrad, M. Korinek, Pavel.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

14.02.2002 15:23

Také vám nabízejí prodloužení penisu?

Také vám nabízejí prodloužení penisu?

Farin 62.?.?.?

dalsi metoda treba zde

http://underground.cz/752

917

30.06.2002 07:12

USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomezeně dlouho

USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomez

Fibiger 62.?.?.?

Mili ignoranti, je spodivem, jak omezene mate VY informace o afganske problematice... Predne: afgansky konflikt z 80. let byl vyprovokovan klikou tajnych sluzeb CIA, pakistanske tajne sluzby a MI5 (anglicke tajne sluzby) jako akce na pomoc disidentskemu hnuti afganskych mudzahedinu (z nichz po odchodu sovetskych potazmo ruskych vojsk z Afganistanu vykristalizovalo jmenovanymi sluzbami bohate vyzbrojene a zafinancovane - 4 mld. USD rocne z americkeho rozpoctu po dobu min. 9 let - tj. min. 28 mld. USD - hnuti Talibanu) Uz v dobach, kdy tato akce byla onimi tajnymi sluzbami pripravovana, upozornoval tehdejsi predni americky politik a politolog, ze CIA se pokousi svymi pohunky stvorit Hydru, proti niz se bude v budoucnu jen tezko branit (jako v mnohem, mel i v tomto tento genialni mozek bolestnou pravdu. Pamatuji si velmi dobre na slova tehdejsiho reditele CIA, kdyz pri navsteve u svych blizkych "pratel" Usamy Bin Ladina a ostatnich afganskych teroristu (mimochodem cvicenych MI5 i v Britanii na skotskych planich - tehdy se velitel velice pochvalne vyjadril o jejich ucenlivosti a bojovnosti, kterouzto vysoce postavil nad kvality vlastnich lidi) prohlasil ze: "...chce videt ruskou krev!", po te, co se dal slyset, ze si preje, aby Sovetsky svaz mel svuj vlastni "Vietnam". Ironii tehdejsich udalosti jest, ze zbrane pro dnesni bojvniky Al Kajdy a Talibanu nakupovalo CIA prostrednictvim tretich subjektu v tehdejsim nestabilnim polsku od Varsavske smlouvy. Dilem proto, ze afgansti teroriste tyto zbrane uprednostnovali pro jejich snadnou obsluhu a spolehlivost v extremnich podminkach, dile proto, aby existovala moznost jaksi upozornovat, ze afgansti povstalci bojuji sovetskymi zbranemi, coz pak casto CIA pri svych dezinformacnich kampanich s oblibou cinily. My zde vsak dobre vime, ze kupr. tzv. Kalasnikov (v Ceskoslovensku zkonstruovany a vyrabeny samopal) byl nesrovnatelne spolehlivejsi a presnejsi zbrani, nez srovnatelne zbrane americke provenience. Tehdejsi konflikt nemel slouzit k demokratizaci jiz temer socialistickeho Afganistanu (mimochodem proklinany Sovetsky svaz mel tehdy lvi podil na zcivilizovani zaostaleho afganskeho obyvatelstva, coz je patrne z toho, ze vetsina vysokoskolsky vzdelanych Afgancu studovalo prave v tehdejsim Sovetskem svazu, lec za vysokou cenu nastoupeni cesty satelitu socialistickeho Ruska) ani k jeho osvobozeni, ci kultivaci. Tehdejsi americka nomenklatura pouzila Afganistan jako prostredek k ekonomicke destabilizaci Sovetskeho svazu, pro nejz tak rozsahly a vlekly konflikt byl dokonalou ekonomickou sebevrazdou a jednim z hlavnich duvodu, proc bylo nutno zapocit s novym kurzem "Perestrojky" a demokratizace socialstickeho tabora.

2602

30.06.2002 07:12

USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomezeně dlouho

USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomez

Fibiger 62.?.?.?

