Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 19 příspěveků, 2 různá jména: Ouofjacket, Outofjacket.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

28.11.2006 04:36

Mahmúd Ahmadínedžád v OSN 21. září 2006:

Kazani

Outofjacket 155.?.?.?

Budu se drzet zasady "Disputandum ad rem, non ad hominem" - tedy, vynasnazim se diskutovat k predmetu, nikoli nasiteli nazoru.
Existuje jedna bohuliba organizace - Tavistock Institute v Anglii - ktera zamestnava stovky spickovych odborniku v oborech jako psychologie, sociologie, psychiatrie, atd. Jeji vrcholovou specialitou je manipulace lidskeho mysleni - tak, aby si lide neuvedomovali, ze manipulovani jsou a nazory jim vstepovane povazovali za sve vlastni. Adolf Hitler postradal to, co ma dnesni Elita jednoznacne ve sve moci - absolutni kontrolu na mediemi. Verte mi, to je dulezitejsi nez jakakoli jina zbran, vcetne te nuklearni. Ne nadarmo jedno anglicke prislovi rika, ze "The pen is mighter than the sword", cili "pero je mocnejsi nez mec". Pripojim zde par citatu ktere se na takove tema velmi dobre hodi, tak tedy napriklad:
"The establishment can easily manipulate public opinion by cultivating its stupidity."
- Samir Amin in The American Ideology, 2003
("Vlada muze snadno manipulovat verejne mineni tim, ze kultivuje jeho stupiditu").
"Violence can only be concealed by a lie, and the lie can only be maintained by violence."
– Aleksandr Solzhenitsyn
(Nasili se da zamaskovat pouze lzi a lez je mozno udrzovat pouze nasilim).
"At a time of universal deceit - telling the truth is a revolutionary act."
- George Orwell
(V dobach vseobecne podvodu je mluveni pravdy revolucnim cinem).
Na zaver jeste toto: kazda zeme, jejiz vedeni ma zajem svych obcanu na srdci, se nevyhnutelne pokousi o jedno: dosahnout atomove zbrane. Jinak vedi, ze proti rozpinavosti brutalniho NWO nemaji ani tu nejmensi sanci..!!!

Zdravim,

Outofjacket

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

122403

30.11.2006 03:35

Mahmúd Ahmadínedžád v OSN 21. září 2006:

Historie se opakuje

Outofjacket 155.?.?.?

...stale dokola, nebot lide se opravdu nedokazi poucit!
Jak si diskutujici asi stacili vsimnout z meho predesleho prispevku, rad cituji trefne vyroky jinych. Takze aspon tri pro tento den - treba se po jejich precteni ti, co zde tak vasnive omilaji slova oficialni propagandy, aspon trochu zamysli:

If Tyranny and Oppression come to this land, it will be in the guise of fighting a foreign enemy.
– James Madison
(Jestli tyranie a utlak prijdou to teto zeme, bude to pod plastikem boje proti zahranicnimu nepriteli). [James Madison mel ovsem na mysli USA...]

A jedna krasna definice demokracie:
.. v demokracii jsi stále "souzen" kde kým, bezpočtem lidí hrubých a nekompetentních, záludných a intrikánských, kteří rozumějí tvému dílu jako koza petrželi ... Uchopit nepřítele a utkat se s ním v otevřeném boji, hrud' proti hrudi, je v demokracii skoro nemožné. Stále nahmatáváš jen slizká a kluzká, medusovitá těla klik, která se ti vysmekají z rukou ...
-- F. X. Šalda

"The best time to make money is when blood is running in the streets."
Baron Amschel Rothschild, zakladatel bankovniho domu Rothschildu
(Penize se delaji nejlepe tehdy, kdyz v ulicich tece krev.)

Ano, valka je more penez a more penez znamena velkou moc nad lidmi - zvlaste temi, kteri jsou uzavreni do nevedomosti. A jakykoli prostredek k dosazeni cile je ospravedlnitelny...

Outofjacket

[bliji]

122525

01.12.2006 05:35

USA jsou unášeny vlnou zbrojní bonanzy

Valka = spousta penez pro par vyvolenych

Outofjacket 155.?.?.?

Valka je bezesporu ti nejvetsim a nejvynosnejsim kseftem jaky si lze predstavit: nejen zbrane a munice, uniformy, polni spitaly, atd. Ale take fakt, ze po valce je nutno obnovit to, co se rozbilo - a ti, kdo to financuji jsou pak titiz bankerti grazlove, kteri meli valku na svedomi. To nejsou horecnate blaboly, to je vecne podlozeno mnoha studiemi/knihami/clanky z per lidi, kteri vedi co rikaji.
Pri jedne diskuzi na Zvedavci jsem pouzil citat, ktery zopakuji:

"The best time to make money is when blood is running in the streets."
Baron Amschel Rothschild, zakladatel bankovniho domu Rothschildu
(Penize se delaji nejlepe tehdy, kdyz v ulicich tece krev.)

