Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 45 příspěveků, 1 jméno: Zdenek Matoušek.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

12.01.2007 08:58

Znovu k polykání semene

RE: Kdysi kdesi jsem četl jiný

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>článek na téma polykání semene , a ten zase tvrdil že to
>může zvyšovat pravděpodobnost výskytu rakoviny hrtanu ,
>tuším že tam byla uváděna nějaká spojitost s virem
>způsobujícím opar ...

Já jsem zase kdysi četl článek ve 100+1 (asi před 30ti lety) o profesoru Ulf von Euler-ovi, který na tyhle věci přišel, když byl ve 30ých letech v Africe léčit domorodce. Protože právě tyto příznaky se odehrávaly tamnějším těhotným černoškám, které musely jít se svým mužem k posvátnému prameni a napít se z něho vody. Euler si myslel, že je to tou vodou, tak vzal vzorky... a ono nic. Potom se ale jednou schoval a pozoroval ten "obřad" u pramene a viděl, že muž napřed vstříkl své semeno do misky, kterou potom žena doplnila vodou a vypila. Asi nebyli ještě tak zkažení. Začal se tím víc zabývat a podařilo se mu v mužském semenu objevit látky, které nazval "prostaglandiny", po nějaké době se mu dařilo je od sebe oddělovat, nazval je PG 1, PG 2, PG 3 atd. A došel k tomu, že každý PG působí něco jiného, jeden je proti astma, jeden na srdeční činnost a jeden dokonce způsobí i potrat. Ale měl to tenkrát hodně těžké, začal s tím až po válce a dárců moc nebylo, tak se spojil s jedním skotským lékařem-vědcem a místo mužského semene, použili k výzkumu beraní semeno. Von Euler dostal i Nobelovu cenu v 70ých letech minulého století, ale nevím jestli to bylo právě za ty prostaglandiny. O tom ale bude na Internetu spousta "dokundamentace".

125440

13.01.2007 10:43

Mýtus Charty 77

RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>pane Kral, neznat fakta je nehorazne ale snad omluvitelne. Ale
>schvalne je tajit a selektivne si vybirat jen to co potrebuje pro
>svoje denunciace

>
>je HANEBNE!

Člověče Burdo !
Vy jste tady zřejmě velice krátce. Pokud by se "Jeho Veličenstvo", pan Král držel faktů a psal podle pravdy, myslíte, že by se jeho tvorba objevila tady na Zvědavci ? Ta PRAVDA musí především vyhovovat té klauzuli "politicky nekorektní webzine" a pokud si dáte tu práci a čas a přečtete si zpětně vícero článků a reakce na ně, tak by Vám to mohlo lehce dojít. Já už to beru podobně jako Adina Mandlová a používám jejího výroku, že : " Dneska už se tomu jenom směju ". Tadyhleta sešlost schizoušů se ani jinak brát nedá. Dostatek materiálu pro Freuda, Nietzscheho, Hrabala, Haška a mnoho dalších. Hodně se jich snaží rozebírat různé společenské systémy a zřízení a taky je všelijak zatracovat, ale nikomu nedochází, že tou největší sviní je stále jenom člověk. Jestliže ten už je jednou povaha křívá, tak je úplně jedno jaké to zřízení ho zrovna obklopuje, škodit bude dál. A oni ti hajzlové mají většinou kousek náskok. Ale takovej holt už je dneska ten svět. Hola Hej ! [smích]

125508

14.01.2007 11:36

Mýtus Charty 77

RE: Pane Kral, jste vul mezi vsemi Krali

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Zatim jsem vas treba v teto diskusi nevidel racionalne logicky
>argumentovat. Lidi, tady predlozili ruzne nazory a zdroje
>informaci. A co vy? [překvapení] [oči v sloup]


Jestli ti něco říká jméno Ota Pavel, tak si najdi v jedné z jeho knih, co to je, když se o něčem řekne, že je to "Pumprdentlich". Tvoje příspěvky to docela přesně znázorňují. Bohužel, nejen tvoje.
Já už o to dávno nestojím, babrat se pořád ve stejných fekáliích. Veškerá tahle diskuze je akorát pro ty, co jim měkne mozek. Celé mi to připadá, jako ten Haškem trošku předělaný "Svět zvířat", je to tu samá "pačucha jelení dráždivá" a "ořešník obecný", kteří tady vedou spory o tom, zdali může být chroust nesmrtelný. Každý, nebo aspoň většina těch pisálků, je připosraný a bojí se sdělit své jméno a plácá si jednu blbost za druhou. Kdyby se pod to měl podepsat, tak by to nejspíš řekl trošku jinak. I když to vlastně není až tak docela pravda. I ti, co se podepíší, někdy "mlátí suchou slámu". Člověk většinou reaguje na to, co se ho nějak dotýká, nebo na to o čem cosi ví. Pravda, je jich tady taky několik, ale opravdu jako šafránu, jen proto, aby se vůbec mohla ta diskuze konat. Mnohdy je tady ale vidět pravý opak. "Nejlepší" jsou pak ti pozůstalí pohrobci komunistické zvůle, kteří stále chtějí někoho vylučovat, zakazovat psát a vůbec nějakým podobným způsobem umlčovat ty, kteří se jim protiví, místo aby je uzemnili patřičnými argumenty. No, ono to nejde tak lehce, když se těch argumentů jaksi moc nedostává. Pokud se ovšem nejedná o někoho takového, jako je například oheň a síru dštící, pan Zorba, nebo pan "Prorok" Gejdodámus. Ale jen pište hoši, aspoň víme na čem jsme. Bez vás bychom byli jen "třtinou ve větru se klátící". Zase se musím opičit po Švejkovi, potažmo Haškovi a říct, že - " mám rád, když vidím, jak lidi blbnou na kvadrát ". Hola Hej ! Ale abych to trošičku polepšil, tak musím konstatovat, že ti dávám kredit za tvoji úpřimnost a že se neschováváš za nějaký přitroublý nick. A nakonec nevím, proč po mně chceš nějaké argumenty, když tady jde absolutně "vo hovno", nebo tak maximálně "vo suchý z nosu" . Na co argumenty ? Všechno je to jenom blábol jakýchsi lidí, kteří chtějí křičet do světa nějaké své "duchaplnosti", ale já jim na ně z vysoka seru. Adios !
[smích]

125594

30.01.2007 06:29

Demonstrace Ne základnám

Série posledních fotografií

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

ale opravdu "jakoby splývala a činila dojem, že vlak vjíždí do nádraží". [velký smích]

127335

30.01.2007 07:48

Pro-radarová kampaň na plné obrátky

RE: JAKY JE ROZDIL???

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Zatímco na Zvědavci si pan Stwora může cenzurovat, co chce,
>pokud bude chtít, Český rozhlas si tohle jakožto
>veřejnoprávní médium placené z daní všech za žádných
>okolností nemůže dovolit. Takže rozdílek tu bude, asi tak
>100%...

Když dovolíte, tak Vám řeknu, že s Vámi nesouhlasím. S tou cenzurou je to opravdu velice těžké, ale někdy je to kontraproduktivni, jestliže se někdo ohání třeba tím, že je "nekorektní a svobodný" a ono se to pak celé nějak vymkne z rukou a skutečnost je potom jiná. Stran té české předposranosti, tak ta je opravdu příslovečná a docela hmatatelná. Snad ani není třeba uvádět tu řadu příkladů z historie. Jestli to není tím, že je toho "plevele" v tom národě příliš, který potom ty ušlechtilé rostliny zahubí. Stačí se jen podívat, co se děje ve vládě, mezi prostým lidem a mládeží. Docela postačující "zrcadlo". V poslední době je to právě ten vlezdoprdelizmus Čechů k Američanům. Ať se kouknu kamkoliv, tam je to vidět. Televize - spousty amerických pořadů a nebo jejich napodobeniny. PROČ ? Stravovací zařízení. PROČ ? Filmová tvorba z USA. PROČ ? Velké množství "amerikanismů" v českém jazyce. PROČ ? Zájem Čechů o bezvízový styk s USA. PROČ ? Možná, že je toho ještě trošku víc, ale jedno je mi docela jasné a zřetelné, že to chce většina lidí. Ne těch, kteří se tady rozepisují o téhle svízeli, ale takoví lidé, kteří jsou docela stejní, ať jsou v USA, Rusku, Číně, ČR, nebo v Polsku. Kdyby tomu bylo naopak, to by tady potom bylo možná stotisíce příspěvků, podobných Trotlasovi a dalších. A vlastně by ani nebylo třeba o tom psát, protože by se to týkalo nějaké menšiny. Jenže je to právě naopak. Tak co s tím uděláte "stranická buňko" ? Ať mi někdo vyvrátí moji doměnku, že celý ten český národ je (až na vyjímky) "pěkná chamraď". I ti, co žijí mimo republiku, tam to platí rovněž.

[chechtot]

127342

30.01.2007 08:29

Problematika protiraketové základny v nadsázce

RE: Rozzarene oci

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Co to je pojem západní demokracie? Vždyť země je kulatá a
>tedy co leží na západ současně leží i na východ.

Pane Editore,
jednou jste mi ve výměně názorů ohledně anonymů sdělil, že nepodepsaný, tedy anonymní příspěvěk, není třeba brát vážně a je to jakoby vlastně neexistoval. Já bych se chtěl ale zeptat, jestli se může takovým anonymům říct, že je třeba VŮL, nebo IDIOT apod. V podstatě by to neměl být problém, poněvadž taková osoba, dle Vašeho vyjádření, jakoby neexistovala i když zde máte v záhlaví tu formuli o tom "oslo-vování", které to nedovoluje. Tedy potažmo, Vy to nedovolujete. Vidíte, jak je to všechno relativní. [zmaten]

127346

31.01.2007 10:29

Pro-radarová kampaň na plné obrátky

RE: JAKY JE ROZDIL???