Mili ignoranti, je spodivem, jak omezene mate VY informace o afganske problematice... Predne: afgansky konflikt z 80. let byl vyprovokovan klikou tajnych sluzeb CIA, pakistanske tajne sluzby a MI5 (anglicke tajne sluzby) jako akce na pomoc disidentskemu hnuti afganskych mudzahedinu (z nichz po odchodu sovetskych potazmo ruskych vojsk z Afganistanu vykristalizovalo jmenovanymi sluzbami bohate vyzbrojene a zafinancovane - 4 mld. USD rocne z americkeho rozpoctu po dobu min. 9 let - tj. min. 28 mld. USD - hnuti Talibanu) Uz v dobach, kdy tato akce byla onimi tajnymi sluzbami pripravovana, upozornoval tehdejsi predni americky politik a politolog, ze CIA se pokousi svymi pohunky stvorit Hydru, proti niz se bude v budoucnu jen tezko branit (jako v mnohem, mel i v tomto tento genialni mozek bolestnou pravdu. Pamatuji si velmi dobre na slova tehdejsiho reditele CIA, kdyz pri navsteve u svych blizkych "pratel" Usamy Bin Ladina a ostatnich afganskych teroristu (mimochodem cvicenych MI5 i v Britanii na skotskych planich - tehdy se velitel velice pochvalne vyjadril o jejich ucenlivosti a bojovnosti, kterouzto vysoce postavil nad kvality vlastnich lidi) prohlasil ze: "...chce videt ruskou krev!", po te, co se dal slyset, ze si preje, aby Sovetsky svaz mel svuj vlastni "Vietnam". Ironii tehdejsich udalosti jest, ze zbrane pro dnesni bojvniky Al Kajdy a Talibanu nakupovalo CIA prostrednictvim tretich subjektu v tehdejsim nestabilnim polsku od Varsavske smlouvy. Dilem proto, ze afgansti teroriste tyto zbrane uprednostnovali pro jejich snadnou obsluhu a spolehlivost v extremnich podminkach, dile proto, aby existovala moznost jaksi upozornovat, ze afgansti povstalci bojuji sovetskymi zbranemi, coz pak casto CIA pri svych dezinformacnich kampanich s oblibou cinily. My zde vsak dobre vime, ze kupr. tzv. Kalasnikov (v Ceskoslovensku zkonstruovany a vyrabeny samopal) byl nesrovnatelne spolehlivejsi a presnejsi zbrani, nez srovnatelne zbrane americke provenience. Tehdejsi konflikt nemel slouzit k demokratizaci jiz temer socialistickeho Afganistanu (mimochodem proklinany Sovetsky svaz mel tehdy lvi podil na zcivilizovani zaostaleho afganskeho obyvatelstva, coz je patrne z toho, ze vetsina vysokoskolsky vzdelanych Afgancu studovalo prave v tehdejsim Sovetskem svazu, lec za vysokou cenu nastoupeni cesty satelitu socialistickeho Ruska) ani k jeho osvobozeni, ci kultivaci. Tehdejsi americka nomenklatura pouzila Afganistan jako prostredek k ekonomicke destabilizaci Sovetskeho svazu, pro nejz tak rozsahly a vlekly konflikt byl dokonalou ekonomickou sebevrazdou a jednim z hlavnich duvodu, proc bylo nutno zapocit s novym kurzem "Perestrojky" a demokratizace socialstickeho tabora.

2603

30.06.2002 07:17

USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomezeně dlouho

USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomez

Fibiger 62.?.?.?

Ach, jaksi mi vypadlo jmeno onoho politika, o nemz jsem mluvil v predchozim komentari a jehoz jmeno si jiz mnozi domysleli - Zbigniew Brzezinski.

2604

30.06.2002 07:40

USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomezeně dlouho

USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomez

Fibiger 62.?.?.?