Jedno zidovske prislovi rika:
"Valka je financni sklizni Zidu."

To prvni i to druhe jde spolu ruku v ruce.

A Mussolini skutecne rekl (v angl. prekladu):
"Modern fascism should be properly called corporatism, since it is the merger of state, military and corporate power."
(Moderni fasismus by se mel spravne nazyvat corporatismus, nebot se jedna o spojeni statu, armady a korporacni [obchodni] moci).

A jeste jeden vynikajici citat:
"As a result of the war, corporations have been enthroned and an era of corruption in high places will follow, and the money power of the country will endeavour to prolong its reign by working upon the prejudices of the people until all wealth is aggregated in a few hands and the Republic is destroyed. I feel at this moment more anxiety for the safety of my country than ever before, even in the midst of war. God grant that my suspicions may prove groundless."
-U.S. President Abraham Lincoln, Nov. 21, 1864 Ref: The Lincoln Encyclopaedia, Archer H. Shaw (Macmillan, 1950, NY)
("Jako vysledek valky, korporace se dostaly na trun a obdobi korupce na vysokych mistech bude nasledovat, a penize moci teto zeme se vynasnazi prodlouzit jeji vladu tim, ze budou zpracovavat predsudky lidi tak dlouho, dokud se veskere bohatstvi neshromazdi v nekolika malo rukou a Republika nebude znicena. Citim v teto chvili vice uzkosti kvuli bezpeci me zeme nez kdy jindy, dokonce i uprostred valky. Kez Buh dopreje, aby se moje podezreni stala bezpredmetna.")

Outofjacket

122563

19.12.2006 05:42

Izraelská lobby a americká zahraniční politika, díl III.

RE: Respektuji cely ten soupis,

Outofjacket 155.?.?.?

Pane "z.a.p", souhlasim s Vasim nazorem, ze nic se nedeje jen tak. Kdosi kdysi rekl, ze "ve vysoke politice neexistuji nahody". To je velmi dobre receno a potvrzeno dily cele rady autoru - nejlepe asi Brzezinskym v jeho "Sachovnici' kde zcela bez zabran ukazal, ze 1% vyvolenych hraje podle svych pravidel na sachovnici "svet" a vodi slepe pesaky za nos do bitev v nichz na nejakem tom milionu obeti zas tak moc nezalezi... Nebo(abych nesel do doby tak davne) uvedu "Projekt pro nove americke stoleti" jehoz jednim z klicovych spoluatoru byl Perle?! Tam se to rika taky celkem jasne - nelze pripustit, aby americke vojenske moci mohl kdokoli konkurovat (a tahle doktrina ma mit trvalou platnost - tedy az na veky, Amen). Hegel a pred nim Machiavelli to vyjadrili velmi presne: Thesis + Antithesis = Synthesis. Lidsteji receno, chcete-li mit skutecne vladu v rukou pouzijte nasledujici postup:
1/ Vyrobte problem (9/11, terorismus a mnoho jinych vele-provokaci);
2/ Pockejte si na reakci mas ("pesaku" - dle Brzezinskeho) oblbnutych mediemi ("Zlikvidujte Muslimy!" ... jako priklad);
3/ S nevinnou tvari navrhnete predem pripravene reseni ktere masy nebudou schopny nejen odmitnout, ale naopak ho ochotne prijmou (kretenska bezpecnostni opatreni, milardy na vybudovani specialnich proti-teroristickych jednotek, cenzura, militarizace, utahovani opasku v zajmu sebezachovy, atd.).
Hlavni je, ze nikdo nesmi poznat, ze jste soucasne tim, kdo problemy vyrobil a take tim, kdo navrhuje reseni... Funguje to tak uz hoooodne dlouho!

Outofjacket
[pláč]

123673

22.12.2006 04:49

David Irving podmínečně propuštěn

Svoboda slova?

Outofjacket 155.?.?.?