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Tak jak jste to konkretne myslel tou "chamradi", a co vy osobne
>jste delal v 68, kdyz nasi zemi valcovaly sovetske tanky. Co
>delal Nixon to vim. Rekl Breznevovi, ze ma v Ceskoslovensku
>volnou ruku. Takze priste s tou "chamradi" opatrne. Prestoze
>mate proti me spickovou gramatiku a cestinu, tak s tim cestvim
>jste ponekud na stiru!!!
Spickova znalost cestiny, automaticky
>nemusi znamenat Cecha, ze ano. Pokud jde o bezvizovy styk, jak
>jsem rekl, at si ho strci nekdo, kam slunce nesviti. Opravdu
>zvlastni situace jsem spojencem v NATO, clenem EU, USA nas maji
>za tak skveleho spojence, ze u nas chteji vybudovat radar a my
>mame vizovou povinost. Dekuju pekne za takovou duveru, klidne u
>te vizove povinnosti zustanu.

Ty a všichni tvoji "kriegskameraden" mně můžete akorát tak ...
A s tím Nixonem to zase pleteš, on to byl tenkrát Johnson, jenže někomu, jako ty, je to přece putna. S Češtinou se neoháním, akorát se ji snažím používat tak, jak jsem se ji naučil a nechlubím se přitom nějakými nedodělanými školami, jako například ty. To, že se v té české kotlině vyskytuje větší procento podfukářů, šmelinářů, zlodějů, kolaborantů, darebáků atd., je ovšem fakt, těžce oddiskutovatelný. A blízký se píše česky takhle a ne "blízský".
V tom osmašedesátým jsem se akorát vzmohl na to, že jsem držel kýbl s barvou, když jsme psali po zdech protiokupantské nápisy. Později se taky něco dělo, ale ostražitost a bdělost STB s náma měla velice lehkou práci.
Ale stejně je to všechno úplně zbytečné, ta debata tady, jenom se tak akorát někteří lidi nasírají, pro jedno myší hovno.
[naštvaný]

127464

10.02.2007 11:52

Pozor na firmu Acer – dokončení

RE: zalohovani

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>hmm pane z texasu. mohl byste mi vysvetlit, co znamena slovo
>"disketa"
Á, holomek je opět zde ! A ano, disketa je, jakási "brontosauří" pomůcka, nicméně se dá stále použít, když není po ruce "disc burner". Dalo by se to alegorizovat třeba Trabanty, Žigulíky, nebo Škodovkami MB 1000, stále ještě se semtam vyskytujících v bývalém "Východním bloku". Ona ta disketa je sice "středověká", ale pokud se jedná o menší záznam, tak vyhovuje velmi dobře. Ty CD, se mohou za pár let (řekněme asi tak deset), promněnit takříkajíc v prach a potom se třeba bude hodit i ta disketa. Tady se píše často o těch "prašivých kapitalistech", co se jen snaží nás okrást , ale jak vidět, stále se najde těch "důvěřivců" habaděj, kteří jim sežerou tu jejich návnadu a ještě se s tím vytahují. Ta disketa by se asi dala taky vylepšit, že by měla větší kapacitu, ale "kam bysme s takovou přišli ?" Každá větší company, má tzv. "výzkumný ústav" na trvanlivost materiálů, aby mohli vybrat ten "nejvhodnější", kdy skončí záruka a pár měsíců na to se ovšem taky posere i celý výrobek. Pročpak asi se výrobci disků stále ještě nedomluvili na té verzi + a - ? No, je to samosebou jenom záležitost peněz, že ano ! Ale není se co divit, von ten celej svět stojí za hovno, tak proč by tomu mělo být u nějakých "poctivých" výrobců, jinak ? Když si každý, jeden z nás, "šáhne do ledví" a nenalezne tam tu touhu, mít se dobře a co možná nejlíp, tak už asi je na cestě boží, nebo v některém z psychiatrických zařízení. I to by nakonec nemuselo být to nejhorší. S tou uvědomělostí našeho bytí, jak nám tady nadhazují někteří abonenti, je to docela jednoduché. ČLOVĚK, jako zvíře nejvyvinutější, jde, dalo by se říct, svou cestou a ta je vlastně o tom, aby pořád dosahoval stále lepších výsledků a měl se líp, ale přece normální, "selský", lidský rozum by nám všem měl říct, že "méně je někdy více". Jenže si to neuvědomují ti, kterých se to týká nejvíc a kteří by pro to měli něco udělat. Inu - "bližší košile, než kabát". Na pohodlí si člověk zvykne téměř ihned, ale velmi těžko se mu odvyká. Někomu stačí ke spkojenosti pěkné počasí a něco k jídlu a někdo jiný musí vlastnit jachtu, letadlo, ostrov, flákotu země a nepřeberné množství "otročin", kterými po sobě zanechává spoustu odpadu a stejně je nespokojený. Takže, pokud se vrátím k té věci s disketami a disky, tak je to vlastne jedno, disk je jenom o kousek lepší a za pár let se zase budou někteří bouchoři vysmívat těm, co ještě používají disky. Trošičku mi to připomělo Jana Wericha, tu jeho invektivu na středověk. Když se nad tím člověk zamyslí, tak my vlastně žijem pořád v nějakém tom "středověku". Akorát někteří si myslí, že jsou o moc dál. Ale já proti nim nic nemám a nechám je při tom. Hola Hej.
[chechtot]

128375

12.02.2007 04:16

Radarové otazníky

RE: Otazka principu.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Zapad zradil Cesko nejednou a nechal nas hnit v komunismu.
>Rakousko, z ktereho prisel Hitler, dostalo neutralitu a dodnes si
>hovi stranou.

V něčem máte pane Vodomile pravdu, ale ne ve všem. V Rakousku, vlastně jenom v polovině jeho území, byli až do 56ého roku Rusové a pak odtud museli vypadnout, přestože Rakousko mělo taky komunistickou, nebo socialistickou stranu, ale většina Rakušáků chtěla být ze Západem a mít kapitalistický systém, jenže u nás tomu bylo naopak.
Myslím, že je to záležitost lidí, jako národa, jaké strany a jejich představitele si zvolí. Češi mají velice silné socialistické smýšlení a proto to tam tak vypadá. Ze samé závisti budou třeba volit i komunisty, jenom aby těm "boháčům" zatli tipec. I když to dneska asi moc nepůjde, protože nejvíc těch bohatých, jsou bývalí komunisté a ti si na tu svoji "kuličku" jen tak sáhnout nedají. Dalo by se to vyjádřit podobně s Hamletem, že - je něco shnilého ve státě českém.

>Maji tam hodne hor na ktere se muze ten radar hezky posadit.
>Myslim, ze je na case nechat Cesko na pokoji. [cool]

No jo, to maj pravdu, ale voni Amíci ví, že ti Rakušáci nejsou tak lehce prodejní, jako jsou jejich sousedi ze severu. Adios ! [smích]

128507

12.02.2007 04:26

Pozor na firmu Acer – dokončení

RE: zalohovani

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Děkuju pane Matoušek, za vaši vyčerpavající odpoveď.
>Všechno jsem díky vám s těma disketama, řádně pochopil.
>Neměl jsem vůbec ani potuchy, že jste Čížek z Texasu. [překvapení]

"Hovno Lve, hovno jsi pochopil !"

To byla metoda "šrapnel", Lve-Hlaváčku. A teď už zase jako dříve, budu se muset vy-ignorovat na všechno od Löwiho.
[vyplazený jazyk]

128509

12.02.2007 08:48

Radarové otazníky

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>President Ruska, Putin, jasne naznacil,kdyz bude USA dal pronikat
>do byvalych zemi sovetskeho bloku,tak se Rusko citi ohrozeno.Take
>naznacil,ze zakladny budou v zamerovaci ruskych raket, to by melo
>selskym hlavam doslova rici, co by nasledovalo v pripade valky,
>jez muze zacit selhanim techniky a nebo akci tajnych sluzeb.V
>Americe dnes ,uz vedi, ze maji na svem uzemi agenty Mossadu,kteri
>v ramci ucinnosti 11 Septembra muzou pouzit spinavych kufrikovych
>bomb,aby Americany presvdcili o boji proti terrorismu a nebo
>valce proti Iranu, coz vsechna "americka media" horentne
>publikuji kazdym dnem,jak zly je Iran.

>Vemte veci opacne, Israel buduje atomove bunkry pro cele rodiny a
>nebo i komunitu 25 clenu.Stavebni tempo a poptavka roste ze dne
>na den.V dobe Hitlera, kdy Evropa spale, mnozi zide uz meli
>zbaleno na cestu jinam, proto, kdyz padly prvni vystreli,tak v
>Nemecku uz byla jen polovina zidu.Banker Pecka, uz byl davno v
>Anglii a s nim mnozi jini, dokonce i za okupace Nemcu smerovali
>vlaky do Svycarska a vlaky s zidovskymi detmi do Anglie s
>benevolenci nacistu,lode pluli pod nacistickou vlajkou do
>Dominikanske republiky a jinam.

>Svycari se rovnez nevzdali sveho zakona na ochranu a stavy stale
>atomove bunkry pro svou populaci.Takovy Sonnenberk tunel prime na
> 20 000 lidi a jeho odolnost je na silu jedne megaton atomove
>bomby ,ktera ma prikladem silu 70 atomovych bomb pouzitych na
>Hirosimu.

>Svetem jde politicke kokrhani politiku,ale ve skladech sveta je
>na 30 000 atomovych bomb, v to nepocitam neutronove a jine.Mnohe
>rodiny maji svuj atomovy bunkr,

>BBC News-Swiss stil braced for nuclear war.
>Putin take vi,ze do nekonecna nebude veden hovor, ale , ze s
>mentalitou "Boziho vnuknuti" a "predcasneho, obraneho utoku", tak
>se totiz utocnik kryje od mezinarodni kriminality dojde k tomu,
>jako v historii "sedm kuli v Sarajevu" a dojde "k hospodske
>rvacce"kde se vsichni zacnou mydlit hlava ,nehlava.