Avsak dale navazuji:
V dobe, kdy se definitivne zhroutila "Zelezna opona" a bylo jasne, ze socialsticka cesta vetsiny evropskych zemi a Asie je jiz minulosti, nebylo nutno financovat molocha jmenem Taliban a tehdejsi administrativa G. Bushe seniora zastavila onen pravidelny rocni tok cca 4 mld. USD do Kabulu. (Casto mam pocit ze dnes jen synacek zameta tatinkovy sracky.) V te dobe se obratila nenavist tehdejsich sluzebnicku USA proti prave teto zemi. Pravidelne prijmy od chlebodarcu z Washingtonu, totiz nejen pomahaly temto uzurpatorum moci v Afganistanu vubec prezivat, ale najme byly prostredkem dalsiho utuzovani jejich moci. Jiz jen tento detailik totiz branil americke oficialni politice v otevrene kritice Afganiskych mocipanu (vzdyt je financovali prave americti danovi poplatnici - obeti utoku na WTC nevyjimaje). Posledni kapkou pak bylo, ze prislib americkych investic do budovani ropovodu prez Afganistan
se stal jakousi hudbou nebudoucnosti, zvlaste po te, kdy se pocaly objevovat realne vyhlidky na Ruskou pomoc Afganske opozici proti Talibanu a jednotlive kroky k smlouvam vedoucim ke stavbe ropovodu ruskeho. Mimochodem je jiz dnes obecne znamo, ze v prvnich dnech bombardovani Afganistanu americkym letectvem jiz tato jednani byla prakticky uzavrena ve prospech Ruska. Mozna i to byl duvod tak podivne pratleske shody mezi obema velmocemi ve spolecnem postupu ve "Valce proti terorismu". Ja osbne jsem presvedcen, ze hlavnim duvodem partnerstvi obou zemi (co se konkretne Afganistanu tyce) bude spise Ruska platebni neschopnost a nabidka investicni spoluucasti na tomto monstroznim projektu. Nejsem vsak ekonom a mohu se milit. Novodoba "Valka za demokracii" mi vsak vice nez jako stret civilizaci pripada jako deleni svetoveho trhu ke konecnemu zavrseni globalizace svetove ekonomiky.

2605

01.07.2002 05:58

Bart se opéká na grilu touhy

Bart se opéká na grilu touhy

Fibiger 62.?.?.?

pANE bOŽE SAMOZŘEJMĚ, ŽE ANO! vŽDYŤ ČLOVĚK a pes je nejen na vývojovém, ale i na sensitivním stupínku hned vedle sebe! Často se musím až smát, jak energicky se lidé snaží odlišovat od "zvířat", ale posuďte jen podle evoluční logiky - jsme nejbližšími příbuznými ostatních savců!!!

2632

16.07.2002 08:36

Bush má problémy - zatím malé, ale mohly by být větší

Bush má problémy - zatím malé, ale mohly by být vě

Fibiger 62.?.?.?

Trosku slapnuti vedle... Zadny tak komplexni cin, jako byl ten z 2001/11/09 v WTC, neni ve skutecnosti motivovan jakoukoliv ideologii! To nejdulezitejsi, oc lidem kolm Al Quaida slo, bylo vlastne vydirani. Musime ten problem videt pokud mozno v sirsich souvislostech, ale hlavne na zaklade skutecnych motivaci. (Odhledneme-li od moznosti ze jde skutecne o spiknuti okruhu motivovanych kolem americke ekonomiky - a tento velice silny motiv zatim stale nikdo nevyvratil, at uz byla ci nebyla Ben Ladenovi prokazana vina - ci spoluvina - na tomto komplotu.) On totiz jediny opravdu smysluplny motiv Al Quaida bylo preruseni financnich injekci nekdejsi Afganske opozici po odchodu Sovetskych vojsk z teto zeme. Prostredky, jez v te dobe dostavali kazdy rok verni okolo Talibanu a Usamy Ben Ladena z rozpoctu USA by snad zalepily i schodky ve statnim rozpoctu tehdejsi Ceskoslovenske republiky...