Uvodem ocituji Orwella:
"At a time of universal deceit - telling the truth is a revolutionary act."
- George Orwell
("V dobe vseobecneho klamu je vysloveni pravdy revolucnim cinem").
Svoboda slova existuje jen pokud se nedotknete citliveho nervu Elity - a tech citlivych temat je vice nez dost, najdou se na skoro jakekoli tema: ekonomika (podvod s penezi a uroky), zdravim (fluorid v pitne vode a zubni paste, ockovaci latky) a ovsem cokoli co i jenom vzdalene ohrozuje zajmy mocneho Sionu. Bezte do ulic a volejte, ze "president je vul!" No a co z toho? Ale zkuste udelat jen 5% toho co udelal Irwing! Pokud jste zid, obvini vas ze "self-hating"..."nenavideni sebe sameho". Pokud nejste zid, dostanete narez na jaky jen tak nezapomenete! Nadavejte na muslimy, budhisty, krestany, naplivejte na Bibli ci Koran, obvinte sveho tmaveho souseda z Libanonu z terorismu protoze vcera pred vami kritizoval Bushe - nic se vam nestane; ostatne, tohle chovani je "in". Ale zkuste rici neco kritickeho na adresu Sionu a zatoci s vama. Nacismus byl zodpovedny za Holocaust, to lze tezko poprit. Jenze tim holocaustem byla smrt milionu lidi vcetne zidu, nikoli vyhradne zidu! Byli to predevsim krestane a vubec kazdy realne nebo potencialne nebezpecny Hitlerovu rezimu - komuniste, odbojari, partizani, inteligence. Na seznamu menecennych byli cikani a vsichni Slovane, predevsim Rusove. Holocaustu bylo ale nekolik, ten nejvetsi v letech 1917-1951, v dobach teroru zido-bolsevismu a Stalina (vrele doporucuji knihu Stalinova tajna valka), kdy pocet obeti byl nepredstavitelne velky - cokoli mezi 40 a 60 miliony!! Hladomor na Ukrajine (pocet obeti uvadeny historiky 6-10 milionu)zorganizovany Stalinovym katem Kaganovicem (byl to zid, stejne jako Zinonev, Kamenev, Trocky a mnoho jinych) je ukazkovym prikladem holocaustu. A co Maova ruda revoluce v Cine, to snad nebyl holocaust? Krome toho nezapominejme, ze kazda valka (prinejmensim od francouzske revoluce koncem 18. stoleti) je holocaust - a za kazdou z nich je krvava stopa vedouci k zokum zlataku ve sparech mezinarodnich bankeru: Rothschild, Warburg, Kuhn & Loeb, atd. (uhadnete, co maji spolecneho?)
Na zever jeste jeden citat (od W.Churchilla):
"If you will not fight for the right when you can easily win without bloodshed, if you will not fight when your victory will be sure and not so costly, you may come to the moment when you will have to fight with all the odds against you and only a precarious chance for survival. There may be a worse case. You may have to fight when there is no chance of victory, because it is better to perish than to live as slaves."
("Jestlize nebudete bojovat za pravo kdyz muzete snadno zvitezit, jestli nebudete bojovat kdyz vitezstvi bude jiste a ne tak drahe, muzete dojit k okamziku, kdy budete muset bojovat se vsim obracenym proti vam a jen mizivou sanci na preziti. Muze nastat ale horsi pripad. Mozna budete muset bojovat kdyz nebude zadna sance na vitezstvi, nebot je lepsi zahynout nez zit jako otroci.")

Outofjacket [pláč] [naštvaný]

123828

03.01.2007 02:59

Barbarský lynč prezidenta Saddama Husseina

Byl to pravy Sadam?

Outofjacket 155.?.?.?

V prispevku z 31.12. k clanku "Jakou cenu za Saddama?" jsem uvedl nazor, ze popraveny Saddam tim pravym Saddamem vubec nebyl - v podstate, ze to byl v nejlepsim pripade jeden ze Saddamovych mnoha dvojniku. Pouzil jsem odkaz na tento link:
http://signs-of-the-times.org/signs/editorials/sig...
Zajimalo by me, jak vetsina diskuteru dospela k nazoru, ze to byl ten pravy Saddam? Existuje mimochodem svedectvi US dustojnika ktery byl ocitym svedkem odvozu Saddama a vetsiny jeho rodiny letadlem US Army z letiste v Bagdadu na pocatku valky. Mam vazne obavu, ze valna vetsina lidi naletela na oficialni verzi stejne jako v pripadu "9/11"....

Outofjacket
[pláč]

124608

17.01.2007 04:24

Fingovaný teror – cesta k válce a diktatuře

Quo usque tandem abutere...

Outofjacket 155.?.?.?