>Israelsky general to jasne rekl,ze treti svetova valka zacala a
>pani Clintonova , prohlasuje ,ze osud Israelu je osudem
>Ameriky,take jeji manzel ,ktery se sam vyhnul vojenske sluzbe v
>dobe Vietnamu, ve dnech sveho presidenstvi doslova rekl,ze by sel
>za Israel i bojovat,kdyz ,kdysi nechtel za Ameriku, takze si
>ctenari udelej nazor po svem ,hlavne ,zacni hrabat sklep na
>brambory,politici si je uz davno nechaly udelat
>Anton Spelec, ostrostrelec rikal sam:pocitam do tri a zacneme se
>mydlid-Tri !

Pane Nohejl z pštrosího hnízda, ony jim všechny ty bunkry budou prd platný. Jakmile nějaký pošuk začne s atomovkama, tak pak už je to úplně jedno, protože ta druhá strana odpoví stejně, nebo ještě líp a začne se to "mydlit" a né "mydlid". Ale neřekl bych, že ty tři už byly vyřčeny, možná tak dvě. No, uvidíme. A jinak se mi zdá, že vy ty kluky hebrejský, asi kvůli tomu, že je nemáte rád, silně podceňujete. Ať jsou takoví, nebo makoví, ale blbí jistě ne.
[velký smích]

128533

12.02.2007 09:34

Hledá se moderátor diskuzí

RE: a je to nutné? - Bylo to pěkné, děkuji.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>>zda by to nešlo zkusit chvíli bez cenzury, co to udělá.
>>člověk potřebuje mít tak nějak větší pocit svobody
>
>Správně - jěště víc takových pravidelných příspěvků
>od "texaských čížků" (hlavně na prvním místě) a
>přestanu sem chodit úplně.

>
>A jak to tak vidím, nejsem sám. Jenom pan editor to nevidí.
>Že se potom diskuse točí jenom kolem těchto demagogických
>blbin. Ale o tom jsem už psal několikrát a bylo to ku ...
>ničemu.

>
>Že se tyto "diskutéry" mohu kdykoliv podívat na Lidovkách,
>nebo jiných, podle Vás, paní Jarmilko "tak nějak
>necensurovaných" fórech. O tom jsem už také psal
>několikrát. Už nebudu.

>
>Pan Nohejl se na příklad odstranil úplně. Já vím, občas
>toho bylo od něj trochu moc. Ale držel se v naprosté
>většině faktu. Jenom "necensurovaný politický tlak" byl
>příliš silný.

>
>Tak Vám paní Jarmilko přeji i nadále "mnoho pocitu větší
>svobody". Já to tu pomalu vzdávám. Bylo to pěkné, děkuji.

Nevím kolik je vám let, ale pokud schvalujete cenzuru, tak bych řekl, že si ji pamatujete s dob dřívějších, kdy se "Kazila ocel" a "Rudí řádili na Kladně". Ovšem tenkrát se tomu říkalo všelijak, například "umělecký dohled", "právnický dozor" apod. a vy jste měl zřejmě dobrý pocit, že se něco takového děje. Pokud se nedovedete vyrovnat s odlišnými názory jinak, než je mazat, tak asi pro vás bude opravdu lepší přesídlit jinam. Doporučoval bych "Ohníček", "Á-Bíčko", nebo "Obrana Lidu", jenže nevím, jestli to vše ještě existuje. Který to ten francouzský učenec řekl, že : " S Vaším názorem nesouhlasím, ale budu se bít za to, abyste ho mohl svobodně vyjádřit " ? A vy tady schvalujete cenzuru kvůli názoru, který vám nejde pod fousy. Tady se různí diskutéři titulují všemožně, ale většinou je to právě kvůli tomu jejich názoru a kam si myslíte, že byste se zařadil vy sám, když chcete cenzurovat. Všimnul jste si někdy, že jsou tu editorem uvedená pravidla, která ovšem neplatí vždy a některým psavcům je dovoleno více, než druhým ? Až když ta míra únosnosti je poněkud vyšší, tak se zasáhne. Jenže se většinou ti, co ta pravidla porušovali, naštvou a urazí, protože si mysleli, že je jim vše dovoleno, neboť se ztotožňovali s názorem Zvědavce, tedy editora. Mimochodem, pan Nohejl už je myslím zase zpátky. Pouze se utajuje. [oči v sloup]

128536

12.02.2007 09:48

Pozor na firmu Acer – dokončení

RE: zalohovani

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>>"Hovno Lve, hovno jsi pochopil !"

Stačí ?!

Nevím, proč bych měl být naštvaný, já se bavím. Jak řekl Komenský :" Rozčilovati se, znamená páchati újmu na svém zdraví pro hloupost druhých ". A já jsem se nezastával disket, jako takových, ale jenom jsem se zmínil, že by se daly taky určitě vylepšit, aby měly větší kapacitu a trvanlivost. Jenže to by se jich potom tolik neprodalo, kdyby vydržely dýl. Howg.

128537

14.02.2007 09:46

Radarové otazníky

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Pane Matousku,
>
>jen male pozorovani... proc si delate svandu z pana Nohejla?
>Zdaji se Vam jeho clanky zabavne? Me se zdaji poucne. Podivejte
>se na uzasnou vyzkumnou praci za dlouhe obdobi, kterou pan Nohejl
>odvedl. Zajimalo by me, co Vas dela tak silnym v kramflecich. Vy
>jste se svymi ustepacnymi poznamkami proti nemu s prominutim
>pouhy - 'postevacek'. Cekam kdy i Vy predvedete nejakou solidni
>uvahu ci vlastni vyzkum. Cihat za bukem a posmivat se neni zadne
>'terno'. To si vetsina z nas odbyla jiz do pate obecne.

>
>z.a.p [vyplazený jazyk]

A víte, co vám na to pane "zap"áchající persono odpovím, Fck Yu. Takovej blb, jako je Nohejl, jste pravděpodobně vy taky. Adios Idiots. Snažíte se svojím "blbounstvím", co nejvíc přispět zde, na zdejší platformu "blbounů", kde oponovat zdravými a normálními argumenty, je většinou "blbounů" považováno za přečin, či nějak podobně, nebo ještě neco horšího. To, co se zde nachází, je jen ubohá chátra imbecilů, kteří snad mají svou utkvělou představu a touhu v tom, že změní svět a jeho běh, jenom tím, že budou stále jenom řvát to svoje a totéž dál do světa. No, kéž by tomu aspoň u některých tak bylo. Ale bohužel tomu tak není, jistě by potom mnohé věcí vypadaly jinak. Celkově se asi jedná, jen o nějakých pár "desítek" čtenářů a jim přizvukujícím. Pokud si myslíte, že to vaše "krédo" má jakýsi "impact", tak se s vámi nehodlám přít, ale pro mne je to ovšem "pumprdentlich", co to znamená, jsem naznačil již několíkrát v dřívějších příspěvcích (dále už jen Ota Pavel). To, co se vám nelíbí a snažíte se nějak ovlivnit, není ve vašich silách a bohužel se s tím moc dělat nedá. Člověčenství, jako takové, je velice těžká kláda a málokdo má na to, ho někomu ulehčit, nebo ho zjednodušit. Co jsem doposud poznal a našel jakousi "zodpovědnost" vůči druhým, je právě jenom to ryzí "člověčenství", které ale musí člověk cítit a nalézt, nejprve sám v sobě a to je to jediné o co by se měl měl každý snažit a vyjádřit těm ostaním, ale hlavně těm, kteří mu zato stojí. Jenže vaše přípisky to většinou nevyjadřují. Vaše zapšklost je příliš "hmatatelná". Přeji vám méně toho pelyňku, který přimícháváte do toho vašeho pomyslného čaje, kterým se zde snažíte "napojit" případné čtenáře. Jděte někam, hlavně hodně daleko, kde už vás nebude tolik slyšet. Ty vaše výkřiky vás mohou kompromitovat, respektive vás už kompromitrovaly. Jenom si netroufám odhadnout hlasy, které jsou proti vám. Poněvadž se zde stále klade důraz na "styl" a "sloh", nemohu použít slova, která by nejlépe a patřičně vyjádřila situacici, týkající se naší diskuze. Přeji vám více "člověčenství" ! Potažmo též lidskosti. [pláč]

A nakonec nemohu odolat nutkání, poslati vás nezměrnou silou a velice striktně kamsi, kam to na zdejším foru není povoleno říkat. [vyplazený jazyk]

128724

14.02.2007 10:54

Pozor na firmu Acer – dokončení

RE: Tak pro zajímavost

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Tím neříkám, že konkrétně Acer je bůhvíco, naopak, dnes
>je to levná a téměř sračkoidní značka, ale za jádro věci
>podle mne Acer nemůže. Mimo jiné se úměrné věci vždy
>přitahují - kontakt pana Stwory a superlevného Acera asi není
>úplná náhoda.

>
>Zajímavější je reakce Microsoftu - ta vyfocená licence je
>totiž komplet OEM balení, na které dle smlouvy s Acerem pan
>Stwora nemá právo ( toto balení stojí jiné peníze, než to,
>co bylo formou předinstalace dodáno na pevném disku.) Zjevně
>v Microsoftu si někdo inteligentní řekl, že než by se hádal
>s nepoučeným, radši mu místo hračky z kanálu pošlou
>novou.Vcelku inteligentní a relativně velkorysé řešení.

>
>Návrh na soudní při za to, co jsem si chtěně koupil je
>příznakem úpadku doby - chtění vysoké kvality, služeb a
>doplňků za superlevnou cenu ve slevě a ještě bez informací
>( koukejte mi prodat to, co chci a levně a co chci, to ještě
>nevím, to uvidím, až si to koupím).

>
>Jinak k debatě a zálohám - no, dnes se mi jeví nako
>nejlepší a nejelegantnější řešení nějaká verze NAS -
>třeba WD Netcenter nebo podobné řešení. Kapacity kolem
>400-500GB,rychlé, vcelku spolehlivé, přenosné.