2852

05.03.2003 03:36

Jak pokořit zmrda

Jak pokořit zmrda

M. Korinek 62.?.?.?

Jazykove: je tezke najit vystizna slova. Utvorme neco, co nahradi silne slovo, aby to bylo i "slovnikove" dobre a bude to. Nevycitejte autorovi, ze nevymyslel lepsi slovo, Jungmann na to mel cas, autor zatim celil svym zmrdum.
Zabydlelo se slovo "pokorit", me se moc nelibi- Kdyz nekdoudela novy rekord, pise se, ze "pokoril". Kdyz horolezec zleze horu, napise se , ze "pokoril" horu, misto toho, ze to vykonal, neboze ji proste slezl.
Miroslav

9392

27.04.2003 14:38

Upálil se člověk

Upálil se člověk

konrad 62.?.?.?

MŮŽE ZA TO SATAN!!!

12891

20.05.2003 01:01

Zákon DMCA nese (hořké) ovoce

Zákon DMCA nese (hořké) ovoce

Pavel 62.?.?.?

A co vis o Scientologii TY osobne? Nikdy jsem nebyl a ani nechci byt Svedek Jehovuv, ale debatoval jsem s par svedky nekolik hodin, precetl jsem si nektere jejich casopisy, brozury a jednu jejich knihu, kterou jsem si od nich koupil. Diky tomu mohu rici, ze na ne mam svuj vlastni nazor. To nemuze rict nikdo, kdo je zna jen z novinovych clanku a "nezavislych" medii, ale takovi chytraci existuji - ctou noviny a divaji se na televizi a mysli si, ze je jim to jasne, ze tomu rozumeji, ze vedi. Hlupaci - nevedi absolutne nic. Znas osobne nejakeho scientologa? Cetl jsi alespon jednu scientologickou knihu? Nebo vnimas svet skrze media misto aby jsi se dival sam?
Jestli ne, tak jdi s tema recma do haje.

14097

24.06.2003 21:42

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Amerika žongluje s mezinárodními právy

62.?.?.?

Věřím že podali, mohlo by se to teď připomenout.

15428

13.08.2003 11:03

Sexuální potřeby muže a ženy

RE: Laska z Internetu

Honza 62.?.?.?

Pane Rysi, koukám, že jste okopíroval básničku, aniž jste uvedl, kde jste ji opsal. Pokud vím, tak autorkou je Yfča - viz www.pismak.cz. Když už něco okopírujete, je slušnost uvést autora a nevydávat se za autora sám.
Honza

17995

17.09.2003 22:54

Předpověď katastrofy

RE: Předpověď katastrofy

dub 62.?.?.?

jsem rád, že svým prohlášením "Žádný plán na uklidnění situace na Středním východě nemá šanci na úspěch bez likvidace těch, kdo ztělesňují staré pořádky." vyjadřujete zároveň svůj souhlas s likvidací šarona a jeho poskoků [cool]

19746

07.10.2003 22:47

Agresivní politika USA a Izraele na Středním východě

RE: Agresivní politika USA a Izraele na Středním východě

dub 62.?.?.?

samozřejmě. např. "school of the americas" přeci vůbec neexistuje [smích] i když pardon, teď se jmenuje "the western hemisphere institute for security cooperation"

20417

20.10.2003 23:26

Odhalení plíživého orwellianismu ve Spojených státech

RE: Odhalení plíživého orwellianismu ve Spojených státech

dub 62.?.?.?

nebylo by to špatné ale obávám se, že podvolí - viz odsouhlasené náležitosti evropských pasů (otisk palce, duhovky a foto).
nedělejme si iluze, že nwo by se evropy netýkal[smích]
ale jinak se zdá, že bude asi opravdu nezbytné, aby američani vyzkoušeli totalitní diktaturu na vlastní kůži, možná ji pak přestanou exportovat a etablovat v jiných zemích s tak lehkým srdcem a ignorancí...