Catilina patientia nostra? Rekl bych, ze toto pamatne prohlaseni Cicera v rimskem senatu by se docela dobre hodilo na zacatek. Skutecne, "jak jeste dlouho budes zneuzivat nasi trpelivosti, Katilino?" ...jinak jmeno statnika at si dosadi kazdy sam dle chuti! Ten clanek je velmi dobry, ikdyz pochopitelne velice strucny - ale jako pocatecni cetbu pro kazdeho kdo se chce oprostit vymyvani mozku agenty NWO ho lze jiste doporucit.
Mam silny dojem, ze clovek pisici sve provokace jako Texasky Cizek, netrpi nedostatkem IQ - naopak, ze svou inteligenci zneuziva jako placeny provokater StB (pardon, CIA) - protoze o to zrejme jde - o provokaci. S uzasnym nadhledem dokaze odsoudit myslenkove pochody kohokoli bez toho, ze by se sam pokusil o logickou diskuzi. Otrepane fraze, obvineni z napomahani komunismu, bezostysne braneni imperialismu at to stoji cokoli... Zna tento pan jinou cetbu, nez vypis ze sveho bankovniho konta a Sulchan Aruch? Napsal mi, ze patrim zpatky do sveraci kazajky, abych si neublizil. Mate smulu, pane, z te kazajky duchovniho otroctvi jsem se uz davno vyprostil a nic me do ni zpet nedostane - obzvlaste ne vase prazdne tlachy!
Jinak si jeste dovolim navrhnout teorii, ze mluvit o pravici ci levici, Muslimech ci Zidech, atp. pri "rozdelovani" sveta na "strany" je zbytecne. Ti, kdo usiluji o nastoleni NWO (rozumej, totalniho otroctvi privilegovanych na bezpravnymi) nevyznavaji zadne bezne zname nabozenstvi - tedy krome viry v Lucifera. Jakozto jeho Svetlonosi (Illuminati) jsou pripraveni obetovat cokoli a kohokoli k dosazeni jejich cile. Moc nad penezmi, zrada, zakernost, lzi vseho druhu - to jsou jejich hlavni zbrane. Je treba se poucit u Hegela a Machiaveliho o jejich taktice: Thesis + Antithesis = Synthesis. Strucne receno, oni podporuji oba protichudne tabory soucasne, vyvolavaji tolik krveproliti jak je jenom mozne - a sami zustavaji skryti v pozadi, v ocekavani sveho vitezstvi. Mimochodem, jeden citat na zaver pro Texaskeho Cizka a pana Zasmazku (vytrvaleho obhajce Cizka):
"Next the statesmen will invent cheap lies, putting the blame upon the nation that is attacked, and every man will be glad of those conscience-soothing falsities, and will diligently study them, and refuse to examine any refutations of them; and thus he will by and by convince himself that the war is just, and will thank God for the better sleep he enjoys after this process of grotesque self-deception." [The Mysterious Stranger, 1916]
-Mark Twain

Outofjacket [pláč] [naštvaný]

125817

13.02.2007 05:56

Šest lží o Íránu, kterým byste neměli věřit

RE: Nemyslim, ze je treba opakovat starou znamou pravdu

Outofjacket 155.?.?.?

Ano, pane z.a.p., napsal jste to dobre a hlavne Vase prvni veta to vyjadrila souhrnne. Co k tomu dodat? Snad jen tohle:

Next the statesmen will invent cheap lies, putting the blame upon the nation that is attacked, and every man will be glad of those conscience-soothing falsities, and will diligently study them, and refuse to examine any refutations of them; and thus he will by and by convince himself that the war is just, and will thank God for the better sleep he enjoys after this process of grotesque self-deception. [The Mysterious Stranger, 1916]
-Mark Twain

Statnici si pak vymysli levne lzi, svali vinu na narod na ktery se utoci a kazdy clovek bude vdecny za ty nepravdivosti ulehcujici svedomi, a bude je usilovne studovat, odmitaje prezkoumat moznost zavrzeni kterekoli z tech lzi; a tak postupne presvedci sam sebe, ze ta valka je spravedliva a bude dekovat Bohu za lepsi spanek jemuz se tesi po tomto procesu smesneho sebe-obelhani.
[volny preklad - pozn.]

Co se zmenilo od roku 1916? ...jen datum!

Ovsem zkuste to nekdo vysvetlit tomu panovi, ktery:
- ma ve svem znaku heslo "dolary nikdy nesmrdi";
- za jedinou cetbu hodnou jeho pozoruhodneho intelektu povazuje vypis ze sveho bankovniho konta a Sulchan Aruch;
- vychytralost vedouci k osobnimu prospechu za kazdou cenu povysuje na lidskou ctnost (vrozenou vyhradne vyznavacum Talmudu)....
...a s nezmernou ironii se pokazde louci s diskutujicimi jako se stadem servilnich a nemyslicich Gojimu!

Outofjacket [bliji] [pláč] [pláč]

128632

15.02.2007 00:15

Svět by mohl zastavit Bushovy zločiny výprodejem dolaru

RE: USA je třeba zastavit za každou cenu

Outofjacket 155.?.?.?