Nevím, jak to zmáknout jinak, ale mám silné nutkání Vám potřepat pravicí za ten Váš zhora uvedený popis reálné situace a skutečností. Já vím, jsou tady jiní přeborníci a já se jenom tak potutelně a jak říkají Slováci, škodoradostno usmívám v očekávání toho, co bude následovat. Tedy odpověď a reakce. Mně to Vaše podání připadá docela samozřejmé a běžné, jenomže tady (na Zvědavci) se takové "samozřejmosti" zrovna moc nenosí. Když už je to, krucihimlhergot, politicky nekorektní web, tak nemůžete jen tak, mírnichs-dirnichs, sdělovat své zkušenosti a poznatky, které jsou v přímém rozporu s tématem uvedeného článku. Já bych to shrnul asi ve smysl ten, že většinou záleží do jisté míry u koho a co nakupujete. A přiklonil bych se k názoru, že je velmi prospěšné a doporučeníhodné, nejprve si něco o produktu, jež hodlám zakoupit, něco přečíst a vědět, co vlastně kupuju, pokud se nejedná o pytlík brambor. No ale, pokud se jedná o pár korun, tak to vzal čert, ovšem v případě zde uvedeném, už to tak asi není. Jinak, já bych se za to "podfukářství" velice přimlouval za pranýř, anebo ještě lépe, za singapurský soudní řád a systém. Řezat ruky se zrovna nemusí, ale ta roztřepená, bambusová tyč má svoje "nezapomenutelné kouzlo" a tihleti "postižení" už si dají velkýho bacha, aby se jim to podruhé nepřihodilo.
[velký smích]

128726

14.02.2007 11:51

Zrada české inteligence

RE: Mucednik

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>bylo zbabelost vstoupit do KSC s vizi, ze me deti budou mit vetsi
>nadeji studovat?
Ano, do jisté míry zbabělost a do jisté míry prozřetelnost, protože jestli moje dítě bude moct studovat a já na něj budu mít silný vliv, tak se může stát, že ta protekce se vlastně obrátí proti těm, co měli zcela opačný záměr. Ale to je pro Vás asi příliš filozofické, že ?
>inteligence je opakem hlouposti -> hloupost je jit do kriminalu a
>nechat svou rodinu na pospas nenavisti
Ne zas tak docela. Pokud by tohleto udělali všichni, nebo aspoň většina, tak by se věci zmněnily, ovšem zase to kdyby.
>proc chtit od inteligence, aby jednala hloupe? kdyz ti, kteri
>nejsou inteligence (-) tak vetsinou nejednaji (z toho sameho
>duvodu - strachu)
A co je podle Vás správné ? Aby ta ne-inteligentí část (což je ovšem sporné), jednala "chytře" a ta inteligentní část (taky sporné) jednala hloupě ?
>inteligence byla za komunismu vystavena mnohem vetsimu tlaku nez
>zbytek obyvatelstva (-)
Jste si jist, že to byla opravdu jenom inteligence ?! V podstatě to byl každý, kdo měl nějakou váhu a větší cenu pro tu vládnoucí chamraď. Byli to i sportovci, umělci a taky docela obyčejní a prostí lidé, kteří se nechali zmást tím jejich pozlátkem.
>nepritel nas oznacil jako smějící se bestije, pro ostatni
>"narody" jsou cesi zbabelci, kteri se dobrovolne vydali hitlerove
>ochrane
Ten výraz "smějící se bestie" pochází od Heydricha a jistě to není nikterak nadneseno. Nevím, jakou máte zkušenost Vy. Ta ochrana nebyla Čechy požadována, ale byla jim vnucena. Nebylo dokončeno pohraniční opevnění, ale hlavně jsme měli 3,5 milionu Němců na vlastním území. Nezdá se Vám to trošku moc ?
>A když umřít, tak s úsměvem.
>prosim, zaslete foto, az k tomu dojde, rad se presvedcim ...
No, když jsem četl Welzla, tak ten tam popisoval, jak různí člověkové, různých národností šli na smrt. My Slovani, jsme na tom nebyli zrovna moc dobře.
>(-) zasadne odmitam rozdeleni inteligent/hlupak, nicmene cely
>clanek tak vyzniva ... nelibi se mi dokonce ani oznaceni skupiny
>jako inteligence, preferuji slovo vzdelanci
Já to zas tak kategoricky neodmítám, ale snad uznáte, že je určitý rozdíl ve vzdělání, vědění a i té inteligenci nějaký je. I když by se dalo polemizovat o poměru mezi vzděláním a inteligencí, přece jen je jakási větší pravděpodobnost, že se s tou vzdělaností ta inteligence nijak nepopírá. Naopak, je tam větší předpoklad, že tam ta inteligence je a asi je jí víc, než u těch, kteří se zabývají pasením ovcí. Nemám nic proti pastevcům. Vyjádřit to číselně, tal bych se odvážil říct, že mezi dvaceti vysokoškolsky vzdělanými lidmi, bude větší procento "inteligentnejších" lidí, než mezi dvaceti (například) horníky. Ti, co tam byli jako političtí se nepočítají. Ta inteligence sama o sobě mnoho neznamená, pokud není patřičně využita. Podívejte se do zrcadla ! ...

Kráceno (Editor)

128731

14.02.2007 12:12

Hledá se moderátor diskuzí

RE: Ak mozem nieco navrhnut...

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Podla mna by sa mal zmenit sposob "dohladu" nad diskusiou z
>cenzurovania na moderovanie. Lebo citat kazdy jeden prispevok a
>rozhodovat ci ho pustit alebo nie, bude asi o hubu, nehovoriac o
>moralnom aspekte cenzurovania. Ja by som to zmenil tak, ze by som
>pustil kazdy jeden prispevok a az v pripade ze by prispievatel
>prekrocil jasne definovane pravidla, tak by ste prispevok zmazali
>a clovek by dostal (bez vystrahy) uplny distanc na nejaku dobu
>(mesiac, dva, tri). Tym by ste presunuli kontrolu na samotnych
>prispievatelov a ziskali by ste tym vy sam, ziskali by tym slusny
>diskutujuci, jediny kto by utrel nos by boli ludia ktory porusuju
>pravidla diskusie.

Jenomže je tady pořád ten problém s tím, kdo tohle bude vykonávat. Už teď je tady docela hmatatelný jev, že projdou příspěvky, které silně odporují pravidlům diskuze, jenom proto, že jsou takříkajíc "líbivého zabarvení" a kdyby tu cenzuru měli dělat nějací námezdní pohůnci, tak s tím celým Zvědavcem můžete jít akorát do té největší prdele. Šaksej-Baksej.

128732

20.02.2007 06:56

Radar jako radar?

Zorbo, změň si ten svůj nick raději na Zorro !

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>S vaším prvním odstavcem zcela souhlasím. Taky si myslím že
>USA dříve či později rozpoutají velkou válku proti Rusku a
>já dodám že zároven i proti Číně(jež je nejbližším
>spojencem Ruska a určitě přijde Rusům napomoc). Nezbývá
>nám než doufat že USA budou nakonec poraženy antiamerickou
>koalicí.

Já mám takový dojem, že ty jsi tou válkou posedlý nejvíc. Tohle, co je uvedené zhora, zmiňuješ skoro v každém svém příspěvku. Já si naopak myslím, že ta válka (o které mluvíš ty) nebude. I kdyby měla být vedena konvenčními zbraněmi, spíš se domnívám, že se Američani a Rusové domluví. On je tady ještě jeden, velice silný a "zakuklený" protivník, který je nebezpečný pro obě strany.

129239

23.02.2007 08:15

Test novomanžela

Když máte ty Američany tak rádi, tak ...

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Toto je kopie skutečné rádiové konverzace mezi americkou námořní lodí a
Kanaďany - nedaleko pobřeží Newfoundlandu, říjen 1995

KANAĎANÉ: Prosím, odkloňte Váš kurz o 15 stupňů směrem na jih, abyste se vyhnuli kolizi.

AMERIČANÉ: Doporučuji, abyste Vy odklonili Váš kurz o 15 stupňů na sever, abyste předešli kolizi.

KANAĎANÉ: Zamítnuto. Vy musíte odklonit kurz o 15 stupňů na jih, abyste
predešli kolizi.

AMERIČANÉ: Tady je Kapitán americké námořní lodi. Znovu opakuji - odkloňte Váš kurz.

KANAĎANÉ: Zamítnuto. Opakuji - VY MUSÍTE odklonit kurz.

AMERIČANÉ: Tady je letecký transportér USS Lincoln - Atlantická námořní
flotila Spojenych Států. Jsme doprovázeni třemi torpédoborci, třemi křižníky s plnou leteckou podporou.
Trvám na tom, abyste VY změnili kurz o 15 stupňů severně, opakuji, 15 stupňů na sever nebo počítejte s opatřeními, která zajistí
bezpečnost naší skupiny.

KANAĎANÉ: My jsme maják. - Čekám Vaší odpověď.


[velký smích] [velký smích] [velký smích]

129409

23.02.2007 08:39

Test novomanžela

A ještě něco ...

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Stretnu sa dvaja kamaráti.
"Ako si sa mal na tom liečení?", pýta sa prvý.
"Však to poznáš", hovorí druhý. "Prvý večer bol zoznamovací večierok,
hned som tam zbalil super babu. Popili sme nejaké vínko, večera a nakoniec sme skončili v posteli. Asi po dvoch hodinách super sexu sa tá ženská strašne rozplakala a hovorí: "Som taká sprostá, doma mám celkom pohladného muža, dve krásne deti, čo to tu robím ?"
Tak aj ja som zostal celý smutný a hovorím si: "Ved aj ja mám doma celkom fajn manželku a tiež dve velmi pekné deti. Tak som posmutnel az som sa tiez rozplakal...."

- "No a čo bolo dalej?", pýta sa kamarát.
- "No nič", hovorí druhý: "Tak sme jebali a plakali celé tri týždne!"