20978

30.10.2003 20:27

Holocaust ve výrobě

RE: Více informací k tomuto tématu...

dub 62.?.?.?

otázka je, jestli v tomto případě nejde spíš o záměr kontaminovat spodní vody[smích]

21195

21.11.2003 21:50

Generál Franks se obává, že další teroristický útok americká ústava nepřežije

Generál Franks se obává, že další teroristický útok americká Ústava nepřežije

dub 62.?.?.?

i nadšení budovatelé v 50. letech zpívali "tak už máme, co jsme chtěli"[velký smích]

21886

22.11.2003 23:16

Demonstrace? Jaké demonstrace?

Demonstrace? Jaké demonstrace?

dub 62.?.?.?

on si někdo myslí, že ta šaškárna s polorozpadlou zombie se objevila právě v této době náhodou a vůbec ale vůbec to nemá odvádět pozornost?
to si může myslet akorát bush a jedinci s jeho iq a nižším[smích]

21939

26.11.2003 19:44

Připravme se na BIG BANG

RE: Připravme se na BIG BENG

dub 62.?.?.?

všechno hezké, ale strkáním hlavy do písku toho opravdu moc nenaděláte a nikomu nepomůžete[smích]
jsou zkrátka i tací, kteří, na rozdíl od pštrosů, chtějí aspoň vědět, kdo a proč jim ten zadek nakopal[smích]

22152

26.11.2003 21:52

Připravme se na BIG BANG

RE: Připravme se na BIG BENG

dub 62.?.?.?

1) tak to byste těch nesrovnalostí kolem 9/11 měl znát poměrně dost. ale pokud by vám snad nějaké unikly zkuste se podívat třeba sem[smích]
http://www.serendipity.li/wtc.html
http://0911.site.voila.fr/index1.htm
http://www.karenlyster.com/okbomb1.html
2) vaše neznalost neznamená, že neexistují
3) aby se kontaminovala musel byste odpálit podzemní nálož u ložiska. navíc je otázka, zda skutečným primárním cílem je opravdu ona ropa[smích]
to je jen malá ukázka toho, že kritik by se před zesměšňováním soupeře měl nejdříve seznámit s fakty, a to dokonce veřejně přístupnými.
přeji příjemné surfování[mrknutí jedním okem]

22158

27.11.2003 22:15

Připravme se na BIG BANG

RE: Připravme se na BIG BENG

62.?.?.?

1) nejsem technik, ale ke spalování dochází v komoře, která je vyrobena z oceli. letadlo nemůže shořet beze zbytku, jako v pentagonu. pokud se na tomto neshodneme, nemá smyslu diskutovat.
co se zřícení týká i laikovi musí být divné, jak rovnoměrně k němu došlo - dle vaší teorie (pomineme-li problém s teplotou) by muselo k hoření docházet v celém objektu rovnoměrně aby k něčemu takovému mohlo dojít. mimo železa je jaksi problém, že mimo několika zbytků ocelové konstrukce se nenašel žádný větší kus hmoty - konkrétně tedy veškerý beton byl pulverizován na zrnitost pudru - v životě jsem neslyšel, že by oheň toto dokázal, nota bene v měřítku 110 patrové železobetonové konstrukce...
základní problém nemám s tím, odkud to přiletělo (pentagon), ale kde jsou zbytky letadla, jak to, že v porovnání s wtc byla poškození srandovní a jak to letadlo dokázalo složit křídla a zmenšit průměr trupu, aby zanechalo stopu v budově jakou zanechalo + jak je možné, že se něčemu podařilo proletět skrz tři prstence, když špička a hliníkový trup jsou měkké a bez nálože, takže by se vše rozpláclo na začátku překážky....
ale omýláme co se řešilo již dávno a několikrát - podklady máte, když budete chtít najdete spoustu dalších, a závěr si udělejte dle svého. pokud vás to nepřesvědčí vaše věc, stejně jako je moje věc, že pro mě je to přesvědčivé[smích]
2) pokud dle vás neexistují nadnárodní zbrojařské koncerny brát vám to nebudu (není totiž podstatné jak se jmenují ale jak jsou majetkově propojené).
hezký večer (nebo den, podle toho kde se nacházíte)[smích]