Pane Stwora,

rekl jste v kostce to, cemu nasvedcuje vyvoj uz nekolik desetileti (prinejmensim) a o cem take existuje dost solidnich studii a uvah. Kdysi jsem poslal na tohle tema do diskuze prispevek, ale nebudu ho opakovat cely, jen strucne:
Deleni na pravici a levici, Muslimy a Zidy, fasisty a komunisty, je samozrejme naivni a urceno pro 99% duverive populace. Elita ridici kroky svetove politiky skrze neustaly konflikt a tim padem valky, civilizacni katastrofy na zakazku, ekonomicke bankroty celych statu, atp. stoji nad tim vsim a je nad podobne hastereni povznesena - jejich jedinym nabozenstvim je MOC PROSTREDNICTVIM PENEZ. S tim souvisi zruseni ulohy zlata a stribra jakozto opory financniho systemu (provedeno jiz v prvni polovine 20. stoleti), ustanoveni US Federal Reserve jako efektivniho pana nad financnim rozhodovanim a zotrocenim sveta pomoci "fiat money", uveru a uroku, zavedeni US dolaru ve funkci "petrodolaru", tedy jedine povolene meny pri obchodovani s ropou (coz umoznilo zneuziti dolaru jako by to byl nekryty sek ktery vsichni vedome prijimaji a tvari se jakoby nic), atd. atd. Kdyz Napoleon prohral svou posledni bitvu, banker Rothschild mel jiz pripravene rychle posly kteri se okamzite vypravili od Waterloo do Londyna, aby tam byli jako prvni se zpravou, ze ...Napoleon vyhral! Co to udelalo na burze a jak toho vzapeti pan banker dovedne vyuzil, to jiste neni tak tezke si predstavit. Je to zaroven dobra ukazka smysleni mezinarodnich bankeru, kteri tento svet vlastni se vsim vsudy. A na zaver ocituji zakladatele bankerskeho domu Rothschildu, Amschela Rothschilda: "Nejlepsi doba pro delani penez je, kdyz v ulicich tece krev!"

[naštvaný] [oči v sloup] [bliji]

Outofjacket

128792

06.03.2007 04:04

Zklamal jste mě, pane prezidente

Bez JEJICH souhlasu nemuzete byt presidentem!

Outofjacket 155.?.?.?

Pane Stwora,

souhlasim jak s Vami tak s panem Sklenickou - podstatou zde myslim je, ze Klaus je arogantni darebak ktery napachal vice zla nez si vetsina lidi dovoli i jen vzdalene pripustit.
V minulosti jsem mel nekolik slovnich potycek s panem Texaskym Cizkem a protoze jsem poznal, ze jeho hlavnim ukolem je co nejvice nasirat kazdeho, kdo je oponentem US politiky a kapitalu, nebudu se s nim do zadne dalsi diskuse poustet - ztrata casu!
Pane Jirasku, opravdu mate takovy strach z ruskych generalu a Muslimu? Cetl jste cely nezkraceny a neprekrouceny projev Putina na nedavne konferenci o bezpecnosti v Nemecku? A skutecne si myslite, ze "muslimske nebezpeci" se objevilo jen tak, z niceho nic? Mohli bychom sahodlouze diskutovat o tom, jakou zasluhu na tom maji prave ti, jimz se muslimske tema tak naramne hodi k prosazovani jejich svetovladnych planu; a ovsem jakou zasluhu maji media ktera ty plany pomahaji prosazovat i za cenu lzi a falsifikace.
US president Wilson byl jednim z prvnich statniku kdo otevrene priznal, ze bez JEJICH souhlasu nema vysoce postaveny politik sanci udelat vubec nic! Na rozdil od JFK se podridil a delal vse co chteli - vcetne vstupu USA do 1. sv. valky a predani kontroly nad penezi mezinarodnim bankerum. O JEJICH moci se mluvi jen septem, jak sam rekl a ani hodne odvazni muzi se neodvazi nazvat veci pravym jmenem...
Pro ty, kdo jeste stale hyri optimismem a kazdeho oponenta maji ve zvyku oznacit za "teoretickeho konspiratora", doporucuji trochu hlubsiho cteni pro zacatek, napr. http://www.policestateplanning.com/chapter_10.htm

Outofjacket

130163

16.03.2007 03:23

Carter a útočící hejno

RE: Nečitelná

Ouofjacket 155.?.?.?