Seversky surová story.

Slunečná srpnová sobota. Slaví se svatba sedláka Semeráda se sličnou sedmnáctkou Simonou. Senilní stařec sní sexuplné sny. Slintá. Simona se sváří se svým starším sourozencem Standou. Spílá svéráznému spolusirotkovi svévolně smluvivšímu sekulární sňatek, slzí studem a srká sedmdesátiprocetní slivku.
"Sory" sykne Standa. "Spali ste spolu"
"Seminaristo, starosvětskej suchare, servilní srágoro" sekýruje Standu Simona
"Smilstvo" stýská si Staník
"Super soulož" směje se Semerád

Sjíždějí se svatebčané: snoubenčin slovácký strýček Sudivoj se svými stradivárkami, Semerádova starší sestra - shrbená semetrika, Simonini spolužáci - studenti seismologie, sentimentální strážmistr Strakonické setniny semestr snící státi se Simoniným supermanem, suspendovaný strážce státního statku, slovutný sluha Saturnin, sicilský srandista, silák a surovec Sardiny se svou sympatickou sekretářkou, slizký soudce syfilitik, stavitel studní, slavný severský skald Sigurd, Sigurdova stará a Sigurdové sobi, sudičky, sudíci, sudíčata ………….spolu samozřejmě se službukonajícím starostou.
"Ste svoji"stvrzuje svazek snoubenců.
"Sláva"

Sjetí svatebčané se snaží spořádat Semerádem střeleného srnce, speciálně selektované sele se slušivým sestřihem srsti (samozřejmě stažené), segedín, sumčí steaky, Simoninu selskou sekanou, strakapoudí soté se skořicí, sarančata, stonožky se sklípkany (samozřejmě smažené), sušené strouhané slimáky, skunka se syrečky (smrad), sojový salát se sekanými semeny sezamu, slunečnice se sekvojemi (snad). Sovětský soudruh Stalin se svými spolustraníky srká slepičij sup………..

Sousta se splachují světlým sudovým Staropramenem (Starobrnem, Svijany - stanou-li se sponzorem stati), sedmiletým Savignonem, sířeným Srbským Sylvánem, strojovým Segafredem se smetanou, samozřejmě sodou. Simona stále srká strašně silnou slováckou slivovici. Stalin Staličnuju.

Souchotinářský syn sousedky Skálové se strašlivě souží. Simona se Semerádem - svinstvo, Sodoma.

129412

23.02.2007 08:41

Test novomanžela

RE: A ještě něco ...

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

"Semeráde, seschlej strupe, seš synem smrti" skučí Skála. Sylvánem sejmutý Semerád se snaží státi stoikem. Soustředěně se sytí.
"Slyšíš, strašpytle?" Skála svírá sekeru (snad srp - slibná souvislost se Stalinem?). Supí. Semerád smrká, směje se. Svist. Skálova sekera v setině sekundy stíná Semerádovo sebevědomí. Smrt. Svatebčané strnou. Stín strachu s sebou strhává sváteční sen.
"Seš Semerádovi similární sketa, Stando" spílá Simoninu sourozenci sveřepý souchotinář. Swung. Surový sek sráží Standu.
"Sousedé, sem stvůra" shrnuje své seky Skála.
"Seš" schvaluje schlíple shromážděný sbor. Se surovostí satanova slouhy schází sebemenší soucit. Shhhh. Skála sejme sám sebe. Srdceryvná scéna.
"Strašné" skuhrají svatebčané. Stalin spolkl stříbrnou sponu. Simona se skácí.

Srpnová sobota. Smráká se. Svatba skončila smutně. Supové svačí…..

129413

24.02.2007 22:10

Test novomanžela

RE: jako ze života ...

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Tenhleten židovskej vyprávěl sám Werich.

Khon spokojeně spí, když tu, krátce po půlnoci, někdo zvoní. Jde otevřít a tam je listonoš s telegramem. Khon přijme telegram, jde do postele, otevře telegram a čte :" VAŠE PANÍ DNES V LÁZNÍCH ZEMŘELA !" Khon to pomalu složí, položí na stolek a zhasne lampu. Chílí zadumaně civí do stropu a pak praví :" To bude ráno pecka, až se probudím a přečtu si to".

129472

24.02.2007 22:29

Vojenská Radarová stanice Gabala, Ázerbájdžán

RE: Neznalost

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Zdravím,
>když jsem četla ten článek,tak mě hned napadaly různé
>argumenty,co by použili uctívači přítomnosti amerického
>radaru(základny)a jeden z prvních argumentů mě napadl,že
>"americké elektromagnetické vlnění je přece to
>dobré,narozdíl od toho ruského".Tak se zdá,že to bude
>skutečně ten správný argument [chechtot]

To máte asi pravdu Alexo. Ale to je právě ta ryzí, česká povaha, stále někomu lézt do toho nevábného otvoru a tak se zase není co divit. Ona každá ta strana má na sobě kusy špíny, které se snaží zamaskovat. Někdy se jim to daří, jindy moc ne. Ale "český člověk" ví přece vždycky nejlíp, co je správné a potřebné a hlavně, jak se to má dělat, protože to všichni ostatní dělají blbě. Velice dobře toho "českého" človíčka popisuje Ivan Kraus ve své knize "Nejchytřejší národ na světě". Je to sice satira a člověk se u toho pobaví, ale když se nad tím více zamyslí, tak už to zas tak moc směšné není. Ovšem povedlo se mu to velice dobře vyjádřit.

129474

24.02.2007 23:04

Do jaké míry je americký systém protiraketové obrany systémem obranným?

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Koho vlastne pani Condoleezza Rice zastupuje,pro koho vlastne
>parcuje,je pravdou,ze je Statnim Sekretarem pro stat USA,ale take
>se vi,ze "americka vlada " ve zkutecnosti neni americka
>vlada.

Pane Nohejl, už vám to zase pěkně jede "na plný pecky". Secretary of State se česky řekne "ministr zahraničí" a ta vazba "stát USA" je taky trošku úsměvná, tu "zkutečnost" a "parcuje", nechávám stranou, může se jednat o překlepy. Pokud jste ochoten přijmout moji radu, tak si to, co napíšete, alespoň dvakrát přečtěte a případně opravte. Ale jestli to tak děláte a přesto to vypadá takhle, tak vám potom pomáhej Pámbů.

129477

24.02.2007 23:26

O jednom protestním emailu

RE: Když slivovice ohromí New York

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>pan rené,
>
>ja preferujem bošácku slivovicu - samoze tu domácku [smích]
>
>stein55

Ó Adonai ! To mi, prosim jich pane Stein, ani nepřipomínejte. Je to drahných pár let, co jsem měl tu čest "popít" tu bošáckou samohonku. Bylo to v Nové Bošáci, vlastně nad ní v kopci u Lokajů. Já nevím, ale jestli takovou "ohnivou vodu" dělají všichni a je pravda, že ti Záhoráci udělají kořalku i z vrbovýho proutí, tak bych se raději obešel bez ní. Co se nám však přihodilo, bylo to, že jsme si koupili v "Miešanom tovare" dvě lahve meruňkovice, které tam musely ležet věky, protože Záhoráci jsou samozásobitelé a něco takového, aby koupili kořalku z konzumu, by považovali za čiré bláznovství, tak tyto dvě lahve byly naprosto vynikající. Asi právě proto, že tam ležely spoustu let a pěkně dozrály. Však taky paní "vedúcí" se podivovala, proč to kupujeme v obchodě (ona byla taky zároveň hospodská), když to můžeme mít "lacnejšie od kohokoľvek z dediny". Takže jste měl patrně taky na mysli nějakou slivovici, která ležela dlouhý čas někde v regále. Sorry, že jsem OT, ale nedalo mi to.
[smích]

129478

26.02.2007 01:48

Do jaké míry je americký systém protiraketové obrany systémem obranným?

Causa "Nohejl"

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Pane Matousek, kdyz ctete projevy ZOO na Nezvedavci ( neplati pro
>par vyjimek) a srovnate si jejich gramatiku, styl projevu
>prospikovany vulgarismy a predevsim informacni hodnotu s panem
>Nohejlem, co vam z toho osobne vychazi za vysledek? [překvapení] [překvapení]
>Samozrejme nezaujate bez ohledu na nase nazory a presvedceni.

Zcela mi uniká skutečnost, proč bych měl srovnávat zdejší úroveň a styl diskuze s diskuzí na Nezvědavci, či s jakýmkoliv jiným fórem na Internetu. Já si myslím, že forma podání a gramatická korekce je úzce spjata s jejím autorem. Je to samozřejmě individuelní, ale někdy to taky leccos napoví. Překlepy se dají celkem dobře rozpoznat, ale i tak by jich nemělo být příliš. A nejhorší je to potom u těch "echt" vlastenců, co páchají jednu hrubku za druhou. Je to k smíchu i k pláči zároveň. Svůj názor může a má právo mít každý, jaký chce, ale potom je důležitá právě ta forma, jakou používá k jeho sdělení a jak reaguje na jiné názory, které jsou v opozici s jeho. Pravda, člověk se kolikrát nechá unést a pak se dopouští nějakého nesprávného osočení, to je tady taky mnohdy dobře vidět. Mně už to ale nějak moc k té diskuzi netáhne. Teď jsem měl spoustu bodů za poslední měsíce, tak jsem si dovolil pár jich "utratit", ale jinak mám zato, že je to vcelku k ničemu, jak se tady někteří lidi "přetahují" a jsou přesvědčeni o té své pravdě. Ale "Good For Them !"