22213

02.12.2003 19:10

Ve své vlastní propagandě sami sebe usvědčují ze lží

RE: Zaplať pánbu - masakry ve Vietnamu

62.?.?.?

ne, nejsem ani z jedné země.
takže pokud začnete válku musíte mezi oběti, které jste zabil, počítat všechny, kteří v souvislosti s touto válkou zahynuli.

navíc by mě opravdu zajímaly ty vaše oficiální zdroje, neboť i podle pravověrných amerických vojenských zdrojů byl poměr zabitých vlastních na počet zabitých nepřátel někde mezi 1:14 až 1:20. pak stačí pouze vynásobit amerikou přiznané vlastní ztráty a nutně se musíte dostat na úplně jiný řád než desítky tisíc.
takže kdo tu operuje s propagandou je opravdu otázka[smích]

22395

02.12.2003 19:18

Ve své vlastní propagandě sami sebe usvědčují ze lží

RE: Zaplať pánbu - masakry ve Vietnamu

62.?.?.?

b/w do vietkongu byly postupně (ale celkem rychle) s počtem rostoucích amerických ztrát zahrnuti v podstatě úplně všichni, kteří měli šikmé oči. takže při tomto postupu operovat s rozdělením civil/nepřítel je dosti humorné. asi tak jako de facto všichni zabití v iráku jsou dnes označování za teroristy a sadámovy stoupence.
pokud přistoupíme na tuto vaši filosofii, tak nukleární totální destrukci ameriky s vyvražděním všech obyvatel lze pak prohlásit za naprosto normální akt v rámci válečných operací, protože "patrioti" jsou přeci všichni američané, cokoliv jiného by byla jen propaganda, tentokrát fašistická.

22396

03.12.2003 22:31

Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

RE: Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

dub 62.?.?.?

no pokud věříte euru a ekonomu tak se nedivím. pokud chcete jsou mnohem kvalitnější zdroje ekonomických dat a zpráv. i když pravda, ne všechny jsou přístupné široké veřejnosti.
ale pro pochopení toho co se děje to chce mnohem víc než jednoduché školní poučky.
(zkuste si třeba porovnat jaká je souvislost vámi zmiňovaného růstu amerického gdp a nárůstem dluhu. pak se také koukněte, díky jakým odvětvím k tomu růstu došlo - možná pak zjistíte, že to stojí za zamyšlení).
p.s. v souvislosti s nezaměstnaností ve státech bude vhodné sledovat také nárůst kusů "zaměstnaných" v ozbrojených silách (zákon o branné povinnosti je na spadnutí) - v klasicky militarizované ekonomice se tam může skrýt značné procento nezaměstnaných, a pokud bude možno navyšovat dluh bude to udržitelné, avšak poměrně krátkodobě. pak se buď ukradnou cizí zdroje (další válkou) nebo se ekonomika odporoučí...
je dobré používat vlastní hlavu než papouškovat, co kde napíše nějaký analytik, který se tím živí a jehož chleba je závislý na tom, jak dlouho téhle hře lidi věří[smích]

22444

03.12.2003 22:43

Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

RE: Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

dub 62.?.?.?