Milosi, velmi spravne!
Kdo je ten sachovy velmistr hybajici figurkami na sachovnici, tim mistrem loutkarem tahajicicim za nitky vedouci k loutkam? Pri seriozni analyze a s pouzitim klasicke otazky "kdo ma z toho prospech?" se da lehce zjistit, ze je treba sledovat stopu krve a penez soucasne - ta dovede vysetrovatele k vinikovi! Federalni Rezerva, "fiat money", zruseni zlateho podkladu penez (a stejne tak stribrneho), zavedeni nehoraznych uroku, atd. - tim smerem je treba jit a hledat!!!

Outofjacket

130905

21.03.2007 00:07

Jak jsme se dočkali budoucnosti

RE: Co si tak vzpomínám

Outofjacket 155.?.?.?

Pani Jarmilo,

Pan Guru ma samozrejme pravdu - spory o autorstvi Protokolu se vedou jiz vice nez sto let, v podstate od zacatku 20. stoleti. Ti, co je povazuji za padelek, nejcasteji argumentuji, ze to je podvrh vytvoreny carskou policii. Je ovsem dost zastancu nazoru, ze Protokoly vznikly zasluhou Theodora Herzla, zakladatele Zionismu a predsedy prvniho zionistickeho kongresu v Basileji v roce 1897 (kde napr. prohlasil, ze tam byl polozen zakladni kamen ke vzniku statu Izrael).
Pan Ford je nepochybnym autorem Mezinarodniho Zida - to, ze se od teto jinak mimoradne knihy distancoval, svedci o obrovskem natlaku kteremu byl on (a jinak dodnes kazdy opovazlivec) vystaven zionistickou lobby. Stoji za precteni!
Rozhodne by se za Protokoly nemuseli stydet ani Nostradamus a Sibyla dohromady - tolik "genialni jasnozrivosti" aby clovek vskutku pohledal!

Outofjacket

131306

21.03.2007 06:18

Čeká nás nový světový řád, nebo Armagedon v bitvě o zdroje?

RE: technologie

Ouofjacket 155.?.?.?

Pane Texasky Cizku,

stavite roli technologie do spasitele teto civilizace - coz je ovsem tragicky omyl. Jeden moudry clovek v minulem stoleti rekl, ze civilizace, ktera uprednostnuje techniku na ukor humanismu, nema sanci prezit. Je zcela jedno jestli touto super-technologii se bude snazit vyhrat Rusko nebo USA - bez podrizeni technologie skutecne humanitarni filosofii lidske existence nas proste ceka zahuba. Neni jiste nahodou, ze spickova technika je v rukou lidi posedlych touhou po moci - v armade, policii, tajnych sluzbach. Je dobre se podivat na film Ocelove mesto (Jaromir Hanzlik tam hraje hlavni roli) - at je jeho zpracovani jakkoli naivni, myslenka Julese Verna je platna dodnes. Takze tudy cesta k zachrane nepovede, pane Cizku!
Mluvite o "volnem trhu" jako sebe-regulujicim trznim mechanismu, udajnem spasiteli ekonomiky sveta. Volny trh? Pane Cizku, to si opravdu myslite, ze neco takoveho existuje? Pokud soudite podle toho, ze jeste stale mate svuj A/C byzniz, dejme tomu. Ale nevidite zrejme (nebo nechcete videt) pripady jako Enron, miliardove spekulace v tzv. "hedge funds", kolosalni svindly s mezinarodni menou, cenou nafty, zlovolnou manipulaci urokove miry, slucovani jiz bez toho kolosalnich nadnarodnich korporaci, atd. atd. Vite, ze zakladatel bankerske dynastie Rockefeleru byl vasnivym odpurcem toho cemu rikate "volny (svobodny) trh" a povazoval ho za mrhani casem, penezi a usilim? Jeho snem byl totalni monopol! O ten kazdemu velko-kapitalistovi jde, at to stoji cokoli! Vsimnul jste si za ty roky co zijete v USA kolik vam tam zustalo ocelarskeho, dulniho a automobiloveho prumyslu? Nevidite, ze technicky narocne obory, treba pocitace, se houfne stehuji do Indie, Pakistanu a Ciny za levnou pracovni silou (a ty americky delniku si trhni nohou, nasi akcionari chteji vyssi zisky)? Mam takovy dojem pane, ze je toho hodne co zatvrzele odmitate videt! A povazuji za smutne, ze ty, kteri Vam oponuji, nalepkujete "souzi, souzky" - cerny humor, jen co je pravda! A pritom jsem presvedcen, ze ne ani tak komunista, ale konzervativni krestan, by mel nejvetsi chut dat Vam par facek za ucelem urychleneho vystrizliveni!
Jeden z diskuteru zijicich v USA Vam nedavno napsal, ze asi zijete v nejakych uplne jinych USA, soude dle Vasich nazoru.
Mi emigrace umoznila prohlednout, Vase videni myslim naopak docela zatemnila... [pláč]

Outofjacket

131324

22.03.2007 08:55

Čeká nás nový světový řád, nebo Armagedon v bitvě o zdroje?