129511

02.03.2007 04:09

Demokracie jako prodej zkaženého salámu

RE: Lepší systémy zde jsou

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Zorbo,prosím, zamysli se někdy nad tím, než něco napíšeš.
>Jo a tvoje gramatika je taky dobrá. Pokud jsi cizinec tak se
>omlouvám, pokud jsi Čech a vlastenec tak běda Ti. Napsat
>Švícarsko s měkkým i, tak to jsem ještě neviděl.
>Jsi zhruba stejně starý jako já a nedovedu proto pochopit, jak
>můžeš napsat toto. Jestli více věříš KGB v čele Ruska
>tak je to smutné. [pláč]

Zorba je něco, jako Bedřich Kraus von Zillergut a poručík Dub v jednom vydání (Dub byl ale profesorem češtiny). Myslím, že je asi zbytečné reagovat na jeho výtvory, kde se v jednom kuse válčí a vítězí hrdinní národové. Já si ale stále myslím, že si jen někdo, nějaký recesista, dělá jenom legraci. Ale jestli je to opravdu tak, jak se jeví, tak ... [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

129781

04.03.2007 06:20

Demokracie jako prodej zkaženého salámu

Zorbo, Zorbiči, ...

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Ted reaguji na Zdenka Matouška.
>Zdenku Matoušku, já vím že se jako přesvědčený proami a
>židomil těžko srovnáváš s vlasteneckými názory jaké mám
>já. Nevím taky proč se mé názory snažíš zpochybnovat a
>nezmůžeš se na žádné argumenty. Ale alespon tak ukazuješ
>svoji úroven. A mohu tě ujistit že lidí kteří jsou
>vlastenci a jsou odpůrci USA a sionismu je víc než dost.

Ale já vůbec nemám nejmenší zájem s tebou vést jakoukoliv debatu, protože opilcům, bláznům a pomatencům vůbec se nemá odporovat. Kazantsakis by se jistě divil, kdyby viděl kdo všechno si říká Zorba. A klidně si o mě mysli co chceš, mně je to úplně šumafuk. To, že tě tady někdo nazval fašistou, to se ti nelíbilo, ale myslím, že to sedí. Jak už jsem se vícekrát zmínil, pořád si myslím, že je to asi jen nějaký druh recese, který se tady snažíš uplatnit, nedovedu si představit, že je někdo opravdu tak obludný a gigantický ...
Shalom !
[velký smích]

129960

08.03.2007 02:25

Zklamal jste mě, pane prezidente

Prezidenti.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Když už je tady řeč o prezidentech, tak by se taky mohl vzpomenout ten největší, ze kterého by si ti ostatní prezidenti měli brát příklad. Dnes 7. března, uplynulo 157 let od jeho narození.

T. G. MASARYK
Životní data
1850 narodil se 7. března v Hodoníně
1864 kovářským učedníkem
1872 maturita ve Vídni
1876 doktorát ve Vídni
1878 sňatek s Charlottou Garrigue
1879 habilitace na vídeňské univerzitě
1882 mimořádným profesorem na pražské univerzitě
1886 boje proti Rukopisům
1887, 1889 a 1910 v Rusku, styk s Tolstým
1891 poslancem říšské rady a zemského sněmu
1893 vzdal se mandátu, založil Naši dobu
1894 v čele redakční rady Ottova slovníku naučného
1899—1900 boj proti rituální pověře
1902 poprvé přednášky v USA
1907—1914 znovu poslancem ve Vídni
1909—1911 tzv. velezrádné procesy
1914 odchod do exilu
1915 v Ženevě, vyhlášení boje Rakousku, rakouský zatykač pro zločin velezrady a vyzvědačství
1915—1917 v Anglii, cesty do spojeneckých zemí
1917 --1918 v Rusku
1918 v USA 14. listopadu zvolen prezidentem republiky
1918 21. prosince příjezd do Prahy
1920 podruhé prezidentem
1927 potřetí prezidentem
1934 počtvrté prezidentem
1935 abdikace
1937 zemřel 14. září v Lánech

130364

09.03.2007 03:35

Evropský stát, ano či ne?

RE: EUROVIZE: Cenzura písničky kritizující Ahmadínežáda?

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Pane stein55e,
>nic není nemožné a všechno je jinak.My tady v č(prosím
>nějakou dobrou duši o radu:jak se píše velký č :roll[zmaten]
>)esku jsme zvyklí na láskyplné zpracování jakéhokoliv
>tématu [smích].Ta naše písnička česká... [smích] .A naši bratři ze
>Slovenska zpívají Ave Mariá [smích].Cenzůra je nudná,hudba
>krásná.Ale bacha na ten knoflík!

>Shalom Israel! [smích]

K tomu velkému Č. Nejprve si přečti v rubrice POČÍTAČE - Rady a zlepšení, návod, který sem pan editor Stwora-Přepečlivý, umístil pro takové, jako jsi ty, nebo já.
Když klikneš na "Caps Lock" (první zleva a třetí odspodu), tak můžeš psát všechna velká písmena i ta, co jsou s diakritikou. Nejlépe, když vyzkoušíš všechny klávesy, abys viděl co která "umí" a pak si to zapamatoval. Tak Zdar a Zdrafstfuj !
[velký smích]

130438

12.03.2007 00:32

Mitsubishi

RE: Tak jsem si myslel, ze se tomu D-fensovi ublizilo

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>a tak jsem zacal trochu cist kolem... az jsem narazil na tohle:
>http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007030801
>
>A mam pochuti s celym (zajebanym) D-fensem.
>Pretiskujte mu co se da a prodejte to na blesim trhu!
>
>z.a.p

Mně se zase nezdá, že by si ten autor toho článku na D-fens, příliš vymýšlel, spíše mu vesměs dávám zapravdu a ten tvůj komentář jen velmi připomíná závan z podělané, Z.A.Páchající latríny, kterou by bylo nejlíp přestěhovat někam do Severní Korei, nebo na Kubu. [naštvaný]

130592

14.03.2007 02:18

Klášterec nad Ohří doplácí na rychlý internet

RE: Autorska prava

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Cela koncepce autorskych prav jak dnes existuje mi pripada
>naprosto uchylna. Zpevak zazpiva ve studiu pisnicku, ktera se
>nahraje na CD. A do smrti ma vystarano zpevak i vydavatel. Koupi
>si nekdo CD? Zaplati. Zahraje pisnicku radio - zaplati za kazde
>zahrani i kdyz uz zaplatilo za CD. Pusti si radio hospodsky -
>plati sumu za verejnou produkci i kdyz uz zaplatilo radio za
>zahrani. Zahraje pisnicku DJ na diskotece? Taky musi zaplatit. A
>vsichni budou platit jeste 70 let po smrti zpevaka tantiemy jeho
>pribuznym a vypalnicke mafii vybercich. Takovy bozsky Kaja nebo
>Helenka zombie Vondrackova zajistili jeste sve vnuky.

Pokud dovolíte, rád bych se Vás zeptal na to, jak je to v případě písniček-nahrávek, které jsou "ukradeny" jiným autorům, v drtivé většině anglicky mluvícím, ať už z US, nebo z GB. Mám na mysli jen hudbu, protože text si na to nechají, ti naši "lepší zpěváci Karaoke", napsat sami. A právě ty, které jsou, nebo byly "šlágry", je většina ukradených.Ti "zlodějíčkové" by přece měli autorovi té, či oné skladby, kterou ukradli, platit ty tantiemy rovněž. Nevím, možná to tak je, ale silně pochybuju. Jestliže tedy Bož-Káj, nebo Hel-Von, chtějí poplatek za písničku, ke které ukradli melodii, je to obzvášť pikantní. Jinak si myslím, že ta autorská práva by měla být jen pár let a šmytec. [zmaten]

130765

14.03.2007 08:15

Carter a útočící hejno

RE: Velikonoční žalozpěv (2.díl)

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Klátim se furt klátim, dneska máme pátek.
>Zejtra bude šábes, světem vládne zmatek.

No potěš nás Pánbů, von je tady další Havlíček z Boroviny !
[oči v sloup]

130779

15.03.2007 06:59

Tragedie tuctu ďábelských mužů

RE: Nepleťte do toho Islám

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Spravne demokraticka civilazace ma kurvy a milenky. Manzelku ma
>kazdy slusny clovek pouze jednu, ze ano. To da rozum, ze kdyz ti
>mohamedani maji za neveru trest smrti, ze musi mit aspon
>mnohozenstvi. Tedy ti prachaci samozrejme, kde by si nasinec z
>lidu mohl dovolit kurvu,ze ano? Ponizovat nasi zeny si nedame a
>ty kurvy to vlastne delaji rady a doprovolne. Omluva pro editora.
>Jsem vedom, ze existije slovo prostitka, ale ono by to tak
>nevyznelo jako k.urva.

Bartošku, je vidět, žes to zase nějak nepochopil. Nevím, jestli se zastáváš těch mohamedánů a chceš zatracovat naši společnost, ale oni ti mohamedáni taky nemůžou mít tolik žen, kolik se jim zachce, jenom tolik, kolik jich uživí, takže se jich hodně musí "uskrovnit" s jednou. A ty "pudy" mají stejné, jako my v naší společnosti a zase je to ale závislé na charakteru každého jednotlivce, pokud je někdo "kurevník" a darebák, tak je jedno, jestli nosí turban, baret, nebo stetson.
Takže mně připadá ten trest za nevěru (u muslimů) velice krutý. V Evropě se ve středověku sekaly končetiny a upalovalo za podobné prkotiny, ale vyrostli jsme z toho a ty tady ten "středověk" obhajuješ. Copak nestačí to, jakej, s prominutím bordel, už je napáchanej v západní Evropě. Tihle lidičkové utíkají z toho jejich bídného světa, ale chtějí si ho zase zbudovat tam, kde je přijmou a způsobují tím problémy, jak sobě, tak ostatním lidem, kteří s nimi musí sdílet okolí. Docela dobří jsou v tomto směru Vietnamci, sice se živí podloudným obchodem, ale vůbec se nesnaží vydupávat si nějaké zvláštní (svoje) zákony, naučí se dosti rychle řeč, nedělají bordel, jejich děti patří ve škole k nadprůměrným atd. Podobně tak Číňani.
Jinak se tady mluvilo o dobyvačnosti a expanzívnosti muslimů a kdosi to odbyl, že skoro žádná nebyla. Kdyby nebylo Alexandra Velikého a později dalších, jemu pdobných mužů, tak by byla celá Evropa pod jejich područím. Vždyť se jen stačí podívat na území, kde byli dříve Egypťané a Řekové a kdo je tam dnes. A pokud chtějí tyto národy a země být rovnocennými a uznávanými ostatním světem, tak se asi budou muset trošku přizpůsobit. Turci se, jak vidět snaží. My jsme to taky tak udělali, že jsme přijali křesťanství při vzniku Velké Moravy (Mojmír), jinak bysme dneska možná mluvili rusky, nebo maďarsky. Takže to záleží jenom na těch národech samotných, jak a co si zvolí. Jenže dneska vznikají ty konflikty mezi silně religiozními zeměmi a tzv. sekulárními a v tom je asi ten problém. Většina zemí, jejichž vlády nepodléhají církvi, jsou na tom relativně lépe, než ty s cirkevnictvím. Ale i v té naší záp. hemisféře se dají vidět rozdíly. Například celá Jižní Amerika, silně věřící katolíci, ale hospodářství a ekonomie na huntě. Kostely mají pěkné.
W.S. Churchil řekl, že :" Demokracie je nejhorší systém pro vládnutí, ale zatím nic lepšího není "...