b/w pokud bych měl opravdu brát vážně tvrzení analytiků, včetně čelných představitelů amerického finančního sektoru, tak je v americe oživení už dva roky. bohužel zatím vždy po takovém prohlášení, když kde nic tu nic, přišla další, že oživení se nějakou záhadou jaksi nekoná, ale teď už je jasné, že nastává...
zvláštní též je, že ačkoliv nejdůležitější pajdulák, tak greenspan (šéf fedu) nějak výrazné nadšení na rozdíl od svých kolegů analytiků, především těch z komerčního sektoru, kterým na obchodech závisí plat a tučné bonusy, moc nesdílí[smích]

22445

04.12.2003 16:16

Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

RE: Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

dub 62.?.?.?

trochu vám uniklo pár věcí:
a) nejen slabý dolar ale i nízké sazby nejsou zrovna velkým stimulem pro držbu dolarových aktiv
b) slabý dolar v podmínkách totální importní závislosti, kdy navíc amerika potřebuje denně úvěr od zbytku světa ve výši téměř 2 mld není žádný med. vytváří to další posílení důvodů proč se zbavit dolarových aktiv (mimo nízkých výnosů i kursová depreciace a nestabilní ekonomické prostředí v důsledku dluhové situace) což tlak na dolar zvyšuje... pokud svět nebude stát o dolarová aktiva a ve spojení s importní závislostí to nutně musí dříve nebo později vést ke stupňujícímu se propadu kursu a přenosem na propad ekonomiky, který bude umocněn vysokou energetickou náročností americké ekonomiky, přičemž značnou část energie jsou nuceni dovážet (a když nikdo nebude chtít dolar budou nuceni platit za importy v jiném aktivu, jehož cena však poroste, protože klesající kurs a při obchodním deficitu jich nebudou schopni vytvořit dostatek), drahá pracovní síla bude muset být podstatně levnější (jsem velmi zvědav jak si američané budou zvykat na to mít hluboko do kapsy)...
ty koncentráky nejsou ve státech vybudovány náhodou.

22469

04.12.2003 20:13

Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

RE: Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

dub 62.?.?.?

myslím, že dnes je situace dosti odlišná (především v oblasti geopoliticko-strategické).
amerika v té době nevedla drahou válku. (b/w ropné šoky a zrušení zlatého standardu došlo právě v souvislosti s koncem vietnamu a potřebou nějakým způsobem uhradit náklady - následovala hyperinflace a následně stagflace, likvidace farmářů a kolaps spořitelen...).
domácí výroba, především základního zboží, (odhlédneme-li od toho, že výrobní kapacity by se musely znovuvybudovat) by byla zavedena v podmínkách, kdy se bude rentovat - vzhledem ke zdražujícím se surovinovým vstupům a určitému stupni produktivity to lze udělat jen na úkor snížení mzdových nákladů (kolik že procent američanů je nucena již dnes mít dvě až tři zaměnstnání aby se uživili?). nicméně o co bude výroba efektivnější o to menší bude potřeba lidí a o to dražší, v důsledku nezaměstnanosti, budou celospolečenské náklady (někdo ty nezaměstnané živit musí - pokud se nerozhodnu tuto neužitečnou populaci eliminovat definitivně...). dost také závisí na ochotě kupujících kupovat americké zboží - čím více budou amíci nasírat svět tím menší bude...
ale nejsem pánbůh abych s jistotou mohl tvrdit, co se bude dít. mohu vyjádřit jen svůj názor a závěry, ke kterým jsem na základě určitých znalostí došel. můžete si z nich něco vzít nebo nechat být. kdo byl skutečnosti blíže ukáže až čas...[smích]
hezký den

22479

05.12.2003 15:28

Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

RE: Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

dub 62.?.?.?

vřele doporučuji knihu (pokud ji již někdo nečetl) od g.edwarda griffina "the creature of jekyll island"[cool]

22503

05.12.2003 15:44

Privatizace není legrace

RE: Privatizace není legrace

dub 62.?.?.?

jen drobná poznámečka - akce čisté ruce se měla původně jmenovat akce holý zadek ale protože to se zdálo moc nápadné byla přejmenována na holé ruce. ale ani to neprošlo, že prý i toto by plebs mohl pochopit, tak nakonec byl schválen tento název[chechtot]
jsem jen zvědav o co se budou prasátka rvát, až se rozkrade i ten poslední zbytek a koryta za odměnu již budou rozdělena[mrknutí jedním okem]

22504

09.12.2003 19:12

Odpočítávání k apokalypse?