RE: NWO je nejhorší zlo

Outofjacket 155.?.?.?

Alberte,

souhlasim, je to skutecne svrab a nestovice kam az oko dohledne! Me aspon tesi, ze se najde v tom stadu ovci vedenych na porazku tu a tam rozumny hlas (jako treba Tvuj, Bartoskuv, Hastrmanuv, Krysy, Janka, Trodase a dalsich), ktery dava najevo, ze jeho majitel jeste nema mozek vylizany oficialni propagandou (rikam si, jak asi musi zelenat zavisti na onom svete ten nedouk Goebels kdyz vidi co se dnes v jeho branzi deje!) A smekam pred svymi rodaky doma nebot vidim, ze politicke konformite nepodlehli do takove miry, jak to vidim v emigraci. Jestlize v Cesku ma rekneme 80% nazory shodne s temi politicky korektnimi, tak tady to je aspon 95% (a tech zbylych se vetsinou boji otevrit usta, aby na ne nahodou nekdo neukazal prstem jako na prisluhovace bin Ladina - ucebnicova demokracie a svoboda slova!!) S potesenim se divam na jiz ohrane kopie kazet s Simkem a Bubilkovou, jak roznaseji politiky na kopytech (tady by s nima vybehli mocipani velmi rychle - a jeste by je navic odsoudila i ta politicky korektni skupina obyvatel).

Zdravim,

Outofjacket

131423

29.03.2007 06:23

Přední psychiatři přiznávají, že u normálních dětí jsou diagnostikovány mentální poruchy

Zlovolna hra s lidskym zdravim

Outofjacket 155.?.?.?

Kazdy, kdo sleduje vyvoj ve svete a kolem sebe s otevrenyma ocima, bez ruzovych bryli nastrcenych na nos zkorumpovanou propagandou statni i soukromou (rozdily mezi jejich zajmy se konec koncu stiraji cim dal vic) musi nutne videt, ze lidske zdravi neni jiz nicim jinym nez obchodnim artiklem. Prestalo byt v zajmu tech, kdo maji zisk ze zdravotnictvi, pacienty VYLECIT - cilem se stalo pouze LECIT, nebot mit pacienta a jeho spotrebu leku pod trvalou kontrolou je pro tvorbu zisku idealni.
Proto se dnes ordinuji milionum lidi leky nejen nepotrebne, ale velmi casto primo skodlive! Sam mam v tomto smeru osobni zkusenosti, napr. s lekem VIOXX (pred asi 2 roky zakazanym). Naordinovane leky (valna vetsina lekaru nema v umyslu uskodit - presto predepisuji co se jim doporuci seshora) navic nezridka vytvareji dlouhodoby drogovy navyk - a tim dalsi prisun penez pro vyrobce "leciv". Psychiatricke poruchy, at uz skutecne nebo jen domnele, jsou idealni zivnou pudou pro farmakologicke spolecnosti ktere maji jiz davno zlate tele ve svem monogramu. Mam vnuka, tezce postizeneho Autismem (nasledek ockovani ve veku jednoho roku) a dovolim si tudiz tvrdit, ze o tom neco vim. Kdyz uz jsme u ockovani, kolik lidi vi o jeho potencialne zhoubnych nasledcich? Ktera TV nebo ktere noviny vam dnes prinesou zpravu o tom, ze skupina vedcu a lekaru (velmi odvaznych!) vyzkumem zjistila, ze ockovani proti chripce zvysuje riziko onemocneni Alzheimerem nejmene 8x? V danem pripade to je hlinik ve vakcine ktery je tim hlavnim skudcem. A kolik objektivnich studii dnes najdete o chemoterapii a ozarovani, oficialne vydavanych za nejucinnejsi prostredky boje s rakovinou? Podobnych temat by se dalo najit desitky a vsechna maji za sebou jen jedno - touhu po penezich, vydelek za kazdou cenu! Ano, tohle je stav nasi "civilizace" na pocatku 21. stoleti!!!

Outofjacket [bliji]

131814

03.04.2007 05:20

Írán prokázal svou necivilizovanost

RE: Je to skutecne sranda a nebo ne?

Outofjacket 155.?.?.?