Kráceno (Editor)

130854

16.03.2007 09:29

Tragedie tuctu ďábelských mužů

RE: Nepleťte do toho Islám

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Pouze jsem srovnal to osklive mnohozenstvi, coz je kulturni
>tradice. S nasi kulturni tradici. My mame sice jednu zenu,
>milenky a devky, jak me spravne lingvisticky usmernil druid.
>Doufam, ze i devky, kurvy a milenky patri spolu s dobrymi
>manzelkami k demokraticky hrdym neponizovanym zenam. Holt mi
>ukajime nekteri sve pudy zpusobem, za ktery by nas nekde jinde
>ukamenovali.

Tak tedy pardón, to se omlouvám, mám to chápat tak, že mluvíte o své rodině a blízkém (NE blízském !) okolí ? Druid vám to řekl docela přesně, prostitutka je povolání a "kurva" je povaha a já bych ještě dodal, že bez ohledu na pohlaví. Ale za to se nedá vinit žádný systém, ani zřízení, akorát snad rodiče, škola a okolí. A protože ani to, však mnohdy nestačí, tak je těch "kurev" stále dost. Ať je to za komančů, za kapitálistů, nebo za prvobytně-pospolné. V podstatě je to jen jeden a týž druh lidi. Proto by si ta demokratická společnost, měla vytvořit takové zákony, práva a tresty, aby se takoví, jako jsou uvedeni v těch uvozovkách, nedostali k moci a nezneužili jí. Já vím, to zní skoro jako utopie, jenže tu legislativu dělají "právníci" (dal jsem je taky do uvozovek) a už jsme u toho pramene s tou pověstnou žábou. A pak je to tak, jak to je. Sám Shakespeare řekl, že právníci jsou největší zhouba a nepřátelé lidí a že by se měli pozabíjet.

Ono je docela "pěkné" si tady o všeličems poklábosit, ale já myslím, že se tím zhola nic nezmění. Akorát se sem tam, nějaký horlivý psavec, cítí spokojeněji, když si myslí, jak jim to, nebo jemu, "pěkně natřel". Jen tak dál. [chechtot]

130926

17.03.2007 03:28

Vrátit Svěrákovi jeho lahve?

RE: Skraloup na minulosti

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>A tchan, spickovy chemik, dostal narizeno, ze bud pujde delat
>provozniho laboranta (platove o 2 tridy dole, odborne v suterenu)
>a nebo zustane sefem vyvoje a vstoupi do strany.


>
>Ja bych sel o ty dve, nebo i tri tridy niz a zachoval si rovnou
>pater a mohl se na sebe rano podivat do zrcadla bez odplivnuti.
>Ten vas tchan, i kdyz nikomu neuskodil, tak tam byl do poctu.
>Kdyby nebylo tech prospecharu jako byl vas tchan, tak tech
>"kovanych" komunistu byla takova hrstka, ze by nebyli schopni
>udrzet svuj rezim 40 roku.

Je to holt přece jenom natolik zapeklité, že je těžké, aby se to dalo všechno jen tak, šmahem odsoudit. Jistěže při těchhle situacích hraje velkou roli morálka, ale taky strach a třeba obavy o rodinu. Možná, že máš 68ičko pravdu, asi by to tak "mělo" být, ale to by potom ten svět vypadal úplně jinak a byl by to skoro Ráj na Zemi. Ústupky dělají všichni, někdo víc, někdo míň.
Já mám kamaráda, který vstoupil do strany, protože chtěl utéct. Rodina se dvěma dětma neměla moc šanci na devizák a výjezdní doložku. Tak tam vstoupil a za nějaký čas se mu podařilo utéct i srodinou. Já vím je to trošku jiný kafe, ale lidi JSOU každej jinej. [smích]

130984

17.03.2007 10:08

Tragedie tuctu ďábelských mužů

RE: Nepleťte do toho Islám

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Mno o sve rodine jsem nemluvil, ani o okoli. Kupodivu jsem se
>neptal kurev, pardon prostitutek na starsi typky s perfektni
>lingvistikou a ucitelskou profesionalni deformaci, kterym to
>stoji stabilne na pul sestou. Vedi bratre uciteli na hruby
>pytlicek, pasuje pouze hruba zaplaticka. Pouze jsem rozebiral jak
>ruzne civilizace resi problem toho chtice. Vy samozrejme muzete
>uz byt v klidu, nemate problem s prerusovanou soulozi, ale s
>prerusovanym mocenim. [velký smích] [velký smích] Na prostatu jsou prej dobre dynova
>seminka.

No, vidím, že ta lepidla na podlahy už pomalu začínají vykazovat jakési výsledky. Ovšem zcela určitě tě nechám napokoji a dále se na tebe vy-ignoruju. Velice mi svým stylem připomínáš jednoho svého krajana, který sem taky občas píše a dává si takové zvířecí jméno. Že by to byly ty hutě, nebo to uhlí ? Ale zcela jistě je špatná kombinace těch lepidel a nějaký ten "dope", čehož tady býváme často svědky. [vyplazený jazyk]

131008

17.03.2007 21:32

Vrátit Svěrákovi jeho lahve?

RE: Skraloup na minulosti

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Tak ten strach byl uz za valky, tak se vsichni meli dat k nemcum?
>Az prijdou turci, tak se dame k turkum?

Tohle přirovnání je neadekvátní. Ke komunistům se dávali většinou prospěcháři, idealisté a různí podvodníci. Jenže ti, kteří byli nějakým způsobem "přitlačeni", ti tam nešli dobrovolně, jako ti předchozí. K Němcům se dávala taky taková, podobná verbež, jako ke komunistům, ale zase jich nebylo tolik a pokud někomu hrozil trest smrti, nebo měl jít do koncentráku, tak se jich taky hodně "zlomilo" a dělali to, co po nich bylo žádáno. Je lehké odsoudit, ale daleko horší je, si to prožít.

V jedné velmi dobré knize, zvané "Cesta na severozápad", autorem je Kenneth Roberts, je velmi dobrá pasáž, kde autor říká : " Nikdy neodsuzuj nějakého člověka za to, jaký je, nebo co dělá, pokud jsi nebyl ve stejné stuaci, jako on ".
Myslím, že je to docela výstižné, ale bohužel, jen velmi málo lidí se tím řídí.

Kazdy ma pro svuj vstup
>do strany nejakou vymluvu. Delat ustupky takove, ktere se
>neslucuji s moralkou civilizovaneho cloveka je neomluvitelne. Ja
>delam ustupky, ze necham v tramvaji sednout starsi pani. Ale,
>abych delal "ustupek" takovy, abych z toho mel prospech, (at uz
>proto, ze chtel utect, nebo aby se posunul v poradniku na
>auto)tak jsem jednoduse prospechar. Nekomu to pro jeho svedomi
>nehraje zadnou roli. Pro mne velikou.

To už jsem zmínil v předchozím příspěvku, že je to vždycky otázka morálky, ale srovnávat to, že přenecháte místo k sednutí starší paní s tím, co je pro mnohé životní dilema, to se mi zdá poněkud přitažené za vlasy. S tím pořadníkem na auto bych s Vámi souhlasil. Pro Vás ale zřejmě nebyl vůbec problém "utéct" z toho socanského ráje, když to takhle posuzujete. Bylo i dost takových, kteří za ten pokus opustit ten "ráj", zaplatili životem.
Já bych to "členství" spíš posuzoval podle toho, jak moc se dotyčný činil a jak moc škodil. Skoro se mi chce říct, že : " Kdož je bez viny, ať první hodí kamenem !"

>
>lidi JSOU každej jinej.
>
>Ano, jsou. A ja jsem rad, ze jsem jakej jsem a ze nejsem jako
>Kevinuv tchan, nebo Tvuj pritel, ktery se dal k certu, aby mohl z
>pekla ven.

Good for you. To, jakej každej jsme, je taky určité předurčení našeho osudu. Když se to pokusím přirovnat třeba k tomu, jaké má kdo, pro co vlohy a nadání, tak všichni taky nejsme špičkoví vědci, sportovci a nebo muzikanti. Jakoby například Einstein odsuzoval a vysmíval se ostatním, jak jsou hloupí a pitomí, vždyť je to všechno přece tak jednoduché. [smích]

131036

17.03.2007 21:54

Vrátit Svěrákovi jeho lahve?

RE: Návrh pro Autora

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>..tusim zbytecnou snahu; pan Kral nikdy nediskutuje.

A další, nepříliš vábná skutečnost je ta, že se navíc schovává za pseudonym, neboť se očividně strachuje o svou kůži. Skoro jako ten "sniper", pěkně ze zálohy si střelit do oběti. Fujtajbl ! Pane Editór, dejte sem nějakou ikonku pro "odplivnutí si". [naštvaný]

131038

18.03.2007 09:02

Vrátit Svěrákovi jeho lahve?