RE: Odpočítávání k apokalypse?

dub 62.?.?.?

opravdu doufejme. protože jestli ten knoflík někdo zmáčkne, jedno kdo a proč, uvidíme všichni poslední ohňostroj v našem životě a místo země tady bude něco jako mars.

22594

09.12.2003 20:14

Odpočítávání k apokalypse?

RE: Odpočítávání k apokalypse?

dub 62.?.?.?

židovského původu nevím, ale je to hora na sinai, v dnešním israeli.
takže nastane-li opravdu armageddon odehraje se to v israeli.[mrknutí jedním okem]

22602

16.12.2003 20:36

Z tyrana vězeň

RE: Z tyrana vězeň

dub 62.?.?.?

kdyby někdo opravdu chtěl a nebyl způsobilý hledat:

March, 1991 -- Crushes Shiite revolt in south and Kurd revolt in north.
[After urging Iraqis to rise up against Saddam Hussein, the U.S. denied the rebels access to captured Iraqi weapons and allowed Saddam Hussein to use his helicopters to slaughter the insurgents as U.S. aircraft circled overhead. (Andrew Cockburn and Patrick Cockburn, Out of the Ashes: The Resurrection of Saddam Hussein, New York: Harperperennial. 1999, chap. 1)]

22928

16.12.2003 22:35

Z tyrana vězeň

RE: Z tyrana vězněm

dub 62.?.?.?

vina států na sadámovo vraždění je dlouhodobější, než je některým lidem milé. např. též

[From 1973-75, the United States, Iran, and Israel supported a Kurdish insurgency in Iraq. Documents examined by the U.S. House Select Committee on Intelligence "clearly show that the President, Dr. Kissinger and the [Shah] hoped that our clients [the Kurds] would not prevail. They preferred instead that the insurgents simply continue a level of hostilities sufficient to sap [Iraqi] resourcesY. This policy was not imparted to our clients, who were encouraged to continue fighting. Even in the context of covert action, ours was a cynical enterprise." Then, in 1975, the Shah and Saddam Hussein of Iraq signed an agreement giving Iran territorial concessions in return for Iran's closing its border to Kurdish guerrillas. Teheran and Washington promptly cut off their aid to the Kurds and, while Iraq massacred the rebels, the United States refused them asylum. Kissinger justified this U.S. policy in closed testimony: "covert action should not be confused with missionary work." (U.S. House of Representatives, Select Committee on Intelligence, 19 Jan. 1976 [Pike Report] in Village Voice, 16 Feb. 1976, pp. 85, 87n465, 88n471. The Pike Report attributes the last quote only to a "senior official"; William Safire, Safire's Washington, New York: Times Books, 1980, p. 333, identifies the official as Kissinger.)]

22931

03.02.2004 19:49

Jiří Mašek z Osud.cz píše otevřený dopis poslanci Vidímovi

Jiří Mašek z Osud.cz píše otevřený dopis poslanci Vidímovi

dub 62.?.?.?

souhlasím, podepisuji a žádám, aby okamžitě rezignovali všichni členové braně-bezpečnostního výboru a byli ihned odvolání vedoucí pracovníci tajnýchj služeb pro naprosté selhání.

25369

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 5

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
27,42 Kč
Libra
30,29 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
25,65 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 893,59 Kč
1 unce stříbra
545,61 Kč
Bitcoin
306 757,04 Kč

Poslední aktualizace: 28.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?