Pane z.a.p, presne tak! A bylo nanejvys na miste uvest ten link na clanek Makowa (ac sam Zid, zastinuje svym rozumem a logikou vetsinu slepych Goyimu).
Na tema tehle dialektiky bylo jiz sepsano hodne - mnozi autori se odvolavaji na Hegela a Machiavelliho, jakozto otce teto genialne proste filosofie kterou v Cesku dobre zname z prislovi, "Kdyz se dva perou, treti se smeje!" Tedy nic prevratneho. Potrebujete mit ovsem v moci sdelovaci prostredky, vedu a skolstvi - presne podle prislovi "Pero je mocnejsi nez mec". Pak uz neni problemem vyprat mozky vetsine populace a dosadit jim nazory o kterych si ti zmanipulovani lidickove budou myslet, ze to jsou nazory jejich vlastni (nic neni dale od pravdy). Tu hegelistickou rovnici Thesis + Antithesis = Synthesis by si mel kazdy zapamatovat. A pokud si ji doplni jeste o otazku QUI BONO? (Kdo z toho ma prospech?), nebude mu delat pochopeni svetoveho vyvoje zadny velky problem!
No a pokud jde o symbol certovskych rohu v provedeni Bushe a Achmadenizada, taky nic noveho pod sluncem! Tihleti vyznavaci Satanismu si libuji v pouzivani symboliky - at uz utajene pro jejich soukrome dorozumivani, nebo verejne (...ktere zacina rozumet cim dal vice lidi). Existuji fotky i jinych clenu Elity vyfocenych se stejnym symbolem - namatkou obe britska princatka a jejich dedecek Filip...

Outofjacket

132122

05.04.2007 03:01

Tady byl článek...

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Outofjacket 155.?.?.?

Pane Vodniku,

muzete prosim vyjmenovat konkretne ty pasaze v nichz dle Vaseho nazoru slapl autor vedle?

Predem dekuji.

Outofjacket

132261

19.04.2007 08:29

Byl to takový stín...

RE: divoky zapad

Outofjacket 155.?.?.?

Pane Cizku, dnes mam prilezitost aspon castecne vyjadrit souhlas s tim co jste napsal.
To, co se stalo ve Virginii, povede k podstatne zvysenemu tlaku proti vlastnictvi zbrani - tedy pro odzbrojeni obcanu! Vlada dobre vi proc je to nutne - az se totiz rozhodne tvrde zakrocit proti vlastnim obcanum, ti by se mohli postavit na odpor se zbrani v ruce ... a prave tomu je treba zabranit.
Nenechte se mylit a ctete mezi radky - uz ted se totiz vynoruje tolik nejasnosti (kolik bylo napr. ve skutecnosti strelcu?), ze to zavani peknym skandalem pokud se to Elite nepodari v zarodku ututlat! Proc bylo tak velke zpozdeni pri varovani lidi v budovach kdyz uz po nekolik dni ci tydnu predtim tam byla policie jako doma kvuli poplachum ohledne udajnych vybusnin? A proc byla reakce policie tak pomala? A proc mnoho svedku tvrdilo, ze videli policisty schovavat se za stromy a sledovat udaloti z povzdali? A proc byly dvere budov uzamceny aby se nemohl nikdo dostat ven - ani vrah (vrazi) ani studenti? A proc....atd. atd. Nezapominejte, kdo vam serviruje oficialni zpravy - ta sama banda lumpu!!!

Outofjacket

133253

17.05.2007 05:49

Horší to být nemůže?

Rozdel a panuj - a predevsim zotrocuj!

Outofjacket 155.?.?.?

Pane Trodas, Vy jste to v tehle diskuzi rekl jako prvni - ja to jen opakuji a zduraznuji. Ze popisovane fasisticko-komunisticke praktiky existuji, to me tady v zamori davno neprekvapuje ..jen jsem necekal, ze budou zavedeny v Cesku tak rychle. Tzv. "pozitivni diskriminace" existuje prinejmensim v USA a v Australii jiz radu let a zakonodarci to mysli smrtelne vazne. Ze obzalovany musi dokazat svou nevinu a ze neplati prezumpce neviny? Ale no ovsem, zde jiz nekolik let, jako soucast boje proti terorismu, te bohulibe cinnosti Elity jejimz cilem neni posadit Usamu a Alkajdu za mrize, nybrz prosadit drakonicke zakony proti nam obcanum. Patriot I & II v USA, jakoz i podobne zakony v Australii, mohou byt pouzity pod temer jakoukoli zaminkou - nesouhlas obcana se zahranicni politikou vlady ci ucast na stavce za zvyseni mezd se pohodlne vejdou do velmi siroke definice "terorismu". Ze se tak zatim nedeje ve velkem meritku? Inu, dockejte casu jako husa klasu...

Outofjacket [naštvaný] [pláč]

135499

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 3

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 4

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
30,11 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 116,27 Kč
1 unce stříbra
574,24 Kč
Bitcoin
291 983,21 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?