Für Untermensch

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>ono, nie je tazko byt frajer,
>ked sa stoji po spravnej strane barikady, Zmatousku.

Gugle, gugle ! Ty si ale KOKOT !

131065

18.03.2007 22:05

Vrátit Svěrákovi jeho lahve?

RE: Návrh pro Zmatouska

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>oukej vodnik-vodnikovic, myslim si, ze sa jedna o totalne
>neporozumenie, "communication brokedown",

"BREAKDOWN" !

Ty se s tou svojí angličtinou jdi taky vycpat ! Ty nejsi ani ryba ani rak, ani slovák, ani němec. Jenom potrhlej neurotik a cholerik, který hned útočí, jak vzteklý pes a všechno obrací na Židy a na politiku. S tebou žádná diskuze neexistuje, akorát se na tebe patří vy...ignorovat. Synsajebe. Jseš zrovna takovej kalibr, jako ten pošuk Král. Dát si pseudonym a házet lejna a bláto na všechny strany.

>tvoju zhrdzavenu slovencinu, alebo moju neschopnost sformulovat
>veci po slovensky, aby sa dali pochopit.

Vždyť ty ani nejsi slovák ! Napůl žába, napůl myš !

[velký smích]

131142

18.03.2007 23:41

GeM - program na zrušení mužské pohlavní identity

RE: Typicke

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Je vice nez symptomaticke, ze ruzne gender sdruzeni chteji
>zavadet kvo-kvo-kvo-kvoty pro zastoupeni zen v politice,
>managementu, kancelarich nebo vedoucich funkcich. Ale jeste jsem
>neslysel, ze by nejaky zensky spolek chtel prosadit povinne kvoty
>zastoupeni zen na dobre placene, vysoce atraktivni a typicky
>muzska povolani jako je treba strelmistr, pyrotechnik, hornik,
>stihaci pilot nebo hasic...

Tak to se mýlíte, příteli. Tady máte link na jeden takový případ, je to sice o "sexual harassment", ale je tam i zmínka o úpravě "fyzických požadavků", které je nutno splnit k vykonávání služby hasiče. Omlouvám se, že je to v anličtině, ale nechce se mi to překládat, není to zase tak moc důležité a taky je to trošku delší.

http://www.ctv.ca/servlet/ArticleNews/story/CTVNews/20040904/women_firefighter_040904?s_name=&no_ads=

Na tom dalším linku je i její fotka. Některý z jejích předků byl asi čech.

http://www.cbc.ca/canada/british-columbia/story/2005/03/24/bc_prokopet20050324.html#skip300x250

Mně to vůbec připadá, že se některý "baby" dočista zbláznily. Nevím, proč chce třeba za každou cenu být hasičem, stěžuje si, že ty fyzické požadavky a kriteria jsou "diskriminační" a ještě se kvůli tomu soudí. Takže když bude muset vynést z hořícího domu člověka vážícího 60 kilo, tak ho tam prostě nechá, protože je to na ni moc těžký. Já bych se ani nedivil, že nějaká potrhlá, poloslepá feministka by chtěla být pilotem. Takovýhle bych dával námořníkům-pirátům do podpalubí. Čert aby se v nich vyznal. [oči v sloup]

131151

19.03.2007 00:31

GeM - program na zrušení mužské pohlavní identity

VTIP - NEVTIP

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

V jednom městě vznikl obchod, ve kterém si může každá žena koupit svého
muže.

Má šest pater a kvalita mužů roste s každým patrem.

Je v tom ale jeden háček: jakmile již žena vejde na vyšší patro, nemůže

sejít níž, pouze odejít východem bez možnosti návratu.

A tak vchází první žena s vážným zájmem o koupi muže.

V prvním patře vidí ceduli:
'Tito muži mají práci'.
No, to už je něco, můj bývalý ani práci neměl - pomyslela si žena, ale
podívám se, co je výš.

Ve druhém patře byl nápis: 'Muži zde mají práci a mají rádi děti.'
Pěkné, ale podívám se, co je výš.

Ve třetím patře byla tabulka:
'Muži zde mají práci, mají rádi děti a jsou neskutečně pěkní.'
No čím dál tím líp - pomyslela si - ale výš to už musí být....

Ve čtvrtém patře si mohla přečíst:
'Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní a pomáhají
při
domácích pracích.'
Sladké, jak sladké... ale zkusím ještě o patro výš.

V pátém patře stálo:
'Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní, pomáhají při
domácích pracích a jsou ďábelsky dobří v posteli'.
No to je neuvěřitelné, přímo zázrak - pomyslela si žena - ale když to je
tak skvělé tady, co musí být o patro výš!?!

A v šestém patře si velice překvapená žena přečetla:
'Na tomto patře již nejsou žádní muži. Patro bylo postaveno jako důkaz
toho, že vám ženským prostě nejde vyhovět.'

[cool]

131155

19.03.2007 00:44

Vrátit Svěrákovi jeho lahve?

Návrh pro karpavca

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>dajte si tabletku a chodte bubkat, dedko.
>a nelamte si hlavu takymi zlozitymi vecami ako je minuly cas.
>na to vy uz nemate hlavu.
>uz som vam to raz vysvetlil
>tu

>
>shalom

Ty si zase znovu přečti tohle : http://puvodni.zvedavec.org/nazory_1966.htm#ptr131065

Nevím, kolik křižků máš na hrbě ty, ale myslím, že jsem daleko mladší, než ty. Podle toho tvýho běsnění. Mimochodem, tentokrát bylo málo pěny.
Na stráž ! [vyplazený jazyk]

131156

22.03.2007 09:31

GeM - program na zrušení mužské pohlavní identity

RE: muzsky a zensky udel

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

>Mily Boze:
>"Chodim kazdy den do prace a dru 8 hodin, zatimco ma zena si
>pekne sedi doma. Chci, aby vedela, co musim vydrzet, tak te
>prosim, dovol, aby jeji telo bylo prohozeno na jeden den s mym.
>Amen."
>Buh, ve sve nekonecne moudrosti, splnil muzovo prani.
>Pristiho rana, vim to jiste, se muz probudil jako zena. Vstal,
>udelal rychle pro sveho druha snidani, probudil deti, pripravil
>jim saty do skoly, dal jim snidani, zabalil obedy a odvezl je
>autem do skoly. Prisel domu, sebral veci na cisteni, vzal je do
>cistirny a stavil se v bance, aby ulozil penize.
>Sel na nakup k zelinari, pak jel domu, vylozil nakup, zaplatil
>ucty a zapsal vse do ucetni knihy. Vycistil bedynku na kocici
>vykaly a vykoupal psa. To uz byla 1 hodina a on spechal, aby
>ustlal postele, vypral, vysal prach, zametl a vytrel podlahu v
>kuchyni. Bezel do skoly vyzvednout deti a po ceste domu se s
>nimi pohadal. Pripravil jim mleko a susenky a postaral se aby
>udelaly domaci ukol.

>Pak vyndal prkno na zehleni a pri zehleni se dival na televizi.
>V 16.30 zacal skrabat brambory a cistit zeleninu na salat,
>obalil veprove rizky a nakrajel cerstvou fazoli na veceri. Po
>veceri uklidil kuchyn, pustil mycku na nadobi, poskladal
>pradlo, vykoupal deti a ulozil je do postele.

>Ve 21.00 byl vycerpan a protoze jeho kazdodenni povinnosti
>jeste neskoncily, sel do postele, kde se od nej ocekavala
>souloz, coz zvladl aniz si postezoval.
>Dalsiho rana, sotva se probudil, poklekl u postele a rekl...
>"Boze, nechapu, co jsem si predstavoval. Jak jsem se mylil,
>kdyz jsem zavidel sve zene, ze si muze byt cely den doma.
>Prosim, snazne te prosim, mohl bys to vratit zpatky?"
>Buh ve sve nekonecne moudrosti odpovedel: "Muj synu, vidim, ze
>sis vzal ponauceni a velmi rad bych vsechno zmenil jak to bylo,
>musis ale pockat devet mesicu. Vcera v noci jsi totiz
>otehotnel."

Vážený pán Osvetár, mám zato, že jste slovák. Na tom ale vlastně nezáleží. Ten popis toho "pracovního" dne ženy v tom Vašem příběhu, se zdá být vcelku věrohodný, ale co mě malinko zarazilo, je to, že ten přístup k práci a starostem o rodinu obou manželů. ať už muže, či jeho ženy, není souměřitelný. On jde do práce, kde se snaží o to, aby se jeho činnost líbila, což je asi blbé slovo, aby byla jeho činnost oceněna a patřičně odměněna. Je to ovšem bez nějakého "užšího" pojetí, nebo citovosti.
Naproti tomu žena, kerá je matkou a "zaměstnána" pouze těmito domácími pracemi, které jste již zmínil, je přece jenom jaksi blíže a citově spjata s úkony a povinostmi, které konsekventně vyplývají z její všednodenní činnosti. Nakupuje pro své bližní, vaří pro své bližní, pere pro své bližní, snaží se svým bližním pomáhat seč může a to se si mi zdá, že je úplně největší kus odevzdanosti a péče, kterou pro rodinu "někdo" dělá. Nemohu psát dál, protože není místo, tak nasrat ...

131420

Káva pro Zvědavce

64

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 141 čtenářů částkou 22 263 korun, což je 64 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Katalog Ikea nevyšel. Kvůli černochovi s číslem31.10.20 10:04 Neurčeno 0

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 5

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 1

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,38 Kč
Euro
27,30 Kč
Libra
30,27 Kč
Kanadský dolar
17,55 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,47 Kč
100 japonských jenů
22,34 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 930,26 Kč
1 unce stříbra
552,84 Kč
Bitcoin
316 303,24 Kč

Poslední aktualizace: 31.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?